 |
31.
לא מתבלבל ''הבחור''...
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
11/11/04 23:23
|
|
 |
30.
שרון נשמע באחרונה כמו תוכי
בנצי-א,
11/11/04 21:54
|
חוזר על המנטרה שלו שבע פעמים בדקה ועדיין לא היה החלטת ממשלה על התנתקות אלא רק על הכנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא ילחמו בעצמם-הם הטירור בהתגל
אלי גל,
11/11/04 21:52
|
|
 |
28.
כל כך חיבבתי את הצדדים היפים ש
חיים אורון,
11/11/04 20:06
|
|
 |
27.
אם המתנחלים משתכנעים להתנתק
Avi Ecuador,
11/11/04 19:47
|
מהשכל וההגיון ולנטוש את הישובים שהם בנו בזעת אפיים, עליהם לדרוש ממשלת פלסטין, סליחה, ''ישראל'' שתשיג להם אזרחות אמריקאית נוספת, פספורט אמריקאי, עם הפיצויים והמשקנתא שיקבלו יוכלו להקים את שלומית במאורגן בארצות הברית, יקנו שטח אדמה ריק שיש להם בשפע ויעשו ישוב יהודי שם, יהיו להם חיים הרבה יותר נוחים ולא ימכרו אותם מחר שוב. נסיגה מעזה היא שלב בנסיגות ובאסונות רבים לעם ישראל בהמשך ובשביל מה להם שיגויסו בעתיד לעשות ניקוי אתני ליהודים וילחמו להקמת מדינה פלסטינית ועוד יקריבו קורבנות למענה בחינם. השמאל יוכל לישב את שלומית וטימטומית בחלם שילכו לנגב וינדבו שטחים משיח מוניס ליפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תיראו איך נחתום מעיד על עיסתו:
הגיוני נכון?,
11/11/04 19:41
|
ראש הממשלה: ''כל עוד הפלשתינים לא ינקטו צעדים נגד הטרור, נמשיך לתת להם פרסים''. לא זה מה שהוא ליהג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
''שני העמים''... זה כבר ממש בלתי
וכשיורדים יורדי,
עד עפר....,
11/11/04 19:26
|
נסבל!!!!!! העם שהביא לעולם את התנ''ך ואת ארץ ישראל, את משה רבנו, את משה מימון ואת משה מנדלסון, וה''עם'' שהביא לעולם את אבו ג'יהאד, את אבו עיאש, את אבו עאמר, את אום ג'יהאד ואת אבו מאזן. העם שהביא את ''לא תרצח'' וה''עם'' ששמו הראשון הוא רצח! עד מתי, אלוקים? אנחנו יודעים שאתה לא רוצה את החלאה הזו אצלך, אבל לנו כבר אין כח אליהם! קח אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למישהו יש הסבר לטירוף? ילד
לא נסבול זאת,
יותר!,
11/11/04 19:20
|
אם לא תפסיק להרביץ לי, תקבל סוכריות.... סתם, זו דוגמא לא טובה. אין משהו שיקביל לטירוף הזה, הנמשך מאז שישראל הושיטה לראשונה יד לשלום למחוייבים להשמדתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פרס-מה היה טוב בערפאת????
אהרון1,
11/11/04 18:10
|
מהו הטובה שערפאת עשה לעם ישראל??? עם ישראל ראה ממנו רק דם, רצח ודמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסביר לך מהי הטובה!!!
Avi Ecuador,
11/11/04 19:04
|
הטובה שהוא הוריד את השמאל ומנע מישראל בתקופתו שעם ישראל יאבד את עצמו לדעת, הוא מנע את הקמת פלסטין ועזר להביא את בעית התרבות שתהיה בעיה גלובלית שלא ישראל תיפתור... הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא מנע את הקמת פלסטין ולא
ודייק,
11/11/04 19:43
|
הוריד את השמאל.שרון מקים את המדינה הפלסטינית והוא ועדר השפנים שלו הפכו שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון אסון!!!
Avi Ecuador,
11/11/04 20:16
|
מתברר שהוא בולדוזר כבד מישקל שדורס הכל, את מפלגתו כבר דרס ועכשיו עומד בפניו עם ישראל. משל יותם כבר קטן עליו. יש לו את צה''ל שהוא חושב שהוא צבא הכנה לפלסטין שיעשה כניראה ניקוי אתני ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק הימין יכול-שרון מיישם זאת
אהרון1,
11/11/04 20:51
|
שרון(שהיה לו מצע ימני) שיקר לבוחריו והלך בדרכו של מצנע(שהעם דחה אותו). שרון ''הימני'' הוא זה שיגרש יהודים ויוביל אותנו לדרך בילתי הפיכה להקמת מדינה פלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
Avi Ecuador,
11/11/04 22:07
|
|
 |
רק הימין.... למה להתחזות?
Avi Ecuador,
11/11/04 22:05
|
|
 |
22.
ישי,הולך משום מקום לשום מקום.
יגאל כהן,
רחובות,
11/11/04 18:00
|
מדוע? מדוע ישי מכניס את ש''ס לניבדל ומאפשר לקו קלאס קלאן של לה-פיד לנטרל אותם? כנראה משום שישי תקוע היכן שתקע אותו מרק שליט''א. והחיים של אוהדי ש''ס במיץ של הזבל!! אוי לך ארץ שמלכך מומחה להלכה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה ממש יום חג שעראפת מת
ל"ת
אסף,
11/11/04 17:44
|
|
 |
20.
תוכנית הנסיגה לא רלבנטית יותר
דני,
11/11/04 14:57
|
ביבי צודק: תוכנית הנסיגה לא רלבנטית לאחר מות ערפאת. הבלון הנפוח שאין עם מי לדבר התפוצץ בפנים של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש.
ל"ת
יגאל כהן,
11/11/04 18:19
|
|
 |
19.
כרונולוגיה
בוננזה,
11/11/04 14:45
|
המן ימח שמו - כ-200 שנה לפנה''ס טיטוס-ימח''ש 70 לסה''נ היטלר-ימח''ש 1945 לסה''נ עראפת ימח''ש -2004 לסה''נ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל כך הרבה בירבורים
Avi Ecuador,
11/11/04 14:44
|
בסך הכל ללא ערפאת היום השמאל היה בשלטון, שרון היה בבריקאדות עם המתנחלים, השמאל היה מחזיר את כל השטחים וקרוב לוודאי שהיתה זכות שיבה כשביילין ודומיו בעמדות מפתח לחידלון של עם, ישראל היתה הופכת לשטר מכר בסגנון צ'כוסלובקיה, הקו הירוק היה הופך לדרום אפריקה, ''מנהיגי'' ישראל היו ממשיכים לזלול לוקשים וחרא והיו מזינים אותנו בתקוות שווא ומביאים את ישראל לתשלום הרבה יותר כבד ללא ערפאת שלחג לעמנו ראוי לצינו. ישראל בקו הירוק היתה הופכת למדינה דו לאומית כאשר עזה (עכו, יפו, חיפה, הגליל...) היתה פצצת הזמן האחרונה שהיתה לנו והיינו צריכים לבדוק איך מתנתקים מיפו, עכו, אולי חיפה ועוד ישובים בגליל. היום ''מנהיגנו'' לא מבינים שלישראל כמדינה דו לאומית אין שום ערך או סיבה להתקיים, פשוט אם זו ההנחה אז יש לנסות להסתפח לארצות הברית או להגר מישראל ועדיף לדרוש כבר היום פספורטים זרים שינתנו כבר היום במשא ומתן ל''שלום'' של ''מנהיגנו''. אם לא כוכב בדגל האמריקאי לפחות לדרוש כבר היום פספורט עם אזרחות אמריקאית נוספת ויוכלו להחליט אזרחי ישראל איפה לחיות כשיעלו מיים עד נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כרונולוגיה
בוננזה,
11/11/04 14:44
|
המן ימח שמו - כ-200 שנה לפנה''ס טיטוס-ימח''ש 70 לסה''נ היטלר-ימח''ש 1945 לסה''נ עראפת-2004 לסה''נ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ערפאת - תזכורת למי ששכח...
עמית,
11/11/04 13:47
|
טבח הילדים במעלות,הפעוטות במשגב עם, משפחת הרן בנהריה,האוניה ''אקילה לאורו'',רצח 11 הספורטאים במינכן,קו 300 ,אוטובוס האמהות בדימונה, קו 5, בית ליד,קווי 18 בירושליים,הטרמפידה באשקלון,דיזינגוף סנטר,הלינ'ץ ברמאללה, סבאררו,הדולפינריום, מלון פארק,מסעדת מצה,קפה מומנט,הפיגוע בקרני שומרון,אוטובוס הילדים במאה שערים,נמל אשדוד, האוטובוסים בבאר-שבע,שוק הכרמל אלפי אלמנות ויתומים הם המורשת שהשאיר לנו ''הפרטנר'' אז די לצביעות תפסיקו כבר עם ה''בנפול אויבך אל תשמח...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה עם היהודים היא לא זיכרון
פסיכיאטר,
11/11/04 19:46
|
הבעיה גנטית כנראה. עם של חנפנים, אוהבי אוייב, עם נטיות אובדניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיזוק במקום
Avi Ecuador,
11/11/04 20:40
|
שלא אני כתבתי: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/816/928.html 55. סתם קטע ממאמר של רעיה אפשטיין תופעת המוסר, והמלשין היהודי, 08/11/04 08:09 בולגקוב יצר הקבלה די מחרידה בין ''הלאומנות הגזענית הבהמית'' של הנאצים-האנטישמיים, לבין האכזריות האנטי-דתית של הקומיסרים היהודים במהפכה הרוסית ושל ה'יבסקציה'. הוא הסביר את הקנאות והמיליטנטיות של חוגים יהודים הללו בכך שמן תודעת המהפכנים היהודים נמחקה, תחת השפעת הסוציאליזם וההומניזם הרדיקלי, אמונת אבותיהם. אך היות וכל אדם יהודי הוא בעל נפש דתית במהותו, טען בולגקוב, הרי גם הפעילות האכזרית של המהפכנים היהודים היא ביטוי דתיותם. אלא שבמקרה הזה מדובר בדתיות מהופכת, הנגדית ביחס לדת היהודית המקורית. במקרה הזה היא מתבטאת במלחמתם האכזרית של הדתיים המהופכים האלה נגד כל דת בכלל, ונגד יהדות ואלה-ים עצמו במיוחד בולגקוב מרחיק לכת ומדבר על החטא הנורא של המהפכנים היהודים נגד העם הרוסי – החטא שהיה משותף למהפכנים היהודים והמהפכנים הרוסים גם יחד. הוא התבטא במיוחד בחילול מכוון ומפלצתי של קודשי הדת הנוצרית, בגסות אנטי-דתית שיטתית, שמטרתה להשפיל את המאמינים ו''להתיישב במקדש במקום האלה-ים'', בכפייה האנטי-דתית, שבה נתגלתה קנאות דתית בעלת עוצמה שלא הייתה ידועה עד כה בהיסטוריה''. אולם החטא הנורא, מוסיף ומדגיש בולגקוב, הוא שהמהפכנים היהודים חטאו נגד עצמם כבני העם היהודי, ''נגד ישראל הקדושה, העם שנבחר על-ידי האלה-ים''. כל זה קורה לעם היהודי, על-פי טיעוניו של בולגקוב, מכיוון ש''בעמקים המיסטיים של עם ישראל אין מקום לאדישות הדתית ולריקנות הרוחנית, על-כן לעולם מתרחש המאבק בנפשו...''. המסקנה מכך היא שהדתיות ההפוכה, והאיומה בביטויה בבולשביזם הרוסי, אינה מראה כלל ועיקר את פניה הרוחניות האמיתיות של עם ישראל. זוהי מסכה מתועבת שמכסה את הפנים הקדושות האמיתיות שלו, זה מצב של המשבר הרוחני הקשה בתוך ישראל. זהו סוג של ''פוגרום יהודי'' שעשו קומיסרים יהודים בראש ובראשונה נגד עמם, נגד עם ישראל כעם סגולה, זוהי ''פגיעה נוראה שהם פגעו ביהדות, פגיעה שלא הייתה כמוה בהיסטוריה'', זוהי ''ההתאבדות ההיסטורית של היהדות, אלא שהיא מיוחסת רק לאותו חלק של עם ישראל אשר בגד בייעודו. אך אפילו בחלק זה, לעולם נשמרת השארית הקדושה, הנצחית-אלמותית, זו שבזכותה כל עם ישראל ייגאל''.
בהיותו כומר נוצרי, ברור לגמרי כי בולגקוב התכוון לישועת היהודים על פי פירוש של דת שלו אנו נתייחס לאמונתו הנוצרית בכבוד, אך לא נשכח שיש לנו פירוש משלנו באשר לגאולתנו בציון. לא הציונות בפירושה הנוצרי של הרוחניות ללא חומר, ואף לא הציונות על-פי הפירוש של הנורמליזציה – כחומריות ללא רוח ובריחה מעצמנו כעם סגולה הנבחר על-ידי האל-ים. לא שמאלנות רדיקלית החוזרת למלחמה של יהודים נגד יהדותם בצורה עוד יותר אכזרית ונבזית מאשר המלחמה הישנה של היהודים הבולשביקים. לא ניסיונה של זו לכפות על העם היהודי היושב בציון את דתה המהופכת ולא שיתוף פעולה בינה לבין הנאציונאל-איסלמיזם במטרה להחליף את עם התורה בעם מלאכותי זה או אחר. רק נאמנות לאמת, להבחנה המוסרית הברורה, הַשַבַת המשמעות האבודה למילים, הדלקת הנר שיאיר הכל ויגרש את החושך. רק חזרה לעצמנו. ליהדות. לארץ-ישראל. לציונות הממשית המגלמת את מילת קודש - ציון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זה הזמן לתת להם בראש!
נועמי, פורטוגל,
11/11/04 13:43
|
אין טעם לחלום על שינוי אצל הפלשתינאים. אנחנו הרי כבר יודעים עם מי יש לנו עסק פה.
השטן של אתמול הוא השטן של היום.
הם כבר הקימו חוליות מחבלים חדשות תחת השם ''גדודי יאסר עראפת'' , שם מכוער אבל מה זה משנה לטילים של המסוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצאת לך ניק לא מוצלח לדעתי
ניקי,
11/11/04 15:03
|
נכון, במקרה קראתי את ההודעה שלך, אבל בד''כ כשאני רואה ''נועמי מפורטוגל'' אני מדלגת... ואני בטח לא לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
How are you going to shape the
Arie,
11/11/04 13:38
|
new ''palestine'', should it will happen? Does any one ever look at the map? How are you going to make a country that is in pieces, onw in the east and one in the south-west? Don't you see the future dangers that this will cause us and them? Nothing will be solved! It would only be temporarilly! You will see, in 10-15-20 years, that we will find ourselved in exactly the same situation as we are today!!!
I call upon the leaders of Israel, now and in the future, BE VERY SMART IN WHAT YOU DO! BE PRECISE AND ACCURATE IN YOUR ACTIONS, OR ELSE, WE WILL GIVE, GIVE AND GIVE SOME MORE AND GET NOTHING IN RETURN AFTER ALL!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הכל דבורים
מנחם הרצליה,
11/11/04 13:25
|
תקוות שוא , לא יהיה שום ,,מפנה היסטורי במזרח התיכון '' . על- מנת שיקרה משהוא היסטורי צריך לקרות משהוא יותר גדול מהסתלקותו של ערפת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה עם נסראללה?
יהודי,
ישראל,
11/11/04 12:37
|
מי שמאיים עלינו בטרור הוא נסראללה בלבנון .הוא לא מפסיק להכריז עלינו מלחמה בהפצצות בחטיפות במזלטים וגם בנאומים וזאת בלי שהמנהיגים שלנו יגבו ולא רק בשליחת אחד חוזר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה שהם יבינו דבר כזה ?
ש,
11/11/04 12:09
|
הרי ראש הממשלה הדיקטטור בכבודו ובעצמו החליט לתת להם הכל בתמורה לכלום, באופן חד צדדי.
מה שנקרא שיטת הגזר והגזר.
איזה אינטרס יש להם להילחם בטרור במקום לעודד אותו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שרון בעצמו לא נלחם בטרור
שרון בעצמו,
11/11/04 11:59
|
|
 |
9.
למה שרון לא מרוקן את המוקטעה
המוקטעה שורצת,
11/11/04 11:57
|
|
 |
תגובה לשאלתך
מיקי,
תא,
11/11/04 17:57
|
שרון לא מנקה את המוקטעה כי אם לנקות אז כך בחשבון שצריך לנקות לפחות כמחצית מערביי השטחים שכיום כבר כולם מורעלים ולא מכירים בדבר למעט מאבק בדרכי טרור ורצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מכין את המוקטעה לביבי!!
יגאל כהן,
רחובות,
11/11/04 18:18
|
|
 |
8.
יישר כוח, דווד בגוף של גוליית
Y,
11/11/04 11:34
|
יופסק הטרור, ויחל השלום. אין שום דבר חוץ מזה, והכל ברור ופשוט: טרור הוא עדות ברורה לרצון להשמיד את ישראל והכניע אותה. הפסקתו היא התנאי לפשרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פרק חדש? כן. לטובתנו?-לא בהכרח
צלף קוצני,
11/11/04 11:17
|
''הפרק החדש עם הפלשתינים'' שעליו מדברים - הרבה יותר קשה לישראל, שאיבדה אחת אחר השנייה את עמדותיה עם תפוגת אפקט הניצחון המרשים שלה במלחמת ששת הימים, שאותו לא ניצלה. עכשיו, יקשה מאוד על ישראל לעמוד מול לחץ בינלאומי כבד הדורש ממנה לסיים את הסכסוך (להסכים לכל דרישות הפלשתינים!), נוכח הנהגה פלשתינית מקובלת בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
MAKE PEACE NOW
jojo,
jj,
11/11/04 11:14
|
Let's make together peace. It's possible. We all can do it. It will be good for all of us. We deserve it. COMPASION!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Compation to whom? 1m shaids?
מליון שהידים,
צועדים,
11/11/04 13:23
|
סליחה אבל עם מי נעשה שלום,
עם החמאס? הג'יהאד? החזית העממית? גדודי אל אקצה?
אין אבו אחד שמוכן להלחם בטרור. מקסימום הם מוכנים לדבר איתו.
איך נעשה שלום עם מי שלא מוכן לעצור את משלחי פצצות הילדים?
הניסוי נכשל. 1400 קורבנות טרור הגיעו לשלום עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הרב מאוד אתה צודק
בררר,
11/11/04 15:01
|
|
 |
5.
Best opportunity
Sage of Londo,
11/11/04 10:46
|
|
 |
''הפלשתינים לא מחמיצים הזדמנות
ל"ת
להחמיץ הזדמנות'',
אבא אבן,
11/11/04 12:59
|
|
 |
אי, איך אני אוהבת את המשפט הזה
לילך,
11/11/04 15:00
|
דרך אגב הוא נאמר על ערפאת, ולא על כל העם הפלסטיני. זה כזה קטעים שהדבר הכי רע שמנהיגי ''העולם החופשי'' מצליחים להגיד היום על ערפאת זה שהוא ''החמיץ הזדמנויות''. יעני, הוא ממש ניסה אבל לא הצליח. נשמה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
להיזהר שערפאתלא יוברח לירושלים
רן,
11/11/04 10:19
|
אם ישראל תתפשר ותסכים לאפשר להניח את גופת ערפאת ברמאללה במקום לקבור אותו בעזה, הפלסטינים ינצלו את זה כדי לעבוד עלינו. זה הרי תסריט ידוע מראש: מחר או מחרתיים תתקיים ההלוויה, והם יניחו את גופת ערפאת במתחם שבנו במוקטעה ברמאללה. תוך כמה ימים או שבועות הם ינצלו את השאננות הישראלית, ויבריחו באישון לילה את גופת ערפאת לירושלים, ויקברו אותו בהר הבית מתחת לאפה של ישראל. ואז יודיעו לכל העולם וכולם יצחקו על הנאיביות הישראלית. ואנחנו לא נוכל לעשות כלום, רק להצטער על פעם נוספת שהפלסטינים עבדו עלינו. וזה לא יהיה התרגיל האחרון שהפלסטינים יעשו לנו בחודשים הקרובים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות.הפלסטינים לא עובדים עלינו
האוזן השלישית,
11/11/04 19:50
|
צפור קטנה לוחשת לי שביילין או פרס (בגיבוי שרון)כבר הציעו את עזרתם בענין:אנחנו נאשר בסודיות את קבורת הכלב בירושלים ונעמיד פנים שסידרו אותנו. יש לנו ניסיון עם שלושת החתרנים האלה באוסלו ובלבנון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יהודים, השתדלו לא לאבד את
פני הדור כפני,
הכלב!,
11/11/04 09:43
|
השפיות. אל תניחו למציאות המטורפת הזו לשבש את הגיונכם ואת האינסטינקטים הבריאים שלכם! השמאל הישראלי ממשיך לשטוף את מוחכם ומתקבל הרושם שהתנהגותו נורמלית. אך ההתנהגות הזו מטורפת ומטריפה. הלך לעולמו היצור הנאלח ביותר בעולם, והתקשורת הישראלית מתייחסת אליו כאילו היה בן אדם! כאילו הדברים שעשה נובעים מסיבה אחרת לבד מתאוות רצח העם היהודי. אתם צריכים להבהיר לילדיכם ולנכדיכם את הדברים. בעתיד, כשילכו תלמידי ישראל לספריות לחפש עתונים של התקופה לצורך כתיבת עבודות בהסטוריה, הם יתבלבלו לגמרי. הם יראו שבמשך עשרות בשנים נטבחו היהודים בארץ ישראל, למרות כל נסיונות הפיוס שלהם, אך המשיכה כקרציות (דולפינים הזורקים עצמם על החוף) לרדוף אחרי מפלצות אדם, להושיט להם את ידם לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספרי ההסטוריה מספרים לנו על
ספי,
11/11/04 10:50
|
קנאים שבגללם חרב בית המקדש והחלה גלות של 2000 שנה. ספרי ההסטוריה יספרו על קנאים שחשבו עוד פעם שיש בידם האמת האלוהית שבזכותה הם יכולים להרוג ולהרוס. ספרי ההיסטוריה יספרו לנו שבסוף הם נאלצו להתפנות ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על רוצחי אזרחים התורה אומרת:
זכור !,
11/11/04 13:19
|
דברים פרק כה
(יז) זכור את אשר עשה לך עמלק בדרך בצאתכם ממצרים:
(יח) אשר קרך בדרך ויזנב בך כל הנחשלים אחריך ואתה עיף ויגע ולא ירא אלהים:
(יט) והיה בהניח ידוד אלהיך לך מכל איביך מסביב בארץ אשר ידוד אלהיך נתן לך נחלה לרשתה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכור את אשר עשית לעמלק...
תדי,
11/11/04 13:40
|
הן זו הדוגמא לתפיסה של רצח-עם.
לפני 60 שנה היהודים היו במצב של עמלק ובסכנה של היכחדותם מעל פני האדמה.
אל תשתמשו במשפט הזה.
''בקש שלום ורדפהו'' (תהלים ל''ד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
משיחיות שקר
זאב,
11/11/04 09:19
|
המציאות הקשה לבלוע: באסון אוסלו נרצחו בסיוע רב המחבלים וחביריו הממשיכים אותו יותר מ- 1400 ישראלים. אל תאמינו למי שהביא את האסון הזה הוא מנותק אבל אנחנו מחוברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
פרס שוב הוזה, לא ייאמן
ש,
11/11/04 08:59
|
פרס עדיין לא מבין שעראפת עבד עליו, ולא התכוון לעשות שום שלום אלא להתעצם לצורך השמדת ישראל. הטמבל לא נותן לעובדות להפריע לו. שוב. ושוב. ושוב.
חבל שמפלגת העבודה לא מקיאה את פרס מקרבה, ע''מ להסיר מעצמה את התדמית הסהרורית.
הגב לתגובה זו
|
|