 |
69.
הרבה יותר קל
Avi Ecuador,
07/12/04 22:07
|
הומני ורציונלי להסביר את הטרנספר ולא ה''כיבוש''. ראשית להחליט על הקו. שנית לסדר את ההגיון. 3 למצוא את הסיבות התרוצים האמתלות או המניפולציה מצידי (מגיע להם דרך אגב) 4 להשתמש בהם להסברה 5 לבצע. אם תרצו אין זו אגדה נאמר על פרוייקט יותר קשה ורציני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
Mr. Bush honors settler
Moshe,
USA,
07/12/04 20:20
|
US President to Light Menorah Honoring ´Settler´ at White House Jewish World A unique Chanukah candelabra is to be lit this evening at the White House in Washington, DC at the request of US President George Bush. The menorah was built by a Florida congregation in memory of Noam Apter, a 23-year-old student at the Otniel Yeshiva in the Hevron Hills region who was murdered by terrorists. Apter saved the lives of tens of his fellow students when, after two Islamic Jihad terrorists dressed as IDF soldiers infiltrated his school building, he locked himself inside the kitchen together with the Arab terrorists and hid the key - preventing the terrorists from entering the dining room where 70 yeshiva students were eating their Sabbath meal.
An administrator at the Otniel Yeshiva told IsraelNN's Ezra HaLevi that the Florida congregation had taken a tour given by Noam shortly before he was murdered. Wanting to do something to commemorate the actions of the heroic ''settler,'' the synagogue constructed a huge menorah with a picture of Noam beside it, in his memory. US President Bush heard about the menorah and about Apter's heroics and requested that the Chanukah menorah be lit at the White House this year.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אין צבא יותר מוסרי מצה''ל!!!!!!
ציונית,
07/12/04 19:06
|
דברים שחוקרים אצלנו ושמים במרכז השיח הישראלי נלקחים כמובן מאליו בכל צבאות כולל צבא ארה''ב. דיונים כאלה, תחקירים, פעולות שצה''ל עושה למען המוסר וערכי טוהר הנשק לא נעשים באף מקום בעולם. מי שיש לו ספקות, תבדקו את העניין בעצמכם!!! אתם יודעים מה, אני אלך עוד כמה צעדים קדימה ואומר שצה''ל כארגון צבאי יותר דואג לזכויות האדם מארגונים המתיימרים לעשות זאת. צה''ל בניגוד לארגון הומינטרי כן יודע להבדיל בין חף מפשע לטרוריסט ב99.9 % מהמקרים. ארגוני ה''סיוע'' ההומינטרי למיניהם מסייעים גם למחבלים אשר לאחר מכן רוצחים אנשים חפים מפשע כולל אחיהם הפלסטינאים!!!! וזאת האמת!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tohar Haneshek
Moshe,
USA,
07/12/04 20:33
|
How many soldiers are we willing to sacrifice to that false god of Tohar Haneshek? Hundereds of our soldiers died un-necessarily so that some Yefei-Nefash can sleep better at night.
No army has that stupid concept - and rightly so.
And if you tell me that Our Sterngth Is In Our Mussaryut , Kechenu Bemusariyutenu, Yaani, That is a lie.
The best army in ancient times was the Roman army. They were not Yefei-Nefesh. The best army in modern times was Hitler's army. I doubt they were Yefei-Nefesh, either.
Wake-up. Worshipping false gods such as Tohar Haneshek is very costly.
Will you, as a commander, have the gall to face a bereaved mother and tell her that her son died so, that you, Yefeh-Nefesh, can worship your false god?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוו בכינוי שלך מיותרת
ל"ת
מוחה,
07/12/04 20:09
|
|
 |
66.
זה מלחמה או קפצונים?
יוסי,
07/12/04 18:42
|
מי התחילבמלחמה הזו? מי מרשה לעצמו לרצוח ילדים נשים וזקניים ומתגאה בזה?מיי תולה תמונות של הרוצחים כאילו היו אליילי פופ? הקם להורגך השכם להורגו!!! אין לרחם על הרוצחים!!!! דינם מוות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לוחמי השייטת - חיזקו ואימצו
ל"ת
Me,
07/12/04 18:10
|
|
 |
64.
עזבו אותם בשקט
צבועים יפה נפש,
07/12/04 17:55
|
צבועים, יושבים בבתיהם בכורסאות , לא תורמים מאומה למדינה, לא משרתים בצה''ל כאילו מטעמי מצפון, ומעבירים בקורת. רק מי שפועל ומוכן לסכן את חייו יכול גם לשגות אם בכלל נעשה דבר לא מוסרי במונחים שלכם. אתם מעדיפים חיילים מתים העיקר שהמחבל הרוצח לא יפגע. לחיילי השייטת ולכל האחרים שפועלים תחת סכנת חייהם , חזקו ואימצו כל עם מחזק את ידכם , וזכותכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אל תתנו לשם 'שייטת' לבלבל אתכם
Yossi V,
07/12/04 15:55
|
שם יפה זה 'שייטת' עם נופך של מיסתוריות ומצויינות. הכל שטויות. הם בדיוק כמו כולם,אלא רק עם מופרעויות ספציפיות שמצאו אותם כשרים להסתכן במקום שאדם עם פעילות נורמאלית של בלוטת האדרנלין לא היה מעז להסתכן. סתם ניצול ברוטלי של הצבא תחת איצטלת השם, התואר והכבוד המפוקפק.
יש המון אנשי שייטת לשעבר שעדיין מחפשים את עצמם ומדי פעם מוצאים עצמם חזרה בצבא. פרופסורים יוצאי שייטת? אין חיה כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח משרת באגון בצלם
זבלן,
07/12/04 18:17
|
חתיכת זבל שכמותך שרתת בכלל בצבא? או שקבלת שחרור מהצבא על סעיף פסכיאטרי אדון פרופסור לטמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השם לא מבלבל אותנו
כרמלי,
ניו יורק,
07/12/04 17:41
|
אבל אני שמח שיש פרופסורים וגם יש חיילים מקיצועים. כל אחד והכשרונות שלו, ומזלנו שיש לנו חיילים כאלה שלא יודעים פחד. זה לא אני ולא אתה. וחוץ מזה, לכל סיפור יש 2 צדדים, אז למה להרשיע כבר. זה לא בדיוק רצח בדם קר. הוא מבוקש והוא חמוש והוא בורח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יפה להכפיש
מוחה,
07/12/04 17:35
|
יוסי. הפעם דברת שטויות מזוקקות. אסור להכתים את שייטת 13 ולכן יש לחקור ברצינות מה קרה ולהפיק לקחים. הלקח החשוב כבר נלמד. כדי לשמור על צלם אנוש יש לצאת מיד מהשטחים, ושהמתנחלים יאיימו בהתאבדות, ומצידי שיממשו את איומם. עם ישראל ומדינת ישראל חשובים אפילו מקומץ מופרעים. רק שלא ישלחו יד בילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
I just followed the orders
Meir,
Haifa,
07/12/04 15:25
|
- I just followed the orders
to the letter
Major Maier 1 May 1943
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
Your teacher loves you
Meir,
Haifa,
07/12/04 15:21
|
I am with you too, your good Teacher ordered ''when you get POW, Red Commissar shoot him'' - Your teacher loves you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הגנה עצמית
מודאג,
צפון,
07/12/04 15:09
|
בזמן לחימה קוראים דברים שלא תמיד ניתן להבין אותם אחרי לחימה ובזמן שקט. אנחנו חיבים לתת גיבוי מלא בחילים האלה, אך צהל חייב לדאוג שלא יהיה רצח פצועים אחרי לחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מדינה של חולים חבורה של מטומטמ
ro,
07/12/04 15:08
|
סליחה .. יש וודאי מתוכנו שמגיע אות הצטיינות ןכבוד לאותו מחבל שנפל במילוי תפקידו באומץ וגבורה
מה גם יהיו שיבקשו להקים מצבה למחבל האמיץ שבמותו הביא ועורר את המוסר ההזוי של חבורת המטומטמים , פוליטיקאים המחפשים כותרות על חשבון הבנים שמסכנים נפשם למען כל הפחדנים, העכברים שיכולים לחגוג עם משפחותיהם בניהם ובנותיהם במועדונים, בזמן שאותם חיילם ''גיבורים'' שומרים עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חיילים יקרים, חיזקו ואמצו!
ל"ת
אמא של חייל,
07/12/04 14:59
|
|
 |
57.
עדיף מחבל מת מאוטובוס מיתפוצץ.
צפצפ,
07/12/04 14:51
|
גם יהודים הם אזרחים עם הזכות לחיים. נימאס כבר שיפי הנפש חושבים רק על הפלסתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לצה''ל
אבי,
07/12/04 15:27
|
|
 |
56.
שוטר בקנסז הראה לי כדור מנוסר
כרמלי,
ניו יורק,
07/12/04 14:49
|
או משפעם כיננו בשם כדור דום דום היריה משסעת את הגוף ואתה לא בדיוק נשאר חיי. הוא הסביר לי בדיוק את זה, שאם הוא פוצע הוא יכול לחטופ אש חזרה. אנחנו משתמשים בכדורי M16 שמטרת היא לפצוע קצת. התאוריה היא שברגע שפוצעים מישהו בשדה הקרב, הוא מנותרל לא ולא צריך להרוג אותו על מנת להכריע את הקרב. לא הייתי ממליץ להשתמש בכדורים האלו, רק נתתי דוגמא למה עושים השוטרים של Kansas Highway Patrol.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ווידאתי ניטרול כמה פעמים
לוחם לשעבר,
07/12/04 14:46
|
די כבר עם הצביעות הזאת. מה ציפו מהלוחמים, לסכן את חייהם ולטפל במחבל שחצי שנייה לפני ניסה לחסל אותם. בתור לוחם לשעבר אני יכול להגיד לכם שיותר מפעם אחת ווידאתי ניטרול על מחבלים פצועים, ווידוא כמו שלימדו אותי בקורס לוט''ר - 3 כדורים לראש. ואני לא מצטער לשנייה אחת על כל מחבל שחוסל כי זהו דינו של כל מי שדם יהודי על ידיו. לוחמי השייטת - חיזקו ואימצו, פעלתם כמצופה ממכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Long live you teacher
Meir,
Haifa,
07/12/04 15:43
|
|
 |
מתחזה
שונא שקרנים,
07/12/04 15:25
|
|
 |
54.
אנחנו איתכם חיזקו ואימצו
רון בר-און,
07/12/04 14:19
|
אתם מלח הארץ וטוב שהם מתים ואתם חיים. לא משנה מה קרה תשארו חזקים כי אנחנו איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאה אחוז
ל"ת
ש,
07/12/04 15:11
|
|
 |
53.
''העיקר ריטינג לתקשורת ''....
איר,
ראשון,
07/12/04 14:18
|
זה שחייל שלנו נהרג ע''י מטען זה בסדר ,אבל חיילי שייטת חיסלו מרצח שגרם לרצח ופציעת הרבה יהודים. אפילו אם באותו רגע לא היה חמוש זב ''אסון לאומי'' שתקשורת ישראלית צריך לנפח. כדי שיהיה לה ריטינג אצל כל אלה שמשתמטים מצה''ל ואצל סרבנים. אני רוצה שמשהוא יסביר לי: המטענים שהרוגו את אזרחי ישראל פגעו רק לחמושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
איך אפשר לקיים צבא נורמלי
מרק,
נתניה,
07/12/04 14:05
|
כאשר הרמטכ''ל הוא הראשון בלא לתת גיבו לחייליו? מה הבעיה שלך בוגי? למה אתה קופץ כמעט תמיד ראשון עם גינויים לחיילך? בעיני מי אתה מנסה למצוא חן? אולי מפחד מהאג? אז אם אתה פוחד לך הביתה , אין לך מה לחפש בתפקיד רמטכ''ל. חייל לא יכול להלחם ללא גיבוי , זה כאילו אתה שולח אותו לקרב ולא נותן לו נשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כאחד מיחידה מאוד מובחרת
אחד,
מרכז,
07/12/04 14:03
|
בצה''ל, ההריגה שהלם מוצדקת, כל עוד הם חוששים שהמחבל יקום ויקח נשק ויתחיל לרסס צריך להרוג אותו במקום, כי זה סיכון של חיילינו לכן הם היו צריכים להרוג את המחבל, לפי מה שהבנתי מצבו איפשר לו לקום ולקחת נשק... אז השייטת צודקת, ושוב מבחינת אחד שהיה במצבים כאלו ככה צריך לעשות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נאצים יקרים. תודה על התגובות.
קצין קרבי במיל.,
07/12/04 14:00
|
אני מנס לדמיין מי האנשים המגיבים כאן. כמה מהם היו יכולים בעצמם לירות בבן אדם חסר אונים ששוכב על הרצפה? אם פורץ היה נכנס לביתם ונופל על הרצפה האם היו מביאים סכין וחותכים לו את הגרון? אני בטוח שכל פאשיסט ונאצי היו גאים בבהמיות בכיעור ובטמטום של אנשים שלפחות מחציתם, אני משוכנע, לא חוו את מציאות השטחים. המשך יום יפה לבהמות ולמטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No wonder we have
Moshe,
07/12/04 18:27
|
a problem.
If an officer supports the enemy.
A soldier has to be afraid to go into battle with an officer like you.
You belong in jail.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא קצין,לא קרבי,ולא חיל ,
קצין קרבי,
במילואים,
07/12/04 18:10
|
אתה זוהמה מתחזה , מהשמאל הקיצוני שכל מטרתכם לזרוע דמוראליזציה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך נהיית קצין?
לא מתייפייף.,
07/12/04 16:07
|
ומה אתה משווה מחבל, שמרגע שהצטרף לאירגון נחשב בעיני עצמו לשהיד, לפורץ. די לקרוקודיליזם. אם היה איום קל שבקלים עליהם מהמחבל, צריך לחסל אותו. נקודה. איזה כותרת מטומטמת נתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שיש לנו קצינים כמוך
ל"ת
קצינה,
07/12/04 14:59
|
|
 |
מחבל פצוע עלול להיות מסוכן!
עמי,
ים,
07/12/04 14:54
|
רק לוחמי צהל שנלחמו שם יכולים לקבוע אם המחבל הפצוע עדיין היה עלול לסכן את לוחמי צהל!
אתה טועה וכותב שטויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקצין גלטלמן הגיע הזמן להתעורר
טל,
07/12/04 14:28
|
אני מודע שאנחנו במקום שאנחנו לא רוצים ולא צריכים להיות ואנו שם על מנת להגן על ביטחון המדינה והרצון לשלום פועם בעורקינו אבל אל לך לשכוח שבמידה ואתה היית במצב זה אל מול חיות האדם האלה מין הסתם לא הייתה נשאר בחיים ויתרה מזאת הייתה מנוסר לאלפי חלקים כמו שהם הוכיחו פעם אחרי פעם שהם יודעים לעשות הן ברמלה 3 האזרחים שלנו שנקלעו ללינץ והן אחרי פיצוץ הנגמש בציר פלדלפיה אני לא אומר להיות חיות כמוהן אבל מי שלא יכול לסבול את החום שלא יתעסק עם מיים רותחים (באנגלית זה נשמע יותר טוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לתת, לתת ושוב לתת את ואדי ערה
רוני,
07/12/04 13:51
|
והמשולש למדינת פלסטין. אם אחמד טיבי מתנגד נחרצות...סימן שזה הדבר הכי טוב למדינת היהודים. שתי מדינות לשני עמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אירוע קוו 300 היה מפנה הדרך
דוד,
07/12/04 13:50
|
כשמרדכי , יתום וחבריהם יצאו מאירוע זה כפי שיצאו סומנה הדרך לטיפול במחבלים ולאנשי כוחות הבטחון. והיום אנו באים ולא יודעים מדוע . האמנם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רק הפרדה גמורה בינינו לבינם
פרחיה,
07/12/04 13:44
|
מאום לא יעזור. לא אלף שיחות על מוסר וטוהר נשק. לא אלף חוקים שיגדירו את כללי הפתיחה באש. כל חייל מביא עמו את מה שינק עם חלב אמו או הרמדיה שמכרו לו כחלב אם. מי שרואה בערבים חיות דו רגליות, גוקים מסוממים כמאמר רפול זל, ומי שסבור שמוטב להרוג אלף ילדים פלשתינים כדי למנוע הרוג יהודי, לא יתרשם משיקולי מוסר. הפתרון היחיד הפרדה גמורה, הם שם ואנו בצד הזה של הגדר, כדי למנוע חיכוכים ויעלה כמה שיעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בני שמור על חייך,וודא הריגה
אבא של לוחם,
שייטת,
07/12/04 13:37
|
ללא חשבון. שלחתי אותך להגן על ארציך ואני מצפה שחעשה הכל לחזור בשלום. עזוב את צבועי השמאל אשר מעיפים את ראשך על פני ראש מחבל פלשתינאי. חזור בני בשלום כי חשוב אתה לי ולמשפחתיך יותר מאשר אותו מחבל אשר כל עוד היה בחיים סיכן את החשוב לי מכל וזה אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In USA they say:
Tzodek, tzodek,,
Tzodek,
07/12/04 18:29
|
It is better to be judged by twlve, than be carried by six.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שהצבא יחליט מה עדיף
מוטי אב ללוחם,
חיפה,
07/12/04 13:35
|
עורך דין לכל לוחם, או חלילה קברן צמוד, אנני מאמין שחיילים ממיטב יחדות צה''ל יבצעו פעולות לא חוקיות, ואים זה גבולי עדיף לי כאב ללוחם שזה יהיה ''גבולי'' אבל שיחזור הבייתה בשלום, ידוע שמחבלים שיודעים שאיו להם מה להפסיד יכולים להפעיל מטען או רמונים ברגע קריטי ומיזה חששו לוחמי השייטת, ועוד דבר המבוקש רצח הרבה ישראלים הוא לא מכר פלאפל בג''נין. והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
צנזורה ועכשיו! עד שתתבגרו שם
ל"ת
במערכת. בינתיים,
אתם פוגעים,
07/12/04 13:30
|
|
 |
43.
עדיף 100 מחבלים הרוגים ....
נאור,
07/12/04 13:23
|
|
 |
אני חושב שמי שכתב את תגובה 43
אלון,
צפון,
07/12/04 14:21
|
צודק, אני חושב שעם רואים מחבל לא משנה עם הוא פצוע אנוש או שהוא שבבר יד צריך להרוג אותו הוא יכול להרוג את החיילים גם כשהוא גוסס כל הכבוד לצה''ל, מי שיכול שילך לקרבי !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חיילים יקרים - חיזקו ואימצו.
זטופק,
07/12/04 13:22
|
|
 |
41.
הרמטכ''ל צריך ללכת הביתה
ספי,
07/12/04 13:15
|
לא ייתכן שיהיו כל כך הרבה ''מעידות'' . מי שגרם לדברים האלו להגיע להיכן שהגיעו זהו הפיקוד הבכיר בצבא. אם החיילים לא יודעים את כללי ההתנהגות בשטח מישהו למעלה אשם ! אבל זה לא יקרה. בסופו של דבר יאשימו את הש.ג או שיטיחו. מזל שהטיח זול ובשפע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שהרמטכ''ל יגיש מועמדות לבצלם.
ישראלי,
07/12/04 13:09
|
בזמן האחרון הרמטכ''ל שלנו מעורב בהרבה פרשות שבסופו של דבר פוגעת בצה''ל ובחיילים שלנו.
מה הוא רוצה? שחיילים יתנו פרחים למחבלים תוך כדי פעילות? יחלקו להם שוקולד אחרי שיעצרו אותם?
ומה יקרה אם בפעם הבאה מחבל פצוע יפוצץ מטען שנושא עליו ויהרוג את כל אנשי הכוח? הא?
מה קורה איתנו? אין לנו מספיק אויבים כדי לפגוע בעצמינו. תראו מה הצרפתים ואמריקאיים עושים. הם טובחים באויבים שלהם, רוצחים אותם בלי שום טיפת מוסר. איפה הם ואיפה החיילים המוסריים שלנו? אנחנו מוסריים מכל צבא אחר בעולם מכל מדינה בעולם ובמשך כל ההיסטריה לא הייתה מדינה מוסרית יותר מאיתנו.
אז מה לא בסדר? אם הרמטכ''ל רוצה להמשיך לפי המוסר המעוות שלו שיצטרף לבצלם או לארגון לזכויות האדם החמאסי או לארגון זכויות האדם, המחבל והטרוריסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם אני מסכים.
שמלאני,
07/12/04 14:57
|
בצלם הם באמת קיצונים לדעתי אבל הפעם אני מסכים אם הישראלי הימיני.
תפקיד הרמטכ''ל לתת גיבוי לחיילים שלו ולא לתת להם אגרופים. ובזמן האחרון צודק ישראלי הרמטכ''ל מתאגף עם החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רק פתי מאמין לפלשתינאים
ג'נין,
07/12/04 13:08
|
הפלשתינאים מחוייבים לפגיעה בישראל והם יעשו הכל כולל לשקר במצח נחושה כדי להצליח במשימה , זכרו את סיפורי אלף לילה ג'נין !!!
ואם אומנם השעו את השייטת יש למחבלים בעבור מה לחגוג בחג האורים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא מבין מה זה פוס? לא משחקים
טל,
07/12/04 13:03
|
מחבל שרצה להרוג והיה חמוש לא יכול לחשוב שלעולם חוסן הוא ניסה להרוג את חילינו ואז כשהוא נפצע והרג אנשים מכוחותינו אז הוא ירים את הידים ויגיד פוס אני לא משחק ??? מחבל שהתכוון ירה ופצע דינו מוות!!!! תתעוררו מה זאת הנאיביות הזאת מחבלים דמם בראשם מה הוא עשה בכדי להיפצע??? אני צריך לאכלס אחרכך בתי סוהר עם מחבלים להאכיל אותם בכספי הציבור???? אתה מחבל תשלם על זה בחייך!!! די עם יפה הנפש האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גלאון הוציאה עצמה מקהל ישראל
שחר,
07/12/04 13:01
|
גלאון איננה ראויה לכהן כחברת כנסת במפלגה ציונית. במפלגה ערבית היא יכולה להשתלב לא רע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חברים,שרון אשם לא השמאל
ליכודניק,
07/12/04 12:58
|
אנחנו בשלטון,למה שרון מופז ואולמרט נותנים לתקשורתת הממלכתית להסית נגד צה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תקשורת ממלכתית?
יוסי,
07/12/04 18:45
|
מי שמאזין לרשת ב או לטלויזיה הישראלית תוהה אם אלה אינם אמצעי התעמווללה שלל ההאויב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נחנח
רמטכ''ל,
07/12/04 12:56
|
הרמטכ''ל נראה לי פורש מהצבא ומצטרף לבצלם. איזה חוסר עמוד שידרה מוסרי מצד הרמטכ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תפסיקו לאכול את יושביה ובניה!!
ל"ת
yoci,
07/12/04 12:50
|
|
 |
33.
האויב האכזר הוא בתוכנו
משה,
ירושלים,
07/12/04 12:45
|
הסכנה הצפויה מהמחבלים קטנה פי כמה מהסכנה הצפויה מהחיילים שיורים בילדות קטנות ובמחבלים מנוטרלים וחושבים שזה בסדר. עם המחבלים לא נאלץ לחיות, לא לעמוד בתור בסופר ולא לשבת בחוף הים. עם החיילים ה''שחוקים'' כן. הכיבוש משחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכנה האמיתית היא השמאל
Avi Ecuador,
07/12/04 22:02
|
מנהיגות חלם ועם הארץ. ערפאת היה פעם נס לדור עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד משה החסוד
לא ירושלמי,
07/12/04 14:07
|
ינאי המלך אמר בצוואתו לאשתו המלכה שלומית אל תיראי לא מן הצדוקים ולא מן הפרושים אלא מן הצבועים כמוך. לא הייתי רוצה להיות במחיצתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחבל מנוטרל
מיכאל ברגמן,
07/12/04 13:10
|
אתה בכלל קולט את השילוב של המילים האלה? כל עוד נשמתו באפו הוא לא לגמרי מנוטרל. איך אתה יכול לקבוע אם הוא היה מסוכן או לא? היית שם?
חוצפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
למה, מי עמד מולם - אמא תרזה???
תתבישו לכם,
07/12/04 12:37
|
|
 |
31.
גם מחבלים עכשיו אסור להרוג.
ל"ת
תקשורת אומללה,
07/12/04 12:32
|
|
 |
שפינוזה-''תיקון השכל'',ניטשה-''אד
ולדימיר,
אפוקאליפסה,
07/12/04 13:14
|
האם מישהו חולק-''קם להורגך'' השקם להורגו-אבל מה מלכודך? שאחרים-אויבך לא יפדו מחיר יקר.. כמו''עד כדור אחרון'',שהיד נסער. צריך לגבור על אויב ולנטרל במעשה שייטת,לאחרים יעשו HEL לא יכנעו,עד חייל אחרון וכאן למי יצלצל הפעמון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ניזכר שיש לתת גבוי לחילים
רמת''קל,
07/12/04 12:29
|
זה הרמטכל המזגזג,פעם מסתער על חייליו, ופעם מבקש לתת להם גיבוי. אבל זה אותו רמטכל במדים שמיהר להצטלם עם פורע חוק שחיבל בגד ההפרדה, כי הפורע הינו בן של חבר שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
No more army no more deaths
ל"ת
Morzinho,
Brazil,
07/12/04 12:26
|
|
 |
28.
הצבא צריך לחדול מלשתף פעולה
געל נפש,
07/12/04 12:26
|
אם אותם אנשים שבכוונה תחילה מנסים להוביל את את התלהמות הזאת נגד הצבא. הרמטכל צריך להפסיק להתנצל! עליו לתת גיבוי לחיילים שעושים את עבודתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בעייה גדולה בתפקוד הרמטכ''ל
גורג,
ריו,
07/12/04 12:25
|
|
 |
26.
מנסים להסית נגד הצבא!שמאל
ראליסט,
07/12/04 12:23
|
סהרורי מנסה להוביל את האג'נדה המאוד ברורה שלו נגד הצבא ומלחמתו המוצדקת נגד המחבלים הפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה היה מחבל!זה היה מחבל! זה
לוי שלום,
07/12/04 12:21
|
היה מחבל! שום דבר לא נעשה מרוע או שנאה. אם היתה כזאת, היא באה מאותו מחבל ארור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כל הכבוד לחיילי השייטת....
ל"ת
Ko-B,
07/12/04 12:21
|
|
 |
23.
נסיון להרוס את יסודות הצבא!
די לשנאה עצמית!,
07/12/04 12:20
|
תבינו שמלחמה היא אכזרית ביותר וממולנו נמצא אוייב שאם יכל - מזמן היה מחסל אותנו אחד אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
השמאל הסהרורי בתקשורת ובצבא
יונתן הראל,
07/12/04 12:18
|
אי אפשר לנהל ככה מדינה. רוב העם חושב אחרת, אבל אותם סהרורים החליטו להתלבש על הצבא ולהסית את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התקשורת מסיתה זה מתאים לשרון
בובת השמאל,
07/12/04 12:17
|
הרי התקשורת הממלכתית ,גלי צה''ל,רשת ב,ערוץ 1 ,מסיתים נגד צה''ל בחסות שרון,מופז,ואולמרט,שגמורים בליכוד וזקוקים לתקשורת אוהדת מהשמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תזכרו שממולנו יש אוייב אכזר-
נתן,
07/12/04 12:16
|
אותו אוייב בוודאי לא חדל מלהילחם בנו, ובוודאי גם לא חדל מהחלום להקים את מדינתו על חשבון המדינה היהודית. יש כאלה שפשוט החליט לעזור. תנחשו למי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להעביר אותם אימוני ירי - להרוג
go nogo,
07/12/04 12:09
|
בושה שלוחמי שייטת מאומנים פוגעים בטרוריסטים וגורמים להם פציעות בלבד!
ולשמאלנים : גם לטרוריסט עדיף פגיעה שהורגת מיד כי זה פחות כואב מפציעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
באוסלו נפטר טוהר הנשק
האמת,
07/12/04 12:09
|
מי שהכיר ברוצחי הילדים מאש''פ כברי שיח לגיטימים, ואף סיר לראשם פרס נובל לשלום-בל ילין על חיילי צה''ל שמתחילים לעשות בקטן את אשר עשה הראיס בגדול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הפלצת את זה
ספי,
07/12/04 13:19
|
הכיבוש משחית וכל דקה שאנחנו שם !!! בשטחים הכבושים !!! שולטים בעם אחר היא דקה משחיתה. מה הקשר לאוסלו אלו הן שטויות במיץ. כל אחד יודע היום שההתנתקות תוביל למפת הדרכים שהיא אפילו הרחבה של אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש המוסלמי משחית !
עמי,
ים,
07/12/04 14:26
|
הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל משחית ולכן חשוב מאד שישראל תלמד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב שעשתה טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכה.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לצערנו הרב, אין פתרון אחר שימנע את חיסול מדינת ישראל !
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יש שתי אפשרויות
אבא של חייל,
07/12/04 12:02
|
א. לשלוח עם כל חייל עו''ד צמוד שיאמר לחייל האם לירות או לא ומתי. נקודה! ב.לא לשלוח חיילים למשימות. בלי פוליטיקה,כל בחירה אחרת לא מעשית ובלתי אפשרית. חייל שיוצא כיום למשימה מוגבל גם הוא בשתי אפשרויות. א.שייקראו עליו''בדיעבד'' בעיתון. ב.שיבצע את משימתו ואז יועמד למשפט ציבורי ותקשורתי. תגידו אתם אילו אפשרויות יש בפניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון יסביר לכם
Avi Ecuador,
07/12/04 21:59
|
|
 |
16.
תעזבו את מובחרי חיילינו!
אפי,
ר''ג,
07/12/04 12:02
|
הם עושים את עבודתם נאמנה ומובטחני שאם זה היה כל גוף אחר בעולם כולל האו''ם היו נהרגים יותר פלסתינים חפים מפשע (לא שהוא היה חף)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
השמאל הקיצוני יהרוס את צהל.
ל"ת
הערבים ניצחו!,
07/12/04 12:00
|
|
 |
14.
מה אתם רוצים מהצבא? זה צבא!
אני,
07/12/04 12:00
|
מי ששכח זה צבא, וצבא מוסרי יותר מכל צבא אחר! עושה את עבודתו על הצד הכי טוב, העובדה - אנחנו אחרי 56 שנה של מלחמות וטרור אינסופי - עדיין פה, ומדינת ישראל חייה ונושמת. מה, את מה שאוייבנו לא הצליחו לעשות רוצים לעשות אחיינו היהודים?? האם אתם נחושים להרוס הצבא של מדינת היהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש יד מכוונת. לכל הסיפורים!!!
נחמה,
07/12/04 11:59
|
אני רואה לנגד עיני את הצבא שלנו מתפורר בשלבים. ומה זה אומר?יש אינטרסנטים.ואני לא יכולה להצביע עליהם אבל יש כאלה שמתחילים לגייס כל מיני חיליים שיצאו בכל מיני הכרזות. מה הם עשו בצבא ואיך הם התנהגו וזה דבר מאוד חמור . בחורים לא ירצו להתגיס לצבא. או שהם יצטרכו להכין עורך דין.על כל מקרה .וזה עצוב .איפה הימים שחייל היה המלאך המציל.??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
''ארגון זכויות אדם מקומי''?
יזהר,
באר שבע,
07/12/04 11:58
|
|
 |
קרדיט?! לשונאי ישראל ??!!
ל"ת
משה,
07/12/04 12:21
|
|
 |
11.
התקשורת חייבת להפסיק להתנפל
דן,
07/12/04 11:54
|
על הצבא. בוודאי לא במקרה כזה רגיש שההרוג הוא מחבל בכיר, והיה חשש שהוא עם חגורת נפץ. תתבישו לכם על מה שאתם עושים לצבא שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אם מחבל לא להרוג...מי כן?????!
בושה וכלימה,
07/12/04 11:53
|
ואגב לא סתם מחבל. לאיש יש דם על הידיים יותר מכל אחד אחר. מה, אחמד טיבי הוא זה שמנהל עכשיו את הצבא??? לא יאמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לשמיר יש דם על הידיים!
ולדימיר,
מטבחיים,
07/12/04 13:24
|
ללוחמי ETA ,אירלנד,נטיב הזוהר ולשמיר,בגין,היה דם עלהידים-לא זוכר האויב של אתמול סעדת ואלפי מתים. קל להרוג,4 שנות אימון-אנו ה-מומחים אבל אבו-מאזן נקי וטהור? על פקודותיו ילדי ישראל -אין ספור. ומחר נלחץ ידים לשלום? והייתי כחולם! איזה חלום?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מי שלא מכיר בישראל יהודית
מיכאל ארן,
07/12/04 11:51
|
גם מערער על כל מה שזז בצבא היהודי. יש פה נסיון להרוס את כל מה שבנינו פה בעמל רב. כועס ועצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מוסר ואנושיות משני הצדדים!!!!!
ל"ת
אני,
07/12/04 11:49
|
|
 |
7.
ישראל לא תשרוד אם ימשיכו
שמאלן ציוני,
07/12/04 11:49
|
לגדף ככה את החיילים והצבא. מה הולך פה? האם יש אנושיות או מוסר בצד השני??? אין דבר כזה מוסר ואנושיות רק מצד אחד. די כבר. והתקשורת- את מנותקת לגמרי מהעם. כמה שאת אוהבת להשמיץ את הצבא והמדינה היהודית. ארץ אוכלת יושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תעזבו את צהל.
גיל ב''ש,
07/12/04 11:41
|
יש רק פתרון אחד עם הערבים המסריחים וזה להעיף את כולם לירדן,
כולם כולל כולם ,מוסלמים מסריחים דרוזים,תעודה כחולה ירוקה שחורה ,מצידי עם סמל של ריאל-מדריד עליה,להעיף את כולם לירדן.
כל הכבוד ללוחמי השייטת ,כן ירבו אתם ילדינו האהובים,המשיכו לחסל גושי צואה אלה שרוצחים ילדים.
אל תתנו לארגוני''זכויות הדם'' לעצור את צהל כמו שעצרו את גלגלי המשטרה ובית המשפט ונתנו דרור חופש וחיים טובים לכל האנסים המרגלים הרוצחים והמתעללים שהולכים ומתרבים באין פחד בקרבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל שטויות
בועז,
07/12/04 14:30
|
אפילו שדיברת שטויות - עדיין חבל שהכמסת את הדרוזים לסיפור. קשקשן אתה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל אני איתך, כל מילה במקום
ל"ת
??,
07/12/04 12:09
|
|
 |
5.
הצעת זהבה תביא מוות לחילים
בר כוכבה,
גרמניה,
07/12/04 11:38
|
יש לתמוך בחילים זה לא פשוט לחיות עם הרג של אויב ,וכאשר זה הגיבוי של העורף אז הם לא יודעים מה הם שחים .העיקר הרווח הפוליטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחי בגרמניה ראוי לו
ספי,
07/12/04 13:20
|
שילמד קצת את ההיסטוריה של העם הגרמני ויפיק מסקנות לגבי גבולות הכח, השחתה מוסרית, צבא שמאבד את דרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
התלת מיגבלות על החילים.יעלון
ל"ת
יבקר הרבהאבלים,
07/12/04 11:35
|
|
 |
3.
מוסר נוצרי
ישראל,
המרכז,
07/12/04 11:33
|
מספיק כבר עם המוסר הנוצרי הזה. הם הרגו מבוקש בכיר והעובדה דלא היה חמוש באותו רגע אינה משנה כלום. כל הכבוד. זהבה ודומותיה פוגעות בכח הלחימה של צה ,ל. עדיף 100 מחבלים הרוגים בגלל ספק על יהודי אחד חף מפשע שימות רק כי הוא יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למספר 4 - אתה טועה לחלוטין
יהודי פשוט,
07/12/04 11:42
|
מהיכן האיוולת על המוסר הנוצרי ? ראית פעם מדינה נוצרית שתוקפים אוצה והיא מושיטה את הלחי השנייה ?! הנוצרים, תוקפים ועוד איך תוקפים. הלוואי והתגובות שלנו היו כמו שלהם. המוסר הנוצרי על הושטת הלחי השנייה, קיים רק באגדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ושוב התחקיר והגיבוי
תומר,
07/12/04 11:33
|
לתת גיבוי זה תמיד נשמע טוב, אבל ההרגל הצה''לי לשקר בתחקירים כבר עובר כל גבול. ברור שהמחבל הפצוע סיכן אותם והיו דברים מעולם, גם נשים וילדים תקפו חיילים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חיל נהרג מפיצוץ מטען סמוך קרני
נועמי,
פורטוגל,
07/12/04 11:31
|
חיל נהרג מפיצוץ מטען סמוך קרני רק מלהסתכל בכותרת החדשה מקבלים הבנה והערכה ללוחמי השייטת המסכנים עצמם. עדיף עשרה מבוקשים מתים מחייל אחד מת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
portoogal
rina,
u.s,
07/12/04 18:19
|
|
 |
עדיף 100 מחבלים הרוגים
מחמוד,
קלקיליה,
07/12/04 12:09
|
עדיף 100 מחבלים הרוגים על חייל אחד פצוע. איזה נזק עשו המחבלים ימח שמם לפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחמוד אינו מחמוד
ספי,
07/12/04 13:23
|
הנעומי אנה נעומי והיחיד שלא מתחזה זה צה''ל שאיבד את דרכו והפך לצבא של קלגסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף 100 מחבלים הרוגים
ל"ת
ספי,
07/12/04 18:20
|
|
 |
אתה שקרן נתעב ולא מתביש ,
פרחיה,
07/12/04 18:16
|
נועמי הוא אכן נועמי , ומחמוד הוא מחמוד , אדון , או גברת ספי , יש להרוג מחבלים בכל דרך ובכל מצב , עם חלאות אדם שאבדו צלם אנוש יש לנהוג כאל חיות אדם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הספי הוא יוסוף.
נועמי,
פורטגל,
07/12/04 13:52
|
|
 |
מסכים עם כל מילה שלך
מירו,
שוויץ,
07/12/04 11:45
|
מסכים עם כל מילה שלך נעומי. חבל שבצהל מורידים את המורל למובחרי הלוחמים. עוד ישלמו על זה ביוקר.
הגב לתגובה זו
|
|