 |
44.
קראו את תגובת יהודי לוחם ל-32
ל"ת
אמת לאמיתה,
17/04/05 12:24
|
|
 |
43.
אפשר לחשוב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
17/04/05 07:44
|
שעל פי התיאורים בכלי התיקשורת השונים מדינת ישראל עומדת ביפני מילחמה נוספת מי חשב ש50 אחרי מילחמנת העולם השניה יהודים יבצעו טרנספר נגד יהודים במדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
זה כל הסיפור
jak,
17/04/05 01:47
|
בקום המדינה הציונים שדחפו להקמת המדינה מאוד לא רצו מדינה דתית הם רצו מדינה ארופאית (כמו גרמניה ואוסטריה הנאורות) ''מתקדמת'' שלא מאמינה בדת אלא במדע ובמשפט בינלאומי וכל החארטות האלה(בתכלס הם רצו להתבולל בשקט והיו מסוכסכים עם עצמם) אבל מה ? הם היו צריכים כוח והעם היהודי היה ברובו מסורתי ודתי אז הם עוררו בעם ישראל רצון לחזור לא''י כמו שכתוב בתורה ובנביאים -עם ישראל כמובן נענה ברצון לאט לאט ה''ארופאים'' ראו שהמדינה ממש נגנבת להם מהידיים ושהדתיים (איכס) ובני עדות המזרח (אלה עם הח וה ע) וסתם יהודים טובים צוברים כוח ולכן אחרי 67 שהייתה התעוררות שלא היתה כדוגמתה בעם, בארץ ובתפוצות והרבה יהודים (לא עלינו )חזרו בתשובה הם התחילו להסית נגד ההתנחלויות -כמובן בהתחלה הם היו בעד אבל שהם קלטו שמי שבונה את עצמו בהתנחלויות זה הדתיים הם התחילו לפנטז על להרוס
זה כל הסיפור אחרת אני ממש לא יכול להבין איך מישהו הגיוני יכול לקחת את ההימור של שלום עם שכנינו ומוכן למלחמת אחים רק כדי שאולי יהיה סיכוי קטן לשלום ועוד אחרי אוסלו?
חוץ מזה יש להשים לב שכל האיזורים שתחת מחלוקת (מעבר לקו)הם האזורים שקדושים ביותר ליהודים (הר הבית, קבר יוסף בשכם,מערת המכפלה וכו') לא רצו אותם כדי שלא תהיה התעוררות דתית מה שהשאירו לנו זה את תל אביב הקדושה
תפקחו את העיניים התקשורת שולטת בכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה עם הגיון וראש פתוח
Avi Ecuador,
17/04/05 05:06
|
|
 |
41.
זה לא יעזור-עם ישראל ינצח!!!
ל"ת
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
17/04/05 01:27
|
|
 |
40.
הדיקטטורה בפעולה!
יהודי,
17/04/05 00:19
|
הראל זכור! גם במלחמת העולם השניה טענו ש''רק'' מילאו פקודות. עצור לפני התפוררות המדינה היהודית. הדיקטטורה לא תעבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תוכנית לביטול ההתנתקות!!!
josh,
17/04/05 00:04
|
האמצעים: הרבה כסף המטרה : מעבר אלפי שוטרים לחברת אבטחה שתוקם , החברה תציע לאלפי השוטרים שיעברו לשורותיה , שכר הרבה יותר גבוה , והכי חשוב תמנע מהם את תוכנית ההרס של הדיקטטור הנורא!!! חברת שמירה שתקום תציע לשוטרים בלבד להצטרף לשורותייה , השוטרים שיהיו מעוניינים בכך ייחתמו על צווים שישלחו למשטרה בהם נאמר כי שירותם במשטרה הסתיים וע''י כך תגרום למשטרה לקרוס , יש לזכור: למשטרה גם כך יש מחסור אדיר בכח אדם !!! חישבו על כך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך! דביל חו''ל
מוטי חיפה,
17/04/05 11:17
|
יש חוק מדינה החוסם ומחרים כספי טרור, גייס מיליארדים כדי שיוחרם, ישראל זקוקה לכסף זה כדי להעבירו כתוספת ל''סל הבריאות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מה עים המפד''ל פטרונכים?
יהודי שפוי,
16/04/05 23:55
|
מדוע כאשר ישבו בממשלת שרון לא כפו הישארותם בממשלה בסיפוח למדינת ישראל את הגוש הצפוף ביותר בעולם במוסלמים פלסטינאים? תשאלו את יהלום ושאר מפלגתכים המתפוררת ש''דפקה'' לעם את החיים בהחזרת הגוש לפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ככה מוקמת מדינת משטרה. לא פחות
אייל להב,
פתח תקווה,
16/04/05 23:50
|
מדינת ישראל הכריזה בעצם שכל מי שמתנגד לגירוש יהודים הן בארץ והן בעולם כולו הוא בעצם ''מתנגד משטר'' כמו ברוסיה. ולכן מעקביםאותו בנתב''ג מחרימים את הדרכון שלו ושאר פעולות שמאפיינות את רוסיה לפני נפילת הגוש הקומונסיטי. רוסיה הסוביטיית כאן ב 2005, עם טאצ' מפאיניק''י נוסח אריק ושות'
נעים לדעת איפה אתה חי
מה השלב הבא? מחנות מעצר המוניים ? הורגים או מסגירים לערבים כל מי שלא משתפ פעולה ? הסזון חוזר בגרסת 2005 ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון - תקרא שוב
ארנון,
17/04/05 00:32
|
מדינת ישראל הכריזה שהיא לא תרשה לכל מיני משוגעים להסתער על גדר המערכת בעזה, להפיל את הגדר ולפגוע בפלשתינאים כדי להבעיר את האזור כולו. לשם כך יש ביקורת וסינון על הכבישים העוטפים את הרצועה ותיגבור כוחות סביב הגדר.
עצוב לחשוב שגדר מערכת שתפקידה להציל חיי יהודים מפני מחבלים מסתננים, מאוימת ע''י יהודים דווקא מצידה השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביוב יועבר צפונה
אמא ללוחם,
17/04/05 00:11
|
|
 |
דביל תענה ל38
סתם יהודי,
17/04/05 11:19
|
|
 |
36.
חסימות
חסום,
16/04/05 23:45
|
יש לחסום ובדחיפות את חוות השיקמים שהחזירים לא יברחו משם ולתת לחמס אזימותים מדויקים שינקו את השטח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה קורא לעצמיך יהודי
מוטי,
17/04/05 00:09
|
אתה בדיוק במילים אילה מזכיר את רבי המרצחים מ1939 גם כאשר לא מסכימים לדרך, דברים אילה מיותרים ומסוכנים, תקוותי שהשב''כ בדרכו אילך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לכל שבת יש מוצאי שבת
יואב,
תל אביב,
16/04/05 23:37
|
ומה שאתם עושים לנו היום, מחר אנחנו, בהתאם לחוק ולפי החלטות הכנסת, נעשה לכם. אם אין דו קיום, גם אנחנו לא נתחשב בכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אשכול תברחו עכשיו! לפני הקסאם
ירון,
חיפה,
16/04/05 23:37
|
בשביל השיגעון הלא מובן של ה''התנתקות'' (תכנית ההתאבדות של ראה''מ בחסות השמאל והערבים) מוכנים להביא צבא שלם לשטחי יישובכם, אך כאשר הקסאמים, המרגמות והחדירות יבואו בהמוניהם לאחר תכנית ההתאבדות, איפה יהיה כל הצבא והמשטרה? איפה יהיו כל המחסומים וההידברות עם אלוף הפיקוד? מי ישלם ביותר על תכנית ההתאבדות של ראה''מ? אתם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישובי אשכול בעד ההתנתקות!
ארנון,
17/04/05 00:35
|
במקרה אני עובד כיועץ עם מספר גדול של ישובים בחבל אשכול. לידיעתך, הרוב המוחלט של התושבים שם בעד ההתנתקות. הם לא קונים את תרחישי האימה שלך ודומיך - אולי בגלל שגרים שם כבר עשרות שנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינכם קונים את ''תרחישי האימה''
יהודי,
קרית אתא,
17/04/05 08:58
|
בדיוק כשם שלא קניתם בזמנו את תרחישי האימה שיבואו לאחר הסכם ההשמדה אוסלו. גם אז הימין היהודי התריע על ''לבנוניזציה'' של יהודה ושומרון ואתם כיניתם אותם ''הוזים'' ו''תמהוניים''. והנה אנו נמצאים בשיאה של מלחמת אוסלו, לאחר כ-1000 הרוגים (תוצאה ישירה של הסכם ה''שלום'' שהבאתם עלינו), מאות פצמר''ים וטילי קסאם שנפלו על ישובים וערים בישראל, אך אתם בשלכם. אתם צודקים תמיד והימין ''הוזה''. עצם העובדה שישובי לכיש קיימים כבר עשרות שנים אינה רלוונטית, מאחר וישובי גוש קטיף ספגו עד היום את התקפות הטרור מעצם המצאותם בחזית. אם תוכנית הגירוש תצא לפועל, ח''וח, אתם אלו שתהיו בקו החזית וישוביכם יהפכו לישובי ספר. אני בטוח שאורח חייכם, אחרי תוכנית הגירוש, לא ידמו כלל וכלל לחייכם כיום. אבל עזוב, אתה תמיד יודע יותר טוב ואני סתם ''תמהוני''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מתנחלים הם פריזיטים
רמי,
ורשה פולין,
16/04/05 23:28
|
לא משלמים מיסים לא משרתים בצבא קבלו אדמה בלי כסף גם בחקלאות לא שווים כולם
נמאס מהדתים שרון תמשיך כך אל תותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל33 נא לא להכליל
מוטי,
17/04/05 10:35
|
|
 |
אחת התגובות היותר מצחיקות
יאיר מתנחל,
17/04/05 10:12
|
|
 |
MAYBE THE SMALLS KIBUTZIM
ALON,
17/04/05 04:03
|
THAT WENT BANK RUPT EVEN AFTER SUCKING HUNDREDS OF MILLIONS OF TAX PAYERS MONEY IN LOANS THAT WERE SWEPT UNDER THE RUG BY THE SMALLAS POST-ZIONIST FASCIST GOVERMENTS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות! המתנחלים משרתים בקרבי
ל"ת
ומשלמים מסים,
כמו כולם!,
17/04/05 01:21
|
|
 |
32.
בזכות האדם שרצחתם
אמא ללוחם,
16/04/05 23:26
|
יצחק רבין ז''ל אתם היום חיים ב''ארץ ישראל'' והיום הינכם קוראים לממשיכי דרכו ''בוגדים'' תסתכלו במראה על פרצופכים הבזוי, לא יעזור לא תהיה בגללכם מדינה דו לאומית הביוב יזרום צפונה אנחנו נסתום את האף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשיסטית!! אין מילה אחרת....
ימני,
17/04/05 13:28
|
|
 |
רבין לא היה אל, אלא רק בן אדם
ל"ת
תפסיקי להשתמש,
בו לצרכיך!,
17/04/05 01:22
|
|
 |
הביטי גבירתי
ניאו-פרופלורים,
17/04/05 00:47
|
1. את כבר חיה במדינה דו-לאומית, וסליחה על המציאות. 2. כימני שהתנגד לדרכו של אותו אדם שאני מואשם על ידך ברציחתו, ברצוני להבהיר שכל בית משפט (כן, אפילו בית משפט ישראלי) ימצא אותי חף מפשע, מכיוון שבליל ההתנקשות הייתי במילואים עסוק בלשמור על הפה (ושאר פיסות בשרך) המלוכלך שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים לעיניין
ל"ת
לוחם,
17/04/05 00:03
|
|
 |
ל''הביטי גבירתי'' הבט אדוני
אבא ללוחם,
בחברון,
17/04/05 08:27
|
יכול להיות שעשית מילואים וגם רקדת על דם רצח רבין ז''ל, (ומה לעשות לא נשפטים ע''כ, רק בבית דין שלמעלה) אבל על האדם שתמכת דאז ביבי נתניהו ואריק שרון, אילה האנשים שהיום מגיעים להחלטה שפויה, גם אתה בעתיד תגיע לאותה החלטה, הכל עיניין של זמן, לגבי ''היום אנחנו במדינה דו לאומית'' כנראה היה לך ציון ''לא עובר'' בחשבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להורי הלוחמים
יהודי לוחם,
17/04/05 09:15
|
כנראה שלא מצאתם אף כינוי נחשב יותר, והדבר היחידי שאתם יכולים להתגאות בו הוא שילדיכם לוחמים (אתם בוודאי הייתם ג'ובניקים בזמן שאני ושאר מתיישבי יש''ע הלוחמים סיכנו את חיינו בשמירה על חייכם ועל בטחון המדינה). עכשיו ניגש לעיניינו. הניסיון הבזוי שלכם להאשים ציבור שלם, שמהווה את מלח הארץ ושמאייש כמחצית מתפקידי פיקוד השדה הלוחם של צה''ל, ברצחיתו של רבין ז''ל לא יצלח. אנו יודעים בדיוק מי רצח את רה''מ לשעבר ואנו גם יודעים מי סייע לו להצליח בתוכניתו השטנית. אנני מבין מהיכן אתם שואבים את השנאה התהומית לבני עמכם. אפילו כלפי המוסלמים, שטובחים בנו כבר כ-150 שנה, לא פיתחתכם שנאה כזו. אתם סובלים משנאה עצמית עמוקה. אתם שונאים את כל מי שמזכיר לכם את הדת, המסורת והמורשת שלכם. אז אם אתם רוצים להתבולל, בבקשה. אף אחד לא מונע ממכם. אולי זה המזור למחלת הנפש שממנה אתם סובלים קשות. עם ישראל חי לנצח נצחים !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח יהודי לוחם!!!!!!!!!!!
ל"ת
די לעריצות השמא,
ארץ ישראל,
17/04/05 12:39
|
|
 |
כל הכבוד ליהודי הלוחם!!!
מילים כדורבנות,
17/04/05 12:35
|
סופוף מישהו מעז לאמר את האמת המרה על מצוקתו של השמאל הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ליהוד'' תגובת אב לוחם לשעבר
מוטלה,
17/04/05 10:46
|
א. אין לך ולאחרים מונופול על הדת היהודית ולא אתה תקבע מי הוא יהודי ב. יש לי הפתעה בשבילך, בני הבכור היה בפלס''ר ובני הצעיר משרת ביחידת חי''ר מובחרת. אני אביהם שרתתי בשנות ה70 בקרבי, ומה לעשות אנו גאים להיות יהודים בדרך שלנו, ובטח לא משיחי כמוך יקבע לנו מה זה להיות יהודי, ולידיעתך יש יהודים נפלאים שלא הולכים עים שטריימל פאות כיפה וציצית וכן גם נוסעים בשבת וגם מצביעים לשנוי וגם שומרים על אותם יהודים מטורפים(בחלקם) ביצהר ובחברון, ושונים מיהודים שחיים בגוש עציון ועוד מהכרות אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתבוללים כמוך ושכמותך
יהודה המכבי,
17/04/05 13:10
|
מלווים את עם ישראל מקדמא דנא. מקומם ומקומך אחד הוא. בפח האשפה של ההיסטוריה. לעומת זאת, שמירת השבת ושאר מצוות התורה (שיש לך פרשנות מאוד הזוייה להן) שמרו על עם ישראל ואיפשרו את השרדותו. אז אל תבלבל את המוח מפני שזו מדינת היהודים ולא מדינת המתבוללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תפקיד החייל: להגן על הפלסטינים
ירון,
חיפה,
16/04/05 23:23
|
ובמקרה הטוב, לעצור אזרחים אמריקאים שבאו לסיור הזדהות... ועוד בלי להביא את תגובת הצד השני כבר NRG קבעו את ''מזימת הייקינד''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
14 שנים אין מחסומים לפלסטינים!
ירון,
חיפה,
16/04/05 23:19
|
מתי פעם אחרונה שראיתם מחסום בידוק לפלסטינים באזח''ע? חוץ ממחסום קרני וארז (הגיוני ביותר) ומחסום טופח (כניסה של עובדים פלסטינים לחבל קטיף ולמואסי), איפה בדיוק בגזרת קטיף יש מחסומים? הרי כל המחסומים בגזרה זו הם רק צרות למתנחלים ולביטחון. אין מחסומי בידוק לפלסטינים בחבל קטיף (ע''ע עזה) מאז עזה ויריחו תחילה (ע''ע אוסלו, מבצע ''קשת צבעים''...). למנות כמה מחסומים אזרחי ישראל צריכים לעבור דרך בשביל להגיע לקצוות חבל קטיף? מחסום כיסופים (אוי), מחסום גפן, מחסום 49/48 וצומת הגוש (אורחן), מחסום מורג (נרקיס) ולחכות לג'יפ ליווי או שניים... בטח שכחתי עוד מחסומים שצצו מאז ימות כישלון אוסלו... כל שער של ישוב נהיה מחסום בידוק. איפה כותב הכתבה הזו חי? בשנקין? זה כותב חדשות? לא יודע מה זה חיי אזרחים שנוסעים באזח''ע? בידוק יש לאזרחי ישראל גם באיו''ש ובהר חברון... מחסום 300 לקבר רחל (בית לחם) והכניסה למתחם הקבר. מחסום מילואים בדרך לאפרת (ולפעמים גם עוצרים אותך אחרי כביש המנהרות). מחסומי פתע ביו''ש אינם חדשים. הבידוק בכניסה החדשה אחרי צומת הפירות (כפר סבא מזרחה - צופים) בכלל נראה כמו מעבר גבול (תכינו תעודות זהות והסבר לנסיעה מכיוון שזה לא כניסה לקניון)... צריכים עוד דוגמאות? ניסיתם להגיע בזמן לעבודה ולגלות שסגרו את הציר בגלל איזה מטען דמה פלסטיני עם כבלים לשעון בתוך סיר? (מחסום רנטיס - אלעד) או בגלל ירי כלשהו בלי נפגעים במקרה הטוב (בית אל - חלמיש - גשר ביר זית)? מי פה הרמטכ''ל ושר הביטחון? כנראה שאתם לא נוסעים גם בכבישים האלו ואפילו לא בחוצה שומרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא צריך להסתנן לגוש קטיף אפשר
למנוע ההתנתקות,
מבחוץ,
16/04/05 22:49
|
אם כל מי שמתנגד להתנתקות יבוא ברכבו עד למחסומי צהל במבואות הגוש, ואז יעצור וימתין במחסום (כדאי להצטייד באוהל ומזון להרבה ימים), כל הרצועה תהיה חסומה בפקק אחד גדול. אין יוצא ואין בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לכל משמיצי שרון,והממשלה,כנסו
יהודי מאמין,
16/04/05 22:46
|
תתחילו להתקליח בבידה במקום במקלחת/מקווה, הסרחון נודף ואינו פג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אנטישמי! לא פלא שאתה שמאלן
ל"ת
שמאלנים =,
שונאי יהודים,
17/04/05 01:23
|
|
 |
27.
מטרות המדינה?!
כועס/מאוכזב,
16/04/05 22:39
|
אילו הרצל היה חי היום - הוא היה מת מהתקף לב, מדינת היהודים נגד בניה שהגשימו את מטרותיה - קברניטי המדינה מפרגנים לגרועים שבאויביה ומשניאים את הטובים שבבניה - האחראים על בטחון אזרחי המדינה מבקשים ממנהיגי כנופיות הטרור הגדול בעולם לשמור על חיי אזרחיה במקומם בעוד מערכת הבטחון ''מתגייסת'' לשמור שחלילה לא יגיע יהודי לגוש קטיף - עולם מוזר חסר עתיד ללא ערכי הגשמה שהפך את הציונות לציניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
דיקטטורה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
עומרי,
16/04/05 22:24
|
|
 |
25.
כמה טוב בשבת עד....
מוטי חיפה,
16/04/05 22:14
|
מוצ''ש, כאשר המשיחיים חזרו מההבדלה ומתחילות התגובות ההיסטריות, של קומץ מטורפים שרוצים להמית עלינו אסון דמוגרפי בדמות שני עמים ולא מדינה יהיודית, שבוע טוב ו...שפוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה אנשי מועצת יש''ע, קומץ ...
ל"ת
שעושה רושם,
של הרבה,
16/04/05 23:32
|
|
 |
אתה חוזר על עצמך..חוזר על עצמך
ל"ת
חוזר על עצמך,
16/04/05 22:48
|
|
 |
''שפוי'', קח קורס מזורז בעברית..
לא מאובחן,
16/04/05 22:45
|
זה יעזור למאסות (אותם אלו שבשמאלנית מדוברת נקראים ''קומץ'') להבין מה אתה רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען קטן, אתה המיעוט!
ל"ת
הבחירות תמיד,
מוכיחות זאת!,
16/04/05 22:42
|
|
 |
24.
GOING TO BE A HOT SUMMER
ALON,
16/04/05 22:12
|
I HAVE A FEELING SHARON AND HIS DOGS WILL ROAST. THE MAJORITY OF ISRAELIS SPOKE THEIR MINDS IN THE ELECTIONS, SHARON BETRAYED THE VOTERS, DAMAGED ISRAELI DEMOCRACY, AND HE MUST PAY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't worry. I'm sure he will
ל"ת
be kicked out,
soon,
16/04/05 22:44
|
|
 |
ISRAEL IN JULY
alon,
17/04/05 01:42
|
ISRAELIS AND JEWS WHO CARE JOIN US IN FIGHTING THE DICTATOR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ביום שישימו את המחסומים
יאיר מתנחל,
16/04/05 22:04
|
נשים גם אנחנו מחסומים בכניסות לערים ובכבישים ראשיים...אם משהו חושב שהוא יוכל להסתובב חופשי בארץ בזמן ש10,000 יהודים נתונים בעוצר שיחשבו שוב. אתם תחסמו-אנחנו נחסום...ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תאיים
ארנון,
17/04/05 00:42
|
תגיד לי, חוץ מלאיים כבר חצי שנה על כל מי שזז במדינה, יש לכם (אני מניח שאתה מתנחל) הצעה נורמלית? הרי כל המחסומים והפעילות הזו (שעולה לנו הון תועפות אגב), היא בשביל לעצור משוגעים כמוך מלממש את איומיכם בעזה, אז אתה עוד מעז להתבכיין לנו שאתם בעוצר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי שאוכל לענות בצורה טובה על
יאיר מתנחל,
17/04/05 09:39
|
השאלה שלך אתה מוכן להסביר לי למה התכוונת כשאמרת ''איומכם בעזה''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הארץ תהיה חסומה
יוסי,
תל אביב,
16/04/05 23:56
|
|
 |
זה לא רק 10000.
תושב אשכול,
16/04/05 22:45
|
באשכול ובשדות נגב יש עוד 25000 שהחיים שלהם יהפכו לגהינום. ועכשיו גם ישובי לכיש. בטח גם שדרות, נתיבות ואופקים יסבלו.רק חוות שקמים יצאה בפוקס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חייבים להודות...
א-פוליטי,
16/04/05 22:00
|
צה''ל מצליח להשיג הכרעות רק בהתמודדויות מול מתיישבים ישראליים.
ההתמודדויות מול מתיישבים ישראליים נחוצות עקב הכשלונות בהשגת הכרעה מול האוייב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
תלמיד בכולל,
16/04/05 23:44
|
כי אני משרת באוהלה של תורה וחי על חשבון משלם המיסים חחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניחוש שלי, אתה חצי שקרן...
א-פוליטי,
17/04/05 00:33
|
כלומר אתה בהחלט לא תלמיד בכולל, מאידך, אתה כן חי על חשבון משלם המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מהלכים דיקטטוריים יתקלו בתגובה
ל"ת
הולמת!,
16/04/05 21:57
|
|
 |
אני אפעיל את התותח
אלטלנה ב',
16/04/05 23:32
|
|
 |
אל תשכח את הקסדה
מצדה א,
17/04/05 01:38
|
|
 |
ומה יהיה קו ההגנה שלך במשפט ?
נירנברג ב',
17/04/05 00:29
|
|
 |
20.
הישראלים לא פריירים
להיות עם חופשי,
16/04/05 21:43
|
|
 |
19.
בשלב כלשהוא, כל אלה ששותפים
1984 כאן,
דמוקרטיה ז''ל,
16/04/05 21:43
|
בתכנון ובביצוע, להפיכת ישראל לדיקטטורה לכל דבר ועניין - הם יצטרכו לתת הסבר על מעשיהם, וקרוב לוודאי שגם לתת את הדין על מעשים אלה. לא לעולם חוסן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חייל שוטר, יש ועדת חקירה אחרי
יהודי,
16/04/05 21:41
|
|
 |
חייל שוטר סרב
דדי חיפה,
16/04/05 22:49
|
|
 |
17.
אלף מחסמים לא יצליחו לעכב אותי
נחום אילן,
16/04/05 21:39
|
מאות ואלפי ישראלים יצבאו על מחסומים אלו.
נראה לכם שבנינו-חיילינו יחלו לירות באחיהם כדי למנוע כניסה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמזמינים משטרה לוקח שעות
ירון,
חיפה,
16/04/05 23:31
|
אך כשמזמינים משטרה לעצור ''ימנים קיצונים ששוטפים את המחסום'' אני בטוח שהם יגיעו צ'יק צ'ק! ביזיון! אתם יודעים כמה שעות לקח למשטרה להגיע לעצור מבוקש שנתפס במחסום? אחרי שעתיים וחצי טילפנו שוב לשאול האם בכלל מתכוונים ברצינות להגיע או שסתם עובדים עלינו במחסום... נסו לדווח על רכב גנוב... בכלל עד שמרימים את הטלפון במוקד 100. אל תטרחו אפילו לדווח על גנבים וכייסים, זה נשאר בשלב הניירת. ואם אתם גם יודעים מי גנב את האוטו ובאיזה כפר פלסטיני (שטח B או C) עדיף שתבקשו עזרה מהמאפיה הרוסית מאשר לסמוך על עזרת משטרת ישראל. אלא נכנסים לכפרים פלסטינים רק בשביל דברים אחרים. ככה כל מתנחל יוכל לספר לכם. והרי כל גונב רכב עובר במחסום צה''לי? מה לעשות ומשטרת ישראל עוד לא השכילה לצרף מכשיר אחד למחסום לבדיקת סטאטוס רכב האם הוא גנוב (ושוב, גם אם הוא גנוב, חכו שעות עד שהמשטרה תטפל בנושא, היא עסוקה בדברים אחרים). בשביל מתנחלים יש זמן לעשות מחסומים וכוח אדם לבדוק תעודה של כל אחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ישראל מבטלת את עצמה
Avi Ecuador,
16/04/05 21:34
|
בהמשך אם יצליחו ממשלת החידלון והשמאל אפילו לא יהיו יהודים בעתיד שידרשו את המשך קיומה של ישראל. היא תהיה מדינה שלא תייצג יהודים והימין בטח לא ירצה להילחם עליה. המצב כנראה יתדרדר לארץ ישראל בגבולות אושוויץ, ''מדינה'' עם בעיות אתניות ששמאל חילוני כופה את דעותיו ודרכו, שמאל שמביא את הנצרות בהמשך לשאול את עצמם אם הם לא מסכנים את עצם קיומם במקום שהם רואים אותו כיסוד ההצדקה לקיום דתם. הם ישאלו את עצמם אם זה שווה את הסיכון להמשיך להזין שמאל ששונא את איחיו כאשר הדתיים בארץ ניתקו כל קשר אמוציונאלי לשמאל ולמדינה וחלק מהם הפכו את הקשר לשנאה. כנראה בהמשך כולם ילחמו בכולם; דתיים, חילוניים, אשכנזים, ספרדים, ערבים ''ישראלים''; השיטה של שרון, הפרד השנא פורר ומשול. אז נחזור לנצרות; יביאו להחלטה לוגית בהתאם למצב שנוצר במיני חלם לבטל את ''מדינת ישראל'', להביא לפתרון על משקל משפט המלך שלמה שיוכתב לכל תושבי עם הארץ כולל היהודים והערבים, ''מדינת'' ישרפלסטין שהיא תהיה בהמשך כמו שאמרנו בגבולות גטו אושוויץ תהפוך לשמורת טבע דתית לכל העולם, יבוטל צבא הכנה לפלסטין ומדינת ישראל, שמורת הטבע תהפוך לשמורת טבע של דת בסגנון מדינת הוותיקן להבדיל של העולם. הדתיים שהילודה הטבעית שלהם גדולה ביחס לחילונים יסכימו קרוב לוודאי להפוך לשמורת טבע של דת ובטח לא יתמכו בשמאלנים שיזכרו להם את חטעי אבותם ובצדק. בקשר להסטוריה הם יראו גיבורים חדשים ולצערי רוצחים ומנהיגים של העבר יהיה להם את המשקל החיובי והשלילי שלהם לא כמו שהשמאל מסביר לנו היום. טוב, התגשמות החלום של הדתיים. מדינת דת בארץ הקודש, מרכז רוחני לעולם. אני לא דתי אבל מאחל להם בהצלחה מכיוון שדרכו של השמאל היא אסון וקטסטרופה אם לא שואה לעמנו. בכל מקרה, מי שישרוד מעם ישראל זה החלק הדתי וכנראה הוא בלבד, אומר לצערי. טוב, הלוואי שאתבדה והערבים והעולם המערבי לא יניחו לחלמאים להתאבד לאומית, בסך הכל גם הם ישלמו והרבה יותר מאיתנו, טוב, מה זה כבר חשוב... לילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מחסום לדמוקרטיה
יוסף,
ירושלים,
16/04/05 21:29
|
הכל לא דמוקרטי, שרון ניצח בבחירות במוטו של לא לפינוי חד צדדי. הפסיד במשאל, פיטר שרים, הולך נגד החלטת סיעה, ועכשיו רוצה לסתום את פיות המתנגדים כאשר לא נותרה עוד אפשרות אחרת דמוקרטית ולא אלימה להוכיח כי העם לא רוצה פינוי. רק ע''י בחירות או משאל ניתן לכפות על העם את התוצאות ולמנוע להגיע לגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ממשלה של פאשיסטים!
אמנון,
ירושלים,
16/04/05 21:28
|
|
 |
13.
פול גז בניוטראל
שועלי,
16/04/05 21:24
|
לא ברור מה מטרת ה''מאבק'' של מתנגדי הפינוי. ומול מי בדיוק הם ''נאבקים''. גם אם הממשלה כולללללה תשנה דעתה, אמריקה תדאג שהפינוי אכן יתבצע
הדבר היחידי שהם עלולים להמשיג הן תמונות עיתונות שאפשר להלביש עליהן כותרות שלא יחמיאו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותרות לא חשובות. התמונות כן.
ל"ת
רוצים הנצחה,
בספר הסטוריה,
16/04/05 22:48
|
|
 |
תיקון
צייד,
16/04/05 22:15
|
ממשלת ארה''ב (שלא כממשלתך) מאמינה בכיבוד רצון הרוב (לא לבלבל עם...רצון ''הרוב'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דו בדיוק הבעיה המפחידה
נמרי,
16/04/05 22:12
|
זו בדיוק הבעיה המבעיתה את מתנגדי הפינוי משום ששרון הפך חהיות הוא עצמו וכן הפך את המדינה לפודל של אמריקה ואסור שזה יקרה . ארה''ב זקוקה לישראל באזור הרבה יותר משיראל זקוקה לארה''ב וישראף השפנפנה לא מבינה ויודעת זאת ולפיכך הופכת להיות שיפחה חרופה של ארה''ב ועובדת למענה ולא למען עמה ויהודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
במוצ''ש מתעוררים הפסיכים
מוטי חיפה,
16/04/05 21:18
|
יצאה השבת ורוצים להוציא את הנשמה לרוב השפוי ולרוב הדמוקרטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הרוב שזכה במיעוט
סופר ומונה,
16/04/05 22:43
|
וכבש בסערה גדולה את אופוזיציה?? - לרוב הזה אתה מתכוון - או שאינך יודע לספור (לשאול)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם הייתם סתם ''רוב''...
אזרח,
16/04/05 22:11
|
עכשיו אתם גם ''שפוי''...והכי מצחיק...''דמוקרטי''.
תעורר יא עאוואר, כל ה''רוב'' הזה נכנס יפה יפה ל-7 מיניבוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אבסורד ! צביעות ! ~ חובה לקרוא
הכבשה של שרון,
16/04/05 21:06
|
השמאל הישראלי מסרב לשרת בשטחים מטעמי מצפון.אז מי יפנה את המתיישבים ? הימין ??!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביוב סתום
שרברב,
16/04/05 22:55
|
נקראתי לפתוח את הסתימה בעזה, ולאחר מיכן הכל יזרום צפונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
2 פתרונות @@@@@
המפצח,
לכיש,
16/04/05 21:05
|
1)ללכת מייד למשרדי משרד הפנים ולשנות את הכתובת לנתיבות\שדרות וכו' 2)אם 60 אלף איש יגיעו למחסום יד מרדכי ,שום כח בעולם לא יוכל לעצור אותם בדרך ל סעד ,כיסופים וגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
טראומה של הגירוש יכה בישראל
ל"ת
בנצי-א,
16/04/05 20:59
|
|
 |
8.
יופי, הם חוסכים לנו...
טלי,
נתניה,
16/04/05 20:51
|
עכשיו נצטרך לחסום רק את כבישי המרכז והצפון, וכל המדינה תהיה משותקת! תודה לצה''ל ולמשטרה שעוזרים לחוסמי הכבישים.. ניפגש בכלא..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הממשלונת הזו מזמן איבדה שליטה
נתיב איילון,
16/04/05 21:41
|
על מה שהולך פה. ייתנו לפשע ולחסימות הכבישים להשתולל, ובלבד שיוציאו לפועל את המולך של ההינתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
''תסריט אימים'' נמצא רק בהסתה
דרור,
רמת גן,
16/04/05 20:48
|
|
 |
צודק.
אילן,
ת''א,
16/04/05 22:47
|
''אלף חיילים לא יצליחו להוזיז אותי'' - זו כנראה תהיה הסיסמה החדשה של הימין.
בניגוד לפלשתינים, לא נראה לי שאף חייל, גם אם הוא הכי שמאלני שיש, יתחיל לירות במאות או אלפים מהאחים שלו שיצבאו על מחסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פושעי מלחמה
שי,
16/04/05 20:48
|
|
 |
המתנחלים שחסמו כבישים הם פושעי
ל"ת
מלחמה?,
איזה טמבל,
16/04/05 23:30
|
|
 |
פושע הוא מי שמפר את חוקי
הרצל ימין,
בית עזרא,
16/04/05 21:35
|
|
 |
תפנו להאג
אבא ללוחם,
ישראל השפויה,
16/04/05 21:16
|
ותקבלו בעיטה בתחת תפנו לבג''צ ותקבלו שני בעיטות (אחד ממני)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון הבגץ נגד האג נגד ועוד...
לוחם,
16/04/05 22:47
|
תמיד היו בין היהודים כאלה שרצו רק למצוא חן בעיני הגויים, הגויים מעולם לא ''אהבו'' יהודים - כשירצחו בנו הפתרון לא יהיה בבגץ הישראלי ובטח לא בהאג - את הפתרון נאלץ למצוא בכוחות עצמינו, רק שאז נשלם בהרבה יותר דם, בגלל חלומות של תמהוניים כמוך... - תזכור את זה ''אבא'לה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן שלך בטח מתבייש בך
ליאור ש.,
בנימין,
16/04/05 22:16
|
הבעיטות שלך תשמור בביתך הדל. יבוא יום והגלגל יתהפך ואותו פינוי יהיה לערבים ואז נראה אם תגיד להם על בעיטות בישבן. אתה ושכמותך מתהדרים שיש להם בנים לוחמים אבל זה כיסוי לכך שאתה בוגד עלוב נפש ואם בנך הלוחם בעל דעות כמו אביו אז גם הוא בוגד בתחפושת לוחם. ומה שבטוח אתה לא שפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא אני גם אספר על בני הלוחם
אמא ללוחם,
16/04/05 23:18
|
אים שפיות היא לשרת את המשיחיים בחברון ולדוגמא לאחר אבטחת הישוב היהודי במשך 6 שעות בלילה, לתמהוני איש חב''ד התחשק לו ללכת למקווה מיד 3 לוחמים היו צריכים ללוותו ע''ח שעות השינה שלהם עד שיגמור ''לטהר'' עצמו, ודרך אגב היכן היה ביתכם לפני 67 בטרם האדם שרצחתם אותו כבש את השטחים? והיום אתם משמיצים את ממשיכי דרכו?, כן אני בעד ההנתקות לגושים גדולים כפי שרוצה שרון, אני אשלח לכם צפרדיע בכדי שתבלעו אותו, והו...כשר, כי אנשים שכמותכים טרפים, ובעני גם לא יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו רצחנו אותו, ביחד.
רוצח האל,
17/04/05 01:41
|
|
 |
אמא יקרה
בן ללוחם,
17/04/05 00:23
|
כשאבא שלי שחרר את יש''ע...שכב אותו האיש עם זריקה בטוסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להיות עם חופשי בארצנו...
ל"ת
יהודי עצוב,
מדינת משטרה?,
16/04/05 20:45
|
|
 |
להיות עם חופשי בארצנו כן
דדי,
16/04/05 22:19
|
להזכירך עזה אינה ארצנו, אז תמשיך לשיר, או שנה את ההימנון, ותחיה במדינה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזה יש כתובות בעברית מלפני
ל"ת
2000 שנה. זו,
ארץ ישראל!,
16/04/05 22:48
|
|
 |
גם באור כשדים דהיום עירק
גם אמא ללוחם,
16/04/05 23:20
|
לכו להתנחל שם, הלא אברהם אבינו בא מישם ומגיע לכם נחלת אבות ולנו...שקט מיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום יבוא ונגיע גם לשם
ל"ת
יאיר מתנחל,
17/04/05 09:32
|
|
 |
יהודה ושומרון
jak,
17/04/05 01:42
|
זה הבסיס של העם היהודי אנחנו לא רק מישראל אנחנו יהודים היינו מיהודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
ג,
16/04/05 22:38
|
מנין לך שתל אביב נמצאת בארץ ישראל? מנין לך שחיפה נמצאת בארץ ישראל ? מנין לך שבאר שבע נמצאת בארץ ישראל ?
באותו מקום כתוב ששומרון וחבל קטיף נמצים בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
טוב מאוד ! רק ככה צריך !
ארז,
וושינגטון DC,
16/04/05 20:36
|
|
 |
תחזיר ת'בית שלך לאינדיאנים.
יא כיבושניק,
16/04/05 22:04
|
|
 |
צביעות
שלום,
16/04/05 21:24
|
ע''מ לבצע את הפינוי בצד הטוב ביות אולי כדאי לפנות את בני משפחתך מביתם ע''מ לתת למפונים מקום לגור. הרי זו משימה לאומית שכולם צריכים ליטול בה חלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך זכות דיבור
ל"ת
יאיר,
16/04/05 21:14
|
|
 |
יש לו, הוא טועה כמובן...
אחד,
16/04/05 22:31
|
אבל אל נא תערער על זכותו להביע את דעתו.
אין לי מושג מה דעותיך הפוליטיות, אבל אם אתה ימני, אל נא תאמץ את שיטת סתימת הפיות, השאר את הנוהג הבולשביקי והמכוער הזה לשמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשים שירדו מהארץ
יאיר,
17/04/05 09:31
|
|
 |
אחד אתה צודק אבל
jak,
17/04/05 01:26
|
לא ברור לי למה שלל בוגדים ברשת חייבים כאילו להכין להנחתה ולכתוב ליד שמם פריז דנמרק או וואשינטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lesson from a US White trash
נוסי,
16/04/05 21:03
|
|
 |
3.
על הממשלה להכריז על מצב חירום
דרור,
רמת גן,
16/04/05 20:34
|
כדי לשלוח צבא לכבישים. שרון דוחף לשפיכות דמים, כי מפגינים לא יצייתו לחיילים שינסו לעצור אותם במחסומים בשטחי הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אין לתת לאף אחד לא מהאיזור
שמאל לוחם .,
אלי עזה,
16/04/05 20:22
|
|
 |
שמאל לוחם(?)
עפר,
בנימין,
17/04/05 11:55
|
צר לי לקרוא שאתה מתגאה בכוונתך למלחמת אחים .צר לי מאוד. לי אישית אין כוונה להלחם בך. ולוואי והיתי ערבי אז הית נלחם כדי לעשות איתי שלום. אנא התפכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אעזור לכל מי שאוכל לעזור להגיע
ל"ת
תושב האיזור.,
16/04/05 22:51
|
|
 |
אז שמאלנים, יאללה למשאיות,
ל"ת
מקומכם לא כאן!,
16/04/05 22:49
|
|
 |
1.
הדיקטטורה משליטה משטר צבאי
דרור,
רמת גן,
16/04/05 20:08
|
האם האזרחים ייאלצו להשתמש בכח כדי לפרוץ את מחסומי הצבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושש משילטון החוק?!
ל"ת
ג'ו אמר,
שדרות,
16/04/05 21:33
|
|
 |
גירוש יהודים זו אנטישמיות נטו!
ל"ת
אז אל תדבר איתי,
על דמוקרטיה,
16/04/05 22:54
|
|
 |
גם הספר הלבן היה חוקי
ל"ת
טל,
16/04/05 22:37
|
|