 |
47.
למה?
ל"ת
אלי,
04/10/04 09:37
|
|
 |
46.
As you always did
ל"ת
of corse,
04/10/04 08:33
|
|
 |
45.
לא לרחם על האוכלוסיה האזרחית
אפרים,
03/10/04 22:36
|
כל האוכלוסיה האזרחית בלי יוצא מהכלל שולחת את ילדיה לקבל חינוך שאהידי בבתי הספר, ולכן היא צריכה לבוא על עונשה. יש להפציץ את המחבלים ולהביא לכך שכל אלה שבאו לטוניס יעלמו מעל פני האדמה שבתחומי ארץ ישראל, ומי שנותן להם מחסה - דמו בראשו. אם לא נעשה את זה - המבצע יכשל, ועל כל מחבל הרוג יצוצו שלושה מחבלים חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מה זו ההתחשבות הזו במחבלים
בתיה,
חיפה,
03/10/04 17:19
|
גרשו את כל התושבים הערבים בעזה לירדן ושטחו את כל בתיהם. שרון, מופז, יעלון ושאר הזדים עושים רוח וצלצולים בלי לפתור כלום. לא רק שהם לא מצליחים למגר את הטרור הפלסטיני, הם נותנים לו תמריצים ועידוד בפעולתם לישם את תוכנית ההתנתקות של שרון. שרון וחבורת הזדים המלווה אותו יובילו אותנו למלחמת אזרחים עקובה מדם. או לחילופין, הם יסולקו מהשלטון לפני שחלילה תפרוץ במדינתנו מלחמת אזרחים שתהרוס הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
צבא הגנה לישראל לא לערבים
ברוך ו,
ירושלים,
03/10/04 17:08
|
שערורייה שצה''ל מאפשר למחבלים הפלסטינים להעביר ציוד לחימה באמצעות אמבולנסים. הפוליטיקאים ומפקדי צה''ל שנתנו ההוראה הזו צריכים לעמוד לדין ולהיות מסולקים מתפקידם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
קראו את 13 - קליעה בול
אילנה ג,
תל אביב,
03/10/04 17:04
|
ענתבי היטיב לתאר את המתרחש בקרב האוייב הפלסטיני ואת הנדרש מצה''ל על מנת לצנן את התלהבות הפלסטינים לרצוח יהודים בארץ ישראל. כל שאמר ענתבי נכון, אך לא שלם. הפתרון הכולל היחידי לבעיית הסכסוך והאיבה בין היהודים לערבים הפלסטינים בארץ ישראל הוא הפרדת שתי האוכלוסיות הללו. יש לטרנספר את כל ארבעה מיליון הערבים הפלסטינים שכבשו, התנחלו, פרו ורבו בארץ ישראל המערבית למדינת ירדן. כמו כן, כל שטחי ארץ ישראל מערבית לנהר הירדן שנתפשו על ידי ערבים יוחזרו לעם היהודי ויוכרו על ידי המשפט הבינלאומי כשטח מדינת ישראל. אם הערבים הפלסטינים ימהרו לאמץ פתרון זה, ניתן יהיה לגייס ממדינות העולם העשירות מאות מליארדי דולרים לבניית בתים ותשתיות חברתיות וכלכליות כדי ליישב הפלסטינים הללו בכבוד במדינת ירדן ולכפות על מלך ירדן להנהיג דמוקרטיה לצד מוסד המלוכה במדינת ירדן, כדוגמת בריטניה, הולנד ומדינות סקנדינביה. זו תהיה הזדמנות פז לערבים הפלסטינים לשפר את איכות חייהם ורמתם. מוטב לערבים הפלסטינים להפנים את העובדה שהם לא יצליחו למוטט את מדינת ישראל ואת העם היהודי היושב בה בעזרת טרור ורצח. ככל שימשיכו לחבל ולרצוח יהודים מצבם של ערבים אלה ילך ויורע. לכן, אופציית הטרנספר היא הטובה ביותר לערבים הפלסטינים ומוטב שיתחילו לפעול להשגתה מהר ככל האפשר, שכן אם תפרוץ מלחמת עולם שלישית בעשור השנים הבאות הם יפסידו הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
העם הזה מטורף!!!!!! כל המזדהה
אזרחים נאצים!,
03/10/04 15:43
|
כ''פלשתינאי'' מודה כי מטרתו לחסל את המדינה היהודית, משום שהוא יודע ש''העם הערבי הפלשתינאי'' לא היה ולא נברא ואיננו אלא אמצעי לחיסול היישות היהודית בארץ ישראל. מתי ייפסק הבלוף הזה על ה''אזרחים''. אצלם אין שום בעיה עם טבח אזרחים יהודים וגם לא עם וידוא הריגה בתינוקות. כל הדואג למזער את סבל האויב הוא חסר מוסר ובאופן כללי, מנוול, בלשון המעטה! צריך למרר את חייו של האויב עד שיסתלק מפה. ובעצם צריך היה מזמן לחסל אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לא נתנו להם מספיק הזדמנויות ??
אורנה,
03/10/04 14:08
|
שכחתם את האישה עם הפלטינה ברגל? תפסיקו כבר להאמין להם! כולם שם מחבלים ,כולם תומכים בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תמשיכו לרחם על החפים מפשע...
ציון,
פ''ת,
03/10/04 14:05
|
החגורות שעוברות עכשיו בתוך האמבולנסים יתפוצצו לנו אח''כ בי-ם ובת''א ובבאר שבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
על רקע הלחימה הקשה
תמי,
03/10/04 14:03
|
|
 |
37.
למה?!
עמיר,
03/10/04 13:49
|
אי אפשר פעם אחת לרפואה, להכנס בהם חזק ללא רחמים, לגרום להם להצטער על היום שנולדו??למה מרחמים עליהם כל הזמן??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אולי נעוף משם כבר??
הילה,
03/10/04 13:39
|
ואז לא נצטרך לסייע לאף אחד וגם לא נהרוג אף אחד וגם אף חייל לא יפקיר את חייו למען המלחמה הבלתי נגמרת הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אנחנו טיפשים בלי הפסקה ...
יאיר,
בקעת אונו,
03/10/04 13:39
|
לא לבדוק ''אמבולנסים'' או כל רכב אחר זו טיפשות לשמה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
ל"ת
חי,
03/10/04 14:09
|
|
 |
34.
לא טוב, ערפת רוצה הרבה שאידים
ל"ת
:-),
03/10/04 13:34
|
|
 |
33.
הלוואי
גיא,
03/10/04 13:25
|
הלוואי והיה אכפת להם כ''כ לא לפגוע בנו (האזרחים) כמו שלנו אכפת מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הייתם חייבים להרוס??
מרדכי,
03/10/04 13:24
|
סוף סוף פעולה צבאית כמו שצריך והנה ...המצפון שוב מרסן אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זה הבולשיט הכי גדול ששמעתי
תמר,
03/10/04 13:23
|
איך בדיוק הם עוזרים להם??מודיעים להם שיצאו מהבית כי הולכים לפוצץ להם אותו?מזמינים להם אמבולנס אחרי שפגעה בהם אש צה''ל?אם זה לא היה כ''כ עצוב לבטח הייתי צוחקת עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נשמע דוקא לא רע
נתיב,
נתניה,
03/10/04 13:20
|
לעזור לאוכלוסיה בעזה במהלך הלחימה במחבלים ובמשגרי הקסאמים.המשיכו כך-לא לצאת מעזה עד הודעה חדשה ,ולהמשיך כמובן לסייע לאוכ' הפלשתינאית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
היום הם ''חפים מפשע''
ליאת,
חולון,
03/10/04 13:12
|
|
 |
28.
בושה בושה בושה! ! !
חגית,
אשקלון,
03/10/04 13:10
|
|
 |
27.
שומרים על צלם אנוש
יעקב,
03/10/04 13:09
|
למרות הלחימה הקשה במחבלים,יש להפריד ולעזור לאוכ' הפלשתינאית שרוב רובה מאס בטרור אך אין בידו לעשות דבר בנידון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיוע של צהל פוגע ברצון להתנגד
הרואה הקטנה,
03/10/04 16:55
|
גם אם התאוריה הזו נכונה, כאילו מרבית האוכלוסיה מואסת בטרור, נראה שעדיין בחשבון הכולל, עדיף להם לשתף פעולה עם הטרור מאשר להתנגד לו. וכל עוד המשוואה הזאת לא מופרת, דהיינו, אנו נכאיב להם יותר, הם לא יפסיקו לתמוך בטרוריסטים. היום יותר מתמיד, כאשר הפעילות העיקרית הינה משלוח טילי קאסם, הם אינם יכולים לטעון שלא יודעים, לא ראו, לא שמעו. כל טיל כזה יוצא מבית פרטי, נשלח לעיני כל השכונה ובוודאי גם גורם רעש לא קטן. כל אחד שם שותף למשלוח של הקסאמים ולכן יש להענישם על כך. יש לגרום להם אובדן כזה שיעדיפו להתאבד במחאה נגד החמאס ולא נגד ישראל. העזרה המוגשת להם היום בעצם שוברת את הצורך והרצון שלהם להתנגד לחמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מתי יבינו שם?
יאיר,
תל אביב,
03/10/04 13:07
|
מתי יבינו שאף אחד שם אינו חף מפשע? כולם תומכים ומסייעים לטרור !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כל הכבוד למי שהחליט על היוזמה
ל"ת
מאיר,
03/10/04 13:06
|
|
 |
24.
Let's hope the PA will not
Spirit,
03/10/04 12:57
|
take advantage and will attack back as they usually love to do. Remember they are not trust worthy. Also, they never appreciate any humanitarian act and will cry wolf any time they will have the chance to the world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תפסיקו עם ה''הומניות'' שלהם! הם
דימיטרי,
03/10/04 12:51
|
הם בקשו את המלחמה הזאת ולא רוצים לסיימה שיכלו את הפרות שלה במלואם כולל ''חפים מפשע'' שלמעשה משפחות של אותם מחבלים המשמשים כמגן לפעילותם. לא רציתי מלחמה, אבל כל עוד הם כפו אותה עלינו אין לי שום צער על אף פלסטיני שמקבל היום את מה שמגיע לו (לדעתי דווקא פחות ממה שמגיע לו) ובצדק. בראש העדיפויות של צה''ל יש לשים: 1. לחסוך באבדות ישראליות 2. לחסל ולפגיע ביעילות מרבית בכמה שיותר מחבלים ותשתיותם ללא הסתייגויות כלשהם. ככל שנפעל יותר אגרסיבי כך גם מהר יותר תסתיים הלחימה וזה באמת יהי צעד הומני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
משטרת הדעות
עמוס,
03/10/04 12:39
|
למה עשיתם צנזורה על התגובה שלי ??? מה אתם, משטרת הדעות ??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רק פגיעה קשה באוכלוסיה
תמיר,
03/10/04 12:39
|
תגרום ללחץ כבד על המחבלים וארגוני הטרור להפסיק עם פעולות הטרור נגד ישראל, אז עכשיו אנחנו באים ועוזרים לאזרחים לעבור את המתקפה בשלום.חלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה צריך לעזור להם??
מוטי,
03/10/04 12:37
|
הם תומכי טרור וחלק גדול מהם שותף לו!!מספיק עם השטות הזו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הצבא ספוג במוסר נוצרי מעוות
מילואימניק,
בחיל רגלים,
03/10/04 12:37
|
הרי האוכלוסיה נותנת מחסה בטרור
והם ברובם תומכי חמס. יש לבצע ענישה קולקטיבית כמו בצ'צ'ניה ועירק.
ענישה זו שתיכלול הרס משמעותי ופגיעה אנושה בשגרת יומם של הפלשתינים ה''חפים מפשע'' יגרום להם לחשוב פעמיים לפני שטובחים 2 ילדים באמת תמימים ,גננת ו- 2 חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כן כן תנו להם יותר רובים.
Loser,
03/10/04 12:37
|
|
 |
17.
כל הכבוד לצה''ל
גיורא,
03/10/04 12:36
|
|
 |
16.
למי מיועדת כתבת התדמית
שואל,
03/10/04 12:36
|
למי נועדה כתבת התדמית שג. יפית לא היתה מיטיבה להוציאה מלוקקת יותר. אך לג. יפית אני מאמינה יותר. אם צהל נצטווה להרוג ולהרוס, שיעשה זאת וישתוק. אך להציג את פעילות צהל כהומניטרית, האין גבול לצביעות ולזחיחות הדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון פושע מלחמה
לי,
רחובות,
03/10/04 12:35
|
נותן לגיטמציה לפעולת טבח שכזו ע''י ''עזרה'' לאזרחים.מה זה עוזר להם אם כרגע הורידו להם את הבית?מה נעשה?נבוא ונעזור לפנות את ההריסות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את פשוט מעוותת מחשבה
מילואימניק,
מודיעין,
03/10/04 13:19
|
|
 |
14.
אנחנו לא יכולים להיות פעם אחת
ציפורה,
03/10/04 12:29
|
|
 |
13.
כדאי לקרוא
ענתבי,
03/10/04 12:28
|
למה לא אומרים את האמת והיא שאין אוכלוסיה חפה מפשע, להלן העבודות : 90% מהפלשתינאים תומכים בטרור ובפיגועי ההתאבדות, 10% מהתושבים חושבים שפיגועי ההתאבדות מזיקים לעם הפלשתינאי, כלומר אין להם בעיה מוסרית עם רצח של אזרחים יהודים זה רק לא נכון כרגע. כל המתאבדים מגיעים מהאוכלוסיה האזרחית שממלאת את שורות המתאבדים כל הרוקדים על הגגות כשנרצחים יהודים הם ''אזרחים תמימים'' אין טרור ללא תמיכה של אוכלוסיה ההרתעה האמיתית תהיה רק כשיתחילו לפגוע באופן יזום באוכלוסיה ובמספרים גבוהים, רק אז הם יבינן שיש מחיר לטרור , והמחיר שהם משלמים עדיין זול מאוד לו היו מפגיזים את האוכלוסיה בעזה במשך יום שלם בכל הכלים בתגובה לירי הקאסם זה היה נפסק מזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
שפוי1,
רשלצ,
03/10/04 13:49
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
אא,
03/10/04 13:46
|
|
 |
מסכים עם כל מילה!
ל"ת
נבון,
03/10/04 13:03
|
|
 |
אתה צודק אני איתך
ל"ת
יואב,
ארהב,
03/10/04 13:00
|
|
 |
12.
כדאי לקרוא
ענתבי,
03/10/04 12:27
|
למה לא אומרים את האמת והיא שאין אוכלוסיה חפה מפשע, להלן העבודות : 90% מהפלשתינאים תומכים בטרור ובפיגועי ההתאבדות, 10% מהתושבים חושבים שפיגועי ההתאבדות מזיקים לעם הפלשתינאי, כלומר אין להם בעיה מוסרית עם רצח של אזרחים יהודים זה רק לא נכון כרגע. כל המתאבדים מגיעים מהאוכלוסיה האזרחית שממלאת את שורות המתאבדים כל הרוקדים על הגגות כשנרצחים יהודים הם ''אזרחים תמימים'' אין טרור ללא תמיכה של אוכלוסיה ההרתעה האמיתית תהיה רק כשיתחילו לפגוע באופן יזום באוכלוסיה ובמספרים גבוהים, רק אז הם יבינן שיש מחיר לטרור , והמחיר שהם משלמים עדיין זול מאוד לו היו מפגיזים את האוכלוסיה בעזה במשך יום שלם בכל הכלים בתגובה לירי הקאסם זה היה נפסק מזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה קרה?!
ליאת,
חולון,
03/10/04 12:25
|
|
 |
10.
בשביל מה למזער הנזק לאוכלוסייה
אהרון,
רמת גן,
03/10/04 12:25
|
?!??!?! הם משתתפים פעולה עם משגרי טילי קאסם ולכן הם יקבלו עונש מתאים! למה שאנו פועלים למזער הנזק לאוכלוסייה'?! אולי בשביל יחסי הציבור בינילאומים? עבודה בעיניים? אם כן, אז תהיו לי בריאים ושלמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מישהו היה עושה דבר כזה
פיני,
03/10/04 12:24
|
|
 |
8.
העיקר שישמרו על עצמם
ל"ת
גדי,
רמה''ג,
03/10/04 12:23
|
|
 |
7.
רק מדינה כמו ישראל
גיל,
03/10/04 12:22
|
וצבא כמו צה''ל יכול היה לחשוב לעשות דבר שכזה.לפחות איכשהו אנחנו מראים שעדיין יש לנו צלם אנוש למרות המלחמה הקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עד שיתפוצץ לנו איזה אמבולנס
מרים,
03/10/04 12:21
|
|
 |
5.
עוזרים ל''חפים מפשע''?
גאולה,
03/10/04 12:20
|
למה אצלנו אין מושג כזה ''חפים מפשע''?שאזרחים ישראלים נהרגים לאף אחד לא אכפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
באמת כל הכבוד....איזו צביעות
ל"ת
רון,
03/10/04 12:18
|
|
 |
3.
מה לא נעשה כדי בכל זאת
יואב,
03/10/04 12:17
|
|
 |
ל-2
נירית,
חיפה,
03/10/04 12:37
|
מה לעשות שישראל לא יכולה להתקיים בפני עצמה והתדמית שלנו בעיני העולם חשובה. לא מובנת לי הציניות הזו. גם אני לא תומכת ננלהבת של העם הפלסטיני אבל סה''כ זן מחווה יפה שאפשר להגיד עליה מילה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צהל צבא הומני, גם הפגזים שלנו
קורא דגר,
03/10/04 12:14
|
מה יש לומר, צבאנו ההומני שבצבאות ונשקנו הטהור שבנשקים. למי נועדה הכתבה המזויפת והשקרית. הלא סגן אלוף עופר הודה זה עתה בראיון ברשת ב שנהרגו חפים מפשע, בטעות, אלא מה. צהל הורס, הורג ללא אבחנה, ותמיד פוגע במחבלים רגע לפני שיגור הטיל על שדרות, ומי שמרפד עצמו בשכפץ של ילדים ונשים הרות הוא האשם במותם מירי צהלי. אין לאזרחי ישראל כל סיבה להתגאות בפעולת צהל בגבליה. נותר לקוות שאחרי זה תבוא ההתנתקות. כל עוד אנחנו ברצועה אין לצפות לשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שמאלני עם שגיאות כתיב
אייל,
רמת גן,
03/10/04 13:21
|
לאט לאט אנו מבחינים שלהיות שמאלני זה לא רק אינטלגנציה רגשית דפוקה ומעוותת אלא גם פרימיטיביות ואנאלפבתיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדרבא, ציין את השגיאות
קורא דגר,
03/10/04 17:10
|
אינטליגנאט, כותבים אינטליגנציה, ולא כפי שכתבת. ואם מצאת לא שגיאה אחת אלא שגיאות שמורידות את הכותב לדרגת אנאלפבית מן היושר שתציין אותן. נכון, לא מצאת אף שגיאה. השמאלנים בכל זאת אינטליגנטים ויודעי ספר פי כמה מהימנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורא דגר? מסכן האפרוח
המחלקה הסגורה,
03/10/04 13:09
|
כדאי שתסתירי את האפרוחים המוגבלים האלה מעיני הציבור, גברת תרנגולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חברה' - כל הכבוד!!!
ל"ת
באגי,
03/10/04 12:10
|
|
 |
למה לרחם? הם מרחמים עלינו ?!?!
קסאם=שלום,
מתאבד=חבר,
03/10/04 14:22
|
הפלשתינים כולם- כל התנועות הפוליטיות, כל סקרי דעת הקהל, מפעילים רצח נגד אזרחים כ''פעולה צבאית'' ותומכים בה.
מדוע שלא יקבלו את מה שהם נותנים לנו? מדוע שמי שרוצח אזרחים בכוונה תחילה יקבל הגנה לאזרחיו הוא?
אינני רוצה תגובות ממי שבאמת חושב שהקסאם=שלום, מתאבד=חבר, אמת=שקר, ורצח אזרחים ישראלים= זכות אזרח פלשתינית בסיסית
הגב לתגובה זו
|
|