 |
38.
Almost true
Abadaya Yosef,
09/03/05 23:53
|
Mostly you are right.
One little mistake is that you didn't distinguish between what you've quoted fron Zartel and the uage of that by the French comedian.
Zartel said that there are places we use the holocust political gain while the French guy said it ALL acynical usage !
What Zartel wrote (and you've quoted) is right we do use the holocust in cheap way (netsarim for instance) The French guy manipulated it for its own antisemitism
Not 100% Zartel's fault
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מדוע הם פונים החוצה ?
אליוי,
06/03/05 07:20
|
אם הבעיה נמצאית בתוך ישראל בתוך הפוליטיקה הישראלית מדוע הם הולכים לבכות בחו''ל ?? האם הם לא למדו על חורבן בית שני? חורבן הבית התחיל בפניה של 300 עשירים יהודים מירושלים אל רומא שתבוא ותציל את עם ישראל מהשחיתות של בית החשמונאים ! והסוף הרי ידוע !! הרי האמת זועקת מול העולה שהשמאל מעולל לישראל ולעם היהודי !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אתה לא טוב מהם
אנטוני הופקינס,
06/03/05 01:05
|
במקום להשתמש במינוח הפולש הערבי לארץ ישראל,אתה משתמש במינוח הכובש היהודי בארצו, אם היהודי כובש בארצו? טיעון שאתה משתמש בו אז למה לך לטעון על אחרים. ולידיעתך האנטישמיות לא באה בגלל שאחרים טוענים לרצח פלשתינים ,האנטישמיות מרימה ראש בגלל שהיהודי חלש ותבוסתן ,כמו שאתה וחבריך דואגים לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ימיני הוא קול השפיות
ישראלי נורמלי,
06/03/05 00:56
|
בינות לדוברי הימין הקיצוני המיליטריסטי לבין עדת מופרעי השמאל שונאי ישראל (שרבים מהם הגיבו פה בחמת זעם קדושה ובדמוגגויה הטיפוסית -ראו את שטוף המוח ''נועמי מלסבואה''), טוב שיש מי שמחזיר נימה של שפיות לשיח הציבורי הישראלי. נמאס מעדת הטורפים הקיצונית - מימין ומשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי הנורמלי
יוסי,
ירושלים,
09/03/05 08:56
|
אתה יודע מה הבעייה העיקרית? שהשיח הפוליטי בארץ בידי הקצוות. אותם שומעים בטלויזיה, ולצערי, אפילו בגופים הפוליטיים הגדולים, הם נשמעים טוב יותר מהקול השפוי. אלו הם הפיגלינים בליכוד, אלו הם אנשי מרץ (סליחה, יחד) שמרגישים צורך נוראי לרצות את השמאל הקיצוני. דע נמאס למען האמת, והגיע הזמן שיישמע הקול הציוני השפוי. אולי כדאי שסו''ס תקום התארגנות כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הפרופסורים באנגליה כאלה אהבלים
מקשה,
06/03/05 00:01
|
מי שמנסה למכור לנו שפרופסורים אנגלים חושבים שלפחות חצי מיליון פלשתינאים נהרגו על ידי צהל ב 4 השנים האחרונות, ואולי אפילו 6 מיליון, ממש כמספר היהודים שנספו בשואה, יכול גם לומר על חוקרים ישראלים, שדעותיהם שונות משלו, שהם אנטישמים. ימיני, הפסק להסית בשיטתיות נגד אנשי האקדמיה, זכור את דברי שר התעמולה גבלס, ששקר שחוזרים עליו השכם והערב מתקבל לבסוף כאמת. מישהו עוד ירצח את זרטל בגללך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו ירצח את ישראל בגללם
בוזגלו,
06/03/05 09:38
|
לנוקשה שלום. מעניין שאתה מבקש להשתיק את הביקורת של ימיני, בטענה שמישהו עלול לפגוע בזרטל. אולי תציע גם להשתיק את זרטל וחבריה, משום שבגלל השקרים שלהם, מדינת ישראל נפגעת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מסכים עם כל מילה של ימיני
צברי אחד מהעם,
05/03/05 23:32
|
כי הוא פשוט צודק ב-100 אחוז!! ד.א.-כתבתי עוד תגובה אשר משום מה לא פורסמה!!??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כשקולט אביטל הייתה קונסולרית..
הייתי,
בארה''ב,
05/03/05 19:41
|
כשקולט אביטל הייתה קונסולרית ב-NY, היו מזמינים אותה לעימות מול דובר פלשתינאי. הפלשתינאי היה יורד על ישראל והיא הייתה מסכימה איתו (!). היה רק דובר אחד מעולה בשם אלון פינקס. אבל סילבן נתן לו ללכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון *הייתי* משקר במצח נחושה!!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
05/03/05 22:27
|
קולט אביטל היתה מעולה כמסבירה של ישראל-בהגדרתה את מהות הציונות האמיתיתית החותרת לשלום הוגן עם שכננו-תוך בטחון ופריחה לכל.
אלון פינקס היה דובר טוב מאד לתקופת העימות עקוב הדם-כמו שנתניהו היה דובר טוב לתקופה שישראל סירבה להכיר בפלשתינאים כעם.
הגדרה: טוב משמעותו הסטת החיצים התעמולתיים כלפי ישראל, למרות שחלקם מבוססים(ביחוד בזמן נתניהו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אמנים ישראליים בשרות האויב!!!
אחד,
05/03/05 14:03
|
בקולנוע הישראלי יש לא מעט אנשים המתגייסים להוכיח שוב ושוב כמה אנחנו הגרועים בעולם. מאלון גרבוז תוך מוחמד בכרי ועלילת הדם שלו ''גנין גנין'' ועד במאית הסרט ''אור'' שניצלה את הבמה בפסטיבל קאן לא לקדם את הזונות באשר הם אלה שהעולם יציל את הפלשתינים מהזוועות שעושים בו היהודים. כמו גם אייל סיוון העורך את משפט איכמן כמו שנוח להשקפתו - שקרים שהוא מצדיק בשם החופש האמנותי. --- הגיע הזמן כי מדינת ישראל תפסיק לממן את הישראלים האלה הבאים לחסלה מבפנים. שמישהו יקח כבר אחריות על זה ללא פחד מה יגידו השמאלנים בתקשורת. --- אם לא נעשה זאת הדמוקרטיה הישראלית השברירית תעמוד בפני קריסה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מסכים לכל מילה של ימיני !!
אליוי,
05/03/05 09:49
|
מקריאת הרזומה של עדית זרטל ודומיה עולה עובדה אחת ! האנשים האלה מתפרנסים מעובדת היותם אנטי ישראלים כיהודים החיים בישראל ! ברגע שיעברו לגור בחו''ל ה''אפיל ''שלהם וכוח השכנוע שלהם ירד וכמובן ירדו פרסומם והכנסתם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ימיני אתה בולשביסט!
J.R.,
05/03/05 04:35
|
אתה בעצם שולל מכל ישראלי ''נאמן'' את הזכות לבקר או אפילו לחקור את התנהגותה של מדינת ישראל (לרבות דברים שאירעו בעבר הרחוק), כי איזה שהוא אנטישמי עלול לצטט אותו בצורה מעוותת ולגרום בכך ''נזק'' לישראל.
כמי שגדל והתחנך בארץ בשנות ה-50 אני מעיד שאכן בהחלט היה חינוך שגבל בשטיפת מוח ל''אובססיה למוות ולמות קדושים''. מהפיכתו של י''א באדר (מי זוכר היום מה זה?) ליום זיכרון מרכזי עם עצרות ומסכות ושירים נוגים והירואיים, דרך שירים כגון ''מדם ועד באר שבע, ממזרח עד ים, אין אף שעל בארצנו שלא רווה בדם'' (שיר אחד מיני רבים) ועד להטפה שהדבר הטוב ביותר שיוכל לקרות לנער ישראלי הוא למות למען המולדת. על עובדות אין להתווכח. הנחמה היא שישראל התקדמה מאז ולמעט הימין הקיצוני כבר אינה עובדת את פולחן הדם הזה.
אז הכבד לך מר ימיני ואל תטיף לבולשביזם. זכותו של כל אזרח ישראלי לבקר את מדינתו או לסקור את ההסטוריה שלה בלי לעוות אותה בגלל החשש ש''אנטישמים יצטטו אותו''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
A great article
ל"ת
AMR,
05/03/05 04:27
|
|
 |
27.
?Now, what we are doing about
ל"ת
AMR,
05/03/05 04:19
|
|
 |
26.
ימיני לא קרא את הספר של זרטל
מרק,
לוס אנג'לס,
05/03/05 03:43
|
אם הוא היה קורא אותו הוא היה יוצא נגד המתנחלים העושים שימוש ציני ומבזה בשואה, ולא משתלח בכותבת.
ישראל עשתה ועושה שימוש נלוז בשואה. החל מההשוואות שעשה בגין בין הפלסטינים לנאצים וכלה בהשוואת עראפת להיטלר. השוואות מעין אלה הן זילות השואה ופגיעה בזכר הקרבנות.
המתנחלים למדו את הטריק וממשיכים במסורת השימוש הציני והבזוי בשואה להצדקת המשך דיכוי הפלסטינים.
בעוד ישראל כובשת, מגרשת, הורסת, מתעללת היא מתלוננת על האחרים שהם נאצים או גזענים. רוב האירופאים וחלק הולך וגדל של האמריקנים מרגישים בחילה מוצדקת מאלימותה ובכיינותה של ישראל.
גם אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למקק, טוב יעשו אזרחי המדינות
המחלקה הסגורה,
05/03/05 17:33
|
שעשרות ליטראות של חמאה מרוחות על ראשיהם אם לא יצאו לשמש. אתם האמריקאים מטיפים לנו על כיבוש? יכול להיות חבובצ'יק שקרבתך לעיר הסרטים היא זו המעוורת את עיניך? אתה זוכר שארצך כובשת שתי מדינות? אתה זוכר את היומיים ההם שמדינתך הרגה 300 איש בעיראק? ראית צילום של החור שפעם היה כפר שחגג חתונה באפגניסטן אחרי הפצצה שלכם? אתם מרגישים בחילה? אנחנו הקאנו פעמיים אחרי התגובה שלך. פעם בגלל עירק ופעם בגלל אפגניסטן. חוצפן אמריקקי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרק, חשפת את בורותך
בוזגלו,
05/03/05 16:52
|
מדובר בשני ספרים שונים. אתה מדבר על ''אדוני הארץ'', שזרטל כתבה יחד עם עיתונאי מהארץ (עקיבא אלדר), וימיני כותב על ספר אחר - ''האומה והמוות''. אם לא היית מציין את הספר השני, היינו חושבים שאתה יודע משהו. עכשיו ברור שאתה סתם אידיוט. אגב, קראתי את שני הספרים. הספר הראשון - זוועה. הספר השני דווקא מומלץ לקריאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ימיני לכלכת. את זרטל על
עין,
ירושלים,
05/03/05 01:07
|
חנה ארנדט כנראה לא קראת. מן הסתם גם לא את ארנדט עצמה. הקישור שאתה מייחס לארנדט, בעצמה פליטה יהודייה מהמשטר הנאצי, קישור לכאורה בין ציונות לבין נאציזם - מוריד לך לא מעט נקודות על אמינות. חבל. המבוא של זרטל לספר החדש על ארנדט שאותו ערכה, מתמודד באומץ רב עם החרם המשונה על ההוגה החשובה, בעקבות ספרה על משפט אייכמן. נחוץ יותר מדמיון פרוע כדי לייחס לארנדט, ולזרטל בעקבותיה, את הכתוב ברשימתך. הפעם פשוט התלהמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
writing rubbish
jamal,
paris,
04/03/05 20:51
|
I hope that you have seen and read the text that came out in the london times of today .All the words were not nor from me but you can see for your self that all the words within were the truth.It takes a strong person to actual come out and say these kind of things as they are the truth.Not only the Mayor of London knew about all these but again Mr Anthony zini of the Us said just about the same thing that the president of the US went to war with Iraqi with the hope to help the Jewish state and to destabilize the arab world and Islam......
And you can see again , they are staying to do the same in Syria , why just to make Israel a stronger state more than the arab states.....My big dream will now for the Us to attack Syria and they will have on thier hands the same problem now faced with in Iraqi.However , i will challenge you to once in your life time write something constructive instead of being destructive and however, use your intelligence to bring people together instead of writing rubbish ever now and then that you write.
Finally , i will submit to you that if only some good politicians can speak up theirs minds as the story is and not to be afraid because of being in offices , they the world will be a better place and consequently, the Jewish people will then know that what they are doing to the Palestine and the arab world in general is not good and they should subsequently stop , i mean put a stop to grapping the Palestinians 's land and properties and give then the rights that are due to them all.Moreover , you will see from what has been spoken yesterday and what had happened in the Lekod party signifies they the Jewish people , do not want peace with the Palestinian people.I would therefore , will like to read your answer directly in your paper.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הכבוד ימיני.
משה,
04/03/05 19:45
|
סוף םוף מאמר לעיניין וכל מילה נוספת מיותרת. אני גאה בך ימיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מי גורם לאנטישמיות החדשה
מלכה פדרמן,
חיפה,
04/03/05 18:50
|
בן דרור ימיני, אם יש את נפשך לדעת את המעיין ממנו יונקת שנאת ישראל החדשה, אל בית המדרש סור, החדיש חדש, ביצהר. פשוט יותר, קרא את הכתבה היום במעריב. זה מה שרואה העולם בחדשות ומתחלחל, גם אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בן דרור ימיני - כתבה מצויינת !
ל"ת
Vered,
04/03/05 18:42
|
|
 |
20.
זו בעקרה בעית עובד מעביד.
Metziuty,
04/03/05 17:47
|
מאמר מדהים, נושא שאסור לעזוב, תודה בן דרור, גם בשם אלפי קבוצות פרטיות של יהודים טובים המתאספים שבועית ברחבי העולם ע''ח זמנם הפרטי כדי להגיב במדיה על אנטישמיות בעולם. הם לא יכולים להבין כי אנשים, יהודים, כמו מגיבה (14) תומכת באנשים המנסים להפריד אותם מהחיים.
אנחנו עוסקים כאן ברגשות ופעולות בלתי נורמליות, לכן גם התגובות הן מגוונות ולא תמיד מובנות :- * חלקן מצדיקים את משמיצי המדינה המקצועיים, ומאשים את הנרצחים. * חלקן מתפלל לאלוהים ומקווה כי הוא יעניש את האירופים עם התרבות הערבים שם. * וחלק מהמגיבים אף טוען כי זו מחלה יהודית ללא תקנה.
הבעיה כמו כל הבעיות עם הקיצונים שונאי היהודים הם הכספים. אנשי אקדמיה ואחרים המצ'ופרים מכספי משלם המיסים מחד. והעדר מנגנוני הגנה על העם, הוא המלבה אנטישמיות בעולם.
תארו לעצמכם מפעל פרטי בו היה שכיר משמיץ ברבים את המפעל, או את עובדיו... ימיו במפעל היו ספורים ולא היו נמצאים לו מגינים שיאשימו את בעל המפעל בצרות מצח, כולם היו מבינים.
כנ''ל גם עם כל המשמיצים האקדמאים, ואלו שקבלו אותם לעבודה, הם חייבים להיות מפוטרים ללא פצןיים, וכאן זה ענין של מוות וחיים ולא של צדק או חופש אקדמאי, להשמצת יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מאמר מעולה כרגיל - ישר כוח!
ל"ת
זעץ,
04/03/05 17:37
|
|
 |
18.
דמגוגיה בגרוש
ימיני הדמגוג,
04/03/05 16:50
|
חבל על כל אלה שטורחים - ואני בתוכם - להגיב. הדמגוגים שלנו ימשיכו בשלהם עד כלות המדינה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ימיני אתה תקליט שבור
ל"ת
משה,
04/03/05 15:11
|
|
 |
משה, אתה נודניק ואדיוט
לוכד קיפודים,
06/03/05 00:50
|
|
 |
16.
חבל על הדיבורים:
שלמה,
חיפה,
04/03/05 14:50
|
מדובר במחלת נפש לאומית של העם היהודי. זה דבר ישן, חיינו איתו מאז ומעולם. המאמרים שלך לא ישנו דבר, רק יתנו להם עוד במה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
I study in an Ivy Leauge
David,
04/03/05 14:28
|
school (not Columbia) and I couldn't agree more with this article. In my campus Israel is protrayed as a white supremacy. Many anti-Israel pundits, as Noam Chomsky get a much wider publicity than we might expect and cause real damage by demonizing Israel in the eyes of the next leaders of America. Israel needs hasabara on campus ASAP.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מנת המקארתיזם השבועית !!!
נועמי,
פורטוגל,
04/03/05 14:23
|
בתגובה פאבלובית בלתי נשלטת משפיע עלינו מידי שבוע מר ימיני את מנת המקארתיזם הבלתי נמנעת שלו. עפ''י ימיני , קיים אינטרנציונל של של שונאי ישראל ( מעין מהדורה מהופכת של זקני ציון ) המורכבת מאנטישמים מבית ומחוץ המסווים את האנטישמיות שלהם באנטי-ציונות ושינאת ישראל. ועכשיו דבריו של סטנאפיסט צרפתי משמשים כלי לנגח את עדית זרטל . מר ימיני, כמו עדת קוראיו-מעריציו, לא טרח לקרוא את ''האומה והמוות'' של עדית זרטל שעיקרו דיון בחנה ארנדט. הוא גם לא טרח לקרוא את ''זהבם של היהודים'' סיפרה הקודם והחשוב של עדית זרטל - אבל כל זה לא מונע ממנו לסמן אותה '' כשונאת ישראל '' נוספת.. כל ביקורת על מעשיה של ישראל, זוועות הכיבוש, הרצח של פלשתינים, גירוש, נישול מאדמתם, גזל אדמותיהם לטובת הרחבת מפעל התנחלויות מתועב וקולוניאליסטי, חוקי אזרחות גזעניים הקורעים איש מזוגתו , הורים מילדיהם - כל זה ''מוצדק עפ''י מר ימיני בגלל ''הטירור'' !! אבל מה לעשות מר ימיני, וכל הפרקטיקות המזוויעות הללו של הכיבוש החלו כבר ב-1967 ( ראה סיפרם של עדית זרטל ועקיבא אלדר '' אדוני הארץ '' - על מפעל ההתנחלות ) וההתקוממות הפלשתינית פרצה רק ב-1987 ( האינתיפאדה הראשונה וגם היא לא היתה אלימה !! ) אצל מר ימיני מתחלפים להם כסחרחרת סיבה ומסובב ולכן רצוי להבהיר את החוקיות ההיסטורית המרה שוב : כיבוש מוליד התנגדות, התנגדות מולידה דיכוי ודיכוי מוליד טירור וטירור נגדי !! - זוהי אמת החיים ואין בלתה !! לו מר ימיני היה טורח לקרוא את דו''ח הקונגרס האמריקאי בענין 9/11,( שאינו חשוד '' באנטי-ציונות'' או ''אנטישמיות'' , רחמנא ליצלן ) - על מניעיהם של מתגייסי אל-קעידה לפעולת 9/11 היה למד שהכיבוש בישראלי בפלשתין , ההשפלה וזוועות הכיבוש הזה היו המניע להתגיסותם של צעירים ערביים לביצוע פעולת הטירור הזאת.. אכן הכיבוש הישראלי מסכן כיום את שלום העולם, עפ''י שמעון פרס עצמו ( עדיין לא חשוד ע''י ימיני כעוכר ישראל ו''אנטישמי '' )- הסכסוך הישראלי פלשתיני מזין 65% מהטירור העולמי - האם לא די בכך מר ימיני, שהעולם כולו יתאחד ויכפה על ישראל את סיומו לאלתר של הכיבוש הזה ומפעל פשעי המלחמה המתלווה אליו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי ימיני הכיבוש הוא משני
שלי,
05/03/05 03:31
|
לעומת זה, המאבק הפלסטיני נגד הכיבוש הוא בעיניו טרור. הרי הכיבוש הוא בסך הכל ''נאור'' כזה כאילו.
קרנף מארץ הגזענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פרט קטן
אליוי,
05/03/05 17:14
|
שסותר את דברי הבלע שלך ! לפלסתינאים הוצעה תוכנית לסיום הכיבוש ולא פעם אחת כל האחראיות על הרוצחים והתומכים בהם !! ישראל אינה כר ניסויים של החמס הגיהאד החיזבאללה ושאר התנועות המתקדמנות שאת מנסה לתמוך בהן !! מי פה התבלבל ? האם החמס הגיהאד חללי אל אקצה ועוד הם פלסתינאים ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אירופה נצבעת בירוק
יותם,
04/03/05 13:37
|
לא, לא ירוק של יערות, ירוק של פאשיזם איסלאמי. והירוק הזה הוא בבחינת הקדמה לאדום, הרבה מאוד אדום, ולא אדום של שוויון ואחווה, לא אדום של קומוניזם, אדום של דם, נהרות של דם. פוליטרוק קטן ומושתן כמו קן ליווינגסטון, ראש עיריית לונדון, הטיפוס השחצן והאנטישמי, משלם מס שפתיים לבוחריו המוסלמים, באמצעות חירוף, גידוף והוצאת דיבת היהודים ומדינת ישראל. בלי בושה ובלי ניד עפעף הוא מטיל רפש בנו רפש בכדי לזכות בתמיכה ציבורית. ומי חובר אל הפוליטרוקים הנאלחים הללו אם לא עוד כמה כלבלבים שוטים וצדקנים שמדינת ישראל ממנת את משכורתם כפרופסורים באקדמיה הישראלית. הם הרי צריכים לספק לאנטישמיות את הדלק כדי שזו תקום ותשרוף את כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לעזאזל עם אירופה
נביא הזעם,
04/03/05 13:04
|
מה איכפת לנו מה חושבת אירופה, אותה אירופה הרוויה בדם יהודי? עוד מעט והמהפכה האסלמית תפרוץ אצל הצבועים האנטישמים הללו, ואז נראה מה תהיה דעתם על הערבים ''המסכנים''. לנו איכפת רק מה חושבת ארצות הברית, ארץ החופש והדמוקרטיה, העומדת לימינינו זה שנים רבות בגלל הערכים המוסריים והדמוקרטים המשותפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כך נהג היהודי במערב אירופה
אאא,
04/03/05 12:48
|
במשך מאות שנים. וזו היתה הסיבה העיקרית לשנאה כלפיו (להבדיל מהשנאה במזרח אירופה שהיתה שנאת הזר והשונה) .ככל שהוא התאמץ להטמע ולחקות כך גברה השנאה כלפיו. לאחר הניצחון במלחמת השחרור היה גל של אהדה לישראל וליהודים.הוא נמשך עד לאחר מלחמת ששת הימים. הוא לא היה בגלל השואה אלא בגלל שבאירופה חשבו ''הנה היהודי חי במדינה משלו ושינה את דרכיו''. ככל שמסתבר בעולם הנוצרי כי היהודי נותר אותו יהודי,האנטישמיות הולכת וגוברת. גם בארה''ב אגב. והיא תלך ותתגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את התרופות בבית
ל"ת
אמא,
04/03/05 14:06
|
|
 |
10.
קראת את הספר?
אזרח,
04/03/05 11:29
|
ואם קראת, הבנת? הטענה איננה שישראל ניצלה את השואה באורח ציני להקמת מדינה אלא שישראל השתמשה בזכרון השואה כדי להצדיק את המעשים שעשתה כנגד הערבים וכדי לגמד כל עוולה שעשתה.
כל כך קל ללכת עם הזרם ולהתנגד לביקורת, כל כך קשה להתעמק בסוגיות ולא להיות עיתונאי רדוד ושטחי.
חבל גם לבזבז מילים על חבורת הבורים נמוכי המצח שמופיעים בתגובות שלמטה. כן, תפטרו את כל הפרופסורים הביקורתיים מהאוניברסיטאות, רעיון מצוין. אם זה לא יסתדר, אולי פשוט תלכו ללמוד באיראן? החופש המחשבתי שם נראה מתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האזרח צודק בהחלט!
ל"ת
יואב,
04/03/05 20:55
|
|
 |
צודק בהחלט!
יריב,
04/03/05 13:40
|
בן דרור ימיני יוצא במסע הסתה מתמשך נגד כל מי שאינו שייך לקונצנזוס הצדקני הצבוע. אוייביו המושבעים הם המתנחלים הנאבקים על ביתם וסופרים על מצפונם ודעותיהם. המטרה מקדשת את כל האמצעים, בהם גם האשמה נואלת של הנ''ל בכל צרות ישראל ואיך לא, גם בעידוד האנטישמיות.
מפליא אותי ש NRG/מעריב מפרסמים את הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי פשוט נקרא את ספרה
מקשה,
04/03/05 14:27
|
וחמור מכך. בן דרור ימיני גם מצנזר אותן תגובות שאינן מחמיאות למאמרו. האם אדם שפוי מסוגל להאמין שהאנטישמיות החדשה, ובעיקר זו הבאה ממוסלמים קנאים, נגרמת מקריאת ספריה של עדית זרטל? אולי עדיף שאנו נקרא מה היא כותבת ונדע מה להשיב במקום לעשות עליה עליהום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך היהירה, המתנשאת וה..
לאזרח הפרחח,
04/03/05 13:26
|
שחצנית, אינה ראויה לתגובה. לך דבר אל הקירות, אדיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי הערות
אאא,
04/03/05 13:18
|
1)הציבור לא צריך לממן מכספי המיסים שלו את אלה שמסכנים את קיומו של הציבור. שיעבדו במקום פרטי או על חשבון אירופה.לא על חשבוני.לא בשביל זה אני משלם מיסים. 2)עדיף להיות איראן מאשר להיות אירופה.איראן לא מחקה חצי מליארד בני אדם וכבשה את רוב כדור הארץ כדי להפוך למה שהיא היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתקשה להאמין שאתה משלם מס!
ל"ת
חרדי פרזיט שכמו,
תך!,
04/03/05 14:05
|
|
 |
מי שמתנגד לדעתך הוא בור
נדב,
צוללת צהובה,
04/03/05 12:36
|
מי דיבר על פיטורין? מה ההיסטריה?
דווקא השמאל הרדיקלי הוא זה שאינו מעוניין להתמודד עם ביקורת. כל מי שחושב אחרת הוא ''נמוך מצח'' (ביטוי מתנשא וגזעני במיוחד), שטחי ובור. למה אסור לחשוב, שישראלי שמשמיץ את ישראל גורם לה נזק? מדוע מי שחושב כך הוא בור?
ישראל עשתה ועושה שימוש בזכר השואה. נכון. מה רע בזה? האם השואה לא התרחשה? האם אין השמדתו של שליש מהעם היהודי יכולה לשמש כראייה לצדקתו וכצידוק למעשיו, בבואו להיאבק על מדינה משלו?
בוודאי שיש ביקורת על מעשי ישראל. הבעיה עם אנשי שמאל קיצוני, שהם אינם מוצאים ולו נקודת זכות אחת לומר על ישראל. הם מציגים אותה כמקור כל הרוע. הם מציגים תמונה מעוותת, שבה מעשי הערבים אינם נלקחים בחשבון. זו הטענה של ימיני, ואיתה יש להתמודד (ומותר גם להסכים לה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אזרח,
04/03/05 13:28
|
על הפיטרוים דיברו כמה מהמגיבים שמתחת ואפילו השתמשו במושגים חמורים יותר.
הטענה של ימיני רדודה ושטחית - השמאל מבקר בראש וראשונה את ישראל מכיוון שהוא רואה את עצמו חלק ממנה ובניגוד לישראלים כמו ימיני איננו מהמר להכות על החזה של האחר.
אין ויכוח על השואה כהצדקה לקיומה של ישראל, יש ויכוח האם העוול שנעשה לנו יכול להצדיק עוול שנעשה לאחרים. אגב, מי שמוזיל את השואה הם בעיקר אנשי הימין ע''ע התנקות-גירוש- שואה.
''נמוכי מצח'' היא הגדרה תואמת לחלק גדול מהציבור המגיב כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If the day will come
Abi,
04/03/05 17:19
|
and ,I hope that -NEVER,and you'll be brought to ''Muslim justice''-Nothing will help you You will be slaughterd like any Jew-eventhough you hate so much the Jewish state and you think that all truth belong to the Arab side-in this dispute
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאזרח סוג ג
אליוי,
04/03/05 16:54
|
|
 |
אליוי
אזרח,
05/03/05 16:25
|
בהכירי אותך מתגובות קודמות אני מציע שבויכוח הזה תמנע מלהתערב. אף אחד מהספרים המדוברים לא הופיע בסדרת קופיקו אז יש להניח שלא קראת אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת לאזרח מבולבל
אליוי,
05/03/05 17:43
|
שכחתי את הטעון המרכזי שלי אז הנה הוא במלוא הדרו אתה ודומיך מצדיקים כל שמוש שעושים הערבים בנכבה(הנכבה לא מגיעה לקרסולי הזועה של השואה) אבל משום מה לישראל אסור להשתמש בזכרון השואה כדי לקדם מטרות קיומיות של ישראל !! משהוא מאוד משובש אצלך אזרח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר לאזרח המבולבל
אליוי,
05/03/05 17:37
|
לא מצאתי שום טעון מנומק בדבריך כל דבריך הם פתיחה בה אתה מודיע שקראת את הספרים(אשריך וטוב לך) ולאחר מכן כמה קביעות חסרות בסיס ומיד אחר כך אתה פוצח בסדרת גידופים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש ביקורת ויש השמצה
נדב,
צוללת צהובה,
04/03/05 16:12
|
ביקורת היא דבר מצויין. הוצאת דיבת הארץ רעה בחוץ לארץ היא השמצה. כשישראלי בחו''ל מציג את ישראל כמקור כל הבעיות, אומר השומע: ''אפילו ישראלים חושבים שישראל היא הנבל, ולכן בטוח שהיא אכן האשמה''.
מצחיק לקרוא לשואה ''עוול''. זה מקטין אותה. בשואה נעשה ניסיון שיטתי להשמיד את העם היהודי. הדבר בא לאחר מאות שנים של רדיפות ואנטישמיות. לכן הקמת מדינה יהודית היתה מוצדקת מאין כמותה.
הקמת המדינה לא התאפשרה בדרכים של שלום, שכן הערבים לא קיבלו אותה. אני לא מאשים אותם, אבל אלו העובדות. כל מעשי העוול כלפי הערבים, נעשו על רקע המלחמה הבלתי פוסקת של הערבים במדינת ישראל, ולא בחלל ריק, של מדינה מרושעת כנגד אנשים תמימים.
כאשר מתווכחים עם ערבים ועם אירופאים, עולה השאלה - ''איזה צידוק בכלל יש לכיבושי 48 ולגירוש, או חוסר הנכונות לתת לבורחים לחזור?''. ללא הבנה של הצידוקים להקמת המדינה, וללא ההבנה, שכשאתה עומד על נפשך (הלאומית) מותר לך להעדיף את חייך (הלאומיים) על פני חיי אויביך - קשה מאד לענות לשאלות הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל זה היה נמנע אם היה טרנספר
היו צועקים קצת,
04/03/05 09:54
|
אילו בשנת 67 ישראל היתה מגרשת את הפלסטינים, כפי שעשתה ב-48, לא היינו היום ''כובשים'' השולטים על עם זר, לא היה טרורף ולא היה צורך בגדר ובמחסומים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי?
יואב,
04/03/05 21:01
|
מיהם מיליוני הפליטים החיים בלבנון ובירדן ודורשים את זכות השיבה? אלה הצאצאים של המגורשים ממלחמת העצמאות. לפעמים קשה לי להתמודד עם טענות כל-כך מסוכנות כמו שלך, לא מבין מאיפה מגיע החינוך הכל-כך לא יהודי הזה. אגב: לאן היית מגרש אותם ב-67? מי היה מקבל אותם? אתה ממש הזוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
אאא,
04/03/05 13:16
|
|
 |
8.
האוניברסיטאות הישראליות מטפחות
Barbara Melch,
Omer,
04/03/05 09:33
|
מטפחות בוגדים על ידי הורדת סטנדרטים בתהליכי מינויים וקידומים של סגל. למשל אוניברסיטת בן-גוריון מקדמת חברי סגל כאשר כל הרקורד האקדמאי שלהם הינו מאמרים משמיצים נגד ישראל! הבוגדנות האקדמאית חוגגת בישראל בגלל שיתוף פעולה מצד הנהלת האוניברסיטאות המסרבות לשמור על סטנדרטים של מלומדות ומחקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמול בישראל לא שונה
אאא,
04/03/05 13:16
|
מהשמאל במערב בנושא הזה. כל הפרסים בכל התחומים ניתנים לאנשים בעלי דעות סמולניות. קולנוע,מדע,ספרות,תיאטרון,אדריכלות,שירה - לא משנה.אתה חייב להיות שמאלני כדי לקבל פרס. בספרות למשל,לעולם הזוכה בפרס יהיה סופר שמלכלך בצורה קשה על המדינה שלו ועל העם שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חלאות
אורי אור,
פ''ת,
04/03/05 09:00
|
יש אצלינו היהודים מין מחלת נפש, שאמנם גם בני אומות אחרות נגועים בה, אך אצלינו היא ממש קשה, וזאת ה''שנאה העצמית'' המעוותת כל חלקה טובה שנשארה במוח של אילו שלבטח שאר מוחם פגוע גנטית. אני שוהה הרבה בחו''ל וכל פעם נדהם מחדש מהטירוף הגובל במזוכיזם פסיכותי שמחלת נפש זאת . גורמתלאילו מבנינו הפגועים בה, ואכן זרטל נגועה בה רק למחצה וגם גורמת לעיוות אמת ולהרבה רוע ונזק וכן גם חלק מהמגיבים כאן . ואין אצל אילו שום, מוסריות יתר או ראייה אמיתית של הדברים, רק אמרות אינפנטיליות של מוכיחים בשער ברמה של ילד המחרבן בפראסיה. אני איש נעים הליכות ורך נפש למדי, אך כל פעם שאני נתקל באילו ,ולמרות שאני דוגל בחופש דיבור מה שיותר מוחלט, אני מצטער (מאוד!) שהשארתי את האקדח שלי בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכיזופרניה...
יריב,
04/03/05 17:45
|
היא דווקא מחלת נפש הידועה מזה זמן. איזה נופת צופים, נעים הליכות ורך נפש (דר' ג'קיל), אבל כשהוא נחשף לדעות שונות משלו (מקוממות ככל שיהיו) יוצא לאור מיסטר הייד, שבאמת מזל שהשאיר את האקדח שלו בבית.
תהיה לי בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנם כן אקדח
אורי אור,
פ''ת,
04/03/05 23:49
|
וחבל שלא תותח, ואני לא מתבייש כלל, כי המילים של אילו אינן רק אמירות של מישהו שונה בדעותיו, אילו מילים הורגות, אילו מילים שמביאות למשל את ממשלות אירופה הנאורות לא להרשות לנו להתגונן ולממן את פצצות המחבלים, ועוד ועוד דוגמאות עימי לרוב בנושא, אילו מילים הורגות!!!! ואני עם האקדח הישן שלי רק מתגונן, מנסה בכל אופן , מתקשה בקושי, גם בגלל תמימים כמוך שמלבים את האש של הדעות מעוותות פסיכותיות ,אילו,ובאוביקטיביות גמורה ולאחר בדיקה של עניין הכיבוש שלנו מול ארצות נאורות כביכול, אין ספק שאנו תינוקות תמימים לעומת הרוע שבהם ( אגב ידעת שהארופים בנו בגבול מרוקו חומה עם תיילים חשמליים כנגד חדירת אפריקאים לתחומם? ולנו כדי למנוע פצצות אסור גם בגלל אותם פסיכופתים! מוציאי לשון הרע) אז כן תותח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, מחלת נפש
לילי,
04/03/05 14:43
|
לא סתם שנאה עצמית, אלה מין תחושה מושרשת של אי לגיטימציה, של משהו לא לגמרי בסדר במהות היותינו יהודים, בצורך חזק באישורם של האחרים, בעיקר של האירופיים. מין צורך להצדיק ולהסביר את עצמינו כל הזמן, והעמדת כל דבר הקשור בנו בסימן שאלה.
אנו לא צריכים להיות אור לגויים ולא מודל לשום דבר. רק לנסות למצאו את הדרך הטובה ביותר לחיות את חיינו, בהתחשב בנסיבות ההווה ומשקעי העבר, באורך דמוקרטי בו כל הדעות יבאו לידי ביטוי וללא כפיה, ובטח שלא כפייה מבחוץ. כשאנו נבין זאת וננהג כך, גם העולם יעזוב אותנו במנוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בוקר טוב, ובראי כבר הסתכלת?
!,
04/03/05 08:36
|
מר ימיני היקר, כדאי תמיד לחשוב גם על ההפך. שים לב שכאשר איזה מוסלמי/ת, שולי ככל שיהיה ובלתי מוכר בעולם הערבי/המוסלמי יוצא בביקורת חריפה ולעתים ארסית, מייד המערב וישראל רצים לחבק אותו בחום - וטוענים: הנה אם הם אומרים את זה על עצמם אז ברור שזה נכון... רק לאחרונה הגיע לישראל לסבית מוסלמית שכתבה ספר (מלא בשטויות שכל איש מקצוע יזהה מייד, אם כי גם זה לגיטימי) ביקורתי מאוד שביסודו קורא לנתק את העולם האסלאמי מהעולם הערבי המשוקץ. איזה אהבה היא קיבלה במערב למרות שוליותה וכמה ראיונות היא נתנה בתקשורת שלנו... לכל מטבע יש שני צדדים וראוי לחשוב על כך קצת יותר לעומק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסימן קריאה
מאיר,
שרון,
04/03/05 09:46
|
אדון סימן קריאה! על מה שאתה אומר יש סימן שאלה גדול. המוסלמית שאתה מדבר עליה היא אירשד מנג'י, ועיקר קריאתה הוא לביצוע רפורמה באיסלאם ולא ניתוק האיסלאם מהערבים. שם ספרה הניתן להורדה מהאינטרנט הוא ''הבעיה עם האיסלאם כיום'' הביקורת של אישה זו היא בונה - דרישה לשינוי, ולא הרס (וארס) כפי שהמבקרים היהודים והאנטי ציונים שאתה כה מתאמץ להבין. וחוץ מזה, לזה שהיא לסבית אין שום קשר לדיעותיה הפוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא צודק
אאא,
04/03/05 13:14
|
מנג'י היא טיפשה והמערב היה צריך להוקיע אותה. כפית תרבות המערב והדת הנוצרית על יתר המין האנושי,כמו שמנג'י והשמאל במערב רוצים,רק תביא למחמת עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פתרון.
היהודי,
04/03/05 08:08
|
העם היהודי כל הזמן מסתכל בפחד מה יגידו עליו העולם.איך ה סי אן אן יצייר את דמותה של ישראל. מה האנשים באירופה חושבים על המדינה הציונית.בגלל הפחדים הללו ל''שגריר'' היה רייטינג כל כך גבוה. אני חושב שאנחנו צריכים להפסיק את ההתעסקות הזאת במה אומרים עלינו בחו''ל.בשביל מה סתם להתרגז מאיזה פרופסור אירופאי שחושב שהוא איזה צה גווארה אומר עלינו. בוא ניתן לאירופאים להגיד מה שבא להם עלינו.ממילא הם עוד כמה שנים הם יצטרכו להתמודד עם האיסלאם. ובקשר לאנטישמים מבית פשוט מאוד צריך לפטר אותם.אני לא מבין מדוע זה לגיטימי שאנשים מהשמאל קוראים לחיילים נאצים ולשרון פושע מלחמה,אבל שמישהו מהימין אומר ששרון עושה שואה זאת הסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
Yemini is right
Baruch,
04/03/05 08:06
|
But something should be done by Israeli public to fight against ''Shamirs'' and Papes. without compromizing democracy. . Shamir (who was not Shamir in USSR) has no ear at all among ''Russian'' Jews. We should publisize more about these frieks.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עדית זרטל???שוב חוזר הניגון...
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
04/03/05 08:04
|
עדית זרטל היתה השאור שבעיסה של עיתונאי ישראל בשנות השישים והשבעים-ויחד עם דני בלוך וחנה זמר וחבריהם-מחיים גורי ועד טדי פרויסט-הביאה את עיתון דבר לפני גסיסתו לשיא הפריחה האינטלקטואלית בעיתונות ישראל-מלווה ביושר מיקצועי מדהים. כבר הרבה זמן לא רואים מאמרים מעולים כמו שהיו כל שבוע בעידן ההוא-ורק מכתבו הגלוי למתנחלים של אחד, בן דרור ימיני, או מאמרו הנוקב של אמנון רובינשטיין על נחש הצפע שגידלנו (כמו גם סידרת שאלותיו הרטוריות של דן מרגלית לאריק שרון) משתווים להם (ולא שינה לי כלל כי המסקנה המפלגתית של אותם עיתונאים גדולים הייתה שונה משלי).
בן דרור ימיני:איבדת את המצפן העיתונאי אם אתה מתגולל על עדית שרטל בעלת היושר הנדיר במקומותינו. את אילן פפה ושמיר אינני מכיר בכתובים-אך את עדית זרטל אני מכיר ומוקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מעודכן הגיע זמן להתעורר
אבנר,
04/03/05 11:38
|
מאז ימיה של העיתונאית המהוללת בדבר עברו כמה שנים.
למעשה רק בשנים האחרונות החיידק האנטי ישראלי שלה הפך אלים במיוחד, ולראיה 3 הספרים שפירסמה בשנתיים האחרונות שכולם שנאה נוטפת לרעיון הציוני. לא צריך להיות מתנחל כדי להבין שאדוני הארץ הוא דוגמא לכתב שנאה דמגוגי ושטחי שמקומו שמור בפנתאון של ספרי השקר וההסתה.
כך גם לגבי התייחסותה לזכרון השואה בישראל. ''באומה, מוות...''. עיוות גדול של המציאות הישראלית שיכול לשכנע רק את מי שאינו חי פה ומכיר את התרבות. בישראל ישנה תרבות שחוגגת את המוות וההתאבדות - וכל זאת בגלל זיכרון השואה? אפשר לחשוב שזכרון השואה הוןא זה שמעצב את האתוס הציוני הלוחמי ולא העובדה שאנו נמצאים בסכסוך מזויין מיום הקמת המדינה, ועוד הרבה לפני כן.
וחוץ מזה, סליחה שאנחנו זוכרים. ועוד הופכים את זה לדבר כל כך אישי עבורינו. בסך הכל נרצחו הסבים והסבתות שלנו. מה אנחנו מיד קופצים ומנכסים את זה לעצמנו! זה הרי יכל לקרות לכל אחד, במקרה שוב נרצחו יהודים, אבל בגדול הקורבן היה המין האנושי.
נו באמת... מר חצי אחד העם, אתה מתבקש להתעדכן בקריאה. התפרסמו כמה דברים מאז ימי דבר העליזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תרצה לדעת מה עושים הנבלים!
Ehad Haam-Zioni,
מדינה הוגנת?,
05/03/05 00:56
|
קרא את מירון רפופורט במוסף הארץ על שוד הקרקעות של עשרות אלפי דונמים במזרח ירושלים.
מי שעושה זאת הוא האנטי ישראלי והאנטישמי-לא העיתונאי הטוב החושף זאת.
הבנת את הבעיה אבנר???? הדרכים הפושעות לעיתים קרובות של עמותות המתנחלים הם הרס הציונות ואנט ישראליות צרופה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יסלח לי כבודו-אך אתה טועה מאד
Ehad Haam-Zioni,
אמת בפרסום,
04/03/05 14:36
|
ככל שקראתי על הספר אדוני הארץ-זאת הפעם הראשונה ששני אנשים רציניים ובעלי יושר אינטלקטואלי הצליחו לחדור לנבכיה האפלים של ההתנהלות ההתנחלותית ולחשוף אותה לאור השמש העזה והביקורת המוצדקת.
תגובתך מר אבנר היא הדחקה טיפוסית של תומך הנאלץ להתעמת עם המציאות-וככל שאני אישית הייתי ער למציאות העכורה בהתהוותה-גם אני לא ידעתי הכל, וממה שקראתי אני מודה לעקיבא אלדר ועדית זרטל על החשיפה-מעשה אמיתי העוזר לשחרר את הציונות האמיתית מכבלי שקר ההתנחלויות והבטחוניזם המזויף שכביכול הם מסיעים לות.
ולגבי הספר יל השואה: קטונתי מלהקיף הכל-אך כולנו מכירים את תרבות ה*מגיע לי כי....*
שלום עליכם כתב בהומור *אשרי כי יתום אני*-יש אנשים ההופכים זאת בלא מודע לדרך חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקורה של האנטי ישראליות
אאא,
04/03/05 12:54
|
הוא במהפך של 1977. הסמול האשכנזי חלם על מדינה אירופאית,לבנה,נוצרית על הגבול שבין סוציאליזם לקומוניזם. עליית כוחם של המזרחיים ומגזרים אחרים,כמו גם הכיוון הקפיטליסטי הם שיצרו את השנאה למדינה. זה מאד טיפוסי אגב,בעלי אחוזה שאיבדו את האחוזה לאריסים מעדיפים שהאחוזה תמחק ובלבד שלא תהיה בידי האריסים. אותו סיפור עם השנאה לחרדים אגב. החרדים לא משרתים בצבא מאז ומעולם.הם קיבלו כסף תמיד.ישראל בעבר היתה הרבה יותר דתית מאשר היום. מרגע שהחרדים חברו לליכוד,השנאה אליהם הגיעה לממדים מפלצתיים. שימו לב איך נעלמה ההסתה נגדם מרגע שהם יושבים עם פרס בממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה לעשות: האמת כואבת לימיני
Guardian,
UK,
04/03/05 06:20
|
אז שתכאב.
עד שתבין שצריך להפסיק את פשעי הכיבוש.
או שישראל תוחרם ע''י כל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GUARDIAN טיפש
מטרניך,
05/03/05 11:09
|
צריך לאשפז אותך כהוזה הזיות. מזמן מזמן מעמדה הבי'' ל של ישראל לא היה איתן כמו בימים אלה. אפילו פקיסטן ולוב רוצות קשרים איתנו - רק אתה, קן ליווינגסטון וחבורת תומכי טרור דפוקים בראש ממשיכים להעלות גרה את המנטרות שלכם. מישהו בכלל מתייחס אליכם אחרת מאשר לגללים בצד הדרך שצריך להיזהר לא לדרוך עליהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ומי במחרימים!
בריטולוג,
04/03/05 11:22
|
ואני דווקא חשבתי שקודם כל יש להחרים מדינות ששולחות את חיילהם 5000 ק''מ מגבולות ארצם כדי לכבוש ולנשל....
מעניין שדווקא ממרומי האיפריה הבריטית באה הקריאה להחרמה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת, טמבל, האמת ???
קובי לויט,
בני ברק,
04/03/05 11:09
|
אדון אנונימי מבריטניה. איזו אמת? שהרבה בריטים חושבים שישראל הרגה/רצחה בין חצי מליון לששה מליון פלשתינאים בארבע השנים האחרונות? את העובדה שמלא אירופאים חושבים שישראל היא הסכנה הגדולה לשלום העולם? לא אירן שמממנת ומעודדת טרור, לא בין לאדן הנבלה הסרוחה ימ''ש, לא סודן שכל שנה נהרגים שם מאות אלפי מוסלמים, לא סוריה שכובשת מדינה שלמה (לבנון) ומשתמשת בכסף של סמים, לא חבל קשמיר שנהרגים בו כל שנה אלפי בני אדם, לא הטרור האיסלמי הפונדמנטליסטי ההורס הן בתאילנד, הן בפיליפינים, הן בפקיסטאן, הן באפגניסטאן והן בעיראק. לא, רק הכיבוש הישראלי האיום והנורא.
ואולי תסביר לנו, דביל ואויל משריש, מדוע בכלל הגענו למצב של הכיבוש? רמז, בשנת 67' מדינות ערב ניסו לחסל אותנו פיסית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ענית אפילו לטענה אחת
נדב,
צוללת צהובה,
04/03/05 10:55
|
ימיני העלה מספר טענות במאמר.
את/ה לא ענית לאף אחד מהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות כתיב: אחת, ולא אחד
ל"ת
נדב,
צוללת צהובה,
04/03/05 11:40
|
|
 |
1.
יש פתרון פשוט מאד
אומר את האמת,
באירופה,
04/03/05 06:18
|
לצאת מיד מכל השטחים שנכבשו אחרי 4 ביוני 1967.
לאפשר למדינה פלסטינית לקום.
לשלם לה פיצויים על 38 שנות כיבוש (1000 דולר לנפש לכל שנת כיבוש נראה לי ''מידתי''. לא ממש מספיק אבל בגבול יכולתה הכלכלית של ישראל: זה בערך 200 מיליארד דולר ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להסתפק בזה
אם כבר,
04/03/05 13:44
|
הרי זה לא יספק לא את הפלשתינאים, לא את האירופאים ולא את הצדקנים שבינינו. הרי ברור שרק התאבדות המונית של כל היהודים המצויים בין הירדן לים תפיס את דעתם של של כל אלה. או-אז המקרבנים האולטימטיבים של האנושות (הישראלים היהודים) יעלמו מן העולם; אותם אלה שאבותיהם נשרפו ונרצחו על ידי אבותיהם של מטיפי המוסר מאירופה, הם הרשעים ולכן עליהם לשלם את מחיר רשעותם. רק כך אותם צדקנים מבינינו (שלבטח יזכו למשרות יוקרתיות באקדמיות שבניכר) יוכלו להשקיט את מצפונם הדואב, רק כך הערבים יוכלו להגיע למנוחה ולנחלה (וייתפנו לחיסולים ההדדיים החביבים עליהם), ורק כך הגויים יצפו בנחת במלאכתו של היטלר באה לידי סיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מדינה פלסטינית ששמה ירדן
אאא,
04/03/05 12:50
|
לא פגשתי אף סמולני שמסוגל להסביר למה מדינה ש 80 אחוזים מתושביה הם פלסטינים,איננה מדינה פלסטינית. לא צריך לשלם להם אגורה.הם פתחו במלחמה ולכן הם אלה שצריכים לשאת בתוצאותיה. הם אלה שצריכים לפצות אותנו על הנזק שנגרם לנו בשל העימות. במקום להטיף מוסר לאחרים,אתה מוזמן לממש את כל רכושך למזומנים ולהעבירו לידי הרשות הפלסטינית לפני שאתה חוזר לאירופה. קוראים לזה ''נאה דורש,נאה מקיים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז כמובן יהיה שקט ושלווה ...
ל"ת
פתי מאמין,
04/03/05 12:03
|
|
 |
כן... אבל לא לשכוח לקזז את:
החשב הכללי,
04/03/05 11:18
|
1. הפגיעה הכלכלית שנסובה למדינת ישראל עקב הסירוב לקבל את תוכנית החלוקה (מלחמת העצמאות, ההתשה, הפדיון וכ') - הערכה גסה 12 טריליון דולר, שזו גם יכולתם של מדינות ערב העשירות (שכזכור עמדו גם הן מאחרוי הסירוב). 2. פיצוי עבור פליטי מדינות ערב בסך 300 דולר לפליט פר שנה. 3.פיצוי עבור 40 שנות טרור פלסטיני (חדירות לבתי ספר, חטיפות מטוסים ועד למתאבידם של היום), כ 350 מילארד דולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישאר באירופה...
ל"ת
לנפולת הנמושות,
04/03/05 11:08
|
|
 |
אתה מוכיח את טענות המאמר
נדב,
צוללת צהובה,
04/03/05 11:00
|
תגובתך מוכיחה את טענות ימיני.
אצלך יש רק כיבוש ישראלי.
אין סירוב ערבי לכל פשרה, החל מוועדת פיל (המוטרפת לטובת הערבים), דרך הסירוב לתכנית החלוקה, המשך בייזום מלחמת ששת הימים ויום כיפור, וכלה בסירובו של ערפאת להקמת מדינה פלשתינית.
כמובן, שגם אין זכר לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב, אז יאללה לעבודה
מאיר,
שרון,
04/03/05 09:49
|
אז אחרי מה שאמרת, אני אתחיל לעבוד 25 שעות ביממה כדי שיהיו לנו 200 מיליארד דולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Another Math
Alon,
Netanya,
04/03/05 07:25
|
For every Jew who was forces out an arab country $5,000 a year for 56 years and extra for their children and grand children. Since you are good at math you can calculate how much you europeans owe Africa for millions of deaths and billions in wealth stolen and for hundreads of years of free labour (slavery)
הגב לתגובה זו
|
|