 |
31.
דן הראל
צדיק,
16/11/04 17:38
|
האם גם אשתו וילדיו של דן הראל נבדקים בפוליגרף אולי גם הכלב......!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ואיי ואיי וואי
ל"ת
ביליבוק,
16/11/04 17:37
|
|
 |
29.
התוכנית המפגרת הזו באמת תביא
ל"ת
לנו מלחמת אחים,
בסוף.,
16/11/04 16:18
|
|
 |
28.
חבורה של חיות טרף
אחד,
שם,
16/11/04 16:01
|
מכאן או מכאן, לא תצמח לנו טובה. זה הזמן לעמוד איתן. זה הזמן להכות בברזל בעודו חם...הכלב מת, והפלשתינאים צפויים עכשיו לרצוח אחד בשני. זה הזמן לעזוב את כל הבולשיט הקטנוני המטומטם הזה, ולהוסיף עוד דלק למדורה של הקרע הפנימי בין הפלגים של אויבינו !!! לנצל עכשיו את חולשתם של שונאינו ולא לבכות אחר כך על עוד הזדמנות שהוחמצה. קודם להכות...אחר כך נדבר על התנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מידור וגידור
י. אבי חגי,
16/11/04 15:52
|
אני ניכנס להוראות יש בהם הגיון אבל שימו לב דדובר הקסם(צהל) לא היו הדברים מעולם! אובכן אלופי הנספין הגולשים הם לא משרד החוץ אפשר להגיד להם אתהאמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
קטע ממאמר ליוסי מירושלים (16)
מסתבר שדווקא,
הצבא פלאנגות,
16/11/04 15:43
|
כ''ה חשוון התשס''ה 09/11/2004 15:17
ה''התנתקות'' היא נסיגה נפשית ופיזית מערכי יסוד יהודיים וכלל אנושיים. היא מחזקת את השוללים את זכותנו לארצנו, נותנת גושפנקא יהודית לתפיסת היהודי כאזרח העולם סוג ח', קורעת את נפש האומה ואת ארצה, מקדמת את תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל ומטילה ספק בלב כל יהודי, אשר לתכלית הקיום. הכל נזיל הכל צועד אל האין. בנוסף לכל אלה ואף גרוע מהם הוא חילול ה' הגדול והנורא, כשעם ישראל יציג, קבל עולם, את מחזה הזוועה – גירוש יהודים בידי יהודים מבתיהם, בארץ שנתן להם האלוקים. הגירוש הזה הוא שיביא לקרע הסופי בינינו לבין מהרסינו ומחריבינו. גם לכח הסבל היהודי יש גבול. רבני מימ''ד והקיבוץ הדתי, בוחרים להסתכל בדברים בדרכם החד מימ''דית ונותנים מכשול לפני תלמידיהם, ''בחרדת קודש, באחריות לאומית ובציפיה לישועה''. הם קוראים לתלמידים, חד וחלק, לתת יד לביצוע הפשע! מי שסירבו עד כה להכיר בעובדה, שאותה דורסנות חסרת מעצורים, שהפעילה את מכבש ה''סזון'' ואת התותח ה''קדוש'' שטבח באנשי ה''אלטלנה'', היא המניעה את בולדוזר ה''התנתקות'', לא יכל עוד להתעלם מאמת זו, עם פרסום דבריו של עמי איילון – ''אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת. מנהיגות מדינית במדינת ישראל קיבלה כבר החלטות קשות כשהיה ברור מה האלטרנטיבה, ומנהיגות מדינית בעתיד תצטרך לקבל החלטות קשות כשברור מה האלטרנטיבה'' ומי שעיניו עדיין מצועפות, ילך נא אצל דבריו של אהוד שפרינצק (''אלטלנה. הרהורים פוליטיים מקץ שלושים שנה'') המהרהר ומבהיר, כי למרות ש: ''... הנהגת האצ''ל לא שללה את לגיטימיות ההנהגה היישובית ולא תכננה שום מרד. הרי זו, ההנהגה היישובית, שללה מאז ומתמיד ובצורה נחרצת את לגיטימיות הקיום של האצ''ל. בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ''ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה ....מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'. יקצר כאן המצע מלצטט את הצהרותיהם של כל מנהיגי ה''ישוב'' שהבהירו, שאין להם שום ייסורי מצפון למסור את ה''פורשים'', לידי ''הממשלה'' (הבריטית). הם עשו זאת בצורה יסודית כל כך, שהטרידה גם את הבריטים, כפי שנתגלה במסכמים בריטיים, שנפתחו לאחר תקופת החסיון, כדלהלן: ''למרבה הצער, רשימות הסוכנות היהודית של טרוריסטים כביכול, ממשיכות לכלול אנשים רבים שאינם קשורים לטרור, אך מבחינה פוליטית הם בלתי-רצויים לסוכנות. דבר זה מוסיף לקשיי המשטרה בהפרדת העזים מן הכבשים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ליוסי (16) לא זוכרת ששמעתי פעם
שום גוי לא שנא,
כך את היהודי,
16/11/04 15:38
|
מתנחלים המבקשים לגרש יהודי כלשהו מארץ ישראל. אבל השמאל, לא רק קורא לעשות זאת, אלא, עושה זאת, כשהוא משתמש בצבא של העם הכי אידיוטי בעולם, שטרם קלט את העובדה הזו - משתמשים בו נגד עצמו - הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''
ב. מיכאל – 1993ידיעות אחרונות: ''מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם. ואז, כשישכימו אלה לבקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי, והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר יידעו איך לטפל בהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
קצינים פראירים, בטלו את החוזה
ל"ת
שמואל אופן,
י-ם,
16/11/04 15:23
|
|
 |
23.
אי אמון במפקדים
Avi Ecuador,
16/11/04 15:15
|
צהל מחלק יותר מידי דרגות ואתה כנראה עוד אחד מקציני השוקולד שכל מה שיש להם זה פוזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה נבל!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
16/11/04 15:55
|
|
 |
22.
הייתי זורק לעזאזל את הראל, אלו
אריה,
מרכז,
16/11/04 15:10
|
אלוף הפיקוד. הוא זבל של בן אדם, לא ברור לי כיצד היגיע לתפקידו הנוכחי. מעניין כמה תחת הוא היה צריך ללקק בשביל להגיע לתפקידו.
הוא גם קנאי ללא תקנה, מירר את החיים של זכאי. זכאי, ברור משכמו ומעלה, לא מגיב כבר שבועיים על הטענות נגדו, הוא פשוט אדם אציל.
הרי אחרי הכל, ברור היום כי זכאי לא היה זה שהדליף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מי היה חושב שהאלטלנה תצא...
טייס לא סרבן,
16/11/04 14:50
|
מהתהום שוב ! י''ז בתמוז היום בו השמאל השתלט על המדינה, למרות הדמוקרטיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יסססססססססססססססס
ל"ת
מי\סטא,
16/11/04 15:45
|
|
 |
20.
ל''ת
ל"ת
ל''ת,
ל''ת,
16/11/04 14:44
|
|
 |
19.
מפלגים את העם
יהודי,
גלות,
16/11/04 14:41
|
צה''ל היה עד היום כור ההיתוך לאיחוד העם. בקבלו את התפקיד של נישול יהודים מבתיהם ועם ישראל מנחלתו, נעשה צה''ל גורם המפלג את העם. ביום פקודה, כשהאחראים יצטרכו לתת את הדין על מעשיהם, התשובה הלאקונית-נאצית ''אני רק מילאתי פקודה'' לא תתקבל!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פשע התנתקות יצא משחיתויות שרון
ל"ת
וגורר עוד פשעים,
16/11/04 14:37
|
|
 |
17.
עברית
Shir,
16/11/04 14:11
|
|
 |
ממודר
Avi Ecuador,
16/11/04 15:17
|
|
 |
אותו מתחזה יוסי מ 16
ל"ת
Avi Ecuador,
16/11/04 15:58
|
|
 |
16.
טוב מאוד זה צה''ל לא הפלאנגות
יוסי,
ירושלים,
16/11/04 13:59
|
המתנחלים צריכים להיות ממודרים. הם אלו שהכריזו על ''מלחמת אחים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מופז תעשה סדר בדרום!
ל"ת
חייל,
16/11/04 13:49
|
|
 |
14.
מה קורה בפיקוד הדרום!
ל"ת
תושב הדרום,
16/11/04 13:48
|
|
 |
13.
בעיני שרון המתנחלים הם רק ''בשר
אהרון1,
16/11/04 13:28
|
תותחים''. מי שהלך בדרכו של מצנע הוא שרון בעצמו, כך שלפני כולם שרון הוא לא אמין ולא אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיפך.אנחנו במרכז בשר התותחים
ל"ת
של המתנחלים.,
16/11/04 14:46
|
|
 |
ולערבים יש חלק באשמה אולי?
Avi Ecuador,
16/11/04 18:54
|
|
 |
כך זה כאשר השמאל הסהרורי הוזה
אהרון1,
16/11/04 16:19
|
שהוא המרכז של המפה הפוליטית. לדעתם המתנחלים אשמים בכל ולא המחבלים הערבים הרוצחים בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אצל זכאי בא הקץ להדלפות
עמי,
16/11/04 13:27
|
בוגי ודן הראל זרקתם את זכאי לכלבים והרי זה פלא אין יותר הדלפות עד לרמה השמית של קצינים ומקום מגוריהם מפיקוד הדרום הללויהתמשיכו כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הגיע הזמן שמידור יכנס לצה''ל
ד,
16/11/04 13:21
|
ולאלוף הפיקוד כדי להעיף עוד כמה קצינים שלא שומרים על הפה שלה כמו זכאי וכמו זה שרץ לספר עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא מריח טוב !!!
אל''מ(במיל)ג.ח.,
צפון,
16/11/04 13:16
|
ההתנתקות הזו שמהרגע הראשון הייתי חסיד גדול שלה - כפי שהיא מבוצעת לא נראית לי כלל. הליך קבלת ההחלטות על ביצועה בידי שרון, היה לקוי מהרגע הראשון, ולכל אורך הדרך. ללא רוב בין חברי הליכוד. ללא רוב בממשלה. והשיטה המזרח-אירופאית הנאלחת הזו ממשיכה במידור קצינים. מה אומר לכם. זה לא נראה לי. מצטער. ג.ח. אל''מ (במיל.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלוף ח. ג.
צחי נ.,
מרכז,
16/11/04 16:13
|
|
 |
מצטרף לג. ח.
יוני,
י_ם,
16/11/04 16:12
|
|
 |
משתין על הפלאפלים שלך
רר,
16/11/04 13:43
|
צהל מחלק יותר מידי דרגות ואתה כנראה עוד אחד מקציני השוקולד שכל מה שיש להם זה פוזה.
מי שואל אותך בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רר הגזמת
גל,
נהריה,
16/11/04 16:11
|
לא כך מדברים על אדם ששירת את המדינה, וככל הנראה גם טרח לבטחונך.
רררררררררררררררררררר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל רוצה
Avi Ecuador,
16/11/04 14:44
|
בכל דרך אפשרית להשתלט על השלטון והוא ''מצליח''. המתאבדים הלאומים שבונים לנו עגל זהב פלסטין. סוס טרויאנת חלמאי. עם הארץ בפעולת מהירה. מספרים לנו היום ששרון הוא מצנע. שלא חשוב שהשמאל לא נבחר, שרון האטד של משל יותם יבצע לו את תוכניתו וכשיהיה מתאים יזרקו אותו בהמשך, סליחה, בסוף של עם ישראל. עכשיו כשאתה משתין תוכל לכוון את זה על עצמך מכיוון שאתה באמת ראוי לשתן שמתווסף לשתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כורד בין החוחים,כן ג.ח. בין
ל"ת
הקצינים,
16/11/04 13:36
|
|
 |
9.
שמעתם פעם על צבא של מדינה
בא להקיא ולבכות,
16/11/04 12:48
|
המופעל להחרבתה? שמעתם פעם על צבא העם הנלחם בעם? זה קורה עכשו, מול עיניכם, בהשתתפותכם - האקטיבית והפאסיבית, קבל עולם משתאה למזלו הטוב, הוא לא צריך ללכלך יותר את הידים, היהודים עושים זאת בעצמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתם פעם על עם
בא לקטיף ולהכות,
16/11/04 13:23
|
שמופעל נגד הצבא שלו? עוד פעם: שמעתם פעם על עם הנלחם בצבא העם? זה קורה עכשו, מול עיניכם, בהשתתפותכם - האקטיבית והפאסיבית, קבל עולם משתאה למזלו הטוב, הוא לא צריך ללכלך יותר את הידים, היהודים עושים זאת בעצמם!
יאללה - להתפנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שעם במדינה נורמלית יילחם
כשאין סיבה לא,
נלחמים בצבא,
16/11/04 14:50
|
נגד הצבא שלה, מה עוד, שהוא הצבא? וכי יש מדינה שהצבא שלה עושה את העבודה בשביל האויב? אבל, כשהצבא משתף פעולה עם רוצחי העם היהודי ושודדי ארצו, חובה על העם לעמוד על נפשו נגד צבא מדינתו, שהפכה לעויינת לעמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מקומות ששמענו ויש שלא.ב
שמיעה סלקטיבית,
16/11/04 13:34
|
גרמניה העם לא נלחם נגד הצבא שלו, וחבל, אבל מצד שני הצבא הנאצי לא נלחם בעם הגרמני רק באנטי-נאצים. ואצלנו קצת קשה להפריד את העם מהצבא, לא?לכן, כאשר לוקחים את הצבא(העם) להילחם בעם (הצבא) יש בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
קורעים את העם!
ירון,
חיפה,
16/11/04 12:29
|
|
 |
מי שקורע את העם
ספי,
16/11/04 13:51
|
זה הרבל'ך שלכם הקוראים לקצינים ולחיילים לסרב פקודה ולהתנגד לפינוי. הפוסל במומו פוסל. אם היו המתנחלים , מנהיגיהם ורבניהם בהצהרה שהחלטות המדינה שהתקבלו בממשלה ובכנסת חייבות להיות ממולאות כלשונן ע''י צה''ל אזי לא היה צריך למדר איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מזמן צריכים היו למדר מתנחלים!
כל הכבוד,
כל הכבוד,
16/11/04 12:09
|
הם דופקים את הצבא עם הפוליטיקה שלהם. קצינים קל''בניקים שעסוקים במליון דברים שלא קשורים לבטחון של אזרחי ישראלי האמיתיים שחיים בפ''ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
המתנחלים מטורפים. נקודה.
ל"ת
אלדד,
16/11/04 11:51
|
|
 |
למה? סימן שאלה
ל"ת
ירון,
חיפה,
16/11/04 12:30
|
|
 |
5.
דתיים בצבא
אבי,
מודיעין,
16/11/04 11:51
|
את החרדים שונאים מפני שהם לא משרתים בצבא. את הדתיים הלאומיים שונאים בגלל שהם כן משרתים בצבא, מתנדבים ליחידות הקרביות ומתקדמים בדרגות הקצונה.
ישנם כאלה הרוצים שהדתיים יהיו חוטבי העצים ושואבי מים שלהם. שישרתו וימותו בתור רבט''ים ביחידות הלוחמות, יגרשו את עצמם מיישוביהם ושיגידו תודה שמאפשרים להם להצביע פעם בארבע שנים.
נכשלתם, הדתיים יתפסו את המושכות וינהיגו את עם ומדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להתבכיין
ל"ת
אפי איתם,
16/11/04 15:45
|
|
 |
אמן כן יהי רצון
מיכל,
אפרת,
16/11/04 12:52
|
רק בצבא? הנה רוצים לבטל את הזרם הממ''די בחינוך. (ועדת דברת) סגרו מועצות דתיות. ועוד ועוד. הכושי רק צריך לעשות את שלו, ואחר כך ללכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למיכל מאפרת
בן,
16/11/04 13:25
|
מעולם לא חשבנו,החילוניים ,במונחים של כושי או משרתים. את חוסר האמון בעצמם הכניסו חלק מחובשי הכיפות. ידוע הוא בצבא מזה שנים רבות שאצל חובשי הכיפות,בחלקם,יש מפקד נוסף אשר במקרה סתירה-לא יהיו נאמנים לצבא אלא לו... סרבנות והדלפות כבר היו -אז מה לך כי תליני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם על נאמנות אתה מדבר..
דניאל,
איש חמודות,
16/11/04 15:12
|
הגד לי היכן נאמנותכם לעם ישראל ,למורשתו ולמסורתו? אתם נאמנים לאידיאולגיה זרה (במקרה הטוב) מכורים לנהנתנות של שינקין והפאבים של תל אביב ובמקרה הגרוע לסמים. אצל ''חובשי הכיפות'' לא תמצא נהג טנק המסרב לעלות לעמדת אש, מ''מ המסרב להסתער על אוייב או מח''ט הנוטש את פיקודיו בעת קרב בגלל שאיננו מסכים עם מטרות המלחמה . כללו של דבר המפקדים הנוספים (אצל חלקכם) הם מורך הלב, האנוכיות וההתנשאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
מיקי,
שומרון,
16/11/04 15:46
|
|
 |
תשובה לבן.
אבי,
מודיעין,
16/11/04 14:02
|
אתה צודק. חוסר האמון בעצמנו היה טבוע בנו שנים רבות. אך, התנערותכם מערכי הציונות הכריחה אותנו להכיר בכוחינו ואחריותינו לגורל התנועה הלאומית העברית ומדינת ישראל. אתם נאמנים לחזון מדינת כל אזרחיה ולשופט ברק. אנו נאמנים לחזון שיבת ציון, למשה רבינו ויתר נביאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אני קורא לכל חיילי צה''ל
יוחנן,
צפון,
16/11/04 11:45
|
ל ס ר ב למלא הפקודות הנפשעות!!! של עקירת ישראלים מאדמתם וממולדתם. נותני פקודות אילו יהיו חיבים בבא העת לשלם על מעשיהם הנתעבים ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובגללך צריך למדר
ספי,
16/11/04 13:53
|
|
 |
אנחנו באים לפנות אותכם
ל"ת
חיילי צהל,
16/11/04 12:29
|
|
 |
אמאל'ה...........
ל"ת
אבא שלי שוטר,
16/11/04 14:22
|
|
 |
תפנה קודם את אמא שלך !
כהנא צדק,
16/11/04 13:38
|
|
 |
בדיוק בגלל זה צריך למדר אתכם.
ל"ת
רונן,
16/11/04 12:22
|
|
 |
ולי היה נדמה שכבר אצל שמשון
יוחנן הפלשתי,
16/11/04 12:16
|
עזה היתה של הפלשתים. מי אתה, יוחנן הפלשתי? עכשיו ברור למה נעים לך שילדים זורקים לך אבנים על הראש כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלישתים היו באשקלון וגת!
כהנא צדק,
16/11/04 13:37
|
|
 |
בור ועם הארץ
ספי,
16/11/04 15:12
|
חמשת ערי פלישתים הן: אשקלון,אשדוד,עזה,עקרון וגת. ייתכן שאם היית יותר עסוק בלימוד תנ''ך והיסטוריה לא היית הופך לגלוח ראש של כהנא הגזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מולדת? איזה מולדת בראש שלך
מולדת עלק,
16/11/04 12:13
|
עזה זה מולדת? שתהיה בריא נסתדר יופי בלי ה''מולדת'' הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזה אולי לא מולדת אבל גוש קטיף
אזרחית,
16/11/04 13:01
|
הפינוי אינו מעזה אלא מישובים סמוכים לו. האם באמת אתם חושבים שאז לא יהרגו חיילים, למשל בציר פילדלפי ? לידיעתכם הציר נשאר בידינו כך שאם היום הדרך לשם הייתה סמוכה לישובים יהודיים, לאחר הטרנספר היא תהייה סמוך לישובים ערביים. אתם חושבים שיתנו להם להגיע לציר פילדלפי ? לא הם יהרגו אותם עוד קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קורא לכל היוחננים
חייל,
16/11/04 12:09
|
ללכת להתקווד. בתור חייל צה''ל יש לי מפקדים ויש לי פקודות, ולאף אחד מהמפקדים האלה לא קוראים יוחנן. מה גם שהיוחנן הספציפי הזה פה לא נשמע מאופס במיוחד. היוחנן הספציפי הזה והיוחננים המעפנים האחרים יכולים להמשיך לירוק עלי מהמרפסות, לקרוא לי בשמות, לקלל אותי כשאני שומר על כל שלושתם עם כל החטיבה שלי, בקיצור - יוחנן, שק לי. אני אפנה אותך ואת עצמי בכזאת שמחה שייקח לי בדיוק דקה לשים אותך על האוטו ולשלוח אותך למקום נורמלי. פעם באה שתשתגע לנו אני אשמור עליך בתוך ישראל, לפחות זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צודקים
אברהם,
גבעתיים,
16/11/04 11:43
|
אי אפשר לסמוך על המתנחלים האלה, הרי ביום המבחן הם ישארו נאמנים לחברים שלהם ולא לצבא. לכן טוב עושה הצבא כשהוא ממדר קצינים שהוא לא סומך עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטוי אומלל ! המתנחלים האלה
אני,
16/11/04 12:06
|
|
 |
אז מה אם הם יהודים
חיים,
מעלות,
16/11/04 15:50
|
גם יגאל עמיר יהודי, גם נועם פדרמן יהודי, גם זמביש יהודי...
אני משתין עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזמין את הערבים לדיונים !
כהנא צדק,
16/11/04 11:48
|
|
 |
אתה קורא את מה שאתה כותב?
דינה,
פתח תקוה,
16/11/04 11:46
|
אם צה''ל לא סומך על משהו שיעיף אותו, ושלא יספר סיפורים. גם הצבא רואה במתנחלים אזרחים סוג ב' - בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להעסיק מתנחלים וערבים
אזרח נורמלי,
ישראל,
16/11/04 12:19
|
בתפקידים אחראיים בצה''ל. אי אפשר לדעת מה מציוד הלוחמה ימצא את הדרך לארגוני הטרור של הפלשתינאים או של רבני יש''ע, למה לנו לממן את התחביבים שלהם, שיארגנו את המלחמות הפרטיות שלהם בעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרחים סוג ב'?
מילואימניק,
16/11/04 11:54
|
מאות חיילים שומרים על חשבון ותוך סיכון חייהם הפרטיים והם אזרחים סוג ב'?
בוקר טוב, הפינוק נגמר. חוזרים לשפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
ל"ת
דינה,
פתח תקוה,
16/11/04 12:35
|
|
 |
לא סוג ב-סוג ג
ל"ת
'',
16/11/04 12:30
|
|
 |
2.
לא יאמן
ל"ת
דני,
16/11/04 11:42
|
|
 |
1.
כלבים מאומנים לא צריכים הוראות
ג'ורג' אורוול,
16/11/04 11:40
|
הם כבר יודעים בעצמם מתי לקפוץ. זה בקשר לדובר צה''ל שאמר ''אין ולא היו במטה פיקוד דרום שום פקודה, הוראה או הנחיה, בכתב או בעל פה המורה על מידור קצין או קבוצות קצינים ממידע או מדיונים הנערכים בפיקוד. זימון הקצינים לדיונים הנערכים בפיקוד מבוצע על בסיס מקצועי בלבד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מגיבים מאומנים לא צריכים
מכונת תגובות,
16/11/04 12:28
|
הוראות, הם כבר יידעו מתי להוציא דברים מהקשרם על הצד הטוב ביותר. אם בצה''ל משרת תושב אחת ההתנחלויות שבדיון כלשהו מדברים על פינויה, די טבעי שלא ישתפו אותו בדיון הזה או בדיונים שקשורים אליו. שופטים שיש להם אינטרס אישי בדיון שהם אמורים לשפוט בו - פוסלים את עצמם. כנ''ל דיינים מסוגים אחרים, כנ''ל פוסקים בענייני כספים, כנ''ל אנשים בדרג הביצועי שאמורים לטפל בדברים שקרוביהם או חבריהם קשורים אליהם, למה אנחנו צריכים להשאיר את ההיגיון בחוץ כשמודובר באדם שהדרג הביצועי שלו נקרא ''צבא'', ולהעמיד אותו בדילמה שצידה האחד הוא המדינה, הציות וההיגיון, וצידה השני הוא הרבנים, השכנים, הקרובים, אספסוף גדול שאנחנו יודעים מראש שיצבא עליו וינסה להוציא ממנו את המידע? אין סיבה לזה - בשבילו ובשביל צה''ל יותר טוב לא להעמיד אותו בדילמה כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו טוב.תשובתך לא לענין.אבל
ג'ורג' אורוול,
16/11/04 13:10
|
לעצם הענין- שום קצין לא צריך להשתתף בשום ישיבה שמהותה פוליטית. צבא ההגנה לישראל כבר מזמן הפך לצבא ההבלגה לישראל, ול''עמיתים'' של הרוצחים הפלשתיניים (ערפאת, דחלן, אבו מאזן כמשל) במקום למלא ייעוד ביירוט מזל''טים, צוללות, ומחבלים.ופרט לכך, אם איני טועה, הכנסת החליטה שצבא לא עוסק בפינוי. ואם לא החליטה כך, הדבר גרוע שבעתיים. אם הצבא נועד לביצוע משימות פוליטיות צרות, כדאי באמת, כהצעתך בענין מקומי זה, לחלקו לימין ושמאל. אלה יסרבו להילחם בערבים (שמאל)ולא ישתתפו בישיבות מבצעיות, ואלה יסרבו לגרש מא''י יהודים (ימין), ולא ישתתפו בישיבות העוסקות בגרוש למחנות עם קרוונים (''עוברים דירה''). אבל לא לומר כמו דובר צה''ל- ש''לא מדובר בהנחיה גורפת או כתובה אלא בהבנה בעל פה בין כמה קצינים בכירים.'' ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועד היום שמאלני שסירב פקודה עף
ספי,
16/11/04 15:17
|
מהצבא. על מנת לא להעמיד את הקצינים בדילמה למי הנאמנות שלו גדולה יותר לרבנים החומיינים שלו או למדינתו , חוסכים ממנו את עגמת הנפש ולא משתפים אותו בתהליך. זהו מהלך חכם שנועד למנוע סירובי פקוקות, דילמות מוסריות ומרד בתוך הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|