 |
71.
כל הכבוד - עיתונאי דגול
מאיר,
17/02/05 15:25
|
את זה שאתה עיתונאי דגול אתה מוכיח כבר שנים על גבי שנים. עכשיו הוכחת שאתה גם איץ. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
קשה קשה
גול,
פ''ת,
17/02/05 12:17
|
אדוני אתה עתונאי ותיק ומוכר מאוד לקהל הרחב. האם שחכת שאתה אמור להיות כלב השמירה של הציבור? איפה השאלות והחקירה על העשיה של ראש הממשלה ושריו ? מתי ראש הממשלה מוסר הודעה לציבור ,מתי הוא עונה פומבית? לאן הוא נעלם ולא מסביר את עצמו? ואתם העיתונאים לא מתאמצים לשאול. תעשו את העבודה שלכם ואז תוכלו למלא את תפקידכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
יעקב,גם עליך מאיימים המתנחלים?
דן,
16/02/05 11:33
|
אל חשש, לך לא יעשו שום דבר למרות הלחץ. אגב, שרון מתפלא על שעדיין לא טרחת לשאול אותו את השאלות ''הקשות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
עיתונות מגוייסת בשרות הפשיסטים
ברוך ו,
ירושלים,
16/02/05 04:26
|
להפתעתי העז יעקב אחימאיר להשמיע קול בודד בחשכת העיתונות הישראלית המגוייסת. עתונות זו, הנשלטת על ידי בעלי הון, משרתת את השלטון הטוטאליטרי של שרון וה''שמאל'' הקיצוני פשיסטי ובכך עושה לביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הוא לא כל כך חכם..אני יודעת..
Surfers Logic,
16/02/05 02:02
|
ואיך ימצא אחימאיר תשובה, אם מרב עלבון שכח להציב כל שאלה?
מוצע לנוטים לחשוב שהמלין הוא עיתונאי גאון, לחפש אסמכתא בארכיבי הרדיו, הטלוויזיה או כל עיתון, להוכיח במה, חוץ מהוותק, הנ''ל ראוי להחשב ראש וראשון?
לא השאלות הנוקבות כביכול בוערות בעצמותיו, העלבון, התסכול אל מול הכשרון, של ראש הממשלה שרון, שידע להשתמש דווקה ברשף לצנן את הסתרשף.
ועיתונאי חבול, חרד לאחוזי צפייה בתוכניותיו, מודאג מהצפוי מחרתיים הרבה פחות מעמיתיו, כאב האגו הפצוע דורש טיפול עכשיו !
התמונה כל כך מוכרת, חזות האדם ההוגה, אצבע על הלחי סנטר על הבוהן, מבט מודאג, שאלה כאורך התוכנית כמעט, לצופים בבית מישיר מבט, ובטון מנצח ממש לא מהעולם הזה, אם כך..אדוני השר..אני שואל אותך...מה יהיה?
נכון, זה ענין של טעם, אבל אני לא זוכר שאחימאיר אי פעם, הצליח להפיק ראיון יותר מבריק.
לו באמת אחימאיר היה חרד למתרחש בתוכנו וסביבנו בזו העת, עיתונאי כמוהו בעל נגישות חופשית אלי מיקרוופון, מסך, עיתון ואינטרנט, היה נותן פומבי לשאלות בהן הוא מתלבט.
אם כן מה עומד מאחורי הרעיון של הפנייה אלינו מעל דפי העיתון? זה שימוש בנו הקוראים, לצאת ולמחות על העוול שנגרם לבכיר הערוץ הראשון.
הראיון שלרפי רשף ניתן, הרעיון שאחימאיר לא זומן, על זה קשה..קשה מאוד להבליג אז נגייס הקוראים ראיון להשיג.
הנה אתם ואני אין לנו שום בעיה לשאול את ראש הממשלה, ממש מכאן, כל דבר שאנו לדעת מבקשים, מבלי להיות עיתונאים בכירים, בדרך כלל כמעט כולנו מבינים, שהראשון בין שווים הרבה פחות מעולם לא השאירנו בלי תשובות הנסיון מלמד שאנו יכולים לדעת לבטח שראש ממשלתנו לא ישאירנו במתח
עם בוטח, מה יהיה, אל לו כי ישאל ! למה? כי זו ההבטחה, לא יהיה קל...
לעם חכם מגיע שיהיו לו עיתונאים חכמים, כאלה המתמצאים בדברי הימים, נבונים ומוכשרים דיים לדעת שאין כמו ראש ממשלתנו אריאל שרון היודע רזי הטיפול בכל עיתונאי או ראיס, שאותו מעיז להכעיס, וככל שהמאוס ירבה לזעוק נגד ואנטי, כך יובטח כי נגזר ויונצח כלא רלוונטי.
יש לנו ראש ממשלה אדוק הוא לא רוצה שנדאג, זה בדוק. אין צורך לשאול מה יהיה, לעם שיש לו מורה, החיים הרבה יותר פשוטים, הנעלם היהיה מזמן מסודר לא צריך לדאוג , למה להתייאש, למה ייגע מוחו מי שלא התבקש?
דינה דמלכותה דינה- כזה ראה וקדש, והמלץ לאחימאיר לפרט על זה מה יש. כי זו בעצם התשובה לשאלה ששכח לשאול,ומוטב על כך ירחיב, אם באמת רצונו את ציון לגאול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה מפתח שרים את זה?
ל"ת
זמר דלות.,
16/02/05 14:57
|
|
 |
66.
פראוודה הישראלית
אנטוני הופקינס,
16/02/05 00:07
|
|
 |
65.
מתי העטים ידברו????????
תבת,
15/02/05 22:37
|
כאשר הכנסת הריבונית של ישראל תחליט על טרנספר לערבים,השמאלנים יכתבו שהכנסת לא רשאית להחליט החלטות על טרנספר! אז כמובן נוציא את כל הכתבות שכתבו ''הכתבים הנאורים'' על הטרנספר ליהודי גוש קטיף מגובה בהחלטת הכנסת הריבונית מהארכיון,ונבצע את החלטות הרוב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עיתונאי,אינטליגנטי ואחראי
מוריה,
15/02/05 22:22
|
יעקוב אחימאיר -עיתונאי משכמו ומעלה-כל הכבוד לו שקורא לראש הממשלה, שיתמודד עם הבעיות בראש מורם וזקוף-ושיענה לשאלות הקשות של האזרחים המודאגים והמוטרדים. אין סוגרים פיות-וראש הממשלה חייב להיות קשוב לעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
סוף סוף קול אחד חריג בתזמורת
אייל,
די לתשקורת,
15/02/05 21:24
|
|
 |
62.
*להטות דעת קהל* עם קנה הרובה!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
15/02/05 20:26
|
חס וחלילה שלא נקרא בעתיד מאמר של *העתונות המגוייסת* בנוסח הבא:.
**הצלחנו במהפכה לשחרור ארצנו הקדושה מעול ה*דמוקרטים*!!! היטינו את דעת הקהל לטובתנו בעזרת קנה הרובה!!! אז היו מאות\אלפי ישראלים הרוגים-אך זהו רק שמן על גלגלי המהפכה הטהורה המחזירה אותנו למקורות יהדותנו מאז ולתמיד!!!
...............**
כל המגיבים התומכים באולטימטום של קיצוני המתנחלים ותומכיהם (והם רבים) -*היסוגו מהחלטת הכנסת הדמוקרטית והחוקית-או שתהיה כאן מלחמת אזרחים* מספקים אליבי לקיצונים אלו המוכנים להרוג ולאבד ולהשמיד ולהשחית את בני עמם-רק שישארו ב*ארצנו הקדושה*-וכאן הסכנה-לא בויכוח הפוליטי החשוב על מהות הפתרון!!!.
כשחשוכי קורא למלחמת אזרחים עם מאות הרוגים-יש קיצוניים ממנו בעם!!
כשאפרים אומר שיגאל עמיר הוא לוחם חופש-ולא מתנצל על כך-יש *לוחמי חופש אחרים* המוחאים לו בסתר כפים. (ואני עדיין מקווה כי אמר זאת בסרקזם-אך הוא לא התנצל).
אנחנו בדרך להשוואה בין רפיק חארירי ואריק שרון-ובין ישראל ללבנון ועירק: לאחר רצח ראש הממשלה הבא בישראל ימשכו בכל העולם בכתפים ויגידו: ככה זה במזרח התיכון-התיאוקרטים האלו עוד לא בשלים לדמוקרטיה
יש לי הרבה להגיד מבחינה פוליטית על המכשול העצום שההתנחלויות הציבו על הדרך להסדר שלום הוגן (ומצד שני הזרז ששימשו לפלשתינאים להתקדם להסדר שלום מפחד יצירת מצב בלתי חוזר של סיפוח)-אך היום זה לא הנושא-עכשו מדברים אצל הקיצונים *החבר פרבלום והחבר טומיגן*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
התקשורת לא מפתיעה!!!
מאוכזב,
צפון,
15/02/05 18:04
|
תמיד זה היה כך. נסו רק להעלות על הדעת ששרון היה מתנהג כמו ימני. היו עושים לו את המוות בתקשורת. לא היו מורידים מהפרק את החשדות הפליליות נגדו ונגד בנו. היו עושים תחקירים חדשים ומוצאים פלילים חדשים. תוקפים אותו על כל צעד ושעל ובחוצפה המאוד אופיינית להם היו מציגים לו - בעל כורחו - שאלות קשות מאוד... איך אמרנו? - התקשורת לא מפתיעה!! היא תמיד (אבל תמיד) היתה כזו חד צדדית. תעשו כמוני - ברגעי הכיעור שלהם כשהם כה חד צדדיים - אני מכבה את המכשיר. כל כך פשוט וכל כך עוזר (לי אישית)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תילחם בהם אל תכבה את המכשיר
ל"ת
יהודי,
15/02/05 20:34
|
|
 |
60.
Mr Yaakov Achimeir
Abi,
15/02/05 18:04
|
You have to know by now that you'r living in ISRALEFT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
# 60 מצוין ISRAELEFT
בצל ירוק,
15/02/05 21:12
|
|
 |
59.
אחי מה?
נדב,
גוש שלום,
15/02/05 17:43
|
|
 |
58.
נו גיבור, אילו שאלות?
שואל,
15/02/05 17:34
|
למה אתה מותח אותנו? למה אתה לא שואל? זאת ועוד- אני משוכנע שאם יעקב אחימאיר היה מבקש ראיון עם ראש הממשלה, הוא היה מקבל. מה עוצר אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כול הכבוד
עוזי,
15/02/05 17:20
|
סוף סוף יש איזה עיתונאי אמיץ שמדבר לענין. איפה כל שאר העיתונאים שאמורים לעמוד על המשמר. אם זה היה ראש ממשלה שלא עובד על פי השקפתם איזה חגיגות היו כאן בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יעקב-עובדתית אתה טועה ומטעה...
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
15/02/05 17:07
|
עברתי על הרשימה של מאה המאמרים האחרונים במדור דעות של מעריב-והגעתי ליחס של שליש נגד ההתנתקות (או בעד משאל עם)-ושני שליש התומכים בהתנתקות ובהחלטת הכנסת החוקית (והיו כמובן עוד מאמרים בנושאים אחרים)
זאת בערך גם החלוקה בין אזרחי ישראל-וצריך להיות ברור כי כל מהלך מדיני אינו כליל שלמות-ולכל צעד יש יתרונות וחסרונות-אך לדעתי ולדעת הרוב במדינה ההתנתקות (שכעת היא מתואמת, דבר שהקטין הרבה חששות קודמים) מרצועת עזה(וצפון הגדה) היא הכרח.
בנקודה זאת נחלקות דעות הרוב הגדול התומך בהתנתקות:
-רוב התומכים (שהם למעלה מחצי מכלל אזרחי ישראל) תומכים בחזרה למשא ומתן לשלום עם הפלשתינאים-והרוב מביניהם (קרוב למחצית מאזרחי ישראל) מוכן תמורת שלום ויציבות בטחונית להקמת מדינה פלשתינאית בגבולות 67 עם תיקונים הדדיים שיכילו גושי התנחלויות גדולים עם 50%-60% מהמתנחלים ואת שכונות ירושלים היהודיות(כולל הרובע והכתל)-ומוכנים שבירת פלשתין תהיה במזרח ירושלים הערבית.
המיעוט בתומכי ההתנתקות-וכל המתנגדים-רוצים לבלום הסכם הוגן ואפשרי זה (בין אם על ידי סיפוח כל הגדה, או על ידי סיפוח שלישה עד חציה וכליאת הפלשתינאים בחצי תריסר מובלעות)
והויכוח על מהות העתיד והפתרון האפשרי לשלום הוא הויכוח הער ביותר במדינת ישראל
-ואסור שדעת הקהל תוטה באיומים באלימות ובשימוש בקנה הרובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא אתה טועה ומטעה
ציוני ? מה לך,
ולציונות ?,
15/02/05 18:39
|
מנין המידע המהימן והכל כך בטוח לגבי רוב ומיעוט ? הרוב בעם הוא נגד התכנית האומללה הזו . המיעוט (שכרגיל בטוח שהוא הרוב ) כופה את דעתו על כל השאר . אנא הסבר לי את הפחד הגדול מהמשאל אם אתם כל כך בטוחים בכך שאתם הרוב ... בכל המגילה הארוכה שכתבת מופיעים הדברים עליהם אנחנו מוותרים . לעומת זאת אין שם דבר אחד שאנחנו מקבלים . זה לא כל כך עונה להגדרה של משא ומתן (מושג שאתה השתמשת בו ) . תכנית הבריחה הזו לא תורמת לנו שום דבר חוץ מסיפוק רגש ההלקאה העצמית של השמאל הישראלי (בתמיכת הערבים , כמובן ). מה שלא הצלחת להבין מקריאת הטור זה שהגיבוי למהלך אומלל זה ניתן מהתקשורת שאינה פוצה פה ומצפצפת כאשר ראש ממשלתנו (כן , אני בחרתי בו ואני מאד מצר על כך . אם היינו יודעים מה הוא יעשה - לא היינו בוחרים בו ) עושה ככל העולה על רוחו . לעומת זאת - אם המהלכים לא היו לרוחה - כבר היינו שומעים על כך מזמן . כלב השמירה הוא לא סתם פודל . הוא חתול (בוגדני ) .
אין למהלך הזה תמיכה מהעם ותפסיקו להשלות את עצמכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
סוף סוף עיתונאי אמיץ וישר
המבקר,
15/02/05 16:55
|
יש כאן ניצוץ של ישרות ההולכת נגד הזרם השמאלי החזק הסוגד לשרון, וצועק הסתה יום יום. זרם התומך תמיכה מלאה בטרנספר ושוכח שתפקידו גם למתוח ביקורת על המנהיגות ולא ללקק לה בלשון ארוכה ונוטפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
סוף סוף מישהו ערני למה שקורה
ל"ת
במדינה הזאת,
15/02/05 16:49
|
|
 |
53.
אי סרטיביות
אריה בן מרדכי,
15/02/05 16:42
|
הנה מילה חדשה - מחמאה מהדהדת ליעקב אחימאיר: איסרטיביות. פירוש: אי של אסרטיביות בתוך ים החנופה, בתוך הרמון פילגשי החצר של שרון. זוהי ההגדרה היאה ל''עולם התקשורת'' שלנו, לפלגיו, בימי הבגידה הגדולה הקרויה תוכנית ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
היום בו תורת ההסתברות קרסה
אאא,
15/02/05 16:28
|
בינואר 2004 מודיעה פרקליטת המדינה ארבל על המלצתה לפתוח בחקירה כנגד ראש הממשלה אריאל שרון. כשבוע אח''כ,מודיע ראש הממשלה שרון על ''תכנית ההנתקות''. על זה נאמר : ''איזה צירוף מקרים מרתק''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון פשוט סנילי
אאא,
15/02/05 16:27
|
ולא מסוגל אפילו להתמודד עם נאום בסיסי מבלי להקריא מן הכתוב. ראיון פומבי,עם שאלות נוקבות,פשוט יחשוף את מצבו הפיזי של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אתגר לשמאלנים, תגובה 35.....
איתן,
תל-אביב,
15/02/05 16:23
|
|
 |
לא נולד השמאלני שיודע להתמודד
ל"ת
עם שאלות אלו.,
15/02/05 17:04
|
|
 |
49.
אבא אחימאיר היה גבר שבגברים
ל"ת
יעקב אחימאיר,
יין בו יין,
15/02/05 16:18
|
|
 |
48.
כתבה אמיצה
עדנה,
רחובות,
15/02/05 16:16
|
ובכן לכל חבריך,הציגו את השאלות הקשות,ולא התגיסות בלתי נסבלת, למהלך שלא נבחן בבחירות ,מצנע הלך על המצע הזה וראו היכן הוא נמצא,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שרון הוא הבעיה ולא ההתנתקות
בצלאל,
15/02/05 15:21
|
נכון ששרון היה והיה אבל היו עוד הרבה אחרים שאפילו לא חזרו אבל שרון שפיברק את ההתנתקות בגלל שהוא ובניו עמדו להחקר והעתונאים צעקו אך הס... שרון זילזל בבחירות בליכוד והכל הס ...שרון זילזל שוב בהפסד בבחירה ושוב מלא זילזול בחבריו למפלגה והעתונות שקטה הס... כי שמא יכעיסו את הגיבור שהיה ...ההתנתקות היא רצון העם אבל הגישה של שרון אליה הוא ממש רודנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים האלימים=מכת מדינה
מנחם,
הקריות,
15/02/05 15:45
|
די להתפרעות. לרסן בכוח כל הפרת חוק. כאן לא עזה ולא הקסבה בשכם. אזרחי ישראל צריכים להגיע הביתה אחרי יום עבודה בבטחה וברוגע ולא תוך מופע מגעיל של אלימות נגד שוטרים. מה גידלו שם באולפנות ובישיבות? פורעי חוק? בנות ''חסודות'' ואלימות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות האזרח להפגין מעל ההתנתקות
בצלאל,
15/02/05 16:30
|
אולי זה מפריע לך בדרך הביתה אבל אם אתה ככ חרד לחופש הפרט כי אז אתה חייב להרשות לזולת להפגין כי מחר שרון יחליט על משהו שלא יהיה בדיוק לרוחך ואז אתה תוכל לצעוק גם כן כזכותך ואנא אל תיקנה את השטויות מהעתונות שהם המתנחלים אויבך עזוב בחייך מהשטויות ואני גם בעד ההתנתקות תהיה בריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים מי שמפריע להגיע הביתה
גרשון,
15/02/05 16:19
|
בינתיים מי שמפריע להגיע הביתה הם ידידיך הפלשתינאים שמתעקשים בעיצומן של שיחות ''שלום'' להמשיך בפיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזה בית להגיע? לגוש קטיף?
איתי,
קרית אונו,
15/02/05 16:33
|
אתה מתייחס לקטיושות בגוש קטיף? אפשר למנוע את זה כבר היום. תתפנו מחר... הרבה חיילים ישמחו לבשר לאמא ששבו בנים לגבולם. די לדמגוגיה, תמיד יהיה עוד פיגוע של אירגוני סרוב. בגלל זה לא תתקעו אותנו בבוץ העזתי לעוד שנים. מספיק שילמנו עבור ההרפתקאה ההזויה שלכם והמשיחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתי אתה באמת מאמין
חנוך,
נתניה,
15/02/05 17:09
|
שתוכנית ההתנתקות תביא רגיעה? אתה באמת מאמין שייפסקו הקסאמים על שדרות? אתה באמת מאמין שצה''ל לא יצטרך להיכנס לעזה? אשרי המאמין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתי אחרי גוש קטיף תבא רמלה...
ל"ת
יוסי,
15/02/05 16:50
|
|
 |
46.
נמאס מתקשורת שמאלית מגויסת
ל"ת
מתי תהיה,
תקשורת הוגנת,
15/02/05 15:20
|
|
 |
45.
למה אין שאלות קשות בכתבה שלך
ל"ת
יאיר,
15/02/05 14:59
|
|
 |
44.
העיתונאים השמאלנים מגוייסים
דרור,
רמת גן,
15/02/05 14:37
|
|
 |
43.
''שאלות פומביות'' מקשות על שרון
אלי כהן המיתנחל,
גוש קטיף,
15/02/05 14:01
|
כי הרי כל מה שהוא עושה היום זוהי בעצם מדיניות השמאל,אדם כמוהו,שבמשך שנים ארוכות הטיף את דרכו בצד הימני של הפוליטיקה הישראלית,אינו יכול להביט בעיני השואל מבלי ''למצמץ'',אם במשך שנים ארוכות הייתה הצדקה לדרכו כי אז אינו יכול/יודע להשיב לשאלה כמו ''מה קרה שאתה פונה שמאלה'' ? (כי הרי כולנו יודעים שלא קרה דבר,''הים אותו הים,והערבים אותם הערבים'') וחוץ מזה,שאלות בפומבי יכולות להביכו בשל הצורך שיש לו להיוועץ ביועציו משמאל כיצד לענות על שאלה זו או אחרת וזה לא ניראה טוב בפומבי,הדרך שבה הולך שרון - זרה לו עד מאוד,אין לו הסבר המצדיק זאת,הרי תמיד פעל ההיפך מכך,אדם אמיתי שפועל לפי האמת שלו,לא יתקשה להשיב על כל שאלה שיישאל,אדם שאינו פועל על פי דרכו רבת השנים,אדם שפועל כנגד החברים שהלכו איתו ''באש ובמים'' יחדיו,אדם כזה אין לו תשובות על שאלות רבות,ולכן הוא יעדיף ''להסתתר'' מאחורי התנהגות מוזרה כמו - לא לענות על ''שאלות פומביות'' ולהכריז מעל כל במה ''רק אני יודע מה טוב למדינה'',הוא פשוט-פוחד ''למעוד'' ולהסתבך בתשובות מגוחכות.....באשר לתקשורת -המתוארת כשמאלנית,וזה לא חדש-היא מעדיפה כניראה לאפשר לו לבצע את מאווייה היא,כי הרי מה יותר ''מרנין'' ומתוק מכך ששרון -האיש אותו השמיצו במשך שנות דור-יבצע את רעיונותיה-שגיונותיה....?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך קלעת בול
ל"ת
טליה,
15/02/05 14:47
|
|
 |
42.
שרון והמניפולציות
סתם אחד (מהאמצע,
15/02/05 13:57
|
לא כדאי לשאול את אדון שרון שאלות קשות כי הן תהיינה בבחינת ''הסתה''. הרי כל מי שאינו מזדהה עם דעותיו/השקפותיו של האדון הזה הוא ''מסית'', ''רוצח פוטנציאלי'' וכל שאר הקשקושים. שרון: אינני ימני, אבל נמאסת מהמסד ועד הטפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימוש בשואה=מניפולציה נחותה
ל"ת
יגאל,
רמת גן,
15/02/05 15:46
|
|
 |
41.
אולי בכל זאת קצת הגיון?
סתם אחד,
סתם מקום,
15/02/05 13:33
|
אם ראש הממשלה לא מתראיין, זה מאוד מצער, אבל זאת לא אשמת התקשורת. אף עיתונאי לא יכול להכריח אף אדם להתראיין...
מילא התגובות של אנשי ימין חדורי שנאה שיורקים ארס לכל עבר. לזה אנחנו רגילים . אבל אחימאיר עצמו, שיש לו פלטפורמה מכובדת, הרי מבין זאת? אז למה כותרת פופוליסטית כמו ''שתיקת העתים'' - (אלק שתיקת הכבשים)?
כנראה ש''התקשורת אשמה'' נשארת הלהיט הקבוע, אפילו אם המקונן הוא בלב ליבה של התקשורת (אולי פשוט הוא היה צריך לעבור ערוץ?)
ולסיום: נכון, שתיקת הכבשים היא הביטוי ההולם את התנהגות רוב התקשורת במשך שנות האנתיפאדה, לפני תכנית ההתנתקות, כשממשלה לא אחראית השתוללה בשטח ולא הציגה שום חלופה רצינית לשפיכות הדמים משני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
FACTS
BRUCE Almighty,
15/02/05 15:02
|
The fact is that Sharon's silence did not stop the press from asking him questions, publicly, when the questions were directed against his policies.
When the press was against Lebanon, or against Sharon as the head of the Opposition, the press released daily articles questioning Sharon's integrity and putting a major question mark on each and every one of his actions.
Sharon was silent then too. Just as he is silent now. Only then, the press was against his policies. Now, he is their darling.
Hypocrisy at its worst.
BRUCE Almighty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי?
dd,
15/02/05 14:54
|
זה ששרון לא מתראיין זה רק סיבה להרים גבה, ולא לייצר מאמרי הלל ושבח. בשנה וחצי האחרונות, העיתונות נהפכה לעלון הרשמי של לשכת ראש הממשלה. בצד תיאורים על אומץ ליבו ונחישותו, אנו קוראים השמצות על יריביו, וסגירת חשבונות עם מי שלא הולך בתלם. בכירי הכותבים בכל העיתונים נהפכו לאנשי סודו של שרון, ואתה מוזמן לקרוא את מאמריהם ולשפוט בעצמך - האם מדובר בעיתונאים או באנשי יחסי ציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדובר רק בחוסר בראיונות
איתן,
תל-אביב,
15/02/05 16:09
|
מדובר בהמון (!) שאלות על ההתנתקות שאף אחד לא ענה עליהם בצורה מניחה את הדעת.
אם אתה יכול וסבור שאתה יודע את התשובות, אני מזמין אותך להכנס לתגובות שכתבתי (30, 33, 35), ולענות לי על השאלות שם.
בוא ואחסוך לך זמן, לא רק שלא תוכל, אלא גם אין בנמצא אישיות בטחונית שתוכל לענות על השאלות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הבגידה בי
ים משה,
קרית ביאליק,
15/02/05 13:25
|
שרון בגד בי אישית ,אני בחרתי בו לפי דבריו לפני הבחירות ברגע ששינה את דעתו היה צריך לפנות עוד פעם ולהבחר מחדש אם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
יעקב אחימאיר - פרח במדבר
תמר,
קרית ביאליק,
15/02/05 12:57
|
יעקב היקר, אחד הפרחים היחודיים של עולם העיתונות. מאזינה קבועה שלך. עם זאת, אני סבורה שהסיקור הגורף בעד ההתנתקות הוא חלק מהשובע של הרוב בעם מהמחיר הכלכלי והביטחוני של ההתנחלות. העיתונאים היא חלק מהציבור ויונקים את תחושת הרוב שנושא בנטל ומאס. אני תומכת נלהבת של ההתנתקות. שירתתי בעזה שנתיים וראיתי את רוע הכיבוש, השחתת המוסר ובזבוז כספי המדינה על ישובים חסרי תוחלת במקום להשקיע בנגב ובגליל וברווחת כלל תושבי המדינה. ההתנחלות אינה ערך השווה את הקורבן הגדול בחיי חיילים ותקציבי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נמאס
נתנאל,
15/02/05 15:10
|
לא נמאס להשפריץ כל הזמן את המנטרה המטופשת על פיתוח הנגב והגליל? מה הקשר בין יש''ע לבין הנגב והגליל? אם היו אנשים שרוצים להתיישב בנגב ובגליל הממשלה היתה עושה משהו בנידון, אבל כולם מדברים ומקשקשים על הפרחת השממה, על ייהוד הגליל, ועל בעיות חברתיות כשהם יושבים בבית בחוסר מעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
בני,
15/02/05 15:50
|
אכן יש להשקיע בפריפריה אבל מי שבאמת אכפת לו שילך לגור לשם, כמו שהימנים עוברים ליש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחפשים תנאים ונוחות ביש''ע?
אחד העם,
15/02/05 16:26
|
הנחות מס, מגורים בתנאים מועדפים, וילות לכל דורש ועל כל גבעה, עדיפויות בחינוך... די לדמגוגיה, תנו תנאים מועדפים לנגב ולגליל ותראו איך האיזור מתמלא במתיישבים. זה לא ציונות זה כדאיות הגיונית של זוגות צעירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצטרף גם אתה !!!
ל"ת
אני,
יש''ע,
15/02/05 18:33
|
|
 |
לא ימנים ביש''ע - נוחות באריאל
ל"ת
לי,
15/02/05 16:19
|
|
 |
לא נמאס להתנחל בכספי חינוך?
ל"ת
אורה,
תל אביב,
15/02/05 15:47
|
|
 |
נתנאל הקשקשן- לאן הלך הכסף?
שחר,
דימונה,
15/02/05 15:43
|
אנשים לא היו מתיישבים בנגב ובגליל אם היו להם מענקי פיתוח, תשתיות טובות והנחה במס כמו בשטחים? אם היו כיתות לימוד קטנות ובתי ספר מטופחים, מושקעים עם מענקים כספיים והסעות חינם לילדים? הנגב והגליל היו מיושבים היום באושר לולא מיליוני שקלים שהושלכו לחינם בביב השופכין של גוש קטיף באמצע המועסי עם צפיפות אוכלוסים מהגדולות בעולם. די לדמגוגית הימין - ציונות לא עושים בחוף הים בנווה דקלים אלא בנגב ליד אורחת גמלים!!! ההתנחלות גרמה עוול לעיירות הפיתוח ונטלה מהן את המקום הראשון בסדר העדיפות הלאומי. עכשיו משתנה הסדר ויפה שעת אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בקיצור : תקשורת מגויסת
ל"ת
כתבה אמיצה,
15/02/05 12:22
|
|
 |
37.
כאן אין עיתונות - רק שמאלנות
ציוני נטו,
15/02/05 12:19
|
כל המכונים עיתונאים הפכו לגובר, על חשבוננו, של משטר שרון. הם כמהים לעשות דה לגיטימציה, עד שבדיווחו של יגאל רביד הבוקר נאמר כך. פקד המשטרה אמר כי המתפרעים (לא המפגינים חס וחלילה|) יטופלו ביד קשה - גם הנשים והתינוקות.... ו לא פליטת פה. בעיני העיתונאים וכמה מגיבים כאן, גם תינוקות הם מתנחלים בעיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שאל אתה שאלות קשות!
יעקב, קח יוזמה,
15/02/05 12:11
|
ותאמר כי הציבור מחכה לתשובה, כמו ששילון היה עושה לנתניהו. אז התקשורת היללה את הסגנון של שילון - מעניין איך יא תגיב כיום. יעקב, הקשב לדובר רוה''ב, הכתב שמואל טל. הוא מדברר את שרון בצורה כה שקופה שאפילו אורי דן נראה אובייקטיבי ביחס לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שאלות שלא מפרסמים:
איתן,
תל-אביב,
15/02/05 12:08
|
שאלה ראשונה והכי חשובה (!!!): - מדוע ראש הממשלה כל כך לחוץ לבצע את ההתנתקות בלוח זמנים צפוף ??? מדוע אי אפשר לדחות את הנסיגה ? מה הלחץ ? מדוע אי אפשר לחכות לפחות שהפלסטינים ילחמו בטרור ?
- כיצד נסיגה תחת אש לא מהווה רוח גבית לטרור ? - כיצד שחרור מחבלים רוצחים עם דם על הידיים מועיל לבטחון המדינה וכיצד אפשר לצפות מאבו-מאזן לכלוא טרוריסטים כאשר ישראל בעמצה משחררת אותם ? - איך בדיוק ההתנתקות תפתור את ה''איום הדמוגרפי'' שכבר הוכח לאחרונה שאינו קיים (!!!) - מדוע אחרי ההתנתקות ימשיכו פלסטינים להכנס לארץ לעבוד ? - מדוע ישראל עדיין תספק להם תשתיות ? - מה בנוגע לגושי התיישבות ביהודה ושומרון ? מדוע האמריקאים מצהירים בפומבי וסותרים את הצהרות שרון לגבי הבנות איתם ? - מדוע הפלסטינים לא נלחמים בטרור ואילו פה בארץ צריכה להתחולל מלחמת אחים ? - לאחר עקירת ימית שרון אמר כי זו היתה טעות. מה מבטיח לנו שהוא לא טועה הפעם ? - מדוע לא לקיים משאל עם ? מדוע האמריקאים מתנגדים למשאל -עם ?
יש עוד המון שאלות....אשמח לשמוע עוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת, מה עם הדמוקרטיה????
ז,
15/02/05 12:45
|
דין נצרים כדין תל אביב??? כיצד התקשורת מקבלת בשוויון נפש את הונאת הבוחרים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון יודע מה אוהבת האוליגרכיה
השמאלנית,
15/02/05 12:18
|
האוליגרכיה השמאלנית רוצה להשפיל יהודים ששומרים אמונים לעמם ולא מתכופפים. שרון ששחיתותו התגלתה לכולם יודע שלהנצל מ''שלטון החוק'' וכלביו התקשורתיים אפשר רק אם משחקים את המשחק של ''תהליכי השלום'' והעיקר - השפלת העם היהודי. אז לא צריך אף לשאול אותו את השאלות - האמת ידועה, אך הוא ויואל מרקוסים לא ייספרו אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נבל,אתה קולט שהוא לא יכול לצאת
יגאל כהן,
רחובות,
15/02/05 11:54
|
לאכול במסעדה? אתה קולט שכבר לקחנו לו את כל החיים שלו? וזה עדיין לא מספק אותך? רק כשניקח לו גם את הנשמה תרגע? תראה איך בוש יוצא לדיג ,לגולף , לרכיבה על סוסים, ואריק קבור בתוך קבר בחייו. ואיל לך מלה טובה בשבילו. לא הספיקו לך אוקיאנוסים של השמצות עליו ואתה בוכה על הז'אנר הנפלא הזה שפסק? אתה שוטה כמו אחיך יוסי, ולא אתפלא אם גם אתה גרופי של הקרוק נתניהו. ובכלל אל תזכיר לי את ברית הבריונים של אביך כי לא היה לנו הרבה נחת מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבן הבלתי נלאה-יגאל כהן
שמחה,
תל אביב,
16/02/05 18:34
|
ישנו מטורף בשם יגאל כהן מרחובות, האיש מקלל ומנאץ כל מי שאינו מוחה כפים וסוגד לשרון.בעקר הוא נהנה לחרף ולגדף את נתניהו. יגאל כהן הוא חבר מרכז ליכוד ,ובאמת מגיע לו ג'וב שמן עבור נאמנותו לשרון.(עומרי יכול לסדר לו משהו במועצה הדתית ברחובות). כדאי אולי למנות אותו כעיתונאי בתקשורת הכתובה והאלקטרונית,הוא ממש מתאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה ניסוח תרבותי ?!
נוה,
ישראל,
15/02/05 18:35
|
אח, איזה ניסוח מתרבותי ומשובב נפש. יש רק בעיה אחת - לא ענית לעניין!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב מריח את בני מינו
פרופ. פבלוב,
15/02/05 13:58
|
אלוהים בשמיים עד שאני לא מחסידיו של ביבי אבל, כאשר אני קורא את תגובותיך , אני מבין את ביבי שנתן לך בעיטה בתחת והעיף אותך מהליכוד . כנראה שחושיו אמרו לו שיש כלב מלהקה אחרת בחבורתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן היקר!!!!!!!!!!!!!!!!!
פין-חס,
15/02/05 18:34
|
למחלה שלך יש שם. אני מציע לך ללכת לפסיכיאטר, כדי שיעשה לך איבחון. אח''כ הטיפול. ואני מאחל לך, שהטיפול יעזור, אם כי, אני ממש לא בטוח. האובססיה שלך, מוכרת לכל הגולשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח.......נחמד והגיוני
ל"ת
גולן,
15/02/05 14:13
|
|
 |
מסכן שרון שאלה תומכיו...
ניר,
15/02/05 13:04
|
יגאל כהן מרחובות, לא הגיע הזמן למצוא לעצמך חיים - או לפחות עבודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל האלים
ל"ת
אסף,
ת''א,
15/02/05 12:33
|
|
 |
יש התקפות המבזות את המתקיף.
משקיף,
15/02/05 12:27
|
זוהי דוגמא קלאסית. אני לא ממש בטוח, שנוח לשרון עם הלשון הזאת שלך, שמנסה לדחוק מהתחת שלו את הלשון של אולמרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי מסכן אריק שרון......
איתן,
תל-אביב,
15/02/05 12:20
|
הוא לא יכול לצאת למסעדה לאכול.... אני תיכף מתחיל לבכות....
ומה עם אלף הנרצחים של מלחמת אוסלו ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? האם הם כן יכולים ללכת למסעדה ?!?!?!?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עוד שאלות שאף אחד אינו שואל !
איתן,
תל-אביב,
15/02/05 11:50
|
- לאחר עקירת ימית שרון אמר כי זו היתה טעות. מה מבטיח לנו שהוא לא טועה הפעם ?
- מדוע לא לקיים משאל עם ? מדוע האמריקאים מתנגדים למשאל -עם ? האם הם יודעים (כמו שרון) כי אין לו רוב לביצוע התוכנית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אחי מאיר -גם אחי וגם מאיר הידד
ז,
15/02/05 11:49
|
צפוי שיחרימו אותך עקב אמירת אמת אך ראה בזה כבוד להיות כמו נעמי שמר ואפריים קישון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אין לשרון הסבר סביר למהלכיו
לכן הוא מתחמק,
15/02/05 11:45
|
מידי פעם זורק שרון מילה פה ושם כמו מכתב בוש, אף התוכנית נולדה עוד לפניו, וכן אין שום ערך ממשי למכתב. לפעמים הוא מדבר על דמוגרפיה אעפ''י שזו ידועה מכבר ולא התחילה לפני כמה חודשים, בקיצור אין לו הסברים הגיוניים כפי שהבינו כבר מתפקדי הליכוד שהוא התחייב לקבל החלטתם. זו הסיבה שהוא מתחמק מראיונות ושאלות נוקבות. להערכתי התוכנית נולדה כספין תקשורתי בזמן שהיה נראה שהוא בצרות משפטיות, עם הזמן הוא נסחף והתחייב לתוכנית ועתה אינו יכול לחזור בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסבר-שרון נשלט ע''י גורמי חוץ.
ל"ת
איתן,
תל-אביב,
15/02/05 12:21
|
|
 |
30.
השאלות שצריך לשאול (כנסו):
איתן,
תל-אביב,
15/02/05 11:43
|
שאלה ראשונה והכי חשובה (!!!): - מדוע ראש הממשלה כל כך לחוץ לבצע את ההתנתקות בלוח זמנים צפוף ??? מדוע אי אפשר לדחות את הנסיגה ? מה הלחץ ? מדוע אי אפשר לחכות לפחות שהפלסטינים ילחמו בטרור ?
- כיצד נסיגה תחת אש לא מהווה רוח גבית לטרור ? - כיצד שחרור מחבלים רוצחים עם דם על הידיים מועיל לבטחון המדינה וכיצד אפשר לצפות מאבו-מאזן לכלוא טרוריסטים כאשר ישראל בעמצה משחררת אותם ? - איך בדיוק ההתנתקות תפתור את ה''איום הדמוגרפי'' שכבר הוכח לאחרונה שאינו קיים (!!!) - מדוע אחרי ההתנתקות ימשיכו פלסטינים להכנס לארץ לעבוד ? - מדוע ישראל עדיין תספק להם תשתיות ? - מה בנוגע לגושי התיישבות ביהודה ושומרון ? מדוע האמריקאים מצהירים בפומבי וסותרים את הצהרות שרון לגבי הבנות איתם ? - מדוע הפלסטינים לא נלחמים בטרור ואילו פה בארץ צריכה להתחולל מלחמת אחים ?
יש עוד המון שאלות....אשמח לשמוע עוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אתה מר אחימאיר, נוהג כך פעמים
ממממממממממ,
15/02/05 11:39
|
רבות. שמעתי אותך מראיין פעמים רבות, ולא נשאלו שאלות נוקבות הכרחיות. פשפש אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מיועד לדן מרגלית וחבריו
אמרגי,
גוש קטיף,
15/02/05 11:36
|
דברים נכונים ביותר שאומר עתונאי בכיר.נראה לי שדברים אלו צריכים להיות מופנים לעתונאים אחרים אשר שכחו את יעודם ''הניטראלי'' בבואם לעםוק בדיני נפשות ממש, של מגורשי גוש קטיף וצפון השומרון.כמו :דן מרגלית, שמעון שיפר ,נחום ברנע ןכל כתבי '' הארץ''. מדוע העיתונות הכתובה או הטלויזיונית לא יוצאת בתחקירים מפורטים ובוחנת את '' חוק גירוש ביזוי וההשפלה '' אשר שרון דאג להנחית על המתישבים? הידעתם שבהנחית שרון נקבע שמגורש '' לא יהיה זכאי אפילו לא למאה אחוז פיצוי על רכושו ,פרנסתו תפגע אנושות למשך מספר שנים ,והמדינה לא תכיר בזה ,ועוד צוים אכזריים מבית מדרשו של שרון. הידעתם ששרון נתן הנחיה לפרק את כל הקהילות אשר זה כשלושים שנה חיים ביחד, ולפזרם בין עשרות אתרים בקבוצות קטנות וביחידים ! קצרה היריעה מלפרט , אך צודק אחימאיר בשאלתו דרישתו, היכן אבירי החופש, היכן נושאי המוסר האוניברסלי, היכן השויוניות, והיכן חוקרי השחיטויות הממסדיות כאשר הם באים העיקר מצד ראש ממשלה שקופת שרצים תלויה לו בגבו. עורו לפני שמדינת ישראל תהפוך לאפיזודה במזרח התיכון. מאחד העם שוכן בציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ומה אתה ? שרברב?
ל"ת
דורון,
15/02/05 11:31
|
|
 |
26.
מס' 3 צודק ב- 1000%
נאוה,
מרכז,
15/02/05 11:29
|
לא ב- 100%. התשקורת היא בבואה של הממשלה ומתנהגת בדיוק כפי שמתאים לה ולדעותיה השמלאניות. לאף אחד לא מענין שרומסים ברגל גסה צבור שלם שמגרשים אותו מביתו ואת כל שנות עמל חייו שבזבז לריק. לעתונאי הקטן לא איכפת כלום. העיקר שרוה''מ עבר לצד שלהם (ושיקר לעם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
טוב שמישהו אומר את זה
ל"ת
אבי,
15/02/05 11:14
|
|
 |
24.
Did you hear that Yoel Markus?
ל"ת
Gil,
London,
15/02/05 11:12
|
|
 |
No!!! Are you sure??
ל"ת
Lil, Gondon,
15/02/05 12:02
|
|
 |
23.
לא ידעתי שיש לרון לב בכלל
יפה,
דרום,
15/02/05 11:09
|
אחד שדורס כל מה שבדרך ניראה בלי לב ובלי רגש לכן כל הראיון שלו על הבן והאשה הכל תקשורת מזמן שכח מה זה להיתרגש מאומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון אינו מלקק דבש ואינו נהנה
תמה,
15/02/05 11:01
|
אולי מר אחימאיר פשוט לא שם לב ששרון מנסה להעביר לראשונה בחייו הציבוריים צעד לא פופולארי, העומד בניגוד לכל מה שעשה וקרא לאחרים לעשות עד היום. שרון ממרומי שנותיו ובקדנציה השנייה שלו כראש הממשלה יודע מה שרבים בתוכנו אינם מבינים, שישראל לא תוכל עוד לשלוט בפלשתינים, מבלי לשלם מחיר נורא. הוא אינו אוהב את הרעיון ומבצע את ההתנתקות ללא חמדה כמי שכפאו שד. רבין הבין זאת לפני 13 שנה ושילם בחייו, ירו בו ככלב בכיכר. האם שכחת, אחימאיר? שרון לא שכח. יתכן שלמרות מיליארד השקלים המושקעים בהגנה עליו ידרש גם הוא לשלם. אין לו מצב רוח לנוסטלגיה והוא נחוש, אני מקווה, להשלים את המהלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתמה התמימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין-דיאני,
15/02/05 12:16
|
שכחת דבר אחד, לא כל כך חשוב בדמוקרטיה: התוצאות בקלפי! למצנע, אילו ניצח בבחירות, היה מותר לפנות ישובים, יען כי זה מה שאמר. אין לי ספק שאת הצבעת לשמאל, ולכן את מסבירה אותו. אבל העם בחר ימין. ואת חייבת לדרוש מהמנהיג, לא משנה מי- שינהג בהתאם למנדט שקיבל מהאזרחים. אחרת, יקום מטורף, מאלה החשים ניבגדים, וישבש לנו את החגיגה. זהו הלקח הראשי מרצח רבין, וחבל שהלקח הזה לא נילמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
העיתונאי הישר
ענת,
רעננה,
15/02/05 10:41
|
יושר בעיתונות - דבר נדיר! מה שרואים עכשיו מחזיר אותנו אחורה. גם אז היה מחול השדים של התלהבות בתיקשורת, גם אז לא שאלו את השאלות המתבקשות... לא לומדים - פשוט אין עיתונאים חכמים וישרים מספיק. יעקב אחימאיר - זן נדיר של עיתונאי שהולך ונעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הם חושבים שאנוחנו טיפשים
לא הצבעתי שרון,
תקוע,
15/02/05 10:38
|
שעיתונאים יקראו את התגובות כאן. הם חושבים שאנחנו מטומטמים... שלא יודעים לנתח.. שלא יודעים לבחין ... שהם עובדים עלינו.... הכלב שאמור לשמור נרדם. ונשארו... סתם כלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית
אליסף,
15/02/05 13:00
|
|
 |
19.
צודק, אבל למה אתה לא שואל?
ל"ת
אני,
ישראל,
15/02/05 10:32
|
|
 |
18.
תודה על ההגינות והאומץ
d,
15/02/05 10:27
|
תודה לך, מר אחימאיר, על שאתה מעז לומר בקול אמת שלא תנעם לחבריך למקצוע. כפי שאתה כותב בעצמך, רוב רובם של העיתונאים עסוקים בדברור ראש הממשלה, ובכתיבת מאמרי הערצה לאיש ולדרכו.
שוב ושוב מתגלה יעקב אחימאיר כעיתונאי מזן אחר, הגון, ישר, ואמיץ, ובכל זה שומר על דיבור וכתיבה בסגנון מאופק ותרבותי. לצערנו, יעקב אחימאיר הוא יוצא מן הכלל המלמד על הכלל. נר אחד באפילה הגדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
התקשורת הבולשביקית פועלת
ל"ת
ע''פ לנין/סטלין,
15/02/05 10:25
|
|
 |
16.
יעקב - רק דבר אחד חסר לי
דני,
תל-אביב,
15/02/05 10:24
|
כל מה שכתבת, אולי נכון. רק לא ציינת אילו שאלות אתה היית שואל אותו כעיתונאי? הייתכן ששאלות לא נשאלות בנושא ההתנתקות מכיוון שהכל ברור? הייתכן שהתקשורת ברובה תומכת בהתנתקות (ובצדק תומכת) ולא מעוניינת לקלקל? האם תפקידו של עיתונאי להקשות על ראש הממשלה בכל מחיר, או רק שהוא מגלה באמת קלקולים בהתנהלותו?
אני יכול להבין את התנגדותך האידיאולוגית להתנתקות ובשל כך כך אני בטוח שיש לך המון שאלות נוקבות לשרון, רק שמרוב שהן חשובות שכחת לציין מהן. אולי תבקש אתה לראיין את שרון, לטובת כל אלו שאינם מרוצים מתפקודו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להעמיד לדיין אנשי תקשורת מסיתי
לעצור אותם,
15/02/05 10:24
|
|
 |
14.
ואני חשבתי שכבר לא נשאר אף
שי,
15/02/05 10:07
|
|
 |
13.
you can't beat them join them
ירמיהו דותן,
תל-אביב,
15/02/05 10:07
|
מי שקורא ''הארץ'' יכול להבחין איך יואל מרקוס, המשמיץ הבלתי-נלאה של אריק שרון מזה שנים רבות, הפך פתאום להיות חסידו הגדול וראש המדברים בשבחו. למה? האם מפני שמרקוס שינה את דעתו ועבר מהשמאל ימינה? חס וחלילה. להיפך. מפני ששרון שינה את דעתו ועבר מהימין שמאלה. הפרינציפ אצל השמאלנים השולטים בתקשורת הוא פשוט: מי שהוא מ''כוחותינו'' יש לו חסינות ומי שאיננו מ''כוחותינו'' דמו מותר. ומה עשה שרון כדי לזכות במה שקרוי ''עתונות טובה''? הוא פשוט קם בוקר אחד והצטרף אליה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גם אתה יעקב אינך מעז
אליסף,
15/02/05 10:02
|
הינך סב סחור סחור. שאל נא את השאלות הקשות עצמן. שבענו דיונים פילוסופיים, בדמינו אנו עוסקים, דם ילדינו (שארית הפליטה, זוכר?) לדוגמא: 1.אנו מחנכים ילדים לומר אמת, למעשה האידיאל הוא חינוך ה''דור'' לומר אמת, מה השתנה מר שרון, האמת שעליה נאבקת, שבאמצעותה ''גרשת'' בבושת פנים את מצנע ''דובר האמת'', ממועמדותו לראשות הממשלה, איה היא, איננה ? כבר מותר לדבר תחת אש, שלא לומר, לחוות מחוות תחת אש? שלא לומר לסגת תחת אש?, הערבי השתנה? הוא אוהב אותנו עכשיו?
2.יהיו קטיושות על אשקלון? (ומה אז?)
3.ומה על הפניית העורף לחברך נושאיך על כפיים כל השנים (למרות משקלך), אנשי ארץ ישראל, שומרי האמונים, מה על הפניית העורף אליהם, מה על הבגידה בהם? חבריך היו בלב ובנפש, אביהם שימשת! מה נאמר לילדינו על כך? כיצד נחנכם?
כפיות טובה, שקר, פחדנות, חוסר יציבות, כך יצמח הדור!
אוי לדור שאלה הם מנהיגיו!
שאל יעקב שאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כבר לא מנסים להסתיר
hgi,
15/02/05 09:58
|
|
 |
10.
שרון מפחד להסביר את ההתנתקות
ל"ת
אביבית,
15/02/05 09:57
|
|
 |
9.
ניכרים דברי אמת
ל"ת
אני,
כאן,
15/02/05 09:55
|
|
 |
8.
תודה.
ל"ת
שלמה,
חיפה,
15/02/05 09:55
|
|
 |
7.
אחימאיר, למה העדינות?
יורם,
ראשל''צ,
15/02/05 09:54
|
אתה יודע את התשובה: התקשורת מגוייסת למימוש השקפת עולמם של רוב בכירי התקשורת, אנשי השמאל הקיצוני ולכן למה להקשות? כל ראשי התקשורת עבדים נרצעים לספינים העלובים והשקופים של שרון וחבורתו. אח''כ לא מבינים למה הימין הכל כך איכותי הופך לכל כך קיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימניים היו ונשארו באמצע
ימני לא קיצוני,
15/02/05 14:58
|
רק השמאלנים הקצינו שנראה שהימניים הקצינו את עמדתם. הוי אומר- הפער גדל והקטבים התמלאו. הרי גדלנו על ערכי מולדת וארץ ישראל. מה קרה להם? היאכטה במרינה יותר מעניינת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
המלך הוא עירום
בן עזריה,
ראשל''צ,
15/02/05 09:54
|
כל הכבוד ליעקב אחימאיר, אשר בניגוד לשמאלני התקשורת שתפרו לשרון בגדי מלך חדשים, הוא זה שמעז לומר את האמת: ''המלך הוא עירום''. אכן מעניין איך התקשורת הישראלית שרדפה את שרון במשך עשרות שנים כשהיא מונעת על-ידי שנאה חסרת-מעצורים, מאז הצטרף אל השמאל הקיצוני הוא כבר לא הרוצח מסברה ושתילא, אלא מלאך השלום, לא פחות. בעובדה זו יש כדי להעיד על טיבה של התקשורת הצבועה שלנו, המרבה לדבר על אינטגריטי ופלורליזם כאשר למעשה היא גרועה מ''פראבדה''. כלומר אם שרון נגדנו (השמאלנים) נכסח לו את הצורה. אבל, מרגע שהוא מלקק לנו, אנו נחזיר לו ליקוקים משלנו ונהיה מלחכי פינכתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כמה שזה נכון
אסף,
15/02/05 09:37
|
|
 |
נכון נכון אבל מה עושים?
מבין בתקשורת,
15/02/05 14:55
|
|
 |
4.
צדיק אחד בסדום התקשורתית
יהודי,
15/02/05 09:22
|
|
 |
בגלל זה שמו הכי מאיר
מבין בתקשורת,
15/02/05 14:54
|
|
 |
3.
דברים כדרבנות!העיתונות אינה תק
פה אחד,
15/02/05 08:06
|
העיתונות בארץ אינה תקשורת אלא חלק מהממשל השמאלי, ברובה. כאשר בשלטון נמצא גוף שדעותיו ימניות, העיתונות מתגייסת להרוס אותו והמטרה מקדשת את כ-ל האמצעים. ואילו כאשר בשלטון נמצא מי שהאג'נדה שלו תואמת את דעת רוב העיתונות, הוא מחליק כמי שנמצא על מסלול משוח בחמאה, בשכבה עבה!
העיתונות בארץ אינה תקשורת, היא אינה מדווחת אלא היא ממש חלק מהשלטון, אם לא יותר מזה!!! וכבר נאמר - פני הדור כפני הכלב. האם העיתונות היא כלב שמירה....וכו' או שמא כלב מסוג שונה לחלוטין??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשקורת היא גם זאב וגם פודל
מגדל כלבים,
15/02/05 14:53
|
|
 |
2.
על התקרנפות התקשורת שמעת ?
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
15/02/05 08:03
|
|
 |
1.
תומכים בהתנתקות-מפחדים מסיפוח!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
15/02/05 07:36
|
אנו אנשי מחנה השלום לא הפכנו למעריצים של שרון-אנו יודעים כי הוא לא זנח את שאיפתו לסיפוח מחצית הגדה, וכליאת הפלשתינאים בחצי תריסר מובלעות.
אבל המהלך החשוב של ההתנתקות (המתואמת כעת עם הפלשתינאים) מרצועת עזה וצפון הגדה ראוי לתמיכה חד משמעית שלנו-ולשיכנוע מתמיד של דעת הקהל כי חובה להכנס לתנופת משא ומתן לשלום.
וגם החשש לרתח ראש הממשלה(כל ראש ממשלה) חייב להדיר שינה מעיננו-מה גם שהוא מלווה בבעיטה בהחלטות הכנסת ובאיומים של מרד מזויין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטב דיקטטורה
הקול השפוי,
15/02/05 14:03
|
אם פירוש המושג דמוקרטיה אומר שבשמה מותר לרמות לשקר לסלף ושכל דבר מקדש את המטרה אז אולי עדיף דיקטטורה. שם לפחות אתה יודע למה לצפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על ההודאה
שרון,
15/02/05 08:23
|
גם אם לא התכוונת - הודית שאתם והתקשורת זה אותו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|