 |
58.
סירוב לבצע פשע כזה הוא הכרח
ש,
08/11/04 12:58
|
מי ששולח חיילים לעשות טרנספר לקורבנות הטרור במקום לטרוריסטים, עליו לעמוד לדין על פשעיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חובה לסרב לביצוע פשע! חד וחלק!
על מה בכלל,
הויכוח?,
08/11/04 09:32
|
השיר שנזדמזם לו בראשי, עם קריאת ה''הבהרה'' של חמשת חברי הקבוץ הדתי (''גם אנחנו אנשי ימין'', הצופה כ''א בחשון), הוא – יושב על הגדר, רגל פה רגל שם, יושב על הגדר, בסדר עם כולם, שולח חיוכים לכל הכיוונים, ותמיד, תמיד, תמיד, נשאר בעניינים .
החמישה ''מכבדים את הכנסת, אבל חולקים על החלטתה לגרש את היהודים מנחלתם בגוש קטיף..''. זה מזכיר את הסיסמא האווילית – אוהבים אותך שרון, מצביעים נגד – כאילו האיש ודרכו נפרדים. ואם אכן כן, הגוף הוא כלי ריק, סתם רובוט, מה בדיוק יש לאהוב בו? ואם האדם הוא הנפש, הרי התנגדות לדרכו של האיש, היא התנגדות לאיש ולכל מה שהוא מייצג. האם שאלו החברים היקרים את עצמם מדוע הם ''חולקים'' על ההחלטה לגרש את היהודים מנחלתם? האם אין זה משום שבנפשנו הדבר? ואם כן, כיצד יכולים הם לבקש מרבני הציונות הדתית להוריד את ''נושא'' ה''סרבנות'' מסדר היום הציבורי? לקריאה הזו של הרבנים אנו מצפים כבר מאז תחילת ימי ''גוררים ובוכים'', גוררים בפקודת מקדשי כל התותחים במלחמה בכל הקדוש והיקר לעם היהודי. צפינו לקריאת הרבנים במשך כל אותן שנים, בהן נשפך דמנו כמים, כשממשלות ישראל עומדות מנגד, באיפוק ראוי לציון לזדון ולערלות לב. מדוע הוסיפו החברים להצהרתם את ההבהרה ''... בגוש קטיף''? למאי נפקא מינא, מאיזה חלק בנחלתם מגורשים היהודים? האם אין כאן פזילה קשה שמאלה, שהיא נטיה גנטית ''ימנית'', שהביאתנו עד הלום, לחיזוק תעמולת מהרסינו ומחריבינו מבית החולקים על החמישה הקובעים ש''אין שטחים כבושים..'' בסעיף א' בהצהרתם? ! התנהלותה של ישראל, מאז ההסכם הראשון שנעשה אי פעם עם גורם ערבי כלשהו, ועד היום, עשתה אותנו לעג וקלס בגויים, והיא חילול ה' נורא ואיום, כפי שמוכיחים דבריהם של שני גויים ישרים - פרופסור גוסטב הנדריקסון, מתייחס ל''גאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית, ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''. עוד הוא אומר: ''את נשמת האומה העברית כבר מכרתם לשטן, עכשו אתם עסוקים בביתורו של הגוף, או נכון יותר, של מה שעוד נותר ממנו''. הגוי מטיל ספק בנאמנותם לעמם של ראש הממשלה ושר החוץ שלה, הניצבים על במה אחת, לקבל את פרס השלום, עם ''רב טבחים שפל, שהגיח מביב השופכין האנושי, מי שתכלית קיומו היא להכרית את עם ישראל מארצו'' (נתיב מאי 1995). וגוי אחר, ין וילן ון דר-הובן, דובר השגרירות הנוצרית בישראל, חותם מאמר, תחת הכותרת - ''אש''ף, כמה ציוני דרך למי ששכח'' במלים הבאות: ''והיה אם יגיע היום המר והנמהר וישראל תשב לשלחן הדיונים עם אש''ף, יקיץ הקץ לייחודה המוסרי של אומה זו. ויתרה מכך, תהיה זו בגידה שאין לה כפרה בזכר ששת מליוני הקורבנות שנרצחו בידי הנאצים, שאש''ף הוא יורשם וממשיכם הנאמן'' (נתיב אדר תשנ''ג). על כן, הסירוב לבצע את הפשע נגד העם היהודי ונגד האנושות חייב להיות המוני ולא על בסיס אישי. רק סירוב של המוני בית ישראל להמשיך בדרך התעתועים והעוול, שמכתיבים לנו ''פעילי שלום'', יהיה בו קידוש ה', שאולי יכפר על החטא הנורא של חילול ה' מתמשך זה עשרות בשנים ובוודאי ינמיך את מפלס האנטישמיות בעולם, שהבוז הוא מרכיב דומיננטי בה. רק התנהגות גאה תשיב לנו את כבודנו ואת מעמדנו, כמעצמה אזורית, כפי שהיה בימי הנצחון במלחמת ששת הימים. חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ABSOLUTLY RIGHT
ל"ת
HOMELESS USA,
08/11/04 11:59
|
|
 |
56.
ההתנתקות - התאבדות עולמית
אביעד,
08/11/04 08:36
|
|
 |
55.
סתם קטע ממאמר של רעיה אפשטיין
תופעת המוסר,
והמלשין היהו,
08/11/04 08:09
|
בולגקוב יצר הקבלה די מחרידה בין ''הלאומנות הגזענית הבהמית'' של הנאצים-האנטישמיים, לבין האכזריות האנטי-דתית של הקומיסרים היהודים במהפכה הרוסית ושל ה'יבסקציה'. הוא הסביר את הקנאות והמיליטנטיות של חוגים יהודים הללו בכך שמן תודעת המהפכנים היהודים נמחקה, תחת השפעת הסוציאליזם וההומניזם הרדיקלי, אמונת אבותיהם. אך היות וכל אדם יהודי הוא בעל נפש דתית במהותו, טען בולגקוב, הרי גם הפעילות האכזרית של המהפכנים היהודים היא ביטוי דתיותם. אלא שבמקרה הזה מדובר בדתיות מהופכת, הנגדית ביחס לדת היהודית המקורית. במקרה הזה היא מתבטאת במלחמתם האכזרית של הדתיים המהופכים האלה נגד כל דת בכלל, ונגד יהדות ואלה-ים עצמו במיוחד בולגקוב מרחיק לכת ומדבר על החטא הנורא של המהפכנים היהודים נגד העם הרוסי – החטא שהיה משותף למהפכנים היהודים והמהפכנים הרוסים גם יחד. הוא התבטא במיוחד בחילול מכוון ומפלצתי של קודשי הדת הנוצרית, בגסות אנטי-דתית שיטתית, שמטרתה להשפיל את המאמינים ו''להתיישב במקדש במקום האלה-ים'', בכפייה האנטי-דתית, שבה נתגלתה קנאות דתית בעלת עוצמה שלא הייתה ידועה עד כה בהיסטוריה''. אולם החטא הנורא, מוסיף ומדגיש בולגקוב, הוא שהמהפכנים היהודים חטאו נגד עצמם כבני העם היהודי, ''נגד ישראל הקדושה, העם שנבחר על-ידי האלה-ים''. כל זה קורה לעם היהודי, על-פי טיעוניו של בולגקוב, מכיוון ש''בעמקים המיסטיים של עם ישראל אין מקום לאדישות הדתית ולריקנות הרוחנית, על-כן לעולם מתרחש המאבק בנפשו...''. המסקנה מכך היא שהדתיות ההפוכה, והאיומה בביטויה בבולשביזם הרוסי, אינה מראה כלל ועיקר את פניה הרוחניות האמיתיות של עם ישראל. זוהי מסכה מתועבת שמכסה את הפנים הקדושות האמיתיות שלו, זה מצב של המשבר הרוחני הקשה בתוך ישראל. זהו סוג של ''פוגרום יהודי'' שעשו קומיסרים יהודים בראש ובראשונה נגד עמם, נגד עם ישראל כעם סגולה, זוהי ''פגיעה נוראה שהם פגעו ביהדות, פגיעה שלא הייתה כמוה בהיסטוריה'', זוהי ''ההתאבדות ההיסטורית של היהדות, אלא שהיא מיוחסת רק לאותו חלק של עם ישראל אשר בגד בייעודו. אך אפילו בחלק זה, לעולם נשמרת השארית הקדושה, הנצחית-אלמותית, זו שבזכותה כל עם ישראל ייגאל''.
בהיותו כומר נוצרי, ברור לגמרי כי בולגקוב התכוון לישועת היהודים על פי פירוש של דת שלו אנו נתייחס לאמונתו הנוצרית בכבוד, אך לא נשכח שיש לנו פירוש משלנו באשר לגאולתנו בציון. לא הציונות בפירושה הנוצרי של הרוחניות ללא חומר, ואף לא הציונות על-פי הפירוש של הנורמליזציה – כחומריות ללא רוח ובריחה מעצמנו כעם סגולה הנבחר על-ידי האל-ים. לא שמאלנות רדיקלית החוזרת למלחמה של יהודים נגד יהדותם בצורה עוד יותר אכזרית ונבזית מאשר המלחמה הישנה של היהודים הבולשביקים. לא ניסיונה של זו לכפות על העם היהודי היושב בציון את דתה המהופכת ולא שיתוף פעולה בינה לבין הנאציונאל-איסלמיזם במטרה להחליף את עם התורה בעם מלאכותי זה או אחר. רק נאמנות לאמת, להבחנה המוסרית הברורה, הַשַבַת המשמעות האבודה למילים, הדלקת הנר שיאיר הכל ויגרש את החושך. רק חזרה לעצמנו. ליהדות. לארץ-ישראל. לציונות הממשית המגלמת את מילת קודש - ציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
08/11/04 14:30
|
|
 |
54.
מופז - הבעיה זה פשעי המלחמה
האג,
08/11/04 07:25
|
אתה, ושרון, ובוגי, וחלוץ - תהיו בראש רשימה ארוכה של פושעי מלחמה שיעדו לדין בפני טריבונל בינלאומי.
גם פינקלשטיין יהיה אתכם,
ואולי גם סגל בית המשפט העליון שהכשיר את פשעיכם.
בינתיים תפסיק להתלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ומה עם חוק טל?
נעמה,
רעות,
08/11/04 06:33
|
מדוע לא כולם מתגייסים? מדוע הסרבנות היא התאבדות לאומית לפני ההתנתקות ולפני זה טופלה יותר בעיתונות כניצוץ של גאווה מוסרית שיגדל ויהפוך ללהבה. הנה הלהבה: לגיטימי הוא שבממשלה המבטיחה דברים ואינה מקיימת (מצע בחירות, משאל מתפקדים), חיילים יסרבו לפנות אנשים מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תכנית העקירה - גרועה מסרבנות !
אברהם,
הרי יהודה,
08/11/04 05:29
|
מי שמתנגד לסרבנות - ובצדק, חייב להזדעק נגד תכנית העקירה ! חייב, כי בידינו הדבר ! היה שותף להצלת ישראל - התנגד עכשיו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אזרחות וזכות הצבעה
דורון,
08/11/04 05:10
|
כמו במדינות העבר - זכויות מחוברת לחובות. אזרחות אינה שטר עובר אך זכויות אחרות כמו זכות הצבעה, לימוד על תיכוני מסובסד וכד' - יש להתנות בשירות בצבא ותשלום מיסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הסרבנים גדולי האומה!
נועמי,
פורטוגל,
08/11/04 04:41
|
כל הכבוד להם, מוצאים אומץ לעמוד מול חברה לוחמנית מיליטרסטית-כובשת, שמבינה רק כוח.
באים רבים (המדינה מסתירה את הכמות) ועומדים על דעתם, לא לתת יד לרצח אזרחים בפלשתין, לא להיות עם כובש, לא להיות חלק מצבא שעסוק בפשעי מלחמה- רצח ילדים וזקנים - בזיזת רכוש ואונס נשים.
כל הכבוד כן ירבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ראויה, לתשומת-הלב! -המשיכי!
צלף קוצני,
לנועמי היקרה,
08/11/04 15:45
|
לא מסכים אף לא עם מלה אחת בודדת (גם חולק מכל וכול בקשר לעובדות - הייתי מציע לך למתן אם את רוצה לשכנע), אבל מעריך את אומץ-לבך להביע אותן. האם הכעס והמרירות הרבה (שחבויים בדברייך), הם ההסבר מדוע את יושבת לא בארץ אלא בפורטוגל (בהנחה ותקווה שהתגובה אותנטית)? אני לחלוטין לא בדעתך - אבל חולק על אלה שתוקפים אותך. לדעתי, בכל-זאת משתקפת בדברייך הרבה אהבה - בצד הכאב, שלא ניתן שלא לחוש - לעם הזה, לארץ הזאת. אל תתני שירתיעו אותך - המשיכי, נועמי, בתגובותייך. בברכה, צלף קוצני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל שנה אני יוצא לצייד במילואים
מחסל ונהנה,
08/11/04 09:56
|
חכי לי במחסומים נעמי, יותר טוב תבואי עם ''שובי'' או האהובים עלי ''האנרכסיטים נגד הגדר'' או משהו כזה, חבורת ילדים זבי חוטם שלא מבינים שעם מוסלמים (כמוך) אין הרבה מה לעשות. זה לא אשמתי! אני אשם שהמוסלמים הם כאלה חיות שמתאימות לתקופת האבן?
הפיגוע האחרון בתל אביב היה של ''ילד'' פלשתינאי נבלה בן 16
אז אל תבוא אלי בטענות יא ''נעמי'' אם אני שם בין כוונות ילדים שמתקרבים אלי למחסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מותר ורצוי לסרב
האחד,
08/11/04 04:35
|
אולי נמאס לאזרחים מין השורה במופזים, ברקים, ביביים ופרסים שמוצנחים עליהם? אולי נמאס לעם הזה ממנהיגים כושלים? אולי נמאס כבר מאי היכולת להרים ראש ולהתבוננן סביב ולראות אנשים מפוחדים, ללא עבודה, ללא עתיד... חייבים לסרב ל''מנהיגים'' שאינם מנהיגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס ממך
ל"ת
מחסל ונהנה,
08/11/04 09:56
|
|
 |
48.
התאבדות לאומית?
דוד,
08/11/04 04:09
|
הסבר נא לנו מר מופז - כל אלה בתקופתך -
הפקרת פצועים ולסמוך על אויבנו שיפנו את הפצועים - ראה מקרה מדחת יוסף מהי ?
חטיפת חיילנו - ללא תגובה
חיזבאללה שפוגעים באזרחים בגליל המערבי ללא תגובה ?
קטיושה שנורית לתחומי ישראל ללא תגובה ?
הפקרת אנשי צד''ל לגורלם ?
טרנספר ליהודים בלבד והכנעות לטרור ?
מר מופז - אבדן הגאווה הלאומית ויעדים לאומיים להנין ולא להריסה הם ההתאבדות הלאומית .
אלה ה טעונים תיקון ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הרוב היהודי מובטח?!?!?!
Avi Ecuador,
08/11/04 03:29
|
בקו הירוק? מי חותם? ערפאת, חיזבלה? לא חותמים מנהיגי ישראל, בילין מופז שרון פרס... הערבים מכפילים את עצמם כל 15 שנים, עובדות עד היום. היום הם קצת יותר מ1.3 מיליון, בעוד 15 שנים 2.6 מיליון, בעוד 30 שנה 5.2 מיליון. על מה מדברים איתנו? על עזה בקו הירוק ועל עוד ניתוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ITABDDOUT LE OMMIT
HOMELESS,
USA,
08/11/04 03:24
|
WHAT IS ITABDOUT LE OMMIT IS YOU GIVING TZHAL ORDERS TO KILL BAMAZZID SUCH AS BOMBING PALESTINIANS APARTMENT BUILDING HA SARVANOUT IS A DIRECT PROTESRT TO SUCH AN INHUMAN ORDERS STOP HIDING BEHIND THE TROU REASONS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I WILL ALWAYS BE THERE...
TERMINATOR,
08/11/04 09:57
|
|
 |
45.
ויתורים כואבים= ויתור לטרור
A.NY,
08/11/04 03:07
|
מאז ימי אוסלו העליזים(כשרבין התחבק עם יאסר, ופרס התנשק עם סוהא..) בהם נולד הביטויי הנ''ל (לייט סופסיטיקיטעם טאץ' של רגש) אנחנו רק מוותרים ובעקבות זה בעיקר מתים.(חלק סתם ניפצעים קשה ומאבדים יד או רגל... אוליי עין..)
מה עם קצת אמת וביטחון ? כבוד שר הביטחון?? או שמה .- שר הוויתורים?? אוללי במקום כל הרעיונות היצירתיים שלכם, תתחילו (ובעיקר אתה מר מופז) להיסתכל למציאות בעיניים ותודו באמת המרה שבסוף היום יהיו פהבארץ או אנחנו-הודים או הם -ערבים-(לא פלסתינאים!). וכדאי מאוד שזה יהיה אנחנו !!!! עם כמה שפחות ''קורבנות שלום'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חושבים שעשו אותנו באצבע?
רציונלי 777,
08/11/04 02:39
|
ציטוט חלקי של שתי נאומים: ''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
''ואני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להשמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את יש גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קצת מבולבל.
גילי,
08/11/04 09:07
|
מה, רציונלי 777 ואבי אקוודור אחד הם? האם זו תופעה של פיצול אישיות או רק של פיצול הטיפשות? או אולי זה מה שקורה בהרי ויערות דרום אמריקה שדעתו של אדם מטשטשת עליו כליל? ועוד מתכתב ועונה אחד לשני. נפלא מבינתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתבלבלי מותק שלי
Avi Ecuador,
08/11/04 16:42
|
|
 |
לידיעתך אבי
גילי,
08/11/04 17:17
|
|
 |
43.
חושבים שעשו אותנו באצבע?
Avi Ecuador,
08/11/04 02:36
|
ציטוט חלקי של שתי נאומים: ''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
''ואני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חוסר החלטיות מדינית התאבדות
דוד,
י-ם,
08/11/04 02:27
|
לאומית ! אל תמכור לנו שוב את הססמאות הישנות של אחוות הלוחמים, נמאסת, תפסיק לבכות כבר. חוסר ההחלטיות שלך היא ההתאבדות הלאומית שלנו, יותר מכמה עשרות, אולי מאות סרבנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תחשוב שהם יכולים להגיד ההפך
מלי,
מרכז,
08/11/04 02:16
|
הם יכולים להגיד ההפך, הם חושבים שהם נלחמים למען כל הציבור, שחש כי הצבא הוא ''כובש'', שזוהי חובתם בתור אזרחים ובעלי זכויות במדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
איפה היית עם סרבנות השמאל ב-50
השנה האחרונות?,
08/11/04 02:10
|
עכשיו התעוררת כי גם מתנגדי השמאל ''יודעים'' לסרב? מאוחר מדי. אתה תאכל אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הנדון: התגובות למגיב המזנב –
צלף קוצני,
08/11/04 01:44
|
כבר שיגרתי (- עתה) תגובה אחת לאותו אדם, שרוצה להחדיר (בשיטת המלים הגסות וההתלהמות) את שיטת Nfc לאתרכם. הוא נגרר אחריי (תוך ביטויי שנאה), מאז שהודעתי על הפסקת תגובותיי שם ובהתאמה – על מעבר לאתרכם. אודה, אם תתפרסם תגובתי האחרונה, והקודמת-לה שעדיין משתהה מלהופיע: או שתהיה אפשרות להגיב לתגובותיו הפוגעות, כפי שאכן אישרתם עד כה, או שיופסק כליל פרסום פניותיו ולא יינתן להן עוד פתח; הבחירה בידכם. בתודה מראש – 'צלף קוצני'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
THE PURPOSE OF THE IDF
ALON,
08/11/04 01:39
|
THE IDF WAS CREATED AS THE ARMY OF THE PEOPLE WITH A MISSION TO PROTECT AND DEFEND ISRAEL AND JEWS ALIKE. STOP TRYING TO USE THE IDF FOR POLITICAL PURPOSES AND FOR THE UNETHICAL REMOVAL OF JEWS FROM THEIR HOMES. MOFAZ CAN GO AND SCREW HIMSELF. MANY OF US WILL NOT SHOW UP.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
KEEP THE ARMY OUT OF IT
ALON,
08/11/04 01:37
|
KEEP THE ARMY OUT OF THIS STUATION. SOLDIERS JOIN COMBAT UNITS TO DEFEND ISRAEL, NOT TO ETHNICALLY CLEANSE CERTAIN AREAS OF ISRAEL FROM JEWS. KEEP YOUR POLITICAL SHARADE FOR YOURSELF AND THE POLICE. UNETHICAL AND ILLEGAL ORDERS MUST BE IGNORED, ACCORDING TO THE GENEVA CONVEENTION. STOP USING ISRAELI SOLDIERS TO DESTROY ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בוקר טוב
מרק,
נתניה,
08/11/04 01:28
|
ישנת טוב מר מופז? כי אני לא זוכר שהיית כל כך נחרץ לגילויי הסרבנות בעבר כמו של הטייסים למשל. ומר מזוז אפילו מצא סימפטיה כלפיהם. אתם שם בשלטון אשמים בהתפשטות הסרטן הזה , כאשר לא פעלתם ביד חזקה נגד הסרבנים. עכשיו זה קצת מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מסכים איתו במאת-האחוזים!
צלף קוצני,
08/11/04 01:24
|
חותם על כל מלה של שר-הביטחון. נקודה. ולתקן שיבוש קשה-שירוש (שאמצעי-התקשורת אשמים בו): הנכון, סָרְבָנוּת – ולא סָרְבָּנוּת. כשם שסָרְבָן – ולא סָרְבָּן. דַבֵּר פשוט, אבל דבר נכון! כך, כל ההטיות. בשביל מה לחשוב 'חל'בָּן'? ו-ב': מדוע אני, צריך לתקן – לא יזיק, שגם מגישי טלוויזיה (ורדיו) יעשו קצת מאמץ ויעיינו במילון. נ.ב. 'נוצות-טווס' ('שונא', 'נרקיס' – המלים שבהן משתמש) סורק את תגובותיי ורשימותיי באתרכם באופן סיסטמתי (נכון-יותר אובססיבי) מדי יום ביומו, והוא מגיב לאלה המוצלחות שמעלות את חמתו (באמצעות מלים גסות). תגובה זו – בשל היותה 'למדנית' – 'מזמינה' את תגובתו. אז הפעם אני מקדים ואומר לאכוּל-השנאה הפתולוגית: תגיב – ב-Nfc. שם, מקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שאול מופז ראוי לטיפול משפטי
משה,
באר שבע,
08/11/04 01:09
|
שיתוף פעולה עם האוייב ומסירת שטחי ישראל לגורמים עויינים ראוי לטיפול משפטי. אין לך סמכות פוליטיקאי עלוב למסור שטחי מדינה ובכפיה אתה תתן את הדין על כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מדחת יוסוף הי''ד
אנטוני הופקינס,
08/11/04 00:47
|
אתה חלק מאותם אנשים במערכת שנתנו למדחת יוסוף לגסוס למוות 4 שעות ,לעולם אל תטיף מוסר לאדם בעולם, אתה אדם מאוס ,מקומך במקום אחר,לא שר בטחון של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק - מופז למישפט על
A.NY,
08/11/04 13:34
|
|
 |
32.
צלש לסרבנים.
יניב,
08/11/04 00:46
|
חמישים שנה של מילחמות, אולי תחשוב על פיתרון אחר, לא רוצים לשלוט, לא רוצים למות, רוצים לחיות אולי אתם בשילטון לא מבנים אנחנו רוצים לחיות, ורוצים חיים טובים,אז במקום לפזר איומים תחפש פיתרון,אחרת לא ישארו לך חילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אכן אכן.. הוא שפוי לגמרי!
שמעון,
08/11/04 00:44
|
|
 |
30.
הסרבנות-תשובה הולמת לשרון
סרבנוביץ',
08/11/04 00:38
|
שרון שנבחר על מצע מדיני השולל התנתקות ופינוי ישובים, מנצל את כוחו כראש ממשלה ומצפצף על המצע עליו נבחר. לפיכך, אם ראש הממשלה מצפצף על בוחריו ועל המצע עליו הם בחרו בו, אין שום סיבה שבוחרים אלו לא יצפצפו עליו בחזרה בדרך של סרבנות. נ.ב. שרון גם התחייב לכבד את המשאל בליכוד, וגם על התחיבות זו הוא מצפצף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הסרבנות לכיבוש מצילה מאבדון
רמי,
מרכז,
08/11/04 00:36
|
כיבוש מתמשך הוא סכנה לדמוקרטיה אלף מונים יותר מהסרבנות לשרת בצבא-כיבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חובות ? זכויות?
המגן,
08/11/04 00:29
|
צבא ההגנה לישראל זהו שמו של צבאנו ומי שמבקש להפוך אותו למשהו אחר ,עוקר, מפנה, .שידע שלחמוס את הצבא לתפקידים פוליטיים אחרים, מוציא את הצבא מהקונסנזוס . שמרתי ולחמתי למען קיבוצים ובעלי מחלוקת איתי אך זאת במסגרת תפקידו של צה''ל להגן! על אזרחי ישראל. ביום שבו ישונה שמו של הצבא ולא יהיה עוד צבא ההגנה אלא צבא השיסוי הגרוש והטרנספר לו יהיה בו מקום לי ולשכמותי ? ומענין אם כל אלו שאינם עושים מילואים יבואו למלא את מקומי מכן ולהבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ומה עם כל העלוקות ?
אילן,
חדרה,
08/11/04 00:10
|
ומה עם כל העלוקות הדתיות אדון מופז ? זו לא התאבדות לאומית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רמאים נמאסתם
משה,
בת ים,
08/11/04 00:05
|
חובה להוקיע את מי שהוליך שולל את קהל בוחריו. מדוע זה לגיטימי להבחר על בסיס מצע מסוים ולפעול בניגוד מוחלט למה שהובטח. מדוע זה לגיטימי להבטיח קבל עם ועדה קבלת מפקד מסוים, אך לדחות אותו כשהדבר אינו מתיישב עם רצון השליט. על איזה דיקטטורה אתם מדברים. אם מר יוסי ביילין היה נבחר ומבצע את מדיניותו הייתי מקבל זאת באהבה. אך כאשר מוליכים אותי שולל, ומנצלים לרעה את בחירתי מותר לי להרגיש מרומה.
בושה וחרפה לדבר על סרבנות להחלטה שנוצרה במרמה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לשלול את אזרחותו של מופז
Yossi V,
08/11/04 00:01
|
השולח חיילים צעירים אל מותם כדי להצדיק את תפקידו.
מופז כחבר בארגון החונטה הצבאית הישראלית הוא הוא הסרבן - המסרב להפסיק ולטבוח באזרחי ישראל והגדה המערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רמאים נמאסתם
משה,
בת ים,
08/11/04 00:01
|
חובה להוקיע את מי שהוליך שולל את קהל בוחריו. מדוע זה לגיתימי להבחר על בסיס מצע מסויים ולפעול בניגוד מוחלט למה שהובטח. מדוע זה לגיתימי להבטיח קבל עם ועדה קבלת מפקד מסויים, אך לדחות אותו כשהדבר אינו מתיישב עם רצון השליט. על איזה דיקטטורה אתם מדברים. אם מר יוסי בילין היה נבחר ומבצע את מדיניותו הייתי מקבל זאת באהבה. אך כאשר מוליכים אותי שולל, ומנצלים לרעה את בחירתי מותר לי להרגיש מרומה.
בושה וחרפה לדבר על סרבנות להחלטה שנוצרה במרמה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לשלול מהסרבנים זכויות אזרחיות
איתי,
רמה''ש,
08/11/04 00:00
|
1. על המדינה להפסיק לממן שכ''ל באוניברסיטאות לסרבנים ולדרוש מהם שכ''ל מלא. 2. לנתק אותם מביטוח לאומי. 3. לא לשלם לסרבנים דמי הבטלה. מי שמסרב לקחת חלק בחובות אזרחיות שיהיה מוסרי והגון ויוותר על כל הזכויות שהמדינה מעניקה. גם לסרב לציית להוראות שלטון שניבחר כחוק וגם לחיות על חשבונו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שכולם ישרתו ועד אז כולנו נסרב
מוטי,
08/11/04 00:00
|
כולנו צריכים לסרב לשרת בצה''ל עד שלא יתחילו לגייס ת'חרדים, ת'שמאלנים, ת/ערבים ואת כל שאר הבני זונות שאיכשהו הצליחו להתחחמק מלעשות 3 שנים, וגם כל שאר המניאקים שלא עושים מילואים.
ועד אז אנחנו צריכים לסרב לשרת כמו פריאירים. צבא העם אעלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מרי לא אלים - זכות אזרחית
דני,
07/11/04 23:57
|
כבוד השר מקשקש. מותר לסרב ולשלם את המחיר על כך - גם מימין וגם משמאל. אין למדינה זכות לכפות על אזרח לעשות דברים שהם בניגוד למצפונו. ומי שאומר אחרת - מעמיד את המדינה מעל אלה שאותם היא אמורה לשרת - האזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הסרבנות כאקט דמוקרטי לגיטימי
סרבן,
ב''ש,
07/11/04 23:54
|
איך זה שבכול מדינות העולם רואים את תופעת הסרבנות כאקט לגיטימי ודמוקרטי ורק בארצנו זהו פשע? חישבו על חסידי אומות העולם שבעצם היו הסרבנים תחת הממשל במלחמת העולם השניה והחביאו יהודים בניגוד לחוק... גם אותם הקיעו אז... כעת, ממשלו של מופז, עובר בגסות על כל הערכים המוסריים עליהם נתחנכנו, דורס את ערכי הדמוקרטיה המהותיים ביותר ואף את הקוד האתי של הצבא עצמו. איזו חברה תישאר לנו בסוף מכל זה? אני מוכן לשלם מחיר אישי אך מבטיח לכם כי לשטחים לא אכנס יותר ככובש!! (הייתי שם כלוחם! מה שהולך שם זה בושה!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
not evry body like to kill
nosterdamus,
07/11/04 23:46
|
|
 |
18.
שר הבטחון אמור לחוקק ולאכוף
Surfers Logic,
07/11/04 23:45
|
אין שום ספק כי בחלק ממקרי הסרבנות היה ניתן לטפל ולמצות את הדין על פי החוקים הקיימים, הכלים המצויים בידי צ.ה.ל. לאכיפת חוק שרות ביטחון לא נוצלו משיקולים זרים. המערכת מעדיפה לחסוך לעצמה כאב ראש, מעדיפה לוותר על שרותם של חיילים פרובלמטיים, כי זה יותר קל, נוח ויסביר לנו שגם יותר זול. המביאים נימוקים אלה נותנים יד לשבירת עיקרון שביון הזכויות כפועל יוצא ומותנה בשוויון חובת השרות, וויתור זה מקעקע את המשמעות הערכית של צבא העם וכל העם צבא, בעיקר בהיבט של לכידות לאומית. העובדה שאביב גפן צובר רייטינג מהתנגחות מתוקשרת ופרסום מידע שקרי על השתמטותו משרות צבאי, מצביע על חוסר הנחישות של המערכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אזרחות של פעילים לטובת האויב
ז'יד,
07/11/04 23:44
|
התופעה של סרבנות השמאלנים לשרת ביש''ע אינה הגרועי ביותר. יש שמאלנים התוקפים חיילים ושוטרים בשיתוף עם האויב. בהפרעה לבנית הגדר. יש לתת להם אזרחות של בית סוהר ולשלול אזרחות ישראלית. האם דן, מס' 1, מתכוון אליהם, או שמתכוון לאחרים והוא לוקה ברמת חשיבה שמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ביטול חוק גיוס חובה
אזרחית,
07/11/04 23:43
|
ביטול חוק גיוס חובה יכול לצמצם במידה רבה את מספרם של אלה שמסבות שונות תפקיד של חייל אינו מתאים להם. ביטול חוק גיוס החובה יביא את ישראל למצות עד תום דרכים אחרות מלבד שימוש בכח, כדי ליישב את הסכסוך בינה לבין הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סרבנות השמאל היא הדרך הנכונה
שלומית,
07/11/04 23:34
|
סרבו לשרת בשטחים. קחו אחריות על המעשים שלכם. אל תפשעו בשם ממשלה כזו או אחרת. הכריחו את הממשלה להתמודד עם תוצאות 30+ שנות כיבוש. הכריחו אותם לצאת מהשטחים והיו אנשים מוסריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שקרן פתטי
האמת המרה,
07/11/04 23:33
|
מופז היה זה שהחליט שהסרבנות הפוליטית תחשב לסרוב פקודה ולא לעברה על חוק השיפוט הצבאי. בושה וחרפה. אדם חסר יושר ואומץ, שמטיל קלון על כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איפה היית לפני שנה
יעקב,
07/11/04 23:25
|
במכתב הטייסים?
מדוע לא שמענו מפיך על החרפה שבתופעה?
האם ייתכן שאתם מתחילים לחשוש בממשלה שאין לכם כוחות לבצע את הגירוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני חושב שיש לעודד רוח התנדבות
Avi Ecuador,
07/11/04 23:06
|
מהשמאל שהיום יוכל לעשות את עבודתו בשמחה וגילוי אריות, סליחה, אחריות. ידוע שיש לעשות ניקוי אתני ליהודים וגם יבנו את פלסטין כפרס על רצח כך שאפשר יהיה להרגיש שחס וחלילה הקורבנות הם לתורה ''קדושה'' ולהקמת עגל הזהב פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
MOFAZ = kelukak dont tell us
notShai,
nyc,
07/11/04 23:04
|
dont tell us how to act, dont tell us the PLO will become legitimate, you are trying to make yourself legitimate in politics by becoming a conservative. the only reason you are -anything- is NOT because of your softer side, so either be right wing, or join the LEFT loosers. no one wants you around as such.
such a melukak, its really making me puke.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה יקרה לישראל ללא ערפאת?
רציונלי 777,
07/11/04 22:56
|
אני מאוד מודאג. הוא כל כך הפריע לבניית פלסטין. מה יעשו ''מנהיגנו'' מחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מעניין מי דוחף להתאבדות לאומית
Avi Ecuador,
07/11/04 22:53
|
|
 |
8.
רק אם אתה סרבן ימין
אזרח ישראל,
07/11/04 22:51
|
אזי סרבנותך היא אסון. אם אתה סרבן שמאל אזי....הו.... המצפון ....הכל בשל המצפון.... וגם אולי תזכה לפרס נובל לשלום... נכון,זונשיין ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פושע המלחמה מופז !!!!!!!!!!!!!
נועמי,
פורטוגל,
07/11/04 22:46
|
אסונה של ישראל הוא שבעת הזאת היא מונהגת ע''י ממשלת כנופיה בראשות שרון, מופז ויעלון העסוקים באופן אינטנסיבי בדרדור ישראל לשפל מוסרי וקיומי שלא היה לא תקדים - עד שחוגים אינטלקטואלים בעולם כולו לא מגנים את מדיניות פשעי המלחמה של ישראל אלא כופרים כבר בעצם זכותה להתקיים. !! האיש הזה, מופז, האיש ללא תכונות, הרכיכה הפוליטית, האיש חסר חוט השידרה, האמבה המתרפסת , האיש שלא תוכל לתפוס אותו לעולם באמירת רעיון מקורי, זולת גיבוב חוזר ונשנה של אוסף סיסמאות שדופות. האיש הזה שדרכו זרועה בפשעי מלחמה נוראיים, מתיימר לתפוס את עמדת המטיף בשער וללמד את סרבני השמאל מהו מוסר ופטריוטיות . מה מופז, במקום שסרבני הכיבוש עומדים, אתה לא ראוי להיות עפר רגליהם !!! המקום היאה, יותר מכל, למר מופז וחבר מרעיו הוא ספסל הנאשמים בבית הדין בהאג לצידם של מילושביץ וכנופיתו !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איפה הכרחת?
ל"ת
אלי,
רעננה,
07/11/04 22:46
|
|
 |
5.
שר מגןחך
sailor,
07/11/04 22:42
|
לא שמענו אותך כל כך נחרץ,כשסרבני השמאל ''הרעילו'' את המדינה עם סרבנות.לא ראינו אותך נלחם על הענשת מפעירי החוק סרבנים או פוגעים בגדר ונכנסים לאיזורים סגורים לפי צו אלוף הפיקוד(בטח בידיעתך) היתה חייל גדול כואב לראותך פוליטרוציק קטן ומגוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יש לשלול סרבנות מימין ומשמאל
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
07/11/04 22:40
|
סרבנות היא עבריינות. ידע כל חייל כי שירות צבאי הוא לא פיקניק וברגע שהוא לובש מדי צה''ל הוא מחוייב לפקודות הצבא. למרות שבהגדרתו צבא הוא לא מוסד מוסרי טהור,נהפוך הוא, עדיין, צה''ל הוא הצבא עם המדיניות הכי מוסרית בעולם כולו.אני אומר זאת באחריות כמי ששירת רב שירותו במגע עם אוכלוסייה פלשתינאית ובהדרכת חיילים שנשלחו למעברים השונים באיו''ש ואזח''ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
Which refusal, left or right ?
The founder,
07/11/04 22:33
|
I humbly condemn all refusals but I consider the left one to be much more dangeraous to our nation's survival. I think that without the brave settlers we would now be fighting inside Tel Aviv. Please no rabid left responses like calling the settlers Mitnahbelim. Anybody who wants to do it is invited to write to Walla and the Voice of Falastin
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בערך שנתיים השמאל מסרב באופן
שלומי,
07/11/04 22:28
|
|
 |
1.
לשלול אזרחות מסרבנים
דן,
07/11/04 22:04
|
לא בתי כלא ולא צעדים משפטיים. אזרחות היא חברות במועדון עם חובות וזכויות ומי שלא מעונין למלא את החובות שלו יוצא מהמועדון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תשלול אזרחות לכל הדוסים
ולכל הבנות,
שמצהירות שהן,
08/11/04 05:49
|
|
 |
די להיות פראיירים
שוויק,
08/11/04 02:14
|
לא דן השולל ולא מופז גיבור ישראל לא עמרי שרון ולא אף אחד במשרד הביטחון, שוכבים חודש בשנה בבוץ בצאלים בלי מקלחת בלי נייר טואלט ובלי מים לשטוף ת'תחת, לא אף אחד משוללי האזרחות עולה למגדל שמירה שלושים יום בשנה -לנבוח כמו כלב אל הלבנה, אף אחד מאותם השולחים את שכמותי לריקבון מיותר ושנתי- לא משאיר שלושה שבועות לבד את בתי ואישתי,ללא שום הצדקה מוסרית-חיילי הסדיר משוקלד כל ערב יוצאים הביתה לבלות ולנשוך את הכרית... נשבר כבר הקצה מלהיות השעיר של כולם, מצד אחד החרדים מצד שני הגנרלים כולם משתמטים ורק אנחנו למגדל, אז חלאס מיסטר מופז תסתדר בלעדי עשר שנים יותר מידי ואתה אפילו רגע לא בילית בנעלי. שברו את הכלים ולא משחקים ולדן צריך לשלול את הזכות לנשום או סתם להקליד דברי בלע שטותיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
agree !!
ל"ת
doron,
ny,
08/11/04 00:45
|
|
 |
נמשיך באותו קו
רמי,
מרכז,
08/11/04 00:40
|
בענין שלילת אזרחות - מה בקשר לגנבים? שודדי-בנקים? מה עם חוסמי צמתים בצמיגים בוערים? מה עם עבריני-תנועה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך לגייס ערבים
Avi Ecuador,
07/11/04 23:11
|
שיעשו את הניקוי האתני ליהודים? בעצם למה אני מדבר שטויות, יש שמאלנים שיעשו זאת בשימחה. למה ערפאת והשאהידים מפריעים להם? אני לא מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיכה מוחלטת ב 1
ל"ת
אורי,
הרצליה,
07/11/04 22:53
|
|
 |
make sense
Sami,
USA,
07/11/04 22:40
|
but if you want to take the citizenship for whoever refuse to serve the country. We should do that to all relegeous kids who get ptor and all the arab kids who don't serve at all. that will be realy justice served to everybody.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה חקוה בסלע
ל"ת
איתן,
07/11/04 22:39
|
|