 |
47.
מתפלה על צהל שמגן על זבל כזה
ל"ת
עוזי,
16/01/05 23:35
|
|
 |
46.
חולי נפש מגנים עליכם יזבלים
ל"ת
עוזי,
16/01/05 23:33
|
|
 |
45.
בעוד שנה אתגייס לצבא
חייל לעתיד,
16/01/05 22:46
|
בתקווה להגיע ליחידה קרבית. אלחם בשטחים, אשמור במחסומים, אבצע מעצרים, אבצע חיסולים, אשקיע את כל כולי בהגנה על המדינה.
בסוף יום לחימה קשה אם אחזור לבסיס ואקבל יריקות בפנים משכניי המתנחלים לא אשמור עליהם עוד. הם לא ראויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אלא יהודים, אלא?
יהודי,
16/01/05 22:41
|
מתבייש במתנחלים. ללא צה''ל הם סתם מטרות ניידות לכדורי המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
התקשורת מנסה לעשות למתנחלים
ממ,
16/01/05 21:12
|
התקשורת מנסה לעשות למתנחלים דה-לגטימציה, אז הם מחפשים כתבות נגד, המתנחלים הם מלח הארץ, ומי שמכיר אותם - יודע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לו הייתי רמטכ''ל או שר הביטחון
עורב אפור,
16/01/05 17:07
|
כבר מזמן הייתי נותן את הפקודה לסגת מכל ההתנחלויות הבלתי חוקיות.
אני בסה''כ סמ''ר אז אני לא נחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שהצבא יתפנה מכל השטחים
מרואן כהן,
16/01/05 16:10
|
אלוהים גדול שומר על המתנחלים כפי שאללה וואכבר ודואג לפלסטינים! אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
''צה''ל נסוג מיצהר'' כותרת נכונה
ל"ת
דש,
16/01/05 16:05
|
|
 |
39.
למה להמשיך להגן עליהם?
ל"ת
מ,
צ,
16/01/05 14:56
|
|
 |
38.
כל תוקף חילים הוא בוגד במדינה
נאור,
16/01/05 14:53
|
כל תוקף חילים הוא בוגד במדינה לא חשוב יהודי או ערבי צריך לירות בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד לאן נידרדרת מלחמת אחים
ל"ת
יהודי,
16/01/05 15:09
|
|
 |
37.
אם צבא עוסק בהתנכלות למתיישבים
שמעון הסנדלר,
כפר סבא,
16/01/05 14:19
|
אין לו מה לעשות ביישוב. תפקידו של הצבא הוא להגן על יהודים ולא לעשות בהם פוגרומים ולעזור לערבים. אם הצבא לא מסוגל לעשות זאת - תפאדלו - שיעיף את עצמו והתושבים יגנו על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמך כנראה כן אתה-סנדלר
מיכאל,
16/01/05 16:06
|
תלמד לקרא!!!מי שמתנכל זה המתנחלים לצבא ולא להיפך! תפקידו של הצבא להגן על האזרחים אבל לא פחות חשוב על עצמו ביחוד אם המתנכלים קוראים לעצמם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אנו לא זקוקים לצבא
הגירוש.,
16/01/05 14:18
|
לא צריכים צבא תבוסתן שמגרש יהודים מבתיהם. אם צריך נשמור על עצמנו. גם ככה כל היחידות המובחרות מורכבות ממתנחלים ודתיים לאומיים, בזמן שהקיבוצניקים עסוקים בלעשות סמים ובחורות. נקים לנו צבא עצמאי, צבא יהודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני הישיבות משרתים רק שנה וחצי
חיים,
דרום,
16/01/05 15:17
|
מסיימים מסלול ו-הופ נגמר. בלי הרבה תעסוקה מבצעית, וכל הליכלוך הזה שהפראיירים שמשרתים שלוש שנים מתעסקים בו. גם כשהם במילואים אי אפשר לסמוך עליהם יותר מדי כי הם מצייתים רק לפקודות שבא להם. ''הקיבוצניקים המסוממים'' האלה הקימו את המדינה ושומרים עליכם מאז, אז יפה מאד שככה אתה יורק להם בפרצוף. כפויי טובה שכמותכם, איך אתם מתפלאים שכל העם שונא אתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NOT WHAT IT USED TO BE
ALON,
17/01/05 06:48
|
THE MATERIAL COMMING OUT OF THE KIBUTZIM IS NOT WHAT IT USED TO BE. THE GARBAGE TODAY IS A DISGRACE TO THEIR FOR FATHERS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבות קנאים הרסו את הבית השני
אדי,
16/01/05 14:56
|
|
 |
איזה בית שלישי?
ראש פינה,
16/01/05 15:08
|
הרי אתם עושים לינץ בכל מי שאומר שצריך לבנות בית מקדש שלישי. אתה בטח מתכוון למסגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצניקים
עלי,
17/01/05 00:23
|
לפי ידיעתי בהיסטוריה השמאלנים הקיבוצניקים מאז היו הורגגים יהודים להגיע למטרות ''העליונות'' שלהם שכחתם סוגיית אנטלנא? הנח להם להמתנחלים, הם ילחמו מלחמות שלהם והצבא יכול לסגת! מי מפריע להם???????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הם הוכרזו כאויבים אז לא לפלא
ליאת,
צפון,
16/01/05 14:14
|
מי שהכריז על המנחלים האלה כאויבים שלא יתפלא שככה הם מתנהגים. ככה הם יתנהגו לכל מי שמכריז עליהם כאויבים וזו רק ההתחלה. אל אויבב מתנהגים ללא רחמים, בעיקר כשמרחמים על הפלשתינאים בתמורה. איזה עם טיפש. מלחמת אחים למען עם אחר. מטומטמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטח מחזיקה את שרביט החוכמה
ל"ת
קתרזיס,
16/01/05 14:40
|
|
 |
34.
מישהו מיצהר מוכן להגיב?
אוהבת מתנחלים,
ת''א,
16/01/05 14:02
|
אני כבר רגילה שמשמיצים את המתנחלים ופשוט לא מתרגשת אלא מוצאת כמה טוקבקיסטים משלנו שמספרים את האמת. הפעם זה נשמע חמור במיוחד, אפשר לשמוע את גירסת הצד השני לפני הלינץ' הסופי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גירשנו את צבא הכיבושגירוש של
חיים ציוני,
יצהר,
16/01/05 17:37
|
|
 |
הם נבהלו הם בהלם הם נאלמו בצדק
משה,
פ'ת,
16/01/05 14:28
|
הגיע הזמן להראות להם מאיפה הדג משתין ,חופשי חיילי צה''ל קיבלו סטירות מצלצלות ולא תמיד איפשר להגיש את הלחי השניה עד כאן עכשיו שיחפשו מי ינענע אותם , {הפעם זה נשמע חמור במיוחד} שום גירסה לא יעזור המתנחלים חרצו את דינם ושימשיכו לירות לעצמם ברגליים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עסוקים בלדרוס חיילים כרגע
חיים,
דרום,
16/01/05 14:09
|
תנסי בערב כשהם יחזרו מהסיבוב דריסות-קצינים, קצת לפני שהם סוגרים לחיילים את זרם המים והחשמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים מהדרום
רני השובב,
16/01/05 21:09
|
תגובתף זכתה לתמיכה מקיר לקיר. חד שנון צלול ופוגע חזק ואמץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
להפציץ את החולירות מהאויר
רפול,
המרכז,
16/01/05 13:59
|
מי שפוגע בחיילים שמגינם עליו ומסכנים את חייהם . ראוי שיכחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שלא ישמרו עליהם! שידאגו לעצמם!
ל"ת
אבי,
16/01/05 13:48
|
|
 |
31.
הצבא מפקיר גם את שדרות
ציפוש,
קיבוץ געש,
16/01/05 13:44
|
וזה לא רק ביצהר ובשדרות. ובקרוב גם כאן התושבים יצטרכו להתמודד לבד מול החברים של תומכי ההתנתקות ושונאי היהודים. צריך להודות שהצבא והדרג המדיני אימפוטנטים והדם שלנו ימשיך לזרום אם לא נגן על עצמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
התעללות בערבי-כנסו
גיא,
בית אלפא,
16/01/05 13:43
|
|
 |
29.
צה''ל הרופס בורח
דודו,
רמת אביב,
16/01/05 13:40
|
מכל מקום בו הוא נתקל בהתנגדות.
חיילים בצבא העלוב הזה ברחו מילדים ערבושים יחפים וחמושים באבנים באינטיפאדה הראשונה.
הצבא העלוב הזה ברח מלבנון עם הזנב בין הרגליים.
הצבא העלוב הזה ברח מקבר יוסף עם הזנב בין הרגליים ותוך כדי הפקרת חייל.
הצבא העלוב הזה בורח מיצהר שם כמה ילדים ונערות הצליחו להכניע אותו.
נראה לכם באמת שהצבא העלוב הזה יצליח במשימת גירוש היהודים מקטיף ומצפון השומרון? הצחקתם אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ITS NOT THE ARMY
ALON,
17/01/05 06:51
|
ITS THE DIRTY POLITICIANS THAT DICTATE THE ARMYS ACTIONS. ONLY A REVOLUTION AGAINST A CORRUPT POLITICAL SYSTEM AND POLITICIANS WILL SAVE US.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא הצבא העלוב הזה
בוגי,
16/01/05 22:48
|
היית עכשיו מתפקד כשטיח כניסה של איזו משפה ערביה שהייתה גרה בבית שלך עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור ג'ובניק - אני מסכים איתך
ל"ת
מי אתה בכלל ?,
16/01/05 15:10
|
|
 |
28.
טעות קשה
עודד ב,
16/01/05 13:36
|
ההתקפלות הזו של הצבא היא טעות קשה. באם יש כאלה הפוגעים בחיילים או ברכוש הצבא יש לעוצרם לאלתר בהאשמה של ניסיון לפגיעה בביטחון המדינה . פורעי חוק הם פורעי חוק ול משנה לאיזה קשת פוליטית הם שייכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ther is the limit
Yosi,
Germania,
16/01/05 13:33
|
what come next. Many just criticise Israelis abroad, but how can it be that someone that was himeself in such units and fought to the death on some hills somewhere, will watch and see that hate and political indifferences like what is going in IL in the past decade almost? Unbelievable.. it hurts to read that. A Jew subbotaging a vehicle of the
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לאנשי יצהר קראו התגובות ותבינו
ל"ת
hagay1,
16/01/05 13:29
|
|
 |
כך לא תצליחו במטרה
פרסומאי חשוב,
16/01/05 20:01
|
אתם עובדים בשיטה יותר מדי פרימיטיבית. אלה כותבים תגובות קשות - ואלה מזמינים את המתנחלים לראות מהן שהעם נגדם. אז כל בר דעת (הרי לא כולם מטומטמים כמוכם) יבין מייד שזוהי בדיוק המטרה: דה-מורליזציה; מלחמה פסיכולוגית; שאיפה לגרום למתנחלים להרגיש שהם קבוצה קטנה ומבודדת,והעם נגדם. זה חלש! כך לא תצליחו! תגידו למעסיקיכם שימציאו משהו יותר חכם ומתוחכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שאלוהים ישמור עליהם ולא חיילים
אלי,
16/01/05 13:29
|
נראה אותם סומכים על אלוהים שישמור עליהם מהקסאמים.
חחחחח. הם יברחו אחרי שנייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
להוציא את הצבא מכל ההתנחלויות!
ל"ת
רן,
16/01/05 13:28
|
|
 |
23.
יצהר
יהודי,
ארץ ישראל,
16/01/05 13:27
|
כמי שמכיר את יצהר ואנשיה, צריך להיות ראש ממשלה ושר בטחון חולני שיצליחו לגרום למתיחות בין אנשי הישוב ולבין הצבא רק הכפשה אין-סופית של שתושבים ושיסוי של הצבא, כנגד החוק, באזרחים היה יכול להוביל לנתק הזה. אם הצבא מנתק תשתית מן האזרחים, כשמדובר בתשתית אזרחית, אזי האזרחים מרגישים שהצבא הופך לאויב, וצריך לשרת את עצמו. מי ששילח חיילים לפרק בתים, צריך למצוא בית אחר לחיילים. ישוב לא צריך לארח צבא שמתפקד כאויב, ומאיים על אזרחים בנשק חם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק, אם לא הבנת
גם יהודי,
16/01/05 22:50
|
המתנחלים ניתקו תשתית לצה''ל - לא ההפך.
תושבי יצהר אינם ראויים להגנה של חיילי צה''ל.
ולכל החיילים - אני גאה בכם! שמרו על עצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
צריך לפנות את החיילים מפגיעת
טוב מאוד,
16/01/05 13:27
|
מתנחלים כאלו, כמו ביצהר. שאלוהים ישמור עליהם ולא חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב שלאלוהים נמאס
הנביא,
16/01/05 22:51
|
מהכוכב הקטן והעלוב שאנחנו חיים עליו.
כי איך תסביר ילדים יהודים, מתנחלים, שנטבחו במיטתם על ידי מחבלים? אם אלוהים לא עוזר, אז מי כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לדראון עולם
אריה,
רמת-גן,
16/01/05 13:21
|
הכבוד והתהילה ללוחמי גד'890. הבוז והגיהינום לפורעים כפויי טובה מיצהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כפיות טובה וחוצפה
חיים חשובים,
יותר מאדמה,
16/01/05 13:20
|
המתנחלים מנתקים עצמם מכלל הציבור בישראל.
איפה נשמע בתולדות המדינה, שיישוב יהודי מתנכל לחיילים השומרים עליו?!
כפפות המשי והקריצות השילטוניות למעבר על החוק בעשרות השנים האחרונות גרמו לציבור המתנחלים לחשוב שהם מעל לחוק.
מתקשה להחליט האם זו סתם חוצפה וכפיות טובה או שמא זה פתטי. שהרי למרות המליטנטיות של המתנחלים - ללא הנוכחות הצבאית המאסיבית בשטח הם לא היו שורדים שם עוד יום אחד. יש למישהו ספק שבמצב הדברים הנוכחי, אם צה''ל יצא מעזה או מיו''ש המתנחילם לא ישרדו שם יותר מכמה ימים?
כמה מתנחלים וחיילים השומרים עליהם צרכים למות כדי שהם יבינו שהם נמצאים שם בזכות החיילים המגינים עליהם. החיילם הם חומת המגן שלהם, השומרת עליהם גם פיסית וגם על הלגיטמציה שלהם.
אם מגמה זו תימשך ואף תחריף, יטיבו לעשות הקברניטים אם יודיעו למתנחלים שבתאריך מסוים כוחות צה''ל יצאו מהשטח ולא יוסיפו להגן עליהם. אני רותה לראות כמה מהם יחליטו להישאר. תחשבו על זה בפעם הבאה לפני שאתם מתנכלים לחיילים המקריבים את חייהם למען משיחות השווא של תאוות ארץ ישראל השלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
החלטה נבונה
יפה,
מרכז,
16/01/05 13:20
|
החלטה נבונה מאוד להוציא את החילים מיצהר יש גבול כמה כיעור אפשר להפיל על החילים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא מגיע להם שישמרו עליהם
עודד,
ישראל הטובה,
16/01/05 13:14
|
ריכוז של חולי נפש, שידאגו לעצמם. אנחנו שולחים את הילדים שלנו לשמור עליהם למרות שזה נוגד את תפיסת עולמנו ולמרות שהם מסכנים את חייהם למען המתנחלים זה היחס שהם זוכים לו. פשוט בהמות!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך טובות
דוד העברי,
כפר תפוח,
16/01/05 13:54
|
אנחנו נסתדר יותר טוב בלי העזרה שלכם. אם לא היה צה''ל בשטחים לא היו כאן גם ערבים מכיוון שהינו מגרשים אותם מזמן. תודה ובהצלחה אם הדו קיום ביפו וצפון תל-אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה פתאום לשמור על המחבלים הללו
אסי,
16/01/05 13:13
|
יתכבדו המחבלים היהודים, וישמרו על עצמם מהמחבלים הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לפנות את חיילי צה''ל מהתנחלויות
ביבי,
16/01/05 13:10
|
שהסרבנים למינהם ישמרו שם !! תהילים נגד טילים + חב''ד נגד חילונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קומץ...
אובי1,
16/01/05 13:09
|
הצבא יכול להמשיך לנתיחס על המטורפים האלה כקומץ, אבל ביום הפינוי יראה את ה''קומץ'' הזה שוטף אותו כגל של טרוף ושנאה...צריך להשאיר אותם שם עם הפלסטינים שיסתדו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין תגובה 1 לטובתם כולם בגנותם
משה,
פ'ת,
16/01/05 14:01
|
מתנחלים ליכלכתם אותה ובגדול העם מתעב אותכם ובצדק תתחילו לעשות חשבון נפש , לא מגיע להם שישמרו עליהם עודד, ישראל הטובה, 16/01/05 13:14 מה פתאום לשמור על המחבלים הללו אסי, 16/01/05 13:13 לפנות את חיילי צה''ל מהתנחלויות ביבי, 16/01/05 13:10 שיפסיקו גם לשמור עליהם אני, בתוך המדינה, 16/01/05 13:05 תושבי יצהר-גרועים משונאי ישראל מיכאל, 16/01/05 13:04 למה הצבא ימשיך להגן עליהם?! ל''ת למה?, למה?, 16/01/05 13:03 כל הכבוד צה''ל לא ברח שן תחת שן משה, פ'ת, 16/01/05 13:01 למה לאבטח ישוב לא חוקי לא פראייר, 16/01/05 13:00 הגיע הזמן!! הדס, 16/01/05 12:59 ככה לעשות בכל הרצועה!!! מאיר, 16/01/05 12:58 ותקנו אותי אם אני טועה.. גידי, 16/01/05 12:58 תגידו אתם לא חושבים שכדאי להתנגד להתנתקות?..חשבתם מה יקרה שכל המטורפים הללו שמסתובבים בהתנחלויות יעברו לגור בתוך הקו הירוק? לא צריך להגן עליהם בכלל חיים, דרום, 16/01/05 12:55 יצהר, חלאות של יהודים אבא ללוחם, 16/01/05 12:53
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה חשובה, כנסו
אוהב לשאול,
16/01/05 19:47
|
|
 |
מחפס שיזרקו לך עצם, טוב קח שקל
ל"ת
משה,
פ'ת,
17/01/05 12:00
|
|
 |
14.
Leave them alone !
Shafui,
Israel,
16/01/05 13:07
|
Leave these zealots to rot in their own cesspool, let the Palestinian take care of them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שיפסיקו גם לשמור עליהם
אני,
בתוך המדינה,
16/01/05 13:05
|
המתנחלים הם חבורת פורעי חוק, העושים ככל העולה על רוחם! ממש מגעילה ההתייחסות שלהם אל החיילים - כשנוח להם הם רוצים שהחיילים ישמרו עליהם, אבל כשזה פועל נגדם - אין להם אלוהים! אז שישארו שם ושגם ישמרו על עצמם. לא מגיע להם לקבל שום דבר מההמדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תושבי יצהר-גרועים משונאי ישראל
מיכאל,
16/01/05 13:04
|
אם זה היחס שנתנו התושבים לאלה ששמרו עליהם ,זו כפיות טובה ומבחינתי אינם טובים יותר מהפלסטינאים. לא שמעתי את ראשי יש'ע מגנים התנהגות מחפירה כזו.ידוע לי כי זה אינו הישוב היחידי שהתעמר בחיילי צה'ל ,הצעתי לרמט'כל - בכל ישוב שבו יתנכלו לחיילי צה'ל להוציא משם את החיילים עד שהמתנחלים ישארו בודדים. להזכיר למתנחלים הכאילו יהודים .שאברהם אבינו היה מכניס אורחים והיה שש לקיים המצווה,מכאן אני מטיל ספק ביהדותם של אותם מתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם בכלל לא יהודים עשו להם טובה
משה,
פ'ת,
16/01/05 13:48
|
ויהדו אותם ליפני שהעלו אותם ארצה, נו שכחתם שנסעה משלחת מהמועצה הדתית לפרו ולבוליביה על מנת ליהד גרים הומלסים עם שיער פרא משועממים פאנטים שרוצים לעלות ארצה אז הביאו אותם ומה צמח לנו עשב שוטה ירקו לבאר ששתו וממשכים לירוק עבד כי ימלוך שגובלת בכפויות טובה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה הצבא ימשיך להגן עליהם?!
ל"ת
למה?,
למה?,
16/01/05 13:03
|
|
 |
10.
תקשורת סייענית אוייב
יהודי מפוכח,
16/01/05 13:02
|
שמנסה להסית ולהבעיר מלחמת אחים רק לראות את הכותרות וההתלהבות לסכסך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יהודי מפוכח
אדי,
16/01/05 14:09
|
|
 |
נו... באמת..במה אשמה התיקשורת
מיכאל,
16/01/05 13:57
|
האם בזה שמדווחת אמת על המיתנחלים?(אגב לא רק עליהם גם על השמאל)התיקשורת היכתה את חיילי צה'ל,התיקשורת ניתקה את המים ללוחמים ששמרו על יצהר,התיקשורת פינצ'רה את כלי הרכב הצבאיים ששמרו על יצהר! ייהודי(?)מפוכח-תיתפקח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למה רק מיצהר,מכל ההתנחלויות
אמנון,
ירושלים,
16/01/05 13:02
|
|
 |
8.
כל הכבוד צה''ל לאברח שן תחת שן
משה,
פ'ת,
16/01/05 13:01
|
וכך צרכים להתנהג לכפוי טובה , צה''ל מגן צה''ל נילחם צה''ל נפגע ומי הפוגע לא פחות ולא יותר המתנחלים , ועשיו תוכלו את הדיסה שבשלתם לעצמכם תמשיכו לירות לעצמכם ברגליים טוב אתם , באים להציל אותכם ואתם מפנצ'רים גלגים מניאקים חוליגנים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה לאבטח ישוב לא חוקי
לא פראייר,
16/01/05 13:00
|
דרך אגב - אני ימני - ואני לא הייתי מעוניין להיות המסכן שנשלח לשרת שם במילואים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הגיע הזמן!!
הדס,
16/01/05 12:59
|
כל הכבוד לצה''ל. סוף סוף התעוררו. סוף סוף יכולתי לקרא כתבה שמחזקת את דעתי על כך שצריך לצאת משם ומהר. מי שרוצה יכול להישאר מאחור. השלב הבא יהיה שצהל לא יגן יותר עליהם ויחזור לגבולות ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת בטח רוצה שהם ישמרו עליך?
ערבה,
16/01/05 13:50
|
|
 |
5.
ככה לעשות בכל הרצועה!!!
מאיר,
16/01/05 12:58
|
פשוט לעזוב אותם לנפשם!!! יש להם נשיא חדש, שידברו איתו! כבר כל הרבנים שלהם אומרים שלא חייבים לחיות תחת דגל מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ותקנו אותי אם אני טועה..
גידי,
16/01/05 12:58
|
תגידו אתם לא חושבים שכדאי להתנגד להתנתקות?..חשבתם מה יקרה שכל המטורפים הללו שמסתובבים בהתנחלויות יעברו לגור בתוך הקו הירוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשאיר אותם שם
אדי,
16/01/05 14:08
|
|
 |
אהבתי
אחד,
16/01/05 13:59
|
|
 |
מה יקרה?
אמא ללוחם,
16/01/05 13:49
|
אודה לך אם תספר לי מה יקרה אם הם יעברו לגור בתוך הקו הירוק? בטח גם משם ירצו להוציא אותם ויגידו להם שזה לא ביתם מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צהל מתקפל בלחץ המתנחלים
פרחיה,
16/01/05 12:55
|
איני מצטערת לרגע שצהל מתקפל ומצמצם את נוכחותו בהתנחלויות. אך האין זה חייב להדליק נורה אדומה ולאותת לאזרחי ישראל שצהל צבא מובס מבית, שלא הפלשתינים הם שמגרשים את חיילינו אלא המתנחלים. צהל יכול לאויבינו מבחוץ אך נכנע לאולטימטום של המתנחלים, בנינו היקרים. והם ממשיכם לתקוף את צהל, להמריד נגד הממשלה ולכנות את החלטות הכנסת בלתי לגיטימיות. אך אל דאגה. צהל ימשיך להגן גם על אלו שפוגעים בו. מין מזוכיזם יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא צריך להגן עליהם בכלל
חיים,
דרום,
16/01/05 12:55
|
אוכלוסיה שתוקפת חיילים, זורקת עליהם אבנים, מחבלת ברכבי הצבא וגם מקללת את החיילים הישראלים בקריאות ''נאצים''. נשמעת לי כמו אוכלוסיה פלסטינאית. צריך להוציא משם את כל החיילים (גם המילואימניקים המסכנים בש''ג) ולהשאיר אותם עם אחיהם הפלסטינאים. צה''ל הוא צבא ההגנה לישראל, ולא שק החבטות של המתנחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך יפה אמרתה
ל"ת
עוזי,
16/01/05 23:40
|
|
 |
אני איתך
יסמין,
16/01/05 13:15
|
|
 |
1.
יצהר, חלאות של יהודים
אבא ללוחם,
16/01/05 12:53
|
לא איכפת יהיה לי אים ישחטו שם את כולם בכל הרצינות, עם ישראל ירוויח בגדול, הם מתעללים בלוחמים ששונאים אותם הם יורקים עליהם מקללים וקוראים לעברם נאצים, מנסים לדורסם, ומנתקים את המים והחשמל לפלוגת בני, וזאת מעדות חיה מהשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כול מילה
ל"ת
עוזי,
16/01/05 23:39
|
|
 |
למה לרדת לרמה כזו?
אמא ללוחם,
16/01/05 13:46
|
האם זה מה שיעשה לך טוב? לראות יהודים נרצחים? אני לא חושבת שאתה באמת רוצה את זה. לא משנה מי האדם שמאחורי ההתגרות - לא צריך לתת לאף אדם גזר דין מוות. מי שמך שופט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל1,2,3,3,5,6- הגזמתם-
ענת,
ת''א,
16/01/05 13:27
|
זו באמת שאלה, והמתנחלים הם אנשים כמוני וכמוכם, אל תתיחסו אליהם כחיות מבני עמנו הם. ואם אתם יודעים לקבל דעתו של אחר כדאי שתבדקו אתם את עצמכם ושאלת פתיחותכם. באשר לדעתי- כן אנחנו צריכם להתפנות, אבל כואב לי על אלו שהקימו שם את ביתם. אני מבינה אותם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לענת
רחל,
16/01/05 19:41
|
גם לי כואב מאוד מצורה ברברית של תגובות השנאה. אלא שאותי מרגיעה מקצת את המחשבה שמי שכותבים כך אינם יכולים להיות אנשים פרטיים כמוני וכמוך (שהרי זה דבר ממש תת-אנושי), אלא סוכני שירות מסוים שמקבלים ממנו משכורת על עבודתם. הבעיה הממשית אינה בהם אלא במי ששולח אותם לעשות דבר שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לענת
יוסף,
16/01/05 14:26
|
|