 |
37.
לרענן!
חזי,
קליפורניה,
15/10/04 06:16
|
שימון ירענן את שורות מפלגתו אם יילך הביתה וייעלם. מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
קראו והפנימו...
טל,
קייפ טאון,
14/10/04 11:02
|
כואב לי לראות שאנשים כל כך כפויי טובה ובעלי זכרון קצר. ללא שום קשר לדיעה פוליטית, במבט חטוף להיסטוריה ולמפעל חייו של מר פרס, מבחינים מיד בתרומתו האדירה של האיש למדינת ישראל. לכן, כל ישראלי באשר הוא צריך ראשית כל לכבד את האיש על שעשה בעבר, עבור כולנו - משרד הבטחון, תעשייה אוירית, דברים נוספים שבודאי ימנעו מלפרסם וכולם יודעים במה מדובר... גם אני חושבת שהגיע הזמן שמר פרס יעזוב את החיים הפוליטיים ויפנה מקום לצעירים ממנו, אך בנתיים, ראוי שכולנו נתייחס אליו קצת יותר בכבוד, זה המינימום שאנו יכולים לעשות על מנת להשיב לו על שעשה בעבור כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם שירות חובה?
רונן,
קליפורניה,
15/10/04 06:22
|
שימון מעולם לא עבד , לא שירת שירות חובה בצהל, מעולם לא חוייל ולא לקח חלק במלחמות ישראל. לפי כמות האנרגיה שניכרת עדיין בשימון - עוד לא מאוחר מדי להחזיר שירות חובה בצה''ל ולסגור חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
דיבוב תמונה2:נשבע לכם.לערפאת
ל"ת
יש כזה כלי,
וזה רק העובי,
14/10/04 07:14
|
|
 |
34.
שימון אתה הב הב הב רק נובח
משה,
פ'ת,
14/10/04 01:52
|
תן למצנע להוביל אתה לא מסוגל , יש לי חומר מיוחד שממיס דבק לאנשים שנידבקים לכיסא שלח תגובה ואשלח לך את הנוסחה די לאחוז בקרנות המיזבח , מעניין מה אומרת סוניה , שימון אתה ניג'ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פה גדול פה קטן רק עמרם מצנע
משה,
פ'ת,
14/10/04 01:27
|
פה גדול פה קטן את מי זה מעניין אנחנו רוצים שלום ורק עמרם מצנע יביא שלום אמת ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
איזה פה גדול
3,
13/10/04 22:13
|
למה פרס פותח פה כזה גדול, הוא חושב עכשיו מאכילים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דיבוב תמונה: אתמול קיבלתי אחד
ל"ת
כזה גודל,
מאחור,
13/10/04 19:03
|
|
 |
30.
ולי כבר תסירו את בדיקת הגרון ?
ל"ת
תמונה מכוערת,
13/10/04 17:32
|
|
 |
29.
PER'SS GO AWY PLEASE
MEIR YAEIR,
U S A,
13/10/04 16:03
|
|
 |
28.
בי''ס לפופופוליטיקה
יהודי,
יהופיץ,
13/10/04 15:56
|
פרס ילמד את החלק של הפופו, מרכסיזם, מקייאבליזם, מרפקיזם, ואיך לדפוק את המצב בכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בית סר לשחיתות ואנלפבתיות
שומו שמיים,
פלנטה אחרת,
13/10/04 15:30
|
אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק, גם בעבודה, ואחת כמה וכמה בליכוד, בעיקר לאור ההתרחשויות בבחירות האחרונות. הרי מה שחשפה המשטרה איננו ולו קצה קצהו של הקרחון ממה שבאמת התרחש. יוזמת הליכוד להקנות חינוך פוליטי לצעירים זה כמו שחמס ילמד פלשתינאים צעירים על זכויות אדם. גילה גמליאל תלמד את הנשים איך להשתמש בגופן (השתמשתי במילה עדינה!) כדי להכנס לכנסת, רוחמה אברהם תאמר שההחלטה האסטרטגית החשובה ביותר בצעידה לקראת מקום בכנסת הוא לדעת להיות פילגש של האדם הנכון, ענבל גבריאלי תמליץ להיות הבת של או האחיינית של המאפיוזוס שמשמנים פוליטיקאים שנים, כולל את נשיא המדינה (נושא שהושתק בתקשורת והשד יודע למה???), ולאה נס תמליץ להתחתן עם משהו שהוא גם רואה חשבון וגם עו''ד שעושה הרבה כסף כדי שיוכל שלם למספיק חברי מרכז. בשביל כל הדברים האלה ועוד באמת צריך בי''ס... בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה כבר יכול שמעון ללמד?
שי מאירי,
רחובות,
13/10/04 15:20
|
מספיק כבר מהשקרן הבלתי נלאה, צריך לתת לצעירים כבר מהיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הדבר היחיד שהוא יכול לעשות זה
מנחם מנדל,
13/10/04 15:10
|
לשמש אביקט במחקר לנדודי שינה. שמעתי שהשכנים שלו מתלוננים שכל הלילה הוא מסתובב וחושב על השלום, רק על השלום, ולפעמים הוא שוכח שכולם ישנים והוא צועק, שלום, שלום, והשכן שלום לוי מתעורר בבהלה ואשתו מרגיעה אותו שזה רק פרס שעומד על משמר השלום. יאלה שלום, ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מי אם לא אנחנו!?
ניקו,
מעלות,
13/10/04 14:59
|
מי אם לא אנחנו נעשה שלום כל המבוגרים שם בכנסת כבר נשרף להם המוח אם היה לי גיל ללכת לקורסים האלה הייתי הולך בכיף גם כשנותנים לכם בחינם אתם מתלוננים..וככה אתם רוצים להביא שלום?! MAKE LOVE NOT WAR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לפוליטיקה.הוא צריך ללמד רחיפה
ארז, גוש עציון,
מה קשור בי''ס,
13/10/04 12:27
|
או אולי לעבוד בנאס''א כאסטרונאוט הישראלי הראשון. (הוא הקדים את אילן רמון ז''ל בכמה שנים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שמעון-בית ספר???
מירה,
ת''א,
13/10/04 12:24
|
ומה ילמד המורה שמעון את ''הצעירים''? הנה מספר אפשרויות: להבדיל בין יין לשמפניה, לטוס לחו''ל בכל שבוע, להצטלם עם עשירים וידועים, לשאוג לתוך מקרופון סיסמאטות נבובות.... איזה בזיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מי שלא סיים בי''ס חקלאי, ילמד??
:-),
13/10/04 12:06
|
פרס בעזרתו האדיבה של רבין הרסו את עתודות המנהיגות והעתיד של מפלגת העבודה, עכשיו הלוזר ילמד מנהיגות? הוא יכול ללמד רק איך פשפש עולה למעלה, כדברי השיר שחובר לכבודו והושר ע'':י רביעית מועדון התאטרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טוב, בגרות הוא לא עשה אז שיעשה
לוי,
נס ציונה,
13/10/04 11:37
|
|
 |
19.
מה יעשה מישהו מחיפה?
ארנון,
13/10/04 11:32
|
|
 |
יש גם בחיפה ובירושלים
דויד,
קרית אונו,
13/10/04 11:47
|
תיכנס לאתר של מפלגת העבודה ושם יש קישור למכללה. הקורס מועבר בארבע ערים בארץ: ת''א, י-ם, חיפה וב''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פרס צריך להיות ראש ממשלה
joseph,
tel aviv,
13/10/04 11:15
|
פרס הכי מתאים והכי ראוי להיות ראש ממשלה. צריך על ידו את עמיר פרץ אופיר פינס איציק הרצוג יולי תמיר ואחרים.רק לא ברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, פרס למדינת הגמדים.
גוליבר,
13/10/04 15:04
|
|
 |
17.
בי''ס לפוליטיקה
eddy,
מרכז,
13/10/04 10:56
|
צריך לברך על היוזמה ולא תמיד לחפש את השלילה בין השורות שלא קיימות. ישנם פוליטיקאים עם נסיון רב, אנשים טובים וחכמים שאפשר ללמוד מהם והם עושים זאת בחינם. ובמקום להיות עצוב שהגיל הממוצע גבוה, תביאו את עצמכם וחבריכם הצעירים להוריד את הגיל. פרס הבטיח שעל כל 10,000 מתפקדים מקרב הסטודנטים יקבלו חבר כנסת אחד . במקום לתקוף את הפוליטיקאים תשנו את הפוליטיקה ולא בתלונות אלא בעשייה. תכנסו למפלגה ותדברו אתם לצעירים ואל תאשימו את המפלגה שלא מדברת אל הצעירים. תתפסו יוזמה ואל תתנו עצות לאחרים. פשוט תעשו אתם את מה שאתם חושבים שצריך להעשות. Eddy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
elections
dk,
geneve,
13/10/04 10:51
|
i voted all my life to the labour party and i will continue but i am very worried for the future of the labour mainly because the internal rivels in side no one like his friends and do anything to increase hatrege hope for good
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רוצה גם. איך אפשר?
ל"ת
ירושלמי צעיר,
13/10/04 10:26
|
|
 |
14.
מלפגה ישרה לעומת הליכוד
RED,
HAIFA,
13/10/04 10:19
|
לפחות שם אין 50% בחקירות על שוחד ומרמה כמו בליכוד גם זה חשוב בפוליטיקה ושם אין את האלפרונים ,רוזנשטיין ,שלומי עוז ואנשי הקזינו -גבריאלי הליכוד = עבריינים העבודה = ישרים
סתם אזרח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון בודאי למגזר הדרוזי
ל"ת
א,
13/10/04 16:05
|
|
 |
ישרה כמו פרבולה
:-),
13/10/04 15:01
|
לעומת עיניין עוז שהסתבר בבית המשפט שלא דובים ולא יער. במפלגת העבודה נכנס לבית סוהר ידלין, דפק כדור בראש עופר, את ראש עירית ראשון לציון הוציא היועץ המשפטי מטעם, בעברה שאין עמה קלון. אני מבין שמטריד אותך שאפילו עברינים לא מוכנים להצביע לבדיחה כמו המערך, אני שמח שהפתקים שלהם נספרים אצלנו. תהנה מהפרורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
דבריי הוצאו מהקשרם
ורד יואל,
קרית אונו,
13/10/04 10:05
|
שלום לכם
רק רציתי לאמר לכם שהמשפט שלי על כך ש''הכל כאן תככים ומזימות'' התייחס לפליטיקה בארץ בכלל, ולא למפלגת העבודה בפרט.
הכוונה הייתה שאני לא יודעת אם היום ניתן להשפיע על הפוליטיקה בארץ בדרכים ''ישרות'' בלי ''קשרים'' וקומבינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בי''ס לתחמנים ולנסיעות סילון
בר מצווה,
13/10/04 09:48
|
|
 |
11.
טעות
יגאל,
ת''א,
13/10/04 09:40
|
חסר במפלגה הזאת תוכן רציני.
אם זה ישודרג,יימצאו הרבה נושאי
דגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המרכז להכשרה פוליטית
עופר גולן,
13/10/04 10:49
|
יגאל שלום, אם לדעתך חסר תוכן במפלגה, אני מזמין אותך לצקת אותו לתוכה. הדרך היחידה שתוכל להשפיע היא רק אם תהיה חבר מפלגה ותשפיע עליה מתוך המנגנון עצמו. אני מזמין אותך לגלוש באתר של המרכז להכשרה פוליטית, שכתובתו: http://center.avoda.st
אשמח לפגוש אותך בכנס הבא ולשמוע את דעתך.
עופר גולן דובר המרכז להכשרה פוליטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יש שם מועמד צעיר ומבטיח ש. פרס
רמי,
13/10/04 09:10
|
|
 |
9.
איך מגיעים לשם?
מהכוכב הזה,
תל אביב,
13/10/04 08:38
|
|
 |
8.
צריך להחזיר את ברק
דני,
עקרון,
13/10/04 08:37
|
|
 |
7.
מצוין
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/10/04 07:44
|
לפרסם יותר נטונים בציבור הרחב כיצד מגיעים לבת ספר זה ואך לפנות אליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הדבר היחידי שאפשר ללמוד שם....
זה אני.........,
13/10/04 07:21
|
''איך להפוך מפלגה מובילה בישראל למפלגה נגררת,מדדה וזוחלת על ארבע.......'' ושכל מה שנישאר לה זה רק להיתענג על העבר ולהפריע בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ואיזה תואר מקבלים בסיום הקורס?
פוליטרוק,
רחוב הירקון,
13/10/04 03:58
|
זו הבעיה בכנען: יש יותר מידי פוליטקאים ופחות מידי מדינאים. האם מישהו באמת צריך הכשרה כדי להיות עסקן פוליטי? איזו הכשרה קיבלו 120 אוכלי החינם הנוכחיים ומאות מלקקי התחת שמכרכרים סביבם? מה מטרת ה''הכשרה'', ללמדע צעירים איך ללקק במרץ רב יותר? איך להיות עוד יותר מושחת? שילכו ללמוד מדעים והנדסה ושיעשו משהו יצרני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המרכז להכשרה פוליטית
עופר גולן,
מרכז,
13/10/04 06:09
|
מר פוליטרוק, בתשובה לתגובתך. אני חושב שכדי להיות פוליטקאי ולא עסקן פוליטי, דרושה הכשרה. ייתכן וכל התארים אותם מנית בפירוט כה פיוטי היו נחסכים אם פני הפוליטיקה היו שונים. השינוי בפוליטיקה יתאפשר ע''י התמקצעות של אנשים חדשים בתחום הפוליטיקה. מטרת הקורס היא לאפשר ,לאלה הרוצים לשנות, להבין כיצד המערכת פועלת. אני חושב שאם המצב, כפי שהוא היום, אינו לטעמך-תבוא ותשנה אותו. הדרך הטובה ביותר לשנות מצב קיים הוא מתוך המערכת הפוליטית. באופן אישי, מטרתי בהיותי חלק מה'קורס להכשרה פוליטית'היא לשנות את הפגמים עליהם הצבעת.
עופר גולן דובר ה'מרכז להכשרה פוליטית', מפלגת העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IN SHORT YOU TEACH THEM
MEIR YAEIR,
U S A,
13/10/04 20:38
|
HOW TO SUCK NOT HOW TO LICK...LOL there is no leaders in israel .there was a great man that love israel and the jewish people but the derty polatition in israel killed him .his name was BEGIN. ISRAELI NEED A GOD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המרצים
חיים שמול,
13/10/04 01:41
|
ומי מעביר את ההרצאות? שומר המוסר חיים רמון. מי שרוצה להתחדש, ולשנות את תדמיתו,חייב לזרוק אנשים כאלה שמואשמים בקבלת טובות הנאה, מההנהגה. חייבים למצוא איזה חומר שיפריד בין הכסא, לנציגי מפלגת העבודה. הם פשוט דבוקים לכסא,ואי אפשר להפריד ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המורה לבית ספר לפוליטיקה מצנע
משה,
פ'ת,
13/10/04 00:56
|
תנו לעמרם מצנע להוביל איש שלום ראש צעיר ישר כסרגל, עמרם מצנע יוציא אותנו מהקטסטרופה ומהסרטן הזה שנקרא ההיתנחלויות בשטחים כבושים שהם לא שלנו ואנחנו גם לא צריכים אותם עמרם מצנע יביא שלום אמת ללא היתנשאות וגבהות לב בגובה העיניים וללא יוהרה , עמרם מצנע בהצלחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה מפ''ת
pini,
13/10/04 01:36
|
מצנע נחמד שקט ומנומס, אך אלו אינם תכונות שמהם יצמח מנהיג. הוא יצליח מאד בניהול חשבון למשל. היתה לו הזדמנות פז להנהיג תנועה. אך ראו זה פלא, איש צבא נבהל מהמשא של התפקיד, ובחר להשתפן, אז אנא הוא לא מסוגל כנראה היום לנהל בכלל משהו. התנועה שלנו אבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לא לא רק עמרם מצנע לשלום
משה,
פ'ת,
14/10/04 01:22
|
אך ראו זה פלא, איש צבא נבהל מהמשא של התפקיד, קטן עליו הוא לא סופר את זה ממטר חבריו הכשילו אותו ואנחנו רוצים את עמרם מצנע איש שלום אינושי ובגובה העיניים ,בכול העבודה לא נימצא ולא יהיה זולת עמרם מצנע איש כן וישר שהשלום בראש מעיינו רק עמרם מצנע יביא שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
במפלגת הזקנים הזו צריך......
פינוש,
13/10/04 00:38
|
ללמד איך לפרוש בזמן, ולא לחכות שיעיפו אותם. מצטערת להשתמש בביטוי כה קשה, אך האמת שהם פשוט מגעילים. די מספיק. כמה אפשר לראות ולשמוע את אותם הפרצופים, הדעות, המראות והקולות. הרבה אנשים טובים ממקומות עבודה שונים, צעירים הרבה יותר מהזקנים במפלגת העבודה, פוטרו מעבודתם. ולא כי לא היו טובים, אלה שבעל הבית רצה להרוויח יותר. אז רחמו עלינו ושחררו אותנו מכם. וכדי להבהיר לכם את סלידתי מכם, דעו.... אף פעם לא אצביע לעבודה, גם היא תמשיך להחליף שמות, כמו נעליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המרכז להכשרה פוליטית
עופר גולן,
13/10/04 06:31
|
בתשובה לתגובתך-''במפלגת הזקנים הזו צריך...''. טרם פגשתי אדם שהוביל שינוי בכך שישב בסלון וצעק על מכשיר הטלביזיה את משנתו הפוליטית. את חושבת שדברים צריכים להעשות אחרת ואני מסכים. השאלה שצריכה להשאל בסוף היום היא ''עד כמה תרמתי אני לשינוי''. האם צעקתי על הטלביזיה או שעשיתי מעשה כדי לקדם את ה'אני מאמין' שלי ?פוליטיקה היא אינה מילה גסה ויש מאחוריה כוונות טובות, אך ההגדרתה המקורית מזמן נשכחה ופוליטיקה הפכה שם נרדף לכינוי גנאי שגורם לך, לדברייך,סלידה עמוקה. עצתי לך, אם הנושא גורם לך לתחושות כ''כ חזקות (גועל,סלידה וכו') תפסיקי לצעוק את משנתך בשיחות סלון ותצטרפי למפלגה כדי לשנות. כיום, מפלגת העבודה היא מקום מצויין לאלה שרוצים להשתלב ולשנות. מחסור בצעירים הופך אותה אטרקטיבית למצטרפים חדשים מבחינת המשקל שיש לדעותיהם והיכולת שלהם להזיז דברים מתוך המערכת. יש הרבה צעירים טובים, כפי שציינת. מטרת הקורס היא לתת להם במה ומקום שבו יוכלו להביא לשינוי.
עופר גולן, דובר ה'מרכז להכשרה פוליטית'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה ששכחת
א,
13/10/04 16:02
|
שעל מנת שיהיו תומכים - צריך לחלק להם ג'ובים. אבל מה לעשות שפרט לחברת החשמל אין ל''עבודה'' שום נכס נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מישהו מצביע בין שינוי למרץ?
מפלגת האבודה,
13/10/04 00:08
|
האם יש מגיבים בני פחות מ35 שהצביעו למשהו בין מרץ - לשינוי? איכשהו אני חושב שלא. אם אם אני טועה- תגידו לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It must be ''The deep throut''
momo,
t-a,
13/10/04 01:25
|
You better teach them theatrical performance,some circus and a lot of practice in Tel Baruch.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם John כמוך לא מצביע אבודה
1,
13/10/04 18:19
|
מה הקשר? מתוסכל מינית? לך לאתרי פורנו במקום לתקוף תגובה על פוליטיקה.
ושוב- האם יש מגיבים ומגיבות בני פחות מ35 שהצביעו למה שנמצא משמאל לשינוי ומימין למרץ?
המרכז הצעיר מצביע שינוי וימינה השמאל הצעיר מצביע מרץ ושמאלה הדתיים הצעירים מצביעים למפלגות הדתיות
והמתוסכלים מינית פורקים את זה על תגובה בנושא פוליטי.- אם יש כאן צנזורה שיצנזרו את התגובה של מומו המתוסכל.
הגב לתגובה זו
|
|