 |
115.
טיפשים כולכם
קצת מחשבה,
זה פלילי,
16/02/05 04:16
|
לפי התגובה של המשטרה והשב''כ ברור שזה על רקע פלילי כי אחרת הם לא היו נחים לרגע כדי למצוא את הנשק. זה הכל פלילי ולא לאומני, ואם המשטרה צריכה להתחיל לטפל בפשע במקום לרשום דוחות תנועה למרות שזה הרבה פחות ריווחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
צל''ש ולא פחות
ג'קי,
מנצ'סטר,
16/02/05 01:04
|
מגיע לצוערת האמיצה.
הערה פיקודית? תיתביישו לכם על העוול שאתם גרמתם לה.
אל תתני כלום לצבא וצאי לחיים האזרחיים. לא מגיע לקצין שתבע והעניש אותך ליהיות בצבא. הרי את סיכנת את חייך למה/למי/ולמה?
מקומיך במקום טוב יותר.
איחולי הצלחה והצדעה לתושייתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
הבחורה ראוייה
פרעה,
15/02/05 23:14
|
להיות קצינה בצה*ל עם צל*ש בתור בונוס!! כל הכבוד לחיילת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
תקשיבו לאחד שהיה שם!!!!
דניאל,
יפו,
15/02/05 21:08
|
הגענו לשם קצת אחרי השלב שהוא ברח באופנוע. באמת ראינו אותה בטלפון עם אמא שלה, מחזיקה את ראשה. ניסינו לדובב אותה להבין מה קרה, אבל היא הייתה עסוקה בלדבר בטלפון. כשסוף סוף אחד האנשים ענו לנו שחטפו לה את הנשק, אבא שלי החליט שהוא יוצא למרדף לנסות למצוא את הגנב, תוך כדי שאנחנו בטלפון עם מוקד המשטרה, שלא עניין אותו בשיט לאן הגנב ברח, אלא רק איפה החיילת נמצאת. את הגנב אגב לא מצאנו. מה שברור, הסיפור הזה קצת מצוץ מהתחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
טרנספר
moshe,
פתח תקוה,
15/02/05 20:59
|
ערביי יפו צאצאי הפורעים משנות הארבעים של המאה הקודמת צריכים להשלח מחוץ לגבולות המדינה.עד אז יש להמשיך בחרם על העסקים הערביים ביפו שהחל לאחר ההתפרעות האלימה שלהם בתחילת האינטיפדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מהגזענים שצריכים
נונו וען,
15/02/05 22:56
|
|
 |
110.
נו,לא נראה לכם מוזר הסיפור?
פבוליסט,
15/02/05 20:33
|
אף אדם לא עזר ,לא דיבר,לא טילפן למשטרה בעידן הפלאפונים? החיילת לא שמרה על נישקה..... וכל אחד כבר יכול להבין מה עבר לה בראש.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
רק טרנספר
תבת,
15/02/05 20:19
|
רק טרנספר לערבים יציל את ישראל! המושג דו קיום,זו המצאה שמאלנית זדונית,על מנת להפוך את ישראל ממדינת היהודים, ל''מדינת כל אזרחיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
נוהל עצירת גנב
מירו,
ב''ש,
15/02/05 19:51
|
|
 |
107.
להמתין לתפיסת הגנב ואז לספר
דפנה,
הרצליה,
15/02/05 19:42
|
אני הייתי ממתינה עד לתפיסת הגנב ואחרי זה מפרסמת את הסיפור. בהרבה מקרים בעבר ידענו רק את האמת אחרי שמיעת הצד השני וגם כאן היה כדאי לשמוע קודם עוד מישהו לפני פרסום הסיפור ברבים. אני מקווה שהגנב לא יופיע פתאום ויספר משהו מביך על ''סיפור הגבורה'' הזה שלפי דעתי מריח יותר כמו סיפור של הפקרת נשק ואי קיום פקודות הצבא לגבי אבטחת נשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
Run,Lola,run
ג'ינג'י,
15/02/05 19:24
|
הצחקתם אותי! אבל זה יכול להיות קטע בידיוני טוב בסרט ''תירונות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
to give yafo to abu mazen
dany,
brasil,
15/02/05 19:22
|
|
 |
104.
אני מבינה שרק החיילת נתנה עדות
סקפטית,
15/02/05 19:00
|
אני מבינה טוב? הרי ,מי שלא עזר לא יבוא להעיד.... לכן ,מי אומר שהסיפור נכון? אולי החיילת נזכרה בסיפור הצרפתי ב-RER?(ערבים רעים שגזרו את שער האישה,הפילו את התינוקה,ציירו על בטנה...ואזרחים עדישים שלא התערבו...וכל העולם רעש וגעש...ושקר!)
בקיצור,נחכה ובעוד כמה זמן נדע שהחיילת לא שמרה על נשקה והמציאה סיפור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
בנות עם רובה - פאתטי
ל"ת
שירלי,
15/02/05 18:03
|
|
 |
102.
if u want to jeopardize your
life, help jew,
15/02/05 17:23
|
|
 |
101.
אל תתנו להן רובים!
אלכס מהכרמל,
15/02/05 16:59
|
אני מסתובב ברחוב ורואה ילדות בנות 19 ששוקלות 50 קילו הולכות עם נשק שהם לא יודעות להשתמש בו, וזה מפחיד. הרי כל גבר ממוצע יכול להעיף לה אגרוף ולקחת את הנשק בקלות. למה היא צריכה בכלל נשק? הרי לא היה מקרה אחד שבו חיילת נלחמה במחבלים ברחוב, אז למה? כדי לרצות את הפמיניסטיות? עכשיו מישהו הולך לשלם את המחיר בכדור בראש. ומשהו על התהנהגות של האזרחים. זה מאוד קל לדבר על לרדוף אחרי בחור חמוש כשאתה יושב מול המחשב ומפצח גרעינים, מה גם שאתה יכול להסתבך כהוגן עם המשטרה והפרקליטות אם תנהג כראוי ותירה בו. אז למה בנאדם צריך צרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
take guns away from women.
notShai,
nyc,
15/02/05 19:15
|
|
 |
למה נתנו לך מוח טמבל
ל"ת
הרצל,
15/02/05 18:16
|
|
 |
לך יש מוח של טמבל
הרצליה,
15/02/05 19:21
|
|
 |
מה אתה מזיין שכל?!? הוא צודק!
ל"ת
א.כ,
15/02/05 19:53
|
|
 |
100.
כל הכבוד לצוערת ולמפקד בה''ד 1
ישראלי,
15/02/05 16:51
|
זהו פרק שכולנו צריכים ללמוד ממנו לא רק מהארוע אלא בעיקר מהתחקיר של אל''מ גל הירש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
קיראו את 79- כל מילה חקוקה
ל"ת
בסלע,
15/02/05 16:02
|
|
 |
98.
IT IS CLEAR THAT IF SOMETHING
WOULD HAPPEN TO,
15/02/05 15:16
|
THE ARAB, THE HERO WOMAN SOLDIER WOULD STAND ON TRIAL.
ON WHAT??
BAGATZ, 4 EMHA-OUT, AND THE REST OF THE SMALL WOULD HAVE FIND SOMETHING.
MAYBE VIDO HARIGA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מי שמתערב נדפק !!!
ע,
15/02/05 15:14
|
במדינתנו שלמשטרה מגויסים כל האנשים היותר ''חכמים'' בארץ כל התערבות בשוד , מכות וכד' רק דופקת את המתערב שמוצא עצמו נחקר ע''י המשטרה ואף לפעמים נאשם במידה והפעיל כח על מנת לסכל את האירוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
וואו - הפכנו לחברה אדישה
רונן,
15/02/05 14:37
|
תגידו מה אתם מסטולים? אנחנו הפכנו לחברה אדישה? מה פתאום לא יכול להיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
איזה ''אזרחים'' יפו היא עיר ..
א.ש,
ירושלים,
15/02/05 14:33
|
|
 |
94.
זאת התוצאה של תעמולת הטלויזיה
.,
15/02/05 14:28
|
''בעד שלום'' וההסתה החמורה נגד צה''ל ונגד חיילות המשטרה הצבאית למשל. הכל מותר , אז למה לא ל'חסל את הרוע'? =צה''ל וספציפית החיילות- כפי שהתוכנית הזו איך קוראים לה הסיתה נגדן כמפלצות. הטלויזיה ועובדיה צריכם לשבת בבית סוהר- שידוריהם עובדים כמו שכל פרסומת עובדת, אבל לגבי הסתה נגד החיילות פתאום 'הם לא יודעים ' דבר על פרסום. רוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אזרחים סוג זיין
יוסי שני,
חיפה,
15/02/05 12:40
|
אותם אנשים צרירכים להתבייש אבל גם יתכן שהם ערבים ואני הייתי עושה לם תרנספר לארצות ערב תתביישו לכם סוג זיין של אנשים
בושהההההההההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
יפו- אתם מתפלאים?
רון,
זכרון יעקב,
15/02/05 12:33
|
למרות הסיפוח המלאכותי לתל- אביב ,נשארה יפו מובלעת של ריכוז ערבי, עם דיעות קיצוניות ואורנטציה לאומנית-פלשתינית. עכשיו אתם מבינים מדוע אף ''אזרח'' לא נחלץ לעזרתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
how they decieded that the
Eli,
Romania,
15/02/05 12:32
|
thief an arab boy,who tell her or how we can be stupid to beleive something like that..RAMBO,,and his film more credibil.I hope that u will appear what i wrote.I hope!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
צל''ש!
צביק''ה.ק.,
מרכז,
15/02/05 12:18
|
צל''ש לצוערת האמיצה שהרי נאמר בכתובי צבאנו, ''המפקד הינו דוגמא אישית לחייליו''. ואכן, היא הוכיחה זאת הלכה למעשה . אשרי הצבא שאלו הם מפקדיו. יבורכו ההורים שחינכו ילדיהם בדרך הראויה לציון.באשר לאזרחים שלא הגישו עזרה ולא גילו אזרחות לשמה, אפשר רק לשער שהעברין אולי היה מוכר להם ולכן הפחד אחזם וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לפנות את יפו ומיד
ל"ת
איציק,
15/02/05 12:17
|
|
 |
88.
צל''ש
לוי,
ירושלים,
15/02/05 12:04
|
|
 |
87.
צוערת נאבקה בתוקף ערבי...
יעקב צ.,
ישראל,
15/02/05 11:57
|
אל''מ גל הירש אמר כבר הכל בשורה האחרונה...בסה''כ,אזרחים סוג ז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מזל
ליאורה,
רחובת,
15/02/05 11:43
|
מזל שלא תפסת אותו כדי להיתחזב שוב מבית המשפט שמשחררת ללאענישה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הערות לפני שמתלהמים, כרגיל :
ללהקה הקבועה,
15/02/05 11:40
|
1. כל הגיבורים לייד המקלדת נראה אתכם רצים אחרי אדם עם נשק, על יד המקלדת זה נשמע טיול בוקר, כן? צר לי להודיע שאדם נורמלי היה בורח משם כל עוד נפשו בו, ומי שחותר למגע עם חמוש הוא אולי גיבור אבל חייו יעמדו בסימן שאלה... 2. בינינו, מי נמצא ברחוב ביפו? ואני ממש לא מדבר על ערבים או יהודים, אלא באופן כללי..., אז מצפים מאלה להתנהגות עילאית כלשהיא? מציפורים הייתי מצפה ליותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אל תתנו נשק לחיילות!
אורי,
15/02/05 11:26
|
|
 |
83.
נו,ומה עם הנשק?
עוזי,
15/02/05 11:24
|
נשאר אצל הגנב? חוץ מזה החיילת אשמה והפקירה את נישקה. אם היא נושאת נשק,סימן שהיא אחראית עליו ולא ההמון ברחוב! מישהו היה צריך למות אולי כי החיילת מטומטמת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הריפיון של שרון
שאול,
15/02/05 11:24
|
|
 |
81.
בשביל זה יש אקדחים
יוני,
השרון,
15/02/05 11:22
|
הגיע הזמן לתת לכל חייל/ת אקדח כנשק אישי, כמו צבא ארה''ב. אין שום סיבה להסתובב עם אם 16 בת''א. אם היה לה אקדח היה הרבה יותר קשה לחטוף אותו.
לגבי התנהגות העוברים ושבים, מצד אחד קל לגנות אותם, אך איני בטוח אם באזור שהוא כולו יהודי התגובות היו אחרות. ואם כבר מישהו היה מתערב ותוך כדי מאבק פוגע או הורג את הערבי, מישהו בטוח שהפרקליטות לא הייתה מגישהכ נגדו כתב אישום??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מתי נבין המקום של הנשים ??
מאיר,
י-ם,
15/02/05 11:17
|
ראשית כל חשוב לציין שזאת בושה לתושבי יפו שלא פנו לעזרתה!
אבל מנצל את ההזדמנות לעלות שאלה אחרת: מתי נבין שנשים לא מיועדות להיות חיילות קרביות?? למה עליהם להתקוטט עם גבר כדי לחתוף לו את הנשק?? כך אנחנו מתייחסים לנשים בחברה שלנו. אנחנו מספיק טיפשים לאמין על שיוויון בין המינים? אישתי ממשיכה לעדיף פרחים ושאני אזרוק את הפח אשפה בבית!! נראה לי מתומטם לראות בחורה בת 18 מחזיקה נשק בכל מקום!! האם זה קשה לחתוף נשק מאישה??
בשם השיוויון הפכנו לטמבלים.
אחרי כל מה שקורא בצהל, כולל הניצול המיני, הגיע הזמן שהנשים יעשו רק שרות לאומי ולא שיחיו בתוך אהלים עם גברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בטח שפןט של אישתו
אושר,
15/02/05 17:41
|
|
 |
איך אתה מעז!!!
יעלה,
צפון,
15/02/05 12:32
|
איך אתה מעז!! כנראה שאתה עדיין חי בתקופת ימי הביניים . אנחנו בשנות האלפיים בה יצאנו מהכפייה , תקופה המדברתעל שויון בין המינים ושיויון בין כל בני האנוש בין אם מגדרי או מגזרי . אם אשתך מעדיפה את משחקי התפקידים האלה זו כבר בעיה שלכם . אבל שלא תעז לטעון את זה כלפי הכלל. הדעות שלך הן בפירוש מבישות!!! ולחלוטין לא רלוונטיות!!! הייתי מציעה שתשקול את דעותיך והשקפותיך מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מעז כי הוא קוף
רונן,
ארה''ב,
15/02/05 16:36
|
|
 |
קודם תלמד לכתוב ותתבייש שאתה
נענע,
15/02/05 12:17
|
כ''כ לא מפותח. המקלדת סובלת את כל הגיבבובים שלך וחכם גדול אתה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
יעלה,
צפון,
15/02/05 14:53
|
התגובה שלך לא רלוונטית. תתיחס לתוכן הדברים. זה לא קשור אם אני יודעת (אשה) . לכתוב או לא . הדעות שלי הן שחשובות. אני מאמינה שהשרות הצבאי שלי (ושל עוד הרבה נשים בין אם הוא צבאי או שרות לאומי ) במשך שלוש שנים ביחידה קידמית איפשר לך ולאשתך לחיות בשקט יחסי. אני לא טוענת להיות חכמה יותר ממך. אני מציעה לך לבחון את השקפתך בנוגע לחופש ומהות האדם כאדם וכאינדיווידואל כחלק מחברה בשנות האלפיים. חברה ששואפת לחירות שיויון ודיאלוג .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
ריפיון הרוח היהודית בא''י
יהודי שפוי,
15/02/05 11:15
|
הציונות עשתה מהפכה בדימוי העצמי של היהודי בכך שחיזקה את הדימוי העצמי הנמוך של היהודי הגלותי שחטף על הראש מהגויים ושתק. היא גרמה ליהודי שעלה לארץ להרים את ראשו ולהגיב על כל עוולה שנעשתה לו. ואז, ב-1992 עלה השמאל לשלטון, החליש את חוזקו ועוצמתו של היהודי הבודד ושל העם כולו, המציא את המושגים הנאלחים ''קורבנות השלום'' ו''מדיניות הבלגה'' והרי זו התוצאה. קצינת צה''ל מותקפת בלב הארץ, היא נאבקת עם התוקף כיאה ליהודייה גאה, אך אף יהודי לא עוזר לה (מהערבים אני לא מצפה לדבר). יש להחזיר את עוצמתו וחוסנו של העם היהודי בארץ ובעולם, לחזק את כושר ההרתעה של צה''ל, שנבנה במשך שנים ונסדק במשך שנים בודדות של שלטון השמאל. ומי שלא שבע רצון מכך, מוזמן לעבור לחיות ככל העמים, בקרב הגויים. יחי עם ישראל לנצח נצחים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are RIGHT
ל"ת
Noni,
Israel,
15/02/05 17:43
|
|
 |
מתי החלה הציונות
ק.ר.,
ירושלים,
15/02/05 16:25
|
הציונות החלה ב- 1987 בבזל (פורמלית, אחרי חובבי ציון והועד האודיסאי) ומהקמת המדינה , 1948, היה בשלטון , מה שאתה קורה משום מה, השמאל. הוא לא עלה ב- 1992, הוא היה מ1948 עד 1977.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מה ,היא נוסעת עם נשק לידה
חייל,
15/02/05 11:11
|
והחלון פתוח או הדלת לא נעולה? מה? היא לא יודעת איך להתנהג עם הנשק? היא לא צריכה נשק! ולמה להסתכן במוות אם החיילת לא שמרה על נישקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אתמול גנבו מחר ירצחו!
ירון,
חיפה,
15/02/05 11:10
|
|
 |
76.
ומי הם העוברים והשבים ברחוב
אבי,
חיפה,
15/02/05 11:02
|
|
 |
בחיפה הם לא שונים
אושר,
15/02/05 11:22
|
|
 |
75.
תפקיד הממשלה להגן עלינו
איציק,
אשדוד,
15/02/05 11:02
|
כשיורים פצצות מרגמה לעבר גוש קטיף וטילי קאסם לעבר שדרות זה תפקיד הממשלה להגן עלינו לא תפקיד האזרח להגן עליה. תפקידו של צה''ל להגן על אזרחים ולא תפקיד האזרח להגן על צה''ל. בשבועות האחרונים הצבא לא ממלא את תפקידו בהגנה על אזרחים ודי מפקיר אותם. מי היה מעלה על הדעת שמשטרה של ערבים ביו''ש תגן על אזרחים יהודים. והצבא לא יעשה כלום כשיום יום מפצצים את גוש קטיף במרגמות. הצבא רואה חוליות מחבלים עם מרגמות עומדות לשגר מרגמות אבל מעדיף להבליג בגלל ההודנא. הפקרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
למה הנשק לא בהצלב לפי הפקודות?
.,
15/02/05 11:01
|
אם הנשק היה ב''הצלב'', לפי הפקודות, כמו שהצוערת בטח ענתה יפה במבחן נשק לפני שנתנו לה לצאת הבייתה עם נשק מהבסיס, אז לא היה אפשרי לחטוף לה אותו.
זה ככה פשוט, לא סתם קבעו את הפקודות האלה.
יצא לי במהלך השירות לראות לא מעט חיילים מניחים את הנשק על המושב באוטובוס בנסיעה בינעירונית, מאחורי הדלת האחורית, וקמים לשאול את הנהג שאלה. אין שום בעיה לצלצל בתחנה, לקחת את הנשק ולרדת מהאוטובוס מבלי שהחייל בכלל ישים לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה?! שהיא תנהג ברכב
דודי,
15/02/05 11:17
|
|
 |
73.
המקרה רק צריך לגרום לישראלים
מישהי,
מרכז,
15/02/05 10:57
|
לא לקנות כלום ביפו ולא להכניס להם כספים. שילמדו הערבים שחיים שם שזו התוצאה. ואי אפשר רק לקבל מבלי לתת כלום בתמורה ועוד לירוק לבאר שהם שותים ממנה. בושה לכל ערביי יפו. אני לא אתקרב לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ערבי יפו - מסייעים לאוייב
ל"ת
רפאלי,
15/02/05 10:54
|
|
 |
בוקר טוב לך איפה היית עד עכשיו
ל"ת
אושר,
15/02/05 11:22
|
|
 |
71.
מה קרה לנשק ?
ל"ת
Mוציק,
15/02/05 10:52
|
|
 |
אצל הערבים בקרוב תישמע
אושר,
15/02/05 11:23
|
|
 |
70.
הגיע הזמן שבצ.ה.ל. יפנימו...
שמעון101,
ת''א,
15/02/05 10:47
|
שמקרים כאלו יהיו בקרוב סיפור כמעט יומי, ויוציאו הנחיות בהתאם לחיילים. אין ספק הצוערת ראויה לשבח, אך אילו איחסנה נישקה בתא המטען של הרכב, זה לא היה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שוקר חשמלי - טוב לערבים ומפקדי
המחשמל,
15/02/05 10:40
|
הפתרון הוא לצייד את חיילותנו בשוקר חשמלי מסוג איכותי, כזה שיאפשר להן לטפל גם בערבושים וגם במפקדים שעוברים את הגבול. מלבד זאת יש להתנתק מיד מערביי יפו בדרכים בהם נקט האצ''ל במלחמת העצמאות. שלום שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הערה פיקודית?!
ארז זוננשיין,
15/02/05 10:38
|
מה זה צריך להביע?! איך בדיוק מצפים שהיא תאבטח את הנשק באוטו?
חבל שהצבא תמיד מחפש שעירים לעזזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
גנבו לה ת'נשק והיא ממציאה
M16,
יפו,
15/02/05 10:29
|
|
 |
66.
אין לחיילת חמושה יכולת להתגונן
יאיר,
15/02/05 10:25
|
לחיילת שנושאת נשק במכונית אין יכולת להתגונן ברוב המקרים ויש גם בעייה חוקית להגיב בירי בזמן אירוע כלושהו במקום אזרחי לכן עדיף שהנשק יישאר ביחידה. חיילת השוקלת 50-60 ק''ג לא יכולה מבחינה פיזית להתמודד עם גבר ממוצע וזה בכלל לא משנה אם החיילת יודעת ג'ודו או קרב מגע, זה פשוט לא יעזור לה. אני שוקל 110 ק''ג שירתתי באיו''ש ובאזח''ע במשך שנים, הייתי בהפרות סדר המוניות ובאירועי ירי ואף פעם לא הותקפתי ממש מטווח קרוב. אני מסתובב ביפו כמעט בכל מקום ואף פעם לא הותקפתי ולא נאלצתי להתגונן. אני הולך לכל מקום בירושלים העתיקה ואף פעם אפילו לא הרימו עלי את הקול. אבל אם הייתי חיילת במשקל 50 ק''ג כנראה שהמצב היה שונה. אז כדאי בלי בושה ובלי תגובות רגשניות אלא בהיגיון לבדוק את כל הסוגייה מחדש. ולא לתת נשק למי שלא יכול להגן על עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לא הבנתי אם בסוף הנשק נשאר ...
ורד,
15/02/05 10:23
|
|
 |
64.
שהצבא לא יחנך את האזרחים.
עומר-בת,
15/02/05 10:19
|
חוצפה! מי הם בכלל שיגידו לאזרחים איך להתנהג! יותר טוב שיחנכו את החיילים לשמור על הנשק שלהם.בצבא היו לי סיוטים מהנשק.הייתי ישנה בבית עם הרצועה של הנשק מלופפת על הרגל שלי ,למקרה שמישהו יפרוץ אלינו הביתה ויקח לי הנשק בזמן שאני ישנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדה מפגרת , למה הלכת לצבא?!?
ל"ת
א.כ,
15/02/05 19:55
|
|
 |
אתם קשיי הבנה?!
עומר-בת,
15/02/05 12:35
|
וחוץ מזה,מה ההתנפלות הזאת עליי? אני לא אמרתי שהאזרחים היו בסדר.אני חושבת שמה שנהיה מהחברה שלנו זה מדאיג.אנשים לא מושיטים יד אחד אל השני,וחושבים רק על עצמם.אבל מה הקשר למה שאמרתי? אני דיברתי על משהו אחר.על זה שהצבא מפשל.ואז הוא בא לאזרחים בפרצוף של מורה עם תסרוקת בננה ואומר לאזרחים איך להתנהג.שיתרכזו בלעשות את העבודה שלהם.ואת החינוך של האזרחים ישאירו לדיון ציבורי על התופעה,ולמערכת החינוך. הצבא אומר שהחיילת לא בסדר באופן שבו היא אבטחה את הנשק שלה.אז אני לא יודעת מה בדיוק לא היה בסדר:אם החלון היה פתוח,אם היא הייתה בנסיעה.אבל הם מודים שהיא לא הייתה בסדר,אז את כל האנרגיה שלה בלרוץ ולהלחם מזה שלקח לה את הנשק היא פשוט היתה מנתבת ללחשוב איך לשמור על הנשק שלה ,אז זה היה נראה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
משה,
ירושלים,
15/02/05 11:57
|
|
 |
נכון
משה,
ירושלים,
15/02/05 11:54
|
|
 |
אותך כבר כנראה אי אפשר לחנך
דודידו,
15/02/05 11:04
|
|
 |
צבא העם הפך לצבא הפראיירים?
ירון,
חיפה,
15/02/05 10:45
|
ביזיון של חינוך ביפו!! שהשב''כ יתפוס לא רק את המחבל הגנב אלא גם את כל האזרחים שלא עזרו כשותפים למעשה טרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי
ל"ת
z,
15/02/05 10:43
|
|
 |
מה שההורים שלך לא הצליחו
עומר בן,
15/02/05 10:43
|
בטח אף אחד לא יוכל כבר לעשות חוץ ממך. אם את רואה אדם מותקף ברחוב שלא יבואו אלייך בטענות שאת לא עוזרת. שהחצוף ילך ללמוד הגנה עצמית. והיכן בכלל המשטרה?
אגב, כשיאנסו אותך, אל תצעקי ''אונס''. בגלל שיש רבים כמוך, רצוי לך לצעוק ''שריפה'' ואז יש אולי סיכוי שיבואו לעזור. בעצם את סתם חצופה. יותר טוב דלא תצאי מהבית ואז לא יהיה סיכוי שבכלל יקרה לך משהו.
קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את אומרת...
את לא רצינית..,
15/02/05 10:37
|
יופי שאת יודעת לשמור על הנשק, ואולי באמת החיילת לא ידעה לעשות זאת כראוי.
א-ב-ל
מה הקשר בין זה לבין העובדה שאזרחים רואים צעיר ערבי תוקף חיילת או חיילת שרצה אחריו ועומדים מבלי לעשות דבר מהצד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא מתביישת ?
איכפתניק,
15/02/05 10:36
|
אני מתאר לעצמי איזה חיילת היסטרית וחצופה היית. האם פנית לעזרה מקצועית? או שזו רק פוזה שיינקינית (''עומר - בת'' וואו - איזה שם קולי ! את גם כותבת שירים ?) ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
להתנתק מיפו ומיד
איש ימיני,
15/02/05 10:03
|
היהודים ביפו נמצאים בשכנות קרובה לערבים.. שכנותם אפילו קרובה יותר מאשר שכנותם של המתנחבלים בגוש קטיף. אם עלינו להתנתק מגוש קטיף על אחת כמה וכמה יש להתנתק מיפו ומטב שעה אחת קודם. עופו מכאן היהודים מתנחלי יפו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוג ימני דפוק-עוף מעזה כבר
ל"ת
לוליק,
15/02/05 11:43
|
|
 |
לא יאומן
ארז,
15/02/05 10:44
|
|
 |
62.
I do not believe her story
Daniel,
15/02/05 09:59
|
Did she come at least with a license plate number?
She should be court-martialled, and kicked out of the course even if her father is a member of the central comittee of the Likud or Avoda.
Believe me I am not a male chauvinist, but I still think that Zahal today can easily manage without the redundant service of girls. Girls should NOT serve in the army.
Girls can easily find themselves another framework where they can mature and develop their skills
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no connection!
ירון,
חיפה,
15/02/05 10:49
|
there is no connection to the fact that she is a great girl officer to be! the only thing wrong was that the gun wasn't on her but on the car seat. I trust Israel's security forces to get this terorist in Yaffo and open a case against every cevilian who didn't help! I will never go fix my car in Yaffo! stinky traitor arabs of Yaffo! a shame they were not kicked out in 1948!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
יישר כח
yossi hazan,
השרון,
15/02/05 09:57
|
א.רוצה להוריד את הכובע בפני החיילת,שהוכיחה שקורצה מחומר אכותי וראויה להיות מפקדת וקצינה ב.במקום לרומם אותה מעם,מחליטים להעמיד אותה למשפט מטופש ג.שוב הוכח שהסכנה הגדולה לעם ישראל,לא מהפליסטינים אלא מהערבים ה''ישראלים''.!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה עליה לדעת נשק עליה כל הזמן
ירון,
חיפה,
15/02/05 10:52
|
ובמיוחד במקום עוין כזה! בתל אביב אני יש ללכת עם מכסנית בהכנס. בכל אופן חוקי צה''ל בבירור אוסרים נשק מופקר על הכסא ברכב במקום ב''תלה כתף'' שאז המחבל לא יכל לחטוף ממנה את הנשק. אי לכך אכן יש עילה להעמידה לדין ואפילו להוציאה מקורס קצינים ולהכניסה, באם התנאים יראו נכונים, לכלא 6.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לעשות פתיון
אילן,
15/02/05 09:57
|
הרי כל חטיפת הנשק היתה מתוכננת ויש לשער שלחוטפים יש עדין תאבון. להעמיד חילת קטנה וצנומה עם נשק ליד השעון וכשזה יבא שוב לקרוע לו את הצורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מצויין - לך לשנקין ותאסו
ירון,
חיפה,
15/02/05 10:54
|
ותאסוף את החברה, כדאי גם להכין שוטר בלבוש אזרחי בשביל המעצר והחקירה למיקום הנשק ושאר אנשי חוליית המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אני שמאלני אבל
אבי,
15/02/05 09:51
|
אני מה שנקרא שמאלני,אני בעד מדינה פלשתינית בשטחי יהודה ושומרון,בעד החזרת רמת הגולן,בעד חלוקת ירושלים,הערבית לערבים והיהודית ליהודים,אבל אני לא מפסיק להיות מוטרד מהבעיה המצאם של ערבים פלסטינים בשיטחי ארץ ישראל של קווי 67,הערבים הישראלים עושים הכל כדי להעצים את הבעיה,ולי יש הרגשה שהפתרונות יהיו כאלה שלא בדיוק יהיו מתאימים למדינה דמוקרטית,ואז הערבים הישראלים יזכו לאהדה מצד העולם,אבל הם אלה שיסבלו סבל רב,כי אנחנו היהודים גם השמאלנים שבינינו לא מתכוונים למסור את צווארנו כדי שהם ישחטו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה
יעקב,
שומרון,
15/02/05 13:54
|
ככה חושב שצריך להחזיר את יהודה שומרון גוש קטיף והגולן אז תתביש לך בכלל שאתה גר במדינת ישראל עדיף של תגור פה בושה שיש אנשים שחושבים ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי יקירי, אבל זו הבעיה...
אתה מפריד,
15/02/05 10:40
|
בין ההתמודדות עם הפלסטינאים בשטחים וההתמודדות עם הפלסטינאים בארץ, ומעדיף להניח שלא מדובר באותה הבעיה.
אם אינך מצליח למצוא שום פתרון טוב יותר להתמודדדות עם עם הפלסטינאים, מאשר ויתור על שטחים, תתכונן לכך שמחר, ידרשו פלסטינאי א''י, אוטונומיה עם רצף טריטוריאלי, עבור כל הכפרים והערים הערביות.
תתכונן לוותר על עוד נתח, כאשר אינתיפאדת פלסטינאיי ישראל תתחיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיתרון חילופי אוכלוסין...
ל"ת
שלומית .א,
כפר שמריהו,
15/02/05 10:04
|
|
 |
בואי תתחלפי איתי אני גר בשכונת
עשוק,
מדינה בנתים,
15/02/05 19:41
|
|
 |
58.
זה אותו הנשק שכבש אותנו ב48
ל"ת
מחמוד,
15/02/05 09:49
|
|
 |
אתם אלה שכבשתם את אדמתנו
אושר,
15/02/05 11:25
|
|
 |
שקרן! לא היה M-16 ב1948 !
ירון,
חיפה,
15/02/05 10:55
|
הנשק שכבש והחזיר לנו את ארצנו ב1948 היה האמונה והנחישות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מי גר ביפו? ערבים ישראלים
ל"ת
עדיאל,
15/02/05 09:49
|
|
 |
56.
צריך לגרש את היהודים מיפו?
אבנרי,
15/02/05 09:46
|
|
 |
55.
46 צודקת, מדינה מחורבנת
שי,
15/02/05 09:44
|
למה שאני אסכן את עצמי ואעזור לחיילת להשיג את הנשק ? הערבי הרי יכול לירות בי ובה. וכל זה בזמן ששוטרי משטרת יפו יושבים ומאוננים בתחנה ! ואנשי השב''כ שאמורים לעלות על אירועי פח''ע מסוג זה מתרכזים באיך לקדם את הקריירה הפוליטית שלהם. מה גם, שבמדינה המחורבנת הזאת, אם הייתי למשל יורה בגנב הערבי, סביר להניח שהיו עוצרים אותי ומעמידים אותי לדין על הריגה... בקיצור, על הזין שלי כולם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה שמשחררת מחבלים אין פלא
ירון,
חיפה,
15/02/05 10:57
|
|
 |
טמבל מקוצ'קן בן 14 !
ל"ת
אבא,
15/02/05 10:38
|
|
 |
54.
צריך להבין את החוטף נשק!
בכרי,
גנין גנין,
15/02/05 09:43
|
הוא רואה כל יום יהודים ,עובר במחסומים,וחוץ מיזה מה יש לחיילת לעשות ביפו.יפו שייכת לערבים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מי בכלל אמר שהיא אומרת אמת???
גיא,
15/02/05 09:42
|
חכו ותראו - מצ''ח יגלו שהיא בכלל המציאה את הסיפור כולו. לא יכול להיות שאנשים ראו חיילת נאבקת בערבי ולא עשו כלום. אנחנו עם שאוהב לריב. הגרסא שלה נשמעת נוחה והגיונית: חטפו לי, נלחמתי, לא עזרו לי, אני מסכנה. אחר כך יתגלה שהיא בכלל איבדה את הנשק, נלחצה, והמציאה סיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
טוב שהיהודים פינו מרצון את יפו
אחמד,
15/02/05 09:38
|
יהודים טיפשים בלי פינוי בלי משא ומתן נתנו לנו את יפו הכבושה חחחח..עכשיו גם נותנים לנו נשק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
צוערת נלחמת בגבורה בגנב
סמדי,
בת ים,
15/02/05 09:37
|
את בחורה מאוד אמיצה , כל הכבוד עלי והצליחי בכל מעשיך ,שוב את מוכיחה כמה אנו הנשים אמיצות נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות בזה את צודקת.
ירון,
חיפה,
15/02/05 10:58
|
|
 |
50.
צריך לשחרר פושעים?
ל"ת
ומחבלים רוצחים?,
15/02/05 09:35
|
|
 |
ומזל שלא גיסו אותו לצה''ל
ירון,
חיפה,
15/02/05 11:00
|
תארו לכם גיוס לכולם כולל ערביי יפו. רגע, לצבא אנחנו לא מעיזים להכניס אותם אבל לכנסת, להחלטות גורליות כמו אוסלו א' וב' כן? אותו ערבי מיפו שגונב נשק ומעביר למחבלים הינו גם מצביע לאחמד טיבי הסוס הטרויני בכנסת שמעביר את חוק ה''התנתקות'' מהמדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
השמאל החליש את המישטרה
ל"ת
אין חוק וסדר,
15/02/05 09:34
|
|
 |
48.
כמו בפרק האחרון של סיינפלד!
א.א,
15/02/05 09:22
|
כשכל החבורה ראתה ששודדים בחור אחד ולא עשתה כלום לעזור לו ובסוף הם סיימו בכלא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
עם ישראל צריך להתבייש !!
ef,
מרכז,
15/02/05 09:16
|
לחשוב שחיילת נאבקת עם מחבל ואף אחד לא עוזר לה ! זה שיא השיאים שלנו כעם. לאן אנחנו מגיעים -- בושה לתושבי יפו, כן תושבי יפו שעומדים מנגד ואף אחד לא מושיט יד ! פשוט אין מילים להגדיר את המחדל הזה של ציבור אדיש ומנוכר - אפילו לילדיו ! משהו קרה לנו ואם לא נתעורר ונהיה עם מלוכד שדואג לילדיו קודם אנחנו ממש בסכנת קיום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל לא כולל ערבים ישראלים
ל"ת
עד כמה שזה,
נשמע גזעני,
15/02/05 11:03
|
|
 |
כנראה שזה לא עם ישראל..
מיכל,
ירושלים,
15/02/05 09:42
|
|
 |
וכל הערבים האלה מצביעים לכנסת
ירון,
חיפה,
15/02/05 11:01
|
ואז על פי הקול שלהם השמאל הקיצוני מעביר חוקים התאבדותיים בכנסת כמו אוסלו א' וב' (''התנתקות'' בלעז)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
המשטרה והפרקליטות אשמים....
מיטל -שם בדוי,
חיפה,
15/02/05 09:08
|
כמורה בבית ספר יסודי לפני שנה הפרדתי בכח בין 2 ילדים שהיכו זה את זה מכות רצח ממש. כן הפרדתי ומשכתי את האחד מהשני. אם אחד הילדים המכים נגשה למשטרה והגישה נגדי תלונה כי משכתי את הילד בחוזקה, התלונה על אלימות כלפי קטין. נציבות שירות המדינה השעתה אותי מעבודתי כמה שבועות. נפתח נגדי תיק פלילי במשטרה שנסגר כעבור כמה חודשים. המשטרה והפרקליטות התנהגו כלפי כאל אדם אלים החקירה הייתה מעליבה, הפרקליטים חיפשו הכל כדי לייצר עוד תיק. היום אני רואה בבית הספר מכות, אלימות וכל מיני פשעים אחרים. פשוט נזכרת בסיוט ההוא, ופשוט מעלימה עיין, מסתובבת. כך נהגו אותם אזרחים ביפו, וכך נוהגים אלפי מורים בישראל. עצוב לכתוב כך. אך הפרקליטות והמשטרה יחפשו במעשיהם לאן הובילו את האזרחים והפשע בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוז
צדק,
ים,
15/02/05 10:51
|
במקום תוכנית הליבה וכל החרתא ברתא מסביב צריך לשנות את האלימות בבתי הספר וזה על ידי לתת למורים יותר סמכות ויותר כח ולא שיבואו לבתי הספר כאילו היתה מערת שודדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הליברלי מבין את הפושע..
ל"ת
ותומך בו,
15/02/05 09:36
|
|
 |
תארו לכם שזה היה קורה בהתנחלות
ירון,
חיפה,
15/02/05 11:03
|
לא היה נשאר מהמחבל הגנב הזה כלום! היו מכסחים לו את הצורה ואז המשטרה היתה עוצרת את כל המתנחלים ומשחררת את המחבל כמחווה לאבובה מאזן ומוברק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אותך מבינים...
ל"ת
z,
15/02/05 10:45
|
|
 |
45.
נשק זה לא אקססורי להשלמת הלוק
י,
מרכז,
15/02/05 09:05
|
בשם הפמיניזם ובעזרת שדולת הנשים, זכו המחבלים בעוד רובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו אמורים לצחוק או לבכות?
ג,
ירושלים,
15/02/05 09:45
|
שאידיוטים כמוך מסתובבים חופשי ומביעים את דעתם הפרימיטיבית? אתה חושב שאין סיכוי שקצין זכר ייסע עם הנשק על הכיסא שליד הנהג ויעבור מישהו ויחטוף לו אותו? או אולי, הוא יצליח להשיג אופנוע בריצה קלה? למה, בגלל שיש לו מקלון בין הרגלים? הצחקת אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיילות לא צריכות לשאת נשק
אם מודאגת,
דרום,
15/02/05 11:13
|
ברחוב. סיפור כמו בכתבה קרה יותר מפעם. בתה של חברתי, קצינה בטירונות, עברה חוויה דומה מטירון מגודל ומופרע שניסה להוציא ממנה את הנשק בכוח. למרבה המזל הדבר קרה במסגרת צבאית וכן בזכות נחישותה של הקצינה, קטנה ורזה, שנשכבה על הנשק ונצמדה אליו בכל כוחה. אולי נשיאת נשק אינו מתאים לכל אחד? לתת נשק לחיילת קטנה העמוסה בתיק וקיטבג בנוסף, מהווה פרצה קוראת לגנב, וכל עבריין הנקרה בדרכה עלול לא לעמוד בפיתוי ולנסות להוציא ממנה את הנשק בכוח. אולי תתעוררו קצת בצהל, תרדו לאדמה, אתם הקצינים שמוסעים ממקום למקום ברכב צמוד, ותפסיקו לתת לחיילות נשק מחוץ לגבולות שטח צבאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לגרש גם את הערבים מיפו
אלי,
חדרה,
15/02/05 09:02
|
צריך לזרוק את כל הערבים לים, לא משנה מאיפה הם, מיפו או מעזה, ערבי זה ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
jaffa
harry,
l.a.,
15/02/05 09:01
|
what do you expect from a fucken idiots living in jaffa !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אשמה המערכת המשפטית והביטוח
חבר,
15/02/05 08:59
|
מי שיתערב יצטרך אחר כך עורך דין כדי להסביר מדוע תקף ערבי מסכן שבסך הכל חטף נשק לחילת, ואם הוא יפצע גם הביטוח שלו, גם המדינה, וגם צה''ל יתנערו מעלות הטיפול הממושך בו. (כל מני סעיפים על הפגעות בפוליסות הביטוח האישיות ושל משרד הבטחון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להגיד תודה שהם לא עצרו את
ירון,
חיפה,
15/02/05 11:07
|
החיילת ועזרו למחבל הגנב... תבינו את הערבי הישראלי המצוי: הוא צוחק על תמונות של חיילים חוטפים אבנים בחברון, הוא דוחף כל מי שעומד דום בצפירה (ואני הייתי במדים), הוא גונב נשק או עוזר לגנב לברוח, הוא מקלל ומדבר דברים נוראיים ברחוב על היהודים במחשבה שאנחנו לא מבינים מה הוא אומר, ויש גם המדברים על איך איזה יופי עכשיו שלפקיסטן יש נשק גרעיני היהודים יחוסלו (ויש יהודים שמבינים ערבית וצריכים לשמור על פנים רגועות כשהם שומעים את זה אחרת כל הכנופיה עליו, אז פשוט קוראים לזה גשם... ומדברים על שלום והסכמי שלום ואוסלו א' ואסלו ת'...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
NASHIM
notShai,
nyc,
15/02/05 08:56
|
we should not give women the ability to have a weapon. its a boosha that a KRAVI soldier looses for a young arab man. if it was a mail soldier it would not have happened. women should stay in the kitchen.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל
רוני,
15/02/05 09:17
|
ישנם נשים בצהל בתפקידי שטח שהן הרבה יותר טובות מהרבה מאוד חיילים חסרי נסיון.
גם לחייל ''גבר'' יכולים לחטוף את הנשק. במיוחד לאחר שעות שינה לא רבות בשטח ולחימה קשה בשטחים.
אז, על מה אתה מז... את השכל . היא שיחקה אותה. נלחמה בגבורה. ואין כאן כל קשר לעובדה שהיא אישה.
היא קצינה עתידית קרבית בצהל , שתתמודד עם דברים לא קלים. בנות שמגיעות לבה''ד 1 הן בעיקר קרביות. אם לא ידעתה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע מה שפיך מדבר
ביון,
15/02/05 11:04
|
1 ישנם נשים בצהל בתפקידי שטח שהן הרבה יותר טובות מהרבה חיילים ''''''חסרי נסיון''''!!!! 2 גם לחייל ''גבר'' יכולים לחטוף את הנשק ''''''במיוחד לאחר שעות שינה לא רבות בשטח ולחימה קשה בשטחים''''''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה שיש אנשים כמוך שמגיבים כך
נורמה,
15/02/05 09:10
|
מעיד על פרימיטיביות ובנוסף הרבה רוע . מקווה שאין שום אישה לצידך שמוכנה להיות במטבח או לשרת אותך. תתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטיות אתה מדבר?!
שושי,
15/02/05 09:07
|
|
 |
שושי לא יודעת עברית
צור שפי,
15/02/05 11:09
|
|
 |
אתה לבד אומר ''נסיונות חטיפה''
ל"ת
לא סתם דביל,
15/02/05 10:55
|
|
 |
תגובה עלובה
יוסי,
15/02/05 10:16
|
חוצמזה שאומרים male ולא mail . חתכת ביזיון אתה והדעות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
oops, i meant male. but-
notShai,
nyc,
15/02/05 19:11
|
my opinion still stands, MEN are meant for physical work and are naturally stronger. women, although very lovely and cute should stay good at what they do best, emotional pretty, they should go make babies and create life. leave men to take lives. hamila hachrona. shai
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מה עם הסיכון שלקחה על עצמה
מאג,
15/02/05 08:54
|
מדובר בתגובה אמיצה ומפתיעה אך מיותרת לחלוטין. כשמדובר בסיטואציה כזאת לא הייתי רוצה גילויים לא של סופרמן ולא סופרוומן היא אינה יודעת מי עומד מולה ולקחה סיכון מיותר על חייה. הוא יכול היה לירות בה ולא מתפקידה לנהל מרדף גם אם הרגישה אשמה ע''כ שלא הסתירה את נישקה ופחדה מתגובת מפקדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אז היא נלחמה במחבל ללא נשק
ירון,
חיפה,
15/02/05 11:09
|
בדיוק כפי שהיינו מצפים מכל חייל בקרב כשנגמר לו התחמושת או שהנשק מושבת. דבקות במשימה וחתירה למגע. כל הכבוד לצה''ל, ובפעם הבאה אל תסעו לתקן רכבים ביפו ולהשאיר נשק על הכסא במקום ב''תלה כתף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא פחדה ממשפט וקלבוש
ל"ת
ישראלי,
15/02/05 08:59
|
|
 |
אתה פשוט מטומטם
ל"ת
תושב חלם,
15/02/05 09:26
|
|
 |
39.
ראשי המדינה נותנים דוגמא
שי,
15/02/05 08:53
|
הציבור לוקח דוגמא מלמעלה ולכן אינו מגיב, נהיה פה אמריקה. לכל פשע שיבוצע לא יהיו עדים, ואף אחד לא יגבה את המותקפים, למה? כי זו הדוגגמא שהשלטון נותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
צריך לאסור יציאה הביתה עם רובה
אמנון,
15/02/05 08:53
|
במיוחד M16 לא מתאים לנסיעות ברכב אזרחי. לחיילת בתוך הרכב הפרטי לא היתה שום אפשרות לתפעל אותו כנגד הפושע. במקומות שצריך לתת נשק להגנה עצמית לחיילים כאשר הם יוצאים הביתה יש לנפק אקדחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לאסור יציאה הביתה בכלל
ל"ת
צור שפי,
15/02/05 11:11
|
|
 |
37.
על מה הערה?
ליאור,
באר-שבע,
15/02/05 08:52
|
ולמה הערה פיקודית?מה רצו ?שהיא צנהג עם נשק עליה? הרי קצינים בכירים זורקים תנשק לידם, אז היא לא?
חכו,חכו , החיילת/צוערת/קצינה הזאת עוד תגוייס לשב''כ או למוסד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תסמונת השתיקה ואי ההתערבות מאו
ד מדאיגה והיא ת,
15/02/05 08:44
|
תופעה שהתעוררה ולא מהיום. גם אני לצערי נפגעתי מהתופעה במלוא חומרתה. אם המצב ימשך נהפוך להיות כמו אמריקה רק בלי הזוהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הוא היה חוטף ''רק'' את התיק?
יונת אורן,
ראשל''צ,
15/02/05 10:22
|
העניין פה אינו הנשק, למרות שזה כנראה הביא להזדהות של כמה מהמגיבים עם החוטף. מה אם הוא היה חוטף לה ''רק'' את התיק, האם גם אז הייתם מזדהים אתו?! אני רוצה לקוות שאולי אז הייתם מזמינים משטרה בעזרת הטלפון הסלולרי שיש לכם. העמידה מנגד בלי לעזור היא ה''אישו'' כאן ולא הנשק שנחטף. אגב, לא בטוח שהוא נחטף ממניעים לאומניים, יכול להיות שזה היה למטרות שוד למשל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
איזור מאוד מסוכן
אכפת לי,
ניו יורק,
15/02/05 08:42
|
דבר ראשון מה יש לערבי מיפו לעשות עם הנשק בטח לתת אותו מתנה לחברה שלו. נכון?
דבר שני איזור זה של המוסכים ביפו הינו איזור מאוד מסוכן.
המשטרה מפחדת לפעול במקום חמשש לחיי השוטרים.,
לי היה חבר שלפני 3 שנים כמעט נהרג ע''ע אחד מתושבי המקום, צעיר ערבי, שהכניס לו מכה בראש עם אלת ברזל.
אם לא ייתעשתו שם במשטרה זה ייגמר לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
למה לעזור? הערבי חף מפשע!
ל"ת
זה ברור, לא?,
15/02/05 08:42
|
|
 |
33.
תושיה
עובד,
חדרה,
15/02/05 08:39
|
בקיצור רב!!! דע מי הם ''שכניך''.אוי לנו ביום שניהייה חלשים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
this breaks my heart
romzee,
CA,
15/02/05 08:36
|
?how low more can we go and I thought Israel is different than the US...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אנחנו עם חרא!!!!!!
משה,
15/02/05 08:36
|
אם לא הייתי יהודי ועוד כהן,הייתי בטוח אנטישמי!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
100%,
15/02/05 09:08
|
|
 |
u r already
ל"ת
gilli,
15/02/05 09:01
|
|
 |
30.
האמת-אני ממש לא מופתע...
דוד,
15/02/05 08:30
|
כבר פעמים רבות התבוננתי בילדות טובות של אמא מסתובבות עם נשק ברחוב וחשבתי לעצמי - מה הי תעשה לי כבר אם פשוט אתן לה סטירה ואקח לה את הנשק שתולה על הכתף שלה במין רפיון כזה, כמו קישוט? מה היא כבר מסוגלת לעשות בכלל לגבר שרירי ונחוש בדעתו? לדעתי זו מדיניות רשלנית של צה''ל לתת בכלל נשק לאנשים (כן, גם לחיילי שוקולד בנים פצלוחים מפונדרקים) שאין להם את ה-killer instinct שדרוש בכדי לשמור עליו ולהפעיל אותו כשצריך.
למעשה הנשק אמור היא להיות מוצלב על גופה בצורה שלא ניתן להוריד אותו ממנה בקלות, וברגע שהבינה שמנסים לגנוב לה אותו, הייתה אמורה לשתק את התוקף עם בעיטה, להתרחק מעט, לדרוך ולתקוע לו כדור בראש במקום. היא הייתה מסוגלת לעשות את זה? לא נראה לי, ולכן מדובר במחדל של מדיניות צה''לית.
ולגבי הציבור שלא עזר – גם לא מפתיע. בטח חלק ניכר מהעוברים ושבים באזור הם ערבים בעצמם שלמרות תעודת הזהות שלהם שמחים מאוד לראות מראה כזה במחוזותיהם. היתר, מבחינה סטטיסטית לגבי חלק ניכר מהתושבים שנתקלים בהם באקראי היפו, הם בטח לא ממש בעלי מוטיבציה גבוהה להקרבה עצמית למען המולדת – כי הרי הם עלולים גם לחטוף כדור תוך כדי, אם הנשק כבר נמצא בידי הגנב.
וחוץ מכל זה – אנחנו בסך הכול הפכנו להיות מדינה כמו כל המדינות. בלונדון פעם היה מקרה (אחד מיני רבות שאני פשוט זוכר) של ציבור ענק בדרך למשרדיהם בבוקר, הולכים על גשר מעל הנהר, ומטורף תוקף אישה באקראי כדי לגנוב לה את התיק. לאחר מאבק קצר היא הוכתה קשות והושלכה מעל המעקה למים ונהרגה – ואף אחד לא הרים אצבע לעזור. ועוד מקרה בה ישבה אישה בתחנת אוטובוס ביחד עם מספר נוסעים אחרים ומגיע גבר שתופס אותה, מכה אותה, גורר אותה אל מאחורי שיחים קרובים ואונס אותה במקום – ואף אחד לא עושה דבר לעזור.
הפכנו כמו חיות עדר באפריקה – כאשר האריה תוקף כולם בורחים, החלש נתפס והיתר נרגעים ומסתכלים איך שהוא נטרף וממשיכים לאכול עשב. הפעם זה לא אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב בדיוק כמוך
ל"ת
הראל,
15/02/05 09:08
|
|
 |
29.
אדישות כחולי חברתי עמוק
המעיר,
15/02/05 08:21
|
זוכרים שלפני שנים היינו שומעים על אדישות מסוג זה ברחוב בארה''ב עמדנו נפעמים.. כמו כל דבר שקורה מבר לים זה היגיע גם אלינו.. מדוע? הסיבות רבות אבל עיקרון בודד ונורא עומד מאחורי זה : אף אחד לא דואג לפרט לא המדינה לא המימסד ולכן כל אחד מפתח את השיריון שלו ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סוף מדינת ישראל
Exleftist,
Los Angeles,
15/02/05 08:18
|
|
 |
בארה''ב קורים דברים יותר גרועים
יהויכין,
גליל,
15/02/05 08:39
|
כמה מקומות בארה''ב יש שאף אדם נורמלי לא מעז חהכנס לשם ?
האם זכורות לך המהומות של השחורים שם ?
למה ארה''ב לא הפציצה את מחנות ההשמדה שידעה שמשמידים שם יהודים בסיטונות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חזרתי, שוב תשמעו ממני
קוורטי,
15/02/05 08:18
|
לא עם אדיש, אלא אספסוף שבטי מפולג, מנוכר עויין, אלים, מרושע וחסר חמלה. הבדיחה הנפוצה ביותר היום בשיקגו, כאשר רוצים להמחיש מקום שורץ אלימות, היא ''מה זה פה, תל-אביב?''. בבנגקוק אשה יכולה להסתובב לבדה בשעה 2 בלילה בסימטאות הכי חשוכות, ואיש לא יתקרב אליה. מדוע? כי יש שם ענישה דרקונית על פשעים חמורים. רמת הפשיעה בתאילנד היא כעשירית מזו שבארץ הקודש. כאשר מתבצע רצח, זה בדרך כלל איזה צדיק בשם אלי כהן שחותך את אשתו ומטביע את גופתה במזודה בנהר הצ'או-פאיה. לא בכדי הצדיק מבקש להסגירו לישראל. בבנגקוק צפוי לו מזרק הרעל ואילו בארצנו הקדושה הוא יזכה לפנסיון ע''ח משלם המיסים עד לשחרורו כעבור מספר שנים. אכן אור לגויים אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאוד
ל"ת
יוסיפון,
15/02/05 09:06
|
|
 |
stay in chicago
gilli,
15/02/05 09:00
|
i live in europe and would not dream to walk by my self at 2 am do israel a favor and stay out
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מדוע הפליאה
שלמה,
15/02/05 08:14
|
בימים שכאלה אין פלא שזה המצב כל אחד דואג לעצמו וזה כולל את כלל חתך המדינה ''הנחמדה שלנו'' בכנסת כל אחד רוצה רק לעצמו , בצבא רק מי שרוצה מתגייס . מדינת מושחתים הפכנו אז מה הפלא שאף אחד לא בא לעזרתה לחיילת מגיע כל הכבוד על האומץ והנחישות ולנו לאזרחים תעודת עניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ממשלה נותנת דוגמא לאדישות
יגאל ג,
בת ים,
15/02/05 08:11
|
|
 |
24.
ההפקרות נימשכת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/02/05 08:07
|
|
 |
23.
העם=השמאלנים מהם אין עזרה
ל"ת
אמא של חיילת,
15/02/05 08:06
|
|
 |
22.
במקום משפט אות הערכה
חכם מימון,
15/02/05 08:05
|
פשוט לא הבנתי את הטימטום מערכים את הצוערת, אומרים כי אומץ ליבה ראוי להלמד בכל יחידות צה''ל ולמרות כל זאת מעמידים אותה למשפט, לא מגיע לה כתם בגליון ההתנהגות שלה, נהפוך הוא כאחד ששירת בצהר שנים הרבה אני מתביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופטים לפי תוצאות. הנשק נגנב.
דוד,
15/02/05 08:42
|
אילו היתה מודעת לסביבה בה היא נמצאת ומאבטחת את הנשק כראוי אז גם לא היתה, אם כל הכבוד, להפגין את אומץ הלב ונחישות שהפגינה. אבל עדיין נותרת בעינה העובדה שמישהו חף מפשע כנראה נידון עכשיו למות מכדור שיירא אותו נשק גנוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד
עפר,
15/02/05 09:45
|
אין פלא שאף אחת לא רוצה אותך אתה כזה דביל לא כל דבר - זה באשמת מישהוא היא נלחמה כראוי ועל פי הסיפור לפחות מגיע לה צל''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה שאת יודעת כ''כ הרבה עלי...
דוד,
15/02/05 12:31
|
מעניין איך הגעת למסקנות מרחיקות לכת כאלו. בכל מקרה את נשמעת כמו מישהי שלא אוהבת שמבלבלים אותה עם עובדות וממציאה אותן כראות עינך לפי הצורך.
הנשק נגנב. עובדה. והוא כנראה נגנב כי לא הייתה הקפדה מספיקה על שמירתו באזור למעשה עוין ומלא ערבים כמו יפו. לכן היא נשפטה ונמצאה אשמה.
ארחיק לכת כדי להגיד שזו טיפשות בכלל לתת לחיילות (וגם לחיילים נחנחים פצלוחים) להסתובב עם נשק כאשר אין לזה גיבוי באימוני קרב מגע ומספיק חוזק פיזי כדי להתמודד עם גבר חזק ונחוש.
אולי שכחת, אבל נשק נועד אך ורק כדי להרוג, ולכן מי שנושא אותו אמור להיות מוכן לבצע את הייעוד הזה כאינסטינקט בסיסי בכל עת, וגם בעזרת סכין, אבן, מקל או כל מה שבא ליד. אני די נדהם לראות כל מיני ילדים (וילדות) טובים של אמא, מפונדרקים, עם חלב על השפתיים, מסתובבים עם נשק תלוי על הכתף כאילו שהוא פריט אופנה ומניחים אותו כשבא להם, איפה שבא להם.
כל הכבוד לה שהיא נלחמה כמו נמרה כדי להחזיר את הנשק שלה – אבל כלום לא ישנה את העובדה שהיא לא הייתה בכלל צריכה להיות שם עם הנשק מלכתחילה. עכשיו מישהו אחר כנראה ישלם על הטעות שלה בחייו כאשר יחטוף כדור מאותו נשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה צלש?
דד,
15/02/05 10:47
|
|
 |
21.
מה זה צוערת?
ל"ת
חנן,
15/02/05 07:59
|
|
 |
חיילת בקורס קצינים בבהד 1
ל"ת
שושי,
15/02/05 09:19
|
|
 |
20.
מדינת פרטצ'
אבג ת''א,
15/02/05 07:53
|
למה יש לצפות אם מפגינים עולבים בשוטרים ואפילו לא נעצרים, אם ''אוהדי'' כדורגל עולבים בשחקן המשחק עבור מדינתם , אם מחצית משרי הממשלה זכאים מחוסר הוכחות? לרדוף אחר פושע שגנב נשק? לבי לבי עם החיילת. לו היתה זו בתי, הייתי הופך עולמות, מגיע לאותו גנב ואת המפגש ביני לבינו הוא לא היה שוכח כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא אדישים, אלא חלאות!!
פרזיטולוג,
15/02/05 07:49
|
לא מדובר כאן באדישות, אלא באנשים שכל אחד דואג אך ורק לעצמו, וכל השאר יכולים מבחינותו להיתפגר ברחוב, את אף אחד זה לא מעניין, חברה אגוצנטרית, אכזרית, לא איכפתית, אטומה מרושעת, ולכן גם אפשר לקחת ממנה את אדמותיה, את עריה, לאף אחד זה לא מזיז, כאשר מתאכזרים לאוכלוסיות שלמות והופכים אותם לעניים, לחסרי כל, כי כל אחד בטוח שלו זה לא יקרה, אבל הכל יחזור במוקדם או במאוחר כבומרנג ויתפוצץ בפרצוף המכוער של הישראלי העלוב, האוגואיסט,!! אמן,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
נשים וצבא
99,
15/02/05 07:49
|
|
 |
17.
הצוערת צריכה לשמוח
פירקל פיט,
15/02/05 07:48
|
שאזרחיה הטובים של יפו לא עשו בא לינץ. אין לה מושג איפוא היא חיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ברוך מרזל ואביגדור ליברמן
אושר,
15/02/05 07:48
|
אנחנו אוהבים אותכם צדקתם לכל אורך הדרך לגבי ערביי ישראל טרנספר אתה חסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להפסיק לתמוך במגזר הערבי ישראל
אושר,
15/02/05 07:45
|
מדינת ישראל חייבת להפסיק לתמוך כספית ורופאית סוציאלית ובמערכת החינוך של המגזר הערבי שיפסיקו לבלבל לנו את המוח שהם רוצים לחיות בדו קיום ושלום אנחנו לא קונים את זה יותר הבנו כבר שהם רחוקים מלהיות נאמנים למדינה מדינת ישראל חייבת להפסיק לתת להם כספי ביטוח לאומי כספים למערכת החינוך להפסיק לתת להם טיפולים רפואיים או עזרה סוציאלית חבל על כל הכסף שהולך למגזר הערבי ישראלי הם לא נאמנים למדינה והם הוכיחו את זה אין ספור פעמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stop being so naive
Yored,
15/02/05 11:41
|
and stop eating at the Arab restaurants,or buy anything in Yafo or go to eat by ABUL AFIA at night when you can eat the same shit by the jews ,and the police don't bother anyone there that block the traffic for houres cause probably he let them eat for free( something to think about).....I would never give a shekel business to any arab and I hope they will starve soon................they never had it so good in their life in any other place.when will you wake up?....in Germany you didn't belive it's going to happen either..WAKE UP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק חבל שלא כולם חושבים
דלית,
15/02/05 10:52
|
|
 |
14.
תסריט הזוי ?!?
ל"ת
מור,
חיפה,
15/02/05 07:44
|
|
 |
13.
אבל אם זה היה ההפך הם היו צועק
אושר,
15/02/05 07:42
|
אבל אם זה היה ההפך שיהודי תוקף ערבי בשכונה יהודית ואף יהודי לא היה עוזר לערבי או ערביה אז מיד היתה כמה קול צעקה שזה משטר פאשיסטי גיזעני שרודף אותם בגלל שהם מיעוט ושאנחנו מדינה גיזענית אבל מכיוון שזה קרה בשכונה ערבית חיילת יהודיה שהוכתה ונחטף נישקה אז זה בסדר נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב1000000%
עודד,
15/02/05 10:53
|
|
 |
12.
כולם ביפו ערבים מי יעזור לה??
ל"ת
שניר,
15/02/05 07:41
|
|
 |
11.
וערביי ישראל אומרים שהם נאמנים
אושר,
15/02/05 07:40
|
העיקר שהם צועקים לדו קיום ולקפיוח אבל תכלס רוב הפיגועים ב 4 שנים האחרונות יצאו לפועל בזכותם אם זה בהכנסת מחבלים לערים יהודים אם זה הכנסת המבחלים והחבאתם בכפרים כדי שכוחות הבטחון לא ימצאו אותם אם זה באיסוף מידע למקום הפיגוע ואם זה במספר פיגועים שביצעו בעצמם ולקינוח לא נשכח להם איך הם צעקו לנקמה ביהוד בהפגנת ענק בנצרת ביום בו חוסל יאסים ימך שמו וזכרו ועשו 3 ימי אבל ואם זה לא מספיק אז גם מה שקרה ביפו זה קרה מול עינהם והם לא עזרו לחיילת והם מדברים על גזענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד מספיק עם הקיצוניות
אבי,
15/02/05 10:56
|
|
 |
הוא לא קיצוני הוא צודק
דני,
15/02/05 11:29
|
מה קיצוני בזה ערבים ישראלים ראו את כל הנעשה שם ולא עזרו למסכנה מה קיצונ י בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קצת נסחפת
אופיר,
15/02/05 10:56
|
|
 |
אבי הוא לא נסחף בכלל
גילה,
15/02/05 11:30
|
הבעיה שאתם מהשמאל לא רואים את האמת יורקים עליכם ואתם חושבים שזה גשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר אין כמוך
דודו,
15/02/05 10:55
|
השמאל לא רוצה לקבל ולראות את האמת העיקר שיש להם בעיה עם המתנחלים אבל אין להם בעיה עם מה שהולך פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא כולם חושבים ככה
תמיר,
15/02/05 10:54
|
|
 |
10.
YAFO
DOWNUNDER,
15/02/05 07:37
|
PROBABLY YAFO IS FULL OF ARABS NOW,SO I AM NOT SURPRISED THEY DID NOT HELP HER.MAYBE THE JEWS FROM GAZA WILL COME TO YAFO AND THE ARABS OF YAFO WILL MOVE TO GAZA-?THAT WILL BE A FAIR EXHCANGE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה אתם מופתעים?
עמיאל,
תקוע,
15/02/05 07:36
|
הממשלה משחררת מחבלים וגם מאפשרת למחבלים המתחזים לשוטרים לשאת נשק למה להסתכן עבור כלי נשק אחד וללכוד מחבל שודאי ישתחרר במחווה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה צודק
אביב,
ניו-יורק,
16/02/05 06:07
|
ואם מישהו אכן היה עוזר, והגנב היה נפגע או נהרג (במקרה הטוב..) היו שופטים את האזרח שניסה לעזור והורסים לו את החיים!
מדינה מתוקנת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל הכבוד לחיילת ,בושה
יגאל,
15/02/05 07:34
|
וחרפה לאזרחים שהיו במקום , אינני יודע אם הם היו ערבים או יהודים , מאזרחים ערבים אני לא מצפה הרבה , אבל אם היו שם יהודים ולא עשו כלום , אזי באמת ירדנו לשפל המדרגה לחלוטין,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אז הוא הצליח לברוח עם הנשק!
מה יהיה?,
15/02/05 07:19
|
|
 |
6.
נשפטה
א,
15/02/05 07:15
|
|
 |
5.
לכל יפי הנפש
אחד,
***,
15/02/05 07:09
|
אחרי שהעמדתם למשפט כל חייל וכל אזרח שהגן על עצמו...למה אתם מצפים ואם הייתי מנסה לעזור לה... והיה ניםלט כדור שלא באשמתי... הייתם תולים את גופתי בחוצות העיר... אז תודה אבל לא תודה אני בצד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אולי
הוגו,
ונצואלה,
15/02/05 07:02
|
''העוברים ושבים'' היו ברובם ערבים (זוהי יפו ילדה זו היא יפו..) ולכן הסמטה היתה ידידותית לגנב, אבל מה שחשוב זה שבטח תפסו אותו או יתפסו אותו בסוף, הכתב המאעפאן לא מזכיר זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אל תנו להן רובים
ל"ת
לא הפעם הראשונה,
אנו בישראל!!,
15/02/05 06:43
|
|
 |
2.
כל הכבוד מזל שלא פגע בך צל''ש
ל"ת
שימי,
15/02/05 06:38
|
|
 |
1.
בנות הנושאות נשק ברחוב סכנה!
צבי,
הרצליה,
15/02/05 06:09
|
צה''ל נותן לבנות מיחידות מסויימות לצאת הבייתה עם נשק למרות שעל פי החוק אסור להן לעשות בו שימוש ברוב המקרים . דבר זה מסכן את הבנות והופך אותן למטרה לפיגוע ובנוסף מסכן את הציבור ברחוב. עדיף להשאיר נשק זה במקום בטוח ביחידה ובזמן היציאה הבייתה הבנות לא ישאו חפצים מיותרים שרק עלולים להזיק להן. גם בזמן השהיה בבית זאת מטלה מיותרת כי צריך לאבטח את הנשק ולא תמיד ישנו מקום מתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנות לא צריכות לצאת עם נשק
הרציונלי,
15/02/05 11:44
|
הסיכון גדול מהתועלת, אין שום צורך בכך והן רק מהוות מטרה קלה לחטיפת נשק. כל גבר ממוצע יכול לחטוף לבחורה נשק יחסית בקלות גם אם היא קצינה נחושה מאוד כמו בסיפור לכן מוסר ההשכל הוא שהן לא צריכות לצאת עם נשק - יחסוך להן ולנו עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדוק את פקודות מטכ''ל - טמבל
יעקב,
15/02/05 08:32
|
הפקודות קובעות שחייל לא ישא נשק בחופשה. אם הוא נושא נשק ברשות בגלל תנועה בשטח עויין, הוא חייב עפ''י הפקודות להפקיד אותו בתחנת משטרה. בוודאי לא לשאת אותו כשהוא הולך לתקן מכונית במוסך. אם היו מקפידים יותר על ההוראות, ולא מציידים בנשק כל חייל שיוצא הביתה גם מהקריה בת''א היו פחות גנבות וחטיפות נשק. אתה יודע כמה פעמים נעשה שימוש יעיל בנשק כנגד מחבלים ע''י חיילים בחופשה ? אם אתה לא יודע אז לידיעתך פעמיים בלבד ! ואם אתה לא זוכר אז בפיגוע ירי בקריה בת''א ירו חיילים בחופשה לכל הכיוונים אבל המחבל נעצר ע''י שוטר שירה מאקדחו כדור אחד בלבד ! אז מה דעתך על זה טמבל מנבל פה ?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ע''פ חוק???? איזה חוק טמבל?????
המחוקק,
15/02/05 08:00
|
מאיפה הפלצת שאסור לבנות לפי חוק לעשות שימוש בנשק????
אם כבודו כ''כ בקיא בערכאות המשפטיות יביא נא את הסעיף האמור.
או שהיום דעתך היא כבר החוק?
הגב לתגובה זו
|
|