|
|
עד כה: 35 תגובות, ב- 21 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
21.
הורות שווה
הורות שווה,
26/12/05 15:16
| |
 |
20.
מעשה במפלצת
מוטי,
מרכז,
06/02/05 12:36
| סיפור על מפלצת שמעתי לפני יומיים, סיפור ברדיו. עלה בחור צעיר בשם ''דני'', וסיפר לאיריס קול, כיצד נוצל על ידי אשה. הם היו חברים ללא כוונה להתחתן, והיא הבטיחה שהיא לוקחת גלולות. בסוף התברר שעבדה עליו. שעון הביולוגי שלה תיקתק, והיא רצתה ילד. היא לא הסכימה לעבור הפלה למרות כל התחנונים. אחרי שהילד נולד היא גם תבעה אותו למזונות, והוא נאלץ לשלם כל חודש 1300 שקל. עד כאן הסיפור. איריס שמעה אותו, תמכה, נתנה לו אמפתיה, והסבירה לו שהוא צודק, יש נשים מפלצות, מרושעות, אבל מה לעשות. היא גנבה זרע, והוא טעה ואכל אותה, והחוק מגן על הילד שיקבל מזונות. אני לא חושב שבין השומעים היה אפילו אדם אחד שחלק עליה.
***
הקשבתי לסיפור הזה, כל כך ריחמתי על הברנש. ואז, פתאום התחשק לי לעלות לשידור, ו''לנחם'' את הבחור. רציתי להגיד לו: נכון שגנבו ממך זרע. ועכשיו אתה משלם 1,300 לחודש. אבל נסה לתאר לעצמך מצב קצת שונה...
תאר לעצמך מצב שבו היית מתחתן איתה, מאהבה גדולה, מביא שלושה ילדים, אוהב אותם בכל ליבך, משקיע בהם בכל נשמתך, הם כל עולמך, ולפתע - - -
כן, לפתע האשה היתה מחליטה יום אחד לפרק את החבילה, מכל סיבה שהיא (נניח שהתאהבה במישהו אבל זה לא משנה), זו זכותה, ואתה כמובן מצטער אבל מכבד את זכותה... כמו שהיית מצפה ממנה לכבד את זכותך... אבל - - -
אבל, פתאום היא מחליטה לנשל אותך מהורותך, שודדת ממך את ילדיך, אינה מאפשרת לך לראות אותם ולהיות עימם, ועוד - במפלצתיות שלא ברא השטן - מכריחה אותם לשנוא אותך, בכח המשמורת שניתנה לה, ומכח השליטה שלה בכספים הרבים שאתה מעביר לה עבורם, ואם תחסיר תשלום יטיסו אותך למאסר --- (בשלב הזה אפילו השטן מתפעל)
ואתה כמובן לא מאמין, לא מאמין שדבר כזה יכול לקרות, אתה בטוח שאתה בחלום רע, ואתה מנסה להתעורר, אבל זה אמיתי, זה קורה, ואיש מהרשויות לא נוקף אצבע לעזור לך!!! לא בי''ד, לא משטרה, ולא רווחה. (גם השטן כבר לא מסוגל והוא משתתף בצערך ולוחש לך שאין לו שום קשר לזה)
אם לתמצת את השוד והפשע, זה כך: 1. לא ילד אחד נגנב ממך, אלא שלושה. 2. לא ילד שלא הכרת ושלא רצית, אלא ילדים שאהבת וגידלת בכל ליבך ונשמתך. 3. הילדים לא רק נשדדים, אלא גם כפויים להתנכר לך ולשנוא אותך. 4. ותשלום המזונות היה נושק ל-4,000 שקל נטו מדי חודש.
משונה שעדיין, אין אמפתיה כלפי הגברים שהם הורים, שילדיהם נשדדים מהם, והם עוד משלמים סכומי עתק. את גנוב-הזרע כולם מבינים. משהו דפוק בחשיבה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תורה ה''קבלה''
שפוט,
01/02/05 00:43
| הכל ביד לשון וביד השפה. צא וחשב הרי מדובר ב''דמי מזונות''. ''דמי'' מלשון ''דמים'' שהרי נמצץ דמו. ו''מזונות''? קפד ראשו ולמד למה התכוון הכתוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גיל,המשך כך.זה נכון וזה הוגן
ל"ת
dorroy,
צפון,
31/01/05 19:35
| |
 |
17.
לא לחינם
אהבת חינם,
31/01/05 13:57
| לא לחינם יותר מ-90% מהבקשות לגירושין בבית הדין הרבני או בבית הדין לענייני משפחה נפתחות על-ידי נשים. הן מרוויחות מכך ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ושבו בנות לגבולן
אלמונימי,
צפון,
31/01/05 12:07
| |
 |
15.
צריך הרבה אומץ - כל הכבוד
העוקב,
31/01/05 11:52
| |
 |
14.
A time for counter revolution
ל"ת
AMR,
31/01/05 11:44
| |
 |
13.
סוף כל סוף ראש בריא
jack10,
חיפה,
31/01/05 09:38
| כל הכבוד גיל רונן ,אתה משב רוח רענן ואתה תפסתה את העניין. הלוואי רק שלא תפסיק. מחזק את ידך ואשמח לעזור לטובת ילדים,נשים וגברים כאחד כי המצב היום הוא לרעת כולם והמצב הוא בניגוד לחוק. אנחנו בדרך הנכונה. צריכה לקום ועדת חקירה כי על הנעשה יש לפצות. הילדים הם לא של המדינה והמדינה כיום מפקיעה ילדים מאבותיהם ומסכסכת בין הורים וילדים. הרבה כל טוב ושלום בין המינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה עשינו שמגיע לנו האדיוט הזה
אייל,
31/01/05 08:32
| |
 |
צודק אייל 100% !!!
ל"ת
אמיר,
31/01/05 22:16
| |
 |
11.
גיל רונן הוא אמיץ - לצאת נגד
הפמיניזם הרודני,
31/01/05 01:19
| האייטולות המסרסות. שכשנוח להן הן חזקות מגברים וכשנוח להן הן האימא היהודייה - מאמע לושן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת יותר משכיל ממך.
פרנק כמוך, אבל,
31/01/05 04:16
| אומרים יידישע מאמא, ולא מאמא לושן, שזה שפת אם יה טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א-גרוייסע שווינראי מיט זוס
ל"ת
תודה על התיקון,
01/02/05 14:53
| |
 |
10.
אין מה לעשות - סדרי עולם השתנו
גלילן,
צפון,
30/01/05 21:27
| מאז שנות ה-60, בהן נשים נאבקו וקיבלו את הזכות הטבעית לשוויון, העולם התהפך והתחיל לזוז בכיוון הנגדי. אם עד מהפכת השיוויון היו הגברים בעלי הבית והמפרנסים העיקריים, הרי שמאז ובאופן מסודר ואיטי, החלו דברים לזוז בכיוון הנגדי. קודם לטובת הגבר ונגד האשה, אחרי זה שיוויון ועכשיו כבר לטובת האישה ונגד הגבר.
יגידו מה שיגידו עלי שאני שוביניסט, שזה ממש לא נכון, אבל תנועת השיוויון של הנשים והמעבר מעקרות בית לנשות קרירה, היא היא הסיבה העיקרית לבעיות האיומות של מערכת החינוך והנוער שיש היום בארץ ובעולם המערבי בכלל. העובדה ששני ההורים מפרנסים - אחד מטבעו והשניה מרצון להצלחה אישית - זו הסיבה שלילדים כבר לא נשאר מי שיחנך אותם.
ומה הקשר בין מחט לתחת, תשאלו? אז צריך להבין שהנשים של היום הן כבר מזמן לא המין החלש וגם לא המין היפה והאוהב והמלטף. הנשים של היום הן ברובן נשות קריירה מצליחות, מתוחכמות וחיות טרף פיננסיות שיודעות בדיוק איך להשיג את מה שהן רוצות להשיג. ואילו הגבר של היום, הוא כבר לא בעל הבית שמפליץ ועושה גרפסים ואומר לאשתו שתביא לו בירה לכורסא אחרי יום עבודה קשה בפעלי הפלדה.
עם זאת, לנשים יש עדיין שדולת נשים חזקה מאוד בכנסת שעושה הכל - ללא גבול וסייג - כדי להזיז דברים לטובת הנשים ולא באמת כדי להקל על נשים במצוקה.
אוי לגבר שאישה מתלוננת שהוא הסתכל עליה לא נכון. כל זנזונת יכולה היום לבוא ולאמר שהבוס שלה הטריד ומיד נהרסו כל חייו, מבלי שום בדיקה באמת מעמיקה לתוך האשמותיה של המאשימה.
ואוי לגבר שאומר חצי מילה בעד זכויות הגבר. מיד הוא מוקצה מחמת מיאוס והופך לשוביניסט חסר תקנה שיש להוקיע מתוך הקהילה.
לטובת כולנו כמידנה - חייבים ומיד לשנות את החוקים ולחזור לרמה של שיוויון אמיתי בין המינים - גם בחיי הנישואין וגם מחוצה להן.
האשה החילונית, הצברית, האשכנזית, המלומדת והעובדת בישראל כבר אינה זקוקה ברוב המקרים להגנה.
מי שזקוק להגנה זה הנורמליות של כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי ואבוי לנו הנשים אם היינו
המראה שבקיר,
31/01/05 06:42
| צריכות הגנה מבהמה שמתארת את בני מינה: כבעלי הבית שמפליצים ועושים גרפסים ונשותיהם משרתות אותם בכך שהן מביאות להם בירה לכורסא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק.
מסכים,
31/01/05 01:43
| יש אתר מצויין שכדאי להציץ בו: WWW.NOMARRIAGE.COM שמדבר בדיוק על כל זה. האשה המערבית היא כבר מזמן לא אשה במובן הישן והטוב, וזה לא שייך לשוויון, ומאד מאד שייך לחינוך הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מזל שאני לא רווקה שצריכה לצאת
נשואה,
30/01/05 20:16
| ל- Dates עם פנויים כדוגמת המגיבים כאן (אם כי נראה שאותו אחד הגיב ברוב המקרים, רק בשמות שונים).
התאווה הזאת להרוס את בת הזוג ולהשליך עליה את כל יהבי מרירות החיים, היא הרסנית ומחריבה את נפשם של מבצעיה.
מהכרות אישית חברותי שהתגרשו עובדות כולן !
ההכללות שנעשות כאן מכוערות ומעוותות מציאות בפרופורציות שלהן. אחרי הכל זה הכל אישי ותלוי ברמה של בן - בת הזוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתתי לה חיי - ירדתי על ברכיי..
עובדים עלינו,
01/02/05 00:46
| זו בדיוק הנקודה. גם אשה עובדת שמתפרנסת עשרת מונים מאב ילדיה פטורה לחלוטין ממזונותיהם ואפילו עשירה היא כקורח על האב, אפילו עני ומרוד הוא, החובה לשלם לה גם במחיר חייו ואין האמור לשוו מליצה כלל וכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שמישהו יקח אותו מאיתנו
תומר,
תל אביב,
30/01/05 19:38
| האמא היא המגדלת הטבעית של ילדיה. כך היה וכך יהיה בלי קשר לנשות קריירה כן או לא. עם עמדה כמו שלך כלפי ילדים, ממש לא הייתי רוצה להיות הבן שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גם אני משלם ובאהבה
שולמן משלם,
30/01/05 18:46
| זה שהכונפה יחד עם החבר שלה חיים בדירת גג בנאות אפקה לא ממש מזיז לי למרות שאני משלם להם שכר דירה ,ובנוסף מזונות לילדים בגובה משכורת ממוצעת במשק. אבל מה יעשה גבר שמרוויח רק משכורת ממוצעת ומטה ? במצב הקיים רק גברים אמידים יכולים להרשות לעצמם להתגרש, והיתר בד''כ במצב בו הגירושים נכפים עליהם בידי פיראנה שבנוסף או במקום עבודה מוצאת פרנסתה בהתגרשות :) הבעייה היא בקביעת מזונות לא לפי יכולת ההשתכרות של האב, ואז במקרים בהם אין לו יכולת לעמוד בתשלומי המזונות נפגעים כולם: הילדים, האבא וגם האמא שבהעדר מזונות צריכה חהזיז את התחת ולעבוד רחמנא ליצלן ! הכונפה שלי הפסיקה לעבוד איך שעזבתי את הבית, שנתיים אחרי זה היא כבר מנהלת איזה מיזם ובנוסף מתפרנסת יפה מהמקצוע שלה... מה שמוכיח שאם המחוקק ירחם קצת על הגברים הנשים תגלנה כמה שהן לא מסכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הכתבה לא מדוייקת
אב צעיר,
30/01/05 18:44
| יש להפריד בין דמי מזונות שההורה חייב לילדיו עד גיל 18 (וזה תמיד נכון) , לבין דמי מזונות לב/בת הזוג, שבהם אין בת/בן הזוג השני חייב אוטומטית, אלא הם נתונים למו''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הכותב הוא לא חזקל מוסרי?
יוחנן המבזקן,
30/01/05 18:43
| |
 |
שים לב לקורות החיים מימין
ל"ת
ביוגרף,
31/01/05 09:10
| |
 |
4.
צודק. והחדשות האחרונות בתחום..
תמה,
30/01/05 18:38
| לפני שבוע וחצי הגיש ח''כ חמי דורון מסיעת שינוי הצעת תיקון לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, לפיה לבתי המשפט יהיה שיקול דעת לקבוע לאיזה הורה ובאיזה הסדרי ראיה ילכו הילדים לאחר גירושין. שיקול הדעת נותן לבתי המשפט סמכות לקבוע לפי טובת הילד. כל זאת בניגוד לחוק היום (שאינו מקובל כבר בשום מקום ראוי בעולם) שבו ילדים עד גיל 6, ובפועל גם אחר כך הולכים לאמם, ותפקיד האב מצטמצם כמעט רק לאלמנטים כספיים. ההצעה של ח''כ דורון נפלה ברוב גדול אחרי פעילות הנשים בכנסת (כולל ציפי לבני, שרת המשפטים, וכולל למרבה ההפתעה אתי לבני מסיעת שינוי, סיעה שחרטה על דגלה שיוויון, והנה יש בה לבני סקסיסטית שהחליטה לתת לנשים יתרון מפוקפק על חשבון הילדים שלהן). למרות הגדולה של חכ דורון, אני מציע לכל מצביעי שינוי לחשוב פעמיים על המפלגה שלהם ועד כמה היא בעד האזרחים ונקיון המשפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הפשע הוא שנשים מנצלות ילדים
חרדה,
30/01/05 18:35
| קיים מצב שבו נשים רבות גם נהנות ממזונות וגם מרעילות את נפש הילדים נגד אביהם. קיים מצב שבו אבות משלמים ולמרות צו בית משפט אינם זוכים לראות את צאצאיהם, בגלל מניפולציות שונות של הנשים, המשתמשות בילדים כדי לנקום או להשיג דברים מהבעל לשעבר. צריך להיות חוק נגד הסתת ילדים נגד ההורה שאין לו משמורת, ושהוא נתון לחסדי ההורה שהילדים אצלו. בדרך כלל הגברים הם הקרבנות כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
החוק מחלק חובת המזונות
אריאל,
חיפה,
30/01/05 16:42
| גם על פי החוק כיום, חובת המזונות מתחלקת בין האם לאב על פי הכנסתם היחסית. מאחר שהדרך לשוויון השתכרות עדיין ארוכה, הרי שברוב המקרים האב משתכר יותר מן האם ולכן חלקו במזונות הילדים גבוה יותר. אין גם לשכוח שכאשר האם מחזיקה בילדים - האב יכול להשקיע ולהתקדם בעבודה באין מפריע. נושא משמורת הילדים אינו מוכרע אוטומטית. בלמעלה ממחצית המקרים אין האב נאבק על המשמורת ומסתפק בזכויות ביקור וכו'. הוצאות הילדים במקרים אלה נופלת על האם - ופסיקת המזונות היא על כן במקומה. גם כיום יכולים הצדדים להסכים על חלוקת האחריות לילדים בכל דרך שלא תפגע בטובת הילדים עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא מכיר את זה מקרוב יטען
אילנה,
מרכז,
31/01/05 11:08
| שהאמא נוטלת חלק במזונות. ברוב המקרים, האבא חייב לשלם סכום שעומד על 2,000-2,500 ש''ח לילד. אם הוא לא ישלם, הוא נכנס לכלא, מיד ובדיעבד. אבל למשל, אם האמא לא תרצה לתת לאבא לראות את הילדים (שאחרי הגירושין הם רק שלה), היא לא תיתן את הדין על כך. לא תאמינו כמה בתי המשפט, ארגוני הנשים והאמהות עצמן אטומים לסבל הילדים. כל מה שמעניין אותם זה כסף. האם זה באמת עולה 2500 ש''ח לגדל ילד יחיד? זה עולה הרבה פחות. למה? כי הבגדים שלו למשל, נקנו לפני שלוש שנים, כך שיתאימו לו עד היום. הוא לא הולך לצהרון, אלא ישר הביתה מחכה עד שאמא תגיע. האוכל שלו? - פיתה עם מרגרינה או גבינה צהובה. בערב - ספגטי ונקניקיות (''זה מה שהוא אוהב''). ספרים, מחברות? האמא מקבלת (בלי קשר למשכורתה) כ-1,600 ש''ח מדי שנה מביטוח לאומי. נכון, יש דיור - כמה זה באמת עולה (החלק של הילד)? איך שלא תעשו חשבון, תגיעו לכך שילד ממוצע ''צריך לעלות'' כ- 1,800 ש''ח. כל השאר - רווח נקי לאמא. תגידו - הזמן שהאמא משקיעה בו לא עולה כסף? כל האמהות הנ''ל מוזמנות לאפשר גם לאבא להלין אצלו את הילד רובם ישמחו לעשות זאת. והזמן שהאב משקיע בילד - נוסע כדי לראות אותו, הכסף הנוסף שהוא משקיע בו, מעבר למזונות - אוכל, בגדים, בילויים, ספרים, צעצועים (על זה הוא לא מקבל זיכוי). ואחרי כל זה, תגידו לי שלנשים זה לא משתלם להתגרש. כיוון שאני מכירה הרבה מקרים כאלו מקרוב, אני יודעת לספר את הפרטים האלו. חבל שחולמים במדינה הזו - גדל פה דור של ילדים מסכנים, שבבוא היום (לפי סטטיסטיקות), יהיו גם הם הורים לילדים מסכנים. מעגל שלא יוצאים ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נתערב שלא קוראים לך אילנה
אילן,
31/01/05 22:14
| אלא אתה עוד אחד מהליגה הקיקיונית הזאת של גיל רונן שמתחזה וכותב בשם נשים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל מחיפה - קול ההגיון
אזרחית,
ישראל,
30/01/05 20:05
| והאיזון היחיד בין המתלהמים ושטופי תאוות הנקם, שראיית המציאות מטשטשת להם מתוך רצון להיפרעות מבנות זוגן לשעבר (האומללות).
כל הכבוד לך אריאל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
עובר אורח,
ישראל,
30/01/05 18:47
| מה שאתה אומר נכון רק מגיל 15 וגם אז האם חייבת רק במזונות מדין צדקה ולא במזונות ההכרחיים. לגבי משמורת אני לא יודע אם שמעת אבל יש חוק גיזעני כזה בישראל שנקרא חזקת הגיל הרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל, אתה מטעה
עורך,
30/01/05 18:31
| למה אתה כותב שטויות בכל כך הרבה בטחון? אתה עלול להטעות. בקצרה, דין המזונות הוא הדין האישי, דהיינו לפי הדת בה נולדת (גם אם אתה חילוני או מתכחש לשייכות דתית), רובנו ככולנו בני הדת היהודית והדין האישי קובע שעל האב לזון בלעדית את ילדיו. ולכן, נכון להיום בתי המשפט פוסקים מזונות (ויש מינימום, לפי פסיקות קודמות) עד גיל 21 על הגבר בלבד. בהגבלות מסוימות יש התחשבות בתנאים הכלכליים של כל אחד מבני הזוג. אך בכל זאת, אם האם עשירה, מצליחה, מרוויחה, והאב עקר בית שכל חייו יגדל את ילדיו, עדיין יפסוק בית המשפט שילדים ילכו לאם אחרי גרושין (החוק קובע עד גיל 6, בתי המשפט קובעים כך תמיד בלי קשר לגיל) והאב ישלם מזונות, מדו''ר וחצי מההוצאות העודפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגללכם הלכתי לקרוא בחוק...
אריאל,
חיפה,
30/01/05 23:12
| איני עוסק בדיני אישות, לכן הריצו אותי דברי העורך ועובר האורח חזרה אל החוק ולפסיקה. ובכן: חוק לתיקון דיני משפחה (מזונות) פורש על ידי בית המשפט כך שניתן להתחשב בהכנסת האישה לעניני מזונות גם אצל יהודים. בתי המשפט גם עושים זאת תדיר. אשר לחזקת הגיל הרך, גם כאן כבר משתנה הפסיקה. הקובע היה ונשאר טובת הילד, אלא שעתה ניתנת החזקה לסתירה בקלות רבה יותר. מהתרשמות אישית (אין לי סטטיסטיקה, וספק אם רוכזו נתונים כאלה) נראה לי כי ככל שהילד צעיר יותר, כך נוח יותר לאבות להשאירו בידי האם. גובה המזונות תלוי בערכאה. מסורתית פוסקים בתי הדין הרבניים מזונות נמוכים יותר, ובתי המשפט, גם אם פוסקים גבוה יותר, נוטים, בעקבות ס' 2א לחוק, לקזז מהם בהתחשב בהכנסות האישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רוב הנשים החילוניות
אאא,
30/01/05 13:26
| מתחתנות כיום תוך כוונה מלכתחילה להתגרש וליישם את השיטה הנ''ל. הדרך לפתור את הבעיה איננה לשנות את הקצאת המזונות,אלא לחלק את המשמורת על הילדים בצורה שונה. ליישם אפליה מתקנת שתביא למצב בו במחצית הזוגות המתגרשים הילדים נשארים אצל האבא. במקרה כזה,האישה לא תוכל לבנות על זה שהילדים נשארים אצלה ונחזור למציאות הקודמת בה גבר ואישה התחתנו כדי לחיות ולהזדקן ביחד ולא כדי שהאישה תשדרג את הסטטוס הסוציו אקונומי שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר: גם מטומטמים גולשים ברשת
ל"ת
ש''ץ,
30/01/05 17:35
| |
|
|
|
|
|