 |
77.
והסיבה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 10:25
|
והסיבה אם תעזבני יום יומיים אעזבך- אתם כבני אברהם הייתם צריכים להגן האחד על השני,לעלות למקדש האלוהים יחדיו להתפלל-ומה עשיתם? במקום לאחד כוחות נלחמתם האחד באחיו-תתבישו לכם. ואם יש לך עדיין ספק שאתה במשפט האלוהים? אז ככל שתבינו זאת מהר יותר ותחזרו כולכם בתשובה ותשמרו האחד על השני בגמילות חסדים.אז אלוהים יפנה אליכם להצילכם -להורות את הדרך בה תלך. ואל תסמוך על בינתך להצילך כי אם על האלוהים לבדו.-הבנת? או שאתה זקוק לבומים נוספים להתעוררות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לסיכום
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 09:37
|
לחץ מתון על כלל האוכלוסיה בעזה יביא להפסקת ירי קאסמים- 1.ניתוק החשמל למחרטות ואז נראה? 2.צעד זה בא אחרי שצעד מספר אחד לא עזר=ניתוק מדלק 3. צעד זה בא לאחר שצעד מספר שניים לא עזר=טרנספר ללבנון והשארת רצועת בטחון לקרינה גרעינית ואם מישהו חושב שהוא מצא פתרון טוב יותר לטרור שהוא עובדה קיימת שיקום. ''אף אחד לא קם,אף אחד לא קם. ובכל זאת מפה לשם מיד לפה מפה לפה ומתחת לשולחן עם ישראל חי חי וקיים.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
נמאס לשמוע
יואב,
צפון,
17/01/05 07:57
|
''אין הגבלות במלחמה נגד הקסאמים''
נמאס לשמוע את האמירה המטופשת והמתסכלת הזו. את מי אתה מרמה, שרון? כולנו יודעים שידי צהל כבולות והברירה היחידה היא הידברות תחת אש או חזרה לימי עראפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אין הגבלות?
אאא,
17/01/05 07:55
|
אז למה לא מפעילים את חיל התותחנים להפצצות מאסיביות של עזה? מדוע ספינות חיל הים לא מפגיזות את עזה? מדוע צריך לשלוח מטוסים שעלות שעת טיסה שלהם היא מאות אלפי דולרים,בשביל להרוס טיל שעלותו 100 ש''ח? מדוע שולחים כוח קרקעי לעזה ומסכנים את חיי חיילי צה''ל? כדי לא להרגיז את אירופה והאמריקאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
חשמל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 07:44
|
החשמל נועד לבתי-חולים ולא לייצור קאסמים!!! האהבלים האלו יגרמו לכך שגם בתי החולים אצלם יושבתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ארה''ב ואנחנו
מיואש,
17/01/05 07:28
|
כאשר הטרור פגע במגדלי התאומים, אז ארה''ב מחקה שתי מדינות, אפגניסטן ועירק. כאשר הטרור פוגע בישראל אז צה''ל ''משמיד'' שתי מחרטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לשרון
ארז,
17/01/05 07:28
|
את מי אתה מנסה לרמות? אתה ידעת כל הזמן שאבו-מאזן ימשיך את האינתיפדה - אז מה אתה מיתמם! כל רעיון ההתנתקות נכשל ברגע שהוא עלה!!!!! תפסיק לשחק ב''נדמה לי'' ותכריז על מצב מלחמה עם הפלשתינאים. אף אחד לא כובל את ידיך חוץ מהשמאל ההזוי ואתה לא חייב להם כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
בואו נגיד את כל האמת.....
צבי,
17/01/05 07:22
|
אבו מאזן לא יכול לשלוט על החמאס ולדאוג שלא ירו עלינו קאטמים. בדיוק כמו קודמו לכן המצב ישאר כך וקאסמים ימשיכו ליפול עלינו. שרון כבר לא אותו שרון כמו במלחמת יום הכיפורים . שכיתר את הארמיה השלישית ונתן למצרים ללכת בלי נעליים. אר''הב מכתיבה לנו מה לעשות בהרבה מקרים ואנו לא פועלים בכל הכח וגם כח ההרתעה של צהל נפגע.ובואו נקווה שיהיה טוב בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מבצע צהל המתוכנן רוח סתיו בוטל
Metziuty,
17/01/05 07:15
|
המבצע היה כדי לעקור את הקסאמים, אך הוא בוטל כדי לאפשר בחירתו של אבו-מאזן, הצבא שבקושי התחיל את הפעולה, לא היה מרוצה... פתאום לפני יומיים הגיעו הקסאמים, מיד נשלחו כמה חיילים לחסל כמה מחבלים, זה זיזול מוחלט בצהל, פלא שאין לצהל הרוגים.
כך פועל הדרג המדיני כנגד האויבים, אולם כשהדברים אמורים בסילוק יהודים מהבתים, שם יש תכנון מראש של חודשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ובנוסף
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 07:07
|
אין ליזום התאכזרות כלפי החיות,ולהבין ,החיות האנושיות הללו לא יכולות לשנות את טבען.לכן יש להסתפק במניעה ובהגנה עצמית מפניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
Sharon Amazing Weak Leadership
Laura,
17/01/05 07:03
|
Sharon shows amazing weakness. It seems that the man is clueless, without any confidence, and show total lack of leadership. If this man was a General, then no wonder how Zahal is losing its wars in Lebanon, and Gaza.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
''ביקורי פתע''?
ד',
17/01/05 06:55
|
שרון אמר שהוא מתכוון לעשות ביקורי פתע, כדי לראות שההנחיות שלו מתבצעות? מה פירוש האמירה הזאת? זה לא נשמע מדאיג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ספארי עזה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 06:48
|
יש להתעלם מן החיות ולא ליצור כל מגע איתם. חשמל מים ואף מזון ימומנו ע''י האום. המזון יוצנח ממטוסים לתוך שטח הספארי לאחר בדיקה שהוא עומד בתנאי-הכשרות,בתנאים סניטריים, ושלא הועברו חומרי-חבלה מוחבאים דרכו. ניהול הספארי באחריות צה''ל. מימון פעילותו בעזרת האו''ם. יש לודא שלא יוחדר נשק ואמצעי חבלה לידי החיות. אין להעביר חלקי חילוף לרכב(מניעת משאיות תופת) ולעודד את השימוש בסוסים וחמורים. אין להעביר חומרים מסוכנים מכל סוג לידי החיות. טיפול רפואי יסופק בעזרת צוותי מתנדבים שיקבלו אישור צהלי לכניסה לפעילות בתי החולים. יש להפעיל סגר מלא ולפתח אמצעים כנגד סכנות ידועות. ועוינות מצד החיות. יש להכיר בזכות החיות להתאגדות ולניהול עצמי של להקתם.ללא התערבות גורם חיצוני. אין לנסות ולאלף את החיות בכל צורה. כוחות גדולים יקיפו את הספארי וימנעו נסיונות בריחה או תקיפה מצד החיות שם. התרמות הומאניטריות נוספות אפשר להתרים על מנת להרחיב פעילויות הומאניטאריות בקרב החיות. כגון מתן צעצועים שאינם מסוכנים לחיות הקטנות שנולדות. ואם זה עדיין לא הספיק לכם. ו''מותר האדם מן החיה אין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שרון זיהה את האויב. גופים
עב''ם,
17/01/05 06:38
|
המתעופפים בחלל ועושים שמות בבני אדם. אלה גופים שאין יודע מאין הגיעו, כנראה תופעת טבע בלתי מוסברת. ועל כן יש לפתח כלים מתוחכמים ביותר למלחמה בקסאמים. לנו, ההדיוטות, נדמה, משום מה, שהם נורים בידי נאצים. אבל יכל להיות שאנחנו טועים. לא ייתכן שהמתונים באדם יירו מיני עצמים מזוהים כל כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חכמולוג
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 07:51
|
הרי אתה יודע שהחשמל שאתה מספק לבתי-חולים ברצועה מנוצל לרעה בידי מחבלים לייצור קאסמים.אז שרון ניסה למצוא דרך איך לא לסגור את החשמל שם. אז מה בעייתך? אתה לא מבין עובדה פשוטה שהמחבלים נמצאים בתוך אוכלוסיה אזרחית ומשחקים משחק סכום אפס. בו אין מנצחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הוא זורע לנו חול בעיניים. הוא
גדי,
גוש דן,
17/01/05 06:34
|
איננו מתכוון להלחם באויב. דמנו הפקר , הוא עבר מוטציה כמו בסרט אימה. יש להוריד אותו מיד מהגה השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זורע ? מה זה זרע ?
גיל יגיל,
17/01/05 09:38
|
|
 |
62.
old man go home
zozo,
17/01/05 05:58
|
|
 |
61.
israeli will never defete
HOMELESS,
usa,
17/01/05 05:34
|
Palestinians nationalism its is imposible there is no power on earth that defeets nationalism
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שרון נותן חסות למדינת טרור
בר כוכב,
גרמניה,
17/01/05 05:25
|
אנחנו נותנים חסות לטרור ממנים אותו ותומכים בו ובוכים .איזה מדינה היתה מרשה לעצמה לגדל ולטפח שכנים המשתמשים בטרור להשיג מטרות פוליטיות ושיהי ''ליגטימיות''ככל שיהיו . לגל הטרור שהחליט ערפת בעקבות עליתו של שרון להר הבית היו אחראים כל ההנהגה של המוסלמים ביו''ש הם יולם נושאים באחריות פלילית אם לא נתיחס בצורה כזו לעביין סופנו שנחיה עם טרור הרבה שנים כנראה שזו הבחירה שלנו לא לבכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אודות השקר שבעוצמה הישראלית.
Zigi,
17/01/05 05:12
|
אודות השקר שבעוצמה הישראלית.
עוצמה פירושה הרצון והנכונות להפעיל אמצעים שיש בידך. מי שבידו העוצמה, זוכה לחיות.
לישראל יש אמצעים, אבל אין לה את הרצון והנכונות להשתמש בהם. לו היו לישראל הרצון והנכונות להשתמש בכוחה, לא היינו מגיעים למצב בו כמה פוחחים בעזה יורים על מדינת ישראל, ופרחח קטן כנסראללה עושה מישראל צחוק על הצבול הצפוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
----זה ממש לא ניראה כך----
חיים ברשת,
י-ם של זהב,
17/01/05 04:35
|
לפי מה שניראה הקסמים תמיד יפלו רק עד למיקרה החריג הבא או שאיזה קסם יפול ברחבת השיקמים אוליי טיפה יזיז לראש הממשלה שלנו ממש אוכלי נבלות ליבם אטום לרגש של בן אנוש אויי עד מתיי תילכו עם עניים סגורות ותגידו עוד הם הם שם ברצועה בני אדם ולא חיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולטימטום
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 07:38
|
קאסם או חשמל? לא ייתכן מצב בו ישראל תספק חשמל וזה יופנה לשימוש במחרטות תוצרת עצמית לייצור קאסמים הפוגעים בה. את התשובה יתנו בצד הפלשתינאי. ותמיד אפשר להשתמש בקרח לקירור ובעצים פחמים וגפת להסקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שרון עשה מהפך חיובי בפוליטיקה
שמאלנית,
17/01/05 03:49
|
ראש הממשלה הוא האיש שהכי הפתיע אותי, לטובה, בתחום הפוליטי. האיש שרצה לפוצץ את מפקדות אשף בירדן, האיש שידע רק ללחום, פועל למען שלום. רק חבל מאוד שבקטע הכלכלי הוא אכזב קשות, כשתמך בהתעללות של ביבי במגזרים החלשים במדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הגורם לאינטיפדה .בעליה
ל"ת
להר הבית,
דוברי סמול,
17/01/05 05:27
|
|
 |
ולמי תצביעי בבחירות הקרובות?
עקב,
17/01/05 04:51
|
הידד למהפכים... לא קשה לנחש שאת השמאלנית מתגוררת הרחק הרחק משדרות... בינגו- צדקתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
...stop
Samuel Mazor,
17/01/05 03:04
|
the water and electricity to the town were the missiles are coming from... let the residents stop the terrorists
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מי זוכר ''הבלגה זה כח''
חגי,
תל אביב,
17/01/05 03:02
|
קשקוש על חוסר אונות של מנהיגים לקחת אחריות ולא לפחד לעמוד בראש ולהכריז שכל נסיון פגיעה בישראלים יגרור גביית מחיר כבד בנפש מהאוכלוסיה הפלסטינית גם בהסתכנות של הכרזה עליהם כעל פושעי מלחמה מטח של סוללת 155 לתוך העיירה ממנה משוגרים טילים ומרגמות זו הצעה מעולה אבל בפחדנותם מנהיגינו גורמים במו ידיהם לעידוד פעולות החמאס והג'יהאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב 100%
ל"ת
יוסי,
ת''א,
17/01/05 05:08
|
|
 |
54.
איך לוחם מהולל של יחידת 101
מ,
17/01/05 03:01
|
|
 |
התכוונת ל- 000
ל"ת
האינסטלטור,
17/01/05 07:39
|
|
 |
53.
ומה אם יפגעו חפים מפשע?
דובי,
17/01/05 02:49
|
אם ראש הממשלה טוען שאין מגבלות כיצד אמירה זו תתפרש ע''י החיילים בשטח? צריך לגלות איפוק ולהוכיח לעולם ששני העמים שוחרי שלום ומסוגלים להגיע להידברות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דובי אם יפול קאסם על ביתך
איציק,
17/01/05 06:20
|
אתה בטח לא תדבר כך. נוח לך לדבר על איפוק בגלל שאתה לא גר באזור שנופלים בו קאסמים. אולי תשתוק או שתבוא לגור בשדרות ואז תדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שם חפים מפשע.
Zigi,
17/01/05 05:28
|
אין שם חפים מפשע.
אם להם מותר לפגוע באזרחים שלנו - לנו מותר לפגוע באזרחים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
Maarivs new name is Al Jazeera
ל"ת
THE BIG A,
USA,
17/01/05 02:26
|
|
 |
51.
Tons of liars
Fuji,
17/01/05 01:10
|
How many liars can an average Israeli hear per day..
Lies of Sharon Lies of Bibi Lies of Peres Lies of of theLeft Lies of the Right Lies here and lies there, lies everywhere And everyone knows that they all lie
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אם היה טיב טעם לו היו קסמים
ל"ת
אהרון,
שדרות,
17/01/05 00:48
|
|
 |
49.
Sharon new name is Abu-Sheker
ל"ת
Hami-chai,
17/01/05 00:38
|
|
 |
48.
שרון עובד על כולנו בעיניים.
ערן,
דרום,
17/01/05 00:06
|
אני לא מאמין לאיש אף מילה. הוא היה שקרן ונשאר שקרן. אני מאמין לחיילים שאומרים שלא אמרו להם שום דבר חדש. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שקרן שקרן שקרן
ל"ת
ימני,
16/01/05 23:54
|
|
 |
46.
חמשיר קצר על מוסריות...כדאי..
מוטי,
רמת-גן,
16/01/05 23:46
|
שמאל יקר ערב טוב, היום תושב שדרות הלך ברחוב. קסאם מעזה לכיוונו שוגר , ואף אחד לא יודע מה יילד מחר. לטענתכם לצאת מעזה צריך , כדי שכל תושב ברפיח את חייו ימשיך. אך כמה עצוב לי לראות , שאותו הדבר אינך מייחל לתושבי גוש קטיף ושדרות. אתה נזעק רק כאשר דחפור לבית חנון מגיע , אך לא כאשר בשדרות ''שחר אדום'' מפציע. האם זוהי מוסריות בעיניך? להעדיף את חיי האויב על חיי משפחתך? צר לי אם מתחיל אתה לספר תירוצים , אנחנו עם כובש וכו' והם המסכנים. כי את המוסר הבסיסי ביותר שכחת , כי תמיד חשוב יותר אמא ואבא מכל זר אחר שלא הכרת.
קצת חומר למחשבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very nice,moti
ל"ת
ofer,
17/01/05 06:56
|
|
 |
חמשיר בנוי מחמש שורות מוטי..
ל"ת
גל,
17/01/05 05:26
|
|
 |
45.
בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בל
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
16/01/05 23:35
|
|
 |
44.
מעניין אם שרון מאמין לעצמו
Avi Ecua,
16/01/05 23:34
|
טוב, עכשיו יהיה לו את פרס ששלושה ראשי ממשלה הזהירו כנגדו. נו, עם ישראל יכול לישון בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תפונה שדרות!
מעשי,
16/01/05 23:31
|
|
 |
42.
שקרן!! כמו שמשקר בנושא פולארד
יוני,
16/01/05 23:30
|
|
 |
41.
הציבו סוללות תותחים מול עזה?
יוסי,
16/01/05 22:58
|
אם כן מדוע צהל אינו משתמש בהם? אם עדין לא עשה זאת, למה מחכים? כל מדינה נורמלית היתה מפגיזה ומוחקת את המקומות מהם מפגיזים ורוצחים את אזרחיה. כמו בגנין, כשיהיה מוכרח להגיב שרון ישלח את חיילינו לההרג, כי הרי חיי האויב יקרים לו יותר מחיי אזרחינו וחיילינו.' כי שרון=כישלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kol Hakavod. Ata zodek.
ל"ת
Moshe,
17/01/05 02:13
|
|
 |
40.
talk is cheap
ל"ת
blabla,
merkaz,
16/01/05 22:49
|
|
 |
39.
להדיח שרון השקרן מפקיר הבטחון
ל"ת
ליכודניק 111,
מי מאמין לו?,
16/01/05 22:35
|
|
 |
38.
שרון הפקיר גוש קטיף ושדרות
יוני,
גוש קטיף,
16/01/05 22:32
|
במקום להתעסק עם מחבלים החליט שרון להילחם ביהודים !!! גיבור ישראל - בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוני חמור הגרם
רני השובב,
17/01/05 01:18
|
שרון קיבל החלטה - ולידיעתך זו זכותו של ראש ממשלה, במדינה דמוקרטית. ככה מתנהלים ענינים לא הולכים לרבי. מי שנלחם זה החברים שלך מיצהר וסביר מאוד להניח שגם החברים שלך מגוש קטיף ילחמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פשוט לא מאמין לשרון!!!
ל"ת
צפצפ,
16/01/05 22:23
|
|
 |
36.
לא צריך טלפון,צריך תגובה חריפה
צפצפ,
16/01/05 22:22
|
על רצח שישה ישראלים ופגיעה בילדים חפים מפשע. שרון מפקיר את שדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע ציפציף
רני השובב,
17/01/05 01:19
|
תמיד כשאני תמה על החשבון האלוקי אומרים לי אתה לא מבין אל תתעסק, תעיז להגיד לאיש דתי שאלוהי ישראל הפקיר את עמו במהלך השואה ונראה איזה תגובה תקבל. אז שב בשקט כי את החשבון הגלובלי אתה לא מכיר ואני בטוח שיש משתנה או שניים שאינך מודע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הפך אצלך לאלוהים עכשיו.
ל"ת
יפה רני השובב,
17/01/05 05:31
|
|
 |
35.
שרון לך הביתה אתה לא מתפקד
ל"ת
מאירה,
שדרות,
16/01/05 22:21
|
|
 |
34.
I don't believe Sharon
Any more,
16/01/05 22:20
|
They can all speak to the media as much as they'd like - it's clear the army doesn't do its best
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שרון הבייתה, נכשלת בגדול.
ל"ת
צפצפ,
16/01/05 22:18
|
|
 |
32.
אז למה יש בניינים שלמים בעזה?
יהודי,
16/01/05 22:14
|
אפשר להפסיק את ירי הקסאם תוך מספר ימים הכל שאלה של רצון.
שרון מזכיר ראש ממשלה אחר שנהג להשיב אש לבניינים ריקים (כשלא היה עסוק בפירוק מנעולים) ולשדות ולהיתמם כי אין מגבלות על צה''ל
אם יפסיק ראש ממשלתנו את ירי הקסאם לשדרות יאלץ להודות שהוא יכול גם להפסיק את ירי הקסאם על גוש קטיף ואז איך יימשך הלחץ הסמולני לעקירת היהודים מגוש קטיף?
מר מויאל היקר אתה ותושבי גוש קטיף שספגו 5000!!! רקטות קסאם (למרות נבואתו של רבין ש''לא יעופו טילים מעזה'') תמשיכו לספוג רקטות בפעם הבאה תשכיל לגור ברמת השרון אם ינחת שם זנב של טיל הירי ייפסק תוך יום ...
כי לפעמים זה משנה לא רק מי היורה אלא גם על מי יורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק להזכירך יהודי עם זיכרון
רני השובב,
17/01/05 01:10
|
קצר שכמוך, שלפני 13 שנה נפל טיל באזור מגוריו של שר הביטחון דאז, מר מישה ארנס, ובכל זאת מדינת ישראל לא עשתה דבר. כמה זמן יעבור מהרגע שמדינת ישראל תתחיל להחריב את עזה (לפי רצונך) עד שאומות העולם יתיצבו בשערינו ? לכמה זמן תספיק התחמושת הצהל''חת במקרה של מלחמה ללא תמיכת ארה''ב הגיע הזמן להפסיק לדבר שטויות. גם אני רוצה לגור באור כשדים (זה שלנו לפי המקורות לא?) אבל מה לא נראה לי שזה ישים כ''כ אז בוא נתרכז במה שישים, ניצא מרצועת עזה, נשים גדר שמי שיעבור אותה שלא דרך המעבר יחטוף כדור בראש. ועל כל קאסם ? נו תשאל את החברה שלך מאיר הר-ציון (אתה עוד זוכר אחד כזה?) על גארדנל ועל אה-ראווה והרשימה עוד ארוכה. שקט ידידי לא יהיה אף פעם. אבל תנאי הפתיחה שלנו יהיו הרבה יותר טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך
לרני,
17/01/05 07:54
|
אחרי הפעולה בג'נין אומות העולם לא התיצבו בשערינו אם ישראל תפעיל לחץ מתאים על עזה אם ישראל תסגור את השערים פנימה מעזה ותפסיק לספק תעסוקה לאויביה ירי הקסאם ייפסק תשאל את אריק זה בדוק
אחרי אוסלו שמאלנים עוד מעיזים לבקש להפסיק לדבר שטויות?
איך בדיוק אתה מתכוון לתת כדור בראש לכל קסאם שיעבור את הגדר? (אני יודע שאתה מבין למה אני מתכוון בשאלה הזאת) לא חייבים להרוס את כל הבניינים שבעזה אבל אפשר להפעיל הרבה יותר לחץ הכל אינטרסים של ראש הממשלה
ואתה יודע יפה מאוד שאם לא היה מדובר בשדרות שלא לדבר על השקט התקשורתי סביב 5000 הנפילות על גוש קטיף התגובה הישראלית היתה שונה אתה יכול להתמם כמה שאתה רוצה אבל אתה יודע שזה נכון
דרך אגב לא יעזור כלום בסופו של דבר אומות העולם ייתיצבו כאן כדי לפתור את בעיית היהודים אחת ולתמיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
DAMAGE CONTROL TALK IS CHEAP
INPM,
16/01/05 22:11
|
SHARON IS READING WHAT WE WRITE HERE AND HE WILL TRY TO NOW SPIN US AS ALL ISRAEL LEADERS HAVE BEEN DOING FOR YEARS SHARON THINK THAT IF HE WILL TALK LIKE A MACHO WE ARE ALL GOING TO RESPECT HIM - SHARON IS A GIRLY MAN AND NOTHING HE SAY WILL NOT CHANGE IT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מדינה מפקירה אזרחיה
ביזיון,
16/01/05 22:03
|
|
 |
29.
Who is the best liar
David,
16/01/05 21:55
|
The one who belives to his ownl lies. In short, a very corrupted man who thinks that he the one to save his country. History is just the same play with different actors
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
למי להאמין לשרון או לקצין
בר כוכבה,
גרמניה,
16/01/05 21:48
|
לא היתי מאמין לפולטיקאי .המצב משקף את האמת טרור קסמים מרגמות אנו ניסוג הם יעברו לחזית אחרת .צריך לעשות לזה סוף ואנחנו יכולים אם נרצה .הנותן לשיכוי בינה ולעייף כח קומה יהודה והבס עמלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לפטר את הקצין המדליף מפד''מ!
ל"ת
בשם תא''ל זכאי,
16/01/05 21:47
|
|
 |
26.
Responce to Moshe
Emanuel Morgens,
USA,
16/01/05 21:39
|
What bother them smart guy is the existence of the state of Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כל הארץ צריכה להצטרף
דני,
16/01/05 21:36
|
יום אבל אצל כולנו- אי אפשר שעיר אחת תסבול בשביל כל הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשום אופן לא..
משה,
16/01/05 21:43
|
|
 |
24.
אוריקה !!!
משה,
16/01/05 21:26
|
ישבתי לי באמבטיה וחשבתי על המצב. מדינה ריבונית חוטפת טילי קסם, אזרחים חפים מפשע נהרגים, חייבים לעשות משהו, ופתאום נפל לי האסימון. יש פתרון, זול ומהיר. הבולדוזר !!!! ניישר רצועת בטחון בעומק הדרוש, נגיד 10 ק''מ. כך לא ירו עלינו יותר טילים. ישפרו את הטווח? ניישר עוד כמה ק''מ. גאוני, לא? כנראה שלא, יש פתרונות יותר פשוטים, צריך לדבר על זה עם הצד השני ולברר מה מפריע לו ומדוע הוא מתנהג בצורה כל כך לא יפה. וגם להגיד לו נו, נו, נו ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חשמל אין ייצור קאסמים.
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
17/01/05 09:16
|
עובדה פשוטה ונכונה. ברגע שאתה סוגר את מתג החשמל אז אין המחרטות עובדות. ואם לא די הרי אפשר לעבור לגנרטור והיה וקרה אז גם שם אין מספקים דלק ואם לא די הרי אפשר לייצר עם תאים וולטאיים מאור השמש-אז אתה שם את כולם על משאיות-בשלבים. והם מוצאים דרכם ללבנון כאשר הינך משאיר רצועת בטחון לקרינה גרעינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ ש ה זה מה שמפריע להם
ל"ת
אחד שמקשיב להם,
16/01/05 23:05
|
|
 |
you are right
john,
16/01/05 22:12
|
this is what every nation in the world would have done to protect its citizens
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Sharon , Mofaz, Yaalon
Chusam,
16/01/05 21:23
|
|
 |
קואליצית פושעי המלחמה בישראל
ל"ת
חן,
16/01/05 23:30
|
|
 |
22.
Citizens of Israel-Wake up
Gill,
16/01/05 21:20
|
Till when you will let corrupted politicans, egocentric and stupid politicans, take you to absurd situations. No any other country in the world would allow its citizens to be under continuos attacks. What a lousy ledership, what a shame . Sharon is the worst *leader* Israel could create.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
על מתנחלים שבאו עם כ''כ הרבה
משה,
16/01/05 21:13
|
|
 |
20.
אנחנו נרצחים כדי...
פריירים...,
פריירים...,
16/01/05 21:08
|
אנחנו נרצחים כדי לקדם את תהליך השלום.
הערבים צוחקים עלינו. אין פריירים כמו הישראלים. הערבים רוצחים בנו בשמחה, ואנחנו... שואפים לשלום. איזה פריירים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שרון שקרן
ברוך,
שדרות,
16/01/05 21:06
|
|
 |
אתה מופתע? בוקר טוב אליהו!
ל"ת
אנטישרון,
16/01/05 21:55
|
|
 |
18.
נרצחים כדי לקדם את תהליך השלום
איזה פריירים...,
שואפים לשלום,
16/01/05 21:03
|
אנחנו נרצחים כדי לקדם את תהליך השלום.
הערבים צוחקים עלינו. אין פריירים כמו הישראלים. הערבים רוצחים בנו בשמחה, ואנחנו... שואפים לשלום. איזה פריירים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מצב אבסורדי לגמרי!
י.ק.,
אזור המרכז,
16/01/05 21:02
|
א. הכל הולך לפי התוצאה ולא לפי הכוונה. זה שהקסאמים פספסו כל כך הרבה פעמים לא אמור להשפיע על תגובת המדינה המותקפת.
ב. כל כך ברור שאלי מויאל יקבל טלפון משרון ואילו ראש מועצת חוף עזה לא יקבל שום התייחסות אנושית ואישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זו כותרת מחדש העבר..
ל"ת
ע,
16/01/05 20:58
|
|
 |
15.
עם חיות לא עושים שלום.
ל"ת
Yossi,
16/01/05 20:57
|
|
 |
נכון
רני השובב,
16/01/05 21:23
|
מניחים גדר ולא נכנסים לכלוב שלהם. ואת האנלוגיה תעשו לבד. חוץ מזה אתה יודע בעלות הברית חתמו על הסכם שלום (פעמיים עם גרמניה) והגרמנים הללו נו אתה יודע חסידי אומות עולם הם לא היו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדר וגטו
Avi Ecuador,
17/01/05 15:50
|
לא עושים לבני אדם ואת החיות לא משאירים חופשי שיצודו בגן החיות שעשו לבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוי השובב, הם חתמו פעמיים כי
צפצפ,
16/01/05 22:27
|
הם הפרו את ההסכם של 1918 ורק אחרי הכיבוש הסובייטי אמריקאי ורדיפת הנאצים הם שינו את מדיניותם. באופן דומה נהגו היפנים לאחר הפעילות האמריקאית בהירושימה ונגאסקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת ?
רני השובב,
17/01/05 01:15
|
הנקודה היא ידידי המצפצף ששלום לא חותמים עם השוויצרים, שלום מעצם טבעו הוא הסכם לשינוי מדיניות בין שני גופים ריבונים. אתה יודע הפלסטינאים (וגם אבא שלי כזה הוא נולד ב1935) לא ממש ריבוניים מדינת ישראל הלכה והשמידה את התשתית של מנגנוני הביטחון שלהם, ומי יעצור עכשיו את יורי הקאסם ? יש להפעיל לחץ רציף ובלתי פוסק על האוכלוסיה האזרחית ברצועה (לעצור את אספקת המיים והחשמל למשל) ולחץ כבד הרבה יותר על הכנופיות שמסתבובבות בשטח. יחידות מיוחדות חיבות להיות בשטח 24 שעות במשך חודש ימים ותראה שזה יביא תוצאות, אבל מצד שני אף אחד לא מוכן לקחת אחריות לפעילות שכזאת כי ברגע שיפגעו חיילים תתחיל המנגינה של כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חוצפה!!
משה,
16/01/05 20:56
|
מה זאת אומרת שראש הממשלה הינחה את כל הגורמים לטפל בקסאם? למה הוא חוכה? למה רק עכשיו? זהו פופוליזם טהור שאין מאחוריו דבר. אולי יפרסם כבוד ראש הממשלה את ההנחיות המיוחדות שהוא הוריד לשטח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מר שרון, מה עשית עד היום?!
rami,
16/01/05 20:54
|
מדוע אנו מוצאים עצמנו מגיבים לאחר התקפות הטרור ולא לפניהם? השכם להורגו, הכוונה לפני שהטרור תוקף. מר שרון, במגננה לא מנצחים. הכה בהם בבוקר, הכה בהם בערב וגם בלילה. חבל שאת כל ההישגים שלהם הם הצליחו להשיג רק בזכות הטרור כך שאין להם סיבה להפסיק את הטרור אלא להגבירו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
די למות למען השלום שלך,נועמי!
To number 5,
החלום=סיוט,
16/01/05 20:53
|
הפעם האחרונה שמישהו השתמש בבטוי המאוס הזה שלך, אותו מישהו קרא כך לדוד המלך. לא ידעתי ששרון הוא דוד המלך בשבילך...
לעצם הענין, צאי לך מהחלום: עם חיות לא עושים שלום.
החלום שלכם גרם לנו יותר הרוגים מכל מלחמה...
לא מספיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פירוק התנחלות שדרות?
נס די-נור,
דרום,
16/01/05 20:49
|
מה שלא ברור מהכתבה-האם עד עתה לא נעשה הכל להגן על שדרות? מדוע לא נעשה הכל? מדוע גורמים מדיניים וצבאיים עצרו פעולות להגנת שדרות?
לגבי טענותיו של מספר 5 : שההתנחלויות הן הסיבה להתקפות רצחניות על ישובים. לידיעתך, למרות שחבריך הפלא- שטנים קוראים לכל מפעל ההתישבות היהודית בארץ ישראל התנחלות לא חוקית, הרי כל מי שמאמין שללאום יש זכות שליטה עצמית אינו שותף לראיה מדינית כשלך. ב-1956 הותקפה ישראל בידי הפידאין וישראלים נרצחו ללא ''שטחים'', והפת''ח (שפרושו כיבוש) הוקם ב1964 וקרא ל''שחרור'' ישראל מיהודים שזה 3 שנים לפני מלחמת ששת הימים ואחזקת ה''שטחים'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
במלחמת לבנון
אילן,
16/01/05 20:47
|
חיל האוויר ידע איפה הטילים הסורים נמצאו בבקעה. שרון ביקש מסוריה להוציאן ונתן להם אולטימטום. בסופו של דבר שרון הפציץ את הטילים במבצע מרהיב שכיום לומדים עליו בבתי ספר צבאיים במערב.
בחייך שרון, מה לך ולכמה מחרטות? מה פתאום זה גדול עליך? אתה פשוט לא רוצה לפגוע, נ ק ו ד ה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ספר את זה לתושבי שדרות וקטיף
ל"ת
שרון יאסון,
שרון מסוכן,
16/01/05 20:45
|
|
 |
8.
מדוע נהרגו יהודים בשדרות?
baron28,
י''ם,
16/01/05 20:42
|
שאלה לי לראש הממשלה... עד מתי תוביל אותנו בכחש? אפשר להבין,מהבטחתך למר מוייל שכנראה לא עשיתה די,עד עכשיו! איבדת את הדרך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מויאל,פשוט תיצרו גם טילים
KK,
16/01/05 20:40
|
כנראה שזה לא כל כך מסובך! שיגור כנגד שיגור. קוסם נגד קסאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שרון תהיה גבר ותצא משם כמו ברק
ל"ת
גדי,
16/01/05 20:39
|
|
 |
5.
צא צא איש הדמים !!!!!!
נועמי,
פורטוגל,
16/01/05 20:38
|
''ההצהרה'' הזאת של שרון המצטרפת לקודמותיה מתירה את הדם ותביא לים של פשעי מלחמה נוספים שישראל שקועה בה עד צוואר .. בטחונם ושלומם של תושבי שדרות, כמו כל תושבי ישראל כולה תלוי ככלים שלובים בבטחונם ושלומם של הפלשתינים וכל זה תלוי בסיום הכיבוש ופירוק כל מפעל ההתנחלויות.. כי גם ישראל לא תימלט מהאמת ההיסטורית שאומות אחרות חוו על בשרן, כיבוש מוליד התקוממות, והתקוממות מולידה דיכוי ודיכוי מוליד טירור וטירור נגדי - ובתווך חייהם של תושבי שדרות ועזה הופכים לגהינום !!! אלא שלכיבוש הישראלי נודע לא משמעות מקומית, מזרח-תיכונית - הכיבוש הישראלי מזין היום את הטירור הגלובלי כולו שמאיים על שלומו ורווחתו של העולם כולו - ולכן חובה על העולם להתלכד ולכפות על ישראל בכוח של סנקציות כוללות, עד איסור סחר עימה, ועד איסור טיסות אליה וממנה - את סיום הכיבוש כולו, פירוק כל מפעל ההתנחלויות והקמת מדינה פלשתינית - רק אז תבוא מנוחה לתושבי שדרות ולתושבי עזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי חביבתי
רני השובב,
17/01/05 05:48
|
האמת שהיו פרסומים שמדינת ישראל אחראית למה שהתרחש בניו-יורק ביום אחד במהלך חודש ספטמבר בשנת 2001. עכשיו אני מבין על מה הם דיברו. אני לא יודע כמה את מכירה את האיסלם אבל אחת האסכולות (שזוכה לתמיכה מקיר לקיר) היא :''דיר אל חארב'' או בעברית דרך החרב. ודרך החרב הוא אחד הדברים המניעים את הטרור העולמי ללא שום קשר למדינת ישראל ולפלשתינאים. יחד עם זאת היה מאוד מענין לקרוא את הגיגיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזו זכות את מרשה לעצמך להגיב
מ,
16/01/05 22:50
|
יושבת לה בפורטוגל ומטיפה מוסר לישראל ומביעה את דעתה... בושה וחרפה שליסבואה תחטוף אטום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
Avi Ecuador,
17/01/05 00:25
|
זה אותו יוסי, נועומי, חנן פריז... מושתל ערבי שנמצא בקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Naomi #5, r u crazy
Yosi,
Germania,
16/01/05 22:42
|
what are you talking about? Humanity is one thing, but do think the world has realy changed? Well, at least the Germans do not.. and one day if jews will not be cautious enough, as you oppose, the history will repeat itself.. here we can control tightly such agression processes in development, but if you will ruin the country from inside, nobody will be happen to help later.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא נעימה יא ממסיטה
המחלקה הסגורה,
16/01/05 21:36
|
את לא שמה לב חביבתנו אבל בהכשר שאת נותנת לפשעי המלחמה של אחיך הפלסטיזים (פאר אקסלנס ובאבו אבוהה פשעי מלחמה שהרי הם מכוונים את נשקיהם לאוכלוסיה אזרחית בכוונת מכוון!) את נותנת הכשר מוסרי לפגיעה באזרחי פורטוגל, שהרי גם אתם מדינה כובשת. 1000 חיילים פורטוגלים מניעים את המלחמה ואת פשעי המלחמה כנגד העם העיראקי. ואם את קוראת לסנקציות, אז גם אתם בתור. לא, אל תגידי לא, את לא רוצה שיחשבו חלילה שאת סתם מוסלמית אנטישמית דוחה, נכון? אגב, זה מהבית הגזענות או שזו האווירה בפורטוגל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
משה,
16/01/05 21:33
|
נעמי היקרה, את הטרור הגלובלי לא מזינה ישראל אלא סעודיה, סוריה וכו' שממנות טרור. לכן אין להם כסף לתרום לאחיהם המוסלמים נפגעי הצונמי באינדונזיה, או לנפגעי המלחמה בסודן.. ואפרופו העוני בשטחים, גם לאחיהם הפלסטינאים אני לא רואה איך בדיוק הם עוזרים. אולי נוח לאומות ערב שהמצב הוא כזה?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאגי
נעמי,
16/01/05 21:05
|
אין לך מה לדאוג, לצערי. אם זה היה תלוי בי. הייתי מקיף את עזה בתותחים ומפציץ אותה בלי הפסקה למשך שבוע. אח''כ הייתי נכנס עם בולדוזרים ומיישר רצועת בטחון של 15 ק''מ. אבל באמת את לא צריכה לדאוג, זה לא יקרה. שרון לא יעשה את מה שעשה אסד למתנגדי מפלגת הבעת בעיר חמה. שם זה נגמר ב 30 אלף הרוגים. הצהרות לחוד ומעשים לחוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נמאס לך להטיף וללכלך?
ירון,
16/01/05 20:52
|
אף אחד ממילא לא קורא את התגובות הפשיסטיות הנושטפות שנאה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
it is not about Kasem rockets
jkr,
canada,
16/01/05 20:38
|
It is about a sovereign country that is constantly under danger from illegal terror groups. Whether it is Hisbulla or the Palestinian. It is about a country that should every day protect the citizens not after a deadly attack. It is about a government that has the habit to come out with empty treats each time there is a deadly attack.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ומה תגיד לתושבי אופקים
איש,
16/01/05 20:35
|
אם ח''ו תצליח לבצע את זממך ולעקור את עם ישראל מגוש קטיף האם לתושבי אופקים ואשקלון שיפגעו מקסאמים לאחר ההתנקות תגיד שאין לך קשר ואתה נלחם בטרור? או שאינך דואג כי את התפקיד המלוכלך הזה תשאיר לרוה''מ הבא אחריך?
אל תקריב את חיי תושבי הדרום על חשבון עונשי המאסר המגיעים לך בגלל השוחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי מגיע למות בכבוד
שרון,
17/01/05 00:20
|
קצת רחמים - אין לך לב להפקיר אותי ואת עומרי וגלעד ככה לפרקליטות ולכלא לעת זקנה? הדם של אנשי גוש קטיף או שדרות כחול יותר משלנו, או משל הכבשים שלנו בחווה? תן להתנתק בשקט ואל תפריע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרון עובד על מויאל .עד שלא
יעקב,
16/01/05 20:34
|
תפורסם בעיתון ידיעה שכותאתה ''היהודים השתגיו תחזיקו אותם'' תמשכנה ההפגזות באין מפריע. שרון היה אמין יותר אם היה מצלצל למויאל אחרי שנתן הוראה להקיף את הרצועה בעשרות סוללות תותחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שרון יגיע על גבי המזלט הפרטי
ל"ת
זמיר,
16/01/05 20:26
|
|