 |
37.
אז תפרוץ שרון נו!!
Ahmad,
Hamerkaz,
28/01/05 11:51
|
|
 |
36.
איזה נוצרו ? איזה תנאים?
שי,
28/01/05 09:00
|
לא נוצרו שום תנאים חדשים ולא בטיח שרון פשוט מנסה להרדים את העם כדי לממש את תכניתו המסוכנת .הערבים אולי יתאפקו יום יומים ולא יירו אבל אח''כ ימשיכו ואנו שוב נצטער על שהאמנו להם ולשרון ושילמנו מחיר כבד על היותנו נאיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מי בעד חיסול הטרור?
ל"ת
ז,
28/01/05 08:04
|
|
 |
34.
מה נשתנה היום מלפני שנה, שנתיי
דשד,
28/01/05 07:52
|
תנאים יותר גרועים....רק מצב רוח של מישהו השתנה..... מצב הרוח כן .... גם לשיכור יש מצבי רוח....אז מה הבדללללללללללל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שרון כאן לא רוסיה כאן ישראל
שרה,
גוש קטיף,
28/01/05 07:37
|
שרון מדינת ישראל שייכת ליהודים ולא אתה מחליט ומחלק אותה לערבים דיי נמאסת הגיע זמנך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ג'ורג' אורוול כתב ספר 1984
אריה,
שיקגו,
28/01/05 07:29
|
והוא תיאר בדיוק את המצב במדינת ישראל !!!!! ממש ספר מדהים !!!!!!!!! שווה לקרוא !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פרס נפגש עם שעת' ולא סילבן?
ל"ת
איציק,
28/01/05 06:59
|
|
 |
30.
כלהכבד לך יה שרון-דו שיח
אבו עמאר-מקברו,
מוקעטה,
28/01/05 06:55
|
דו שיח דמיוני שמנהל ערפת מקברו עם רוה''מ שרון: ''לנאמר כאן אין כל ביסוס עובדתי!!!'' למה, למה,למה לא עשיתה זאת לפני שנתיים. מה אני פחות טוף מאבו מאזן? למה, למה, היבחוש בן שלולית הזה , אבו מאזן יצליח מה שאני, אבו עמאר, הי''ור וממציא הפלסטינאים , נשיא, הטרוריסט, הרוצח יהודים, למה דווקא אבו-מאזן ירשם בספרי ההסטוריה כמנהיג הפלסטינאי הכל יכול שהביא להתפוררותה של מדינת ישראל. למה, יה שרון??? כסף לא קיבלת מספיק ממני, לכאורה, דרך שלאף והקזינו ביריחו??? ומה הויסגלס הזה חושב לעצמו, לאכול את העוגה הוא יכול, אבל למה לא השאיר גם לי כמה פרורים אחרי שעמלתי קשות בשבילו ואחרי שהרוויח , לכאורה, מליונים מהקזינו. למה למה למה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יבדק ראש הממשלה במכונת אמת.
מכונת אמת,
שטא''ר,
28/01/05 06:41
|
הוא ממשיך לשקר לכולם. שרון מסוכן בדיוק כמו שהיה מסוכן ב82 בעת הפלישה ללבנון. הוא מוליך את העם והממשלה שולל בחלקי אמיתות והרבה אחיזות עינים ושקרים. לא בשלו התנאים למפת הדרכים כםי שהציג אותם רוה''מ שרון. הוא מוליך את מדינת ישראל לכאוס. הטרור ימשך ויהודים ימשיכו לההרג. אפילו ארה''ב אינה תומכת במהלכי שרון ורק נגררת אחריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המכונה תתפוצץ
Avi Ecuador,
28/01/05 14:26
|
|
 |
28.
טומי לפיד - אתם אשמים.
Moshe,
28/01/05 05:50
|
|
 |
27.
תמשיכו לרדוף אחרי השלום...
יצחק,
מולך השלום,
28/01/05 05:47
|
אלפי קורבנות הקרבנו לאליל השלום. כנראה לא מספיק ...
השלום לא יבוא - כל עוד הערבים מרגישים שאנחנו נחלשים.
אבל הישראלים הם הכי חכמים, נכון? אז תעשו מה בראש שלכם...
מההיסטוריה אתם לא רוצים ללמוד. ויתורים לרוצחים רק מעודדים אותם.
טוב, כנראה צריך ללמוד בדרך הקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כנראה
Avi Ecuador,
28/01/05 03:38
|
השואה והגלות הביאה את המנטליות של תושבי ישראל שהם לא יודעים ולא יכולים לנצח במלחמות! אתם חושבים שאם הערבים היו מנצחים פעם היתה בעיה של שאהידים יהודים מהשמאל או של יהודי לאפיקומן? ישראל כשהיא נלחמת על ביתה צריכה להבין שלא מתחתנים עם האויב שרוצה להשמיד אותך והדרך היא לנצח? איך מנצחים? תשאלו את הערבים אולי או שתעשו להם טרנספר שאני ממליץ לכם. כשהם ינצחו יום אחד וזה מאוד סביר מכיוון שגם אם ''מנצחים'' 100 פעמים בפעם ה 101 הם ינצחו כמו שהם יודעים ואז לא יקום אצלם ביילין שיגן עליכם, ביילין אצלם או רושדי כבר מכירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שרון אומר ''בשלו התנאים'' למזוז.
דר' דוליטל,
ספארי,
28/01/05 02:22
|
ששרון אומר ''בשלו התנאים'' הוא בעצם אומר למזוז שיזהר לא להעמיד את עומרי לדין כי הוא יחשב לפוגע בסיכויי השלום. הבנתם ? רק לנו האזרחים הפשוטים אין תהליכי שלום שיצילו אותנו משחיתות ועבריינות ועוד יותר גרוע זה ש''תהליכי השלום'' שלהם הופכים אותנו לשפני ניסוי בסך הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני מתבייש שבעבר תמכתי בליכוד
ליכודניק לשעבר,
הליכוד זבל,
28/01/05 01:11
|
פשוט חבורת הזבל בראשם שרון רהמ הזבלים עדיף להצביע לטיבי ולא עבורם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חשבתם מה קורה לראשי הממשלות ?
גילה מדימונה,
הנגב הפורח,
28/01/05 00:20
|
כל ראשי הממשלות חפשו דרכים להפרדות מהערבים: בגין חתם על הסכם שלום עם מצרים ופינה את כל ההתנחלויות מסיני. שמיר חתם על הסכם מדריד שהוביל למשא ומתן עם הפלסטינים רבין חתם על הסכם אוסלו עם הפלסטינים. רבין חתם על הסכם שלום עם ירדן. ברק החליט על יציאה חד-צדדית והפרדות מהלבנונים ברק הציע לסורים את כל רמת הגולן (חוץ מהלונה-גל) שרון יוצא כעת מעזה ומצפון הגדה. חשבתם מה קורה להם לכל הביטחוניסטים האלה כאשר הם יושבים בעמדה שקובעת את גורל המדינה? מה הם יודעים שאנחנו לא יודעים? אולי הם מבינים שזו הדרך היחידה להציל את מדינת ישראל מחורבן? אולי גם אתם תבינו זאת אם תנסו להעמיד את עצמכם במקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל איזה הסכם חתום שרון?
שומשום,
28/01/05 02:12
|
אל תבלבל במח אין לך לא הסכם ולא שום דבר. ותעשה טובה אל תשווה את לבנון לנצרים כי אתה עושה צחוק מעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל ראשי הממשלות
ליגמור לבנת,
משרד החינוך,
28/01/05 01:27
|
|
 |
22.
נראה לי ששרון זה מתחזה בסוף
שין גימל,
28/01/05 00:19
|
|
 |
21.
ההגיון בימנו קצת מוזר
Avi Ecuador,
27/01/05 23:52
|
ולא כולכם תבינו: ככל שישראל תאמר פחות שהיא רוצה שלום ותעשה למלחמה היא תהיה יותר קרובה לשלום ותשלם בפחות קורבנות. ככל שישראל והשמאל ילחצו על יותר ויתורים ויותר מהר ישראל תצטרך לשלם תשלום כבד יותר בעתיד. ככל שישראל תיתתן יותר, היא תהיה פחות רלוונטית ויותר ניתנת לסחיטה. ככל שהשמאל יאיץ יותר לשלום, ישראל תהיה יותר רחוקה מהשלום. ככל ששמאלנים יורידו את ערכם של המתנחלים יותר, ערכה של ישראל בעני הגויים והעולם יהיה שווה פחות. ככל שישראל תנסה להראות חכמה יותר בעשיית מחוות יובן יותר בהמשך שלישראל אין בעצם זכות קיום והיא מסכנת את שלום העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אז מה נשתנה?
Avi Ecuador,
27/01/05 23:31
|
מה השמאל באוסלו לא הציעה להם ששרון ''הצדיק והחכם'' מוסיף היום? למה האינתיפאדה? למה תשלום הדמים ששילמנו? עגל הזהב פלסטין, זה מה שהישגנו? ישלמו 40000 מיליארד דולר פיצויים ושבונים אותם? אז היום בא אחד יותר מתוחכם מערפאת, אחד מכחיש שואה שבהמשך יכחיש עם ישראל . אחד שהבין ששרון מחושק להבל פיו מספיק ''חכם'' וחזק בכדי שיעשה לרשעים מדינה ואת הניקוי האתני ליהודים ועכשיו מה טוב שגם יביא למלחמת אחים ויפורר את ישראל בצורה כזאת שהפלסטינים יוכלו להנות מן ההפקר. שרון האסון! לא אוותר לכם ידידי, בבקשה לקרוא שוב עותק: לקרוא תגובה 41 שלי ותגובותיו של מתחזה 53, 54, 55, 56 שווה ידידי, לא תתאכזבו, מובטח, בבקשה מעריב:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שרון הדרך לקנוסה פתוחה
אנטוני הופקינס,
27/01/05 23:26
|
|
 |
18.
חיסור תשתיות הטרור- חובתם!
א. מירי,
27/01/05 23:12
|
נמאס מהצביעות שאיפיינה את הרשות הפלשתינית בימיו של ערפאת. רוצים לראות עשייה נחרצת נגד הטרור ומפעיליו. הדיבורים והתחנונים בפני המחבלים רק גורמים להם לנפח את האגו האישי שלהם, ולהעלות את דרישותיהם. אבו מאזן הרגיש לפני שבועות מספר את הסכנה של הטרור כשמתפשרים איתו, כאשר יריות כוונו לעבר משלחתו בעזה. מי שמדבר עם רוצחים היום, שלא יתפלא שמחר הוא יימצא בין הכוונות של רוביהם. עלינו, הישראלים מוטלת החובה להתעקשות לדרוש ריסוק מוחלט ומלחמה טוטאלית מול הטרוריסטים, ולא רגיעה ששוב ושוב מתברר שהיא זמנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון - ''חיסול''
ל"ת
א. מירי,
27/01/05 23:22
|
|
 |
17.
יש שקט וצריך לברך על כך.
נועם,
27/01/05 23:09
|
אמנם שקט יחסי ואולי גם זמני, אבל רואים שינוי, והכי חשוב- רואים ש''הראש'' אינו רקוב, כמו שהיה בימי ערפאת. כעת רק צריך שמור על זה ולטפח זאת, מבלי לוותר על הפסקה מוחלטת של הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה הנה 'השקט' שלך:
אילן,
28/01/05 01:40
|
במהלך הבוקר ירו ערבים טיל קאסם מאזור כפר דרום לעבר הישוב טל קטיפה. הטיל ב''ה פיספס את הישוב ונחת בדיר אל באלח. במהלך הבוקר ניסו ערבים לטעון כי צה''ל הרג ילדה בכפר דיר אל באלח, אך מברור המקרה עולה כי הילדה נהרגה מטיל הקאסם.
בגבול ישראל מצרים סמוך לרפיח פוצץ צה''ל באופן מבוקר מטען קלע במשקל כ 30 ק''ג.
נווה דקלים: ירי לעבר בסיס צה''ל - ב''ה בנס לא היו נפגעים
ציר כיסופים: טיל RPG נורה לעבר עמדת צה''ל - ב''ה אין נפגעים כמו כ פורקו שני מטעני קלע.
נפילה סמוך לנווה דקלים ככל הנראה מדובר בנפל נפילה באזור חממות גדיד ב''ה אין נפגעים
וזה רק תוך 24 שעות וגם זה לא הכל. לך לאתר ישע ותמצא גם עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כתב- ''שקט יחסי''.
רונית,
28/01/05 02:38
|
אתה צודק, אנחנו חייבים לשאוף לשקט מוחלט וממושך. אך עדיין יש שקט, ומורגש השינוי מאז שאבו מאזן בתפקיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף פסוק-הטרור נמשך!
לרונית,
28/01/05 07:32
|
יחסי לא יחסי הכל בבל'ט אחד גדול. או שיש טרור או שאין טרור! אשה למשל לא יכולה להיות חצי בהריון, או שהיא בהריון או שלא. אין לנהל משא ומתן תחת טרור ואש! מה קרה לשבוע השקט ששרון דרש פעם? אפילו לא עבר השבעה מהפיגועים האחרונים. שרון יודע הרי שהוא יכול לחלום על שבוע שקט. הרי לא יווצר מצב שקט של שבוע שלם והנה זה פלא, שרון ממשיך בתכנית האדריכלות שלו. כולם צועקים לו שהבית יפול והוא ממשיך בשלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה השקט שלפני הסערה חביבי!!!!!
ל"ת
אייל,
28/01/05 01:12
|
|
 |
נועם צודק במאה אחוזים!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
28/01/05 00:25
|
|
 |
ארגוני הטרור קיימים
אאא,
27/01/05 23:20
|
הם מתחמשים,מתארגנים ואוספים מודיעין. כשהם יחליטו שנוח להם לחדש את הלחימה,כל ההשגים הצבאיים ירדו לטמיון. הודנא,זה אומר שהפלסטינים יחדשו את הפיגועים כשזה יהיה נוח להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רק בישראל.רה''מ טיפש ברמות קשות
ל"ת
ערן גולד,
27/01/05 23:09
|
|
 |
15.
?After a week you can tell
AMR,
27/01/05 23:07
|
|
 |
you're right - it's too early
shem,
27/01/05 23:24
|
It's too early to say. I guess we will have to wait and see.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כמה שאנחנו מטומטמים ודבילים!!!
אייל,
שרון תתפטר,
27/01/05 23:07
|
נותנים לנו כאילו יומיים וחצי שקט וזהו אנחנו מתרגשים ומוכנים למכור גם את אמא שלנו בשביל עוד יום וחצי שקט איזה מדינה של טמבלים מפגרים שלא לומדים כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
What it so special about Today
ל"ת
Nothing is New,
Same Old,
27/01/05 23:05
|
|
 |
12.
צודקים פה כולם !
גבי,
27/01/05 22:43
|
להפציץ אותם מייד ! להיכנס לעזה עם טנקים !!! כדי שהם יוכלו להוציא פיגוע כדי שאנחנו נוכל להגיב, כדי שהם ינקמו !... מה זאת אומרת שקט ? מה אתם השתגעתם ?!?! זה ישראל פה ! למי שלא הבין, כל זה נאמר בסארקזם. ראבק תנו צ'אנס, גם חודש חופש מהטירוף יתקבל בברכה, מה, יש לנו כל כך מה להפסיד ? מה קרה, החמאס יפתח אטום ? אם עכשיו לא מוצדק לתת להם צ'אנס אחרי שערפאת מת אז מתי כן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אתה הצודק
%,
28/01/05 01:26
|
הפלשטינאים לא צריכים סיבה לפיגוע. אם הם היו יכולים הם היו מורידים עליך עכשיו פצצת מימן על הראש. למה ?ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בחרת שרון קיבלת ביילין
אאא,
27/01/05 22:41
|
מפת הדרכים מדברת על פירוק ארגוני הטרור,איסוף הנשק וחיסול תשתיות הטרור. מתי זה קרה? אם יוסי ביילין היה ראש הממשלה במקום שרון,אף אחד לא היה מרגיש בהבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
BULSHIT AS USUAL
ל"ת
me,
us,
27/01/05 22:38
|
|
 |
9.
ממשלת השמאל והערבים ממיתה
אותם הערבים,
בשמות שונים,
27/01/05 22:12
|
עלינו אסון נוסף. אלפי נרצחי אוסלו לא החזירה את השמאלנים/ערבים למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעי הימין הקיצוני לדין
ל"ת
מרזל,
27/01/05 22:51
|
|
 |
8.
נוצרו התנאים שיאפשרו להחזיר את
בבר העארס,
27/01/05 22:09
|
|
 |
איפה נרשמים? בחוות השקמים?
ל"ת
אאא,
27/01/05 23:15
|
|
 |
אני רושם אותך למטומטם הכי גדול
ל"ת
קובי,
27/01/05 23:07
|
|
 |
כסיל בור ועם הארץ
ערן,
רמת גן,
27/01/05 22:30
|
זה כל מה שיש לי לומר לך. אם אתה משווה את ימינו אנו והתקופה הזאת לימי השואה אין לי אלא להביע ספק אם אתה יהודי בכלל. איך אתה בכלל יכול להשוות את התקופה ההיא לתקופה שלנו? נכון, הכנסת קיבלה החלטה קשה מאוד לפנות יהודים מביתם אבל האם שולחים אותם לתאי גזים? למשרפות? היום מלאו 60 שנה לשחרור מחנות ההשמדה וביום הזה אתה מעז להשוות בין השואה לימינו אנו. מי היטלר בעיניך? מי הנאצים? איך אתה לא מתבייש. עזוב לרגע את המחלוקת הפוליטית. איך אתה בתור יהודי אם בכלל שיודע מה זה השואה ומה העם שלנו עבר, איך אתה מעיז לומר דברים כאלה? תתבייש לך. דווקא עכשיו כשהחלה רגיעה בשטח ואין ירי על שדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מוקדם מלהשוות
לערן,
28/01/05 01:23
|
אבל כך זה התחיל, השאר זה הסטוריה. וחוץ מזה יש יומים שקט ואתה כבר מריח שלום? אתה ממש פתי בגרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנאצים של הגרמנים הם השמאלנים.
ל"ת
היטלר לא נמצא,
28/01/05 00:45
|
|
 |
דע את העובדות- עדיין יש ירי
מירי,
27/01/05 23:26
|
..על שדרות, רק לא מאותם מקומות שיגור, לכן הם מפספסים. מלבד זאת מסכימה עם רוב הדברים שאמרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מתי נלמד? הם לא רוצים שלום!!
ל"ת
צבי,
27/01/05 22:09
|
|
 |
6.
ימי אוסלו חוזרים! תיפסו מחסה
ל"ת
התבשיל,
27/01/05 21:49
|
|
 |
5.
כל הימנים בהיסטריה
ערן,
27/01/05 21:19
|
כבר שבוע ברוך ה' לא נורו רקטות קסאם לעבר שדרות ונפחתו מאוד ירי המרגמות לעבר גוש קטיף. ועכשיו הימנים נכנסים להיסטריה כי הם אינם יכולים לסבול שקט. הם לא מאמינים כי מישהו באמת עושה סדר ברשות הפלשתינית ומשליט סדר. הימנים פוחדים שיהיה שקט ואז לא תהיה להם עבודה. מה גם שסלילת הדרך לפינוי גוש קטיף צובר תאוצה. במאהל המתנחלים יש זרם קטן מאוד של אנשים והם רק מתנחלים ודתיים מהזרם שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מכוערים
סימני,
פריס,
27/01/05 21:18
|
איך אתם יכולים לבוז לאדם שנתן את כל חייו למען ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא נתן כלום בחינם
אאא,
27/01/05 22:45
|
הוא קיבל דרגות,יוקרה,נשים,כסף וקריירה פוליטית. עד היום אין לשרון שום השג כפוליטיקאי למרות שהוא 30 שנה פוליטיקאי. בניו מקבלים ערמות של כסף בזכות מה? שרון הוא התרמית הגדולה ביותר שראה המין האנושי מאז הסוס של טרויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רק מובאראק מברך
אלי,
תל אביב,
27/01/05 21:15
|
החברים החדשים של שרון. אולי גם סדאם חוסיין יתקשר עוד מעט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ניסוי עושים על עכברים
ח,
27/01/05 21:12
|
|
 |
1.
מתי ייעצר שרון ויעמוד למשפט
סוכן זר!!!!!!!!,
27/01/05 20:54
|
|
 |
שרון כורת ברית עם החמס
האי היוני,
28/01/05 01:19
|
שרון הוא פרו ערבי ואנטי יהודי. הוא ייענש בשמים על זה שעקר יהודים מביתם על זה שהרס בתי כנסת על חילול קברים ומסירת חלקים מארץ ישראל לאויב היושב בקרבנו. הוא גם יישפט שהסית נגד המתנחלים הסית נגד הדת וקרא להם משיחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצור אותך על הסתה! שרון הוא
נבחר העם!,
אמיר,רמת-גן,
27/01/05 21:04
|
מה אתה עשית? ליד שרון אתה בטח איזה אפס גדול. שרון הלך לבחירות ונבחר ע''י העם.הוא ראש ממשלה נבחר וזכותך המלאה לחתור להפלתו בכל האמצעים הדמוקרטים העומדים לרשותך. לא בהסטה פרועה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח..אמצעים דמוקרטיים
טיל נט,
28/01/05 02:22
|
מעניין שכל השמלאנים שבבחירות הם הצביעו נגדו, מעריצים פתאום את שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הונאה של עם, ביריון!
Avi Ecuador,
27/01/05 23:57
|
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מליון אנשים הצביעו מחל
אאא,
27/01/05 22:43
|
לא כדי לקבל את המדיניות של ביילין ואת פרס בממשלה. כלים דמוקרטיים? כל עוד שרון חלק מהמערכת הפוליטית,ישראל לא יותר דמוקרטיה מאיראן וסוריה. אנשים כמו שרון לא עוצרים בדרכים דמוקרטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאא .אתה מזכיר לי את יגאל עמיר
מועצת רשע,
27/01/05 23:05
|
גם הוא בחר בדרך שלך..דרך לא דמוקרטית...חתיכת אפס מאופס... אני מציע שתעזוב את הארץ...אנשים כמוך הורסים את המעט שיש פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתלהב שוטה
Avi Ecuador,
28/01/05 00:08
|
אתה ושכמותך מהשמאל עוד תביאו את הימין לפינה ותגרמו לו לכתוב על יגאל עמיר כקדוש וכגיבור לצערי וזה יקרא חס וחלילה הסטוריה בעתיד. גם אלה שרצחו את המלך לואי ה 16 בצרפת ואת משפחתו והאצולה ועשו כל כך הרבה פשעים נקראים אבות הדמוקרטיה במקרה. היו גם מהפכות או מנהיגים שנרצחו וההסטוריה לצערי ראתה אותם משחררים. אני לא תומך ברצח ואפילו לא הייתי תומך ברצח היטלר לפני השואה אבל להבין את ההסטוריה מהעתיד זה כבר דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע טיפש
Avi Ecuador,
28/01/05 02:31
|
אם הייתי חי בזמנו בטח לא הייתי יודע שהיטלר יעשה את שיעשה אז איך הייתי תומך ברצח? אתה היית רוצה שהשמאל יושיב אותי בכלא כמו את יגאל עמיר להבדיל? תאר לך מה היו אומרים על רוצח יהודי שרצח את היטלר לפני שעלה לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ימני מפגר
Avi Ecuador,,
28/01/05 01:35
|
''אני לא תומך ברצח ואפילו לא הייתי תומך ברצח היטלר לפני השואה - ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בעד חיסול הטרור?
ל"ת
ז,
27/01/05 23:32
|
|