 |
79.
לא לפילוג הימין
שמעון. ר.,
פתח תקוה,
25/03/05 10:45
|
נכון שרה''מ סטה מדרך הליכוד וממצעו. אולם האלטרנטיבה לפירוק הליכוד היא עליית השמאל. כל ההישגים בתחום הכלכלי ובתחום הבטחוני יירדו לטמיון שלא נדבר על מכירת החיסול הכללית שפרס ורמון יעשו. לכן נתנגד ונעשה כל מה שבידינו כדי לעצור את אסון ההתנתקות אולם גם נזכור את גודל האחריות להשאיר את השלטון בידי הימין. ולסיום אני מקוה שמשאל העם יאושר בכנסת, שתכנית ההתנתקות לא תבוצע ושנתניהו יתפוס את מקומו בראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הליכוד בצורתו הנוכחית -סמרטוט
דני,
גוש דן,
16/03/05 15:39
|
|
 |
77.
שתתרסק מפלגת הטרור הלאומי
ל"ת
ברכה,
נס ציונה,
13/03/05 06:15
|
|
 |
76.
קיימת סכנה אם הליכוד לא יתפרק!
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
13/03/05 05:47
|
|
 |
75.
וידוי אישי
Avi Ecuador,
13/03/05 00:18
|
|
 |
ומתחזה
לסמולן סהרורי,
13/03/05 02:25
|
אני לא גורנישט. אני לא. אני באמת לא גורנישט. אני כלומניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אולי יותר טוב כך.
אופיר,
12/03/05 21:29
|
אולי עדיף שיתפלגו. הקיצוניים שנכנסו לליכוד בדלת האחורית והופכים אותה למפלגת ימין קיצונית ינסו את כוחם ברכישת אמון העם בבחירות הבאות. הם יפסידו בגדול. מכיוון שאין להם משהו יותר טוב להציע מאשר המפלגות הקיצוניות שקיימות כבר. (האיחוד הלאומי ושותפיהם). הליכוד הישן המוכר יותר ינצח בגדול ללא החטוטרת של אותם מורדים ההורסים כל חלקה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך
ל"ת
שמואליק,
אשקלון,
13/03/05 06:13
|
|
 |
73.
טובות השתיים מן האחת !!!!
אריה,
12/03/05 21:12
|
האמבה מתחלקת כדי להתחדש, כדי לךהגדיל את שטח ספיגת המזון, כדי להגדיל את סיכויי השרידות,- מה רע בהתחלקות לשתי מפלגות שדרכן אותה דרך? ואם דרכן לא אותה דרך, למה להישאר מפלגה אחת? כי ''הליכוד'' יותר חשוב מטובת המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אין ''מורדים'',יש ''בוגדים''- שרון
דרור,
רמת גן,
12/03/05 19:59
|
ואוסף המושחתים התומכים בו. המורדים הם הנאמנים למפלגה ולבוחריה. התישקורת התומכת בגירוש,היא זו שהחליטה על הכנוי השקרי,המטעה והמסית הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
התפלגות הליכוד איננה סכנה,אלא
דרור,
רמת גן,
12/03/05 19:57
|
צורך מוסרי ראשון במעלה. אסור שגנבי קולות מושחתים,הפועלים בניגוד לעמדת שולחיהם, יהיו יחד באותה מפלגה עם נבחרים השומרים אמונים לבוחריהם. מפלגת הליכוד צריכה להתרסק או להקיא מתוכה את גנבי הקולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מר רווה, נקה את המשקפים...
YZ,
12/03/05 15:43
|
ושטוף את העיניים. מזמן כבר אין ''תנועת הליכוד''. מה שמחזיק את האנשים האלו ביחד זה המוסדות הרשמיים המשותפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
למה התשקורת מכנה את הנאמנים
''מורדים'' ?!?,
12/03/05 13:42
|
יש מפלגה, יש מצע ואידאולוגיה, ויש גם סדרה של הצבעות דמוקרטיות שבהן אימצה המפלגה עמדות מסויימות, והנה, לא מי שמתנגד לרצון הרוב במפלגתו הוא המורד, אלא מי שקולותיהם היוו את הרוב בשתי הצבעות - המשאל הפנימי בליכוד, וההחלטה על משאל העם.
מי מאיתנו שעדיין זוכר את שיעור האזרחות וודאי יודע שבמשטר דמוקרטי יש לקבל את הכרעת הרוב. המשטר הפנימי בליכוד מתעלם מהחלטות דמוקרטיות, ופועל בניגוד להן.
לא מפליא אותי שהליכוד אינו דמוקרטי, אלא שהתשקורת, שמציגה את עצמה כ''כלב השמירה של הדמוקרטיה'' משתפת פעולה עם מי שאינו מכבד החלטות דמוקרטיות בתוך מפלגתו הוא, ומכנה את הרוב הנאמן לעמדותיה של המפלגה (גם אם אנחנו לא אוהבים את העמדות האלו) ''מורדים''.
המטרה המוצדקת אינה מקדשת את כל האמצעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה מי ''הרעים''? העובדה
אריה,
12/03/05 21:17
|
היא שיש היום בליכוד שתי דרכים. האחת אומרת שתי מדינות לשני עמים, והשניה אומרת שתי גדות לירדן ושיישרף העולם. לא חשוב מי ''הנאמנים'' ומי ''המורדים'' . העובדה היא שאלו שתי דרכים שונות לחלוטין זו מזו. איך אפשר להישאר מפלגה אחת?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
דני איש מקסים
משה,
12/03/05 07:59
|
דני איש מקסים, נעים חביב, ויצירתי, בקיא מאד בתחום עיסוקו. כוונתי כמובן לדני רופ ולא לדני נוה , אחד היצורים המאוסים בפוליטיקה הישראלית שממילא נמצאת בתחתית סולם הערים והערכיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פילוג בליכוד זה סיכוי לא סכנה
סתמאחד,
12/03/05 07:52
|
באם פירוק הליכוד יביא להרחקתם של אנשים דוגמת דני נוה ממוקדי ההנהגה, דיינו. פירוק הליכוד יביא עמו סיכוי לעצירת תהליך הפיכת ישראל למדינת מאפיה ופשע. כדי לחסוך ממגיבים מתלהמים מקרב אנשי הליכוד להגדירני כשמאלן, אבקש להודיע שגדלתי בבית''ר ובתנועת החרות ואינני מוצא קשר כלשהו בין מקורותי לבין ארגון הפשיעה המתקרא ''הליכוד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
פרצופה של המדינה
badboy,
12/03/05 03:50
|
הוא יצא בבוקרו של קיץ מתיש נשק לאישה חצה את הכביש מכונית מטופחת נהג מיומן שועטים לבירה יום חדש לעסקן ..הקטן
מחייג בנסיעה ענייני מפלגה ודואג לחלקו בפרוסת העוגה השיחה קולחת הובטחו לו דברים כבר שנים שהוא לא מייצג בוחרים
מסמכים לעיון תקציבים לפיתוח ועשן הסיגר לחלון הפתוח הוא אומר לחבר מפלגה ''אה רגע גדליה אולי תהיה השגריר באוסטרליה ''
הוא משקיף אל הנוף למדינה שאהב אז מה אם בדרך שיקר וגנב פניו משתקפים בחלון בפינה הפרצוף שלו הוא פרצופה של המדינה
מסדרונות השורה וקומות בירוקרטיה תקציבים לישיבות על חשבון האניפלציה הוא קיצץ בדקה שלושה מפעלים וארבעה מאות איש הפכו מובטלים
מדרימים במכונית וילונות כחלכלים הוא קופץ לביקור הורים שכולים הוא שכח שהטיף בעד מלחמה הפרצוף שלו הוא ..פרצופה של המדינה .
הוא חשוב מקורב הוא יהיה ויהי מה זה הוא שיחליט אם תהיה מלחמה זה הוא שיקבע את חינוך ילדיך הוא יקבע נוהלים אתה תצא מכליך
בלהט נואם לקהל מתרגש אדמה גואלים במגל וחרמש תצביעו נכון רק אני מבקש תנו לי כח תנו לצרוח מה שבא לי כי הייתה לי ...ארץ זבת חלב ...
ואני לא מבין מה השתנה אם אני האידיוט היחיד במדינה שחרד למחר וחולם עלי זית ורוצה להרגיש שכאן זה הבית . מלטף את פניף משקיף לחלון ואת מחייכת מתוך החלום אוהב שאת ככה ולא משתנה החיוך שלך הוא ...פרצופה של המדינה
תיסלם - 1990 - כמה זה נכון גם היום ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
NAVE=NIGUDIM
BM,
12/03/05 01:48
|
HOW CAN DANNY EXPLANE HIS OWN WORDS:''אומר נוה: ''מי שצריך לתת הסבר הוא מי שסטה מדרכה האידיאולוגית של התנועה''. WITH THE WAY HE VOTED FOR THE WITHDRAW?? I HAVE MY OWN EXPLANATION, MEANING, MY CHAIR IS MUCH MORE IMPORTANT THEN WHAT MY FRIENDS IN THE ''LIKUD'' THINKS, OR WHAT THE LIKUD STANOGRAMA SAY ABOUT GIVING UP PART OF ''ERETZ ISRAEL'' DANNY, ALL YOUR BEHAVIOUR IS SO..BUT SO PATHETIC, AND IT MAKES ME SAD SHABATH SHALOM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
תגובות מעודדות
הלוגיקן,
11/03/05 22:51
|
מי אמר שהימין מנותק מהמציאות? שימו לב לתגובות מימין: כבר כמעט שאין דרישות למשאל עם (השלימו עם זה שלא יהיה). כבר כמעט שאין נבואות על כך שלא יהיה פינוי (השלימו עם זה שכן יהיה). יש איומים בנקמה פוליטית בליכוד. וגם זה ייגמר. כי בעד מי יצביעו אלה שנתנו לליכוד 41 מנדטים? בעד הרבנים של האיחוד הלאומי? אל תזלזלו בימין. הם לא כל כך טיפשים כמו שהם נשמעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שמת לב
Avi Ecuador,
12/03/05 04:03
|
ואם אכפת לך בכלל, התגובות שלי אליך היו מתוך כאב, אין כאן מנצחים שמאל או ימין, יש רק עם ישראל שמפסיד. החוכמה זה להתאחד ולהבין שלא כל החוכמה נמצאת באותו מקום, גם הטמטום. תבדוק ממה באמת אתה חושב שאנו מתנתקים. הערבים בקו הירוק בעוד 30 שנה 5.2 מיליון ערבים. יותר מאשר עזה היום. למה אתה מצפה? להפגנות כמו של חיזבאלה בלבנון אתמול? אתה חושב שהם יצליחו לגייס 500 אלף ''ישראלים'' ערבים ועוד שמאלנים טווסים כמוך? אתה חושב שיניפו דגלי ישראל או פלסטין? ראה טיבי בכנסת ישראל עם תמונות של ערפאת בחדרו. אז ממה אתה מתנתק? ומה השמחה לאיד על הסבל שהמתנחלים סובלים ושדוחפים אותם לפינה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-Avi Ecuador
הלוגיקן,
12/03/05 06:41
|
מאחר וכמעט שלא גידפת אני שמח להרגיע אותך: בישראל חיים היום 1.115 מיליון מוסלמים עם קצב ריבוי שנתי של 2.3% ו-6.4 מיליון יהודים עם קצב ריבוי של 1.3%. לנוצרים קצב ריבוי קטן בהרבה מהיהודים ולכן אפשר להתעלם מהם. בקצב ריבוי כזה יהיו בעוד 30 שנה רק 2.2 מיליון מוסלמים ו-9.4 מיליון יהודים. מספר המוסלמים ישתווה למספר היהודים בעוד 95 שנה ואז יהיו בארץ 42 מיליון איש. ברור שהרבה לפני זה או שגידול האוכלוסיה יעצר או שכולם ימותו פה מרעב. אז תתעודד אבי. יהיה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו תסביר
Avi Ecuador,
12/03/05 17:57
|
מה יפריעו יהודים בפלסטין ולמה לא מסוכן לערבים לחיות בקו הירוק או צריגים שמירה של צבא פלסטינים מפני שאהידים שמאלנים: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html שרון היום בביצה טובענית שהיום הוא מאיים לקחת את כל עם ישראל איתו; להביא לחידוד הקצוות, לקרע ושנאה בעם, לפירור ולחוסר מוצא. שרון מחושק להבטחות שנתן בהבל פיו ולגאווה טיפשית. הולך כשור דורס עם הראש בקיר, שום דבר לא ישכנע אותו, בולדוזר שיהרוס את כל שיעמוד בדרכו. משל יותם של דורנו. היה עדיף שילך לחווה שלו או רצוי לבית אבות 5 כוכבים ושכולנו נאחל לו שם כל טוב. שידעו כל אלה שתומכים בו שעם ישראל בעתיד יראה בם אסון וצלקת מבישה. עותק: פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משכנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בריבוי הטבעי של היהודים
Avi Ecuador,
12/03/05 17:50
|
אתה בטח סומך על ימין. הערבים הכפילו עצמם כל 15 שנים, עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צחוק הגורל
Avi Ecuador,
12/03/05 00:58
|
אולי יותר נכון לומר; בכי הגורל. שהשמאל יכלו להסביר הרבה יותר יפה והגיוני מהימין את ההגיון בטרנספר של ערבים ממערבית לירדן וכיד שמאל לחזק את יד ימין. במקום זאת הפכו את הידע שלהם לרשעות ושנאה עצמית. על זה לעולם לי יסלח להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משלימים עם החורבן
Avi Ecuador,
12/03/05 00:16
|
ואי קיומה של ישראל כנראה בעתיד. מנסים לשרוד כפרטים אולי, למזער את הקטסטרופה, מזמן היה נחוץ להסתפח לארצות הברית עם המנטליות של השאהידים הלאומיים מהשמאל וחוסר העצמאות. אם הישועה לא תבוא לישראל מערבים שימשיכו בדרכם סופה של ישראל פשוט חידלון לצערי. שמאל זו מילה נרדפת בחלם לעם הארץ וחידלון בימנו. אחד האסונות הכבדים ביותר שפגעו במדינת ישראל. ערפאת והאינטיפאדה בסיכום כללי אם ישראל תצא מהאיבוד העצמי לדעת שהיא שרויה בו הוא הנס של דור עגל הזהב. הם יכלו פשוט להאכיל בלוקשים, תקוות וח' את השמאל והשמאל היום היה חזק בשלטון, שרון היה בבריקאדות צועק ונלחם כשוטה הכפר יחד עם המתנחלים כשעם ישראל הופך לצ'כוסלובקיה דרום אפריקה ומטרד עולמי שהיו פשוט מנתקים את הילד ממשפט המלך שלמה ממכונת ההנשמה האמריקאית שהוא נמצא בו. טוב, העתיד של עם ישראל היום בידי ערבים וגויים ולאלה המאמינים בליבם אלוהים, בטח לא בידי עם הארץ או ''מנהיגים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הגיבור הלאומי נווה
מערכניק,
11/03/05 22:39
|
תמיד נזכור איך דני'לה הגיבור ברח מביתו כשהשב''כ הודיע לו שהוא ברשימת החיסולים של הפלשתינים. ליכודניק טיפוסי. גיבור במילים ובלשלוח אחרים ליהרג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
SHARON=KISALON
ARAAFT,
11/03/05 22:31
|
|
 |
61.
WHAT IS MORE IMPORTANT?
ALON,
11/03/05 22:27
|
WHAT IS MORE IMPORTANT? A TYPICAL DIRTY POLITICAL PARTY, OR ISRAEL? ISRAEL EXISTED WITH OUT THE LIKUD, WITHOUT THE LABOR, WITHOUT OTHER PARTIES, AND ISRAEL WILOL DO BETTER WITHOUT THESE PARTIES AND THE DIRTY POLITICAL SCUM THAT RUNS THEM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
NAVEH just wants HIS JOB !!!!!
ran,
11/03/05 22:03
|
|
 |
59.
נוה - סופך בתנועה כמו סופו של
ל"ת
שרון - בחוץ!,
11/03/05 21:52
|
|
 |
58.
חבל דני אתה מהמר על הסוס השגוי
מצביע מרומה,
11/03/05 20:07
|
אם היית קצת מבין היית רואה שששרון והליכוד הופכים להפוך לאיש ולמפלגה הכי שנואים בארץ.
אחרי ההיתנתקות השמאל יעזוב (וילחם בכל כוחו נגדם כדי להוכיח שהוא לא כזה מסואב וצבוע) הימין כבר לא יהיה שם בשביל לעזור. שרון, אתה וחבריך תישארו לבד לבד ואף אחד לא יצטער כיתחילו להגיע כתבי האישום המצוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הליכוד לקראת התרסקות
ש.לוין,
11/03/05 19:42
|
זה לא רק עניין ההנתקות יש הרבה גורמים בליכוד שיביאו את המפלגה הזו לפילוג כאלה שאומרים תמות נפשי עם פלשתים. ביזור הכוחות בליכוד יביא להתמוטטות המפלגה ששלטה כאן בשלטות ללא מיצרים כמעט חצי יובל שנים. אולם בשנים האחרונות נבעו בקיעים בתוך המפלגה ובעיקר בכל הקשור לפן הכלכלי חברתי חל שינוי תהומי דבר שללא ספק יביא את ביטויו בבחירות הקרובות. כך שהמפלגה הזו השתן עלה לה לראש כבר הרבה זמן וצריך לתת לה לשבת על ספסלי האופוזיציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אף פעם לא היה גייס חמישי בליכו
ל"ת
:-),
11/03/05 19:28
|
|
 |
55.
הליכוד מושחת וצריך לפרקו!!!!!!
ל"ת
עמיחי,
צפת,
11/03/05 19:25
|
|
 |
YES SHARON=KISALON
ARAAFT,
11/03/05 22:32
|
|
 |
54.
שינוי שיטת הבחירות ושיטת הממשל
ברוך ו,
ירושלים,
11/03/05 19:24
|
ללא שינוי רדיקלי בשיטת הבחירות ובשיטת הממשל על כל זרועותיו ובכל הרמות, לא ישתנה דבר במדינת החלם המושחתת שתמשיך להתדרדר מדחי לדחי.
בגדול, ניתן לאמץ את שיטת הממשל האמריקאית בכל רמות השלטון ואת שיטת הבחירות האמריקאית אך ללא האלקטורל קולג'!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מצב מדיני פירושו לתת ולתת
ל"ת
בנצי-א,
11/03/05 19:18
|
|
 |
52.
ליכוד=עבודה=מרץ
אילנה ג,
תל אביב,
11/03/05 19:18
|
הליכוד יתרסק והאיחוד הלאומי תמריא בבחירות הבאות.
כל מי שפועל לעקירת יהודים וחיסול ישובים יהודיים בארץ ישראל מבצע פשעים כנגד העם היהודי כלו לדורותיו והוא וצאצאיו לדורותיהם ישלמו על כך מחיר כבד.
עם ישראל חי וקיים לנצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ליכוד=עבודה=מרץ
דהיינו,
11/03/05 22:41
|
ז''א שהוא שווה 28+19+6=53 מנדטים (אחרי שמחסרים את 13 המורדים). אז איזה סיכוי יש למפלגות אחרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדהיינו - טעות בחישוביך!!!
אילנה ג,
תל אביב,
13/03/05 06:10
|
בבחירות הבאות הליכוד יפסיד הרבה יותר מ-13 מנדטים של סרבני הליכוד. אני צופה שהליכוד יפסיד למעלה מ-20 מנדטים שיעברו למפלגות הימין ובעיקר לאיחוד הלאומי. להערכתי, מרץ והעבודה ישארו עם אותו מספר מנדטים שיש להן היום. מכאן יוצא שהמספר המקסימלי של המנדטים שיקבלו שלושת המפלגות הללו יחד לא יעלה על 44: מרץ+עבודה+ליכוד=6+19+19=44
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יוסי ביילין של הימין
ל"ת
חי,
11/03/05 19:14
|
|
 |
50.
לא יהיה רוה''מ שימרה את פי בוש
ל"ת
חוזה,
צפון,
11/03/05 18:46
|
|
 |
היו שניים שאמרו לא
jj,
מרכז,
12/03/05 18:39
|
לנשיא אמריקני הראשון היה רבין בכהונתו הראשונה לאחר מלחמת יום כיפור כשהיה מסע דילוגים של קיסינג'ר אבל קיסינגר אמר זה מספר הטלפון שלי וחזר הביתה ואז רבין השתפן והלך על ארבע השני הוא האיש הכי חשוב שעבד בהרבה חשאיות ועשה הרבה למען ישראל ויותר מראשי ממשלה אחרים בין היתר העלאת יהדות בריה''מ והוא יצחק שמיר אשר אמר לא לבוש האב נדמה לי המדינה המשיכה להתקיים ואף התפתחה כלכלית .האמריקנים מכירים רק כן אחרת אתה אוייב שלהם וכל הסכם שלהם עם מדינת ישראל הינה חתימה על קרח .האמריקנים מסייעים לנו הם מסייעים רק לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אחדות הליכוד, ושלטון הליכוד
פאשיסט קטן,
11/03/05 18:45
|
אינם ערכים. עליהם לשרת ערכים. בעידן שרון הם מקדמים רק שחיתות, השחתה, הרס נורמות דמוקרטיות, הרס שלטון החוק והשחתת המידות. ארורים תהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד. תצביע ל''עבודה''
ל"ת
ברל,
11/03/05 22:42
|
|
 |
48.
הליכוד
shmulik,
Haifa,
11/03/05 18:40
|
הליכוד הנה מפלגה מושחתת מהראש עד הזנב. הם כולם מושחתים שיתרסקו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
המורדים אוכלי חינם
הרמתי,
11/03/05 18:36
|
הם חושבים רק על הרווח הפוליטי האישי ושונאים אחד את השני ואת הקיצוניים שמאלצים אותם למרוד במקום לשבת על מי מנוחות עד סוף הקדנציה. ושיעיזו להגיד שזה לא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חתיכת כלום
דן,
11/03/05 18:36
|
אתה לא עשית כלום, לא עושה כלום ולא תעשה. חוץ מסיסמאות אין לך כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יום לפני הנסיגה ויום לאחר הנס
תלם אהרון,
רמת--גן,
11/03/05 18:30
|
היום שרון עושה שמיניות להישאר בשלטון ,הוא מרגיש שהכיסא בוער,כל הזמן ציפצף על כולם,על ליברמן היקר,ועלאפי איתם ואפילו על לפיד האידיוט ,עכשיו הוא מאיים על פילוג הליכוד!!! דה פקטו הליכוד מפולג,דה יורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יום לפני הנסיגה לשרון בוער התח
תלם אהרון,
רמת--גן,
11/03/05 18:28
|
ת, יום לאחר הנסיגה לעם ישראל יבער התחת,וגם יותר !!!!בשלוש השנים האחרונות צוחק עלינו שרון מגבוהה,מפטר ומאיים ומשנה את כל דרכי החינוך הדמוקרטי שהתחנכנו עליו,להדם,עכשיו הגיע הרגע המכריע של שרון התחת שלו בוער ,וכל החכמים בסביבתו לא מסוגלים לייעץ לו,דבר חכם,לכן הוא מאיים על פילוג!! דהפקטו הליכוד מפולג וגם דה יורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לרסק את שרון עם עמרי המושחתים
ל"ת
להשתחרר מהמאפיה,
11/03/05 18:26
|
|
 |
42.
כבוד ''השר''
AB,
11/03/05 18:16
|
מוניתה לעסוק בבריאות תושבי המדינה כולה ולא בפוליטיקה,אנא הצל אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הליכוד..מה זה?
שוקי,
טבריה,
11/03/05 18:01
|
הליכוד כבר מזמן זאת לא מפלגה
זה מנגנון משומן ומושחת!
קדימה לפרוק הליכוד במהרה..אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
Sharon/Likod-=Tibi/Bashara
Abi,
11/03/05 17:59
|
? what's the differences Sharon today rely on Arab parliament members to maintain his government
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה יותר חשוב הליכוד או המדינה?
ל"ת
נעמה,
מטבח,
11/03/05 17:37
|
|
 |
38.
''פסק זמן מדיני'' אחרי יישום ההת
א,
11/03/05 17:31
|
''פסק זמן מדיני'' אחרי יישום ההתנתקות?
איזה צבוע מגעיל- תואם ביילין!
רוצה פסק זמן מדיני תעשה את זה לפני ההיתנתקות! אוסף של נוכלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לדני שלנו מהמחנה הלאומי
אנטוני הופקינס,
11/03/05 17:23
|
אני באופן אישי מעדיף את נתניהו שפחות אלים ואגרסיבי .חכם. גאון,ומנווט לפי המציאות בשטח בגאונות.בתקופת שלטונו עשה פלאים וייצב את השטח בלי פוזות אלימות ביחס למה שהפלסטינים עשו לנו ועוד יעשו.לעם ישראל לא היו בעיות קשות כמו היום,אז חיפשו אותו על בעיות נוהל כגון חברון -בראון,מרוב שהיה משעמם למישטרה בחוסר המעש שלה כשלא היה כמעט טירור,ההאשימו את השר לבטחון פנים אביגדור קהלני כאשם ישיר בתאונות דרכים כמו שמעולם לא האשמו שר לבטחון פנים בישראל,כמה טובים היו חיי היהודים כאו,אבל יהודים כמו יהודים אלופים בלהרוס. אנחנו המחנה הלאומי בימין כבר לא נחזור להצביע שרון בכל מקרה.כך שמה שהרוויח שרון זה רק סימפטיה מהסמול והערבים,שום קול הוא לא יקבל מהם.אבל אותנו הוא הפסיד בטוח.לכן עליך לקבל החלטה טובה,תשאר איתנו במחנה הלאומי.אנחנו עוד נפרח ונתחזק למרות כל הסקרים מטעם.ן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תדאג למערכת הבריאות הקורסת
היהודי,
11/03/05 17:11
|
|
 |
35.
הסכנה היא אם שרון ימשיך
יוסי ט,
11/03/05 17:10
|
להוליך את המילכוד והמדינה לאבדון כדי להציל את עצמו ובניו מהכלא באשמת שחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הליכוד יענש
פליט מנווהדקלים,
תל אביב,
11/03/05 17:10
|
|
 |
33.
לא יהיה פינוי
יוסי,
חולון,
11/03/05 17:08
|
הבנת את זה מר נוה... אתה חושב רק על הכסא שלך יותר מזה לא אכפת לך... אם המדינה יכולה להתרסק מצידי גם הליכוד יכול להתרסק גם אתה גם נתניהו וגם שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ני מאמין
אליק,
גוש דן,
11/03/05 19:55
|
למרות הדעה שלא יהיה פינוי. אני בדעה ששרון יבצע את הפינוי. אם שרון לא ישלים את הפינטי. הבא אחריו יעשה זאת עם ים תרוצים. הוא יסתתר מאחורי שרון שיצר עובדות שאי אפשר שלא להמשיך את הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עוד נפל מהכנופיה של דון
יוסי ט,
11/03/05 17:07
|
|
 |
31.
למה מכנים את נאמני הליכוד
mot,
merkaz,
11/03/05 17:02
|
עוזי לנדאו וחבריו הם הנאמנים של הליכוד שרון הוא שאינו נאמן הליכוד שרון תמיד ידע להציג עמדות נגדיות כך לאורך כל ההסטוריה של מדינת ישראל ורק כאשר הגיע לכיסא שינה את טעמו תמיד זה היה כך וגם עכשיו להזכירכם עת שנתניהו כל עוד לא מינה אותו לשר החוץ היה המתנגד הגדול וכך בימי שמיר . שרון בנה שרון ידאג להרוס . משחרר אסירים לא פודה שבויים (ג'ונתן פולרד) ושולח יהודים נאמני ארץ ישראל לכלא . די לך עם פרס ותנו בית אבות אבל תדאגו גם להרוס אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
פרוק הליכוד סיכוי ולא סיכון.
ל"ת
יעקב,
11/03/05 17:00
|
|
 |
29.
SHARON GO HOME
ARAAFT,
11/03/05 16:45
|
It is not going to help. The Government is out. New election. It shows me that SARIM care about their seats in the government and not about the people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ליכוד שהפך לעבודה +
י.ל,
הוד השרון,
11/03/05 16:35
|
הליכוד עלה לשלטון כדי לתקן את שלטון העבודה המושחת והפך להיות מפלגה הכי מושחתת , בחרתי בליכוד כדי לשמור על נכסים מדיניים חשובים ,אריק שרון מושחת שנכנע לאמרקאים מוכר לכולנו סיפורים מצוצים מהאצבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שרי הליכוד הם שפנים ואגואיסטים
ל"ת
ניר,
11/03/05 16:31
|
|
 |
26.
הסכנה לעם ישראל
Avi Ecuador,
11/03/05 16:04
|
זה שרון בשלטון. והפתרון הוא אפילו לא משאל עם ולא ניתוק משטחים. ראו זה פלא?! גם בקו הירוק יש ''ישראלים'' מוסלמים ואפילו לא צריך שישמרו עליהם צבא פלסטיני בחלם מפני שאהידים עם הארץ מהשמאל. לא שמעתי שעושים מילואים בארצות הברית שמאלנים בכדי שלא יפגעו ביהודים. אז אומרים שלום?! מה הבעיה שיחיו יהודים בפלסטין? למה טרנספר? השמאל מפחד שיבחר שם נשיא ימני יהודי בפלסטין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. אין לפנות. הרוצה ישאר שם
אביגיל,
11/03/05 18:06
|
המדינה אינה צריכה להסתבך ולהסתכן בפנוי חבורות פורעי חוק. אין לה די כוחות וכסף לבזבז על מורדים. מה פשוט מלהודיע על תאריך התפנות הצבא? הרוצה ישאר והרוצה יתפנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלק בשמאל
Avi Ecuador,
12/03/05 00:32
|
הגיע לרמה של רשעות שקשה להבין אותה, אבל ראי זה פלא דווקא גוי יכול לנסות להסביר לאחת כמוך שלא יוצאת מהכלל בשמאל היום: אידיוטים חוכמולוגים, מתאבדים לאומיים שמתאכזרים לעמם ואני מקווה ומבקש שמעריב יהיה נדיב איתי הפעם ויפרסם שוב. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/816/928.html 55. סתם קטע ממאמר של רעיה אפשטיין תופעת המוסר, והמלשין היהודי, 08/11/04 08:09 בולגקוב יצר הקבלה די מחרידה בין ''הלאומנות הגזענית הבהמית'' של הנאצים-האנטישמיים, לבין האכזריות האנטי-דתית של הקומיסרים היהודים במהפכה הרוסית ושל ה'יבסקציה'. הוא הסביר את הקנאות והמיליטנטיות של חוגים יהודים הללו בכך שמן תודעת המהפכנים היהודים נמחקה, תחת השפעת הסוציאליזם וההומניזם הרדיקלי, אמונת אבותיהם. אך היות וכל אדם יהודי הוא בעל נפש דתית במהותו, טען בולגקוב, הרי גם הפעילות האכזרית של המהפכנים היהודים היא ביטוי דתיותם. אלא שבמקרה הזה מדובר בדתיות מהופכת, הנגדית ביחס לדת היהודית המקורית. במקרה הזה היא מתבטאת במלחמתם האכזרית של הדתיים המהופכים האלה נגד כל דת בכלל, ונגד יהדות ואלה-ים עצמו במיוחד בולגקוב מרחיק לכת ומדבר על החטא הנורא של המהפכנים היהודים נגד העם הרוסי – החטא שהיה משותף למהפכנים היהודים והמהפכנים הרוסים גם יחד. הוא התבטא במיוחד בחילול מכוון ומפלצתי של קודשי הדת הנוצרית, בגסות אנטי-דתית שיטתית, שמטרתה להשפיל את המאמינים ו''להתיישב במקדש במקום האלה-ים'', בכפייה האנטי-דתית, שבה נתגלתה קנאות דתית בעלת עוצמה שלא הייתה ידועה עד כה בהיסטוריה''. אולם החטא הנורא, מוסיף ומדגיש בולגקוב, הוא שהמהפכנים היהודים חטאו נגד עצמם כבני העם היהודי, ''נגד ישראל הקדושה, העם שנבחר על-ידי האלה-ים''. כל זה קורה לעם היהודי, על-פי טיעוניו של בולגקוב, מכיוון ש''בעמקים המיסטיים של עם ישראל אין מקום לאדישות הדתית ולריקנות הרוחנית, על-כן לעולם מתרחש המאבק בנפשו...''. המסקנה מכך היא שהדתיות ההפוכה, והאיומה בביטויה בבולשביזם הרוסי, אינה מראה כלל ועיקר את פניה הרוחניות האמיתיות של עם ישראל. זוהי מסכה מתועבת שמכסה את הפנים הקדושות האמיתיות שלו, זה מצב של המשבר הרוחני הקשה בתוך ישראל. זהו סוג של ''פוגרום יהודי'' שעשו קומיסרים יהודים בראש ובראשונה נגד עמם, נגד עם ישראל כעם סגולה, זוהי ''פגיעה נוראה שהם פגעו ביהדות, פגיעה שלא הייתה כמוה בהיסטוריה'', זוהי ''ההתאבדות ההיסטורית של היהדות, אלא שהיא מיוחסת רק לאותו חלק של עם ישראל אשר בגד בייעודו. אך אפילו בחלק זה, לעולם נשמרת השארית הקדושה, הנצחית-אלמותית, זו שבזכותה כל עם ישראל ייגאל''.
בהיותו כומר נוצרי, ברור לגמרי כי בולגקוב התכוון לישועת היהודים על פי פירוש של דת שלו אנו נתייחס לאמונתו הנוצרית בכבוד, אך לא נשכח שיש לנו פירוש משלנו באשר לגאולתנו בציון. לא הציונות בפירושה הנוצרי של הרוחניות ללא חומר, ואף לא הציונות על-פי הפירוש של הנורמליזציה – כחומריות ללא רוח ובריחה מעצמנו כעם סגולה הנבחר על-ידי האל-ים. לא שמאלנות רדיקלית החוזרת למלחמה של יהודים נגד יהדותם בצורה עוד יותר אכזרית ונבזית מאשר המלחמה הישנה של היהודים הבולשביקים. לא ניסיונה של זו לכפות על העם היהודי היושב בציון את דתה המהופכת ולא שיתוף פעולה בינה לבין הנאציונאל-איסלמיזם במטרה להחליף את עם התורה בעם מלאכותי זה או אחר. רק נאמנות לאמת, להבחנה המוסרית הברורה, הַשַבַת המשמעות האבודה למילים, הדלקת הנר שיאיר הכל ויגרש את החושך. רק חזרה לעצמנו. ליהדות. לארץ-ישראל. לציונות הממשית המגלמת את מילת קודש - ציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ותסבירי גם
Avi Ecuador,
12/03/05 00:04
|
שמי שירצה להגן עליהם יוכל לקחת את חלקו בנשק בצה''ל ולנשות זאת והפוגיע בם דמו בראשו ובכל אלה הנמצאים ברדיוס של 100 ק'' מ מנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאמין שאותו אחד כתב את התגו
טולסטוי,
12/03/05 06:49
|
לא ייתכן שהיצור המוגבל שבדרך כלל חותם בשם אבי אקוודור הוא זה שכתב את המסה הפילוסופית המעמיקה על מיכאיל בולגקוב ועל הקומיסרים. בעצם לא ייתכן שהיצור המוגבל אפילו שמע על מיכאיל בולגקוב, וגם לא ייתכן שפתאום התחיל להשתמש בפסיקים ובנקודות. אבי אקואדור עלק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, קוראים לי מוחמד
Avi Ecuador,
12/03/05 18:08
|
|
 |
25.
ביבי והפייגלינים היזנו את נווה
יגאל כהן,
רחובות,
11/03/05 16:04
|
אני מכיר את נווה מתחילת דרכו. הוא לא היה תכמן כזה בצעירותו. ביבי לימד אותו את התכמנות , ופייגלין שנושף בעורפו מכתיב לו את האידיאולוגיה. ירחם ה'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נווה = פוליטיקאי נצלן
פליט מכפרדרום,
תל אביב,
11/03/05 18:03
|
|
 |
24.
צריך רק פילוג מאיש אחד.
וונצואלה,
11/03/05 16:01
|
הליכוד אסור לא ללכת על פילוג זאת היתה המטרה של האיש הזה .הוא בא לליכוד בכדי לרצות את השמאל לפלג את העם את הליכוד ולכן המרכז צריך ללכת על זה בלבד להוציא את שרון מהמפלגה כמו שעשה בגין לויצמן בזמנו.ואני בטוחה שאולי ילכו איתו מספר אנשים על כף יד אחד . ואחרי זה הם יתחילו להשמיץ את האיש איך הוא פעל ואיך הוא עבד עליהם. זאת הדרך ,כי אם שרון ירוץ גם הפעם לראשות הליכוד .הליכוד על הקרשים מאות אלפים לא יצבעו בעד הליכוד אתם תהיו בבעיה אז תראו הוזהרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה זה כבר לא יעזור
ליכודניק לשעבר,
11/03/05 18:06
|
מילא אם זה רק היה שרון. אבל הליכוד לא המתנער מההיפוך המוחלט של מצע המפלגה אלא הולך עם מדיניות ההתנתקות. וגם מי שמתנגד טורח כל הזמן להדגיש ''אנחנו לא נגד שרון'' ''אנחנו רוצים שימשיך להיות ר' ממשלה'' וכו'. הליכוד יישר קו וכבר לא יעזור אם יעמוד בראשו מישהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה נווה עשה בתור שר הבריאות
ל"ת
רמי,
תא ליכוד,
11/03/05 15:55
|
|
 |
טייח הרג תינוקות על ידי רמדיה
tt,
11/03/05 19:19
|
|
 |
22.
פסק זמן מדיני
gg,
11/03/05 15:53
|
|
 |
21.
שרון חייב להתפטר לאלתר די כבר
ל"ת
שרון הדיקטטור,
11/03/05 15:47
|
|
 |
20.
הליכוד יתרסק בכל מקרה
דודי,
11/03/05 15:42
|
לא משנה מי יעמוד בראשו. ההתנהגות האופורטוניסטית ו/או הסמרטוטית של רוב מוחלט של חברי הליכוד כבר גורמת לחשש די מבוסס שמצע אידיאולוגי או הבטחות בחירות לא ממש נחשבות במפלגה הזאת. ואם למפלגה אין עמדה שאפשר להצביע למענה אז למה כבר לא להעדיף אנשים עם קצת יותר יושר ציבורי. נתניהו, שרון, אולמרט, סילבן ליבנת? למה להצביע עבור מישהו שאין לך מושג מה המדיניות שהוא מתכוון לבצע בפועל (וגם הוא כנראה לא יודע). הליכוד בדרך ומטה ללא דרך חזרה כבר בלי שום קשר לתוכנית ההיתנתקות ועתידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה שזה נוגע לי ובני משפחתי
מני ג.,
11/03/05 20:14
|
אתה צודק במאה אחוז, הליכוד ישלם ביוקר.
(וסליחה מראש מחברי המרושתים בתנועה המפוארת לשעבר, אין לכם תרוץ לגיטימי להישאר בתנועה המגונה הזו.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם (עסקני הליכוד)טרם הבינו זאת
ל"ת
אזרח,
11/03/05 17:18
|
|
 |
שרון אשם. יש לו נסיון בלהרוס
ל"ת
ליאת,
צפון,
11/03/05 17:08
|
|
 |
19.
לא תיהיה היתנתקות !!!
ל"ת
שמעון,
11/03/05 15:28
|
|
 |
18.
דני= ילד טוב י-ם שירבו כמוך
ל"ת
בצלאל,
11/03/05 15:13
|
|
 |
17.
שלא יקרה לנו אסון גדול יותר...
ל"ת
הרצל,
הר הרצל,
11/03/05 15:11
|
|
 |
16.
והמדינה לא בסכנת פילוג???
אייל,
ת''א,
11/03/05 15:04
|
|
 |
שרון הורס הכל-תמיד היה כזה
ל"ת
ליאת,
צפון,
11/03/05 17:08
|
|
 |
15.
כל גדולי ישראל מתהפכים....
יאיר ש,
פ''ת,
11/03/05 14:54
|
כל ענקי האומה מתהפכים בקיברם לשמע גזרה נוראה זו. מה היה אומר על כך ז'בוטינסקי? מה היה אומר על כך טרומפלדור(''טוב למות בעד ארצנו'')? מה היה אומר על כך בן-גוריון? מה היה אומרים על כך כל מייסדי הציונות? ולהבדיל מיליוני הבדלות: מה היה אומר על כך היטלר (יימח שמו וזיכרו לעולם ועד!) וכו' וכו'
נורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכול להיות!
וונצואלה,
12/03/05 13:57
|
דיקטטור קם ליהודים??? לא יכול להיות שהעם שותק!. מה? זה מה שקורה למדינה היחידה שלנו והעם רדום??? זבוטינסקי היה אומר אל תתנו לדיקטטור הזה להרוס את מה שחלמנו עליו אלפיים שנה. שלחו אותו לאברבנל האיש השתגע. זה מה ש היו אומרים כל המנהיגים שהיקימו את המדינה .............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מי שבעד התקציב שמאלי ונחרים או
ל"ת
ח.מ. סניף טבריה,
11/03/05 14:51
|
|
 |
13.
עוד ''לאומי'' מזוייף
ערן,
רמת גן,
11/03/05 14:50
|
|
 |
12.
נוה ושרון לוחמים ''במורדים''.
Metziuty,
11/03/05 14:43
|
הצעת נוה היא הצעת שרון, - כאשר התקציב יעבור, שרון יפתח מיד נגד מתנגדיו בטרור. - כשיפונו המתנחלים שרון והשמאלנים יפנו מהמדינה את כל היהודים. - תכנית הצלופח בעיקרה, הנה להפשיט מהיהודים את מערכת ההגנה.
זהירות יהודים, שרון מקיף עצמו בצלופחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא לכודניקים-הם נטע זר
ל"ת
ליאת,
צפון,
11/03/05 17:09
|
|
 |
11.
לא יעזור לכם, בדלנים. וכמו שהה
אלטלנהבנגוריון,
11/03/05 14:40
|
וכמו שההיסטוריה האשימה את בנגוריון על אלטלנה, כך אתכם יאשימו על משהו דומה. את בן גוריון האשימו שרצה בשלטון, ואתכם יאשימו שרציתם בשלטון ובנכסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הליכוד חייב להענש
ליכודניק,
חיפה,
11/03/05 14:30
|
לליכוד יותר מידי נציגים אפורים אשר טובת המרכז חשובה להם מטובת המדינה לצערי הליכוד בשנות שלטונו לא קידם את העם ולא דאג לאזרח הפשוט לא בבריאות לא בביטחון האישי לא בתעסוקה לא בחינוך המצב הופך לבלתי נסבל כדאי שישבו קצת באופזיציה ויעשו חשבון נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הכל מתגמד מול הסכנה הגדולה ...
אברהם,
הרי יהודה,
11/03/05 14:24
|
... של חיתוך אברים מארצנו !
תזכורת: מפלגה = אמצעי ארץ ישראל = מטרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כן יהי רצון
ספראי,
גוש דן,
11/03/05 14:16
|
השר דני נוה אומר: מעולם לא היתה סכנה כל כך שהליכוד יתפלג. בסקר שנמסר לשרון נאמר כי אם יהיה פילוג יוקרתו של שרון תהיה כיפליים מזו של נתניהו.
על כך נאמר: במהרה בימנו כן יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דני נווה -אופרטוניסט !!
דני דין,
11/03/05 14:07
|
אני מכיר אותו אישית , והוא בז לכל הליכודניקים הקלאסיים.
ההצבעות שלו נגד ההתנתקות הן בגלל שיקולים של היבחרות מחודשת לכנסת ותו לא !! אין לו עקרונות , למעט קידומו האישי.
הוא מושחת ועוזר לחברי מרכז ליכוד באופן שלידו נעמי בלומנטל היא צדיקה גמורה .
דני נווה - אדם בלי חוט שידרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב100% ***
רועי,
י-ם,
11/03/05 14:19
|
הלוואי שהליכוד י-ת-ר-ס-ק בבחירות הבאות! ולמרות היותי איש ימין ,אין לי בעיה שמפלגת העבודה תחזור לשלטון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הליכוד שמע. העולם משתנה
ל"ת
יאיר,
11/03/05 14:05
|
|
 |
5.
צבוע שכמותך,למה הצבעת בעד?
ל"ת
נגד ומצביע בעד,
11/03/05 13:48
|
|
 |
ואם יענה? תקבל תשובה מצבוע!!.
ערן,
רמת גן,
11/03/05 14:52
|
אתה מבין את האבסבורד? והוא רוצה להיות ראשממשלה. טוב, תכונה אחת נכונה כבר יש לו - חוצפה ועזות מצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שידאג ראשית למערכת הבריאות
חולה,
11/03/05 13:41
|
במקום שיתעסק באמביציות האישיות הילדותיות שלו מן הראוי שידאג למערכת הבריאות הקורסת. אלפי חולים מתים בגלל כשלונותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שידאג לבטל סעיף ''פדיון שבויים''
אביגיל,
11/03/05 17:02
|
סעיף 58 לחוק הבריאות, המבטל בטוח רפואי לתושבים חוזרים, ישתנה, כנראה, לפי פרסום בידיעות אחרונות. השנוי הוא קוסמטי וקטן - עדין נדרשת תקופת המתנה של 18 חדשים. מענין מדוע - האם זוהי כניעה לבטוח משלים ודייויד שילד - הדורשים גם הם תקופת המתנה של 18 חדשים לטיפולים רציניים? לא חוזרים כל זמן שנדרש לשלם פדיון שבויים. שילמנו בעבר דמי בטוח, וגם נמשיך לשלם לאחר בואנו מעבודתנו החדשה בארץ. אז מדוע להפעיל עלינו מסחטת כספים? הרי התוצאה הזו בלתי נסבלת: נחזור ארצה, נשלם דמי ביטוח מעבודתנו החדשה, ועדין לא נהיה מבוטחים 18 חדשים אלא אם נשלם לכם כופר ופדיון שבויים! תעשו חשבון פשוט: כל תושב חוזר הוא פוטנציאל להגדלת הכנסות המדינה ממיסים מעבודה ומהון. תראו לי עוד מדינה שמציבה שלט ''עצור'' בנסיבות כאלה. קחו דוגמה מארה''ב: חלוקת ויזות העבודה הן גם לצורך הגדלת אוצר המדינה שלה. הנימוק שתושבים חוזרים יבואו ארצה על מנת לקבל טיפולים רפואיים הוא כסות ואחיזת עיניים. אתם מחמיאים לעצמכם אם אתם חושבים שתושב חוזר יעדיף את הטפול הרפואי בארץ על פני טפול רפואי בהרבה מקומות אחרים בעולם. אז קדימה - בטלו את החוק המפלה והמכוער הזה, שגורם נזק כספי למדינה וממש מעצבן את התושבים החוזרים, שלגביהם פירושו: מדינת ישראל רוצה להעניש אתכם על זה שהרשיתם לעצמכם לצאת אותה לתקופה מסוימת. דעו לכם: אנחנו לא נשלם ואתם לא תקבלו דמי בטוח! אז מה אתם מרויחים? רק סיפוק של רגשי נקמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הליכוד - אמצעי או מטרה ?
שי,
11/03/05 13:38
|
שרון וחבריו מאיימים בפילוג הליכוד, כאילו שיש לו ערף בפני עצמו, לא חשוב מה דרכו.
הליכוד הוא אמצעי להגשים את הציונות בארץ ישראל לעם ישראל, הוא לא מטרה בפני עצמו. אם הליכוד מחריב יישובים ונכנע לטרור, למה שלא יתפרק ? זה דווקא יהיה טוב מאוד לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד רק פאשיסטים רואים
מבקר תגובות,
11/03/05 20:10
|
במפלגה ערך בפני עצמו. הליכוד ברשות שרון הפך למנגנון מושחת ומשחית. שרון ידוע בדורסנות ובכוח הרס והשחתת המידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה שר ( דני נווה ) אז אני
אריה,
שיקגו,
11/03/05 19:26
|
צוללת !!! טיפש שמסכים שההתנהלות של שרון והתוכנית בעייתיים אבל בואו קודם כל נעקור אנשים חפים מפשע , ואח'' כ נחשוב !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Exactly
Larry,
11/03/05 17:35
|
Objectively, this party has no more purpose. Its only purpose is to 1) carry out the policies of Labor, since Likud today is identical to Labor twenty years ago (before Labor became Meretz); 2) provide jobs and status and money for people like Mr. Naveh. It has lost its organic reason for being.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי!!!
דוס מתון,
ירושלים,
11/03/05 14:42
|
ואכן, אם אנשים כמו דני נווה וישראל כץ יותר נאמנים לליכוד מאשר ל''ארץ ישראל '' אין מה להלין על שרון ואולמרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ומה יותר חשוב לנווה...
לא משנה,
11/03/05 13:33
|
עת דבר חכם להגיד תשתוק!
יד המדינה/עתיד הליכוד/עתידו האישי
תפסיק לדבר שטויות כדי לרצות את כולם, אם אין לך שום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אתה ושרון עם כל הכנופייה
יורם,
מרכז,
11/03/05 13:31
|
אתה אשם לא פחות מהפריץ שרון בקרע בעם. הלוואי ויהיו בחירות ותצטרך לחפש עבודה חדשה.
הגב לתגובה זו
|
|