 |
59.
הר הבית הקדוש לנצח
הר הבית הקדוש,
14/10/04 15:42
|
זו הזדמנות למשוגע אחד שיכניס פצצה או כל חומר נפץ בעת הגעת המתפללים וכך יגידו הזהרנו אותכם בפני התמוטטות תנו למוסלמים להגיע להר הבית ובלי הרבה שטויות הר הבית קיים הרבה זמן מה הגיע הזמן להרוס אותו בפרסומות שלנו מה יהי במדינה הזו?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Great Idea
Yehuash,
Jerusalem,
15/10/04 01:22
|
|
 |
אהבל...
ארי,
ירושלים,
14/10/04 17:17
|
|
 |
58.
ממה חוששים?
aviv,
14/10/04 14:03
|
אנחנו חפרנו? אנחנו גרמנו לסכנה הזו? הרי אנו מתריעם מזה זמן על הסכנה שבחפירות שמבצעים הערבים על ההר. מי שחפר ביום חמישי שיקבר ביום שישי. הבה נעודד שיגיעו כמה שיותר מתפללים, שנוכל להריע ולהתמוגג לאחר מכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לפיד, מדוע אתה מציע-פשוט תעשה!
טומי-גן,
14/10/04 11:24
|
אתה מר לפיד בעניינים-ולא אני. אל תציע סתם הצעות. הראה ביצועים. עייפנו מן הלהג הרב שאתם נבחרי העם מתהדרים בו. סופסופ הנך,מר לפיד, מעלה רעיון טוב שלא כמו הרעיונות האויליים הקודמים שלך. אז ודא ביצוע!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לאפשר להם לקרוס ולהתאבד
ל"ת
אלי גל,
14/10/04 10:48
|
|
 |
55.
קריסת המתחם שאלה של זמן
בנצי-א,
14/10/04 10:38
|
|
 |
54.
מוחמד יבוא אל ההר
קטסטרופה אוטוטו,
14/10/04 09:32
|
|
 |
53.
ותפתח האדמה ותואכל את יושביה??
ל"ת
הנדיב,
תל אביב,
14/10/04 09:04
|
|
 |
52.
להגיש מחאה לאו''ם ולהתריע באו''ם
יהודיה,
ארץ הקודש,
14/10/04 01:31
|
ישראל צריכה להתריעה על כך בכל העולם ולהכין את העולם לאפשרות שזה יקרוס חלילה. מדובר בחומר נפץ מאוד מסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לתת להם לקרוס
ל"ת
רוב העם,
14/10/04 01:21
|
|
 |
תגובה ל - 51
ricard,
14/10/04 10:45
|
אני מסכים לחלוטין עם 51 כבר נאמר כל מה שניתן לומר והופצו אזהרות ואם לא יקרה דבר נואשם בכך שלא איפשרנו למאות אלפי מתפללים להגיע למקום בכוונה. שיתפללו בהמוניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
you all so funny...
meir,
Miami,
14/10/04 01:14
|
They say that if you put two jewish people in one room, you will get 4 different opinions... now I understand why
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לתעד ולצעוק בכל העולם
סתם 1,
14/10/04 00:58
|
ולתת לכל מוסלמי לעלות למתחם אם יקרוס מה לעשות אלו החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יש פתרון
אילן,
ניו יורק,
14/10/04 00:34
|
למה לא לשלוח את כל ה 250000המתפללים למכה? זה יחסוך הרבה כאב ראש חוץ מזה אפשר להשאיר אותם לסעודים לאחר מכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
we should be so lucky
ל"ת
ola,
usa,
14/10/04 00:11
|
|
 |
46.
למה הצרות האלה
מוטי60חיפה,
13/10/04 23:30
|
הר הבית והכותל בשבילי אלו הם אתרים היסטוריים ותו לו, יש להשאיר לעצמנו את הכותל ולהעביר לאחריות הווקף את הר הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לשלוח את הפצועים למצרים
poetic justice,
13/10/04 23:21
|
ולהביא משם צוותי חלוץ וכמה עובדים ממלון הילטון-טאבה,לבזוז את המתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!
מסכים,
14/10/04 15:17
|
|
 |
44.
לחייב כל המתפללים לבטח עצמם
יהודה,
13/10/04 22:19
|
למקרה שיקרה משהו
אם חלילה תהיה קריסה - כל בתי החולים בישראל יהיו תפוסים על ידם במקרה כזה אין גם מי שיהיה ערב לכיסוי הטיפולים...
ברגע שאנשים יחוייבו לבטח טאת עצמם הם יקלטו שיש סכנה והם בלבד אחראים לעצמם - כך שלאחר מכן לא יבואו בטענות לאף אחד.
כך ישראל יכולה לאפשר להם להתפלל . ולהיות מכוסה מבחינה בינלאומית וגם להגן על עצמה מבחינה פיננסית במקרה של אסון.
אני מקווה שמישהו יקרא את הכתוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כך אמרו בגרמניה
ערבי,
העולם,
13/10/04 22:13
|
ההיסטוריה מלמדת כי הנאצים חשבו אותו דבר על היהודים,,, וכך עשו הלבנים לשחורים בדרום אפריקה,,, והיום זה בישראללללללללללללללללל המדינה הדמקרוטית,,,חחחחחחחחחחחח
מדינת משטרה
חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
אריק,
14/10/04 12:26
|
|
 |
42.
חלום רטוב !!!
טומי,
צפון,
13/10/04 21:25
|
זוכרים את הסרט הטוב הרע והמכוער? הכוונה לסיפור הגשר, אינשאללה,שכל המתחם יתמוטט,ואז כולם ילכו להלחם במקום אחר, הבונוס,רבע מליון מוסלמים פחות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to tommy
homeless,
usa,
15/10/04 05:05
|
you still left with one and a half belion muslim you got no chance to survive its a matter of time
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים,אבל גם לירות, לא לדבר !
ל"ת
טוקו,
13/10/04 23:44
|
|
 |
I wish
mike,
N.Y,
13/10/04 22:04
|
|
 |
41.
I hope it collapses on Ramadan
Roberta,
London,
13/10/04 20:37
|
This will be the best gift God can give us right now!! I truly hope it falls on the heads of the thousands of muslims who DARE enter OUR HOLY SITE. God must be well pissed off now. If these guys want our death, may death be granted to them alone. Amen!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איייייי, קדושה
אביתר הקטר,
14/10/04 19:37
|
רוברטה היקרה, קודם כל, את נשמעת כמו אישה חביבה ובטח גם יופייך החיצוני אינו נופל מהפנימי. שנית, אני רוצה להודות לך על דאגתך לאתרינו הקדושים ביותר, ובראשם לונדון, עיר האבות. אל תדאגי, אנחנו נשמור כאן על הר הבית, שאף אחד לא יעיז להתעסק איתו עד שאת חוזרת משליחותך. אני ממש מתעצבן מזה שמסלמים עולים להר הבית - עד שהם הגיעו הייתי עולה עם כל המשפחה ועושה על האש. הפקרות. דרך אגב, שמעתי שהסיבה האמיתית שאלוהים מעוצבן זה שהורידו את ''חברים'', אבל ביקשו ממני לא לספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפונדמנטליסטים היהודים
שפויה,
14/10/04 03:31
|
|
 |
Who are u calling racist?
Roberta,
London,
14/10/04 13:50
|
Not Gizan you idiot! If you refer to me, please use the feminine GIZANIT! You call me Jewish Fundamentalist? So what the hell are you? JEWISH TERRORIST! Oh well, EIN LI ZMAN BISHVILCHA , DAPAR!! Corim lecha / lech Shfuia?? ha ha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
קצת מספרים
Avi Ecuador,
13/10/04 20:37
|
אם יהיו שם 250000 איש כאשר כל אחד שוקל בממוצע 70 ק''ג זה יוצא 17500 טון ''בני אדם'' ואני לא יודע כמה סנטימטר מרובע יהיה לכל אדם בכדי לזוז אולי. מזכיר 7 פילים שנכנסים לפולצפגן חיפושית. בכל מקרה אני ממליץ לישראל לפתוח את הגבולות לאמבולנסים מצרים וירדנים שיקבלו את הזכות לטפל בהם ולקחת את מה שישאר לירדן אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
קצת מספרים
Avi Ecuador,
13/10/04 20:27
|
אם יהיו שם 250000 איש כאשר כל אחד שוקל בממוצע 70 ק''ג זה יוצא 17500 טון ''בני אדם'' ואני לא יודע כמה סנטימטר מרובע יהיה לכל אדם בכדי לזוז אולי. מזכיר 7 פילים שנכנסים לפולצפגן חיפושית. בכל מקרה אני ממליץ לישראל לפתוך את הגבולות לאמבולנסים מצרים וירדנים שיקבלו את הזכות לטפל בהם ולקחת את מה שישאר לירדן אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אחריות על עם אחר
מ ו מ ו,
13/10/04 19:52
|
ככה זה כשלוקחים אחריות על עם אחר בלי שהוא רוצה. ואם הם כמו ילדים מתעלמים מהבעיה מה היה קורה אםהיינו מזמינים משלחת מצרית או ירדנית שיבדקו האמנם יש בעיה ואז היו מאמינים יותר .אבל ככה זה כשעובדים כמו בחלם . אוי לנו ממנהיגינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עובדות ידע, תסריט עתידי להלן:
היודעת,
אבן השתיה..,
13/10/04 19:27
|
להלן העובדות. ______________ ''הורדוס '' שרצה להרחיב את בית המקדש השני ולעצבו מחדש. בנה קירות תמך ענקיים והרחבה ששינתה פני השטח הטופוגרפי ונתמכה על ידי קשתות ומילוי עפר בינהם. כל מתחם הר הבית נשען על הקשתות הללו.. שהם לב ליבו של המתחם. הכותל למשל... הוא קיר במתחם ההרחבה של הר הבית... קיר חיצוני........ והספור הוא אינסופי...
דיין בראיתו ''החד צדדית'' בגלל בעיות אישיות .... ראיה ומיקוד כושל בפוקוס תרתי משמע חתם לוואקף על המתחם. ומאז האורוות אט אט מתנקות מים של עפר והחללים נחשפים והרחבה הופכת לצפה... וורסאי והאסון ששם אפילו לא מזכירים את שיקרה. העולם הערבי מעונין שיקרה. כדי לתת לגיטימציה למלחמת גוג ומגוג ונסיון כאילו לגיטימי למחוק אותנו... כל שנעשה לניקוי ואוורור האורוות נעשה במודע גם לסלק כל שריד ארכיאולוגי יהודי וגם בעיקר ליצר את הקריסה שתביא לכאוס. והנה התסריט: _____________ האורוות קורסות מאתים מליון מוסלמים החל מצצניה אי שם ומלוב אי כאן.. כולל השכנים שלנו מאום אל פאחם ומג'נין גם יחד ...ממזרח ומערב עולים שסמל הסהר משמש להם סמן ראשוני מאיר... על המדינה הנ''ל ברגל ברכב . ובכל אמצעי שקיים כמו ארבה... כמו נברנים... כמו כל דבר שמתרבה בלי הכרה... האיסלם חוגג. ואנחנו נאבקים מבית בכל ערביי ישראל שמוצאים אמל''ח נשק מהמחסנים.... מערביי הסביבה...האזור בגבול באויר בים ביבשה ברחובות......... בגבולות ,בכל פינה. אין קודים של התנהגות וטוהר נשק ןטוהר בכלל...בעולם הערבי. כל בית חשוף........ לאן זה הולך ....... להתנגשות כוללת של המערב והאיסלם. מי יציל את העולם אולי הסינים..........??? אני יודעת שהתגובה הנ''ל תיבלע בים המלל שכאן אבל כל הזכויות שמורות@ למשק כנפי ההיסטוריה... הדת אופיום.......... המוני... מכשיר חד חרב למלחמות.... אמונה בזכות הארעיות שלנו כאן והשאיפה להבין למה ואיך. ולהאמין שיש כח שמכוון. שנותן משמעות. איך זה שלמליונים לאורך ההיסטוריה המשמעות היא דם... והרס האחר. אלוהים תענה??? יצרת אדם בצבע שונה עם אותם איברים שלכל אחד ראש שלוקח אותו למקום אחר., אמונה באלוהים זהה ואחר אמונה שמולידה לרוב מלחמות והרבה זוועה. מלחמות על דת על טריטוריה. על קיום. אלוהים תעשה שיהיה כאן אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסריט קיצוני אבל נכון בעיקרו
שפויה,
14/10/04 03:37
|
תסריט קיצוני דמיוני אבל מאיר עיניים לכל הפונדמנטליסטים שחושבים כי אם חס וחלילה יקרה אסון למתפללי הרמאדן בהר הבית אנחנו נצא מזה ללא פגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי אלוהים
יודה,
תל אביב,
13/10/04 23:39
|
לאדם ניתנה בחירה חפשית ועוד בגן עדן בחר בעץ הדעת ,שמשמעו בחירה בדעת/שכל/הכרה עצמית במקום בחיבור של דעת עם עץ החיים שזה חיבור לערכים רוחניים אלוהיים. האל שובת ביום השביעי (שלא כתוב שהסתיים) שהוא מהלך ההיסטוריה. ותפקיד האדם לעשות: '' אשר ברא אלוהים לעשות''.אח''כ נפלו הדורות עד למבול. בקיצור לא רק אלוהים אשם כיוון שהוא שובת , אלא האנושות והאדם ומעלליושלא מממש את ייעודו עד לגאולה.לא להתייאש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתוח מאוד מאוד מענין וכלל אינו
אבו יסמין,
13/10/04 20:01
|
תסריט בדיוני , אלא מהלכים הגיוניים שאם נרצה או לא , זה הולך וזורם מכוח האנרציה וללא כל שליטה , הגבתי בקצרה מתחתך ( 36 ) למעשה סיכמתי בשורה תחתונה בלבד שההר הזה יוליד פטריות , בקצרה מסכים אתך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ההר הזה עוד יוליד הרבה''פטריות''
ל"ת
אבו יסמין,
13/10/04 19:03
|
|
 |
35.
להחתים אותם על אישור
בני,
חולון,
13/10/04 18:40
|
יש להחתים את כל הבאים להר הבית על אישור שהם מודאים לסכנה ולהשלכותיה וישראל לא תהיה אחראית עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תנו להם ליפול
חזי,
13/10/04 18:29
|
למה לחסום את הכניסה להר הבית? צריך לעודד אותם לעלות כמה שיותר ואם יש אלוהים ההר יתמוטט ווהאוכלוסיה הערבית בירושלים תתמעט. זה דילול אוכלוסיה יזום ע''י הערבים וזה גם כדאי לנו כי ישראל הזהירה מהתמוטטותוהם בסירובם להקשיב גרמו את אסונם. מה דעתכם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מענין: הירדנים יכולים לחסום ?!
אזרח ריבוני,
13/10/04 18:20
|
מי יסביר את המשפט שבכתבה: ''בתנאי שהירדנים ... לא יחסמו את המתחם בעצמם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גם את הנוסעים לסיני לא עצרו
jeff,
פריירלנד,
13/10/04 17:42
|
|
 |
31.
לתת לכולם לעלות להר !!!
מישהו,
אי- שם,
13/10/04 16:45
|
אח''כ- אף אחד לא יוכל להאשים את מדינת ישראל- אם תהיה התמוטטות ונפגעים !!! תנו לוואקף המוסלמי לשאת בתוצאות החלטותיו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תנו להם לעלות
תנו להם,
ירושלים,
13/10/04 16:37
|
תנו להם לעלות להר, אם אללה שלהם ירצה - הם יקרסו יחד עם אורוות שלומה. גם אם כן וגם אם לא - אנא אל תבזבזו חיים של אף חייל או שוטר אחד. תגידו להם מה המגבלות, תרשו להם לעלות תנו להם ליפול, רק שיקחו אחריות על ההתנהגות שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
DAMNED IF U DO. DAMNED IF YOU
JEFF,
TA,
13/10/04 16:34
|
|
 |
28.
זבש''ם
ro,
13/10/04 16:21
|
אנו ממשיכים להתנהג כמו מטומטמים
הרי בכל מקרה יאשימו את היהודים
אם קיים סיכון קריסה(ממש לא מוטרד מזה) היהודים יהיו אשמיןם ואם תמנע מהם, גם היהודים אשמים שרוצים לכבוש את אל אקצה הטמאה.
המסקנה אל תתערבו האתא יתמוטט , שיתמוטט זבש''ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
LET 250000 GO THERE
meir yaeir,
U S A,
13/10/04 16:16
|
AND SEND ONLY THREE F 16 WITH NAPLAM...THAT WILL DO THE JUB
הגב לתגובה זו
|
|
 |
One would do.
Roberta,
London,
13/10/04 22:57
|
Just one F16 would do. We don't need 3. Although rimonim are cheaper and pretty efficient too. But why lower ourselves to their level? God is watching..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cool
ל"ת
mnm,
13/10/04 16:22
|
|
 |
26.
למה ישראל צריכה לדאוג למוסלמים
מוטי,
תל אביב,
13/10/04 16:06
|
צריך רק לידע על אפשרות לאסון וזה הכול ודרך זה למנוע בעיות של אי מתן כניסה להר הבית לתת למוסלמים לדאוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מדוע יש לי הרגשה ש
SY,
13/10/04 15:57
|
שהבגידה בדמות האינתיפאדה ה-5 עומדת באויר והפעם זה יקרה מצד כל הקיצוניים שהם ערבים עם תעודות כחולות. ואם זה יתממש זה ממש לא יפתיע אותי הרי ככלות הכל ראינו את ''ההרעלות'' של מנהיגי המגזר הערבי באום אל-פאחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תמות נפשי עם פלישתים
שלמה,
פתח תקוה,
13/10/04 15:42
|
הם מעונינים בהתמוטטות אשר תבעיר את המזרח התיכון ותאשר את סיסמת התנועה האיסלמית ''אל אקצה בסכנה''. לכן אחרי האזהרה אין לנו הרבה אפשרויות אלא לתת להם ל''הצליח'' ולא לפני שנמשיך ונזהיר בפני עם ועדה שלא יגידו ששתקנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מוזר
''ר טיבי מאדי,
טייבה,
13/10/04 15:28
|
דבר ראשון מוזר בעיניי שיש עד כדי כך אנשים שהם חלאות בני אדם שאותר תן להם ושיהיה אסון,אני לא יודע באיזי מדינה אני חיי,תתארו לעצמכם שערבי אומר תן ליהודים שילכו לתפלל ויוטמוטת הכותל מה היתם אומרים,אני אישית היתי נגדו דבר שני אני מתפלמ מהווקף איך יודע שיש בעייה כזאת ולא פותרים אותה ,צריך לשתף פעולה עם הממשלה ולפתור הבעייה ואם זה סכנה צריך להגביל מספר התפללים ואם ממשלת ישראל יודעת שיש בעייה כעת היא האחראית הראשונה והאחרונה ושיגיד מה שיגיד חיי בני אדם חשובים בכל הדתות וי בקוראן כתוב(אל תשלחו את נפשכם למוות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
אריק,
14/10/04 12:33
|
אתה מוכן לחזור על השורה האחרונה שוב,ושוב,ושוב בתודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה למאדי
יהודיה,
14/10/04 01:35
|
יפה שאתה לפחות מבין שלא מדובר בכוונה רעה של ישראל,אלא שבאמת ישראל דואגת לשלומם של מתפללים ורוצה למנוע אסון. אבל יש לי שאלה שקשורה דווקא לענין האמונה שלכם אתם מאמינים שיש 72 בתולות בגן עדן ושיהיה מותר ל''שהידים'' לשתות אלכוהול וכו'. ואני שואלת אותך,איך יתכן שמה שאסור כאן ונחשב תועבה ואסור כמו אלוכוהול יהי מותר בעולם שכולו טוב כלומר בגן עדן. איך יתכן שמה שאסור כאן,יהיה מותר שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כתוב בקוראן
חזי,
13/10/04 18:35
|
אם כתוב בקוראן ,אל תשלחו את נפשכם למות'' אז איך כל חכמי הדת המוסלמים שמנהיגים את החמס לא יודעים את זה? האם בשביל 72 בתולות וירטואליות מותר למות? וואלה יש לכם דת משונה אולי אתה כותב יקר תגיד את זה לחכמים המוסלמים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
קריסת הר הבית
הרצל,
בזל,
13/10/04 15:25
|
אני דורש ממשטרת ישראל לא להגביל את הנכנסים להר הבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעודד מפעל שכזה
איילת השחר,
13/10/04 15:38
|
רצוי להתריע לכסת''ח ולתעד ברמה הבינ''ל. הבעיה שתחת ההריסות לא תחכים ממשלתנו להאלים את המקום ולפתור לעם הזה את אחת מהטעויות הגדולות שלו. פועל יוצא מכך שיגדילו וירחיבו את תפוסת האתר ע''ח אתרי האורוות ואתרי משנה החשובים לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מוכן לעבוד בריסוס להדברה
ל"ת
וללא שום,
תמורה,
13/10/04 15:14
|
|
 |
20.
HOPE TO GOD IT WILL
ALON,
13/10/04 15:12
|
HOPE TO GOD THE MUSQUES ON THE TEMPLE MOUNT WILL COLLAPSE ON TOP OF THE SATANIC MUSLIMS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אתה צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/10/04 15:10
|
תגובה למיספר 14 אתה צודק זו היתה שגיעה גסה ביותר המ יקרה ולאחר ההיתמוטטות של הר הבית נימצא שם את הרון הברית סמל מנורת הקנים וסמל היונה עים עלה הזית בפיה חנחשו מה יקרה כשכול סימלי העם היהודי ימצאו בשטח בת המיקדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דאטכה לו ליקטוב בשגיעות .
אליגזר בין,
יהודה,
13/10/04 15:28
|
עף פאם אני לו מיבין מא עתה קוטב , וזה הקול ביגלל השגיעות של אתה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צחקתי , אבל עכשיו ברצינות ! אז
מישהיא,
13/10/04 21:34
|
זכותו של כל אדם באשר הוא להתבטא , גם אם הוא עולה חדש, דיסלקט או סתם נימנם בשיעורי לשון... מבלי שישר כל המורים הדגולים ללשון עברית יתקנו אותו ( כשגיחוך מרוח על פרצופם..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת, לא שללתי את זכותו
אליגזר,
13/10/04 22:01
|
להתבטא , ולא חלקתי , או יותר נכון לא היחסתי לתוכן דבריו , נתתי לו
להתבטא לא שללתי , יותר נכון לא התיחסתי לתוכן דברי המגיב, מצאתי לנכון לגרום לכך שיקליד ללא שגיאות גסות ועקרוניות, השגיאות לא נובעות מחוסר ידע, אלא מפיזור ,ואגב : כוונתי היתה טובה ולראיה , איני חוסך מלהגיב ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיהוט בדיגדוכ
לולו,
נתניה דורה,
13/10/04 22:56
|
א מורא שלי גמ אייטה לוא תובא , לו סריח ליסכוק הל הנשימ לילה תוב ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ישראל כבר הזהירה מספיק
אנונימי,
13/10/04 14:56
|
אולי גם במקרה הזה על ישראל להודיע שהיא הזהירה מספיק ולא ינתנו פיצויים למי שייפגע בהתמוטטות. (מה גם שהווקף אחראי למקום)
ואם תהיה התמוטטות אולי גם ניתן למצריים לבצע את הפינוי, כי לכוחות ישראלים בטח יהיה מסוכן מדי להתקרב לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עוד אלפי שהידים
מסכנים,
13/10/04 14:50
|
אם הם כל כך מטומטמים תנו להם למות מות קדושים ויבוא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תנו להם לעלות ושיתמוטט המבנה
דרור,
רמת גן,
13/10/04 14:38
|
עדיף ככה, מאשר עימותים אלימים על רקע של נסיון למניעת עלייה להר,שתוצג ע''י הפלשתינאים וכל עוכרי ישראל, כפגיעה בחופש הפולחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
השמאל שלנו מאוד מוזר
Avi Ecuador,
13/10/04 14:21
|
נלחם בדת מבית, תומך למעשה בהקמתה של חברה דתית פנאטית מוסלמית בישראל ו''בשטחים הכבושים'' והוא הפך את עצמו לכת דתית בוני עגל הזהב. מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi, al tikach la-lev
Moshe,
USA,
14/10/04 20:30
|
Many people agree with you.
Regarding the Small, yanu, Left, they will always attack you, as they disagree with you.
The Small is basically a Fascist movement in the guise of liberals.
They attempt to shut-up anybody who disagrees with them, preferably by means of personal attack.
They are inciting, and accusing the others of incitement.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador is right...
Moshe,
USA,
14/10/04 20:19
|
But some people who disagree with his view attack him PERSONALLY.
Typical Smallanim.
Nothing of substance to say, attack personally.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
CORRECT IN EVERY WORD
ALON,
14/10/04 05:53
|
AS SAD AS IT IS, AVI'S STATEMENT ARE ABSOLUTELY CORRECT. THE SELF HATERAD AND THE OBSESIVENESS FOR SELF DESTRUCTION HAVE CAUSED THE SMALL TO LOSE THEIR MINDS. SCIENTIFICALLY THE SMALLS THEORY HAVE FAILED, YET THEY ARE OBSSESIVE TO CONTINUE THEIR WAYS LIKE RELIGIOUS EXTREMISTS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשתי ממך לטול כדורים יום יום
ל"ת
הפסיכיאטר,
המחוזי,
13/10/04 21:05
|
|
 |
וואלה - שטויות במיץ אקוודור!!!
ל"ת
Ami Salvador,
13/10/04 20:18
|
|
 |
חלאות כמוך
Avi Ecuador,
13/10/04 21:21
|
אני בולע כל יום ואפילו להקיא אותכם אי אפשר. נו, תוריד על עצמך את המיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!
Yossi V,
13/10/04 20:32
|
|
 |
את זה פרסמת המון פעמים יש לך
ל"ת
אולי משהו,
יותר חדש ?,
13/10/04 15:13
|
|
 |
אתה רוצה פצצה?
Avi Ecuador,
13/10/04 15:46
|
אני לא שאהיד, מה חסר לך בחלם עוד מלון טבעה אולי?! זה קלסי ועוד תראה את זה שוב. יש לך משהו להגיד לעצם העניין? עד היום אף שמאלי לא יכל להתמודד אפילו, זה מאז שיצאה התגובה (לפני שנתיים). כך שבן החדש יש ישן והישן והחדש לפעמים עובדים ביחד. אין לי כוח לכתוב כל פעם מחדש ובטח כשזה עדיין רלוונטי ואם אתה מתמיד וקורא אז דע לך שיש הרבה כמוך ועל זה בוא נומר שנינו דיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממבו ג'מבו
grizzly,
13/10/04 15:11
|
קשקשן-לך ללמוד:תעשה בגרות-ואח''כ אם יקבלו אותך לאוניברסיטה תלמד מדעי המדינה ןאו הסטוריה-ואם תצליח לקבל תואר ראשון נסה ללכת לתואר שני-אולי תחכים-ואז אפשר אולי יהיה להתיחס למגבב מילים חסרות שחר כמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי לקרוא עוד פעם
Avi Ecuador,
13/10/04 16:27
|
את שכתב הבחור. גזען באיצטלה של מלומד. יומר לכם את מי מותר לכם לקרוא ולמי מותר להתיחס ואיזה תואר אתם צריכים לקבל בכדי להיות בני אדם ושתהיו אולי זכאים לדמוקרטיה. בעצם אין שינוי רב בן הדברים שהבחור אומר להיטלר. הוא לא עלה עדיין לשלטון ועדיין לא היה בזכותו לעשות סלקציה ולומר שאנו היהודים הזכות שלנו היא רק להשמדה. אז נו, יש גזענים מהשמאל באיצטלה של הומניות. כמובן כשזה נוח להם והרי לכם דוגמא קלסית של בחור טווס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
grizzly. you are full of shit
meir yaeir,
u s a,
13/10/04 16:13
|
mambo is your father and jambo is your mother ...how is that for education...and don't talk abut my speeling.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב, בבקשה סבלנות, להעביר...
Avi Ecuador,
13/10/04 16:00
|
שמע טווס אני בסך הכל יצאתי ממצריים ברחתי מהאינקוויזיציה ובשד ועיין ניצלתי מהתנורים. אז בוא תספר לנו בדיוק מי אתה שנוכל להתגאות בשכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע טווס
Avi Ecuador,
13/10/04 15:48
|
אני בסך הכל יצאתי ממצריים ברחתי מהאינקוויזיציה ובשד ועיין ניצלתי מהתנורים. אז בוא תספר לנו בדיוק מי אתה שנוכל להתגאות בשכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
השגיאה של משה דיין שמסר את ההר
ממ,
13/10/04 14:18
|
דיין הבין בארכיאולוגיה וטעה בפוליטיקה. בעת שמסר לוואקף את הר הבית ללא שום זכות מצידו הוא פגע בעם ישראל. הערבים חושבים וטוענים לזכותם בהר ובמדינה ללא הצדקה. יש להפוך את ההר למוזיאון עם תשלום כניסה וזה יפתור לנו כמה בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה דיין
מרק,
נתניה,
13/10/04 16:04
|
עם כל ההילה של שודד בעל העין האחת , משה דיין היה פחדן עלוב. כבר ביום השלישי למלחמת יום הכיפורים הוא אמר שהבית השלישי הלך. כמות הטעויות שעשה הפסיכי הזה היא גדולה , כמו למשל להחזיר את תושבי קלקיליה שברחו בששת הימים או להביא עלינו את ה'' שלום'' עם המצרים שמתברר כטעות איסטרטגית שעד היום ישראלים משלמים עליה בחייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
את גידור ירושלים צריך להשלים
ל"ת
מזמן.,
13/10/04 12:40
|
|
 |
12.
למה קריסה זה אסון להפך
ל"ת
אני,
13/10/04 12:12
|
|
 |
קריסה לצורך צמיחה
ימניה,
13/10/04 15:43
|
צודק במיליון אחוז!!! מה הלחץ? אולי סוף סוף זו ההזדמנות שלנו להיפטר מכמה עשרות אלפים עוכרי ושונאי ישראל!!! איזה מדינה מופרעת אנחנו?! תזהירו, זה בסדר, אבל למה להתעקש?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בעיות הנדסיות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/10/04 11:43
|
מדוע מאפשרים להם להיתפלל במיתחם בת המיקדש הרי ישנה סכנת היתמוטטות במקום הרי עים יקרה משהוא יאשימו את ישראל בפרובוקציה חדשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סיכוי!!!
יגאל ג,
בת ים,
14/10/04 07:59
|
הפעם אצלנו מתועד מי הגורם עלול להביא לאסון, המוסלמים יצטרכו להתמודד עם עצמם הפעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לעולם
hg,
13/10/04 10:34
|
לדעתי מערכת ההסברה צריכה לצאת ולהסביר את חששות ישראל לעולם לפני הראמדאן אבל כמו תמיד אם יהיה אסון זה בגלל שרון ואם לא גם זה יהיה בגלל שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שיקרוס שיקרוס שיקרוס
הצעה,
13/10/04 10:17
|
מוסלמים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ואז נבנה לנו איזה בית מקדש )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שיתפוצצו וימותו
ל"ת
אלי,
13/10/04 10:12
|
|
 |
7.
במשטרה חוששים. טיפוסי.
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
13/10/04 09:56
|
|
 |
6.
המשטרה טפשים כרגיל...
ל"ת
דן מלכוש,
13/10/04 09:55
|
|
 |
5.
שילחו אותם אלי
מוחמד,
שמיים,
13/10/04 09:19
|
הרשו לכמה מוסלמים שרוצים לבוא לבוא. תנו להם להתמוטט. בשנה הבאה כבר יהיה פחות לחץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למה לדאוג למה?
רם,
ת''א,
13/10/04 08:52
|
החלק הזה של הר הבית כבר מזמן איבד את המשמעות הארכיאולוגית שלו ואין לו משמעות היסטורית.
תנו אזהרה ותעדו את הפגמים ואז תנו להם לבוא וליפול. אולי הם יחליטו שזה פחות קדוש את זה נופל :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
It's gonna be a riot
מהומות,
13/10/04 08:43
|
|
 |
2.
Israel refuses to permit
ל"ת
retuarations,
Hamerkaz,
13/10/04 08:31
|
|
 |
1.
שיתמוטט כבר!!
שמשון הגיבור,
13/10/04 08:13
|
הזהירו את החמורים השכם והערב.. שאם ייתנו לכולם להכנס יקרה אסון קטסטרופאלי, המתחם יתמוטט אלפים ייהרגו וחלק מהר הבית השנוי במחלוקת ייהרס סוף סוף, כמו מקדש דגון בשעתו.. ואז נוכל כולנו לישון בשקט..
הגב לתגובה זו
|
|