 |
40.
חברה'מנים! כל הכבוד
כל הכבוד!,
05/10/04 15:02
|
|
 |
39.
לצועדים הידד
אילן,
קרית גת,
05/10/04 14:57
|
לצועדי ה101 ישר כח, ובריאות, את שרון יש להעיף רק בעזרת בחירות יש לשולח זקן זה לבית אבות,חבל שזיקנתו מביישת את בחרותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
טוב שיש עדיין ציונות
ל"ת
אניטה,
05/10/04 12:23
|
|
 |
37.
כן התנתקות למען עתיד ילדינו
ל"ת
צ.ליאור,
חדרה,
05/10/04 11:08
|
|
 |
36.
לא מספיק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/10/04 09:47
|
בשביל להצליח במאבקם הם צרכים ללכת לירושליים ערומים ולהיצטלם לאתר צילום פרונוגרפי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עוד עובדה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/10/04 09:45
|
ישראל מנהלת שתי מילחמות נגד הפלשטינאים 1 מילחמת גרילה שהתוצאה לפי מה שאנו רואים זו תקו ובמילחמה השניה מי יגרש את תושביו קודם מחלקי ארץ חוקיים כולל התושבים ומיבצעם במילחמה זו ידם של הפלשטינאים מנצחת הפרדוקס בכל העסק הזה הוא שהיהודים לאחר ההיסטוריה הכאובה שלהם מבצעם בסוף טרנספר נגד עצמנם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עובדה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/10/04 09:39
|
ישראל בכל מילחמותיה ניצחיה באופן אישי אבל מבחינה מדינית היא רק נכשלה לכן אן לנו סוף לצרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
להצליח
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/10/04 09:35
|
בשביל לןהצליח כמו ויקי כנפו הם צרכים ללכת ערומים לירושליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בעקבות ויקי כנפו
טומי,
צפון,
04/10/04 23:38
|
לאחר מופע האימים של ויקי כנפו, בפרפר, ממתינים לליצנים שבדרך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רפואה שלימה
אלעזר,
04/10/04 23:07
|
כל חברי העבר של הרודן שרון שעדיין זקנותם לא קפצה להם נשארים שפוים ומתנגדים להתנתקות ורק שרון נשאר הרבה מאחור עם אי שפיות זמנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אין עשן בלי אש
שחר,
מודיעין,
04/10/04 22:55
|
אדוני ראש הממשלה: אם גם חבריך מהעבר המפואר שלך,אנשים שהלכו אחריך לכל מקום, באים ואומרים לך: ''אריק אתה טועה'' אז אולי אדוני יחשוב שוב ויבין שאכן הוא טועה!. לא יתכן שקרוביך דהיום ודאז יגיעו לאותה מסקנה ורק אתה בעמדתך?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מאיר הר ציון כן איתם!!!
תשובה למס' 1,
04/10/04 21:36
|
אתמול נסעתי בטרמפ עם בני קצובר ומדבריו הבנתי שמאיר הר ציון צועד ביחד עם החבורה מהצפון. כנראה שבחדשות לא טורחים להגיד לנו את זה. וגם לא מספקים מעט פירט על מי היו ה 101 בשביל החבר'ה הצעירים שלא יודעים וחבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חה חה חה ,חי חי חי, מעופפים !
ל"ת
אזרחית,
04/10/04 21:25
|
|
 |
27.
מורשת 101 חיה ונושמת
ל"ת
אזרח ישראל,
04/10/04 21:00
|
|
 |
26.
חברים,חברים אבלן לא קיבלו.....
h\m,
צפון,
04/10/04 20:54
|
אם חבריםאלה היו באמת ''חברים'' כמו החברים שאריק באמת עוזר להם ומסדר להם כמו כושי וכמו החברה מכפר מלל שנעזרו בחבר ''אריק יסדר'' אז אני מסופק אם היו צועדים אפילו חצי מטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה זה 101 ?
משה,
רמת גן,
04/10/04 20:49
|
|
 |
ג ד ו ל !!!
אני מתק!!!,
04/10/04 22:26
|
|
 |
24.
עדיין תקועים בימי ה101
ומה עם החברה,
מהשיחות ב101,
04/10/04 20:40
|
סחתיין על המסע אצטרף אליכם כדי לפתוח לכם חלון לעקרונות אחרים מתאימים יותר שרון למרות שאינני מאוהדיו אולי הבין שאי-אפשר לבנות דמוקרטיה על גבו של עם אחר, שבשטחים יש אפרטהייד שאנו מממנים מתנחלים שמשקעים אותנו בבוץ חלצו אותנו, עד מתי נהיה תקועים עם החברה הגיבורים של שנות ה-50 יש מצב, אנחנו תקועים בבוץ חברתי כלכלי מוסרי ועדיין אתם מוכרים לנו את גיבורי החיל ומלחמה יש לחפש גיבורים יותר רלווטיים הכובשים את יצריהם ההופכים שונאיהם לאוהבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עם ישראל כבשים?
חיים,
נתניה,
04/10/04 20:25
|
שרון מבקש בכל דרך להטביע חותמו בהסטוריה -והפעם כעושה שלום. כמו פיל בחנות לכלי חרסינה,הוא רומס הכל בדרכו. בדברו אל השרים והח''כים,הוא נוהג כמו בחווה -כאילו היו הם עדר כבשים. אלה הידועים בשתיקתם ולא מתוך סייג לחכמה....!!!! יושרו,אמינותו והגינותו העקומים -קנו להם שם עולמי. אם אנו הסובלים וממשיכים לשתוק....! אז מגיע לנו !!!!! האיש שברוב ''כישרון וחייל'',לקח את התיחכום והפך אותו לתיחמון חוקי !!!! אין פה שאלה של התנתקות-כן או לא ! יש פה התנהלות רודנית שעושה מן הבוחר צחוק!!!! והשמאלנים,האוהבים את מהלכו של שרון-מעלימים עיין מדרך התנהלותו !!!! העיקר המטרה ולא הדרך ?! איפה נקיון הכפיים ?! הם אפילו מוכנים לסלוח לו על האי היווני, ועל סיריל קרן ועל נישול בעלי האדמות בחוות פי גלילות !!!! שוב אנו נוכחים בצביעות המקדשת המטרה ע''פ האמצעים !!! לזה אני קורא עבדות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והתוצאה?!
Avi Ecuador,
04/10/04 21:10
|
פירור העם. בניית פלסטין. ניקוי אתני ליהודים. הגירת יהודים המונית. מלחמת אזרחים. תשלום בקורבנות יהודים לרוב. יגאל עמיר קדוש שבנו אותו השמאל ומנהיגי חלם לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם שרון וגם אתם רוצחים וגנבים
ל"ת
זאב,
אור יהודה,
04/10/04 20:18
|
|
 |
21.
YASHER KOACH
ל"ת
ron,
04/10/04 20:16
|
|
 |
20.
SHARON = HISTORY
ל"ת
amir,
04/10/04 20:15
|
|
 |
19.
חבל
רוני,
04/10/04 20:07
|
חבל שרק דברים כאלה מעוררים את העם, שלא לדבר על מלח הארץ. חבל, חבל, חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אלו מלח הארץ
ל"ת
סתם 1,
04/10/04 19:59
|
|
 |
17.
כל הכבוד
יעקב,
חדרה,
04/10/04 19:47
|
|
 |
16.
משאל עם מתי?
צדק צדק,
04/10/04 19:33
|
איפה היו האנשים האלו קודם ? כשהעלו את המתנחלים על הקרקע, למה אז לא בקשו משאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מנהיגים אמיתיים מובילים באומץ
גידי,
מרכז,
04/10/04 19:14
|
|
 |
14.
אנשים ישרים מלח הארץ
פרשנדתה,
04/10/04 18:45
|
אתם ורק אתם, אנשים ישרי דרך על כל המשמעויות, יכולים להשפיע במשהו על שלטונו של האיש המושחת והמשחית שרון. על קנקנו של האיש הנורא הזה הייתם יכולים לעמוד לפני 50 שנה. בהצלחה לעם ישראל ולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
101
בן,
פת,
04/10/04 18:29
|
מה הקשר לכותרת? מי מהצועדים היה ביח 101? משום מה לא נכתב?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
y-net וואלה צינזרו את הידיעה
רק מעריב בשבילי,
04/10/04 18:16
|
|
 |
YNET אתר סמול קיצוני
ל"ת
ירון,
04/10/04 18:40
|
|
 |
אתר פרו ערבי...
ל"ת
YNET,
05/10/04 00:25
|
|
 |
11.
כל הליכוד איתכם אחי ,חזקו ואמצ
נגד שרון והתקשו,
04/10/04 18:13
|
|
 |
כולנו אתכם
יהודה,
ישראל.,
04/10/04 19:44
|
לא רק כל הליכוד אתכם. גם כל החלק השפוי בעם ישראל, אלה שגדלו וחונכו על ערכים , אתכם לאורך כל הדרך. חיזקו ואימצו ואל ירך לבבכם. הלקח הוא :- ''אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה, וכו'..''.... לא אריק שרון הוא אשר יושיע את ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האם דוד כנעני יצטלם בעירום?
ל"ת
שפנפן,
בעקבות כנפו,
04/10/04 18:06
|
|
 |
9.
כפר ישוע? מה עם הגהה?
ל"ת
מריה,
נצרת,
04/10/04 17:41
|
|
 |
8.
לא מדובר בראש ממשלת פלסטין
Avi Ecuador,
04/10/04 17:28
|
במקרה?! אבל באמת אני לא מבין למה אין תלונה מה''ימין'' לבג''ץ שצה''ל היום צבא הכנה לפלסטין בונה מדינה זרה ויעשה ניקוי אתני ליהודים. מה?! הערבים גם רוצחים וגם עושים להם מדינה ונותנים להם פרסים? צה''ל, צבא שעושה עבודה זרה; עושה עגל זהב שהופך לסוס טרויאני. ואפילו כבר לא יהיה ישראל. משהו מעורבב בשם ישראל עם רוב פלסטיני בעוד 40 שנה בקו הירוק ועוד מדינה שצבא הכנה לפלסטין עשה ניקוי אתני ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי? אבי, עד מתי?
גילי,
04/10/04 18:16
|
תעשה מנוחה, חדש את מלאי השטויות שלך, ואז כבר נראה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדלגי!!!
Avi Ecuador,
04/10/04 18:32
|
|
 |
7.
תיקון לעצמי (5) - צ''ל - ימי
קומץ מול מאתים,
מליון נאצים!,
04/10/04 17:26
|
אוסלו ה''עליזים''. ושוב הבחנו שעם ישראל עדיין שפוי. היום טיילנו שלושה מנכדינו מן השומרון, שחבשו על ראשינם כובעי גוש קטיף, שקנינו להם בשרשרת האנושית וחולצות גוש קטיף שניקנו להם אתמול בחברון, הייתם צריכים לראות באיזו חיבה הסתכלו עליהם. אנשי הבטחון בכניסה לכותל אמרו להם - קדימה, גוש קטיף, תיכנסו... יהודים, אל תדאגו, היהודים ינצחו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
קומץ מ 101 נגד התנתקות
ריאליסט,
04/10/04 17:09
|
קומץ יוצאי יחידה 101 מפגין נגד ההתנתקות. מאות מבוגרי היחידה, בני ההתיישבות העובדת מתנגדים להנצחת הכיבוש ומוחים נגד מפעל ההתנחלויות. כדאי לשמור על פרופורציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו בטח, ברור. המפגינים מן
k_nemo,
Beer Sheva,
04/10/04 17:51
|
הימין, הרי תמיד מיעוט ולא יעזרו כל מבחני הבחירות, המתנחלים-מיעוט מבוטל, הדתיים-חסרי משקל והם גם ''עדר של לא רלוואנטיים'' וכעת גם המפגינים של 101-אינם יציגים. רק אמנון אברמוביץ' ואתה- הם הנציגים האותנטיים של הרוב הדומם, ששמעון פרס הוא ראש ממשלתם. ומדוע לעזאזל צריכים לשים לב לבחירות, למשאלי-עם או ל''רחוב''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא קשקשן
קשיש,
04/10/04 17:35
|
לפני שאתה מדבר שטויות תלמד קצת היסטוריה. על איזה מאות בוגרי יחידה אתה מדבר? היחידה הזאת פורקה תוך 4 חודשים מעת הקמתה (פחות ממחזורית).
וגם זה באשמתו של אריק שרון - סרבן קבלת המרות והפקודות הידוע - שחרג מהסמכות שניתנה לו וגרם למותם של יותר משישים אנשים בפעולת היחידה בקיביה (ירדן).
לא הספיקו להיות לה (ליחידה) יותר מדי ''בוגרים''. מי שלא מת בפעולות התגמול שלאחר מכן או במלחמות או בפיגועים או סתם בשל אופי החיים במדינה מת כנראה, כבר, מזקנה...
אני מניח שאלה אחרוני השורדים מאותה יחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא, לא כולם שבקו חיים
ריאליסט,
04/10/04 18:59
|
חבל שכבר קברת את הר ציון וקצה מנווה איתן וכושי רימון. הם דווקא לא מתו והייתי שמח לדעת מה הם חושבים על ההתנתקות, אפילו שזה רלוונטי בדיוק כמו מה שאני ואתה הלא נחשבים חושבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיר הר ציון היה חתום על עצומה
k_nemo,
Beer Sheva,
04/10/04 20:08
|
של 185 קצינים לפני כחודש, הקוראת לחיילי צה''ל ''להאזין לקול מצפונם'' ולסרב לפנות מתנחלים, בהיות הפקודה, פקודה ''בלתי חוקית בעליל המהווה פשע כנגד האנושות''. תקליק את ''מאיר הר ציון'' בגוגל ותמצא קישורית לכתבה ב''הארץ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא כפר ישוע, הם אינם ישועיסטים
לא ישועיסטים,
יהודים שפויי,
04/10/04 16:56
|
מדובר בוותיקי כפר יהושע, שהקימו אהל מחאה בימי קמפ-דייויד ה''עליזים'' ובריוני השמאל הרסו להם אותו. מה שלא הולך במח הולך בכח, על כן זו דרכו של השמאל - מח אין להם, למתיימרים להיות ה''אנשים החושבים'', על כן הכל בכח - מן ה''סזון'' ועד מחתרת אוסלו הפושעת. קראו את הספר ''תולעת יעקב ודוד ישמעאל'', ותגלו שם דברים מדהימים, הכל מתועד, מצוטט ומהימן על שקרי השמאל לעם ישראל, על שטיפת מח, שלא היתה כמוה בדברי ימי העולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לכם חיכינו כל העת
מתישבת מיש''ע,
04/10/04 15:39
|
שיראה כבר שזו לא הבעיה הפרטית שלנו. כל עם ישראל בצרה הזו. כל הכבוד לכם, וב''ה תצליחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחד
לי,
04/10/04 22:07
|
|
 |
3.
שמאלנים - מה תגידו עליהם?
ארז,
04/10/04 15:22
|
לא ''מתנחלים'', לא ''משתמטים'', לא ''אוכלי חינם''...
אתם בבעיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12 אלטע קאקרס שמבלבלים בביצים
רינה נחמיאס,
04/10/04 20:22
|
|
 |
וואו
דורון,
מרכז,
04/10/04 19:31
|
|
 |
ארז, התגובה שלך גמרה אותי/לי
אגזוזן,
04/10/04 17:34
|
|
 |
שמע טמבל
Avi Ecuador,
04/10/04 18:09
|
בלי שיש לך משהוא בתחת והוא לא חרא אתה לא יכול לכתוב לנו משהו יותר מעניין. אתה פלסטיני? מה בדיוק הבעיה של עם הארץ כמוך? התחת אולי? בתגובה קודמת אתה משפריץ וכותב לי על סקס ועכשיו אתה עוד פעם מלכלך. תרד טמבל ותופיע לפני אישתך או איזה אחד שמוכן להחדיר לך שכל, סליחה, משהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיצונים לא שפויים
בן,
04/10/04 16:13
|
לשאלתך,ומידע אישי ,האנשים המוזכרים כאן שיכים לימין הלא שפוי שהוא מיעוט מבוטל בקרב הימין אבל צריך עוד כמה מאות יהודים מתים כדי שהם יבינו את מה ששרון הבין מזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההוכחות ההגיון והראיות
Avi Ecuador,
04/10/04 17:45
|
השמאל רואה בהן כעבודה זרה שפוגעת בתורתו. עותק קלסי לשמאל: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבן
לוזון,
04/10/04 17:34
|
ממתי לשמאלם כמך שרון הוא איש יקר שיודע לנבא את העתיד? כי בעיני בוחריו הוא לא אמין ודיקטטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל הכבוד לצועדים ולמחאתם !
ל"ת
ישראל,
ישראל,
04/10/04 15:14
|
|
 |
רוח חדשה בעם היוב בציון
Avi Ecuador,
05/10/04 00:55
|
א. סיבת החורבן בעם ישראל, כבעבר כן היום - ''כל דור שלא נבנה בית המקדש בימיו כאילו נחרב בימיו'' - הלא היא שנאת חנם. הגאולה המיוחלת תבוא על ידי אהבת ישראל, אהבת חנם לכל אשר בשם ישראל יכונה.
ב. ''הלל אומר: הוי מתלמידיו של אהרן, אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה''. מהי דרך השלום (- ''אוהב שלום ורודף שלום'')? הוי אומר ''אוהב את הבריות ומקרבן לתורה'' - אהבת ישראל וקירוב ישראל לתורה בדרכי נעם ודרכי שלום.
ג. גם כאשר באים לקיים מצות ''הוכח תוכיח את עמיתך'' ביהודי הנכשל בעבירה על חוקי התורה, צריך הדבר להעשות בדרכי נעם, כמו שנאמר (בהמשך ל''הוכח תוכיח את עמיתך''): ''ולא תשא עליו חטא''. וכן, כדי שדברי התוכחה והמחאה הגלויה (בעת הצורך) יפעלו את פעולתם הרצויה חייבת התוכחה להיות ''תוכחת מגולה'' מתוך ''אהבה מסותרת''.
ד. הכלל העולה מכל הנ''ל: הגאולה תבוא אך ורק בדרך שהורה הנביא: ''לא בחיל ולא בכח כי אם ברוחי אמר הוי' צבאו-ת''. הגאולה תבוא ''לא בחיל ולא בכח'' (- לא בכוחניות או באלימות ח''ו), אלא בהפחת רוח חדשה בעם ובעולם - ''כי אם ברוחי אמר הוי' צבאו-ת''. ''רוחי'' היינו רוח התורה בכלל, ורוח פנימיות התורה - נשמתא דאורייתא - בפרט. עלינו להפיץ את ''רוחי'' של ה' בכל אתר ואתר, והכל ב''רוח חן ותחנונים'', מתוך אהבת ישראל צרופה וענוות חן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הר ציון איתכם?
הררי,
04/10/04 15:01
|
הרי מאיר הר ציון הוא מתגד ידוע ועדיין כוחו במותניו. שיעזוב העדר וייקח את עצמו, הוא יכול להשפיע על הזקן השמן.אולי. או ש''העיסק'' עם האי היווני סיבך אותו כל כך עמוק ששום דבר לא יעזור חוץ מלשלוח אותו לחווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך מאיר הר ציון אתה צודק
משה,
פ'ת,
04/10/04 15:46
|
וכמה מובטלים ביגללו וכמה הרוגים ביגלל האינטיפדה שהוא כפה עלינו וכמה ניזקקים ועניים ביגללו אריק שרון הפך למיליונר ואותנו דפק. ואין שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעד ונגד
יוסי הנגב,
זקוק להתישבו,
04/10/04 17:52
|
חשבתי שאתם מאשימים את אוסלו בקורבנות. וגם את עדנה ארבל ובית המשפט העליון באותה הזדמנות. ושונאים את השמאל על ניסיונותיו ''להוריד ראש ממשלה מכהן''. מה קרה בינתיים? לכם מותר להוריד ראש ממשלה מכהן? אגב אתם בעד דמוקרטיה או נגדה?? אה, שכחתי לשאול. מה עמדתכם לגבי הגדר. תחשבו טוב טוב לפני שאתם עונים. זיכרו את שאול יהלום ויובל שטייניץ שטענו שהגדר תגדיל מספר הקרבנות. אה שכחתי לשאול. מה יותר חשוב. פחות הרוגים, או ארץ ישראל? שמעתי גם שאתם מקנאים בתשומת הלב שקיבלו תושבי שדרות. תגידו אתם נורמליים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הברות חסרות פשר וקצף על שפתים.
k_nemo,
Beer Sheva,
04/10/04 17:39
|
אתה אנדרואיד מקולקל Made in Oslo , עם חותמת ''פג-תוקף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה כדאי לקרוא את כל התגובות
מאיר הרצי,
04/10/04 21:26
|
|
 |
אני איתך מאיר הרצי שרון מקולקל
משה,
פ'ת,
04/10/04 22:53
|
וקילקל והרס את כל החברה הוא לא יודע לעסות שלום רק מצנע יביא שלום שרון מחרחר מלחמה
הגב לתגובה זו
|
|