 |
26.
נוחי אני לא סובל אותך אתה זבלה
ל"ת
חייל של נוחי,
01/05/06 20:20
|
|
 |
25.
את הכלובים לתת מתנה לח''כ
דלילה,
גוש קטיף,
20/02/05 14:23
|
איזה בושה לשים אותנו בכלובים למלחמה נורמלית של כל אדם שרוצים לגש אותו מהבית עם אקדח על הראש תתביישו לכם אין אפילו מילים מתאימות ללעג שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
יהודי לא מגרש יהודי
צבי נשר,
20/02/05 13:53
|
ממולדתו וביתו תוך מתן דוגמא לכל האנטי-שמיים בעולם כאשר יראו חיילים הורסים בתי כנסיות ומחללים בתי קברות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אתם פשוט לא מכירים
מי ששרת בצה''ל,
מרכז,
16/01/05 13:42
|
אף מתנחל לא יירה, תראו איפה הם בצבא. דוקא הם אלה שמשרתים בצה''ל ועוד ביחידות המובחרות הם אלה שמסכנים עצמם להגנת העם! אל תציגו אותם באור כה שלילי די לתעמולה זו נגד ההתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אל תבנו עלי
אורי,
סתם חייל מיל,
16/01/05 10:16
|
אני עושה מילואים כבר עשרים שנה תמיד באהבה ובהבנה ועם הרבה מאד הקרבה אבל לגיוס הזה, שכל מטרתו ''לשחרר'' את הסדירים (ביניהם אולי גם הבן שלי...) לטובת הפינוי - אל תבנו עלי!!! אני פשוט לא בא!!! לא חותם על שום עצומה, פשוט לא בא וזהו. אני מקווה שהבן שלי גם ישתמט, או יסרב, או ימצא כל דרך לא לעשות את המלאכה הבזוי הזאת. לא בשביל זה התגייסנו לצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התעוררו
חיים,
תל אביב,
16/01/05 10:08
|
|
 |
20.
מדינה של זבל, ממשלה זבלית
מדינה של זבל,
15/01/05 23:05
|
זבל של אנשים. מדינה דפוקה לאנשים דפוקים. להתנתק לאמריקה, עכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גם אני אסרב לטרנספר
ל"ת
שריונר,
15/01/05 21:39
|
|
 |
18.
במקום להילחם ברשות - מתנתקים
יוני,
15/01/05 19:04
|
|
 |
לא מתנתקים
ל"ת
מוחקים,
15/01/05 20:14
|
|
 |
17.
שבועה
קצין קרבי,
במיל,
15/01/05 15:44
|
רק פעם אחת ,רק לדבר אחד נשבעתי במשך כל ימי חיי אינני דתי כי אם חילוני מלידה ומבית אשר מאמין בכיבוד הזולת סבלנות וסובלנות .רק פעם אחת נשבעתי בחיי למקום שבו גדלתי התחנכתי וספגתי בו את ערכי נשבעתי להגן ,להגן על המקום בו אני חי על מדינתו של העם היהודי הייתי מוכן להקריב את נפשי על המזבח לטובת האוכלוסיה אני ורבים כמוני .אינני מתנגד לפנוי ..אני אפילו חושב שאנחנו לא צריכים להיות שם אין לכך שום סיבה לדעתי. כמו שאין סיבה להדחת קצינים וחיילים שאינם מוכנים לבצע את המשימה הזו .הם עדיין יכולים להיות קצינים בצבא ולשרת את המדינה היטב כמו כל אחד אחר .משה קפלינסקי באמת גיבור ישראל כל חייו חי במסגרת הצבא אין לו מושג מה זה להיות אזרח במדינת ישראל ולקום פעם בשנה ללכת לשירות מילואים של 30 יום להפרדאמונים אשר מחליטה לשחרר חיילים אלו משירות מילואים פעיל בגין סירוב פקודה ...אני מתבייש להיות קצין בצבא ומדינה כזו מצידי הרמטכ''ל יכול גם לקחת את דרגותיי בסה'' מהמשפחה האישה והילדים שהיא סיטואציה קשה כשלעצמה ...ועדיין אותם חיילי המילואים המתנגדים לביצוע המשימה מתיצבים ומבצעים אותה בגאוה כמו שבטח אין לו מושג מה זה להיות בפינוי הבית של בן משפחתך ,בן דודך באיזור זה או אחר בארץ ..זוהי בושה בושה למדינה שלה נשבענו כ המשפחה שלי תהיה מאושרת יותר כשאני לא אבצע שירות מילואים ואסכן את עצמי .ולגבי השבועה...כשישראל תהיה במצב מלחמה ...בחשש לקיומה ...אני אמלא את השבועה היחידה אליה נשבעתי בכל ימי חיי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100%
אבי,
באר שבע,
15/01/05 20:26
|
גם אני קצין במילואים וחושב שאין מקום לשחרר את הקצנים האלו מהצבא. הם לא מסרבים לשרת אלא לבצע פקודה שדגל שחור מתנוסס העליה גם עם אני מסכים לפינוי. עד כה לא שמענו שום ראשות משפטית שטענה אחרת. ברור לכולנו שאם היה מדור בפינוי של ישוב ערבי אזי מיד כל המתחסדים היו מגדירים זאת כפעולה בלתי חוקית! אם כך מדוע אין רשות משפטית אחת הקמה להסביר ולתמוך בפקודה שכזו?
נשבענו להגן על המדינה ואזרחיה ולא לסתימת פיות. מה המשמעות שלאזרח כמוני אסור לחתום על עצומות. למה בגלל שתרמתי למדינה את מיטב שנותי והפכתי לקצין במילואים אסור לי לחתום על עצומות?
שיקום היועץ המשפטי ויגן על הקצינים האלו בכך שיסביר שיש להם זכות דיבור וכן יסביר לכולנו מדוע פקודה זו היא חוקית כדי שביום מהימים לא נועמד כולנו בפני דין ונומר שזו היתה הפקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אם הם מעדיפים שהחמאס יפנה אותם
אז בבקשה...,
15/01/05 14:25
|
למה להטריח את צהל? צריך לעדכן אותם מתי צהל יצא מעזה ומי שרוצה להשאר- שהחמאס כבר יפנה אותו או שאולי , מי יודע- הם יחיו בשלום לצד הערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעדכן כבר:החמאס יפנה גם
שייח יאסין זצ''ל,
15/01/05 20:39
|
אנטישמים יהודים- לים. כדורי החמאס למרות כמיהתך, לא ינותבו רק למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כמה אנחנו חמורים
koby,
מעלה אדומים,
15/01/05 14:02
|
שלום לכולם אני קובי ואני חושב שאנחנו חמורים ביותר לא פלא שקורה לנו מה שקורה לנו כעת כל הפיגועים הרציחות והטרור כי המילה היחידה שיש לי להגדיר את היהודים הי מטומטמים ושלא תבינו לא נכון אני יהודי גאה אבל חושה שאנחנו האבא של החמורים טיפשים מטומתמים אהבלים בעצם אן לי את המילה המדויקת להגדיר את ההיתנהגות שלנו אז תמשיכו כך אחים שלי תמשיכו לפנות לשבור להרוס את המדינה כי הפלסטינים לא האויבים שלנו האויבים האמיתיים שלנו הם אנחנו בעצמנו אז בבקשה תמשיכו לפנות מתנחלים ועד ועוד יום יבא ואנו נילמד ונבין כמה אנחנו חמורים. קובי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פחות דיבורים יותר מעשים
הג'ינג'י,
15/01/05 13:37
|
במקום לדבר על איום במאסרים צריך להתחיל לממש איומים אלה. וכבר עכשיו להפעיל קנסות גבוהים ועונשי מאסר מרתיעים נגד מתנחלים שהפריעו בפינוי המאחז האחרון. בלי הרתעה מעשית מוקדמת שום דיבורים ואזהרות לא יעזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוף הדמוקרטיה המעצבנת הזאת (או
ל"ת
מה שנשאר ממנה),
15/01/05 20:41
|
|
 |
13.
להגן על החיילים מירי המתנחלים
עוז מעוז,
15/01/05 13:33
|
עצימת העיניים מפני התרחיש הוודאי שבו קומץ מתנחלים יפתח באש נגד חיילים היא טעות קשה. יש להכין את החיילים גם לתרחיש הזה. לצייד אותם באמצעים להתמודד מולו. והכי חשוב - נחישות, נחישות ועוד פעם נחישות. בהצלחה בפינוי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכי פשוט-שהחיילים יירו ראשונים
ל"ת
אבישי רביב,
15/01/05 20:42
|
|
 |
12.
ניתן להיתאמן על המתנחלים ולכסח
משה,
פ'ת,
15/01/05 13:12
|
להם את הצורה ללא כל הכנה מוקדמת ולישבור להם את הידיים והרגליים ולהראות להם מי הבעל הבית כאן , תם עידן החוליגניות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים להתאמן גם על ערבי אחד
ל"ת
לשם גיוון?,
15/01/05 20:43
|
|
 |
11.
הדמוקטיטורה הישראלית
צפצפ,
15/01/05 12:50
|
הבירוקרטיה הישראלית בונה מיבנה חוקי של דיכוי החושב אחרת ומישתווה בהתנהלותה לזו של רוסיה בימי סטאלין. דבר הנובע מהאחידות המחשבתית (השמאלנית) ונטיית הבירוקרטיה להגן על עצמה, כך הממשלה, בתי המשפט, המשטרה והצבא ניכנסים להלך מחשבה אחיד הסותרכל הגיון בסיסי: הממשלה עם חוקי ההתנתקות : שלוש שנות מאסר לנכנס לישובים, הצבא עם רדיפת החיילים שפותחים את הפה, בתי המשפט אם עיוות הצדק (הנשיקה של טרימבובלר היא סיכון ביטחוני) והממשלה עם התרגחים המסרחים החדשים. אין לי שום אמון במוסדות השלטון הנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יש לי חדשות למפקדי צע''ל.
אוי, כמה אתם,
תמימייייייים,
15/01/05 12:41
|
את רוב המאמץ תשקיעו מסביב לגדר של עזה ובכל הכבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אחרי דברי שרון, אולמרט, סנה,
יהודי ששונא תוכ,
ניות הזויות,
15/01/05 12:34
|
ואבו וילן, ש''הימניים'' מביניהם מדברים באלימות והשמאלנים מדברים על שפך דם ממש, חובה!!! חובה לסרב!!! לפקודת הטרנספר. מי שמבצע את הפקודה, שש לשפוך דם. פשעו לא יסולח.
אבל שהממשלה וצה''ל לא יבנו על ציות או אי ציות לפקודה. מאות אלפי אזרחים, כמוני, מתכוננים ליום הצו. לא ניתן למלך העבריין את מבוקשו. למכור אותנו, עם ישראל, בעבור חופן שקלים הוא ייסר אותנו בשוטים (המון שוטים), אנו נייסר אותו בעקרבים. עד שיילך הביתה וייעלם בערפילי ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אם יתירו למתנחלים לא מקומיים
להגיע-יש להתיר,
גם לתומכי,
15/01/05 11:43
|
|
 |
לתומכי הגירוש יש נציגים במערכת
חילוני מהשרון,
15/01/05 20:46
|
המשפט, ה''ביטחון'' והתקשורת. למה לך להתאמץ להגיע לשם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אתה המצנזר הודעות תישפט
יהודי,
15/01/05 10:38
|
על מה שאתה עושה למרות שקיבלת הוראה ממשרדו של הדיקטטור וזה יהיה מאוד בקרוב יש לוג של כל הפעילות באתר ונאתר אותך בקלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רק משאל עם ימנע קרע נורא בעם
מנא מנא,
15/01/05 10:09
|
שרון מוליך את העם לאסון ולקרע נוראי. אין לממשלת שרון - ביילין שהוקמה בתמיכת הערבים מנדט לבצע טרנספר ביהודים. רק בחירות חדשות או משאל עם ימנעו קרע נוראי בתוך עם ישראל. כל מי שחושש ממלחמת אחים ומפגיעה של סרבנות המונית בצהל - חייב לקרא לבחירות חדשות או משאל עם שרק בו יוכרע האם ללכת להתנתקות או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הכל קשקוש לא חתמתי אך לא אציית
לא אגרש יהודים,
חייל,
15/01/05 10:06
|
וכמוני יש רבים מחברי ואני בכלל לא דתי (התגובה נכתבת בשבת). התגייסתי לצהל כדי להגן על יהודים ולא כדי להלחם נגדם לשמור על יישובים ולא להרוס אותם. אתייצב לכל משימה שאקרא לה למלחמה באויב אך לא אתייצב למשימה של פגיעה באחים יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
סירוב
קזקט,
הוד השרון,
15/01/05 10:01
|
אם בגרמניה היו מסרבים פקודה לא היו נהרגים כל כך הרבה יהודים לכן מסכנה שצריך לסרב פקודה כשהפקודה מסכן את עם ישראל וזה פקודה של דיקדתור ולא חוקית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תעמולה מיותרת של הממשלה
רחלי,
חומש,
15/01/05 09:09
|
ממש נפלא,למלא את העיתונים והטלויזיה בתעמולה נגד המתנחלים כדי שיהיה להם יותר קל לסלק אנשים מהבתים שלהם. נהיינו מדינה קומוניסטית מי שלא מסכים עם השלטון יורים בו. אני מתנחלת ואני יודעת מיד ראשונה שאין בכוונת היישוב כולו לירות בחיילים הבנים והבנות שלנו גם חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל הנבלים רצים לסרבנות במלכות
אזרחית,
15/01/05 09:03
|
לא זקוקים לכמותכם בצה''ל !! אתם אפסים ! לא המצפון מדריך אתכם !! אלה הרייטינג ,והפחד, הם מפחדים מהרבניםםםםםםםםםםםםםם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סתימת פיות
משה,
חיפה,
15/01/05 08:10
|
אני יכול להבין שאפשר לאסור על חייל בסדיר לחתום על טופס פוליטי כלשהו אבל לאסור על חילים במילואים משמעותו שכל אזרח כמעט לא יכול לחתום על עצומה כזו וזה הופך מדינה זו למדינה של משטר צבאי כמו בכמה מדינות אפלות בעולם זה. זה המשך הדרך לחורבן המדינה. זה התחיל ביצירת בעיות חברתיות בגלל פערים כליכליים אדירים כתוצאה משחיטות ורדיפת בצע וממשיך בסתימת פיות. מי שיחתום ילך לכלא בדיוק כמו אסירי ציון ברוסיה. תשאלו את שרנסקי. נ.ב סביר להניח שלא יפרסמו תגובה זו כמו תגובות אחרות למרות שאין פה שום הסתה למעשה כלשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Only when on duty
Citizen,
15/01/05 14:05
|
I believe the article doesn’t explain it well. It’s relevant only when in ACTIV army duty or when trying to use there military rank for this purpose.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראת את הכתבה?
אסף,
15/01/05 12:37
|
מדובר על שירות מילואים *פעיל* (כלומר - במהלך תקופת המילואים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק והנה פרסמו
ל"ת
סימה,
15/01/05 11:18
|
|
 |
הבנת הנקרא ידידי
הבנת הנקרא.,
15/01/05 11:16
|
''פקודות המטכ''ל הנשכחות שאוסרות על חיילים בסדיר או בשירות מילואים פעיל..''
משמע, חייל מילואים שאינו בשירות מילואים פעיל, יכול לחתום על מה שהוא רוצה, בעיקר משכנתאות, ערבויות וכו'. קאפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהפוך על הפוך
פרחיה,
15/01/05 11:06
|
אתה צודק שהדרך לחורבן המדינה עוברת בפינוי ההתנחלויות, אך לא בשל מה שאתה מכנה סתימת פיות לאזרחים. חיילים במילואים הם אזרחים אך אם הם מציבים תנאים לשרותם במילואים חייב צהל לסלקם ממערך המילואים, ממש כשם שנהג בסרבני שרות בשטחים, טייסים, אנשי סיירות עלית וחיילים סתם. מי שמסכן את שלום המדינה מבפנים היום הם המתנחלים הממרידים כנגד החלטת הכנסת לפנותם, וטוענים שאינה לגיטימית. היום החלטת הפינוי תמורת פיצוי אינה לגיטימית, מחר מס ההכנסה אינו לגיטימי, מחרתיים יצאו לגנוב ולרצוח, איש הישר בעיניו יעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יגרום באמת לחורבן המדינה
פרחיה,
15/01/05 10:38
|
הדרך לחורבן המדינה אכן עוברת דרך פינוי רצועת עזה וצפון השומרון, אך לא במובן שאתה ציינת ואף לא באופן שהמתנחלים מזהירים מפניו. היציאה מעזה לא תחליש את כוחנו הצבאי, בגלל הקסאמים שישוגרו לעבר אשקלון. להפך, נוכל להתגונן טוב יותר מקו הגבול ולהגיב מבלי שידינו תהיינה קשורות, אם הטרור ימשך, אם.. ולטענתך, הצעדים הננקטים נגד סרבני שרות מהימין אינם חמורים מאלו שננקטו נגד סרבני האומץ לסרב מהשמאל, שכולם קבלו עונשי מאסר של ממש, לא מחבוש. ואיש לא טען שמאסר סרבני השטחים יביא עלינו דיקטטורה חשוכה. למדינה, ואפילו היא אולטרה דמוקרטית, שמורה הזכות להתגונן חוקית מפני החותרים תחת המשטר, המצפצפים על רצון הרוב, ההופכים החלטת הפרלמנט לבלתי לגיטימית, ומחר יפסיקו לשלם מסים ויצאו לגנוב, הכל הלא מותר למיעוט. ושרנסקי שהערצתי כשישב בכלא כבר מזמן אינו דוגמה ומופת לכלום, סתם יהודי שמן, הנהנה ממנעמי השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו כבר מזמן מדינה אפלה
ל"ת
שרית,
15/01/05 10:14
|
|