 |
36.
אתם השמאל השחצנו של אז !!
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 22:53
|
אתם האוונגרדים המישבים כפי הם היו אז. ולמדתם מהם את הדיבור האליטיסתי מתנשא. אין הבדל בין עמי לתמי. אתם גם עוכרי ישראל כמוהם מסיתים את הדוד סם שלא ייתן לממשתלת ישראל כסף. אתם זה הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
את חושבת מהרחם עיוני,מסוכן!
יגאל כהן,
יגאל כהן,
20/04/05 22:40
|
או אולי מהתחת. אבל את אשה מסוכנת מאד. בני תשחורת שלא אמונים על הדיאלקטיקה של המחשבה יכולים לראות בדברי ההבל שלך דברי חוכמה. שווה לקחת אותך למעצר מונע. רצוי להרחיק אותנו מקירבה לבני נוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במשטרת המחשבות יש משרה פנויה
ל"ת
יגאל אמליץ עליך,
07/05/05 17:40
|
|
 |
34.
הסזון
אלדד,
19/04/05 13:23
|
כל כך הרבה שטויות במאמר אחד של דתיה כרגיל שאין לה מושג על ההסטוריה שלנו אחת ולתמיד צריך לשים לזה סוף. כשהביאו אנשי האצ''ל את אונית הנשק אמר בן-גוריון יפה מאד עכשיו הנשק הזה יהיה של כולם דהיינו עם אחד צבא אחד נשק אחד. כמובן שהאצלניקים סירבו ואז אמר בן-גוריון אם כך תדפקו את האוניה אף אחד לא יעשה כאן הפיכה .צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
החסר משוגעות אני?
ל"ת
אכיש מלך גת,
גת (ע''י קטיף,
19/04/05 01:58
|
|
 |
32.
Go ahead, make my day...
Dirty Harry,
19/04/05 01:57
|
קדימה, תפסיקו ''להבליג'' (כש''הבלגה'' פירושה רצח ראש ממשלה, חסימת כבישים ואיום ב''מלחמת אחים'' ). תפנו לאלימות כוללת, וזה יהיה סופכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תגידי, חנה
Yossi V,
18/04/05 21:51
|
תגידי גב' 'ייזנמן מה זה השטויות האלה ברזומה 'המכובד' שלך: ''...שבראש מעייניה נכדיה...'' שכתוב שם.
קבלי את בקיאותי בעברית כמובנת מאליה, בבקשה. הבנתי כל אחת משלש המילים הנ''ל לאשורן וגם את שיזורן הדקדוקי בתוך המשפט, ועדיין נפלא מבנתי מובנן. מה זאת אומרת שבראש מעינייך נכדייך? כלומר, במילים אחרות איך לומר, איך זה בא לידי ביטוי מעשי בחיי היומיום? את קמה בבוקר למשל, ואז מה? איך 'בראש מעינייך' בא לידי ביטוי?
נגיד למשל שהתורה, או גינת ביתך, או עבודתך בחינוך, או המאבק למען הארץ היו בראש מעינייך, הייתי מבין מכך שאת קמה בבוקר ופונה מיד לטיפוח העיסוק שהוא בראש מעינייך?אבל נכדים? איך זה, בדיוק (או בערך) בא לידי ביטוי? מלמדת אותם יומם ולילה עברית של אישה תגרנית שגם מהשוק בווארשה היו מגרשים אותה בשל שפתה הרעה, הבוטה, הגסה, המקגלסת ומתחסדת כאחד?
ובכלל, מה עושים ההורים של נכדייך הענוגים שאין באפשרותם לעשות לילדיהם? מדוע ילדיהם לא בראש מעייניהם? ואם כן, אז למה גם בראש מעייניך? זה לא יותר מדי? או שאולי הכל סתם קישקוש כמו כל מכלול ציטטותיך הלאים והמלאים השייכים לעניין כמו שמיטה אצל הר סיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טענות כלימון
קלין,
19/04/05 11:14
|
אולי תסביר לי ת'שיזור 'המקגלסת ומתחסדת' בבקשה, מה עניינם אצל שפה? מקגלסת מקלגסת מקלסת מקססת מה?
תגובתך דירטי מעידה על קושי בהתמודדות עם הנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כל השאר הבנת? דיינו
??,
19/04/05 12:54
|
|
 |
צודק. לאישה הזאת אין בכלל דעות
מיכל,
19/04/05 10:09
|
ובכלל לא מעניין אותה מה אמרו אנשים אלה או אחרים. מה שיש לה זה איזו תורה וכמה רבנים הזויים שעל פיהם ישק דבר.
הגיון ואהבת הבריות לא בעולם המושגים שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כולם פסולים בעיני הכותבת
תמה,
18/04/05 21:08
|
חנה אייזנמן דוחה את בן גוריון וגם את בגין וכמובן שאת כל המנהיגים הציוניים וראשי ההגנה לדורותיהם. כולם אינם אלא נושאי חורבן, שקרנים וותרנים כנועים על אדמת אבות, מסגירי אחיהם בסזון, ורוצחי אלטלנה נתעבים. חנה אייזנמן ודאי היתה מעדיפה שלא תקום תנועה ציונית חילונית, שיהודים ימשיכו לבוא לארץ ישראל כדי להקבר באדמתה או לחיות על החלוקה. כמה בעיות היינו חוסכים כששליטים זרים, שאותם אסור לבקר ובהם אסורים לפגוע היו מחליטים עבורנו. נכון, חנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה מטיפה לשיטת יהושע בכיבוש!!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
18/04/05 21:28
|
בהערותיה בעבר היא אמרה שצריך להשמיד את כל עמי הארץ לפי מצוות כיבוש הארץ לפיה נהג יהושע-וזה כמובן כולל לא רק את הפלשתינאים, אלא חלק מהירדנים והסורים.
אז מה יש לצפות מהצדקת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
טובלת ושרץ בידה !!!
ל"ת
צדקת מדומה,
חנה אייזנמן,
18/04/05 21:04
|
|
 |
28.
במעשי חסד ולא להסית לריב ומדון
בערב פסח,
צריך אנרגיה,
18/04/05 21:02
|
לכי לעזור לעניים המרובים ברחבי הארץ ,הכיני אוכל בבתי תמחוי, קני קצת מצרכים לכל מיני מסכנים ועוד ועוד...די להשתגע ולהיות פאנאטית ולהכריז מלחמה על כל העולם...השביס שעל ראשך גב' אייזנמן מראה שאת צדקת , אבל מה שאת כותבת כאן מראה שאת רשעה ,האמנם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אל תאיימי עלנו
עצבני,
18/04/05 18:57
|
אם בירייה ראשונה עסקינן אפשר ללכת אחורה לאותן שלוש יריות שנורו בככר שפעם קראו לה ככר מלכי ישראל ואפילו עשור לפני כן לרימון שקטל את אמיל גרינצוויג ז''ל. אבל נעזוב לרגע את הפרטים הקטנים שבטח לא מעניינים כהניסטית שכמותך. נעזוב את העובדה שאותו חייל ירה באוויר רק לאחר שהוקף המון זועם וצמא דם שאיים עליו בנשק חם. למרות שאני מקווה מאוד מאוד שלא תהיה כאן מלחמת אזרחים, רציתי להגיד לך משהו מסיתה עלובה. אם תפתחו באש, אם תחבלו בחיילי צה''ל ואם תפעילו נגדנו טרור. אנחנו (הרוב הגדול והשפוי של עם ישראל) נמחץ אתכם כמו זבובים. אתם תהיו היחידים שתפסידו, אתם תגלו כי אתם מיעוט מבוטל והשנאה שתעוררו כלפכם תהיה כל כך גדולה שפינוי שאר חלקי יהודה ושומרון יהיה משחק ילדים. ראי הוזהרת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצבן
דן,
גולה מרצון,
18/04/05 19:44
|
יגם 'היריה הראשונה' תוכננה א'י מסיטים משמאל ואם לדבר אל מיעוט, למה אתם מפחדים ממשאל? רוב המעוט השמאלני הינו קבןצה קטנה של צווחנים, שקרוב לוודאי האמהות שלהם 'התעסקו' אם ערבים זה ודאי ההסבר היחידי המתקבל על הדעת למה הם כל כך מחכים לרגע בו יוכלו לרצוח יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חדה כתער - וצודקת בכול מילה
אילן,
ירושלים,
18/04/05 18:38
|
יש כאן מספר גדול של מגיבים שכנראה לא קראו את כול המאמר וחבל כי הם מחטיאים בגדול בתגובתם וטוענים כנגד דברים שהכותבת לא אמרה. עליהם נאמר - חמור קופץ בראש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מיעוט משיחי, כוחני וקולני
שפוי,
מודיעין,
18/04/05 18:04
|
אני לא מצליח להבין מדוע אתר NRG מוסיף לתת במה לקולות הימין הקיצוני הסהרוריים הללו, שכבר מזמן אינם מנת חלקה של מדינת ישראל. אכן, הציבור שקוע במחלוקת קשה באשר להינתקות - מחלוקת שתיושר ע''י קולות שפויים ופרגמטים, ולא ע''י אבות זרם ''נוער הגבעות'', שאינם מהווים למעשה פלח משמעותי מהעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי זה עוזר לרייטינג
ל"ת
אכיש מלך גת,
19/04/05 02:00
|
|
 |
כשאין מה להגיד,צועקים דמגוגיה''
רינה,
18/04/05 18:22
|
ממוש, אתה הרי יודע שה''ימין הסהרורי והמיעוט הזה'' הוא פנטזיה שלך, והוא רוב רובו של העם. אתה יכול לצעוק 'קיצונים!! ימנים'!! זה כבר לא מרשים פה אף אחד.
הימין הם הרוב פה, ולימין סותמים את הפה בעזרתם האדיבה של עכברי מקלדות ג'ובניקים לשעבר כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אי כל כך מסכימה איתך
רבקה,
18/04/05 17:47
|
אבל עושה רושם שאותו מיעוט סמולני נמצא בכל צומת דרכים חשוב, אינו חושש להגיב כאן ובחו''ל,משמיץ את המדינה ולא עולה על דעתו שאם חלילה תלך לו המדינה, הוא ילך יחד איתה. אותו סמול דואג לאוייב שהורג בנו, אוייב ברברי חסר אנושיות, הוא נלחם על מדינה ואנחנו מוותרים. אז איפוא הימין. הוא חושש. לכן, אסור לשכוח: א. שהעולם לא יבוא לעזור לנו גם את נוותר על הכל. ב. שלשמאל אין כאן מקום. הוא חייב לעבור לגור במקומות אחרים שמתאימים לו, ממנים לו את הוצאותיו, ואינננו מאמין שצריך לעשות הכל, אבל ממש הכל, כדי לחדד את אחיזתנו במדינה שלנו. דרך אגב, מתי לאחרונה היתה כאן מדינה פלשתינאית, עם ממשלה וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הפישפש עלה למעלה
ועל זה נאמר,
18/04/05 18:03
|
וולא חטאנו, עצמנו את העיניים נתנו לכם כסף ונשק, להשתולל לחמוס ולעשוק. אבל לא עוד. התעוררנו קצת מאוחר אבל אנחנו פה, חזקים מתמיד ונכונים לעמוד על שלנו: חברה חילונית המכבדת כל אדם באשר הוא אדם. ולא חברה גזענית כמו זו לה אתם שואפים ואליה אתם מובילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מגיב מטורף לכתבה הזויה-הצילו!!
ל"ת
רות,
18/04/05 17:45
|
|
 |
22.
צריך יותר מאלטלנה אחת
יד הנפץ,
18/04/05 16:38
|
אמר -אולי - עמי איילון והוא צדק בכל מילה(אם אמר) צריך להרביץ להם קצת ביד חזקה ובזרוע נטויה (כי רק כך הם יבינו) בשביל להכריע איזה ציביון יהיה למדינה הזאת ומי ישלוט בה, חונטת הרבנים המשיחית (שמשום מה מתעקשים להתעסק בעניני מלך) שמסרבת לקבל על עצמה עול חוקי המקום ומובילה לחורבן, או החברה החילונית היחסית שפויה למרות כל מגרעותיה. ואם בשביל זה צריך עוד אלטלנה אז ''טאף לאק''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנטישמיות השמאלנית
תמר,
בית אל,
18/04/05 21:20
|
אתה לא מתביש להיות כל כך אנטישמי?אתם מזוכיסטים ששונאים יהודים רק ערבים אתם אוהבים.בעיקר מחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי הצעיר-יש להבין את אלטלנה
EhadHaam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
18/04/05 18:23
|
שהרי מי שלא מבין היסטוריה, המושג פטריוטיזם הוא חלול אצלו (ומי שרואה רק את זכות קיומו בעולם אינו פטריוט אלא לאומן)
הירי על אלטלנה(לאחר נסיונות רבים לשוא לשכנע את אצ''ל למסור את הנשק לצהל) לא נועד כדי ''להכריע איזה ציביון יהיה למדינה הזאת ומי ישלוט בה''-אלא כמו שכתבת על ''סירוב לקיים את חוקי המקום'' שהוא סירוב לקבל את השלטון הדמוקרטי בישראל ונסיון חהקים מיליציות מזוינות במדינה.
אם הדתיים יעלו לשלטון באופן דמוקרטי-וימשיכו בקיום הדמוקרטיה והתנהגות חוקית-אני אקבל את שלטונם בחירוק שינים-ואאבק בו במישור החברתי והפוליטי הלגיטימי-אך אם חס וחלילה ינסו לבצע הפיכה-אכה בהם בכל כוח
חג שמח ידידי הצעיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דמוקרט כמו קסטרו
בוריס,
חיפה,
19/04/05 08:17
|
מה שעשה שרון זאת בדיוק המהפיכה וזה בכלל לא מפריע לך. העם בחר שרון בגלל שהוא התנגד לתוכנית של מצנע ומה קיבלו העם? אני לא יודע אם שרון רימה כולם כבר בבחירות או שהוא שינה דעתו אחר כך אבל בכל מיקרה אין כאן זכר לדמוקרטיה. אני לא הצבעתי ליקוד כי היא מפלגה פופוליסטית. אני מעדיף עבודה כי הם עושים בערך אותו דבר רק שהם אומרים יותר אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנשמה פשוט רוצה להתחבר
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 17:00
|
בס''ד
הנשמה פשוט רוצה להתחבר
פתאום הכל נראה לך אחרת ואז, הכל נעשה כבר בקדושה כי אתה כבר מחובר מחובר לבורא, מחובר לאמת זוהי הרגשה שלא ניתן לתאר במילים אתה יהודי גאה, יהודי מאמין אתה כבר יודע שמישהו אותך שומע אתה יודע שהוא מקשיב ואתה מדבר, מתייעץ, משתף ומבקש כי יש מי שמאזין, הבורא והוא אתך והוא עונה ואתה מתפלל, שלוש תפילות והוא שומע את כל הבקשות ואתה מעריך ואתה כבר יודע מה צריך ומתחיל לצעוד בדרך וכבר אי אפשר אחרת והכוחות באים והרבה ניסים קורים ואתה מתחזק ואתה נלהב רוצה לדעת הכל, רוצה לראות עוד אתה מרגיש שחסר לך הרבה רוצה להשלים, רוצה הכל בבת אחת הנשמה פשוט רוצה להתחבר הנשמה רוצה כמה שיותר ואתה, אתה לא מוותר אתה מבין, מבין מה אתה עושה פה בשביל מה באת לעולם, מה תפקידך ושכל הבריאה נוצרה רק בשבילך ואתה, אתה חלק מעולם נפלא זכות שהבורא נתן לך במתנה פתאום שאתה כבר מבין פתאום שאתה כל כולך מאמין אתה מצטער על כל הימים על כל הזמן, שלא הבנת שיש מטרה בכל החיים שיש עולם הבא, שאנחנו נמצאים פה תחת השגחה שיש מי ששומר, מי שרואה שיש לעולם הזה בורא ואתה פשוט רוצה להסביר לכולם שאתה אליו מחובר, שאתה בדרך הנכונה שיש בורא לעולם, שאתה עושה הכל בגאווה שאתה חזרת בתשובה והכל, הכל נעשה מתוך הבנה הבנה שיש בורא ואתה נברא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב אותי
ל"ת
באמש'ך,
18/04/05 17:16
|
|
 |
אתם בדרך למטרה הנכספת
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 18:02
|
בס''ד
אתם בדרך למטרה הנכספת
שרואים את הדרך שבטוחים בה שיודעים מה רוצים שרוצים באמת להגיע שרוצים חלומות להגשים שמוכנים לחכות שיש סבלנות שמאמינים שבסוף יהיה טוב שרוצים באמת להצליח מגיעים למטרה הנכספת.
שקשה שלא הולך חלק שלא נותנים לכם להתרומם שמשתיקים אתכם שלא מפרגנים לכם שצוחקים עליכם שלא מאמינים שתגיעו זה סימן... ש ... כן... אתם בדרך למטרה הנכספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זאת כבר הגזמה...
גדעון,
מרכז,
18/04/05 16:19
|
זאת כבר מעבר להגזמה.זאת כבר כמעט הסתה!! החיטוט והחפוש החולני אחרי קשר נסתר בין גולומב לבין שרון הינו פרי באושים של אנשים הזויים וסהרורים.הכותבת קושרת עצמה למורשת המכבים?! אכן כן!מוטציה מוזרה של אותה מורשת. מאמרה זה חשף מוטציה נוספת:''בועז אופיר,ראשון לציון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו מסתכל מלמעלה...
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:43
|
בס''ד
מישהו מסתכל מלמעלה...
צריך לרוקן את הכוס בשביל למזוג לתוכה מים לא?
כאשר האדם נותן בורא עולם נותן לו בחזרה.
לתת לפעמים זה קצת קשה.
לתת...
לתת בלי לרצות לקבל פשוט לתת.
לרצות לתת לעזור מבלי לקבל פשוט לעזור.
מישהו מסתכל מלמעלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרוא- ב... שביל ללמוד
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:41
|
בס''ד
לקרוא- ב... שביל ללמוד
אנשים מחייכים ובלב בוכים אנשים צוחקים ובלב בוכים.
קיבלנו פנים בהם צוחקים ולפעמים יורדות דמעות.
כלפי חוץ אפשר להראות מה שרוצים אבל בפנים הלב מרגיש הכל.
כל כך הרבה צרות כל כך הרבה הרוגים כל כך הרבה פיגועים כל כך הרבה פצועים.
למה? את מה שקורה היום אנחנו יודעים אבל למה כל כך קשה? מה קורה? למה? צריך רק לפתוח את התורה לקרוא- ולהבין- לקרוא- ולהסיק מסקנות לקרוא- ב...שביל ללמוד ולהמשיך... ולעולם לא להפסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לבועז אופיר
לא פה,
שם,
18/04/05 16:09
|
אח שלי, שתי שאלות:
איזה חומר אתה מעשן, ואיפה אני יכול להשיג גם קצת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ברח
ל"ת
הוא לא מעשן,
18/04/05 17:17
|
|
 |
לפעמים צריך לחכות ואין מה לעשו
בועז ואפיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:42
|
בס''ד
לפעמים צריך לחכות ואין מה לעשות- לפעמים צריך סבלנות- לפעמים הכל באיטיות- לפעמים צריך להמתין- פשוט צריך להבין- ש... ש...לכל דבר הזמן שלו ואם לא עכשיו אז מחר- ואם לא מחר אז עוד שבוע- עוד חודש... עוד חודשיים- אולי שנה- אבל צריך להמשיך להאמין במטרה- כי בסוף זה בא- המבחן הוא איך אנחנו עוברים... איך אנחנו מתנהגים... האם יש לנו אמונה- שכל מה שקורה-הוא באמת לטובה? ויש... יש! עלינו השגחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
את קצת דומה לסבתא מוסקונה.
ל"ת
רונן,
18/04/05 16:08
|
|
 |
אלוקים יש רק אחד
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 17:01
|
בס''ד
אלוקים יש רק אחד
אבא יש רק - אחד אמא יש רק - אחת אהבה אמיתית יש רק - אחת וחיים רק פעם- אחת.
עיניים יש- שתיים אוזניים גם והגוף כולו דם - אדם.
כל כך הרבה אנשים כל כך הרבה פרצופים כל כך הרבה בעלי חיים וכולם אוויר נושמים.
האדם מוגבל האדם זמני האדם נברא האלוקים אותו ברא.
אלוקים יש רק- אחד ואנחנו- ילדיו אותו אנחנו- אוהבים ואנחנו- יהודים.
באנו לעולם- למטרה קיבלנו ממנו- את התורה זאת ההוכחה- הכי גדולה כך ביטא בורא עולם אלינו- את האהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כשמטורפי הימין יפתחו באש
הראל,
18/04/05 16:08
|
כשמטורפי הימין יפתחו באש, הם יאבדו את שארית התמיכה המתמסמסת בהמשך הכיבוש וההתנחלות. זאת לא תהיה מלחמת אחים. זאת תהיה מלחמה של הדמוקרטיה במיעוט זניח והזוי שקם עליה. כבן ללוחמי אצ''ל, ההשוואה של התימהונים המשיחיסטים האלה ללוחמי חירות ישראל רק מעורר גיחוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חמור אם אתה בן ללוחמי אצ''ל
אריאל,
18/04/05 18:13
|
אתה אוהב לצעוק ''מיעוט הזוי'' כשאין לך שום כיסוי לאמירה הזאת, הא?
יאללה יאללה, אתה המיעוט במדינה הזאת, ועוד המיעוט הכי גרוע- מיעוט טפילי שלא עשה צבא, שכל מה שיש לו ביד זאת מקלדת והרבה סבלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב 18 -הראל
גלבוע,
18/04/05 16:51
|
''כבן ללוחמי אצ''ל'', לוחמי אצ''ל מתהפכים בקברם מאותם בנים שנטשו את הדרך וערקו לשמאל ההזוי והמטורף והרשימה ענקית, החל בציפי ליבי,דן מרידור אהוד אולמרט ורבים נוספים, כדאי לשאול את אנשי האצ''ל שנותרו בחיים ולראות עד כמה הם מזועזעים מהבנים העורקים ההזויים, שאל לדוגמא את דב שילנסקי, ישנם רבים נוספים, שיריכו ימים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להסתכל לך בעיניים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:44
|
בס''ד
להסתכל לך בעיניים
להסתכל לך בעיניים להביט בך שעות פנים שתמיד ארצה לראות להסתכל.
לראות את החיוך לראות ולהתפעל לראות, זה לעולם לא ייגמר.
לראות את היופי יופי של אופי להתעמק עד בפנים לומר לך בפנים אני אתך עד סוף ימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וולא אתה צודק
יד הנפץ,
18/04/05 16:34
|
פעם היו אלו האצל''ניקים שנשאו את נס המרד בגאווה, מהם נשאר רק עוזיל'ה לנדאו שמקבל זיקפה מלשיר שתי גדות לירדן. את נס המרד נושאים היום בגאווה המפד''לניקים שעד ל1967 היו קאקערים גמורים והיום הם קאקערים עם אצטלה משיחית. (הזכויות שמורות רק אני לא זוכר למי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליד הנפץ מבעל הזכויות :-)
הסטוריון,
19/04/05 10:24
|
זה היה בתגובות לדינה אברמסון (שאי''ה עוד כמה שנים תיראה כמו גב' אייזנמן שבתמונה) בכתבת הסיוטים שלה, כשאיזה חכם מהימין שוב העלה את נושא ''אלטלנה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
היריה הראשונה נורתה לפני עשור
סמולן עלוב נפש,
18/04/05 15:59
|
|
 |
לזה אין סוף
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:17
|
בס''ד
לזה אין סוף
אוכל טוב- כמה דקות של אושר בגד חדש- כמה ימים של הרגשה טובה וחופשה- בסוף נגמרת.
כל דבר גשמי בסוף נגמר.
האושר האמיתי להת...חבר להרגיש לדבר למלך מלכי המלכים אלוקי ישר...אל.
לזה אין סוף לתורה ולמצוות כל חיינו צריך אותה ללמוד ומצוות כל הזמן לעשות ולזה אין סוף.
ההרגשה לאחר נתינ...ה לאדם אחר לאחר עזרה, לאחר מילה טובה שווה הכל.
לימוד תורת האלוקים מעניק לנו חיים מאושרים חיים אמיתיים חיים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הם לא מבינים?
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:16
|
בס''ד
מה הם לא מבינים?
יש גברים שרוצים קריירה קריירה... מצחיקים קר... י י ר ה... על חשבון המשפחה.
נעדרים מהבית ימים ולילות לא רואים את הילדים ולא את האישה רוצים להיות מפורסמים...
מסכנים, מסכנים מפסידים גם את האישה וגם את הילדים הם... רוצים להרגיש חשובים.
מה? מה הם לא מבינים? אין דבר יותר חשוב מהאישה והילדים ובסוף... מגיע היום יום האמת.
היום שהם מבינים שהפסידו הכל, הפסידו את הכל בחיים את האשה והילדים והנה... הם מת... גרשים.
כל רגע עם הילדים- זכות כל שניה עם האישה... אהבה אין דבר יותר חשוב מהמשפחה אבא ואמא בבית ביחד עם הילדים- זוהי השכינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האישה הזאת היתה מכנכת בישראל ?
ל"ת
המום,
18/04/05 15:28
|
|
 |
כנראה לא מחנכת שלך עם שגיאות
ל"ת
כאלו,
18/04/05 15:53
|
|
 |
האמת האמיתית - להיות טובים יות
בועז ואפיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:39
|
בס''ד
האמת האמיתית - להיות טובים יותר
לכולנו עבר משותף-ארבעים שנה במדבר, אלפיים שנות גלות, עם של חצי ימין וחצי שמאל, מיליון דעות וכולנו מבינים וכולנו חכמים וכולנו עוזרים ואנחנו הכול יודעים. עם שיצא מעבדות לחרות, עם שזכה לראות ניסים, עם ששרד אלפי שנים, עם שעבר הרבה ייסורים, עם לא כמו שאר העמים ואין מה לעשות, אנחנו שונים ולא נוכל לברוח מזה. חייבים אנו להיות דוגמא לשאר העמים - נבחרנו והכול כתוב, הכול, הכול מוסבר, הכול- צריכים להיות טובים יותר.
איך אפשר לברוח מדבר כל כך טוב? שנים בורחים, מקבלים עונשים בוכים, שואלים, לא מבינים ואנחנו עם של מלך, מלך מלכי המלכים-האמת, אין דבר יותר מכובד מזה - אין, בורא היקום, יודע הכול ושולט בכל ואנחנו ילדים שלו, איזו זכות, עם כל כך חכם - אך לא שווה בלי בורא עולם והכול, הכול... מ ב ח ן.
כל כך הרבה צרות על עם ישראל, למה?
הטעות מתחילה פשוט מחוסר ההבנה שאנחנו עם שונה, אז למה להיות כמו כולם? קיבלנו את ספר ספרים, כולם מקנאים בנו, כולם ואנחנו רוצים להיות כשאר העולם, למה? מרוב חופש, קיבלנו הפקרות והילדים שלנו עוד קטנים, קטנים בשביל להבין את החיים, הייתה לנו דרך, דרך של אמת, קיבלנו הכול מוכן, בדוק, עם ניסיון של אלפי שנים, אבל אנחנו פשוט, פשוט עזבנו את הדרך, ניסינו להיות מערביים, מתקדמים, כמו כולם ופה טעינו, פה הטעות הגדולה. אנחנו לא כמו כולם, אנחנו יהודים ומה יצא לנו מזה? מה קרה לדור הזה? למה הריחוק הגדול מהאמת? מהעבר המפואר. אי אפשר להתרחק מדבר שבתוכנו, אי אפשר לברוח מהאמת, אפשר לחיות ולהתעלם מדרך האמת, אבל זו לא הדרך הנכונה, יש רק דרך אחת נכונה, דרך של עבר, דרך עם הווה, דרך עם עתיד, דרך ששמרה עלינו במשך כל ההיסטוריה, דרך שאיחדה אותנו כעם.
תראו מה קורה לנוער, דור ההמשך, במה הוא מתעסק? מה מעניין אותו? הילדים האלה שלילות דאגתם להם, דאגתם להם לאוכל, דאגתם שיהיה להם הכול, אבל מה עם הנשמה שלהם? למה הנשמה רואה ושומעת דברים שאסור לה? למה לקלקל אותה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנוער הנהדר
גילי,
ת''א,
18/04/05 15:51
|
כמה שטויות!!! מה ? הנונער והילדים היום לא טובים? אולי שלך, כתיבה גלותית. אתם לא נירדפים, אתם יותר הקוזאק הניגזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה אתה חיי בבועה
אילן,
ירושלים,
18/04/05 18:20
|
מעולם לא היה כול כך ברבה אלימות בבתי הספר, ברחוב ואיפה לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חנה-תודה על מתכון הרעל לחג!!!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
18/04/05 15:26
|
וזאת הייתה מורה????????
ושאלה מסקרנת: מהי במקרה זה מורשת המכבים???? טעית!!! -את מדברת על מורשת הסיריקאים!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריכים לעזור
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:40
|
בס''ד
צריכים לעזור-להודות על כל דבר-אנחנו בשר ודם-מצוות-צריכים לעשות.
יש כל כך הרבה אנשים מבוגרים שנמצאים לבד בבית, שעות ואין להם עם מי לדבר-אפשר לבוא אליהם ולהקשיב להם, לשמוע אותם, יש להם כל כך הרבה סיפורים לספר והם מחכים שמישהו רק יקשיב להם, כן, רק יקשיב... אפשר ללמוד מהם המון, הרי אין חכם כבעל ניסיון...
כל העולם בנוי על נתינה, כל העולם בנוי על אהבה. החיים כל כך קצרים, רק נולדים והימים... כל כך מהר חולפים וכלום לא מספיקים, אף אחד לא מודיע לנו מתי הסוף, אף אחד, יום אחד ו... עוזבים הכול, לא לוקחים כלום... ו... מתים. אז אם אנחנו כבר יודעים, שיש יום אחרון והוא לא ידוע ושגם לא לוקחים כלום, אז בואו נשאל בשביל מה באנו לעולם? הרי אין סתם. באנו לעולם לעשות מצוות, כן מצוות, להיות אנשים טובים, לעזור, לכבד, לאהוב את הבריות ואנחנו יהודים, צריך לחשוב חיובי צריך לחפש לעזור וצריך להודות.
על זה שקמנו בבוקר ואנחנו לא חולים-כן כל כך פשוט-בריאים. על זה שיש לנו רגליים-שתיים, על הידיים, על זה שאנחנו שלמים. על זה שיש לנו אוכל-כן אוכל, לא משנה מה. על זה שאכלנו את האוכל. על זה שאנחנו חיים. על זה שאנחנו נושמים. על כל כך הרבה דברים צריכים אנו להודות.
האדם כל חייו אוסף וכלום לא לוקח, ככל שהוא לומד, הוא מבין כמה הוא לא יודע. הוא לא מפסיק לרוץ, הוא עצבני, הוא מתוסכל, הוא דואג, הוא מקלל, הוא מקנא, הוא רק רוצה, הוא לעולם לא מרוצה, הוא חולה והוא בוכה, הוא מתלונן, הוא מרעיש, לפעמים הוא קצת אדיש, הוא כל הזמן מנסה לעשות חיים, אבל בסוף הוא מת, כן, קשה לשמוע זאת האמת-מת. הוא חי כאילו שאין יום אחרון, הוא מתחייב, הוא משתעבד, הוא מתלהב משטויות, ככל שהוא מתקדם, הוא הולך אחורה, ככל שהוא מגיע להישגים הוא מפסיד את החיים. צריך להבין שהיופי הוא זמני, שהשיער נושר, השיניים נופלות, הפנים מתקמטות, יום אחד מתים, לא ניקך כלום, שלו כל היקום והזמן אוזל.
כל מה שנבנה יישאר, כל מה שנאסוף יישאר הבית, המכונית, הרהיטים, הכל, רק אנחנו כבר לא נהייה פה ומי יודע אולי עוד כמה שנים כבר לא יזכרו אותנו, דרך העולם. היינו ילדים, זה היה רק אתמול, היום לנו יש ילדים והזמן רץ. היינו צעירים, התבגרנו והזמן רץ והשעון ממשיך לתקתק. כאשר אדם יודע ומאמין כולו שיש עולם הבא וכל העולם הזה הוא מבחן אחד גדול לעולם הבא, אז הוא מחפש לעשות מצוות והוא כבר לא ממהר הוא יודע שהכל משמים אין סתם, הכול מלמעלה והשמים צופים בו כל הזמן ובוחנים את מעשיו. הוא יודע שבמקום לאסוף דברים גשמיים שהוא לא עומד לקחת, הוא אוסף מצוות שאותם הוא יוכל לקחת וההנאה מכך כפולה, השכר הוא גם בעולם הזה וגם בעולם הבא. ההנאה שהוא עושה מעשה טוב למען אדם אחר וההרגשה הטובה שמלווה אותו והאמונה החזקה שיש על כך שכר בעולם הבא. אין אנו יודעים את השכר על כל המצוות והבחירה היא בידינו לבצע כמה שיותר מצוות וככל שניקח אתנו יותר מצוות, השכר יהיה בהתאם.
כאשר אדם מבין שרק מצוות הוא ייקח, הוא יעשה כמה שיותר, אז קדימה, בואו נאסוף כמה שיותר, כי הרי אמרנו הזמן אוזל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גם מפרסמת מאמר הסתה לאלימות,
שפוי מלחמה,
18/04/05 15:06
|
|
 |
ניתן להסביר אהבה?
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:45
|
בס''ד
ניתן להסביר אהבה?
ניתן להסביר אהבה? ניתן לראות אותה? ניתן למדוד אותה? ניתן להגדירה?
כולם חולמים על אהבה אך מהי אהבה?
אהבה בין הורים לילדים אהבה בין גבר לאישה היא חוצה גבולות אהבה בין נשמות אהבה.
צירוף של 4 אותיות אמת הוא בורא היקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט כל כך רגיל
דוד,
18/04/05 15:44
|
לקרוא כתבות כאלה רק כמתקפה פרועה של השמאל על הימין, שאתה בהלם למראה כתבה, אחת מיני בודדות ונדירות, בהן זה עובד ההיפך, ואז, מעשה קוזאק נגזל, אתה מתקומם. אם היתה עיתונות חופשית בישראל, לא היינו צריכים להגיע למאמרים כאלה, כי היה דיון אמיתי בנושאים שלפנינו, ולא היתה סתימת פיות מוחלטת, מלווה בצווחות ''פשיסטים רוצחים'' ממקהלת שדרי וכתבלבי התקשורת, כל פעם שאיש ימין פותח פה. התקשורת,שוב, אפילו שראתה את שגיאתה בימי אוסלו, חוזרת על השגיאה שוב, ובולמת כל ביקורת על השילטון כדי לא לעצור את הנסיגה, שמתאימה לדעות האישיות של עורכי העיתונים ושכיריהם-לפי-אחידות-הדעה, עיתונאי המערכת. שרון זרק להם את עצם ההתנתקות, והם שותקים כדי שיוכלו לכרסם בה. זה ''כלב שמירה של דמוקרטיה''??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאווה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:42
|
בס''ד
גאווה גאווה, גאווה יש לאנשים, גאווה. במקום שיש טיפת גאווה בורא עולם לא נמצא, הוא מתרחק רחוק, רחוק. על מה הגאווה? אם אנחנו עשויים בשר ודם - אם יום אחד כבר לא נהייה פה - אם אנחנו אפילו לא יודעים מתי יהיה היום הזה? אז על מה הגאווה? הרי כל יום שעובר היום הזה קרב. על מה? הרי לא ניקח כלום, ואנחנו נמצאים פה רק לזמן מוגבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר על חוצפה
גלבוע,
18/04/05 15:32
|
אותו ''שפוי מלחמה'', הוא דוגמא קלסית עד כמה נבזות מסוגל לייצר השמאל המטורף. קריאות חד משמעיות של השמאל ההזוי למלחמת אחים אינה נחשבת בעיני ''שפוי המלחמה'' הסהרורי להסתה, לעומת זאת מאמר נהדר זה של חנה אייזנמן נקרא בעיניו מאמר הסתה. ניבזה הרי מספיק לקרוא את עמוס עוז, פרופסור צימרמן, חיים חפר, יוסי שריד, עמי איילון, איתן כבל, שלמה גזית, יעקב פרי יואל מרכוס ועוד ועוד ועוד הקוראים בצורה הברורה ביותר להקזת דמם של המתנחלים, השואפים למלחמת אחים (את אפרים סנה הזכרנו?), והוא ''שפוי המלחמה'' תוקף את....חנה אייזמנן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחות... פחות גאווה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:27
|
בס''ד
פחות... פחות גאווה
שאוכלים פחות לא משמינים שלא רצים אחרי הכסף לא דואגים שמדברים פחות זה רק יותר בריא.
כן, פחות... פחות גאווה פחות פריצות פחות לרכל פחות להתעסק בשטויות.
יותר... יותר להשקיע בילדים יותר להיות עם האישה יותר זמן למשפחה יותר ללמוד את התורה.
הרבה... הרבה לשבח את אלוקים הרבה לאהוב אותו הרבה...
כי הוא הכל- כי הוא בכל כי הוא גדול- כי רק הוא יכול
פחות... פחות גאווה ואז... מבינים טוב יותר את התורה והיא כל כך מתוקה והיא כל כך נכונה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז.. מה העניינים איתך?
ל"ת
רונן,
18/04/05 16:13
|
|
 |
בו'נה אתה דפוק אח שלי!
ל"ת
H,
א''י,
18/04/05 15:42
|
|
 |
מילה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 16:03
|
בס''ד
מילה
אסור להעליב אסור לפגוע לכל אדם לב לכולם רגשות.
לפעמים מילה מילה ואז... שנים...
אנשים מתווכחים אנשים מתר...גזים אנשים כועסים אנשים רב...ים.
סתם על שטויות סתם בלי בעיות.
חבל סתם...
מילה הכל בגלל מילה אחת...
אז... לפני שמוציאים מילה מהפה צריכים לח...שוב כי מילה שיצאה לעולם לא חו...זר...ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבעיה של העם זה היא האדישות
יובל,
חיפה,
18/04/05 15:05
|
המתנחלים משתוללים בכל רחבי ארץ ישראל ומי שלא זיהה את מנגנון החורבן שהם מביאים על עם ישראל(חורבן בית ראשון ושני) יתעורר רק כשחנה וחבר מתנחליה יביאו חורבן בית שלישי עלינו המתנחלים לא מבינים שעם ישראל רואה בעזה חבל ארץ מסוכן ומיותר לעם ישראל ורוב האזרחים לא רוצים לשלוח לשם את ילדיהם להגנה על מתנחלי עזה כי שם זה לא הבית שלנו. המתנחלים משתוללים בכבישים בדרכים וכמעט בכל מקום אפשרי והגיע הזמן שמישהו יגיד להם :
מתנחלים מזמן מזמן נמאסתם עלינו !!!
GO HOME !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה גבר -גבר איזה מבט חזק יש
שמעון,
בית גביש,
18/04/05 16:05
|
יש לה בעיניים איזה ידיים יפות וחזקות איזה מצח נחוש ומושלם רואים שהיא לא שמה זין על אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובידנו הבחירה לטוב או לרע
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:28
|
בס''ד
ובידנו הבחירה לטוב או לרע
למה לרוץ? למה למהר? למה לכעוס? למה להתרגז? למה להתעצבן? למה לצעוק? למה?
בסוף הכל נגמר בסוף לא לוקחים דבר איננו יודעים אפילו מתי?
כל יום הוא מתנה כל אדם הוא נשמה ובידנו הבחירה לטוב או לרע. כל רגע כל דקה כל שעה כל יום כל חודש כל שנה כל הזמן אסור לנו לשכוח הכל מבחן הכל יש משפט בסוף יש.....................יש בסוף משפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כאשר יתושים טוענים למלוכה
מ. בן ציון,
18/04/05 14:43
|
חנה אייזנמן מטובי המנתחים בימינו אלה, דהיינו מהיחדים הקוראים את המפה נכון ובמדוייק, כותבת כדרכה מאמר נהדר ומיד חבורת יתושים של הסמול(זו לא טעות דפוס) הסהרורי, הסמול של הסזון, ''המולדת השניה'', אלטלנה, חטיפת ומכירת ילדי תימן,אנשי אוסלו שהמיטו עלינו אסון מהגדולים שידע עמנו בדורותיו, הם הם מעיזים פנים ובחוצפה ללא גבול מטיפים לנו מוסר על ''דמוקרטיה''. ''דמוקטריה'' בה גונבים קולות של מליון בני אדם (בבחירות האחרונות קיבל הימין 70 מנדטים, מול 50 שקיבל הסמול כולו, כולל מפלגת השנאה של לפיד, מר''ץ-יח''ד של ביילין-שריד-רענן כהן, הערבים כולם,פרס ומפלגתו האבודה ''העבודה'' ועמיר פרץ יחדיו) ומעבירים אותם היישר אל הסמול הסהרורי המתיוון שנחל תבוסה שהיא הגדולה בתבוסות מאז קום המדינה. ולתועבה הזו היתושים קוראים ''דמוקרטיה''. פשוט בושה וכלימה למידת האנטלגנציה של היתושים סהררוי הסמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים נבהלים מהמילים...
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:06
|
בס''ד
אנשים נבהלים מהמילים...
אנשים נבהלים מהמילים לחזור בתשובה ואני לא מבין מדוע? אנשים אפילו לא רוצים לשמוע ואני לא מבין מדוע? מה קרה לדור הזה? למה הריחוק הגדול מהדת? אי אפשר להתרחק מדבר שבתוכנו אי אפשר לברוח מהאמת אפשר לחיות ולהתעלם מדרך האמת אבל זו לא הדרך הנכונה יש רק דרך אחת נכונה דרך שכל יהודי חייב ללכת בה דרך של עבר דרך עם הווה דרך עם עתיד דרך ששמרה עלינו במשך כל ההיסטוריה דרך שאיחדה אותנו כעם דרך התורה תראו מה קורה לנוער דור ההמשך במה הוא מתעסק? מה מעניין אותו? הילדים האלה שלילות דאגתם להם דאגתם להם לאוכל דאגתם להם לבגדים דאגתם שיהיה להם הכל אבל מה עם הנשמה שלהם? למה הנשמה רואה ושומעת דברים שאסור לה? למה לקלקל אותה? צריכים לחזור לדרך הנכונה צריכים להתקרב לתורה צריכים ללמוד אותה צריכים להמשיך וללמד אותה קיבלנו מתנה משמים חברה! שבת, שבת טהרה כשרות בבית תפילין, צניעות, תפילות אבא בשמים מחכה, ממתין חברה אנחנו יהודים אנחנו ילדיו של מלך מלכי המלכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מתבכיינת, את יגאל עמיר שכחת?
ל"ת
תמר הלוי,
ירושלים,
18/04/05 14:36
|
|
 |
הכל במתנה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:07
|
בס''ד
הכל במתנה
באמת, אבל בכנות אחרי כל ההמצאות שהמציא האדם אחרי כל הפיתוחים אחרי כל ההישגים באמת, אבל בכנות אפשר להמציא מכונה שיודעת לאהוב לכעוס להרגיש לקנא לחבב לחלום מכונה עם רגשות האדם קיבל מבורא עולם הכל קיבל עולם שלם במתנה עולם יפה, עולם נפלא קיבל חיים, קיבל הכל הכל במתנה האדם זו הבריאה הכי חכמה אבל איך הוא מתנהג? איך? ולמה? האדם מתגאה על כל הישג על כל המצאה הוא צריך רק להסתכל על עצמו ולהבין מה הוא קיבל במתנה הרי כל מה שהוא ממציא הכל, בשביל עצמו לנוחיותו ובשביל מי הוא נוצר? מי יצר את האדם? ומה המטרה של האדם בזה העולם? אלוקים, אלוקים הוא היוצר אלוקים הוא הבורא אלוקים ואנחנו הילדים אנחנו יהודים לנו יש תפקיד, אנחנו לכולם דוגמא כי רק אנחנו קיבלנו על עצמנו תורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ? שכחת את עראפאת ?
ל"ת
אילן הלוי,
18/04/05 15:06
|
|
 |
דרך האמת - דרך התורה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:29
|
בס''ד
דרך האמת - דרך התורה
קיבלנו אוזניים בשביל לשמוע אבל הן מוגבלות קיבלנו עיניים בשביל לראות אבל הן מוגבלות קיבלנו אף והוא מוגבל האדם נברא בצלם אלקים וקיבל חושים אבל הם מוגבלים האדם קיבל גם שכל והוא צריך לחשוב לחשוב איך עם כל החושים הוא יעשה רק טוב אבל האדם המוגבל חושב תמיד שהוא יותר חכם יותר חכם ממי? בורא עולם הגביל את האדם כי כך הוא רצה כי כך הוא החליט אדם מוגבל כך זה היה וכך זה יהיה מוגבל גם מוגבל לזמן מסוים אם כולם היו מבינים שהם מוגבלים ושיש תכלית לחיים ומטרה ואנחנו שונים מהבהמה כי קיבלנו בינה הם היו בדרך הנכונה דרך האמת- דרך התורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
היריה הראשונה כבר מזמן נורתה..
שלום,
רעות,
18/04/05 14:11
|
במלחמת האחים הזאת היריות כבר נורו מזמן... במתכוון השמטת את שלושת היריות שנורו בגבו של השמאל (רצח רבין כדי לרענן את זכרונך) אל תטיפי על שכתוב ההיסטוריה.. היא כנראה משוכתבת בשניה הראשונה שהיא נכתבת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היריה הראשונה הייתה רצח דה-האן
ע''י ההגנה 1922,
18/04/05 15:27
|
|
 |
''אנחנו אנשים טובים...''
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:08
|
בס''ד
''אנחנו אנשים טובים...''
להתחתן הם רוצים, כדת משה וישראל לברית הם מזמינים מוהל בבר מצווה הם דואגים שהבן יעלה לתורה וכמובן הם מזמינים את כל המשפחה וכשהם נשאלים למה? מתקבלת התשובה ''אנחנו יהודים, זה ברור לא?'' והכל, הכל הם מבקשים, הכל שיעשה כמו שכתוב בספרים ''ושלא יהיו טעויות חלילה, אנחנו יהודים'' הם אפילו מאוד מתגאים שהורי הוריהם היו רבנים ויש להם במשפחה כמה דתיים יש להם לב טוב והם עוזרים והם אף פעם לא שוכחים, אף פעם את היותם יהודים, אבל... שבת זה לא בשבילם הם לא דתיים, הם חילונים, תפילין זה קשה וזה בטח בלגן, יש להם משהו כזה בארון פתאום הם נזכרים, שהם לא נגעו בהם כבר שנים קדיש הם לא יודעים לומר, שחרית, מנחה, ערבית ''מה יש כאלו מילים בעברית?'' כשרות למה בכלל? אצלם בארון הכל מסודר מקווה זה מקום לא נקי ורע, תפילה - מיותר ונורא חגים זה טוב כי בהם אוכלים זה לא משנה בשביל מה אותם חוגגים או מה בכלל הם לנו מסמלים אבל את חגיגות הסילבסטר הם לא מפספסים מצוות למה? הם אנשים טובים ויש להם כל כך הרבה ספורים עד כמה הם אנשים צדיקים. לצום? ''למה?'' ''מה עשינו רע'', לחזור בתשובה? ''מה?'' ''אנחנו אנשים טובים, למה? ''אלוקים יש בשמים? ''בטח'', ''אנחנו אנשים מאמינים וזה ברור'' אבל... מצוות? ''עזוב אותנו משטויות'' ''אנחנו אנשים טובים, יש לנו לב טוב'' ''אנחנו יהודים'' והם על כך מתעקשים ''בטח שיש אלוקים'' ''מה אתה חושב שאנחנו לא יודעים'' ''אבל תשמע זה קצת קשה, גם מתאים לנו ככה'' חילונים- חיים בלי להבין את החיים חילונים- הם מבינים שהם לא מבינים את עצמם חילונים- אין מחויבות לכלום, אבל אין גם דרך פשוט חיים איך שבא, לא רע? הא... שהשם יעזור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקסים
ל"ת
תמר,
18/04/05 21:26
|
|
 |
אתה שליח השם?
גילי,
18/04/05 15:55
|
|
 |
הוא לא שליח השם הוא ברח
ל"ת
המחלקה הסגורה,
18/04/05 16:42
|
|
 |
היריה הראשונה שבאמת לא נשכח
קיקו,
''עפולה הכבוש,
18/04/05 14:45
|
|
 |
ולא הבנתם אז שום דבר.
ל"ת
יד הנפץ,
18/04/05 16:43
|
|
 |
שמע ישראל
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:09
|
בס''ד
שמע ישראל
למה אנשים לא יודעים לפרגן? למה אנשים לא אוהבים לומר סליחה? למה אנשים מדברים על עצמם? למה אנשים כועסים על כולם? למה לאנשים יש שנאת חינם? למה אנשים כל הזמן מרכלים? למה אנשים כל הזמן מדברים? למה אנשים מעליבים? למה אנשים מבזים? למה אנשים שחצנים? למה אנשים נואפים? למה אנשים לא נותנים כבוד לאחרים? למה אנשים מדברים לשון הרע? למה אנשים בוגדים? למה אנשים גוזלים? למה אנשים לא אומרים אמת? למה אנשים מקללים? למה אנשים שומרים טינה? גאווה, גאווה יש לאנשים גאווה ובורא עולם לא אתם במקום שיש טיפת גאווה בורא עולם לא נמצא הוא מתרחק, רחוק, רחוק והדבר כל כך ברור אם אנחנו עשויים בשר ודם אם יום אחד כבר לא נהייה פה אם אנחנו אפילו לא יודעים מתי יהיה היום הזה? אז על מה הגאווה? הרי כל יום שעובר היום הזה קרב והאדם מאוד מצחיק, ככל שהוא גודל בגשמיות הוא הופך לגאוותן יותר, הוא מרגיש חזק יותר אבל על מה? הרי הוא לא לוקח כלום ובורא עולם לא מבין את האדם הזה הרי הכל שלו, הכל של בורא עולם והאדם נמצא רק לזמן מוגבל אז למה כל הזמן לאסוף רק דברים חומריים? למה? אבא, אתה יצרת אותנו ואנחנו חלק ממך אבא, אנחנו לא מלאכים, אנחנו רק אנשים אבא, תן לנו בינה להבדיל בין העיקר לטפל אבא... אבא עכשיו אני עומד ואליך מתפלל שמע ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ממש לא
דני,
18/04/05 14:06
|
ממש לא להוציא את צה''ל מהמאבק
כשחייל שמאלן משרת בעזה?
גם אותו מוציאים מהמאבק? אם תתנהגו כמו ילדים גדולים אף חייל לא יפגע. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה, אתה הוא האלוקים
בועז ואפיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:10
|
בס''ד
אתה, אתה הוא האלוקים
עוד יום יבוא וידעו כולם מיהו באמת בורא העולם עוד יום יבוא ויראו כולם מי היה ויהיה מלך העולם אתה, אתה האלוקים בך, בך כולנו בוחרים אנא תן בנו אמונה אבא, כולנו בדרך התשובה רק הוא בעל הכוחות רק הוא עושה ניסים ונפלאות אין לו תחליף ולא יהיה רק הוא יודע והכל רואה אתה, אתה האלוקים בך, בך כולנו בוחרים אנא תן בנו אמונה אבא, כולנו בדרך התשובה הוא ברא את העולם הוא יצר את האדם הוא נותן לכל חיים הוא אוהב את הטובים אתה, אתה האלוקים בך, בך כולנו בוחרים אנא תן בנו אמונה אבא, כולנו בדרך התשובה הוא מעניש והוא מיטיב הוא עוזר והוא שומר הוא ענק, גדול ומסחרר אין מלבדו אף אחד אחר אתה, אתה האלוקים בך, בך כולנו בוחרים אנא תן בנו אמונה אבא, כולנו בדרך התשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מאמר לוגי מידי, השמאל לא יבין
אפרים,
18/04/05 14:02
|
השמאל טוב ברגש, אך לא בלוגיקה. לכן, צפי לתגובות רגשיות - משינאה, וגידופים, ועד ליישום הסיסמה: ''פוליטיקה = אומנות הליכלוך האפשרי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרים-לא רק טבח לערבים-גם לנו?
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעם,
18/04/05 15:34
|
אתמול התעלית בקיצוניותך בדרך ליישום טיהור אתני לערביי ישראל ממדינתם-והיום אתה תומך בחנה איזנמן הקוראת לחדש את ''מסורת המכבים נגד צהל והמשטרה''-שהיא מסורת הסיריקאים לרצח בני עמם(בשם האלוהים כמובן)
תלמד קצת הילכות דמוקרטיה ממחנה השלום וקבלת עול החלטת הרוב-למרות הטיפשות הפוליטית בסיפוחים ובהתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרים נראה לי איש ישר ואתה לא
מיקי רז,
קרית ביאליק,
18/04/05 17:17
|
אולי תפנה אותי למקום שאפרים כתב אתמול את מה שאתה מייחס לו (אל תצטט, אני רוצה לקרוא בעצמי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי-קצת על שיטת אפרים ו''יושר''
Ehad Haam-Zioni,
יושר והגינות,
18/04/05 19:29
|
לפני כמה זמן היה ויכוח על שיטותיו המלוכלכות של שרון(שאכן מלוכלכות הם)-ואני הרחבתי ואמרתי כי אפשר לראות בהגדרת הפוליטיקה במקום את הנוסח המקובל (אמנות האפשרי) את הנוסח המעשי בישראל (אמנות הליכלוך האפשרי).
עוד הרחבתי ותיארתי איך פוליטיקת הליכלוך מקיפה את כל מרכזי המפלגות הגדולות: הליכוד והעבודה כמפלגות מניפולציה מקסימלית-ושינוי וש''ס כמפלגות ה''יישור לפי האדמור''
והוספתי(והבהרתי יותר בתשובה): ''זאת אחת הסיבות שלעולם לא הצבעתי למפלגה גדולה, אלא למפלגות השלום וההגינות החברתית שחרטו את טוהר המידות על דיגלן ומקיימות אותו באופן שוטף''
אפרים לעומת זאת אוהב לקחת רק את הכותרת, ולנגח אותי כאילו אני הוא הנוהג כך
שיבושם ל''אדם הישר'' הזה-זאת העבירה הקטנה ביותר שלו על המוסר האלמנטרי בין בני אדם ונגד אחרים-יחידים וקבוצות גדולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי יקרה-במאמר של יעל פז מלמד
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
18/04/05 18:09
|
אפרים מגיב בכינוי ''קיבוצניק מסאסא'' ואחר כך הודה בתגובה שזה הוא שהתחזה-וקראי את תגובותיו ותגובות הנגד 20 ו 23
והרי מה שכתבתי לו (והכל ציטוטים מדבריו):
*כאשר אתה כותב(20)''...בחלק התושבים בכפר הערבי סעסע בוצע טבח והשאר גורשו...'' ואחר כך אתה כותב(23)''...לבוא בטענות למי שרוצה לעשות כיום ב ד י ו ק אותו דבר'' ...
משמעות הדבר: תיכנון עתידי של טבח(קטן להפחדה) ואחר כך גירוש המוני של עם שלם ושל מליון אזרחים ישראלים!!!!! ואל תגלגל לי עינים לשמים בצדקנות-אתה יודע היטב שהם יתנגדו ובצדק גמור לאקט האנטי דמוקרטי ואנטי חוקי בעליל והפשע נגד האנושות שאתה מתכנן-ואז תגיד בצדקנות ''מותר לפגוע בטרוריסטים וגם באוכלוסיה האזרחים בינם הם נמצאים''!!!!*
ותנסי רגע לחשוב מהי ''מסורת המכבים'' (כששרון הוא אנטיוכוס, וצהל והשמאל הם ה''יוונים עזי הפנים'') שחנה אייזנמן מטיפה לה ואפרים תומך בה-זאת מסורת הרצח של הסיריקאים(בשם האלוהים)!!!!
חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחד העם
מיקי רז,
קרית ביאליק,
18/04/05 21:19
|
קראתי את כל מה שאפרים כתב לך תחת השם ''קיבוצניק, סאסא'' במאמר של יעל פז-מלמד. את מה שאפרים כתב - יכול היה לכתוב כל איש שמוטרד מצביעות ובמקרה הזה מהצביעות שלך, בין שהוא איש ימין בין שהוא איש שמאל או איש מרכז. אני קורא ותיק המגיב לעתים רחוקות ואני מכיר את דעותיו של אפרים. כשפניתי אליך כתבתי: ''אפרים נראה לי אדם ישר ואתה לא'', וצר לי שדעתי התחזקה בקשר אליך. לייחס לאפרים תיכנון טבח ובעקבותיו גרוש המוני - זאת חזירות ממדרגה ראשונה. הוא בא בסה''כ בטענות לגבי המוסר שלך - הוא לא מבין איך אתה לא מוכן לאפשר לחזור לאנשים שגורש מביתם, ובמקביל בא בטענות לאנשים שרוצים לעשות את אותו הדבר. הוא לא כתב ולא רמז שזאת התוכנית שלו, ורק מוח מעוות או מרושע יכול להבין אחרת (וזה גם לא תואם את מה שהוא כותב בעקביות במשך חודשים רבים). זה שאתה לא מסוגל לענות לאפרים לשאלתו הספציפית (איך אדם המתפאר ללא הרף במוסר שלו, לא מוכן לאפשר לאנשים שברחו מאימת המלחמה לחזור הביתה), לא אומר שאתה צריך לירות לכל הכיוונים ללא אבחנה (וזה כולל את הדברים הרדודים שכתבת לגבי הדרכון הגרמני). לסיכום, למרות שאני איש שעל גבול השמאל-מרכז, ולמרות שאני ממעט להגיב - אם אראה בעתיד שאתה מגיב לדבריו של אפרים בדרכים פסולות כתחליף לחוסר יכולת להגיב עיניינית, לא אהסס להתערב לטובתו. דרך אגב - השם מיקי מקורו במקרה הזה מיכאל. חג שמח גם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי-פתח את הספר של ''בשלח''
Ehad Haam-Zioni,
אמת והגינות,
19/04/05 15:33
|
ספר בהוצאה רויזיוניסטית המתאר את פעולות אצ''ל(אגב, לפני שבגין היה מפקדו)-ושם גם הסיפור על מעשה הטרור הגדול של רצח 78 ערבים בשוק באמצעות חמור עמוס פצצות.
מיקי-אני מקווה שאתה לא מיכאל רז שעליו כתוב בGOOGLE-אך אפילו כעת, לאחר שהפניתי את תשומת ליבך ל''טרנספר הקטן-רק מליון'' שאפרים מעודד-ול''טרנספר הגדול-5 מליון'' שהוא אומר שצריך לעשות אם יהיה הלאה סיכסוך מזוין-אפילו כעת אין ציוץ קטן של ביקורת מצידך?????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אפרים גם מתחזה לפסיה חנקין
מיקי רז,
קרית ביאליק,
19/04/05 11:29
|
ראשית אני לא אפרים. רוב השמאלנים הם הגונים ולחלקם בא להקיא מהסגנון שלך, מהשקרים שלך וכשאתה במצוקה - גם מגסות הרוח שלך. האם שמת לב שפסיה חנקין התכתבה בצורה מכובדת עם אפרים בלי לעשות לו רצח אופי, ולך היא אפילו לא ענתה? האם שמת לב שלמרות היותה שמאלנית היא לא שוללת את הערכתו של אפרים בתחום הדמוגרפי ולא מתבססת המצאותיך בתחום זה? מעבר לכל מה שכתבתי עליך בתגובות הקודמות - אולי תפסיק כבר להמציא דברים שאתה לא יודע או לא בטוח בהם (בגין שלח את החמור לשוק בחיפה, לאפרים יש דרכון גרמני מגיל ילדות וכו'). אין לי שום כוונה להכנס איתך לדיונים. כל תגובה שלך (ולא רק לאפרים) שיש בה עיוותים שקרים או גסות רוח - תזכה להתייחסות שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי-האם אתה אפרים בשם אחר????
Ehad Haam-Zioni,
הגינות ויושר,
19/04/05 00:22
|
מעניין שבחודשיים האחרונים(ורק בהם) קמו ''פתאום'' חמישה מגינים נלהבים לאפרים-ותוקפים רק אותי(אחד מכנה את עצמו קיבוצניק, ואכשו אתה מכנה את עצמך על גבול השמאל מרכז-אך בלי להביע אפילו ציוץ קל של מחאה על ה''טרנספר הקטן''לאזרחי ישראל ממדינתם שאפרים מטיף לו-או על ה''טרנספר הגדול'' של כל הערבים ממערב לירדן, אם יהיה סיכסוך מזוין בין ישראל למדינה הפלשתינאית כשתקום)
אפרים-אם זה אתה, כדאי שתפסיק להתחזות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי-האינך מבדיל ביו עבר לעתיד
Ehad Haam-Zioni,
לחברה הוגנת,
18/04/05 22:24
|
בין: היה מה שהיה במלחמת השיחרור(ואפילו מקרי טבח בודדים שגונו על ידי כולם-ונוצרה בעיית פליטית-ובואו נראה מה אפשר לעשות בצורה ההוגנת ביותר כדי לפתור את הבעיה האנושית, מבלי לפגוע בזכות ההגדרה של העם היהודי שהתתממשה במדינת ישראל-וזכות ההגדרה לעם הפלשתינאי שתתממש בפלשתין.
לבין: בוא נעשה ''טרנספר קטן'' של מליון אזרחי ישראל הערביים ממדינתם-או ''טרנספר גדול'' של חמישה מליון ערבים אל מעבר לירדן-ואם יתנגדו (דבר שהוא זכותם המלאה כי מדובר במעשה בלתי חוקי בעליל ופשע נגד האנושות!!!) נעשה להם ''בדיוק'' מה שעשו(רעות) במלחמת השחרור.
אני בכלל מתפלא שאדם המגדיר עצמו ''איש על גבול השמאל-מרכז, לא מזדעזע למשמע דברים אלו של תיכנון מעשים נפשעים לעתיד
חג שמח-בתקווה שתחשוב על ''ההבדל הקטן''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל שלי-אפרים הוא צדקן כוחני
Ehad Haam-Zioni,
הגינות ואמת,
18/04/05 21:57
|
בטח הוא רוצה להעלים ב''הומניות'' ובשקט מליון ערבים ישראלים ממדינתם(לחקם עם אדמתם)-אך אין לו בעיה להפעיל כוח, כי מטרתו מקדשת בעיניו את האמצעים (כמו שאין לו בעיה להרוג מאה אזרחים פלשתינאים על כל מחבל המסתתר ביניהם-כמובן תוך צדקנות כי זה ''בהתאם האמנת זנווה'')
כשאפרים מעודד אקטיבית את ה''טרנספר הקטן''-ואומר כי אם יהיה שלום ויתחיל טרור צריך לעשות ''טיהור אתני לכל הערבים ממערב לירדן'' הוא מדגיש וחוזר ומדגיש בגישתו את המילה ''בדיוק'' שבה השווה טבח שהיה או לו היה בסאסא-ל''בדיוק'' אתו דבר בקשר טיהור האתני הקטן והגדול.
ולגבי הסברי: משתתף בצערך אם לא הבנת-העובדה הייתה שהייתה בריחה(וגם גירוש שהיה רע מאד מצד ישראל)-ולכן ישראל צריכה לעזור בקליטת הפליטים במדינת פלשתין-כי חזרה לישראל יערער את יסודות קיומה כמדינת העם היהודי ודמוקרטיה לכל אזרחיה (בדיוק כמו שההתנחלויות והכיבוש עושים עכשו-וגרוע יותר)
ובנוסף: אפרים מזלזל בישראלים בחול נפולת הרצים אחרי סיר בשר-ומתברר כי ה''צדקן ציוני הדגול הדבק הארצו'' היה יורד כמה שנים בריצה אחרי סיר הבשר באנגליה (אליה הגיע בדרכונו הגרמני-שהנחתי בטעות שהיה לו מילדותו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שופך מכלום לריק
ל"ת
יד הנפץ,
18/04/05 16:44
|
|
 |
אני כותב לאנשים כמוך-לא לאפרים
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
18/04/05 17:15
|
אפרים ה''מטהר ההומני'' (וגרועים ממנו) לא יחזרו מדרכם הרעה-אני מכוון לאותו חצי העם כמוך היודע שההתנחלויות והשליטה על הפלשתינאים ברצועת עזה וברוב המכריע של הגדה היא אסון-אך מסרב להבין שחייבים לפעול למען שלום הוגן שיביא בטחון יציב(ובמסגרתו יוחלפו גושי התנחלויות קרובים בשטח חילופי מישראל)
אני לא מאשים אותך-קיים הפגם יהודי '' הנכווה ברותחין נזהר בצוננין''-או המקבילה הערבית: ''מי שנעקץ מנחש-נזהר מחבל''
ובכל זאת תנסה-זאת הדרך היחידה
חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב אותך משטויות קנה לך
יד הנפץ,
18/04/05 17:59
|
קיאק - אם עדיין אין לך - ולך תחתור קצת על אחד מנהרות הסביבה. ממילא פה זה בזבוז זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המים עוד קרים-ולמה אתה מגיב???
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
18/04/05 18:46
|
|
 |
חביבי אתה משכנע את המשוכנעים ?
ל"ת
יד הנפץ,
18/04/05 17:58
|
|
 |
כמה היא ענקית - התורה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:11
|
בס''ד
כמה היא ענקית - התורה
לא חסר בה דבר הכל בה כל כך מסודר אלפי מילים, אלפי פסוקים כל כך הרבה משפטים חכמים תודה, תודה לעולם לא נעזבה תודה, תודה בתוך תוכנו היא חקוקה הכל, הכל בה לתפארת והיא כל כך מושלמת לנו היא הגאווה אנחנו אוהבים אותך תורה תודה, תודה לעולם לא נעזבה תודה, תודה בתוך תוכנו היא חקוקה איך זכינו, איך נבחרנו איך הסכמנו, איך לא ויתרנו איך תמיד, תמיד ולעולם נשאר ילדיו של בורא עולם תודה, תודה לעולם לא נעזבה תודה, תודה בתוך תוכנו היא חקוקה מהסוף מהאמצע מההתחלה מאיפה שנפתח בה ונקרא תמיד נתפעל כמה היא חכמה כמה היא ענקית- התורה תודה, תודה לעולם לא נעזבה תודה, תודה בתוך תוכנו היא חקוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
who said the right is smart
Doug,
New York,
18/04/05 14:46
|
it's a known fact that the level of education in the right wing community is lower, with an enormous number of chajchajim who did not finish high school, so stop patronizing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית מקדש
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:12
|
בס''ד
בית מקדש
אנחנו צריכים מקום אחד מקום שיאחד את כולם אנחנו צריכים מקום מיוחד מקום שיבואו אליו יהודים יהודים, שיגיעו מכל קצוות העולם מקום שיאחד מקום שנוכל בו לעבוד את השם מקום שנוכל בו כולנו להתפלל מקום בו תהא השכינה מקום שיראו כולם את הקשר בינינו לבורא עולם אנחנו צריכים בית מקדש אנחנו זקוקים לבית מקדש אנחנו חייבים בית מקדש אז די, די לשנאת החינם די לריבים, די לתככים די לקנאה, בואו נקרב את הגאולה בואו נעשה הכל בכדי להיות מאוחדים חייבים, אסור שתהיה לנו שנאת אחים אנחנו י ה ו ד י ם י היו ימים טובים ה ם יבואו בדורנו ו נראה כולנו משיח בא ד י לשנאה י ותר אהבה ונתינה מ קדש בנה לנו בבקשה, בית מקדש בית מקדש, בית השם בית לאחד את כל עם ישראל אנא שמע את בקשתנו אנא ענה לזעקתנו, אנו חייבים בית מקדש אין לנו יותר כוחות אנו מותשים מרוב צרות די לסבל ולייסורים אנא, אנא אלוקים אנחנו מצרות כבר שבעים אנחנו בית מקדש חייבים שמע לילדייך הזועקים למרומים בית מקדש, בית מקדש אנחנו חייבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חנה, בואי נתחיל מזה
אבי,
18/04/05 13:57
|
|
 |
יש לכם הכל
בועז ואפיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:13
|
בס''ד
יש לכם הכל
כאשר אתם כועסים תסתכלו על הרגליים כאשר אתם עצובים תסתכלו על הידיים.
כאשר אתם מפוחדים כאשר אתם מבולבלים כאשר אתם מיוסרים כאשר אתם אומללים.
כאשר אתם בדיכאון או עצבנים תחשבו לרגע - אולי אתם טועים אתם נושמים- חיים- אוכלים- שותים הולכים- שומעים- אוהבים- חושבים.
עושים לבד צרכים ולא זקוקים לעזרה מאחרים בריאים ואוויר נושמים.
יש לכם הכל גוף שקיבלתם במתנה -נשמה בתוך עולם נפלא.
והכל זמני והכל עובר לכן צריך רק להודות ולעולם לא לקטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מגרשת השדים
הראל דובדבני,
אמסטרדם,
18/04/05 13:52
|
פשוט לקרוא ולא להאמין. הרי בדיוק בגלל דעות כאלו שבאות עמוק מהבטן ללא שום ראציונל, יש לבצע התנתקות מהירה וחיש קל לעבור גם ליו''ש. אתם קלגסים שלא בשם הקב''ה כי אין כזה. זו התלהמות דתית משיחית והזויה שצופנת בחובה את כל הסכנות האפשריות. נ.ב. כשביבי דרש מהטריפה (עראפת) לפרק את הנבלה (אירגוני הסירוב) מנשקם, הוא בעצם ביקש לעשות להם אלטלנה.ותחשבו על זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות - גדר
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 15:14
|
בס''ד
התנתקות - גדר
התנתקות אדמה ציון מדינה תפילה בקשה אלוקים גדול אלוקים יכול אלוקים שומר אלוקים עוזר התנתקות - גדר בסוף... הכל יסתדר.
בועז אופיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שני יהודים בזה העולם חיים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:22
|
בס''ד
שני יהודים בזה העולם חיים
שני יהודים בזה העולם חיים שני יהודים ושניהם אחים, שני יהודים אחד מאמין באלוקים והשני לא ''מבין'' לשניהם אותו עבר על שניהם יאמרו הגויים אותו הדבר לשניהם אותם אבות ושניהם בעולם הזה צריכים לחיות, השאלה איך? לפי דרכי התורה או לפי ''איך שבא'' אחד מאמין בתורה השני לא מבין בכלל מה קרה אחד כל יום מתפלל לאלוקים השני אומר לעשות ''חיים'' אחד רוצה לחיות כמו גוי, השני אומר ''אוי ואבוי'' אחד רוצה צניעות, השני בעד פריצות האחד אומר ''הכל מבחן, הכל זמני'' השני אומר ''הכל זה אני'' האחד מניח תפילין, השני לא מאמין האחד עושה מצוות, השני רוצה רק לחיות שני יהודים, אחד רוצה להתחבר לאלוקים השני רוצה חיים קלים אחד יש לו אמונה, השני ברח מהדרך הנכונה לשניהם אותו האלוקים והוא ממתין... אחד יש לו גם את העולם הזה וגם את העולם הבא השני אין לו גם את העולם הזה וגם לא את העולם... אחד יודע את האמת השני גם, אבל הוא פשוט לא מעוניין הוא קטן, קטן... והוא מתעסק עם בורא עולם... והוא בשר ודם... ויש יום אחרון ובסוף עושים עם כל אחד חשבון והכל שם רואים, את כל החיים מכל הזויות, מכל הכיוונים וכבר אי אפשר לשחק שם משחקים כי זה כבר זמן לתת הסברים איך בוזבזו חיים על שטויות והבלי הבלים איך בריאה של מלך מלכי המלכים
חיה ולא חשבה על יום הדין להתעורר.... להתעורר.... עדיף כמה שיותר מהר להתעורר.... אף אחד לא יודע מתי אצלו הכל ייגמר הכל מצולם, הכל, אנחנו כלום, כלום זמניים... הוא בעל הבית ... הוא בעל היקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
השוואות מופרכות והזויות
קולמוס בר קסת,
מרכז,
18/04/05 12:28
|
איך את יכולה להשוות בין מצב של מחתרות הנלחמות ביניהן וכנגד שלטון זר, למצב של מדינה דמוקרטית עם החלטות שהממשלה והכנסת קיבלו ברוב גדול?
ההשוואות שלך מראות שבסמינר שלך לא למדת מה משמעות מדינה, דמוקרטיה, וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא למדו שם דברים כאלו ומי
ל"ת
מימן ? אתה ואני,
18/04/05 17:15
|
|
 |
יהודי מאמין באלוקים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:33
|
בס''ד
יהודי מאמין באלוקים
מאת: בועז אופיר
יהודי, מה משמעות הדבר? עבר, עבר של אמונה עבר של הקרבה, אהבה וצדקה בכל תקופה, בכל שעה, בכל הזמנים היה יהודי אדם מאמין, אדם מאמין כן, כן כבר מאות ואלפי שנים יהודי אוהב את כולם, יהודי בונה עולם יהודי שנים של ייסורים יהודי מכות קשות ועונשים יהודי שנים נדד בגולה יהודי לעולם לא יאבד את האמונה יהודי היסטוריה של מקומות קדושים יהודי חכם מבין הגויים יהודי עוזר, יהודי מבין יהודי לעולם לא יפסיק להאמין יהודי יעניק ללא תמורה יהודי יודע כי יש שכר בעולם הבא יהודי יעשה לפני שישמע יהודי קבל על עצמו את התורה יהודי תמיד דבק במטרה יהודי זה לא קל זה קשה יהודי על כך מאוד גאה ליהודי יש אבא במרומים שישמור עליו לעולמים והוא לא נראה, ולא נשמע פה, פה כבר צריך הרבה אמונה הוא נמצא בכל מקום וזמן הוא, רק הוא אדון עולם הוא ברא כאן כל אדם הוא שאלה בלי תשובה, אף אחד לא יבין ולא ידע רק הוא הגדול מכולם, רק הוא אב העולם מהו ? איך נראה ? זו שאלה בלי תשובה ואנו לעולם לא נדע אך רק יהודי מבין שבגלל שהוא מאמין הוא נישרד כל השנים עם קטן מבין כל העמים והכל, הכל בזכות האמונה האמונה שיש בורא והוא נברא כי הוא יהודי, יהודי מאמין שמאמין אך ורק באלוקים ואנחנו אותו כאן מיצגים עם סגולה – עם היהודים רק באלוקים, רק באלוקים אנו מאמינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אתם המכבים - אנחנו היוונים?
שרוליק,
גני תקוה,
18/04/05 12:25
|
את קוראת למלחמה במורשת המכבים. כלומר צה''ל הוא צבא היוונים ושרון הוא אנטיוכוס?
עוד לא הבנת שיש במדינה ממשלה וכנסת וזכותם להחליט וחובתך לקבל זאת?
האם זה מה שלמדת בסמינר ומה שלימדת בעפולה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבחרנו
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:23
|
בס''ד
נבחרנו
ארבעים שנה במדבר, אלפיים שנות גלות חצי ימין וחצי שמאל, מיליון דעות וכולנו מבינים וכולנו חכמים וכולנו עוזרים ואנחנו הכל יודעים י ה ו ד י ם עם שיצא מעבדות לחרות עם שזכה לראות ניסים עם ששרד אלפי שנים עם שעבר הרבה ייסורים עם לא כמו שאר העמים למה כל כך קשה להבין שישנה פה ה ש ג ח ה? אנחנו לא כמו שאר העמים אין מה לעשות, אנחנו שונים לא נוכל לברוח מזה אנחנו חייבים להיות דוגמא לשאר העמים נ ב ח ר נ ו הכל כתוב, הכל, הכל מוסבר, הכל איך אפשר לברוח מדבר כל כך טוב? שנים, שנים בורחים, מקבלים עונשים בוכים, שואלים, לא מבינים אנחנו עם של מלך מ ל ך מ ל כ י ה מ ל כ י ם אין דבר יותר מכובד מזה - א י ן בורא היקום, יודע הכל ושולט בכל ואנחנו ילדים שלו איזו ז כ ו ת עם כל כך חכם - אך לא שווה בלי בורא עולם והכל, הכל מ ב ח ן הכל אבינו בשמים כל כך רוצה שנעבור את המבחן הוא כל הזמן נותן לנו עוד ועוד הזדמנויות כי הוא אוהב אותנו, כמו אבא לילדיו כי הוא רחום וחנון ויש לו סבלנות וזה המזל שלנו, שיש לו המון סבלנות לתת לנו להבין, להבין שהוא ב ו ר א ע ו ל ם ואנחנו נבראים והוא אתנו לעולמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אם את אומרת:
אבנר,
18/04/05 12:14
|
''שופט כל הארץ הוא הקב''ה''-אז מה איכפת לך אם אנשים קטנים וחילונים מחזירים את החלק הזה והחלק ההוא.יבוא הקב''ה או המשיח ויעשה סדר.ועד אז חזקי ותמכי בממלכתיות(שגם משלמת לך את מחייתך). כשאת אומרת ''שמאל'' בהקשר של הפינוי את מתכוונת ל:הממשלה,הכנסת,בג''צ,מערכת המשפט,צה''ל,קציניו ומפקדיו,כוחות הבטחון,כל האליטות בכל התחומים,כל המשכילים ואנשי ה רוח-כל אלו רשעים גמורים,ורק חנה אייזנמן יודעת את רצון הקב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק להשתחוות בפניך אלוקים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:39
|
בס''ד
רק להשתחוות בפניך אלוקים
בורא עולם אתה כל כך חכם: אתה כל כך ענק: אתה גדול: אתה אין סוף: אתה הכל: הכל: הכל: בכל: אתה יכול: עולם כל כך מושלם בראת: הכל במחשבה: הכל בתבונה: הכל בחכמה: עולם של צבעים: עולם של חיים: הכל כל כך מורכב: לכל אחד תפקיד: אין דבר מיותר: אין: עפר: דם: בשר: לזמן מוגבל: לזמן שרק אתה יודע: לסוף שרק אתה מחליט מתי: למבחן: אדם: יצירת פאר: מחשבה: אהבה: יכולת המצאה: הבנה: והאדם חושב שהוא חכם: אותו אדם שחי על חמצן: זה שחייב לשתות מים: זה שחייב לאכול: זה שחייב לישון: זה שחושב שהוא חכם: אדם: שכולו מים ודם: לאן אתם רצ...ים?: לאן?: למה?: באתם לעולם כי האלוקים רצה: כי כך הוא החליט: כי זהו רצונו: באתם למבחן: הנשמה באה להבחן: כל רגע הוא מבחן: והכל מצולם: הכל מוקלט: כשאלוקי ישראל מחליט: כשבורא עולם מחליט: כשמלך מלכי המלכים רוצה: כשהכל יכול מחליט: כשהאינסוף הגדול מכולם מחליט: אז יורדת הנשמה: רק אז היא מגיעה: רק שהוא אומר: רק אז מתחיל המבחן: מבחן שאת התוצאה נדע רק למעלה: מבחן לאורך כל חיינו: מבחן המבחנים: המבחן: לאחד מבחן קצר: לשני ארוך: ובסוף בשמים נשפטים: ואי אפשר לברוח: אין לאן: אין: יש התחלה וסוף: אפשר לבחור: כל רגע: אפשר לשנות: צריך כל הזמן להביט לשמים: לפני כל החלטה: להתבונן בשמים: כי משם צופים עלינו: אין טעויות: אנחנו נשמות: נשמה בתוך גוף: לזמן מוגבל: נתת לנו חיים: אנחנו בתוך מבחן: איננו יודעים את הסוף: וכל יום אפשר להתחיל מחדש: קיבלנו שכל להבין: להבין שבסוף יש יום הדין: בסוף לא ניקח כלום: באנו עירומים וכך נלך: זמניים: השתמשנו והלכנו: אתה... אתה... אתה... : אתה... רק להתפעל ממך: רק הודות לך: רק להשתחוות בפניך: רק לפאר אותך: רק לשבח אותך: אבא... אבא... אבא................................אבא...............................אבא.........................אני כל כך אוהב אותך: נתת לי חיים: אשה וילדים: זה בשבילי הכל: אבל... צריך לקרב את כל עם ישראל: הם חייבים להבין: אנחנו שונים: אנחנו נבדלים: אנחנו ילדים של מלך מלכי המלכים: אני מדבר אליך: ואתה מאזין: אני יודע שאתה שומע: אתה נמצא פה: אני כותב לך הכל: מתי כולם יבינו? מתי? הכל כל כך פשוט: צריך רק להבין עד כמה זה פשוט: במהלך חיינו אנו בעצמנו: אנו בעזרת החושים שקיבלנו: בעזרת הגוף מתעדים את הכל: הכל: העיניים מצלמות הכל: האוזניים מקליטות הכל: הכל מתועד: וכאשר הנשמה תעמוד למשפט: אנו ניתן בעצמנו את הכל: הכל: את כל מה שצילמנו בעצמנו: בעיניים שקיבלנו ממך: את כל מה שהקלטנו בעצמנו: באוזניים שקבלנו ממך: אתה כל כך... כל כך... רק להשתחוות בפניך אלוקים רק לומר לך תודה. אבא, אני אוהב אותך, תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבנר
קיקו,
עפולה הכבושה,
18/04/05 12:40
|
אני מקבל את מה שאתה כותב.נכון אתה צודק כולכם רשעים! וחלאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל שטות הוא מכסה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:24
|
בס''ד
כל שטות הוא מכסה
איזה אדם מצחיק לשולחן חדש הוא קונה כיסוי- מפה שחס וחלילה לא יישרט למכונית הוא קונה כיסוי שחס וחלילה לא תישרט לסלון הוא גם קונה כיסוי שחס וחלילה לא יתלכלך את המחשב הוא מכסה וגם את המדפסת שחס וחלילה לא יתלכלכו את התריסים בבית הוא סוגר שלא יכנס אבק, שהבית יישאר נקי על הכל הוא שומר, על הכל וכל דבר הוא מסדר שיהיה יפה לעיניים שתהא לו הרגשה טובה הוא מתרחץ, הוא מתבשם הוא מתלבש, הוא מסתפר אבל... רק ... רק על הנשמה הוא לא שומר רק הנשמה לכל חשופה, רק הנשמה הכל רואה והיא רואה דברים שאסור לה לראות והיא שומעת כל כך הרבה שטויות והיא עושה דברים שאסור לה לעשות היי, יהודי יקר כל דבר שעולה לך כסף אתה מכסה שלא יישרט, שלא יתלכלך, שלא ייהרס שישמר, שלא יתקלקל, אבל ...... אישתך, כן, אהבת חייך, אישתך האדם היקר לך מכל, זאת שחיזרת אחריה זאת שכל היום עליה דברת זאת שאתה התחתנת, למה? למה עליה אתה לא שומר? למה שכל העולם עליה יסתכל? איפה הצניעות? הרי היא בת ישראל למה שיראו את גופה? למה היא צריכה להיות כל כך חשופה? הרי..... היא רק שלך לא של כולם ואתה יהודי איפה הכבוד לבורא עולם? כל שטות אתה מכסה רק את הדבר היקר אתה חושף לכולם למה ריבונו של עולם? למה? למה להראות לכולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נראה לי זה גבר שהתחפש לאישה
ל"ת
דוד,
18/04/05 11:54
|
|
 |
כל יום בחיינו הוא נס
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:46
|
בס''ד
כל יום בחיינו הוא נס
כל יום בחיינו הוא נס ואנשים רוצים לראות ניסים כל שניה היא מתנה וחייבים... חייבים לומר תודה.
ממה נוצרנו? נס איך עד היום שרדנו? נס
השגרה והריצה אחרי שטויות וכלום משכיחים מאתנו מלהתבונן בכל פלאי היקום.
צריך רק להתבונן צריך כל רגע להתפעל חייבים להודות ואת הבורא להלל.
הכל כל כך מושלם הכל - למען האדם הכל במתנה הכל מבורא הבריאה.
רק לומר תודה על כל רגע נפלא ולעולם לא לשכוח נוצרנו מטיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זו היתה ערבייה
ורטיגו,
18/04/05 12:44
|
היית אומר שהיא אותנטית, מסורתית נאמנה לדתה. אבל על דתיות יהודיות אתה לועג. יופי. המשך כך ונראה לאן נגיע עם השנאה שלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה חנה חנה חנה חנה איפה יש
משה,
צפת,
18/04/05 16:37
|
|
 |
האישה בתורה הקדושה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:25
|
בס''ד
האישה בתורה הקדושה
כל כך הרבה משימות כל כך הרבה מטלות כל כך הרבה כוחות יש לה לאישה היא צריכה ללדת ילדים היא צריכה לחנך אותם היא צריכה לבשל ולנקות היא צריכה לשמוע ולהקשיב היא צריכה לפרגן ולאהוב לאהוב את הבעל והילדים ואת תורת האלוקים היא צריכה לסדר והיא צריכה לארגן משפחה שלמה עומדת על כתפה והיא רק אישה היא צריכה הרבה כוחות לבצע את כל המטלות על הכל חשב בורא עולם לכל דבר נתן לה זמן לכן היא צריכה להלל, לשבח ולהתפלל ולהודות שהיא בת ישראל לקיים את המצוות שמשמים עליה מוטלות בכדי שתמיד יהיו לה כוחות בכדי שתמיד תוכל לבצע ולעשות התורה הקדושה עליה שומרת לכן בת ישראל היא תמיד לתפארת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שאתה קוף
ל"ת
ככה נראה לי,
18/04/05 12:20
|
|
 |
אמירות לקויות
רחלי,
18/04/05 15:05
|
האחד קרא לך למלחמה ואתה יצאת ונכשלת נכשלת בפיך אל לך להכשל במעשיך אמור סליחה עם כוונה ויש בשמים אל ששמע וראה והוא רואה גם את מצוקתך אבל אנא ממך אל תאבד את יופייך ותדבר בשפתו של חסר הלב וכנראה חסר הנשמה. יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחדות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:40
|
בס''ד
אחדות
אחדות- יחד- כולם- שתוף עזרה- נתינ...ה- פרגון עם ישראל חייב אחדות חייב.
כולנו בני מלך מלך מלכי המלכים כולנו יהודים כולנו אחים ואחד לשני אנחנו ע...רבים.
העוצמה של עם ישראל הכוח וההצלחה הם באחדות השורות.
התקופה שאנו חיים בה מאוד קשה חברתית- כלכלית- ביטחונית- מדינית מאוד קשה…
כל שנותר לנו בכדי לשנות את המצב לטובה הוא להת...אחד תחת תורתנו הקדושה ולהתפלל בפני בוראנו.
אבא, אנא שמע קולנו הקשב לתפילתנו וסלח לנו על חטאנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן!
רחלי,
18/04/05 15:06
|
|
 |
אל תסתכל בקנקן....
רחלי,
18/04/05 12:18
|
אם אין לך מה לומר שב בשקט מה חשוב מי בתמונה חשוב מה נאמר חשוב יותר מה נעשה. נשים דתיות, דוד, יופין הוא פנימי ואין להם שום רצון להוכיח לך שהן יפות. השיער מכוסה כי שיער באשה ערווה. והיא בוודאי עברה הרבה החייה שלך דוד נותר לבקש סליחה. שיהיה לך לעם ישראל וצה''ל יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם כל הזמן חיים בדמיונות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
18/04/05 13:26
|
בס''ד
הם כל הזמן חיים בדמיונות
הם נוסעים לחו''ל ב- 36 תשלומים הם קונים מכונית בחוב ל- 60 חודשים בית הם קונים במשכנתא לכל החיים בסלולארי הם לא מפסיקים לדבר הם קונים תמיד את הטוב ביותר רוב הזמן הם מתעניינים אצל האחר הם מתלבשים בצו האופנה תמיד יש להם מה לומר אפילו שהם לא מבינים בדבר הם מנסים לעשות רושם על כולם הם לועגים וצוחקים כמעט על כל העולם הם מנסים לחקות אחרים אף פעם הם לא אמיתיים, כן הם פשוט מסכנים והם אפילו לא יודעים אפילו לא מבינם, כי הם פשוט הכל, הכל ''אוכלים'' רוב חייהם הם רק חולמים הם מכל שטות מתלהבים הם חיים באשליות, הם כל הזמן בדמיונות כל חייהם סביב החובות והצחוק הוא, שהם אומרים שהם עושים חיים אבל הם עבדים, עבדים של החיים הדמיון אצלם עולה על המציאות עכשיו הבנתם מאיפה נובעת הטעות ועד כמה הם מסכנים איך אחרים בהם שולטים, איך להם הכל מוכרים והם, הם עושים חיים, הם כל הזמן קשה עובדים עובדים בשביל הדמיונות, עובדים בשביל החלומות והחיים, החיים עוברים, החיים קצרים והזמן, הזמן אוזל והם, הם תמיד בדמיונות אבל הם מפסידם, כן ובגדול מפסידים את החיים האמיתיים את הפשטות, את האמת ואת הרוגע כי החיים לא דורשים מהם הרבה אך הם דורשים יותר, הם רוצים הכל עכשיו והחיים תמיד מנצחים והנה מגיע היום בו הם כבר מותשים מותשים מהריצה אחר הכלום, אחר הטמטום ואז הם מבינים שהם לא עשו חיים אלא פשוט הם היו עבדים, כן עבדים של החיים והם, הם אלה שהיו כל הזמן צחוק לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קלישאה
1,
18/04/05 18:07
|
|
 |
יופי של מילים
רחלי,
18/04/05 15:01
|
יופין של המילים שהן יכולות לתאר שנים במשפטים פשוטים וקצרים ואתה הטבת לעשות כך. יישר כוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
beautifully written
Joshua,
Boston,
18/04/05 14:34
|
Although I am not religious I am impressed by your sharp observations. However, what you just described is the modern slavery of Capitalism. If you are wise enough you can be free regardless if you are religious of secular
הגב לתגובה זו
|
|