 |
43.
להרוס!
ייי,
י-ם,
04/05/05 09:49
|
לא מעניין אותי מי יהרוס. אנחנו, או הם. העיקר שיהרסו ולא יגורו פלסתינאים בבתים שגרו בהם יהודים. ושמישהו יסביר לי. איזה נזק תדמיתי זה יעשה לנו? זכותינו להרוס את מה שאנחנו בנינו. השטח עצמו היה ועודנו מוקד הסיכסוך. ולא, אני לא בעד ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
למה לא מוכרים !! למה מוסרים?
ל"ת
אזרחית,
04/05/05 07:56
|
|
 |
41.
עסקים כרגיל
זיו,
04/05/05 02:00
|
תוכנית הגירוש לא בדיוק מתרוממת ,מספר הימים ל''דד ליין'' הולך וקטן וכבר אי אפשר למכור לציבור סיפורים על ''מתנחלים שרוצים להתפנות'' הקבוצה הזאת כל כך קטנה שהתחלנו כבר להכיר אותם בשמותיהם הפרטיים. אז מה עושים על מנת לשדר עסקים כרגיל? מדברים על היום שאחרי ,כאילו שמישהו באמת מאמין שזה מה שמעסיק עכשיו את אריק, לא האם יצליח לבצע את הגירוש ואפילו לא המשפטים המסועפים של הפמיליה, אלא מה יעשו בבתים של גוש קטיף לא קונים את זה אריק. ודרך אגב אם באמת מדובר בתוכנית שאריק שרון מאמין בה ולא באיזו שליפה שרב בה הנסתר על הנגלה,איך זה שאריק לא חשב מראש מה לעשות עם הבתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מי אמר?
נשר,
03/05/05 21:40
|
''במקרה שתינתן פקודה לעקור יהודים ממולדתם ומביתם-מסרבים למפקד ולא מבצעים'' ניחשתם? אריק שרון
יהודי לא מגרש יהודית לא מחריב בתי כנסת ולא מחלל בתי קברות. אומרים'' אינני מסוגל , אינני יכול''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הוא אמר!
אמיר,
04/05/05 08:32
|
אז הוא אמר! אז הוא אמר! אז הוא אמר! אזהוא אמר! אז הוא אמר! אז הוא אמר! אז הוא אמר! אז הוא אמר! אז הוא אמר! אז הוא אמר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אנחנו נהרוס את הבתים בעצמנו
תושב הרצועה,
03/05/05 18:01
|
הבתים לא יהיו במצב תקין למגורים ישארו רק הקירות ניקח את חוטי החשמל ,ארונות ,האמבטיה, החלונות ,המטבח ,הברזים ., הצנרת והרעפים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו,מה לא בסדר בזה?
במבי,
04/05/05 08:29
|
גם אני כשאעזוב את הקיבוץ אקח את האמבטיה,הארונות,המטבח ,הברזים,הצנרת ...כל מה ששילמתי עליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ל"ת
,
03/05/05 17:47
|
|
 |
37.
להעביר את תושבי מנדא
ל"ת
שפיץ,
ראשון,
03/05/05 17:46
|
|
 |
36.
ל"ת
bob,
03/05/05 17:45
|
|
 |
35.
hamudi
ל"ת
bob,
03/05/05 17:45
|
|
 |
34.
hamudi
ל"ת
bob,
03/05/05 17:45
|
|
 |
33.
bbb
ל"ת
aaa,
03/05/05 17:39
|
|
 |
32.
bbb
ל"ת
aaa,
03/05/05 17:39
|
|
 |
31.
ל"ת
,
03/05/05 17:38
|
|
 |
30.
ל"ת
,
03/05/05 17:38
|
|
 |
29.
סקר על הקריסה של נאמני שרון
כנסו לסקר!!,
03/05/05 17:24
|
כל נאמני שרון יצאו מהכנסת בבחירות הבאות ענבל גבריאלי ,רוני בר-און,עומרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,אדרי,רוחמה אברהם זאב בוים http://www.likudnik.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=49158
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויקום המלפפון ויכה את הגנן :-)
ל"ת
אזרח,
04/05/05 07:57
|
|
 |
28.
כמתנחל: לא להריסה
ד''ר עמי גבע,
שומרון,
03/05/05 17:23
|
הצעה פשוטה וזולה לא להרוס ולא לפנות פשוט ללכת לבחירות חדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לגליל או לנגב !! די שטויות
ל"ת
גאון,
04/05/05 07:58
|
|
 |
27.
הם ירקדו גם על בתים הרוסים
אבי גיל,
03/05/05 17:19
|
|
 |
26.
אין כסף להרוס,כי אין כסף בכלל.
ל"ת
משקיף מחללית,
03/05/05 17:08
|
|
 |
25.
למתלהמי הימין
רון,
03/05/05 17:01
|
כרגיל, השקר מדבר מגרונכם: 1. שקר ראשון: שרון דיקטטור, צאר וכד', על מה אתם מקשקשים? הוא העביר החלטה לבד? אין רוב בממשלה ובכנסת להתנתקות ולפינוי הסהרורים משם? 2. שקר 2: צריך להרוס את הבתים כדי למנוע את תמונות הפלסטינים רוקדים שם. נו אז מה? התמונות יחזיקו מעמד בדיוק מהדורת חדשות אחת. מה זה יזיק לנו מעבר לתחושות ''הכבוד'' האבוד שלכם? אנשים קטנים, נמוכי קומה ומצח, בעלי קמט תודעתי בדיוק כמו השתקפותכם המדוייקת: יחאל חזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,רון - אבל
ראובן,
03/05/05 18:23
|
אני לא מסכים בנושא הריסת הבתים. זה לא העניין של כמה זמן הנושא יחזיק בתקשורת.העניין הוא איך יוכלו המתנחלים לחיות עם הידיעה. מצד שני,על כל בית יתקוטטו עשרות משפחות פלשתינאיות,אם לא יותר.צריך לזכור שהן אינן רגילות לסטנדרטים כאלה של מחיה.אולי כדאי לתת להם להרוג זה את זה... הנכון הוא להשאיר את ההחלטה למפונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשתלהב השמאלני
השכל הישר,
י-ם,
03/05/05 18:21
|
כהרגלכם השמאלנים, תת-האינטליגנציה והצביעות מדברת מגרונך: 1. הרוב בממשלה ובכנסת נוצר ע''י גניבת קולות ומנדט מציבור הימין שניצח בגדול בבחירות והעיף בבעיטה את מצנע שתמך בהתנתקות. גם 50000 מלחכי פינכה ויסמנים של שרון לא יהפכו את גירוש האנשים היקרים הללו (סהרורים?? מוכן להתערב שבחיים לא דיברת עם איש מהם) ללגיטימי. שרון לא רק דיקטטור, אלא גנב קולות (וכסף...) ואחרון סוחרי האדמות. 2. רובם המוחלט של המתיישבים ואנשי הימין אינו עוסק כלל בסוגיית הגירוש מחמת אי-חוקיותו, כך שאת טענותיך לגבי הרס הבתים תפנה לחבריך השמאלנים שמתווכחים בינם לבין עצמם על זה. 3. תמיכתך במתן הבתים לרוצחים רק מסגירה את מה שהינך בדיוק: איש קטן, צבוע ונאלח, מרחם על אכזרים ומתאכזר אל רחמנים, ובעיקר חסר כל חוש אינטלקטואלי בסיסי. -וכמובן, בדיוק כמו השתקפותך המדוייקת: ענבל גבריאלי / ציפי לבני / אלי אפללו. תבחר מה שאתה רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חבורת ציניקנים מושחתים
פרפ' בוריס ברם,
חיפה,
03/05/05 16:49
|
מעניין כיצד היה נראה הדיון אם על הפרק היו עומדים בתיהם של חברי הממשלה .ציניקנים מושחתים נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שרון ישאיר את הבתים.נקודה.
דרור,
רמת גן,
03/05/05 16:40
|
מהלך הכניעה לטרור מחייב גם את השארת הבתים לטרוריסטים ולבני משפחותיהם. כלבלביו של שרון יצביעו בעד, גם אם הם מתנגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הצאר שרון עושה זאת שוב! קודם
בנינמיני,
מרכז,
03/05/05 16:40
|
הבטיח שהבתים יהרסו, כדי לרצות מספר שרים וחברי ליכוד להצביע בעד ההתנתקות, עכשיו שוב כמו בפעמים הקודמות הוא ''משנה את דעתו'' ומחליט אחרת. בזכות כוחו וחולשתם של הח''כים והשרים, הצאר יכתיב את דרך הצבעה ויהיה לו רוב גם אם ירצה להזיז את חודש תשרי בחודשיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
על עצם ההתנתקות לא נערך כל
אבי גזונט,
03/05/05 16:36
|
דיון רציני. אבל כשמדובר בזוטות כמו כן להרוס או לא להרוס, כן ניצנים או לא ניצנים אז שרון הדמוקרטור עורך סימפוזיונים גדולים וכל אחד רשאי להביע את דעתו המלומדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אזרח גוואטמלה?
מנשה,
03/05/05 17:04
|
נערכו שתי הצבעות ממשלה וכמה הצבעות לאחר דיונים בכנסת.
איפה עוד רצית דיון ''רציני''? בפרלמנט של זיקני ראשון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לבני מתחילה לפחד ממרכז הליכוד
ספי,
03/05/05 16:10
|
היכן ייתכן ששרת משפטים תתמוך בהריסת בתים ? ההתקרנפות הזאת לא תביא לך כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספי , מותר להרוס גם בנצרת...
יעלי,
03/05/05 16:38
|
ואכן יטיבו לעשות , אם יהרסו את כל מה שנבנה שלא עפ''י דין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
סקס בהתנחלויות !!
נעה,
רמה''ש,
03/05/05 16:01
|
(אין קשר לכותרת, רק רציתי שתכנסו,תקראו ותגיבו...)
תגידו לי, בבקשה:
המתנחלים אומרים כל הזמן שהם נשלחו בשליחות ממשלות ישראל, נכון?
אז מה הבעיה עכשיו? הרי ממשלת ישראל, קוראת להם לחזור, לא?
הגוף ששלך, הוא הגוף שמחזיר, אז מה הבעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אידיוטיזם!
השכל הישר,
י-ם,
03/05/05 18:31
|
מה השטויות האלה?? המדינה נתנה לי רישיון עריכת-דין, אז עכשיו היא יכולה לקחת לי אותו כי בא לה? הרופא השתיל לי כלייה, אז עכשיו הוא יכול להוציא לי אותה? נתתי לך מתנה לפני שנתיים, עכשיו אני דורש אותה בחזרה? האנשים היקרים האלה נשלחו לשם לתמיד, להקים שם מפעל חיים כביר ולבסס את האחיזה היהודית בחלק זה של ארץ ישראל. כעת, ללא כל סיבה חדשה פרט לגחמות פוליטיות (ופליליות...) ולרפיון דעת וכוחות מוחלט של מנהיג רופס וחבורתו המושחתת רוצים לקחת ופשוט להעיף אותם מהבתים אל הלא-נודע (במקרה הטוב, קראוונים). אז תחשבי פעמיים לפני שאת משפריצה שטויות בגלונים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכל ישר אמרת?
נעה,
רמה''ש,
03/05/05 20:05
|
כן, המדינה כגוף ריבוני, יכול להחליט על ''שליחת'' תושבים, וגם על החזרתם !
אם לא הממשלה תחליט על כך, אז מי?
שכל ישר אמרת?
טעית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה? מדובר באנשים
יואב צור,
03/05/05 16:19
|
שמרגישים,שאוהבים,שמתגעגעים אני פשוט נדהם לנוכח חוסר האמפטיות שאת מפגינה בגלל שהם מתנחלים חובשי כיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חושבת שהם טיפשים?
חיים,
03/05/05 17:01
|
אותם אנשים ידעו שהם יוצאים למקום שעתידו לא ברור, שמדינת ישראל מעולם לא טענה לבעלות עליו ושיכול להיות שיוחזר (במיוחד אחרי תקדים ימית).
את מדברת עליהם כאילו הם אנשים טיפשים שלא ידעו מה עלול להיות בעתיד. תתבישי לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה ,נועה יקירתי
דוד צימרמן,
רעננה,
03/05/05 16:12
|
שאת גרה ברמת-השרון ,על כל המשתמע מכך... ודיי בחכימא ברמיזא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא להקפיד !!
נעה,
רמה''ש,
03/05/05 20:06
|
|
 |
אכן לתושבי רמת השרון
חאלד,
חורפיש,
03/05/05 17:02
|
לא מגיעה זכות הבעת דעה.
מותר להם רק לההרג בהגנת ההתנחלויות ולשלם מיליארדי שקלים למימון שלהם.
אין מה להגיד, אתה צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'' אדון'' חאלד
דוד צימרמן,
רעננה,
03/05/05 17:46
|
1. ספק ,אם כלל היית בצבא ( ניחוש שלי: נאדה). 2. א-נ-י חקרתי את מקומות מגורים של , כ-ל ההרוגים ממלחמה האחרונה. אין א-ף אחד ( שמע אדון: אף אחד!!!) מרמת-השרון.... עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אדון'' צימרמן
יורם גילעד,
מרכז,
04/05/05 01:31
|
ברכותי הצלחת לשבור שיא של חוסר טעם וטמטום בתגובתך הנאלחת.
לידיעתך בישוב חורפיש שהוא כולו של אחינו הדרוזים יש שיעור המשרתים בצה''ל בסדיר במילואים ובקבע הגבוה במדינה ועולה פי כמה מישובך רעננה שאינה שונה בענין זה כמו בשאר הענינים לישוב הסמוך לה רמת השרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המקום החידי שתושבי רמת השרון
אריק,
מאחז חיפה,
03/05/05 17:32
|
|
 |
18.
במילא הפלס' לא צרכים את הבתים
כי הם רוצים לבנ,
03/05/05 15:51
|
ות לגובה בטענה שאין להם מספיק מקום ועזה היא העיר הצפופה ביותר בעולם. אז למה לא הורסים? מה הסיבה? יש חשש שהמתנחלים יחזרו לבתיהם כמו שהערבים רוצים לחזור לבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אולי החכי''ם מתכוונים לבצע איזו
שהיא עסקה כדי ל,
03/05/05 15:49
|
|
 |
16.
האמת
gil,
US,
03/05/05 15:38
|
אולי נתלה להם דגלים פלשתינים על הבתים? אולי נשאיר להם גם את כלי הבית והרהיטים? ואולי נשאיר להם גם את הנשים?
לבסוף הם יאהבו אותנו, אינשאללה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שאלה חשובה למתנחלים!
איתי,
03/05/05 15:31
|
ניסיתם הכל. ביצעתם בחודשים האחרונים את אחד הבליצים התקשורתיים האדירים בהיסטוריה - ניסיתם לאיים, לרגש, להפחיד, לגרום להזדהות, לאיים במלחמת אחים, לקרוא לנו אחיכם, לשרוף צמיגים וכו'. גייסתם זמרים, קיבלתם כיסוי תקשורתי אדיר וחסר פרופורציות, קיבלתם תקשורת אוהדת ורגשנית וקיבלתם תקשורת עוינת, הפגנתם ברחובות ובצמתים, גרמתם לפקקים, ישנתם כ''פליטים'', הרבצתם לערבים, שלחתם נציגים לבתים, מיניתם דוברים, שלחתם ילדים למדיה הכתובה, האלקטרונית והמשודרת. דיברתם על חלוציות, אמרתם שאנשים שם מסכנים את חייהם ואח''כ אמרתם שבת''א לא פחות מסוכן מאשר בנצרים, דיברתם נגד סירוב פקודה (של השמאל?), ונאמתם בעד סירוב פקודה, החלטתם שאתם עמוד השדרה של הצבא והחלטתם שהצבא הוא אוייבכם, הבאתם ח''כים שידברו על ''מרי אזרחי'', קבעתם ששרון הוא פושע ושעשרות ילדים מייחלים למותו, ושדין רודף זה גורלו, טענתם שכל הפרובוקציות הן של השב''כ, מיניתם אישה להיות הדוברת שלכם כדי שהיא תוכל לפנות לכלל דעת הציבור הישראלית, גייסתם את הדת וגייסתם את המדע, ועוד, ועוד, ועוד.... והשאלה הנשאלת היא - האם, למרות כל המאמצים הבלתי אנושיים שלכם למנוע את ההתנתקות, עדיין יש רוב בציבור להיפרדות מהעם הפלשתינאי, אתם לא חושבים שאולי אתם טועים? אולי אנחנו לא יכולים לשלוט בעם אחר, ולא בא לנו להקריב את ילדינו בעבור החממות ונזיד העדשים של קומץ קטן, ולא משנה כמה תאיימו, תבכו, תזלזלו, תצחקו לא תצליחו לשנות זאת, כי המציאות עולה על כל אמצעי שיווק שיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתי טעות בידך!
מיכל,
חיפה,
03/05/05 16:11
|
-בניתוח המעמיק שלך יש טעות בסיסית:מניין לך שיש רוב בעד ההתנתקות? זה שעושים הכל כדי להכניס זאת לדעת הקהל לא עושה את זה כנכון! -אם זה כך מדוע לא נעשה משאל עם? הרי הרוב היה מובטח, אין לי דיעה אם ההתנתקות טובה או גרועה אך מצירה אני על השיטה הכוחנית בה נעשה הדבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוח שיש רוב, יותר מחוק טל
מנשה,
03/05/05 16:59
|
השיטה בישראל היא דמוקרטיה פרלמנטרית. כל חוקי ישראל נקבעים כך וכשהמפד''ל נציגת המתנחלים הצביעה בעד חוק טל לא שמענו אותם מוחים.
פתאום כשהחלטות שמתקבלות ברוב חסר תקדים (70 מתנגדים לעומת 20 תומכים במשאל עם) בכנסת ישראל המתנחלים פתאום לא מכירים בשלטון? מה קרה, כשמוצא חן השלטון נהדר וכשלא מוצא חן אתם מורדים בשלטון? ולמרד הזה בשלטון הם עוד קוראים דמוקרטיה.
כשתחליטו לערוך משאל עם על הקמת התנחלות (ועל אחת כמה וכמה מאחז לא חוקי) תספרו לנו. אולי אז נשתכנע במשאל עם להורדת התנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח רוב...
השכל הישר,
י-ם,
03/05/05 18:46
|
בטח גם אם טומי לפיד וכל שינוי יחזרו בתשובה ויחד עם כל הדתיים והמסורתיים בכנסת יאסרו ברוב גדול על נסיעה בשבת, אתה תוריד את הכובע בפני ה''דמוקרטיה'', נכון צבוע קטן שלי? אז כששרון וכנופיית היסמנים והפודלים שלו גונבים מנדט של חצי מיליון איש שזרקו את מצנע לקרשים וממציא (על רקע פלילי...) את תכנית הגירוש והחורבן, זה דמוקרטי? שרון אינו קדוש והכנסת אינה קדושה, וחוק הגירוש הוא בלתי-חוקי בעליל. ולידיעתך, משאלי עם רבים נעשו על הקמת ההתנחלויות, וקוראים להם 'בחירות' שבהם נבחרו שוב ושוב ממשלות שתמכו בריש גלי בהקמת היישובים. אז תפסיק לזבל בשכל, ותפטור אותנו מחוסר-האינטליגנציה המעיקה שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין הפרדות לגירוש?!?
יואב צור,
03/05/05 15:52
|
הסגת הצבא? בסדר! וויתור על ריבונות? גם בסדר אבל מה פתאום לגרש אנשים מביתם?
לשום ממשלה ולא חשוב באיזה רוב היא נבחרה אסור לעשות כך.
העולם שותק כי מדובר ביהודים,זו האמת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הגם רצחת וגם ירשת?
שרית,
03/05/05 15:27
|
הרי ברור שהפלסטינים יגורו בבתים האלה, ואולי אפילו מבוקשים. גם רצחו, וגם רוקדים על דם הישראלים. אם פוחדים שחיילי צה''ל יהיו חשופים לירי בזמן ההריסה, יש להרוס את הבתים מהאויר! רק לא להשאיר מתנה למחבלים (מי יודע, אולי מהבתים האלה יכוונו עלינו תחמושת, והם ימצאו מסתור בין הקירות..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לשפץ הבתים לפני מסירה למרצחים!
מאוכזב משרון,
03/05/05 15:23
|
שרון עוד יפתיע את כולנו - וימצא תקציב לשיפוץ הבתים לפני מסירתם למרצחים !! אכן, מתנה נאה ליום העצמאות !! שרון!! - אוי לזיקנתך אשר ביישה את צעירותך!! בכל שנה ביום העצמאות - הינו מעלים על נס את סיפורי הגבורה בהם השתתפת, ועתה אנחנו מתביישים במעשיך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון חזר לשפיות
דוד,
03/05/05 17:05
|
|
 |
זו לא שפיות אלא סניליות!!!!!
מאוכזב משרון,
03/05/05 18:05
|
הדבר היחידי ששרון יכול לעשות כדי לכפר על מעשיו - הוא להתפטר !! ויפה שעה אחת קודם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
להשאיר את הבתים לפלסטינים.
נעמן שפוי,
03/05/05 15:21
|
|
 |
11.
הקללה הכי גדולה שיש היא
jak,
03/05/05 15:15
|
|
 |
10.
תחושה קשה
פיני,
רמת גן,
03/05/05 15:14
|
האם רק לי התחושה הקשה הזאת שהפלסתינאים גם הורגים בנו וגם מרוויחים בסוף?!?
אני מבין את ההתנתקות, אבל להשאיר להם את הבתים?!?!
מישהו יכול להסביר לי למה הפלסתינאים יפסיקו את פעולותם הטרוריסטיות, אם הם כל כך מרוויחים בסופו של דבר?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יפסיקו! כמו בלבנון
יואב צור,
03/05/05 16:01
|
לחיזבאללה אין אינטרס להפסיק להציק לנו,כל עוד התיירות בלבנון פורחת (זו הייתה שנת שיא כמדומני בבירות)
הבעיה שלנו שאנחנו בוחנים את העולם המערבי בעיניים מערביות,כאילו שאם הכלכלה תפרח אז הכל יהיה בסדר,האמת היא שהכלכלה מביאה מודרניזציה שהיא האויב הכי גדול של העולם הערבי ,זה ועומק המחשוף של האישה הערבייה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לא הרסנו מספיק??
רז,
03/05/05 15:05
|
את מה ואת מי הרס הבתים ישרת? די כבר עם ההחלטות הסנטימנטליות, צריך לחשוב עם ראש ולא עם הבטן,אבל זה כל כך לא אופיני לממשלותינו בדורותיהם(לחשוב עם הראש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהאוייב חושב מהבטן,גם עלייך.
יואב צור,
03/05/05 16:21
|
אם מחליטים לפנות,חייבים להרוס שאחרת הבתים יהיו גלעד לתבוסה של צה''ל,שיזין את הג'האד לעשרות שנים נוספות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
קומבינה של ביבי - כרגיל
נהנה,
03/05/05 15:00
|
כמובן שיחליטו שלא להרוס. החלטה נכונה. זה נהנה וזה לא חסר. ביבי אומר לעצמו - זהו הם ממילא מחליטים כמו שצריך אז אני יכול לשחק אותה מתנגד. פיחס....... האיש פשוט מגעיל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
bobo
ל"ת
bob,
03/05/05 14:58
|
|
 |
6.
bobo
ל"ת
bob,
03/05/05 14:58
|
|
 |
5.
ל"ת
,
03/05/05 14:58
|
|
 |
4.
ל"ת
,
03/05/05 14:58
|
|
 |
3.
חשוב יותר מ-1!!!
אבי,
ירושלים,
03/05/05 14:51
|
תגובה 1 צודק במאה אחוז!!!! כל הכבוד למל''ל ולגיורא איילנד העומד בראשה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מועצה לבטחון לאומי-חשוב לקרוא!
איש חשוב,
רעננה,
03/05/05 14:48
|
כל הכבוד למועצה לבטחון לאומי,גוף חשוב שמוכיח את עצמו ודואג לנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אם לא הורסים למה מפנים?!
יואב צור,
03/05/05 14:42
|
לא ברור לי מהו הבסיס המוסרי לפינוי יהודים,במיוחד אם לא הורסים את הבתים,שאז הטיעון של השמאל הרדיקלי כאילו היהודים תופסים שטח נרחב שלא מאפשר התפתחות מדינה פלשתינאית,אינו רלוונטי.
אכן הדרישה להסגת הצבא במקומה,שכן הצבא הוא זה שכובש ופוגע בפלשתינים ולא המתנחלים.
מדוע לא לאפשר ליהודים לגור תחת ריבונות פלשתינית!?! האם בגלל שהם יהודים?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קונים את הבתים מהמתנחלים
חיים,
03/05/05 16:55
|
בכסף רב מאוד (הרבה יותר מהסכום שהם השקיעו).
אחרי הקניה זכות הבעלים לעשות בהם כרצונו.
המתנחלים בנו את הבתים (סליחה, ערבים ותאילנדים בנו אותם) כמעט רק בכספי מדינה, אחרי כן מוכרים את אותם הבתים בכסף רב למדינה ובסוף עוד רוצים להחליט אם להרוס אותם? אולי המתנחלים חושבים שאזרחי המדינה מטומטמים, אבל עד כדי כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Common Sense
Larry,
03/05/05 16:39
|
The Yoav Tsur that I knew always had common sense. If this is the same guy, he still does...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יהיה הכי טוב
רר,
03/05/05 15:31
|
שהחולי נפש המשיחיים יגורו במדינה משלהם עם חולי נפש משיחיים איסלמיים
רק טוב יצא לנו מזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהודי שרוצה לחיות הוא חולה
יואב צור,
03/05/05 15:53
|
נפש.
מה זה עושה אותך?
אני לא מבין איך אפשר לקרוא לאדם שבסך הכל רוצה לחיות,חולה נפש?!?
הגב לתגובה זו
|
|