 |
8.
ומה עם הלחץ האמריקאי הצפוי?
אוד,
11/11/04 15:34
|
מישהו מאמין שהאמריקאים יניחו לנו לשבת בשקט בלי ''מחוות'' כאלו ואחרות? בלייר כבר לוחש באוזנו של בוש, ובוש, כידוע, חייב לבלייר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רוטשילד, אולי תשב קצת בשקט
רון,
11/11/04 13:56
|
תאמין לי, בלי העצות שלך אנו נסתדר טוב יותר. כבר שמענו אותך מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עצה חשובה
מנחם הרצליה,
11/11/04 13:18
|
|
 |
5.
''ילחם בטירור''? הצחקת אותי
ימני שפוי,
טוקיו,
11/11/04 11:19
|
''השלטון החדש צפוי להלחם בטירור'' נו באמת אתה גאון. מאיפה המצאת את הבולשיט הזה? ממש מדהים עד כמה אנשים שיש להם תוית של מומחים ובעלי נסיון חיים בעולמות אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לחפש לשותפים
אילן,
רבבה,
11/11/04 10:35
|
ג'נרליסמו דני עשה אחלה עשק עם י''ר הנפטר. זמן לחפש לשותפים חדשים אני לחושש שלא ימצא הרבה כסף בין האחים בדרך שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בעקרון לא מסכים
אליוי,
10/11/04 10:31
|
מפי ידידה ותיקה למדתי שהעקרון הכי חשוב בחיים זה להיות פעיל ! (אם היא היתה יודעת שאני מקדיש זמן לכתיבה באינטרנט -- ירחם האל)! מה שאתה אומר לעצמך ולעולם שישראל תלויה בערבים ! עד שתקום הנהגה אנחנו יכולים לשבת בשקט ! תאור המצב הזה לא נכון ! תמיד יקרה דבר שיאלץ את ישראל לפעול ! דבר שני זה הפוליטיקה הפנימית בישראל! ושוב נראה פעולות מאולצות! למשל אם העבודה תכנס לממשלה היא תבקש להוכיח לבוחריה שהיא לא נכנסה סתם למען הכסאות ! ישראל נמצאת בעמדה מצוינת לטעון שלנוכח מסע הרצח של הפלסתינאים רק פתרון זמני ארוך טוח הוא הכוון הנכון ורק אם הפלסתינאים יוכיחו במשך אותו זמן שהם הפסיקו את הטרור ניתן להמשיך בכוון של פתרון לסיום הסכסוך ! בכל מקרה מאחורי הקלעים ישראל תהיה מאוד מאוד פעילה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצוי ששרון יהיה פעיל למען שלום
Ehad Haam-Zioni,
ישראל חכמה,
10/11/04 16:25
|
הרי בסוף נגיע לשלום הוגן עם הפלשתינאים והשלמה עם העולם הערבי-כי האלטרנטיבה היא הכחדה הדדית.
רצוי וראוי לו למנהיג ישראלי לחתור לשלום תוך בטחון, כדי להמעיט בסבל ובסיחרור הדמים.
קבורתו של ערפת המת בחלקת המכובדים באזור המסגדים בשולי הר הבית היא גסטה של כבוד לפלשתינאים ולסימלם הלאומי-או בעיטה והשפלה לעם שלם שתחזור אלינו כבומרנג. אין לזה שום קשר ל*דקת דומיה* שהוא אקט מגוחך ומטופש.
שאיפתה של ישראל צריכה להיות שהעם הפלשתינאי יבחר במנהיגות רציונלית המוכנה תהתקדם לשלום הוגן-ולא בתנועה האיסלמית של חזית הסרוב והאלימות. מרואן בארגותי הוא מנהיג רציונלי בעל תמיכה עממית רחבה כתוצאה ממאבקו האלים בישראל שזרע בנו טרור ארור-אך הוא פרגמטי וחותר לשלום הוגן של פשרה היסטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך
משה,
10/11/04 14:37
|
גם בגרמניה הנאצית היהודים אמרו שמוטב להיות בשקט אולי הסכנה תחלוף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בסוף ייבחר ברגותי כמנהיגם
Ehad Haam-Zioni,
ישראל חכמה,
10/11/04 07:51
|
והשילוב של מנהיג לאומי מקובל-בגלל מלחמתו בישראל שזרעה טרור-ופרגמטיסט לגבי הסדר השלום-הוא טוב לישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבחור בברגותי זה בשביל הדווקא
ל"ת
.,
11/11/04 15:31
|
|
 |
נזכרתי לענין קבורת ערפאת
אליוי,
10/11/04 13:12
|
חברי הכנסת הערבים הציעו שהכנסת בישראל תקום דקת דומיה לכבוד המנוח ! ברור שזו הצעה סהרורית ומתגרה ! אבל אתה הצעת לקבור את השרץ במסגדים ונזכרתי בעלית שרון להר הבית ובתגובת הערבים רק לעובדה ששרון ביקר בהר הבית ולזמן קצר ! מסקנה צריך ללמוד מהערבים כיצד נלחמים על עקרונות אסור לותר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים צריכים ללמוד מאחד העם
אפרים,
10/11/04 23:23
|
ומהשמאל - כמו שהם מתאמצים בעזרתם לפלסטינים, כך היהודים צריכים להתאמץ לעזור לעצמם. מבחינתם - רוצח יהודים שיושב בכלא, צריך לרשת את הרוצח שהם המליכו. מבחינתם- ביקור קצר של אריק שרון בהר הבית הוא הכרזת מלחמה, בעוד שהתנחלות קבע של גדול רוצחי היהודים ב- 60 השנים האחרונות במקום המקודש ביותר לעם היהודי - היא הכרזת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואפרים חותר להרס ישראל-למה????
Ehad Haam-Zioni,
שלום=עוצמה,
11/11/04 15:24
|
כי יש לו אידיאה פיקס של *טרנספר הומני?????*לערביי ישראל-ולא אכפת לא שישראל שתנקוט במדיניות רשעה זאת תיכחד.
כן: אני יודע שברגותי ניהל מאבק אלים וטרוריסטי בישראל-ולכן הוא פופולרי בקרב הפלשתינאים-ממש כמו אצ*ל נגד הערבים והבריטים-אך ברגותי הרבה יותר מציאותי וגמיש להסדר מדיני מאשר היה בגין לקראת קום המדינה.
כן-עליית שרון על הר הבית היה הגפרור שהצית את חבית השריפה של התיסכול העממי הפלשתינאי-שהייתה מתפוצצת כנראה בכל מקרה-ואין לכך על קשר לקדושת הר הבית ליהודים-אך אני משוכנע שבהסדר השלום שיבוא יהיו המסגדים חלק מהמדינה הפלשתינאית-וראוי לישראל לעשות גסטה לעם הפלשתינאי בקבורת ערפת שם.
ערפת הוא המנהיג הלאומי של הפלשתינאים המוכים, הפזורים וחסרי המולדת-ואין גם ספק שמנהיגותו צמחה מתוך אלימות יזומה איומה נגד ישראל-והוא לא הזיל על כך דמעה.
אך מורשתו של ערפת היא הובלה של עמו לעצמאות לאומית-וכבר עם תום מלחמת יום כיפור הוא הבין שעצמאות לאומית זאת אפשרית רק תוך הכרה במדינת ישראל-שאותה אין לעולם הערבי יכולת להשמיד.
מורשתו המדינית של ערפת היא עמידה עיקשת על עקרונות המינימום האפשריים לדעתו למדינה הפלשתינאית שתחיה לצד ישראל בשלום: קוי 67 ומזרח ירושלים הערבית בירתם-כולל המסגדים בהר הבית-ולמען זאת לוותר על זכות השיבה הבלתי מותנית של הפליטים לישראל.
הפשרה היא של ערפת היא אך ורק המסגרת עקרונות המינימום האלו-וכאן גמישותו החיובית ויכולתו לפשר עקרונות עם מציאות. מורשתו המדינית של ערפת היא מפת הבנות זנווה-שערפת וברגותי היו המניעים הפלשתינאים שלה מאחרי הקלעים: היכולת להתפשר על תיקונים הדדיים זהים לקוי 67 שישאירו בידי ישראל את שכונות ירושלים המזרחית היהודיות, את הרובע היהודי והכתל, את ניהול מגדל דוד-ו 50-60 אחוז מהמתנחלים בגושי התנחלויות קרובים: גוש עציון, מעלה אדומים, גבעת זאב, גוש מודיעין עילית, גוש אלפי מנשה-ואני מאמין שבמשא ומתן סופי גם אריאל-תמורת שטח חילופי זהה מישראל-ותמורת זאת ויתור על זכות השיבה הבלתי מותנית של הפליטים לישראל.
ופתרון של שלום הוגן זה טוב לישראל ולפלשתינאים!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד העם
אפרים,
11/11/04 16:27
|
1. המורשת של ערפאת נלמדת בבתי הספר עפ''י תוכנית לימודים של משרד החינוך של הרשות הפלסטינית, ואבו מאזן או מרואן ברגותי לא יָעֵזוּ לשנות תוכנית זו. 2. ד''ר ננסן לא הוביל להרס טורקיה או יוון. מי שהוביל להרס ישראל הם אלה שהתפתו להכניס לתוכה את הסוס הפלסטיני, בדיוק כמו מנהיגי טרויה שהתפתו להכניס לעירם את הסוס היווני שהביא להרס עִירָם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסקנה מוזרה
אליוי,
10/11/04 09:13
|
ברגותי יושב בכלא להרבה שנים! ברגותי אינו מנדלה וישראל אינה דרום אפריקה ! שמעתי את האח של ברגותי והוא נשבע שהערבים לא יותרו לעולם על זכות השיבה ושאר הזכויות הקדושות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבסוף כולנו נתפשר עם המציאות
פרחיה,
11/11/04 11:54
|
אנו ממחזרים את הויכוח כל רגע מחדש. אני לא אוותר לעולם על ארץ ישראל מהפרת ועד היאור ואם אשכחנה תשכח ימיני, והם לא יוותרו על חלום השיבה ליפו וחיפה. במציאות הפרגמטית והלא מסעירה בסוף נאלץ לשבת אתם למשא ומתן, נחתום על הסכם פשרה טריטוריאלית ונכבד אותו. והחלומות ימלאו את לילותינו. שם מקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא אבו מאזן ולא אבו עלא
יודע,
10/11/04 05:37
|
אני מתפלא עליך, רוטשילד. מי שיתפוס את השלטון אלה ה''צעירים'' שלא ידעות את טוניס: ג'יבריל, רג'וב ודחלאן. האבו אים שהזכרת הם סרח עודף של ערפאת, הם ירח שהאירו מאורו של יאסר הנבל. אין להם אור משל עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|