 |
67.
זו זכותה של המשטרה לעצור אותם
ל"ת
נחמית,
24/10/04 00:31
|
|
 |
66.
ממתי אסור למשטרה לעבוד בשבת
רבקה,
23/10/04 23:21
|
ממתי הפכו כולם לשומרי שבת, למכבדי תפילות... לאנשים הללו אסור לשהות במדינה. מדוע להגן על מפרי חוק? ולאיפה ההומניות נעלמת כשמדובר על גירוש יהודים מבתיהם הפרטיים, החוקיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
כתבה שיקרית קראו את האמת אצל
דוג,
23/10/04 22:25
|
|
 |
64.
Petiton?
Roy,
23/10/04 22:25
|
maybe we can start a petition against the immigration police? This is so horrible, it reminds me of Nazi Germany. I am ashamed! There are other ways to enfore the law.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הבעייה היא לא העובדים הזרים
אלא חברות כח,
האדם שמביאות,
23/10/04 22:06
|
אותם ! העובדים הזרים לא נכנסו לישראל שלא כחוק. הם לא זחלו על גחונם באישון לילה דרך הגבולות (כפי שעושים שלושת אלפים מקסיקנים כל יום ! בארה''ב ). הם יובאו לכאן - על ידי חברות כח אדם - ישראליות, שבעליהן גורפים לכיסם סכומי כסף יפים, על כל העיסקאות המפוקפקות האלו. מדינת ישראל מאוד רוצה אותם . הם עובדים בשכר מינימום, מה שמאפשר לנו - הנהנתנים, לחיות ברווחה גדולה יותר. לו היינו צריכים לשלם משכורות לפועלים עבריים - המשכורות היו פי שלוש לפחות (כולל ביטוח לאומי, ביטוח בריאות) . הורינו הקשישים מטופלים באהבה ובמסירות אין קץ על ידי עובדים זרים , כבישנו ובתינו נבנים בידי עובדים זרים. אנחנו אוכלים פירות וירקות שנקטפים בידי פועלים זרים... בקיצור הפועלים הזרים עושים את כל העבודות השחורות והקשות שהישראלים בוחלים בהן. העובדים הזרים הובאו לכאן, כדי להפחית את כניסתם של הפלשתינאים - שעשו את אותן עבודות - אבל היו עויינים. על כל עובד זר שנגרש, חברות כוח האדם ייבאו מיידית עוד שלושה כתחליף. אז יש לטפל בחברות כח האדם האלו, ולא בפועלים שעושים עבודות קודש, בארץ הקודש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
עובד לא חוקי= עבירה על החוק
סמי,
אשקלון,
23/10/04 21:48
|
ותפסיקו להתחסד בארה''ב ובאירופה נוהגים בצורה הרבה יותר קשוחה נגד מהגרים בלתי חוקיים -ראו את התנהגות איטליה וספרד (-מדינות נאורות , לא?!) נגד מהגרים מאפריקה. ברגע שנהיה מדינת חוק ולא פראנואידים הכל יהיה אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
''הפעילות שלנו היתה לתפארת האנו
דובר משטרת ההגי,
רה, רפי יפה,
23/10/04 21:29
|
|
 |
60.
פשעים נגד בני אנוש
בן זאב,
תל אביב,
23/10/04 21:25
|
מדינת ישראל מבצעת פשעים נגד בני אדם המוגדרים שוהים בלתי חוקיים. גם שוהה בלתי חוקי הוא בן אדם ולא מגיע לו יחס משפיל ומבזה. מה שווה כל הבכי היהודי שלנו על כל פלוץ אנטישמי אם אנחנו בני זונות כאלו? ואל תשכחו מי הוא שר הפנים העומד מאחורי כל הגרושים.קוראים לו פורז והוא מהמפלגה של גזען אחר ושמו תומי לפיד,שאם רק היו נותנים לו גם יהודים כשרים היו מגורשים מפתחי בתי הכנסת שלהם. אל תשכחו ביום הבחירות הבא לגרש את שר הפנים השוהה הלא חוקי במשכן הכנסת ישר לפח הזבל של ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרש יהודים זה כן יפה
רבקה,
מרכז,
23/10/04 23:18
|
כל יפה הנפש פקחו את העיניים - לגרש עובדים זרים שנכנסו בניגוד לחוק למדינה זה לא מוסרי, אבל לגרש יהודים מבתי כנסת ומבתיהם, לאחר שגרו בהם 25 שנה, ובעידוד המדינה, זה כן מוסרי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ועכשיו- מחנות ריכוז...השמדה???
מלאך,
23/10/04 21:17
|
|
 |
58.
גרמניה 1936
אבי,
23/10/04 21:08
|
מעניין מה היתה תגובת ישראל אם המשטרה הגרמנית היתה מבצעת מבצע בשבת לעצור יהודים בפתח בתי הכנסת כדי לבדוק להם את הניירות והויזות, ולוקחת למעצר כל מי שלא היו עליו ניירות, מפרידה אמהות מילדיהן הקטנים וכ''ו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
פרופגנדה של שונאי ישראל
מרץ,
23/10/04 20:44
|
זו לא כנסיה הכל שקר,זו אסיפה להתארגנות נגד משטרת ההגירה. ומה שנאמר שם: אם נתאחד לא יזרקו אותנו,אם נביא ילדים לא יזרקו אותנו אס נצעק אפרטהיד הם יפחדווווווווווווווו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יופי תגובות
צ'יריצ',
פח,
23/10/04 20:40
|
מעניין איך הייתם מגיבים אם ברחבי העולם היו פושטים על בתי כנסת מעלים את כולם לאוטובוסים [ או אולי רכבות...] ולוקחים אותם לתחנות המעצר כבר מזמן הישראליות איבדה כל קשר לאנושיות וזה לא הם, משטרת ההגירה זה לא איזה הם וירטואלי זה אנחנו זה אנחנו זה אנחנו וכל זמן שלא נעשה משהו להפסיק את זה זה אנחנו אשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מקומות עבודה לחד הוריות עצלות!
ל"ת
משה,
ר.ג,
23/10/04 20:30
|
|
 |
54.
כמה שאנו יפים.הידד
פרחיה,
23/10/04 19:05
|
מקרה מובהק של אטימות לרגשות הזולת. משטרת הזרים מחפשת הצלחות קלות בכל מחיר, וכדי לשפר את טבלת ההישגים שלה בגירוש עובדים זרים כל האמצעים כשרים. כנראה שהיהודים מסוגלים לכבד רק דת אחת זו של הדוסים שלנו, ולכן נגיב תמיד בזעקות גוואלד על צלבי קרס על קירות בתי כנסת בעולם, ונתעלם ממהעוול שאנו מחוללים לבני הדתות האחרות. אין גם פלא שדווקא אדם דתי בחיצוניותו כרוצח גולדשטיין בצע טבח במוסלמים שכרעו על ברכיהם בזמן התפילה. כמה שאנו יפים וטהורים. כל הכבוד, כיפאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כמה שאנו יפים. הידד
פרחיה,
23/10/04 19:04
|
מקרה מובהק של אטימות לרגשות הזולת. משטרת הזרים מחפשת הצלחות קלות בכל מחיר, וכדי לשפר את טבלת ההישגים שלה בגירוש עובדים זרים כל האמצעים כשרים. כנראה שהיהודים מסוגלים לכבד רק דת אחת זו של הדוסים שלנו, ולכן נגיב תמיד בזעקות גוואלד על צלבי קרס על קירות בתי כנסת בעולם, ונתעלם ממהעוול שאנו מחוללים לבני הדתות האחרות. אין גם פלא שדווקא אדם דתי בחיצוניותו כרוצח גולדשטיין בצע טבח במוסלמים שכרעו על ברכיהם בזמן התפילה. כמה שאנו יפים וטהורים. כל הכבוד, כיפאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אין פסול במעשי משטרת ההגירה
יישמו את החוק,
23/10/04 18:48
|
ברצוני להזכיר שהפושעים הם העובדים הזרים הלא חוקיים ולא מי שמנסה לעוצרם. ממתי התקשורת מצדדת בפורעי חוק ומסיתה נגד עובדי ציבור שמיישמים את החוק? מה זה, עולם הפוך????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-גם בבתי כנסת
צ'יריצ',
פח,
23/10/04 20:48
|
צודק מאה אחוז שבכל העולם יעשו את זה בבתי כנסת בשבת ואז כולנו נרגיע את תחושת הצדק שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כתוב בתורה
germon,
אבנ''צ,
23/10/04 18:46
|
כתוב בתורה הקדושה ''ואהבתם את הגר כי גרים הייתם בארץ מצרים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתוב גם להשמיד את העבודה הזרה
ל"ת
שימי,
חיפה,
23/10/04 20:56
|
|
 |
50.
בושה למדינה שמתנהגת כך
דוד,
רמת גן,
23/10/04 18:30
|
ההתנהגות הזאת היא גם תגיע לבסוף גם לאזרחי המדינה. ואף אחד לא יבין איך הגענו למצב הזה. רבותי תתחילו לשנות את השילטון תעברו לשלטון נקי משחיתויות. בושה בושה בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אנחנו נשנה את העולם-משיח
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/10/04 18:20
|
אין להתעלל באנשים יצירי האל,יש לאפשר לכולם לנוע חופשי על פני הכדור ולגור במקום בו יחפצו,חירויות אלו חשובות -על המפלגות הדתיות(יהודים דרוזים מוסלמים נוצרים) בכל מדינה להעביר הצעת חוק המאפשרת זאת ולפרוש מהחיים הפוליטיים במידה ולא ייושם חוק זה. לאחר העברת החוק יש לאפשר לאנשים להגיש בקשות בתשלום סמלי,על מנת שיהיה רישום מסודר חשוב מאד להגיש בקשות כחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק בראש -עם ישראל חי!!!!
ל"ת
משה,
ר.ג,
23/10/04 20:24
|
|
 |
48.
Kol HaKavod
ל"ת
Yoni,
mercaz,
23/10/04 17:45
|
|
 |
47.
אנו מדינת גזענית וזה יחזור
אבנר,
הרצליה,
23/10/04 17:19
|
מדינת ישראל צבועה גזענית כמי שמכיר את זה מקרוב לי יש חברה זרה מזימבאבווה כושית נחמדה ובגלל זה אני יודע מה עובר על העובדים הזרים ככתוב''כבד את הגר כי גרים הייתם בארץ מצרים'' איפא זה ואיפא הכבוד נגמר במדינה המגעילה הזאת ואני אומר בכעס באכזבה וכאב אבנר ושיסלחו לי כל מי שלא התנסה או שעוצם עיניים ולא שומע זעקת הגר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למטומטם עם החברה השחורה
האבה של,
הבן,
23/10/04 18:23
|
כאשר רשויות ההגירה גירשו את בני לישראל ,לא אני ולא בני האשמנו את השלטונות שם בגזענות , גרוש שוהים בלתי חוקיים נהוג בכל הארצות הנאורות , חברתך השחורה כנראה שהשחירה לך את המוח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
Disgusting!
Nava,
UK,
23/10/04 17:15
|
As all of us know, not many love Israel in the wide world, so why the Israeli authorities continue to add more reasons to this hatefulness? The issue now is not about Palestinians and Terror, but about Human Rights. What happend to the lovely Israel, and how can we be proud again of this country?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל חי !!!!!!!!
ל"ת
moshe rabenu,
r.g,
23/10/04 20:26
|
|
 |
45.
No longer a jewish state
jesus,
23/10/04 17:04
|
We the real jews of the world no longer belive that israel as it is today represents judeism,it has become a racist atate,a bully state that no longer cares about the word of god,kills and mames young children(550 and counting),a corupt country that is driving it self to distruction. Ve ahhavta leriach kamocha,and all of the other beautifull things that we gave the world are no longer observed in today's israel. How sad.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה וענונו?
ל"ת
נבלה,
23/10/04 20:31
|
|
 |
44.
אנחנו מדינה לא הומנית
יהודית,
השרון,
23/10/04 17:03
|
אין ברירה אלא להודות בכך שהיחס שלנו לבני אדם ולבעלי חיים הוא לא הומני. ההיפך הוא הנכון: אנחנו נוהגים להשפיל, להתעלל, לבזות... מבלי שהאחראים והאשמים יתנו את הדין בכל חומרתו. מספיק לחשוב כל אחד על עצמו. הגיע הזמן לחשוב על אחרים ולחנך דור חדש שיפאר את המדינה וישנה את אופי העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זרקו אותי מאמריקה
דוד,
23/10/04 20:33
|
לא רק זרקו גם סבלתי בבית סוהר 4 חודשים וחטפתי מהכושים מכות רצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור?!
אורן,
השרון,
23/10/04 18:54
|
אלו עובדים לא חוקיים ולכן מעצרם הוא לגיטימי. מה קרה, את מפחדת שלא ישאר לך מישהו שינקה את הבית??? לא צריך להאמין להם שהמשטרה פעלה באלימות כי אם יש להם הוכחות אז שיתלוננו אבל הם הם הגיעו לכאן באופן לא חוקי וחובתה של מדינה מתוקנת והומאנית לאכוף את חוקיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מדינת חוק והם היפרו אותו
חוק זה חוק,
23/10/04 18:45
|
איני רואה שום בעיה הומנית במעצר שוהים לא חוקיים בפתח כנסיות (שגם הן מן הסתם לא חוקיות). החוק חל גם עליהם והנסיון לעורר רחמים על פורעי חוק לא עובד עליי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ככה בדיוק גירשו את נועמי
פרחיה,
23/10/04 17:02
|
לפורטוגל, בדיוק איך שסיימה את המשמרת עם אחותה בכביש יבנה-בית עובד , ניידת משטרה תפסה אותה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך,נועמי זה גבר ולא אישה
ל"ת
מוחה,
23/10/04 18:17
|
|
 |
נועמי היא אישה
ל"ת
פנינה רוזנבלום,
24/10/04 17:27
|
|
 |
42.
בתגובה, לגרש את הישראלים בעולם
ארדיטי,
23/10/04 17:01
|
הגזענות והרשע יוצאים לנו מהאוזנים. לא רק נגד פלסטינאים ויהודים שחושבים אחרת, גם נגד מסכנים שחיים כאן בתנאים מחפירים ובסך הכל באו להתפרנס בעבודות הכי שחורות ומגעילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארדיטי תתפכח
קח,
23/10/04 20:38
|
הם גרים על ידי בשפירא ,לוקחים לנו את העבודה ,והילדים שלנו פוחדים לצאת תתעורר ותבוא לפה קצת מצפונבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תגובה למשמיצים
אייל,
23/10/04 16:59
|
לא! זה לא מזכיר לי שום דבר ובהחלט לא את השואה. תגידו, נפלתם על השכל? מה הקשר בין השואה לבין גירוש עובדים זרים? כן, יש פה אבסורד בין זה שמגרשים לבין זה שמביאים עוד עובדים, ובטוח שמישהו מרוויח מזה כסף, אבל זה לא עד כדי כך פשטני, מה עם העובדה שהזרים עלולים להשתקע פה, לא מספיק שהבעייה הדמוגרפית בארץ קשה ביותר? ומספיק עם הדמגוגיה הזאת, של מעצר מחוץ לכנסיות! מה לעשות שכאשר בן אדם נמצא שלא כחוק בארץ עליו לשלם את המחיר, לא הרגנו, לא רצחנו, לא אנסנו , ולא ביצענו שום פשע, מי שיודע שהוא לא חוקי שייפנה למשטרה ויפתור לעצמו את הבעייה של מעצר מחוץ לכנסייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
היכן יש כנסיה?
מיכאל,
23/10/04 16:56
|
מה הם יהודים? הולכים לכנביה ביום שבת? עד כמה שזכור לי הנוצרים מתפללים ביום ראשון. כדי להצדיק את שהותם הבלתי חוקית העובדים הזרים ואלה המיתימרים ליצגם מנסים להשוות מעצרים אלו לאלו של הנאצים למרות שאין כל דימיון.הזרים רוצים לעבוד? שיסדירו את עיניניהם כחוק,אם לא שיעזבו אותנו ואת הארץ בשקט. זכויות האדם? לא שמעתי אותם יוצאים כנגד אלו שסולקו מבתיהם לאחר שלא שילמו משכנתא עקב היותם מובטלים.לא שמענו מהם יוצאים על עוולות שניגרמים לילדים.לא שמענו שהם יוצאים להגן על עובדים זרים שנגזלו ע'י מעבידים רשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עובדים בראשון
דודי,
ת''א,
23/10/04 19:20
|
לידיעתך, העובדים הזרים עובדים בימי ראשון כמו כל המשק הישראלי ולכן הם מתפללים בשבת, בנצרות יש קצת יותר גמישות בעניינים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש נוהגים בשבת
מיקי,
23/10/04 18:21
|
|
 |
39.
לאן הגענו
ר.א,
חולון,
23/10/04 16:54
|
|
 |
38.
I think they miss
Mimi,
USA,
23/10/04 16:52
|
the Palestinian workers.
The ''illegals'' are only filling a void - and at least, they do not pose a threat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
נחזור לאירופה נעשה ליהודים קשה
ל"ת
עובד מאירופה,
23/10/04 16:47
|
|
 |
36.
ככה זה שוטרים דפרים
ענת,
23/10/04 16:47
|
מדינה חולה .... אני נגד הגירה.. אבל ללכת לכנסיות. אתם חולים בראש. טוב שכאן בארה''ב לא מתנהגים כך, אחרת מזמן היתה צעקה שהאמריקאים אנטישמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בעולם התחתון מקיימים הסכמים.
יגאל כהן,
רחובות,
23/10/04 16:45
|
במשטרה לא! אך מה נלין על המשטרה, שזה מנהגה מימים ימימה, לעשות הסכמים ולהפר אותם. הרי שר האוצר שלנו נתניהו הביבי, חותם הסכמים עם העובדים ומפר אותם. ואנשי סדום רעים וחטאים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מדינה גזענית,גועל נפש
ל"ת
י.ק,
כפר סבא,
23/10/04 16:45
|
|
 |
33.
הומניות לשמה
מב תא',
23/10/04 16:45
|
לא, זו אינה רשעות. לעצור אנשים היוצאים הבית האלהים כדי לגרשם, זו הומניות לשמה. טוב שלא תולים שלט בבית המעצר: ''העבודה משחררת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לא חוקיים, צריכים לדעת שיגורשו
רוני,
23/10/04 16:40
|
הם צריכים לקחת בחשבון שיעצרו אותם וישלחו אותם חזרה לארצם במידה והם לא חוקיים. ישראל היא מדינה יהודית קטנה שלא יכולה להרשות לעצמה להתיר לכל זר לא חוקי להשאר ולהביא את כל משפחתו אנחנו לא ארה''ב או קנדה לדוגמא שיכולות לקלוט זרים על חשבון אזרחנו. מדינת ישראל נלחמת על אדמתה עם הפלסטינאים ואילו כל הזרים הלא חוקיים יש להם פה אנשים שתומכים בהם ומסנגרים עליהם. מה יהיה פה בעוד מספר שנים לא מועט, כבר לא נהיה פה רוב יהודי אלא רוב נוצרי , מוסלמי, וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בושה למדינה
ישראל,
ישראל,
23/10/04 16:37
|
רק במדינת רשע יכולים לעצור אנשים בפתח בית האלוהים שלהם. איפה הרבנים שלנו עכשיו? בנושא הזה אין להם דעה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע מה זה מובטל!!!!
ל"ת
משה,
ר.ג,
23/10/04 20:31
|
|
 |
30.
אין כאן שום רישעות.
משטרת ההגירה,
עושה עבודתה,
23/10/04 16:35
|
נמאס מהצביעות הזאת! פושעים צריך לעצור בכל מצב והעובדים הלא חוקיים עברו על החוק ואיני רואה חוסר לגיטימיות באופן מעצרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לגיטימי ביותר
מנחם הרצליה,
23/10/04 16:29
|
העובדים הזרים נוקטים בכל השיטות כדי להתחמק מהמשטרה ולכן כל שטה במבק העובדים הבילטי לגליים הוא חוקי ונכון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מעצרים בפתח כנסיות
מנש,
ת''א,
23/10/04 16:29
|
אם הידיעה נכונה - ולא נראה לי שמישהו בדה סיפור כזה - הרי שהיום אני מתבייש להיות ישראלי ובעיקר מתבייש להיות יהודי!!! ובכלל מי נתן לפקחים לעבוד בשבת ? או שגם את התרגיל המסריח הזה נותנים לגוי ששל שבת שיעשה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אבדנו צלם אנוש
עדי,
תל-אביב,
23/10/04 16:28
|
בעית העובדים הזרים חייבת להיות מטופלת בדרך חוקית- אך גם אנושית. התמונה של היום-כמו גם מקרים אחרים מעוררת חלחלה.נראה לי שצריך להפנות את הזרקור לדרך ולאמצעים שבה מנסים אצלנו להתמודד עם הבעיה.!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס מיפי הנפש!
הם מצפצפים על,
החוק !,
23/10/04 18:58
|
העובדים הזרים יודעים שאסור להם להיות כאן באופן לא חוקי והם מצפצפים עלינו! המשטרה עושה את תפקידה. להזכירך, זוהי מדינה יהודית והם ממלאים אותה בכנסיות. חוץ מזה תראה איך נראה איזור התחנה המרכזית בתל אביב, זה ממש מחריד! המדינה השקיעה מיליונים בהקמת התחנה המרכזית ותראה למה היא הפכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה לא השקיעה בטיפול באלו
רפובליקת בננות,
23/10/04 22:09
|
שמביאים את הפועלים הזרים. והם למעשה הבעייה. אם על כל פועל זר שתגרש, ישר חברות כח האדם יביאו שניים במקומו - אז מה עשית ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לדעתי כל הכבוד ,
יוסי,
חלם,
23/10/04 16:20
|
מה הבדיחה הזו גם לא חוקיים , וגם לא יהודים , אם נכבד רק זכויות של עבריינים , מה יהיה על המדינה היהודית? רבותיי הגיעה העת שמדינות יגבילו הגירה לתחומן באחוזים , עד 10 מקסימום, לא יתכן שמדינות ''יכבשו'' על ידי אזרחים שנמלטים ממדינות כושלות, ע''י סיפורים של זכויות אדם? לאזרחי ישראל יש את הזכות להגן על מולדתם הרבה לפני ניגרים וסנגלים,?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מזכיר דברים לא?
היינה,
23/10/04 16:09
|
אם יארבו לישראלים לא חוקיים בבתי-כנסת בארה''ב או שבדיה מה נגיד כמובן אנטישמיות - בקיצור היהודי הנודד בארצות ניכר בזמו שהקים מדינה מתנהג בחזירות שרירותית יותר מצורריו ורודפיו - התקדמנו איזה יופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מישהו עושה ים של כסף מהגירוש
קרנפי,
ת''א,
23/10/04 16:09
|
אין לי שום הסבר אחר למה נטפלים אליהם. למה מתייחסים אליהם כמו עבריינים בזמן שבכל הדירות מסביב שוכנים כל מיני מסוממים, נרקומנים וסרסורים ממודל צברי ישראלי אסלי. האנשים האלה לא עשו רע לאף אחד - להיפך! הם אנשים טובים, מנומסים יעילים ושקטים. פשוט מדינה אטומה, במקום להיטפל לכל סוחרי הנשים (שאני מזועזע כל יום מהמחשבה שאני חולק איתם את אותה העיר) המדינה מחליטה להיטפל לאוכלוסיה החלשה והבילתי מזיקה הזאת. וכל מי שחושב שזה בסדר (כי הם עוברים על החוק) שינסה לדמיין את עצמו במדינה זרה, מנותק באלימות מאישתו והילדים שלו, נכנס לכלא טחוב, ומגורש ללא עו''ד או שימוע רק בגלל ניירת!! (מסמכים) נראה אותו חוזר לארץ אז ואומר: נו מה אני מתפלא? הרי הייתי ללא מסמכים אני נחשב עבריין, הכל בסדר, אין לי תלונות, הם עשו את העבודה שלהם כמו שצריך''. תתחילו לחשוב הפוך, צאו מהאגו שלכם, תנסו להרגיש את זה על עורכם ואז תגיבו!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרנפי - מילים כדורבנות !
מישהיא,
23/10/04 23:19
|
|
 |
23.
עם סגולה?
דן,
מרכז,
23/10/04 16:07
|
עוד מקרה שמבייש אותי כישראלי - אנחנו מאבדים כל צלם אנוש, כל חשיבה הגיונית. אני בוכה את הטרגדיה שאנו חיים בה מאז השואה, מלחמות ישראל, וחיי הכיבוש בשטחים. טרגדיה שאנו לא רואים איך ליבנו, תפיסת עולמנו, מחשבותינו - מושחטים בגלל עברנו, בגלל המציאות העגומה שאנו חיים בה, ללא כלים מתאימים להתמודד עמה. אנו בהדרדרות לתהום, ללא דבר נראה לעין שיעצור אותנו. אשמח אם למישהו יהיה רעיון איך להציל את עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לגרש את כולם זאת מדינה יהודית
אריה,
23/10/04 16:02
|
לגרש מיד את כל הזרים זאת מדינה יהודית ובקושי יש מקום ליהודים שירצו לעלות לארץ מה גם יש מחסור משווע במקומות עבודה והאבטלה עולה מיום ליום .גם בזמנו בעלית בבל ראו עזרה ונחמיה שזרים וביחוד נשים זרות משחיתות את המוסר והסכנה הכי גדולה שרבים ינתשו את דת ישראל . לכן יש לגרש ומיד את כולם עם בני משפחותיהם ואים לא כן בעוד מספר שנים נאבד את צוויונה של המידה ואנו נהיה מיעוט במדינה שלנו והם ימשלו בה די לנו מהערבים והפלסתינים שמתרבים ומכפילים את מספרם כמעט כל כמה שנים. אין לנו ברירה עלינו אלה לשמור על חלקת אלוהינו הקטנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה,בגין אמר:''הסכמים יש לכבד''
יגאל כהן,
רחובות,
23/10/04 16:49
|
כך אמר המנהיג שלי מורי ורבי,זכר צדיק לברכה. המנהיג שלך ומשלם שכרך ,שהרי אני מכיר אותך כשכיר חרב ביבי. ה''מנהיג'' שלך ה''גאון הקלקלי'' ,חותם הסכמים עם העובדים ומפר אותם. תהום פעורה בינכם לביני!!!!!!!!! אני מרגיש יותר קרוב ליחד מאשר לליכוד הביבי שלך!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מי ינקה את בית שלי? ומי ירחץ
ישראלי עצבני,
תל אביב,
23/10/04 15:58
|
אותי בשיטת תאילנדית? איוש..זה חסר לי שמשטרה כל כך חרוצה וחזקה על חלשים.עדיף שתיעסקו בפשע מאורגן בארץ ובשחיתות בצמרת הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כנסיות??
דני,
23/10/04 15:52
|
|
 |
19.
רשע.''עם נבחר''
יוסי,
אשדוד,
23/10/04 15:52
|
אנו עם רשע,מגעיל,כובש,פאנאט,מטורף. ללא נשמה וחזון.ולכן לא נשרוד כאן יותר מעוד 10-20 שנה בלבד. פשוט לא מגיע לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לפרק את משטרת ההגירה!!!!!
ישראל ישראלי,
23/10/04 15:47
|
במקום לחפש עובדים זרים בפתחי כנסיות ולקומם עלינו את אחרוני הידידים שנשארו לישראל - שיעשו משהו מועיל, כמו מלחמה בטרור ולכידת שב''חים מהשטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
העובדים הזרים גיס חמישי
sam,
23/10/04 15:47
|
עניי עירך קודמים .אולם הפולניות אהבות אותנו ,כמו שאמר הניגרי . זה כבר לא הניגוב על הוילון שיאורר את הפולניה לצעוק,זה המנקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא נכון
1,
23/10/04 15:40
|
המעצרים לא לגיטימים, אפשר לעצור אותם במקום וזמן אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עם כל האי נעימות חוק זה חוק
אזרח,
23/10/04 15:36
|
יש לאכוף את החוק בכל הזדמנות. הלא בשאר הימים העובדים הלא חוקיים מתחבאים אז נותר רק יום שבת. כל האשמה עליהם ,על אותם מסתננים שהפרו את החוק ונכנסו לארץ בצורה לא חוקית. מי שיש לו אישור שהיה אין לו מה לדאוג. אגב - בארה''ב שאנו כל כך מקנאים בה,נוהגים בהרבה יותר קשיחות עם מסתננים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
משטרת ההגירה
ללא שם,
23/10/04 15:34
|
מתנהגת בצורה פאשיסטית אחרי 56 שנה גם יהודים יכולים להיות נאצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בושה וחרפה למדינה
אהרן מרדכי,
ירושלים,
23/10/04 15:28
|
שלום לכם מדינת עולם שלישי(אפילו במדינות אילו לא מתנהגים כך). אני רוצה להגיד שגם אני נגד ההגירה של אנשים אילו אבל ישנה דרך מקובלת שצריך לעשות את זה. גם אני היתי מהגר לא חוקי בארה''ב כ10 שנים אבל בחיים לא היה לי הפחד שמחלקת ההגירה תבוא לבתי כנסת ותוציא אותי משם הם לא ''גרמנים'' אבל אנחנו מתנהגים בדיוק כמו הגרמנים,אומרים לנו להיות השליחים של המדינה מחוצה לה,אבל הרשויות פה הם ההפך הגמור,אתם לא יודעים איך מדברים עלינו שם,מה יגידו אנשים אילו לחבריהם,איך הם יחנכו את ילדיהם,ישנה דרך לעשות דברים וזאת לא הדרך הנכונה. ועוד דבר אני סולקתי מיפן אבל בדרך מכובדת יותר ואין לי טינה על היפנים רק לשם ההשווה,כל אחד מאיתנו צריך לעזור למהגרים בצורה מכובדת לקבל את כל המגיע להם(והכל),ולשלוח אותם למדינתם כך שלפחןת משהו יוכל להגיד שיש פה בניאדם ולא חיות. בשבוע שעבר חברי מת''א שהיה נוכח לראות את מחלקת ההגירה(חבורה של בריונים)מכה כמה עובדים זרים בעת שבאו לעצור אותם ,ואז כשהוא ביקש את מ''ס השוטר שלהם ואת שמם נאמר לו ''להתחפף'' לפני שגם הוא יהיה על הנידת. ולכל האנשים הטובים שנשארו במדינה עיזרו לאנשים אילו ללכת בכבוד מאחר והם עושים את העבודה שאנחנו לא רוצים לעשות כבר הרבה זמן ומן הראוי שניתן להם יחס של בני אנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Like Naatzim
Jacob,
NYC,
23/10/04 15:27
|
Busha. Human hunt by Jewish people. We have a short memory.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תמשיכו עם עבודתכם עבודת קודש
שמול,
23/10/04 15:25
|
מי שמתנגד לכם אלו סוחרי העבדים שמחפסים לא לשלם משכורןת לאנשים כמוני מובטלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא מאמין למשטרת ההגירה
שקר במצח נחושה,
23/10/04 15:25
|
משטרת ההגירה (אין דבר כזה, משטרת הגירה- הם ''מטפלים'' רק בעובדים זרים) משקרת במצח נחושה מתוך ידיעה שאין דין ואין דיין.
הם אספו נהג רכב לא חוקי, שהסיע ילדים קטנים (תינוקות!) והשאירו את התינוקות לבד ברכב! הם עוצרים אנשים בשיטות שהשתמשו בהם במשטרים האפלים באירופה! להכנס לאנשים לדירה, ללא צו, על בסיס הלשנה בלבד, באלימות! אלו חיות, לא בני אדם!
גם לגרש צריך לדעת איך... משטרעת ההגירע (לא, ואין כאן שגיאות כתיב).
הדובר משקר. משקר. משקר. משקר. משקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
If they have the right papers
Arie,
23/10/04 15:21
|
that's fine, but if they don't, then with all the respect, they should be sent away. Israelis with no papers cannot work or stay anywhere else in the world, except in Israel, why fogeign nationals would be able to work and stay in Israel with no papers? This is absurd! No human rights organization can change that. And as far as I know, human rights should work both ways.I'm not against foreigners, I live in a foreign country myself (legally though), but I know that a lot of Israelis are being thrown to jails because of ilegals stay in Canada, the US and the UK.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זוכר אני פרעות שנעשו ביהודים
דורון,
23/10/04 15:15
|
זוכר אני פרעות שנעשו ביהודים כאשר יצאו מבתי הכנסיות
לכאורה אין קשר בין דתם וגזעם של העובדים לגרושם , אז לא חסרות בעולם סיבות לשנא את מדינת ישראל , תודה לממשלה אשר נותנת סיבות לאנטישמיות ושנאת העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מדינת משטרה בלי חמלה.
INSHALLA,
23/10/04 15:12
|
רודפים אחרים בשביל מה? אנשים עובדים כאן לא עברינים...ילדים נולדים כאן ולא נותנים להם זהות אין להם מקום אחר...מה נהיה מאתנו? בושה. כמה שאנחנו פאשיסטיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מדינת גזענית בלי שום כבוד לחיי
גיא,
23/10/04 15:05
|
|
 |
5.
איזו ניבזות !!!
קרמיט הצפרדע,
ת''א,
23/10/04 14:59
|
אנחנו מייצרים עוד קצת שינאה כלפינו? משטרת ההגירה אני מאחל לכם בחזרה שתקבלו את כל ה''אנושיות'' שהפגנתם היום כשתצאו בפעם הבאה מתפילה בבית כנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לעובדת מניגריה
שלום,
23/10/04 14:58
|
לא משנה אם את עושה צרות או לא.אם את רוצה לחיות פה,את צריכה לכבד את החוק ולהגיש בקשה לחיות פה או לעבוד פה. אם המדינה תסכים,בבקשה.אם לא,אז חפשי מקום אחר. מי שנכנס לפה באופן לא חוקי ועובד בניגוד לחוק לא יכול לבוא בדרישות שמתיחסים אליו כעבריין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רץ לספר לה מה כתבת
ל"ת
גידי,
23/10/04 16:54
|
|
 |
מדינת חוק
ג'ודי,
23/10/04 16:42
|
את/ה צודק/ת בהחלט. בשום מדינה לא מקבלים אנשים ששוהים בצורה לא חוקית. אנו לא מדינה עשירה שיכולה לסבסד עובדים זרים בכל מיני מוסדות ועזרה. וכל ''יפי הנפש'' שבאים בטענות למשטרת ההגירה מסיתה את הזרים נגד מבצעי החוק והמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לממספר 1
איתן הגדול,
ארץ רחוקה,
23/10/04 16:36
|
קצת הומניות !!! נראה אותך נעצר במדינה שלא שלך גבור גדול!!! אני מסכים שאין לעבור על החוק, אך מצד שני יש צורה לעשות את הדברים, עם העדינות ותנאים המתאים. חוץ מזה בלעדי העובדים הזרים, בארץ באירופה או בארה''ב, הכלכלה תקרוס!!! אם אתה לא מאמין תלמד קצת כלכלה. אם כולם היו חוקיים כמו בספרים הכלכלה שלנו הייתה מזמן יותר גרועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה ולא מתלהמת
ל"ת
שלום לשלום,
23/10/04 16:13
|
|
 |
NRG CENSURE ME
INSHALLA,
23/10/04 16:06
|
|
 |
3.
Good forbids if in Canada
JKR,
Canada,
23/10/04 14:56
|
the police will raid a synagogue Even if the police is right this is the most stupid way. Especially for out faith to do it ON SHABAT. Two sins at the time. Probably non Jewish policemen did it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שתי הערות
רונן,
23/10/04 14:55
|
1)מצד אחד טוען הסמול בנושא ההנתקות כי חקי המדינה גוברים על חוקי האל (פרשנות הרבנים) אבל כשמדובר בנוצרים,זה פתאום הפוך.פתאום חוקי המדינה צריכים להתכופף ולהתגמש בפני אלה שמנקים את הבתים והבריכות של האוליגרכיה הסמולנית. זהו סוג של אנטישמיות למעשה. 2)אולי יסבירו לי אותם מהגרים לא חוקיים,באיזה זכות הם ממשיכים לחיות במדינה שלא רוצה אותם? באיזה זכות הם נכנסים למדינה בדרכי מרמה,עובדים בה בניגוד לחוק? יש למדינה חוקים ומי שנמצא בתוכה צריך לכבד אותם,אם לא,שיצא בחוץ. המהגרים הלא חוקיים נכנסו לישראל שלא כחוק,עובדים פה בניגוד לחוק ומקומם הוא מחוץ לישראל. אם הסמול דואג להם,שילך לגור באפריקה,מזרח אירופה,דרום אמריקה או תאילנד וידאג להם שם. לא על חשבוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עובדות :
A Woman,
23/10/04 17:51
|
1. העובדים הזרים לא נכנסו לישראל שלא כחוק. הם לא זחלו על גחונם באישון לילה דרך הגבולות (כפי שעושים שלושת אלפים מקסיקנים כל יום ! בארה''ב ). הם יובאו לכאן - על ידי חברות כח אדם - ישראליות, שבעליהן גורפים לכיסם סכומי כסף יפים, על כל העיסקאות המפוקפקות האלו. 2. מדינת ישראל מאוד, מאוד, מאוד - רוצה אותם ! בניגוד גמור לתאורייה שלך..הם עובדים בשכר מינימום, מה שמאפשר לנו - הנהנתנים, לחיות ברווחה גדולה יותר. לו היינו צריכים לשלם משכורות לפועלים עבריים - המשכורות היו פי שלוש לפחות (כולל ביטוח לאומי, ביטוח בריאות ועוד הטבות). 3. לא הבנתי את הקשר לשמאל או ימין ? לאנשי הימין אין הורים קשישים שמטופלים באהבה ובמסירות אין קץ על ידי עובדים זרים ? אנשי הימין לא נוסעים על כבישים שנסללו בידי עובדים זרים? ולא גרים בבתים שנבנו על ידי עובדים זרים? ולא אוכלים פירות שנקטפו בידי עובדים זרים ? 4. העובדים הזרים הובאו לכאן, כדי להפחית את כניסתם של הפלשתינאים - שעשו את אותן עבודות - אבל היו עויינים. 5. על כל עובד זר שתגרש, חברות כוח האדם - יביאו מיידית עוד שלושה כתחליף. אז יש לטפל בחברות כח האדם האלו, ולא בפועלים שעושים עבודות קודש, בארץ הקודש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מרושע!
ל"ת
איש ימין,
23/10/04 16:49
|
|
 |
יאא - עוד יממבון חופשי
ל"ת
קושקוש,
23/10/04 16:46
|
|
 |
1.
אנחנו עושים מה שעשו לנו בשואה.
ל"ת
לימור,
23/10/04 14:55
|
|
 |
כל הכבוד לשומרי החוק
נירית,
23/10/04 16:54
|
תתביש לך. איך אתה בכלל משווה בין השואה לבין שומרי החוק שאותו החוק קיים בכל העולם . אותך יקבלו בניגריה או בכל ארץ אחרת ללא אישורים ותעודות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איידס
אני,
23/10/04 16:48
|
היו מקרים של עובדים זרים מניגריה שהדביקו בחורות ישראליות באיידס. ומי יודע כמה הודבקו דרך מכוני ליווי. האם לא חסר לנו מספיק צרות? מה עוד שהם מצהירים שטוב להם פה והם לא רוצים לעזוב את המדינה. ממש חוצפה. שכונת שפירא נהפכה להרלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אדוני לא רוצה להידבק באיידס
מציאות עגומה,
23/10/04 17:36
|
שלא ילך למכוני ליווי, ושנערות ישראליות - ''תמות'', ''זכות'' ו''בתולות'' - לא ישכבו עם פועלים זרים. זוהי הדרך היחידה לא להידבק מאיידס, שאתה כל כך פוחד ממנו , ובטיפשותך כי רבה מעלה את זה כאן כטיעון. ובאשר להצהרתך שהפועלים הזרים מתנחלים לנו בארצנו הקטנטונת כי טוב להם פה - אז העובדות בשטח הן הפוכות - לנו טוב פה בגללם. הם עוסקים בכל העבודות הקשות והשחורות שאף ישראלי לא מוכן לעסוק בהן. הם מנקים את בתינו, סוללים את כבישנו, בונים את בתינו, ומעל לכל מטפלים בקשישנו בכל צורה שהיא . אנחנו הפכנו להארלם - בנפשותינו המסואבות, ולא הם...
הגב לתגובה זו
|
|