 |
10.
לא הייתי נותן לך לייצג אותי...
ארק1,
22/01/05 11:14
|
אפילו בתביעה קטנה . איזה טיעונים מטומטמים תחזור לפקולטה למישפטים(בתנאי שיקבלו אותך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אתה צודק במאה אחוז
ל"ת
טל,
תל אביב,
11/01/05 19:06
|
|
 |
8.
אתה צודק, אבל רק במקרה ויפנו.
ג'ו פלקונטי,
בת ים,
06/01/05 01:54
|
אם בסופו של דבר הפינוי יתבצע, אז אתה צודק. אבל אם בגלל ההתנגדות האלימה של הימין אי אפשר יהיה לפנות, במקרה הזה ייגרם נזק עצום להסברה.
נ.ב. - למה אתה לא שם תמונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נניח-אך יש לך טעות משמעותית!
Ehad Haam-Zioni,
עם תרבותי?,
05/01/05 23:41
|
בחו*ל מסתכלים עלינו יותר ויותר *כמשוגעים חסרי התקווה של המזרח התיכון*-מן תמונת ראי למשוגעים האיסלמיים: שניהם בשם הדת וכוחות עליונים מוכנים להרוס את עמם וארצם-ולשניהם אין תקנה. כל מאבק כזה על שני צריפים שהוקמו באופן פרוע-מארה שאין כנראה תקוה לרציונליזם מאנשים כאלו-והעולם מתחיל לנער חוצנו מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למה קול העם מוגבל ל-300 מילים?
אולי לעם יש,
יותר מילים,
05/01/05 21:15
|
|
 |
5.
שקר!!!
הראל,
פ''ת,
05/01/05 19:40
|
ברגע שאתה תפנה אפילו בית אחד זה ייצור תקדים של פינוי, ואז שתשאל למה רוצים לפנות את אשקלון יגידו לך שמה ההבדל בין גוש קטיף לאשקלון?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בולשיט
אורי,
חיפה,
05/01/05 13:52
|
כל פעולת התנגדות של המתנחלים וכל יום נוסף שהמתנחלים נשארים בשטחים הכבושים זה נזק עצום להסברה הישראלית. עוד סיבה להפסיק את הכיבוש ולפנות את ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
משחיסתים על ישראל.
משה,
05/01/05 13:25
|
1. המתנחלים יושבים בקרקע שהם גזלו וגוזלים מהפלסטינאים. 2. המתנחלים הם קובצה משחיסטית שיודעת כיצד ניתן לעבוד על ה' ולגרום לו לשלוח את המשיח. 3. המתנחלים לא התישובו בתום לב בשטחים הכבושים - ההתישבות שלהם נועדה לגזול את אדמת הפלסטינאים. 4. אילו המתנחלים היו רודפי מוסר הם היו דורשים זכויות אזרח מלאות לפלסטינאים אך המתנחלים רוצים את אדמת הפלסטינאים ללא הפלסטינאים - הם נוהגים כחבורה של גזלנים. המסקנה - אין לרחם על המתנחלים מי שמרחם על אכזרים מתאכזר לכלל הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל יכל היה להיות טוב ויפה,
איך כותבים,
''פלשתינאים''?,
05/01/05 13:50
|
אילו הטענות שלך היו נאמנות לאמת. אך מכיוון שכל דבריך הם הפך האמת, אז הכל לא טוב ולא יפה, אלא רע ומכוער ודומה להפליא לתעמולת האנטישמים מאז ומקדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת כתבתי
משה,
05/01/05 14:37
|
במקום לקשקש אולי תסביר מה לא נכון במה שכתבתי . לדעתי חוץ מכתיבה כללית אינך מסוגל ויכול להשיב לעניין כי אמת כתבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
והקהל על הטריבונות יטה
תתגרש מביתך,
לשיפור הסברה,
05/01/05 11:43
|
את בהנו למטה. עלוב נפש!!!! עד כה היתה ה''שואה'' ההסברה הטובה ביותר, וההצדקה היחידה לישיבתנו במולדתנו. על כן סוחבים כל אורח למופע האימים של שחיטת עם ישראל, ב''יד ושם''. זו נקרופיליות. עכשו המנוול, שכותב את דברי הנבלה שלעיל, מבקש להביא עלינו שואה נוספת, כדי שתהיה לנו שוב הסברה טובה. עם ישראל יציג לעולם את הצגת המליניום - יהודונים מגרשים יהודים מארצם. והעולם יוכל להתרווח בכורסה ולהנות מן הפתרון הסופי בלי להתאמץ. כמה תירוצים יש להם יום יום ושעה שעה להצדקת הפשע המזוויע ביותר שבוצע אי פעם נגד העם היהודי. נכון, אסור להשוות ל''שואה''. מבחינת המוסר והכוונות, פשעיו של השמאל וממשלתו נגד העם היהודי גרעים עשרת מונים מפשעי הנאצים, שלא היו שונים מפשעי כל הגויים האחרים כלפינו. מאיפה צמחו לנו עשבי הרוש והלענה האלה? אלוקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א. אלו-קים בייסינגר. ב.''שיחדש
אריה,
05/01/05 13:16
|
טוב, דתיים לא קוראים את ''1984''. מי שרוצה להתנתק מהערבים נקרא ''זה שרוצה להישאר לנצח איתם ביחד''. זה שרוצה להישאר לנצח איתם ביחד באותה מדינה דו לאומית נקרא ''אוהב מדינת היהודים''. אורוול, איפה אתה כשצריך אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע, אילו אורוול לא מת זה מכבר
אין לך מושג על,
מה אתה מדבר,
05/01/05 13:47
|
הוא היה חוטף עכשו התקף לב! אתה יודע מהו שיחדש? מלחמה שנקראת שלום. נסיגה שהיא התקדמות. טוטאליטריזם הוא דמוקרטיה. שיתוף פעולה עם האויב הוא קידום השלום. יש מישהו שמסביר טוב יותר ממני - קרא את הספר ''תולעת יעקב ודוד ישמעאל''. המחבר מטייל (וירטואלית) עם ג'ורג' אורוול ברחבי ישראל של ה''שלום''. מסתבר שאפילו דמיונו של אורוול נשאר הרחק מאחורי הבולשביזם הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אוהב ישראל'' שרוצה מדינה דו לא
אריה,
05/01/05 14:09
|
''אוהב ישראל'' עלק, שרוצה מדינה דו לאומית... ''עוכר ישראל'' עלק, שרוצה מדינה יהודית נטו... אם זה לא ''שיחדש'',,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אכן כן. הם מעלים את כושר המיקו
אריה,
05/01/05 10:52
|
אכן כן. הם מעלים את כושר המיקוח שלנו. וגם את כושר המיקוח של עצמם לצרכי הפיצויים. בואו רק נקווה שכולם יזכרו כל הזמן עמוק בפנים שזו רק הצגה, לפני שיתקיים ''צחוק, צחוק, צחוקן...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה מצחיק זה יהיה, אריה,
אנו לא נסלח,
ולא נשכח!,
05/01/05 11:46
|
כשהפארטנרים שלך יתלו אותך, רגליך למעלה וראשך למטה, מעל פרימוס בוער. הם עשו זאת ליהודים בחברון בתרפ''ט, ושם ישבו צדיקים, אין שום סיבה שלא יעשו זאת לחלאת אדם כמותך! לשלוח את השמאל לקבל מקלט מדיני אצל בן-לאדן! איזו חגיגה תהיה שם......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שיחדש''. (לדתיים: אורוול, 1984
אריה,
05/01/05 13:19
|
במילון ''שיחדש'' של הדתיים מי שרוצה מדינה דו לאומית, אנחנו ביחד עם חמישה מיליון ערבים במדינה אחת, נקרא ''אוהב ישראל''. כל מי שרוצה שכל היהודים יהיו במדינת היהודים וכל הערבים מעבר לגבול ב''מדינת הערבים'' נקרא: ''עוכר ישראל''... תגיד, לא חילקו לכם אפילו טיפה קטנה של שכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה לא קבלת לא שכל, לא
לגרש את הערבים,
מארץ ישראל!,
05/01/05 13:41
|
הגיון, לא אהבת ישראל, לא כלום! למה מדינה דו-לאומית? איפה זה כתוב? איננו חייבים דבר לרוצחינו, ימח שמם, בוודאי לא אזרחות בארצנו. צריך לגרש אותם מכל רחבי ארץ ישראל. זה המוסר, זה ההגיון, זה הצדק, זה צו קדושת הקיום! אינך חושב שזה ממש תמוה, שמנוכרי ישראל דואגים כל כך למדינה יהודית (כמובן בתנאי שלא יעשו טראנספר לערבי כלשהו) ואלה שהיהדות היא חייהם, ''מסכימים'' למדינה דו-לאומית? אתם צבועים, שקרנים, רשעים, שונאי ישראל וחסרי אישיות לחלוטין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זה הקטע ! לא דו לאומית !
אריה,
05/01/05 14:13
|
עכשיו אני מבין !! יצא המרצע מן השק !!! כל המזרח התיכון יהיה לעם הנבחר, היהודים, והשאר, העמים הנחותים,- סמוך, אנחנו כבר נפתור את הבעייה שלהם באופן לגמרי סופי !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|