 |
110.
ובאיזה צבע הצוללת ?
א,
ב,
16/11/04 15:42
|
נכון , צהובה!!! זה מה שקורה כשחיילי חיל הים שואפים גז מזגנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
was seen near JAPAN thats sure
ל"ת
It ´snot chines,
16/11/04 09:20
|
|
 |
108.
מוצא הצוללת לא ידוע?
אחד ששונא שקר,
16/11/04 04:27
|
או שנאסר על צה''ל לפרסם את מוצאה? ניחוש מספר אחד - צוללת של ''ידידתינו'' הגדולה ארה''ב שבאה לרגל (בדיוק כמו עם האוניה לפני מלחמת ששת הימים), והסחטנים האלה מאיימים עך צה''ל כדי שלא יפוצץ את התדמית השקרית שהם בונים לעצמם (על חשבוננו) כידידתינו . אמריקה- זמנך עבר! בקרוב נעבור אתכם (ביחד עם אירופה) בסיבוב ואז תשאלו איפה טעיתם - תבינו את זה כבר עכשיו - כל אמריקה בנויה על שקר ותדמית מרומה, ולשקר אין רגלים. נתראה כשתבואו אלינו לבקש סיוע כלכלי כשהדולר שלכם ישפוט את הרגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wow
one who ...,
nyc,
16/11/04 13:41
|
I cannot stand stupidity. This is probably one of the most retarded things I have ever read. I doubt you can read any english....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU CANNT IMAGINE HOW CLOSE
ALON,
16/11/04 06:37
|
YOU CAN NOT IMAGINE HOW TRUE AND HOW CLOSE YOUR STATEMENTS ARE. THE AMERICAN ECONOMY IS IN ANUNSTOPABLE DOWNWARD SPIRALE. THE USA HAS ALLREADY LOST ITS TEXTILE PRODUCTION. THE PRODUCTION OF CARS AND HEAVY MACHINARY IS RUNNING, THANKS TO NAFTA, TO MEXICO AND OTHER COUNTRIES AS FACTORIES IN DETROIT AND ITS SOROUNDINGS ARE CLOSING AT AN ALARMING RATE. THE HIGH TECH INDUSTRY IS RUNNING TO ISRAEL, INDIA, AND ELSE WHERE AS THE AMERICAN EDUCATIONAL SYSTEM IS FAILING AND RETARDED. WITH IN THE NEXT DECADE THE ONLY THINGS THAT WILL BE LEFT IN THE USA ARE LAWYERS AND MCDONALDS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiots 2
ygal,
miami,
16/11/04 13:53
|
both of you are idiots what happend the americans denied your visa so you hate them you sound more like 2 arabs than israelies shut your stupid mouth the ones spreding lies are u
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To both ''Great English speaker
English Speaker,
18/11/04 02:49
|
I actually write this as an American citizen, and believe me, it was harder for me to write it in Hebrew than for you to write your stuff in English. And no, I was not refused visa becasue I have an American passport in the first place!!. Being American enables me to see thinks relaisticly, not biased and brain washed by the stupidly pro-American Israeli media .Wake Up!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
האם נשלל יתכנות שהצוללת רוסית?
ל"ת
ע.ע.,
16/11/04 02:26
|
|
 |
NOOOOOOOOOOOOO
ל"ת
Of corse not,
16/11/04 09:11
|
|
 |
106.
Debka says it is an American
Moshe,
16/11/04 02:10
|
submarine.
Interesting.
So maybe this is why it was not destroyed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
להדיח את בוגי מיד
ל"ת
שמואל זכאי,
15/11/04 22:48
|
|
 |
104.
2 ניחושים
ארבלי,
פרדסיה,
15/11/04 18:11
|
1. צוללת פלסטינית שהבריחה את ערפאת מקברו המדומה במוקטעה. 2. צוללת חרדית שבאה להלשין על חיילים שמחללים שבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תנסה הומור זה גדול עליך!!
ל"ת
וסי,
16/11/04 05:49
|
|
 |
103.
medinot eropa hem oyev
ל"ת
lo lishkoah,
15/11/04 18:03
|
|
 |
102.
היא בטח לא מזרחית
ל"ת
XxX,
15/11/04 17:48
|
|
 |
101.
אף אחד לא יודע מה היא
aa,
15/11/04 16:25
|
|
 |
100.
איזה ישראלים מטומטמים
araaft,
france,
15/11/04 16:22
|
איזה ישראלים מטומטמים צריך היה לטרפד ולהפציץ את הצוללת ואחר לשאול את כל השאלות הדביליות ולתת עזרה, למה חיל הים הפציץ את ליברטי בשנת 1967 ולא שאלו כלום? איזה חיל הים חילמנים! אתם חושבים שאם צוללת שלנו תכנס בטעות למים של סוריה או מצרים האם הם ישאלו שאלות או יפציצו את כלי השיט? איזה מטומטמים בחיל הים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are an idiot
ל"ת
J.R.,
15/11/04 18:18
|
|
 |
99.
#3- ur pure garbage
mark,
15/11/04 16:14
|
|
 |
98.
הפעם גילו אותה...
דן,
15/11/04 16:14
|
כמה פעמים היא הסתובבה חופשי חופשי ואספה מודיעין עלינו...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
לפחות בחיל הים
ליאורה,
15/11/04 16:12
|
|
 |
96.
אוי ואבוי....
ל"ת
שרית,
אשדוד,
15/11/04 16:11
|
|
 |
95.
למה אנחנו כאלה אמפוטנטים?!
ל"ת
מור,
15/11/04 16:11
|
|
 |
94.
עוד ''הצלחה'' כזאת ואבדנו
ל"ת
האזרח קליין,
ישראבלוף,
15/11/04 16:10
|
|
 |
93.
למספר 3 פשוט תתבייש לך
ל"ת
ד.ד.,
15/11/04 15:57
|
|
 |
92.
סבירות קלושה שמדובר בצוללת
No Name,
מרכז,
15/11/04 15:56
|
אירנית . זאת מפני שהדרך הקצרה ביותר מאירן לחופים שלנו זה דרך תעלת סואץ ואף זה עולה על יכולת טווח השייט שלה אלא אם כן מדינה באיזור איפשרה לצוללת לתדלק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
THEY TEST ISRAEL RESPOND
POOH BEAR,
15/11/04 15:50
|
|
 |
90.
Myabe the state of Israel shou
Yored,
15/11/04 15:50
|
should learn a little from the Americans..they killed in Faluja more then 1200 people in the last weekend and no one says anything.............and it's not even on their land...........enough with all the leftist that don't care about the country only about the enemy...........wake up before it will be too late........no other country that have self respect would sweep this incident under the rug.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישאר איפה שאתה
ל"ת
עולה,
15/11/04 16:28
|
|
 |
89.
אסור לעבור על כך לסדר היום!
בנימין,
ק''ש,
15/11/04 15:43
|
|
 |
88.
מה רוצים מאתנו לעזעזל?!
יערה,
15/11/04 15:41
|
|
 |
87.
זה לא צוללת מפגרים!
יואב,
השובב,
15/11/04 15:39
|
|
 |
חסר טקט
אין שם,
15/11/04 16:40
|
את ממש חסר טקט זה מה שאתה!אתה לא יכול לקרוא כתבה רצינית?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
טוב שלא הטביעו אותה או משהו...
גולן,
מרכז,
15/11/04 15:39
|
|
 |
85.
בודקים אותנו-זהירות!!
ל"ת
ליאוניד,
נס ציונה,
15/11/04 15:37
|
|
 |
84.
בטוח זה אירן!
ל"ת
דניאל,
אשקלון,
15/11/04 15:36
|
|
 |
83.
בקיצור,הלך עלינו...
צפריר,
נהריה,
15/11/04 15:36
|
כולם רוצים לעלות עלינו צפון דרום מזרח מערב מים שמים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
תיכף נאסרלה יגיד שגם זה שלו..
ל"ת
שולמית,
15/11/04 15:35
|
|
 |
81.
צוללת צהובה או סתם?
ל"ת
דוד,
15/11/04 15:34
|
|
 |
80.
זה קשקוש
שמעון,
דרום,
15/11/04 15:34
|
אם גילו אותה אז למה לא עשו דבר בנידון וסתם הבריחו אותה? ספרו סיפורים לסבתא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה לא יודע הכל
ל"ת
מיכאל ב,
15/11/04 16:02
|
|
 |
79.
אולי זה היה לויתן?
ל"ת
גבי,
15/11/04 15:31
|
|
 |
בלתי אפשרי
יעל,
15/11/04 16:41
|
לוויתן הוא יותר גדול מצוללת,וחוץ מזה שליוויתנים לא יכולים לשחות במים האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
קודם מהאויר
המשקיף,
הלאומי,
15/11/04 15:27
|
|
 |
77.
חיל הים-יישר כוח!!
ל"ת
גאולה,
15/11/04 15:27
|
|
 |
76.
מעניין יותר
אורי,
חיפה,
15/11/04 15:26
|
מעניין יותר לדעת כמה פעמים נכנסו צוללות כאלה למים שלנו ולא התגלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נניח ...
מיכאל ב,
15/11/04 16:04
|
נניח שכמעט היתה לך תאונה ולא נפגעת. התגובה שלך אמורה להיות: מענין כמה פעמים נהרגתי ולא ידעתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
נאסראללה???
יחיאל,
פ''ת,
15/11/04 15:25
|
|
 |
74.
היו צריכים לתקוף!!
ל"ת
לימור,
רחובות,
15/11/04 15:25
|
|
 |
73.
צרות מכל הכיוונים...
רועי,
15/11/04 15:24
|
|
 |
72.
כל הכבוד לחיל הים!
ל"ת
זיו,
15/11/04 15:23
|
|
 |
71.
אלה ההורים המאמצים של וענונו..
פיטר הונאם,
15/11/04 15:08
|
רצו לחלץ אותו , אבל שכחו שדרק כזה לא יכול לצלול... לנצח יצוף מורדי כריסטוס , כמו כל חתיכות החרא האחרות. טבעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
''נקיף''תקוף!!!''נקיף''
ל"ת
jana,
15/11/04 15:03
|
|
 |
69.
חדירת צוללת לתחום המדינה
ע,
צפון,
15/11/04 14:50
|
איר יכול להיות שהצוללת חדרה לתוך המדינה 5.5 ק''מ ובכול זאת לא חדרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
גלי צה''ל חשפו. למה אין קרדיט?
ל"ת
ד,
15/11/04 14:46
|
|
 |
67.
זו הגופה של עראפאת.
סוהא,
15/11/04 14:43
|
כל ההצגה במוקטעה הייתה בשביל ההסטוריה , הדאחקות , חברת הביטוח והסיפוק של אורי אבנרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הצרפתים האלה..
ג'נרל דושאן.,
15/11/04 14:41
|
|
 |
צודק בהחלט!
ל"ת
יונתן,
15/11/04 15:32
|
|
 |
65.
Eifo Pzazot omek
Ephi,
15/11/04 14:36
|
|
 |
64.
הבעיה היא לא הצוללת...
moyshale,
usa,
15/11/04 14:29
|
הצוללת מסוגלת להעביר חבלנים בשעת הצורך,כך שאחרי שישראל תתקוף את הכורים האירנים,הם יביאו יחידות חבלנים לאורך חופי ישראל בחסות הלילה.מי יודע אם לא הפעילו בעבר או ''שתלו''אירנים בארץ....שיפעילו במועד המתאים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כבר...
מורקו,
15/11/04 16:05
|
|
 |
63.
צוללת : המטרה גילוי או חיסול ?
עכבר יבשה מובהק,
15/11/04 14:16
|
מספיק גילוי ? ומה עם חיסול ? ואם לא מחסלים - בשביל מה בכלל לגלות ? לא חבל על הזמן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רק כדי לרענן את הזכרון.......
אהוד,
15/11/04 14:13
|
לפני 3-4 חודשים מזל''ט מצרי הגיע לכור האטומי בנחל שורק זה פורסם בעתונות ..... ואנחנו שותקים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
צוללת
יורם,
חיפה,
15/11/04 14:06
|
|
 |
60.
יובל שטייניץ צודק לגביי מצרים.
יאיר,
15/11/04 14:05
|
הייתי מפרש זאת כבדיקת כוננות מצד הצבא המצרי. מטרתם היתה לבדורק את עירונתם של חיילי הים. כיום חיל הים המצרי הוא מערבי לכל דבר והם שיפרו אותו בגלל כישלונו החרוץ במלחמת יום הכיפורים. קל יותר לשלוח צוללת ,בכדיי להתגרות ,מאשר לשלוח מטוס שיחצה ''בטעות'' את הגבול הדרומי שלנו.
כמדינה ,אנחנו צריכים להצר את צעדיו של מובארק ולשכנע את האמריקאים שלא להעניק סיוע צבאי מסיבי לצבא המצרי,מאחר ואין סיבה הגיונית לכך. כמו שמובארק מתלונן ,בפניי האמריקאים,לגביי דימונה,כך ראוי שאנחנו נגיב בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הגיע הזמן לקנות במילארדי $
אבי,
ראשון,
15/11/04 14:04
|
מכ''ם של צוללות. צוללות מעקב. רשת צוללות ללקידתם צוללת טורבו למרדף
יש כסף קדימה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
יש חוף נודיסטיות בנהריה ?
ל"ת
ספי,
15/11/04 13:54
|
|
 |
57.
ליברטי ב'?
ל"ת
ריצ'רד ניקסון,
15/11/04 13:51
|
|
 |
56.
Don't be so jumpy
JJ,
15/11/04 13:43
|
Let Tzahal take care of it, has it failed us so far??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
כ''כ הרבה חדירות באזור נהריה
פרא אדם,
15/11/04 13:43
|
|
 |
חחחחח.........
ל"ת
מיכה,
חיפה,
15/11/04 15:11
|
|
 |
54.
it was ufo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
skali,
15/11/04 13:40
|
|
 |
53.
כל הכבוד לצהל!
יפית,
חדרה,
15/11/04 13:40
|
אבל הרמטכל חייב להפטר או שיפטרו אותו ודחוף! פעם מזלט ועכשיו צוללת ומה אח''כ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זו צוללת שהתגלתה - ואלה, שלא?
צלף קוצני,
קצה-הקרחון?,
15/11/04 13:39
|
הכתבה היא על צוללת אנונימית שבאמצעו של דבר (חבל שלא בתחילתו!) התגלתה. השאלה אם מדובר צה''ל יכולים למסור לנו נתון הרבה יותר חשוב, הרבה יותר קריטי: האם קיימת הערכה כלשהי כמה צוללות חדרו - ולא התגלו? האם צה''ל יכול בוודאות להתחייב שדבר כזה לא קרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הצוללת נמצאה רק בגלל המזל''ט
בני,
תל אביב,
15/11/04 12:55
|
היה בטח רענון נהלים בצה''ל בעקבות חדירת המזלט.. אז חיל הים התעורר טיפה ופתאום מצא צוללת בתחום המים הטריטוריאליים.
בקיצור צריך להגיד תודה לנאסראללה על שהעיר אותנו בשמירה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מה זה כל החדירות ליד נהריה
שדגכ,
15/11/04 12:47
|
|
 |
49.
זה קורה כל הזמן מה אתם מתרגשים
ל"ת
כל שלוש שניות,
חודרת צוללת,
15/11/04 12:46
|
|
 |
48.
לכל המגיבים!!!!!!!!!!!!!!!
המגיב,
15/11/04 12:42
|
תפסיקו סתם לכתוב דברים כאילו אתם יודעים הכל!!!!! משמיצים את חיל האוויר משמיצים את חיל הים! וכותבים שישראל היא כבר לא מעצמה!!!! למה לזלזל במדינה שלכם?! יש דברים שאתם לא יודעים וגם לא תדעו וטוב שכך! ישראל מעצמה נקודה. ולגבי הצוללת- צוללות בנויות לכך שלא יתגלו זו המטרה שלהם, ואם חיל הים זיהה אותה תוך זמן קצר אכן מדובר בהישג! מבקש להפסיק לזלזל במדינה ובצבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תומכת !!!!
ל"ת
נועמי,
פורטוגל,
16/11/04 06:08
|
|
 |
סוף סוף אחד נורמלי
ל"ת
ספסן חלקלק,
ישראל (-;,
15/11/04 20:16
|
|
 |
כל הכבוד
המגיבה,
15/11/04 16:43
|
|
 |
יפה אמרת!
ל"ת
מיכה,
חיפה,
15/11/04 15:16
|
|
 |
you are right 100%
ל"ת
jacob,
15/11/04 14:49
|
|
 |
נכון
יאנקי דודל,
כפר נטר,
15/11/04 13:06
|
|
 |
47.
גילו את הליין החדש של בגדי
ל"ת
הים לעונה,
החדשה,
15/11/04 12:40
|
|
 |
46.
מאיפה הביטחון? שאנחנו עדיין
נטע,
15/11/04 12:26
|
יכולים להגן על עצמנו כמו לפני 50 שנה? אני מאמינה שהצבא שלנו השתנה מאוד, בגלל כל המצב הפוליטי שאנו ערים אליו .. פעם כשהיה מצב שהובן כמסוכן , ישר היו יוצאים ומגנים על המדינה עם כל הכח ועם הרבה אהבה לארץ.. היום זה כל כך שונה היום כל תהליך משמעותו הצבעות , חלק כן רוצים חלק לא רוצים , חברי כנסת יקרים.. מדינה יש רק אחת ואם תמשיכו עם הדרך שבה אתם מנהלים אותה פשוט חבל , מכיוון שאני כבר אומרת ... המדינה שלנו לא תהיה שלנו.. מדוע לא המדינה חשובה לכם אלא רק הכסף והכיסא.. אם היתה לי אפשרות הייתי פשוט מחליפה כל אחד ואחד מכם מאנשים צעירים יותר שהמדינה חשובה להם קצת יותר מהמזומנים שנצברים לו בבנק!!! ולגבי הצוללת כשלון אמיתי אנחנו כן במלחמה רצופה ולכן היה צריך להטביע אותה ומיד. ולא כפי שח''כ שטייניץ אומר אנחנו לא במלחמה.. אז אני שואלת ??? אנחנו לא במלחמה??? אלו חברי הכנסת שלנו!!! את הדרך לבונקר שלהם הם מכירים .. השאר , מה חשוב?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה מסובבת בראש
מחלקה,
סגורה,
15/11/04 20:07
|
מה את מבינה במלחמה , צוללות , הטבעות או פוליטיקה. לפי הניסוח עדיף שתעסקי בכביסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש קיצונית!
המגיבה,
15/11/04 16:49
|
למה את חושבת שלמצוא צוללת אויבת בשטח שלנו זה כישלון? את בכלל היית מצליחה למצוא משהו? זה הישג עצום ואת אומרת כישלון? חוץ מזה איך הגעת לחברי כנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיבה היי
נטע,
15/11/04 17:50
|
היי ראשית רציתי לתקן .. אז לא כתבתי שאני רואה במציאת הצוללת כישלון שימי לב, אמרתי שהיו צריכים להטביע אותה ברגע שהיא סבה אחורנית . נכון, אף אחד לא יזהה את עצמו מתוך הצוללת כשישראל מאותת שגילתה אותה ,שהוא ממדינה ידידותית מכיוון שלהכנס למרחב הזה זו עברה.. לפי דעתי יש כאן יתר התחשבות במה יגידו אם נטביע הבעיה היא אז התיקשור העולמי איך יכלו הישראלים להטביע צוללת , ועוד יותר גרוע יהיה אם לא יתברר שהיא אכן ממדינה ידידותית.. או איך שתקראו לה .. וכאן אני חוזרת שוב לעיניין המרכזי המרחב הזה נקבע על פי חוק בין לאומי וידוע שכל העובר על החוק הזה מסכן את חייו ואת חיי הצוות .. ואם זה היה קורה לצוללת ישראלית? היא כבר לארץ לא היתה חוזרת ... מי יודע מה קרה לדקר שלנו . וזה ללא ספק! בקשר לחברי כנסת או לראש הממשלה, הכוונה היתה שהם מחליטים הם אלו הקובעים לנו מה טוב בשבילנו ובנוסף כשצריך נותנים את האו קיי ללחוץ על הכפתור ואת זה הם לא עשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש קיצונית!
המגיבה,
15/11/04 16:47
|
בקשר לחברי הכנסת את באמת צודקת,אבל להגיד שעלו על צוללת בשטח שלנו זה כישלון?! נראה לך שאת היית מצליחה לעשות את זה? טוב שהם בכלל עלו עליה מי יודע מה היה קורה אם הם לא היו עולים עליה,וחוץ מזה איך הגעת לקטע של הממשלה והכנסת בכלל?גלשת לגמרי מהנושא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאוני, נטע! החלפת שלטון הזקנים
צלף קוצני,
- התיישמי? -,
15/11/04 13:53
|
רעיון אדיר - נטע: הקמת תנועה המונית וסוחפת על טהרת צעירי המדינה (הישרים והמוכשרים!), שבניגוד לזקנינו (המושחתים והשבעים!) לא המעמד והכסף חשובים להם אלא טובת המדינה והעם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם נטע גאון אז אתה באמת ירוד
פספסן חלקלק,
ישראל (-;,
15/11/04 20:13
|
פעם חשבתי שאתה חכם אך רברבן. כעת הבנתי שגם חכם גדול אתה לא. ממש מהפכן? השלטון לצעירים איזה רעיון חדש ומגניב (-;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלקק את פצעי התבוסה?
צלף קוצני,
15/11/04 22:30
|
אתה יכול לחזור ל''חכם אך רברבן'' (תודה על הקומפלימנט! מקבל) - תגובתי נכתבה ביותר מ-50% הומור... אולי משהו לקוי בך (היובשנות שבך), שאתה לא מבחין בו? ''פספסן חלקלק'' (להלן: Nfc) - לא נמאס לך לסרוק את כל תגובותיי (כדי לצרף להן את הארס)? חושב שכך, יהיה לך יותר קל להתמודד עם התבוסה המוחצת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי והיית צודק
פוליפ,
15/11/04 16:09
|
הצרה שחלק גדול מהנוער כבר הושחת וחשוב לו רק מה טוב לו כך שבמטותא מכם איני בוטח בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא יעזרו כל ההסברים המתנצלים
דרור,
15/11/04 12:20
|
מי שעשה את זה האכיל אותנו לוקשים וקרוב לודאי שאלו היו מצריים ולא איזו מדינת מערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
עכשיו יתוחקר לא המחדל-מי הדליף
צלף קוצני,
*תסמונת היען,
15/11/04 12:20
|
הסימפטום של לטאטא הכול מתחת לשולחן (בתקווה שאף אחד לא יגלה! טמינת הראש בחול, במיטבה!) - מדאיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה המחדל פה טיפש?
פספסן,
חלקלק,
15/11/04 19:58
|
בישראל כולם תמיד צווחים מחדל על כל דבר. תפסיקו להיות כ''כ היסטריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מחדל!!!
אלי,
ת''א,
15/11/04 12:15
|
בושה וחרפה לקרוא את תגובת צה''ל (ואני מצטט מהכתבה): ''מדובר בהצלחה מבצעית של חיל הים לאתר מטרות חשודות עוד לפני שהם נכנסות לתחומי ישראל''. לא הצלחה מבצעית ולא נעליים. מדובר במחדל חמור ביותר. כיצד ייתכן שכלי השיט כלל לא נעקב עוד טרם חדירתו לתחום המים הטריטוריאליים שלנו? עד לרגע זה אפילו לא יודעת מערכת הביטחון לומר באיזה כלי שיט מדובר ומה הייתה משימתו בחדירתו לשטחנו. האם ייתכן שכלי השיט הוביל לוחמים/אנשי מודיעין של גורם עויין לקירבת החוף ועזב את המקום עם תם מילוי משימתו? האם ייתכן שגורמים עוינים שהובלו ע''י אותה צוללת כבר פועלים למילוי משימתם ממש עכשיו בעוד אנו דנים בשאלה של איזה מדינה/ארגון טרור כלי השיט הנ''ל ומה היתה משימתו? האם ייתכן מצב בו לאחר הזיהוי של צוללת זו לא יצאו מייד צוללות של חיל הים וכלי שייט נוספים המסוגלים לפגוע בצוללת עויינת, בכדי ליצור מגע עם הפולש ולאלץ אותו לעלות אל פני המים, להזדהות? ואולי אף להשטלת על הצוללת ולגרור אותה לנמל חיל הים להמשך תחקיר ובדיקה? האם אירוע דומה באויר היה מסתיים באותה תוצאה? בוודאי שלא. הרי אם היה חודר כלי טיס זר למרחב האוירי שלנו, היו מייד מוזנקים אליו מטוסי קרב של חיל האויר, מיירטים אותו ומאלצים אותו לנחות להמשך הבדיקה בבסיס צבאי כלשהו. הגבול הימי שלנו הוא ארוך מאוד ולא יעלה על הדעת שלא יהיו לחיל הים שלנו יכולות מבצעיות בים בדומה לאלו של חיל האויר שלנו באויר. אל לנו לחכות לאסון הראשון שיעלה בחיי אדם או בפגיעה בתשתיות ובמתקנים חיוניים בכדי שצה''ל ומערכת הביטחון יעשו את הנדרש מהם בכדי לוודא שהגבול הימי שלנו מוגן כמו זה האוירי. כל האירוע הינו מחדל אחד גדול ויש לתת עליו את הדעת ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אולי התקשורת תתחיל לשמור
אסתר4,
דרום,
15/11/04 12:15
|
כנראה שהתקשורת צריכה להתחיל לשמור על גבולות המדינה וחופיה. וואללה מפחיד מה שקורה פה לאחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
''ברגע שהצוללת הבינה''
יחיאל אבו אלה,
שש.....כחתי,
15/11/04 12:05
|
מדובר פה בדור חדש של צוללות אינטלגנטיות שפותחו בבתי המלאכה,שצהל לא הצליח לפוצץ בעזה.המשימה של זו,היתה לפנות את יאסר עראפת,שמחכה לשעת כושר,כדי לחזור לתמונה. יחידת שילשולים איצטלגנטים סודית של צהל חשפה את הבלוף.במוקטעה לא קבור כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I AM ALIVE
araaft,
france,
15/11/04 16:25
|
I am alive in France with my lovely wife Suha drinking Tackila
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חדרה לשטח ישראל..וברחה מהביוב
ל"ת
מים חומים,
15/11/04 12:02
|
|
 |
39.
הצוללת פחות מסוכנת משטייניץ
מנחם,
15/11/04 12:02
|
|
 |
38.
It's Iran and it's about
it's nuclear,
15/11/04 11:47
|
a kind of a signal that it can reach anywhere in Israel if we attack it. I hope we still do
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ח''כ שטייניץ
דג,
רטוב,
15/11/04 11:45
|
על השחיתות שגנבה את המדינה ידוע לך? או שאתה מחכה להודעה ולכתבה בתקשורת?
במדינה שבה השחיתות היא נורמה הכל מתפורר לאט ובטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כל הכבוד לאיראנים, למצרים ו
שרון,
ירושלים,
15/11/04 11:32
|
ןלסורים. למי שזה יהיה, תודה רבה שאתם מזכירים לישראלים שישראל היא עוד לא מעצמה כל יכולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
זה היה אי.טי שחזר הביתה
ל"ת
שפילברג,
15/11/04 11:28
|
|
 |
34.
אולי שאול יהלום נכנס לשחות
גורי,
15/11/04 11:26
|
|
 |
33.
''מדובר בהצלחה מבצעית...''
ינטל,
גבעתיים,
15/11/04 11:21
|
''מדובר בהצלחה מבצעית של חיל הים לאתר מטרות חשודות עוד לפני שהם נכנסות לתחומי ישראל''. זה מה שאומרים בחיל הים! הצלחה עאלק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
טמבלים זה מה שאתם
דוד,
הולנד,
15/11/04 11:14
|
אדם יכול לקנות את עולמו ברגע מי המפקד או הפיקוד הכושל שלא הטביע את הצוללת אם הצוללת שלנו היתה מביעה למים הטריטורילים של אירן היו מקבלים אותנו בפרחים..זה מזכיר לי את הלינץ ברמאלה אם ברק היה רוצה לקנות את עולמו הוא היה צריך להפציץ את תחנת המשטרה בישעת הלינץ ..אבל הוא לא עשה זאת בגלל ליבו החלשלוש.הוא העדיף להפציץ תחנה רקה ובשל זאת הוא הפסיד את הבחירות משמים מכוון שהוא לא היגן עלנו כאזרחים ולא הגדיל את כח הרתעתנו ועכשו שוב ישראל הפסידה את המערכה בגלל טמבלים שלא יודעים לקבל החלטות ובזמן אל תקלו ראש זאת שואה למדנית ישראל וחיל הים וכל כוחות הביטחון אז אל תנסו לשחק אותה שהיברחתם את הצוללת פשוט אכלנו אותה גם כל פיעועי ההיתאבדות נגרמו בגלל מקבלי ההחלטות אם לאחר פיגוע ההיתאבדות הראשונה היתם מפציצים את סוכת האבלים הראשונה עם מישפחתו של המתאבד היתם מצלים הרבה חיים וכח ההרטעה של ישראל היה חזק..רובכם לצערי בעלי תסביך גלות ונשארתם גלותיים....השם יעזור לנו-אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בהכל אשמים החרדים
ל"ת
טומי לפיד,
15/11/04 11:13
|
|
 |
30.
בין לאדן
זאת אני,
15/11/04 11:12
|
|
 |
29.
המצב מתחיל להזכיר את התמונה
היילי,
מרכז,
15/11/04 11:11
|
לפני פרוץ מלחמת ששת הימים.... רק שזה לא יהפוך לדימוי יותר קרוב ליום הכיפורים !!! החברה שלנו -רכובה , השמאול שולט ביד רמה על כל הנגנוני חיינו ומנסה להוליך אותנו לאבדון. כשנתעורר- יכול להיות מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אז איפה המחדל ?
ל"ת
אלי,
פתח תיקווה,
15/11/04 11:05
|
|
 |
27.
מכינים כאן משהו תתעוררו!!!!!!!
ל"ת
גיל,
ישראל,
15/11/04 10:39
|
|
 |
26.
מי זה הקצין במילואים שמערבל?
נ.ג,
יוצא שייטת 7,
15/11/04 10:37
|
נכון, יש ספר עם כל כלי השייט בעולם, אבל בשביל זה צריך או לראות אותו, או לשמוע אותו מתחת למים. אז מה הוא רוצה? שרק מזיהוי במכ''מ ידעו איזה צוללת זו? רואים שהוא היה קצין בחוף או בסטי''לים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאי
ע.ג.,
חיפה,
16/11/04 00:48
|
דע לך מר יוצא ש/7 שקציני הסטי''לים מאוד שקולים, זה קציני החוף והדבורים שהייתי עושה אצלהם בדק בית. (יוצא ש/3)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא ברור אם זה כלי שייט עויין?!
יואב צור,
15/11/04 10:35
|
מה נראה לכם שזה ג'ון פול ג'ורג ורינגו?!?! תגידו אתם שם בצה''ל, אתם חושבים לפני שאתם מגיבים?
דרך אגב מדובר בצוללת מצרית,כל מדינה אחרת הייתה עושה מזה תקרית דיפלומטית,רק ישראל שהיא מדינה זונה,עוברת על זה לסדר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נו מה יהיה?
ל"ת
צולל במיל',
15/11/04 10:26
|
|
 |
23.
שרון תביא לעם ישראל את נסארלה
בן גוריון,
שדה בוקר,
15/11/04 10:18
|
כרגע אריאל שרון הינו ראש הממשלה הטוב בישראל מאז דוד בן גוריון . במידה ויצליח לחסל את נסארלה - יחשב כראש הממשלה הטוב שהיה לנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
The name of the sub
Rasar Hanuka,
15/11/04 10:09
|
is '' The Parsi Medune'' I dont understand why they did not throw depth charges after it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אם לא ידעתם.....
ירון.מ,
15/11/04 10:05
|
....אירן מיצרת מיזה שנים צוללות קטנות,ושר ההגנה שלהם ציין לא מיכבר שהם ''היגיעו למקומות שלו היו בעבר מעולם....והמבין יבין'' ....להבנתי הוא היתכוון לישראל!
כך שאני בטוח שהצוללת היא צוללת אירנית שבסיסה נימצה בלבנון בחסות החיזבללה.
זה ניראה כאילו שאנחנו מחכים לאיזה שהיא מכה רצינית כדי להגיב,אך בנתיים החיזבללה ברשות אירן משנה ומכתיבה את הכללים מחדש!
ומה צהל עושה? מעלים עיין ומעלים את הידיע מהציבור כפי שהיה עם סיפור המזל''ט וכבת יענה הוא דוחף את הרוש בחול,אתם יודעים אוליי זה סתם חלום רע!
רבותי! מספיק זה מספיק כי צהל יושן על האף ובדרך מפקיר את ביטחוננו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד צהל ישן וזה בגלל
tr,
15/11/04 11:38
|
|
 |
לי דווקא נדמה
חטא שין,
15/11/04 12:29
|
|
 |
20.
בקרו באתר הצוללות
ממעמקים,
15/11/04 10:05
|
אתר החברה המובחרים ביותר של צה''ל www.dolphin.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חיל הים סוגר יותר טוב מח''א
מאוד מבין,
15/11/04 10:02
|
חיל הים סוגר את הגבול הימי של ישראל הרבה יותר טוב מאשר חיל האוויר את הגבול האווירי. וזה למרות שתקציב חיל האוויר גדול פי כמה וכמה מתקציב חיל הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
זה מה שקורה כש..
מנהיגות חדשה,
15/11/04 09:53
|
כשהממשלה שלנו עסוקה בלחוקק חוקים שיעזרו למנות מקורבים למשרות בסקטור הציבורי, זה מה שקורה כשחצי מהנבחרים נמצאים בחקירות, זה מה שקורה כשכל אחד דואג ל__ שלו, ולאף אחד לא ממש מזיז מי אחראי למדינה הזו. כשנבחרי העם ידאגו לעם זה לא יקרה. הערכים הלכו לאיבוד - מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה עושים?
ל"ת
העם איתך,
15/11/04 10:15
|
|
 |
17.
אני בטוח שזה צוללת איראנית
tom,
haifa,
15/11/04 09:52
|
הם מתכוננים למלחמה והדבילים פה משחקים בקקה
טיסן - בדקו עירנות של חיל האוויר ועכשיו בדקו בים
זה מזכיר לי קצת סיפור ישן על יפן וארה''ב
היפנים התכוננו טוב טוב , והאמריקאים שיחקו בקקה
הסיפור הזה עוד יעלה לנו ביוקר הגיע הזמן להכות באיראן לפני שהם ימחקו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You can be sure
that,
15/11/04 11:26
|
we the US and the UK are looking at it very carefully. We will not let the Iranian cheat us - we will pre-empt very soon if necessary
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צבא הכיבוש.
נועמי,
פורטוגל,
15/11/04 09:50
|
הכל בגלל הכיבוש. איזה צבא כובש זה צה''ל מגרש צוללת תמימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוללת תמימה?!
המגיבה,
15/11/04 16:54
|
תגידי השתגעת? צוללת תמימה?זיהו את הצוללת כצוללת מערבית פרוש כנראה אחד האויבים שלנו! וחוץ מזה צה''ל הוא צבא הגנה!את\ה לא יודע\ת את הראשי תיבות? צבא הגנה לישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאת/ה מפורטוגל, תשאר/י שם
יניב,
ירושלים,
15/11/04 10:10
|
נראה לי שאת לא כל כך בעינינים\ טוב שאת מפורטוגל ואנחנו לא צריכים אנשים כמוך כאן! על איזה צבא כיבוש את בדיוק מדברת ואיזה ''צוללת תמימה'' טועה בדרכה? אל תכתבי דברים אם את לא מבינה גדולה בהם ותחסכי מאתנו את השטויות שאת מדברת. זה לא צבא כיבוש אלא צבא הגנה והוא מילא את תפקידו על הצד הטוב ביותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה לא גולש ב-NRG הרבה
מיכה,
חיפה,
15/11/04 15:21
|
|
 |
יניב מסכימה איתך לחלוטין.
נועמי,
פורטוגל,
15/11/04 10:19
|
יניב מסכימה איתך לחלוטין. התגובה שלי הייתה אירוניה לשמאל ההזוי ומנותק המציאות הפושה בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I think she's being sarcastic
ל"ת
A notice,
15/11/04 11:38
|
|
 |
30 שנות דיכוי
פידל,
רעננה,
15/11/04 11:22
|
שניכם כנראה לא מבינים, איזה צבא כיבוש אתה שואל? אותו צבא שכבר 30 שנה מדכה עם, לא נותן לו עצמאות וזכות הקוממיות שאנחנו כ''כ דוגלים בה?!?! מי שמע על זה בכלל כאשר מדובר בערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש טרמינל חדש
תומר,
15/11/04 13:15
|
|
 |
15.
צוללת צהובה?
דסדמונה,
15/11/04 09:48
|
וואהו צוללת. יש משהו מיסטי ומפחיד במפלצות היוצאות מהים. אותי צוללות מרגשות. זה עושה לי את זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
Shoot first - apologize later
ל"ת
b,
15/11/04 09:45
|
|
 |
13.
מנסים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/11/04 09:42
|
מישהו מנסה לחסל אותנו ולא יודעים אך לאחר מותו של ערפעת גובר החשש בעולם שמדינה פלשטינאית לא תקום העולם הנוצרי שונא את היהודים כפי שהמוסלמים שונאים אותנו הם מפחדים מהאיסלם שיגרום להם אן ספור של צרות העולם הנוצרי מיתאלם מההישטלתות השקטה של האיסלם על ארופה מכיון שהם עושים זאת בשקט ללא אלימות כפי שהם עושים זאת במיזרח התיכון מכיון שכואן אן לאיסלם תמיכה וזאת ביגלל שהיהודים נימצאים כאן בזסופו של הצהליך תהיה בזסוף מילחמת גוג ומגוג בדיוק כפי שכתוב בתנך ואז זה כבר יהיה מאוחר מידי עבור כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין אמונה בצ ה ל פשיטט רגל
ל"ת
אין,
אמונה,
15/11/04 09:42
|
|
 |
11.
הם עושים לנו בית ספר
אדם,
חו''ל,
15/11/04 09:36
|
הצבא שהיה פעם 'הצבא החזק בעולם' הפך להיות צבא של נמושות, סרבנים, מטרידים מיניים, קצינים מושחתים ומפקדים שפוחדים מההורים של החיילים, כאשר לכל טירון יש פלאפון ומתקשר לאמא'לה כשקר בלילה. אז האם יש פלא שיש כאלה מחדלים? מישהו מתפלא שאירגון כמו חיזבאללה מאורגן יותר? שיש לו מטרה ממוקדת יותר? הרי בארץ חיים כאילו הסכנה הקיומית של מדינת ישראל נעלמה מהעולם. קרקע פוריה לאירגון של נסראללה. אז תפסיקו לסמוך על זה שהצבא שלנו יעשה את הנס של ששת הימים. אפילו המחדל של יום כיפור הוא גן ילדים לעומת מה שהולך לקרות כאן. הולכים לתפוס אותנו עם המכנסיים למטה וזנב בין הרגליים. בדק בית בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם, איפה היית בצבא...?
סקרן,
15/11/04 10:07
|
|
 |
לסקרן. מתחיל בנון ונגמר בחי''ר
אדם,
חו''ל,
15/11/04 11:13
|
איפה אני הייתי בצבא? זה מתחיל בנון נגמר במם ויש וולקן עם שישה קנים באמצע. שם הייתי בצבא. מי שלעומת זאת חושב שזו הצלחה לגלות צוללת בשטחי מדינת ישראל לא מבין מה פירוש המילה 'הרתעה' ו'התראה'. כשמזל''ט כבר בתוך שטחי מדינת ישראל חסרה רק מבחנה אחת ורוח דרומית מתונה כדי לגלות שהמסכה עם המפוח לא עובדת. שלא נדע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשים יש כשל בהבנת הנקרא
משתגע ממטומטמים,
15/11/04 10:04
|
גילוי הצוללת זו הצלחה ולא כישלון. הבנת את זה אדיוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הצלחה ולא מחדל
אלברט קישון,
15/11/04 09:46
|
|
 |
הצלחה היא איתור מוקדם
איש צבא,
15/11/04 10:33
|
כאן לא הייתה הצלחה. צה''ל היה אמור לגלות את הצוללת בטרם זו תיכנס למים הטריטוריאליים שלנו.
אנחנו ישנים בעמידה, ומישהו עושה לנו קרקס. ראיתם את הכותרת? ''עדיין לא ברור אם מדובר בכלי שייט עויין''? צוללת?!?!?!
צוללת היא כלי שנבנה בתקציבים קטנים ע''י דייגים תמימים שבסה''כ דגים לפרנסתם...
ברור כי מישהו מנסה להרגיע פה, זה שקוף. המזל''ט היה ביזיון והצוללת הזאת זאת כבר חרפה. צה''ל הוא צבא טוב ואיכותי ברובו, אבל אני בפירוש מסכים עם הטענה שגישת הבכיינות של החיילים החדשים תורמת רבות להרוגים ופצועים בבחינת ''קל באימונים מסוכן בקרב''.
אני בפירוש חושב שצה''ל במסלול התדרדרות בעשורים האחרונים, וכאזרח וחייל מילואים זה מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם טועים
tr,
15/11/04 11:44
|
האם צהל היה מרתיע כמו שצריך בלי לפחד מהשמאל ומהתקשורת שרצים להכפיש אותנו ואת צהל , הצוללת לא הייתה מעיזה לחדור בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור לשמאל?
מבין דבר,
15/11/04 12:32
|
|
 |
10.
בוגי ישן חזק ועושה קולות של
המטיף,
גליל מערבי,
15/11/04 09:35
|
צה''ל בפשיטת רגל מבצעית אף זרוע לא מתפקדת כראוי. האויב הצפוני מנצח אצ צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זכאי במקום בוגי
קפטן נימו,
בצוללת,
15/11/04 09:47
|
|
 |
9.
פרומר
ז'קי,
סבג,
15/11/04 09:33
|
|
 |
8.
חייבים להפסיק להתעלם מהאיום
ירון,
חיפה,
15/11/04 09:31
|
החיזבלוני-אירני! להוציא את הראש מהחול של אהוד ברק ולהזכיר לאו''ם ולסוריה שלא נסכים להפרה הבוטה של הגבול הצפוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתמון בצבא הסדיר של מצרים!!!
ארנון,
חיפה,
15/11/04 09:41
|
חייבים להתפקח מהאשלייה שמכר לנו מנחם בגין על ''שלום'' ולתת מכה מקדימה לצבא החזק ביותר באפריקה (שמתכונן למלחמה בחוף השנהב?) והשני במזה''ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון-טמון
ל"ת
א,
ח,
15/11/04 09:54
|
|
 |
7.
מחדל בטחובי חמור
חיים,
תא,
15/11/04 09:30
|
מחדל זה נובע עקב כמה סיבה זלזול של החיילים בהוראות המפקדים ,ושל המפקדים עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה כותב שטויות?
ל"ת
h,
15/11/04 20:19
|
|
 |
6.
הייתי בחיל הים. זה קורה המון ו
פופאי המלח,
15/11/04 09:29
|
|
 |
צודק מאה אחוז!!!! זה כל הזמן
ל"ת
רק שעכשיו,
מתרגשים מזה,
15/11/04 12:41
|
|
 |
כמה אני אוהבת אותך:-)
ל"ת
אוליב,
15/11/04 10:16
|
|
 |
5.
מנסים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/11/04 09:29
|
מנסים לחסל אותנו ולא יודעים אך לעשות זאת ועוד לאחר מותו של ערפעת גובר החשש בכל העולם שמדינה פלשטינאית לא תקום וזאת מכיון שהנוצרים מפחדים מהאיסלם שמישטלת על ארופה בשקט ובמיזרח התיכון בצורת אלימות מכיון שהרופאים והאום הם פרו ערבים בסוף התהליך תהיה מילחמת גוג ומגוג בדיוק כפי שקורה בתנ''ך ולנוצרים יהיה מאוחר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נסראלה
אבי,
פתח תקוה,
15/11/04 09:29
|
|
 |
מתי מתי יהרגו אותו
ל"ת
יפית,
חדרה,
15/11/04 13:48
|
|
 |
3.
מה הדאגה?
גורץ לליכין,
15/11/04 09:26
|
תרגיעו, זה כולה רון ארד חוזר שמח וטוב לב בתוך ה''דקר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורא מצחיק!
אין שם,
15/11/04 16:55
|
|
 |
ל-3 אתה נשמע חייזר שיצא מהצולל
ל"ת
שינדול,
15/11/04 16:11
|
|
 |
פשוט תתבייש לך
ל"ת
ד.ד.,
15/11/04 15:51
|
|
 |
חוסר רגישות...ממש מיותר!
ל"ת
ירון.מ,
15/11/04 09:48
|
|
 |
2.
חייבים להביא את נסרראללה
אני,
15/11/04 09:25
|
|
 |
חלום כביר,בלב זרזיר!!
ל"ת
אתה,
15/11/04 09:36
|
|
 |
1.
תקשיבו לאחד שמבין
בוטן,
15/11/04 09:21
|
זה לא צוללת, זה המזל''ט של חיזבאלה. פשוט עוד לא נגמרו לו הבטריות אז הוא המשיך לנסוע מתחת לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה דוקא כו מצחיק-ונחמד
ל"ת
אלון,
חיפה,
16/11/04 06:03
|
|
 |
תיכנס!
אין שם,
15/11/04 16:56
|
באמת אולי זה היית אתה שהיית מתחת למים,כי לך אין שכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה תגובה --
bbbb,
15/11/04 10:30
|
|
 |
גדול!!!!!!!!
ל"ת
Quanta,
15/11/04 10:04
|
|
 |
ניגמרו לך הבטריות בשכל כניראה
ש.כ,
בת גלים,
15/11/04 09:40
|
|
 |
''עושה צחוק מדברים רציניים''
ל"ת
רואים שבאת,
מאוזבקיסטן,
15/11/04 12:40
|
|
 |
הצבה שלך עושה צחוק מימך
ל"ת
g,
g,
15/11/04 10:10
|
|
 |
אם היתה גבוה כמו שאתה טיפש
גרעין,
15/11/04 09:35
|
|
 |
לפי שגיאות הכתיב, גם אתה לא
ל"ת
בדיוק מבריק,
15/11/04 10:11
|
|
 |
כל הצוללות על הזין
ל"ת
שיעמום,
15/11/04 11:21
|
|
 |
וואללה :)
ל"ת
שמעון,
צחוקים,
15/11/04 14:29
|
|