 |
23.
כעובד לשעבר
עובד לשעבר,
ארה''ב,
01/12/04 17:12
|
הבעיה איננה רק הכסף שמוזרם לשם ללא סיבה על ידי משרד שלא קשור לנושא, התנהגות המתנחלים שם, הילדים שלהם שיורקים עם גלאביות של זקנים, הקיצוניות, השנאה, כל אלו חשובים לא פחות וראויים לבחינה של רוזן יותר מאשר כסף שבה והולך. תעשיית השנאה של המתנחלים שם זהה לתעשיית השנאה בשטחי יהודה שומרון ועזה ואיננה חורגת מהקיצוניות אליה מובילים אותנו המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשו, אחרי שהקאת מקצת
אינך ראוי לנשק,
עפר רגליהם!,
01/12/04 19:26
|
הזוהמה האנטישמית המהווה את אישיותך, אתה מרגיש טוב יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בספרה ''מאז ומקדם'', מביאה
לא ייאמן, אך זו,
האמת והחרפה,
01/12/04 16:18
|
ג'ואן פיטרס עדויות של חוקרים, מובאות מספרים של תיירים בארצות המזרח ועדויות של יהודים שברחו מארצות ערב, המביאים את ספורם של הד'ימים שכל מוסלמי נאלח יכל היה להכות אותם, לגרש אותם מבתיהם, לרצוח אותם בלא להיענש ולהעלימם בבתי כלא לזמן בלתי מוגבל, וזאת אך ורק משום שהם יהודים. חלקן של ארצות ערב נקי לגמרי מיהודים ובאחרות יש קומץ שנאסר עליו לצאת וכאשר באים תיירים זרים, מותר להם לשוחח רק בנוכחות איש הממשל ועליהם כמובן לספר כמה טוב להם. וכאן, בארצנו, הם עושים כנ''ל, רק יותר גרוע. כך שגם כאן אנשים נמצאים כל הזמן בסכנת מוות, אשר על כן, המדינה שמפקירה את דמו של העם, מתבכיינת על כסף שעולה לה, כאן, בריבונותה, להגן על היהודים מפני חלאת אדם הרצחנית הערבית. מעניין מה היתה ג'ואן פיטרס אומרת על כותרת כזו, או מה היה אומר ג'וסף פארה. בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בזמנו אמרה הגברת שרון
Yossi V,
01/12/04 12:57
|
כשרק כאילו נכנסה לגור ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה (לפני כעשרים שנה) כאקט של פרובוקציה: ''...ולא איכפת לי שהאבטחה עולה מיליון שקלים, ולא איכפת לי שמליון חיילים יאבטחו... אם זה המחיר למימוש זכותנו בארצנו...''
אם אז זה עלה מיליון למשפחה לא יכול להיות שהמחיר נשאר אותו הדבר.
משפחת שרון עדיין מחזיקה את הרכוש שניתן לה, לא משתמשת בו, ומחייבת את המדינה במיליון שקל לאחזקתו.
עשרות משפחות מוסלמיות בנות המקום סובלות השפלות ועינויים (בביתם שלהם) מידי חיילי צה''ל בשם הצורך להבטיח את בית שרון.
והנבלה נמשכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן נאוות המרדות,שמאלן מורעל
פ.ע,
01/12/04 16:51
|
אם אני אצטט את אימרות האיוולת של מתי השמאל ואת מעשי הנבלה שלהם,תהיה זו הצלפה באחוריך אמנם, אך חילול כבוד המתים. אתה לא האיש הראוי שבגללו אעשה זאת. לכן, אניח למתים וגם לשמאלנים.
רשע ערום, בן בנו של הערב רב, כל פעם שאני קורא את מטעני השיטנה שלכם,אני מבחין כי הם מחמירים, ככל שאתם מתמעטים, לכן,המשך בדרכך הארך ימים נניח עד גיל מאה ועשרים, ומות נוגה, מצערך על שלטון הנצח של הימין.
אגב אם יש לך בת, חתן אותה עם ערבי, בכך תקל על סיבלו ואולי על סיבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב, אני מסכים לתיקון
פ.ע,
02/12/04 11:56
|
לא אתווכח עם הסכמתך להגדרה. אתה מתקן אותי וטוען, שאתה בן נעוות המרדות. שיהיה. מי כמוך יודע את שאתה?
אתה כזה חכם ומבין ויודע, אז למה הויכוח? מה נחיצותן של טענות לגופו של עניין? הנחת היסוד בתחילת המענה של כל אחד מאיתנו הינה, שאין עם מי לדבר! וכי לא אמרתי לך שלהצליף באחוריך אני מבקש? לעניין אלוהים והמטאפורות המעוותות שלך, תודה נהנתי, עכשיו אני בטוח שאתה מתייסר.
תמשיך להיות שמאלן, קטן ובכיין ואשרנו שדעותיך הם במיעוט.
אם אינך מקבל את ברכתי לחיות עד 120, מצידי תתפגר עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה אצלכם הימין הבור והבוטה
יוסי,
01/12/04 18:42
|
מתיימרים בעברית של תנך ועושים שגיאות: 'נעות' טמבל, 'נעות'. (לו ידעת את ההבדל בין נעוה לנאוה, לא היית שוגה. לא בכתיב שגית כי אם בחוסר ידע ובבורות ימנית טיפוסית אתה לוקה).
מרב כיבוד המת שוכחים אתם לכבד את החי.
לא כבוד מת לך ולא כבוד החי, גם אלוהים אין לך. סתם ברברת בוטה, שחצנית וחסרת טעם. חילול כבוד המת מטריד אותך? ממתי המות מכפר על עוולות ומעשי נבלה?
איזה איחולים מלא החופן יש בתגובתך. מוות נוגה, לא פחות ולא יותר? ומה עם הקבר של היטלר ששכחת? ומה היה לך להגיד לגופו של עניין.
לצערו הרב של עם ישראל, שלטון הימין מעולם לא היה ולכן לעולם גם לא יהיה לנצח, כי כמו תמיד שלטון הימין רוצה גם את דג הזהב שישתחווה להם, מחרבנים את כל העסק ויוצאים בשן ועין. בית ראשון, בית שני, בית שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט היית ונשארת! האיש דבר
חבל''ז,
01/12/04 19:36
|
על כבוד המתים ''שלכם'', שנרצחו ב''טעות'', ע''י הפארטנרים שלכם! ואתם נוהגים גם להזמין אותם לשאת דברים על קברותיהם. אתה רוצה תשובה ממין הענין? איזה ענין? הענין הוא שנאת ישראל שלך ושל כל המחנה שלך, כך, שהוא ענה תשובה ממין ה''ענין''. העובדה שה''ימין'' משכיל הרבה יותר מן השמאל, כבר אינה צריכה להוכחה. אחת מן השתים, או שאתם בורים גמורים, או שקרנים כרוניים. בחר לך את האפשרות המחמיאה לכם יותר! וזו פשוט האמת. אתם בורים ועמי ארצות, לא רק ביהדות, אלא גם בהשכלה כללית. בהיות כל הוויתכם אכולה בשנאת ישראל, לא נותר בה מקום לספיגת ידע, מידע וכיוצא באלה! אתה יודע מה? אין לי בכלל ספק, שאני מכניסה אותך בכיס הכי קטן, ואולי סתם באיזה תפר צדדי, בהשכלה וגם באינטליגנציה. שלא לדבר על כל האקדמאים החברים בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי. בכל השמאל לא תמצא כאלה. שם כולם תועמלני ''שלום'', המתהדרים בתארים ריקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולשפה שלך את קוראת אינטליגנציה
יוסי,
01/12/04 20:51
|
רמתו של בוגר כיתה ז' גבוהה משלך.
לא הבנתי בדיוק איפה ''את מכניסה אות''', ילדה קטנה וגסה, הגובלת באנאלפבתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי את יפה, חכמה ודאי שלא
לא משתכנע,
01/12/04 20:15
|
לולא היית מגזימה בשבחך ומתפארת בהשכלה ואפילו באינטליגנציה שלך היית נהנית אצלי מהספק. אך מי שבקי במקורות יודע שיהללך זר ולא פיך. ומכיון שאינך בטוחה שאת באמת כזו מוצלחת ניכסת לך חוג שלם של פרופסורים ומתים להיות כאלה, שעל תבונתם אנו יכולים ללמוד מהמאמרים שהם מפרסמים, לא משהו, וקל מאד להפריך את טענותיהם. בקיצור אולי את יפה, חכמה את לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא התפארתי בחכמה ובאינטליגנציה
הבנת הנקרא!,
02/12/04 10:10
|
אלא רק ביחס אליכם, וזו לא חכמה גדולה כל כך. בענין הפרופסורים, אמרתי שאין מה לדבר, כי פשוט אין כלל מקום להשוואה בין האנשים האלה לבין סרסורי ה''שלום''! ואקסיומה, שאינה ניתנת לערעור - מי שנמצא במחנה ה''ימין'', ממילא רמת האינטליגנציה שלו ורמת המוסר שלו, גבוהות מליון מונים מאלו של ''מחנה השלום''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מתנחל ממזרח ירושלים?????
יהודיה גאה,
מיני ישראל,
01/12/04 12:33
|
אימרה אומללה הנושאת עליה באג רציני-מעין שריטה רוחנית מבית היוצר של השמאל (סמול ספיק), והינה לנו תחנת הדלק של הטרור הפלסטיני בארצינו הקטנה ההולכת ונירמסת וניחמסת לנו ע''י החמס וחבר מרעיו...מי שם אותכם לקטלג/לחלק/ולחמוס את בירת ארצינו?! את בית אלוקינו?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
באמת בזבוז! אתם יודעים מה אפשר
למשל, לקנות,
פרחים לפרחיה,
01/12/04 12:23
|
לעשות בכסף הזה? למשל - לקנות עוד רובים ל''פלשתינאים'', להתחיל בצבירת מליארד נוסף לפיצוי הערבים המסכנים שעל אדמתם בונים היהודים את הגדר שנועדה להגנתם שלהם, זה פייר? בכסף הזה אפשר לבנות בית מלון בציר פלידלפי, לשיפור תנאי השירות של הצבא המצרי ולמשוך אותו לציר. אפשר למשל, להחריב התיישבות תרומית ורנטבילית, כדי להבטיח שהמליונים הפרטיים של מנהיגי ישראל לא ייפגעו מכל מיני מרעין בישין. באמת אפשר לעשות הרבה! ומה עושה ישראל? מבזבזת את הכסף הזה על הגנה על יהודים בבירתם הנצחית. ממה שערוריה. ולמה צריך לשמור על יהודים בארץ ישראל?זו השאלה! למה אין אלה המרצחים שצריכים לחיות בפחד מתמיד? למה היהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל בחינם?
בעל זכויות,
01/12/04 15:28
|
חנאייזנמן, מישהו משלם לך עבור דברי התועבה שאת מפיצה באתר? גם שקרים גסים, גם הכפשות זדוניות, גם טיפשות וירחמיאליות מעוררת גיחוך, וכל זה בחינם? הזהרי, כי בקרוב אבקש תמלוגים על השימוש שאת עושב בכינויי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למה
אוהבת ציון,
01/12/04 11:17
|
האם לממן אבטחה לברק שעובד לביתו בשיטוטיו בעולם זה בסדר ולאבטח יהודים שרוצים לגור בעיר בירתם רק בגלל שהם יהודים זה לא נכון? תגידו השתגעתם??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
להתנתק מירושלים ומכל דבר ערכי
אחד-העם,
מרכז,
01/12/04 11:12
|
אילו בחורי הישיבה היו גם לומדים וגם שומרים היה בא לציון גואל. אבל כל אחד מתנהג בפרזיטיות הן החרדים , הן אנשי שינוי שאישרו ממשלה לשרון מעל 18 שרים רק בגלל מינוי שר חמישי. והן ראש הממשלה ושריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האשמים הם הערבים, לא היהודים
שי,
01/12/04 11:12
|
ליהודים יש זכות לגור בכל מקום בארץ ישראל.
בין אם זה בשכונת התקווה או בירושלים.
אם בשכונת התקווה שי מאפיה אז משקיעים תקציבים להגן על התושבים מהמאפיה, אם בי-ם יש מחבלךים אז משקיעים כסף להגן על התושבים מהמחבלים.
ושכל השמלאנים הטיפשים והצבועים יתעוררו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מתנחלים בבירת ישראל??
דוד,
ירושלים,
01/12/04 11:10
|
ייתכן שהיה עדיף שמשטרת ישראל תאבטח את כל האיזור שכן זוהי עדיין בירת ישראל אולם כנראה שיותר נוח וזול להשתמש במאבטחים. הפרוייקט, אגב, בשנותיו הראשונות היה בשנים 1992-6 כאשר שלט אז לא אחר מאשר יצחק רבין משיחנו ומחליפו פרס יבדל''א וכנראה שגם הם ראו חשיבות בשליטתנו בכל בירת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה מה שעולה לנו משפ' איילון
סיון,
01/12/04 11:04
|
לא מספיק שהשר בני איילון, אחד השרים יותר עושי הכלום שהיו אי פעם, אז עכשיו מסתבר שגם אחיו מוטי איילון, שהחליט לעבור לרובע עם משפחתו עולה למדינה כ''כ הרבה והוא עוד פועל למען פיוס עם החילוניים - לא רוצה להתפייס עם גוזלי מיסים שכמותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בגללם יש כל כך הרבה עניים
יניב,
01/12/04 10:49
|
בשל 60 משפחות מבזבזים 60 מיליון שקל - היה אפשר לעזור ל 60 אלף ילדים מתחת לעוני לאכול וללמוד כראוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכל ושתה כי מחר נמות! בישראל
רק בישראל כותרת,
אנטישמית כזו,
01/12/04 12:33
|
יש עוני בעיקר בגלל המליארדים שעולה לנו ה''שלום'', הוא הסירוב לסיים את המלחמה במכה מוחצת לערבים, ימח שמם. עוני יש בגלל השחיתות ובגלל משק שאינו מנוהל על פי האינטרסים של המדינה, אלא על פי אינטרסים של פרטים מסויימים. אין קשר בין העוני לבין ההתיישבות בארץ ישראל. שום מדינה בעולם לא היתה מפסיקה את בניינה ופיתוחה בגלל עוני זמני או מתמשך, שסיבתו במדיניות שגויה ופושעת. אין קשר בין תקציבי בטחון לבין תקציבי רווחה, ושוב, כל ההשקעה ביש''ע, מתחילת ההתיישבות ועד היום, אינה מגיעה להשקעה שהשקיעה המדינה לתשלום חובות הקבוצים ששיחקו בבורסה. אלא מה - מהרסינו ומחריבינו מבית לא יחמיצו שום הזדמנות להילחם בבניין הארץ. לשם כך, כל האמצעים כשרים, גם סיוע מאסיבי לרוצחי העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לכמה הוכחות עוד נזדקק
פרחיה,
01/12/04 10:45
|
לכמה הוכחות נזדקק עוד כדי שנבין שמה שאינו חוקי ואינו מוסרי ואין לו כל הצדקה עניינית הוא רע. הכיבוש רע, ההשתלטות, תמורת אתנן, כמובן, שמשלמים יהודים עשירים בחול, על נכסי פלשתינים, היא רעה, ההתנחלויות הן הרע בהתגלמותו. אנו משלמים הון מכיסנו, אנו מקריבים את חיינו , ואנו הופכים למדינה מצורעת ומוחרמת בעולם כולו, בגללן. אם לא נעצור, נאלץ אולי להקריב גם את המדינה על מזבח הכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אז שלא יגורו בירושלים?
זקני ציון,
הפרוטוקולים,
01/12/04 10:40
|
אכן בעיה, המיעוט היהודי בעיקר באירופה תמיד היה נטל כלכלי על החברה וניצל את העושר של החברה לצרכיו. משכך יש לקבל בהבנה תיאורים אנטישמיים. מה אנו רוצים מהאנטישמים אם גם מעריב נוקט בקו זהה? [ומה הסיכוי שיפרסמו את התגובה הזאת?].
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
60 מיליון ש''ח
רחל,
תל אביב,
01/12/04 10:33
|
זה כל כך מקומם שאין ביטוי מתאים במילון. יא כ י ב י נ י מ ט נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סדר עדיפויות ומי מממן
נס די-נור,
דרום,
01/12/04 10:23
|
ירושלים היתה פעם כולה יהודית. בסוף המאה שעברה הרוב היה יהודי ולא היה רובע מוסלמי או ארמני וכו'.
אנשים הקריבו את החיים שלהם כדי שתל-אביב תהיה עיר חופשית (וירו עליהם מהמסגד ביפו) לשכונות חיפה הבטוחות היום לא ניתן היה להגיע ללא המארב של הבדווים שששדו ורצחו בדרך, וירושלים העתיקה היתה במצור שהסתיים בניקויה מיהודים.
הברירה: האם יש ליהודים כעם זכות קיום וזכות שליטה עצמית, כמו לסרבים למשל? אם כן, יש ללמוד מסיפור חברון וגוש עציון. העובדה היא שהישובים המוסלמים בישראל בטוחים ואינם זקוקים להגנה גם אומרת הרבה. האם יש ברירה? יש ברירה. הברירה עולה כסף.
מי צריך לשלם? האם משרד השיכון צריך לשלם? זו השאלה המהותית כאן, שכן אם היה הכסף מגיע מחו''ל לא היה שום קול צעקה. זו הבעיה של הכותבים.
ההסברה שלנו יכולה לעבוד על נקודה זו במיוחד כעת עם הזרמת הכספים המאסיבית לשלטונות הפלסטינאים. כולנו נשמח בלב שלם אם תהיה אבטחה ואפילו שתעלה ביוקר, לבתי יהודים- אולם האו''ם ישלם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בחרת דווקא בסרביה להשוואה
תוהה,
01/12/04 11:12
|
הבחירה שלך בסרבים מכל האומות שבעולם להשוואה מלמדת כמה מופרכים דבריך. אולי אינך יודע שהנשיא הנבחר של סרביה עצור כבר שנים ומשפטו מתנהל בפני בית הדין לפשעי מלחמה בהאג, ואחרים בצמרת הממשל הסרבי כביביאנה פלבציץ באו כבר על עונשם ונדונו למאסר ממושך. ובאשר לנו, לנו יש ברירה. אין לנו שום צורך ממשי לקיומנו לשבת בשטחים הכבושים שם הרוב שונא אותנו ומאיים עלינו בפיגועים. ברגע שנצא משם נחסוך לפחות את עלות ההגנה ואולי נזכה לשקט גם כאן בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאת/ה לא מכירים את המציאות
ל"ת
מאבטח לשעבר,
מצפה רמון,
02/12/04 00:59
|
|
 |
8.
כל הכבוד
יוסי,
גליל,
01/12/04 10:22
|
|
 |
שישמרו על עצמם העלוקות
ל"ת
שורש כל רע,
01/12/04 11:13
|
|
 |
7.
ואבטחת הטיולים של ברק לחו''ל?
ל"ת
מיכל,
מרכז,
01/12/04 10:19
|
|
 |
6.
להוריד להוריד
מיכאל,
01/12/04 10:10
|
למה שלא נוריד את האבטחה מכל מזרח ירושלים. ניתן לחסוך הרבה יותר מ 60מיליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מגיע לנו -זו הממשלה שלנו
עם מטומטם,
01/12/04 10:01
|
הכול מתמוטט, וכרגיל המתנחלים טובלים בכסף וממשיכים לשדוד את קופת המדינה בכל דרך אפשרית. והעם המטומטם... משיך לדהור לקלפי ולהצביע כמו עדר של קופים ''רק ליכוד'', כאילו שלליכוד איכפת מהמסכנים באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שישלמו
עדי'ה,
רעננה,
01/12/04 09:55
|
רוצים לגור שם, סבבה - זו הארץ שלנו, אבל אם כל הכבוד, המסים שלי לא צריכים לממן את האבטחה שלהם, הם בחרו לגור שם, שישלמו מכיסם עבור האבטחה. זה מקומם שהמסים שלי הולכים לשלם עבור האבטחה הזאת במקום לממן אוכל לילדים רעבים !!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריכים את המיסים שלך
רון,
ים,
01/12/04 10:41
|
עם כל הכבוד, את צודקת במאת האחוזים אבל זה המיסים שלי ושל אנשים כמוני שמשלמים זאת המיסים שלך כנראה מצאו את דרכם למגרשי הכדורגל וכדו'. אז מספיק עם הטענה המקושקשת עם המיסים אותו הדבר לגבי כל דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלך ושל כמוך ? הצחקת אותי
עדי'ה,
רעננה,
01/12/04 12:20
|
וכי למה אתה חושב שהמיסים שלי הגיעו למגרשי כדורגל? , אתה מתבטא כאילו אתה מכיר אותי. ומי אתה בדיוק מתיימר להיות ? ומי הם האנשים כמוך ? לפי ההתייחסות והתשובה שלך נראה לי שדווקא המיסים שלך הולכים למגרשי הכדורגל.... במקומך הייתי נזהרת לפני שהייתי מתבטא כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת אותי
רון,
ים,
01/12/04 23:08
|
כונתי היתה שאנו האזרחים איננו יכולים לנתב את המס הרב! שאנו משלמים לכיוון שאנו רוצים שיגיע, לכך ישנם נבחרים וממשלה שמנתבת את הכספים שלנו לכיסיהם ולקרוביהם וגם למטרות רבות אחרות שבגללם בחרו בהם(אני לא בוחר כיון שאין בכך טעם) אבל בעיקרון את צודקת בכך שאת לא רוצה שכספי המיסים שלך ינותבו לכיוון ההוא. ובתגובה ל''מי אני בכלל'' אני רק עוד משלם מיסים שמאוכזב מהמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זה חשוב
שחר,
אנגליה,
01/12/04 09:50
|
נוכחותינו במזרח ירושליים שונה מזו שבשטחים. חשוב להשאיר שם רגל (תרתי משמע) אבל אולי משרד הדתות יממן את זה מתוך ה300 מליון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
60 מיליון היה מספיק ל6000
יניב,
01/12/04 09:47
|
בכסף הזה ניתן היה לעזור ל6000 משפחות מתחת לקו העוני - לא חרם איך במדינה הזאת מבזבזים כסף ללא חשבון ואחר אומרים לילדים עניים אין כדי לעזור לכם או לאמאות חד הוריות המדינה דפוקה ואנחנו הבוחרים שמאפשרים זאת דפוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לשרון יש עוד שני בתים במקומות
מיכאל,
01/12/04 09:39
|
אחרים שגם עליהם בוודאי יש אבטחה. אתם לא חושבים שזה מוגזם?
הגב לתגובה זו
|
|