 |
81.
לכו תעשו קקי, תינוקות בכיינים
ל"ת
שלא לוקחים,
אחריות למעשי,
15/01/05 15:48
|
|
 |
80.
Chocolate soldiers
yosi,
13/01/05 00:08
|
The new generation … what do you think to your selves? You are the poor traumatize soldiers of Israel, everyone went trough this shit without complaining and winging. You can always look and the dark side and complain. You cannot control your enemy without aggression. What do you want to do? sit and have coffee with him? You are not part of an elite unit, in elite units the soldiers recognize the needs and won’t sing about their pain for years after… X solider
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הווידוי שלי
חייל ששרד התופת,
12/01/05 23:50
|
אני כבר חצי שנה לא נרדם.
אני חייב לספר את המקרה הנורא שקרה לי בשירותי בשטחים הכבושים.
קוראים לי בובי ואני חי לבד בת''א עם הפודל החמודה שלי שנקראת תירצה על שם המורה שלי ביסודי בקיבוץ.
אז ככה שיום אחד היתה הקפצה אצלנו בבסיס (היה איזה מבצע בשטחים) ומשום מה מפקד אחד לא הבין שאני עובד בשק''ם יומיים בשבוע (יש לי בעיות גב ואגן) ושם אותי על אוטובוס עם הרבה חיילים קרביים שלא היכרתי בדרכינו לשטחים, כל הדרך רעדתי מפחד.
לא עזרו לי כל ההסברים ושלחו אותי לאבטח ישוב של מתנחלים, איזה פחד, בלילה הראשון השתנתי במכנסיים גם כי לא הייתי רגיל לשירותים המלוכלכים בעמדת השמירה. המתנחלים נתנו לנו קפה בש''ג כדי להעביר את הלילה ערים אבל לא שתיתי כי חשדתי שהוא מורעל הרי זה ידוע שהם שונאים שמאלנים לא הטרוסקסואלים כמוני והם באמת הסתכלו עלי באופן מוזר.
טוב, אני לא יכול להמשיך, זה היה מזוויע אני חייב לקחת כמה גלולות להירגע לפני שאני ממשיך אז בפעם הבאה, חבר'ה, אתם מזה מתוקים שאתם קוראים את הווידוי שלי,
שלכם בובי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך אישפוז דחוף
אושר,
13/01/05 08:24
|
|
 |
טיפש, זו פרודיה של תומך כיבוש
חיימון,
14/01/05 23:32
|
|
 |
78.
אם חלילה יעמידו את חיילי צהל ל
אושר,
12/01/05 23:36
|
אם חלילה יעמידו את חיילי צהל לדין אז אלה שמספרים פה סיפורים ירו לעצמם ברגל כי הם לא יוכלו להגיד בבית משפט אמרו לי לעשות ככה אז עשיתי אם הם אומרים שצהל עושה פשעים אז הם בעצמם עשו אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שוברים ''שתיקה'' או
תוהה,
12/01/05 22:43
|
|
 |
76.
Put them in Jail
Avi,
Beer Sheva,
12/01/05 20:57
|
|
 |
75.
please stop show Israel as the
swedish,
sweden,
12/01/05 18:31
|
|
 |
74.
מחסניות מא''ג???
חטיאר זקן,
12/01/05 17:13
|
ככל הידוע לי למא''ג אין מחסניות אלא הוא נטען בחגורות של כדורים. יכול להיות שהמא''ג התפתח מאז שהייתי בצבא? מישהו יכול לעדכן אותי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תתעדכן
אורן,
12/01/05 20:47
|
מחסנית זה לא רק מה שנכנס לM16. זה כאילו מחסן קטן. הכוונה היא לארגז פעולה שמכיל שרשיר בעל 2000 כדור. עכשיו לך תקרא שוב את הכתבה ותבין שהיא לא שיעור נשק אלא יש שם גם מסר כלשהוא... אני לא רוצה להרוס לך אז תקרא לבד... משהו בהחלט התפתח מאז שהיית בצבא, חבל שלא האינטיליגנציה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם הישראלים כל כך נחמדים
לא ישראלי,
12/01/05 21:24
|
אחד לשני. התחלת לענות לו יפה, אבל הרסת הכל במשפט אחד (המשפט האחרון).
איזה מזל שאני כבר לא ישראלי יותר. :-]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
one drop in the sea
secret agent,
a . sham,
12/01/05 16:44
|
those who are familiar with the every day life in the army will tell you that sometimes , somebody does things improperly.however,these are just a few,and definitly the exception. the majority of the army is exposed daily to great stress but behaves properly. do no try to cast a shadow on the whole army.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אפשר לתת לזה כותרת
כנען,
12/01/05 15:46
|
|
 |
71.
להעמיד אותם לדין
יאיר,
ירושלים,
12/01/05 13:13
|
אם אותם חיילים עשו מעשים שנוגדים את החוק כמו שהם מספרים יש להעמידם מיד לדין. זה שהם באים ובוכים בדמעות תנין לא משחרר אותם ממעשיהם. מערכת המשפט צריכה ומיד לשפוט אותם על מעשיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
זאת התעללות זאת?
ד''ר מנדלה,
מעלה מופז,
12/01/05 10:33
|
|
 |
69.
הם מנפחים דברים
חובב,
צפון,
12/01/05 10:26
|
גם אני ההיתי בשירות קרבי אולי לא ''ביחידה מובחרת ''כמו סירת יעל אבל גם אני עשיתי כניסות לבתים מחסומים וכ''ו. אצלי בגדוד היו כמה כמה תקריות של ירי ''לא מוצדק '' לפי בצלם כשקראתי מה פירסמו בעיתון ובדו''ח בצלם הדיווחים היו מוגזמים ולא קשורים למה שנעשה בשטח נכון אני לא מצדיק התנהגות כזו של חילים כלפי פלסטינאים אך תמיד צריך להסתייג גם מפני מה שחילים אומרים שהם עשו כי הם פתאום מרגישים יסורי מצפון על דברים קטנים שהם עשו ,אז הם מנפחים את אותם מעשים ולפעמים גם משקרים לאוגמא אותם חילים מגדוד 50 של הנח''ל (מהתוכנית עובדה) שיקרו בכמה נושאים כדי לקדם תעורכת תמונות שהם הציגו באותה תקופה לסיכום אני רוצה להדגיש כי מי שלא היה בשטח וחווה מטר של אבנים במקרה הטוב או צרור של יריות שחולף מעל הראש וחווה הרגשה של פחד למות לא יוכל להבין את התנהגות של חילים שלאחר מכן תופסים את אותו זורק אבנים ומחבל שירה על הכוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מתחיל בזה, שהערבים
תעמולת אויב,
פרופר!,
12/01/05 10:39
|
רוצחים אותנו! שאילולא כן צה''ל לא היה נאלץ לעשות פעילות מבצעית במקומות ישוב. ועוד לפני כן - אילו בנתה ישראל את חבלי יש''ע ולא התייחסה אליהם כאל ''שטחים כבושים'', היו חבלים אלה מלאים בישובים יהודיים אזרחיים ולא בצבא, הנאלץ להתנהל כמו בשדה קרב. אילו בנתה מדינת ישראל את הארץ, במקום לשמר אותה כמערב פרוע, כדי להשליט שם בעתיד את כנופיות המרצחים, ובלבד שלא ישבו שם יהודים הדבקים במורשת ישראל, לא היו נהרגים בארץ הזו יהודים, ואיש לא היה ''מתעלל'' במרצחים, המנצלים כל הזדמנות, בה חייל מגלה חולשה, לחסל אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אם הם עשו כך שיועמדו לדין ושלא
אחד העם,
ישראל,
12/01/05 10:23
|
|
 |
67.
אתמל נעשו שלושה נסיונות.......
נסיון מספר 4,
12/01/05 10:19
|
שאלות תם - 1. מאיפה שואבת מערכת מעריב את הסמכות להעניק מעמד של עד מדינה לפושעי מלחמה? 2. אם הם פושעי מלחמה, כפי שהם מעידים על עצמם, מדוע אינם בכלא? 3. אם הם זומבים, מדוע אינם בבית חולים לחולי נפש? 4. איך זה שפושעי המלחמה צומחים רק בשדות השמאל? 5. איך קורה שארגון ''בצלם'' אינו מכיר את הסיפורים הרבים על התעללות, שמביאים הסוטים האלה? 6. גבור ישראל, צביקי, שעמד עם עוד שני אנשים בלבד, מול המון פורעים בכפר ערבי, כדי לעצור את הגעתה של מכונית תופת ערבית למרכזי אוכלוסיה יהודים, ירה בקיר, ולפי הפורעים, נהרג אחד מהם מריקושט הירי, יושב בכלא, במקום לקבל את עיטור העוז, והחלאות האלה מסתובבות חפשיות ואף מקבלות במה לתעמולה נוסח ה''שטירמר''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
במדינה מתוקנת הם היו כלואים
תומך טיש,
12/01/05 10:16
|
יש לחקור כל אחד ואחת מחברי האירגון התמהוני הזה, לרכז את כל שמות המפקדים שלהם שנתנו להם לבצע פקודות כאלה ו/או העלימו עין ואת כל חבריהם שביצעו את המעשים האלה, ולהכניס את כולם (כולל חברי האירגון שביצעו /או העלימו עין) לכלא. רוצים סדר? רוצים מדינה מתוקנת? אני רוצה וכבר הצטרפתי לטיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
נפולת של נמושות
אורית העפולית,
ישראל היפה,
12/01/05 09:21
|
חסרי חוט שדרה. מתרפסים ורפוסים. הייתי מעמידה את כולם מול כתת יורים במשפט שדה על הדיבה שהם מוציאים על צה''ל שלנו. שמאל סהרורי ומסוכן כתבה שטנית ומגמתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין רודה ומבושם
ישראל ישראלי,
ישראל,
25/01/05 01:09
|
אנשים כוחניים ומרושעים. ילדים קטנים וטפשים. אף אחד לא אוהב את הבריון השכונתי, ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורית - את זבל אנושי
דורון,
12/01/05 10:33
|
1. לטובת השכלתך הכללית שנראה בעליל שהיא אינה מפותחת במיוחד, הוצאת דיבה היא להגיד משהו לא נכון. 2. הכתבה היא לא שטנית ולא מגמתית, היא פשוט מספרת סיפור שקרה. כנראה שלדעתך המעשים שביצע הלוחם הם תקינים, אבל הם תקינים רק בחברת החיות. לא בחברת בני האדם. 3. הכתבה בהחלט מסוכנת לימין הסהרורי שכן היא מראה שוב עד כמה הכיבוש משחית ועד כמה דחוף שנצא סוף סוף מהשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
orit way to go
elad,
north,
13/01/05 06:11
|
well doron i wish you sweet dreams abuot getin anyhing with this animals or ppalestinians if you call them like that. israel isn't conquering anythiing just potecting itself from this creatures. i can say in 100% that i'm sure that everything is out of proportions in this article and allso if it's true the animals deserve it. so instead of protecting your enemies how about suporting your own country for a change .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עם כל ההבנה
cyrano,
corruptionla,
12/01/05 08:57
|
אפשר להבין שהתנאים קשים, אבל כל עם בתורו בכל הזמנים נלחם על מולדתו , על הגנת עמו. בויאטנם שם לא היה לאמריקאים גבול משותף ולכאורה אין סיבה ללחום נגדם, נשלחו אמריקאים ללחום וראיתי סרטים אין סוף המראים את העוולות שאילו עשו שם לאוכלוסיה המקומית ואני בטוח שאין עשן ללא אש אתם נשלחתם ע''י הצבא למשימה צודקת ומוסרית מאין כמוה , להגן על ביתנו/ביתכם, ולא היה כל מקום וצידוק לאשר עשיתם... זה רק יצרכם הבזוי שהתגבר על שיקול דעתכם וגרם לכם לעשות מעשים נפשעים... בעיני אתם עריקים, מחוץ למחנה, וכל מי שמנסה להצדיק בכך את הרפיסות בכלל המחנה שלנו בגלל בוגדנות מנהיגנו עושה עוולה מאין כמוה. כי אילו המסרבים לפנות את אחינו מבתיהם עושים את זה בדיוק מטעמים אנושיים שחמלה הוא המפתח להם ואתם חסרים מידה זאת לכן מקומכם לא איתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
חבורה של יללנים 2
סיון,
12/01/05 08:46
|
אלה גברים אלה? סמרטוטים! בכיינים! ! pusies לוזרים שאין להם ביצים לקחת את האשמה על עצמם, אז מנערים אותה על משהו גדול- ה''כיבוש''. מטומטמים. תאשימו את עצמכם. יללנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגברים של סיוון
גבר,
בונקר,
12/01/05 14:11
|
|
 |
62.
הטרור הפלסטיני-גרם להיות זומבי
ליאת,
12/01/05 07:50
|
אתם החיילים לא יודעים עד כמה הטרור הפך אותנו האזרחים בישראל לזומבי.... תתחילו לחשוב קודם על עמכם לפני שאתם חושבים על עם אחר שאשם במה שקורה לו הרבה יותר מאיתנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
קצינים בכירים מטומטמים שולחים
אזרחית,
12/01/05 07:35
|
חיילים ללא מתרגם מערבית , יוצרים מצב בלתי נסבל לכלם !! עד איזה רמת טימטום יגיעו במשרד הבטחון וצה''ל !! אלה דברים אלמנטריים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מה זה שוברים שתיקה? לעצור
יג,
12/01/05 07:17
|
אותם את החילים האלו ולשפוט אותם , אז מה עם הם מתוודים ,מה זה אומר שהצבא אשם ? מה זה בעמותה הזו , מה הם רוצים לעשות , להאשים למשל את כל חובשי הכיפה ברצח רבין , רק בגלל שיגאל עמיר חבש כיפה , להסגיר את כל תושבי חולון לארה''ב רק בגלל שרוזנשטיין גר בחולון, דפוקים לגמרי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סרוט לגמרי!
עו,
רג,
13/01/05 21:34
|
לא ראית שהחברה האלה הם דתיים?
מה הקשר לרוזנשטיין או ליגאל עמיר?
מה עם התייחסות לתוכן?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he lives in hod ha shron
ל"ת
lulu,
12/01/05 08:02
|
|
 |
כן זה אומר שבכירים בצבא אשמים
אזרח,
12/01/05 07:39
|
איפה ראש גדול וחכם !!!! מה אתה מיתמם ?? או שאתה גם חלק מהטיפשים? לשלוח מתרגם מערבית עם הלוחמים זה דבר מינימלי !! לא רק בשב''כ !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שוברים שתיקה
שדי בן-מוחה,
חיפה,
12/01/05 06:08
|
אני לא מבין על מה כל הרעש. הרי אנחנו נבחרי האלוהים, העם הנבחר, ומותר לנו להתנהג עם זולתנו במלוא הכוחניות, שלא לדבר על מפקדינו הנאמנים, שהשביעו אותנו לסיירות הנבחרות שלנו, להם בכלל מותר כל דבר אפילו לנסוע בשבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק לגמרי...
אני,
חיפה,
12/01/05 08:47
|
אנחנו עם נבחר אז מותר לנו להתנהג ברוע לב ובאכזריות? אני לא חושבת שאלוהים אי פעם התכוון שנהיה מפלצות. אני אפילו חושבת שטרחו לציין בתנ''ך שחוקים שבין אדם לחברו חשובים בעיני אלוהים יותר מחוקים של בין אדם לאלוהים. אין להתנהגות אנושית שום קשר לדת או אמונה. אתה ההוכחה לכך שמספיק תפוח רקוב אחד להרוס את כל הערמה. אולי אנחנו עם נבחר - אבל אתה בהחלט לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לשפוט את מי שעושה כך
צ,
12/01/05 04:47
|
יש לשפוט את ''שוברי השתיקה'' בגלל אחד משני הטעמים: 1. המעשים הנוראים שהם עשו, ויש לחקור אותם לגבי חבריהם. 2. עלילות השווא שהם טופלים על צה''ל.
הפרקליטות לא יכולה לעבור על זה לסדר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בושה וחרפה לעם שעבר שואה
|מיכל,
מרכז,
12/01/05 03:38
|
אנני תומכת כלל בערבים אך אני חושבת שעם שעבר שואה וספג מכות ועלבונות אינו יכול להרשות לעצמו לנהוג כך. יש לי בן שבעוד חודשים מתגייס לאחד החטיבות הקרביות ואני חרדה לגורלו הנפשי מעט יותר מאשר גורלו הפיזי וחבל שכך אני מרגישה כעם אינני מבינה מה אנו מנסים להסיג בהיתעללות בזקנים או בילדים לא פלא שלאחר מכן הם שונאים אותנו ולא רק הם אלא העולם כולו מרוב שנאה עצמית אנו התחלנו להתעלל באחרים כבת להורים מיצולי שואה אני מתביישת למה שהפכנו להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נשואה לערבי
מיכל מרכז,
12/01/05 11:14
|
|
 |
לא הפכנו לעם כזה , אלו מספר
ג,
12/01/05 07:19
|
ילדים מפונקים ודפוקים שגורלם אמור להיות כגורל אסירים בבתי סוהר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
סערה בכוס מים
דינדוש,
12/01/05 01:42
|
ממש גילוי סודות צבאיים. אם זה נכון - כל ערבי בשטחים יודע מזה. כל כתב רדיו או טלביזיה שנמצא שם מכיר את התופעה. אם זה נכון - רק אנו לא יודעים מזה, והגיע הזמן לספר גם לעם היושב בציון את האמת.
סתם , זה מזכיר לי את ארגנטינה וצ'ילי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אולי גם רוצח יגיד:החברה אשמה..
מוטי,
רמת-גן,
12/01/05 01:15
|
הכי קל זה להטיל את האשמה על מישהו אחר.אם באמת רוצח היה טוען ,כי החברה שלנו אלימה ,וגרמה לו בעקיפין לרצוח ,האם היה בר דעת שהיה מקשיב לשטויות כאלו? ברור שלא ,כי האדם אחראי על מעשיו מגיל 18.אותם חיילים עברו את גיל 18 , ולכן רק הם אשמים וחלא אף אחד אחר ,מה עוד שזה קומץ קטן. מעל 99.5% לא התנהגו בשטחים כמו פורעי חוק.להעניש את כל מי שעבר על החוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
האשמה-רק בכם!
מוטי,
רמת-גן,
12/01/05 01:10
|
בושה לכם ,שאתם מנסים להטיל דופי במעשיכם על צה''ל בכללותו. עובדה היא שרק קומץ קטן התנהג כך ,למרות שכולם היו נתונים באותו לחץ כמוכם ,אבל לא החלו להתנהג בברוטליות ואכזריות כמו שאתם התנהגתם.צה''ל הוא צבא מוסרי מאין כמוהו ,ואתם מוציאים לו שם רע. פשוט תתבישו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מעניין.גם אני הייתי בשטחים ...
מוטי,
רמת-גן,
12/01/05 01:08
|
אבל משום מה ,אני לא התנהגתי כמוכם.מעניין ש99.5% מהחיילים מתנהגים בסדר. אל תעזו להטיל דופי בצבא. הבעייה היא בכם ואך ורק בכם. תתבישו לכם ,איך שהתנהגתם ותהיו גברים ותקחו אחריות על המעשים שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
How Many?
OG,
Tel-Aviv,
11/01/05 23:07
|
I feel the article is misleading. I am sure there were, there are, and unfortunately always will be, soldiers and officers who crossed some lines. It my view is unacceptable, but yet an unavoidable situation when so many different people, from so many different backgrounds has to deal with such difficult situation on a day to day basis. My unit, myself and my friends have never, for my best knowledge engaged in any of those activities. We have always thought of our morals and the other side’s human rights. The article is misleading, because all it actually says is that there were few “bad” cases. All these cases must seriously be dealt with, however if I try to look on the whole picture, I say if these are the worst cases, we are in good shape.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well said
ל"ת
Oren,
New York,
11/01/05 23:53
|
|
 |
51.
בזיון זה חילים שמשקרים
לוחם,
11/01/05 23:03
|
דבר ראשון אין דבר כזה תא 2000 זה שקר דבר שני לא דורסים סתם מכוניות זה גם שקר מי שדורס נשפט ונענש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחם יקר
דינדוש,
12/01/05 01:36
|
אנא , חשוב בבקשה: אם לא דורסים מכוניות , מאין לך שמעמידים למשפט? הרי מקרה כזה לא קרה..... ואם דורסים , למה אתה מכחיש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו זה שיורה במקל''ר על אנשים
זיזי טריפו,
12/01/05 00:08
|
|
 |
50.
reading the reactions
yudit,
usually holo,
11/01/05 22:44
|
it is not less frightning. We became a like our worst enemies.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
תתביישו לכם
חיילת,
מרכז,
11/01/05 21:57
|
אתם שוכחים על מי אתם מדברים, ילדים בני 18 שלא יודעים מהחיים שלהם, מגיעים לצבא ומחדירים להם ביחידות קרביות כזאתי שנאה וכזה ציות לחוקים, ומה לא יענישו אותם אם הם לא יצייתו? אז נכון שזה לא בסדר אבל הם כל כך מבולבלים שלא כולם רואים את זה מיד. ולמי שיש בעיה עם החיילים או עם מה שאני אומרת לכם - אז אל תשכחו עוד משהו אחד - אתם אלה שחינכתם אותם, אז מי פה הבעייתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18 is not that small
38,
11/01/05 22:46
|
i was once 18 /(20 years ago) also then we had in my society humans and nons. it is not an excuse. you'd better blame the situation...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לשלוח רק אנשים משכילים
רוב העם,
11/01/05 21:52
|
לכן כל אנשי השמאל צריכים להתנדב ליחידות קרביות. במיוחד אנשי צפון תל אביב ושאר האליטות. הם לא משרתים? טוב נו זה לא לרמה שלהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהרון ברק ויוסי ביילין לשרות
שוויון,
12/01/05 11:21
|
בצבא. 1. שניהם היו ג'ובניקים לזמן קצר. 2.הצבא יהפוך למוסרי יותר (אם הם יישארו חיים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
unfortunately, educated people
ronen,
11/01/05 22:49
|
are not vaccinated from crulity, as well as not all uneducated people are. so your idea (although said with cinic is very poor.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
גם אמיר וגולשטיין היו מכונות
נועה,
ת''א,
11/01/05 21:51
|
ממש מסכנים. בני אדם מופרעים ואלימים מתחילים לתרץ כאילו הם נשחקו. בוא נשחרר את כל הפושעים מבתי הסוהר כי הם גם פשוט נשחקו. די לתרץ תירוצים. זה שאתם אלימים זה בעיה שלכם. לא של צה''ל. אתם מסוג האנשים שרוצחים בגלל ויכוח על חניה. אז אל תאשימו אף אחד חוץ מעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מה אתם מתבכיינים לנו עכשיו???!
אורן צרפתי,
פה ושם,
11/01/05 21:23
|
יש מספיק דוגמאות של חיילים שלא נתנו לזה לקרות להם. הם סירבו לעצום את העינים, מרדו בנורמה הצבאית הקלוקלת ושילמו את מלוא המחיר. אתם פחדתם, ולא שילמתם שום מחיר על הדות שלכם. עשיו אתם סתם חבורה של צבועים, וזה מאוחר מדי לבכות כי זה לא יעזור לאף אחד - לא לעצמכם ולא לפלסטיניןם שכבר פגעתם בהם (ואולי עשיתם להם גם יותר מזה)
טוב עם עצמכם לעולם לא תרגישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אימון על ערבים, יישום על מתנחל
נעמה,
מרכז,
11/01/05 21:16
|
|
 |
44.
GOOD KIDS, BAD SITUATION
ל"ת
UNFORTUNATELY,
11/01/05 20:51
|
|
 |
43.
ממש חתולים-מזינים ובוכים
ל"ת
:-),
11/01/05 20:44
|
|
 |
42.
תגובה
עופר-אוגוסט 98',
ת''א,
11/01/05 20:33
|
מוזר לי בכלל שקיימים ארגונים כמו ''שוברים שתיקה''.... הלכו ואספו להם כמה סמרטוטים שיגידו איזה ''רעים'' אנחנו לבני דודים שלנו... גם אני הייתי במצבים דומים ואף פעם לא הרגשתי כמו בדוגמאות שלהם... יש עמים מתורבתים שאפשר לקיים עמם מו''מ ויש כאילו שמבינים רק כח. והם אלה שמתפוצצים באוטובוסים ובמקומות בילוי...לא אנחנו... מאז קום המדינה אנחנו בבלאגן הזה ותראו לאיזה מצב הגיע המדינה.... הבעיה שלנו היא לא שכנינו, הבעיה היא ש50% מהעם כבר מוכנים לפינוי של יהודים מישובים שהמדינה עצמה עודדה להתיישב שם.אנשים שבנו בתים והשקיעו בפיתוח,שקברו הורים וילדים שם(גם ''קורבנות השלום''...)
אז מה הלאה תגידו לי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
חבורת ילדים מפונקים ואלימים
רותי,
דרום,
11/01/05 20:15
|
כן, אתם אלימים ומפונקים. כן, פשעתם ! אבל שום דבר לא השתנה אצלכם. מחר ישלחו אתכם לפנות את מתיישבי יש''ע מבתיהם ואתם תתגייסו למשימה בשמחה , תגלו שוב את פרצופכם האלים והמרושע, ותחזרו על אותם פשעים, ללא היסוס. זה אצלכם בדם, חבורת חדלי אישים אכולי שנאה. אל תטילו את האשמה על איש מלבד עצמכם. פעם שוברים עצמות ופעם ''שוברים שתיקה''. היצר לשבור הוא חלק בלתי נפרד מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מה ההבדל?
משה,
רמת גן,
11/01/05 20:14
|
|
 |
39.
סרמטוטי חי''ר
א,
דרום,
11/01/05 19:57
|
כל מה שנאמר בכתבה זה שטויות אף אחד לא מכריח את החיילים לעשות שום דבר שהם לא רוצים אני אומר לכם את זה בתור לוחם בגולני. אז ככה שכל מי שמופיע בכתבה הוא שקרן ורוצה לנקות את המצפון שלו מטעויות שהוא עשה ורק הוא!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שטויות
אבא של חייל,
מרכז,
11/01/05 19:50
|
לא מאמין לשטויות האלה. יתכן שקיימים מקרים חריגים. צה''ל בעקרון פועל באופן הומני תוך הקפדה על אי פגיעה באזרחים חפים מפשע. אני אומר זאת כמי ששירת גם בשטחים בתפקיד קרבי וגם כאבא של חייל ביחידה מובחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההדחקה היא מתת אל
חייל,
מרכז,
12/01/05 20:50
|
אם תעצום עיניים יקל עליך להסתכל על בנך כשהוא חוזר מהצבא ולא לראות פושע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
החיילים קורבן מדיניות הכבוש
שיפ,
11/01/05 19:47
|
|
 |
וחילי SS הם קורבנות הנאצים
איל,
12/01/05 05:53
|
הבעיה שלך היא שעוד לא למדת להבחין בין קרבן לבין פושע. החיילים האלה הם לא קורבנות. הם פושעים וצריך לשפוט אותם. די להאשמת את המערכת בערכים ירודים של חיילים בודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תגובה לא משתלחת לשם שינוי
ישראלי ותיק,
מעבר לים,
11/01/05 19:46
|
מי שעבר את זה, יודע כמה זה קל להתנהג כך. אין להאשים את החיילים האלו. הם נשלחו למשימה בלתי אפשרית !!. אי אפשר לשמור על שפיות ומחשבה צלולה כשאתה נתון באיום פיזי ובמתח כל כך מוחשיים. הבעיה היא שמי שלא חווה את הסיטואציה שבה החיילים האלו נמצאים לעולם לא יבין זאת. איני מסכים אם ההתנהגות הזו אך כל מי שנחשף למצבים אלו יודע שהמתואר הוא אמת לאמיתה. החבל הוא שהמפקדים החל מהסמל ועד אחרון הקצינים בפלוגה לא יכול היה לשאת עינים ולראות מה קורה ולנסות (אם לא למנוע זאת לחלוטין) לפחות להפחית מהתדירות של תופעות כאלו. אך שוב, מהכסא בבית החם נורא קל לבקר, כשאתה שם נורא קשה לראות את הדברים נכוחה. כל מי שחושב אחרת - או מעולם לא היה בסיטואציות אלו או משקר לעצמו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הם עשו זאת גם למתישבים בפינוי
מתישב מהשומרון,
שומרון,
11/01/05 19:44
|
גבעת יצהר ועוד פינויים. אך כמובן שלמתנחלים מותר להם להתאכזר - אבל לערבים - מיד קמה קול זעקה. זה חלק ממסע הדה-לגיטימציה שמנסים לעשות למתישבים אוהבי העם והארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לקוף המוגבל - מגיב מספר 25
בני,
השרון,
11/01/05 19:39
|
ממה אתה כל כך צוחק ונהנה???!!. תגובתך היא הבל הבלים ומראה על רמה גבוהה של מוגבלות אינטיליגנטית ורגשית. אתה בטח שייך לקבוצת הקופים האפריקנרים שהתעללו בערבים עוד באינטיפאדה הראשונה. למזלה הרע של המדינה - קופים כמוך שולטים במדינה - וראה איזה הרס נגרם........!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק...אני לא יושן בלילות
חחחח,
11/01/05 19:44
|
חביבי.....שאני שמרתי עלייך פעם אתה נולדת....ומאז אני סובל. אז שתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מגיע לארגון הזה פרס ישראל
ל"ת
שי,
11/01/05 19:27
|
|
 |
32.
היכן הרמטכל ומופז לא ראויים
ל"ת
ש,
11/01/05 19:22
|
|
 |
31.
כל מי שעבר על החוק...
המחלקה הסגורה,
11/01/05 19:11
|
|
 |
30.
מתי דובר צה''ל יכחיש? אני ממתין
ל"ת
לכיסתו''ח הבא...,
11/01/05 19:10
|
|
 |
29.
חשבתי שאנחנו הצבא המוסרי בעולם
גם בוגי חושב כך,
11/01/05 19:08
|
|
 |
אנחנו הצבא הכי פחות מוסרי כי
מדינה בפירוק,
12/01/05 11:26
|
אהרון ברק ושות' הסהרוריים פלוס השמאל מורים לו להעדיף מתנחלים וחיילים מתים על טרוריסטים מתים וסביבתם. הם מעדיפים חיילים שייהרגו על שביית טרוריסטים ערבים שאח''כ יאשרו לשחרר תמורת חצי דיסקית של חייל חטוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שוברים שתיקה
חיים,
שומרון,
11/01/05 19:07
|
נמאס כבר לשמוע אתכם !!! מעריב -- תעיפו אותם לכל הרוחות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
משעמם כשאין פיגועים
אורי,
חיפה,
11/01/05 19:06
|
כל זמן שהיה פיגועים הגיבורים של היום היו נמושות היום שאין פיגועים אז כולם גיבורים ומדברים שטויות אולי משעמם לשמולנים בלי פיגועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימנים הם שאוהבים דם
ל"ת
ii,
11/01/05 19:31
|
|
 |
דביל אומלל חשבוב(אם הינך מסוגל
sailor,
11/01/05 19:52
|
מי אמר לך שכתוב אמת?! דיברתה עם החייל? או שמה אתה מאמיו בכל הנכתב אידיוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מתערבים שרוב המגיבים לא היו שם
דני ב.,
השרון,
11/01/05 19:02
|
כל המגיבים גסי הרוח למטה כולל זו שחיפשה למי לחלל לו ולמזלה מצאה אחד אימפוטנט (כראה שאת כל כך מכוערת ימנית שלא עמד לו) מי שהיה שם יודע את האמת ואת האמת צריך להוציא. כאשר מחפשים תרוצים למה הם הפכו לתומכי טירור ואותנו לעם של גסי רוח חסרי נימוס ופראי אדם קיבלתם בדיוק את התשובה מאין כל זה היגיע. אגב מהתגובות ניתן להבין כביכול שכל הימניים גיבורים גדולים כולל במיטה והשמאלניים יפי נפש ואימפוטנטים, אם כך צריך לחוקק חוק שיחלקו לכם קונדומים חינם יען שלא תתרבו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אוגוסט 89,
11/01/05 18:55
|
היי צעירים...מה אתם בכלל מתגאים...פעם הייתה אינתיפדה...ואז היו מכות....חחחחח......אילו ימים....1987-1992.....אז היה פינוק...מכות היה הדרך היחידה....והשפלות....חחחחחחחחח ואתם?...מה אתם מתגאים?...תתביישו לכם שלא קמתם והלכתם...אל תדאגו...עוד יבוא היום ותשלמו את המחיר....בבית שלכם...האלימות תופעי ותצוץ....טמבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מזעזע! איך אנו יכולים לשתוק?
רותי,
צפון,
11/01/05 18:55
|
איך אנו יכולים לקרוא על הדברים הללו ולשתוק ולא לעשות דבר! הרי הילדים שלנו מאבדים צלם אנוש, הכוח מסנוור אותם וכשיגדלו מעט יהיו אזרחים מגעילים שמחנכים את הילדים שלהם להרביץ למורות וכן הלאה והלאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילדים מאבדים צלם אנוש ?
רותי,
דרום,
11/01/05 20:10
|
אנשי ''שוברים שתיקה '' איבדו צלם אנוש? אם נאמין לעדויות שלהם, אין מנוס מהמסקנה שמעולם לא היה להם צלם אנוש, ולכן מעולם לא איבדו דבר. מי שהתנהג כמוהם כלפי אוכלוסיה אזרחית עשה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד, ושלא ינסה להטיל את האחריות למעשיו על אחרים. זוכרים מה אמרו לפני שנים לאותם חיילים באירופה שנשפטו על פשעי מלחמה וטענו :''אנחנו רק מילאנו פקודות''? למה כל הסיפורים האלה של אנשי ''שוברים שתיקה'' לא מפתיעים אותי? כי מדובר פה בסוג מסוים של טיפוסים שליליים מסוג ''יורים ובוכים''. שמאלנים ישראלים , ילדים מפונקים, ששונאים כל מי ששונה מהם ואינם מהססים לפגוע. בצבא הם עשו זאת לפלסטינים ועכשיו , כשכבר אינם חיילים , הם פועלים באותה דרך כדי לפגוע במי שמשתייך למחנה הפוליטי השנוא עליהם. במקום להכות על חטאיהם שלהם ולהודות שפשעו בגלל אפיים האלים והמחורבן, החינוך העלוב שקבלו בבית וחוסר היכולת שלהם להתאפק ולקחת אחריות למעשיהם, הם מנסים לנצל את זכרונותיהם הנקלים לשם הכפשת אחרים.
יצורים אינפנטיליים עלובים. אתם מגעילים אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חבורה של יללנים
סיון,
11/01/05 18:52
|
|
 |
22.
גם אני הכרתי אמפוטנט שמאלני
חברה של רונית,
כרמלי,
11/01/05 17:53
|
|
 |
i also used to know
Carmeli's frien,
11/01/05 22:06
|
a stupied girl like you. i am happy we are not friends.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אל תלך לקרבי.....
גינגי,
11/01/05 17:48
|
אל תבינו אותי לא נכון, גם אני פה בשטח וראיתי ושמעתי הכול ואני לא מצדיק אבל יותר מדי 'גיבורים' הולכים לקרבי בעבור ה 'ווסח' ושוכחים שזאה FUCKING WAR. מעבר לזאת אילו שסידרו קל''ב יושבים בבית מותחים ביקורת ב NRG ועושים ביד.
קומץ דבילים קיבלו נשק והפכו לעבד כי ימלוך וחושבים שעכשיו ווידיו בערוצי התקשורת יעשה הכול טוב. SORRY NO. יש רבים שעושים מאמץ לכבד חיי אדם ואת הכללים, איפה הכתבות אלינו??? שכחתי - זה לא מוכר עיתונים - תעות שלי - סליחה אל ההפרעה-- כתום בשטח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שוברים שתיקה? מקטינים ראש!
סז''ש,
ירושלים,
11/01/05 17:47
|
העדויות של אנשי שוברים שתיקה מגעילות אותי. אנשים אינם מקבלים אחריות על מעשים ומחדלים של עצמם ומאשימים את הכיבוש ואת המצב. בקצב הזה לא תהייה אחריות פלילית במדינה. אולי נשמע לכם מוכר: ''הוא עיצבן אותי אז יריתי בו'', היא התלבשה באופן חושפני אז אנסתי אותה'', והכל בגלל הכיבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סז''ש תתעורר
שלמה,
12/01/05 01:39
|
עוד לא הבנת יש אדם שהופך לחייל על הכוחות וחולשות שלו ויש מצב של כל חייל מלך בלי חוקים כל האלים הוא IN יש אוירה מסביב שמעודדת ''תן לו תן לו'' אז לפחות שהאדם הזה מתעורר אל תפריע לו להשפיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף
ii,
11/01/05 19:33
|
עדיך הסבר כזה מההסבר המטומטם שלך שהכיבוש לא קשור בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למגיב
איל,
ת''א,
11/01/05 19:51
|
איזה שטויות, אני שירתתי בשטחים זמן ארוך יחסית ואם הייתי רואה אחד מחיילי מתנהג בצורה כזאת הוא היה מטופל על כך. אין פה שום קשר לכיבוש אלא לחולשה של אנשים מסוימים כאשר הם מקבלים כוח ואת האשמה יש להטיל על המערכת הפיקודית שהיתה צריכה למנוע מקרים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חח מה לא מובן הם סך הכל
חחח,
11/01/05 17:43
|
|
 |
18.
שוברי שתיקה יקרים
העין הפקוחה,
זכרון יעקב,
11/01/05 17:40
|
כמי שעמד במשך 21 שנה במרכז העשייה , פיקד על חיילים, והוביל או השתתף באי אלו מאות מבצעים, עלי לומר לכם כי בעיני עדותכם מצביעה יותר מכל על נסיון להטיל אחריות על ''ההם''.. מה פרושו ''אמרו לי לתקוע איזה קת בבטן של זקנה כדי להשתיק אותה''.. וכי ייתכן כי לא היה לך שיקול דעת כלל?, הייתכן ''שאמרו לי- עשיתי'' יעמוד לך להקלה כלשהיא? אצלי קרוב לוודאי הייתה עדיין סופר את יתרת ימי המחבוש שהייתי גוזר לך. אבל דעו לכם, שוברי שתיקה יקרים, אם חלילה תגיעו לספסלי הנאשמים, דבר לא יעמוד לכם לזכות. תואשמו בפשעים, וכל ניסיון להטיל האשמות ''במערכת, במפקדים, בהורים, ובחברה שלא חיכתה לי בשבת,'' כל אלה יהיו כהבל. אתם תעמדו למשפט על היותכם לא מוסריים.נקודה! על העשרות אלפים האחרים שלא נוהגים ''זומבי'' אני אומר :אל דאגה, אתם ,אתם רוב מוצק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100 אחוז! מחזק
ל"ת
שמעון,
11/01/05 19:44
|
|
 |
אז למה לא העמידו אותם לדין ?
שי,
11/01/05 19:29
|
אז למה באמת לא העמידו אותם לדין עד עכשיו ?
מה אין מפקדים בשטח ? מה כשמרוקנים 200 כדור עושים את זה עם משתיק קול ככה בשושו שאף אחד לא רואה ? מדובר בחייל אחד שעושה את הדברים האלה בהחבא ?
לא אדוני, כן יש כאן מערכת צבאית פושעת, עריצה שחצנית ומכחישה שנותנת גיבויי לכל החיילים/פושעים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב1000 אחוז
הראל,
מרכז,
11/01/05 19:03
|
...והסברתי את זה 1000 פעם,אני לא מבין איפה המפקדים שלהם...ועד היום אני עושה מילואים בשטחים ויודע להבחין בהתנהגות פושעת עכשיו וגם כשהייתי בסדיר(גולני13) אז אל תבלבלו ת'מוח ותשחקו אותה המסכנים שבגלל עומס העבודה לא מסוגלים לשמור על צלם אנוש! . אני לא אוכל את הבולשיט הזה!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק שיתבישו כל המסיתים
נכה צה''ל מבצעי,
צפון,
11/01/05 18:54
|
מפקד נכבד עם 4 פציעות מבצעיות לא שמעתי בחיי על המושג להכות זקנים , יתר על כן עזרנו להם תמיד , גם במחנות פליטים הייתי ומי שקיבל ונורה ,זה היה מחבל לכל דבר . מביש הדבר שבמדינה יותאים כל מיני רעלנים שמסיתים חילים לשעבר לדבר , ולנסות להכפשי את דרג הפיקוד דבר זה גורם נזק מדיני בנלאומי , בנוסף לזה שכל זה שקר מיסודו . כולנו מכירים את פקודות הצבא ההומני בעולם צה''ל , ולצערי מידי פעם צצים כל מיני אנשים קטנים שפוגעים סתם באוכלוסיה האזרחית ולאחר נגררים כמו עכשיו לא מיני אצמעי פירסול כביכול של טוהר הנשק , ושהכריחו אותם לעשות זאת . דבר זה הוא שקר מיסודו ומי שעשה זאת חובה להעמידו לדין על התעללות והכפשת שמו של צה''ל וחיליו לוחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 100 אחוז
ל"ת
ק' מילואים,
11/01/05 18:39
|
|
 |
17.
On Traitors
Gad,
11/01/05 17:38
|
I think those bums from ''Shovrim'' are traitors.
If they really did what they say they did, they should, as honest people, go to the police and ask to be persecuted.
Problem is, they are not honest people.
All they want is to cause harm to Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what r u talking about???
roy,
11/01/05 19:07
|
when you are in the army (and i was even though i write in english) you r an object tsahal's property, so you want someone to go and tell the police he is guilty of something?? what is he guilty of? following orders cause he didn't want to go to jail?!?!?! If you don't know enough about a subject, at least shut up and don't act like you do!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
נכון שלפעמים עושים דברים
א,
11/01/05 17:35
|
שאחרי זה לא נראים טוב איתם בתקשורת אבל שם בשטח הכל מטורף זה לא תל אביב שם זה מלחמה ובמלחמה עושים הרבה דברים לא נעימים בקשר לכל אלה שאומרים שצהל הוא לא מוסרי אז תחשבו איזה מדינה בעולם המערבי לא היתה מפציצה עם מטוסים יום ולילה את השטחים אחרי כל פיגועי ההתאבדות כל הטילים על ערינו זה בלתי נסבל ולא שמעתי עוד שמחקו עיר פלסטינית מעל פני האדמה -דבר שמדינות אחרות היו עושות מזמן כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right.
ל"ת
Joe,
11/01/05 17:42
|
|
 |
15.
אני מקווה שאלו משוברים שתיקה
קובי מילואימניק,
11/01/05 17:35
|
לא עושים גם מילואים. לא רוצה גיס חמישי. אנו לא רוצים אותכם מסביבנו. מספיק עם השקרים וההתחנפויות לצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך קשה להסתכל לאמת בעיניים
ל"ת
שי,
11/01/05 19:30
|
|
 |
14.
אתה רוצה שנאמין לך שאתה הרדת
יעל הצעירה,
11/01/05 17:31
|
|
 |
13.
חבורה של הומאים
אבי,
11/01/05 17:30
|
אותי רק מעניין איך הם קוראים לעצמם קרביים כששניהים היו אחד בשריון ואחד בהנדסה לפי מה שאני זוכר אף אחד מהם לא נקרא פלוגה לוחמת אז אותי מעניין איך רק הפלצנים האלו פתחו את הגורה שלהם והסכימו לדבר ממש בושה וכמו שאומרים אצלנו בקרבי ''עד מתי גובניקים יעלוזו וקרביים יזילו דימעה'' אבל בטוח לא ידברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתנצל
דודו בר,
ת''א,
12/01/05 17:28
|
אדוני היקר,בשנת 2005 אתה עדיין משתמש בביטוי הומו כקללה,אני הומו ושרתתי ביחידה קרבית כחמש שנים.מהם 3 בשטחים, ולא ראיתי מיקרים כמתואר בכתבה, לא שלי ולא של חיליי ובהם גם הומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה חושב שאתה לוחם?
אזרח,
11/01/05 17:42
|
|
 |
12.
תיקון טעות.
Moshe,
11/01/05 17:30
|
תיקון טעות.
תפקידו של צהל אינו להיות ''הצבא המוסרי ביותר בעולם''.
תפקידו הוא לראות לכך שהאויבים לא ירצחו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ישששששש, הסאטירה השבועית.
ל"ת
אורי מרכז,
11/01/05 17:30
|
|
 |
10.
נו אז מה?
הרביץ ומתגאה,
11/01/05 17:29
|
רק כך הם מבינים ועובדה כשהייתי מפרקים אותם הם הורידו את הראש. חוץ מזה כשמרביצים למתנחלים אני לא רואה את השמאל מוכים על כך.פשוט שונאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Enough with the self-love
Daniel,
11/01/05 17:19
|
The whole god-damn world hates us - isn't it enough? do we need to hate ourselves as well? stupid left ass-liberal parties and self haters. Aren't you ashamed? This is our army - the army that protects us - and you go and present it as if the whole army acts like that! enough with this shit ! If you are ashamed of the country you live in, hand in your passport, and get the fuck out of here !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bravoooo
alex,
riga,
11/01/05 20:34
|
|
 |
Sorry - I meant ''self-hate
ל"ת
Daniel,
11/01/05 17:48
|
|
 |
8.
לשמור בלב
שי,
נתניה,
11/01/05 17:19
|
לא צריך לרוץ ולספר הכל יש דברים שאפשר לשמור בלב הרי הצד השני לא ממש איכפת לו שלחייל פתאום מפריע מה שהוא עשה הוא ישנא אותך בכל מקרה עד שלא יעברו לפחות 2 דורות השנאה פה לא תגמר. אז כל התוספות האלה שמפרסמים כל הזמן רק נותנים להם לגיטימציה להמשך הפיגועים כי הם הלוכים לישון בלי לחשוב על מה שהם עשו אתמול הם הולכים לישון עם המחשבה מה הם יעשו לך מחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 דורות....?
שי,
11/01/05 17:33
|
מימי אברהם אבינו זו העובדה. ''ועשיו שונא ליעקב...'' זה אומר שלא יהיה שלום לעולם עם הגוים. תפנימו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה שנא עשיו ליעקב?
סתם?,
12/01/05 13:09
|
בסך הכל מה עשה יעקב? גנב לו את הבכורה, וגם את הברכה. כסף קטן. חשבת על האופציה שנתחיל להתנהג כמו בני אדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכך נהפוך לדיקטטורה ידידי
ל"ת
אמיר,
חולון,
11/01/05 17:32
|
|
 |
ומה עכשיו?אנחנו אולי דמוקרטיה?
ל"ת
הקיסר קליגולה,
12/01/05 13:31
|
|
 |
7.
לפרק את צהל ומייד
זמיר,
11/01/05 17:16
|
ממש צבא מגעיל זה הרי צבא פרטי של שרון צבא לפינויי מיתישבים
המיצרים ישמרו עלינו הם מבטיחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרק אנשים כמוך מלשונם
נכה צה''ל,
צפון,
12/01/05 21:57
|
לא פלא שהעולם שונא אותנו , וזה כתוצאה מאנשים כמוך שגורמים נזק וירקים לבאר שמשקה אותם . צה''ל הינו הצבא הכי מוסרי בעולם עם טוהר הנשק ובזכות זה ואנשים כמוני שנפצעו ונהרגו אנשים כמוך לצערי חיים כאן במדינה , לכן אל תגיד לפרק את צה''ל שנתן ונותן לך חיים ומדינה תגיד לפרק אנשים כמוך ולהעיף אותם לכל קצוות תבל ורק אל תהיו כאן , תתביש לך אם אתה מבין את דבריך . נכה צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
About time...
ns,
11/01/05 17:08
|
About time someone started talking about this. Pity it took that long to fester, but obviously the top commanders are completely disconnected from what is going on in the field, or it would have stopped long ago.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שוב לדעת
ee,
11/01/05 17:05
|
הבעיה שלאומנים (מימין או משמאל) חושבים שאם משתיקים את זה זה לא קיים.
איך ההגיון שלהם מגיע לזה? כי הם מטומטמים-כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
shame on you!
ozy,
11/01/05 17:04
|
you don't need to feel guilty or ashamed of anything that you have done during this war of terror that was inflcted uponyou.... you fight fire with fire, and this animals only comprehend this type of language. iserved in lebanon in 1982, and from my encounter with the palestinazim ,it appears that you were too nice to them... we also used liberal firirng codes, and accidents do happen , so what? trust me ,nobody witihn the palestinians felt remorse or pitty, when a bomber kiled 24 girls at the dolphinarium ,.... get a lkfe ,becuase this whining about''what we did'' is pathetic... be proud of what you did for your country instead!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to ozy
oded,
11/01/05 19:29
|
Your response is probably the most idiotic thing I have ever read ( And I am quite well read)
How does kicking an old man serves your country??
How does humiliating people serves any sort of goal.
You are saying that we should feel bad because the terrorists don't feel bad? Are you aying we should be like the terrorists?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הכרתי אמפוטנט משוברים שתיקה
רונית כרמלי,
11/01/05 16:58
|
|
 |
צודקת כל הכבוד
נכה צה''ל,
צפון,
12/01/05 22:02
|
בושה למדינה שיש עדיין אנשים שיורקים לבאר המים שמשקה אותם , למה הם לא הולכים לחיות עם הערבים בני עמם , במדינתם מעבר לירדן , היהודים שלנו לא מבינים למה הערבים תושבי השטחים רוצים לחיות איתנו כי: רק אצלינו מעמידים חילים למשפט על כל מעשי אלימות וכל חייל וקצין נבחנים על ידי מפקדים בכירים למען טוהר הנשק בבקשה שיראו לי מדינה ערבית שנוהגת כך , והפלישטיאים יודעים מה עושים בירדן במצרים ובסוריה על מעשי הפגנה , או כל מעשי אחר שנעשה כאן משידים ערים שלמות כמו חמת בסוריה ועוד , לכן רק בישראל כל מיני שמולאנים יכולים לפתוח את הפה ולצעוק ף בבקשה שיחצו את הגבול וינסו לצעוק שם נכה צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות, מטומטמות זה לא בקטע
שמאלן,
יצהר,
12/01/05 20:53
|
|
 |
אני שמאלן, בואי - אני אביא בך
ל"ת
גיל דותן,
ת.א.,
11/01/05 19:58
|
|
 |
רונית, את בטח אוהבת את הגבר של
ג.ג,
11/01/05 17:37
|
גבר גבר, אולי יוריד לך איזה כאפה מדי פעם עם לא תסתמי את הפה כשהוא רוצה, ממש כמו שהיה מוריד כאפה לערבי...... אל תבכי אחרי זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתבלבל...
לא מרביץ,
11/01/05 17:49
|
אל תתבלבל...
אימפוטנט, זה לא מי שלא מרביץ. תבדוק במילון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה
אני,
11/01/05 17:34
|
|
 |
חחח...זה לא מפתיע :)
ל"ת
girly,
11/01/05 17:10
|
|
 |
2.
עוד טיפה בים נחשפת
שמחה,
י-ם,
11/01/05 16:57
|
ואנחנו הציבור עדיין לא מבין אני כבר יודע מראש את התגובות ''חריגים'' ''פושעים'' אם כך גם אני וכל החברה שלי מהיחידה חריגים ופושעים הגיע הזמן שנכיר באמת. זה נכון שהאמת מרה אבל היא אמת הכיבוש הורס אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הכבוד לחיילים שמדברים
אזרח,
ישראל,
11/01/05 16:55
|
הנה לכם הוכחה נוספת- שצה''ל הוא לא הצבא המוסרי בעולם! בשטחים משרתים חבורות של בריונים, שבארץ קוראים להם ''גיבורים'', ''לוחמים''. לא םלא ששונאים אותנו....עם כאלה ''חיילים''- בושה וחרפה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
en li erets aheret
orev,
seattle,
12/01/05 00:01
|
i find it realy wird the fact that you are able to call the people that protects you ,your family,your freinds every single moment there for i came to aconclution that you are afucken hatefull lonaly bitter mothrfucker
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מצדיק את האנטישמים?
ל"ת
Yossi,
11/01/05 18:03
|
|
 |
הסיבה ששונאים אותנו היא בגלל
אנשים כמוך,
11/01/05 17:13
|
ובגלל החיילים הפחדנים הללו משוברים שתיקה שהם בכלל לא מייצגים את רוב חיילי צה''ל
אז אני מצטרפת לתגובה הקודמת: Shut the fuck up!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shut
LOCHEM,
new york,
11/01/05 17:05
|
|
 |
מלא שנאה
אדיוטיזם,
11/01/05 17:23
|
בקושי אתה מדבר עברית ועוד אתה עונה באנגלית שגם אינך מצליח להסתדר אתה . אתה באמת אבוד מכל הצדדים : לא מבין שפות וגם רחוק מלהיות HUMAN BEING
הגב לתגובה זו
|
|
 |
maybe you shut
aa,
11/01/05 17:18
|
|
 |
Those who say 'shut up
oded,
11/01/05 19:24
|
are those who had been there and have done the same ugly things, they have just harder time to admit it to themselves. they want the secret to remain hidden. they are ashamed of what they have done so they don't like others to reveal the truth.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או יופי הנה הפטריוט
ספי,
11/01/05 17:16
|
|
 |
אל תתבלבל...
Farid El-Atrash,
11/01/05 17:56
|
|
 |
ממשיך להיות אדיוט
FUCKER,
11/01/05 17:55
|
בין אם האדיוט הזה חי בישראל ובין אם הוא בחו''ל , אני לא הייתי מוכן אפילו לקבלו לנקיון שירותים . בכל זאת שלא יתרגש , יש רבבות כמוהו שחושבים עצמם מבינים למרות שהם לא יותר ''מוכשרים'' ממנו . אל תכעס , אתה לא בודד בחוסר ההבנה שלך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
for all the smart asses
LOCHEM,
new york,
11/01/05 22:21
|
when you understand that because people like you our counrty look the way it's look?i was there and in lebanon for more then 4 long years and i saw my best friend died one after another , i lost 4 friends from my team , you know why? because we trust and respect the villigeres , those teror orginasation used the locals to hert usand let me tell you their hand bloody as well. i wrote on perpuse SHUT THE FUCK UP cause i want to see the reaction that i'm gonna get and i hope that it proof to your self who wrong and who is right. yesi do leave in NY so what? i'm still israeli and i do care about my country . my staying here is not for good and i do have plan to live in my lovley country - ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|