 |
36.
המתנחלים לא יכבדו החלטת העם
פרחיה,
17/10/04 22:09
|
הבוקר שמעתי את דובר גוש קטיף, ערן שטרנברג, בראיון ברשת ב, שאמר שאפילו יהיה רוב לתוכנית ההתנתקות במשאל העם, שהמתנחלים תובעים, גם אז יהא צורך לפנות את המתנחלים בעול כורחם. הם אמנם לא יירו על המפנים, חיילים או שוטרים, ולא ייצקו שמן רותח על ראשיהם, אך יכבלו עצמם לבתיהם ויקשו ככל הניתן על המוציאים לפועל של רצון העם. אם כך המשאל מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ל-21, לשאול את המתנחלים?
נסיון מס' 2,
17/10/04 21:50
|
מה פתאם? מה הקשר שלהם לגירושם מבתיהם? מה הם מתערבים בענייניהם הפנימיים של שוחרי ה''שלום''? השמאל החליט לגרש, מי הם שיגידו לו מה לעשות? השמאל החליט גם שאם יגרשו ערבים הוא יפוצץ את הגשרים וילך למלחמת אחים, והעובדה היא, שאיש אינו מגרש ערבים! נכון?! מי שסובל הם ה''מתנחלים''! למעלה משלושים שנות תעמולה גבלסית נגדם. למעלה משלושים שנה של התרת דמם, עד כדי מתן רובים לרוצחים, כדי שייטיבו לרצוח! ה''מתנחלים'' הם אלה שכבר שנים מנהלים נגדם לוחמה פסיכולוגית, שהגיעה לממדים מפלצתיים (''להגדיל הפיצויים..'') בחדשים האחרונים. והם אלה שמאיים עליהם הגירוש, עקב שנאת חינם תהומית מצד מהרסינו ומחריבינו מבית. הם הקש האחרון שבו יכול עם ישראל להחזיק, להצלתו, וזו הסיבה שמהרסינו ומחריבינו מנהלים נגדם מלחמת חרמה. אל יסלח להם האלוקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אל תסמכו על לבנת
אופיר,
17/10/04 19:16
|
לבנת היא תומכת נלהבת במתנחלים אל תאמינו ואל תסמכו על אף מילה שלה הקשורה להתנחלויות. היא איתם. היא שפוטה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא ננהל מו''מ עם טרוריסטים
מיקי,
17/10/04 18:31
|
|
 |
32.
לימי אחיך מתנחל ולשרון בית בהת
משה,
פ'ת,
17/10/04 14:36
|
|
 |
31.
נא לא לזהות את מועצת-יש''ע
אין שלום אמר ה',
לרשעים!,
17/10/04 13:24
|
עם המתנחלים. מועצת יש''ע היא נציגת עצמה, ולא יותר מזה! בהפגנה (ה-100) בירושלים, נקרא בנצי ליברמן לבמה לשאת את דברו. ממש נדהמתי, הלוא בנצי ידוע כשבשבת, כמו אריק שרון, דבר אחד בכיכרות ואחר בפוליטיקה הזעירה והשפלה. האיש דבר גבוהה גבוהה על כך שלעולם לא יגרשו אותנו, וכל התמימים מחאו כף, הנוער שרק בהתלהבות. האנשים האלה פשוט לא בעניינים. ואז בנצי מבטיח שה''מתנחלים'' יקבלו עליהם את דין הרשעים. בנצי, למה לא תארזו אתה וחבריך, כבר עכשו, ותלכו לנגב? מחכים לכם שם בכליון עינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אין רוב להתנקות: אנו יהודים
אילן,
רבבה,
17/10/04 12:10
|
האם לגרש אנשים על בסיס מוצא אתני מוסרי? אני לא מסכים לאלימות. לא מתושבי יש''ע ולא ממדינת ישראל. כחברה אנחנו חייבים לבחירות או למשאל עם. גם יש מבחן בבג''ץ מפני זה תהליך של גירוש זה דבר חריג ונורא. עולה על הדעת שיש מצב שגירוש חוקי של יהודים ולא יהיה גם גירוש של ערבים? לאן הולכים המדינה שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
המתנחלים הורסים את המדינה
דורית בר,
תל אביב,
17/10/04 11:53
|
|
 |
לא את ולא 27...
ארז,
17/10/04 12:00
|
|
 |
28.
כולם לקרוא 27. ענק!!!!
ל"ת
ישראל,
תל אביב,
17/10/04 11:47
|
|
 |
27.
לא להאמין למתנחלים
קני פז,
חיפה,
17/10/04 11:42
|
אני לא מאמין לאף מלה שלהם. בעיני מבחינת האמינות המתנחלים וערפאת הם היינו אך. הם מוכנים לשקר למען ארץ ישראל. הדבר היחידי שקדוש ביניהם זה חלק ארץ ו''הבטחה אלוהית''. אצלם אין שום ערך לחיי אדם. האדמה קדושה מן החיים. הא, שכחתי. הם גם מקדשים את המתים. יש אצלם פולחן של קידוש המתים - ממש כמו השהידים אצל הערבים. כל השאר מצידם שיילך פייפן. אבל המתנחלים זה לא העם. זה חלק קטן ממנו סהרורי ומשיחי פנאט ואפילו מטורף. מדינת ישראל הוקמה על ידי חולמים ובונים וחלוצים חילוניים שמרדו במשיחיות השקר הגלותית, בעולם הישיבות ובתרבות הפרזיטיות והחלוקה. מדינת ישראל הוקמה על ידי ציונים שפויים שחלמו להיות עם כמו כל העמים ולא עם כובש, שנתפס בעיני העולם כאחרון משטרי האפרטהייד. הם לא אחים שלנו. אין לנו חלק ונחלה בהם. הם הורסים כל חלקה טובה במדינה. צריך לצאת מעזה ומייד. זה יהיה כפרת שרון על האסון הנורא שהמיט עלינו בלבנון. לצאת מייד מעזה. אין לנו מה לחפש שם באחד האזורים הצפופים והעניים בעולם. מתנחל שלא ירצה להתפנות אחת דינו - לשבת בבית סוהר. יש להעמיד לדין או לשים במעצר מנהלי את הרבנים הפושעים המסיתים נגד המדינה. כל מתנחל שירים ידו על חייל או שוטר צריך לפוצץ לו את הצורה ולשים אותו בכלא. מספיק להיות בני ערובה של ההיאטולות האלה. הם מדינה בתוך מדינה . הם כת מוזרה ונוראית שחייבים להפטר ממנה בכל מחיר. אני קורא לרוב השפוי במדינה לאמר את דברו. לקום ולעשות מעשה נגד הפנטיות הזו, נגד הסיקריקים של העידן החדש. ההיסטוריה שלנו ידעה כבר חורבן בגלל טיפוסים כאלה. בואו נתנתער מהם. העם השפוי לא רוצה אותם. חלקם לא אתנו. מחנם אינו מחננו, תפיסתם אינה תפיסתנו. הדמוקרטיה יקרה לנו ולא להם. בל ניתן להם להפוך אותנו לאיראן של המזרח התיכון. כל עתיד ילינו ועתידנו שלנו נתון בנסיגה ובסימן שאלה בגלל. יועמו ראשי המתנחלים לדין במשפטי ציבורי בבנייני האומה!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
pseudo intellectual drivel
אילן,
רבבה,
17/10/04 12:21
|
פשוט אתה שונא דתיים. זה לא חכמה יש מיליונים ששונאים יהודים. אתה לא יכול לפתיע אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קני, קני
מלך,
17/10/04 11:45
|
|
 |
26.
זאת הארץ שלנו.
יצחק,
17/10/04 11:37
|
בס''ד שאלה לראשי מועצת יש''ע שחושבים ללכת על משאל עם בתור פשרה.האם הם יביאו שאלה למשאל עם בענין אכילת בשר טרף וחילול שבת ואם כן האם יקבלו את דעת הרוב? בושה וחרפה אם כך יהיה.אם תורה לא משחקים שום משחק אין פה ענין של רוב.אסור להחזיר שטח לגוי בדיוק כמו שאסור לאכול טרף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כשהם עלו לגבעות הם שאלו לדעתי?
ישראל ישראלי,
ירושלים,
17/10/04 11:34
|
כשלושים שנה שהמשיחיים הללו עולים לגבעות באישון לילה, עוקרים מטעים, מעלים עלינו את חימתו של העולם כולו, הופכים אותנו לכובשים של מליונים, ובעיקר - עוברים על החוק כל הזמן - מה קרה היום? פתאום דעתי חשובה להם? פתאום משאל עם?
יקירי - העם רוצה התנתקות!!! אבל מכוון שמעולם לא שאלתם לדעתו כשהתחברתם, אל תשאלו אותנו אם להתנתק!!!!
צאו וחיזרו הביתה - לתוך גבולות הארץ, ועזבו את ארץ התבערה והשגעון, את המדמנה שקוראים לה עזה!!
בוא הביתה בלי שאלות מיותרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם נעלבת...
ארז,
17/10/04 12:08
|
|
 |
24.
אל תתנתקו מהעם.
שמעון פרס,
17/10/04 11:31
|
בס''ד אחי ורעי המתנחלים.תבינו דבר אחד לא אתם תיקבעו את עתיד העם הגיע הזמן שתבדילו בין הלכה ובין דמוקרטיה.בענין הזה אין דמוקרטיה פה צריכים כח נגד דיעותיו של שרון.כל הסיפור של משאל עם זה רק זרית חול בעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
משאל העם אינו בא למנוע אלימות
די לפשעים נגד,
העם היהודי!,
17/10/04 11:18
|
הוא נדרש לתת לגיטימציה לאלימות בת עשרות שנים של השמאל נגד העם היהודי. גירוש היהודים מארץ ישראל זו תמצית האלימות! משאל העם נדרש לשלול את הלגיטימיות של העם היהודי לארצו. הוא נדרש לשלול את הלגיטימיות של התנגדות העם היהודי לבגידה בעצמו ובמולדתו. זה כל עניינו של משאל העם - לתת לגיטימציה לפשע נגד העם היהודי ונגד האנושות. אם משאל העם יתן את הלגיטימציה הזו, לשום אזרח שומר חוק ומוסר, אין הרשות לתת יד לפשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
ישראלי,
17/10/04 11:51
|
|
 |
22.
סתם מתעכבים!!
מנחם,
17/10/04 11:18
|
|
 |
21.
לא יאומן!! לשאול את המתנחלים!?
רפובליקת בננות,
17/10/04 11:16
|
את מי זה בכלל מעניין מה הם חושבים? למה מדינה שלמה צריכה לסבול בגלל מיעוט? גועל נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש''ע זורקת לכלבים את גוש קטיף
ל"ת
בנימין,
17/10/04 11:15
|
|
 |
19.
למועצת יש''ע, כמו לממשלת ישראל
עם או בלי משאל,
לא יקום ולא,
17/10/04 11:10
|
אין סמכות להחליט על מסירת הארץ שהפקיד בידינו הקב''ה לידי חלאת המין האנושי, או אפילו לידי חסידי אומות העולם. גירוש יש''ע הוא גירוש העם היהודי מארצו! במקרה גרים האנשים האלה באלון מורה ולא בתל-אביב, אך הארץ הזו איננה שלהם יותר משל כל יהודי אחר לדורותיו!!!!! גם לעם כולו, שעבר ''חינוך מחדש'' להתנכרות למורשת ישראל, אין שום זכות להחליט על מסירת הארץ לידי מרצחים, או לידי צדיקי הדור, שאינם יהודים! נסיגה נוספת מן הארץ לאחר שהקב''ה נתנה שוב ושוב בידינו, למרות סרבנותנו המתועבת, תשלול לגמרי את זכותנו לארץ הזו, לדעתי! העם הזה פשוט אינו ראוי. ושמועצת יש''ע והדבר הזה, הנקרא לימור לבנת, לא יעלו לרגע בדעתם שנניח לממשלת הזדון המתועבת הזו לגרש אותנו מארצנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
להפריד דת מהמדינה במשאל-עם
ל"ת
שרוני,
17/10/04 11:08
|
|
 |
17.
קישקושי לבנת
נורי,
ת''א,
17/10/04 10:57
|
לבנת הקשקשנית. זאת רמת הפוליטיקה הישראלית. אישה קשה וקיצונית שלא מבינה למעשה כלום. אחת הבעיות הגדולות ביותר של אנשים טיפשים היא שהם חושבים שהם חכמים. חוסר תבונה, חוסר פרגמטיות, קיצוניות ימנית וערכי אדמה ודם במקום פרגמטיות. אבל מה לעשות שלבחורה הזאת פשוט אין את זה? היא ושכמוה תקועים עמוק עמוק בתקופת חומה ומגדל והביצות. היא חושבת שהיא עדיין מדריכה בתנועת הנוער הרוויזיוניסטית ושלנהל מדינה ולנהל את עתיד המדינה זה כמו שירה בציבור. ולליבנת ושכמוה יש רוב עצום במדינה הזאת. וזאת שרת החינוך. וכך החינוך גם נראה. עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יש ממשלה יש כנסת - שיחליטו !
שמעון,
17/10/04 10:55
|
|
 |
שיחליטו!
ארז,
17/10/04 12:10
|
|
 |
אתה כמובן צודק
נורי,
ת''א,
17/10/04 11:48
|
אין צורך במשאל. כאן זה לא שוויץ. יש ממשלה והיא הייתה אמורה להחליט. אלא מאי? יש כאן ראש ממשלה חלש רופס ופחדן. ושלא יטעה אותך, שמעון. הוא אמנם נראה חזק ונראה סבא טוב והשד יודע עוד מה המציאו עליו. אבל שרון הוא לא יותר מבלון מלא באויר שלא מסוגל לעשות כלום. אפס. נאדה. גורנישט. וזה הסיפור של החיים של האיש. ובעניין הפינוי, הבריחה, הנסיגה מעזה שמישהו קרא לה בשם היפה ''התנתקות'' עאלק התנתקות. גם בעניין הזה שרון הוא אימפוטנט מוחלט. למעשה הוא מקווה שמשהו יקרה והוא לא יצטרך כלל ''להתנתק''. עכשיו הוא מתמרן. מתמרן את כל העולם. את האמריקאים, את המתנחלים, את מפלגת העבודה. ואפילו את עצמו. הכל אצלו תמיד תרגילים ומריחות. זה האיש זה אופיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון תפסיק כבר להתחנף אליהם!!
אייל,
מרכז,
17/10/04 10:39
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה
ארז,
17/10/04 12:11
|
(או, יותר נכון, מהמקלדת...) - ששרון יפסיק כבר להתחנף לשמאל הפנאטי ויפסיק עם איוולת הבריחה וה''התנתקות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה בולשיט!!
נפתלי,
מבשרת ציון,
17/10/04 10:38
|
לראשי יש''ע לא תהיה שליטה על מה שהמתנחלים יעשו כשיבואו לפנות אותם.הפשרה הזאת לא תתקיים לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש רוב מוחלט בעם
נטע,
ראשון,
17/10/04 10:37
|
|
 |
אז ממה שרון פוחד?
ל"ת
ארז,
17/10/04 12:11
|
|
 |
יש רוב לגירוש ערבים לארצותיהם
ל"ת
בנצי-א,
17/10/04 10:58
|
|
 |
12.
המתנחלים מנסים לעכב ההתנתקות
סיון,
ק.גת,
17/10/04 10:36
|
מתוך כוונה להגיע כמה שיותר קרוב לבחירות ומתוך תקווה ששרון לא יעלה לשלטון ואז ''ינצלו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין ברירה
דודו,
17/10/04 10:35
|
|
 |
10.
משאל עם -תוצאותיו ברורות
גל,
צפון,
17/10/04 10:32
|
|
 |
9.
שרון לך למשאל עם
גאולה,
17/10/04 10:32
|
|
 |
8.
אני במקום המתנחלים
יוחאי,
17/10/04 10:22
|
|
 |
7.
גם כן פשרה...
דוד,
17/10/04 10:11
|
מציעים להם משאל עם בעד זה שלא ירצחו לנו אף חייל או פוליטקאי...בזיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
משאל עם - בכל נושא !!!!
שרון,
17/10/04 10:01
|
אם שרון יכנע למתנחלים אזי הציבור זכאי לתבוע משאלי עם בכל נושא כגון: 1. יציאה למלחמה או פעולה צבאית שיש בה אפשרות של סיכון חיי החיילים!! 2. בכל הטלת מיסים או גזרות כלכליות!! 3. העלאת גיל הפרישה לפנסיה!! 4. הוצאת קופות הגמל מהבנקים!!
אלו רק דוגמאות קטנות של משאלי עם שהציבור יהיה זכאי לדרוש במידה וראש הממשלה יכנע לקבוצה מסוימת ולא חשוב מה גודלה על מנת לדחות הכרעה ע''י משאל עם.
משאל העם התקיים בפועל לפני כשנתיים והעם נתן את ההכרעות בידי ממשלה נבחרת ובראשה אריאל שרון, וכל דרישה לקיום משאל עם היא ערעור בתוצאות המשאל שהתקיים!!!
שרון- אל תתפתה ל''יועצים'' אשר רוצים להפיל אותך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה אפשר להיות מטומטם
בני,
17/10/04 10:33
|
כל המדינות הדמוקרטיות - כולן - מקיימות משאלי עם על נושאים הכרחיים וקיומיים פחות מההתנתקות. איך אפשר להשוות ביו מיסים לבין גירוש אנשים מבתיהם ? זה מחייב החלטה של העם. העם לא הצביע בבחירות האחרונות חמען ההתנתקות, למעשה הןא בכלל בצביע נגד. לכן צריך לשאול את דעתו קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני - מי מטומטם???
שרון,
17/10/04 11:51
|
כאשר שולחים חיילים למלחמה שם הם עלולים ליהרג או להיות נכים לכל חייהם - הוא נושא הרבה יותר גורלי מלתת פיצוי ביד רחבה , למתנחלים כוחניים אשר בכספים שסוחטים מהמדינה , מנהלים מלחמת חורמה בראש הממשלה הנבחר - בקלפי! לכן - יציאה למלחמה מחייבת משאל עם!! גם שירות בצבא לתקופה של 3 שנים בודאי מחייב משאל עם! גם גיוס לשירות מילואים מידי שנה בשנה מחייב משאל עם!! נו ... אז איפה גבול הלטון ואיפה גבול הטמטום ?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה שלך
ל"ת
יריב,
17/10/04 10:23
|
|
 |
5.
לדחות את הקץ
יחיאל,
פ''ת,
17/10/04 09:59
|
המתנחלים מבינים טוב מאוד את הלך הרוח בעם ומנסים רק לדחות את הקץ ,זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף לדחות את הקץ...
ארז,
17/10/04 12:36
|
מאשר ללכת כבר עכשיו למלחמת אחים. זה מה שראשי יש''ע מבינים אבל השמאל לא מצליח לתפוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פגישה עם המתנחלים??
רוני,
17/10/04 09:57
|
|
 |
3.
העם רוצה התנתקות!
ל"ת
חגי,
17/10/04 09:55
|
|
 |
לפי מה?
ל"ת
ארז,
17/10/04 12:35
|
|
 |
2.
יש''ע זה פשע!!אל תאמינו להם!
ל"ת
ראובן,
חיפה,
17/10/04 09:50
|
|
 |
1.
צודק בהחלט
ל"ת
גלית,
17/10/04 09:50
|
|
 |
משאל צריך על הסכם סופי/כוללני
ל"ת
שמסיים הבעייה,
כי מה עם יוש,
17/10/04 11:56
|
|