 |
92.
נו באמת
מיקי,
תל-אביב,
10/03/05 00:37
|
1 - אין צורך לצטט כל פלוץ שיוצא מהפה שלה. 2 - יש גם צורך כידוע -להרתיע וכשלפושע נבל לא חסר דבר ובסך הכל יש לו חיים שלהרבה עניים והומלסים שלא חטאו אין הרי שאין כאן שום הרתעה . בסך הכל מה רע לו?אין לו את מטלות החיים אלא רק יושב כל היום ומיסתלבט(-מה שלא גרם לו גם שום הירהורי חרטה ולא הוא משלם מחיר כבד כל כך על מעשיו כי אם אנחנו כולנו. אז אם זה לא ''יאה'' לנו כאנשי- תרבות לרצות בנקמה הרי שכן בפירוש חשובה ההרתעה .חשוב ששרצים כמותו ידעו שהחיים בכלא אינם חיים נורמליים של ספרים וטלויזיה ורדיו וחברים וז .......ים .ואין צורך בשרצים נוספים כמותו וכמו אהובתו הטראגית שחיה באיזו דראמה של צ''כוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
יאללה, מה רוצים מהחיים שלהם?
אביטל,
ירושלים,
09/03/05 20:34
|
כל אסיר בטחוני מתייחד עם אשתו ובלי סיפור גדול, ולמה פה עושים אפליות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
כדאי שאנשי המשפטו יקראו תגובות
ל"ת
מפ,
09/03/05 16:52
|
|
 |
89.
כל הטיעונים של בית המשפט
מפ,
09/03/05 16:47
|
מוכיחים שהסיבה היחידה לאיסור היא רצון להעניש אותו לכל החיים וזה לא ממש דמוקרטי ,אולי אפילו שיטות מארצות אפלות ...... אגב תקפות הנישואין עומדת בספק רק למי שלא מבין כלום בהלכה ,לכל השאר היא לחלוטין לא עומדת בספק -כלומר הוא סידר את השלטונות והם מאד כועסים ,ומענישים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מאסר עולם ללא חנינה והקלות !!!
ישראלה,
תל אביב,
08/03/05 11:46
|
לריסה שעדיין לא נשואה לרוצח, את מדברת על התעללות בכם איך את מעיזה, הרי הרוצח רצח ראש ממשלה של מדינת ישראל שמשפחתו וכל אחד מאיתנו עם ישראל סובל עד עצם היום הזה ויסבול לעד. על איזה זכויות את מדברת ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
יועבר הרוצח לכלא נפחא לאלתר
אופיר,
08/03/05 05:04
|
שם יוכל להתייחד עם רוצחים וחיות אדם בני מינו. אין עונש סביר דיו כדי לכפר על המעשה שעשה הנבל הרוצח. ימח שמו זכרו וזרעו מעל פני האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ומה כשרבין הביא לישראל
סימני,
פאריס,
07/03/05 22:18
|
למעלה ממיליון טרוריסטים שרצחו למעלה מ.1200 ישראלים עם נשק שרבין נתן להם מה זאת לא אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
זיכרון לעומת זכויות רוצח....
אזרחית,
תל-אביב,
07/03/05 21:01
|
הזיכרון של רוב הציבור קצר! כל מצדדי היחוד בין המקק למקקית - שכחו או מבקשים לשכוח. אני לא שכחתי ולא אשכח. גם לרבין ז''ל היו זכויות והרוצח השפל גדע אותם ב4.11.95
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
בוז לבית המשפט העליון שוב בוז
רפי,
07/03/05 20:53
|
נימוק אוילי של השופטים המנותקים מהמציאות הגיע הזמן לעשות רויזיה בבית זקנים זה.עשו טובה לכו הביתה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
לנער את היושבים בדין
טלי,
07/03/05 20:08
|
הגיע הזמן להחליף את כל השופטים, לעשות סדר במערכת המשפט בארץ ומיד. ההפקרות שם והיחס לאדם זו בושה וחרפה למדינה שלנו. עומס התיקים המצטברים מביאים את השופטים לחוסר סבלנות לשמוע את העם. איפה שרת המשפטים ? במה היא מתעסקת ? בלטוס לעזה - שתשאר שם ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
גם סדאם חוסין רוצה להתייחד
Alex,
US,
07/03/05 19:55
|
רק לחשוב שאחד מהרוצחים האלו רוצה לממש את”הזכיות שלו”,בחייכם כבר נמאס עוד לשמוע על הח׳רא הזה שייתיחד עם היד שלו וזהו,עדיף יותר מהקופה ההיא ”אישה” איפה הגענו לספר סיפורים על הרוצח הזה ולשכוח מה עשה רבין ז”ל בשבילנו 65 שנה.שיחיה חיים ארוכים אבל שם מאחורי הסורגים שלא יראה אור בחיים.אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
חשין מפתיע
סטודנט למשפטים,
07/03/05 19:43
|
חשין ידוע בפסקי הדין ההגיוניים שלו אבל משהו לא מסתדר לי. בית משפט שמגן על כבוד אדם בית משפט שיצר בעצם את ח''י ועליונותו על האחרים (בנק המזרחי 92) בית משפט שאוסר על המדינה בתעלולים משפטיים לענות
הוא בית המשפט שנוקם הוא בית המשפט שטיעוניו נראים לי מגוחכים
כבוד הנשיא ברק -דרוש בדק בית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא את דבריו בעניינה של הר שפי
אבי,
אפרת,
07/03/05 20:08
|
בפסק הדין ההוא הוא הוכיח שהשינאה שלו לכל מי שלא כמוהו עולה על גדותיה.
הראיה היחידה שהראתה מה באמת התרחש בחדרי החקירות של השב''כ הייתה הקלטת שבה נראתה הפגשת מרגלית הרשפי עם סוכן השב''כ אבישי רביב. השופט חשין עצמו הודה בפסק הדין בפירוש שהקלטת הזו מצביעה על חפותה של מרגלית הר שפי אבל הדחף הבלתי ניתן לריסון שהיה לו להרשיעה הביא אותו להתפלפל מספר עמודים ולהסבירר שמה שרואים הקלטת הוא שקר ודווקא מה שנכתב בזכרונות דברים שהיו שכל אחד מהם היה בן מספר שורות שאמורות היו לסכם שעות של חקירה ונכתבו רק לאחר החקירה ולא בעיצומה כך שבכל מקרה זכרונות דבקרים אלה לא יכולים לשקף אמת יותר גדולה מאשר צילום שנעשה במצלמה נסתרת.
חשין הוא אולי שופט שבמקרים מסוימים הוא הגון אבל כאשר מדדובר על אנשי ימין ההגינות הזו נעצרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כששופטי ביהמ''ש העליון משקרים
דרור,
רמת גן,
07/03/05 18:46
|
במצח נחושה,הם רק מוכיחים כי הם פועלים ממניעים פוליטיים שמאלניים. הרי ברור לכל בר דעת כי הנימוק שיגאל עמיר יכול להעביר הוראות אל מחוץ לכלא, הוא נימוק מופרך,מגוכח ושקרי על פניו. כך גם לגבי הנימוק של אי הבעת חרטה. אבל השופטים יודעים כי איש לא ייצא נגד פסק דינם הפוליטי - לא התישקורת השמאלהית,לא הימין הרופס, ולא שום אירגון לזכויות האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לי יש בבית אמצעים טכנולוגיים
חוקר פרטי,
07/03/05 18:20
|
שמסוגלים להאזין לשיחה ממרחק של 150 מטר. אז שלא יבלבלו את המוח. לא כולם טיפשים! אם משתמשים בתרוצים כדי לעקוף זכויות אדם, לפחות שיבחרו תרוצים טובים יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
נקמנות ותו לא!
מיקי,
07/03/05 17:42
|
עמיר הוא פושע חלאה אנטי-דמוקרט וכו' - זה נכון. אבל בין החלטת בג''ץ ובין לשון החוק אין שום קשר. בג''ץ אף אינו מסוגל לתת הסבר המניח את הדעת להחלטתו. אני כאזרח, איבדתי כליל את אמוני בבג''ץ כבר מזמן. אני בטוח שיש עוד רבים כמוני. כנופיית בג''ץ באופן קבוע שמה לעצמה חוקים שונים בין שמאל וימין, בין ערבים ויהודים, בין עשירים ועניים, בין מפורסמים ואנונימיים, בין החלטות פופוליסטיות ובין אלו שלא. הנזק שבאיבוד האמון ברשויות החוק, ומערכת השיפוט גדול עשרות מונים, מהרצון הפאתטי של בג''ץ לרצות את רצון הנקמנות של ההמונים. וכי אילו ''הנחיות'' יכול לתת עמיר לארוסתו? כל בר דעת מבין כי החלטת בג''ץ היא קשקוש אחד גדול! שופטי עליון משחררים רוצחים ורוצחים בפוטנציה למעצר בית, ונשים ונערים נרצחים כל יום. איפה הצדק? ארכי מחבלים נישאים בכלא, מולידים ילדים, מדריכים פעילים מתוך תחומי הכלא, מקבלים קצבאות מהמדינה, ורוכשים השכלה ע''ח משפחות נרצחיהם! איפה הצדק? במקום לזלזל באינטיליגנציה של כולם, פשוט תגידו בריש גלי, שאינכם מוכנים לסבול את הרעיון שלרוצח ראש ממשלה יהיה רגע אחד של נחת, גם אם הדבר לא עומד בקנה אחד עם החוק או עם זכויות האדם. ולכל המצדדים בהחלטת בג''ץ, אינכם מתביישים להסכים עם דעת השופטים המניחה כי אתם חסרי דעת? האם אין הדבר מעליב אתכם (למרות שהדבר משרת את רצונותיכם)? אם אתן לכם כסף תסכימו שאצהיר ברבים שאתם טיפשים? האם אתם זונות של הפופוליזם? אני יודע שרבים יגידו כי אני חוצפן, רשע, וכו' אך מישהו מכם יכול להגיד כי אני טועה? ומי מכם שיבוא ויגיד זאת, יכול להסביר את טענותיו בהסתמך על עובדות ענייניות וחוקים כתובים, ולא נטיית לב או השקפה פוליטית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין. קול ההגיון.
ל"ת
בנימין,
07/03/05 21:13
|
|
 |
קצת ארוך, אבל צודק 100%
ל"ת
בייגעץ,
07/03/05 18:14
|
|
 |
77.
This is not justice.
bULL,
sHIT,
07/03/05 17:30
|
If there is a law, it should be appled to ALL.
You cannot apply the law to Mr. Igaal Amir defferently than you apply to other people.
This is bullshit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
Kheshin
Ely,
London,
07/03/05 16:31
|
Is this the same judge Kheshin who never served in the Army? If so, I am not surprised at all.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
This is the same judge.
Me,
07/03/05 17:25
|
His father was the Chief Justice of the supreme court in the 1950's. His son is a judge in the district court of tel-Aviv. (Beit Hamishpat Hamechozi
FUCKING FAMILY BUSINESS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
בגץ הרצחת וגם ירשת זה לא הוגן
ירמיהו הנביא,
07/03/05 16:11
|
כל אדם שנושם וראשו כשיר אפילו שהוא רצח אז מגיע לו וזכותו להשתמש עם אבריו בגץ החליט שאסור לו להשתמש באיברו נו ומחר יגידו שאסור לו לשמוע או לכתוב או לאכול אבל האיש חי יש לו נשמה ומדוע לשלול מהאשה את זכותה להיות לאם ילדיו רק בגלל שהרוח הפולוטית הים בארץ היא שהפכו את רבין לכוהן הגדול של השמאל ובלי רשותו ובגץ הולך עם רוח הזמן במקום עם רוח היושר וההיגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ולא יכולתי לעשות עם זה כלום
הפולינזי,
פלסטין,
07/03/05 16:01
|
|
 |
73.
הוא עוד יעביר לה את זה בפה
יוסי,
07/03/05 14:19
|
|
 |
72.
גילת
גילת,
07/03/05 13:57
|
מסכנים הילדים שיהיו ליצור הלא אנושי הזה! באמת עדיף שלא יתנו לו להתייחד לא עם הפוסטמה ולא עם אף יצור בכלל..!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילת, את לא חושבת שאת נסחפת?
ל"ת
ענת,
07/03/05 17:48
|
|
 |
עדיף או לא - יש חוק!
מיקי,
07/03/05 17:44
|
|
 |
71.
הרוצח הזה יתאחד עם השטן בלבד
ל"ת
מהגהינום,
קוראים לך,
07/03/05 13:24
|
|
 |
מי קורא לו מן הגיהינום? רבין?
ל"ת
או ערפאת?,
07/03/05 14:31
|
|
 |
70.
פשע נגד העם היהודי בישראל
אש,
מרכז,
07/03/05 13:20
|
האיש הזה גרם לפשע אולי החמור ביותר שנעשה בישראל אי פעם. הוא לא רק רצח, אלא רצח ראש ממשלה, (אחד מהגדולים שקמו לנו לדעתי, אבל זה לא חשוב לנושא כרגע) , וזה בשם אידיאולוגיה מפוקפקת ועוד עם גיבוי כביכול של הדת היהודית. מעבר לפשע הרצח הוא פגע קשה במרקם (העדין מאד גם ככה) של החברה הישראלית. הוא לא התחרט, וממשיך לאסוף תומכים סביבו. את האיש הזה צריך לקבור בכלא לכל חייו ולהעלים אותו מהתקשורת והתודעה הציבורית. (וזה רק בגלל שאין עונש מוות בישראל). מיותר להגיד שברור שאין לאפשר לו להתייחד ולהביא ילדים.אין לדון בזה ואין להשוות את הרצח שלו לרציחות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה אבל עבור כמחצית מהעם
יואל בוחר,
08/03/05 02:34
|
זו היתה אנחת רווחה כשרבין מת! לגבי גדלותו-מעולם לא היתה שנאה ופירוד בישראל כמו בימי רבין אז עדיף שתשתוק! רבין הוא איש שקם בישראל לשם מטרה 1 בלבד-להפריד בין ישראל לישראל-גם בזמן אלטלנה הוא עשה זאת באהבה וגאווה עת השליך רימונים חיים על יהודים מפגיני הלחי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת כלום!!!!
אלי,
07/03/05 19:18
|
השאלה אינה אם יגאל עמיר הוא רוצח מתועב או לא. השאלה היא למה אסיר לא יכול להתיחד עם אשתו.
זו שאלה משפטית.
אין לי שום רגש ליגאל עמיר ימח שמו, אבל יש לי רגש לשלטון החוק, ובהחלטה האומללה הזו של בג''ץ כל כללי ההגינות נשברו.
ההחלטה הזו מראה ששופטי בג''ץ מזנים את המערכת מסיבות שאינן ראויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחבעם זאבי יכול היה להיות ר''מ
מיקי,
07/03/05 17:46
|
מדוע לרוצחיו יש זכויות? אתה צבוע, בדיוק כמו כל חבריך הפלסטינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחושב אחרת ממך אינו צבוע
נדב,
צוללת צהובה,
07/03/05 19:55
|
על ההבדל בין רצח פוליטיקאים ישראלים על ידי אויבינו, לבין רצח פוליטיקאים על ידי אזרחי המדינה, את/ה מוזמן/ת לקרוא בתגובתי אליך בדיון 58.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
רבין לא היה מתנגד....כנסו נא
פלמחניק,
07/03/05 13:12
|
הכרתי את האיש יצחק הליכותיו ודרך חיו הצנועים ,וקצת ביישניים ,הוא היה כנראה מחייך לשאלה... והיה אולי גם אומר ''שיהיה להם לבריאות הרי אני כבר בעולם אחר '' ואולי היה גם מוסיף בהומור ''אז שלפחות שיקרא התינוק יצחק ''... צחוק הגורל ...היה ממשיך ...יגאל לקח ויגאל נתן ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני באמת מאמין ומקווה
אבנר א. ראם,
ירושלים,
07/03/05 16:11
|
שרבין לא היה מתנגד, והיה אומר להם: לבריאות. יחד עם זאת, אולי כדאי באמת שיגאל עמיר יביע כבר חרטה על רצח רבין. לא שיש לזה קשר לזכותו הטבעית והמובנת מאליה להתייחד עם אשתו, אבל טוב היה אילו היה מביע חרטה, במיוחד לאור מה שנאמר לעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשחיים מזרחי, הי''ד, נרצח בלול
איפה יש,
ממחטה?,
07/03/05 14:30
|
של ערבי, כשהלך לקנות ביצים, ''ספד'' לו האיש החביב, הביישן והנחמד הזה, כדלהלן: ''הוא הלך לקנות ביצים בזול...''. שום אנטישמי לא יכל היה להצדיק במלים ברורות יותר רצח של יהודי חף מפשע, שהאמין לרבין ולפרס, שהגיע זמנו של ''דו קיום בשלום''. לרבין לא היה אכפת שיהודים נרצחים, הוא אמר שהם ''לא מזיזים'' לו. הוא התיר את דמם, כשאמר שהוא ראש ממשלה רק ל98% מן העם (כך היה נדמה לו), אז אם מותם של יהודים לא הזיז לו, למה שתזיז לו מצוקתו של יגאל עמיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
במרץ 1969 נשפט סירחן סירחן
Yossi V,
07/03/05 13:11
|
רוצח רוברט קנדי, למאסר עולם. מאז לא הוזכר שמו בתקשורת האמריקאית אפילו פעם אחת, ו-12 הפעמים שביקש לקצר את עונשו לא הובאו לידיעת הציבור.
כל אמריקאי יודע מי היה רוברט קנדי, בודדים יודעים מי הוא סירחאן סירחאן. שמו נמחק מתודעת הציבור. אצלנו לעומת זאת הופך להיות רוצח המנהיג פופולרי יותר מהמנהיג עצמו ומקבל את סימפטיית הציבור המעוות בנאורתו. העיתונות נותנת לו במה כמו שמקבלים מלכים ונסיכים במדינות העולם. ישראל מאדירה את הפשע והפושעים. מקוללת תהיה הוצאת הספרים שבצע כסף יסנוור את עיניה.
מאז רצח יצחק רבין הועלה שמו של הרוצח יותר פעמים משמו של רבין.
אכן, אור לגויים
תגובה זו פורסמה ותפורסם על ידי, כל אימת ששמו של הרוצח תועלה מעל דפי העיתון, ובתקווה שיום אחד יופנם תוכנה בראשי הכותבים והקוראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במרץ 2003 החל החנטריש הילדותי
שחר,
הצפון המערבי,
08/03/05 05:17
|
(''בבון בבון'') המסתתר בגבורה מאחורי הכנוי יוסי להדביק את התגובה הזאת בטוק-בקים במעריב. במאי אותה שנה הוא החל לצרף אליה תגובות אוהדות מקוראים אחרים, כביכול.
תגובה זו פורסמה ותפורסם על ידי בכל פעם שאני אתקל בתגובתו של יוסי מעל דפי הטוק- בק, בתקווה שיום אחד יופנם תוכנה בראשי עלו האחראים על סינון התגובות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח על תגובה נכונה
מקשה,
07/03/05 19:37
|
נמאס כבר לשמוע על מעללי הזוג הפרנקנשטייני, ועוד יותר נמאס לראות את תמונת הרוצח. מקומו במרתף של מאדאם טוסו בלונדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.
ל"ת
צדוק,
07/03/05 16:14
|
|
 |
67.
בית המשפט ירה לעצמו ברגל.
אורי,
07/03/05 13:02
|
עם כל הסלידה והתיעוב שיש כלפי יגאל עמיר, אין הדעת סובלת שבית המשפט ינהג באיפה ואיפה.
והוא נהג כאן באיפה ואיפה. חד וחלק.
איך ניתן לרכוש כבוד ואמון לבית משפט הנוהג בצביעות ??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אנו נשבעים,לרוצח לא יהיו ילדים
ל"ת
עם ישראל,
07/03/05 13:02
|
|
 |
65.
mr & mrs amir
avi london,
london,
07/03/05 12:57
|
dear mr and mrs amir you have all the halachas rhits to b toogether and nobody in the world can stop you so jast old on a bit longer and the thru will win
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
דמו של רבין
יורם,
07/03/05 12:49
|
אינו טוב יותר מאשר כל נרצח אחר: החוק מתיר לכל רוצח להתייחד עם אשתו, אבל בדיקטטורה כמו שלנו כשברק מנהל בעצם את המדינה זה לא יקרה: רוצחים נאלחים רבים במדינה (כולל ערבים) זוכים להתייחד עם בנות זוגם אז במה שונה עמיר? כל רוצח הוא רוצח ועליו לשאת עונשו אך אין לשלול ממנו זכויות המוקנות לו עפ''י חוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רוצח עלוב ושפל!! תעשה ביד!
ל"ת
דיויד,
ת''א,
07/03/05 12:46
|
|
 |
שפיכת זרע לשווא אסורה מהתורה
ל"ת
עבירה שדינה מות,
07/03/05 17:07
|
|
 |
62.
דינו של רוצח ערבי אינו כדין רו
ממשלת השמאל,
והערבים,
07/03/05 12:42
|
|
 |
אז אתה אומר
יואב,
07/03/05 16:59
|
|
 |
61.
מה הבעיה?
Joe Anaaref,
IsraHell,
07/03/05 12:31
|
כמו שיגאל עמיר ביצע קידושין בידי שליח, הוא יכול לבצע התייחדות בידי שליח. אני ממציע לו גם להשתמש באותו השליח... הא, יגאל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לריסה והרוצח תתיחדו בגיהנום
ישראל,
07/03/05 12:30
|
המקום היחידי שאפשר לתת לרוצח להתייחד זה בגיהנום עם 70 הבתולות של המתאבדים הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
people are so stupid here
oren,
07/03/05 12:23
|
they think that a murderer should be given the right to reproduce... stupid stupid people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
רצח ראש ממשלה אינו כמו כל רצח
נדב,
צוללת צהובה,
07/03/05 12:18
|
כל רצח הוא נורא. אבל במקרה הזה לרצח יש מימד נוסף: הנסיון (המוצלח) להשפיע על תהליכים פוליטיים באמצעות אלימות. עמיר לא רצח את ראש הממשלה כאדם פרטי, אלא רצח את הזכות של כולנו לבחור ממשלה לפי ראות עינינו.
רוצח ראש ממשלה מונע מהציבור הרחב את זכויותיו הפוליטיות הבסיסיות, ולכן יש לעשות כל מה שניתן במסגרת החוק, על מנת למנוע ממנו כמה שיותר זכויות אישיות. זוהי הפרופורציה הנכונה.
כל עוד אין חוק מיוחד כנגד רצח פוליטי, יש לממש את כל ההגבלות בחוק הקיים, על מנת שהעונש יהיה מקסימלי.
לטווח רחוק יותר, צריך לחוקק חוק מיוחד לענישה על רצח פוליטי. כל רצח על רקע פוליטי צריך להסתיים במאסר לכל החיים (לא ב 20 שנה, שהן ''מאסר העולם'' כיום), ללא אפשרות לחנינה, לשחרור מוקדם ולקבלת הנחות והקלות כלשהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממשלת ישראל לא מיצגת את הרוב
אל רנר,
07/03/05 13:21
|
שבחר בה,לא עכשו,עם שרון,ולא רבין בזמנו כשהוא הלך כעיוור אחרי פרס וביילין. כעת בקשר לזכויותיו הבסיסיות של עמיר,יש לו שלוש זכויות כבן אדם: -הזכות לקבל אוכל. -הזכות לישון. -והזכות לסקס. אין לשופטים שום זכות מוסרית לבטל ולו אחת מזכויות אלו. שימו עליו משמר כפול ומכופל אבל זכותו כבעל חיים לכל אחד מה-PRIMARY DRIVES
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזכות לסקס?
נדב,
צוללת צהובה,
07/03/05 14:25
|
ממתי יש זכות לסקס? סקס הוא לא זכות. יש תחליפים, והוא מוזמן להשתמש בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם רוצח משפחות שלמות ?
צוללן צהוב זקוק,
למשקפי צדק,
07/03/05 12:47
|
ערבי מוסלמי-רדיקאלי רוצח יהודים בשביל להשפיע פוליטית באמצעות אלימות . (ולא כאדם פרטי , ובעצם מה ההבדל)
אבל נניח שטענותיך הם ''חשובות מאוד'' , אז אותו מוסלמי רוצח , לא רק מסתפק ברצח חד פעמי , אלא יחזור וינסה לרצוח יהודים בלי שום אבחנה , ואם אפשר את כל המשפחה יחד לרצוח , מה טוב !
לרוצח מוסלמי שפל כזה , אדוני הצוללן הצהוב נותן אפשרות לשאת אישה (לפעמים גם 3 ו-4 נשים) ולהוליד ילדים כאות נפשו .
הלוו ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא תיקנתי את המשקפיים
נדב,
צוללת צהובה,
07/03/05 14:34
|
ניזקו של רוצח מוסלמי-פלשתיני, עם כל הזוועה שבו, אינו דומה לרצח של פוליטי של ישראלי בידי ישראלי. כשפלשתיני רוצח ישראלי הוא מתקיף את המדינה מבחוץ. הוא גורם זר ועוין, שמנסה להילחם במדינת ישראל, באמצעים מפלצתיים.
רצח ראש הממשלה על ידי ישראלי, הוא התקפה אלימה מבפנים, שהיא מסוכנת בהרבה, ויכולה להביא לחורבן המדינה, בלי שתהיה לנו אפשרות להילחם בה. אם נופלת השיטה הפוליטית, שקושרת אותנו יחד, כולנו נופלים איתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מלל צהוב! אילולא הרצח
שים לב, טורפדו!,
צא ממעמקים!,
07/03/05 12:46
|
ופסטיבל השנאה שבא בעקבותיו, השמאל היה נופל, כפי שלא נפל מעודו. אבל כל האידיוטים מ''ימין'' שחשבו באמת שהם צריכים לעשות חשבון נפש, במקום לדרוש מפושעי אוסלו לעשות חשבון נפש, לא הרגישו בנוח להצביע ל''ימין'', והשמאל זכה מן ההפקר וההפקרות. ואני קובעת, שרצח תינוקות חפים מפשע, הוא גרוע בהרבה מרצח ראש ממשלה שנתן רובים לרוצחי התינוקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאת לא קובעת
נדב,
צוללת צהובה,
07/03/05 14:40
|
את אומרת, שאילולא הרצח, השמאל היה מתרסק כפי שלא התרסק מעודו. אם את צודקת, הרי שזו הדגמה מצויינת להשפעה הפוליטית של הרצח, ולכן - לחומרתו.
רצח תינוקות חפים מפשע הוא דבר מזעזע, ועדיין - אין בו כדי למנוע את החופש של מליונים להצביע, ולבחור את השלטון.
לגבי השטות שבססמאות ''פושעי אוסלו'' ו''מי נתן להם רובים'' - עייפתי כבר מלהגיב. זה פשוט כבר קצת משעמם אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולרצח משפחה יהודית אין השפעה
מיקי,
07/03/05 17:54
|
|
 |
תודה על המחמאות
נדב,
צוללת צהובה,
07/03/05 19:52
|
הסגנון מעיד על האדם.
מעבר לכך, הסברתי כבר את ההבדל, אך כיוון שלא הבנת, אסביר שוב, באריכות יתר:
רצח של אזרחי המדינה בידי אויביה, הוא נסיון של אויבי המדינה לנצח אותה. מזוויע ככל שיהיה, הוא לא מהווה ערעור פנימי על סמכותה של המדינה על ידי אזרחיה שלה.
ביני לבין אויביי אין שום התאגדות פוליטית, ואיני מצפה מהם לדבר. אני מבין שהם האויבים שלי. לעומת זאת, הימין והשמאל נמצאים במדינה אחת, ומסכימים לפתור את המחלוקות הפוליטיות בינהם באמצעים לא אלימים, דרך מערכת דמוקרטית. רצח פוליטי הוא ערעור הסמכות הזו, והוא מסוכן לעצם יכולתנו להתקיים כמדינה אחת. בניגוד לאויבים שלי, אני מצפה ממתנגדי הפוליטיים שלא לפעול באלימות נגד נבחריי הדמוקרטיים, כשם שאני איני נוהג באלימות כלפי נבחריהם.
יש כללי משחק, שכולם מחוייבים אליהם. מי ששובר את כללי המשחק הללו מסכן את המדינה יותר מכל מחבל פלשתיני. אם נאפשר להכרעות פוליטיות להיקבע באלימות ביננו לבין עצמנו, הרי שמהר מאד נמצא את עצמנו ללא מדינה, משום שלא נוכל לפעול כמדינה אחת, עם שלטון אחד, שנקבע באמצעות פוליטיקה נטולת אלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עייפנו מפלפולי השמאל
שחרון,
08/03/05 06:33
|
טוב, אז פשע אידיאולוגי בידי ישראלי הוא חמור יותר מאותו הפשע המבוצע בידי ערבי. נניח. אז ביגאל עמיר מותר להתעלל, בעוד שלרוצחי השר זאבי אנו מאפשרים לחגוג ביריחו (כי הם אויבים. הגיון שמאלני צרוף). שניה, אבל מה על פושעים אידיאולוגים שמאלנים? האם גם בעונשם אנו מחמירים, על פי ההגיון שהראית לנו?מדוע אודי אדיב לא זכה להתעללות דומה - הוא עשה מה שעשה בדיוק כי כללי המשחק הדמוקרטי לא התאימו לו. הוא יהודי. ואין לדעת כמה נזק ביטחוני גרם, וכמה אנשים שילמו בחייהם על מעשיו (למרות שכנראה אף אחד מהם לא היה פוליטיקאי מהשמאל, אז זה בטח בסדר). ומה על טלי פחימה? מדוע היא מועמדת לשחרור למעצר בית? היא לא ''שברה את הכלים''? וסרבני השירות בלבנון? ובשטחים? הם לא ''שוברים את כללי המשחק בינינו לבין עצמנו'' וגו'? אתה צודק, השמאל באמת אינו נוהג באלימות כלפי מנהיגי הימין. הוא פועל באלימות כנגד המדינה עצמה, באופן ישיר. אם זו לא בגידה פאר-אקסלנס, כמעשיהם של אדיב, פחימה ווענונו, אז זאת השתמטות משירות המדינה במה שלא שמאלני מספיק (שרות בלבנון/שמירות בשטחים - מחק את המיותר), זה הכפשת המדינה בחו''ל (ואני יכול לשלוף אינספור דוגמאות שמאלניות לכך, ואף לא דוגמה אחת מהימין). מסורת עתיקת יומין אחת שעולה בזכרוני עכשיו היא המטוס הקל של שלום עכשיו, שהיה מצלם את עבודות הבניית של המדינה בשטחים - בניגוד להחלטות האו''ם! - ומלשין למחלקת המדינה האמריקאית. אם כל אלו לא שבירת כללי המשחק הפנימיים, אני אשמח לדעת מה כן.
בברכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כותב יפה ונכון
חיים,
דרום,
07/03/05 20:43
|
אתה מבטא את עצמך בדרכים שאני לא מסוגל. הייתי רוצה לקרוא עוד תגובות כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בכל מדינה נורמלית
ארנון,
07/03/05 12:16
|
כל המשפחה הזו היתה יושבת בחורים שלהם בבושה ובחרפה ולא מעיזים להופיע בציבור, לא כל שכן להתראין לעיתונות ש''רודפים את יגאל'' המסכן, מה הוא כבר עשה. אבל אצלנו מסתבר שאין לחוצפה גבול - כל יום קם חכם נוסף ממשפחת אמיר (אמא, אח, אבא) ומעיז בכלל להתבטא בתקשורת. יש להם מזל שלא נגזר עליו עונש מוות כראוי לרוצח ראש ממשלה, כדאי שידעו להעריך את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ועוד קצת מאותו מאמר
אילוף הסוררת,
07/03/05 12:16
|
את ההתפתחות הזאת ניטרלה זחיחות הדעת שאפיינה את מנהיגי המדינה ואת ראשי מערכת הביטחון, נוכח תוצאות מלחמת ששת הימים. התפתח אז מיתוס שאין לערבים שום סיכוי להתמודד במלחמה סדירה ובמלחמה זעירה נגד מערכת הביטחון הישראלית, ''היעילה ביותר בעולם''. המיתוס הזה עודד קידום מקורבים, חסרי כל כישורים, לצמרת כל זרועות הביטחון, ומשם למנהיגות המדינה. ארבל וחבריו התריעו נגד ההתפתחות הזאת, אך קולם היה כקול קורא במדבר.
מלחמת יום הכיפורים תרמה להתפתחות הזאת את ועדת אגרנט ואת סילוקם של הרמטכ''ל, דוד אלעזר, ושל האלופים אלי זעירא ושמואל גורודיש, מצה''ל. כל הקורא היום את דו''ח הוועדה, נוכח כי חבריה לא הבינו את ההתרחשויות וכי למסקנותיהם אין קשר עם המציאות, כפי שמאיר שמגר וחברי ועדתו לא הבינו את המשמעויות הביטחוניות של אירועי הטבח במערת המכפלה בחברון. אבל עצם פעולת הוועדה והבאות אחריה, יצרה מציאות חדשה: נשיאי בית המשפט העליון, מאגרנט, דרך כהן ושמגר, ועד ברק, הם מורי ההלכה של מערכת הביטחון ועל-פיהם יישק דבר, שהרי הכל שפיט והכל בהתאם לאינטרסים ולהשקפת עולמם של נשיאי בית המשפט העליון. מעתה, האיום העיקרי על ראשי מערכת הביטחון אינם הצבאות הסדירים של מדינות ערב וארגוני הטרור הפלשתינים, אלא נשיאי בית המשפט העליון. מכיוון שלא ניתן להילחם בהם, יש להתחבר אליהם, ולגבש את האסטרטגיה של השב''כ בהתאם להשקפת עולמם של כבוד הנשיאים.
אחרי המהפך הפוליטי ב-1977 ועליית מנחם בגין לשלטון, הפכו רוב עיתונאי ישראל, סופריה והפרופסורים באוניברסיטאות - שבוייתו על-ידי בן-גוריון, שאול אביגור, איסר הראל וחבריהם - לאופוזיציה ראדיקלית, למרות שרוב דבריהם היו חסרי בסיס. הביקורת של העילית הכותבת הגיעה לאינטנסיביות-שיא במלחמת לבנון ב-1982 והכתה את השב''כ בפרשת אוטובוס 300 ב-1984. התוצאה: מערכת הביטחון, ובכללם השב''כ, הופתעו מפרוץ האינתיפאדה הראשונה בדצמבר 1987, ותפקודם בשש שנותיה היה גרוע ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
המשך המאמר המאלף על
מורשת ההגמוניה,
ה''לגיטימית'',
07/03/05 12:15
|
השב''כ במתכונתו היהודית הוקם תוך כדי מלחמת העצמאות, ובראשו הועמד ראש המחלקה היהודית בש''י, נאמנו של בן-גוריון, איסר הראל. הראל שימש בתפקיד עד 1952, שנה שבה הוא מונה לראש ''המוסד'' ולממונה על כל שרותי הביטחון. איסר הראל העביר, מן הש''י לשב''כ, את הדגש על פעילות נגד אויב יהודי המסכן את שלטונו של בן-גוריון. הוא גייס סוכנים מקרב הסטודנטים המבריקים והמרצים הצעירים באוניברסיטה העברית בירושלים ובטכניון בחיפה, שהיו לימים ראשי האוניברסיטאות שבהם למדו, שהקימו אוניברסיטאות חדשות ומילאו תפקידים ממלכתיים בכירים. הראל גייס סוכנים מקרב העיתונאים שהיו לימים עורכים בכירים, דוברי משרדים ממשלתיים וליברלים דגולים. השב''כ עקב אחרי יהודים רבים, שתל מכשירי האזנה בדירותיהם ובמשרדיהם, צילם מסמכים אישיים, קרא את מכתביהם והאזין לשיחות הטלפון שלהם.
אחד היעדים לדוגמא, היה חבר מפ''ם בירושלים ולימים שר בממשלת ישראל, ויקטור שם טוב. על אחד השרים הבכירים באחת מממשלות ישראל נתגלה כי את עבודת הדוקטור שלו הוא העתיק ממחקר קיים. במעקב שנעשה אחרי סופר מפורסם שהתעלס עם פילגשו במכוניתו, נטל איש השב''כ את נעליה של הפילגש. בסוף שנות החמישים הושמד חלק גדול מארכיון השב''כ, בניגוד לחוקי מדינת ישראל, כדי למנוע את חשיפת המעשים האלה. מה שלא הושמד יישאר חסוי למשך תקופה ארוכה מאוד, אלא אם כן יחליט אחד מראש הממשלות בישראל, אריק שרון לדוגמא, לשנות את הפרדיגמה.
השב''כ פעל כמובן גם נגד ערביי ארץ ישראל ונגד יעדים אחרים. אחרי מלחמת ששת הימים התרחבה מאוד המחלקה הערבית. אחד האנשים המרכזיים באותה התפתחות היה יהודה ארבל. בסוף שנות השבעים, בסדרת ראיונות, סיפר לי ארבל כיצד הוא וחבריו עשו מאמצים עילאיים להעביר את הדגש בשב''כ מפעילות נגד יהודים לפעילות נגד פלשתינים ברצועת עזה, באיזור שכם ובמקומות אחרים. בזכותם של ארבל, חבריו ופקודיו, יכול היה אלוף פיקוד הדרום, אריאל שרון, לדכא את הטרור בעזה בשנת 1972 ולהוכיח שאפילו אם לא ניתן לחסל את הטרור לחלוטין, ניתן למזער מאוד את הישגיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חומר מאלף להכרת מורשת
בן-גוריון, רבין,
07/03/05 12:12
|
האב המייסד של הש''י היה חבר קבוצת כינרת, שאול אביגור, גיסם של מנהיג ''ההגנה'' אליהו גולומב, של אחד ממנהיגי ''ההגנה'' ותנועת העבודה, דב הוז, ושל ראש המחלקה המדינית בסוכנות היהודית, משה שרת. כישורו העיקרי היה נאמנות עיוורת לבן-גוריון. כישורו השני היה קשר משפחתי עם גולומב, הוז ושרת. אחרי רצח ראש המחלקה המדינית של הסוכנות, חיים ארלוזורוב (1933), ''חקר'' אביגור את הפרשה ודיווח כי אנשי המפלגה הרוויזיוניסטית של ז'בונטינסקי, מפלג ''ברית הביריונים'', רצחו אותו. ממצאי מחקרו של אביגוור לא הועמדו מעולם לביקורת, שכן את כל פעלו, ואת פעלם של הש''י והשב''כ, ''עדיין לא הגיע הזמן לגלות'', אך הם היוו עילה לעלילת דם נגד כל תומכי ז'בוטינסקי. כך הבטיח אביגור את בחירתו של דוד בן-גוריון ליושב ראש הנהלת הסוכנות היהודית בשנת 1935 ואת השתלטותו על התנועה הציונית.
עבור השירות הזה, העניק בן-גוריון לאביגור תפקידים חשאיים עד מותו, והוא קיבל כמובן גם את פרס ישראל על מפעל חייו.
בשנת 1940 הקימו, המיפקדה הארצית של ''ההגנה'' והמחלקה המדינית של הסוכנות היהודית, את הש''י הארצי בפיקוד שאול אביגור. שני סגניו היו אנשים נאמנים לבן-גוריון: דוד שאלתיאל, שטיפל במודיעין הצבאי והמשטרתי, וזאב שרף שטיפל באצ''ל ובלח''י. המפקד הכושל של התע''ש, נאמנו של בן-גוריון, ישראל עמיר, החליף את שניהם ב-1943. ב-1945 ביקשה המשטרה לאסור את עמיר על רצח יהודי והוא הוברח לירושלים ומונה לפקד שם על סניף ''ההגנה''. את מקומו תפס נאמנו של בן-גוריון, דוד שאלתיאל. גם עמיר וגם שאלתיאל היו אנשים חסרי כישורים של ממש, כפי שהוכח מתפקודם כמפקדי ירושלים, במחצית הראשונה של מלחמת העצמאות.
הש''י הארצי הורכב משלוש מחלקות, שפעלו בנפרד זו מזו. מחלקה ע' - היא ''הש''י הערבי'' - בראשותו של עזרא דנין ואחר כך זיאמה דיבון; מחלקה י' (יהודים), ששמה שונה אחר כך בעצת בן-גוריון לפ' (פנימית), בראשותו של יוסף קריב ואחר כך איסר הראל; ומחלקה מ' - היא מחלקת משטרה שצורפה למחלקה המדינית, ובראשה עמד משה בר-אילן ואחר כך ברוך גוריאל.
אנשי הש''י אספו מידע על הערבים ועל הבריטים, אבל עיקר פעילותו של הש''י, לא רק באיסוף מידע אלא גם במבצעים, היתה נגד אצ''ל ולח''י. מאז הקים אביגור את הש''י הארצי ב-1940 ועד תחילת מלחמת העצמאות ב-30 בנובמבר 1947 התקיים בארץ ישראל ''סייזון'' ממושך (עם הפסקה של כשנה, בתקופת הפעילות המשותפת של ה''הגנה'' אצ''ל ולח''י ב''תנועת המרי העברי'', ממחצית 1945 עד מחצית 1946) שבו עקבו אנשי הש''י אחרי אנשי אצ''ל ולח''י , חטפו אותם, שמו אותם במעצר בקיבוצים ומסרו אותם לידי בריטים. בפעילות הזאת השתתפו כל זרועות ''ההגנה'' האחרות ובייחוד הפלמ''ח.
גם במחצית הראשונה של מלחמת העצמאות המשיכה מחלקת ''אברהם'' בש''י לעקוב אחרי אנשי אצ''ל ולח''י. גולת הכותרת של הפעילות הזאת היתה ''פרשת אלטלנה'', שבה תמרנו נאמניו של בן-גוריון, ובייחוד לוי אשכול וראש מחלקת ''אברהם'', דוד כהן, מקיבוץ בית אלפא, את מנחם בגין לעמדה של מחולל הפיכה וכמי שאינו ראוי להיות חבר בממשלות ישראל.
''בדיכוי ההפיכה'' השתתף באופן פעיל יצחק רבין, שהרג עם חבריו ממטה הפלמ''ח אנשי אצ''ל בלתי חמושים בשפת ימה של תל אביב, ובאחרית ימיו אף התגאה בכך. גם לרבין גמל בן-גוריון ביד נדיבה. כמו שבעזרת רצח ארלוזורוב השתלט בן-גוריון על התנועה הציונית, כך בעזרת פרשת ''אלטלנה'' הוא השתלט על מדינת ישראל. מידע רב מסר לי על כך בסדרת ראיונות ברוך גוריאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומר מעניין היכן ניתן לקרוא או
ל"ת
חאלד אלדיבסי,
צל אביב,
07/03/05 13:25
|
|
 |
יישר כוח גדול
יורם,
07/03/05 12:46
|
חבל שאינך מפרסם עובדות חשובות אלו בתדירות יתר כי מידע זה מוסתר מהציבור לאורך שנים, ומטוייח כדי שלא ידע הציבור מי היו באמת אותם ''מנהיגים'', כמה חיי אדם נטלו ואיך עבדה הדיקטטורה הרצחנית של בן גוריון. גם רצח אלטלנה שהיה צריך להילמד כמורשת טואטא מתחת לשטיח שהרי חיי ימנייים לא נחשבים במיוחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בהחלט לתת לו להתייחד עם
צדק צדק תרדוף,
07/03/05 12:11
|
כמה אסירים בכלא -רצוי ערבים רוצחים עם דם על הידיים שאוהבים אותו מאד ויראו לא מהי התייחדות אחורית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא תרצח! אל נקמות ה'.
אתה חסר חבר,
07/03/05 12:07
|
באופן עקרוני אכן יש כאן הפליה. נראה לי גם ששב''ס אכן קטנוני ונקמני. אפילו השופטים מראים חוסר רגישות לצרכים אנושיים. וזו הסיבה, למה אני אוהב את כל אלו!! הכלב ראוי שירדפו אותו עד יומו האחרון (וסליחה לציבור הכלבים). אישית הייתי מוכן להתנדב להיות הסוהר שלו ולודא כי ימיו יהיו שחורים עד ליומו האחרון. לאחר שינפח נשמתו, אז נוכל לנוח, בגיהנום יהיו אלו שימשיכו לגבות ממנו את התשלום בגין הפשע שפשע. לריסה. ליבי איתך. את לא פשעת, העונש שלך אינו מוצדק. אולי תחפשי מישהו אחר שינענע אותך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
רוב המגיבים כאן לא מבינים
אזרח-מודאג,
07/03/05 12:05
|
את הנקודה העקרית והיא שאנחנו מדינת חוק ובמדינתנו מותר לרוצח להתייחד עם בחירת ליבו
בארצות הברית זה אסור
שופטים לא יכולים לשים עצמם מעל לחוק ובטח לא בתרוץ כזה איוולי
יש לשנות את החוק ולמנוע מכל הרוצחים להתייחד דמו של רבין לא כחול ולא יותר מיוחד מדמם של נרצחים אחרים
בושה וחרפה למדינה שלנו מדינת עולם שלישי מפגרת ורוב התגובות כאן מוכיחות לי עד כמה בורים וטפשים רוב הגולשים באנטרנט
בעעעע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יום שחור לבג''ץ-תימרן אותכם
amatzya,
ta,
07/03/05 12:01
|
יום שחור לבית משפט עליון ולדמוקרטיה הישראלית אסון בקנה מידה לאומי איך שהרוצח הצליח לתמרן אנשים חכמים ולדחוק אותם לפינה אוי לאותה בושה זה ניראה כתחילת הסוף של המערכת המשפטית המפוארת שלנו ערכים נשחקים אפילו במוסד מהולל זה שופטים מנבחרי העם כמו ילדים שתפסו אותם מאוננים בפינה.. חורבן הבית של הצדק המשפטי ...אוי לאותה בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
נקמנות לשמה
חיים,
מלבורן,
07/03/05 11:59
|
עונש המאסר נועד לשלול את החופש מאדם שעבר על החוק. אבל עונש המאסר לא נועד לשלול זכויות אחרות מהאסיר. שלילתן נועד אח ורק לספק את יצר הנקמנות ותו לו. נקמנות מעידה עד חוסר בגרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אסור לתת לחלאה להתרבות .
אסי , פ''ת,
07/03/05 11:59
|
ולאלו שיאמרו שזו פגיעה בזכות יסוד של האדם נאמר : איפה אתם רואים פה אדם ?? הבן אלף המזויין הזה הוציא עצמו ממשפחת האדם . שימשיך לאונן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שנסמוך על עדותך?
ל"ת
חולי נפש פסולים,
לעדות!,
07/03/05 12:41
|
|
 |
במאה אחוז
ל"ת
מסכימה,
07/03/05 12:23
|
|
 |
47.
עלבון בית המשפט
שי,
מרכז,
07/03/05 11:58
|
לא עולה על הדעת ששופטים יבזבזו זמנם (ע'ח משלם המיסים) בהתעסקותם עם חיה מיוחמת ובזויה שמלכתחילה היתה צריכה להיות מושמדת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תיזהרו ממנו
פיני,
פ''ת,
07/03/05 11:58
|
הוא עוד יכול,המנייאק המטורף הזה להעביר לה זרע. הוא נוכל ברמה מאוד גבוהה תיזהרו שם בשב''ס,תשגיחו שהכלב הזה,לא יבצע את זממו,
ראו הוזהרתם !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Justice was done
ל"ת
AMR,
07/03/05 11:57
|
|
 |
44.
יום צפירה ליצחק רבין
ל"ת
אהוד,
07/03/05 11:56
|
|
 |
43.
יגאל עמיר = עמלק בן זמננו .
שטולץ,
07/03/05 11:55
|
ולכן צריך להכרית את זרעו של הצורר יגאל עמיר בן שלמה יימח שמו וזיכרו . תודה לשופטי ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שיתיחד באמצעות שליח
לביא,
מרכז,
07/03/05 11:44
|
עמיר התחתן באמצעות שליח. אי-אפשר שישפוך את זרעו לשב בכלא תוך כדי ששליח מתיחד בשמו עם לריסה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
my larisa
Larisas mother,
gehenum,
07/03/05 11:39
|
should not have children that are fathered by the greatest killer Israel ever had. ygal amir killed not only rabin but a dream that we had in our hart for 2 thousand years. All killers should NOT be allowed to have children and lets hope amir is the first one.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יגאל-חזק ידך
לביא,
תל אביב,
07/03/05 11:31
|
|
 |
39.
לריסה המכוערת
ינון,
יפו,
07/03/05 11:30
|
בקרוב סדרת טליויזיה חדשה-לריסה המכוערת.רק שלמזלנו לא יהיה דור המשך לטרימבומבולה ולחלאה הנרקב בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יגאל יא מניאק תאונן כמו באוהל
דני מגולני,
שטח אש מאה,
07/03/05 11:28
|
בטירונות.אתה מומחה לזה ואני מניח שתוך 10 שנים הבובול שלך ישחק עד דק יא כלב שפל ורוצח .הבאת חורבן על עם שלם חרא היית בטירונות וחרא תאכל כל ימי חייך עם הקוקואית הזו.שמע רק בשביל לראות אותך ללא החיוך האינפנטילי שלך היה שווה לסבול קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח - אנא ספר קצת מעלילות עמיר
ל"ת
נועה,
07/03/05 17:45
|
|
 |
ונהנה ממעללי יגאל הטירון השפל
ל"ת
מתמוגג מנחת,
ומת מצחוק,
07/03/05 11:54
|
|
 |
37.
מדינה צבועה ומתחסדת
אזרח-מודאג,
07/03/05 11:24
|
לגרועי הרוצחים המוסמלמים מותר ולעמיר לא?? לפחות שיהיו גברים ויביאו נימוק טוב יותר אני אישית מאוכזב מבית המשפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
פרקליט,
07/03/05 12:09
|
גם לאסירים הבטחוניים לא מרשים להתייחד עם נשותיהם. מבחינה זו אין מקום להפלות את יגאל עמיר רק בגלל שהוא מחבל יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שיתאפק.בע''ה.בס''ד.
ל"ת
.,
..,
07/03/05 11:23
|
|
 |
35.
שיעשו יחסי מין וירטואלי
ל"ת
דוד,
נתניה,
07/03/05 11:18
|
|
 |
34.
זה דיסאינפורמציה
ל"ת
צחי,
ירושלים,
07/03/05 11:15
|
|
 |
33.
עם כל הכבוד לצדק ולשיוויון...
עידן,
07/03/05 11:08
|
... יש אנשים שפשוט עדיף שלא יתרבו. וכן, צריך לעשות חריגה במקרים חריגים. רוצח רו''מ צריך להיענשיותר מרוצח רגיל (ואני לא ממעריציו של רבין, בלשון המעטה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעידן כל הכבוד
טלי,
07/03/05 11:48
|
עידן כל הכבוד על דבריך. אינני מצפה שכולם יאהבו את דאכו של רבין ז''ל , אך לצדד בצרכיו של הרוצח המתועב משמצו תמיכה ולו סמויה במעשה הרצח.. ה''איש'' רצח ראש ממשלה לעולם לא הביע הביע חרטה על מעשהו הנתעב ולהפך מגדל דורות המעריצים את המעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא מסכים אתך
אזרח-מודאג,
07/03/05 11:38
|
הוא רוצח בן עוולה אבל חוק הוא חוק וגם שופטים לא יכולים לשים את עצמם מעליו רוצים שלא יתייחד? תשנו את החוק
החוק כיום מתיר לרוצחים להתייחד
שש הנה שונא אדוני ושבע תועבות נפשו אחד מהדברים הוא איפה ואיפה וגם ידיים ממהרות לשפוך דם נקי
יגאל עמיר עבר על איסור והשופטים עברו על איסור
אבל השופטים בעיניי גרועים יותר מיגאל עמיר כי הם עוברים על האיסור בגלימה של שופטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are a sick maniac
oren,
07/03/05 12:26
|
you are saying that the judges of Israel are worse than the murderer? You are an idiot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you have big mistake
Ratio-Nal,
07/03/05 13:08
|
You are the one that missed the whole point - you moron, the judge should not rule against jewish pesrson and at the same issue support arab muderer and if you think that he can, you should be castrated!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
judges
yes,
07/03/05 12:51
|
|
 |
טעות בידך
ספי,
07/03/05 12:18
|
החוק מתיר לעצורים להתייחד בכפוף להחלטת השב''ס. החוק אינו מחייב לתת להם זכות זאת. ולמרות זאת הייתי שמח עם יעגנו בחוק את איסור ההתייחדות של רוצחים מדרגה ראשונה. לא כל זכות מגיעה לאנשים שלקחו בכוונת תחילה חיים של אדם אחר והרסו משפחות של אחרים. האם יתקבל על הדעת שמישהו שמנע ממשפחה אחרת להתרבות ולהמשיך שושלת ירבה את זרעו לרוב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך חוק, נוצר פה תקדים.
עידן,
07/03/05 12:04
|
תקדימים שינחו בעתיד במקרים דומים, זה חלק ממערכת המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
their human rights ????
b. brown,
yehud,
07/03/05 11:07
|
|
 |
31.
הטרימבובלר הזאת מוזרה
ל"ת
חנן,
07/03/05 11:06
|
|
 |
30.
הנמוק הביטחוני אינו סיבה
י,
07/03/05 11:06
|
הרי אין שום בעיה שכמה סוהרים יהיו איתם בחדר או במיטה בזמן ההתייחדות וכך יוכלו לודא שלא מנצלים אותה למטרות אחרות. ליתר ביטחון אפשר גם לצלם ולהקליט, וגם לשדר כדי שכולם יהיו בטוחים שלא נעשתה שום עבירה. אני בטוח שאם הם יציעו את זה, בית המשפט לא יוכל לסרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רעיון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
07/03/05 11:04
|
|
 |
28.
מי שהתחתן באמצעות שליח
י,
07/03/05 11:03
|
|
 |
27.
לריסה
שלום,
רחובות,
07/03/05 11:03
|
ובמה אשמה לריסה???זכותה להביא ילד לעולם. הרה בעלה יושב במילא כל חייו בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה לא עושים צפירה לזכרו של רב
לברמן,
07/03/05 10:59
|
יצחק רבין היה מנהיג איש קודש ראוי ורצויי כי יהיה צפירה לזיכרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
סןף סוף חדשות טובות
ל"ת
asaf,
07/03/05 10:59
|
|
 |
24.
''מקום המשפט שמה הרשע''
אורי,
07/03/05 10:55
|
מפלים אותו לעומת רוצחים אחרים. מישהו בדק האם הם התחרטו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית קורא את פסק הדין
חנוך,
בית דגן,
07/03/05 12:12
|
היית רואה שכל אסיר בטחוני - כמו עמיר - אסור בהתייחדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח רבין לא דומה לרצח אחר .
דינור,
07/03/05 12:09
|
את אייכמן הוציאו להורג למרות שאין עונש מוות בישראל . ורצח רבין לא דומה לרצח אחר , ואם אתה לא מבין את זה - אז אתה לא אינטליגנט במיוחד . לא מגיע לפושע הזה מה שמגיע לרוצח אחר . כן כן כן . אפילו למחבל הייתי נותן מה שלא הייתי נותן לשרץ הזה . ימח שמו ויאבד זיכרו ואימרו אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אולי עכשיו הוא מתחרט על מעשיו
igaltheloser,
07/03/05 10:55
|
הסכנה האמיתית שבגינה אסור לתת להם להתייחד היא שיוולד להם ילד מה זה מכוער.
נ.ב. הייתי גם מוריד לו את הידיים שלא יהנה לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כאבי בצים לכל החיים!!!
מולי,
דרום,
07/03/05 10:52
|
|
 |
כמו לך, שמאלן מכוער ובתול?
ל"ת
שונא שמאלנים,
08/03/05 05:08
|
|
 |
21.
מי יתן?
ידיד,
צפון,
07/03/05 10:51
|
ושתיצטרך לאונן בסבון כביסה כל חייך..לזכרו של חורבן הבית שגרמת לו..וחיסולו של עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כישתחרר יתייחד , חופשי...חופשי
yori10,
תל אביבי,
07/03/05 10:50
|
כישתחרר בוודאי, אני מקווה בעולם הבא, יתייחד חופשי וללא גבול,
בכל מקרה המוות משחרר. שיזכור את ההשאלה המפורסמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זאת הצדק הבולשביקי של בית משפט
ממשלת השמאל,
והערבים,
07/03/05 10:44
|
הגבוה של השמאל. הצדק אצל השמאלנים הוא בהתאם להשקפה פוליטית ולא בהתאם לזכויות האזרח וחוקי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ההתנהלות סביב עמיר מוזרה מאד
ל"ת
מאד מוזרה,
07/03/05 10:42
|
|
 |
17.
הבל ורעות רוח
אור,
ת''א,
07/03/05 10:35
|
בושה, החלטה נקמנית טיפשית חסרת הגיון ופופוליסטית משהו - השופטים כנראה מנסים למצוא חן בעיני השמאל. כך או כך ההחלטה אינה במקומה ומציבה את הדמוקרטיה במדינת ישראל כאפליה גמורה - הסיבה היחידה להחלטתם היא כי יגאל רצח את רבין - לרוצחים אחרים מותר מה שלו אסור - טפשות גדולה ועלובה לשמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח ראש ממשלה אינו כמו כל רצח
נדב,
צוללת צהובה,
07/03/05 12:16
|
כל רצח הוא נורא. אבל במקרה הזה לרצח יש מימד נוסף: הנסיון (המוצלח) להשפיע על תהליכים פוליטיים באמצעות אלימות. עמיר לא רצח את ראש הממשלה כאדם פרטי, אלא רצח את הזכות שלי ושלך לבחור ממשלה לפי ראות עינינו.
רוצח ראש ממשלה מונע מהציבור הרחב את זכויותיו הפוליטיות הבסיסיות, ולכן יש לעשות כל מה שניתן במסגרת החוק, על מנת למנוע ממנו כמה שיותר זכויות אישיות. זוהי הפרופורציה הנכונה.
כל עוד אין חוק מיוחד כנגד רצח פוליטי, יש לממש את כל ההגבלות בחוק הקיים, על מנת שהעונש יהיה מקסימלי.
לטווח רחוק יותר, צריך לחוקק חוק מיוחד לענישה על רצח פוליטי. כל רצח על רקע פוליטי צריך להסתיים במאסר לכל החיים (לא ב 20 שנה, שהן ''מאסר העולם'' כיום), ללא אפשרות לחנינה, לשחרור מוקדם ולקבלת הנחות והקלות כלשהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי,אתה פשוט אידיוט
ל"ת
דביר,
08/03/05 02:40
|
|
 |
איזה זכות דמוקרטי,מגיע לרוצח?
ל"ת
ציון,
07/03/05 11:37
|
|
 |
16.
צ-ב-י-ע-ו-ת, נקמנות לשמה
ל"ת
אזרחית מהשורה,
07/03/05 10:34
|
|
 |
אזרחית מהשורה התחתונה
ל"ת
דוד,
נתניה,
07/03/05 11:01
|
|
 |
15.
זכות פרו ורבו
שלום,
רחובות,
07/03/05 10:32
|
|
 |
14.
זה עונש שלא מוכר לי .
מה קורה פה ?,
07/03/05 10:19
|
מה זה נותן לנו כחברה ? זה רק מזיק . מדוע למנוע צורך אנושי ? האם אנחנו נותנים עונש לפושע כדי להתנקם ? כדי להיות לא אנושיים בעצמינו ? או , אולי העונש ניתן כהגנה על החברה + הרתעה +חינוך הפושעים ??????????
אנחנו לא מחפשים נקמה , אלא חברה בריאה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר בשם עצמך, אני כן מחפש נקמה
ל"ת
הנוקם,
07/03/05 10:58
|
|
 |
לא מובן????
ליטל,
תל אביב,
07/03/05 10:32
|
לאיש כזה נבזה ושפל בשחר להפסיק חיי של אדם (ראש הממשלה), מגיע להנות מפורקן מיני?????????? בזיון לחשוב בכלל שמונעים ממנו משהו...הוא מנע חיי אדם יקר!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה את נאיבית או שקרנית
ליאור ש.,
בנימין,
07/03/05 11:04
|
הרי למי שירצח תינוקת יהודיה יהיה מותר להתייחד עם בת זוגו וכאן אוסרים זאת רק כי הוא רצח את רבין. השליט אינו מעל כולם ודמו לא יותר כחול משל נתיניו. אם לאסור על רוצחים להתייחד אז לאסור לכולם ולא מי שרצח אדם זה או אחר לפי גחמות פוליטיות. אז לאסור לכולם או להתיר גם לו. חוק זה חוק ואין איפה ואיפה. הפרצוף האמיתי של הדמוקרטיה המזוייפת נתגלה במלוא מערומיו ועוד ידכם נטויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטעה את כולם
אחד שיודע,
07/03/05 12:11
|
מה שאתה אומר פשוט לא נכון. אסירים בטחוניים ערבים לא זוכים להתיחדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לליטל
חיפאי,
חיפה,
07/03/05 10:55
|
יש לך טבלה של נרצחים שוים יותר ושוים פחות? אם כן את מוזמנת להכנס להיכל הגזענים. אם לא, למה שיהיה דין שונה בין רוצח לרוצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיפאי יקר
ליטל[,
תל אביב,
07/03/05 12:14
|
אני הכל חוץ מגזענית ואני לא חושבת שצריך לעשות איפה ואיפה. מבחינתי כל אדם שרצח, לא מגיע לו להנות מחיי מין והתייחדויות....וכן, במקרה הזה, שנעשה רצח שזיעזע עם שלם ורצח אדם נקי מאשמה, רק על דרכו לשלום ודעותיו הפוליטיות, זה חמור ביותר ומה לעשות, יגאל אמיר הוא לא סתם רוצח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור והחיפאי-אתם אנשים רדודים
ל"ת
אובייקטיבי,
07/03/05 12:12
|
|
 |
13.
אני מוכן להתיחד עימה
ל"ת
חזיר,
07/03/05 10:15
|
|
 |
12.
I agree, the state really
The Vet,
07/03/05 10:03
|
I agree, the state really mistreats them. BUT THEY DESERVE every little bit of it!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עונש מוות היה פותר את כל העניי
ל"ת
*,
07/03/05 09:54
|
|
 |
10.
לפחות יש מעט צדק בעולם!
אלדד,
07/03/05 09:54
|
|
 |
צדק?
ליאור ש.,
בנימין,
07/03/05 11:06
|
למחבלים שרבין יצר ונתן להם נשק ותקווה אתה לא רוצה עונש מוות אבל למי שחיסל אותו אתה רוצה? למה לא נתחיל בחברים של רבין מהחמאס וניצי הפתח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור - אתה השותף של עמיר ??
שמיל,
07/03/05 12:15
|
ככה אתה נשמע . אז או שאתה פאנאט מטורף , או סתם אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חוצפן!!
asaf,
07/03/05 11:38
|
אדם כמו רבין תרם כל חייו בשביל שאתה תוכל להגיב מהאינטרנט המסריח שלך את תגובות הנאצה שלך
תתבייש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Ha Ha Ha
Tamir,
Tel Aviv,
07/03/05 09:53
|
|
 |
8.
יגאל
הפולינזי,
פלסטין,
07/03/05 09:51
|
|
 |
7.
זה היה צפוי
חשוך ימי בינימי,
07/03/05 09:51
|
פסק הדין הזה הוא גיבוב של שקרים, וכותביו יודעים זאת היטב. אינני מאמין שהם מאמינים במה שכתבו.
''לחישה באוזן'' של יגאל ללריסה אינה מסכנת אפילו חתול. אין בישראל טיפש שיאמין להבל כזה (טוב, אולי חוץ מאחד-העם-הארץ...).
אלא מה, לא נעים לשופטים ''הנכבדים'' לומר את האמת, שהם פשוט נהנים להתעלל במי שהרג את מייסד דתם, את ה''שהיד'' שלהם. אז נוח להיתלות בסיבות ''בטחוניות'' שלא היו ולא נבראו. (אגב, סמיר קונטר, שרצח אב ושתי בנותיו בנהריה, התחתן פעמיים בכלא והוליד ילדים, וגם לומד לתואר שני באוניברסיטה הפתוחה...! הוא לא מסוכן? וכמוהו רוצחים רבים אחרים).
העניין אינו עמיר, העניין הוא ששופטי בג''צ אינם אלא שחקנים המדקלמים את הטקסטים שמאפיית השמאל שמינתה אותם שמה בפיהם. זהו חבר שקרנים ופושעים ולמרבה הבושה, אלה שופטיך ישראל.
אבל יהודים בכל הדורות האמינו שיום יבוא ותתקיים נבואת ישעיהו ''ואשיבה שופטייך כבראשונה ויועצייך כבתחילה. אחרי כן ייקרא לך עיר הצדק, קריה נאמנה''.
ועדיין לא אבדה תקוותינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל ההשוואות של יגאל אמיר
קופת שרצים,
07/03/05 11:40
|
למחבלים רוצחי יהודים הן לקויות מיסודן. ברור וידוע שאויב מתנהג כמו אויב הוא הורג בנו הוא זורע אימה ומטרתו להחלישנו בכל דרך אפשרית כי הוא רואה בכל דרך את הפתרון להשגת המטרה ואילו הם ''כללי המשחק''. אבל..שקם אחד מתוכנו ולא משנה שמאל/ימין ומפר את הכללים הבסיסיים ופוגע באחד מ''השבט'' מהכלל ביהודי אוטומטית הוא מבטל ומבדיל את עצמו מאיתנו עונשו שונה מכל רוצח אחר ........ ואנו חייבים לטפל בו בדרך שונה ללא אמנת ז'נבה וללא שום זכויות.....וכמו שכולם מכוונים את האנטנות לארה''ב צאו וראו מה ''ידידנו הטובים'' עושים לגונתן פולארד(והוא רק התעסק עם מסמכים). לכן זעקתכם מחלישה את כולנו כחברה כקבוצה .ואני מכוון את דברי גם כאשר אנשי שמאל יפגעו בביטחון המדינה ויגרמו להרג מיותר (אחמד טיבי וברכה הם לא אנשי שמאל...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בור
משה,
07/03/05 11:25
|
|
 |
על פי דבריך
ספי,
07/03/05 11:10
|
אתה תומך ביגאל עמיר ובמעשיו (כאילו הבעיה היא ימין ושמאל). רוצחים כמוהו וכמוך קיימים יש רבים ומוטב, ביחוד בתקופה זאת, שילמדו שלרצח פוליטי יש מחיר נוסף - הם לא יולידו ילדים. אני בכלל לא בטוח שלרוצחים מדרגה ראשונה צריך לתת להתייחד בלי קשר לדתם, מוצאם או נטייתם הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא בטוח?
חשוך ימי בינימי,
07/03/05 11:47
|
אז לידיעתך, סמיר קונטר, עמי פופר ועוד רבים (ולא בהכרח טובים...) שנידונו ליותר ממאסר עולם אחד התחתנו בכלא והולידו ילדים. גם ברגותי יכול להתייחד בכלא עם אשתו ואף אחד לא טוען שהוא מעביר באמצעותה מסרים לפקודיו בטנזים (שהם רבים ומסוכנים יותר מפקודיו של עמיר, שספק אם הם בכלל קיימים). הסיבה היחידה שמונעים זאת מעמיר היא זהותו הפוליטית של קרבנו והיותו מייסד הדת האוסלואידית והשהיד הראשון שלה. זו הסיבה היחידה, וכל היתר שקרים.
מילא אלו אמרו זאת במפורש. אבל השופטים משחקים את המשחק הצבוע של הפרקליטות ועוטפים את הגזענות הבוטה הזו במעטה ''ביטחוני'' מזוייף.
ואחר כך יש עוד מי שמטיף לי להאמין למוסד המתועב והשקרן המתקרא ''בית המשפט העליון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים דתיים פנאטים כמוך
ספי,
07/03/05 12:24
|
מואסים בבית המשפט העליון כיוון שהוא המעצור האחרון כמעט המונע מהם להשליט את חוקי ימי הביניים שלהם על כלל הציבור. אין קשר לפסיקה זאת ולריגוש שאתה מקבל מקללותיך למוסד המאוד מכובד הזה. אבל אני חייב לומר שאני נהנה דווקא מתגובותיך בדיוק כפי שאני נהנה (ללא שמץ של צביעות) מתגובותיכם ההיסטריות בעניין ההתנתקות. דווקא שם ובמקרים דומים לא בחלתם באפשרות לרוץ לבג''ץ ובקרוב נראה עוד כמה עתירות. ככל שתגובותיך יהיו יותר חשוכות כך ההנאה האישית שלי תהיה גדולה יותר. יום נעים לך וליגאל עמיר המתאפק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו עם עתיק יומין
חשוך ימי בינימי,
07/03/05 13:11
|
ולכן איננו מתרגשים מהנאה רגעית ומצחוק חולף של אנטישמים, או מה שגרוע יותר אוטו-אנטישמים כמוך, השמחים לאידם של בני עמם שלהם.
מוסד ''מאוד מכובד''? אולי בסדום. אני לא מכבד מוסד שיפוטי שכשיגרה ובמעשים שבכל יום משקר, מעוות דין ומעקל משפט על פי הזהות הפוליטית או החברתית של העומדים לפניו. יש בין השופטים מאופקים ומתוחכמים יותר (כמו ברק) ויש ריקים ופוחזים כמו חשין ודומיו. אבל כולם שופטי סדום. גם בבריה''מ של שנות העשרים והשלושים היו בתי משפט, וזה שבירושלים לא טוב מהם.
את כולם יכסה העפר וכולם יאבדו בתהום הנשייה, אבל עם ישראל חי ויחיה לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בבקורת על הבגץ
מוחה,
07/03/05 21:19
|
גם אני מצטרפת לבקורת על הבגץ אך לא מפני שאסר על רוצח רבין להתיחד עם פילגשו, הם הלא אינם נשואים כחוק, אלא מפני שדחה שוב את בקשת חמשת המורשעים ברצח דני כץ למשפט צדק. ואין שום הוכחה שיש להם קשר לפשע המתועב. פשוט על בן מיעוטים, שכידוע אינם עם עתיק יומין אלא נבראו אתמול, אפשר לטפול כל נבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת שוטים
שלום,
רחובות,
07/03/05 10:40
|
|
 |
הלוואי
ליאור ש.,
בנימין,
07/03/05 11:08
|
אבל קודם הם ישחררו מאות רוצחים פלסטינים. אל תחיי באשליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופטים בעלי חוצפה אטימות וצביע
אור,
לגויים,
07/03/05 10:32
|
צביעות לשמה אין מילה אחרת לתאר את ההחלטה הטיפשית והמיותרת הזאת - רוצחים מכל הסוגים - ולא משנה אם הם ערבים או יהודים רוצחי ילדים ונשים - להם מותר להינשא ולהוליד ילדים וללמוד ובעצם לעשות הכל - רק לרוצח רבין לא למה - כי הוא רצח את רבין - זאת הסיבה היחידה - ההחלטה היא טיפשית חריגה ולא דמוקרטית בעליל - תתביישו - שופטים עלובים חסרי חוליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TAMBEL
ל"ת
דוד,
07/03/05 11:26
|
|
 |
6.
הם פתטיים - אבל לא צריך להתעלל
ל"ת
תעזבו אותם,
07/03/05 09:47
|
|
 |
5.
שעתו המכוערת של בג''צ
אמנון,
07/03/05 09:44
|
טוב שיש לשופטים גלימות שחורות בהן יוכלו לכסות פניהם בבושה. אין כאן צדק. יש רק התעללות ונקמנות. המוסר הכפול והחוקים הסלקטיביים מתאימים למשטרים אפלים. דין אחד לרוצח ראש ממשלה, מתנחל, אזרח, איש אישה ונער. בית המשפט נכנע לקול ההמון הפרימיטיבי שצרח נקמה, נקמה, נקמה וקיבל החלטה שתזכר לדראון עולם בהסטוריה הדמוקטית של מדינת ישראל, או ממה שנשאר ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
מנחם מנדל,
07/03/05 11:23
|
סתם נקמנות, שמו אותו בכלא בגלל שהוא דתי, צריך בכלל לתת לו תעודת חסיד אומות עולם ו 72 בתולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כן נקמה והרתעה
המון פרימיטיבי,
07/03/05 11:14
|
בית כלא זה לא בית מלון עם מיטת כלולות ע''ח המדינה. אח''כ נצטרך גם לשלם את החשבון של עשרת הזיפטים הקטנים שיוולדו לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מוסר כפול'' אפשרי
שאול,
רחוק,
07/03/05 11:09
|
הנבל ''רק'' רצח ''רק'' רצח בן אדם ''רק'' רצח ראש ממשלה ''רק'' רצח מדיניות ודעות של בוחרים ''רק'' רצח הנחה (שכולנו היינו גאים בה) שאצלנו לא יהיה רצח פוליטי ''רק'' רצח .....
לא מתחרט, משמש סמל לקיצוניות מסוכנת, לא בן אדם
אין לגביו מוסר כפול - פשוט אין חוק שצפה מעשי מפלצות כזו.
שימשיך להיות בבידוד לעולם, זה הכי אנושי למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר?
חשוך ימי בינימי,
07/03/05 13:13
|
אסור לרצוח ''מדיניות ודעות של בוחרים''?
אם כך, מה דינו של שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב - נכון מאוד - ההחלטה
אור,
לגויים,
07/03/05 10:28
|
ההחלטה הינה רק לשם התעללות ועונש על העונש שבו נמצא יגאל אמיר - זאת חוצפה מצד השופטים הצבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת התעללות???
מאזו,
07/03/05 11:17
|
תכניסו אותי לתא איתו לשבוע, אני אראה לכם התעללות מהי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''רק'' רצח-אין בו שום סיכון ממשי
ל"ת
דנה,
07/03/05 09:42
|
|
 |
3.
למה לרוצחי יהודים אחרים מותר?
ל"ת
איש תוהה,
07/03/05 09:41
|
|
 |
2.
אין דבר, בגהנום יהיה להם זמן
ל"ת
רונן,
07/03/05 09:39
|
|
 |
1.
לריסה חוצפנית מהזהיכוליםלהרוג
אלמונית,
הרצליה,
07/03/05 09:36
|
בשיא החוצפה לריסה אומרת יכולים להרוג את שנינו. יגאל עמיר הרג אישיות כל כך חשובה - רבין ז'ל - שיש ללריסה זכות לפתוח את הפה שלה-לא רק שיכולים להרוג אותה - לא יזיק אם היו נותנים עונש מוות ליגאל עמיר - ואז היו מונעים את האלימות - אני בעד עונש מוות לרוצחים - ולא משנה אם זה בשתוף פעולה של גופים פוליטיים. לאף אדם אין זכות להרים כלי נשק על אדם אחר ........ועוד אחר כך מבקשים זכויות לעצמם. לאן הגענו???????????????????????????????????????????????????????????????????..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלן גזען-אוהב ערבים שונא יהד
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
07/03/05 10:51
|
יהודים. את הדברים הללו אתה לא מייחל לרוצחי נשים, ילדים וטף הערבים. כי אתה שייך לעם הערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אמיר או איך שלא קוראים לו
אביחי,
תל אביב,
07/03/05 11:29
|
|
 |
70 בתולות מתאימים לך יותר
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
07/03/05 11:47
|
|
 |
.
יהודי,
ארץ ישראל,
07/03/05 12:27
|
|
 |
אישיות
שלום,
רחובות,
07/03/05 10:38
|
|