 |
35.
איחוד
פקק תנועה,
קירית ביאליק,
26/01/05 14:38
|
צריך למזג את הליכוד והעבודה למיפלגה אחת מכון שאנחנו נימצאים בעיצומו של תהליך שהדעות הביטחוניות מיתמזגות ואיתן יבוא מיזוג בדעות החברתיות ומאחר שאנחנו נימצאים בתהליך מדיני קשה ומזיק צריכה להיות אחדות מלאה לא בסיגנון אהוד ברק שהיה חסר הגיון הלא במה שיש כיום שטיפה גובל בהיגיון אן לנו ברירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אריק ברמי הוא בובה של השמאל
אבי,
26/01/05 10:21
|
|
 |
33.
להעיף את שרון הגנב,3 מיליון $
אשר,
26/01/05 10:18
|
|
 |
32.
להעיף את פגיילין
ל"ת
משה,
26/01/05 06:51
|
|
 |
31.
העם היהודי נטע זר בתוך הליכוד
ל"ת
שרונה,
עמק חפר,
26/01/05 05:09
|
|
 |
30.
מישהו שמע על מנכל הליכוד?
סקרן,
26/01/05 00:38
|
|
 |
29.
מנכ'' ל חחחליכוד!?
דקר רפאל,
כרמיאל,
25/01/05 23:03
|
אריק ברמי היקר טול קורה מבין עיניך! האם אתה חושב שחברי התנועה האמיתיים ישכחו לך את בוגדנותך בבחירות לעירית עכו בהן פיצלת את סניף הליכוד ומה קרה בסוף ,היתה למנכ''ל חחחליכוד מה אתה ממליך את מר פייגלין ליור התנועה הבא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פייגלין הוא אדם מוסרי ודמוקרט!
יואב,
מרכז,
25/01/05 22:55
|
כדאי לכם לקרוא את ספרו ולהאזין לו, ולא סתם לשמוע מה אומרים פוליטיקאים אינטרסנטים, ומה כותבים עיתונאים שאוהבים סנסציות. האיש נאמן למצע הליכוד. מנהיג הליכוד, לעומת זאת זנח את דרך הליכוד ואת דעת רוב העם שבחר בה, ובחר בדרכם של מתנגדיו, ובראשם מצנע. הדרך היהודית לדמוקרטיה מכירה בסרבנות מצפונית, להבדיל מהדרך היוונית של סוקראטס, שמבחינתה החוק הוא המוסר העליון. סוקראטס שתה את כוס הרעל, כיוון שמבחינתו החוק הוא הדבר העליון, אך היהודי מכיר במוסר, ואומר שהמוסר הוא מעל לחוק. בכך מאמין היות כל אדם מערבי, למעשה. כך שמענו את השמאל מתנגד לטרנספר של ערבים, כיוון שלדעתו הוא אינו מוסרי, ואומר שישכב תחת גלגלי הרכבים (עמוס עוז, זוכרים?). כעת הימין מתנגד לטרנספר. יש כאלה שזה מפריע להם. אולי מדובר במקדשי החוק שהיו שותים את כוס הרעל בלי לברוח, ואולי (קרוב לוודאי) מדובר במתחזים מתיפייפים, שכל כוונתם להשיג רווח פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין הוא כהניסט לא ליכודניק
יגאל כהן,
רחובות,
26/01/05 09:53
|
לא הוא ולא חברי המרכז שלו, הצביעו ליכוד והדבר ברור למבינים. אלה שודדי דעת ומחללים שם שמיים ברבים בנכליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יש מזל למרטין לותר קינג שלא חי
שבתאי,
25/01/05 21:31
|
יש מזל למרטין לותר קינג שלא חי כאן בארץ...
התקשורת הייתה דואגת לצייר אותו כ''קיצוני סהרורי'' ולגבות את השלטון הרודני במלחמתו בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא את ספרו ואז חזור והתנצל
יואב,
מרכז,
25/01/05 22:49
|
חצוף, אתה מכיר את פייגלין רק משטויות בתקשורת. מכנים אותו בכינויים שונים, אבל האמת שהוא אדם רגיש, הומניסט ודמוקרט ממדרגה ראדונה. כדאי לך לקרוא את ספרו לפני שתדבר. מרטין לותר קינג היה מתהפך בקברו אילו ראה את הדיקטטורה השלטת כיו בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח אתה יותר הזוי מפייגלין
רועי,
25/01/05 22:27
|
להשוות בין מרטין לות'ר קינג לפאשיסט הזה????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיגלין לא מתקרב לקרסוליו
יהודי אמיתי,
ארץ ישראל,
25/01/05 22:07
|
פייגלין הוא אדם משיחי וסהרורי המונחה על ידי רגש בלתי ראציונלי המתמצה בישות מדומיינת ומסוכנת המתכנה ''יהוה צבאות''. אותו רגש , הנמצא ביסוד כל הפעולות של הנ''ל, הוא מסוכן למדינתנו ולאומתנו. אין לפייגלין את החזון האמיתי שהיה ללותר קינג, אדם שפעל בשם שחרור וקידמה. פייגלין פועל בשם לאומיות קיצונית, קנאות דתית ושנאה לאחר. הוא אדם שמרן וגובל ביודו-פאשיזם עם נופך דתי. כיצד , אפוא, ניתן להשוותו למרטין לותר קינג? טוב עושה התקשורת בכך שהיא צולבת את משיח השקר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שרון הוא סוס טרויאני בליכוד
אלישעק,
25/01/05 21:30
|
הלך בניגוד למצע ובניגוד לרצון הבוחרים ומביא עלינו אסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אם הליכוד מגרש את פייגלין
רוני,
ר''ג,
25/01/05 21:29
|
זה סופו של הליכוד.
החבר'ה של פייגלין הם נקודת האור האחרונה שנשארה במפלגה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
התגובות כאן מראות היטב
גיא,
25/01/05 21:06
|
איזה ציבור סהרורי וקיצוני מצא לו בית באתר'' NRG יהדות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל חכי הליכוד נמושות
חד-נס,
25/01/05 21:00
|
אם מרטין לותר קינק היה חבר הליכוד הם היו זורקים אותו? שרון עושה את הכל בניגוד ודעת המפלגה. אותו Mריכים להעמיד לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קינג לא קינק,ברבו לליכוד השפוי
לולו,
25/01/05 21:41
|
פיגלין יוגלה לרובע ברוקלין יחד עם כל עדת כרח ויועצי אחיתופל !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
להתיר את מפלגת כהנא חי ''או מת''
יגאל כהן,
רחובות,
25/01/05 20:38
|
כדי שהקוקיה(אריינע פייגלה)וחבריו יובלו לחרבן בבית שלהם ולא על השטיחים של מצודת זאב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שבתי צבי במהדורה מודרנית
פרחיה,
25/01/05 20:31
|
הפייגלינים יותר משהם סוס טרויאני, כי הם אפילו לא נראים כמתנה שמיחלים לה, הם רטרו וירוס מזן קטלני, אולי איידס ואולי אבולה. הם חדרו לליכוד כדי להשתמש בכוחו האלקטוראלי, כי להם עצמם אין כל זכות קיום, אך במטרה להפוך את הליכוד לחטיבת למנהיגות יהודית שפייגלין, שבתי צבי במהדורת שנות האלפיים, יעמוד בראשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חמולת גואריש+שלומי עוז=ליכוד
ליכודניק אמיתי,
מרכז,
25/01/05 20:30
|
מי הוא או מה הוא ליכוד אמיתי? אז לפי השמאלן הצרוף עומרי שרון, ליכוד אמיתי זה החברה שלו שהוא הכניס לליכוד וכוללים: חמולת גואריש, שלומי עוז ושות', קיבוצניקים שמאלנים, שנקינאים, וכיו''ב. הוא, אביו, אריק ברמי הבובה הנלעגת ואנלפבתית מדברים על כניסת גופים זרים לליכוד?! שיסתכלו על עצמם. כל מה שמעניין אותם זה איך להשתמש בליכוד למטרות האישיות שלהם - כלכליות, מעמדיות. הליכוד בשירותו האישי של שרון וחבר מרעיו. כמי שנלחם נחרצות בפגלין בבחירות למרכז הליכוד (ובגלל פגלין גם לא נכנסתי!) אני רוצה לומר שפיגלין הוא יותר ליכוד מכל הנ''ל, כולל זאב בוים! בעצם אין היום לא ליכוד, לא מערך ולא בטיח, רק עבודה בעיניים על האזרחים. אז קמתי והלכתי. ד''ש לכולכם מארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גם היתי לכוד היום רק מצנע
משה,,
פ'ת,
25/01/05 21:43
|
|
 |
אז האלטרנטיבה למרכז הליכוד
שי,
מודיעין,
25/01/05 21:20
|
היא לרדת לארה''ב? לא הצלחת להצטרף כחבר למרכז הליכוד המושחת והמורם מעם אז החלטת לחפש את מזלך מעבר לים? לחפש פריירים כמו עם ישראל ובמיוחד בוחרי הליכוד במקום אחר?
ואיך פייגלין הוא ליכוד אם הוא מאמין במדינת הלכה ובסנהדרין במקום כנסת? איפה זה כתוב במצע הליכוד? מתי שמעת את ז'בוטינסקי מדבר על מלכות שמיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלטרנטיבה לחברה מתפוררת
ליכודניק אמיתי,
מרכז,
26/01/05 00:11
|
ידידי שי ממודיעין. הבעיה היא לא רק מרכז הליכוד המושחת והמתועב. הבעיה היום בארץ היא מקיפה ביותר וכללית. הרקבון פשה כמעט בכל. כמה אריה אלדד יש? אם היו בכנסת 10 (!) הייתה עוד תקווה. תסתכל המערך שזחל על גחונו לכורסאות השרים. תראה את הזבל הליכודניקי (לפחות 95% מה''נציגים'' בכנסת) שחושש מבחירות פותח את הרגליים. הילד הזה הוא לא שעטנז, הוא ממזר אמיתי. אני נגד מדינת הלכה, לכן כליכודניק אמיתי הצבעתי בבחירות הקודמות שינוי! (כן, בזכות שכמותי הם נכנסו לכנסת אז). אבל לפיגלין לפחות יש אידיאולוגיה, גם אם אני לא מסכים איתה. מה יש לכל השאר??? אני לא מדבר על אותם אנשים שפשוט מוכנים לתת את המדינה לאוייבנו על מגש של כסף. מבחינתי זה לא אידיאולוגיה, זה התאבדות. לצערי, אני לא רואה איך המידנה שורדת את הרבע הראשון של המאה הזאת. מקווה שאתבדה. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שלא תעיזו!
חבר מרכז,
רמת גן,
25/01/05 20:27
|
פייגלין ועוזי לנדאו הם הליכוד האמיתי ולא שרון ומלחכי פינכתו. שיטות בולשביקיות לסילוק מתנגדים קיימות רק בעבודה. מי שינסה לסלק בדורסנות את מתנגדיו הוא זה שיעוף בסוף. באחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני קורא לסלק את שרון מהליכוד
ליכודניק אמיתי,
מצודת זאב,
25/01/05 20:23
|
ולפתוח נגדו בחקירה בבית הדין של הליכוד בעבירות לכאורה להסתה (''לשבור להם את העצמות''), למרד (צפצוף על החלטות המרכז ומתפקדי הליכוד) ואימוץ מדיניות הנוגדת את מצע הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מעיפים את פייגלין כי הוא ימני
ליכודניק,
לשעבר,
25/01/05 20:19
|
הליכוד הפך למפלגת שמאל בישראל, ואינני מסוגל להבחין יותר בהבדל בינה לבין מפלגת העבודה. זו האמת הכואבת, לי כמצביע ליכוד. את הקול שלי הם כבר לא יקבלו, מי שרק מחפש תירוץ להוציא מהמפלגה את מי שדעותיו הן דעות הליכוד האמיתיות. הליכודניק הבכיר האמיתי היחידי היום בליכוד הוא עוזי לנדאו, וגם אותו מדכאים וקוראים לו ''מורד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין אפילו לא הצביע לליכוד
קובי,
25/01/05 20:59
|
|
 |
16.
סוף סוף ניפטר מהליכוד !!!!!!!!
ליכודניק לשעבר,
25/01/05 20:17
|
מפלגת השמאל הקיצוני מלאת החתרנים הגנבים המושחתים רודפי הכיסאות היא לא המקום לאיש אידיאולוגי כמשה פייגלין
אדם כמוהו לא ראוי שישב באותה מפלגה עם עלובי נפש כמו אולמרט ושאר מרעין בישין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הם מ פ ח ד י ם !!!
ענת,
25/01/05 20:09
|
גורמים בליכוד לא אוהבים שיוצאים נגד מהלך הנסיגה . לא ברור למה הם מתנכלים למי שלא מסכים איתם ........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
וביערת הרע מקירבך !!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
25/01/05 20:03
|
יש לסלק את הקוקיה הזו שהטילה ביצים בקן של מצודת זאב. האיש וחבריו מאימים על השרים וחברי הכנסת שימעלו בשבועת האמונים שלהם לכנסת ולעם ישראל. הפשיסטים האלה יכולים בשקט, למצוא בית חם, בימין הקיצוני. מה לי ולכם בני צרויה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פייגלין הוא הליכוד האמיתי
ליכודניק 111,
25/01/05 19:39
|
ביבי, לבנת , נווה, הנגבי וכל שאר התולעים נרמסו על ידי שרון התקפלו ובגדו בבוחריהם. פייגלין נשאר לדבוק במצע הליכוד ובעקרונותיו. יתעללו בו בליכוד כמה שיתעללו פייגלין הוא העתיד. שרון הוא העבר. שרון מוביל אותנו למשטר חשוך רודני ומפחיד הרבה יותר מכל מה שמתנגדי פייגלין מנסים להפחיד אותנו שפייגלין יעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בדיוק אתה רוצה להגיע בלי
דוד,
25/01/05 21:52
|
|
 |
פייגלין הוא מנאמני הליכוד.
00% צודק!,
25/01/05 20:07
|
|
 |
12.
חבל, לפחות ייצוג אמיתי בא ממנו
ל"ת
ד,
ת''א,
25/01/05 19:34
|
|
 |
11.
כן לפייגלין
עולה מצרפת,
דיקטטורה,
25/01/05 19:29
|
הדמוקרטיה, זה לקבל את השני עם הדעות שלו - לא חייבים להסכים - די לסתימת פיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דייקו בכותרת: מי זה ''הליכוד''
אוהב דיוק,
כאן בארץ,
25/01/05 19:22
|
''הליכוד'' מבקש לסלק את פייגלין. למי הכוונה? מנכ''ל הליכוד הוא הליכוד?! גורמים בליכוד?!
תםקיד התקשורת להציג את העובדות. נא דייקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מפלגה צבועה
ליכודניק,
רעננה,
25/01/05 19:21
|
פייגלין איש העקרונות האחרון שעוד נותר במדינה נתבע ע''י אריק ברמי בובת משפחת שרון במצודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
פיגלין ידידי בו הצטרף אלינו
ל"ת
עזמי בשר-נא,
פלסתין,
25/01/05 19:19
|
|
 |
7.
פייגלין חזק ואמץ !
רונית,
רעננה,
25/01/05 19:14
|
|
 |
6.
הם קוראים לסרב לפקודה
nrg חשף?,
היא פורסמה..,
25/01/05 19:04
|
שעליה מתנוסס דגל צלב הקרס! החוברת נועדה לשטופי המח, שאינם מבינים בעצמם את המובן מאליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה דמוקרטיה אדוני????
ליכודניקית,
25/01/05 18:52
|
אתה מדבר על דמוקרטיה יש לך מושג מה זה בכלל דימוקרטיה??? למה אתה מזעיק את כל המושחתיים שלך שיעיפו את פיגליין מה הוא לא מספיק דמורקטי עבורך??? או זשזה מפריע לך כי הוא הדמוקרט האמיתי. לא אתה שמבקש לזרוק אותו מהליכוד בגלל שיש לו את האומץ להגיד לך בפרצוף מי אתה. (מי שלא איתי הוא נגדי כן.דיקטטור)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מי שהולך לישון בלילה עם כלבים
חיים,
דרום,
25/01/05 18:49
|
|
 |
3.
פייגלין - משיח שקר
גיורא,
חיפה,
25/01/05 18:48
|
פייגלין הוא סהרורי - שבינו ובין דמוקרטיה - אין ולא כלום. הוא חי לפי ''דעת תורה'' - כמו כל חרד - ומנסה להשתלט לנו על הליכוד מבפנים. אז קודם שיעשה משהו פרודוקטיבי למען המדינה - ואחר כך הוא - בתור הזוי וסהרורי מובחר - יוכל להצטרף לנערי כהנה - משם הוא בא ולשם הוא שייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל3 לך שתה את התה שלך
לא ליכודניק,
26/01/05 00:34
|
|
 |
2.
דמוקרטיה
אלחנן,
גבעת רם,
25/01/05 18:41
|
פינוי יישובים-בהתאם למצע הליכוד.
הפרת החלטת משאל המתפקדים-בהתאם למצע הליכוד
שלומי עוז ועומרי במרכז-בהתאם למצע
פקידת ערביי ג'ואריש על ידי עומרי- בהתאם למצע.
הדחת כל מתנגדי שרון (כולל אלו שהיו בפריצה לכלא עכו)
תחי דמוקרטית שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סרבנות הימין - אידיאולוגיה!
ימנמן שמנמן,
25/01/05 18:37
|
ההבדל העקרוני בין סירובם של הקצינים מ-''בנימין'' לבין זו של משתמטי השמאל הוא שמשתמטי השמאל סירבו לשרת באופן כללי בשטחים, ואילו הקצינים היום מסרבים רק לפקודת הפינוי עצמה שאינה חוקית בעליל, לדעתם, ורק לפקודה הזו בלבד. לפקודה בלתי חוקית בעליל, לא רק שצריך לסרב, אלא מוטלת חובה על כל חייל וקצין שלא לבצעה! המשתמטים מהשמאל (כמו הטייסים) סירבו לבצע כל משימה ללא קשר אם היא חוקית או לא- מבחינתם הכל היה לא חוקי- הם הלכו עם הפתרון הקל, לא משנה שהסיכולים מנטרלים מחבלים אשר רוצחים ישראלים, ולא משנה שהמחסומים מסייעים לתפיסת מחבלים ומרתיעים, ולא חשובה בכלל העובדה שהוכח שפעולות צה''ל בשטחים משפרות את הביטחון בתוככי ישראל. הסרבנים מהשמאל מסרבים לעשות כל דבר בתירוץ שהכיבוש אינו חוקי, ולא לפקודה אחת מסויימת (הדגש הוא על סירוב לכל פקודה). אם מישהו היה פוקד עליהם לירות באישה בהריון, או להוריד ילדות פלשתינאיות שמשחקות בחוץ, אז ברור שחובה עליהם לסרב וגם ראוי הדבר. אך הם בוחרים בפיתרון הקל מבחינתם- לא לשרת כלל- וזה לא מוסרי בהתחשב, בעובדה שהשירות בצה''ל מאפשר את קיומה של מדינת ישראל. אנשי חטיבת בנימין מוכנים לשרת בצה''ל בכל מקום ובכל זמן, הם לא מערערים על מעמדו של הצבא ואופי פעילותו- אם באופן כללי מוצדקת או לא, אלא רק על פקודה אחת- בעייתית מאוד מבחינתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש, אתה פוגע בעצמך, כנס
אני,
26/01/05 01:51
|
כותרת שלך תואמת את טענת השמאל, שהוא מסרב מטעמים מצפוניים-הומניים, ואילו ימנים מסרבים מטעמים אידיאולוגיים-משיחיסטים''. בשיח ציבורי שמאלי סרבנות מטעמי המצפון נחשבת (בצדק) ללגיטימית, וסרבנות אידיאולוגית לבלתי-לגיטימית. הכל (פרט לכותרת) מה שאמרת על שני סוגי הסרבנות מוכיח כי דווקא סרבנות הימין היא מצפונית (מצפונך אינו מרשה לך לעבור גבול מוסרי במקרה קונקרטי מסוים) ,ואילו סרבנות השמאל הנה אידיאולוגית (אקסיומה בדבר חטא ה''כיבוש'' זוהי אידיאולוגיה!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי להוכיח לך שאתה טועה
אפרים סגל,
25/01/05 20:08
|
שאל כל סרבן שטחים מן השמאל האם הוא מוכן להיכנס לשטחים על-מנת לפנות משם את המתנחלים. היות שפינוי המתנחלים הוא חובה מוסרית, אז ודאי שהוא מהווה פקודה חוקית, ולכן אילו שנמנעים מכניסה לשטחים בתוקף של כובש (כלומר באופן בלתי חוקי בעליל) ייכנסו לצורך פינוי מתנחלים (כלומר הצלת המדינה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאפרים סגל
בנאדם,
26/01/05 02:05
|
קביעתך מהו מוסרי ומהו בלתי-מוסרי היא אידיאולוגית נטו. אני יכולה לומר (ואומרת) בדיוק הפוף. אז מה שאתה אומר נובע מהנחות אקסיומטויות של האידיאולוגיה שלך, ולכן אינן מחייבות מצדך כל הוכחה. ( מוסריות פינוי ההתנחלויות, אי-מוסריות של כיבוש ,עצם טענת ''הכיבוש'') .וזוהי לא רק אידיאולוגיה אלא דת בלתי-רציונלית. דת משיחית הפוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
חיים,
דרום,
25/01/05 19:39
|
|
 |
כל הכבוד!
ל"ת
אורי,
א''י,
25/01/05 19:32
|
|
 |
צודק!!!
ל"ת
אא,
רמת גן,
25/01/05 19:22
|
|