 |
116.
רביבו זה חתיכת ערס מצוי
אוהד כדורגל,
01/11/04 14:47
|
כדורגלן ישראלי טיפוסי, שהשתן עלה לו לראש והכסף סחרר את שכלו(?). לא נורא רביבו, כל כלב ביג' יומו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
לאביעד הכתב המושחת
דניאל ר.,
אשדוד,
25/10/04 21:57
|
אתה שקרן פשוט כך, שקרן שרואים בברור את אהדתך לקבוצה בני סכנין אתה מסתמך על ידיעות לא נכונות ומופרחות כגון הידיעה שבה רביבו זרק בקבוק מים, זהו שמוע לא נכונה ואכזרית, אני כיושב יציע כבוד במ.ס. אשדוד ראיתי את המתרחש במדויק ותאמינו לי כשאי אומר חיים רביבו לא זרק כלום, לא היה ולא נברא. אכן החליפו קללות אבל אייל לחמן לא יצא טלית שכולה תכלת למאמן הזה יש בעיות מתמשכות הראשונה עם מכבי ת''א והשופט יפת אם אני לא טועה ועכשיו עם אשדוד כנראה שלא אוהבים שה'דרומיים' וה'ערסים' כנראה עושים כדורגל יותר טוב מרבים אחרים, ולכן הגזענות שלכם האוהדים המקללים כך את ג'קי וחיים היא יותר גרועה מגזענות בין דתות. קחו זאת לתשומת לבכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
רביבו אפס! טור גדול..
טור מצוין,
20/10/04 16:22
|
|
 |
113.
רביבו הוא אפס אחד
אזרח-מודאג,
20/10/04 12:02
|
גדול
תמיד הוא נכשל בשעת המבחן האמיתית !!!
חסר בושה ושקרן עז מצח
אם הייתה גבר הייתה צריך לבקש סליחה בתוכנית
אני הייתי שחקן כדורגל ואני יודע שלפעמים תוך כדי משחק אפשר לאבד את העשתונות וזה קורה לכל אלה שאוהבים את המשחק אבל ראבק תהיה גבר אחרי המשחק נרגעו הרוחות תעשה חשבון נפש תסתקל בהקלטות של הוודיאו קום ובקש סליחה
אתה בשבילי 0
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
מומלץ לקרוא את 68
מתי,
עפולה,
20/10/04 07:50
|
וחוץ מזה, רביבו איבד גם את אהבתם דל התורכים כאשר עבר דווקא ליריבה השנואה (גם אוהדי גלאטסריי לא העריכו את השינוי ולא קיבלו אותו כאחד משלהם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
country full of chajchajim
Doug,
New York,
20/10/04 07:15
|
Revivo is just another one among millions of ignorant chajchajim no future for the country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
פוהורילס+++
חאבייר,
ת''א,
19/10/04 22:58
|
המעבר למעריב עושה לו רק טוב. הוא היה כתב זניח בידיעות והנה הוא משתפר פלאים - המשך כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
שמשון ויובב
א,
19/10/04 21:45
|
ככה ניראו בן זקן ורביבו בטריבונה,כמו שני ילדים שצריכים לתרץ למנהלת למה הם הלכו מכות עם ילדי הכיתה השנייה,פשוט הופעה מבישה של שניהם,זוג עסקנים שחושב שכסף נותן לך הכל בחיים,ובכן מר רביבו אולי יש לך כסף אבל אתה פשוט לא יודע להתנהג,ובקשר לבן זקן תמיד ידענו שאתה מושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
רביבו - בושה
רז,
אשדוד,
19/10/04 21:44
|
אביעד צודק. התנהגותו של רביבו היתה של ערס מצוי. התלבש על לחמן, גיבור גדול. מישהו צריך להוציא אותו מהקיוסקים באשדוד שם כולם לוחשים לו שהוא אלוהים. לחמן - כל הכבוד. התייחסות עניינית, רהוטה, לא מתקפלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
כמה שאתה צודק, בכל מילה.
אבי,
19/10/04 21:41
|
|
 |
106.
בדיחה
המצחיק,
ירושלים,
19/10/04 21:23
|
לאמא היו שלושה בנים שניים חכמים והשלישי כדורגלן..... והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
Revivo to Yeshivah
Jacob,
NYC,
19/10/04 20:35
|
Then he will learn what's important in life. Torah and not stupid football which causes Chilul Shabat.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
''שכל ברגליים''
אריק,
עפולה,
19/10/04 20:23
|
זוכרים? פעם אמרו שלכדורגלנים השכל ברגליים ,מתברר שגם אחד מגדולי כדורגלני ישראל בכל הזמנים,הוא בסך הכל א-ד-ם קטן מאד ! באופן אישי אני מצר מאד על נפילתו של מודל לחיקוי זה מאיגרא רמא לבירא עמיקתא .מר פוהרילס א-ת-ה 100% אבל בדיון עצמו היית די פושר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
די כבר לומר שערכתי את רביבו
קובי,
19/10/04 20:10
|
אבל עכשיו בגלל מה שקרה אני לא מעריך אותו תעשו לי טובה אם הייתם מעריכים אותו המקרה הזה לא היה צריך לשנות את דעתכם. מה אתם משחקים אותה כאילו בחיים שלכם לא קיללתם משחקים אותה צדיקים תמימים מה רביבו לא בן אדם גם הוא לפעמים מתעצבן כמו כל בן אדם אחר רק שבמקרה הזה הוא היה צריך קצת להתאפק וגם התקשורת יותר מדי ניפחה את הסיפור אז תעשו לי טובה בעצם אני לא צריך טובה ...יאלהההה אשדודדדדדדדדדדדדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
אביעד אתה צודק 100%
ינון,
פ''ת,
19/10/04 19:18
|
|
 |
101.
גילוי נאות
גדי,
19/10/04 17:37
|
פוהורילס ישב בטריבונה והושפל על ידי רביבו.
חיים רביבו כותב טור בעיתון המתחרה.
גם פוהורילס כתב שם פעם עד שנזרק.
קחו את האינפורמציה הנ''ל, ותבינו את חוסר האובייקטיביות המוחלט והלא סביר העולה מהטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד שיודע
מישהו,
19/10/04 18:04
|
גדי, אתה מבלבל את המוח. פוהורילס עזב את ידיעות על דעת עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
1 שזוכר,
19/10/04 18:40
|
זה התחיל מזמן.להזכירכם ביום שרביבו הוציא ספר והלך למתחרים אז אביעד כתב עליו דברים מגעילים,אבל הפעם הוא צדק בכל מה שכתוב,לא חשוב המניע של הכותב...במקרה הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
כנסו דחוף לדעת את האמת!!!!
שלמה,
חיפה,
19/10/04 17:37
|
אביעד פורילס כותב הכתבה הותקף בשידור ע''י חיים רביבו בכך שעיתונאי הספורט בארץ ברמה נמוכה יותר מחברי הממשלה(אביעד טען שאלימות שהייתה באשדוד היא בבועה של החברה ובפרט של הממשלה).כתבתו של אביעד היא כתוצאה מדבריו של חיים ודבר זה מעיד עד כמה האיש קטן וחיים צדק. בישראל בשביל להיות ספורטאי מוערך צריך לרוץ לעיתונאים ולא במגרש!!!.לסיכום היום יצטרף מר אביעד פורילס למיץ של הזבל של העיתונאים בישראל( שם יש מקום של כבוד לגדי נס( ''חברו הטוב של גידי גוב'') מי שחושב שדברי נכון אשמח אם ירשום בתגובה לכתבה נכון וכך יעזור להוציא את האמת לאור!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
ל"ת
תומר,
19/10/04 21:21
|
|
 |
מה זה משנה?
אוהד,
19/10/04 21:10
|
מה משנה המניע ברור שרביבו הוא זבל של בנאדם, אף אחד לא דן ביושרם של העיתונאים , את מי הם מעניינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
רביבו הוא המלך...
גיא,
תל אביב,
19/10/04 17:31
|
של כל הגזענים.
הסוף קרב רבותי וגבירותי. ישראל שוקעת עמוק בתוך שנאה קשה בין כולם. חבל מאד אבל במצב הנוכחי ישראל מאבדת את זכות הקיום שלה, מדינה מיותרת ומגעילה. התגובות כאן ממש מפחידות, לא יאומן כמה בורים ועילגים חיים במדינה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
כל הכבוד אביעד, כמה שאתה צודק
ל"ת
יוסי,
ת''א,
19/10/04 17:17
|
|
 |
97.
אביעד-נסחפת קצת
שער 7,
19/10/04 16:18
|
לחמן הוא פרובוקטור שיכול להוציא כל בר דעת מהכלים,חוצפן עם פה גדול הוא הצליח ל''גרור'' את רביבו למקום שלא רצה להגיע איליו רביבו נפל בפח וחבל בידיעות היית יותר חכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
רביבו- צ'וח קטן שעושה רעש
ל"ת
עין יהבי,
19/10/04 16:15
|
|
 |
95.
סוף סוף
אריה,
אשדוד,
19/10/04 15:55
|
למרות היותי תושב אשדוד אין לי דבר וחצי דבר עם מ.ס. אשדוד ובטח לא עם זו של בן זקן ורביבו. סוף סוף זכיתי עוד בימי להסכים עם כל מילה של מר אביעד פוהרילס שרק בשל היו הנושא לא קשור לאדום או רחמנא לצלן לצהוב הוא מסוגל לכתוב דברי טעם. עוד מהדהדות באוזניי התגובות של רביבו כאשר אייל ברקוביץ כתב עליו מה שכתב, רביבו אז שיחק את הנפגע ,והיום הוא בשיא חוצפתו מעיז להטיל רפש בפניו של אחד מאנשי הכדורגל היותר מקצועיים שיש בכדורגל שלנו ומה לעשות לא ממש מתרשם מאדון רביבו ואפילו ,לא יאומן, ''מעיז'' לענות לו (הוד רוממתו). חיים רביבו ,עם כל הכבוד, לא היה יותר משחקן טוב עם יחסי ציבור מצויינים אבל הוא עסקן סוג ז' שמתנהג כמו רוכל בשוק. אני מקווה שגם רביבו וגם בן זקן השותף החדש שלו שבמקרה הגיע לכדורגל יקבלו עונש כזה שבפעם הנאה יחשבו עוד פעם אחת לפני שהם פורצים למגרש ומתנהגים כמו שהתנהגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אדון כתב!
רועיקי,
ירושלים,
19/10/04 15:48
|
אדון כתב משכיל! רביבו כן שאל לשלומו של מסודי! תפסיקו להגן על סכנין בגלל שהיא קבוצה ערבית... היא גם קבוצה ישראלית ורק אתם יוצרים את האפליה.. חאלס! ובלי קשר מי שמעודד לשבור רגלים במגרש זה אדון לחמן.. שחקנים מפחדים לשחק נגדיהם! אז כיאה לכתב תעשה עבודת שטח לפני שאתה מפרסם משהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הטריבונה
יושב על הגדר,
מרכז,
19/10/04 15:11
|
קראתי כמעט את כל עשרות התגובות ואני רוצה להצהיר : רוב הכותבים נקרארים כאנשים נבונים ולא מתלהמים, מבינים עניין, כאלה שכל תכנית טלויזיה היתה רוצה להתברך בהם, אך יחד עם כל בקורתם על עובדת היות התכנית רדודה ,וולגרית עד בהמתית (ואני מסכים איתם) העובדה היא שכולנו צפינו בה, גם אני הסולד ממשתתפיה רובם.אני חושב שזה יצר המציצנות הטבוע בכל אחד מאיתנו הגורם לנו לצפות בחבורה הצעקנית והתלהמת הזו, ממש כמו שצפינו בחבורת המתלהמים של שר המשפטים היום ,טומי לפיד וחבריו ל''פופוליטיקה'' אלא ששם היה שיח של דברים הרבה יותר חשובים ובשפה הרבה יותר תרתותית גם אם צעקנית.תרומתם של אביעד וטל תאומים לתכנית היא כמקל נגד רצון פרימו ושאר שטלת-צעקנים. באשר לרביבו, שחקן כדורגל טוב , ולא יותר מזה. אולי ברמת הכדורגל והליגה שלנו הוא נחשב ל''ענק''. כבן-אדם הוא ננס מינוס. לא זכורה לי שום תרומה שלו לנבחרת הלאומית , ועל הפשלות שלו והביזיונות כתבו פה רבים. עדת חסידים שוטים יש גם לגרועים ממנו. בואו נחזיק אצבעות לשפויים של הטריבונה טל ואביעד אולי הם יצליחו במשהו להוריד את מפלס השכונה הבהמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני צופה בכל תכנית ספורט
טוטי,
19/10/04 21:24
|
מה לעשות שאין יותר מדי? אם היה באותה השעה תוכנית ספורט אחרת היתי מוותר בשמחה על הטריבונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא התוכנית האחרונה הייתה טו
יעל,
19/10/04 18:43
|
|
 |
92.
הגדול שבעיתונאי הספורט בישראל
ל"ת
אילן,
19/10/04 14:36
|
|
 |
91.
מ.ס ''כנופיות אשדוד''
דור- מכביסט,
ראשון לציון,
19/10/04 14:14
|
לדעתי מה שרביבו ובן זקן עשו ללחמן היה מגעיל ומביש ואני אחד שמעריך את רביבו והערכתי גם את בן זקן הם רצו לצאת גברים בתוכנית הטריבונה על חשבון לחמן ויצאו ערסים מפגרים והרסו לעצמם את השם בושה גועל נפש ולא האמנתי שאני רואה תוכנית על כדורגל חשבתי שרביבו ובן זקן אנשים הגונים וטובים אני רואה שטעיתי בגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אביעד, אתה שרוף מבחינתי
גיל,
19/10/04 14:07
|
ומבחינת עוד הרבה חברים שלי, שעד לטור המביך הזה שלך, שנודף ממנו ריח רע של סגירת חשבונות - עד לטור הזה החזקנו ממך כותב שנון שטוב לקרוא אותו. שרפת את עצמך, אחי, לנצח נצחים. גועל נפש של כתיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
איפה הביצים שלך?
רוזנקרנץ,
19/10/04 13:00
|
אביעד פוהורילס! אתה עיתונאי מוכשר והגון, אבל לא מספיק אמיץ. כן, אתה אמיץ, כי בכל זאת כתבת את הדברים שהיה לך לומר על צמד דרום, רביבו ובן-זקן, אבל למה לא אמרת אותם באולפן? אתה הרי חבר פאנל שם. אתה יושב שם בשביל לדבר, לא כסטאטיסט, לא בתור קישוט. ואם אתה חושש מהגנגסטר (המילולי) הזה, אבי רצון, אנא, התכבד ותישאר בביתך. הטריבונה היא לא תוכנית ליפי נפש, היא סוג של מערב פרוע, של גן חיות, ואם אתה מסכים להיות שם - אז בבקשה, תשלוף צפורניים, תפעיל מרפקים, תנשוך אם צריך, רק אל תשאיר את הבמה למוחאי הכפיים, ובעיקר אל תשאיר אותה לשני המשתלחים המדופלמים שיושבים שם, רצון ושרף. רצון הוא לא מנחה, הוא אוהד שיודע ללקק מצד אחד ולהתבהם מצד שני, ואדון שלמה שרף גם הוא לא פרשן. גם הוא אוהד. אוהד של המאמן הלאומי לשעבר ומבקר לא לגיטימי של המאמן הנוכחי. אדון שרף כל הזמן יורק למגרש הלאומי, שהיה הבית שלו משך שמונה שנים, ולא צריך יותר מזה כדי להגיד לו שיתכבד ויישב בבית. די, רצון ושרף, נמאסתם. תחזירו ציוד ועופו מהעיניים שלנו, וכמה שיותר מהר יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביעד הפחדןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ל"ת
לך הביתה,
19/10/04 20:04
|
|
 |
....
....,
19/10/04 15:42
|
טוב שהוא וטלי תאומים מבדילים את עצמם מהבהמות שיושבות בתוכנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
כל הכבוד אביעד
אורי,
ת''א,
19/10/04 12:56
|
מעט חורה שאביעד מסכים להשתתף בתוכנית תת רמה כמו ''הטריבונה'', יש בך הרבה יותר מזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
רביבו איזה בדיחה הוקי קרח דביל
אבי,
ת''א,
19/10/04 11:27
|
רביבו עשה מעצמו צחוק.והרס לעצמו את השם. מאיפה הוא מביא את הבדיחות הדביליות מאמן לא של טניס של הוקי קרח.טיפש אתה מחוק אפס עארס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
דור - מכביסט,
ראשון לציון,
19/10/04 14:06
|
רביבו שאני אהבתי מאוד והערכתי עד לתוכנית ''הטריבונה'' איך שהוא דיבר שם היה ממש מגעיל ואשקרה כמו ערס לא מתאים לו בכלל ואני ממש לא יודע למה הוא דיבר ככה גועל נפש ובושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב אליהו!!!!!!!!!!!!!!!!
יובל,
19/10/04 15:15
|
אני לא יודע מה איתך, אבל אני לא סובל אותו כבר הרבה זמן. הסירוב שלו לשחק בצד שמאל במכבי חיפה, הרצון שלו להיות קפטן הנבחרת במקום ברקוביץ', פרשת נערות הליווי, המשחק מול דנמרק (הקללות, הכרטיס האדום והבריחה אחרי ההרחקה). כנראה שהרשימה עוד ארוכה, אנחנו פשוט לא יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
רביבו אתה לא שווה תגובה!!
ל"ת
אבי,
19/10/04 11:21
|
|
 |
85.
רביבו תחזור לשכונה שלך עארס
דודי,
ת''א,
19/10/04 11:16
|
אחרי כל השנים שרביבו היה נחמד וטוב והגון. התברר שהכל היה צביעות רביבו הראה את הפרצוף האמיתי שלו הכל היה בשביל הכסף. גם בליגה ג לא ראיתי גועל נפש כזה. אנשים כמו רביבו ובן זקן צריך להעיף אותם שיחזרו לשכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מה קרה אביעד?
תוהה,
19/10/04 11:10
|
רביבו הרשה לעצמו פעם אחת להגיד אמת ולהגיד שיש עיתונאים לא מקצועיים ואתה מנצל את הבמה שיש לך כדי להכפיש? רק שיחקת לידיו. הוכחת בטור הזה את חוסר המקצועיות ואת חוסר האתיות. הגיע הזמן שהתקשורת שלנו תהפוך לקצת יותר מקצעוית, קצת יותר משכילה וקצת יותר חכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
צודק, גם אני הייתי המום מרביבו
גרוך,
19/10/04 10:55
|
שעד אותו יום נראה היה לי כגנטלמן. נדהמתי לגלות שהוא אדם קטן, ערס צעצוע. האמת כאב לי לראות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
גדול אביעד
ל"ת
אביב,
אשדוד,
19/10/04 10:34
|
|
 |
81.
אל תתנו לגנאים לעבוד עליכם!
שלומי,
19/10/04 10:32
|
בקיץ למאזן לא היה כסף אז הוא עבר בכל המזרח הרחוק וסחט כסף משייחים מקטאר וכווית כשהוא עושה זאת מתוך הסיבה שהוא רוצה שהקבוצה שלו תהיה טובה יותר מהיהודים. לא רק שהוא קיבל כסף אלא קיבל את זכות המימוש הקראשונה על מסודי ששיחק בקטאר. אז אל תתנו לחיוךש לו לעבוד עליכם ולגרום לכם לחשוב שהוא הג'נטלמן המושלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are an idiot
Assy,
19/10/04 11:12
|
what wrong with getting money for his team. i nevr saw more idiot than you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא איכפת לי שהוא השיג כסף הקטע
שלומי,
19/10/04 15:33
|
הקטע הוא שאיך שהוא השיג על ידי הסתה. גנאים בן אדם תבוע מצד אחד מדבר על סכנין כקבוצה מן המניין אבל בשביל להשיג את הכסף הוא מציג את קבוצתו כערבים כנגד היהודים ולכן מציג תרומה חוצמזה אתה אידיוט אם לא הבנת את מה שאמרתי מקודם ואני צריך להסביר לך את זה שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
למה לא אמרת לו את זה בפנים
אשר,
צפון,
19/10/04 10:27
|
אביעד אתה צודק במאה אחוז רק חבל שבעיתון אתה אומר זאת ולא לרביבו עצמו ולבן זקן וחוץ מזה אביעד אתה וחבריך העיתונאים מיזמן איבדתם את הלגטימיות שלכם בתור עיתונאים על זה שלא חשפתם את שמות השחקנים שבילו אם נערות הליווי לפני המשחק בדנמרק , כי עיתונאי טוב הוא עיתונאי שלא דופק חשבון לאף אחד וזה כולל את רביבו שהוא חושב את עצמו לפרה קדושה שאסור לגעת בו עד שהגיע לחמן והראה לו , כל הכבוד ללחמן איזה דיבור , איזה קלסה הראת שאפשר אחרת ולמאזן גנאים תחתים עוד היום את לחמן לכמה שנים טובות לפני שיחטפו אותו כי הוא הולך להיות מאמן העתיד של ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד שאלה ללא מענה
אריה,
צפון,
19/10/04 11:44
|
למה אתם לא מפרסמים את שמו של השחקן שמכה את אישתו? כל העולם יודע מי זה! למה לא דשתם בנושא של רביבו והנבחרת אחרי המשחק עם דנמרק? (אני לא אומר לפני המשחק) תבואו בטענות קודם כל לעצמכם! שחקנים שמדליפים מקבלים ציונים גבוהים ואלה שלא נמוכים. גם אתם לא צדיקים גדולים. ואני לא מצדיק את רביבו ובכלל לא תומך במה שהוא עשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הזמיר ויחסי ציבור
עידן,
צפון,
19/10/04 10:27
|
רביבו נופח על ידי התקשורת עצמה תוך העצמת הפער הבלתי נתפס בין מהות לפוזה.מעבר לכך הופעתם של צמד הליימכים רביבו ובן זקן ב''טריבונה'' היתה מופת של שנאת ה''אחר'' (ערבים,נשים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אביעד כואב לך נכון?
שי,
אשדוד,
19/10/04 10:24
|
כואב לך שחיים רביבו החזיר לך בשידור הוא ידע טוב מאוד למה מנפחים את העניין רק בגלל שהוא חיים רביבו נכנס למגרש מה קרה בעלי קבוצות אחרים לא נכנסו למגרש??? הוא צדק כשאמר שקודם כל תהיה עיתונות ברמה גבוהה יותר כי עכשיו מה שכתבת מראה עד כמה שפלה העיתונות בארץ כאשר אתה כותב מתוך אך ורק נקמה אישית וחוץ מזה הקהל שהיה באולפן היה של בית''ר ובגלל זה תמך בעמדת רביבו ולא של אשדוד. אני מבין מהכתבה שבה אתה מרחם על לחמן ומסודי שראינו באותה הטריבונה את הפגיעה שלו ללא כדור ששווה אדום והרחקה אף למספר משחקים. אם אתה מעיז לתמוך בשני הקצבים הללו מסודי ולחמן שאת התבטאויותיו של לחמן שמענו כבר מפי קלינגר ובן זקן (''קפוץ עם הרגל לראש'', ''אני רוצה שתקבל כרטיס צהוב'', ''אל תלחץ לו את היד'') אם זו עמדתך אז אתה אדם מאוד שפל ולמרות איהערכתי אליך עוד לפני זה עוד קראתי את טורך אך הפעם הרחקת לכת ואני אישית אפסיק לקרוא את טורך עד שלא תחזור לסורך ותעסוק בעיתונות לשמה הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
רביבו-התביישתי בשבילך!!
ל"ת
יונה,
19/10/04 10:16
|
|
 |
76.
חבל על יוסי מזרחי
גיא,
ת''א,
19/10/04 10:02
|
דווקא בנה קבוצה נחמדה. מאוד קשה להבין מה רוצים באשדוד כל השריקות היו נכונות ואלן מסודי כמעט מת. רביבו תמיד היה דיפלומט צבוע, לא כמו ברקוביץ - לא אישיות מושלמת בפני עצמו אבל לפחות בנאדם אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אביעד בלעת את הלשון באולפן?
יענקל,
19/10/04 10:00
|
איך הילדים באולפן עודדו בצורה עיוורת את רביבו ,חבל שבאשדוד אין לו כאלה אוהדים, כנראה שבאשדוד יודעים במי מדובר ובגלל שני העסקנים האלה לא מצליחים להביא קהל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
צודק!!
הדר,
דרום,
19/10/04 10:00
|
אביעד-כל מילה אמת!! ראיתי את התוכנית ונגעלתי מרביבו ,בן זקן והכנופייה מסביב!! דברי ההבל של רביבו מראים כמה הוא איש קטן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
רביבו האפס !
שי,
רמת גן,
19/10/04 09:57
|
אף פעם לא היית שחקן , לך לנערות ליווי ! ברקוביץ' הגדול מכולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ההגנה הטובה ביותר היא התקפה
אוהדת הפועל ת''א,
19/10/04 09:53
|
ראיתי רק את תחילת התוכנית אבל ההשתלחות חסרת הרסן של רביבו ובן זקן בשופט, במבקריהם ובעיקר בדני קורן היתה פשוט מבישה! לעניות דעתי לא היה במשחק הזה שום אי צדק משווע נגד אשדוד: לא פסלו להם שער, לא שרקו נגדם פנדל לא מוצדק... כל טענותיהם מסתכמות בכך שהשופט לא הוציא לשחקן זה או אחר צהוב שני בגלל נגיעה בכדור ביד. נו באמת! אבל הם הרשו לעצמם להשתלח בדני קורןכאילו לפחות נערך שם פוגרום! הם צעקו ולחצו - ואתם יודעים מה? הלחץ עבד. פתאום דני קורן, שאפילו לא צפה במשחק במלואו, מצדיק את טענותיהם, ואת התנהגותם במהלך המשחק. כן, הם עשו מהלך מבריק, בפעם הבאה שישחקו באשדוד השופט לא יהיה חסר פניות ובודאי יתן להם עדיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שלא ראית את המשחק....
אשדודי,
19/10/04 15:40
|
כי אם היית רואה היית מבינה שהשופט טעה ובגדול כשהרחיק את עזיז (כשהרים רגל כשמסודי לא היה בכלל בסביבה ותוך הורדתה מסודי נתקע לו ברגל אפשר היה לראות גם שעזיז בכלל לא הסתכל לכיוון מסודי) ההרחקה הזאת גרמה לאשדוד להסתגר כל המחצית השנייה ובסוף לחטוף את הגול כמו כן גם העבירה של מסודי ללא כדור הייתה שווה אדום ועבס סוואן היה צריך לקבל צהוב שני את לא מסכימה איתי שהיו פה הרבה טעויות שיפוט. דרך אגב בגלל כל אותן טעויות שיפוט קיבל השופט את אחד הציונים הנמוכים ביותר 6.5.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתי תקציר
אוהדת הפועל ת''א,
19/10/04 18:27
|
והעברה של עזיז חייבה אדום. אין לי ויכוח איתך שלא הייתה כוונה רעה. גם באסון המסוקים לא הייתה כוונה רעה וקרה אסון. האדום נבע מכך שהעברה היתה ממש מסוכנת. היה יכול להגרם לו דום לב. תראה גם אם לא היה שם שחקן יריב זו עברה להרים רגל לגובה 1.70 אבל זה גורר אדום כשאתה פוגע במישהו. חוץ מזה הבנתי שבסופו של דבר הוא היה צריך להתאשפז, אז עם כל הכבוד, האדום הזה כבר לא נראה נורא כל כך. וחוץ מזה השופט קיבל 6.5 כי הוא לא ידע להשתלט על המשחק והכל יצא מכלל שליטה ולא בגלל שלא הרחיק סוואן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אביעד פוהורילס עיתונאי לא חשוב
ל"ת
בנצי,
19/10/04 09:45
|
|
 |
70.
מהבטן וחבל.
דליק,
19/10/04 09:39
|
כתבה כה חד צדדית מעולם לא יכולה להיות נכונה. הכותב בטורו הוא כה חד צדדי עד שניכר שדבריו אינם יוצאים מהראש אלא מהבטן וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
נעלמו הודעות על נערות הליווי!
מי מפחד? ולמה ?,
19/10/04 08:40
|
נדמה לי ? או שאתמול היו פה הודעות על פרשת הנבחרת ונערות הליווי והיום הן נעלמו? מה העניין? מה הפחד? בסכ''ה רוצים לדעת מי שחקני הנבחרת שבגדו בעם , בשלמה שרף ובמשפחה שלהם. מותר לאדם לבקש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם כבר יודעים מזמן!!!
יובל,
19/10/04 10:28
|
איפה אתה חי חביבי, כולם יודעים את השמות של ארבעת השחקנים. אם אני אגיד אותם לא יפרסמו את ההודעה, אבל אם תחשוב קצת תבין לבד. אני רק אגיד שארבעתם שחצנים ומתייפיפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ההופעה נגד דנמרק אמרה הכל
עמוס,
בוסטון,
19/10/04 08:34
|
יכולת פושרת במשחק מכריע, רדיפה של 50 מטר בשביל להכנס ביריב מאחור, התלהמות על סף מכות עם הדנים הג'נטלמנים, עזיבת האצטדיון לפני סוף המשחק, תגובות מרגיזות לאחריו. מתחת לעטיפת המקצוען האירופאי מסתתר הישראלי המכוער (ויש המון דוגמאות אחרות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
רביבו
1 מהעם,
19/10/04 08:33
|
עדיף שתתעסק עם משהו שאתה מבין בו, כסף למשל........ בכדורגל אתה כתמיד בכיין!!! שחושב על עצמו בלבד. ראה מקרה דנמרק, נערות הליווי, ומעברך הרחוק יותר בגלל אנוכיותך לא זכתה מכבי חיפה של גיורא שפיגל באליפות למרות שהיה לה את אחד ההרכבים היותר טובים בתולדותיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
רביבו הפוליטיקאי
ויקטור פרננדז,
ויגו,
19/10/04 08:24
|
ראינו כבר את רביבו מתעצבן לאורך 50מ' עד שהוא השיג את רגליו של השחקן הדני, כשהוא קיבל את האדום. שחקן ענק (לשעבר), אבל כניראה בן אדם קטן ולא אמין במיוחד ובייחוד נפוח מחשיבות עצמית. רק להזכיר שלפני 3 שנים אשדוד סיימה את העונה במקום 3 או 4 וחצי קבוצה הורכבה מקבוצת הנוער שלהם. להיכן נעללמו כל הצעירים האלו, איפה משה אוחיון, פדידה ואני כבר לא זוכר את האחרים? חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
צודק הכותב וצודק לחמן
דודו,
19/10/04 08:15
|
כל מילה בכתבה אמת היא, מר רביבו ומר בן זקן הזיקו לכדורגל יותר מכל דבר אחר, ולגבי רביבו, צדק לחמן שאמר שבכל משבר ו/או נק' שיא נעלם רביבו ואנחנו עדיין זוכרים את 5:0 מול דנמרק ען תצוגת נפל של רביבו ,( פרשת נערות הליווי - האם הוא היהה המארגן , לפחות על פי השמועות) , ראו מה קרה לו בתורכיה פרישה מסתורית ועוד, שחקן ענק אך איש בעל התנהגות שנויה במחלוקת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
רביבו -שחקן או שחקן?
בני,
ראשון לציון,
19/10/04 07:53
|
האמת אני מחזיק מרביבו כאחד השחקנים הגדולים שקמו לנו ומההתרשמות שהיתה לי מראיונות שהיו איתו היתה שהוא גם חכם ורהוט ואז בתוכנית הכל התנפץ לרסיסים ממש בושה להתנהלות שלו רביבו אתה שחקן! או שחקן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רביבו מתנהג כמו עארס קטן
זאב,
19/10/04 07:44
|
רביבו מתנהג כמו עארס קטן ומתאים לדימוי הפרחי של הכדורגלן הישראלי חסר ההשכלה, עטור המותגים שדוגמניות ונערות ליווי מכרכרות סביבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. הסרסור הכי גדול בשיגקו
סנדרה ר,
19/10/04 09:29
|
לא הולך עם טבעת יהלומים ענקית כזו . הוא תמיד מופיע בנעליים יקרות בחולצות ממומתגות(טעם איום ונורא יש לו) ובתכשיטי יהלומים. האיש לא יודע מה לעשות עם הכסף , והצניעות שהעיתונות שנים ניסתה לספר לנו עליה אצלו , לא קיימת אצלו בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לחמן הוריד את הכדורגל לביוב!
ל"ת
שיילך כבר,
19/10/04 07:10
|
|
 |
61.
מי שישן עם כלבים...
פשפש,
מיטה,
19/10/04 06:46
|
פוהורילס, מי שישן עם כלבים שלא יתפלא כשיקום עם פשפשים. למה אתה נותן יד לתוכנית העלובה הזאת, שמעודדת התלהמות והתבהמות? שמת לב איך רצון התעלם מתוצאות הסקר (57% חשבו שסכנין מקופחת על רקע גזעי)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביעד מעליב את הבהמות ,
דר דוליטל,
19/10/04 09:31
|
אתה מעליב את הכלבים. די ! מה עשו לכם החיות התמימות האלו. מתי פרה התנגה כמו רביבו ? ולרוב הכלבים את פרעושים . רצון זה חיה מסוג שאין בטבע ! אולי אלו טורפי הנבלות שרואים חיה גוססת ועטים עליה לחסלה וליזון מהבשר שלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כמה שנאה יש לכותב כלפי רביבו..
ג'ק המרטש,
19/10/04 03:11
|
כתבה חד צדדית שמונעת מדבר אחד והיא השנאה כלפי רביבו.. הכתב מוכן לכתוב הכל, להלל ולשבח את לחמן הפרובקטור שדוגל בשבירת רגליים, רק כדי שמושא שנאתו יצא רע.. אתה בושה לעיתונות, ולכדורגל.. תחזור לעסוק במשפטים, כי כעיתונאי אתה גרוע..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש ועיוור
אלי,
חיפה,
19/10/04 09:05
|
אתה ככ טיפש ועיוור שאתה באמת לא רואה מה קורה באמת. הכתבה צודקת ב 100 אחוזים. רביבו הינו ארס ואדם קטן שבא להתבהם ולקלל באולפן. כל מילה של אביעד בסלע. אתה כנראה אוהד של רביבו ולא רואה את האמת. אדם שלא מעוניים לעשות סולחה. מספיק לראות איך הוא נראה, עם כל השרשראות והלבוש המגעיל שהוא מתלבש כל הזמן. נטול תרבות לחלוטין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אביעד - אתה כל כך צודק
אוהד אשדוד,
19/10/04 02:06
|
אביעד אתה פשוט צודק. רביבו הרס לנו את הקבוצה. מה שמדהים הוא שהאיש מושחת אבל כלפי חוץ הוא נראה הכי טהור שיש. אני חושב שחיים יבין בקרוב איזה טעות הוא עשה כשנכנס לקבוצה שלנו. מי יתן ונחזור להיות קבוצה שפויה. רביבו לך הביתה לנוח ולדגמן לחנויות רהיטים. אמן אמן אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רביבו הבייתה
ל"ת
אלעזר,
ת''א,
19/10/04 10:33
|
|
 |
58.
הפועל אשדוד
דוד,
אשדוד,
19/10/04 01:15
|
לא נשכח ןלא נסלח לשני המושחתים רביבו ובן זקן , שמחקו את הפועל אשדוד כדי שיוכלו לשלוט לבד בקבוצה שאף אחד לא בא לראות. לכו הביתה מושחתים!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כל הכבוד, אביעד
דורון,
19/10/04 01:12
|
על האומץ להגיד את האמת על האיש המסוכן הזה, חיים רביבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
פרוהילס- אתה הסימפטום להתבהמות
אחד שמבין,
19/10/04 00:45
|
ולא רביבו. אם אתה מגבה מאמן ששם לו למטרה לפני כל משחק לכסח את שחקני היריבה ובלבד שהקריירה שלו תצלח, אזי אתה תומך באלימות. אם אסור לדעתך לבקר את לחמן על תסמונת הקוזאק הנגזל שלו (מכסח ובוכה) אזי אתה בולשביק מגעיל. ומאחר ושתי הטענות למעלה נכונות יוצא שההגינות ממך והלאה, ואינך עיתונאי אלא פוליטרוק עלוב נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסודי כמעט מת!
מבין?,
קרית אתא,
19/10/04 10:58
|
אדון מבין! כנראה טעית בכתובת, מי ששחיקה ברוטאלי וכסאחיסטי היא אשדוד שכמעט הרגה שחקן של סכנין. תודה שאתה שונא את סכנין בגלל שהם ערבים וזהו. אל תדבר על דבר שאתה לא מבין בו. דבר על פוליטיקה על התנחלויות על ערבים . בזה אתה כנראה מבין.(או שגם לא?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאדיוט מצוי
אחד שמבין,
20/10/04 03:29
|
וכי למה שאודה בדבר שאיני מאמין בו. רק משום שזה מתאים לדיעה הקדומה שלך. הבעייה אינה סכנין אלא אייל לחמן הקצב. סכנין צריכה להחליף אותו במאמן שמכבד את זולתו ולא באגואיסט חסר מוסר. אני מאחל לסכנין בלי לחמן הצלחה. הבעייה עם מגיבים כמוך, זה שהעובדות לא מעניינות אותם. העיקר להתלהם ולזהם את העולם בשטויות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מס עסקנים אשדוד
השליח,
אשדוד,
19/10/04 00:41
|
לכל תושבי אשדוד תיפתחו את העינים העסקנים רביבו ובן זקן וקבוצתם מתוקצבים במיליוני שקלים על ידי עירית אשדוד . במקום שכסף זה יגיע לחינוך לילדנו לרווחת תושבי העיר בפעילויות ובתרבות נותנים לשני העסקנים לבזבז את כספנו על כדורגל שבכלל לא מגיעים למשחקים של הקבוצה אוהדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אשדוד משתינה על כל הגזענים
לכל הגזענים,
19/10/04 00:40
|
בקשת. ערסים או לא ערסים, בואו לכאן ותגידו את מה שיש לכם להגיד לנו בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לא לבוא לאשדוד?
אלון,
תל אביב,
19/10/04 17:23
|
מה יש לחפש בחור השחור שנקרא אשדוד? מעדיף לאכול זכוכיות מאשר לבקר בעיר המגעילה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה זה אשדוד?
אלעד,
רעננה,
19/10/04 07:22
|
אני אישית לא גזען ולא שונא מזרחיים. פשוט שונא ערסים כמו רביבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
רביבו פשוט מגעיל
אוהד בית''ר שרוף,
19/10/04 00:29
|
אני אוהד בית''ר, סבלתי מלחמן לא מעט השנה. אבל אני מסיר את הכובע בפניו. הוא לקח קבוצה קטנטנה והרים אותה לגבהים (למרות שאני לא אוהב את הכדורגל שלהם).
ורביבו? פשוט עצוב לראות את האיש. הוא הצליח אתמול להגעיל אותי אף יותר מהשיא הקודם שלו - מול דנמרק. פשוט איש דוחה ואלים, שחצן ועלוב, בושה למדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אולי אוהד בית''ר ת''א..
ירושלים,
ירושלין,
19/10/04 15:52
|
|
 |
52.
מאפיה
אברהם,
חרן,
19/10/04 00:28
|
תיזכרו שקראתם את זה פה בפעם הראשונה. אבל יום יבוא (והוא לא רחוק) ובכותרות העיתונים עוד יופיעו בן זקן ורביבו כעצורים בגין אותם ''עסקים'' שהם עושים. וגם תצוץ השאלה המתבקשת :איך לעזאזל הצליח הצמד הנ''ל להשתלט על מ.ס. אשדוד. (מי אמר ''הון ושלטון'' ?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לחמן גורם נזק תדמיתי לכדורגל
דן,
18/10/04 23:59
|
הוא לא מאמן הוא גלדיאטור ואבי רצון צודק כי לחמן מבזה את נמשחק האהוב על כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
nrg כל הכבוד לכם.
אבגדה,
וזחטי,
18/10/04 23:54
|
כל הכבוד על זה שאתם מאשרים גם תגובות לא אוהדות. אביעד אני מסכים עם כל מה שכתבת.לאנשים כמוך וכמו טלי(תאומים)אין מה לעשות בתוכנית הזאת. 'בטריבונה' מוציאה שם רע לעממיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
התקשורת מגעילה אותי
מאור,
אשדוד,
18/10/04 23:25
|
תוך יממה התקשורת הצליחה להשחיר את פניה של אחת הקבוצות היותר הגונות בליגה, מ.ס. אשדוד ואת העומדים בראשה.
הכותב הספציפי הזה איבד את הלגיטימיות ואובייקטיביות שלו, לחמן יוצא פה המסכן? הבן-אדם קצב ואת זה יאמר כל מאמן ששיחק מולו.
אי אפשר להצדיק את ההתנהגות של רביבו ובן-זקן, לא היתה צריכה להתפתח מהומה כזו, אבל התקשורת עושה פה עוול גדול כשכל מיני כתבים זוטרים פותחים את הפה עכשיו.
אביעד, תתבייש לך, הכתבה הזו נגועה בשנאה עיוורת, שלא שונה בהרבה מהאהדה העיוורת עליה דיברת בכתבה שלך, הם ילדים, מה התירוץ שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם משה קצב
2,
19/10/04 03:18
|
|
 |
48.
מתחבא מאחורי הגב של נמרודי
גילעד,
18/10/04 22:54
|
הא, אביעד? אתמול רביבו השתיק אותך אז חזרת הביתה, והתחלת לעכל את ההשפלה בשידור ישיר. מה עושים? כותבים טור חסר כל בסיס ומגובב בשנאה לכל דבר שזז, וככה מגיע הקתרזיס. נכון אביעד'לה? אגב, בטלוויזיה אתה נראה נורא, מקווה בשבילך שבמציאות המצב קצת יותר טוב.
ולעורך - אני כבר 30 שנה קורא מדורי ספורט וטורים וטרם נתקלתי בטור שכל כך שקוף שהוא מונע ממניעים אישיים. אם לא היית עיוור היית רואה את זה גם אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רביבו מימן סוויטה לסוחר סמים!
יריב,
עכו,
18/10/04 22:49
|
איך התדרדרת? מבלי שום קשר למה שאירע במגרש בשבת,מספיקה עבורי עובדה ברורה :
אם חלאת אדם כפליקס חלפון,סוחר סמים,טמע,חמדן,אשר רצה להרעיל את המדינה בסמים,והיושב בכלא----
אותו יצור דוחה ועלוב נפש יוצא לחופשה מהכלא ואתה מממן לו חדר במלון יוקרתי?! איך לא ניתקת קשר ממנו?! איך אתה מזדהה עם פושע?
''אמור לי מי חברך - ואומר לך מי אתה!''
שוב-בלי קשר למגרש השדים באשדוד- ת ת ב י י ש !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
ליאור,
ת''א,
18/10/04 23:05
|
מקום לתרום את הכסף לנזקקים, העדיף לממן סוחר סמים! שיתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עכשיו אנחנו מבינים למה
wayne rooney,
old trafford,
18/10/04 22:46
|
|
 |
45.
אביעד את שונא את רביבו זה לא ס
רז,
18/10/04 22:13
|
|
 |
44.
אביעד למה לא אמרת כלום באולפן?
אלירן,
דרום,
18/10/04 21:54
|
אם היית גבר היית אומר את הדברים לרביבו בפנים ישבת כיסא לידו , זה שישבת ושתקת מול רביבו באולפן גם שהוא תקף את רמת העיתונאים ולא ענית לו הופך אותך לפחדן , למרות שאני מסכים עם רוב הדברים שכתבת בטור (מלבד המחמאות ללחמן , האיש פשוט מלוכלך , הורס את הכדורגל וגרוע מכך גורם למשחקים ברוטאלים שנראים כמו ג'ודו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אביעד מי שמתלאם זה אתה
עמיר,
18/10/04 21:40
|
מה קרה אביעד היקר אתה רוצה להיות מקורב ללחמן ולגרנט , אני צפיתי אתמול בטריבונה וראיתי שאתה היית חד כיווני לכיוון אחד וטובת אחד לכיוון לחמן לחמן מאמן גרוע ומאמן את הקבוצה שלו על אפליה ושזה קבוצה ערבית ושכולם רוצים לדפוק אותם , ראינו את הקבוצה באנגליה בניו קסאל איך ניסו השחקנים לשבור רגליים לשחקנים האנגלים וזה מה שמר לחמן היקר עושה כל הזמן גם שהיה בעירוני ראשל''צ הוא העביר לשחקנים לשבור רגליים , וגם עם אשדוד ראינו את זה אז רביבו מתלאם מי שהיתלאם בטריבונה זה היה לחמן גם על אבי רצון הוא דיבר לא יפה ומתלאם אז שילך קודם ללמוד לדבר ולהתנהג ואתה היית חד כיווני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
אלי,
חיפה,
19/10/04 09:08
|
אתה כנראה כמו רביבו, טיפש ועיוור. לך תלמד לכתוב. כולם ראו איך רביבו הסית והתבהם. הוא לא בנאדם. לא מוכן לעשות סולחה. הוא אדם של ריב ומדון. פשוט מגעיל אותי. עוד קורא לעצמו מנהל. מכסימום יכול לנהל דוכן שווארמה באשדוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתלהם,גבר,מתלהם.
ל"ת
מרעול צהוב,
18/10/04 23:02
|
|
 |
42.
מסכים לכל מילה
ל"ת
איזי,
ת''א,
18/10/04 21:38
|
|
 |
41.
פוהרילס - אתה כל כך מתלהם
אובייקטיבי,
18/10/04 21:24
|
|
 |
40.
הלו, אתה חלק מהביצה
רצון בלי יכולת,
18/10/04 21:19
|
זה שפוהורילס היה אתמול באולפן והיום כותב על זה טור דעתני, מוכיח כמה עלובה הביצה של הספורט הישראלי והמתפרנסים ממנו, לרבות טפילים שכמות הפובליציסט. לא כל עבודה מכבדת את בעליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ל2 וחבריו מה רביבו נתן לנו ???
מכאל,
18/10/04 21:14
|
רביבו כשחקן הוא שחקן גדול אבל השגים לנבחרת לא קבלנו אהה... כן 8-0 לדנמרק בשבוע אחד יחד עם החבר ה''מוכשר'' שלו שלמה שרף. שום השגים. הוא בסופו שלדבר די דומה לכם האוהדים שלא אוהבים ספורט אלא שנאה אתם אוהבים בגללכם לא יבואו האוהדים שימלאו איצטדיונים אהה.. נכון גם בגלל האפס חיים רביבו כל הכבוד לפוהורילס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל קבלנו נערות ליווי.........
ל"ת
למיאל,
19/10/04 12:20
|
|
 |
38.
רביבו גמר את הקרירה בכדורגל
יואב,
18/10/04 21:13
|
רביבו מקנא.........באיל לחמן בן גילו אשר יש לא עתיד בכדורגל בארץ בעוד רביבו נשאר עם זכרונות העבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלה?יש לך סקופ
ל"ת
מרעול צהוב,
18/10/04 23:04
|
|
 |
37.
באירופה רביבו הצליח יותר מאייל
יובל,
18/10/04 21:13
|
אין שום ספק שבאירופה רביבו הצליח הרבה יותר מברקוביץ.
רביבו שיחק בקבוצה שהגיעה איתו למקומות 4-6 בליגה הספרדית. ברקוביץ אפילו לא היגיע למרכז הטבלא האנגלית. הוא שיחק רק בקבוצות מתחתית הליגה הראשונה או מצמרת הליגה השניה באנגליה.
קבוצות גדולות כמו ברצלונה וליברפול שקלו להביא אליהן את רביבו כאשר אף קבוצה רצינית לא שקלה להביא אליה את ברקוביץ.
רביבו שיחק בליגת האלופות. בגביע אופ''א הוא כבש שער חוץ יפה וחשוב נגד ליברפול והדיח אותה מהמשחקים.
כמה מהשערים של רביבו בטורקיה נכנסו לפנתיאון האירופי בגלל יופיים וייחודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עושה אותו אדם טוב יותר
ל"ת
אחד שמבין,
19/10/04 12:19
|
|
 |
36.
רביבו וחבריו - כמה שהם טיפשים
ל"ת
אודי,
ירושלים,
18/10/04 21:10
|
|
 |
35.
כנסו!!!!
דני,
אשדוד,
18/10/04 21:04
|
אשדודים תפסיקו להיות פרימטיבים עם ראש סתום תפתחו את העיניים ותבינו שרביבו ובן זקן זורים לכם חול בעיניים ומוצצים את הדם של הקבוצה והעיר.אל תלכו שולל אחרי ההבטחות הריקות שלהם הם משתמשים בכם כמקפצה להשגת היעדים הכלכליים -עיסקיים שלהם אתם שקופים מבחינתם והם לא רואים אותכם.עוד שנה שנתיים תשארו עם קבוצה שבורה בחובות והם יצחקו כל הדרך לבנק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאלה עוד פעם אתה לא נמאסת כבר
לך לישון,
19/10/04 19:50
|
|
 |
שמענו עליך דני, הפצת את אותה
ברמודה,
19/10/04 00:37
|
תגובה כבר באלף אתרים. אגב החבר'ה משלמים לך טוב בכדי להפיץ את הארס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Marokai is a Marokai
ל"ת
yoka,
atlanta,
18/10/04 20:40
|
|
 |
גועל נפש גיזען מגעיל
ל"ת
חיים,
19/10/04 11:36
|
|
 |
33.
אביעד תפסיק לחמם
מאזן גנאים,
סכנין,
18/10/04 20:28
|
חיים אדם טוב וחבר טוב אל תתפןס כותרות על ויכוח שעומד להיסתיים תפסיק לחמם את הגיזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הפעם אני מסכים עם פוהורילס.
עופר,
חיפה,
18/10/04 20:20
|
רביבו הוא אדם ( אם אפשר לקרוא לו כך ) גס רוח, נקמן, שהמונח'' עבד כי ימלוך'' הולם אותו, או ביידיש מוישה גרויס ( אני ואפסי עוד ). פוהורילס מיטיב לעשות את ההקבלה בין מה שקורה בחברה שלנו לבין דמותו של רביבו. דהיינו, חברה אלימה, מתלהמת, וחסרת כבוד לזולת.לסיום אני רוצה להגיד לרביבו, אתה מגעיל אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לאביעד
דני אבן,
יבנה,
18/10/04 20:15
|
|
 |
30.
שנים שהתקשורת מפנקת את רביבו
יואב,
18/10/04 20:10
|
רביבו זה תוצרת של התקשורת הישראלית שליטפה ופינקה אותו. תמיד היה זה ברקוביץ שחטף את כל הביקורת , למרות שתמיד נתן את הנשמה לנבחרת ושהגיע להשיגים גדולים יותר, ורביבו - המזרחי הדפוק תמיד דאגו לעגל לו פינות ולסלוח , בלט במיוחד אחרי שהוא חירבן את המשחק עם דנמרק כשהוא יצא באדום כבר בהתחלה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אביעד אומר מה בא לו........
גיא,
בת ים,
18/10/04 20:07
|
אביעד אתה כאילו אומר מה שבא לך אבל בעצם אתה מונע על ידי גורמים בגלל שרביבו כותב טור בידיעות אז תפסיק לשחק אותה צדיק הדור ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא ! הרגת אותי !
ל"ת
טל ב,
19/10/04 09:47
|
|
 |
28.
אבי רצון -סכנה לכדורגל הישראלי
לעצור את המסית,
18/10/04 19:57
|
אבי רצון מחפש את הלכלוך , גם כך הכדורגל מלא באלימות לא צריך איש שיעודד בכל שבוע את האלימות הזו .בסוף זה יגלוש מהאולפן למגרשים! ספורט לא מעניין אותו רק הקסאח בין האנשים של הספורט !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
רביבו בהמה
רמי,
הרצליה,
18/10/04 19:49
|
אבל כך גם 90% מהעוסקים בכדורגל הישראלי, כולל שחקנים, מאמנים, עסקנים, פרשנים ועיתונאים. ההתבהמות הזאת היא מראה לכלל החברה. אם אחד כמו רביבו, שהיה אמנם שחקן מצטיין (חוץ מבנבחרת) הופך למוביל חברתי, אז זה אומר הכל עלינו. לא נשכח את פרשת נערות הליווי, לא נשכח את הכרטיס האדום מול דנמרק והבריחה מהאצטדיון, לא נשכח את מאורעות סכנין. בושו לכם רביבו ודומיו! גם ''הטריבונה'' היא עוד סוג של מראה חברתית. צעקות, גידופים, התלהמות, שטחיות וצביעות- ממאפייני החברה הישראלית של ימינו. עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לאותו הופליהוס אקליפטוס איך
המגיב המגניב,
18/10/04 19:43
|
שלא יהיה. מי אתה שתדבר על חיים רביבו כך מה זאת אומרת שבמקום לבוא ולבקש סליחה המשיך להתגרות ולהתסיס תענה לי למה בדיוק הוא צריך לבקש ממנו סליחה למה מי הוא הלחמן הזה אתה רק רוצה לחמם את האוירה ושלחמן יצא מפה התמים והצודק ואילו חיים יצא המניאק אתה יודע מי צריך כן לבקש סליחה זה השופט הדפוק הזה למס אשדוד על שיפוט גרוע למה על זה אתה לא מגיב העיקר להאשים עוד תשמעו אשדוד תיהיה עוד יותר פייטרית לא שעכשיו היא לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בושה לראות את רביבו
ל"ת
ולדי,
18/10/04 19:43
|
|
 |
24.
פוהרילס- אתה מרבה לנבל את
שפוי,
18/10/04 19:40
|
הפה, להתבהם ולהתלהם, הכל באיצטלה של אדם נאור כביכול שמתנגד להתלהמות והתבהמות. כמה מגוחך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
למה לא אמרת לו את זה בפרצוף ?
ל"ת
אייל,
מיאמי,
18/10/04 19:31
|
|
 |
22.
התבטאות חסרת תקדים של רביבו
אייל,
חולון,
18/10/04 19:24
|
אביעד אני מסכים עם כל מילה שלך. יחד עם זאת הופתעתי מחוסר התיחסותו של אבי רצון לעידוד הנלוז של רביבו ,למרות התבטאותו חסרת התקדים של רביבו שטען לפני כל האומה שאין הוא חוזר מדברי הנאצה באייל לחמן. זוהי התנהגות שפלה , ילדותית של המנחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אייל לחמן הוא לא טלית שכולה
שי,
18/10/04 19:18
|
תכלת. הוא הספיק לריב ולהקניט את מאמן ניוקאסל שבסה''כ אמר שבני סכנין משחקת כדורגל מסוכן גם ליריב וגם לשחקניה שלה. כדורגל לא יפה לעין ובטח שלא מקצועני וממש ראי של המאמן שהתלהם אתמול בטריבונה ובעצם הסגיר את עצמו בכל מה שקשור לבלאגן במגרש האשדודי. אתמול בטריבונה הוא התנהג כמו שקרוב לוודאי התנהג במקרה שהיה במגרש באשדוד. אז הוא לא כזה מסכן כמו שעשו אותו. רביבו ובן זקן לא היו צריכים להכנס לשטח המגרש וזאת הטעות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עכשיו כולם יודעים מי זה רביבו
אבנר שמש,
ת''א,
18/10/04 19:14
|
כל הכבוד למאזן גנאים, הג'נטלמן הכי גדול שיש בספורט הישראלי והעסקן הכי נחמד שיש בכדורגל הישראלי. טוב היה אם עסקנים אחרים היו לוקחים ממנו דוגמה לניהול קבוצה ולהתנהגות ספורטיבית והכוונה לכל האנשים הקשורים לספורט. למרות כל האפליה וההבטחות שלא מומשו ולמרות מה שעושים להם בכל מגרש, הוא נותן כבוד לכולם ולא מתלהם. שאפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זקנותו מביישת את צעירותו
רועי הירוק,
חיפה,
18/10/04 19:05
|
בושה וחרפה שנותנים לאיש נחות כמו רביבו במה בתקשורת. בתור אוהד מכבי חיפה שרוף שנים רבות, אני מתבייש שאיש כמוהו לבש את מדיה הירוקים של קבוצתי. לך תמכור שווארמה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פוהרילס , הרשמת אותי
swat2,
18/10/04 19:03
|
|
 |
17.
רביבו כלב שוטה ומגעיל
ל"ת
איל,
רחובות,
18/10/04 18:53
|
|
 |
16.
אביעד ענייני כמו תמיד!
הכריש,
טבריה,
18/10/04 18:42
|
אביעד: אתה אחד מעיתונאי הספורט הרציניים בארץ, ואתה תמיד ענייני. כיף לשמוע אותך ועוד יותר כיף לקרוא אותך. דרך אגב, למי שלא יודע, אביעד הוא גם בנאדם טוב שאוהב לעזור ולפרגן לעמיתים למקצוע. אני, במקרה הזה מדבר מניסיון אישי. חלק גדול ממה שיש לי היום, זה בזכות אביעד. אם הוא קורא את התגובה הזאת אולי ייזכר איך סייע פעם לעיתונאי צעיר להתחיל בקריירה. אותו בחור, מצליח היום, מתפרנס מעיתונות, ובעל מעמד לא רע. והבחור הזה הוא אני. אביעד: לך קדימה, אוהבים ומעריכים אותך!!! לעומתו, רביבו ממשיך להצדיק את תדמיתו הרעה. כשחקן, היה אשף יחסי ציבור, לא פחות מאשר היה אשף של בעיטות חופשיות. עכשיו גם יחסי הציבור שלו לא משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כמו תמיד אביעד ורצון גדולים!
ל"ת
מישהו,
18/10/04 18:41
|
|
 |
14.
אביעד פוהורילס
אשדודי בדם,
אשדוד,
18/10/04 18:37
|
אביעד פוהורילס אתה לא יודע על מה אתה מדבר מי זה בכלל לחמן סתם עוד מאמן שלא יעודע לאמן לא רק זה הוא יודע רק להיבא הוראות של כסחן לשחקנים
בושה וחרפה גועל נפש של קבוצה אפילו אבי רצון אמר בפירוש שסכנין משחקת כדורגל מכוער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוחרת שלום
משגב,
19/10/04 04:30
|
למה מי זה אבי רצון? מי זה שעשה אותו אוטוריטה של הכדורגל הישראלי? סתם עיתונאי זב חותם שמחפש תשומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס מהגזענות
רני,
תל אביב,
18/10/04 19:22
|
סכנין היא הנקודה החיובית היחידה בכדורגל המגעיל שלנו . הגזענות והשינאה שהשתקפו מאשדוד פשוט מגעיה כמעט כמו אלו של ביתר ירושלים . די נמאס !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאשדודי בדם
פיני,
תל אביב,
18/10/04 19:21
|
קר לתת לך חומר למחשבה. רביבו לא היה שחקן כל כך גדול כמו שהוא מנסה לצייר לנו.לליגה הטובה בעולם הוא לא הגיע . הוא שיחק במקרה הטוב בקבוצות בינוניות בקנה מידה אירופאי. נכון יש לו חיוך מקסים ויחסי ציבור מעולים אבל בפנים בפנים הוא נשאר צחצח אשדודי קטן קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זה נבלה וזה טרפה.אחד ערס מזדקן
ל"ת
ואחד ימכור את א,
מא שלו לערבי,
18/10/04 18:31
|
|
 |
12.
לגבי העיתונאי הזה...
אמיר,
18/10/04 18:26
|
בדיוק בגלל שרביבו אמר עליו בטריבונה הוא מנסה להשמיץ את רביבו...תראו אני לא אומר שרביבו היה בסדר אבל לחמן גם לא היה בסדר בכלל וכל ''הרעש'' התחיל בעקבות מילים של לחמן...אבל האשם האמיתי הוא השופט טניס הזה שלא יודע להתמודד עם משחק כדורגל פשוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שניהם צודקים
שלומי,
מהדרום,
18/10/04 18:22
|
כמו בבדיחה עם הרב: שניהם צודקים וגם רוב המגיבים (פרט למתלהמים - כרגיל). סגנון המשחק (ולא שיטת המשחק כפי שרבים נוהגים לבלבל) של לחמן אמנם מביאה הצלחות, אך היא מסוכנת תרתי משמע - גם לכדורגלנים פיזית וגם ליופי של הכדורגל ולנסיון להחזיר את הקהל למגרשים. להתנהגותו שלוחת הרסן של רביבו וחבר מרעיו אין מקום. כל מצדדיו מוסיפים חטא על פשע,שכן - ללא ספק חיים מצטער על מעשיו אך אין לו מספיק אומץ להודות בכך, וחבל מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רביבו- עבד כי ימלוך-מגלומן
ל"ת
רוני,
18/10/04 18:14
|
|
 |
9.
שתיקת התקשורת
אמיר,
בית''ר י-ם,
18/10/04 18:14
|
חיים רביבו וג'קי בן זקן אמרו בשבת את על מה שהליגה חושבת , הכדורגל של לחמן הוא בושה וחרפה . אין בשום מקום בעולם הכדורגל המודרני משחק שמושתת על כיסוח היריב , פשוטו כמשמעו , תוך סיכון בריאותו ועתידו של הכדורגלן היריב . למי שלא מאמין שיחזור למה שאמר גראם סונס ( מנג'ר ניקאסל בוגר הליגות הבריטיות ששם משחקים חזק ואגרסיבי ) על משחקה של סכנין . הוא לא ראה מעולם שיטת משחק דוחה כזאת . העיתונאות שמר פוהרילס הוא מראשיה במקרה רגיל היו רצים לכל ערוץ תקשורת והיו מתריעים על התופעה המסוכנת ששמה שיטת המשחק של לחמן , אך מאחר ומדובר בקבוצה ערבית עם יו''ר נחמד והעיתונאים לא רוצים לעורר מהומה רבתית , הם שומרים על שתיקה מוחלטת . האם מר פוהרילס היה שותק לו בית''ר ירושלים הייתה מאומנת בידי לחמן ומכסחת כמו בני סכנין . כמה אז היית תוקף רק את השליח רביבו ולא את המאמן . אתה מדבר על תרבות ספורט , אתה בתור אוהד הפועל ת''א מייצג בתקשורת( שנתנה לך אלף במות ) אך ורק את תרבות שאתה מזדהה איתה ושולל את כל האחרות בבוז , ביהירות ובזלזול . תחשוב על זה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אביעד התותח!
אורדון,
מכתש,
18/10/04 18:07
|
אל תשכח שהוא מתעצ'בן שמעצ'בנים אותו... והוא מקיבוץ אש-דוד ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לחמן צודק-אבל שלא יתן יד לערבי
אלדד,
קצרין,
18/10/04 17:55
|
אייל לחמן עשה דבר מכוער והלך לאמן במקום שצועקים בו מוות ליהודים ותורמים כסף לחמאס.רביבו סתם ערס אבל עדיף ערס יהודי על משת'פ ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, הנה עוד קצת גזענות
ערבי גאה,
סכנין,
18/10/04 18:16
|
אני לא אתחנף אליך אדון גזען, אנחנו בסכנין מגנים כל הרג של כל אדם באם הוא יהודי או ערבי, אבל זה כמובן לא מעניין אותך ושכמותך - מעדיפים להתנשא עלינו בצורה גזענית כאילו אנחנו חיות, ולחשוב שבזה פתרתם כל הבעיות.
סכנין הלכה לאירופה לייצג כל המדינה, יהודים ערבים, חבל רק שיש אנשים כמוך שכל עוד הם תומכים בדיעות גזעניות אז שלום לא יהיה פה וחבל. הגיע הזמן לשלום.
חבל דווקא העם היהודי סבל מגזענות באירופה - וחלק כל כך גדול שלו היום מתנהג עם אותם דיעות מגעילות.
כל הכבוד ללחמן. הבנאדם פשוט אישיות מקסימה - רהוט, מעניין, מדבר לעניין והרבה מעבר לזבל שנקרא ''הטריבונה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגש ממנו
ניר,
חיפה,
18/10/04 19:39
|
אלדד מקצרין הוא כנראה סתם גזען. תשעים אחוז מהישראלים שמחים בהצלחה של סכנין.
כאוהד של מכבי חיפה אני מאחל לכם שתמשיכו להצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני לעומת זאת....
אורי,
חולון,
18/10/04 20:01
|
שמחתי עד השמיים כאשר ניוקאסל הביסה את בני סכנין ואפילו קיוויתי שזה ייגמר בתבוסה צורבת יותר כי מבחינתי בני סכנין לא מייצגים אותי באירופה! באירופה אותי מייצגת קבוצה ששחקניה שרים את ''התקווה'' לפני המשחק וקבוצה שאוהדיה מניפים את דגל הלאום ביציע! אלדד מקצרין יישר כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגביע לקבוצות לא שרים המנון
ערן,
18/10/04 21:52
|
זה לא נבחרת, זו קבוצה. כמה בארסנל שרים המנון אנגלי....בצ'לסי?
הצלחת סכנין היא ספורטיבית לא פוליטית, תרגע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הצורה שבה נראה הכדורגל
תשעים אחוז בוכי,
18/10/04 20:00
|
בגגלל הכסחנות של אחוד בני סכנין, מלכי הכרטיסים האדומים והצהובים של הליגה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שטויות!!!!
מישהו,
איפהשהוא,
18/10/04 17:50
|
הכדורגל של לחמן וסכנין מגעיללללל וסוף סוף קמים אנשים ואומרים להם את זה בפרצוף כמו שמגיע להם!! לא ברור אם בסכנין משחקים כדורגלנים או נינג'ות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גדול אביעד!
אבי,
בת ים,
18/10/04 17:43
|
הלוואי שיש לקבוצה שאני אוהד(לא חשוב מי) מאמן כמו לחמן. המאמן הזה מביא כדורגלנים ליגה א ו-ב ועושה אותם כוכבים. מביא גביע , משחק בכבוד באירופה, ורק גזענים ואומללים מבקרים אותו ואת המנהל הטוב בארץ, גנאיים. תזכרו כולכם: בני סכנין לפני 10 שנים היתה בליגה ב'. והים יש 3 שחקנים בהרכב ששיחקו לפני שנה בליגות א' ו-ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צודק
אורי,
חולון,
18/10/04 19:57
|
להפסיד 5-1 בבית זה נקרא לשחק בכבדו באירופה??? למרות שלגבי גנאיים אני מסכים איתך באמת אחלה מנהל ואחלה אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ולמה אתה משתתף במפגן הזה ???
אורן סניה,
חולון,
18/10/04 17:43
|
אביעד היקר, ראיתי אתמול את ''הטריבונה'' והצטערתי בשבילך ובשביל עו''ד טל תאומים שאתם צריכים לשבת בפארסה הזו. יש מקום לתוכניות דוגמת ''הטריבונה'' אבל דרך וצורת ההתבטאות של שלמה שרף, למשל, לא שוות את הישיבה שלך שם. עדיף להשאיר את ''הטריבונה'' כמו שהיא (בלעדייך) ולתת לך ושלכמותך תכנית תרבותית יותר עם רמת דיון גבוהה יותר. החנפנות כלפי רביבו הייתה מבישה, במקרה הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! מי שיושב על רצון ,
אפשר להוציא את,
רביבו מאשדוד,
18/10/04 20:07
|
שלא יבכה אם הוא מתעורר עם רביבו הערס עם עגילי יהלומים שכולם ייראו כמה הוא עשיר , בושה וחרפה שכח מאיפה הוא בא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רביבו - אתה זבל !!!
ברקו אילו,
18/10/04 17:35
|
בנבחרת שיחקת כמו כוסית , פרשת הנערות לא שכחנו , ואני לא יודע איך אישתך חיה איתך ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אלכס,
ב-ש,
18/10/04 19:24
|
גם לצחצח לרביבו את הנעלים לא הייתי נותן לך חתיכת כלומניק אתה ואביעד וכל היפה נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה היא חיה איתו האמת!!!!!!!!!
ירוק עד,
חיפה,
18/10/04 18:24
|
|
 |
2.
פורהליס אתה אפסססס
שי,
18/10/04 17:34
|
אביעד פורהליס מנסה להתנקם ברביבו אחרי שאתמול בתוכנית רביבו הבהיר לו עד כמה הוא כתב אפססס...כנראה שפורהליס עצבני ועכשיו בזכות הבמה שנותנים לו פה הוא מחזיר לרביבו... אך אדון פורהליס היקרר גם אם תכתוב על רביבו עוד אלף כתבות מהסוג הזה של נקמה בחיים לא תצליח להרוס את האהדה הענקית שיש לכל הארץ כלפיו!!!
נ.ב סכנין הקבוצה הכי מסריחה בליגהההההההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשפט האחרון שלך הוא הנכון
צודק,
18/10/04 20:02
|
|
 |
שונא את רביבו
רועי,
רמת השרון,
18/10/04 18:27
|
|
 |
איזה אהדה בכל הארץ
אריה,
צפון,
18/10/04 17:53
|
|
 |
1.
רביבו בושה
ל"ת
עמית,
18/10/04 17:33
|
|
 |
רביבו מוציא שם רע לערסים
ל"ת
ערס,
19/10/04 08:29
|
|