 |
24.
אין מה להשוות
טרנספר מכבי,
29/11/04 05:01
|
אין מה להשוות בין קריאות מוות לערבים לבין הקריאות בין מחנות האוהדים בדרבי. הקריאות מגעילות, אבל הן לגיטימיות, בעוד שקריאות מוות לערבים היא גזענות לשמה. טול קורה מבין עיניך, מר עמיקם היקר, עינך שטחו מראות את השיקוץ שבעצם קיומה של בית''ר ירושלים. היריבות בין מכבי תל אביב היא מרה, וברור מיהו הצד החלש, מיהו הצד החזק ומי צודק יותר או פחות. לי לפחות. את מכבי אפשר להאשים בדברים רבים, אבל הפועל היא המתגוננת בסך הכל וממטרי השנאה. מכבי מנסה להציג סוג של יהדות שרירים, הפועל מייצגת רוח הרבה יותר שפויה. עצם קיום הדרבי הוא שמחה. הרצון של מכבי לרמוס מזכיר לי את הקוזאקים, זה חדל לעניין. הויכוח הזה עקרוני וחשוב, אבל בית,ר ירושלים בכלל לא באותה ליגה אנושית, זו קבוצה גזענית במוצהר ובמודע ואין לה מקום בליגה מתוקנת במתכונתה הנוכחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא לתת לעסקנים במה
אמיר,
בית''ר י-ם,
26/11/04 18:49
|
ישנם חברי כנסת מהשמאל שפתרו את כל הבעיות במזרח התיכון . ומוצאים המון זמן כדי לפתור את החולאים של הכדורגל הישראלי. אנו אוהדי בית''ר המומים ודוחים בשאת נפש את האגרוף לבנאדו שכידוע שיחק בבית''ר שנתיים ( ולמד היטב את תורת ההגנה מהבלם הכי טוב שהיה בארץ סרגי טרטיאק ) . אבל בכל פעם שמדובר באלימות ובית''ר ירושלים , יוצאים כל מיני עסקנים עלובים כמו חבר הכנסת וילן ודומיו רובם אוהדי הפועל ת''א ששנאתם לבית''ר מעבירה אותם על דעתם . התקשורת כמובן בשם הדאגה לספורט נותנת להם במה חופשית לזרות הרס ושנאה לקבוצה מירושלים . אנו אוהדי בית''ר רוצים הכי הרבה שתעקרו מאיתנו את האוהדים האלימים והגזענים שבקרבנו. די ! יש דרכים להילחם באלימות וחייבים להילחם בה .להשתלח באוהדי בית''ר ובאגודה היא לא אחת מהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למה רק טדי אל תתן להם להיכנס
שחר,
פה,
26/11/04 07:48
|
לשום מגרש כי כל המקרים היו מחוץ לירושלים סגרו להם את כל המגרשים בארץ..... אבל מה אתה חכם אתה רוצה להעניש את בית''ר עצמה מביא בסיבוב אז זה מראה את פרצופך האמיתי אתה שונה בית''ר כי לא ראיתי אותך מעלה רעיון דבילי כזה למקרים אחרים לקבוצות אחרות........ אז טוב שאת לא קובע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם חבורה של סתומים
חובב כדורגל,
26/11/04 08:48
|
בפעם הבאה יצרף לכם NRG תוכנה להבנת הנקרא, אנאלפביתים. עמיקם כתב שצריך לאסור את כניסתם בכל מקום ואתר עד שיסונן הקומץ השפוי ויתוקנו תקנות. ראית שסוגרים את טדי ישר הוצאת את הלום? אתם חבורה של ברברים סתומים, לא יאומן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מר. עמיקם היקר...
יונתן,
ירושלים,
26/11/04 02:07
|
הכתבה שלך נראה קצת חד צדדית וחבל. כאחד ששמו הולך לפניו כ''מומחה'' בהיסטוריית הספורט הישראלי (ראו רשימת התארים תחת שמו באתר) חבל ששמות, אגב די עכשיויים, כגון: אדהם שביטה ואמיר רנד לא מופיעים בכתבתך. האם יש לסגור את טדי לאוהדי בית''ר בגלל שהם היחידים שמתפרעים? או האם הם הכי מופרעים? הרי אתה בעצמך כותב שהאוהדים בירושלים הבירה לא הם אלה החוליגנים האמיתיים (אך הם אלה רוב המאכלסים את טדי מדי שבת). האם אין זה סתירה מוחלטת, לסגור את טדי לאלה שלא מתפרעים כדי שאלה שמתפרעים ולא אכפת להם ייענשו? יש לך הרבה בדק בית לעשות בכתבתך שכן כל הכדורגל הישראלי והספורט בכלל לצערי נגוע באלימות שאף אחד לא עושה כלום (אבל באמת כלום, אה כן, חוץ מלדבר ולכתוב כתבות זדוניות בנושא) בשביל למגרו. אין אני אומר שהיציעים בטדי (או באף מגרש אחר בארץ לצורך העניין) אינו נגוע באלימות, מילולית ופיזית כאחת. אך אין זו סיבה לתקוף קבוצה אחת רק בגלל שאוהד טיפש שלה, שמקומו מאחורי סורג ובריח, היה האחרון להתקיף ולהצית את הויכוח הלאומי. הרשויות, המחוקקת והאוכפת, צריכות לעשות יותר, לדבר פחות ורק אז אולי יהיה לנו מקרה כמו באנגליה, שלמרות שהרבה כדורגל אין שם (אבל גם כאן אין), שבו אדם הורשע בקריאות גזעניות כלפי דווייט יורק הורחק מהמגרשים עד 2009 עם קנס סמלי של 1500 ליש''ט. כך ויותר ייעשה לאיש אשר ייתפס מקלל... כך יימעטו הברברים במגרשי הכדורגל ברחבי המדינה. יש ללמוד ממדינות שהיו במצב הרבה יותר גרוע מאיתנו ועכשיו משפחות הולכות לאיצטדיון כיום כיף ולא עונש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נזכרת מאוחר מדי
ט.ס.,
26/11/04 00:49
|
תופעות כאלה צריך לעצור בחיתולים. אין צורך להזכיר בכמה אירועים בית''ר היתה מעורבת במהלך השנים. זו קבוצה שהיתה צריכה להיענש בחומרה מזמן. הורדת ליגה לא היתה עונש חמור מדי. הפסקת פעילות למספר שנים גם לא היתה מוגזמת. בית''ר היא התרבות השלטת במרקם החברתי הישראלי. עדיין מכחישים שם את האחריות. אין לצפות מהם ליטול אחריות. יש להוציאם מתחום הכדורגל לתקופה ארוכה. אבל זה מאוחר מדי. הרצח הבא בכדורגל הישראלי נראה כמו שאלה של זמן לנוכח חוסר היכולת להגיד לבית''ר ירושלים בצורה אובייקטיבית וממלכתית: אתם לא ראויים להיות חלק מליגת הכדורגל. הצרה היא ש''זה הכדורגל''. זה הכדורגל הישראלי, לרע והוא היחידי שישנו עד שלא יבוא עונש חמור נגד הקבוצה האלימה והגזענית ביותר בתולדות המשחק בארץ, חבורה של בריונים שקוראים לעצמם קבוצת כדורגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
נסגור את ערוץ 2 בגלל התחקיר
רמי,
25/11/04 23:05
|
שנעשה בעניין מע''צ וכתוצאה מכך גרמו להתאבדותו של אדם חף מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רון
צחי,
תא,
25/11/04 21:22
|
יש לי רעיון,אולי יסגרו לך את הפה?? חתיכת אפס,שקורה משהו בקבוצות אחרות אף אחד לא נובח ככה.רק שזה קורה בביתר כולם פתאום צדיקים.האלימות בביתר היא לא יותר מקבוצות אחרות,ואפשר לבדוק אתזה.אז הרעיונות העלובים שלך,לא יעזרו לאף-אחד אתה רק גורם לשנאה והסתה,אז עדיף שתשתוק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראסמי
yossi,
25/11/04 21:43
|
ראסמי האהבל אהבל הזה חושב שהוא תורם משהו. בגלל נבלות כמוך אנשים סובלים אחרי זה בטדי. המשטרה מקבלת מסר שמותר לעשות באוהדים של בית''ר מה שהם רוצים. אבל אתם לא תשברו אותנו יא אפסים כי אנחנו פועלים מאהבה, ועזוב עכשיו את המקרה עם בנאדו שלא היה צריך לקרות. אבל אתם סתם תופסים על זה טרמפ. למה בשבת לא דיברת כשאוהדים של מכבי חיפה פוצצו אוהדים של תל אביב ושלחו אותם לרמב''ם. לפני שסוגרים את טדי צריך לסגור את בלומפילד כדי שאוהדים של הפועל לא ישלחו על עצמם פצצות תאורה, ואת קרית אליעזר בגלל מקרה אמר רנד והמקרה של שבת האחרונה. בקיצר התקשורת, ואתה חלק ממנה, מושפלת ואוהדת הפועל ושמאלנית. הלוואי תרדו ליגה, זבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יא מעפנים מה נפתחתם?
yossi,
25/11/04 20:38
|
קודם כל תוכיח שזה אוהדי בית''ר. גם אני יכול ללבוש צעיף של מכבי חיפה ולהרביץ לשחקנים של מכבי תל אביב. דבר שני גם אם אלף אוהדים של בית''ר הם חוליגנים הם אפילו לא חצי אחוז מאוהדי בית''ר ככה שבכל מקרה זה קומץ. עוד דבר - ברגע שתסגור את טדי אתה יכול לסגור את הליגה המסכנה הזאת. כולכם פה יודעים של בית''ר מביא את הכי הרבה הכנסות מזכויות שידור. דבר אחרון כזה יקרה רק אצל בית''ר תדבר. כולם זוכרים מה קרה אחרי המקרה של אדהם שביטה. או מה קרה אחרי אמיר רנד או מה קרה אחרי שבני יהודה תקפו את גיא לוזון או שהאוהדים של בני יהודה זרקו על אוהדי הפועל לבנים. בקיצור חבל שנותנים לך מקום לפתוח תפה ולרשום את כל השטויות האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ביתר ירושליים הקבוצה אכי תובה
ברית יוסף,
תרומפלדור,
25/11/04 20:13
|
חבורת קופים. ואני ירושלמי שפעם הלך למשחקים באופן קבוע. כבר שנים שאני מדיר את רגליי מאיצטדי. לאחרונה התחלתי להתבייש בקבוצה הזו, ולא רק בגלל האוהדים הפרימיטיביים/חולגניים/ערסים, מבט קצר על ההנהלה ועל התנהלותה גם הוא ממאיס את ''חווית'' הכדורגל. עכשיו, עם גילויי האלימות הבוטה מצד הקומץ, איבדתי כל הזדהות עם המועדון. מה שהכי גרוע זה שהמועדון מתחמק מלהתמודד עם הבעיה, ומיוזמתו לנקוט בסנקציות אמיתיות כנגד האוהדים המסריחים. אבל אפילו שיתוף פעולה מצד ההנהלה הוא בלתי מציאותי מסתבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אוחנה הביתה
מאמן,
מחליף,
25/11/04 20:04
|
|
 |
14.
מה אתה מציע?
אילן,
25/11/04 19:21
|
עמיקם לא הצעת שום רעיון אמיתי חוץ מלהאשים את כולם, מה זה ייתן לא להכניס את אוהדי ביתר לטדי? רק יגרום לעוד תסכול שיתפרק איפשהו אתה צודק לגבי וילן אבל מאיפה הבאת את זה שרק בצפון יש בעיות? אני זוכר המון מכות גם בטדי וגם בבלומפילד וגם בפ''ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אלימות-נחלתה היחידה של בית''ר
ירושלמי אדום,
25/11/04 18:19
|
עשרות בשנים שולטת האלימות ביציעי טדי בזמן המשחקים של בית''ר ירושלים.
האוהדים של הקבוצה הצהובה הפכו קללות, מכות וגזענות לחלק בלתי נפרד מכל משחק.
יגיד מי שיגיד שמדובר רק בקיצוניים או ב''עשבים שוטים'', אך העובדה היא כי יושבי היציע המזרחי גוררים את כל יושבי האיצטדיון לקריאות ונהמות גזעניות ואלימות.
בסיכומו של עניין, הגיע הזמן לבער את נגע האלימות מאוהדיה של הקבוצה הזאת שהתרגלו שדבר לא דבק בהם ולדרוש מהם שאת המכות, הקללות והגזענות ישאירו בבית.
ויפה שעה אחת קודם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
you are 100% right
Eran Weis,
NY,
25/11/04 17:56
|
|
 |
11.
לא לסגור את טדי
עמיר,
25/11/04 17:37
|
לא צריך לסגור את טדי צריך להעיף את בית''ר י-ם מהליגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר את טדי לפלשתינאים
שחקן,
צמרת,
25/11/04 20:04
|
|
 |
10.
כמו רצח רבין
דודי,
אורנית,
25/11/04 16:54
|
רון עמיקם היקר,אתה מנסה לעשות לנו,רוב אוהדי בית''ר השפויים,מה שהשמאל ניסה לעשות לימין אחרי רצח רבין.למרות הסלידה והתיעוב שאנחנו חשים כלפי יגאל עמיר\אוהדים אלימים,אתה רוצה להעניש את כול מי ששייך לאותו מחנה. לא למדתם כלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נמאס מהאלימות
המרקיז דה קרבס,
25/11/04 16:33
|
לא יתכן שהאלימות תשתלט על כל חלקה טובה. אני בעד צעדים דרסטיים, כגון: סגירת מגרשים, עושני מאסר חמורים, הרחקת עסקנים שנותנים יד לתופעה (אברהם לוי מבית''ר, לדוגמא). הרי כשיקרה אסון, כולם יזדעקו, אבל אף לא אחד יוכל להשיב לאדם שנפגע, את חייו !!! די !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא רק בכדורגל
ר' יהושע דסכנין,
25/11/04 16:19
|
|
 |
7.
כתבה נהדרת
מנחם,
פרדס חנה,
25/11/04 16:17
|
מי שמכיר אותך יודע שמלבד מכבי יפו אהדתך נתונה לבית'ר[עוד מבית אבא] אין ספק שאת הכתבה הזו הקלדת במהירות וכדי להבין את סערת הרוח בעת כתיבתה אפשר לחוש אם קוראים אותה במהירות.אני מרגע זה הייתי ממנה אותך כזה שיטפל מעשית באלימות הזו בדיוק בדרך שהתוותה במאמר אלו בדיוק אבל בדיוק הפעולות שיש לבצע כדי לפתור אחת ולתמיד את הבעיה הכואבת הזו.כאן המקום לומר אני כאוהד מכבי חיפה מזה47 שנים מכיר מאות אוהדי בית'ר נפלאים וטובים שכמה עשרות נבלות מוציאים להם שם רע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הקהל הזה חסר לצמרת כמו אויר לנ
איציק,
ירושלים,
25/11/04 16:10
|
האמת שרון עמיקם ידוע בכתבות הצבע המעניינות שלו ויתרה מכך כולנו משתתפים בגינוי למעשה אתמול אבל מכאן ועד לבקש לסגור את טדי לאוהדים..... אנחנו לא חיים בארגנטינה שכמעט וכל האיצטדיונים ססגוניים יש אחד כמו טדי עם כל הכבוד לתל אביביות ולחייפאית האיצטדיון הזה מלא חשמל ואין חווית כדורגל יפה מזו עד בוא נחזור לפרופורציה אדון רון עמיקם ותחשוב על הצעה אחרת כי בלי ההיכל המחשמל הזה ''טדי'' יחסר לך נושא גדול מאוד לכתוב עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת,לא הצלחתם למלא את טדי
oren,
25/11/04 17:11
|
מאז טדי הוגדל לפני 4 שנים הצלחתם אולי פעם אחת למלא אותו חלאס עם ''ההיכל המחשמל'' ועם ''הקהל הכי גדול בארץ'' שתצליחו להביא לשם 21 אלף צופים תדברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לקשקש אדון קשקשני
איציק,
ירושלים,
26/11/04 13:04
|
רק לידיעתך אדון קשקשני במשחקי הצמרת בטדי סוגרים לנו את היציע הצפוני בשביל איזה חמש מאות אוהדים שמביאה מכבי חיפה או תל אביב.ולכן אנחנו לא ממלאים את טדי .אם תיקח את הצפיפות שממלאת את היציע המזרחי והמערבי תמלא לא רק את הצפוני אלא עוד יציע.אני מציע לך לפנות להתאחדות ושאול אותם מה הנזק הכי גדול שקורה להם במשחקי גביע ותראה שהם יגידו לך אי עלייה של בית''ר לחצי ולגמר.חוץ מכך לפני חודש היה סקר שבו ניראה כי הקהל הגדול ביותר בארץ הינו של בית''ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון קשקשני
אייל הנביא,
25/11/04 19:43
|
אני מבין למה לא רשמת איזה קבוצה אתה אוהד כי כל קבוצה אחרת הייתה מתה לקהל אוהדים כמו בית''ר.הקינאה מדברת מפיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עמיקם, אתה גדול - במיוחד בקטע
על אבו וילן,
25/11/04 16:08
|
הבחור חסר מושג בסיסי בכדורגל, יושב כל היום וממציא חוקים פאשיסטיים! בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אלימות אוהדי ביתר ירושלים
יונה,
25/11/04 15:31
|
כאשר אוהדים פוגעים פיזית בשחקן מקבוצה יריבה, או משליכים אבנים על האוטובוס של קבוצתם - המרחק לאסון אפשרי קטן. לכן על ההתאחדות לכדורגל לפעול בנחישות ובאומץ כדי להעניש את האוהדים האלה על ידי סגירת כל המגרשים לאוהדי ביתר ירושלים לתקופת אזהרה. באם זה לא יעזור - אז לתמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עמיקם-איכזבת אותי
אייל הנביא,
25/11/04 15:21
|
רון עמיקם אתה טועה ומטעה.למה לעזאזל אני צריך לסבול בגלל ששני מטומטמים נתנו מכות לבנדו?שהמשטרה תטפל בהם אבל למה שאר האוהדים צריכים לסבול?איפה התקשורת הייתה שדפקו פחית לרוסנובסקי בראש ונפתח לו הראש מאוהדי הפועל?איפה היית שרק ביום שבת האחרון שלחו אוהדי חיפה את אוהד מכבי ת''א להיכרות קצרה עם המיטה ברמב''ם?בנתיים מי שסובל מהאלימות בכדורגל בארץ זה רק אוהדי בית''ר שנאלצים להיכנס לאוהלים ולהתפשט כאשר הם מאבדים את טיפת כבודם.
הערכתי אותך מאוד עד היום-חבל שנגררת לעליהום על אוהדי בית''ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך
לילו,
ירושלים,
25/11/04 17:26
|
|
 |
אתה טומן ראשך בחול.
עופר,
חיפה,
25/11/04 16:34
|
אתה מנסה לתאר את זה כאילו אוהדי בית''ר ילדים טובים, ותופעות האלימות בקרב קהל אוהדיה, לא חמורות משל יתר הקבוצות. הכי קל לי להגיד לך הצחקת אותי, אבל בגלל שעוד מעט יירצח כאן מישהו, שחקן או אוהד, תן לי להגיד לך כך: אני אוהד מכבי חיפה 26 שנים, ויש לי פינה חמה בלב לבית''ר, זכר למאבקים הספורטיביים בייננו משנות ה-80. הקהל הזה הוא הכי אלים, הכי מתלהם, הכי פרובוקטיבי, והכי מסוכן, גם אם יש בו חלק טוב.עם עובדות לא מתווכחים, אין כמעט משחק בטדי שאוהדי הקבוצה היריבה לא סופגים מכות, או שמכוניתם ניזוקה. ולא רק בטדי אלא בכל מגרש בארץ, תמיד יש אירוע אלים שקשור לבית''ר. נכון שיש גם תופעות אלימות בקרב קהלים אחרים, וגם בהן יש לטפל, אך הן מתגמדות לנוכח אלה של אוהדי בית''ר. לסיום תן לי לאמר לך משהו נוסף: יכול להיות שאתה אוהד בית''ר טוב, שסולד מאלימות. לטעמי אתה צריך להיות הראשון שצריך לתבוע טיפול קשה בתופעה הזו, כדי שגם אוהדים כמוך לא ייפגעו בגלל אותו ''קומץ''. אני חושב שהכוון של רון עמיקם הוא נכון, ואין מנוס מעונשים קולקטיביים כנגד הקהל של בית''ר, כמו מניעת כניסתם למגרשים. זה ייכאב להם הכי הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי זה יכאב יותר
ל"ת
אייל הנביא,
25/11/04 19:42
|
|
 |
2.
good katava
good,
25/11/04 15:02
|
good katava and to the point but we both know that there is no chance to win against these huligans
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כאוהד בית''ר אני מתבייש בתקיפה
נעם,
ירושלים,
25/11/04 14:52
|
כאוהד בית''ר אני מתבייש בתקיפה ומצר עליה אין ספק שכל מי שנוהג באלימות צריך להענש בחומרה רבה אך כאיש תקשורת אני מתבייש על תגובתו הפופוליסטית והזולה של מר עמיקם לאסור על כל אוהדי הקבוצה את הכניסה לטדי זו אלימות .שאינני מבין במה היא תועיל ?או ההברקה הגאונית שרק 100 יכלו לראות את משחקי החוץ שמי יקבע את אותם 100 אתה מר עמיקם ? זו כתבה שמדיפה ריח רע של רדיפה והדבר החשוב היחיד הוא שמשטרת ישראל עובדת בצורה קטסטרופלית !!! וצריכה לשפר את תפקודה לאלתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיהיה אפילו 5000
יוסי,
בת ים,
25/11/04 16:50
|
שיהיה אפילו 5000 הזמנות למשחקי חוץ. מה שחשוב ביותר בהצעה הנ''ל היא שהנהלת בית''ר ירושלים היא שתחלק את ההזמנות מה שיהפוך את המועדון לאחראי על הקהל שלו וניפתר מהבדיחה שנקראת ''הקומץ'' עשה. בפרוש הצעה יפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב עוד קצת
יואב,
25/11/04 15:51
|
כאוהד ביתר,אם זה מה שאתה באמת,ספק אם יש בך תבונה מספקת להבין שכשמטפלים ברע גודעים אותו משורשו.שורש זה נמצא מזה שנים ביציע אחד ספציפי.בשלב זה הכחשה לכך איננה משולה לאדם שהתעור אלא למי שנולד כך.לטובתך,יותר מאשר לטובתי,הגיע הזמן לסגור את טדי לתקופה ארוכה מספיק כדי שגם האטומים שבבני האדם יבינו את המסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי
נעם,
25/11/04 16:58
|
אלימות היא לא נחלתם הבלעדית של אוהדי בית''ר אין להעניש עונש קולקטיוי קהל שלם של קבוצה ,לכל קבוצה ישנם את האוהדים הקיצונים אבל לא יעלה על הדעת לסגור את בלומפילד כי אוהדי הפועל יתפרעו יש לקונה בחוק הנוגע לטיפול באלימות אך רשלנות משטרתית בטיפול באלימות לא מטפלים בסרטן ע''י אקמול כמו שלא נכון לטפל באלימות ע''י סגירת מגרש וכן אני אוהד בית''ר מאז ולתמיד כי רוב אוהדי בית''ר הם לא מתלהמים ואלימים אלא כאשר ציבור אוהדי הקבוצה הוא הגדול במדינה הקומץ המכוער שבו גדול
הגב לתגובה זו
|
|