 |
56.
כבר קראנו את זה קודם!
נס די-נור,
דרום,
01/01/05 19:51
|
|
 |
55.
מי אמר שאין עבודה?
סתם איזה טל,
נתניה,
03/12/04 06:40
|
ביבי, והנה באמת יש עבודה בפינוי זבל, שי, עזוב אותך ממערכות מידע, בוא אני ואתה עכשיו לטאטא רחובות. אתה צד ימין, אני שמאל.
אחלה כתבה, ישר כח ואל תברח לפולין. לך תדע, אולי קרוב משפחה ימונה לתפקיד טוב ככה שם למעלה ואז תהייה מסודר.
במקרה לגמרי יצא לי לעבוד עם שי משהו כמו שנתיים, כך שיצא לי פה ושם להכיר אותו. אולי פוזת ה-''נעלב'' לא במקום. אבל זה מה שהוא מרגיש. ומה לעשות, הוא לא היחיד. הנושא המרכזי שהועלה בכתבה הוא השחיתות, אז אנא שימו את השאר בפרופורציה, כי באמת מדובר בבן אדם שהוא מלח הארץ.
ולמי שידבר עליו לא יפה, תיזהר למה אני מנתניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הבן אדם צודק במאה אחוז
סתם איזה עוז,
רמת השרון,
02/12/04 00:52
|
ובכיין זה הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו, מהיכרות! מלח הארץ, פשוט מלח אנחנו כבר כל כך התרגלנו לשחיתות הזו שלעיתים זה נראה לנו דבר טבעי אז זהו, שלא! ולצערי אני די פסימיסט בנוגע לשינוי בתחום, כי אלו שאחראים לבצע כזה שינוי הם אלו שבסופו של דבר יפגעו מהשינוי, אז למה להם? ד''ש קובב חיובי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הוא צודק הנפוטיזים שולט
אייל,
26/11/04 14:33
|
במדינה שלנו כישורים זה לא הכרחי קשרים ממש כן כולם מושחתים בשלטון ואין לנו כבר אמונה באף אחד הדור הצעיר מיואש מהמדינה הזאת שהפכה לגהנום עבור תושביה מספיק לראות את רה''מ ובנו עומרי כדי לקבל תתמונה הכללית של נפוטיזם בשלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הכל מהחינוך
טלי,
כפר סבא,
25/11/04 10:03
|
אני לא מכירה באופן אישי את כותב הכתבה,אבל כמי שמכירה את הוריו אני יכולה להעיד באופן הכי אמיתי שאיני מתפלאת על גילוי הלב, על האומץ ועל הכתיבה המדהימה. הוריו ובעיקר אימו הינה אחת ממחנכות הדור ולא במרכאות. אישה שהינה אישיות המהווה דוגמא לדורות של תלמידים ולפעמים גם להוריהם. דוגמא כאדם בעל ערכים שנשכחו מזמן במחוזותינו ומופת לתלמידיה.לצערי אנשים כמותה כבר אינם כמעט בנמצא. בקריאת הכתבה מצאתי את הערכים הטבועים שהעניקה לבנה ואני יכולה לומר לו רק יישר כוח על מלחמתו מעל דפי העיתון בכל הרוע והאיוולת שבמדינה.כדאי ואף רצוי לתת את הדעת על הכתוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
את גיטו ורשה אתה זוכר ?
גניאל,
ירושלים,
25/11/04 09:43
|
צדיק שאין כדוגמתו הכל לא טוב פה אבל לקחת דרכון מגדולי האנטישמים בכל הזמנים זה טוב ..... אתה יהודי ולא יעזור לך כלום גם לא דרכון פולני ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל מילה בסלע
ל"ת
תומר,
25/11/04 09:40
|
|
 |
49.
קשקשן ובכיין
עובד הייטק,
25/11/04 09:21
|
אדון דובב הבכיין, לידיעתך בשוק הפרטי מתקבלים לעבודה לפי כישורים ולא לפי קשרים וזאת מהסיבה הפשוטה שחברה פרטית חפצת חיים אינה יכולה להתפשר על איכות המשאב המרכזי שלה - כ''א מוכשר. מקריאת מאמרך היבבני אני מבין שכנראה אתה בעצמך מחפש איזה ג'וב נוח בחברה ממשלתית ששם, נכון הוא הדבר, שולט הנפוטיזם והפרוטקציוניזם. כנראה אתה עצמך יודע שאתה לא מספיק מוכשר ובעל כישורים תחרותיים לעבוד בשוק הפרטי (וחסוך מאיתנו את הבבלת על ''נסיונך העשיר'' בצבא - לשבת 08-17:00 במשכורת קבע במשרד בקריה זה לא ממש מעורר אמפתיה). fly fly away אדון דובב. מי שהיה בכיין בישראל יהיה בכיין בכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובד גיי-טק
טל,
נתניה/,
03/12/04 06:49
|
יצאת פשוט אדיוט רק שהצגת את זה בשפה גבוהה כדי שנחשוב שאתה חכם.
הניתוח הגרפולוגי שלך נכשל בהצלחה, כי א. היית מת להיות מוכשר כמוהו ב. איפה שהוא היה בצבא, לא שולט ה''הנפוטיזם והפרוטקציוניזם'' וגם לא עוד כל מני דברים שנגמרים בניזם. ג. הוא לא היה בקריה, ובשעות שהוא טחן בצבא אתה הלכת הביתה להביא ביד (את הקפה, לאשתך, כמובן) ד. בכיין?! למה אף אחד לא אמר לי? אני צריך לגלות דברים כאלה באינטרנט?! איזה עולם.
אז FLY זה מה שאתה, ואם תוציא עוד מילה מטופשת מהמקלדת שלך, אני ארסס אותך ב-K700.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טל,שנון ומבריק כתמיד
שי,
03/12/04 12:07
|
|
 |
אפס מאופס שכמותך
שי,
25/11/04 18:09
|
אתה עובד הייטק?? אולי עובד בזבל.עם כמה מילונים עבדת כדי לשנורר את המילים שהשפרצת על המקלדת?... אני מפנה אותך ל52. אתה חסר ערכים,חינוך ושכל. בוש והיכלם. לך לך,כתוב קצת קוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שי דובב
אורי פז,
עין הוד,
25/11/04 09:11
|
הכתבה שלך צריכה לעורר גלים בחלונות הגבוהים.חוץ מזה הכתיבה שלך מעולה. חבל שבחדרי העיתונות לא רואים את זה. אילו אני הייתי בעל עיתון מזמן היית מקבל טור.נהניתי מאופן כתיבתך. ולא רק מהתוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
hi from ''KAMANIM''
SBC,
25/11/04 09:11
|
the other one who sleeps
never met you since
It seems like your say bothered some people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער - לא הבנתי
שי,
25/11/04 18:07
|
|
 |
hi from ''KAMANIM''
sbc,
26/11/04 01:29
|
|
 |
היי!!!
שי,
26/11/04 10:40
|
מה נשמע חמודה?? מה איתך?את לא בארץ?האם הגשמת את חששותי?? תהיי בריאה וד''ש לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hi
taly,
27/11/04 01:58
|
yap, I'm in the U.S for the past year and a half, applying for PhD and trying to figure what do I want to do with my life... I am not in touch with anyone else, but it was great to read that you are doing well. Take care, Taly
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עןזי כהן
domin,
raanana,
25/11/04 08:50
|
לשי דובב קראתי את מה שכתבת פעמיים והבנתי את המצוקה שלך. אני מסכים לכל מה שכתבת אבל חושב שהרבה אנשים פספסו את המסר. ברור שעוזי כהן הוא רק סמל למעכרים המנהלים את המדינה שלנו ברור מתוך מה שכתבת שאינך רוצה לעזוב את המדינה שכן שרותך הצבאי והתרומה שתרמת במסגרת זו מדברים בעד עצמם.אני לא יכול להבין את כעסם של חלק מהמגיבים כיוון שאדם עם כישורים כמו שלך ראוי שימצא עבודה שתנצל את היכולות שלך ואם אינך מוצא עבודה כזו ברור שתחפש במקומות אחרים את עתידך האישי בעיקר לאחר שדאגת לעתיד המדינה במסגרת השרות הצבאי הארוך שבו תרמת. אז מה ההתלהמות של חלק מהחברה? אכן אלה פני החברה- המתלהמים והפרוטקציונרים לעומת האנשים המשכילים והחושבים שלא תמיד ואולי בדרך כלל הם לא משתייכים לצד השמאלי של המפה הפוליטית.לו היו עוד רבים כמוך במדינה שלנו אולי היינו נראים קצת אחרת. מדינה מתוקנת ולא מדינת עולם שלישי.ואגב- כתיבתך והתבטאותך ראויים לתשומת לב של עורכי עיתונים. מחזק את ידך.אל תרד מהארץ.אנו זקוקים לאנשים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
1,000,000 ישראלים ב USA ...
BB,
Los Angeles,
25/11/04 07:49
|
לצערי הבחור צודק. המון ישראלים נמצאים כאן (ולא הגזמתי). וכאן הם פשוט מסודרים. והנה כמה תשובות לחלק מהמתלהמים הטיפשים: בארץ נלחמים בחוסר כבוד עם עוזי כהן (כמשל) ומוסר תשלומים ירוד. כאן יש כבוד. לתדהמתי לאחר 3 שנים נצברו בחשבוני 350,000 לאחר הוצאות משפחה (אישה שעובדת חלקית ושני ילדים) וטיולים. (מטילים הרבה). וזה אחרי מצוקה משפילה בישראל. ניסיתי לוותר על דרכון ישראלי ואי אפשר. מישהו יודע איך עושים זאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אזרחות פולנית?
משה,
25/11/04 07:14
|
|
 |
43.
צודק !!!!!
ל"ת
תושבת חוץ,
25/11/04 06:14
|
|
 |
42.
פולני זה פשוט לא מכובד
טננבום,
25/11/04 06:06
|
|
 |
אפשר לחשוב שישראלי זה מכובד...
פולני גאה!,
בקרוב פולין,
15/12/04 21:44
|
|
 |
41.
לכל הפלספנים המאיימים לעזוב
רן,
ב''ש,
25/11/04 01:23
|
סעו לשלום, המפתחות בפנים.
אע''פ הסיפורים שמכרו לכם בתנועת הנוער והצבא, נוכחותכם איתנו אינה ממש קריטית. אם אתם רוצים להשאר ולחיות טוב הפשילו שרוולים והתחילו להתאמץ, לא בא לכם לעבוד ואתם מחפשים להאשים מישהו בכך ? סעו לשלום. אישית אני גם מאחל לכם הרבה הצלחה במולדתכם החדשה, תגיעו מדי פעם לביקור משפחה ותבזבזו כמה דולרים. רק במטותא מכם, דבר אחד אל תעשו, אל תדפקו פוזה של נעלבים... פה חיים מי שמוכנים להלחם על מקומם, אין לנו לא ת'זמן ולא ת'מצב רוח לטפל באגו הרגיש שלכם... אז מיסטר דובב, עם כל קשת הכישורים שרמזת על קיומם גם בלי דרכון פולני ישמחו הקנדים או האוסטרלים להעניק לך אשרת עבודה, למה שלא תגלה אליהם ? מי יודע אולי תמצא שם את משמעות חייך ... רק תחסוך לנו את פוזת הנעלב או.קיי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לגמרי הבנת את הפואנטה
גיא,
ניו יורק,
25/11/04 07:14
|
העניין הוא לא ההעלבות כן או לא של הכותב העניין הוא הג'ובים התרבות השלטונית והמצב הבלתי הפיך. כל עוד יש אנשים כמוך שחושבים שההתנשאות והציניות יותר חשובה מאשר להתעצבן על הג'ובים במרכז הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כוסון! מה הטלפון?
ל"ת
רם,
25/11/04 00:22
|
|
 |
יפה לך
עינת,
רחובות,
27/11/04 17:18
|
|
 |
תכתבי לי לפה:
שי,
28/11/04 07:41
|
|
 |
39.
שי אתה צודק בחלק מדבריך
ניר,
24/11/04 23:49
|
נוצר במדינה שלנו מצב שבאמת אם אין לך קשרים במקומות הנכונים יהיה לך קשה ביותר להצליח ולשרוד בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
על הדבש ועל הויזה
דוד כהן,
ארץ אחרת,
24/11/04 23:16
|
על הדבש ועל הויזה, בלי המר רק עם המתוק, על הדרכון האירופאי , שמור נא לי אלי הטוב.
המצב בטטה את זה רבים מאיתנו מרגישים,וגם עם הנהגה שלא מנהיגה ולא נותנת דוגמא אישית כבר למדנו להסתדר ... אבל עם שותפים למסע הישראלי שלא ''נותנים כתף'' בדיוק ברגעי המשבר,עם זה קשה להשלים.
זה לא עדתי,לא מפלגתי ואפילו לא מעמדי,פשוט קריאה \ הצעה לשינוי כיוון. נעזור למנהיגינו למצוא את הדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
היה בשכבה שלי- סחה על הכתיבה
נבט,
הרצליה,
24/11/04 22:49
|
לא חשבתי שאתה טיפוס של מודעות בכלל...היית די ילד.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שי דובב - הישראלי המצוי
דנה,
24/11/04 22:44
|
כשאמריקאי או אירופאי לא מוצאים עבודה הם מאשימים את עצמם, ישראלי תמיד יאשים אחרים. אם אתה באמת חושב שקשה למצוא עבודה בארץ בהיי טק אתה מוזמן לעבור לארצות הברית או אירופה, ניראה אותך מסתדר שם. אתה צריך להתבייש לא רק בזה שאתה הולך להוציא דרכון פולני אלא בעובדה שבגיל 28 אתה לא יודע לקחת אחריות ומאשים את כל העולם. עם כל הכבוד, כל חברי עובדים ומסתדרים בחיים גם בלי אבא עשיר וקשרים. אם נוח לך לחשוב שלא הצלחת למצוא עבודה בגלל שלאחרים יש פרוטקציה אז שיבושם לך, אבל אולי אתה פשוט לא מספיק טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת דנה
מיקו,
25/11/04 08:55
|
מה הקשר לעוזי כהן? קום על הרגליים ותתחיל לעבוד. אתה במיטב שנותייך, זה הזמן לבנות את חייך. ובשביל זה עושים מה שצריך.
דרך אגב, אתה רוצה לעבור לפולין? תעבור. תוך חצי שעה אתה על המטוס בחזרה לארץ. בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי את - אמא שלו?!
ל"ת
רונית,
24/11/04 22:58
|
|
 |
35.
לא ברור לי מה אתה רוצה
:-),
24/11/04 22:41
|
עד עוזי כהן היו החברה הטובים של ארץ ישראל היפה שחילקו ג'ובים במפלגת הפועלים. בתקופה ההיא למרות שאבי אשכנזי הוא לא קיבל ג'וב, למה, כי היה קומוניסט רחמנא ליצלן. מאז למדתי ממנו שצריך להצליח בלי טובות של מפלגות ואז גם משיגים יותר. ההיתי חבר מרכז ואף פעם לא הסכמתי לקבל ג'וב פוליטי כדי לא להיות תלוי באף אחד. עוזי כהן הוא לא הבעיה, הבעיה היא אנשים כמוך שרוצים ג'ובים מעוזי ודומיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Welcome to the Club
ל"ת
Benny,
24/11/04 21:58
|
|
 |
33.
Suggestion
J.R.,
24/11/04 21:50
|
Try Canada. It is virtually open for immigrants with your qualifications
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אני גאה להכיר אותו
ג'ורג',
24/11/04 21:32
|
מכיר אותו שנים רבות - ולא משנה כרגע מהיכן. הכתבה הנה מסר עמוק לעם בישראל - בטווח הארוך ובשיטות ניהול המדינה הנוכחיות אנשים טובים יקוצו ויעזבו לא בגלל שהם לא ציונים או שמאלנים יפי נפש שלא איכפת להם מכלום - אלא בגלל שהם לא מסוגלים לתת את מה שיש להם בידיים (או בראש).אנשים כמוהו ינוצלו היטב במקומות המוקירים את כשרונם ואני אישית מכיר גם כמה אנשים אשר עזבו כי פשוט אין להם מה לחפש כאן. ולכל המגיבים המתלהמים - בושו לכם!! תגיבו בצורה קצת יותר תרבותית.אכן נראה כי הכתבה היא המראה של החברה הישראלית - אוסף אנשים מוכשרים,הקהל השקט - שבסוף נדפק ומולם כמות של אסופת בהמות שלא מעניין אותם כלום חוץ משחור ולבן (ולצערי - אלו גם זוכים בג'ובים!) תחשבו על המסר היטב ותבינו כי הבעיה היא לא של שי,אלא של כולנו. ..אגב,הוא כן משתתף בהפגנות,אך בצניעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מלים כדורבנות
ורד,
24/11/04 21:08
|
נכון - בשלב זה של חייך אתה ראוי לעסוק במה שאתה יודע ומסוגל ולא רק במה שיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
פולין.
רננה,
24/11/04 20:46
|
תיסע לפולין,תגור שם,לא תמצא עבודה ותחזור לכאן בתור עובד זר.
חחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are wrong
J.R.,
24/11/04 21:47
|
A Polish passport is a European passport. It allows to work anywhere in Europe.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חי..חי..חי..חי
פולני גאה,
פולין בקרוב,
15/12/04 21:48
|
|
 |
29.
מה באמת כתוב כאן
חיים,
השרון,
24/11/04 20:42
|
ראו רבותי המגיבים, קיראו הייטב את המסר הוא חשוב ביותר ועמוק. אין להתיחס אליו כלאחר יד, קיימת בעיה , גידוף או השמצה של ''ציוני '' זה או אחר איננה מענה רציני כדאי להשקיע מעט מחשבה לפני השמצה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אתה כל כך צודק
אסף,
חיפה,
24/11/04 20:29
|
תרבות ה''עוזי כהן יסדר'' כל כך פוגעת בסדרי ההתנלות התקינים במדינה. אנשים איכותיים לא מצליחים לאייש עמדות מתאימות משום שמקורבים לעוזי וחבריו במרכז הליכוד דואגים לחבריהם בלבד (אפילו אם הם בכלל לא מתאימים לתפקיד). בתקווה שהמצב ישתנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אשמח לעזור לך לעזור.
מאור,
24/11/04 20:28
|
אם באמת היה אכפת לך מהמדינה ,היית מנסה לשנות ולשפר ,או מנסה לצאת ולהפגין. אבל הגלותיות לא יצאה מתוככם. אתם עדיין יהודים נודדים,אשר אין לכם רגש לאדמה.
אם אתה עוזב בקרוב ,אנא תגיב,אני אשמח לממן לך מונית ספיישל לטרמינל 3 החדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נוסע לנפאל...
אלי,
25/11/04 00:01
|
אפשר לקבל גם מונית? וברצינות, חלק מהבעיה היא אנשים כמוך שבוחרים להאשים את האנשים הטובים שלא יכולים להצליח במדינה שיש לה המון פוטנציאל אך משאביה נשדדים ע''י מונופולים, בעלי הון, ועדי עובדים חזקים ומקורבים לצלחת. במקום זאת יש להוקיע את הנורמה הזו ולהילחם בה (לא יודע איך, אך בטח לא ע''י תגובות כאלה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
זה אח שלי!!!
מאור,
24/11/04 20:21
|
|
 |
שיקח אותך איתו ..
יאיר,
24/11/04 20:44
|
תלכו ואל תחזרו לפה. אני רק מבקש שתוותרו על האזרחות הישראלית שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מצויין,לך לפולין!!
יאיר,
24/11/04 20:13
|
אם מישהו לא מצליח להתמודד עם החיים ה=בישראל,אין בעיה תלך.
אני רק מרחם על הפולנים ,הם לא יודעים כמה תחמנים ואנשים לא ישרים עומדים לחזור אליהם בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני.....
פולני גאה,
פולין בקרוב,
15/12/04 21:50
|
מעדיף להשאיר אנשים '' הגונים'' כמוך פה יחד עם עוד המון '' הגונים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כל הסיפורים על יוצאי ממר''מ
גליה,
24/11/04 19:49
|
אז מה שי ? כל הסיפורים על יוצאי ממר''מ המילונרים המסודרים לא נכונים? או שאתה לא יוצא ממר''מ? בכל מקרה מקווה שיתנו לך טור קבוע שתעדכן אותנו בהליכים עם הפולנים , אומרים שהם אנטישמים בשגרירות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גובים
ניצנית,
24/11/04 19:43
|
ועוד לא הזכרת את אלופינו שבטרם גמרו לשרת מיד מוצנחים להיות דירקטורים ומנכלים של חברות.האם לא די בפנסיה אחת צריך עוד משכרת ועוד הטבות מי אמר שאם היית טוב בקרב אתה מסוגל לנהל עסק אזרחי בהאם משעמם לכם לכו להתנדב ועזרו לאנשים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למרות כל ההכפשות
רענני,
רעננה,
24/11/04 19:29
|
עוזי כהן הוא סגן ראש עיר מצויין. רעננה לא נראתה טוב יותר מעולם. פעולותיו ברוכות. כן, נכון, הוא אוהב להיות באור הזרקורים ונהנה לעורר מהומות. נוסף על כך העובדה שהוא לא בצבע הנכון ולרוע מזלו מדבר בע' וח' גרוניות הם לו לרועץ בעיני התקשורת הישראלית. אך בשורה התחתונה הבחור ביצועיסט מהשורה הראשונה. אל תאמינו לתקשורת אשר נהנית לזרוק בוץ בפניו.
תושב רעננה לא ליכודניק לא מזרחי ואשר אינו מכיר את עוזי כהן היכרות אישית אך מכיר ומוקיר את פועלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אין הרבה בארות בעולם
איש...,
24/11/04 19:24
|
שי ייקירי יש לך אולי דרכון פולני משום שלפני זמן חא ארוך במיוחד רצחו שם שלושה מיליון אזרחים פולנים ומישהו מבני משפחתך נמלט משם. אין ליהודים דשא טוב יותר מאשר ישראל למרות עוזי כהן. אז לפני שאתה יורק לבאר תבדוק האם יש לך באר טובה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
פולנים בשבדיה מרויחים 4$ שעה !
ל"ת
תחשוב על זה...,
24/11/04 19:16
|
|
 |
19.
לפני שאתה יוצא ההכרזות!
Soobeedoobee,
24/11/04 19:09
|
תבדוק טוב, טוב אם אתה בכלל זכאי לדרכון פולני! רבים מבני הדור השני לא זכאים בכלל מכל מני סיבות.
בסוף יתברר שאתה בכלל מקורקע.
אני מכיר כמה ליצנים כאלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רק החסרת את ההתנחלויות
אורן,
24/11/04 18:52
|
התפלאתי שלא האשמת את ההתנחלויות כאחראים לכך שהוצאת דרכון זר הרי הם אשמים בכל. ולעינינו אני לא רואה בעיה בהוצאת דרכון זר אבל אל תאשים את עוזי כהן בכך הוא לא התחיל עם זה, מאז קום המדינה זה עובד כך. בשנות החמישים לא יכלת לקבל עבודה בלי כרטיס אדום, רק עוזי הטיפש נתן לכך פומבי, אז בבקשה אם אתה באמת מכבד את עצמך תשלח תוספת לכתבה הבוכיה שלך ותאמר טעיתי. זה באמת יוכיח שאתה בן אדם עם חוט שדרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
דרכון זר - נתיב מילוט - מומלץ!
ישראל,
צפון,
24/11/04 18:52
|
|
 |
16.
hi from ''KAMANIM''
SBC,
24/11/04 18:51
|
Hi Shai, Your way of thinking changed alot since our officers course. and I like what I see I never thought you will want to be a journalist good luck
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי
ד.ש.,
24/11/04 19:06
|
|
 |
15.
immigration , so many options
Hila,
London,
24/11/04 18:49
|
There's no point to stay in ISrael, life's much better overseas. I'm ou to fthis shit, and i just love it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עד שיקרוס הגשר... חשוב! תגיבו!
אוקו,
24/11/04 18:19
|
מדהים שאנשים לא רואים מעבר לקצה האף. בריחת מוחות היא הזוועה הגדולה ביותר שיכולה לקרות למדינת ישראל. לכל אלה שאומרים לכו, סעו תהגרו, תעזבו ובדרך כלל מוסיפים שמות תואר יפים - תעצרו ותחשבו: מה מחזיק את מדינת ישראל? הרי אנחנו תמיד אומרים שזה האיכות ולא הכמות שניצחה לנו את כל המלחמות. בלי כח אדם איכותי לא יהיה מי שייצר את החץ לדוגמה. לא יהיה מי שיפתח טכנולוגיה חדשה שתניע את הכלכלה, לא יהיה מי שילמד באוניבסיטאות ואז הגלגל יחזור. כמו בגשר המכביה, כמו באולם ורסאי, כמו עם דוח העוני, כמו עם הרצת המניות ועוד - תמיד אומרים סמוך, או לך קיבינימאט עד שקורה האסון. ואז תפלבלו עיניים ותגידו - איך זה היה יכול לקרות??? אבל אין בעיה תמשיכו לבקש מאנשים שתרמו ותורמים למדינה לאכול את החצץ שלכם. את הקלקול קיבה כבר תחטפו לבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פאן דובב
רן,
ב''ש,
24/11/04 17:49
|
אולי באמת כדאי שתסע, כי חרף כל נסיונך והחינוך לו זכית, דבר פעוט אחד לא השכלת ללמוד והוא לא לאיים. אתה סבור שהחיים כאן אינם הוגנים עימך ? סע לשלום.
הסתדרנו עשרות שנים בלעדיך ונמשיך גם בהעדרך. סע לשלום פאן דובב, פולניה מחכה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טאק פאן רן
Zulo,
24/11/04 18:00
|
|
 |
12.
ואני כבר יצאתי מזמן. לא מתחרט
יוסי,
24/11/04 17:01
|
פעם בשנה לוקחים את הילדים / נכדים ובאים לראות את הספארי 'ישראל'.
באפריקה יחד עם זאת החיות בשמורות הטבע הרבה פחות אלימות ואפשר לנסוע עם חלונות פתוחים ללא פחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת אפס עלוב, לוזר
מני,
24/11/04 18:08
|
מילא זה שירדת לחו''ל, אבל כמו לוזר עלוב אתה גולש באתרים ישראליים, כותב בעברית ומבקר בישראל... וכשיטפלו אליך הערבים בחו''ל, תחזור לכאן עם הזנב בין הרגליים כמו שפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מני, נכון שאתה מצביע ליכוד?
בני,
24/11/04 18:54
|
|
 |
חוצפן עלוב שכמוך.
ליאור.,
24/11/04 20:25
|
אני ממוצא גרמני ואני חושב כמוהו,אכן הפולנים ואחרים הם לא נאמנים למדינה ולראיה מוציאים אזרחות ובורחים. אין לי בעיה עם זה,אני אשמח לעזור גם לך לארוז .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שאלה לגבי מינויים פוליטיים
שי,
24/11/04 16:47
|
האם המינויים הפוליטיים הומצאו במרכז הליכוד ??! אולי שכחתם, אבל כל ראשי הממשלה החל מקום המדינה עוסקים ב''מינויים פוליטיים'' ! כל השגרירים שנשלחים לחו''ל, הקונסולים, המינויים בחברות הממשלתיות - כולם פוליטיים, בין אם מדובר בממשלת שמאל ובין אם מדובר בממשלת ימין !! וזה לגיטימי - לשר הרבה יותר קל לעבוד עם אנשים שלו מאשר עם אנשים שלא מעריכים אותו ומתנגדים לדרכו. כך זה גם בשוק הפרטי - מנהל שמתקדם בסולם הדרגות לוקח איתו את האנשים שעבד איתם קודם ונוח לו להמשיך לעבוד איתם. כל בכייני המינויים הפוליטיים נשמעים לי כמו בעלי אינטרסים או סתם נודניקים טרחנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
על דרכון זר והשכלה גבוהה.
Shish Kebab,
24/11/04 14:36
|
מי שאין לו דרכון זר טוב שלא ילך ללימודים גבוהים ! זה מהותה של מדינת הישראבלוף!
In Isra-hell it's who you know--not what you know
California here we come
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איזה קשקוש !
מני,
24/11/04 14:34
|
השמאלנים תאבי השלטון הגזענים בחרו בעוזי כהן כנציג שלטון הליכוד. הם מריצים אותו ככזה בתקשורת, כדי שבוחרי הליכוד האינטליגנטים ישנו דעתם ויעברו לשמאל. זה כל כך שקוף, כל כך פאתטי וכל כך עלוב ! מי שמייצג את שלטון הליכוד הם אנשים אינטליגנטים כמו אריק שרון, אולמרט, ביבי, סילבן ועוזי לנדאו וראשי מפלגת שינוי. לא עוזי כהן. אם הייתי פופוליסט כמו השמאלנים פה, הייתי אומר שחברי מרכז העבודה מכפר שלם (ויש כאלה !) הם אלה שמנהלים את מפלגת העבודה.... די עם האיומים, הדרכונים הכפולים, כבר מ 1977 אתם מבלבלים את המוח, וכל שנה שאתם לא בשלטון אנחנו קוראים את האיומים האינפנטיליים שלכם מחדש. כל כך רע לכם פה ? אז סעו ! סעו לפולין, לצרפת, לגרמניה לאן שאתם רוצים רק צאו לנו מהחיים, זבלים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שכמותך עזבנו ולא נחזור
BB,
Los Angeles,
25/11/04 07:59
|
כמה סבלנו מטיפוסים כמוך ועוזי כהן שחשבנו שכך זה העולם. עד שעזבנו וראינו שיש אנשים אחרים בעולם. לא עזבתי בשימחה אבל התייאשתי והבנתי שאין סיכוי שאתה תשתנה. השינוי היחידי שאתה תשפיע על ילדי לרעה. אז עזבתי והנה אנשים נורמלים מסביב. אולי שיעשו טרנספר של הערבים עם הבהמות כמוך אז נוכל לחזור. ואגב, אני ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אבל בפולניה כל הנשים פולניות!
ל"ת
אריה,
24/11/04 13:49
|
|
 |
7.
לעבוד בחברת החשמל
אבי גיא,
24/11/04 13:02
|
אתה ממש תמים!מדוע נטפלת רק לעוזי כהן וחבריו?נראה אותך מתקבל לעבודה בחברת החשמל,במקורות,באל-על ,ברשות הנמלים וכו'.כולם ארגונים סגורים ונעולים לאזרחים מן השורה,אלה לטיפונדיות פרטיות כמו בימי הביניים ,שם המשרות השמנות עוברות בירושה.זוהי הבעייה העיקרית שלנו- שלטון המיוחסים.לכך תוסיף את קומץ המשפחות עתירות ההון ששולטות בתקשורת,בבנקאות,בענף הבניין,בשוק ההון,בתעשייה וכו' ,תבדוק את הקשר המחליא בין הון לשלטון ,ורק אז תבין באיזו מדמנה אנחנו שקועים.עוזי כהן וחבריו הם רק קצה הקרחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי כהן הוא השילטון. בכל מקום
אריה,
24/11/04 13:48
|
האצולה מנסה ליטול לעצמה זכויות (וכסף) על חשבון העם. בדמוקרטיה נציגי העם אמוריחם לעמור בפרץ, אבל כאשר קנה המידה לבחירת של נציגים הוא יכולתם ''לדפוק את הערבים ולזיין את השמאלנים'' האצולה ו''השילטון'' מתחרים ביניהם מי ידפוק את פשוטי העם יותר חזק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למס' 2 ולמס' 3
יוד,
24/11/04 11:40
|
למס' 2: אני חושש שאתה תמים או לא יודע מספיק. יש הרבה מכרזים תפורים בתפקידים בכירים מאוד שהשכר בהם 15- 25 אלף ש''ח ברוטו. תסתכל על המכרז וכבר לפי תנאי הסף תראה שהוא מכוון לאדם מסויים. גם הנוכחים במכרז נבחרים ומתודרכים לגבי המועמד המועדף.
למס' 3: לפי סגנון הכתיבה שלך והשפה הדלה- אני חושב שאתה עוזי כהן. אל תתבייש להגיב בשימך האמיתי אך תתבייש במה שאתה מייצג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כשיש כבר מי שמתבייש, הוא מתאבד
אריה,
24/11/04 11:11
|
הברירה הטבעית החדשה. דרווין היה מתהפך בקיברו. הזבלים שנתפשים ולא מתביישים, נשארים בחיים וגם מקבלים קידום. מי שעוד נותרה בו היכול להתבייש תיכף מתאבד. ברירה טבעית שיוצרת אנושות מה-זה יפה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה בפולין יותר טוב
פולני,
ישראאאאאאל,
24/11/04 10:36
|
מה שם אין שחיתות מה שם אין אנטישמיות אל תשכח מה עשו ליהודים שם וזה לא עבר להם השנאה אליך בטור יהודי.הם עוד יקומו שם וישלטו המגולחי ראש והנאצים. ואתה לאן תרצה ללכת ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם עם דרכון פולני הוא יכול
חכם,
כנען,
24/11/04 18:35
|
|
 |
התיאורים שלך זה מה שמוכרים לך
יוסי,
24/11/04 17:07
|
כאן. הכל שטויות. הכל לא נכון. יהודים לא בורחים משום מקום, זה הישראלים שזורים פאניקה בין יהודי העולם. ועדיין המדינה שהכי קשה לחיות בה ביושר ובכבוד, אם אתה בכלל מצליח לשרוד את הפיגועים שמחוללים ראש הממשלה ושרי הצבא שלו, זאת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
שרון,
חו''ל,
24/11/04 19:20
|
בתור אחת שלא ישבה והתבכיינה כמה קשה לה, אני פשוט אספתי את עצמי ועזבתי את הארץ - ומבחורה בשנות העשרים לחיה עם תואר ראשון שחותמת אבטלה וחייה על חשבון ההורים הפכתי למנהלת ברשת בין לאומית שמממנת את עצמה בכבוד וכבונוס אני גם לא דואגת מפיגועים ורציחות - תרשו לי לתקן את התפיסה הרווחת אבל לא רק שישראל אינה המקום הבטוח ליהודים בעולם היא אחת הארצות בה נהרגים הכי הרבה יהודים רק בגלל שהם יהודים אז ישראל זה כן בית ואני כן אוהבת את האנשים אבל המדיניות של הממשלות דופקת את כולנו ומבריחה את כל מי שיכול להרשות לעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do it - but zip it!
Eran,
Asia,
25/11/04 08:33
|
Dear Shai, If you want to shoot - shoot - don't talk I left the country and I am enjoying myself - I provide for me & my family but I did it without all the noise you're making. So, if you want to leave do it!! but do us all a favor - all this wining never helped anyone and nothing is going to change. And to all people who say ''but if everyone was like you what would happen to the state of Israel...?'' I answer - ''Screw everyone'' - nobody cared before and nobody cares now - it's everyone for himself.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לשרון?
לאה,
24/11/04 22:43
|
|
 |
I agree
Israel,
S.F-USA,
24/11/04 20:39
|
A lot of young talented men in this poor country can not find a way to make a decent honorable living. Unless you are related to some dumb ass politician or a corrupt party member you have no chance of breaking out... This third world country is run by a bunch of small time corrupt politicians who does not give a damn about the future generations. I can not blame anyone who tries to find better luck and peace of mind elsewehre. This is an ungratful country who spits in the face of those who try to build it and make it a better place.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מספיק לבכות
ישראלי,
ישראל,
24/11/04 10:30
|
מה זו הפינה הזו רק בכיינים כותבים פה.ושלא כל אחד שקצת לא טוב לו רוצה לרדת לא מפחידים אף אחד שירד בסוף חוזרים עם הזנב בין הרגליים לפה כי פה הבית. לא הכל שחור פה. יש הרבה טוב פה מכל מקום אחר בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תלונה מוצדקת. הכתובת לא נכונה
michael,
tel aviv,
24/11/04 10:09
|
אפשר להבין את התחושה שלך שכושר התחרות שלך נפגע ושקשה לך להתמודד על משרה ראוייה לכישוריך נגד ''בעלי קשרים''. אבל הכתובת לתלונותיך אינה עוזי כהן או ה''ג'ובים''. הרוב המכריע של הג'ובים המדוברים האלה הם ג'ובים שאתה לא היית רוצה לקבל, ובצדק. אלה ג'ובים ב 4000-5000 שקל לחודש שמתאימים לאנשים לא מקצועיים, שהם מרבים הנהנים מהמינויים הפוליטיים, וזה גם האופי של חלק גדול מחברי המרכז ומקורביהם. תפקידים בכירים יותר חייבים לעבור תהליך בשירות המדינה, שמחייב הוכחת כישורים, ובתפקידים כאלה אין כמעט מינויים פוליטיים. אתה כן צודק משום שריכוז הכלכלה בידי קבוצה קטנה של משפחות, ובידי עשירון עליון, גורמת לכך שבני המשפחות של אלה זוכים בתפקידים נחשקים ובעבודות יוקרתיות וריווחיות על חשבון אנשים כמוך, שאולי באו מרקע צנוע יותר. אתה צודק משום שמערכות ציבוריות מסויימות, כמו מערכת המשפט חברת החשמל ורשות הנמלים, נגועות בנפוטיזם וכרוניזם בהיקפים מדהימים, ושם ללא הקשרים המתאימים ועקב התחרות הגואה כמעט ולא ניתן להתקדם. אבל זה לא קשור למרכז הליכוד. זו שיטה שהליכוד לא המציא ולמרבה הצער לא הצליח לשרש. ולמרות הכל, בתחום שלך עדיין אנשים מוכשרים יכולים להתקדם. אם אתה טוב באמת, אני לא דואג לעתידך, גם ללא דרכון פולני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל, אתה ממש לא בעיינים!!!
ליכודניק לשעבר,
חו''ל,
24/11/04 19:14
|
אני כל כל מסכים לכל מילה של שי דובב. חייתי בחו'' שנים רבות ללימודי תואר שני ושלישי. שבתי ארצה אחרי רצח רבין ורציתי להתערות ולהשפיע. אפילו התברגתי לליכוד והתמודדתי בבחירות האחרונות. כלומר, לא רק דיבורים אלא מעשים. היו עוד מועמדים ומועמדות מצויינים אך רוב רובם של מי שנכנסו הם ברמה של עוזי וחבריו. אתם רואים ושומעים את האפסים האלה יום יום ובוכים כיצד הם מדרדרים את המדינה. לצערי, לא מדובר בג'ובים של 4000-5000 ש''ח כמו שמיכאל אומר, הרבה מאוד מהג'ובים הם ברמות של 30000-20000 והטבות מפה עד להודעה חדשה. את התפקידים האלה אכן מקבלים חבריו של עוזי (אותו ואותם אני מכיר אישית, כמו גם את אלה שממנים אותם). יתרה מכך, חלקם מקבלים את המשכורת ואת ההטבות ולא עושים בעצם כלום. למעשה זה אפילו עדיף, כי בד''כ מדובר באנשים לא משכילים וחסרי כישורים, ועדיף שיחסך למדינה הנזק. תפקחו עיניים, המצב אפילו יותר גרוע משאתם חושבים. לצערי אני קמתי והלכתי ואני יושב עכשיו בחו''ל וחוזר לחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לקבל שמות? גם ממספר 6
michael,
tel aviv,
24/11/04 21:45
|
אני קורא על זוכי הג'ובים בעשרות אלפי שקלים לחודש ולא יודע על מה אתה מדבר. אולי תפרט את שמות האנשים שידוע לך אשר כתוצאה מחברותם במרכז וללא כישורים זכו במשרות משובחות כאלה? להפריח האשמות קל מאוד. נא לפרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכאל שלי, עוזי כהן כמשל. הבנת
ל"ת
אבי,
24/11/04 17:09
|
|
 |
1.
לא בושה
עמיר,
24/11/04 10:03
|
שי היקר , אני לא מתעצבן אני כועס וכועס על העיתונות שנותנת במה ומרימה את האיש העילג הזה שקוראים לו עוזי כוהן , אם העיתונות לא היתה משמיעה אותו ומגמדת את האיש הקטן הזה שלא יודע לדבר וכנראה שגם השכלה מי יודע מה יש לו אבל יש לו במה ולכן הוא מרשה לעצמו אבל אם לא היו משמעים את האיש הזה אז הוא היה מתגמד לגובה שלו , אין ספק שהאיש מגולמן , אם האיש הרשה לעצמו ולבקש להיפגש עם הנשיא בוש להצעת שלום אני לא מבין את תושבי רעננה שאני רואה אותם כאליטות שבחרו את האיש להיות נציגם במועצת העיר ומכאן זה מתחיל
לעינייך אל תתבייש בלהחזיק דרכון זר ועוד פולני , אני כמי שמחזיק בשני דרכונים זרים אין בי בושה ואין בי חרטה , נכון שאנחנו לא הדור של הורינו שויתרו מלהחזיק באזרחות של המדינה ממנהנה באו או גורשו או ברחו פשוט תיקנת את המצב
נתבייש באלו אנשים שמנסים להוביל את מנהיגי המדינה לדרך לא דרך
הגב לתגובה זו
|
|