 |
77.
לצערי נגמר ונשלם אני עוזב בשקט
מתנחל,
גוש קטיף,
29/03/05 08:25
|
אני יהודה בן שרה לבית יעקב עוזב את ביתי בצער אך אני איש שומר חוק ולכן אצא היום לרכוש דירה בערד ובכל מקרה בנגב שאני אוהב . שרון ניצחתה אני בחוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
karee ha intifada asta at shla
ל"ת
homeless,
usa,
30/03/05 00:12
|
|
 |
אם בחרת בדרך הזו
Avi Ecuador,
29/03/05 16:53
|
בהמשך תצטרך להגר וחבל להילחם ולהסתכן ולהמר לבניית פלסטין וישרפלסטין. חפש שגרירות ומדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו ניצחנו
משה,
29/03/05 09:45
|
|
 |
76.
בזכות מסירות נפש ניגאל
פנחס ז-ה אליהו,
ימות המשיח,
29/03/05 01:16
|
רק אם נגלה מסירות נפש בעמידה איתנה אל מול דיקטטורת שלטון הרשע הציוני הרי ששלטון ערב רב זה יתמוסס ויעלם כעשן. אין ספק שבבטחון מלא בה' ננצח. חןץ מזה - לא נשכח ולא נסלח לסמאל הרשע על פשעי'ו נגד עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלטון הרשע הציוני?
ציוני,
29/03/05 05:30
|
|
 |
75.
פספוס הזדמנות הסטורית
יונתן,
חומר למחשבה,
29/03/05 00:22
|
אנחנו מפספסים בפינוי / גירוש הזה הזדמנות הסטורית לחילופי אוכלוסיה ויצירת שתי מדינות לשני עמים: אחת ליהודים בלבד והשניה לפלסטינים בלבד. אין לנו שום דבר משותף עם תושבי אום אל פחם למשל, ובשביל ישראלים זה כמו עזה כמעט (הם גם שונאים אותנו כמו בשטחים), אז למה לא להתנתק מהם בהזדמנות זו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
Avi Ecuador,
29/03/05 05:01
|
מכיוון שהשנאה ליהודים גדולה מהפחד שלהם מהפלסטינים. מכיוון שהפחד שלהם מהדת היהודית גדול מהפחד שלהם מהדת המוסלמית. מכיוון שטמטום הפח לאידיוטיות של עזי מצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מכירת הנשמה
שבי,
גן יבנה,
29/03/05 00:05
|
הכסף של אר''הב הפך להיות החמצן של המדינה ,ובתמורה אנחנו מוותרים על אדמת המולדת ,נהרגו 1000 יהודים תוך 3 שנים ,ואף על פי כן ,שרון החליט על דעת עצמו שהכי טוב לצאת מגוש קטיף ומצפון השומרון ,אך מה האלטרנטיבה שבעזה יהיה נשק להשמדה המונית כי החמאס ישתלט על עזה והפתח יתמוסס בעם משום בעיות כלכליות וניצחון הטרור כדרך שגורמת לוויתורים כואבים בארץ ישראל לכן חובה אים כבר התנתקות תוך כדי הסכם כלשהו עים אבו מאזן ולא זו תהיה בכייה לדורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
רק מרי עממי המוני ישבור את
דרור,
רמת גן,
28/03/05 23:56
|
הדיקטטורה השמאלנית שמנהיג כאן גנב הקולות,בחסות התישקורת השמאלנית ורשויות אכיפת ה(צ)חוק השמאלניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הרב הגאון עובדיה גם תמך ב--?
מצביע ש''ס,
ירושליים,
28/03/05 23:38
|
הוא תמך בהסכם אוסלו שאח''כ התגלה כאסון טרגי . האם יש למרן מסקנות מכך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
החלטה מצוינת
יואב,
28/03/05 23:32
|
ואני אומר שוב: כמו שלא שואלים אותנו לפני כיבוש, לא צריך לשאול אותנו לפני פינוי.
במקום להטריד אותנו כל הזמן, שיגלו קצת מנהיגות ויסתדרו בלבד. בשביל זה בחרנו בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הכנסת קברה את משאל העם
yair1,
28/03/05 22:39
|
נקווה עתה שהחלטה זו שהתקבלה לאחר משא ומתן של מסחר סוסים לא תקבור את עתידה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הברקת השבוע - הגאון אפי איתם
מערכניק,
28/03/05 21:57
|
''הכנסת הצביעה נגד העם ונגד הדמוקרטיה''.
משפט מעניין עם סתירה פנימית. ביחוד כשמדובר על 72 מול 39.
כנ ראה שעם הגיון כזה צדקו אלה שלא מינו אותו לאלוף בצה''ל. מציע לו להחליף את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, 72
Avi Ecuador,
29/03/05 00:49
|
השאהידים לא צריכים כבר 72 בתולות. יש להם בכנסת את מה שהם צריכים. רק להאכיל אותם בחרא, זוללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
72 מול 39
סטטיסטיקאי,
28/03/05 21:53
|
האם זה אומר שיש 72 ח''כים שמאלנים-בוגדים? או האם זה אומר ש''העם האמיתי'' הוא רק שליש מהאוכלוסיה? אז מי הם כל האחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פשרה!!! מושחת!!!
ארי,
28/03/05 21:05
|
עכשיו לכל אילו ששמחו לאחר שנעשה ה''פשרה'' שנתן להתקציב לעבור את ועידת הכספים ולא הלכו לבחירות עכשיו הם בוכים למה המשאל נפל...לא היה סיכיו להמשאל!!! ועשיתם ''פשרה'' רק לשמור את הקרירה שלכם!!! אתם יותר מושחתים משרון הוא אומר מה שהוא רוצה אתם אומרים חד ועושים אחר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז!!!
ישי,
29/03/05 02:09
|
|
 |
66.
מציון לא יהיה שבתון
ל"ת
רמי,
תא,
28/03/05 20:58
|
|
 |
65.
סגולה בדוקה נגד הנסיגה מעזה
Avi Ecuador,
28/03/05 20:41
|
לומר ח''י פעמים ביום עגל-הזהב-משל יותם-אלטלנה-ממשלת חלם שמאל-ישרפלסטין. תאמינו לי, אם זה לא עובד אני קוגללאגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היית בור לא היה לך צורך
לשמאלן מתחזה,
וסהרורי,
28/03/05 23:33
|
להתחזות.
הערבים משלמים לך בשביל להגיב ולא להתחזות.
בור ועם ארץ..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נהנה שמורידים
Avi Ecuador,
28/03/05 22:11
|
|
 |
64.
the best proof
alberto,
t-a,
28/03/05 20:30
|
how this Knesset is corrupted is their voting against referendum.Sharon does not have majority in his own party but it really does not matter if he can find dozens of corrupted in the other parties and some rotten souls in his party. . None of them, have any principles believe me.They can defend any thesis any time according to the political play .and their personnal interests. There is no Smol and no Yamin .There are only political opportunists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הרבי מליובאוויטש זצ''ל היה נגד
ל"ת
משאל עם בענין,
בזמנו,
28/03/05 20:26
|
|
 |
את מי זה מענין עמדה של הרב
אריה,
סביון,
28/03/05 21:05
|
הרב אפילו לא ידע את מפה של ישראל לא ביקר בישראל לא דיבר עברית ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי מליובאוויטש ???
Ladron,
29/03/05 13:56
|
Oh , sure the rebbe zatsuqallah did visit eretz hakoydesh ! flying secretly on a horse called buraq . Hence our celebration of 'eed al isra' wal mi'iraj with a drunken farbrengen
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה חבל
איציק,
28/03/05 22:33
|
חבל שאתה אומר דברים שאינך יודע,רק שתדע שהוא ידע יותר ממך זה בטוח ויותר ממני,והוא לא ביקר בארץ כי שם הוא היה בשליחות לקהילה היהודית... טוב האמת אין לי כוח להסביר לך בדיוק מה היו המניעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
המתנחלים יקימו מדינה
סרן שמועתי,
28/03/05 19:58
|
|
 |
אמן כו יהי רצון
ערן,
מרכז,
28/03/05 20:21
|
|
 |
61.
בישראל הדמוקרטיה -מסולפת
טיבי,
צפון,
28/03/05 19:55
|
ע'' השטלתות השמאל על המדינה בעזרת חברי קש במפלגות הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
Parasites
Eitan,
28/03/05 19:50
|
No member of the Knesset who voted against really cares about the People- as long as they get money they will do anything and we will continue paying the price!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
למען האמת אף פונ'קציונר
שמחה,
28/03/05 19:22
|
לא היה מעונין שלעם יהיה כוח שיגביל את אפשרות התמרון שלו אף אחד לא היה מוכן לעשות חרקירי כל זה היה תרגיל ממדרגה נמוכה של שרון .להראות ''לכולם כמה אוהבים את שרון,ומה גדולה התמיכה בו ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בחירות עדיפות על פני משאל עם!!
ל"ת
אהובה,
ראשון לציון,
28/03/05 19:15
|
|
 |
מגיע לנו יותר !
אברהם,
הרי יהודה,
28/03/05 20:43
|
האמת היא שאני שמח שהמשאל לא עבר. כי לישראל מגיע יותר.
אנו צריכים לעבור תהליך אמיתי של שינוי, עד שכולם ביחד יעצרו את התהליך הנורא של ההתנתקות. כן, כולם יבינו מהי ארצנו בשבילנו, וכולם יבינו מהי דמוקרטיה אמיתית, וכולם יראו בעיניהם שרמיסת המתנחלים היא כמו התאבדות וכולם יידעו ... ויבינו... ויחליטו ...
ואז פה אחד כולם (כל היהודים) יכריזו ''די להתנתקות, כן להתחברות עם כל מרחבי ארצנו'' נו מור וור, נו מור בלאדשד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
11 מרדו בליכוד,והתקשורת בדממה!
איפה התקשורת,
28/03/05 19:03
|
יש פה 11 שהצביעו נגד הליכוד נגד הבוחרים,איפה כלבי השמירה של הדמוקרטיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE TIKSHORET IS SMALLANIT
ALON,
29/03/05 01:32
|
SO WHATS NEW, THEY ALWAYS FALL ASLEEP. THERE ARE TWO SETS OF LAWS IN ISRAEL ONE FOR THE SMALL, ABOVE THE LAW, AND ONE FOR THE REST
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
PERSONAL PREDICTION
KNOWLEDGE,
28/03/05 19:02
|
BRACE YOURSELVES, IF THE HITNATKUT WILL HAPPEN, NEXT THE ARABS WILL DEMAND THE ''RIGHT OF RETURN'' AND JERUSALEM. TERROR WILL RAGE AS MORE SOPHISTICATED WEAPONS AND IN LARGER QUNATITIES WILL BE SMUGGLED INTO GAZA WITH THE AID OF THE EGYPTIANS. THAN THE THIRD INTIFADA WILL BEGIN, IT WILL COME OUT OF HAIFA, YAFO, THE GALIL THE NEGEV UNDER THE SUPERVISION AND PROVOCATION OF THE SO CALLED ''PALESTINIANS'' AND HIZBOLLA. THE ROOTS ARE ALLREADY THERE THEY ARE ONLY WAITING FOR THE RIGHT TIME. JEWS IN TGEL AVIV ETC. BETTER CARM THEMSELVES AS 1948 IS COMMING ALL OVER AGAIN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
now that the people has spoken
homeless,
usa,
28/03/05 19:02
|
get the F out of Gaza and leave the palestinians lanafsham next is Yosh or in the alternative one secular state solution to two people vaga ze eve eem kavas
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT ABOUT PALESTINIANS INSIDE
ALON,
28/03/05 20:15
|
WE SHOULD LEAVE THE PALESTINIANS INSIDE THE GREEN LINE FOR THEMSELVES ALSO BY SENDING THEM TO JOIN THEIR BROTHJERS IN GAZA. TRANFER NOW.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
להפיל הממשלה וללכת לבחירות!!!
ברוך ו,
ירושלים,
28/03/05 18:53
|
ניתן לעשות זאת על ידי הפלת התקציב!!! בחירות עדיפות על פני משאל עם!!! הגיע הזמן שנעיף בבעיטה את כל המושחתים השרלטנים הקרנפים הדיקטטורים ועוכרי עם ישראל בארץ ובתפוצות מהשלטון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
חובה לקרוא! זוהי הבגידה האמיתת
זיו ריצקין,
28/03/05 18:52
|
בעקבות התרסקותו המטאורית של חוק משאל העם ומיצוי כל האמצעים החוקיים לעצירת תכנית ההתנתקות, בואו ונבהיר כאן ועכשיו כמה דברים בסיסיים.
חוק קודם לצדק. יש לשאוף תמיד לשניהם אבל כאשר צריך להכריע בין שניהם , החוק קודם. החוק קודם כי חוק יש אחד, וצדק , יש הרבה. לכל אחד הצדק שלו. כל אחד והשקפתו ומצפונו ואמונותיו, כל אחד מגדיר לו מהו צדק. החוק הוא אובייקטיבי ומוחלט. ולכן, כדי למנוע אנרכיה, בה כל אחד שואף לצדק שלו, הגדרנו חוקים, אחידים, קבועים, המשתדלים לשקף את השקפתנו הממוצעת על צדק. יש לנו גם מנגנונים מסודרים לשינוי חוקים, במידה והשקפתנו הממוצעת על הצדק נעה לכיוון זה או אחר. לכן, לכל המיתממים וטוענים שמחאותיהם לגיטימיות , אפשר לסכם ברשימה אחת מה מותר לאזרח שלא מסכים עם מדיניות ממשלתו לעשות- - לא להצביע לאותה ממשלה בבחירות הבאות - לא להצביע בכלל בבחירות הבאות - לפנות בכתב ללשכות הח''כים ולנסות לשכנע אותם להפיל את הממשלה. - לנסות ולהבחר לכנסת ואז לפנות ישירות לח''כים במסדרונות ולנסות לשכנע אותם - להביע את עמדתך בעיתון, ברדיו, בטלוויזיה ובכל אמצעי תקשורת חוקי אחר - לתלות שלטי תעמולה במקומות ובאופן המותרים בחוק בלבד - להביע את דעתך בע''פ או בכתב בפני כל אחד, בלי לעבור על חוק ההסתה - להפגין. וכך, ורק כך , מפגינים בצורה חוקית ולגיטימית – 1- מבקשים אישור מהמשטרה 2- מקבלים אישור מהמשטרה 3- מארגנים ומבצעים את ההפגנה ללא שום חריגה מהתנאים המצויינים באישור שהתקבל מהמשטרה. 4- מארגנים ומבצעים את ההפגנה ללא שום חריגה מהתנאים המצויינים באישור שהתקבל מהמשטרה. 5- מארגנים ומבצעים את ההפגנה ללא שום חריגה מהתנאים המצויינים באישור שהתקבל מהמשטרה.
- לבקש מהמפקד לא להשתתף בפעילות מסוימת. לבקש. - לעזוב את המדינה.
כל השאר, לא לגיטימי, לא חוקי, ועל העבריין להענש כחוק.
ועוד משהו, לכל הטוענים להתנגדות פאסיבית–
- לשלב ידיים בכח עם עוד אנשים זו פעולה אקטיבית. - להגיע ברגל או ברכב למקום שאיננו מקום מגוריך, זו פעולה אקטיבית. - לכבול את עצמך בשלשלאות לבטונדה, זו פעולה אקטיבית. - לערום בולי עץ בכביש הכניסה לישוב, זו פעולה אקטיבית. - לצעוק 'נאצי' , לסטור, לנשוך, לבעוט, להשליך אבן – הכל אקטיבי.
עליי אתם לא עובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח התיעצת עם גלאט ברקוביץ...
בני חסוס,
29/03/05 17:23
|
ועם מוישה פוצר הנגבי. לך חפש את החברים שלך במרתפי השמאל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ש''ס+ליכוד+שינוי יתכוצו בבחירות
שמעון,
באר שבע,
28/03/05 18:47
|
מרץ והעבודה ישמרו פחות או יותר על מספר המנדטים הנוכחי שלהם, ואילו האיחוד הלאומי תתעצם מאד.
בבחירות הבאות, סך כל המנדטים של הליכוד + העבודה + מרץ + מפלגות ערביות יהיה קטן מ-60
מעניין כיצד ש''ס תתמרן בכנסת כזו ועם פחות מנדטים מאלה שיש לה היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Orwell Would Be Proud
Larry,
28/03/05 18:38
|
War is peace. Dictatorship is democracy. Anti-Zionism and anti-Judaism are Zionism and Judaism.
In the end, it hardly matters whether Yigal Amir murdered Rabin by himself, or whether Sharon is protecting his sons. The Israeli people has accepted 1984 as its reality and Bush as its G_d.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר את זה לילדים בדיר אל בלח
ל"ת
לא אורוול,
28/03/05 19:22
|
|
 |
50.
אני מתנדב לפנות !
עבאס סואן,
איצ. ר''ג,
28/03/05 18:32
|
כמ'']פ במילואים...אני מתנדב עם הפלוגה שלי לפנות מתנחלים ש''בזכותם'' עשינו כל כך הרבה ימי מילואים בשנים האחרונות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתמול סיימתי מילואים
איציק,
לוד,
28/03/05 22:39
|
בתור מילואימיניק אני מתבייש בך שתדע שדווקא הם מגינים עלינו יא מ''פ בלאי ביזיון הלוואי שההתנתקות תצא לפועל ואז תבין כמה אתה טעית...בינתיים תתפנן לך ברמת גן ושיהיו לך חיים טובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'm with you
U,
NZ,
28/03/05 21:56
|
|
 |
איתך, מאחוריך
זיו ריצקין,
28/03/05 18:50
|
מזה זמן רב אני מחכה למ''פ כמוך. אני בטוח שאל מול 100,000 מתנחלים, חלקם מחו''ל, לצה''ל ולמשטרה יהיה קשה, ומאמין שצריכים להיות מוכנים לגיוס ספונטני רחב מימדים. באם ניראה שהם לא מאפשרים, צריך לקום ולעשות. לא רק פלוגה אחת, גם לא גדוד ולא חטיבה. אלפי אזרחים צריכים להתנדב לשירות מילואים . אתה בתור מ''פ, תתחיל לארגן את התשתית לכזה דבר, באם יתעורר הצורך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזיו הזב מריר***********
רועי,
י-ם,
28/03/05 20:33
|
קראת מעריב ביום חמישי האחרון? אם לא,בוא אני אספר לך מה היה כתוב: החיילים הדתיים מהווים למעלה מ 50% מהיחידות הקרבית בצה''ל(בסיירות למעלה מ 60% !) הבנת? עכשיו בוא אני אסביר לך טמבל,ביום פקודה ,יתייצבו למעלה משלוש מאות אלף איש כדי להילחם בחלאות כמוך הבנת? בינתיים תמשיך לחפש בנרות את ''האלפים'' שיילחמו איתך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתב אישום חריף
זיו ריצקין,
29/03/05 00:22
|
מדבריך עולה כי כל החיילים הדתיים עומדים לסרב פקודה ביום הפינוי. המ.....ממממ.... אני מבין. אתה עומד מאחורי זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני התנדבתי להיות חיל בשירות..
elimer,
28/03/05 20:27
|
המדינה ולהגן על יהודי הגוש. וכמו שאתה מתנסח ''אתה בתור מ''פ, תתחיל לארגן את התשתית לכזה דבר, באם יתעורר הצורך'' נראה שהמאבק יהיה קל ופשוט. אתה תשב עם הבאנג שלך השיינקין ושהמ''פ הוירטואלי יעבוד. פחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון לא רע
זיו ריצקין,
29/03/05 00:27
|
הבעיה היא ש א. אני גר בר''ג ולא בשנקין ב. אני לא מ''פ אלא סתם לוחם פשוט ג. כבר התקשרתי ליחידת המילואים שלי ולמרכז הקישור האוגדתי והודעתי להם שאהיה מוכן להתנדב אם יהיה צורך, לפינוי ישובים או לכל פעילות אחרת בסיוע להתנתקות ד.הם שמחו לשמוע ואמרו שהיו עוד כמוני, בינהם גם דתיים ה. מה דעתך על ד'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחסכו לנו את זה
אזרח,
28/03/05 20:45
|
תשארו שם, נחסוך את ההצגה הגדולה שאתם כל כך מייחלים לה, נחסוך חלק מתשלום הפיצויים ובעיקר נחסוך את הצורך לחיות אתכם (אל תדאגו, נסתדר).
אתם והחמאס בהחלט ראויים זה לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא ישראל
מילואימניק,
28/03/05 19:53
|
אני חוזר עכשיו מחודש מילואים, ואם היית אתה גר שם אני לא הייתי אומר עליך דבר כזה.
המתנחלים באו באישור ובשירות המדינה והם מגינים עליה בחירוף נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קוגלגר, תולעת מסריחה
ל"ת
Avi Ecuador,
28/03/05 21:41
|
|
 |
מתנצל
Avi Ecuador,
29/03/05 00:56
|
|
 |
49.
לצערי
מיכאל,
טבריה,
28/03/05 18:27
|
שלום לכל המגיבים פה עם זה ימינים או שמאלנים אל תשמחו כל כך מהר 1יש תקציב שאריאל שרון חייב לעבור אותו 2 ויש ערבים כי עם המתנחלים לא מצליחים לעצור את ההתנתקות אז יש ערבים שלצערי ערב יעשו פיגועים ויגרמו לנפילת התוכנית נ. ב אני מקווה שאני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יאללה חבר'ה, תתחילו לחפש דירות
שמח מאוד,
28/03/05 18:26
|
תוכנית ההתנתקות זו רק ההתחלה. בעזרת השם תפורקנה כל ההתנחלויות והמאחזים הקנטרניים והארץ תחולק לשתי מדינות.
כן לשלום - לא לשנאה, לאלימות, לפנאטיות, למשיחיות השקר ולהשבתת שמחת החיים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גירוש יהודים היום-גרוש הבוגדים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
28/03/05 18:53
|
שביננו מחר. שמאלנים חפשו דירות בעזה, אחיכם מצפים לכם.
מדינת יהודים רק ליהודיה ולא לבוגדיה השמאלנים/ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאל את שרון בהמשך
Avi Ecuador,
28/03/05 18:44
|
|
 |
47.
LONG LIVE KING ARIK SHARON
THE BIG A,
USA,
28/03/05 18:24
|
|
 |
46.
אולמרט,לבני,ושטרית יעברו לשינו
גמרו בליכוד,
28/03/05 18:21
|
|
 |
אולמרט, לבני ושטרית יעברו למרץ
אילנה ג,
תל אביב,
28/03/05 18:49
|
הם שמאלנים קיצונים ואין להם מה לעשות במפלגת מרכז או ימין. גם שמאל מתון איננו מתאים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר מרכז לא אציע לחארות האלה
ל"ת
ישורון,
28/03/05 18:39
|
|
 |
45.
דמוקרטיה ???
ל"ת
אני,
מרכז,
28/03/05 18:14
|
|
 |
44.
שמות הח''כים מהליכוד שבגדו בבוח
נזכור !!,
28/03/05 18:07
|
גבריאלי רוני בר-און,עמרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,אדרי,ענבל,רוחמה אברהם זאב בוים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם אריק ?
ג'וג'ו,
יפו,
28/03/05 18:21
|
אני מבין שלאריק שרון אין לך טענות . מתאים לשכל של ליכודניק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש,שרון יודע שהוא גמר בליכוד
לטיפש,
28/03/05 18:26
|
|
 |
לאידיוט
דוד,
נתניה,
28/03/05 19:16
|
אידיוטוס, מה שווים כל הדראקים האחרים שלך - ביום מוצלח -חמש לירות מינוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יש לי שאלה חשובה חובה לקרוא!
מציאותי,
מרכז,
28/03/05 17:56
|
אם ש''ס נגד ההתנתקות,למה היא מצביעה נגד המשאל?מי שיש לו תשובה שיכתוב פה תגובה לתגובה...או איי סי קיו 257010430
תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבלו כסף כנראה.
אביתר,
29/03/05 00:13
|
אידאולוגיה זו מילה גסה בש''ס, וכל עיקרון הוא נק' פתיחה למו''מ כספי עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איתם אכלתם אותה יא פנאטים!
ל"ת
אורן,
28/03/05 17:46
|
|
 |
41.
כל יום שרון מאבד עוד ח''כ
היום שבו,
מת הליכוד,
28/03/05 17:46
|
רק 11 ח''כים מתוך סיעה של 40 הצביעו עם שרון הפעם: עומרי שרון, אהוד אולמרט, ציפי לבני, גדעון עזרא, זאב בוים, רוחמה אברהם ועוד כמה נדבקים בכיסא - אל דאגה, אף אחד מכם לא יהיה בכנסת הבאה, להתראות בלשכת התעסוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סוף סוף
שקד,
רעננה,
28/03/05 17:38
|
בשעה טובה סוף סוף לא יעבור המשאל האדיוטי ויעכיר את כל עם ישראל
היידה שרון העם איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
Those perfedious Likudniks
Avner,
NY,
28/03/05 17:31
|
are at fault, they reneged on a promise to vote for referendum as a block . Now they pretended to be surprised and disappointed. Hazan forced an early vote, Saar is considering sanctions.. what a joke. This was all part of a Machiavellian plot to bury the referendum. Let's have the name of those who voted against th referendom. None of them should ever be elected for anything again.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תחילת הסוף !
סער,
תא,
28/03/05 17:31
|
קוצר הראיה של היושבים בציון חבל שאין בעם גואל אחד אחד מחר הבדואים יחליטו שהם רוצים מדינה ונצטרך לפנות את באר שבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא בעניינים
אני,
28/03/05 17:45
|
ב''ש כבר מזמן שלהם...
אבל בכל זאת - קדימה שרון, העם איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חיפוש עבודה
נוסטרדמוס,
דרום,
28/03/05 17:26
|
אני מציע לחברי הכנסת של הליכוד שהצביעו נגד החלטת הסיעה, כלומר נגד משאל עם, שיתחילו לחפש עבודה. כיוון שלפי מה שנאה כעת הם לא הלכים להבחר לכנסת הבאה. להלן החכי''ם שצריכים להתחיל לחפש עבודה, ובצידם עבודה שאולי תתאים להם: אהוד אולמרט- הוא יכול להיות הפיליפינית של שרון, בינתיים הוא עושה זאת מצויין. ציפי לבני- שתפתח משרד של גישור- פישור מאיר שיטרית (שיעבור למפלגת העבודה) זהב בוים- הוא היה מנהל ביה''ס, עכשיו, במקרה הטוב יתנו לו את תפקיד השרת. שאול מופז- שבוגי יעלון יפרוש אולי הוא יקח אותו כעוזר רוחמה אברהם( יכולה לחזור למוסך) עומרי שרון - יש לו קשרים, אולי יתנו לו את תפקיד הספרן לאחר שהוא יכנס לכלא. אריאל שרון- יכול לכתוב את הספר: ''איך גרמתי לקרע בעם?'' אם יש למישהו עוד הצעות שישלח לחכי''ם, שלא ישארו מובטלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתעשעתי מכתיבתך נוסטרדאמוס
אילנה ג,
תל אביב,
28/03/05 19:08
|
רשימת מחפשי העבודה מקרב חברי הכנסת של הליכוד שינוי וש''ס תהיה ארוכה מאד לאחר הבחירות הבאות. מן הראוי שחלק נכבד מהם יטאטאו את תאיהם בבתי הכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what happened to the gareement
alon,
28/03/05 17:44
|
that the ministers from the likud will vote and abaide by the likuds members decision? more manipulations and lies by sharon and his mafia.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שרון מלך ישראל.
חיים.,
מרחבים.,
28/03/05 17:04
|
אני חושב במפלגת ש''ס יעדו מרוש שהכולות שלהם לא יכולים להפיל את הממשלה.ולא יעזור להם ולאכרים ,כי הם פשות לא מסוגלים,להבי שלום ובטחון,רק שרון יכול ,כי הוא'' מלך ישראל '' . אנחנו נעביר את כל המעלחים החשובים והסטרטגים ,כדי שהיה לנו רגיה לבנתים , ולאחרי נילך להסדר כבע , כדי שהיה שלום למדינת ישראל ולמדינת פלסטין. ''מלך שרון בדרך לשלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי השגיאות .
עומרי הספרן!,
28/03/05 21:50
|
אתה בטח מארגנטינה נכון??אבל זה לא כל כך נראה לי כי הם בדרך כלל באים לארץ עם אידיולוגיה מסודרת שמאל קיצוני! אז לא להתרגש לאט לאט, תלמד עברית. מה אמרת אריק מלך ישראל?? פה כבר פישלת יותר מהשגיאות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית של ליכודניק
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
28/03/05 18:25
|
לפי שגיאות הכתיב שלך - אתה ליכודניק . ידוע לי שאצלכם אף אחד לא סיים תיכון , אבל גם בוגר 8 כיתות צריך לדעת לכתוב בלי שגיאות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
reply to prop shpitz
adi,
london,
28/03/05 19:28
|
I don't know in which University you are it must be a university de nothing you are nothing and stupid the way you relate to hayms words this is the licud people they don't like something so the sister is a Zona then you can go and explain the Guy hasn't got a sister. you are a hediot and debil Prpfesor
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מלך, ולא ישראל ...
אברהם,
הרי יהודה,
28/03/05 17:34
|
ממתי מלך פועל נגד עמו ?
מתי מלך נתן את ארצו גרש את נתיניו הרס להם את בתיהם חרש להם את חממותיהם הרס את ישיבותיהם פרק להם את בתי הספר הפך אותם לפליטים
ועוד שרים לו ''מלך ישראל '' ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר במשל יותם ידידי.
ל"ת
רציונלי 777,
28/03/05 17:56
|
|
 |
35.
מתנחלים החוצה נזק כלכלי
ל"ת
הביתה,
הביתה,
28/03/05 17:04
|
|
 |
35-הטמטום שלך גורם נזק כלכלי!!
ל"ת
ברכה,
נס ציונה,
28/03/05 19:10
|
|
 |
בכל זאת החוצה החוצה
ל"ת
נזק למדינה,
מתנחלי החוצה,
28/03/05 20:43
|
|
 |
34.
ערבים + ש''ס 11+8 קולות שקברו
בן דוד,
28/03/05 16:57
|
ערבים + ש''ס 11+8 קולות שקברו את המשאל 72-19 = 53 קולות בלבד אם ש''ס מצבעים בעד וגם חרדים=55 =39+5+ 11 מכאן נובע חרדים + ערבים + ש''ס קברו שוב את הצלת הגוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אתך, אבל אתה טועה בחישוב
XMD,
28/03/05 17:43
|
דהיינו. 72 - (5+11)החרדים=56 נגד 39 +(11+5)=55 בעד. מכאן שהחרדים אינם אשמים בתוצאה. ועל הערבים לא יכולת בלאו הכי לבנות בהצבעות לאומיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הרב עובדיה חכם הרזים
ישורון,
28/03/05 16:52
|
הוא נגד משאל ומקווה שה' יעזור ומאמין שלא יהיה פינוי. לבורא עולם יש הרבה דרכים אם ירצה כדי למנוע פיונוי ,זה הכל עניין של אמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמדת הקב''ה
אוקסנה,
אשדוד,
28/03/05 17:39
|
בהחלט , אבל האם חשבת על אפשרות שהקב''ה דווקא מעונין בפינוי ? אילו היה ברור שהוא נגד פינוי אני בטוח שהרב עובדיה היה מצביע בהתאם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא אשר אני אומר בידי שמיים
מישורון,
לאשדודי היקר,
28/03/05 18:33
|
ואין רע מלפני ה' גם עם פינוי או בלי פינוי. אני טוען שהרב מאמין שהכל בידי שמים רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תודה לאל!!
ל"ת
מפוקח,
28/03/05 16:45
|
|
 |
31.
שרון מתקן את שגיאת בגין
נביל,
ישראל,
28/03/05 16:39
|
שלא דאג להחזיר את עזה למצרים והפגין קוצר ראות פוליטית אומללה שתוצאותיה טרגיות מאוד. ובעיקרון החזרת סיני למצרים לא תרמה להגברת עוצמתה של מדינת היהודים או לשלום באזור. בשקט, בשקט המצרים מתחמשים ונערכים לעימות ההבא. כולכם יודעים מה שווים ההסכמים שמנהיגי האיסלם חותמים עליהם...
הבעיה של ישראל היא שאינה משכילה לצמח מנהיגות מקצועית והגונה שתביאה אל השקט המיוחל.
מדינות האיסלם נשלטות כיום ע''י כוחות שאינם מעונינים בקיומה של המדינה היהודית וכל ויתור ישראלי למוסלמים נחשב ע''י מנהיגיהם ועמי ערב כעוד צעד לקראת חיסולה של מדינת היהודים. מדינה מערבית חילונית בקרבת מדינות האיסלם מהווה סכנה לקיום משטריהם ועל כן הם יעשו הכל בכדי להמשיך במלחמה שגורמת למשטרים המוסלמים להתעשר ולשלוט ביד רמה בהמונים המסכנים.
מסקנה: ויתור על שטחים מהווה סכנה לקיומה של מדינת היהודים.
הפתרון האמיתי הוא הפרדה בין היהודים למוסלמים כולל ערביי ישראל. תנסו להבין מה כל ערבי מוסלמי מרגיש כשקהל של אלפים עולב ופוגע באליל כדורגל רק מכיוון שהוא ערבי. היהודים שכחו את שחוו באירופה או בארצות ערב והם עושים כמעט את אותו הדבר לערבים הישראלים. באוירה כזו לא יהיה שקט או שלום.
זוהי תופעה בת אלפי שנים שלא ניתן למגרה גם בדמוקרטיות של היום. על כן אין מנוס מהפרדה בין העמים, היהודים חייבים להישאר חזקים בכדי לשרוד ועוצמה פירושה גם שטחים.
שרון היה עושה טוב יותר באם היה מכריז על מצב מלחמה בתחילת שלטונו וע''י כך היה מכה באויבים חזק שלא יתאוששו מהמכה עוד שנים רבות.
שרון מפקיר את העם למדיניותו חסרת ההגיון והתכלית ויש לסלקו מיד לפני שיגרום לשואה נוספת.
אסור לאפשר שעזה היא רק עוד שלב בוויתור על אדמות בטחון. חבל שהעתונות נוהגת כעיוור ורק דבקה מאיר בפנס הקטן שלו את השביל החשוך בו צועדת ממשלת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תחילת סוף הכיבוש. תחילת החזרה
ל"ת
לישראל השפויה,
28/03/05 16:38
|
|
 |
29.
אוי לטיפש ואוי לתלוי בו...
חכם,
28/03/05 16:35
|
אם ישפך פה דם - אל תגידו ''לא ידענו'' , ''לא צפינו'',''לא יעלה על הדעת'' , ''הם אשמים''.... ידיכם חברי הכנסת המתנגדים למשאל - ידיכם ישפכוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרוטקשן
ולדימיר,
ת''א,
28/03/05 17:17
|
מה שאתה אומר זה : או שתעשו מה שאנחנו רוצים או שישפך דם . זה מזכיר שיטות של פרוטקשן - תשלם לנו ואם לא - אל תתפלא שישפך דם .תשמע חביבי , אם ישפך דם זה יהיה דמם של המתנחלים שירימו יד על חילי צה''ל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אריק שרון
עמיר,
נהריה,
28/03/05 16:31
|
אינני חושב שהיה לנו אי פעם ראש ממשלה כל כך בולדוזר ובעל יכולת ביצוע וכל כך מתוחכם.
השאלה היא מה יותר חשוב במדינה דמוקרטית : ראש ממשלה חכם, פיקח, ביצועיסט ברמה הגבוהה ביותר האפשרית או ראש ממשלה מושחת באופן הכי חמור, הכי מתסכל, הכי מאכזב שאזרחי המדינה זוכרים.
והאם יכול להיות מצב שראש ממשלה הוא גם זה וגם זה.
אין לי כל ספק שלטווח הרחוק המדינה תפסיד מהתנהלותו המושחתת וחסרת האחריות של שרון ובניו. אנחנו נשלם על כך מחירים קשים מנשוא והחברה שלנו מאמצת - יותר ויותר - חוקים של מאפיה ועולם תחתון.
חבל, שרון.
יכולת לצאת הכי גדול שאפשר, אך אתה תיזכר כאבי אבות המושחתים ואלה שבזים לחוק ( שעליו אתה ממונה כראש ממשלה ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון''המושחת'' מול ''נקיי הכפיים''
משה,
י-ם,
28/03/05 17:08
|
מי נתן לך לגיטימציה לקבוע כי שרון מושחת.האם הוגש נגדו כתב אישום? אז מי שמך פה גדול לקבוע כי שרון מושחת. וחוץ מזה כל האחרים הם ממש שיות טובות ותמימות.בעיקר תמימות. וכל מעשיהם הם רק לשם שמים. אני מעדיף שרון''מושחת'' כזה שיודע מה צריך לעשות ועושה על פני הקקופוניה המתוזמרת העומדת מולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מושחת
עמיר,
נהריה,
28/03/05 17:51
|
משה מירושלים הנכבד,
אין לי כל צל של ספק - גם לא הקל שבקלים - ששרון איננו שייה תמימה. אינני מאמין שלא ידע מה קורה ומה עושים בניו עם כאלה סכומי כסף. צריך להבין, שאיש ביצוע שהוא כל כך ריכוזי, לא יכול להיות שפרטים כל כך חשובים ומשמעותיים חלפו לו ליד האף והוא לא שם לב. אם הוא היה אדם בעל ערכים - גם בנושא יושר מידות - רק בגלל העובדה שבניו סרחו ( והיום מוכנים לשכב עבורו על הגדר ), היה עליו להסיק מסקנות ולהודות שהוא אחראי. אני מסכים איתך לחלוטין, שגם אהוד בברק ( נושא העמותות ) עשה מעצמו ראש קטן ואני גם לכן, מאותו רגע לא מאמין למילה אחת שלו ( ברק ).
אבל, דעתי שונה משלך בנזקים לטווח ארוך : אני חושב שלמרות היכולות המרשימות של שרון, הוא גורם לנו כחברה נזק עצום בכך שהוא מרשה לעצמו להתנהג מעל לחוק, ובעצם לא שונה ממנהיגים במדינות העולם השלישי שהתייחסו / מתייחסים אל עצמם כבלתי פגיעים, מעל המערכת השופטת שלהם, אבל לעומת זאת, מתנהגים ביד קשה לכל אזרח רגיל שמפר את החוק. ואילו אתה חושב שעדיף ראש ממשלה מושחת עם יכולת ביצוע מאשר אחר חדל אישים.
אני רק יכול לקוות - משה מירושלים - שאתה צודק ואני טועה ( וכאמור, נדע זאת רק בעוד מספר שנים ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעכשיו קריא אריק כישלון
ל"ת
אלי,
רעננה,
28/03/05 17:03
|
|
 |
27.
הכל עוד יתהפך לטובה
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
28/03/05 16:15
|
מעכשיו יכול המצב רק להשתפר התעודדו ובע''ה נעשה ונצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל בעזרת השם ?
מקסים,
יפו,
28/03/05 17:29
|
אתה יוצא מתוך הנחה שהקב''ה בעד משאל עם בעוד שהרב עובדיה חושב הפוך - אז תחליטו מי מיצג אותו . אגב, משה לא עשה משאל עם לפני שהחליט לצאת ממצריים או כשעלה לקבל את התורה . ממתי דמוקרטיה הולכת עם דת ? האם גם על שמירת השבת אתה מוכן לערוך משאל עם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקב''ה בעד שרון
שמשון הנבעכדיק,
28/03/05 17:13
|
|
 |
26.
THE KNESET BURIED DEMOCRACY
alon,
28/03/05 16:13
|
TODAY THE ISRAELI KNESET BURIED DEMOCRACY AND LEGITIMIZED DIRTY POLITICAL MANIPULATION, POLITICAL BLACKMAIL ON THE BACKS OF THE TAX PAYERS. EVEN EUROPEAN COUNTRIES BEFORE MAKING SUCH A DECISION AS TO JOINING THE EUROPEAN UNION OR ACCEPTING ITS CONSTITUTION LET THE PEOPLE DECIDE BY REFERENDUM. IN ISRAEL TODAY DEMOCRACY LOST TO CORRUPT, MONEY STEALING FILTY POLITICIANS. DO NOT BE SO HAPPY YET, WE ARE ABOUT TO BE LED INTO A DOWNWARD SPIRAL OF TERROR AS ISRAEL HAS NEVER SEEN BEFORE, JUST WAIT AND SEE WHAT HAPPENS WHEN THE ARABS DO NOT GET JERUSALEM, NOR THE SO CALLED ''RIGHT OF RETURN''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NIMASTEM
Ron,
Tel Aviv,
28/03/05 17:02
|
Did any body bring to a refarendom what to do with these Jews who behave like animels towards their arab neughbours, that have taken BILIOMS of Dollars to build roads and houses that are empty, that are biting up IDF soldies, that caused the death of scores of Jews and Arabs These fanatics who are a small minority have driven this country and the entire world crazy for 30 years NIMASTEM!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you make no sense
alon,
28/03/05 17:39
|
the jews in judea and samaria and gaza receive money just like every other segment in israel. the kibutzim, gush dan, the shomron and so on. the behavior towrad the arabs is in direct result to the terror attacks and massacres against jews just for the reason they are jewish. they deserve the same protection as jews in tel aviv etc. the arab terror and racism toward anyone that is different was there before 1967, its there today, and it will be there tomorrow, its in their culture and religion, just refer to the kuran. giving something for nothing will only place israel with nothing to negotiate over. the arabs declared that they refuse to peace, after israel withdraws to the 1949 lines, according to abu mazen, they will be willing for a cease fire. than the issues of jerusalem and the fabricated right of return will come up, when they do, get ready for more strongrer terror in tel munis haifa, yafo, etc. what will be negotiated for than? if jews can not live outside the green line why can arabs live inside it? if a separation and transfer of jews, than transfer of arabs is also needed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Today Gaza, tomorrow Tel Aviv
Ace,
Eretz Israel,
28/03/05 17:27
|
Every silly argument that is made for leaving Gaza can be made for abandoning all of Israel: Its expensive to defend; the arabs overwhelmingly outnumber the Jews; its unsafe to be there; it upsets the world, etc etc. Pack your bags...to Ben Gurion airport
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I ALREADY LEFT
THE BIG A,
USA,
28/03/05 18:26
|
WHAT ARE YOU WAITING FOR? THE MESSIAH? LONG LIVE KING ARIK KING OF ALL JEWS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הכנסת קברה את הדמוקרטיה
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
28/03/05 16:12
|
|
 |
הדמוקרטיה קברה את המדינה
הנקבר,
הקוברים,
28/03/05 18:36
|
|
 |
24.
אריק יישר כוח העם איתך!
ל"ת
אובי1,
28/03/05 16:11
|
|
 |
23.
קבורת חמור
ספי,
28/03/05 16:10
|
|
 |
מור לובי!
ל"ת
קד'אפי,
28/03/05 18:37
|
|
 |
22.
זה הזמן לעשות סדר
ישראלי,
28/03/05 16:10
|
אריק קבלת היום את הסכמת הרב לזרוק את כל הבוגדים מהליכוד. שרת החינוך שלא שווה כלום יכולה ללכת הביתה כמוה שר העשירים מר נתניהו והשר שלא עושה כלום בעניני בריאות. אריק לא רק התנתקות על הפרק אלא גם סדר בליכוד. זבלים כגון הנ''ל ועוד כמה ''מוצלחים'' כמו עוזי כהן מקומם לא יאה עוד. קבלת מעמד זרוק אותם לכל הרוחות והצל את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אחלה. אין לנו מה לחפש בעזה
תצא בחוץ,
28/03/05 16:07
|
אלא אם יש למישהו כוונה לאזרח מיליון ערבים, או שיש לו פתרון כיצד חיים 8000 יהודים בתוך מובלעת המוקפת במאות אלפי פלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לחפש בישראל ???
ל"ת
תוכי שפוץ,
28/03/05 16:40
|
|
 |
20.
רק לא להתייאש ...
אברהם,
הרי יהודה,
28/03/05 16:06
|
גם הנס בשושן התחיל בגזירות קשות, ונגמר באורה ושמחה וששון ויקר. כן יהיה לנו !
זה הזמן לעבור לצד הנכון, ולהאמין בה', ובסוף גם לגזור קופונים יקרים. אחרי הנצחון יהיה מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק...
גוש קטיף לנצח,
28/03/05 17:47
|
בעז''ה (דו משמעות) עוד נראה ניסים ונפלאות... הכל לטובה, ועכשיו אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים. המשיח כבר בדרך... בשורות טובות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעזה ולמשיח ?
שפינוזה,
אמסטרדם,
28/03/05 18:19
|
אם המשיח כבר בדרך והגאולה קרובה - מה זה כבר משנה עם רצועת עזה תהיה בידינו או לא ? הרי העולם כפי שהכרנו אותו ממילא יגיע לסופו וכל הגוים יכירו בעליונותו של עם ישראל . תבל כולה תהיה בידנו - לא רק רצועת עזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאל את שבתאי צבי
ל"ת
הוא יודע,
28/03/05 19:59
|
|
 |
מה הקשר?
יהודי גאה,
28/03/05 19:00
|
זה שהמשיח בדרך לא אומר שמותר לוותר על ארץ ישראל, זה רק אומר שאלו שמוותרים עליה יענשו בקרוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני התיאשתי בגלל השנאה הנוראה
מיואש,
28/03/05 16:36
|
קשה לי עם ההנתקות אבל אם עם ישראל החליט אז אין מה לעשות אבל מדוע השנאה המטורפת הזו?? מה עשינו להם? רק נקמה מתוקה אחת תהיה לערלים האלה אנחנו בהמונינו על כפותינו ושביסינו נבוא להתישב ברחוב אלנבי ושיינקין נמלא את האזורים שלהם ביהודים - אז הם ירצו להעיף אותנו לאוגנדה .. אני מכיר את הישראלים האלה כל דבר יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואש, אל תתיאש
שרית,
28/03/05 18:29
|
''אין ייאוש בעולם כלל'' - זה הנסיון שלך כרגע, ואתה תצליח. תדע לך שגם אני הייתי באותה נקודה בה אתה נמצא כעת. ועכשיו אני יודעת שלמרות שיש הרבה רוע באנשים, יש הרבה הרבה יותר טוב. הרוע הזה מציף אותך פה על גלי הרשת. אבל תדע לך שזה אחוז קטן מאוד מהעם. הרוב אוהב את המתנחלים, גאים בעוז ובערכיות המדהימה של תושבי גוש קטיף ורוצים לדמות להם, אך לצערם אין בהם את הרוח הנכונה. אז אל ייאוש, אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים. ואם המהלך הזה של הגירוש יתבצע, תדע לך שזהו רצונו של הקב''ה וזה צעד ענק לבואו של המשיח שכבר איתנו כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אולי תעבור לשושן ותחכה לנס
ל"ת
אחשוורוש,
28/03/05 16:36
|
|
 |
19.
יאללה-הגיע הזמן -שלום לך עזה!!
מילואימניק,
28/03/05 16:04
|
|
 |
נקווה!
ראובן,
28/03/05 16:34
|
לחזרת השפיות,היציאה מעזה הארורה וחיזוק ישראל בקווי 67 וגושי ההתיישבות הגדולים בגדה! די עם הכניעה למיעוט מיליטנטי וקיצוני! נמאסתם, בריוני הימין החושבים שיש להם זכויות יתר על הארץ ואהבתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל הנאורים לכל השמחים
אילן,
28/03/05 16:32
|
|
 |
למדנו לשמור על הגב, אחרי רבין
ל"ת
תנסה ותראה,
חלאה,
28/03/05 16:58
|
|
 |
18.
שהחיינו
דורון,
עמק חפר,
28/03/05 16:03
|
|
 |
17.
לפי הספר, עכשיו הפשיסטים יפתחו
נעה,
מרכז,
28/03/05 16:02
|
במלחמה. עד עכשיו הימין דיבר מתוך הכתבים הקלאסיים של הפשיסטים. הם לא המציאו כלום, רק היו צריכים לצטט. עכשיו הם יעברו לפעול לפי הספר.. מי שמצטט את המחשבה הפשיסטית בדיבורים, בצורה כל כך מדויקת, לא יעצור עכשיו. פה ישפך דם אם לא יעצרו אותם עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועה, מה שלומך?
אני,
28/03/05 18:33
|
ראיתי כמה תגובות שלך, ואני לא מבינה למה יש בך שנאה כל כך גדולה לאנשים שחושבים ימינה. למה את קוראת לכולם פשיסטים? למה את חושבת שאנחנו אנשים רעים? תדעי לך שרובנו שירתנו את המדינה נאמנה, תרמנו הרבה יותר מאחינו היקרים החילונים. אין צורך לרדת לרמות כאלה נמוכות. אפשר לדבר ולהתדיין בצורה יפה ותרבותית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHE IS DISLEKSIT
VEN,
29/03/05 01:34
|
WHAT THE BIG EXCITMENT? BELONGS TO MERETZ, LOW SELF ESTEEM LIKE THE REST OF THEIR FOLLOWERS AND SUFFERS FROM DISLEKSIA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאוותנות מצביעה על גוון פאשיסט
אלון,
29/03/05 00:10
|
''שירתנו את המדינה נאמנה...יותר מאחינו החילונים...'' איך את קובעת את זה? איזה יוהרה והתנשאות יש לך על אחרים. אולי יש חילונים שמרוויחים 30 אלף ש''ח בחודש מיצוא בהייטק ושמלמים 15 אלף ש''ח כל חודש מיסים. אז מה הם תורמים ותרמו פחות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעשי זוועה רבים נעשו בידי
אדי,
28/03/05 21:26
|
אנשים שהתיימרו להיות טובים ונאורים. למרבה הצער אתם קיצוניים, ומאמינים בשליחותכם כביכול בשמו של הקב''ה. אתם לא רציונאלים, אתם משיחיסטים ולכן אתם מסוכנים לעצמכם ולסביבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tell that to the murdered
alon,
29/03/05 01:36
|
tell that to the 2000 jews that were murdered under the supervision of the small. the small is dangerous to israel and the jews.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פסילת החלטת הכנסת = פשיזם קלסי
נעה,
מרכז,
28/03/05 15:58
|
לכו לספרים ותראו שתגובת חבר הכנסת איתם על החלטת הכנסת ממש נלקחה מהטקסטים הקלאסיים של הפאשיסטים. אפי איתם הגיב על החלטת הכנסת ואמר שהיא הצביעה נגד העם ופגעה בדמוקרטיה. לפי דעתו הוא מיצג את העם יותר מ- 72 חברי כנסת. למה? כי 72 חברי כנסת הצביעו בניגוד לדעתו ולא נבהלו מהאיומים שלו ושל חבריו שהזהירו מפני מלחמה אם דעתם לא תתקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אוי לכנסת שבראשה - ניתוק.
ל"ת
משה,
28/03/05 15:58
|
|
 |
14.
אריאל שרון מלך ישראל- מנהיג!!!
ישמור אותך השם,
28/03/05 15:53
|
|
 |
וככל שתמהר כן ייטב...
ל"ת
רון,
28/03/05 16:35
|
|
 |
לא מנהיג - דיקטטור מושחת
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
28/03/05 16:13
|
|
 |
13.
איך בדיוק בגלל ש''ס 43+11
ישורון,
28/03/05 15:49
|
הרי כל חברי ש''ס שהם 11, דוד טל 1, אגודה 5 ס''ה 17 איך מנעו תמיכה בדיוק? הרי הרב בקש שיהיה רוב אם אין רוב אפילו עם ש''ס מה הועילה הצבעתם מלבד נזק על הצבעות העם במשאל לגיוס בחורי ישיבות ,הפרדת דת מהמדינה,כל זה נזק ללא כל הצדקה. בנוסף ש''ס היא 11 מנדטים,מה עם נבחרי הליכוד שלא הצביעו בעד?! 43+11+1+5=60
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שום מלחמה (זה כבר לא עושה רושם
שגיא,
צפון,
28/03/05 15:49
|
ימניים! אל תפחידו אותנו. מי שצריך לפחד זה אתם.
יש רוב ברוב בעד ההתנתקות, יש רוב גורף נגד המשאל. תפסיקו להתבכיין על הדיקטטורה כי הכל חוקי למהדרין.
לא איכפת לכם כהוא זה מהדמוקרטיה אלא רק מהשטחים שבזזתם והשתלטתם עליהם.
פורעי החוק - תם זמנכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הרוב הגורף, אתה?
אילן,
28/03/05 16:18
|
|
 |
למגיב נגד הסמאלנים
0z,
28/03/05 18:16
|
אידיוט, תלמד לכתוב קודם בעברית נכונה ואח''כ תביע דעה. ''שמאלנים'' כן ''שמאלנים'' ואני שמאלני גאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לשררת החינוך, למרות..
elimer,
28/03/05 20:11
|
.. בורותך הצליחה להטמיע בך את ההבחנה בין שמאל לסמאל, היא הסבירה לך גם את ההבדל בין השניים. מסופקני, זה כבד עליך לא אחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72:39 זה רוב גורף
ל"ת
הלואי על,
מכבי תל אביב,
28/03/05 16:49
|
|
 |
11.
יש אלוהים! יש התנתקות!
ל"ת
עדו,
28/03/05 15:49
|
|
 |
10.
להתחיל לארוז!
אזרח,
28/03/05 15:48
|
חוזרים לשפיות, פחות מילואים, פחות בזבוזי כספים, פחות מחסומים.
שהחיינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחיל אתה לארוז!
נתן,
28/03/05 16:31
|
|
 |
הכל חוזר עליך?
אזרח,
28/03/05 17:39
|
בניגוד לאוסף מזילי הריר ונמוכי המצח כמוך, אנחנו נמצאים כאן מבחירה. לכם, אין באמת שום מקום שתוכלו ללכת אליו - מי ירצה אתכם?
ואל תשכח, אם תגרש אותנו אם מי תשאר? אם כאלה כמוך? די מפחיד, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מזילי הריר'' הם ששמרו על....
elimer,
28/03/05 20:08
|
יהדותם כדי שאנשים עם מצח גבוה וחלול יממשיכו לדבר גבוהה ולסמוך על התרבות המערבית שהובילה אותם לצלילי וגנר למשריפות. עוד יבוא היום ונפיחות סרוחות שכמותך יזינו את הקרמטוריום. ואז לכול צלילי המרש תילל, אני אוויל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב שואה?
אזרח,
28/03/05 20:42
|
אני מבין שאוצר הדימוים שלך ושכמותך דל, כמו הרבה דברים אחרים. תודה על התחזית, בינתיים נבנה כאן מדינה לתפארת שלא תסתמך על בבונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לארוז?
האורז,
טרנסילבניה,
28/03/05 16:16
|
לא התכוונת לומר ''להתחיל להתפשט''? רמז - פעם היה לי סבא שגר בטרנסילבניה וגמר לא כל כך טוב (זה היה סבא שלית אז לי מותר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכחיש שואה
ל"ת
גם סבא שלי,
וזה לא קשור,
28/03/05 19:31
|
|
 |
כל הכבוד על ההשוואה
אזרח,
28/03/05 17:40
|
טוב שהיה רמז דק, אחרת איך היינו מבינים? אכן, פינוי מתנחלים עם פיצויים נדיבים בדיוק דומה להשמדת עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עובדיה יוסף ו40 הבוגדים
בגבג,
28/03/05 15:47
|
היתכן ורב אחד יחליט עבור העם ולזאת קוראים דמוקרטיה זה חומניזם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בשעה טובה
רחוק אבל קרוב,
28/03/05 15:47
|
מחוקקי ישראל כל הכבוד לראשונה עשיתם מעשה נכון ש''ס למרות שאני לא ממבצביעכם החלטתם נכון
יאללה חברה תארזו כי אני בא לפנות אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מחכה לחלאות כמוך
ל"ת
גץמ,
28/03/05 16:20
|
|
 |
ואני מחכה לחלאות כמוך
אוווו איזה פחד,
28/03/05 17:03
|
אחחח איזה כיף להיות מגבניק,מתנחלים הנה אנחנו באים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נתניהו ודומיו-חתרנים נבזים
ל"ת
ע.הלל,
חיפה,
28/03/05 15:46
|
|
 |
6.
כל הכבוד לרב עובדיה
צבי האביון,
28/03/05 15:44
|
תמיד ידע לרקוד בכל החתונות. וכמו שהכשיר את אוסלו הוא הכשיר את ההתנתקות.
יש הכשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ש''ס תיזכר לדיראון עולם! במו
ל"ת
ידיכם גזרתם שמד,
על היהודים!,
28/03/05 15:44
|
|
 |
אין להם אלהים??
מסכים,
28/03/05 15:56
|
אם היתה להם יראת שמים אמיתית לא היו מפקירים שטחי ארץ ישראל תמורת כלום. במילא לסיפור של ההשתמטויות של החרדים מעבודה ,מיסים,וצבא יהיה סוף במוקדם או במאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך אין אמונה,אתה מאמין בתנאי
ל"ת
אני מאמין בה',
28/03/05 16:55
|
|
 |
ההתנתקות-רצון אלוהים
מיכאל,
28/03/05 16:27
|
זו הסיבה שההתנגדות למישאל היתה בפער עצום. מה שנשאר עכשיו זה לקבל ההחלטה ולהתחיל לארוז. יש אלוהים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בוז למדינת הערב רב
אבי,
28/03/05 15:42
|
|
 |
3.
yechi harav yosef
Marvin ST,
28/03/05 15:41
|
|
 |
2.
ה מ ל ח מ ה ה ת ח י ל ה
ל"ת
יודעי דבר,
28/03/05 15:37
|
|
 |
אתה יודע פעם מזמן
רן,
28/03/05 16:29
|
לפני שנים רבות שמעתי בקשר חיילים מחטיבת גולני (נדמה לי) מזמינים צנחנים (כמדומני) לפגישה בנקודה מסוימת על גבול לבנון, אני צחקתי במשך שעתיים בערך אחרי זה נודע לי שהם אכן נפגשו והלכו מכות. היום אני כבר לא צוחק מדברים אידיוטים כמו שלך ושל השמאלן שהגיב לך. זה פעם ראשונה שאני מתכוון לזה ואני אפיקורס מוחלט אוכל שרימפס וכולי (חזיר אני פשוט לא אוהב) אבל... ה' עוז לעמו ייתן ה' יברך את עמו בשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בגלל אנשים כמוך
ל"ת
מישהו,
28/03/05 16:21
|
|
 |
המלחמה עם המצפון
יודעי עוד דבר,
28/03/05 16:04
|
להתחיל לארוז לפני או אחרי השכן? לדרוש את הפיצוים לפני השכנים או אחריהם? יסורי מצפון כאלה כבר מזמן לא היו לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו כבר לא יכולים לחכות!
ל"ת
שמאלן,
28/03/05 15:54
|
|
 |
1.
הפעם עובדיה טוב למדינה. ברכות!
ל"ת
יהודה,
28/03/05 15:36
|
|
 |
הלוואי תגיע לקרסול שלו
גדי,
28/03/05 21:31
|
|
 |
לפיד האופוזיצ'' מגבה ממשלת שרון
בכל.מה הבדל?,
לאVשר#כן$רן,
28/03/05 16:48
|
נהנה מכל העולמות מר/י לפיד. הולך בלי מרגיש עם ולהיפך. תומך בעד/ר שרון בכל העיקר (כולל עקירה ) ''למעט'' שמביים סיכסוך ע''מ שי-חזירו לכותרות. 1.התנתקות. 2.תקציב. 3.נגד מישאל עם. 4.נגד אי-אימון בממשלה. 5.תוקף בתוך את האופוזיציה: ימין,חרדים,גלאון(מרצ),ערבים++ 6.ממשיך לאחוז בתואר: יו''ר האופוזיציה הישראלית. אך למעשה בלי$''טוהר-מידות''. כן עם : סיגנון וולגרי כלפי נשים שמסייעות לחלשי החברה. (בדומה לחבירו אפ-ללו,ללא שפם) כן משתלח בעתונאים ששואלים בדיוק שהוא שאל ובפחות. לפיד יקיר שרון ויקר$ למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משמעת חד סטרית?נראה ה30שבעד מש
משאל?כיצד יצבעו,
בתקציב?!קרא/,
28/03/05 15:50
|
התנאי בוועדה שהמשמעת תהיה דו-סטרית. כעת אם הליכוד שרוממות אל בגרונם רוצים בסיכול ההתנתקות?! שיתנגדו לתקציב ויביאו לבחירות שלמעשה יקבעו את גורל ההתנתקות. כל התקפותיהם על מפלגות אופוזיציוניות ?! לא תתקבלנה. איך 72 בעד/ר שרון ?! רק אחידותם בתקציב ?! תשכנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה התמהוני הזה?
רונן,
28/03/05 16:47
|
כל פעם הוא מגיב על הידיעה הראשונה, באוסף של מילים וסימנים וגם כשהוא כותב משהו בתגובה זה לגמרי מבולבל. אני קורא להקים ועדת חקירה שתאתר את האיש ותעניק לו פרס ישראל לביטוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונן,אתה בטח בעד זכות ביטוי?!
עי הקפדה של,
כיבוד כל אדם,
28/03/05 17:28
|
כי האחדות חשובה מכל ערך. לעניות דעתי. יום טוב לכולנו !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובה נורמלית
רונן,
28/03/05 17:39
|
זה כל מה שביקשתי, ואם נעלבת אני מתנצל, זה היה בבדיחות דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון, גאון פוליטי.חבל''ז.מרשה
ל"ת
לקומץ,ל.נגדו.,
כשמובטח רוב,
29/03/05 08:12
|
|