 |
23.
לקחי השואה שלא נלמדו
נעמן כרמי,
מבשרת י-ם,
30/01/05 10:31
|
יאר צייט ה-60 לשיחרור קומפלקס מחנות ההשמדה אושוויץ הוא הזדמנות נפלאה בשביל כתבנים דלי יכולת מסוגו של דן מרגלית לדלות קלישאות שחוקות מאוצר המלים המוגבל שלהם: ''גיא ההריגה'', ''המשרפות העשנות'' (!), וכדומה. למרגלית, הפסאודו-אינטלקטואל הפאתטי, זו גם הזדמנות להפגין את הממד האקדמי (יעני) באישיותו רבת-הגוונים. וכך, איש-האשכולות מרגלית מחרטט על אסכולות ובידול והסכמה ובלה-בלה-בלה. האמת היא, כמובן, שהשמדת היהודים והצוענים וההומוסקסואלים והמוגבלים ורפי השכל בידי הנאצים היתה חסרת תקדים בהיסטוריה האנושית בממד התעשייתי שבה. אבל שתיקת העולם לא היוותה תקדים, ואף לא לקח – אפילו לא ליהודים בישראל. גם הם שתקו לנוכח השמדת עם ברואנדה, בסודאן, בביאפרה, בקונגו ובמקומות נוספים בעולם. מנהיגי ישראל שיתפו פעולה עם הנוראים שבמישטרים (דרום אפריקה של האפרטהייד, למשל) ועם האכזריים שבמנהיגים. אלא שהגישה שהמרגליתים מייצגים גורסת שהשואה נותנת לנו, היהודים, רישיון להיות נבלות כמו כולם. גועל נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נבלה?
אבי קרן,
31/01/05 00:05
|
כמה שנאה עצמית יש בך נעמן כרמי, כמה שנאת יהודים - בהנחה שאתה יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Stupid Mr. Keren
Shimon Dagan,
New York,
31/01/05 15:27
|
Dear Mr. Keren, You are either very stupid or can't read Hebrew. Or both.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שוב חוזר הניגון:
שרון,
מרכז,
29/01/05 23:21
|
כאז(ימי אוסלו) גם היום, שוב אותם עיתונאים מגוייסים בפוזה המוכרת של ידענים גדולים, והפעם לכבוד ''ההארה החדשה שנפלה עלינו משמיים'' : ההתנתקות!!! - ללא בושה,ללא אחריות ובחוסר זהירות אופייני של מחפשי סיפוקים כאן ועכשו ובכל מחיר למרות כשלונם הגדול ''במועד א'', הם מבשרים לנו על ''השחר החדש של שלום ורגיעה'' עם מכחיש השואה הידוע מר אבו-בבו. מקלקלי השמחה הידועים הם המתנחלים-המועלים הפעם למולך ההתנתקות- הופכים עתה למוקצים מחמת מיאוס, כאשר הטרנד האופנתי בתקשורת כיום הוא: הכפש את המתנחל כפי יכולתך ומסע מכוער של דה-לגטימציה משתולל ללא מעצורים בעיקר ע''י כתבים וכותבי מאמרים ,כביכול, ''מכובדים''. ובכן, לא יעזור לכם, כל הרפש הנתעב הזה יחזור אליכם בבוא היום כבומרנג של חוטאים ומחטיאים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון-במועד *ב מצליחים בדרך כלל
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
30/01/05 06:18
|
אי ההצלחה של הסכם אוסלו נובע (בנוסף לרצח רבין) מהמנגנון רב השלבים המובנה בו-כאשר ההגדרה של השלב הסופי של השלום אינה קיימת. זה איפשר את מיסמוסו לאחר רצח רבין על ידי נתניהו, שרון ואפילו ברק (והשרצת התנחלויות על ידי שלושתם), ואיפשר תרגילים ערמומיים ומרושעים של ערפת.
האלטרנטיבה שאחרים מציעים הם המשך ממשלי הדכוי-ואז כולם שקטים ו*ערבים טובים* מפחד השטינקרים ומקל החובלים-וזה לא הצליח במרבית המקרים לאורך ההיסטוריה-ובודאי המודרנית.
ההתנתקות עכשו היא המנוף האמיתי לכניסה מחודשת למשא ומתן לשלום ובטחון(בין אם שרון רוצה זאת או לא)-ושלום הוגן בין ישראל לפלשתינאים יצטרף למודלים המוצלחים של סיום משטר כיבוש וסיכסוך לאומי רב דורות-למרות שפך הדם האיום-והמיותר!- בארבע השנים האחרונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא לומדים מטעויות שהיו....
שרון,
מרכז,
31/01/05 16:13
|
במועד א, גם במועד ג - הכשלון מובטח. הפעם לא רק שלא נוקטים במשנה זהירות, לאור אכזבות העבר, אלא מוסיפים חטא על פשע: גם התנתקות ללא תמורה,במשמע: -הישג לטרור וגם מטרנספרים יהודים. ללמדך שחברו יחדו: רשעות והימור מסוכן וחסר אחריות בחיינו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
MARGLAIT CRITSIZE PERES.AM I
ל"ת
DREAMING,
29/01/05 17:00
|
|
 |
20.
מה שסמולן לא מסוגל להבין
פנחס,
29/01/05 16:47
|
אמרו חכמים: בידוע שעשיו שונא ליעקב זה משהו מטהפיסי. אמרו חכמים: באה תורה לעולם באה שנאה לעולם. לסמול שכל עולמו כל ערכיו הם סמולנים נאורים מערביים ליברליים גויים קבלת העובדה שהנאורים האלה במהותם העמוקה ביותר הם אנטישמים גורמת להתמוטטות זהותו כנאור ומתקדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרו חכמים-כי האדם נברא בצלם..
Ehad Haam-Zioni,
לעולם הוגן,
29/01/05 19:10
|
אמרו חכמים: ותחסרהו מעט מאלוהים......
אמרו חכמים: מה ששמוא עליך אל תעשה לחברך (האדם)
אמרו חכמים: לעולם יהיה האדם למד (מחוכמתם של אחרים)
אמרו חכמים...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
של מי השואה הזו, לעזאזל?
פירקל פיט,
29/01/05 14:18
|
השבוע ראינו קנוניזציה של השואה וקורבנות השואה (במקרה יהודים) אל הנצרות, ואל התרבות האירופאית החילונית שהיא פוסט-נוצרית. העולם הנוצרי אינו יכול לחיות במצב בו ליהודים יש את ''היתרון המוסרי'' . דהיינו, היהודים כקורבנות והנוצרים או הפוסטנוצרים כמקרבנים. משום, שזהו היפוך של האתוס הנוצרי של הצליבה. דהיינו הנוצרי כקורבן והיהודי כנקמן אכול שנאה, איש הברית הישנה. כשם שנטלה הנצרות את הצלוב מן היהדות, כך בסופו של תהליך תיקח הנצרות את השואה, שכן אירופה הנוצרית הפוסט-לאומית היא נושאת הבשורה החדשה. ואילו ישראל והיהדות נשרכים בביבים של העולם הישן, ראה אסונם (שלא לאמר שואתם של הפלשתינים). מכאן קצרה הדרך להשוואת הציונות לאתם יודעים מה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Absolutely right
BRUCE all MIGHT,
29/01/05 15:40
|
A brilliant analysis - clearly formulated.
Thank you, Erik
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
יש מוסלמים,
אין יהודים,
29/01/05 14:15
|
אם תרצו אין זו אגדה.
ידיעת הבעייה מאפשרת את פתרונה.
אל תלכו כצאן אל האיסלאם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אשמת השמאל
רותם,
ירושלים,
29/01/05 13:25
|
דומה, שמרגלית מקל מאוד עם השמאל הישראלי , בכך שהוא מאשימו רק בהסוואת כוונת הטיוח של השואה ע''י הפלשתינים,''בטיעון שהמסר העולה מהשואה הוא בעיקרו כלל אנושי, ולאוו דווקא יהודי במהותו''... כאילו הראשונים שטבעו את המונח - ''יודונאצים'', לא היו אנשי שמאל ישראלי בראשותו של הפרופיסור ישעיהו ליבוביץ', כאשר עד עכשו ישנם חסידים שוטים רבים למנאץ, הממשיכים להשתמש בביטוי זדוני זה בלי להניד עפעף?... ומה עם ה''השוואות'' הצבועות, בין התנהגות צה''ל בשטחים לבין מעשי הצבא הנאצי? הרי חדשות לבקרים אנו נתקלים ב''השוואות'' נואלות כגון אלו... למשל, חיילי צה''ל במחסומים, מייצגים כביכול את הנאצים העורכים ''סלקציה'' ביהודים...הפגיעה באוכלוסייה אזרחית (עם כל הצער המתלווה לכך!), הנובעת מאופי הלחימה של הטירור הפלשתיני, המוצא לו מחסה בקרב האוכלוסיה האזרחית, מושוות ל''כצאן לטבח'', וניפוץ חלונות ודודי שמש ע''י מתנחלים, נקרא מיד - ''פוגרום'' או ''ליל בדולח''... השמאל הישראלי, באמצעות ''השוואות'' צבועות ומזעזעות כאילו, מהווה גורם חשוב לזילות השואה היהודית. מה עוד שרבים משונאי ישראל בעולם וסביבנו, עטים על ה''השוואות'' כמוצאי שלל רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישעיהו היה פילוסוף דתי-לא שמאל
Ehad Haam-Zioni,
מוסר ועוצמה,
30/01/05 00:12
|
והיה איש אשכולות והגות של תרבות המערב הנאור. לייבוביץ לא עשה חשבון לאף אחד-וקרא לתופעה בקיצוניות רבה-אך לפי הגדרתה.
אני שולל את הביטוי נאצים-או שימוש בסימלי השואה-ואפילו את השם פאשיסט אני נותן רק למי שאין כל שמץ של ספק שזאת התנהגותו.
לייבוביץ הלך *לפי ההגדרה המדעית* ולכן קרא ל*ממלכתיות מעל לכל* של בן גוריון-פאשיזם. אני מעדיף את הגדרתו של פרורסור דוד אוחנה בראיון היום *לבן גוריון היתה משיחיות פרומתאית חילונית נאצלת-אך עם חשש לפאשיזם*.
לייבוביץ לא היה הפילוסוף של השמאל בישראל-למרות שאהבו את אופי דיבורו החריף נגד הממסד הדתי והרבנות הראשית-שבהתנהגותם ראה כמעט עבודת אלילים. אני אהבתי את מאבקו בשחיתות הבן גוריונית כחלק מ*שורת המתנדבים*-יחד עם אליקים העצני, אורי אבנרי, שמואל תמיר ואמנון רובינשטיין.
הפילוסופים של מחנה השלום היו הפרופסורים בובר, טלמון, אריאלי, רוטנשטרייך ועמוס עוז-ואנשי החרב המשולבת בעלה הזית והרציונליזם החד: יצחק שדה, אורי אבנרי, לובה אליאב, מאירה פעיל ומתי פלד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פצמ''ר אחר פצמ''ר
Ehad Haam-Zion,
29/01/05 13:19
|
פלומען צימעס אם נשארו לכם עדיין פירות יבשים מט''ו בשבט, הנה מתכון בו תוכלו לנצל לפחות את חלקם. במקור, יש בו רק שזיפים מיובשים (פלומען), אבל כאן הוספתי גם משמש מיובש, מעט אגוזי מלך וג'ינג'ר
150 גרם שזיפים מיובשים
150 משמש מיובש
1/3 כוס אגוזי מלך קלופים, חצויים
5 – 6 תפוחי אדמה אדומים, בינוניים, קלופים וחתוכים לקוביות גדולות
1/3- 1/2 כפית מלח
מעט פלפל שחור גרוס
קוביה פרוסה של ג'ינג'ר ממותק או מעט ג'ינג'ר טרי, מגורר
4 כפות דבש
1 כוס מרק עוף צח
מים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופן ההכנה:
..,
29/01/05 14:11
|
משרים את הפירות היבשים והאגוזים במים במשך כשעתיים או יותר, ומסננים. אם אתם רוצים לקצר את התהליך, צקו עליהם מעט מים רותחים והשרו כך, עד שיצברו נוזלים ויתרככו. מסדרים את כל המרכיבים בסיר, מתבלים, ויוצקים עליהם את מרק העוף. משלימים במים עד כדי כיסוי שני שליש מהגובה. מכסים, ומבשלים על אש נמוכה, עד שהמים יתאדו ותפוחי האדמה יתרככו. אם תפוחי האדמה לא התרככו ויש צורך להוסיף מים בזמן הבישול – הוסיפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
דן מרגלית: כדאי שנפיק 2 לקחים
אפרים,
29/01/05 12:34
|
1. הפלסטינים - במשך 45 השנה הם לא הגיעו לשום הישג. ב- 12 השנים האחרונות הם הגיעו להישגים אדירים בכל מה שקשור להרס כלכלת ישראל, עצירת עליה והגברת הירידה. אחרי שמצאו סוף סוף את הנוסחה המנצחת, אין שום סיכוי שיוותרו על כוונתם לחסל את מדינת ישראל. 2. ערביי ישראל - ככל שקיבלו יותר זכויות (החל מימי המימשל הצבאי ועד למתן הזכות לרכוש קרקע של הקק''ל) וככל שעלתה רמת חייהם, כך גם גברה המיליטנטיות שלהם. הם לא רוצים לשמוע שמצבם טוב יותר מזה של שכניהם ברשות הפלסטינית ובמדינות ערב, אלא להיות במצב של שיוויון מלא עם היהודים - עד הסעיף האחרון. מכיוון שאי אפשר להגיע לשיוויון כזה (אלא אם כן נשנה את הגדרתה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, חוק השבות וכו') - ערביי ישראל ימשיכו להוות פצצת זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
400 או 40 שנה-וכאשר יענו אותו!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
30/01/05 00:27
|
אפרים-גם בני ישראל *לא הגיעו לשום הישג* 400 שנה במצרים-והופ.......
אתה אוהב ממשלי דכוי-ואז כולם שקטים מפחד השטינקרים: פרעה במצרים, עבדאללה וחוסין בירדן, הממשל הצבאי בישראל, שלטון הכיבוש ו*המנהל האזרחי* בגדה ועזה.......
וכמו בהרבה מקומות: מצרים העתיקה, המרד של ספרטקוס ברומא, מרד החשמונאים ומרד בר כוכבא, המרד האמריקאי בבריטים, המהפכה הצרפתית.......ועד המרד בהודו, ישראל, קניה, אלגיריה אירלנד, דרום אפריקה וברית המועצות-משטרי דיכוי לא מחזיקים לנצח-וההתפוצצות של סיר הלחץ היא איומה.
הבריטים פעלו בחוכמה בישראל והודו וויתרו בזמן-הצרפתים נלחו בהודו סין ואלגיריה והיפסידו אחרי נהרות דם-ודרום אפריקה וברית המועצות הם מודלים מוצלחים אחרים.
שלום הוגן בין ישראל לפלשתינאים יצטרף למודלים המוצלחים-למרות שפך הדם האיום-והמיותר!- בארבע השנים האחרונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ההסתה של מרגלית נגד המתנחלים
מפחיד אותי,
29/01/05 12:11
|
|
 |
13.
לקח השואה ? רק זכרון, לא לקח !
מישהו,
אי- שם,
29/01/05 10:34
|
כאשר באפריקה שבט הטוטסי חיסל- בעידוד וביוזמת השילטון את שבט ההוטו- מיליון בני- אדם ב- 100 ימים, ממוצא יומי של- 10,000 אנשים ביום, כמה חוסלו באאושוויץ ??? אותו ממוצא יומי !!!!
אז למה אאושוויץ היא סמל, ומיקרה זה, ודומים לו- עוברים בשתיקה? למה אנכנו שואלים ''למה אאושוויץ לא הופצצה ?'' אבל במקומות אחרים, עם אנשים אחרים- עובר ליד ?
כי באפריקה ''זה רחוק'', הקורבנות ''לא מישלנו'', וכו'...
צביעות, או ניסיון להמשיך ולהראות הקורבנות היחידים, תוך היתאלמות מוחלטת ממיקרים דומים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חרדים וערבים אחד הם.
ל"ת
יניב,
שנקין,
29/01/05 10:17
|
|
 |
11.
תגובה לראיון עם רב יואל בן נון
Ehad Haam-Zioni,
לחברה בריאה,
29/01/05 02:26
|
אני מסכים עם הרב בן נון לגבי המקייבליזם של שרון ואי רצונו להגיע לשלום-ולהיפך, רצונו לייצור טראומה שלא תאפשר את קידום השלום-שבהכרח קשור לפינוי רוב ההתנחלויות בגדה.
אינני מסכים אתו לגבי ה*עדינות* שבה הוא מתייחס לקיצוני המתנחלים-והם רבים מאד אפילו על פי עדותו-לאחר שהוא אומר ששלושת האירועים המסוכנים לחברה ב 30 השנים האחרונות היו: טבח גולדשטיין, הקמת המחתרת היהודית ורצח רבין-כולם פרי הביאושים של קיצונים לאומנים משיחיים.
אני בודאי שלא מסכים אתו לגבי אחריות השמאל-לאחר שמובילי מחנה השלום *יצאו מעורם* כדי להגיע לסיכום בהבנות זנווה שישאיר גושי התנחלויות בתחום ישראל, עם לפחות חמישים אחוז מהמתנחלים-ואת שכונות מזרח ירושלים היהודיות-למרות שמחנה השלום משוכנה שהתישבות מעבר לקו הירוק היא עבירה על החוק הביןלאומי ואמנת זנווה.
האצבע המאשימה היא אך ורק לכוון המתנחלים הקיצוניים ותומכיהם הלאומנים המשיחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המראה החד כוונית של אחד העם
עודד ב,
29/01/05 16:26
|
בעולם שלך יש שני סוגי אנשים. כיפה אדומה , השמאל החכם הליברלי הצודק ו...הוסף את מה שהחסרתי .וכנגדה הזאב הרע אותו ימין חשוך ופנאטי שכל מאוויו בעולם הם להרוג את כיפה אדומה. ויכוח עם אדם כזה שלעומתו ,אותו חשוך ימי ביניימי , שבעינך הוא מוקצה,הוא הרבה יותר נאור. ויכוח עם אחד כזה,נדון לכשלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערכת הרב בן נון-עם רצח רבין!!
Ejad Haam-Zioni,
לחברה בריאה,
29/01/05 18:46
|
תגובתו האמיצה בקריאה למתנחלים, לדתיים ולימין להסתכל פנימה ולראות מה בדרכם הביא להסתה ולרצח-היה צעד אמיץ ומוסרי מאין כמוהו-וכתוצאה מכך גורש מעופרה (העילית של ההתנחלויות).
ההתנחלויות ילידתן בחטא התאווה לדברים לא לך-והן בולמות התקדמות לשלום-ועכשו הן חוזרות כבומרנג להרס החברה הישראלית. מחנה השלום לעומת זאת הוא באמת ליברלי וחכם-ומנסה לקדם בסבלנות אין קץ את ההשלמה הפרקטית בין שני העמים.
ויש לך טעות גדולה אם אתה מבין מדברי שכל הימין (אפילו הקיצוני) רוצה *להרוג....*-אך קיימים אלפים מהם-אפילו לפי דברי הרב יואל בן נון-שיקחו נשק ביד ויירו בחיילי צהל
עדיין זה לא אומר שכל המתנחלים הם אנשים רעים (או שכל אנשי מחנה השלום הם אנשים טובים) ברמה האישית יש הרבה טובים בין המתנחלים (חלקם הם חברי) ולא מעט אנשים עם אגו נפוח מבין מחנה השלום.
ולגבי חשוכי-אל תיקח דוגמא ממנו, אלא אם כן אתה רוצה להידרדר לתהום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פרידה מהמחויבות למדינת היהודים
שלום,
חיפה,
28/01/05 19:03
|
אולי יסביר לנו מר מרגלית מתי היתה מחויבות למדינת יהודים.
ב 1948 כאשר כל מדינות ערב פלשו למדינה שאך זה הוקמה ? איזה מדינות באו לעזרת ישראל ? הבריטים היו משוכנעים שהיישוב היהודי לא יוכל לעמוד נגד כל מדינות ערב וכי שארית הפליטה תחוסל על ידי הערבים בתוך מספר שבועות.
ב-1967 כאשר המדינה היתה במצור , במה התבטאה מחוייבות המדינות לישראל ? באמברגו שהטילו עליה?
לא נראה לי שמר מרגלית לא ער למה שאמרתי לעיל, אז בשביל מה הוא כותב דברי הבל כאלה?
אינני יכול שלא לחשוב שמר מרגלית נציגם של הסמול הקיצוני בישראל מדבר מתוך מאווי ליבו , שמדינת ישראל תחדל להתקיים, ותקום פה מדינת כל אזרחיה נוסח אחמד טיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין שום השואה בין סירוב וסירוב
עמרי,
28/01/05 17:35
|
1. הסירוב בשמאל היה נחלתם של יחידים 2. אלה שסירבו לא ירו על חיילי צה''ל אלא הלכו לכלא 3. הסירוב הראשון היה של הימין: ההתנחלויות הבלתי חוקיות והמאחזים הם הם הסירוב האמיתי. 4. וחוץ מזה כל דוברי השמאל גינו את הסירוב בקול רם. מנהיגי השמאל שתמכו בסירוב הם ורק הם: אורי אבנרי וישעיהו ליבוביץ'. 5. אז תרד המשמאלנים, מתחסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נשחק במי התחיל...
איתם,
מתנחל,
29/01/05 23:20
|
1. הסירוב של השמאל, גם אם הוא של יחידים, הוא סירוב. 2. חייל צה''ל הוא שירה באויר, ולא מתנחל, החייל ננזף ע''י מפקד החטיבה שלו, ואנא עיין בעובדות. 3. לא נכון, אתם התחלתם! דיברתם עם אש''ף גם כשזה היה בניגוד לחוק! אבל ממש בניגוד לחוק. הכל עובר עליכם! 4. לא שמענו שכל דוברי השמאל גינו: יוסי שריד המציא את הסירוב לטרנספר, וגם עמוס עוז, והיועמ''ש מר מזוז (שלא מצטייר ככהניסט) אמר שזה לא עבירה לקרוא לסירוב פקודה, וכה אמר גם עמי איילון, ואפשר להמשיך עד שתתעייף. 5. ירדתי מהשמאלנים. כבר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות-לשמאל מותר לסרב!!!
ל"ת
ז,
29/01/05 14:04
|
|
 |
8.
העולם עדיין לועג לקורבנות לנו!
בעז,
28/01/05 16:49
|
העולם עדיין לועג לקורבנות והניצולים!
אומות העולם ובתוכן ישראל ממשיכות בחוצפה עד היום להנות על חשבון הקורבנות והניצולים.
גרמניה ומשתפי הפעולה שלה בשטח, עדיין לא לקחו אחריות רשמית לפשע ואומות העולם אשר איפשרו לגרמנים לבצע את ההשמדה ביודעין - שותקים.
גםאתמול בערב באושויץ לא שמענו מילת התנצלות מהגרמנים ו / או אומות העולם. כל עוד האנושות לא תקח אחריות מלאה לפשע שביצעה בשטח או כגורם מסייע שלא מנע את הביצוע, תביע חרטה אמיתית ותפצה את הקורבנות – העולם ימשיךלראות שואה / טרור / אכזריות בסדר גודל כזה או אחר.
נגע, מטהרים מהעולם עיי טיפול שורשי כנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרמניה לא לקחה אחריות? התעורר!
neav,
28/01/05 18:53
|
אתה כותב ש''גרמניה ומשתפי הפעולה שלה בשטח, עדיין לא לקחו אחריות רשמית לפשע''. האם ישנת ב 60 השנים האחרונות כמו חוני המעגל? אם לא, קשה להבין את תגובתך. אולי תקח אחריות לדבריך, אולי תקרא קצת. אבל נכון שההכרה בזוועה של השואה לא מונעת שואות חדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת!
ל"ת
בעז,
28/01/05 22:05
|
|
 |
7.
סטייה חברתית שתמיד תתקיים
מקשה,
28/01/05 12:04
|
האנטישמיות ממש כמו שנאת זרים היא תופעה שקשה לעקור משורש. כשם שבחברה האנושית יש בעלי סטיות מיניות, כפדופיליה, כך יש בה מיזנטרופים קיצונים, החוששים ממי שאינו חבר במשפחה המורחבת שלהם. נסו לעשות עיסקה המחייבת אמון הדדי עם חרדים כשאינכם חובשי כיפה. לא תצליחו וזה בדוק. היו ימים אחרי קום המדינה שאנטישמים רבים רחשו חיבה עזה לישראל המנצחת את המוסלמים, וכלל לא הבחינו שהחיילים הגאים בתמונות הם נכדיהם של אותם יהודים שנואים ומבוזים. הימים הללו חלפו, ויותר ויותר רואים בנו מוטציה כוחנית ודוחה של היהודי שאהבו לשנוא. אולי האשמה במקצת גם בנו. לפני שתוקפים אותי ראוי לחשוב, מה יש בנו כאן שמרגיז אותם שם ומוציא מהם את השד האנטישמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתעקשות שלכם לנצח בכל מחיר
יגאל כהן,
רחובות,
28/01/05 16:46
|
ואם אתם מפסידים אז לשנות מיד את הכללים. ואם זה לא עוזר אז לנצח במרמה . בכל מקרה לא להסכים להיות מס 2 האמה הפולניה לא מרשה. אסרטיביות חולנים ,מרפקנות ברברית, אלה המביאים לכם את ההישגים ומביאים עלינו את האנטישמיות. אני ניצחתי את ביבי נתניהו גם בבית המשפט וגם בקלפי. אז הוא ניצל את מעמדו כראש המפלגה ומחק את שמי למרות בחירתי. כשאתה ''מפסיד'' ליהודי בצורה הזו, מובטח שתהיה אנטישמי. כפי שאני לעולם לא אסלח לקרוק, כך גם הגוי לא סולח. שחקו עם הגוי בהגינות ,זו לא חוכמה לנצח ברמאות. אבל אתם מתעקשים לנצח בכל מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל,על בן אדם חולה לא כועסים
ל"ת
רק מרחמים,
29/01/05 16:08
|
|
 |
אתה צודק ''שפוי'' אין קשר בין
יגאל כהן,
רחובות,
30/01/05 01:31
|
ההתנהגות שלנו להתנהגות אלינו. צריך להיות ''חולה נפש'' לשיטתך כדי לחשוב שרע מביא רע וטוב מביא טוב. אני עבדתי באמריקה במובינג הובלות. אם תראה מה החברה שלנו עושים שם לגויים תקבל בחילה ותקיא. אנחנו לא נחמדים בכלל בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מי יודע מה צופן לנו העתיד??
פ''א,
28/01/05 10:58
|
האנטישמיות מצאה לעצמה אפיק של שנאת ישראל. כדי להצדיק זאת ולטהר שרץ האנטישמיות הופכים אותנו למפלצות כובשות. כמובן שאנחנו ב''אהבה'' העצמית הרבה שלנו תורמים לכך לא מעט.
יש לזכור שהאנטישמיות המתחדשת ומתעצמת עתה בעולם מוזנת בחלקה הגדול מערבים הפזורים באירופה ובארה''ב.
הדאגה שלנו לשיוויוניות ולצדק מביאה אותנו לאבד האינסטינקטים הטבעיים והנורמליים להישרדות ולקיום. הסיסמאות האלה בפי אויבינו הן אמצעי לחימה מתוחכמים, שאנו -הנאיביים והמתפתים להאמין והרוצים לממש חלומות מתוקים, נופלים למלכודות הדבש האלה בשיטתיות ובעקביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טשטוש הקשר ישראל=שואה
אליוי,
28/01/05 10:27
|
1 דור השואה כמעט ונעלם נשארו בישראל 200 אלף זקנים חולים 2 ישראל נתפסת על ידי אירופה כשיכת יותר ליהודי המזרח ולהם אין לאירופה שום מחויבות 3 פעולות השמאל המוציאות דיבת הארץ רעה לצרכים פוליטיים השמיטו כליל את המחויבות האירופאית שעברה מהפך וכעת מחויבת לרעיון הגינוסיד הערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דן - אתה פרובוקטור רציני
ז,
ז,
28/01/05 09:02
|
ילדינו- תשאירו אותנו לבד ברצועה בלי צהל ואנחנו נטפל כבר בעניין זה לא בעיה כל כך גדולה כשאין תקשורת עויינת שמגינה על האוייב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שואת היהודים יחודית-הלקח מורכב
Ehad Haam-Zioni,
מוסר=עוצמה,
28/01/05 07:41
|
הלקח העיקרי של השואה הוא שכאן נגע העולם ברוע המוחלט-והרוע הזה היה טרוף גזעני שהופנה כלפי העם היהודי.
הלקח שנלמד הוא שבטרוף כזה יכול להדבק אפילו עם תרבותי כמו הגרמנים-ולכן אין עם החסין מפני הטרוף הגזעני-והכל תלוי בצרוף הנסיבות שיחליש משמעותית את מערכת ההגנה מפניו.
הרבה מדינות בעולם תמכו בהקמת מדינת ישראל כתוצאה מזעזוע מהשואה האיומה-או מרגשי אשמה של מדינות שהסתכלו לצד השני.
אסור שהלקח של השואה לגבי ישראל יהיה ש*מגיע לנו* ו*אסור לבקר אותנו*-בגלל הזוועה שעברנו. ולצערנו יש גם לא מעט התנהגות ישראלית כזאת.
אין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא לשכוח ולא לסלוח
דניאלה,
28/01/05 07:18
|
העיקר הוא שהיהודים כולם גם בישראל וגם בגולה, יזכרו וילמדו את לקחי השואה. ראיית העולם את השואה היא לא העיקר. יוסף בורג אמר שהשואה בבוא היום תהיה היסטוריה, אך אנחנו היהודים חייבים לדאוג ששואה כזאת לא תתרחש שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
האם ישראל לא תרמה משהו?
יעקב,
חיפה,
28/01/05 06:38
|
האם ישראל לא תרמה משהו לרצונו של העולם לסיים את הקשר הגורדי בין שואת היהודים ליחס מועדף למדינת היהודים?
טבח וגרוש הערבים ב1948 נסלח לישראל.
פיתוח ארסנל נשק להשמדה המונית זכה להעלמת עין.
פשעי הכיבוש נסבלו תקופה ממושכת מאד.
ממשלות ישראל ביהירות, עוורון ורשע - הגדישו את הסאה.
עכשיו אנחנו ב''משיכת יתר''
עוד מעט יבוא הקץ לרפיון העולם בפני פשעי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעקב מחיפה אתה בטוח לא יהודי
מוטי מהשמאל,
בציון,
29/01/05 12:34
|
ומסלף את ההיסטוריה, הערבים סרבו לתכנית החלוקה ובעקבותיה הגיעו ארצות ערב להחלטת פלישה כדי להשמיד בפעם השניה את היהודים, שרק בתקופה של שנים ספורות בשואה היטלר ימח שמו השמיד 6 מליון מבני עמנו אנחנו קבלנו מדינה בזכות ולא בחסד מכח החלטת האומות המאוחדות מ48 ופנוי המנדט הבריטי מארץ ישראל, נכון בעקבות זאת ובכל מלחמה נוצרת בעיית פליטים, שניתן לשקמם גם באמצעות אחיהם בערב הסעודיה ויתר ארצות הנפט שכולנו יודעים שהם חנוקים בכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה דביל?
אורן י,
ת''א,
29/01/05 11:57
|
אף פעם לא הבנתי את האנשים, שקובלים על ''הגרוש'' של-48'. לולא ''גרוש'' זה, לא היתה לנו מדינה. אפשר לחשוב שאנחנו דחינו את תכנית החלוקה של האו''ם.
והגיע הזמן שאתה ושכמותך תבינו כבר- הערבים לא רצו לחיות לצידנו. הם רצו את כל הארץ. והיהודים- לים!
אישית, אם כ''כ רע לך פה, אני מוכן להתנדב לסחוב לך את המזוודות בדרך לנמל תעופה הקרוב. מספיק יש פרזיטים במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הגזענות הערבית
אליוי,
28/01/05 10:34
|
1 מזימת גנוסיד 2 גזענות נוסח הנאצים באמצעי התקשורת 3 הכחשת השואה על ידי הערבים 4 טרור מתאבדים שהוא פשע כנגד האנושות 5 אל דאגה העולם יודע להכיר ברוע וגם מי משתף פעולה אתו(אחד כמוך)
הגב לתגובה זו
|
|