 |
43.
הנאשמת האמיתית
שלומי,
שהם,
20/03/05 07:53
|
השתגעת לגמרי על כל הראש?! איבדת את השכל היהודי שלך?! הפיוזים השמאלניים קפצו לך והתגברו על ההגיון האנושי השפוי?! טלי פחימה שר''י היא פעילת ימין קיצוני (בשביל הערבים), ובכל מדינה שפויה היו מוציאים אותה להורג בבית משפט על סיוע לכיבוש הנאצי ביש''ע, שכל מטרתו היא להשמיד את העם היהודי! חס וחלילה, אסור להרוג אותה אפילו אחרי משפט הוגן, וכל שכן אסור בתכלית האיסור לאף אחד לקחת דין לידיים, ואני לא קורא פה לעשות לה את זה, כי אני מתנגד לגזר דין מוות אפילו על דברים כאלה, עכשיו כשאין לנו סנהדרין, אולם עדיין מגיע לה איזה כמה מליארדי מאסרי עולם, או גירוש מהארץ, שתלך לגור עם הפלשטנים ימ''ש שרוצים גם הם להשמידנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לאלמי
סימני,
פריס,
27/01/05 00:00
|
|
 |
41.
לא תשכנעי אותנו
דפי,
26/01/05 16:07
|
פחימה היא בוגדת שחברה לרוצחים טרוריסטים על חשבון הביטחון האישי שלנו (וזה כולל גם אותך ואת משפחתך)
עזרה לרוצח. רוצח! לא לעם הפלסטיני המסכן.
וזה לא קשור בכלל- כיבוש או לא כיבוש.
וחבל שרק אנשים שאיבדו את היקר להם מסוגלים להבין את גודל הצרה שמפילה עלינו פחימה.
על כל העם היהודי.
(ונו באמת- בנאדם יורה בנשק כבד במסגרת אירוע משפחתי? כן, זה מראה על השכל הישר שיש לה בין הכתפיים- מנהג או לא מנהג- זה מעשה דבילי ומסוכן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
טלי, אפאצ'י ופירות אחרים
אביעד,
גוש-קטיף,
25/01/05 13:21
|
טלי פחימה היא סתם בוגדת מכוערת מקרית-גת. שתירקב בכלא עד שתצא נשמתה. עכשיו היא בכלל במעצר בית ככה שהמצב שלה הרבה יותר טוב משל הרבה אנשים אחרים, דוגמא: זכרריה זביידי שכל היום צריך לברוח ממסוקים. אגב, יש מספיק מסוקים לסדר גם אחד שירדוף אחרי טלי פחימה ככה שהמצב הנוכחי שלה יכול להיות זמני. לגבי הפירות האחרים, הכותב ממליץ לא לשתות מים אחרי שאוכלים פירות, זה עושה בלגנים בקיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תמשיכי כך
אוחת,
ת''א-יפו,
23/01/05 21:53
|
יופי שפרסמו את המאמר שמאפשר דיון לא אופייני, שאינו מבאס ברדידותו (וראו רוב התגובות לראיה) ומאפשר התסתכלות מעבר ל''אופק'' הבטחון העוצר כל דיון באיבו. אחותי, תמשיכי ככה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
על הדיון המיני ועל העובדות
ירון כספי,
ת''א,
23/01/05 13:14
|
1. לכל מי שעסק בתגובותיו בדיון המיני, הריני להצהיר בזאת כמי שחולק את חייו עם הכותבת כי כל עיסוק בנקודה זו אינו אלא צרות מוחין, טמטום, ופחדנות.
2. אני מזמין כל מי שרוצה, ואינו מפחד - לדיון פומבי ישר בביתי או בכל מקום אחר בו יבחר המתלונן, על מנת לבחון לעומק את שאלת מאסרה של טלי פחימה (ה- מייל נמצא למעלה).
3. כמי שמכיר הכרות עקיפה את טלי פחימה, אני מצטער מאד שכמעט ולא נראו תגובות באתר המתיחסות אל העובדות כפי שהובאו בכתבתה של המאשימה.
4. רק על מנת להזכירכם: בשנות השמונים חוקק חוק בארץ שקבע כי כל מי שנפגש עם אנשי אש''ף דינו מאסר. גם אז ישבו אנשים בכלא על נסיונותיהם להביא את השלום. אתם יכולים לתמוך או להתנגד להסכם אוסלו או לתוצאותיו, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שאם אותם אנשים שישבו בשנות השמונים במאסר על פגישה עם אנשי אש''ף הינם פושעים הרי כך גם רבין, פרס, נתניהו, שרון וכל בכיר אחר במערכת הפוליטית.
5. אנא, אם ברצונכם להבין לעומק את את טלי פחימה אתם מוזמנים להמתין לשחרורה הקרוב. אז אני מבטיח לכם כי תשמח לענות לכם ולהסביר לכם את האמת על מעשיה, ללא קשר לפנטזיות מיניות של אנשי שב''כ או נגרריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קטין, שוטה ולסבית פסולים לעדות
ל"ת
מיקו,
נתניה,
23/01/05 10:24
|
|
 |
36.
Facts and assumptions mixed
Amir, Irvine,
23/01/05 08:27
|
Israel is far from being a dictatorship. As someone that lives in the US I must say that Israel has nothing to be ashamed of compared to the US. If you read the article carefully it mixes facts with assumptions. The trial of Tali is not over and it is too early to conclude if the Shabak has a case or not. Savlanut!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לכל המגיבים הלועגים ל''לסבית''.
זולו,
23/01/05 08:26
|
ממש לא מעניין אם הגב' היא לסבית , בי-סקסואלית או אפילו חובבת סאדו מאזו. מותר לה , אם בכלל. לא רלוונטי לחלוטין לנושא . כל מי שמכניס לויכוח המיותר הזה את נטיותיו המיניות (לכאורה) של הכותב , או מעיד על הפוביות שלו - לא עושה שרות טוב לעמדתו . טלי אלמי זו איננה טועה בגלל שהיא לסבית או לא - אלא בגלל שהיא בעלת עמדות קיצוניות ותפיסות עולם של אנרכיסטית. אין ספק שהיא טועה , מטעה , משתמשת בדמגוגיה (משל היתה אמיל זולא...) ומחזיקה בעמדות מגוחכות ומסלידות ברשעותן אבל ראוי להתמודד עם טפשותה ורשעותה ולא עם מנהגי הייחום שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לסביות נוהגות כך זה ידוע!!!
ל"ת
צדוק,
יקנעם,
23/01/05 10:22
|
|
 |
34.
אם טלי פחימה אינה בוגדת...
עדה,
גוש דן,
23/01/05 08:08
|
..יחליט בית המשפט. בינתיים אין סיבה לפקפק באמינות השב''כ בגלל שאנשי שמאל קיצוני נמוכי מצח וערכים - טוענים כך. איני זוכרת מעמד שבו דיברו האנשים האלה דבר בעל טעם או מבוסס על ראיה נכונה של המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
A moral support for terror
ל"ת
AMR,
23/01/05 04:40
|
|
 |
32.
טלי פחימה הצואה הלאומית
בצלאל,
23/01/05 03:27
|
ואם אלמי מחבקת אותה אז הרי שגם אלמי מסריחה אלמי מי את שתפני אצבע מאשימה נגד מדינת ישראל בתירוץ של הגנה על חברתך שבגופה מגינה על רוצח על שלא יהסס מלילחוץ על ההדק כשאת על הכוונת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תשובה למעייו - מע. 7
זיגמונד,
23/01/05 01:25
|
שלום מעיין.
הקרבנו אלפי קורבנות למען השלום...
לה הגיע הזמן לעצור - ולעשות ''חושבים''?
אולי זה יפתיע אותך, אבל לא היה עם בעולם, שלא רצה בשלום...
ההגדרה של שלום היא תמיד זהה --
שלום זה כאשר אנשים ש ל נ ו אינם נפגעים...
המדינה שהתקיימה תקופה הכי ארוכה הייתה, ידידתנו רומא. האימפריה המערבית 1300 שנה. ואם תתחשבי באימפריה המזרחית, זה מגיע ל-2500 שנה...
אולי כדאי ללמוד מהם?
הם אמרו: מי שרוצה בשלום, צריך להיות מוכן למלחמה.
זה עבד בשבילם.
עכשיו תראי אותנו: ככל שאנחנו רודפים יותר אחרי השלום, כך הוא בורח רחוק יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ברוך מרזל ישב במעצר מינהלי
פנחס,
23/01/05 00:33
|
|
 |
29.
טלי אלמי צודקת.
נגד אפליה.,
23/01/05 00:29
|
המשטר מבדיל בין שמאלנים, בין שמאלנים שיש מאחריהם קבוצות לחץ, לבין מתנדבת שעשתה בדיוק אותו הדבר ובאותה רוח שירות והתנדבות. אם את השמאלנים המתוקשרים לא מאשימים, מה הם מתנפלים על פחימה. היא נהנתה אז מה??? זו לא סיבה שגם הש''ב ידפוק אותה. כאשר לא מאשימים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שמתם לב במה עוסקות לסביות!!!
ל"ת
צדוק,
יקנעם,
23/01/05 00:06
|
|
 |
27.
תגידו חבר''ה...
יותם המבולבל,
קרית אונו,
22/01/05 23:26
|
|
 |
ליותם המבולבל
מורה למבולבלים,
23/01/05 00:22
|
א) לא רק אישה אלא מדהימה ומושכת, קצר מוזר שאתה לא רואה את זה, אולי אתה?... ב) מסכים בהחלט שהאששמות נגד טלי פחימה הן מגוחכות, ושאנחנו בדרך להפוך למדינת משטרה. ג) זכריה ז' הוא בחור מעניין ומדהים, ואני בהחלט מבין את הכעס שלו, לאחר שמשפחתו נהרגה ע''י צה''ל. אבל, מה לעשות, הבחור בחר בנקמה, בחר בטרור, ולכן חובה עלינו להוריד את הכובע אבל בכל זאת לחסל אותו. או להתאבד. ד) לא רק מושכת, גם סקסית, מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורה אכלת טריפ????????
פרדי,
ת''א,
23/01/05 01:15
|
|
 |
26.
בוגדת איומה-ומכוערת כמו הלילה
בוגדים- תענשו!,
22/01/05 22:59
|
לראות את התמונה שלה-וממש להקיא. אני מתביישת שאת, בוגדת עלובה ואני, ישראלית גאה שאוהבת את מדינתה, שייכות לאותו עם. את פשוט מחליאה. היום שבו תצליחי למצוא חתן (או שמא כלה?) הוא היום שבו פרות יתחילו לעוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ברומה התנהג כרומי
raz,
המיזרח התיכו,
22/01/05 21:49
|
לאן הסלחנות הביעה אותנו יותר דם אבל ושכול. במזרח התיכון אין מקום להיתנהגות כמו שארופה מצפה מאיתנו וכמובן לא מעצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רומא, רומא...
ל"ת
ליאור,
23/01/05 01:02
|
|
 |
24.
יש לנעול אותה ולזרוק המפתח
AVIVA,
22/01/05 21:49
|
הטלי הנ'ל,בחרה בצד הערבי הנלחם ביהודים. היא עזרה,תמכה,וניהלה תעמולה פלשתינית בעד רוצחי יהודים. את דעתה אינני מעוניינת לשנות,אבל את החופש להזיק יש לשלול ממנה. יש להחזיקה בצינוק לנצח.הביקורים היחידים שיש להרשות אצלה היא של קרובי קרבנות הטרור הערבי על מנת שיביעו את דעתם שלהם באזניה הערילות. לדעתי,שריפה בכיכר העיר היא עונש קל מדי לבוגדת המנוולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
טלי פחימה היא לא פעילת שמאל
אחד,
22/01/05 21:24
|
היא לא שייכת לשום ארגון שמאל ובעצמה טוענת שבמשך השנים היא ומשפחתה תמיד הצביעו ליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא פעילת השמאל הקיצוני, כמו ש
שרון,
מרכז,
23/01/05 12:36
|
אריק שרון עודד, תמך והקים התנחלויות, והיום הוא פועל ע''פ מצע השמאל הקיצוני להרס ההתנחלויות. וכבר נאמר: הדג מסריח מהראש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תגובה ל מס 1
ישראלה,
22/01/05 21:17
|
אני לא חייבת להסכים או לא להסכים עם כותבת המאמר אבל בשביל קיצוני שכמוך אני מוצאת לנכון להגיב. מה שמותר לכל הדמגגוגים החרדים והמתנחלים והאיומים שלהם במלחמת אחים. מה שמותר בהפחדות שלכם בקללות ובשפה הבוטה מותר רק לכם. אז כדאי שאולי תשתקו קצת. גם למי שלא מסכימים איתו מותר להביע דעה - אצלך כל מי שלא מסכים לדעתך מיד נהיה בוגד... אתה מפחיד אותי הרבה יותר מטלי פחימה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת לא מטעה אף אחד.
אלי,
23/01/05 08:34
|
את לא חייבת להסכים או לא להסכים עם דעתה של הכותבת - אבל את מסכימה. לא מחובה. מרצון. המתנחלים מפחידים אותך יותר מפחימה ואין טעם להכביר בעניין מילים. עדותך על הנאמנויות שלך לא משאירה ספק תבונתך ותפיסת עולמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לטלי
חנה,
שדות ים,
22/01/05 21:08
|
אלי, אלי שלא יגמר לעולם, החול והים, רשרוש של המים, ברק השמים, תפילת האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שוכנעתי. ב7.1 שוכנעתי סופית.
חנה,
חיפה,
22/01/05 15:59
|
יש לעצור את כל אנשי השמאל הקיצוני שנפגשו עם זביידי באשמת מגע עם סוכן זר וסיוע לטירור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
מעיין,
22/01/05 21:20
|
האם את יודעת בוודאות שהיא סיכנה את ישראל? אם כן במה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהגנה על מבוקש , רוצח וטרוריסט
חנה,
23/01/05 08:28
|
|
 |
Here is the answer
AMR,
23/01/05 04:39
|
Read again the Hamas assertions in regard the encouragement they have got in proceeding with their terror acts as they were watching the support they have been granted by some Israelis and specifically the Extreme Left
Yes, Fahima is definitely one of those terror supporters in the name of Palestinians rights
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למעיין
איל,
23/01/05 04:10
|
בהנחה ושאלתך אכן כנה, הרי לך התשובה: מידע מודיעיני (אמין, קרוב לודאי) על כך שפחימה עומדת לסייע למפגעים לבצע את זממם הוביל ללכידתה. בהתאם לקבוע בחוק, שר הבטחון אשר ראה את החומר המודיעיני הסכים כי פחימה מסכנת את בטחון ישראל. אם בכך אין די, הרי ששופטי מחוזי ועליון עיינו אף הם בחומר הראיות ומצאו שהוא חמור מספיק ומדויק דיו כדי להשאירה במעצר מנהלי לתקופה של ששה חודשים. יחד עם זאת, ישראל מדינה מתוקנת, וגם אם אדם אשם במידה גבוה מאוד של ודאות, יש לאפשר לו להתגונן בבית משפט. הבעיה (וזו בד''כ הבעיה עם עצורים מנהליים) היא שמתן רשות להתגונן מגלמת גם את הזכות לעיין בכל חומר הראיות הרלוונטי. הפועל היוצא הוא שלו רצתה מדינת ישראל להעמיד את פחימה לדין באשמת סיוע לאויב, או נסיון לבצע פיגוע כנגד אזרחי מדינת ישראל, היתה צריכה, ככל הנראה, לחשוף בפניה את מקורות המידע, ואף להתיר לפחימה לחקור אותם בחקירה נגדית. אלא שכאן, מדינת ישראל הגיעה למסקנה שהחשיפה של המקורות הללו אינה שווה את הפופוליזם התקשורתי, ומכייון שניתן להאשימה באישומים אחרים שירחיקו אותה מן הציבור אותו היא מסכנת - וזאת מבלי לחשוף את אותם מקורות - הרי שכך ייטב. טלי פחימה היא, ככל הנראה, אדם מסוכן מאוד לאזרחי ישראל, ויש להתייחס אליה ככזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נו באמת . אולי ''יש לך חלום'' ?
אמיל זולא,
22/01/05 15:31
|
כמו למרטין לותר קינג ? כל גנב דעת ורפה שכל משתמש ב''אני מאשים'' לצרכים דמגוגיים. גורמים לי בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה ללסבית ולביטחון?
ל"ת
יעקב,
נתניה,
22/01/05 14:58
|
|
 |
17.
לטלי
מוטי צ.,
ק אליעזר,
22/01/05 12:04
|
אני לא יודיע איפה ישבת ורשמת כתבה מלאה בנאצה, אבל אני בטוח שממקום ישיבתך ''הכבוש'' הית כותבת דברים אילה כאשר שולטים פה החמאס, ראשך הערוף היה מתגלגל בבורות השופכין של מה שהיה פעם ארץ דמוקרטית של העם היהודי, ואני לא ימני, אני מציאותי ושונא מטומטמים/מטומטמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבל שהורייך ניפגשו
ארק1,
22/01/05 11:11
|
אז לא היית באה לעולם דפוקה בשכל לכי תילמדי באוניברסיטת ביר זית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארק1 - גמרת גן?
בוגר גן,
22/01/05 13:55
|
|
 |
15.
זה קול העם? זה קול של בוגדנים
ל"ת
miki,
22/01/05 09:28
|
|
 |
14.
ברוכה תהיי, טלי אלמי
ל"ת
יעקב כתריאל,
חיפה,
22/01/05 00:23
|
|
 |
כתריאל - גם לך ברכות כאלה...
עזריאל,
22/01/05 15:55
|
|
 |
המו מברך לסבית ואנחנו נשלם!!
ל"ת
ציון,
נתניה,
22/01/05 11:43
|
|
 |
13.
צודקת במאה אחוז! השב''כ זדוני
ל"ת
מספיק לרדוף,
21/01/05 22:31
|
|
 |
12.
צריך לבדוק את השב''כ
ל"ת
גיל,
צפון,
21/01/05 22:05
|
|
 |
11.
טלי אלמי מגישה כתב אישום נגד
joe,
21/01/05 21:31
|
DON4T FORGET 1BIG THING ALOT OF MARROCAN WOMEN FROM ISRAEL GOT MARRIED MEN FROM THERE SO SHE JUST MIGHT BE ONE OF THEM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Would you protect man too
ל"ת
AMR,
21/01/05 20:50
|
|
 |
9.
Shabac on our behalf too
ל"ת
AMR,
21/01/05 20:49
|
|
 |
8.
A big problem
Mada x,
new york,
21/01/05 20:45
|
To sue the State of Israel is not that simple. We are in a war against terror. Any true Israelie that believe that we have the right to live in our home land peacefully and respectfully know better. This is not the time to become Mother Teresa. Remember and know it. If they could Israel would be a memory. We need to protect our home land even if we have Tali or anyone else. Remember it is what you can do for your country, not what Tali can do for Palestine.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שנאת השמאל.
זיגמונד,
21/01/05 20:10
|
הם מוכנים לתמוך בשאיפות הלאומיות של כולם, כולל, ובמיוחד, אויבינו בנפש. אבל הם לא מוכנים להכיר בשאיפות הלאומיות של העם היהודי. הם יכבדו כל דת - למעט דת משה וישראל. הם אינם מאמינים בשינאה לאויב - אבל שונאים את היהודים שאינם מסכימים לדעתם. הם מתנגדים לשמוש בכח כנגד ערבים אבל תובעים לשבור את העצמות ליהודים. הם חולמים על שלום עם הערבים, אבל מטיפים למלחמה נגד יהודים.
צביעות, אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה.
מעיין,
22/01/05 21:17
|
אני שמאלנית-כהגדרתך. איני שונאת יהודים בכלל! אני מאוד מכבדת את הדת היהודית-ואפילו מאמינה בה. אני לא מאמינה בשימוש בכוח על אף אדם.לא יהודי ולא ערבי. אני מתנגדת למלחמה מטופשת שלא מובילה אותנו לשום מקום. מלחמה שבה אנחנו עסוקים כבר 100 שנה... לא מוגזם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מובילה וחצי
שלמה,
23/01/05 08:06
|
לים התיכון. השאלה את מי אותנו או את הפלסטינים. משום מה אני מעדיף שהם ישחו שם, ולא אני. ביחוד לא עם אידיוטים כמוך לצידי. אם למות אז בסטייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום מעיין.
זיגמונד,
23/01/05 01:03
|
הקרבנו אלפי קורבנות למען השלום...
לה הגיע הזמן לעצור - ולעשות ''חושבים''?
אולי זה יפתיע אותך, אבל לא היה עם בעולם, שלא רצה בשלום...
ההגדרה של שלום היא תמיד זהה --
שלום זה כאשר אנשים ש ל נ ו אינם נפגעים...
המדינה שהתקיימה תקופה הכי ארוכה הייתה, ידידתנו רומא. האימפריה המערבית 1300 שנה. ואם תתחשבי באימפריה המזרחית, זה מגיע ל-2500 שנה...
אולי כדאי ללמוד מהם?
הם אמרו: מי שרוצה בשלום, צריך להיות מוכן למלחמה.
זה עבד בשבילם.
עכשיו תראי אותנו: ככל שאנחנו רודפים יותר אחרי השלום, כך הוא בורח רחוק יותר...
נ.ב: זה ''אתה'', לא ''את''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שנאה, גזענות ונקמנות
משה,
21/01/05 18:30
|
המדינה פוחדת ונוקמת בכל מי שמראה שיש עם מי לדבר. עזרה הומניטרית לפלסטינאים נתפסת סיכון בטחוני ראו את המשפט המגוחך של התנוע ההיסלמית הפלג הצפוני - ההר הוליד עכברון. עצוב שמערכת המשפט היא המשתפ של השב''כ. כאשר הפרקליטות והשב''כ מתיצבים מערכת המשפט עוברת לדום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שעצוב פה באמת זה השכל שלך
לוחם אב''כ,
קרית שמונה,
22/01/05 14:24
|
דביל מדובר פה בבוגדת טרוריסטית שהייתה משמידה אותי אותך ואת כל משפחתך אם הייתה לה ההזדמנות ולא בסייענית הומניטרית או משהו בסגנון טוב מאוד שהמדינה מגנה על עצמה מפני בוגדים מסיתים כאלה ושמה אותם במעצר מינהלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
מעיין,
22/01/05 21:18
|
מה היא בדיוק עשתה נגד ישראל? אתה יודע , לפני שאתה מאשים ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אני יודע(נא לקרוא.. חשוב!!)
לוחם אב''כ,
קרית שמונה,
22/01/05 23:33
|
עצם חבירתה לטרוריסט אשר מאיים על חיינו וריבונותיינו כעם. רוצח ילדים נשים זקנים וטף. ידוע כי מר זביידי אינו בן אדם אשר מתעסק בסיוע הומניטרי לעמו אלא בחיסול וטרור כלפי האויב. במידה והגברת פחימה הייתה פונה לארגוני סיוע הומניטריים פלשתיניים ומסייעת להם ומתנדבת לעזור להם הדבר היה נחמד ואפילו מחמם את הלב. כי בסך הכל איננו רוצים לראות את שכננו סובלים. אבל היא לא עשתה זאת ובחרה להתחבר דווקא עם גורם טרוריסטי על אף שהדבר היווה מכשול יותר גדול מאשר חיבור עם גורמי סיוע הומניטריים פלשתיינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
free tali pahima
ל"ת
rami,
21/01/05 17:32
|
|
 |
4.
כאן כל מגעילה מלכה, גועל נפש!
ל"ת
סעדיה,
עקרון,
21/01/05 17:19
|
|
 |
אתה צודק, ממשלת שרון מגעילה.
ל"ת
משה,
21/01/05 18:32
|
|
 |
3.
שטויות
ל"ת
יוסי,
21/01/05 15:57
|
|
 |
2.
למה השופטים משתפים פעולה?
זוס,
21/01/05 15:57
|
עם נכלולי השב''כ? האם השופטים נעדרים חוש אזרחי? האם הם אינם חרדים לדמוקרטיה? מדוע הם מאפשרים החזקתה במעצר אחרי כתב אישום מגוחך כל כך? ובמיוחד אחרי חודשים של מעצר מנהלי חסר שחר? ביזיון. פשוט ביזיון מוחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק ''וצדק'' רק למשפחת שרון.
ל"ת
משה,
21/01/05 18:33
|
|
 |
1.
למה נותנים במה לבוגדים וטיפשים
ל"ת
זכריה,
יבנה,
21/01/05 15:39
|
|