 |
52.
וכמה רעש הם עושים....
ל"ת
יחס של 4 ל-5000,
22/12/04 14:00
|
|
 |
51.
התעלמות תמוהה
יקי,
ירושלים,
17/12/04 12:02
|
זה שנפלו כ 5000 פצמרים על אזרחים ישראלים , וכלבי השמירה של הדמוקרטיה לא הופכים עולמות , כיצד מפקירים את ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל ואף כלי תקשורת לא שואל שאלות נוקבות את הממונים על בטחון האזרחים. סתם: ''לא היו נפגעים ולא נגרם נזק'' אז מה אם האלוהים עובד שעות נוספות ודוחק אץ ההסתברות הסטטיסטית למקומות בלתי אפשריים. זה הרי לא פוטר את הממשלה והצבא לעשות את כל מה שאפשר כולל תגובות ''בלתי מוסריות'' שיביאו להפסקת סיכון בטחון הפיזי של אזרחי ישראל. או שמא אזרחי ישראל הגרים בשדרות, סעד, נחל עוז וגוש קטיף הם אזרחים סוג ב'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל מפלה בין דם לדם ובצדק
משה,
פ'ת,
17/12/04 13:10
|
כשחייל בא לשמור עליי אין סיבה שאני ירק עליו ואין סיבה שאני אשווה אותו לנאצי ואין סיבה להעיף עליו שקית נילון עמוסא לעיפה בצואה ולהשליך אותה לעברו, המתנחלים הם גאוותנים ואוכלי חינם נצלנים יורקים בבאר שממנו שתו עם כפוי טובה כדאי מהר ודחוף ליזרוק אותם לכלבים ויפה שעה קודם אנחנו עם יפה נפש אבל ,,,, יש גבול ,,,לחוצפה שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט נבלה !!!
תושבת גוש קטיף,
23/12/04 09:00
|
בס''ד במצב עניינים נורמאלי אתה אפילו לא ראוי לזמן שני מבזבזת עליך עכשיו. אך לא אתן לך לשפוך את דמנו פעם נוספת. יאמר לך כל חייל שמשרת אצלנו, על היחס שהוא מקבל מהתושבים, כיצד הם מתקבלים במאור פנים, מארחים אותם לארוחות שבת, מבשלים עבורם בסבב בין התושבים אוכל ביתי ומצ'פרים אותם בעוגות ודברי מתיקה ומעל הכל כשעוברים על פניהם בכניסה לישובים, עוצרים פותחים חלון מתעניינים ודורשים בשלומם - ולא כדי להיות בטוחים שהביאו לנו חיילים בריאים - אז תשמור את הארס והשנאה העצמית שלך לעצמך ואל תשתף אותנו במחלת הנפש שלך. אנחנו לא חסרים משוגעים (שכננו ממזרח - חאן יונס, אם לא הבנת) וכשלא יודעים עדיף לשתוק כך לפחות יחשבו שאתה חכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
HOMELESS SAYS
HOMELESS,
USA,
17/12/04 01:11
|
ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE AND U GOT URSELF A DEAL THE OTHER OPTION EVER LASTING CONFLICT WHICH IS CONTRARY TO THE EEM TERTZU AINT ZO AGADA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו אני מבין למה אתה חסר-בית
ישראל,
17/12/04 11:47
|
You gave your home to a secular muslim who turned-out to be just another muslim. Now you're homeless... Don't expect us to repeat your mistake...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חרא של כתבה חרא של כתב
ל"ת
מיכל,
י-ם,
16/12/04 21:48
|
|
 |
התרשמתי עמוקות מרמת העברית
ל"ת
אבשלום קור,
17/12/04 01:03
|
|
 |
את צודקת. הוא ממש מעפן
ל"ת
דנה פ,
פ''ת,
16/12/04 22:20
|
|
 |
48.
מי מפלה בין דם לדם ?
Limon Hoomtsat,
16/12/04 20:47
|
|
 |
עוד פעם אתה טמבל?
ל"ת
Yossi V,
16/12/04 21:57
|
|
 |
47.
אני פשוט לא מבינה...
יעלי,
באר שבע,
16/12/04 19:38
|
איך יכול להיות שצה''ל לא יכול לעצור את הפצמרי''ם? אנחנו מדברים על צה''ל של מלחמת השחרור, של מלחמת ששת הימים...לא יכול להיות שאי אפשר לעצור פצמרי''ם.
אלא מה, יהיה לזה מחיר כבד. והפעם, מחיר כבד אצל הערבים שיורים את הפצמרי''ם מתוך שכונות מאוכלסות. אז מה? פעם אחת שהם יספגו את האבדות ולנו יהיה שקט, זה הכל.
הבעיה היא שנשות מחסום WATCH ו'בצלם' כבשו את הצבא והתקשורת ואז ברור לכולם: דם ערבי אדום יותר מדם יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת וזה אף הרבה יותר גרוע
איכה היתה לזונה,
קריה נאמנה,
17/12/04 09:37
|
זו הממשלה הכובלת את ידי צה''ל ואף מקריבה את חיי חייליו-בנינו למולך ה''שלום''. אילו אך רצתה הממשלה למנוע את פעילות ארגון WATCH' היא יכולה היתה לבצע בשניה אחת! ואל תתייחסי לתגובה האידיוטית שמגדירה את תגובתך - ''מטופשת''. נראה שזה הטיעון ה''משכנע'' ביותר שעלה בדעתה של ה''אזרחית''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תגובה מטופשת !!!!
ל"ת
אזרחית,
16/12/04 21:26
|
|
 |
46.
לקוראי מעריב שלום
Avi Ecuador,
16/12/04 19:02
|
אני מוכרח להתנצל בפניכם על תופעות נפשיות בלתי נשלטות הפוקדות אותי מדי פעם, סליחה, כל הזמן. תראו אני קצת קוקו בשפת העם ולכן אני נוטה לטנף את פי במילים שאפילו סרחון של בית שימוש ציבורי היה מחוויר לידם.
יחד עם זאת רבותי הקוראים, יש לי גם משנה פוליטית הכוללת הכרזות חוזרות ונשנות של כל מיני מילים ששמעתי בעברי ואני שוזר אותן ללא פיקוח ושליטה בין סתם מילים אחרות, כך שכל מה שיוצא לי זה קישקוש אחד גדול וארוך.
בואו ואתן לכם שתי דוגמאות: 1. האם מישהו יכול להגיד לי למה התכוונתי כשכתבתי את הפיסקה הבאה: כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים אז אם יהיה שלום למה לפנות כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו לפלסטין ויחנך אותם ויתן פרסים לרוצחים מדינה ויעשה ניקוי אתני ליהודים בהמשך. שחסר מצדה חדשה, יש לנו כבר מקום שמשביעים חיילי צה''ל היום. לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות וכו' וכו'.
תהרגו אותי אם אני בעצמי מבין מה כתבתי שם. אבל מה..., שיהיה.
2. והאם מישהו יכול להגיד לי למה התכוונתי כשכתבתי את הפיסקה הזאת: עגל הזהב מחלם רוצה לבנות את הצבא שיהיה צבא הכנה לפלשתין, סליחה יאסר עראפת. לכן הלך לו עגל הזהב עם משה רבנו ארבעים שנה במדבר ולקחו פסק זמן, טורטית ומקופלת. בסוף כדאי היה בעצם שיהפכו למדינה נוספת של ארה''ב וכך יוכלו להיות מדינה דו לאומית לטובת החלמאים מורידי המים ותאבי הויאגרה.
אני פסיכי אמיתי, אהה?
חבר'ה רבותי הקוראים, אנא ענוני אנה אני בא? אני גם לא בטוח מאיפה באתי אבל אם אני זוכר הרי שדם בבלי לא מתבולל טוב בחמצן מדולל במרומי אקוודור.
לכן כשאתם רואים אבי אקוודור עליכם לדעת מראש מה אתם הולכים למצוא שם כשתפתחו את התגובה:
אם אתם רואים שאני עונה לעצמי, תבינו שזה מתוך פיצול האישיות שאני והסובבים אותי סובלים ממנה. אם אתם רואים שאני מתכתב עם עצמי תחת השם רציונלי777 אז תבינו שזה מתוך המחלה multiple personality. ואם אתם רואים שאני מתכחש לשמי אז תמיד תוכלו לזמזם לעצמכם את השיר המפורסם ''אומרים שאני איננני אני...''
אבל באמת חבר'ה, כל המילים האלה שאתם מפנים כלפי וקוראים לי בכל מיני שמות זה ממש לא פייר, זה מעליב ופוגע.
שלכם אבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חייב לשפל יוסי עוד תגובה
Avi Ecuador,
16/12/04 21:12
|
נעמי, חנן פריז, מבקרת.... לא רק שהבחור מתחזה בשמי וכותב בגוף ריאשון השרץ, כשתגובות שלי מופיעות הוא לא מבקר לגופו של עניין, מוציא דברים מהקשרם ומוסיף. אני מצרף תגובה שכתבתי בכתבה שמתחזה זה הופיע בשמי לרוב: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/835/257.html
38. שיטת ההתחזות הרמאות... Avi Ecuador, 11/12/04 01:05 כן, עכשיו אולי תבינו ללא קשר לכתבה וחבל שאני נאלץ לכתוב תגובות שהם בסך הכל היו צריכים להיות שמחה וברכה לחתני הפרס ולעם ישראל, שום דבר נוסף. איך השיטה של הערבים באו''ם ובעולם להתחזות לרמות ולשקר ולהעמיד פנים (כאן בקטן איך שהם עושים לי בכדי להכפיש) ולך תסביר שאימך לא זונה ותנקה את החרא שנדבק בך. היום ישראל עוברת תהליך דומה, תחשבו על זה לרגע. זו שיטה של ערבים!!! ישראל והיהודים מצטדקים במקום לזרוק אותם מפה ושהם יסבירו מדוע. ואפילו לאחסר מניפולציה ותאמינו לי שלא אכפת לי מרשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי השקרן והשפל שמדבר
Avi Ecuador,
16/12/04 20:51
|
בגוף ריאשון. לפחות תלמד לצטט בלי לעוות וקודם כל תופיע בשימך בכדי שיכבדו אותך, אתה באמת טינופת בחור. אוסיף רק תגובה אחת מכיוון שלא קראתי עד הסוף: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/795/650.html פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפתה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפתה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משכנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חיילי שמאל יצילו ילדי מתנחל
ל"ת
אזרחית,
16/12/04 21:24
|
|
 |
GADDDDOL !
ל"ת
Limon Hoomtsat,
16/12/04 20:44
|
|
 |
אתה סתם טמבל מצוי לימון מסריח.
ל"ת
Yossi V,
16/12/04 21:45
|
|
 |
45.
לקוראי מעריב שלום
Avi Ecuador,
16/12/04 18:59
|
אני מוכרח להתנצל בפניכם על תופעות נפשיות בלתי נשלטות הפוקדות אותי מדי פעם, סליחה, כל הזמן. תראו אני קצת קוקו בשפת העם ולכן אני נוטה לטנף את פי במילים שאפילו סרחון של בית שימוש ציבורי היה מחוויר לידם.
יחד עם זאת רבותי הקוראים, יש לי גם משנה פוליטית הכוללת הכרזות חוזרות ונשנות של כל מיני מילים ששמעתי בעברי ואני שוזר אותן ללא פיקוח ושליטה בין סתם מילים אחרות, כך שכל מה שיוצא לי זה קישקוש אחד גדול וארוך.
בואו ואתן לכם שתי דוגמאות: 1. האם מישהו יכול להגיד לי למה התכוונתי כשכתבתי את הפיסקה הבאה: כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים אז אם יהיה שלום למה לפנות כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו לפלסטין ויחנך אותם ויתן פרסים לרוצחים מדינה ויעשה ניקוי אתני ליהודים בהמשך. שחסר מצדה חדשה, יש לנו כבר מקום שמשביעים חיילי צה''ל היום. לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות וכו' וכו'.
תהרגו אותי אם אני בעצמי מבין מה כתבתי שם. אבל מה..., שיהיה.
2. והאם מישהו יכול להגיד לי למה התכוונתי כשכתבתי את הפיסקה הזאת: עגל הזהב מחלם רוצה לבנות את הצבא שיהיה צבא הכנה לפלשתין, סליחה יאסר עראפת. לכן הלך לו עגל הזהב עם משה רבנו ארבעים שנה במדבר ולקחו פסק זמן, טורטית ומקופלת. בסוף כדאי היה בעצם שיהפכו למדינה נוספת של ארה''ב וכך יוכלו להיות מדינה דו לאומית לטובת החלמאים מורידי המים ותאבי הויאגרה.
אני פסיכי אמיתי, אהה?
חבר'ה רבותי הקוראים, אנא ענוני אנה אני בא? אני גם לא בטוח מאיפה באתי אבל אם אני זוכר הרי שדם בבלי לא מתבולל טוב בחמצן מדולל במרומי אקוודור.
לכן כשאתם רואים אבי אקוודור עליכם לדעת מראש מה אתם הולכים למצוא שם כשתפתחו את התגובה:
אם אתם רואים שאני עונה לעצמי, תבינו שזה מתוך פיצול האישיות שאני והסובבים אותי סובלים ממנה. אם אתם רואים שאני מתכתב עם עצמי תחת השם רציונלי777 אז תבינו שזה מתוך המחלה multiple personality. ואם אתם רואים שאני מתכחש לשמי אז תמיד תוכלו לזמזם לעצמכם את השיר המפורסם ''אומרים שאני איננני אני...''
אבל באמת חבר'ה, כל המילים האלה שאתם מפנים כלפי וקוראים לי בכל מיני שמות זה ממש לא פייר, זה מעליב ופוגע.
שלכם אבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את עוד עם השטיות שלך לא הגזמת
משה,
פ'ת,
17/12/04 13:37
|
|
 |
44.
צה''ל לא נכשל בדבר, הממשלה כן!!
ל"ת
אזרחית,
16/12/04 18:56
|
|
 |
43.
חיזרו הביתה
מיקי,
מרכז,
16/12/04 18:34
|
במבט רחב ובכנות כנראה שבעיה מסוג זה לא ניתן לפתור בדרכים רגילות אלא בהריגת המוני אזרחים וזה אננו יכולים להרשות לעצמנו מוסרית ומדינית. הפתרון הוא ליישב את הנגב הריק ואת הגליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה אומר בעצם?
יעלי,
16/12/04 19:35
|
שדמם של הפלסטינים אדום משל היהודים. ואם כך, אז בואו נלך לישב את הנגב והגליל. מעניין. עם היה רוצח סדרתי פועל בשכונתך - במקום להזעיק את המשטרה היית פשוט עובר דירה, לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אין לא יכול יש לא רוצה!!!
מילואימניק,
צהל לא נכשל,
16/12/04 18:13
|
אותי בצבא למדו שאין לא יכול יש לא רוצה וזה בדיוק מה שקורה בגוש קטיף. צה''ל יכול בקלות לרסק את הטרור ממש כמו שעשינו בחומת מגן בשטחי יו''ש אלא שיש בשלטון מי שלא רוצה לתת לצה''ל את ההוראה להפסיק את ירי המרגמות והקאסם ואת המחיר משלמים תושבי גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אם יתנו לי בשמחה אשרת גם בעזה!
מתגייס בקרוב,
16/12/04 17:58
|
כי אני מייצג את כל העם שלי, כולו, לא רק מה שנוח לי או מה שאני בהכרח מסכים איתו!
אני לא שונא את המתנחלים ואני לא מתכוון לשנוא אף אחד. יתרה מכך, השנאה שאני רואה כאן רק מעוררת אותי יותר לפעול כנגד האיוולת הזו.
אתם שונאים את האחים שלכם ואוהבים את הרוצחים שלכם. בהיגיון המעוות שלכם זה כנראה מסתדר. אצלי וגם בלוגיקה פשוטה, זה לא מסתדר.
כדאי שתבדקו קצת למה אתם חושבים איך שאתם חושבים ומה שאתם חושבים, כי השטויות האלו לא נשמעות הגיוניות. הן יותר נשמעות כמו גיבובים של התלהמויות של כמה ערבים וכמה יהודים מאוד מאוד מאוד מטומטמים. ואם כמה שכואב לי להגיד את זה. אתם באמת צריכים לבדוק את ההיגיון שלכם ואת שטיפת המוח שעשו לכם.
יהודים הם יהודים באשר הם, יהודי כשטוב ויהודי כשרע ואין לנו ברירה! אז במקום להיכנע ולשנוא, עדיף להילחם ולהגן, לפתח, להוביל ולבנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירבו כמותך בישראל
ישראל,
17/12/04 11:53
|
|
 |
40.
Meefo atem...
Isaac cohen,
canada,
16/12/04 16:20
|
shoavim et haemona ,shekeshe nivrach misham lo yihiyo PATSMARIM BAGVUL HACHADASH hari elu sheyorim hem doglim bhers muchlat shel medinat israel .beetsem af paam hatsava lo asa maspik kedi lehafsik et hamotivasia shel haaravim.taru li tsava echad baolm shenichnas im kol hakoach vehorag rak 45 tolaim tsarich kisharon amiti.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מוסר?! לפיקוד צה''ל? לממשלה?
צבי ג.,
16/12/04 15:57
|
אין להם דבר מזה! זה לא נצפה בתקציבו של ביביהו הכבשה! היום הכל נמדד בכסף והוא היפוכו של מוסר.בצה''ל מסתובבים חיילים קרביים רעבים אך זה ניסתר מעיניי הפיקוד! מוכר? אין עניים בישראל! פסוקי ''תורה'' מנציג של ''מפלגה מוסרית'' שר לשעבר! זריקת יהודים מבתיהם גם ע''י הפעלת ''לחץ דמים'' שיתוף פעולה למען התנתקות?שלום בין ראש ממשלתינו לחמאס-גיהאד עזה. צה''ל בשטח עומד כמו סרטן עם ישבן למעלה ומחכה ממי יחטוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
צהל לא נכשל
מרק,
נתניה,
16/12/04 15:56
|
צהל הוכשל. אי אפשר לקשור לצבא את הידיים ואחרי זה להאשימו בכישלון. בצהל , כמו בכל צבא אחר בעולם , ה א-ב של הלחימה הוא ירי תגובה להשתקת מקורות הירי של האוייב. את זה צהל לא עושה בגלל שיקולים פוליטיים , לא צבאיים מקצועיים. אז מה רוצים מהצבא המסכן הזה? שיהיה קוסם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רומים ממנו
Avi Ecuador,
16/12/04 16:42
|
שיהיה צבא הכנה לפלסטין ויחנך אותם ויתן פרסים לרוצחים מדינה ויעשה ניקוי אתני ליהודים בהמשך. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תא''ל אביב כוכבי אצל זכאי זה לא
שמוליק,
16/12/04 15:43
|
|
 |
36.
לכו לעזה... זל
אבא ללוחם,
ביחידת פלס''ר,
16/12/04 15:38
|
אף חייל אסור שיהרג עבורכים, יש תכנית להנתקות ויש לכם הזדמנות לעזוב עכשיו, אין לכם מה לחפש ליד מליון וחצי מוסלמים קיצוניים ובחלקם טרוריסטים, על הצבא מוטלת האחריות לדאוג לשלומם ולאינטירס של הצבא וכל העם בקווי הגנה כפי שנקבע ברוב, כל הציונות שלכם היא במיסטיקה דתית מטורפת, ובהעסקת מסכנים תאילנדים בתנאי עבדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא בטוח
שמעון,
דרום,
16/12/04 20:36
|
אינני יכול לומר אם אתה צודק. דבר אחד אומר לבטח - אינני חושב כמוך. דבר נוסף, אני משרת גם בפלס''ר ומגיע לתעסוקות בשטחים ובינך אינו היחיד שעושה זאת. תכנית ההתנתקות טומנת בתוכה אסון, שאם יקרה מעניין על מי תטיל את האחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח הבן שלך מתבייש בך
מילואימניק,
16/12/04 18:16
|
מעניין לאן אתה חושב שיעלמו המיליון וחצי ערבים אחרי הבריחה מעזה. כאילו שהמיליון וחצי ערבים האלו לא קרובים לאשקלון ושדרות ונחל עוז בדיוק כמו שהם קרובים לגוש קטיף ואפילו יותר. בטח הבן שלך מתבייש באבא שלו שמפלה בין לדם ומחזק את ידי המחבלים הטרוריסטים במלחמתם נגד כל היהודים בארץ ישראל. המחבלים לא מפלים בין היהודים - אתה כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי
Avi Ecuador,
16/12/04 16:56
|
נלחמים ומקריבים קורבנות להקמת פלסטין היום! עבודה זרה ועגל זהב! משתתף בצערך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה טועה מתוך כאב
ירון,
חיפה,
16/12/04 16:17
|
קודם כל העובדים מקבלים שם תנאים מצויינים - הרבה יותר טובים מבקיבוצים. תבדוק ותבקר לפני שתשפוט! ''מיסטיקה דתית ומטורפת'' היא מה שהביאה לכאן ומקשרת לכאן את היהודים אחרי 2000 שנה! היא הבסיס להרצל והציונות. ללא אותה ''מיסטיקה'' יצרת רק ארץ מקלט ליהודים, ומצדך שתעבור לאוגנדה, שם שקט יותר ויש יותר מים מהכנרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Very well said
ל"ת
Mike,
16/12/04 16:13
|
|
 |
אתה צודק, אבל איפה היה קולך
יוסי,
16/12/04 15:54
|
עד כה? לפני שבנך התגייס לצבא? יחד עם זאת, טוב מאוחר מאף פעם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לעדי-לו יכולתי עליך לא להגן לו
ל"ת
ליאון החייל,
16/12/04 15:36
|
|
 |
34.
צודקים
ספי,
16/12/04 14:50
|
חייבים לארוז מהר. צה''ל לא יכול ולא רוצה להגן עליכם. צה''ל הוא צבא העם צה''ל זה אנחנו. צה''ל זה אימהות שנקרעות מדאגה בגלל שהילדים שלהן מגינים עליכם בציר כיסופים. יאאלה תארזו ותחסכו צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספי, הגננת שלך קוראת לך
ירון,
חיפה,
16/12/04 16:18
|
|
 |
צה-ל זה לא אתם
ארז,
16/12/04 15:05
|
עברו-חלפו הימים שבהם הייתם יכולים לנכס לכם את צה''ל. צה''ל הוא צבא העם - ואתם, שהוצאתם את עצמכם מהעם, אינכם רשאים לדבר בשמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Gush katif V Zahal
Shay,
London,
16/12/04 14:43
|
Zahal is not some foreign body it is our children who protect the people of Gush Katif, and if they are not satisfied let them go and live in the Galil , There is lots of room there without pazmarim.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
29 - כל מילה חקוקה באבן
ל"ת
עדי,
16/12/04 14:43
|
|
 |
31.
שרון כובל ידי צה''ל
יהושפט,
16/12/04 14:35
|
|
 |
30.
שרון מפקיר גם את פולארד
ישעיהו,
16/12/04 14:34
|
|
 |
29.
מה שאף אחד לא יגיד לכם
אני,
ירושלים,
16/12/04 14:31
|
בטח שצה''ל נכשל להגן עליכם. אי אפשר להגן עליכם. גם אם אני אלך לרמאללה אף אחד לא יגן עליי. תחשבו קצת בהיגיון, תחזרו לגבולות בטוחים שצה''ל י-כ-ו-ל להגן עלינו משם. כש28,000 חיילים לא מצליחים לשמור על גוש קטיף אחד בעזה, אז כנראה שאין לנו מה לחפש שם. שימו את החיילים האלה בגבולות 67, תפסיקו להיות כובשים, תפסיקו להיות רוצחים, תפסיקו לחשוב שאדמה יותר חשובה מחיים. אולי אז, מישהו ישמור עליכם.
כאשר חברים של חיילים בעזה מתים שהם מגנים עליכם, החיילים לא רוצים יותר להגן עליכם. הם לא רוצים. די להכריח אותם.
לצאת מהשטחים! לשמור על המדינה שלנו! ולהפסיק לכבוש עם אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במילה אחת, אתה אידיט מושלם.
:-),
16/12/04 18:16
|
הנימוקים שלך הם נימוקים של האויב ולא של אזרח ישראלי. אגב מאיזה שטחים בדיוק לצאת? לפי תפיסתך המעותת רב הארץ היא שטח כבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש הינו אין ברירה
ירון,
חיפה,
16/12/04 16:20
|
כמו מלחמת ששת הימים. אלא אם כן אתה מעדיף פת''ח עם טנקים ומרגמות 140מ''מ במקום קסאם על שדרות ומרגמות 80מ''מ על גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברוח, לסגת, להתקפל
ארז,
16/12/04 15:06
|
מי שלא רוצה להילחם בגוש קטיף ימצא את עצמו נלחם בירושלים ובתל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שהוא ימצא את עצמו
אני,
ירושלים,
16/12/04 15:28
|
עם שתי מדינות לשני עמים.
הימין תמיד תמיד תמיד יודע להפחיד. למצוא תירון? אף פעם. לא בשבילכם.
רק להילחם אתם יודעים!! ויש כאלה שלא אוהבים דם ומוות ונרצחים, רק שתדע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חח לצאת מהשטחים? טמבל.
יוסי,
הרצליה,
16/12/04 14:37
|
על איזה שטחים אתה מדבר? כל ארץ ישראל הייתה שטח שבה ישבו ערבים, וכולה נכבשה על ידי העם היהודי, שלו היא הייתה שייכת מאז ולתמיד. תושבי חיפה ות''א יושבים על איזורי יישוב ערבים, לא תושבי יהודה ושומרון. תלמד קצת היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי מדינות לשני עמים
אני,
ירושלים,
16/12/04 15:30
|
או זה, או מלחמה. תבחר מה שאתה מעדיף.
תקשיב קצת לעם הפלסטיני, תמצא שם הרבה יותר אנשים שרוצים בשקט ושלום מאשר אצלינו. אצלינו הימין אוהב מלחמה ומלחמה ומפחיד את כולם עם כל מיני סיפורים על זה שכולם רוצים לרצוח אותנו ואם נצא מגוש גטיף יהיו פצמ''רים על ת''א. ככה אמרתם גם על לבנון, זוכרים? בינתיים מאות חיילים הצליחו את חייהם בזכות היציאה. אבל את זה אתם לא מספרים, חתיכת צבועים1!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבנון אינה דוגמא
ירון,
חיפה,
16/12/04 16:22
|
מאז נרצחו מלבנון יותר מ-20 איש שלא לדבר על המצב האסטרטגי שם כיום. אל תשכח שגם הקסאם בנוי על טכנולוגיה חיזבלונית וגם המטענים... אני חושש לגלות לך, אבל מלחמה זה לא בחירה שלנו אלא של הפלסטינים. נקודה. לברוח רק מחזק את הלחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הממשלה טועה , אתם מלח הארץ!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
16/12/04 14:31
|
|
 |
27.
חצופים
אלי,
רמת גן,
16/12/04 14:25
|
|
 |
היום צה''ל
Avi Ecuador,
16/12/04 15:13
|
הפך לצבא הכנה לפלסטין והוא מקים עם פותר אנרכיה, יעשה ניקוי אתני ליהודים, עוד מעט תגיד לנו שהרומאים ידעו מה הם עושים. אז אל תגיד לנו שחסר מצדה חדשה, יש לנו כבר מקום שמשביעים חיילי צה''ל היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שהקריב בשבילך
ארז,
16/12/04 15:07
|
צה''ל חייב להגן על כל אזרחי המדינה, לא משנה היכן הם נמצאים ואם שהותם שם מוצאת חן בעיניך או לא. מה ההבדל בין דמם של תושבי שדרות לדמם של תושבי גוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל הקריב? צבא הגנה לישראל!
מנשה,
יהוד,
16/12/04 14:39
|
המדינה לא אמורה להגן על הצבא. הצבא אמור להגן על המדינה. צה''ל אמור להגן, על כל יהודי שנמצא תחת איום או התקפה. לא האו''ם או חבורת השמאל יקבעו על מי צריך להגן ועל מי לא. צה''ל הוא צבא העם. ויגן על כל יהודי. בטח על יהודי שמקריב את חייו, כדי שאנשים ברמת גן יוכלו לחיות בשלווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת, מנשה! יישר כח!
ל"ת
בקיצור ולענין,
16/12/04 15:57
|
|
 |
26.
צה''ל בכלל לא צריך להגן עליהם
עדי,
16/12/04 14:21
|
הם נמצאים בתוך קן צרעות ולא רוצים לעזוב לטובת המדינה - שיסתדרו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה את חושבת שאת נמצאת?
ארז,
16/12/04 15:08
|
|
 |
עדי למה להטעות את עצמך?
עדי 2,
חיפה,
16/12/04 14:40
|
הדבר היחידי לטובת המדינה, זה שהם נשארים שמה. שיטת 5 האצבעות אם שמעת עליה. בזכות זה, הערבים לא מצליחים להפוך את עזה למדינת טרור לחלוטין. אם חס וחלילה, תצליח להתמשש תוכנית הטרנספר של שרון, אזי.. מלחמת אמיתית תהיה לנו פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל כולה נמצאת
Avi Ecuador,
16/12/04 14:33
|
בתוך ''קן צרעות'' אז מה ההגיון להשאר בה לדברייך?! עותק לעם הארץ כמוך ודומייך: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/795/650.html פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפתה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפתה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתנתקו כבר !!נמאס מהם
חוני המגלגל,
16/12/04 15:49
|
הרי הם גורמים לכל העויונות וסיכון החיילים במעשהם ולראיה אותו מתנחל שהלך להתגרות בערבים בכפר חטף מכות יצא פצוע קל ושלושה ערבים נעצרו ונשקו אבד עד שהחזירו אותו , אז לומר את האמת חבל שלא הרגו אותו ,כי הגיע לו מה הוא חיפש שם ? מצער אני על מעצר הערבים אשר לא עשו כלום מלבד הגנה על רכושם, ומצער אני עוד יותר שקראו לצבא לחלצו כי מיודע אולי בפעם הבאה יחכו לחיילים עם מטעני צד ונשק ומדוע יש לסכן את חיי החיילים בשביל נבלות כמותו , אז קדימה שיפנו וכמה שיותר מהר , אני כבר חתמתי על התנדבות לעזרה בפינוי אצל קצינת הקישור שלי ואתם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מושכים בחוטים בצבא-שמאלניים
ליאת משדרות,
16/12/04 14:15
|
|
 |
24.
לא צהל השמאל הרוצה בשלטון
ל"ת
חייל,
16/12/04 14:14
|
|
 |
23.
כמה שנאה למתנחלים
תסתכלו על עצמכם,
16/12/04 14:14
|
אני קורא את התגובות כאן וממש נדהם. כמה שנאה יש לכם לאחים שלכם שמייצגים אתכם שם בעזה. כמה שנאה.
את הגרועים שבמחבלים אתם לא שונאים ככה. למרות שאם ננתח באופן לוגי את האשמים. האשם הוא לא במתנחלים כי אם באלא שיורים והורגים את כולנו.
האשם הוא במחבלים ובשאר האוכלוסיה הערבית בא''י שמעודדים פעולות כאלה. לאיזה אבסורד הגענו, שבו אנו שונאים איש את אחיו ומעודדים את האויבים שלנו שקמים עלינו להורגנו.
כמה שנאה יש כאן. כמה שנאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מה ז''א הפתרון לא נראה באופק
Yossi V,
16/12/04 14:12
|
הפיתרון הוא מתחת לאף ולא באופק. רק שיקומו ויעופו משם המתנחלים המטורפים בני הבליעל האלה לכל הרוחות ופצמ''רים יפסיקו להתעופף.
אבל כאשר חבר המשוגעים הזה מוצא עניין ותענוג בהסתכנות בשל פרשנותם המעוותת לדברי אלוקקקיהם הרובץ בראשם, ובד בבד מתחילים בהליך גילגול עיניים מתחסדות כלפי כל מי שלא נוהג כמוהם מנהגים פגאניים, יש להשאירם, עם כל הצער שבדבר, במקומותיהם ובלבד לא לסכן חיי חיילים ולזנוח את המקום כל עוד נפשנו בנו.
ומה ז''א בשבוע הבא ינחת הפצמ''ר ה-5000? ומה עם ה-5001, ו-6000? יש מישהו שמשלה עצמו שאפשר להשאיר את שני צידי המשוואה ללא שינוי ולקבל תוצאה שונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי, למה לא לחשוב קצת?
דביר,
רמת השרון,
16/12/04 14:28
|
יוסי יוסי, למה הם משוגעים? כי איכפת להם מארץ ישראל? כי הם יודעים, שאם נברח כמו פחדנים מעזה, אז כל עזה תהפוך למדינת טרור, והטרור רק יגבר? כי הם מציאותיים ולא חיים באשלייות חלום עם התולעים? כדאי שתתעורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואל תשכח שעזה
Avi Ecuador,
16/12/04 14:43
|
זו הסנונית הריאשונה שבהמשך יהיו הרבה פינויים שירגילו את עם ישראל ויפוררו את העם עם פרס-אחיתופל להבדיל (ישי). לא יסבירו לחלמאים שפצצת הזמן הבאה שבונה לנו שרון היא בעכו, יפו, המשולש, הגליל... בעוד 30 שנה 5.2 מיליון בקו הירוק, כשפלסטין ''בשטחים'' נקיה אתנית מיהודים תומכת בחיסולה הסופי של ישראל ו''כנסת ישראל'' עם הנכדים של טיבי עושה חוקים לחיסולה של ישראל והשמאל תומך בהם ומסביר לעם הארץ מדוע הם צודקים ומדוע הם מקופחים. למה שרון לא יסביר שאת הניתוק יש להתחיל בקו הירוק ולהמשיך לעזה? גם אני אולי הייתי מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi, you need HELP!!!i
Ran,
16/12/04 15:33
|
You are sooo wierd & your megila is a bunch of NONSENSE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדלג, אל תבזבז זמן
ל"ת
Avi Ecuador,
16/12/04 15:54
|
|
 |
אתה באמת מתחת לאף
Avi Ecuador,
16/12/04 14:26
|
ואני כל פעם מוריד עליך את המיים ולא עוזר, אתה שוב צף לפעמים, אפילו מדי פעם מתחזה בשם אקוודור. הפינוי של ההתנחלויות הפלסטיניות הוא מאוד הגיוני, שלא יהיו ממערבית לירדן זה באמת הפתרון... או כולנו היהודים ואתם ה''פלסטינים'' נסתפח לארצות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, כנראה שרק פצמ''ר יפטור
RH,
16/12/04 16:22
|
|
 |
זה מה שאתם מבינים (RH)
Avi Ecuador,
16/12/04 16:44
|
שיש לעשות לישראל. אני מכיר אותכם כך שעכשיו תסביר לאחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני ''סומך'' על צה''ל ''שיצליח''
Avi Ecuador,
16/12/04 14:12
|
בסך הכל ההצלחה שלו היום זה להקים ''לנו'' את פלסטין ולעשות ניקוי אתני ליהודים. טוב, לעשות ניקוי אתני לא בעיה, אנו רגילים, מדובר ביהודים, להקים את פלסטין זו הבעיה; צריך לטפל באנכריה, מנטליות, שנאה ורצון להשמיד את ישראל, בקשר לאחרון גם זו לא בעיה, הבעיה שהם מפריעים לישראל לבנות אותם וישראל קוראת לבעיה טרור, לא הבינו ש''הבעיה'' היא עצם קיומה של ישראל. טוב ששרון אולי לא יבין שנבחר למוקטעה, הוא קצת מבולבל, חושב שהוא משה להבדיל של פלסטין כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אצל ביבי 3 פיגועים ב 3 שנים
חוזרים לביבי,
16/12/04 14:09
|
|
 |
19.
צה''ל נהיה הזרוע המבצעת של
מני,
רמת השרון,
16/12/04 14:08
|
בילין וחבריו מפנים יהודים ממאחזים וחסים שלא לפגוע בטרוריסטים מעזה את עזה צריכי לכבוש מחדש מהאויר ולהקים מדינה פלשתינאית מרצון בירדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מתחלים חוצפנים
גיא,
16/12/04 14:07
|
אלו שמתעקשים לגור באזורים שעליהם הויכוח,אלה שבגללם אין עדיין שלום עם הפלשתינים,אלה שגם גרים הרבה פעמים בהתנחלויות בלתי חוקיות והרבנים שלהם מאשרים לפגוע בחיילים,עכשיו מתלוננים שצה''ל לא מגן עליהם מספיק? חיילים מתים בהגנה על הכלבים האלה. מוות שיכול היה להמנע אם המתנחלים היו חושבים בהגיון. אם זה היה תלוי בי,צה''ל היה יוצא מההתנחלויות. מי שרוצה לגור באזור מפורז,יכול לגור שם,רק שלא יצפה להגנה ממדינה שהוא הורס לה את הסיכוי לשלום. חוצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי גיא, כמה שאתה טיפש.
עדן,
חיפה,
16/12/04 14:27
|
אתה כולך, עברת שטיפת מוח של השמאל הקיצוני העלוב בישראל. היחיד פה שלא מדבר בהיגיון זה אתה, עם הסיסמאות הפלגמטיות שאתה יורה לכל עבר. זה יהודי זה? בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
צה''ל אכן מפלה בין דם לדם
דניאל,
רמת השרון,
16/12/04 13:52
|
עובדה שהחרדים לא מגוייסים ושהבן של השכנים שלי נפל בלבנון.
סתם חילוני אשכנזי מרמת השרון שתמיד ישאר בן 19 ואף אחד מהקוראים ודאי לא יזכור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אחריי 100 נרצחים אין לנו אוגדה
ארנון ד,
חיפה=החזית,
16/12/04 13:51
|
וגם לא חטיבה,לא גדוד ואפילו לא פלוגה, למרות שבשכונה שלי גרים יותר תושבים מכל המתנחלים בעזה ביחד והיו לנו מאות נרצחים בפיגועים ולא אחד או שניים! על הקלות במס אפילו לא מדברים כאן למרות שבפיגוע אחד נרצחו כאן יותר אנשים מ20 שנות קטיושות בקריית שמונה וזה בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארנון המיתמם!
אהוד,
י-ם,
16/12/04 14:08
|
גם בת''א מתו הרבה אנשים ואפילו בתאונות ולא רק בפיגועים! בק''ש לא היו חיים נורמליים אנשים חיו כל הזמן תחת איום האם אתה בחיפה חש איום חריג? בגוש קטיף אנשים חיים תחת איום אמיתי לפחות כמו תושבי ק''ש והממשלה מצאה פתרון מאוד יצירתי פשוט החליטו לנתק אותם וזהו אולי גם את חיפה ינתקו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון מפקיר אותכם בכוונה
אסף,
16/12/04 13:46
|
הוא רוצה שהפצמ''רים יגרמו לגירושכם. הסבל שלכם כלל לא מעניין אותו. אם לא שמתם לב לא מדובר באדם שאכפת לו מאוכלוסית המדינה אלא בעיקר מעצמו וכספו. יתירה מזו הוא עושה רווח פוליטי מהפגיעה בכם. ראו למשל תגובות 1,2,4,7 . התמיכה של אנשים מסוג זה בשרון עשויה לעלות ככל שתיפגעו יותר בגלל שינאתם להתישבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתי מתנחם אילו זאת היתה האמת
דב,
16/12/04 15:01
|
אבל הזיכרון קצר שרון במדניותו הפקיר את כל אזרחי המדינה . וממשיך לעשות כן ובגדול . העיקר לקבל מחמאות מהאנטישמי לרסן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה לא צה''ל, זו ממשלת ישראל
מדינת ישראל,
עומדת על הדם,
16/12/04 13:46
|
בעלת האוריינטציה השמאלנית. בגוש קטיף לא צריכים היו להיהרג לא אזרחים ולא חיילים!!!!!!!!!!!!!!! אילו החליטה ממשלת ישראל לחסל את ה''טרור'' הג'יהאדי. אך, כשעושים חיסול ממוקד, שתים שלש פעמים בשנה, במקום לחסל את האויב, אז יהודים נרצחים! ככה זה! ממשלות ישראל התירו מזמן את דמם של המתנחלים, במסגרת הבלוף, שאם אלה רק יסולקו מבתיהם, הארץ תשקוט. דבר שכווולם יודעים שהוא שקר! הן המשקרים, הן אלה שקונים את השקרים והן המנוולים שחוזרים שוב ושוב על השקר הנתעב, כאילו חיילי ישראל נהרגים על הגנת המתנחלים, או כאילו לא היו המתנחלים אזרחים שווי זכויות במדינת ישראל, או כאילו יש דם יהודי כחול ודם יהודים אדום. הראשון קשיח והאחר נזיל. זו אנטישמיות שהיא חרפה לעם היהודי. זו הסיבה לפרצי האנטישמיות האחרונים. אם ליהודים מותר לשנוא יהודים, לגויים, על אחת כמה וכמה! השמאל הוא שהביא לכך, שישראל נמנעת כל השנים מלקרוא לשקר בשמו. לא די שישראל אינה מזימה את השקר המגעיל כל כך על ה''עם הערבי הפלשתינאי'', אלא, היא עשתה ועושה הכל, כדי שיקרום עור וגידים וארץ ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זה מה שצפוי לתושבי שדרות
ארז,
ירושלים,
16/12/04 13:46
|
תושבי שדרות והדרום שימו לב - זה מה שצפוי לכם במשך כל יום לאחר ההתנתקות. המחבלים יהיו על הגדר והטווח יתקצר, הטכנולוגיה שלהם תשתפר, ואתם תחטפו כל יום את הפצמ''רים והכל בגלל התוכנית המטורפת של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גם הכיבוש נכשל.
ל"ת
רונן,
16/12/04 13:45
|
|
 |
עם אינו כובש במולדתו ההיסטורית
ל"ת
רעות,
16/12/04 15:53
|
|
 |
11.
אני גר באשקלון יש לי ילדים
חיים בפחד,
16/12/04 13:43
|
|
 |
תבוא אלינו
ל"ת
הנגב,
הגליל,
16/12/04 14:20
|
|
 |
תפסיק לתמוך במדיניות הרצחנית
יוסי,
16/12/04 14:14
|
|
 |
כולנו מאשקלון ואשדוד נברח ?
פליט בקרוב,
16/12/04 14:34
|
|
 |
חבוב כדי שתעבור דירה בקרוב
תברח מאשקלון,
16/12/04 13:55
|
|
 |
10.
המתנחלים גיבורים
מעריץ,
16/12/04 13:43
|
הם פשוט צודקים - לא עושים מספק כדי להגן עליהם. בריחה משפילה תחת אש משם תגרה את האויב להמשיך לשדרות ואשקלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מצויין-שימשיכו לדבר ככה
ככ,
16/12/04 13:42
|
|
 |
8.
מי שרוצה לצאת מעזה...
איציק,
16/12/04 13:38
|
כי היא שטח כבוש ו''אנו מסתכנים שם'' שייצא מיפו, מת''א מירושלים, מרמת אביב וכו' מאחר שגם אלו שטחים כבושים, וגם אנחנו מסתכנים שם! (לידיעת השמאלנים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חוצפה!!! לא צריך לשמור עליכם!!
מאיר,
16/12/04 13:36
|
בכלל!!!!!!!!!!!!! חוצפנים!!! עוד מעט נגרש אתכם משם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה שמישהו יגן עליך?
ארז,
16/12/04 15:10
|
|
 |
נכון, חתני המתנחל הוא חוצפן!
העם הזה אינו,
ראוי לקרבנם!,
16/12/04 14:45
|
רק הוא אינו רואה זאת כך! ברוב חוצפתו הוא מאמין שיש להגן גם על חלאות כמוך. אז, למרות שהוא אב לששה, הוא אינו מוכן להשתחרר מצה''ל, ובעצם ימי החנוכה האלה הוא יצא למילואים, כשהוא משאיר את אשתו ואת ששת ילדיו לחגוג את החג לבדם. לפחות יש סבים וסבות, אך זה לא אותו הדבר. וכולנו, ברוב חוצפתנו, משרתים יצורים מתועבים כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד מאיר...
אהוד,
י-ם,
16/12/04 14:09
|
את כל התסכולים שלך אתה מוציא על המתנחלים ובא לציון גואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה החוצפן
א,
16/12/04 14:08
|
ואתה דוגמא קלאסית שמפריד בין דם לדם. אתה אחד מאלה שחושב שהחרא שלו לא מסריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בוקר טוב ישראל!
ל"ת
ירון,
חיפה,
16/12/04 13:30
|
|
 |
5.
אם היו יורים על אזרחים פלשטינא
אפרת,
ירושלים,
16/12/04 13:29
|
אם היו יורים פצצות על אזרחים פלשתינאים תמימים- לא הינו שומעים את הסוף, מכל כיוון בעולם! מעניין מה האנרכיסטים, בצלם והצרפתים חושבים על ירי על חפים מפשע, יום יום בגוש קטיף!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מתנחלי הרצועה, צאו משם
פרחיה,
16/12/04 13:28
|
מירי הפצמרים נהרגה עד היום מתנחלת אחת, תפארת טרטנר. יתר הקרבנות הם שני חיילים ופועלת מתאילנד. אולי זכור למתנחלי הרצועה שבפיגועי מחבלים מתאבדים נרצחו כשש מאות ישראלים בתוך הקו הירוק, לא מתנחלים הרפתקנים הרואים בעצמם ממשיכי יהושע בן נון והמכבים. ממשלת ישראל כבר הודתה בחוסר יכולתה לשלוט שליטה מוחלטת ברצועה, והכנסת החליטה על פינוי הרצועה ברוב גדול. אין היום שום סיבה להמשיך ולשבת ברצועה ולרטון על שישראל מפלה לרעה את המתנחלים. שובו הביתה ותנו מנוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשיבי, מתועבת! חמשת אלפים
לא! לא ייתכן,
שהיא יהודיה!,
16/12/04 14:54
|
פצמרי''ם!!!! אבל יש הסדר בין המתנחלים לקב''ה שרק חיילים ופועלים תאילנדיים יהרגו..... האם הגעת כבר לתחתית התועבה, או יש לך תכניות להשפיל עוד???!!!!! זה רצח בדם קר של יהודים ואחרים ללא הבחנה! תושבי גוש קטיף הם גבורי ישראל! אנשים שקשה לקלוט את מעלתם! בוודאי שתולעים כמוך לא יוכלו לקלוט זאת. זה מעל השגת הזוחלים. ומי שלא רואה את הנסים הגלויים, גם אם הוא אתאיסט או ציניקן ללא תקנה, הרי הוא גם אידיוט. כל חייהם של פרחיה ואפסים כמותה מוקדשים לדבר אחד - מלחמת חרמה אנטישמית ואנטי-אנושית, בעם היהודי, ועמידה ללא סייג לצידם של גדולי הרוצחים שידעה האנושות. איזו טינופת!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תועבה
פ,
16/12/04 15:27
|
באמת אינך מסוגל לרסן את עצמך? פליאה בעיני שמרשים תשפוכת מצחינה שכזו באתר התגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובוא לא נשכח כמה פלסטינאים
רונן,
16/12/04 13:45
|
|
 |
ובקרוב גם רונן ופרחיה
ל"ת
בני,
נען,
16/12/04 14:10
|
|
 |
3.
צה''ל צריך לעשות הרבה יותר
יוסי,
תל אביב,
16/12/04 13:24
|
צה''ל חייב לעשות הרבה יותר פעילות התקפית כדי למגר את התןפעה הנוראה הזאת שעולה לנו בחיי אדם יקרים של חיילים ואזרחים תמימים. צריך לתקוף את המחבלים כל הזמן ובכל מקום עד שהצד השני יבין שהטרור לא משתלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המתנחלים מסכנים את ילדינו!
לצאת מעזה מהר!,
16/12/04 13:22
|
שיפסיקו להתבכיין ויתחילו כבר לארוז!
לא טוב לכם בעזה? מרחבי הנגב מחכים לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלי תל אביב מסכנים...
ארז,
16/12/04 15:11
|
את ילדיך. הטרור יימשך עד שתוסר ההתנחלות היהודית האחרונה בארץ ישראל - ומי שבורח היום מגוש קטיף שלא יתפלא אם הטרור ירדוף אחריו עד הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך אתה לנגב, חצוף
ל"ת
יפה דורש,
יפה מקיים,
16/12/04 14:19
|
|
 |
גם גוש קטיף זה בנגב
ל"ת
אלחנן,
גוש קטיף,
16/12/04 14:12
|
|
 |
אולי תעבור גם אתה לנגב?
ל"ת
דודי,
נתיב הל''ה,
16/12/04 14:12
|
|
 |
תקשיב טוב
אילן,
16/12/04 14:06
|
ברגע שאתה עוזב שם אתה מעביר את המרגמות לנגב, מה חשבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוליטיקאים מסכנים את ילדיכם
אוסי,
גוש קטיף,
16/12/04 14:02
|
אם אתם חיים באשליה שגירוש היהודים מבתיהם בחבל קטיף (ולא בעזה כמו שאתם מציינים הרי בעזה אין התיישבות יהודית ! ומעזה כבר ''יצאנו'' - הצבא שהיה שם יצא !!!) יבטיח את בטחון החיילים באזור הרי החיילים מיועדים להישאר באותם מקומות בהם הם נמצאים היום על מנת להבטיח את בטחון המדינה ! וזאת לפי כל המסמכים שנכתבו בעניין הגירוש ע''י המדינה וראשיה ! אז תפתחו את העיניים ולא רק את הפה ! ולא יזיק לכם להסתכל במפה ולראות בדיוק היכן יושב חבל קטיף !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אם תצאו משם לא תקבלו פצמ''רים
ל"ת
dodo,
16/12/04 13:21
|
|
 |
such a goo idea
reality,
16/12/04 16:14
|
after that, they will send them on Tel-Aviv so we will have to go out from there...haaha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז נצא גם משדרות?
ל"ת
ארז,
16/12/04 15:13
|
|
 |
אמרו לך כבר שאתה גאון? לא?
מרחבי הנגב,
מחכים לך!,
16/12/04 13:48
|
|
 |
אתה אנטישמי בעצמך
אני,
ראשון לציון,
16/12/04 14:33
|
מי אתה שתקרא למישהו אחר אנטישמי???? בגלל שהוא לא בדיעות שלך??? אין כבר בושה לימין של היום. תסתכלו קצת על עצמכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז, ככה - א. הוא יודע היטב
וגם אתה!,
16/12/04 15:04
|
שגירוש היהודים מחבל קטיף לא יפסיק את ירי הפצמרי''ם, אלא יגביר אותם. ב. הוא לא רק חושב שיש לו הזכות לגרש אותם מבתיהם, אלא, הוא מרשה לעצמו גם לקבוע לאן... ג. בנגב ימשיכו הפצמרי''ם ליפול עליהם, כי זה השלב הבא, שבעצם כבר מיושם, ופצמרי''ם כבר נפלו על ישובים בנגב, ע''ע שדרות! כלומר, במקום לשלוח אותם למקום מבטחים (הרי אתם דואגים כל כך לילדים שלהם), אתם ממשיכים להשתמש בהם כבבשר תותחים. ד. כשקבעתי שהוא אנטישמי, דברתי בלשון המעטה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא קצת, ותקשיב
אני,
ראשון לציון,
16/12/04 15:37
|
הם משתמשים בעצמם כבשר תותחים. הרבה יותר חשוב להם כמה חתיכות אדמה ממדינת פלסטינה מאשר החיים שלהם. שיילחמו על המידנה שלהם, על הגבולות הבטוחים שלהם, שלא יכבשו עם אחר. נורא קל לקלל אנשים אחרים ''אנטישמי'' וכו', אבל להתמודד עם טענות אתם לא יודעים. 4 שנים ו1000 הרוגים ישראלים ו4000 הרוגים פלסטינים לא לימדו אתכם כלום. 170 ילדים ישראלים הרוגים ו600 ילדים פלסטינים הרוגים לא לימדו אתכם כלום. שכול, כאב, אובדן, רצח, שנאה- לא לימדו אתכם כלום. אתם בעד להמשיך להילחם לנצח, מצידכם זה בסדר. תמיד תקשיבו לקיצניות הפאשיסטית, תימשכו לפאשיזם ולמיליטריזם. או במילים אחרות: תלחמו לעד, עד שתאבדו הכל. ואז, אולי אולי אולי, תבינו שטעיתם. ומי אנחנו שנעצור אתכם בכלל, הימין המטורף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשנחדל לכבוש...
ישראל,
17/12/04 11:37
|
לא תשאר לנו מדינה! כי כל מדינת ישראל כבושה. לא מאמין לי? תשאל את אחמד! הוא כבר יסביר לך. שמע, השקרים הממוחזרים של ה''כיבוש'' פשוט יוצאים מהאף. אחרי שפשטתם רגל עם שקר ה''שלום'' אתם מנסים ללא ליאות לדחוף את שקר ה''כיבוש''. מה שאני ורבים כמוני לא מבינים זה מה אתם נשכרים מכל הענין? מה יוצא לכם מזה שאתם מטייחים, מסלפים ומבלבלים את המציאות... שלום לא הבאתם, צדק אתם לא עושים. אז מה יוצא לכם מכל השקר הגדול הזה? הרי אין אדם משקר לשוא? נו, תסבירו כבר בחייאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הם רוצחים אותנו בכל מקום
רן,
ראשון לציון,
16/12/04 13:43
|
גם בשדרות וגם בירושלים וחיפה ותל אביב. איפה שיש יהודים הערבים תמיד ינסו להרוג אותנו. תלמד קצת היסטוריה. זה בכלל לא קשור לגוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אנחנו עושים?
אדון כמעט,
ירושלים,
16/12/04 14:34
|
נכון שאנחנו לא מתנהגים כמו טרוריסטים, אבל גם אנחנו לא 100% בסדר... אנחנו בונים התנחלויות במקום שלא שלנו, כובשים, הורסים בתים, הורגים ילדים... אז אנחנו בסדר??? תהיה אתה בסדר, תעשה את מה שאתה צריך לעשות, תצא מהשטחים ותפסיק לכבוש עם אחר. אחרי שתטפל ברעות החולות של החברה שלך, תתלונן על הרוצחים של השכנים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
dodo,
16/12/04 15:46
|
תסתכלו על התגובות שלכם, בושה וחרפה אתם ראים כמו השונאים שלכם, לא שונים בהרבה או בכלום האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמירות אנטישמיות...
ארז,
16/12/04 15:12
|
|
 |
אתה אנטישמי
הופ הופ,
כפ''ס,
16/12/04 15:31
|
גם אני יודע סתם להגיד שטויות. אנשים שקוראים ליהודים אנטישמים הם אנטישמים בעצמם!!!! קצת תרבות דיון, כבוד, הדדיות!! שום תכונה כזאת לא קיבלת????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגדיר מה לא שלנו? ולמה?
נמאס משונאי,
עצמם!,
16/12/04 15:00
|
תוכיח שלא! נכון, אנחנו בונים, הם לא עשו זאת מעולם בארץ ישראל!!!!!!!!!!!! הם אפילו לא טרחו לקרוא לארץ בשם, כי היא פשוט לא עניינה אותם. הם השאירו את השם שבו השתמשה רומי, כדי למחוק את זכר ישראל. הם, עצמם, שולחים את ילדיהם למות. הם שולחים להמית את ילדינו. חיילי ישראל אינם צריכים להקריב את חייהם, כדי להציל את הילדים הבאים להרגם. הם אינם צריכים לשמור על ילדים, שאבותיהם, אחיהם, ושכניהם פועלים דווקא מתוך הבתים בהם הם גרים! למעשה, חיילי ישראל לא היו צריכים לעשות כלום, אילולא בקשו הערבים, ימח שמם וזכרם, להשמיד אותנו. שום מלחמה ושום אירוע, ולו הקטן ביותר, לא היו מתארעים כאן, אילולא רצו בכך הערבים!
הגב לתגובה זו
|
|