 |
46.
ויקי כנפו
ענת,
ישראל,
19/01/05 20:41
|
יחי ההבדל בין תקשור צעדת ויקי כנפו ובין ''תקשורת דמוקרטית'' שמסקרת במינמום האפשרי מסירות נפש של קהל גדול עצום ורב במשך שלושה שבועות, תחי הדמוקורטיה....העיקר שהמתנחלים הם פורעי חוק.. תתביישו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הפגנות ליד טיב טעם של שרון
ל"ת
רמי,
סביון,
04/01/05 03:26
|
|
 |
44.
YASHER KOACH !
ל"ת
ran,
03/01/05 23:20
|
|
 |
43.
כל הכבוד לכם! חיזקו ואימצו!!
מיקי,
ירושלים,
03/01/05 22:41
|
אני גאה בכולכם, תמשיכו להילחם על הבית שלכם, ונגד הפשע הנורא הזה של טרנספר ליהודים אמיצים שכמועם, כל הכבוד לכל מי שהגיע ויגיע- תושבי גוש קטיף הם מלח הארץ- סובלים מירי פצצות מרגמה כ''כ הרבה זמן, ועכשיו כ''פרס'' תולשים אותם באכזריות מבתיהם-כולם להגיע להפגנה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אמת מארץ תצמח
שמואל,
צפת,
03/01/05 22:30
|
חכירו וידעו כל יושבי תבל, כי יש כאלה משוגעים שרוטים וכל כמיניה , שמוכנים להיות בקור למען ערכים, למען הארץ היקרה ההזו, עוד לא אבדה תקותנו והיא לא תאבד גם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מתסכל..
ענת,
03/01/05 18:57
|
לעיתים מתסכל מאוד לשאת את דגל האופטימיות ולהאמין שניתן עדיין לשנות-מתסכל, שהינך מרגיש צבור מובדל ומוקצה. אבל תמיד תמיד תמיד לאורך ההסטוריה המיעוט המאמין הוביל מהלכים גדולים. ואני לא מתביישת בכך שאני מאמינה בגדולתו ובכוחו של עם ישראל. ולמרות שיש לי ילדים קטנים, ולמרות שאני עצמאית, אני לא יכולה לפרגן לעצמי ולהשאר בבית למול המחאה הזאת. בעזרת ה' ועמו אנו ננצח. עוד לא אבדה תקוותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנצחון של המתנחלים
Avi Ecuador,
03/01/05 19:48
|
הוא הנצחון הקיום וההשרדות של עם ישראל. אם הם נופלים או יפלו ברוחם עם ישראל היה אגדה. אין שום תקווה ושום הגיון לקיומו של עם ישראל. ישראל תהפוך באופן טבעי לישרפלסטין ועם שכנה פלסטינית נקייה אתנית מיהודים. ''ישראלים'' מהשמאל ימשיכו לבנות את פלסטין וכשהם יום אחד יבינו מה הם עשו לעצמם יהיה מאוחר מדי, אפילו לא יוכלו להתנתק מיפו עכו חיפה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ראיתי אותם...נחמד....
שוב סוכות,
03/01/05 17:27
|
|
 |
39.
יישר כוח למתנחלים!!!
Avi Ecuador,
03/01/05 17:04
|
בלעדיכם אין תקווה ואין יכולת קיום למדינת ישראל. תתארו לעמצכם מצב היפוטתי שלא הייתם מתנגדים חס וחלילה; השמאל היה דוחף לעוד ועוד ועוד ועוד ועוד... ויתורים והערבים והמערב ועם הארץ וכולם היו מבינים שישראל מוותרת מעט מדי, שרון היה בלחץ מהשמאל לוותר על יותר, לתת יותר ולהביא להתאבדות לאומית מהירה יותר, לא היה מי שיבלום את הבולדוזר שדורס את כולם ופרס על דוושת הגז פול גז ברוורס. ידידי המתנחלים, אם ישראל תתקיים כמדינה יהודית, זה יקרה רק בזכותכם וכל הערצתי אליכם שאתם היום על המשמרת. למעשה כל יהודי בשיח מוניס, סליחה, תל אביב או בכל מקום חייב לתמוך בכם בכל דרך אפשרית. אתם התקווה של עם ישראל ותמיכתי והערצתי אליכם. אני מביא לכם כתמיכה חלק מקלטת של ''מנהיג'' בישראל: '''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם'''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה''!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador,מה לעשות עם
Equateur,
03/01/05 17:23
|
הפלסטינים? לתת להם אזרחות? לטרנספר אותם? אם טרנספר...,לאן,מי מסכים לקלוט אותם,מי מפעיל את התהליך...? אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שמעריב
Avi Ecuador,
03/01/05 18:16
|
יאפשר לי לענות לך, את התשובה כתבתי מזמן, קודם להיות יהודי ולא להיות חכם מדי שיודע הכל, לעשות פסק זמן ל 40 שנה ולשאוף לדבר חדש שהרצל על דבר יותר מסובך אמר אם תרצו אין זו אגדה, עותק: ... עליו להכריז שישראל לא תמשיך במדיניותה של בניית מדינת עגל הזהב, שהיא משנה את מדיניותה שתתבסס על הנקודות הבאות: * ישראל מכריזה על פסק זמן ל 40 שנה בנושא וויתורים על שטחים לפלסטינים ותחזק את החלטתה במשאל עם מיידי. * ישראל שמכירה בטעות שנעשתה, בכישלוננו בנסיון לבנות את פלסטין, בסיכון הבלתי ניתן ללקיחה של ההחברה הפלסטינית ושהיא תהווה איום מתמיד, מבקשת מהאומות המאוחדות לעזור למציאת מקום חדש ליישובם מחדש של הפלסטינים הקיימים בגבולות ישראל עד גבול הירדן, להחזירם למדינות ערב או למצוא להם שטח חלופי שהם יוכלו להקים שם את מדינתם כאשר ישראל תהיה מוכנה לדון על פיצויים; ישראל תחשב את הנזק שנעשה לה ותקזז חלק מהפיצויים או תהיה מוכנה לוותר ולתת במתנה חלק מהפיצויים שמגיעים לה. * ישראל תכריז על האחריות הקולקטיבית של החברה הפלסטינית הקיימת בשטחים והקו הירוק לכל פיגוע, נסיון פיגוע או תוכנית לפיגוע. * ישראל תוציא מהמגירה תוכנית אב לחלוקת השטחים ל 20 איזורים שמיועדים לפינוי של פלסטינים ישור וחומה ומגדל לישובם של יהודים בשטחים שהתפנו על כל פיגוע, נסיון או תוכנית לפיגוע. * ישראל תזהיר את הסורים שכל התערבות של גורמי טרור או צבא מלבנון או מסוריה ישראל תראה את סוריה כאחראית בלעדית ובמקרה של הפרת השלווה של האזרחים היהודים ישראל תכריז על סיפוח רמת הגולן באופן מיידי וסופי, תחזיר לסורים את תושביהם כמחווה לרצון טוב מצידנו, תשחרר שטחים בסוריה בכדי לעזור ליישב מחדש את אחיהם הפלסטינים שנמצאים בקו הירוק ובשטחים עד גבול הירדן, ישראל תכריז על רצונה לעזור לבניית הפלסטינים בסוריה ותהיה מוכנה להעזר בתרומתו של השמאל וסרבני הגיוס לבנייתם של הפלסטינים בסוריה. * ישראל תבצע באופן מיידי משאל עם שיאסור על מנהיגי ישראל או שוטים כדוגמתו של ביילין לנהל משא ומתן עם אויבים בנושא וויתורים על שטחים כשהמשא המתן היחיד שיהיה אפשרי יהיה על עזרה הומניטרית להחזרת הפלסטינים לשטחים שבם אחיהם יוכלו לקבל אותם וליישבם. * ישראל תתן תעודות זהות של תושבים זרים עם לאום פלסטיני אולי לכל הערבים בגבול ישראל עד גבול הירדן ותבקש מהאומות המאוחדות שיעזרו להוציא פספורטים ואולי אזרחות שינדבו מדינות כמו מדינות ערב ואולי צרפת בלגיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אולי תתלבשו בטרייניג כתום
צהובה.,
כוכב הארץ,
03/01/05 16:38
|
|
 |
או בחולצה חומה...
ל"ת
אריה,
04/01/05 07:05
|
|
 |
37.
רעיון גדול!בזמן זה אפשר
סוכנות,
03/01/05 16:33
|
להעביר את חפציהם מהשטחים לקרוואנים בישראל. תנאים של עולים מהעולם השלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא לשכוח מלאי נייר טואלט
איציק,
רחובות,
03/01/05 15:50
|
מתנחלים יקרים
אם הפגנות בנוסח אוקראינה, אז תכינו בבקשה מלאי מספיק של נייר טואלט, כמו שהכינו מפגיני אוקראינה ( ראינו בטלויזיה ), ותביאו שרותים כימיים בכמות מספקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בד''כ אנשים יוצאים לעבודה בבוקר
Yossi V,
03/01/05 15:39
|
אבל המתנחלים האלו לא מוסר ולא חוק להם והעבודה היחידה שהם מכירים זו העבודה בעיניים. לגרש אותם מגבולות הארץ לתמיד. שילכו לגדה או לכל מקום שירצו ויפארו מקומם שם בכיפותיהם ושביסיהם למען אלוקקקיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע יוסוף אבו עלי!
Avi Ecuador,
03/01/05 16:42
|
כל יהודי רציונלי יודע שבלעדם לא תהיה מדינה ליהודים וישראל תימכר במחיר יותר זול לערבים כמוך. אז באמת אני מתגעגע לערפאת שיבלום את שרון שבמקרה חושב שהוא נבחר להקים לנו את פלסטין לתפארת מדינת ''ישראל''. יש לשרון עוד זמן להגיש מועמדות, עוד מעט בחירות שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ecuador,אתה שונא ערבים?
ל"ת
Equateur,
03/01/05 17:25
|
|
 |
אתה טועה!
Avi Ecuador,
03/01/05 18:18
|
|
 |
34.
מצוין
דיויד,
חיפה,
03/01/05 14:44
|
מי יתן שכל תושבי השטחים יתנחלו ליד הכנסת.ואז נחזיר את החיילים הביתה.ובא לציון גואל.אבל מה נעשה עם כל כך הרבה רבנים במקום אחד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חברי ואני שם- לא רק מתנחלים
טל,
כפר סבא,
03/01/05 14:25
|
כל יהודי ויהודיה שיש להם סימפטיה להתישבות ולציונות - מוזמנים להגיע.
טרנספר יהודים הוא מזעזע ואני מקווה שלא נגיע למצב זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גם בשבת תימשך ההפגנה???????
ל"ת
שאלה חשובה,
03/01/05 14:12
|
|
 |
כן
טלי,
נתניה,
03/01/05 15:41
|
|
 |
הפגנה בשבת
hthr,
03/01/05 15:35
|
בשבת יהיו במקום אנשי בית אל עם תגבורת של תושבי ירושליםץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב תודה ויש לי שאלה
יאיר,
03/01/05 18:15
|
|
 |
31.
העם עם המתנחלים הגבורים
ל"ת
בת ימי,
03/01/05 13:51
|
|
 |
30.
שביתת שבת
אייל,
הדרום המקופח,
03/01/05 13:47
|
אילו הייתי בריא מבחינה פיזית הייתי מצטרף אליכם אחיי היקרים ה' עימכם עלו והצליחו,ה' עימכם,התחזקו בעד ערינו ובעד בנינו ובנותינו,הממשלה הזאת הרסה ה כ ל ,חינוך:-- ראה דוח דברת, שלום --ראה התנתקות,ראה קאסמים, כלכלה-- ראה עוני,ילדים,קיצתבאות,חד הוריות,נכים, קואליציה --ראה סילוק לשרים שלא חושבים כמו הקיסר שרון, ממשלה לא מתפקדת, בקושי תסיים את הקדנציה, מרכז ליכוד--בדיחה מחליט נגד הקיסר משנה זאת יחד עם הנסיכים עמרי וגלעד חכי''ם בליכוד--ראה ענבל,גמליאלי,ועוד דת--לא קיים אין מועצות דתיות תשתיות--לא קיים מחביאים להתננקות רווחה--ראה עוני שרון הביתה מהר לפני שתהרוס הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד!
ל"ת
משה,
03/01/05 13:39
|
|
 |
28.
כל הכבוד אבל קשה להאמין שזה
גד,
חדרה,
03/01/05 13:30
|
|
 |
27.
מתנחלים ?
DINGO,
03/01/05 13:12
|
למה קוראים להם ''מתנחלים'' ולא בשם המפורש: ''גוזלי קרקע'' ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם ''גוזל קרקע'' יפה נפש!
טלי,
נתניה,
03/01/05 15:40
|
חמודי זה תלוי מאיזה שנה אתה מתחיל להגדיר את הקמת המדינה ככיבוש.. כי על פי דבריך, גם תושבי חיפה ות''א הם גוזלי קרקע.. ישבו הרבה ערבים בבתים האלה לפני ה''כיבוש'' אז די להיתממות! אין שום הבדל בין 48 ל 67 המלחמה היא אותה מלחמה והכיבוש הוא אותו כיבוש! ומי שלא נוח לו להיות ''כובש'' מוזמן לעזוב את הארץ עוד היום! חבורה של ''יפי נפש''..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 27
מתנחלת גאה,
03/01/05 13:35
|
לא גזלנו אף קרקע. כל הקרקעות נקנו בכסף מלא. על אף שטח לא היה ישוב ערבי, להפיך רובם היו מיושבים בתקופת התנך. הישובים היחידים שנמצאים על חורבות כפרים ערביים הם הקיבוצים של התקם והקיבוץ הארצי. תלמד היסטוריה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''קוקיות עם כיפה''.
אריה,
03/01/05 13:32
|
יש ציפור שלא מרגישה טוב אלא אם כן היא מקננת בקן של מישהו אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא רק מתנחלים
ל"ת
שמחה,
מרכז,
03/01/05 13:00
|
|
 |
25.
מי יתן ומעלות החום ירדו ל-15
מעי גס,
אזור,
03/01/05 12:46
|
מינוס בירושלים.הם רוצים שיהיה ''כמו באוקראינה ''אז שיהיה.גם מין חופשי באוהלים הקטנים שלהם לא ממש יזיק.כמו שהיה באוקראינה.חבורה של כפיתיים נלוזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חזקו ואמצו!
חוה,
מרכז,
03/01/05 12:16
|
מאבקכם הצודק עבור כולנו, גם עבור רפי הרוח, המוכנים לותר ללא גבול. ההיסטוריה תשפוט מי צדקו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
The ugly duckling
Alfassy,
Ofaqim,
03/01/05 12:15
|
|
 |
22.
כל הכבוד לכם, אנחנו איתכם!!!!
ל"ת
עידו,
שייח מוניס,
03/01/05 12:09
|
|
 |
21.
נמאס
צבי,
צפון,
03/01/05 12:03
|
אולי הגיע הזמן שנקיא מקרבינו את הסרטן הנקרא ''מתנחלים'' ויפה שעה אחת קודם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לקרא לאידאליסטים המקריבים
אריה,
מרקז,
03/01/05 13:38
|
את עצמם לארץ ישראל ולמדינת ישראל סרטן? עם הם עשו את זה לפני 50 שנה היו קורים בשמם רחובות למה זב רע לך היום.ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה להשוות
ספי,
03/01/05 15:28
|
בן גוריון הסכים לתכנית החלוקה כי הוא הבין שצריך פשרה. גם היום כולם מבינים שבשביל להתקדם לשלום צריך לוותר. ההתנחלויות מעולם לא היו בקונסנזוס. רבים וטובים התנגדו להן בצורה דמוקרטית. כולי תקווה שגם הם יתנגדו לפינוי בצורה דמוקרטית. אחרת נאלץ להסביר להם כיצד דמוקרטיה מגינה על עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שתשבו שם עד שיבוא המשיח
ל"ת
אוהב אדם,
פינוי נעים,
03/01/05 12:03
|
|
 |
19.
מתישבים יקרים, אנחנו אתכם
ל"ת
העם איתכם,
מודיעין,
03/01/05 12:02
|
|
 |
18.
אל תישכחו ביצים
זמיר,
03/01/05 12:02
|
|
 |
17.
באמת חבל...
עבדי,
03/01/05 12:00
|
למה המתנחלים נגד ההתנתקות? אני כערבי ישראלי מסכים עם הממשלה לבצע את ההתנתקות בכל מחיר. רק כך כמו ד''א עם לבנון יהיה יותר שקט לכולם ובכך תוכל להיסלל הדרך לפתרון בין ישראל ופלסטין על פי מפת הדרכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hundred% right
Abergel,
B.Sheva,
03/01/05 12:45
|
In every generation,there was a class of jewish people who brought havoc on the entire population.Never,democracy can serve people's purpose as wise dictatorship
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בהצלחה לכם !!!!!
מיכל,
03/01/05 11:54
|
|
 |
ל 16
מתנחלת,
03/01/05 13:36
|
|
 |
15.
העניין הוא שהם קוקיות.
אריה,
03/01/05 11:48
|
לגור בגן ציבורי בירושלים. או לגור במקום שנכבש מהערבים. (שמענו על שיך מוניס. לערביי עזה גם כן תתנו זכות בחירה לכנסת ישראל.?..) לגור בישראל הרשמית פשוט לא מתאים להם. יש ציפור כזאת. קוקיה. היא מרגישה טוב רק כשהיא גרה בקן של מישהו אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היית קוריקוריקוקו לא
יונית,
י=ם,
03/01/05 14:20
|
היית מחפש ביטויים מעין אלה. התגובה שלך כבר משקפת מי אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה תגובתי ל27
ל"ת
מתנחלת גאה,
03/01/05 13:37
|
|
 |
את/ה קוקוריקוקו זה בטוח
ל"ת
hubh,,
י-ם,
03/01/05 14:40
|
|
 |
14.
לנתק את המתנחלים ממדינת ישראל
שומר חוק,
03/01/05 11:41
|
|
 |
לנתק אותם בחיים לא הם אחים שלך
ל"ת
יונתן,
מרכז,
13/01/05 18:02
|
|
 |
אפשר להשאיר אותם בשטחים?
יוסי,
03/01/05 14:49
|
חובה להשאיר אותם שם. הם לא חלק מהעם היושב בישראל ומכאן שאינם חלק ממדינת ישראל.
הם הם העמלק המזנב בעמנו כבר אלפי שנים, זו ההזדמנות לחסלם באחת, או לפחות להרחיק אותם מעלינו לתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולשחרר את תל אביב לים
ל"ת
cmo,
03/01/05 12:12
|
|
 |
לנתק את המתנחלים (ב)
שומר חוק,
03/01/05 12:26
|
אם לא ידעת - מתנחלים = מתיישבי השטחים שנכבשו ב-67. לצערי הם אינם מוכנים לבוא לתל-אביב ומסובבים את כל המדינה על האצבע. יש להחיל יד קשה כדי לשמור על החוק. לגבי המיעוט האלים - יש לשקול ברצינות לנתקם ממדינת ישראל. שבוע שבועיים עם הפלסטינאים הם יחזרו לכאן על ארבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב מ'ס 14. הי אתה שם
פיני מהמרכז,
03/01/05 13:15
|
אולי שיציעו להם את השכונות החדשות ברמת אביב. או רמת השרון, או כל מרכז אחר. למה להשאיר אותם בערינו. שנכבשו בשנת 67 לאחר שכל ארצות ערב מסביבנו החליטו להילחם בנו. כן רצונם היה לחסלנו. אך הגורל קבע אחרת. ושבנו לערי אבותנו.והם כמו שאתה מכנה אותם, המתנחלים... עשו בהתישבותם שם. מה שלאחרים לא היה רצון. לעשות הם הנישארים במרכז כבשו את השכונות היוקרתיות בתל אביב וסביבותיה.אז רד בבקשה מעל גבם. ואת ההחלטה אם להחזיר או לא להחזיר יש לעשות בבחירות חדשות. כי אריק הפך את עורו לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבותינו שמבותינו
ספי,
03/01/05 15:31
|
תפסיקו לבלבל את הביצים. איזה שטויות. אברהם היה גם אבא של ישמעאל אבל למי זה מזיז בכלל. תנו לחיות ,פנאטים. נמאסתם על כולנו עם האמונות הטפלות והגזעניות שלכם שהביאו כל כך הרבה רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספי סע לאוגנדה
י א י ר,
03/01/05 18:20
|
''כל מי שלא מכיר בזכותינו על כל הארץ לא מכיר בזכותינו לחיות פה בכלל'' מנחם בגין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל הכבוד- יש מי שמממן אתכם-
יעקב,
03/01/05 11:40
|
תמשיכו להפגין. הממשלה מממנת אתכם כלומר ביבי שאין לו גרוש בתחת בשביל הזקנים. אבל בשביל ההתנחלויות יש ויש והרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המימון מתרומות והתנדבות בלבד
דור שלם,
03/01/05 15:31
|
|
 |
12.
רק כך נעיף את הדיקטטור שרון
ל"ת
אייל,
03/01/05 11:36
|
|
 |
11.
העם אתכם
ל"ת
מטולה,
03/01/05 11:35
|
|
 |
10.
הצילו
יהודה,
ירושלים,
03/01/05 11:30
|
|
 |
9.
לא ניתן לנתק מסירות נפש
אלעד,
תל אביב,
03/01/05 11:29
|
|
 |
8.
שיקפאו מקור, גם משם הם יפונו
ל"ת
א,
03/01/05 11:22
|
|
 |
7.
בהצלחה. תחזקנה ידיכם !
ל"ת
טלי,
ת''א,
03/01/05 11:20
|
|
 |
6.
תראו באיזו קלות הם עוזבים את ב
אריה,
03/01/05 11:17
|
כשהיינו בצבא רסר חכם אחד (היום הוא מוצג במוזיאון...) היה אומר: תראו כמה קשה אתם מוכנים לעבוד כדי להשתמט מעבודה... הם הולכים לעזוב את בתיהם, לגור באוהלים בחורף הירושלמי כדי... לא לעזוב את בתיהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לתת למתנחלים חופש בחירה
יואב,
צפון,
03/01/05 11:15
|
אין לפנות מתנחלים בכח! רגע לפני שצהל מתפנה, יש להעמיד לרשותם אוטובוסים ומשאיות במטרה להשיב ארצה אותם ואת רכושם.
ירצו- יעלו, לא ירצו- לא יעלו.
ואם יבחרו להשאר נקווה שיהיו שגרירים של רצון טוב בקרב האוכלוסיה הפלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד נשמה טובה
ל"ת
יהודי,
03/01/05 11:31
|
|
 |
4.
לא רק תושבי יש''ע. עוד מעט אצא
פשע המילניום!,
מדינה פושעת!,
03/01/05 11:15
|
|
 |
תודה על גילוי הלב
מתעניין בחנה,
03/01/05 11:26
|
נורא מעניין. יופי שאת משתפת אותנו בכל תוכניותיך. רק אל תשכחי לבקר בשירותים לפני היציאה מהבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ירושלים אינה קייב
פרחיה,
03/01/05 11:11
|
כאן לא קייב אלא ירושלים. תוצאות הבחירות לא זויפו. לדאבון לב, העם העניק את קולו לימין. אך אין פירוש התמיכה בשרון שהעם מוכן להקריב עצמו על מזבח השטחים הכבושים. המתנחלים מהווים 3 אחוז מאזרחי המדינה, הם חלק קטן מהעם ומה שרצוי להם אינו בהכרח טובת המדינה. עתה אנו נוכחים בריקנותם של המתנחלים. אין להם כלום בראש חוץ מההידבקות, שעבר זמנה, לאדמה זרה, לא צרכי פרנסה, לא טובת המדינה, לא אחריות לילדיהם, שמקומם על ספסל הלימודים ולא בחזית הסירוב. ומדברי הכתב על צורת ההתארגנות ''משמרות מפגינים שישהו שם 24 שעות - עד להגעתו של משלוח המפגינים הבא.'' אני תוהה, האם המתנחלים מתנדבים להפגין או שמא הם מגוייסים בעול כורחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקום הילדים בתוך הקו הירוק
ספי,
03/01/05 15:33
|
במקום בו הם לא מסתכנים יום יום ובמקום בו הילדים שלנו לא צריכים להגן עליהם ולשמוע את הקללות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה טיפשית שאלת...
נעמה,
03/01/05 11:53
|
מה נראה לך??? שמחייבים מישהו כדי להפגין למען ההישארות בבית שלו??? אני משם ואני יכולה לספר לך שכ-ו-ל-ם רוצים לעשות זאת ואותך מכריחים לשים מנעול בבית כדי שלא יפרצו לך?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפנים את עזה לא את יו''ש
ספי,
03/01/05 15:35
|
והישובים ביו''ש שמתפנים ביקשו להתפנות. בטח שאתם רוצים להפגין. אתם מבינים שזה תחילת הסוף של ההתנחלויות שפשטו את הרגל כבר מזמן וביחוד מבחינה מוסרית. תפגינו עד שיגמרו לכם המילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום הם כן יכולים לעזוב, לירו
אריה,
03/01/05 11:44
|
פתאום אין להם שוםבעייה לעזוב את בתיהם, ולעבור לגור בחורף הירושלמי? כשהיינו בצבא רסר חכם אחד (היום הוא מוצג במוזיאון...) היה אומר: תראו כמה קשה אתם מוכנים לעבוד כדי להשתמט מעבודה... הם הולכים לעזוב את בתיהם, הם הולכים לגור באוהלים בחורף הירושלמי כדי... לא לעזוב את בתיהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תישארו בירושלים - ככה לא ...
יובל,
03/01/05 11:11
|
תישארו בירושלים - ככה לא תפריעו לפינוי (רק אל תשכחו סוודר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תתפלאו - הרבה ישארו אדישים
ל"ת
יאיר,
תל אביב,
03/01/05 11:07
|
|
 |
So What?
ל"ת
So What?,
So What?????,
03/01/05 17:10
|
|