 |
58.
הגדר
ישראלי,
ישראל השפויה,
28/02/05 18:48
|
הדרך היחידה לעבור את הגדר היא דרך המעברים היחידים שמשתמשים במעברים הם המתנחלים וחלק מערביי ישראל בגלל נוחות המתנחלים אין בדיקות רציניות כך שהתאבד יכול להיכנס לארץ אילו המעברים היו סגורים וניבדקים היטב כמו שרי הכניסה לארץ בים ובאוויר לא יכול היה המתאבד לחדור כל זה לא נעשה עקב בתנגדות המתנחלים אשר למעשה מסייעים למתאבדים לחדור לארץ ולהיתפוצץ פה
ובנוסף למי יש אינטרסלעצור את התהליך המדיני בכול מחיר???? ןתחשבו על זה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עוד שמאלני סהרורי.
קורא,
28/02/05 16:59
|
אם לא היו הסכמי אוסלו, לא היו הרבה מאוד פיגועים, ולא היה צריך גדר.
זכרו את דברי עוזי דיין, בעודו חובש מדים, על הסכמי אוסלו. ''ה' בירך את רבין בעוז לעשות את ההסכם, ולכן ה' יברך את עמו בשלום.''
לא נסלח. לא נשכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אם
א,
28/02/05 16:42
|
אם היית מצטרף למפלגה הנכונה, כפי שעשו רבים מחבריך הברזלנים (מיל), או דודך היקר , היה לך היום פחות זמן לשחק בנדמה לי. אני מקווה שהפנסיה שלך משולמת בזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עוזי דיין -יוסי שריד מס. 2
אייל,
28/02/05 16:06
|
עוזי דיין מאז שאריק שרון לא רצה אותך כרמטכל אתה מעביר ביקורות כלפי ראש הממשלה ,האמת שצריך להקים את הגדר אבל לאורך הירדן ולא במקומות אותם אתה מציין. גם אתה הוא ממשיך רבין???? יש עוד כמה כאלה במפלגת העבודה כמו למשל אהוד ברק,וילנאי,פואד בקיצור חבורה שלמה ,רק חבל שאף אחד מיכם לא מגיע לרמתו של יצחק רבין הן באמינות והן ביושרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הגדר המיותר
אבנר א. ראם,
ירושלים,
28/02/05 15:59
|
פועלים נכנסים מהרש''פ לשטח ישראל, וגם ערבים ישראליים יכולים לפוצץ את עצמם. אז זה לא חוכמה ולא גבורה להשמיץ סתם את ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הגדר-תרנגול הכפרות של אוסלו
יוסי,
גבעתיים,
28/02/05 15:57
|
גדר ההפרדה מבטאת את הדיסוננס בין הטעות הטראגית של פושעי אוסלו ובין אי ממוש יסוד חשוב בפלוסופיה הקיומית, שהוא אי ממוש הפוטנציאל של שפיטת אדם על מעשיו. האליטה השילטונית היא המחוקקת היא המבצעת והיא המחליטה מי שפיט ומי חסין שפיטה. מכיוון שכך היא יכולה להוציא מהכוח אל הפועל כל דבר הנכון לפי תפיסתה, שיש בו כדי לשמר את שלוטנה יהא המחיר אשר יהא. אוסלו יצא משליטתה של האליטה וגרם לנהרות של דם, בכדי למנוע התרעמות של הציבור היא הגתה את הגדר, ומרגע שרהעיון נהגה הוא חזות הכל, וכל מי שמתנגד הוא סההרורי ומסית ללא צורך בהנמקה. זו, כל תורת הגדר, ההתנתקות וסתימת הפיות על רגל אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש גאוני !!!!!
גרגורי,
בת ים,
28/02/05 16:42
|
אתה מעלה תאוריה גאונית , אבל יש בעיה : את אוסלו יזם השמאל בניגוד לדעת הימין ואת הגדר יזמה ובנתה ממשלת ימין ( לאחר שדחתה אותה שנתיים ) . אבל באמת, למה לתת לעובדות לשבש את הרעיון הנפלא שלך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אם היה טרנספר הפיגוע היה נמנע
לוגיקה,
28/02/05 15:57
|
מסםר עובדות 1. אם לא היה אוסלו לא היו פיגועים 2. אם היה טרנספר לא היו ערבים, ןלא היו פיגועים 3. אם לאחר כל פיגוע היו מוצאים להורג 1000 מחבלים - לא היו פיגועים 4. בעזה יש גדר, אז לא נהרגים מפיגועים אלא רק מקסאמים 5. כל התקדמות מדינית של חכמי השמאל מביאה עוד פיגועים ועוד הרוגים אז... שלא יעבדו עליכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלת הבהרה
בוריס ד.,
ת''א,
28/02/05 16:44
|
מי הם חכמי השמאל המובילים אותנו לאסון ? האם אלה אריק, ביבי סילבן, לימור, מופז ושאר החבורה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו,אילו,אילו ....
פאריד,
טייבה,
28/02/05 16:31
|
ואני מוסיף : אילו לא היו יהודים בישראל , גם אז לא היה מתרחש פיגוע . מה המסקנה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
עוד פלצן משועמם.למה לא תסדרו
ל"ת
לו עוד איזה,
פנסיה בכייף,
28/02/05 15:57
|
|
 |
50.
מי אשם במצב ?
אוקסנה,
נתניה,
28/02/05 15:54
|
מדברי המגיבים כאן הבנתי שהמצב על הפנים והאחראים לכך הם השמאל , בג''ץ התקשורת, המשכילים והאשכנזים. ומה עם עם שרון , ביבי ומופז ? האם הם לא שותפים למחדל ? מה פתאם ! הם בסך הכל השרים הממונים על כך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
השלב הבא
Avi Ecuador,
28/02/05 15:53
|
חומה בעכו, יפו, חיפה, הגליל, המשולש, הנגב. עוד נתחרה בחומה הסינית. רציתי לצחוק ונזכרתי שזה אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ההקלות לפלשתינים הן הבעיה
ישעיהו,
28/02/05 15:46
|
צריך להיות אדיוט בשביל להאשים את אי בניית הגדר בפיגוע. מתי בחודשים האחרונים אוליי בשנה האחרונה היה פיגוע התאבדות. כמעט שכחנו מה זה. והסיבה: צה''ל שולט בשטח, עוצר מבוקשים אוסף מודיעין ונלחם בטרור. הסיבה שפיגוע התאבדות הצליח זה בגלל שצה''ל עוצר רק 30% מהמבוקשים שהוא רגיל לעצור, משחררים אסירים, מקלים על תנועת המחבלים הפלשתינים ואז חוטפים בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אם לסבתא היו גלגלים
Avi Ecuador,
28/02/05 15:46
|
היא היתה נוסעת לבת גלים. משהו מהילדות. הבעיה היא של מנטליות, שחלמאים יבינו שהאחריות עליהם לא לפגוע בנו ולא האחריות על עם הארץ וצה''ל לחפש ולחנך רוצחים או עם או לתת להם פרסים. ואם בם רוצחים או מתכננים או מנסים טרור אז לעשות להם טרנספר לפי תוכנית אב בשלבים ואם אי אפשר אז השמאל יביא שנמחה אותם מעל פני האדמה. התפקיד של מנהיגי בועת עם הארץ הוא קודם להגן על תושביה ולא איכפת לי איך אם יש רוצחים. כמובן הייתי מעדיף טרנספר. תשאלו את עצמכם איך הם היו פותרים את הבעיה היהודית עם הכוח של צה''ל ואם היו שאהידים שמאלנים ותפתרו את הבעיה לדורות הבאים ולא לאגו שלכם ול''הומניות'' השמאלנית שתביא להשמדת או חידלונה של ישראל בשלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שרון חייב לעוף מתפקידו
זאב,
28/02/05 15:44
|
שרון חייב לעוף מתפקידו לאלתר. מה עוד צריך לקרות שאדם מושחת שהפקיר את חיי אזרחיו ואחרי לאלפי קורבנות יועבר מתפקידו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תגובות מטומטומות
ארז,
28/02/05 15:44
|
תגידו לי אתם נורמלים? שכחתם שפעם כל יומיים היה פיגוע פעם בחדרה, פעם בנתניה, פעם חדרה, פעם נתניה. מאז בניית הגדר באיזור אפס פיגועים! כל ממשלה נורמלית היתה מסיקה את המסקנות ומסיימת את הגדר תוך חודשיים, רק פה מושכים את זה במשך שנים ובינתים האזרחים מתים בפיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הטמטום בשיא עוצמתו
תומר,
חיפה,
28/02/05 15:35
|
תראה תמיד אפשר להגיד גם שאם לא היו ערבים אז בכלל לא היו פיגועים
ואתה יודע משהו ? גם לא היו צרכים בכלל את הגדר..
מחדל הפיגועים = מחדל של כל ממשלות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
גדר היא תוצאה של תיסכול .ואי
בר כוכבה,
גרמניה,
28/02/05 15:34
|
יכולת להשלים את המלאכה .חובה להביא את המוסלמים להתחנן לשלום אחרת נמשיך לסבול. גדר משולה לבת יענה לא ניתן להתעלם ממה שיעשה מהצד השני של הגדר . .יש לתקוף הבעיה חזיתית . לקבוע מדיניות עקבית למשך שלוש שנים ואז לראות התוצאה פה כל יום יש ''הברקה'' כולם קוסמים במיוחד דיין נא לחפש את הצעותיו הקודמות ואז להבין לאן זה מוביל אותנו .להזכירכם הגדר לא חוקית גם בערכי המדינה של כל אזרחיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
יש כל כך הרבה בגצים שקשה לסיים
שושי,
28/02/05 15:34
|
את הגדר בזמן. על כל קטע בגדר מוציאים בגצים שמעקבים את הבנייה. אז, מה מתפלאים שאין עדין גדר שלמה לאורך השטחים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אוסלו כצ'ק לפרעון
יצחק,
שומרון,
28/02/05 15:22
|
מר דיין קול דמי נרצחי אוסלו זועק מן האדמה , הרף לך עשית לעמך מספיק נזקים הגדר לא תביא תועלת לאף אחד וגם לא לערבים. הדבר היחיד שיביא שלום זה מיגור הטרור . הרי זו הסיבה שאנו חיים בשלום יחסי עם ערביי ישראל ולכן תפסיק להשלות. לנו לא נותר אלא לומר תודה שלא מינו אותך לרמטכ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
''אם הגדר היתה בנויה....''
ברוך,
ים,
28/02/05 15:21
|
הפיגוע היה נמנע''...
....ואים הינו נשארים בגולה גם'' אלו אלופינו??? זהו כישלון תפיסת המגננה המתמדת. אים כבר אני מציע נוסחה חדשה... ''שומר לכל שומר....'' בקניון שומר. בבנק שומר. באוטובוס שומר. בתחנה שומר. בשירותים שומר. וסביב כולם.... גדר!!!! יופי של מדינה... בנינו...סליחה, גידרנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הכל וכולם אשמים, רק לא מי
מממממממממ,
28/02/05 15:08
|
שאחראי לבטחון שלנו. (להזכירכם, גדר לא היתה 56 שנים). כי הוא אחראי רק למה שהוא בוחר להיות אחראי, כמו גרוש יהודים מביתם. עם יהודים זה קל. על ערבים יותר קשה בהרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
האלוף במייל עוזי דיין '' אם
אש,
השרון,
28/02/05 15:04
|
האלוף הנכבד שוכח את יפי הנפש משמאל את הב''גץ וכמובן את האג, ואתשלום בימינו ועכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אם לא היו מכוניות לא היו תאונו
דוד,
ירושלים,
28/02/05 15:02
|
תפסיק להיות אובר כוכם
אתה נראה כאחד שמחכה לפיגוע ואז אתה קים הפתרון לפיגועים זה לא גדר ולא נעליים רק כח ופה הטעויות שכנענו את העולם שאנחנו לא צודקים ואתה משכנע את ישראל שאינה צודקת מזמן היית צריך לפעול לנטרל אתכל הנשקים שבידי המחבלים ולהשמיד את כל ראשי המחבלים עד הסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האשמים בפיגוע הם השמאלנים
ל"ת
שהביאו לכאן את,
ערפאת וחבריו,
28/02/05 14:46
|
|
 |
תנו לצה''ל ....
אלפרד,
ת''א,
28/02/05 15:50
|
אתה צודק . בוא נדיח את ממשלת השמאל השולטת במדינה , נבחר את אריק מלך ישראל והוא כבר ידאג לבטחון ! תנו לצה''ל לנצח - כבר אמרנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שרון לא עומד בהבטחותיו? מפתיע!
ל"ת
שי,
28/02/05 14:39
|
|
 |
34.
האוסלואידים אשמים לא הגדר
ל"ת
די לטימטום,
28/02/05 14:37
|
|
 |
33.
טיפש, לא שמע מי החדיר אותו
ל"ת
איזה קשקשן,
צפון,
28/02/05 14:29
|
|
 |
32.
הגדר - איוולת בטחונית
יואב,
תל אביב,
28/02/05 14:27
|
רק השמאל יכול להאמין שדברים כמו גדר מונעים טרור. טרור הוא מצב חינוכי-נפשי, והערבים היום מאמינים בו. אילו הייתה גדר מלאה היו חופרים מנהרות (אם אפשר בציר פילדלפי השמור אפשר בקלות גם כאן) או משתמשים באחיהם ערביי ישראל (מערכת הביטחון אומרת שכנראה גם הפעם היה קשר לערביי ישראל). רק חינוך ימנע טרור. מהו חינוך? להראות שהטרור לא משתלם. שאם עושים טרור, מפסידים מטרות אסטרטגיות. אבל השמאל בישראל פועל אחרת. לדעתו, הטרור אינו חלק אינטגרלי של המדיניות הפלסטינית, אלא ''צעד של יאוש''. מלחמה לא עושים מתוך יאוש, אלא מתוך צפיה לרווח (ועובדה שרוב המחבלים המתאבדים היו משכילים או סטודנטים). גדר אינה צעד מונע טרור אלא צעד מעודד טרור. היא מראה שהערבים מקבלים שטחים אם הם עושים מעשי טרור. רק הקמת ישוב חדש על כל נרצח ישראלי היא התשובה האמיתית להפסקת הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר נבנתה ע''י הימין !
מרינה,
אשקלון,
28/02/05 15:43
|
תגיד לי אתה שיכור ? את הגדר בנתה ממשלת הימין של שרון . ברק התנגד לגדר ולא בנה אפילו מטר . למה להטעות את הציבור בשקרים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
צודק! מדובר במחדל מתמשך!!!
ל"ת
ארז,
28/02/05 14:23
|
|
 |
30.
אם הערבים היו בנ''א-לא היה פגוע
ל"ת
סבתא עם גלגלים,
28/02/05 14:21
|
|
 |
מה לעשות-היהודים מבינים רק כח
ל"ת
בשמלה אדומה,
ושתי צמות,
28/02/05 15:39
|
|
 |
רק כוח !!!!!
ג'ורג',
ת''א,
28/02/05 16:49
|
בהחלט . רק בכוח הזרוע גורשנו מסיני , רק בכוח הזרוע סולקנו מלבנון ורק בכוח הזרוע נפונה מן השטחים . ואם כוח לא יעזור - עוד יותר כוח יפתור את הבעיה . לאחר שנותנים ליהודי כמה מכות הוא מתחיל להבין עניין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כאן לא בן אדם
יורי ג.,
אשדוד,
28/02/05 15:27
|
אז זהו - שלא . אני מסכים אתך שהפלשתינאים הם אנשים קשים אולם לדברי עיתונאים גם אם היה מדובר בשבדים רגועים או אפילו בנזירות צדיקות - לאחר יום של השפלות וטרטורים במחסומים , גם הם היו הופכים למחבלים צמאי דם . מה לעשות - לא הכל שחור לבן ואף צעד לא ממש צדיק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אם לא אוסלו כל המחבלים היו
ל"ת
עדיין בתוניס,
28/02/05 14:15
|
|
 |
המתאבד לא הגיע מתוניס.
ימנים שקרנים,
28/02/05 15:04
|
|
 |
ללא אוסלו הדמים הגדר לא היית
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
28/02/05 16:09
|
|
 |
אתה סנילי נכון?
לאותו הדביל,
באותה התגובה,
28/02/05 16:26
|
או שפשוט באותה תקופה לא היית בארץ. או במילואים. או בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו במשך תקופה של מלחמות
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
28/02/05 17:17
|
ששת הימים, התשה ויום כיפור ביחד, לא היו לנו יותר קורבנות מאשר בתקופה של אחרי הסכמי אוסלו הדמים. אין בכלל מה להשוות קורבנות של לפני אוסלו הארור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
,גובה ל25 לולא אוסלו היו המחבל
אש,
השרון,
28/02/05 14:56
|
הפנימו את העובדה שהערבים עדיין חולמים שסופה של ישראל יהיה כסופה של מדינת הצלבנים. מי שלא יכול או לא רוצהלהפנים שלפנינו עדיין כ80 שנה לחימה (לפחות) שיארוז את עצמו ושיחזור לפולניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הגדר חשובה אך אל תשלה אותנו !
יוסי,
קדומים,
28/02/05 14:13
|
עוזי, מדי יום עוברים במחסומים אלפי מכוניות של ערביי ישראל עם משפר צהוב והן אינן נבדקות. אין לאף מחבל בעיה לעבור במחסומים. ואם לדבר על הגדר במקום שהיא ישנה - קל מאד לחצות אותה מבלי להפעיל את ההתרעה, שלא לדבר עך המינהרות הקיימות (רק שים לב כמה חממות ''צמחו'' במקביל משני עברי הגדר ליד קלקיליה, והרי ערימות העפר נועדו ל''צמחים'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מר דיין צודק בכל דבריו !!!!
א.ש,
ירושלים,
28/02/05 14:13
|
אריק האשים את ביבי שהתוכנית הכלכלית ''חסרת לב וחמלה'' . לממשלת החילמאים יש עודף אדיר של כסף,,במקום להשתמש בכסף לזרוז העבודות בגדר....משמש הכסף שוחד למגזר החרדי (הנסיון להגדיל את התמיכה ב''תלמידי הישיבות''). כל הכבוד למר דיין אדם שיודע מה הוא מדבר...ואינו חושש להביע את דעתו במלואה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לו סגרו שערי הכניסה-הפיגוע היה
יעקב,
28/02/05 14:06
|
הפיגוע היה נמנע לו לא היו מבטלים את הרס בתי המחבלים, יתכן ג''כ שהפיגוע היה נמנע. לו היינו מתנהגים אל הפלסטינאים קצר, אולי הפיגוע היה נמנע. ממשלת ישראל-התעוררו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו, אילו ....
סמי,
רמלה,
28/02/05 15:06
|
כל הכבוד לבטחון שאתה מפגין . באותה מידה אני יכול לטעון שהפיגוע הוא דוקא תוצאה של הריסת בתים ( מה תגיד אם יתברר שהמעשה הוא נקמה של פלשתינאי שהרסו את ביתו ? ) . לכל מטבע יש שני צדדים ואין טעם להכנס לספקולציות בנוסח : אילו לסבתא היו גלגלים ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אם לא היה ''אוסלו'', היה פיגוע?
AP,
28/02/05 13:54
|
לא הפיגוע הזה ולא רבים לפניו. הסכם אוסלו, בכיה לדורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, מבחן התוצאה מאשרר זאת
ל"ת
גדי,
ירושלים,
28/02/05 16:05
|
|
 |
שאלת תם
גלינה ס.,
רמלה,
28/02/05 15:08
|
אם הסכם אוסלו כל גרוע איך יתכן שחמישה ראשי ממשלה הסכימו לקבל אותו ולפעול על פיו ? ( רבין ז''ל , פרס , ביבי , ברק ושרון ) . האם כולם שונאי ישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון.לפני אוסלו לא היו פיגועים
וגם לא ערבים,
28/02/05 15:03
|
לא היו פלסטינאים, לא היו בעיות. אתם באמת מאמינים לזה? ברור- בלי אוסלו והנסיגה מלבנון הפלסטינאים פשוט היו יושבים להם בסבבה תחת הכיבוש והמחסומים ונהנים מהחיים. או שלא.
די כבר לשקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לחימה בטרור היתה מונעת הפיגוע
ש,
28/02/05 13:45
|
מתן פרס לטרור גורם לאובדן ההרתעה וגורם לפיגועים נוספים.
גם דם הנרצחים הללו על ידיו של ''ראש הממשלה'', ששחרר מחבלים פלסתינאצים בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חכם !!!
אוקסנה,
לוד,
28/02/05 15:11
|
אתה ממש אדם חכם וצודק במאה אחוז . חבל ששכחת להאשים את התקשורת ואת ביילין ולהביע התנגדות להתנתקות , כמקובל אצלכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אם לסבתא היו גלגלים
pal,
28/02/05 13:39
|
למה לא מחתימים על עצומה להעמדת האחראים לדין,אם מפרים חוקי יסוד של שמירת המדינה על בטחון אזרחייה,ולא קורה כלום אף אחד לא משלם על מחדלים,עד לפיגוע הבא,ואז יעמדו כמה אלופים במיל' ויחזרו על המנטרה שזה לא תקין ,מאלוף במיל' או מראש השב''כ לשעבר אני מצפה לפעילות אקטיבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ואם לסבתא היתה גלגלים
היסטוריון,
28/02/05 13:37
|
היא היתה סגן הרמטכ''ל, ואתה היית הסבתא. האוסלואידים עוד פעם פותחים את הפה . הרי חווינו, ועודנו חוויים, על בשרנו את החוכמה המהוללת שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
משתחווים לעצים ולאבנים
ג,
28/02/05 13:22
|
מסתבר שהסגידה לעץ ואבן היא לא נחלת העבר, אלא תופעה שקיימת עד ימינו אנו. הגדר המהוללת עוזרת בערבון מאד מוגבל, וכל זה בזמן שחלק מהגדר בנויה וחלקה לא - אז ברור שקל יותר לעבור איפה שיש גדר. ביום שתושלם הקמת הגדר, הפלסטינים פשוט יעקפו אותה. מדובר אמנם בדרכים מאד מתוחכמות וחדשניות, אבל יש כבר פיתוח של מוצר ששמו סולם, והיכולת לכרות מנהרה כבר הגיע לארץ הקודש. ויש גם פטנטיים אחרים - חלק מהמפגעים פשוט עוברים דרך המעברים. ואם זה לא עובד, תמיד אפשר לירות טילים על מרכזי האוכלוסיה. הגדר היא סימפטום למחלה לאומית. במקום לצאת למתקפה עד חורמה נגד הפלסטינים, אנחנו במצב מתמשך של בריחה והתגוננות, שהמיט עלינו אלפי הרוגים ופצועים. הרעיון האוילי שאפשר לעצור את המחבלים בקו האחרון פשוט לא יעבוד. תשאלו את הצרפתים, הם כבר בנו פעם קו ביצורים בלתי חדיר, קו מז'ינו. בעצם אתם יכולים לשאול את אריק שרון מה הוא חושב על קו בר לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דמגוג, אתה
בשר תותחים,
28/02/05 14:17
|
הגדר עוצרת חדירות קרקעיות. נקודה. כדאי שתכניס את זה טוב טוב לקלווסה שלך. חייהם של עשרות תלמידים בבי''ס ביקנעם לא נחשבים כנראה בעיניך, טרונצ'ו. חפירת מנהרות באדמה הסלעית של השומרון היא לא קלה כמו בחולות רפיח. צריך בשביל זה מיכשור כבד אעהבל. הצעתך למעבר הגדר באמצעות סולם מראה את רדידות מחשבתך וחוסר ידיעתך את המכשול ואת מורכבותו.
הדוגמאות שנתת כמו קו מז'ינו וקו ברלב לא רלבנטיות ומראות לכל בר -בי-רב את הדמגוגיה המאפיינת את טיעוני הימין ההזוי והשמאל הקיצוני הבוגדני. בעצם כדאי שתעבור לייעץ לרוצחים הפלסטינאים בנושאי מעבר הגדר - אתך הם לא יגיעו רחוק.
אתה ומרעיך נזרקים ותזרקו לפח הזבל של ההיסטוריה של עם ישראל. גדר ביטחון מלאה עכשיו- גדר לחיים. The fence = Defence
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה גס רוח אתה
ריספקט,
28/02/05 15:47
|
הטיעונים שלך מספיק חזקים ומשכנעים ואין צורך לנקוט בלשון חסרת כבוד. זה רק מפחית את תוכן דבריך יא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קללות זה לא תחליף לשכל
ג,
28/02/05 15:40
|
זה שאתה מחרף ומגדף לא הופך את דבריך לחכמים יותר. אתה וחבריך הסמולנים מנופפים בגדר המקיפה את רצועת עזה כהוכחה הניצחת לחשיבות הגדר. כנראה שמאות הטילים שנחתו על שדרות וקיבוצי הנגב המערבי לא יזיזו אתכם מעמדתם הנחרצת. טוב, למה שהמציאות תשנה את עמדותיכם? הגדר נבנית במטרה להית המכשול הראשון והאחרון בפני המחבל המתאבד. צה''ל ייסוג מהשטח, המודיעין ייעלם לו (כמה משתפי פעולה יהיו לך כשתה מצד אחד של הגדר והם מהצד השני?) וכל מה שיעמוד בפני המחבל המתאבד זו גדר בטון בגובה כמה מטרים. ואתה מנסה לשכנע אותנו משדובר בדבר הכי חשוב לעם ישראל? די עגום לראות שבשנת 2005 עם שלם מנסה להגן על עצמו באמצעים שכשלו כבר במאה השתים עשרה (חומות, תעלות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מיתנחלי אריאל לחלוצה
עב שמות,
חלוצה,
28/02/05 13:03
|
הכול בגלל ברק ובן עמי וגושי ההתנחליות שלהם ילדים בוכים ורוצים את אמא ואבא. יותר מידי זמן ניצלנו ונישלנו בשם ההצעות הנדיבות השיקריות,ברק ובן עמי יצאו לשיחות בידיעה שעראפת לא מוכן לפחות מגבולות 67 עם תיקונים קטנים באיזור עמק אילון וירושלים,וגם התיחסות ומציאת פיתרון לבעית הפליטים, כמו כן בן עמי עצמו דיבר על הויתורים הגדולים של עראפת בעיתון הארץ . עד מתי בשם מיתנחלי אריאל ברקן אלקנה ואלפי מנשה נחרוץ ליבם של ילדים תמימים די די די די די די . מדינה נדלן וכסף שחור שחור מישחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מאיר הרציון קובע חד משמעית
שי,
28/02/05 13:00
|
|
 |
מי המשוגע ?
סרגיי,
אשקלון,
28/02/05 15:14
|
הקביעה הזו מעידה יותר על מצבו הנפשי של מאיר הר-ציון מאשר על מצבו של אריק שנראה לי בריא ומפוכח . האם יחד עם אריק השתגעו גם 26 שרים 70 חברי כנסת ושלושה מיליון אזרחים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בגלל כל העתירות לבג''ץ
ל"ת
הגדר מתעכבת,
28/02/05 12:56
|
|
 |
הכול כסף
קו ירוק,
שקרנים,
28/02/05 14:37
|
תפסיקו לבלבל את המוח תפסיקו לנשל אנשים מאדמתם למען התנחליות ונדלן בגשרים בנתבג וברפיח הייה שיטור משותף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שקר המחבל עבר דרך המעבר בגדר
בן דוד,
28/02/05 12:54
|
תפסיק לשקר המחבל הזה גר בטול כרם ועבר בדרכו במעבר גבול של הגדר אגם גורמים ערבים מיפו עזרו לו לבוא מכוון מסגד חסן -בק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיוע ?
סמי,
28/02/05 16:55
|
תגיד , המחבל שהתפוצץ היה עוור ? למה הוא היה זקוק לערבים מיפו כדי להגיע לאותו מועדון ולהתפוצץ ? האם כדי למצוא את מועדון הסטיג' או כל מועדון אחר זקוקים לכנופיה שלמה שתוביל אותך ? ממש בדיחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה נהדרת, ולצערנו נכונה
ל"ת
הגדר לא תפתור,
28/02/05 15:37
|
|
 |
16.
ראש הממשלה הגרוע ביותר מקום המ
אבי,
28/02/05 12:54
|
גרוע אפילו יותר מגולדה וזה הישג עצום. בתקופתו הכלכלה והבטחון היו על הפנים. השחיתות גדלה וההתבהמות ברגישות לחיי אדם נתנ ביטויה בזה שלא נותנים תרופות מצילות חיים לאזרחי המדינה, לא בונים גדר שמצילה חיים, לא עוצרים בעלים שמאיימים לרצוח את נשותיהם, והדוגמאות הנוספות רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סתם סיסמאות
ג'ף,
רחובות,
28/02/05 12:41
|
האשמות שווא של עוזי דיין, כמו אלו שאומרים שניתן ''לחסל'' תאונות דרכים לו היינו מקדישים מספיק כסף או ''לחסל'' את הטרור עם נתן ''לצהל לנצח''. הבעיות הם מורכבות, אין שחור ולבן, ואני חושב ששרון מנהל את הדברים הכי טוב שאפשר בהתחשב בנסיבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
באמת בגלל הגדר?!
אני,
ישראל,
28/02/05 12:40
|
איך אפשר לטעון שזה בגלל הגדר ולא בגלל ההקלות הבלתי נסבלות שנתנו לפלסטינים במחסומים אם זה ידוע כבר שהמחבל נכנס דרך מחסום?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
HUTZPAN - it's all because of
Oslo,
28/02/05 12:32
|
and generals like yourself who are part of the Oslo CONCEPT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש לנו במדינה אנשים שרוצים ל..
מוזלמן,
28/02/05 12:31
|
|
 |
11.
צודק 100%. גדר - ועכשיו!
ל"ת
הירושלמי,
י-ם,
28/02/05 12:30
|
|
 |
10.
למרות שהממשלה יודעת
Debka,
28/02/05 12:26
|
למרות שהממשלה יודעת כי הפיגוע בטיילת לא בוצע על פי הוראה מדמשק, היא ממשיכה לדבוק בקו הזה, ואף שולחת לארצות הברית ולאירופה משלחות קצינים של צה''ל אשר תפקידן לדווח על חלקה של סוריה בפיגוע. זו הסיבה מדוע על כלי התקשורת בארץ הוטל צו איסור פרסום. מאחר שגם הפלסטינים יודעים מי ואיך ביצע את הפיגוע, המידע שנמסר על ידם לגורמי חוץ הוא שונה לחלוטין. בכך נוצר מצב מוזר ביותר, בלשון המעטה, לפיו ישראל מנסה 'לדחוף' בארצות הברית ומדינות אירופה מידע, שמדינות אלה אינן רוצות לקבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוראי דבקה= ימין קיצוני
בשר תותחים,
28/02/05 13:05
|
אתר הזוי. חסר בושה. על כל ידיעה נכונה - עשר הזויות. לא מודה בכשלונותיו. קול הרע''ם במהדורת ה-web
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בטוח.לפעמים הם קולעים לא רע
ל"ת
בכלל,
28/02/05 15:38
|
|
 |
זה עדיין לא אומר שזה לא נכון
ל"ת
או הגיוני.,
28/02/05 15:11
|
|
 |
לעומת קוראי ''הארץ'' שחושבים
ל"ת
שהמחבלים הם,
''לוחמי חופש'',
28/02/05 14:47
|
|
 |
9.
מעניין מי יתן הדין,מי יעיז לדב
ל"ת
מוטי,
אילת,
28/02/05 12:24
|
|
 |
8.
1 אתה צודק
בן הארץ,
28/02/05 12:20
|
הגדר הזאת תהיחה אחתץ הסיבות שעוד חמישים שנה נבכה עליהם הגדר מונצחת היא תשאר תמיד כל ילד ערבי יקום בבוקר ויראה את החומות חומתץ ברלין נפלה והחומה הזאת תיפול ותפיל את בטחונה של ישראל. הפרוייקט הלאומי צריך להיות הרס הגדר ומיד עוזי דיין תפסיק לשקר. הגדר אם הייתה אולי הייתה מונעת פיגוע קטן אבל מי יודע כמה פיגועים יהיו רק בגלל שהיא נמצאת קורעת את הארץ והופכת אותנו לשבלולים חסרי הגנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סוף לטימטום+הצעה
עמוס,
אשקלון,
28/02/05 12:20
|
נתחיל בהצעה :לפי ההיגיון של מר עוזי דיין כדי להתמודד עם הפצמרים יש צורך דחוף להגביהה את גובה הגדר מגובהה כיום אולי לגובה של 200 מטר ואחרי כן 300 מטר וכ... כך נספק עבודה בשפע גם לקבלנים וגם למפעלי המלט .שקט לא נקבל זה בטוח . כדי לטפל בטרור יש לטפל בטרוריסטים פשוט למגר אותם ואת שולחיהם אין דרך אחרת!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חוצפה שאין כדוגמתה
אישיהודי,
28/02/05 12:12
|
האיש שישב בטאבה באוקטובר 95 בראש צוות שעשה ימים כלילות בשביל למסור את הערים ביו''ש לידי המחבלים, מסירה שהביאה במשך כמה שנים לבניית תשתית טרור שלא היתה כדוגמתה, תשתית שהביאה לרצח 1500 איש בכל הארץ, לפציעתם של אלפים ולהרס הכלכלה למשך שנים, האיש הזה פתאום משתמש בדם יהודים ומטיף מוסר לפחות שישתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
ל"ת
**&&**&&**&&,
28/02/05 15:12
|
|
 |
5.
בג''ץ,השמאלנים והערבים לא רוצים
ממשלת השמאל,
והערבים,
28/02/05 12:12
|
לבנות גדר - המצילה חיים - הנרצחים היהודים לא מאחרים לבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם מופז ערבי?האם שרון שמאלן?
אנטולי,
הרצליה,
28/02/05 15:37
|
שרון ומופז עכבו את תחילת בנית הגדר - שנתיים . האם זה בגלל שהם ערבים , שמאלנים או בג''ץ ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם ידעו שהבג''ץ השמאלני לא יאשר
ממשלת השמאל,
והערבים,
28/02/05 17:12
|
|
 |
ושכת להוסיף, גם הימין הקיצוני
ל"ת
לא ימין,
28/02/05 14:58
|
|
 |
הימין הקיצוני לא משפיע
ל"ת
ממשלת השמאל,
והערבים,
28/02/05 16:06
|
|
 |
וטוב שכך.
ל"ת
לא ימין,
28/02/05 16:28
|
|
 |
זאת הסיבה שרצח יהודים נמשך!!!!
ממשלת השמאל,
והערבים,
28/02/05 17:09
|
|
 |
4.
המלחמה נגד היהדות
שלי,
28/02/05 12:05
|
|
 |
3.
השופט ברק,עוד כמה ירצחו בגללך?
דיקטטור נאור,
28/02/05 12:03
|
|
 |
לא בגלל ברק לא בונים
מילואימניק,
28/02/05 14:58
|
אלא בגלל הפוליטיקאים, אם היו מחליטים על תוואי מקובל והגיוני ומקצים לבנייתו מספיק משאבים, כבר היתה גדר. אבל העובדה היא שגם את התוואי המאושר הנוכחי לא ממהרים לבנות.
הכל פוליטיקה קטנונית של פוליטיקאים קטנים. תקרא את 2 ותבין למה אין גדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הגדר לא מנעה את רצח הילדה
מאחורי הסורגים,
28/02/05 11:53
|
נועם ליבוביץ' בכביש חוצה ישראל. מה שנורא בדבריו של עוזי דיין הוא - שהדבר הזה יודע שהוא מרמה! הוא יודע ש - א. הגדר תהווה מטרד עצום לצה''ל ולא תשנה כלום מבחינה בטחונית. ב. איזו הצדקה יש לעם חפשי בארצנו להתכנס בתוך גדרות? למה עם ישראל צריך לבתר את ארצו, בגלל טינופת, שאותה אפשר לטאטא ביום אחד? למה הרוצחים יכולים לחיות במרחבים פתוחים והקרבנות צריכים להסתגר מאחורי גדרות תייל? למה צמרת המדינה ש''השמאל בנה'' עושה הכל כדי לקדם את תכנית השלבים של האימפריאליזם הג'יהאדי? נראה לי שיצורים כמו עוזי דיין ואריק שרון, אנשי בטחון מפורסמים, צריכים להיות מאחורי חומות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה זה משהו במנטליות
Avi Ecuador,
28/02/05 15:50
|
של יהודים. כשאין גטו שעושים גויים אז עושים לעצמנו. עושים תעלת בלאומיך, גן חיות לבני אדם שלחיות יהיה רישיון צייד מאחורי הגדר, בגן החיות שכלואים עם-הארץ. החיות חופשיות כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jewish Hizbollah
David Ingram,
England,
28/02/05 13:54
|
Because of people like you, people like me can't stand the thought of living in Israel. You are no better than all Fascists. The problem is that you should be better than that. How ironic that Jews like you are the worst kind of humans (if that is what they call you). As a Jew you should be tolerant to others, including those you see as enemies but you are no real Jew, neither is anyone who talks like you. Your God, if exsists will list you and your likes to go to hell. As I am a non beliving Jew I suspect you may get away with it but you are no real Jew You are real Junk.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you
jehudi,
haolam hase,
28/02/05 15:35
|
David, I fully agree with you. This is also my reason why I don´t like to come to Israel even for a visit. To see and hear all this Jewish Hisbolla Fascists is too much.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you should relly thank me for
עדיף שאנטישמי,
יישאר בחו''ל!,
28/02/05 15:12
|
giving you an excuse not to make Aliya. Better for everybody!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stay in england
ל"ת
bitch,
28/02/05 14:44
|
|
 |
Stupidity
David Ingram,
Englan,
28/02/05 15:35
|
bitch is a female dog as you should know so not used when swearing at men. but I understand, small minded stupid little men like you know no better. I will happily stay in England and have no regrets about it. As I wrote earlier, people like you should be along way away from me.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה שלוחת רסן
שונא טמטום,
28/02/05 12:57
|
הגדר הזאת הצילה כבר מאות ישראלים ממות בטוח. בעיניך האדמה קדושה ולא החיים. מקולל היית ומקולל תהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה אכלה לך את המוח
בשר תותחים,
28/02/05 12:55
|
אתה לא חמוד, אתה. הימין הקיצוני ההזוי והשמאל הקיצוני הבוגדני סופם שההיסטוריה תשפוט אותם כרעות החולות ביותר בתולדות ישראל. הגדר הזאת מצילת חיים ואם ברצונך להתאבד עלה על המצדה וסיים את חייך העלובים בקרשצ'נדו המתאים. הרוב הדומם והמדםם פה רוצה בגדר ביטחון שקום תקום על אפך ועל משיחיותך ועל טמטומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Since then they blocked the pa
Ahmed,
28/02/05 12:45
|
the passage that was used for this is now blocked but other passages are not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדברים נכונים
ל"ת
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
28/02/05 12:38
|
|
 |
רקדן דם שכמוך
ספי,
28/02/05 12:31
|
מין הסתם יש לך שם של הרוג לצורך כל טיעון. הגדר לא מבתרת את ישראל אלא מחלקת אותה לחלוקה שפויה כאשר ברור לגמרי שיהודי שיושב מחוץ לה מראש לא היה צריך לשבת שם. השמאל אכן בנה את המדינה. הימין בנה את ההתנחלויות כך שלמעשה בנה את פלשתין. האימפריאליזם אכן משותף לכל אלו שחושבים ''כולה שלי'' הגיהאדיסטים והכהניסטים. קורצתם מאותו חומר. החומר של הפנאטיות המשחית דתית. הגדר כבר עתה חוסכת מאות הרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילולא שפכתם את כל הדם הזה
הפשע לא יעבור,
28/02/05 13:15
|
לא היה לי על מה לרקוד. אך מכיוון ששפכתם את דמם של אלפי יהודים, אז יש לנו על מה לרקוד..... ''השמאל בנה את המדינה'', וההורים שלי (שהגרעין שלהם הקים את קבוץ חפץ חיים) ושל כל אלה שאני מכירה, עמדו מן הצד והסתכלו איך השמאל בונה את המדינה. השמאל בנה את המוסדות שלו, כשה''ימין'' נלחם במנדט הבריטי ובערבים. השמאל מנע את כניסתם לארץ של יהודים שהם ''לא משלנו''. ואם יש לך סבלנות (רק תגיד) אוכיח לך את זה בקלות. אבל בשביל זה צריך כאן הרבה מקום. מה שבנה השמאל במדינה הזו, זו השחיתות! מה שהוא בנה כאן, זה הבולשביזם. מה שהוא בנה כאן, זו שנאת ישראל. זה מה שבנה השמאל. ואילו היהודים בנו את הארץ! החוצפה שלכם עוברת כל גבול. העובדה היא, שהמתנחלים שבנו את יש''ע אינם רוצים בחורבן ''המדינה שהשמאל בנה'' כי הם בנו גם אותה! ובענין הישיבה במקום שהוא לא שלנו, זה מתחת לכבודי לענות וגם לא אזלזל באינטליגנציה של הגולשים. לאידיוט שתגובתו מופיעה כאן למטה - אתה דווקא רוצה לדעת למי הצבעתי? בבקשה - בתחילה לפאג''י (פועלי אגודת ישראל), כשאלה נעלמו לצערנו מן המפה הפוליטית, הצבעתי (לא לפי הסדר) תחיה, מולדת, כ''ך, מורשה, איני זוכרת מה עוד, מה שבטוח - לא ליכוד, לא מפא''י, לא מפד''ל ולא לשום סיעה ''ימנית'' שלא העזה לומר את האמת בדברים ברורים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין זה טוב ?
פאבל,
בת ים,
28/02/05 15:33
|
דברים כדורבנות . אולם מכיוון והימין שולט במדינה כבר כמעט 30 שנה ( עם שלוש הפסקות קצרות ) הרי ישראל היתה צריכה להפוך כבר לגן עדן עלי אדמות . איך אתה מסביר שהמשטרה , הצבא , החינוך הבריאות וכל המערכות המפוארות שהשמאל הקים - קורסות ? האם אתה טועה או שהמציאות טועה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט טיפש
ל,
28/02/05 12:26
|
|
 |
הכעס זה תיסכול הגדר תודו זה לא
בר כוכבה,
גרמניה,
28/02/05 15:41
|
פיתרון ובידקו את הצעותיו הקודמות של דיין הוא מתפרנס מהסכסוך וככל שהסכסוך יתמשך יהיה לו מה למכור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט טיפש........
אש,
השרון,
28/02/05 14:42
|
|
 |
1.
בימקומך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/02/05 11:48
|
|
 |
גדול!! חחח.......
ל"ת
אמרפל,
שנער,
28/02/05 12:06
|
|