 |
34.
כתבה טובה
בתי,
13/03/05 16:23
|
אם אתם רןצים שתאונות יפסקו תתחילו לשמור שבת ככה גם הקב''ה ישמור עליכם מניסיוני זה בדוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
זהבייייייייייייייייייייייייייי
מנשה,
13/03/05 03:13
|
|
 |
32.
סוף סוף מישהו כותב ת'אמת!
מתן גור-ארי,
רמת-השרון,
13/03/05 02:22
|
בגלל זה נהנתי. נתן לא כתב סטטיסטיקה יבשה. הוא כתב ת'כלס מה קורה בכביש. אילו חוויות נעימות עוברים בנסיעה ''פשוטה'' של כמה מאות מטרים בעיר הבילויים - ת''א. ממש הרפתקה נחמדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אז מה היה לנו כאן?
רגוע,
12/03/05 22:27
|
פרסומת לבאר, הוכחה שהוא מפורסם, בן ''מצויין'' להוריו הקשישים, עכשיו הוא גם מחנך דגול, ומעל הכל - בסך הכל רכלן. קשקשן כזה, ממש נזר הבריאה של עולם העיתונות בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אסור לתת לערסים רשיון
גימל,
12/03/05 20:15
|
מה לעשות זה גזעני, זה לא מוסרי אבל אי אפשר להמשיך כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק ערסים נהרגים על הכביש
ל"ת
מישי,
12/03/05 21:01
|
|
 |
29.
השיר
רחל,
גדרה,
12/03/05 19:48
|
|
 |
28.
לכולם יש יטות לצמצום ההרוגים..
יריב,
12/03/05 19:46
|
מתי נבין שאין שיטות קסם? מתי נבין שהכל זה עניין של חינוך?
אולי צריך להעביר לנהגים שיעורים שילמדו איך לנהוג ולא רק איך להביא את האוטו מנקודה אחת לאחרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פיתרון קל ומעשי
עידן,
מרילנד,
12/03/05 19:28
|
אני חיי בארצות הברית ופה יש חוקים שרוב הנהגים לא מצפצפים עלהם כמו בארץ דוגמא:נהגת מעל המותר לא שואלים אותך שאלות אתה נכנס לכלא שיכול להגיע עד חודש מעצר מעלים לך את הפרמיה של הביטוח בסכומים ששוה ליסוע באוטובוס בוא נעשה את שתי החוקים הפשוטים האלה ונראה את החרא שנוסע מהר ואם אבא שלו יתן לו לקחת את האוטו שהביטוח על הבן שלו יותר יקר מהאוט עצמו חכים קחו דוגמה חיובית לשם שינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חינוך בכביש מתחיל מבי''ס יסודי
אבא מודאג,
12/03/05 17:36
|
שיטת מתן ברשיונות כפי שנהוגה כיום הינה הגורם מספר 1 לתאונות. כל השיטה הזו עם המרוץ של הצעירים לרישיון נהיגה הינה כאמור גורם מכריע לתאונות, ולמה הכוונה? השיטה הנוכחית שנותנים בידי קומץ אנשים את הכח והמונופול למתן רשיונות, כמו מורי הנהיגה, בוחני משרד התחבורה וכדו' יוצרים גירוי לשחיתויות כמו שקרה לא פעם בעבר. יש לחנך את הדור הצעיר לתרבות הכביש החל מכיתה א' כך שהנוער יהיה בשל לנהיגה אחראית בבא הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אין אכיפת חוק במדינה הזאת
דני,
12/03/05 17:27
|
כל עוד הניידות לא יהיו על הכביש כדי לעצור להרתיע, אנשים ימשיכו לעבור על החוק ולסכן את עצמם ואחרים.
עם המשטרה תתחיל לדפוק כנסות בסכומים מרשימים, ולעצור נהגים שתויים ולשלול רשיונות מנהגים מסוכנים וגם להכניס אותם לכלא כשצריך - או אז נראה ירידה בתנואות הדרכים. עד אז, נמשיך לדמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
צריך ללמד את השיר הזה בכל
אזרחית מן השורה,
12/03/05 17:03
|
בית ספר לכל תלמיד בגיל 16 . שילמדו אותו בע''פ כמו שלומדים את קינת דוד בע''פ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יש לאסור בתקנות
אבא של יובל,
12/03/05 16:50
|
התקנה של מגברי קול מעבר למותר ברמה מסויימת של דציבלים, אין אפשרות להיות מרוכז בנהיגה בעוצמות כל כך אדירות, הפתרון למומחים ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
נתן, נהנתי לקרוא כל מילה
מתן גור-ארי,
רמת-השרון,
12/03/05 16:38
|
כמה שאתה צודק. כתבה למופת. הזדהתי עם כל מילה. ס-ע-ו ב-ז-ה-י-ר-ו-ת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתן, מה בדיוק גרם לך הנאה?
ל"ת
מישי,
12/03/05 21:02
|
|
 |
21.
עצוב בלב
rachel,
12/03/05 16:19
|
|
 |
20.
120 חכים שותקים.... למה...?
בצלאל,
12/03/05 16:05
|
זהבי צודק ב100% היום תעיז להתחכם עם הגברברים עם העגילים ואתה באיכלוב וכשהם בצרות שלפני המות שהם גרמו או אחרי המות מסכנים ההורים והמשפחה ואז מתגלה כמה טובים הם היו איזה נשמות טהורות וכמה גדול היה עתידם אבל שוכחים את הקורבן מנגד שאכל אותה על לא אוול בכפיו ריבונו של עולם מדוע בימים אלה כל הארץ בוכה על התנתקות ולא על הפסקת ההרג בכבישים זהבי תודה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
החרימו רכבים הגיע הזמן
סם,
12/03/05 15:31
|
למדו מהגויים .משטרת ניו יורק מחרימה את הרכב מנהג שיכור וזה עובד.קשה מאוד לקבל את הרכב חזרה.מוכרים את הרכב והתמורה מיועדת לנפגעי תאונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
השיר
מירה,
כפר סבא,
12/03/05 13:37
|
|
 |
17.
צריך לאסור על נהג חדש להסיע
דנה,
ירושלים,
12/03/05 13:37
|
אסור לנהג חדש להסיע איש במכוניתו במשך שנה!!!!! שאם יקרה לו משהו נורא, לפחות הנזק ומספר הנפגעים יהיה קטן יותר. כנראה שאי אפשר יותר לחנך את הנהגים שלנו ואת הצעירים לנהיגה אחראית ולנהיגה נכונה ועל כן צריך להגן על האחרים. למרות האיסור על שמיעת מוסיקה בדציבלים גבוהים במכוניות , הצעירים מצפצפים על החוק כי הם יודעים שאיש לא יאכוף אותו ולא יעצור אותם . תראו מה קרה השבוע למשפחה ממג'ד אל כרום אמא ושני ילדים נהרגו בגלל שצעיר בן 18 שרק קיבל רשיון הירשה לעצמו להסיע את המשפחה. הלב נקרע לגזרים - אבל נבחרי העם שותקים. אולי בגלל שהם מוגנים עם המכוניות הבטוחות שלהם ועם הנהגים המיומנים והמקצועיים שהמדינה מעמידה לרשותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנסיייי
ניר,
12/03/05 15:28
|
תשמעי את טיפשה ברמותתתתתתת קודם כל אין דבר חוק שאוסר לשמוע מוזיקה גבוהה במכונית,זה דבר שלא קיים,אני בן 18 עצרו אותי עשרות פעמים לביקורות,הייתי עם מוזיקה בעוצמות גבוהות,ושוטר לא יכול למצמץ אפילו! דבר שני,מה זה השטויות האלה שלשרים מעמידים נהגים ''מיומנים ומקצועיים''?! את שומעת את עצמך?! דוד של אבא שלי היה נהג של רובי ריבלין 23 שנה,מקצועי ברמות,ונהרג בתאונת דרכים לפני 6 שנים. אז מה זה קשור למיומנות ומקצועיות?!?! ודבר אחרון,את חיה בסרט אם את חושבת שאם לא ייתנו לנהגים חדשים להסיע אנשים באוטו זה יפתור בעיות,כי אם כל נהג חדש לא יוכל להסיע אף אחד,זה רק יגרום לכך שיהיו יותר מכוניות על הכביש...! זה עדיף?! תפנימי דנהל'ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Wake up man ! אתה בחלום
עצבני על הנוער,
12/03/05 17:47
|
שמע כל הקטע הזה שאתה אומר שאסור או מותר או אולי מותר זה לא משנה ולא משנה בגרוש ! אם אתה שומע טראנסים ורוק כבד בווליום שיכול לעשות צו'נאמי אתה פשוט לא תשמע שום דבר גם אם זו סמיטריילר או איזה טנק שדוהר אלייך ! אז תפנים שגם אם אסור אתה צריך להפעיל ת'שכל שלך ! Wake up man בדיוק כמו בפירסומת רק שיתחילו לחבר אותך ולתפור לך את הצורה רק אז תבין שצריכים להיות הגיוניים ומיומן לא מיומן זה חיים ! ולא רק שלך ! אתה רוצה למות יאללה תמות לא מזיז אבל תאר לעצמך אבא שחזר ממילואים ויש לו שלושה ילדים בין 5 אתה הורג את האבא ואתה יוצא בשלום לא איכפת לך נכון ? כאילו אחד מאיתנו היה חייב למות ולמזלך זה לא אתה אבל מה עם הילדים מה עם האישה? אם לא הייתה משתגע עם המוזיקה והיה קצת יותר רוצה להיות ''מיומן'' אולי לא הייתה תאונה או שאולי הייתה נגרמת התאונה אבל לא הייתה הורג אותו הייתה פונה לאיזשהו מקום מספיק ללחוץ קצת על הברקס ומקום לעוף הייתה רק נוסע ? תחשוב קצת בן אדם ותעורר פה זה ישראל ומי שיש לו כסף לג'יף Hammer סביר להניח שיהיה קצת יותר קשה להרוג אותו מאשר איזה נער שאין לו גרוש על התחת ונוסע באיזו פורד או פיג'ו מלפני 20 שנה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
Accidents
Stern,
Europe,
12/03/05 13:26
|
I will call you Mr. Gold.It's a fantastic way to describe what you went through....I know someone who lost his child.What he says is....you'll never, but never, know how it feels.....no one can . There is the secret to it all, until it happens to you or to your friend you are not even aware to it...when it happens it's too late. Now HOW do you explain it to the rest of the population....that's the trick.In any case.......someone has done a great job writing this song.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יודעים מה מרגיז אותי?
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
12/03/05 13:09
|
טוב, חוץ מכל העניינים הענקיים שצריך לטפל בהם? המשטרה. המשטרה הזו שכל הזמן מבלבלת במוח על כל מיניי מבצעי אכיפה עאלק וכו'... אז איך אני, איך נתן, איך אתם - רואים כל יום עבירות שלא מהעולם הזה... ואין משטרה? איפה ה... אלה? תן עכשיו קללה זהבי. אני חותם עליה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בענין המשטרה
מיק,
12/03/05 19:05
|
כל כך נכון מאניקים מימני, מאניקים משמאלי עבירות , עקיפות מסוכנות, ציפצופים, קללות ומשטרה? - יוק משטרה. אין,נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה מה נתן כתב על מומחים
שוטר,
12/03/05 17:44
|
זה אפילו עוד יותר גרוע ממה שהוא כתב על שוטרים. כמומחה - ספר לנו מה צריך לעשות כדי שנעשה את ההיפך הגמור. מומחה עאלק, .......... נתן תוסיף פה קללה כדי שנצא פיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
xo,
12/03/05 15:38
|
משטרה לא מתפקדת במיוחד אחרי שעות העבודה לפעמים אני חושב שהמדינה מופקרת בשעות הקטנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
האמינו לי חבל על תגובתכיים
אבא,
12/03/05 13:06
|
הפריחים האילה אפילו לא יודעים מה זה אינטרנט, אין להם זמן לזה, או שהם ברחובות, או בבתי הסוהר ואו שהם בבתי קברות, מתחת למצבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה טועה . . .
אלון,
תל אביב,
12/03/05 16:36
|
הלוואי שהיית צודק - אם באמת היה מדובר בכמה ''פרחים'' כלשונך , עשבים שוטים , חסרי אינטלגנציה ולא מחוברים - או אז היה קל בהרבה למקד את הטיפול בבעיה ולחסל אותה .
הבעיה היא שהמציאות רחוקה מכך . המופרעים על הכבישים הם בדיוק כל אלו שרושמים כאן את התגובות הנסערות , שמצקצקים בלשונם כל פעם שדיווח על תאונה נראה על המרקע . זו הסיבה שכל כך קשה לנו לשים את האצבע על שורש הבעיה ולטפל בה . חשוב לרגע : כל-כך הרבה אנשים טוענים שהם נוהגים בסדר גמור , ומזועזעים מאיך שכל האחרים נוהגים . איך זה בדיוק ייתכן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
על הכביש, כמו בכל תחום אחר
יונת,
12/03/05 13:00
|
בחיים, הישראלי מתנהג כמו שהוא יודע: בחוצפה, בחוסר כבוד לזולת, בחוסר סבלנות וסובלנות. בתחושת ה'אני ואפסי ולי זה לא יקרה', וכמובן על פי הפסוק הידוע שהנציח המנוח דן בן אמוץ, ''לא שם זין''. אז תסתכלו מסביב ותראו איך מתנהגים כאן לזקנים, למוגבלים, לזרים, אחד לשני, ותבינו שהכביש הוא רק ההשתקפות. המראה שגובה את המחיר. ועד שלא ילמדו כאן לנהוג בנימוס וכבוד אלמנטריים לאחר, ימשיך הכביש לגבות את דמי הלימוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
וואי
אורן,
הונגריה,
12/03/05 11:32
|
כתבה כל כך נכונה וכל כך מצמררת!!! מי מאתנו לא נתקל בנהגים האלן , בטיפוסים המפוקפקים האלו על הכביש.. ובתור חובש מתנדב של מד''א , נתקלתי גם במה שהם גורמים לעצמם ולאחרים.
השיר? השיר כל כך חזק!! גרם לדמעות...
אנשים , תשמרו על עצמכם !!! שום דבר לא שווה את זה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מוסר כפול?????????
דנה,
12/03/05 03:51
|
אם אתה ישבת בבר וסביר להניח ששתית ונהגת אח''כ אין לך שום זכות להטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדנה הטיפשה שלא יודעת לקרוא
סינדרלה,
12/03/05 17:42
|
איפה כתב זהבי שהוא שתה? הוא כתב שאכל ושוחח עם אנשים אבל לא סיפר שהכניס אלכוהול לגוף.
תקראי שוב חסרת הבנת הנקרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
אני,
תל אביב,
12/03/05 14:01
|
או קיי, בוא נניח שכותב הכתבה חטא בכוס בירה. האם כוס הבירה שהוא שתה משפיעה עליו כפי שכוס בירה משפיעה על בן 17+ שזו לו כוס הבירה השלישית בחייו? בחייך... ניסית פעם לנהוג ברכב שהדציבלים שבו מחרישים אפילו אוזני פיל וזאת בתוספת כמות קטנה של אלכוהול ועוד איזה פרגית או שתיים שטוחנות את המוח מאחור... תנו לחברה הצעירים לקרוא את זה. אם זה ישפיע על אחד או שניים זה גם משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tembelit
ל"ת
nc,
ca,
12/03/05 05:47
|
|
 |
אתה מוכן לפרט?
דנה,
12/03/05 13:02
|
|
 |
אני אסביר
ישראל סבא,
12/03/05 13:55
|
את טמבלית גדולה כי אפשר לשבת בבר ולא לשתות אלכוהול. אפשר לשתות אלכוהול במידה ולנהוג כמו שפוי. ואפשר, כמו רבים מצעירינו ז''ל, להיות שיכור, לרצוח ולהרצח על הכביש במועדון ואיפה לא, בלי לשתות דבר. את טמבלית כי ניסית להטיל דופי בזהבי שהציג כאן בעייה מאד כואבת. ושלא תדעי מצרות ושלא ניפגש בהלוויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבל!
שמעון מהצפון,
12/03/05 17:24
|
נכון אבל מי שבכתב היצהיר שהוא נוהג מסטול אפשר לישאול אותו מי שמך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו להתלהם
דנה,
12/03/05 20:59
|
אני מוכנה להתערב על כל דבר שמר זהבי היקר(לא בציניות הוא באמת יקר) לא הסתפק באותו הערב באוכל או בשליש כוס בירה . ואם תהיו מספיק רציניים אפשר להוכיח מה בדיוק הוא שתה באותו הערב.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זאת בעיה בכל מקום
יואל,
11/03/05 20:03
|
צודק מאד. כבר שנים שאני אומר שההורים צריכים לדאוג יותר לילדים עם רכב מאשר ילדים בצבא. הסיכוי לההרג בתאונת דרכים גדול יותר מאשר הסיכוי לההרג בפעולה צבאית. בהמשך לשיר הייתי מוסיף שתפקיד ההורים הוא ללמד את הילדים לנהוג. הורה תמיד יחשוב על הילד אם בכלל כדאי לתת לילד לנהוג וכן הלאה. מורי נהיגה חושבים יותר על התשלום, הם לא כל כך מכירים את הילד. אני לימדתי את שלשת בנותי נהיגה, כל קורס לקח שנה וכלל בערך 1500 שעות על ההגה לכל בת. רק אחר כך עברו טסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הקטל בדרכים
מנחם ב,
ת-א,
11/03/05 19:47
|
הצרה היא שאלה הקוראים את הדברים החשובים האלה הם ברובם הנהגים אשר אינם שותים... הבריונים והרוצחים חוהשיכורים בכבישים אותם אנו רואים מכל עבר לעולם לא יקשיבו או יקראו את המאמרים האלה - אני נשאר מאד פסימי -מה לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה צריך לעשות
שון,
חיפה,
12/03/05 01:58
|
1. לפעול חברתית למען החמרת הענישה בצורה קיצונית ע''י לוביסטים בכנסת, ו/או פנייה ישירה לח''כים.
2. בזמן אירוע כמו שתואר כאן: לקחת מייד מספר רכב,שם הרחוב והשעה, ואם מספיקים גם מודל רכב וצבע ולצלצל למשטרה ןכו, ''להלשין'' (=להציל חיים). אני עשיתי את זה לפחות 5 פעמים וכל פעם הודו לי במשטרה- הם בדרך כלל מטפלים בתלונות ''חמות'' בזמן אמת.(צריך להשאיר פרטים אישיים של המתלונן.)
3. לעולם לא להיגרר לעימותים בכביש כי זאת ''תאונה'' יותר קשה.
4. להשתדל לנסוע פחות- זה טוב גם לכיס.תמיד יהיו שם משוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יש מצב שפחד משתק
דני מור,
11/03/05 17:37
|
אילו מדינת ישראל היתה מתנהגת בענייני הביטחון כפי שהיא מתנהגת בענייני בטיחות בדרכים, היא היתה מנסה לשכנע את האזרחים שהאויב הורג בהם כי הם מתנהגים לא נכון.
מדינת ישראל, התקשורת ואתה נתן זהבי תקועים ב''אשמתו של הנהג''!!!
כלומר, אם הנהג יבין שהוא לא צריך להרוג ולא צריך ליהרג אז לא יהיו תאונות דרכים.
כלומר, אם הנהג יפחד מאוד כאשר הוא מחזיק בהגה הוא יצא חי מזה.
יש מצב שפחד משתק. נהג מפחד הוא נהג מסוכן. הנהג צריך להרגיש בטוח בכביש. הוא צריך לדעת שגם אם יעשה טעות (וזה קורה לכל אחד כמה פעמים ביום לפחות) הוא לא ימות ולא יהרוג אחרים.
את הביטחון הזה צריכה המדינה להקנות לנהג ואם היא אינה עושה זאת אז התקשורת חייבת לדרוש מהמדינה לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטחון זה טוב
gazap,
ca,
11/03/05 22:36
|
כמובן,ידוע שעודף בטחון עצמי גורם לנהיגה טובה ובטוחה,בעיקר בקרב נהגי ישראל.צריך באמת להציע את זה לשר התחבורה,להתחיל לעשות קורסים להעלאת הבטחון של הנהגים. כשזהבי מספר על האוטו שכמעט נכנס בו כשהוא בא מולו,הנהג של האוטו הזה לא סבל משום ''שיתוק'' כדבריך,אלא מעודף בטחון עצמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
וכעת,נעבור לסרט''איימה בכביש''
שלגיה,
11/03/05 15:55
|
נכון ומדוייק. השאלה מה עושים? משדר מיוחד עושים רק כשיש משהו ''סקסי'' כמו פיגוע, לתאונות לא כדאי להקדיש יותר מדי תקשורת כי זה לא ''סקסי''מספיק, לא מביא רייטינג מספיק וגם את מנהיגינו ה''דגולים'' מעניין להם את הת... התאונות אבל אם חס וחלילה חס וחלילה מישהו מאבד יאבד ילד אולי יציעו להגביר את הענישה, לטפל בדרוש תיקון בכבביש, בינתיים אין שום יוזמה ואין שום לחימה אמיתית, וחיינו וחיי ילדינו הם הפקרות אחת גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה הטור החזק ביותר שלך
ק,
11/03/05 14:15
|
מאז שהתחלתי לקרוא את הכתבות שלך מלפני נדמה לי שנתיים וקצת. חבל שלא התקשרת למשטרה בקשר למופרעים על הכביש כי יש לא מעט כאלה שמסכנים אזרחים אחרים. מזמן אמרתי שצריך לשנות את החוק ולהחמיר את העונשים למען יראו וייראו. צריל לפרסם את השיר הזה בכל חור כדי שאנשים יצטמררו ואולי זה יעשה להם משהו ואולי מספר ההרוגים יפחת דרמטית מי יודע? פשוט מזעזע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתן זה יעניין אותך
ק,
11/03/05 14:43
|
קיבלתי את זה במייל:
קול העם קורא לנתניהו המכתב הגלוי והעצומה האלקטרונית
http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-869-13243-11109540,00.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מיוחד
רתם,
ק. אונו,
11/03/05 10:39
|
יש משהו מיוחד בדברייך. אלפי פעמים שמעתי את המסר, וגם את השיר כבר הכרתי. המיוחד הוא הכח והעוצמה- אני מקווה שדברייך ישפיעו על עוד צעירים כמו שהם עליי.. באמת כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נתן אתה העיתונאי הכי אנושי
ל"ת
אני מצדיע לך,
11/03/05 08:47
|
|
 |
3.
אכן זהבי
חכם מימון,
11/03/05 07:40
|
אני נתקל בתופעות כאלו יום יום נולדתי בתל אביב, ילדי נולדו בתל אביב, יום אחד פשוט נמאס לי ועזבתי את תל אביב, לא שבמקומות אחרים טוב יותר, אבל, שקט יותר אין התפרעויות על הכביש כמו בתל אביב, כאשר אני צריך להגיע לתל אביב תמיר אבל תמיד קורה משהו דומה עם צעירים במכונית, האמינו לי כאשר אני צריך להגיע לתל אביב אני חושב פעמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
''עלילות נתן בעיר הגדולה''
ל"ת
בחיאת תביא עוד,
11/03/05 06:09
|
|
 |
1.
Very Impresive song Mr Zehavi
Abi,
11/03/05 01:32
|
There should be a law to put this song in EVERY BAR infront of the customers
הגב לתגובה זו
|
|