|
|
עד כה: 29 תגובות, ב- 20 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
20.
באנו ליישב ולבנות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
30/03/05 21:57
| בס''ד
2000 שנה – אדמה מגלות להקמת מדינה והכל כתוב בתורה אדמת קודש – אדמת אבות באנו ליישב ועליה לבנות אדמת האלוקים נבחרנו – קיבלנו... אנחנו יהודים אין לנו מקום אחר ובסוף...הכל יסתדר יש לנו בשמים אלוקים - אלוקי הכל יכול ענק - אין סוף - גדול ארבעים שנה במדבר עבר כל כך מפואר מעבדות לחרות עם שזכה לראות ניסים עם ששרד אלפי שנים עם שעבר הרבה ייסורים עם לא כמו שאר העמים עם כל כך חכם אך לא שווה בלי בורא עולם והכל, הכל מ ב ח ן אבינו שבשמים כל כך רוצה שנעבור את המבחן הוא כל הזמן נותן לנו עוד ועוד הזדמנויות כי הוא אוהב אותנו, כמו אבא לילדיו והוא רחום וחנון ויש לו סבלנות אלוקים של העולם - אלוקים שבשמים אלוקים ששולט במים אלוקים שמרפא - אלוקי כל פה אלוקים של הילדים - אלוקים של החיים אלוקים שרק נותן - אלוקים שמבין אלוקים שמתבונן - אלוקים חונן אבא, אני אלך מתפלל שמור על עמך ישראל כולנו אחים כולנו ילדך – מלך מלכי המלכים ואנחנו רק עליך סומכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזרת, אידיוט?
מימון,
02/04/05 12:32
| |
 |
19.
זה כבר קיים ולא היפותטי!
נעמי,
מודיעין,
30/03/05 19:13
| בואך עזה , אלה הישובים אלי סיני, דוגית וניסנית, שנמצאים בעצם מדרום לאשקלון ואין לידם שום ישוב ערבי. עזה נמצאת דרומית להם, לאחרונה גם הוקמה שם גדר הפרדה מדרום להם, בעלות של כ-70 מליון ש''ח, וזו מהווה גם חומת מגן למדינת ישראל, לכן תמוה למה אותם צריך גם כן לפנות?, כשמגדלי תחנת הכוח הגבוהים של אשקלון נמצאים אך כמה מאות מטרים ספורים מהם?, אז אולי כמשפטן לעתיד תבדוק נקודתית את הקטע הזה ותביא עצות יעילות והומניות? מה גם שרבים מהתושבים שם כבר פונו פעם אחת מבתיהם שבנו בתוך 18 הישובים של חבל ימית, אבל אז זה היה לפחות תמורת איזה הסכם שלום, זוכר? נו נראה אותך מנסה גם לעזור לפחות לחלק מאחינו הטובים, מאשר להיסחף ולהכליל את כל הישובים, לטובת איזו תכנית הזויה ללא שום תמורה בצדה כמו שאמור להיות במהלכים מדיניים, שמביאים בצידם גם תמורה חיובית בטוחה ומוסכמת על כל הצדדים. אתה כמשפטן לעתיד צריך להבין את זה נכון? דרך אגב גם מצנע שהגה את הרעיון החד צדדי הזה בזמנו, לא הכליל את הישובים הנ''ל בתכניתו.... מה תגיד עכשיו ? תנסה גם להשפיע ולעשות משהו טוב ומועיל למען אחינו בעם ישראל, או רק תדבר סרה באנשים הוגנים ואוהבי הארץ, העם והתורה, שלא מעוררים אצלך שום חמלה, כי דעותיהם אינם דעותיך?, כיהודי עדיין אתה צריך להמשיך ולאהוב אותם, כאחיך. מקווה לשמוע ממך משהו יותר מלבב ומשמח להבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוחנת אוויר
זיו ריצקין,
31/03/05 01:14
| זה לא שטיעוניך ריקים מתוכן, זה שתגובתך ריקה מטיעונים. לא אמרת כלום, ועשית זאת בצורה ריקנית למדי. אז ''בואך עזה'' זה אומר כמה ק''מ מעזה וזה כבר יש אז כל הטיעון שלי מופרכח. לא ניראה לך קצת ילדותי? הייתה שם שאלה מהותית - איך היו מגיבים לו היו מפנים אותם לצורכי הרחבת גבולות? ואת בחרת להתעסק בניואנסינים הכי קטנים. ''בואך עזה כבר יש''? היממת אותי. בבקשה, תחליפי את המילה עזה במילה דמשק ותיקרא מהתחלה. הסיבה שבחרת להתעסק בשטות , היא, כמובן, חוסר היכולת שלך לספק תשובה ולהתמודד עם השלכותיה. בעובדה שמפנים ישובים הסמוכים לתחנת כח אין שום סוגיה או היבט משפטי, ולכן לא מתפקידי לבדוק זאת. לגבי התושבים שחטפו בימית ושבו לגור בקטיף, מה את מצפה שאני אגיד עליהם.? באמת כל הכבוד. שיעברו מקטיף לקרני שומרון, שיהיה לה על מה להוסיף ולהצתווח בעתיד. זהו יעודם כניראה. עוברים עם ילדיהם מתופת לתופת. שיבושם להם. לגבי עצות הומניטריות ומועילות, יש לי בעיקר מועילות. יש לי כמה הומניטריות, אבל אילו מוקדשות לאותם מסכנים שיתפנו מרצון, לעצב שלהם אני מאמין. ''נסה גם להשפיע ולעשות משהו טוב ומועיל למען אחינו בעם ישראל, או רק תדבר סרה באנשים הוגנים ואוהבי הארץ, העם והתורה, שלא מעוררים אצלך שום חמלה, כי דעותיהם אינם דעותיך...'' אני מנסה להשפיע, מנסה לקרב את הצדק שלי ושל המחנה שלי. בהחלט מנסה להשפיע. האנשים האילו הם אוהבי הארץ והתורה, נכון, אבל הם לא-לא-לא אוהבי העם. במידה והעם מחליט לפנותם הם כבר לא-לא-לא אוהבים אותו. והם בוודאי ובוודאי לא אוהבי המדינה. צאי וראי. רוה''מ בוגד, הצבא הוא יודנראט, אין פה אהבה. הם אוהבים רק את הארץ ואת התורה, כל השאר הם מוכנים לרמוס. הם לא מעוררים אצלי חמלה לא משום שדעותינו שונות , אלא מסיבה ברורה שלו היית מנסה להבין את המאמר שלי היית מבינה מהי בקלות. שוב -הם לא מעוררים אצלי חמלה, משום שאני יודע שלירדן הכבושה היו מוכנים להיות מפונים, ומכאן שאין להם עצב על פינוי ביתם, אלא על מסירת שטחים לפלשתינאים, וזו כבר דיעה פוליטית, ואני לא חש חמלה על תבוסה פוליטית או משבר פוליטי או חוסר שביעות רצון פוליטי או שבר פוליטי. אין כאן מקום לחמלה. כשהם עלו לגבעות, אני בכיתי, הם ריחמו עליי? צחקו עליי וקראו לי סהרורי, זה מה שעשו. אז עשי לי טובה, ההטפות המיצדקות שלך רק מוכיחות לי כמה אני צודק, תעני לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בעזרת ה', צאצאי ה''מתנחלים''
אז יימלא שחוק,
פינו!!!!!!!!,
30/03/05 13:23
| ישחררו גם את ארץ ישראל שממזרח לירדן, מבלי להחריב את מה שבנו במערבה! אי אפשר לבנות נדבכים על חלל ריק. בלי מסד לא תהיינה טפחות! מאחר שעמים אחרים הוכחדו לפני דורות, הם לא יוכלו לשחרר מידי הג'יהאד את ארצותיהם, אשר על כן, הערבים זוכים מן ההפקר, אבל אין שום סיבה, שגם אנו, ששרדנו, למרות מאמצי כל העמים, כולל הערבים, להשמיד אותנו, נפקיר את ארצנו לידי האימפריאליזם הג'יהאדי. לא היתה לבריטים שום סיבה מוסרית או הסטורית להקים את ממלכת ''ירדן'' על חלק הארי של ארץ ישראל, ועל רוב השטחים, שנמסרו לידי המנדט הבריטי, כדי להקים עליהם את הבית הלאומי לעם היהודי. ולא נחזור על המניעים של האימפריה הבריטית להקים מדינת-בובה כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
קשה לי להחליט אם אתה
דוד,
ירושלים,
30/03/05 13:04
| |
 |
לך על האפשרות השניה
הראל,
31/03/05 02:10
| והוסף לה את התכונה הכי ישראלית, במלוא תפארתה הבעייתית: דעתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
התנתקות - גדר
בועז אופיר,
ראשון לציון,
30/03/05 10:51
| בס''ד
התנתקות - גדר
התנתקות אדמה ציון מדינה תפילה בקשה אלוקים גדול אלוקים יכול אלוקים שומר אלוקים עוזר התנתקות - גדר בסוף... הכל יסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טומי לפיד
בועז אופיר,
02/04/05 12:40
| תמיד לפיד אתה גיבור אתה מדהים אתה ענק. אין אף חבר כנסת עליך אין אין אין אף אחד. אנחנו כלום בלעדך. כולנו אוהבים אותך. אתה אבא של יאיר שגם אותו אנחנו אוהבים. צריך להבין רק שינוי זו הדרך כי אין דרך אחרת אין אין כולנו יהודים רק שינוי להצביע כולנו יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ישנם דברים שבני אדם לא מבינים.
אורי,
30/03/05 02:48
| זה שיש לך שכל לחשוב לא אומר שאתה חושב נכון. זה שאין לבני אדם הבנות בהרבה תחומים זה ידוע. לך בתחום הזה אין לך הבנות ואל תשתדל לבחון או לשפר. זה מסוג הדברים של או שיש או שאין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גם רובים למחבלים זה רגישות?
יחזקאל,
29/03/05 22:39
| אתה בטח מאלה שנתנו רובים למחבלים. לא היתה לך בעיה עם זה. גם לגרש יהודים מביתם אין לך בעיה. צדקו חז''ל: כל המרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר אל רחמנים. אלוהים ישפוט אותך על רשעותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בן דודי מת בפינוי ימית מצער
בנצי-א,
29/03/05 22:32
| ואותך זה מצחיק שטיפת מוח של שני עשורים השפיע עליך עד הסוף המר או אתה משוטפי מוח של המפלגת אוגנדיסטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מבריק, לא חשבתי על זה.
ל"ת
בן,
29/03/05 20:10
| |
 |
11.
כך הם עשו זאת
וממשיכים בשלהם,
29/03/05 18:46
| להלן קטעים מן האוטוביוגרפיה של פרופסור יוסף קלויזנר שנכתבה בדיוק לפני ששים שנה – - מה אירע? – שאלתי. - אל ישאלי אדוני – אמר בעצבות. - אף על פי כן... – האצתי בו. - לא נעים לי לדבר. הייתי בכמה קבוצות שמסביב לטבריה. ובתור מורה התעניינתי בלימוד התנ''ך. והנה בקבוצה אחת לימד מורה את ''סיפורי המקרא'' – ואף הוא ואף תלמידיו – ילדים וילדות בני תשע ועשר – היו מרושלים, אדישים, למדו בלא התלהבות בלא רוח חיים, והרי אין סיפורים נאים ונעימים לילדים מסיפורים של ספר בראשית. המתנתי עד גמר השיעור ושאלתי את המורה בחשאי, מפני מה אין שום התלהבות בלימוד מעניין לילדים זה. המורה נתרתח כולו: - מה אדוני רוצה? – ב''סיפרי המקרא'' כמעט בכל שורה ושורה נזכר שם 'אלו-הים' – ומהיכן תבוא ההתלהבות? ובקבוצה אחרת לימדו לילדי יותר גדולים את סיפורי-הנביאים ועמדו במלכות דוד בן ישי. והמורה באר לילדים בני אחת עשרה ושתים עשרה, שהמלך דוד היה אכזר ומדד בחבל את המואבים, 'שני חבלים להמית' , ואת בני עמון שם 'במגזרות ברזל' וגזל ארצות לא לו. והמורה היהודי גרמני הוסיף בחימה כבושה: - יאמר נא לי אדוני את האמת: אם כך מחנכים דור יהודי בארץ, מה איכפת לי אם ישלטו בה - ערביים או נוצרים? – לא אלה ולא הללו ימאסו בשם אלו-הים שבתורה ויחללו את כבודו של דוד מלך ישראל, שהמשיח נקרא על שמו, בדברי גנאי כאלה. וכלום 'גזענים' אנו, שתהא בעינינו חשיבות, שיהיו בארץ ישראל יהודים על פי מוצא בלבד?... חיזוק לדברי המורה מגרמניה קבל פרופסור קלויזנר מן הסיפור הבא ששמע מתלמידיו - יש במצרים ערבי, תלמיד האוניברסיטה הדתית המצרית ''אל-אזהר'', שמוצאו מירושלים והוא יודע עברית ומדבר בה כיהודי גמור, ואפילו תרגם חלק מ''מגילת האש'' של ביאליק לערבית. פעם בא לירושלים לשם ביקור. נטפלו אליו אנשי ''ברית שלום'' וביקשו אותו, שירצה לפניהם בעברית על הספרות הערבית של עכשו. הסכים והירצה הרצאה בעברית נאה, שבה הירבה להלל ולשבח ולפאר ולרומם את הספרות הערבית החדישה. ההרצאה כמובן מצאה חל בעיניהם של אנשי ''ברית שלום'' וביקשו ממנו שיחזור עליה במקום אחר. היכן? – מובן ב''עמק ארץ תפארת''. הסכים הערבי להרצות בנהלל. שכרו בשבילו טאקסי ובא לנהלל. והנה רק ירד מעל הטאקסי, ניגש אליו נער יהודי, בן נהלל, נער בן אחת עשרה, שתים עשרה, לערך, ופונה אליו בשאלה – מנין אתה? הערבי תמה על ה''נימוסים'' המשונים של נהלל: ילד מעז לפנות בשאלה אל אדם מבוגר, שהוא רואה אותו בפעם הראשונה. אף על פי כן השיב לו הערבי לפי תומו: - ירושלים עיר הקודש -. אז שילב הנער היהודי את שתי ידיו לאחוריו ובחוצפה יתרה אמר: - גם אתה צבוע? גם אתה מדבר על ''קודש''? – רק צבועים מדברים על ''עיר הקודש''-!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
היה נותן בהן סימנים
צופה לבית ישראל,
29/03/05 18:27
| המתנחלים, אף שהם נראים לנו כגוש מונוליטי, כיפות סרוגות , מטפחות או כובעים המזכירים סיר לילה, זקנים מגודלי פרא, שלומפריות מסוגננת, ומבט מוזר, יש בהם חלוקה פנימית לקבוצות בעלות אינטרסים שונים. מרבית מתנחלי גוש קטיף אוהבים את חייהם שם, למעט הפצמרים, רובם הגיעו מערי פיתוח והתבססו שם כלכלית, ונטישת הרצועה תחזיר אותם למצבם הקודם הבלתי רצוי. נערי הגבעות, הקוטב השני, הם קנאים שבעיניהם העיקר הוא ההשתלטות על הארץ המובטחת, מנחל מצריים ועד הפרת. ההצמדות לאדמה ואימוץ אורח החיים בתקופת האבות, אפילו רעיית צאן, ומשנתם הדרדעית, ברוח הרמבם, היא העיקר בעיניהם ולא הנוחות החומרית. אך ברור שהזעקה המבוימת ומזויפת שהם מקימים היום היא על שממשלת ישראל נחושה לסגת מחלק מהשטחים ולוותר על חלום ארץ ישראל השלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הוא מתכוון לתושבי אום אל פאחם
ל"ת
נכון??,
בלונדינית===,
29/03/05 18:06
| |
 |
8.
דורות התחנכו על אהבת הארץ
אתה גדלת על,
שנאת ישראל!,
29/03/05 17:15
| ועל כן חזרנו אליה, עמוס פרק ט
יא) בַּיּוֹם הַהוּא אָקִים אֶת סֻכַּת דָּוִיד הַנֹּפֶלֶת וְגָדַרְתִּי אֶת פִּרְצֵיהֶן וַהֲרִסֹתָיו אָקִים וּבְנִיתִיהָ כִּימֵי עוֹלָם: (יב) לְמַעַן יִירְשׁוּ אֶת שְׁאֵרִית אֱדוֹם וְכָל הַגּוֹיִם אֲשֶׁר נִקְרָא שְׁמִי עֲלֵיהֶם נְאֻם יְדֹוָד עֹשֶׂה זֹּאת: פ (יג) הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם יְדֹוָד וְנִגַּשׁ חוֹרֵשׁ בַּקֹּצֵר וְדֹרֵךְ עֲנָבִים בְּמֹשֵׁךְ הַזָּרַע וְהִטִּיפוּ הֶהָרִים עָסִיס וְכָל הַגְּבָעוֹת תִּתְמוֹגַגְנָה: (יד) וְשַׁבְתִּי אֶת שְׁבוּת עַמִּי יִשְׂרָאֵל וּבָנוּ עָרִים נְשַׁמּוֹת וְיָשָׁבוּ וְנָטְעוּ כְרָמִים וְשָׁתוּ אֶת יֵינָם וְעָשׂוּ גַנּוֹת וְאָכְלוּ אֶת פְּרִיהֶם: (טו) וּנְטַעְתִּים עַל אַדְמָתָם וְלֹא יִנָּתְשׁוּ עוֹד מֵעַל אַדְמָתָם אֲשֶׁר נָתַתִּי לָהֶם אָמַר יְדֹוָד אֱלֹהֶיךָ:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
''אני רגיש, בעל חוש הומור
מקאברי...,
ושונא ישראל'',
29/03/05 17:10
| תהלים פרק קלז
(א) עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן: (ב) עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ: (ג) כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן: (ד) אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְדֹוָד עַל אַדְמַת נֵכָר: (ה) אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי: (ו) תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי: (ז) זְכֹר יְדֹוָד לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ: (ח) בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ: (ט) אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה פשוט דיסוננס קוגניטיבי
סימה,
29/03/05 16:59
| זכותך להאמין או לא להאמין.
אבל די ברור שזה משרת את הדיסוננס הקוגניטיבי שלך.
אם אתה בעד התנתקות, קשה מאוד להיות בעדה אם מאמינים שהשבר של המתנחלים כל כך גדול. יותר קל להיות בעד ההתנתקות כלא מאמינים לכאבם ומתייחסים לדמעותיהם דמעות תנין...לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז.. אז מה?
ל"ת
עמית רסלר,
02/04/05 16:07
| |
 |
צודקת
ל"ת
תמי הפסיכולוגית,
29/03/05 18:17
| |
 |
5.
כל המרחם על אכזרים סופו מתאכזר
לרחמנים,
29/03/05 16:52
| כמה חכמים היו חז''ל כשאמרו את המשפט הזה. מי שיש לו עוות מוסרי ויכול לרחם על אכזרים, בסוף לא מסוגל לרחם על מי שבאמת צריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אתה עושה את אותו הדבר
יואב,
29/03/05 16:22
| גם אתה רותם את דעותיך הפוליטיות לצורך הצגת ניתוח מוסרי/ פסיכולוגי.
דעות אישיות, אידאולוגיה וקו מחשבה תמיד מתערבבים אחד בשני. אין פה לזכות ואין פה גנאי, אלו עובדות החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יפה אמרת זיו-גייסותיו של הקב''ה
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה+חוק,
29/03/05 16:04
| (כפי שהפונדמנטליסטים המשיחיים מפרשים אותו) היו דוהרים מארץ פלישתים לנחלת שנים וחצי השבטים ממזרח לירדן(ולא כל המתנחלים הם פונדמנטליסאים משיחיים).
אך אסור לך לשכוח את הסכנות האמיתיות:
א-אותם פונדמנטליסטים משיחיים ולאומנים קיצוניים הם אנטי דמוקרטים במהותם-ורק שמירת חוק התורה חשוב בעיניהם-וחלקם יקחו נשק כדי לטרפד החלטת ממשלה וכנסת חוקית ולגיטימית הנתמכת על ידי רוב העם
ב-בראש ממשלתנו עומד אדם כוחני שלצערי עושה הרבה מאד כדי לטרפד את הסיכוי לשלום ובטחון שנפתח בחצי השנה האחרונה-לאחר המאבק האיום של 4 השנים האחרונות ומותו של ערפת המניפולטור ומנצל הטרור.
הבעיה אינה תחושת המתנחלים בגוש קטיף או קרית ארבע ועופרה בשלב הבא(פינוי דלוקס ממקום שאסור היה שיתישבו שם הוא רק קמצוץ מתחושת הפליטים הפלשתינאים-שאין להם כל סיכוי(ובצדק-כי זה הרס מדינת ישראל) שיוחזרו למקומותיהם המקוריים מהם ברחו\גורשו).
הבעיה היא תוואי גדר הסיפוח הדרומי עם הבטן הענקית מראמאללה למורדות יריחו לבית לחם-ו*ניפוח* גוש עציון לניתוק בית לחם מחברון-ההורס כל סיכוי למדינה פלשתינאית רציפה שבירתה במזרח ירושלים הערבית(תנאי הכרחי לשלום). הבעיה היא הבניה המסיבית של מספר ערים ממערב לגדר הבלתי אפשרית הזאת(למשל בין ירושלים למעלה אדומים)-והכל בניצוחו של *אבי הבעיה* אריק שרון-ובתמיכת מפלגת העבודה (והגוץ מארץ עוץ טומי לפיד)!!!
אחרי ההתנתקות חייבים לערוך בחירות-ולתת לעם להחליט-לחתירה לשלום ובטחון, או להרס הסיכוי לייצוב האזור, וכניסה לסיחרור דמים נוסף ואיום יותר-ומרשם עתידי למדינת אפרטהייד מצורעת!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ze lo offyani lecha...
ל"ת
Le Ehad,
miProzac,
30/03/05 04:11
| |
 |
2.
הידד לאביר החוק.
זיוה,
29/03/05 15:37
| כל דבר דבור על אופניו. ממש מאלף. החוק. אני רוצה לראות את האיש האוביקטיבי הזה מסביר לערביי טירה את הצורך בקיום חוק העברתם למדינה פלסטינית במסגרת חילופי אוכלוסיה. הסבריו יהיו ודאי מאלפים וצדקניים הרבה פחות. הצחקת אותי. איש לא צריך את האמפטיה שלך . כשתצטרך את שלי , לכשיעלו חלומות השלום שלך בענן האלימות הבא , ויעלמו בין ענני האש , לא תקבל אמפטיה ממני . הבנת אותי ? אני בספק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גירוש אזרחים ממדינתם אינו חוקי
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה+חוק,
29/03/05 16:46
| |
 |
1.
הבנתי - אתה לא אוהב מתנחלים
אסף,
29/03/05 15:35
| אנשים כמוך לא מבינים השגירוש הוא דבר אלים וטראומתי. אתם פשוט מסרבים לקלוט. זה מנגנון הגנה בשביל לאפשר לך לישון טוב יותר בלילה.
בוא ואגלה לך סוד. גם אם היו מנסים לעקור את המתישבים ולהזיזם לי''וש הם היו מתנגדים כי מדובר עדיין בגירוש וכפיה. אני גר בכפר וסבא ומאמין בישוב רמת הגולן. אולם אם היית זורק אותי בכח לשם וגוזל את רכושי ופרנסתי הייתי מתנגד לכך בכל כוחי. מה לא ברור לך בזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא אוהב אותם, מותר לי?
אבי,
תל אביב,
30/03/05 08:50
| ואינני מזיל דמעה. אני מרגיש חמלה על אנשים שהולכו שולל בידהם שלהם אבל לא צער או רחמים. אני שעמדתי ושמרתי עליהם (לא על כל עם ישראל אלא עליהם בלבד!) מרגיש עכשיו את תחושת הרווחה והניצחון שהם חשו כל השנים הללו. רק מה- הם הוסיפו פה ושם גם בוז, נכלוליות ושמחה לאיד- על אלו אני מוותר ביחסי אליהם!
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|