 |
33.
סילבן, please אל תסביר!!!!!!
קידום תכנית,
השלבים הערבי,
26/12/04 10:45
|
הבעיה של העם היהודי הוא עודף הסברת עניינה של ישראל, שאינו חופף כלל ועיקר לעניינו של העם היהודי ולטובתו. עניינה של ישראל הרישמית נוגד לחלוטין את טובת ישראל, והתעוררות גל האנטישמיות היא תוצאה ישירה של הסברת ''עניינה של ישראל''. כל הצהרה של ראש הממשלה מגיעה מיד לכל קצווי תבל. כשראש ממשלת ישראל מכריז שאנו ''כובשים'' ושמשאת חיינו היא להקים ''מדינה פלשתינאית'', מבין כל העולם שישראל מודה באשמה ומי שאשם אינו יכל להציג תנאים. הכובש שלא כדין אינו יכל להציג תנאים לתיקון העוול. וכל מעשה של הנמצאים תחת עול הכיבוש ותחת משטר הדיכוי, מוצדק! ישראל מצהירה השכם והערב שהיא חותרת לשלום. כלומר, ישראל חותרת לשלום עם רוצחי ילדיה. מה צריך העולם לחשוב? לאחרונה הכריז פרס שערפאת היה ראוי לפרס נובל לשלום. זה אותו פרס, שהיה ממונה על ההסברה הישראלית. זה אותו פרס שהביא עלינו את אסון אוסלו וכפרס על כך הוענקו לו ע''י האנטישמיות הבינלאומית פרסי שלום ברחבי העולם. ב- -24.5.1994 הוענק לפרס אחד מפרסי השלום שלו, מטעם קבוצה של ארגונים אנטישמיים, שונאי ישראל, רובם ערבים. חתן הפרס שקדם לשמעון פרס היה אבו-ג'יהאד מתכנן טבח הספורטאים הישראלים במינכן. ופרס ממשיך להסביר, בהתנדבות, את עניינה של ישראל. את הרושם שמשאירה אחריה ה''הסברה'' של פרס מיטיב לתאר פרופסור גוסטב הנדריקסון, כשהוא מתייחס ל''גאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית, ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''.
כשישראל תתחיל להסביר, בעיקר במעשים ולא בדיבורים, את עניינם וצידקתם של היהודים, האנטישמיות לא תמות, אך תיכנס לתרדמת. ועניינם של היהודים הוא - השבת כל זכויותיהם! עניינם של היהודים הם האמת, הצדק והמוסר! ישראל צריכה לזעוק בקול גדול. איננו רוצים שלום עם רוצחינו, אנו רוצים להשיב להם כגמולם, וגם לעשות זאת, קבל עולם!! אין לנו שום כוונה להקים מדינה לבני עם זר בלב ארצנו! איננו מוכנים להשלים עם השקר המתועב ביותר בדברי ימי העולם – ''העם הערבי הפלשתינאי'' ובוודאי לא עם ''הזכויות הלגיטימיות'' שלו לרצוח אותנו ולרשת אותנו. לא יקום ולא יהיה! עניינה של ישראל להעניש את מהרסינו ומחריבינו מבית. את ''מחנה השלום'' ואת הנותנים לו חסות בשם שלטון החוק בישראל. להעניש את אלה הרודפים יהודים המסרבים לוותר על זכויותיו הבסיסיות ביותר של העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עשה טובה, סילבן, אל תדריך את
''הסברה'' ישראלית,
איפה פרס?,
26/12/04 10:35
|
השגרירים!!!!!!!!!!!!! מה הם יידרשו לספר? שאנחנו נותנים יד לשקר הנאצי ומתכוונים לסייע בשיקום ה''פליטים הערביים'', מה שמושיב אותנו מיד על ספסל הנאשמים. מה תגיד להם להסביר, שישראל סוופר הומנית ומגרשת יהודים בארץ ישראל מפני ה''פליטים הערבים'' המסכנים? מה שאתה צריך לעשות הוא - לאסוף את כל ''פעילי השלום'' הישראלים, המסתובבים בעולם ומבכים את גורלם של ה''פליטים הערבים'' ואת הנאציזם הישראלי, להשליך את כולם לבתי כלא, לשפוט אותם על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, לעשות בהם מה שנעשה באייכמן, ואת עוזריהם, הערבים, לגרש מכל סנטימטר בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Western European countries
ephi,
26/12/04 09:41
|
are sjit scandinavian got more muslems then jews and france is a fucking country Italy mafia country belgia shit too spain ,imcvesition
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מישהו חייב להחזיר את התיק
ל"ת
ז,
בתחת,
26/12/04 07:44
|
|
 |
29.
שגריר שלא חושב שאנחנו צודקים
יוסי,
חלם,
26/12/04 07:30
|
לא צריך לשוב למדינה ממנה הגיע, פשוט הבייתה ישירות, לא לאפשר לאנשי שמאל לשרת כשגרירים,הם מנסים לפגוע בממשלה בכל דרך אפשרית , כולל להציג את ממשלת ישראל ככושלת, הכל פוליטי , מצידם שישראל תתרסק ,העיקר לנסות לחזור לשלוט,אפילו שזה נראה באספמיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
with or without
ppppppp,
26/12/04 07:28
|
with or without them there is no diffrent bring them home and save a lot of money
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ההסברה הישראלית - בדיחה עצובה
סופוקלס,
26/12/04 05:42
|
יושבים שם חברי מפלגה שרצו להפטר מהם כמה שיותר רחוק. את שאול עמור ביבי שלח להיות שגריר בבלגיה כדי להפטר ממנו (או יטותר נכון מאשתו ממשילת המשלים של ''סכין חלודה בגב''). ואחר כך מתפלאים שהבלגים שונאים את ישראל. שאול עמור פשוט לא מתאים להיות שגריר במערב אירופה.
במקום לשכנע את עצמנו כמה אנחנו צודקים ולהכריח את האירופאים להאמין בזה, הגיע הזמן למנות שגרירים שיכולים לשכנע גם את האירופאים. בשביל זה הם מקבלים משכורת, לא בשביל לקצור תשואות במרכז הליכוד על זה ששברו איזה פסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
mistake
mirelafogel,
holon,
26/12/04 04:52
|
please dont judge anybody until you go into his shoes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
סילבין זרוק את זוילאי
ל"ת
מוריס,
פאריס,
26/12/04 03:08
|
|
 |
24.
השגרירים יטסו מחלקה ראשונה
ל"ת
רמי,
נהריה,
26/12/04 03:06
|
|
 |
23.
דוברת צה''ל אשמה בכשלון ההסברה
רמי,
26/12/04 02:57
|
קראו היטיב את נאומו של מנכ''ל משרד החוץ בכנס הרצליה ותראו שהוא מכוון חיצים ישירים כלפי הצבא. מעבר לכך, כדי להסביר את מדיניות ישראל בשטחים צריך משרד החוץ להסתמך על צה''ל. דא עקא, דיווחי דובר צה''ל איבדו את אמינותם מזמן תחת ''פיקודה'' של רות ירון והדבר מכשיל את משרד החוץ פעם אחר פעם. כולם יודעים שרות ירון היא כשלון טוטלי וגרמה נזק כבד להסברה הישראלית. לבוגי יעלון אין האומץ הנדרש לומר לה ''לכי הביתה'' מחשש שיואשם כמי שהדיח נשים מתפקידים בכירים. לתפקיד דובר צה''ל צריך למנות אישיות מקצועית המקרינה אמינות בוגי - תתעשת, עשה מעשה והצל את ההסברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר שטויות
בן,
26/12/04 07:17
|
מה נטפלת להודעות דובר-צה''ל ובכך תלית את ההסברה כולה? דוברת צה''ל עושה כמיטבה במערך הנסיבות, ואל לך לסמוך על מנכ''ל משרד החוץ, שיעיד אחרת. לכוון חיצים כלפי הצבא זה מנהג של כל היושבים בכורסאות. זה הכי פשוט, להאשים את הזרוע המבצעת, זו שבאמת צריכה להתמודד, עם החלטות הדרג המדיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Trade in one for the other
Larry,
26/12/04 03:36
|
Ruth Yaron, not Ruth Yaron. It doesn't matter. The policy is completely confused. It admits that Israel is all wrong - the 'occupation' v'chulei. The Israeli gov't hesitates, withdraws, opens talks, kills a few mid-level terrorists and negotiates with their bosses for a mythical solution. Blame the army, blame Shalom. It is a policy of surrender to an enemy with total, absolute objectives, a show to the world that Israel does not believe in itself.
Then why should they support Israel's cause? The gov't does not support the consolidation of the Jewish state.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מבייש את התוכנית - הכל דיבורים
דוד,
26/12/04 02:10
|
מעשים - רבותי . מעשים . עוד לא הפנמנו שהאירופאים שבעו כבר מהדיבורים הישראליים והם בוחנים את מעשינו . במעשים אין לנו מה להשתבח . רק בארץ הסיפורים של מנהיגינו תופסים - בחו''ל מתייחסים אליהם בביטול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ZE LO MA SHE-ANAHNU OMRIM
ZE MA SHE HEM,
MAHLITIM SHE,
26/12/04 01:50
|
HEM ROZIM LISHMOA --HEM ANTISHEMIM HA-EROPIM-- AZ HEM MAASHIMIM ET HA YEHUDIM :KMO SHE HAYA LIFNEI HA-SHOA,ZE HOZER AL AZMO, KMO IM ZE SHE ANAHNU HARAGNU ET YESHU,ZE HOZER AL AZMO, KAHA HEM HA NOZRIM. HA-YEHUDIM HA-YEHUDIM,HA-YEHUDIM, SHOMIM ET ZE MI KOL HA KNESIYOT HEM GODLIM VE MEHUNAHIM AL ZE. AVAL MA HA NOZRIM ASU?--SHOA LA-YEHUDIM, HESHMIDU ET HA INDIANIM, ANSU HAZI OLAM LAHAFOH LE NOZRI,VE RAZHU ET MI SHE LO, KAVSHU ET KOL HA OLAM,VE ASHKU ET HA MINERALIM, AVDUT LA KUSHIM, VE OD VE OD, HA NOZRIM ZE DAT AHZARIT, DAT HA ROA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יגלו לשגרירים סוף סוף
ותיק,
26/12/04 01:23
|
שהבעיה לא התחילה ב 1967 אלא הרבה לפניה - או שימשיכו בשטויות שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עצוב לראות את מצב ההסברה.
נינה מרכז,
26/12/04 01:13
|
שואף לאפס. ולא נצליח בכך אם לא נשכנע את העולם כולו בכך, שהערבים ללא הכללה כמובן אבל רובם, הם שקרנים מלידה ומרוע. וזה נשקם. הם מביימים סרטי זוועה בתחפושות בדיוק כמו מדים של צה''ל. או בגדי אזרחים כשלנו כדי לשכנע בסיפורם בסרטי הזוועה את העולם נגדנו.זה הדבר הראשון שעלינו לעשות למען ההסברה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
השגריר
א ד,
מודיעין,
26/12/04 01:02
|
אולי ינצלו את הזמן כאן לעשות להם ריאליטי ונראה מי עף ומי נשאר לקבל את משרת השגריר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מאוחר אבל עדיין לא מאוחר מידי
ל"ת
שמחה,
26/12/04 00:58
|
|
 |
16.
The Israeli Attitude
Eli,
New York,
26/12/04 00:55
|
As someone who has come across a few the israeli diplomats I have one thing to say. Learn how to be polite! THis goes to Ambassadors and their aids. Unfortunately, israelis and their aids, once abroad and inside Israel become very ''I don't owe you an explanation''. But the fact is that we do owe explanation to the world, although we are right and the world thinks otherwise
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סילבן שלום, זמן את עצמך!
אמנון איראלי,
כפר שמריהו,
26/12/04 00:46
|
הידיעה אומרת ששגרירי ישראל באירופה זומנו לישראל, כדי ששר החוץ יצייד אותם בכלים הדרושים למלחמה על דעת הקהל. בואו נחשוב רגע: איזה כלים? האם אי אפשר לשלוח אותם בדואר/בפקס/באימייל? והאם הבעיה היא עם טריקים, או עם המדיניות? איך קורה שדווקא במדינות שבהן לא היתה אנטישמיות - שבהן הצילו יהודים בזמן השואה - הביקורת על ישראל היא כל כך קשה? אולי מה שישראל עושה הוא שורש הבעיה? אז במקום לזמן שגרירים, סילבן שלום, זמן את עצמך אל הראי ותחשוב על הכיבוש והנישול והדיכוי והמוות שישראל זורעת בשטחים הכבושים זה 37.7 שנה. מרי כריסטמס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך החיים בכפר שמריהו?
girly,
26/12/04 02:20
|
מה דעתך שתעבור לגור עם זביידי לכמה זמן לראות את המצב בשטח. פחימה תשמח אם יהיו לה מחליפים בזמן שהיא בכלא.
נ.ב. גם לפני השואה החיים ליהודים בגרמניה לא היו כל כך נוראיים. מה שעשה את השינוי זו הסתה, שקרים ושנאה כנגד יהודים בכל מדיה ומקום אפשריים... ישנם מספיק גורמים באירופה שמסיתים נגד ישראל יום ביומו. וזו התוצאה שגם מדינות שהיו נאורות בזמן השואה נסחפות עם הזרם כי אומנם הזרם נראה שונה אבל מוביל לאותו החרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשבדיה הצילו יהודים??
שי,
26/12/04 01:21
|
השבדים היו משתפי פעולה עם הנאצים, הם ייצרו בשבילם את הפלדה. האידיאולגיה הנאצית הייתה מושרשת בשבדיה עוד לפני מחלמת העולם השנייה. מייסד איקאה היה חבר בתנועת הנוער הנאצית בשבדיה, בין השאר הוא ניהל רישום של בתי יהודים לקראת הפלישה הנאצית על מנת להקל את הגירוש וההשמדה. הוא הודה שכל העובדות הללו נכנות לפני מספר שנים באי מייל ששיגר לכל עובדי איקאה בעולם. הוא הסביר שהוא עשה אז טעויות והוא מצר על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
כלב חתולי,
מלונה,
26/12/04 05:24
|
על ראול וולנברג שמעת?
על מתן חסות ל כ ל הקהילה היהודית מדנמרק שהוברחה באישון לילה לשוודיה שמעת?
בדוק את העובדות לפני שאתה עושה הכללות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!
דני,
ת''א,
26/12/04 01:06
|
|
 |
14.
הישראלים כפלגמטים ולא איכפתים
מרכזי,
26/12/04 00:41
|
אני מסכים אם הגדרת הישראלים כפלגמטים ולא איכפתים! מצד אחד הם מלאי תלונות אבל מיצד שני הם לא עושים כלום לשנות את המצב, נשמע כטיפוס פולני, למה הממשלה ממשיכה לקנות וולוו? בגלל שהשבדיות כל כך אוהבות אותנו? הם אהבו את שארם אל שיח מאשר אותנו מרכזי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הטוב לא יכול לרע באותה מטבע
אני כרגיל,
26/12/04 00:40
|
הרע בהגדרה הוא כמעט מצב נתון, מעין ברירת מחדל בין אם מדובר בארצות העולם כלפי ישראל ובין אם מדובר באדם שונא דת כלפי דתיים. בשני המקרים הרע מנצח למראית עין ולטווח קצר. אי אפשר להדוף דברי ארס , לא משנה מה הסיטואציה, בקונטרה מילולית חיובית . זה לא עובד. העובדות לטווח רחוק הם שמדברות: חינוך, מוסר , דרך ארץ, אהבת ישראל, כיבוד הזולת, ועוד. רק זה עובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הסברה חיובית
דניאל,
26/12/04 00:39
|
מדיניות החוץ של מדינת ישראל צריכה להתמקד בדבר אחד מרכזי: החשיבות של קיום חברה יהודית ריבונית, המטפחת ערכים ותרבות משלה, תרבות זו אינה עומדת בסתירה עם היצירה היהודית בתפוצות אלא זה המשך שלה.
האם לאירופים לא יהיה קל יותר להזדהות עם מסר כזה, מאשר עם הסבר על פעילות צבאית זו או אחרת.
גם להדגיש את השורשים האירופיים של תרבותנו לא יזיק כלל וכלל. רק שמדיניות חוץ שכזאת אמורה להתבסס על תפיסה חדשה של זהותנו, מי אנחנו ומה אנחנו רוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
no for norway
uri,
oslo,norway,
26/12/04 00:35
|
Alot of norwegen companies and unions dont buy israelies products.why dont we do the same? no for norwegen salmon fish. do so and the media here in norway will react . the fish its there life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הכבוש הערבי של ארץ ישראל
פנחס,
26/12/04 00:24
|
שום דבר לא יעזור כל עוד אנו לא אומרים בקול גדול את האמיתות שלנו.הערבים כבשו את ארץ ישראל שלנו.אפשר לדבר על פתרון מדיני זה או אחר אבל כל עוד אנחנו עצמנו מתכחשים לאמת היסודית שהארץ הזאת היא שלנו אין לנו כל סיכוי בהסברה. כל ההסברה שלנו היא התנצלות אחת גדולה, והמתנצל תמיד אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוף,בוף,היה צריך להתעורר
CONQUISTADOR,
26/12/04 01:49
|
במאה ה VII ........ מאז זרמו הרבה מים תחת הגשרים..... כולם כבר צוחקים על הבתחת אלוהים לאברהם.... העולם קיבל את מדינת ישראל אבל לא חזרה לכל ארץ ישראל שגבולותיה לא ידועים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זכויות הערבים מושתתות על...
רון,
26/12/04 03:17
|
גם זכויות הערבים מושתתות על המאה הקודמת. אם האירופאים חושבים שמדינת היהודים גדולה מדי, אז אנו מוכנים בשמחה להחליף את נל שטחי מדינת היהודים עבור כל שטחי המדינות הנוצריות או המוסלמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
להחרים מוצרים מסקנדינביה!!
גיא,
25/12/04 23:53
|
הישראלים יכולים לשנות את המצב! משום מה אנחנו מתעקשים לרכוש מוצרים ממדינות כמו שבדיה ודנמרק בזמן שהן עצמן מפעילות חרם על מוצרים ישראלים. קשה להבין איך אנשים בישראל מתעקשים לנסוע במכוניות שבדיות. קשה להבין איך ישראלים מתעקשים לשתות בירה דנית בזמן שזו מממנת אירגונים אנטי ישראלים. פסטיבל רוקסילדה האחרון שנערך בדנמרק אירח אירגון פרו פלסטינאי הקורא להחרים מוצרים מישראל. את החסות העיקרית לפסטיבל העניקה החברה המייצרת את בירות טובורג וקרסלברג. לא ראיתי אף ישראלי שהפסיק לשתות טובורג בגלל זה. ישראלים באים בטענות לממשלה אבל לא עושים דבר בעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל כל כך להחרים,הקשרים פוגעים,
יוסי,
חלם,
26/12/04 07:35
|
לדוגמה ניתן בקלות לא לייבא נוקיה או וולוו ,אבל הבעלים של הסוכנות כל כך מקושר לשלטון , שכל שרי ישראל נוסעים במכונית של שונאי ישראל ,?? השחיתות היהודית תמיד המיתה עלינו אסון, המדינה יכולה למסות את התוצרת הסקנדינבית, ולגרום בצורה טבעית לדעיכת העסקים עם חלאות אלה , הבעיה תמיד היא החמדנות היהודית, אין כבוד לכלום הכל זה כסף, יהודי מסוגל למכור פצמר שיורים על הבית שלו ,??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדי אתה אידיואט
רמי,
שוטקהלם,
26/12/04 03:20
|
כיום גרים בשוטקחלם 7000 ישראלים ואיזה אידיוט אומר להחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישראלים לא יודעים לעשות חרם
יובל,
26/12/04 03:00
|
צרכנים, זה לא ילך, אנשים כאן גם שמחירי הירקות עולים ממשיכים לקנות כרגיל ('' מה שאני לא יאכל מלפפון?...מה פתאום?...'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחרים תוצרת התנחבלויות
Avi Ecuador,
26/12/04 02:20
|
|
 |
ha ha ha ha
ל"ת
sheli,
26/12/04 03:09
|
|
 |
רעיון מבריק!!!
אולאף פאלמה,
שתוק-הולם,
26/12/04 00:41
|
איזה רעיון מבריק! הבה נחרים את המוצרים הסקנדינביים, ומדינות סקנדינביה תתמוטטנה! יופי! אגב, בתחום אחד עשוי חרם ישראלי לגרום נזק של ממש: בהתחשב במספר המינסטרים הישראלים, חרם כל מוצרים סקנדיניביים יביא את מפעל המכוניות וולוו לפשיטת רגל מיידית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא
דני,
26/12/04 01:13
|
לישראל יש כוח כלכלי גדול אפילו לפני שמזכירים את יהודי ארצות הברית, חבל שאתה לא בקיא בפרטים ובוחר לקשקש.
רק בשנה האחרונה ישראל בחרה לסגור את הנציגות המיסחרית בדרא''פ, היא עשתה זאת בגלל חוסר גידול ביצוא לשם מול גידול ביבוא משם. כמה תעשיינים דרום אפריקאים גדולים הפעילו לחץ על הממשלה המקומית שהיא אולי אחת האנטי ישראליות ביותר מחוץ לעולם המוסלמי (המדינה הלא מוסלמית היחידה שהשתתפה במשפט בהאג). התוצאה הייתה שהדרום אפריקאים בצעד מפתיע הזמינו פוליטיקאים ישראלים ל''וועידת שלום'', הכריזו על חילופי משלחות מסחריות וכו'.
סכום היצוא של ישראל לאירופה קטן בפחות ממחצית מהיבוא שלנו משם. האירופאים בהחלט מודעים לזה. אירגונים יהודים בארצות הברית כבר הודיעו שהם יחרימו מדינות הקוראות לחרם על ישראל. מדוע אתה חושב שאל פאיהד הערבי סרב להחרים מוצרים ישראל בהארודס? אתה חושב שהוא אוהב את ישראל? הוא מבין מה שהבנקאים השווצרים למדו בדרך הקשה, לא שווה לעצבן את היהודים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
true
daboul,
england,
26/12/04 00:31
|
|
 |
רק בהרחמת מוצרים
Petit Suisse,
גבינה עדינה,
26/12/04 00:25
|
ופגיעה בכלכלת ישראל,אנחנו נגיע לשלום עם הפלסטינים לפי תוכנית ג'נבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך לינק?
ל"ת
ערן,
26/12/04 00:19
|
|
 |
בבקשה
גיא,
26/12/04 00:59
|
יש את הכתבה שפורסמה על הפסטיבל בוואלה בקיץ: http://news.walla.co.il/?w=//565202
אם אתה ניכנס לאתר של הפסטיבל אתה יכול לראות בדף הראשי שהספונסר הרישמי היא בירת טובורג: http://www.roskilde-festival.dk/object.php?code=1
אתה יכול לקרוא באתר שחלק מהכנסות הפסטיבל הועברו לאותה ''עמותת צדקה'', למעשה מדובר באירגון של פלסטינאים דנים שאחראי לקמפיינים נגד ישראל וקורא להחרים מוצרים מישראל. בקיצור, טובורג מממנת קמפיין להחרמת מוצרים ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא צודק
ישראלי עייף,
26/12/04 02:28
|
אנחנו תמיד חושבים שהעולם צריך לחשוב כמונו כי הצדק איתנו כל עוד באותו זמן הפלשינאים ממשיכים בטרור ברוטאלי ואחר כך הם מציגים עצמם כקורבנות. פה אנחנו יכולים ללמוד מהפלשתינאים הם הרבה יותר נחושים. הגיע הזמן שניקח את היוזמה לידנו חרם אפילו אם לא משפיע הרבה הוא נותן להרגיש טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא תודה על הלינק וכל הכבוד!
ציונית,
26/12/04 02:14
|
מסכימה עם כל מילה! חייבים לפעול ולעשות משהו... אני בטוחה שאם נחפור טוב אפשר לבדוק בדיוק לאן הכסף הזה מגיע חוץ מקמפיינים והחרמות נגד ישראל. אנשים, חייבים להראות איכפתיות. מדובר בחיים שלנו. דמנו וחיינו אינם הפקר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כמה זה עולה לנו?
אחד העם,
25/12/04 23:51
|
להביא את כולם ארצה, סילבן השגרירים לא יעזרו, את המערכה הזו הפסדת עוד לפני שהתחלת אותה. סימפטיה הולכת עם כסף, והרבה כסף שלנו אין ולערבים יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא יש והרבה
דנה,
26/12/04 00:26
|
תיראה מה קרה לבנקים השווצרים בפרשת חשבונות קורבנות השואה, הם למדו שלא שווה לעצבן את היהודים והתקפלו. יש לישראלים ותומכי ישראל בארצות הברית הרבה מאוד כסף, העניין הוא שאנחנו ממעטים לפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שלב ראשון להיפטר מסילבן שלום..
בוגי מוגי,
ספרטה,
25/12/04 23:44
|
|
 |
6.
כמה נקודות למחשבה
Avi Ecuador,
25/12/04 23:36
|
1. זימון השגרירים לישראל עולה כסף רב למשלם המסים, ותועלת אין בכך. 2. בניגוד למה שרבים חושבים, התקשורת באירופה משרתת היטב את ממשלת ישראל. אמנם האזרח האירופאי יודע מעט יותר מעמיתו הישראלי מה עושה הכיבוש לפלסטינים, אך התקשורת מציגה באופן עקבי את מעשי ישראל כ''תגובה'' על טרור פלסטיני, ולא ההפך. 3. אי אפשר להסביר את הכיבוש ופשעי המלחמה הנלווים לו, ולכן גם לא צריך לנסות. הבעיה לא בהסברה. הבעיה במעשים המכוערים של ממשלות ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש שני Avis?איזו שנאה עצמית
ציונית,
26/12/04 00:38
|
איזו תגובה מזעזעת... התקשורת האירופאית המספרת שקר אחר שקר והיא לא מספיק נגד ישראל בשבילך... כשהיה פיגוע בחיילים במחסום (מחבל התאבד) התקשורת האירופאית שלך בבריטניה דיווחה בדיווח ראשוני שצה''ל הרג פלסטינאי.
זה נראה לך בדיוק מה שצריך לדווח נכון? לעוות? לשקר? להפיץ שנאה כלפי ישראל? למה שלא תעבוד בBBC אבל בעצם זה לא מספיק לך אז תלך לטלוויזיה של חיזבאללה אל מנאר , אתה תתקבל ב ב ר כ ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ.ב.
Avi Ecuador,
26/12/04 02:15
|
ולגופו של עניין: 1. צהל כל יום רוצח פלסטינים, ובכמויות. אז נניח שבמקרה ההוא התקשורת הבריטית לא דייקה. זה משנה את העובדות הבסיסיות? 2. נא לדייק: התקפה נגד חיילים הנעשית בשטח כבוש על ידי לוחם מן העם הנכבש אינה מוגדרת כטרור. התקפה של פרטיזן, נראית לי ביטוי יותר הולם. 3. הקישקושים שלך משקפים רק דבר אחד: את קורבן של שקרים של ממשלותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל שקרים הא?
Avi Ecuador,
26/12/04 02:07
|
גם לבצע פשעי מלחמה וגם להתבכיין? בבונית יקרה, את לא סתם צדקנית. את מתרגזת כל פעם ששמים לך מראה מול התחת האדום שלך. מה את חושבת, שהסברה מוצלחת יותר תצליח למכור לעולם את הבלתי-מכיר? מה את חושבת, כולם מטומטמים כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי תוכיח לי שאנו כובשים
ישראלי עייף,
26/12/04 07:22
|
בבקשה תוכיח לכולם למה אנחנו עם כובש תוכיח לי מבחינה חוקית והיסטורית למי שייכות האדמות בגדה המערבית אל תגיד לי הם גרים שם הרבה שנים תוכיח לי איזו זכות חוקית יש לפלשתינאים לחיות בגדה המערבית מאשר ליהודים. הבעיה היא פשוטה הפלשתינאים כמו רוב ערביי העולם החליטו לפתור את הבעיה באלימות ולא במשא ומתן כמו סעדת והמצרים אני פשוט מרחם על העם הפלשתינאי עם מנהיגים כל כך חלשים ומושחתים שמשאירים את עמם באפלה פרימיטיבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHUT UP, you Avi ...l
Gal,
26/12/04 00:23
|
Since when you became a preacher?? you should continue your STUPID Bullshit Philosophical journey on a door to door mission in AZA, ya Pots!!!!l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Senor Avi Ecuador
El Condor pasa,
26/12/04 00:23
|
אתה צודק,חבל''ז,אבל העניין הוא שאף אירופאי לא מבין מה אתה עדיין שורץ בשטחים וכתוצאה מכך אין לפלסטינים מדינה. שום הסברה לא תעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שהפלסטינאים ......
לסלו,
שוויצריה,
26/12/04 02:07
|
רוצים מדינה? אם במאת היו רוצים מזמן היה להם. צריך לדעת גם להצנהג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יישר כוח!
נס די-נור,
דרום,
25/12/04 23:30
|
|
 |
4.
שר החוץ סילבן שלום.
פנינה,
25/12/04 23:25
|
כל עוד לא נדע לשכנע את ארצות אירופה, ארה''ב. וכל הארצות ביבשות. את חומרת השקרים והסרטים המבויימים היוצאים מארצות ערב נגדינו. לעולם לא נצליח בשום הסברה. העולם לא נולד אתמול. אך הטיפשות והנאיביות קיימים בעולמינו. ומשום שינאתם של הגויים לישראל וליהודים בכלל. הם מאמינים לשקרים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מעניין איך מנתחים
השדריר,
25/12/04 23:24
|
במשרד החוץ את הסיבה להתנגדות הקשה לישראל באירופה ובעיקר בסקנדינביה.
רמז - אפשר לרתום את הסיבה לצרכינו אנו, אם נהיה חכמים ועדינים מספיק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להחזיר את הטלאי!!
ניצול שואה,
מרד גטו ורשא,
25/12/04 23:23
|
לענוד טלאי כתום במחאה על המצב לא נשתוק כשדם יהודי נשפך! חונכתי שכיש סכנה ליהודי אסור לשתוק! מה אתך? שים את הטלאי והזדהה במאבק! זה מוגזם?! אבל יותר כואב זה שהמצב באמת כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חייבים לשלש ואפילו יותר
יובל,
25/12/04 23:22
|
את תקציב ההסברה ולהתקרצץ על כל אירופה, כל מקום שיש פירסומים לא מדוייקים/ שיקריים, לעלות עליו כמו טרף, לכל מדינה כזאת נציג שתפקידו לשים טוב לב לכל דבר שנאמר בתיקשורת ולהציק להם ולעשות להם פדיחות עד כמה שאפשר, שבכל מקום יהיה איזה ישראלי נודניק שידאג לדיווחים מאוזנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך תקציב, קרא את 9
גיא,
26/12/04 00:24
|
לא צריך להסביר כמו שצריך להפעיל כוח. האירופאים הם פרו ערבים לא בגלל שהם אוהבים את הערבים אלא בגלל שהם יודעים שתמיכה בישראל תזיק להם. אירופה יודעת שאם תתמוך בישראל היא תפסיד עיסקאות עם מדינות המפרץ או תעורר את זעמה של האוכלוסיה המוסלמית באירופה. פגיעה בישראל היא זולה פשוט משום שהישראלים אדישים לכל מי שיורק עליהם. אנחנו קונים יותר מוצרים אירופאים מאמריקאים בזמן שהראשונים מחרימים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובלוש,מה זה יעזור?רוב
Petit Suisse,
גבינה עדינה,
26/12/04 00:19
|
|