 |
68.
מה לעשות
תימני לבנוני,
תא,
11/10/04 20:11
|
אנחנו הישראלים משכילים ולא משכילים חבויה בכולנו שנאה עצמית אנחנו שונאים גויים אשכנזים מזרחיים ערבים ואחר כך שואלים למה יש אנטישמיות נגדנו אנחנו העם הכי מפגר בעולם.מילדים עד מבוגרים. זה באמת כבר נראה כמו בעיה גנטית אנחנו לא יודעים את המושג אהבת חינם. אני מציע לכל השפויים המעטים שחיים פה לנסות להגר על תקן פליט ממדינה מזוהמת.כי חבל על הזמן זה התאבדות איטית מה שקורה פה ימח שמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אני אשכנזי ולא מוצא עבודה
ל"ת
אקדמאי מובטל,
04/10/04 10:35
|
|
 |
66.
ליגאל כהן מרחובות וליואל מראש
מיאו מיאו,
03/10/04 09:24
|
העין. אתם כל כך דומים אחד לשני כאילו יצאתם מאותו התחת. שניכם בורים ועמי הארץ,לשניכם אותה מנת מישכל שאם מחברים אותם ביחד מקבלים בערך i.q של 40 כמו לקהלני . ואצל שניכם האימהות עוזרות בית של אשכנזים.והאבות בטלנים ומסוממים מגת.והכי מצחיק שהבוסים שלכם אשכנזים ואתם מתים מקינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את התגובה הזאת כתב ערבי !
ל"ת
בדוק,
03/10/04 14:21
|
|
 |
65.
כנסו כולכם ומהר
עדינה,
03/10/04 08:42
|
בשם אלוקים רק עכשיו עברו עשרת ימי התשובה,ויום הכיפורים. למה כל השינאה הזעם המרירות ....לכולנו אותו הסוף מחכה,המוות. אז כל עוד אנו בחיים בואו ננסה להיתעלות על כל ההבדלים העדות הצבעים והמנטליות.אני קוראת לכולם לצו פיוס. משינאת חינם חרב בית המיקדש ויצאנו לגלות.בואו ונילקה באהבת חינם איש לרעיהו ונהפוך את המדינה המיוסרת הזו למקום שטוב לחיות בו ולגדל את ילדינו.ילדינו משרתים ביחד בצבא,חברים לנשק בלי מחשבות על גזענות.וכשחלילה ואנו מאבדים את בנינו המוות אינו מבחין בעדות.די לנו עם כל זה שאמרו חז''ל :השינאה מעבירה את האדם מהעולם. הפנימו כולכם ושתהיה לכולנו שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עכשיו אני מבינה ובגדול !!!
חנה,
03/10/04 07:53
|
ימיני וקהלני הם קרובי מישפחה......ושמעתי זאת ממקור מוסמך ואמין שאמר שהם אף מתארחים זה אצל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
קהלני נולד גדל והתחנך בחלם
אבי אוחיון,
אשדוד,
03/10/04 07:32
|
הבנאדם אידיוט עם תואר, אין מה לעשות. הוא פשוט לא מתאים לתפקיד.בלי קשר לעדה גם אני לא הייתי בוחר בו.ואני חביביי ,מרוקאי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לתימני בן תימניה מתגובה 35
אני כאן,
03/10/04 06:54
|
מאות נוצריות חלקו איתך ערב קסום, זה בטח עלה לך הון כסף לבזבז על זונות נוצריות, דבר שני הן לא מצליחות להיפטר מהסירחון של החילבה וגם לא מהסיפיליס.לגבי הצדקתך את השואה ושימחתך לנישרפים, אני תיקווה שתאריך ימים ותראה את כל האהובים עליך מעונים ומתים באותה הדרך.איך קראת לי,? אשכנאצית, נו טוב שיהיה. מה אפשר לצפות משכמותך חוץ מגידופים (תחפש את ההסבר במילון) ולגבי אהבתי לצבע השחום,כמו שאתה אומר ,אז עדיף כושי מתימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל נהניתי
שחור משחור,
הארלם,
04/10/04 16:57
|
לפחות הלבנות של אירופה אוהבות שחורים לא כמו הלבנות של הסנובים מרמת אביב ג .נוצריות לבנות מאירופה מתות עלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
תמשיכו להרוג אחד את השני
אחמד עטאף,
יפו,
02/10/04 20:22
|
האשכנזים והמיזרחיים איזה שינאה שיש לכם אחד על השני.אני קורא אותכם וצוחק,יותר טוב תעשו את העבודה בשבילנו ובסוף אנחנו נבוא וניקח את שלכם. ובסוף אנחנו נישאר פה ,ואתם כולכם בים גם אשכנזים וגם ספרדים אינשאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותכם נשלח לעזה בקרוב
סולי,
בת ים,
03/10/04 01:16
|
|
 |
פ.חחחחח ביינתים אתם מחזירים
אחמד עטאף,
יפו,
03/10/04 07:16
|
לנו את כל האדמות שגנבתם וכבשתם. מדינת פלשתין היא עובדה יא זבל. ואתם תירצחו אחד את השני לבד כול איל יאהוד .כולכם אותו חרא בשבילנו, מרוקאים,פרסים פולנים רומנים,עיראקים תימנים,כולחם זבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
רק בישראל
רק בישראל,
02/10/04 19:55
|
רבותי, כבר זמן רב שהנני מתבייש להקרא ישראלי. ''תרבות'' תגובות הגולשים שהתפתחה לה לאחרונה מציגה תמונה זוועתית של הישראלי ''הנאור'', ''המשכיל'', זה שיודע לגלוש לאתרי חדשות ואף להגיב.
אינני מתיימר להסיק מסקנות על כלל העם דרך התגובות של קומץ תמהונים. אך האמת העצובה היא שהרחוב לא נופל מכם - גזענות חקוקה בלבנו ושגורה בפינו. כמי שקורא בקביעות את שלושת הגרסאות האלקטרוניות של עיתוני ישראל: ''ידיעות'', ''מעריב'' והנקי מכולם, ''הארץ'', מצאתי שהתמכרתי בקלות לעיון מעמיק בתגובות הגולשים הרדודות (במקרה הטוב), והמסיתות (במקרה הפחות טוב). למותר לציין שעיתון ''הארץ'' טרם מצא לנכון לאפשר לקוראיו להתבטא – וטוב שכך.
אולם, גם אם העיתונים האחרים מצאו ששיתוף הקוראים מאריך את משך השיטוט באתר, משפר את תפוקת הפרסומות וכו', חשיפת האמת המרה לגבי עם ישראל והלך מחשבתו הנפסד חשובה לאין ערוך.
ואם נרחיק לכת קמעה לצורך בחינה של עיתונים מחו''ל, לא נמצא את מה שקיים במחוזותינו. גזענות היא לא המצאה ישראלית – נכון? באמריקה לדוגמא עד לא מזמן (1960) הייתה הפרדה בתחבורה ציבורית בין שחורים ללבנים. ולמרות שתופעה זו נעלמה, הגזענות הסמויה בהחלט קיימת. אבל תרשו לי לשאול אתכם: איפה תוכלו למצוא ביטויי שנאה, בוז וגנאי שפורסמו בעיתונות לגבי איזשהו אזרח אמריקאי? אולי באתרים שמייצגים מיעוט מאוס כגון ה-KKK ודומיהם. ולמרות שחופש הדיבור הוא כלל יסוד, הרוב, לעניות דעתי, מאמין בתקשורת שהיא יותר ''פוליטיקלי קורקט'' מאשר בוטה ומשולחת רסן.
''רק בישראל'' היא לא רק סיסמא. רק בישראל מותר ורצוי להשתמש בכינויי גנאי לגבי מיעוטים. רק בישראל מתפרסמים דברי הסתה בוטים. ורק הישראלי מרשה לעצמו להיות גזען, שהרי, כל העולם שנא, שונא וישנא אותנו לעד בשל היותנו יהודים ו\או ישראלים – אז למה לא?
בחרתי שלא להגיב במישרין לגבי תוכן המאמר, שכן, קשה לאמוד את מידת דיוקו מכסא המחשב שלי. אולם גם אם הכותב רחוק מהאמת, נצחונו טמון בחשיפת פניהם (או ליתר דיוק, ערוותם) של העם היושב בציון.
שנאת חינם? לא ממש. שנאה עצמית? בהחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
קהלני= מושחת וטיפש
ל"ת
שונא אותו,
02/10/04 19:51
|
|
 |
מושחת?,טיפש?שונא=גיזען למהדרין
יגאל כהן,
רחובות,
03/10/04 07:02
|
אתה צריך רופא שישחרר אותך מהגיזענות החולנית שלך!!!!!!!!!!!!!! אגב טבעי שאתה גם בור ועם הארץ, כי גיזענות הולכת יפה מאד עם בורות. שאל את לה-פיד וליברמן!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
זה מה ביקשת לעצמך .
חברים של קהלני.,
02/10/04 16:11
|
אבל למה לקהלני שאותו כולנו אוהבים. ואל תגיד לא ציפיתי.
56.הזבל והאשכנזים, שניהם צפים במיים כשלא צריך, ולזה הם קוראים יכולות, ערכים, אריאל:אמיץ, אבל טיפש ולא ראוי
אנטוני הופקינס: כל אלה שכותבים שקהלני טיפש, לו הייתם עומדים מול עשרות טנקים סורים . מירב, : למה האשכנזים כאלה רעים ? למה ? ל''ת
תימני מפוכח,: התימנים של היום הם תימנים מפוכחים אין לנו אלוהים רובנו כיום חילונים הדת היהודית שמנעה מאיתנו ראייה אינטרסנטית עדתית היום אנו רחוקים מאלוהים ואנו רוצים כוח ואנחנו ניכח כוח ונעשה לכם בית ספר בשלטון מושחת ותדעו מה זאת אומרת מאפייה תימנית שתשלוט בישראל בכוח הזרוע
אני הפרסי: הלך הבררה אצל הבררה. מי שרוקד עם אשכנזים, שלא יתפלא שהם נושכים אותו תימני גאה, : אני מתבייש שלבשתי מדה צהל
אסף, ר''ג: עם ניסיון עם תאר שני אבל טמבל. אגב, יש גם אשכנזים טמבלים.
הדת אופיום לעם, חילון: אתה רואה ימיני אלו תגובות אתה מקבל בעיקבות דברי ההבל שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ohlm9@aol.com
eilat,
new york,
02/10/04 14:49
|
I left Israel twenty something years ago, and it makes me very sad , that there is still a huge hatred thowards Sepharadic people, something that I have experienced from early childhood, high school, army and job places.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
האשכנזים והזבל, שניהם צפים ...
מרי אנואנט,
מהם למדתי,
02/10/04 11:21
|
הזבל והאשכנזים, שניהם צפים במיים כשלא צריך, ולזה הם קוראים יכולות, ערכים, לצלול בזפת אתם צריכים, מזני וזוני העיברית והמילה יהודי. את שינאת ישראל והיהודי, זה הדבר היחידי שאתם יכולים לרשום לזכותכם, כן, גם המצאתם את הביגעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gal Fridman is Ashkenazi
Limon Humtsat,
04/10/04 21:17
|
And he with hsi Mistral floats better then any piece of Yemen shit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
בעיה חברתית מס' 1
פרשנדתה,
02/10/04 10:45
|
הבעיה החברתית מס' 1 במדינה היא הפערים הכלכליים הבלתי נסבלים. המאבק הוא בין קומץ מיליונרים המשתלטים על נכסי המדינה לבין המוני עמך ישראל שהופכים ל''עבדי'' חברות כוח אדם. מר ימיני אל תבלבל לנו את המוח עם בעיות חברתיות שוליות כמו עניני קהלני, תתמקד בעיקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
he is a primitive thief
Doug,
New York,
02/10/04 02:58
|
regardless of his background, he is not capable of being a leader outside the army the fact that a lot of ''MIZRACHIM'' have inferiority complex is their problem and society should not pay the price of that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
קהלני יותר ממתאים !
שוחר טוב,
02/10/04 01:58
|
אביגדור קהלני הוא אדם נעים סבר, איש תרבות , והכי חשוב -אדם!. המזל הרע שחו היה שבמלחמת לבנון המבורברת גם הוא ויאנוש, וכל האחרים לא ממש הצליחו ,ולא באשמתם! אילוצי הפוליטיקה, ותנאי הטופוגראפיה הבילתי אפשרית של ארץ הארזים לתנועה של אוגדות שריון גדולות הכשילו מהלכים רבים. חוץ מאל''מ יורם יאיר מפקד חטיבת הצנחנים שניצל את התנאים האלו לטובתו, הצליח וקודם לדרגת אלוף. - השאר לא הצליחו כמוהו, זו לא סיבה לנדות וללגלג על אדם שהקדיש את חייו להגנת ישראל! כפי שהמזוהמים צחקו ולגלגו בשעתו על ישראל ישעיהו ז''ל י''ור הכנסת , בעל העברית הנהדרת ועושר הביטוי שלא שומעים כמותה יותר, קהלני הוא גיבור ישראל שזכה גם באות המופת!, וכישוריו הניהוליים אינם צריכים שום חה, הוא גם עמד בראש המכללה לפיקוד ומטה -בהצלחה גדולה, לכל משרה שהוא מכהן בה הוא מתייחס ברצינות ובאחריות, אך הלשונות הרעות אינן שובתות ממלאכתן וממשיכות לירות את חיציהן המורעלים. כך בדיוק הן היגיבו לכל קידום שקיבל בצבא, וגם לאחר שיחרורו, בושו והכלמו לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשמיץ הכי גדול של קהלני בצבא
אנטוני הופקינס,
02/10/04 09:49
|
אני רק יודע שהוא אלוף בלהכין שרפרפים (ביג דיל),לטחון זיתים ולהוציא מהם קצת שמן. ברגע שהוציאו את כל הגנרלים מהפל''מח ,אחרי הפשלה של יום כיפור,הצבא הישראלי הפך להיות הצבא הכי מוכשר בעולם,אבל גם הכי קשור ביידים. בדיוק כמו המהפך ב77 ,אם עד היום היו שולטים המפאייניקים היינו ממשיכים עד היום ,לנסוע בסוסיתות ולראות טלוויזיה בשחור לבן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעים סבר ותרבותי הם לא הכישורי
אריאל,
02/10/04 03:10
|
ם הנדרשים מיו''ר חברת ענק במשק הישראלי. או בוא נגיד שזה חלק זניח מהכישורים הנדרשים. קודם כל צריך כישורי ניהול, ואת זה אין לבחור.
ויש גם משפט ציבורי בישראל, לא רק בבית משפט. ומי שעשה משהו כשר אבל מסריח כמו קהלני, צריך לשלם בכך שלא יקודם לתפקיד ציבורי בכיר, גם אם לא יישב בכלא!
לא הכל זה אשם וזכאי בדין הפלילי. בדיוק כמו שגם אם דודי אפל יצא זכאי כשלג, אחרי ששילם סכומים דמיוניים לבן של ראש ממשלה על כלום (גם אם זה לא נחשב שוחד מבחינת החוק), אסור יהיה למנות אותו לשום ג'וב בכיר במדינה!
תתבגרו כבר, בכיינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תשובה ל29 ו41
אנטוני הופקינס,
02/10/04 01:04
|
29 אתה תספר לי מה קרה לאוגדת קהלני בציר המרכזי ואני אספר לך ,מה קרה לחטיבת השיריון של אהוד ברק ,בסולטן יעקב ונשווה בין המצבים למי היו יותר פשלות והרוגים. ל41 לקהלני בתור שר לבטחון פנים ,היו 14 הרוגים ישראלים בפיגועים .תן לי שר בטחון פנים שהיו לו פחות אם תמצא תספר לי. כל אלה שכותבים שקהלני טיפש, לו הייתם עומדים מול עשרות טנקים סורים .הייתם מחרבנים במכנסיים ומרימים דגל לבן.הייתי רוצה לראות איך השכל האנליטי שלכם עובד,ביננו לא היה עובד. מה שעשו קהלני וינוש הם הצילו את המדינה בכך שהדפו את הסורים אחורה,החטיבה של אורי אור לא הבינה איך פתאום לאחר שניים או שלושה ימי לחימה ,הם לא רואים סורים מולם .פתאום היה שקט וכשהם רדפו אחר הסורים הם נפגעו ע''י חטיבה שבע שחשבו שמדובר בסורים בורחים כשברור היה שאיזור הרמה בטוח יכל דדו ,להפנות כחות לכיוון תעלת סואץ ולהשיג הכרעה גם בגיזרה הזאת. אתם חבורת ציניקנים עלובים לעולם לא תבינו את זה ולכן מגיע לכם אחד כמו רוני מילוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיץ, אבל טיפש ולא ראוי
אריאל,
02/10/04 03:07
|
ואתה יודע יש הבדל קטן בין קהלני לברק - את ברק העם בחר (גם אם זו הייתה טעות), את קהלני לא.
חוצמזה מה הקשר בין מהספר ההרוגים בפיגועים למידת כישוריו של שר לבטחון פנים לתפקיד?
נראה לי שאתה מקורב מתוסכל שלו שבעקבות חוסר מינויו ליו''ר התעשיה האווירית, לא יקבל בעצמו ג'וב בחברה.
נמאס כבר מילדים בכיינים כמוך. מי אתה שתחליט אם האפס ראוי או לא ראוי לתפקיד. ועדה מכובדת בדקה והחליטה שהוא לא מתאים, אז תפסיק לבכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תת ועדה של זיקני אשכנז, רביבי
מן דה-הוא,
02/10/04 08:33
|
וככזו , אני סומך יותר על הראשןת הפלסטינית ליותר אוביקטיביות, או לחילופין לעצרת הכללית של האום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיף להתבכיין, בבון!
רביבי מזרחי,
02/10/04 15:45
|
הכי מצחיק שרביבי מזרחי בכלל...פחחח!!!
אתם ממש מקופח מקצועי - מתבכיין ללא הרף. תנוח קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה הוא אשכנזי זבל
ל"ת
מן דה-הוא,
02/10/04 16:28
|
|
 |
51.
למה האשכנזים כאלה רעים ? למה ?
ל"ת
מירב,
02/10/04 00:20
|
|
 |
50.
אשכנזים-מרוקאים-עיראקים
תימני מפוכח,
01/10/04 23:29
|
כולכם חטאתם בחת הגזענות הבהמיות והזנותיות והבטגדנות העם התמני יתן לכם בראש וחזק אנו נחבור לגרועים באוייבי ישראל כדי לתת בראש לכולכם התימנים של היום הם תימנים מפוכחים אין לנו אלוהים רובנו כיום חילונים הדת היהודית שמנעה מאיתנו ראייה אינטרסנטית עדתית היום אנו רחוקים מאלוהים ואנו רוצים כוח ואנחנו ניכח כוח ונעשה לכם בית ספר בשלטון מושחת ותדעו מה זאת אומרת מאפייה תימנית שתשלוט בישראל בכוח הזרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התימנים, הפכו לאשכנזים יותר
אני הפרסי,
02/10/04 00:17
|
התימנים הפכו לאשכנזים יותר מאשכנזים, אתם החקיינים הכנועים של האשכנזים, ואתם יכולים לשנא אותם עד מחר, שרתתם אתם באמונה ובכניעות הדעת, איזה עוזרות מצוינות היו אמהותיכן לאשכנזים. ןהכי גרוע מי היו המשתפים של האשכנזים, השרתים העירקים, כמו השחלים והפואדים למיניהם, דווקא אלה שעגתם הכי עילגת, העירקים, להם אמרו האשכנזים אתם לא מזרחיים אלק , אתם עירקים !!! ואז כל עירקית מצוייה אצה רצה למצא לה איזה פיסח או חיגר אשכנזי, הלך הבררה אצל הבררה. מי שרוקד עם אשכנזים, שלא יתפלא שהם נושכים אותו. הבנתה קהלני ? . הבנתה ימינ י ? הבנתה פואד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אל תשכח שקהלני עשה שטויות!!!
דניאל,
מרכז,
01/10/04 22:57
|
צר לקרוא כתבה כה מתוסכלת! קהלני גיבור מלחמה נערץ עלי וחברי היה נהג הטנק שלו!!! עמנואל הי''ד אחיו היה עמי בקרבות התעלה!!! גזענות עדתית חלפה מהארץ מזמן ורק כישורים נבחנים. זעקתי לקהלני לא להכנס לפוליטיקה כי הוא לא מתאים ותמים מדי ולא אפרט הנסיבות והוא לא רצה לשמוע ורקד במחול השדים עד שראיתיו מתבוסס בבתי המשפט וכאב לי לדעת שהוא זכאי אך עשה שטויות גדולות בגלל שהוא לא מוכשר לנושאים כאלה.... אני מאד אוהב את קהלני ואני אירופאי במוצאי וקהלני היה מנהל רשת בתי ספר מדהים... אבל כדי להיות יו''ר מועצת מנהלים של התעשיה האווירית צריך להיות עם עוד כישורים שלצערי קהלני הוכיח שהוא רחוק מכך וכואב הלב. היום אני לא מדבר עם קהלני כי הוא כועס עלי מאד והכל על רקע שלא שייך לכתבה כלל. וועדת רביבי בוחנת כישורים ולא אחת היא מעיפה אנשים מוכשרים מקהלני ללא שום זיקה לגזע, דת, מין ובוודאי שוועדת רביבי לא מתעסקת עם עדתיות וזה דבר שחלף מהעולם. לכן אדוני כותב הכתבה שלא מצאתי שמך משום מה, אנא, חדול לעסוק בעדתיות כי זה מיותר לחלוטין ורחוק מהמציאות שלנו היום ותודה לאל חלפנו על זה מזמן וזהו סתם עיסוק מתוסכל שאולי עדיף ללכת לרופא מומחה ולקבל טיפול מאשר להסית לשווא אנשים ובני שיבדל''א מפקד בכיר בצה''ל שמעליו מפקד ממוצא תימני ''אסלי'' ולשניהם אין זמן למה שמתחולל בראשך וחבל על הכתבה שאתה עוסק בה כי אנו כבר מעורבבים כל כך שממש אינני מבין אותך!!! יתרה מזו, חסרה לנו בערבובייה העדתית במשפחה לאורך שנותנו בארץ כלה תימניה או חתן תימני, כי פרסים וטרבלסים והכל יש ומשום מה לא נכנסה כלה תימניה אז אולי אפנה אליך באופן אישי להכיר לבני כלה תימניה, כדי שאבי ז''ל שבשמיים שנפטר בגיל ישיש מאד וזבל מגזענות נגד היהודים ושנא לשמוע בארץ את השטויות של עדתיות ותמיד אמר שמסולת אפשר לעשות הרבה מאכלים, אולי תמצא לי כלה תימניה לבני שיבדל''א הקטין, שנכין אותו, הוא דתי מפד''לניק, רוצה להיות מתנחל, בינתיים בלימודים הוא סוחר פיתות ומבין בזנס ולצערי כבר איני רואה אותו ביחידה קרבית אלא דואג לעצמו, אולי אפנה אליך שנכיר לו באיזו שהיא צורה תימניה אסלית שתרוקן לאימו את בורות הכסף ותקנה להם בית יפה ועוד משפה יפה בישראל הלוואי ותקום. ערב החג נהרגו לנו שני זאטוטים ז''ל אתיופים ואני מערב החג בדיכאון מוחלט לאן אנו מתדרדרים כעם ואתה עוסק בקהלני על רקע עדתי?!?! אולי תכתוב כתבה מעט יותר חשובה על איחוד לבבות בעם בתקופה כה קשה שעוברת עלינו שהדוד אמריגו דה ספוצ'י, הדוד סם, או בקיצור השלטון באמריקה, לוחץ על ראש הממשלה שלנו ממש כמו שברומי שלטו בנו, ואנו רבים על דברים חשובים מאד כשהפלסטינים מזנבים בנו ופוגעים באמא ז''ל לשני ילדים והורגים חיילים הי''ד שלנו ואנו תקועים במצב של מלחמה מלוכלכת עם פצצות חיות ונערות שהפלסטינים שולחים אותן להתפוצץ והנח לנושא ישן ומיושן זה שכבר לא רק הפך למאוס אלא ממש קיבל אופי שמי שמתעסק בו זקוק לטיפול!!! נראה את העיתון מפרסם את התגובה הזו!!! מועדים לשמחה ובתפילה לשלום ולאחדות בעם ישראל!!! אמן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכותב: אוסף שטויות שלא ייאמן
דניאל,
מרכז,
07/10/04 21:39
|
בגלל פליטות פה כמו שלך, עדיף לא להגיב יותר לכתבות פה!!! ספק אם בכלל קראת כל תגובתי ולכן מה הטעם להשקיע?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסף שטויות שלא יאמן
ל"ת
הדת אופיום לעם,
חילון,
01/10/04 23:23
|
|
 |
48.
גזענות היא בעיני המתבונן
ברקוביץ,
שדרות,
01/10/04 21:57
|
בן דרור ימני מסתכל בעיניים גזעניות היכן דופקים את יוצאי תימן כמוהו והרי זו ראיה גזענית גמורה קהלני זה בחור מקושר היטב שאינו זקוק לתמיכתו והגנתו של ימני במאמר ללא כל ביסוס רק עם הסתמכות על נקודה אחת מנסה ימיני לנתח אנשים בחתך מוצא או גזע עפ''י דבריו. הוא אינו מציין כי קהלני לא הצטיין במיוחד בדרגי הפיקוד בצה''ל ונהנה מפרסום הרב של גבורתו ולמרות זאת לא קיבל תפקיד אלוף שכולם רצו שיקבל בהיבט הפופליסטי. ינוש ואור היו אלופים מוצלחים ביותר בעוד שקהלני לא קודם לדרגת אלוף עקב חוסר בקישורים כפי שאמרנו פוליטיקאים נבחרים ע''י העם ורמת הדרישות היא אחרת ואילו בעלי תפקידים צריכים לעמוד בקריטריונים אחרים שכנראה קהלני לא עמד בהם מספר פעמים בחייו ובאופן קונסיסטנטי. וזה לא בושה לא להתאים להיות יו''ר ארגון אין כאן שום היבט של גזע אלה של מגוון תכונות אחרות. גם עיתונאי נבחן בשיטה אחרת ועל שמח מה שקראתי כאן ספק באם אטרח לקרא עוד פעם כתבות של ימיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיאת כתיב מהותית
א.ב,
02/10/04 00:36
|
מסכים לדעותיך . חבל שבטעות נכתב ''חוסר קישורים'' במקום ''חוסר כישורים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אני מתבייש שלבשתי מדה צהל
תימני גאה,
01/10/04 21:49
|
לכל תימני אבא לילדים תראו לאיזה מדינה גזענית ולאיזה עם יהודי מתועבים וגזענים אתם שולחים את בניכם לשירות צבאי עם חלאות שלעולם לא יעריכו אותם תעשו טוב מאד שתחנכו את ילדיכם להשתמט ולעשות לבתיכם ולעצמיכם בלימודים ובעבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוסלמי כובש שרוצה לסכסך
בין היהודים,
האחים,
02/10/04 11:41
|
|
 |
גאה במה? בחוסר השכלה?
הדת אופיום לעם,
חילון,
01/10/04 23:20
|
קודם כל אילו פיסקת את תגובתך , ניתן היה להבין אותה לעומקה שאין לה. שנית, הוזלת דמעות תנין והבבל''ת שהנך שופך כאן ממש לא מזיזים . כמות הרחמים העצמיים יכולה לפרנס עיר שלמה. אפשר באמת לחשוב כמה התימנים מקופחים? מאיפה המצאת את זה? אתה רואה ימיני אלו תגובות אתה מקבל בעיקבות דברי ההבל שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מה אתה רוצה, שיגידו שהוא טמבל?
אסף,
ר''ג,
01/10/04 21:33
|
עם ניסיון עם תאר שני אבל טמבל. אגב, יש גם אשכנזים טמבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אני הייתי שם בתל אביב במטה של
יגאל כהן,
רחובות,
01/10/04 21:30
|
היריב רוני מילוא. והרבה בחילה היה לי מהשמאלנים של מרץ שלא היה צריך להאיץ בהם להצביע בשביל רוני מילוא,(בשל צבעו הנכון). שהיה אז בעד מדיניות מאד ימנית. הצבע עשה את כל העבודה לרוני. אני הייתי שם מטעם רוני מילוא!!!!!!!!! יש ויש גיזענות, בכל מקום שיש בו בני אדם!! וכל מי שמכחיש זאת הוא עצמו גיזען. לא אופתע אם לה-פיד לא רואה גיזענות בארץ! אוי לנו שעתה ''כחוק '' ,הם שוב יזרקו אותנו מהמדרגות. ''כחוק'' ו''כדין'' אם יאכלו את כל העוגה לבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שאתה לא מועמד לתפקיד
הדת אופיום לעם,
חילון,
01/10/04 21:58
|
מקריאת תגובתך המבולבלת ולחלוטין לא ברורה, מתבקשת רק מסקנה אחת: אם קהלני דומה לך או להיפך, אז ברור מעל לכל ספק סביר מדוע לא נותנים לו את התפקיד הנכסף. אתה יגאל אדם (?) עכול עד העצם בעדתיות מכוערת , ברגשי נחיתות עמוקים , ברגשי רחמים עצמיים ובעוד שדים רבים מספור. תן ידך לעוזי כהן ולכו שניכם לארץ הלא נודעת, ייטב לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תפסיק להגיב, אולי בסוף יצא
יגאל כהן,
רחובות,
03/10/04 06:36
|
לך דברי חכמה. בנתיים ,לא מי יודע מה . אך אל תתיאש, המשיך לנסות. ובעניין העברית העילגת שלך, אל תדאג היא תשתפר עם הזמן!!! וחשוב חשוב שהילדים שלך לא יגדלו להיות בורים ועמי ארצות כמו אביהם!!! הדור הצעיר הם התקוה שלנו!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אין סוף סתירות המאמר
הדת אופיום לעם,
חילון,
01/10/04 21:26
|
מה בעצם אומר ימיני: לפי העובדות בשטח אין גזענות, אך מכיוון שקהלני לא מקבל את התפקיד, אז חייבת להיות. סיבות אחרות לא באות בחשבון. אני לא מכיר אישית את קהלני, אבל מהתקשורת וראיונות וקטעי עיתונות ,הוא מצטייר מה זה עהבל, שלא נדע. זה שיש לו תוארים אקדמים לא עושה עלי כל רושם, ניתן לקנות היום הכל או להשיג בעזרת חברים טובים . קראתי בזמנו מספר פעמים את העיתון המהולל ''פטיש'' וכמות הגזענות האנטי אשכנזית שנשפכה שם לא תאמן וכמות ההתבכיינות המזרחית על מר גורלם יכלה למלא את הכנרת. בסופו של דבר ימיני הוא אדם רדוף שדים עדתיים ושום עובדות לא יגרשו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
קבלו תשובה אפשרית
ביז'ו,
01/10/04 20:44
|
אביגדור קהלני זכור לכולנו כדמות תמוהה . הוא הצטיין בהנפקת פליטות פה מביכות אשר חיזקו את מעמדו בתור הטמבל בממשלה (ולא שלא היו לו מתחרים). אני לא בטוח שהייתי נותן לו לנהל אפילו משרד עם שני עובדים ומנקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
קהלני פשוט טמבל
חיים,
תל אביב,
01/10/04 20:01
|
|
 |
41.
קהלני צריך לשבת בבית
משועשע מהטפשות,
01/10/04 19:55
|
כי הוא אידיוט ובתור השר לביטחון פנים - הוא הוכיח את זה מה לעשות , האיש לא מוכשר, לא חכם ולא איש מקצוע טוב.
אם אתה רוצה להחזיר לו את התהילה- שלח אותו להגן על הגולן, בזה הוא כנראה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אשכנזיות , הרי זה מקצוע !!!
ל"ת
מייק,
רמת אשכנז,
01/10/04 19:50
|
|
 |
39.
להחזיר את השד האשכנזי לבקבוק.
בן צור,
שרון,
01/10/04 19:26
|
ומיד, לפני שיהיה מאוחר. אמנם עברו רק 15 יום מליל הקרפיונים החצי שנתי, אבל השד משתולל במלא חרפתו. קישתא אשכנזים, היידי בחזרה או לבקבוק או לפולין.
קחו איתכם את שי ודרור המכוער והקרח גיבורים על קרפיונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מהי אפלייה?
סמי כנפו,
ת''א,
01/10/04 18:52
|
בן דרור שלום, לפי התגובות כאן היה אפשר לחשוב שיש מקום למדינה מזרחית לצד מדינה אשכנזית, כמה שינאה? בסה''כ מדובר הריי בעמדות כוח עם כיסוי פורמאלי יפה כמו: סוציאליסטי, ליברלי וכו. וזה לא חשוב מה הריי, העיקר עמדות כוח עם מניעים אינטרסנטיים אישיים או חבריים או עדתיים, וזה מובן ומקובל אני לא מבין מה ההתרעמות של אלה שצועקים גזענות? כל אחד רוצה לבחור לפי טעמו ולפי נטיית רוחו..עם מי הוא רוצה לעבוד, ואת מי הוא רוצה להעסיק, מה הבעייה? לטעמי, הבעייה היא לא אשכנזית כי אם מזרחית, המזרחים עצמם גם כשהם נמצאים בעמדת כוח -השפעה לא חושבים על עזרה למיזרחי אחר אלא, הופכים להיות הפטריוטים המשועבדים ביותר, אחיהם האשכנזים קצת יותר ערמומיים ויודעים היטב איך לרקום מערכות יחסים וקשרים שאליהם הם יכולים לפנות בעתיד כמעט בכל מקרה של צורך גם אם נניח אבא רוצה שביתו תשרת בקרייה בת''א יש לו למי ל'עשות טלפון'...זה הכל, פשוט.. דוגמא קלאסית היא זו של המפלגות הרוסיות שהביאו את ציבור העולים מרוסיה כ-78% להיות בעלי דירות בישראל לעומת 62% מכלל האוכלוסייה הוותיקה בישראל וכמובן לא צריך לפרט מי נמצא ברוב זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמי שלום
מיזרחי ריאליסט,
02/10/04 12:01
|
אתה לא מתייפייף קצת בנסיון שלך לעשות ריאליזצייה של הדברים? למה לא לקרוא לילד בשמו? למה לא? למה אתה כמזרחי מודע( ואני עוקב אחר תגובותיך באתרים אחרים) עושה הנחות ענק כאלה? ישנה גזענות חד משמעית !! תן לי מענה לשאלה הבאה: למה מוסיקה כמו של שלמה בר והברירה הטבעית נחשבים ישראלים ולא מזרחיים? ומוסיקה מזרחית צריכה תמיד להיות זו הרדודה יותר והפופולרית , 'שירי אמבטיה' שמעתי פעם את המושג. למה שלמה בר, קובי עוז, אהוד בנאי, מיכה שטרית, למה אלה לא נקראים מזרחיים כמובן בפי אותם אשכנזים שאחראים להציג בכל כלי התקשורת ולקבוע לכולם מה מיזרחי ומה אשכנזי?.. סתם דוגמא. והייתי יכול למנות עוד כמה. תגיד? יש גזענות או אין?? למה הדמות המזרחית היא תמיד קטנה ? מי קובע את זה אם לא האשכנזי הקולוניאליסט שמעוניין בשמירה על שליטה!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עדיין לא הבנתי על מה ולמה
בוזגלו,
ת''א,
01/10/04 20:01
|
נפסלה מועמדותו של קהלני - מכיוון שהוא בעל דירה משלו - או שמא עשה הוא חשבון כלכלי נכון ומעדיף לשכור דירה. לגופו של עינין קהלני נפסל מסיבות פסולות - ולזה מר כנפו (רק אל תתפס בערום) קוראים אפליה - גזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי אתה שתקבע שקהלני נפסל
מזרחי שפוי,
02/10/04 01:39
|
מסיבות לא ראויות? מאיפה הגעת למסקנה שהוא נפסל בשל היותו מזרחי? בגלל מאמר של אידיוט מתוסכל כמו בן דרור ימיני?
זה כמו שאטען שהוא נפסל כי הוא קירח, כי הוא שמנמן או כי הוא טיפש. לא אתה ולא אף אחד אחר כאן ובפרט לא הסופר המהולל, אינם יודעים מדוע קהלני נפסל. העובדה שלא פורסמו נסיבות פסילתו אינה אומרת שהוא נפסל כי הוא תימני.
תפסיקו כבר להתבכיין. אתם מביישים את יוצאי עדות המזרח שרובם המכריע אינו מרגיש נחות בארץ הקודש. די כבר עם הגזענות שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר בוזגלו
מבין את כנפו,
01/10/04 20:46
|
קשרים התכוון כנפו קשרים שיש מי שיודע לפתח ולשמר ויש מי שלא! ולעניין, אם קהלני היה יודע לעשות זאת אולי בועדה שלפניה עמד היו נמצאים בה אנשי שלומו.. הבנת? זה פשוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי מדינות,זה החלום שלי.
ל"ת
אפללו אומר בוז,
שונא אשכנזים,
01/10/04 19:35
|
|
 |
37.
ימיני הפך את הקיפוח לביזנס
דר סוס,
01/10/04 18:52
|
די כבר, נמאס ממך ומכל הקשת המזרחית שיודעת שללא צעקות על קיפןח אף אחד לא ירצה לשמוע אתכם. הרי אין לכם מה לומר בכל מקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כי קהלני לא מוכשר
סעדיה כהן,
01/10/04 18:45
|
איזה אבסורד: הדרישה למינוי אביגדור קהלני באה משום שהוא ממוצא ''תימני''... ולא, חס ושלום, מפני שהוא האדם הכי מוכשר לתפקיד. בן דרור ימיני עושה צחוק מהעבודה. אין לי ספק שיש טובים ממנו לתפקיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל ימיני והמיין קאמפף שלו
ניצולת שואה,
01/10/04 18:34
|
אצל בן דרור זה היה ,הפטיש'' ו ''האגרוף הפוליטי'' אותה שינאה הניעה את שני הכותבים מבחינתי אין הבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא ניצולת שואה, אלא גזענית
שמולביץ,
01/10/04 18:54
|
ותפסיקי להשתמש בזכר השואה כדי להפיץ כאת את דברי הנאצה שלך. כל מי שקרה את ספרו של בן-דרור ימיני ''אגרוף פוליטי'' יודע שהספר הזה חף מכל מילה אחת של גזענות. כשהייתי מתרגל בסוציולוגיה למדו אצלנו פרקים מהספר הזה ומה שאת כותבת חושף את הגזענות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמולביץ אתה צודק במאה אחוז
אני,
02/10/04 20:43
|
|
 |
את אשכנצית וגאה על כך כל הכבוד
תימני בן תימניה,
02/10/04 23:35
|
אשכנציות כמוך אלוהי ישראל שרף בכבשנים של אושויץ שאלתי את עצמי כמה חלאות מזוהמות כמוך נשרפו בכבשנים של אושויף והאם אלוהי ישראל עשה טוב בכך מיום ליום אני חושב שרוב האנשים שנרצחו בשואה אם הם חיים היו בהמות כמוך ואי לכך משמח אותי שאלוהי ישראל ניקה את העולם ממזוהמים בהמיים עם דיעות כשלך עליי כתימני רק משום ציבעי השחום חייתי 15 שנים באירופה ודווקא רוב הנוצריות אהבו אותי ורבות מהן במאותיהם חלקו איתי לשמחתם לפחות ערב אחד קסום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מתפלא
שלו,
01/10/04 18:22
|
מתפלה עליך מר ימיני,לא למדתה שקיפוח,,,אינו מטבע עובר לסוחר???? וחוץ מזה חשבתה על זה שלהיות גיבור מלחמה,זה לא מספיק???? ושאולי לקהלני הגיבור אין עוד מה למכור????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כן, אני בעד מדינת ישראל לבנה-
מתבונן,
01/10/04 17:56
|
ולא, לא בצבע העור והעינים מדובר, אלא בתרבות. התרבות הלבנה בעולם היא זו שהביאה לנו את ערכי ההומניזם, הדמוקרטיה, זכויות הפרט, סובלנות, שוויון בפני החוק ועוד הרבה הרבה דברים טובים. עובדה שאין לערער עליה היא שבעולם של היום מדינות התרבות הלבנה: ארה''ב, אירופה, אוסטרליה, הם המדינות שכולם רוצים להגיע אליהן, ומדינות התרבות הלא לבנה: אפריקה, ואסיה, הן יצרניות ההמונים הרעבים הנשלטים בידי דיקטטורים חשוכים. (ואל תתקיפו עם יוצאות הדופן כמו יפאן שאימצה וחיקתה את ערכי המערב). אז, כן. אני רוצה את מדינת ישראל לבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד הומניות ושולל
יהודי,
01/10/04 21:46
|
את ההומניזם המערבי. אני שולל את זכויות הפרט כערך הבסיסי שדוחה את הכל. אני נגד סובלנות מידי מורחבת. ופלורליזם זה לא ערך אלא מציאות שקיימת או לא קיימת. דמוקרטיה זו רק מסגרת ולא ערך בפני עצמו. ואני שולל את תרבות המערב כתרבות מתאימה ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתבונן אתה אומלל.
ירון,
01/10/04 21:12
|
כמו היפנים גם אנו יכולים להיות גאים בעצמינו ולקחת מן המערב את מה שטוב בו (וברור שלא הכל טוב בו) מדינת ישראל היא פסיפס מדהים של גלויות שונות , אני גאה בו כמזרחי ואני מקווה שיחד כולנו נבנ ה משהו טוב יותר יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמר הכושי
ל"ת
כושי,
01/10/04 20:02
|
|
 |
32.
מי שלא רוצה את יהודי תימן יקבל
יואל ראש העין,
01/10/04 17:41
|
אתיופים סודנים מליון שחורים משבט האימבובה מאפריקה רק אז תאמרו ליהודים האמיתיים שדיברו איתנו בנועם וחיפשו דרך השלום והאחווה והנה יבוא יום ותיפרוץ הניתיפדה על ידי סודנים ירדנים ערבי ישראל ואתיופים שיבואו לפי חוק השבות ויאנסו ויגנבו וירצחו זאת נבואתי לעם רע וחצוף כי קללה של יהדות תימן מתגשמת לבסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה לנפח??
גם אשכנזי,
01/10/04 17:35
|
לבן דרור, זה שמזרחים מעדיפים אשכנזים וכך גם אשכנזים (שמעדיפים אשכנזים) הוכח גם לפני שנים באוניברסיטת חיפה עם ניסוי של סטודנטים. הבעיה שלי היא שזה קצת עצוב לכתוב כתבה כזו בלי להביא את הסברי הועדה. זה מחזיר בקלות ומוציא את השד העדתי החוצה וחבל. צריך גם לתת רקע על מצב התעשיה האוירית לפני שכותבים דבר כזה בכדי להבין מה הולך שם. זה שקהלני ניהל את ''עמל'' לא עושה עליי רושם-הוא ברוב הזמן היה עסוק בשטויות כמו הדרך השלישית ועירית תל אביב ועל הקריירה שלו כשר לבטחון פנים...תעשה לי טובה שר לבטחון פנים זה עוד מושחת שאחראי על גופים רציניים וזה כבר לא מעורר כזה כבוד ראה דוגמא שר אנרגיה במדינת ישראל שיושב עכשיו בכלבוש או דרעי או הנגבי אז חלאס עם הקשקוש הזה. יונתן גפן אומר שבמדינה שלנו במקום התואר ''סיר'' (אנגליה) נוהגים להגיד ''לחם בכל מלחמות ישראל'' וככה נראה לי שאתה מתייחס לקהלני שהיה לוחם מצוין רק שאחרי הכל ההבדל בין צל''ש לטר''ש הוא קטן מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גזענות נסח מודרני
רפי,
רמת-אביב,
01/10/04 17:29
|
בן דרור ימני הוצאת את השד מהבקוק ובזמן. מר קהלני לפי טעמי היה ונשאר מועמד ראוי ביותר לפי כל אמות מידה אשית .השכלתית. צבורית.נחזור לבחירות 93בשעה שרוני מילוא החליט בחטף להתמודד לראשות העיריה ויצא בקמפיין הוא לא מתאים הכוונה הנסתרת של הדברים הוא לא אחד משלנו הא ראיה רוני מילוא לא מצא עניין בכהונה נוספת אלא להדיח את הוא לא מתאים .בחיזוק לדברים אוסיף ואומר שהיור הנכחי של התעשיה האוירית השמיע דברי בלע על הספרדים בהיותו חכ.מבחינה ציבורית ראתה ועדת רביבי את אורי אור כשיר לכהונה תמוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אדם אמיץ בלי שכל
ג'ו פלקונטי,
01/10/04 17:22
|
כל הכבוד לקהלני שהוא איש אמיץ ונחמד, אבל אהבל לא קטן. יתירה מכך - התקדמותו בצבא נבעה מגזענות, כלומר, מאפליה מתקנת. אם הוא היה אשכנזי, הוא לא היה נמצא אפילו מתאים להיות מט''ק. הוא התקדם רק בגלל תימניותו - בדיוק כמו שימיני מונה לתפקיד עורך מדור בעיתון רק בגלל מוצאו ולא בגלל {חוסר} כישוריו.
מי שרוצה הוכחה יקרא קצת מה עשתה אוגדת קהלני במלחמת שלום הגליל. יותר אהבל מזה לא ניתן להיות, יודה כל קצין בשיחה פרטית.
לתת את תעשייה האוירית לקהלני יהא מעשה של חוסר אחריות לאומית. האלוף במיל. אורי אור הוא אדם חכם ויזען. קהלני זה משהו שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הגזענים שכותבים שקהלני מטומטם
שמולביץ,
01/10/04 16:59
|
רציתי להוסיף שהגזענות יוצאת לידי ביטוי באתרי האינטרנט כשכל מיני גזענים מרשים לעצמם להתבטא באופן חופשי. מי אמר לכם שקהלני מטומטם? אולי זה המסר הגזעני שהעבירו לכם שולמית אלוני ורוני מילוא בתקופת הבחירות, כאשר הוא התמודד על ראשות עיריית ת''א? הרי כל העניין הזה של ''קהלני לא מתאים'' שידר את המסר שקהלני מטומטם והיה קונצנזוס בעניין בין השמאלנים של מרצ לאנשי הליכוד שהתמודדו נגדו. ועכשיו הגזענים הקטנים כאן מגלים את התוצאות של שטיפת המוח ומדקלמים את ''קהלני מטומטם''. מישהו מכאן עשה לו בדיקות איי.קיו? מישהו מכם דיבר איתו פעם? במלחמה הוא הוכיח שהוא יודע לקרוא מהלכי קרב יותר טוב מכולם. כאשכנזי, אני מתבייש בגזענים שמוצאים לעצמם הזדמנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמואלביץ צודק,אני הייתי שם!!
יגאל כהן,
רחובות,
03/10/04 07:09
|
במטה של רוני מילוא ידידי משכבר. רוני לא היה צריך לעודד את הגיזענות של האשכנזים השמאלנים של מרץ. הם הסתערו על קהלאני להפתעתי, כאילו הוא שכבש את הגליל ולא שיחרר את הגולן!!! בדיוק כמו החלאות הגיזעניות כאן באתר הזה. איכס, כמה נגעלתי מהם באותם ימים!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמולביץ,דברי טעם דיברת !!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
03/10/04 06:41
|
|
 |
זאת אומרת שלאשכנזים
אבי,
הרצליה,
01/10/04 20:16
|
אסור לחשוב שקהלני מטומטם? אני מרוקאי ואני חושב שקהלני מטומטם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי - גדול ! צחקתי ....
ל"ת
מרוקאית,
01/10/04 22:40
|
|
 |
27.
ימיני צודק. יש גזענות נאורה
שמולביץ,
01/10/04 16:55
|
יש גזענות ''נאורה'' שבאה לביטוי בשיח הפנימי הגזעני של חלק מהאליטות בישראל. זו בדרך כלל גזענות סמויה ואני מעיד על עצמי כאשכנזי שהדברים האלה נאמרים בשיחות סגורות ולפעמים בקודים. ההשפעה שלהם ידועה ומוכרת, בקבלה לבתי ספר, בקבלה לעבודה ובעוד כל מיני היבטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
זה לא גזענות אלא שמאלנות
שהרי אלוהים,
לשלטון בחרתי,
01/10/04 15:45
|
גם יאנוש וגם אורי אור היו למיטב ידיעתי ממחנה הכניעה הישראלי.
אילו היה מצטרף קהלני למחנה הכניעה הרי שבוודאי היו מצרפים אולו להיות יושב ראש היושב ראשים של עסקני הכניעה למיניהם.
נ.ב
הביטוי ערבי הוא גזעני - מדוע אתה ממשיך להתשמש בו ???
הרי אתה יודע שהמדובר על כובשים מוסלמים ובינם לבין ערביותם יש בהרבה פחות מאשר בינם לבין מוסלמיותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא גזענות אלא טמטום ימני
שמאלני גאה,
01/10/04 16:57
|
ושנאה תהומית של עלובי נפש מסוגך.
תגיד, אם הטענה שלך נכונה ואנחנו השמאלנים השתלטנו על כל הג'ובים החשובים במשק למרות שאנחנו כבר מזמן לא בשלטון, זה לא גורם לך לחשוב שמא אולי הימני הממוצע הוא טיפש, עלוב ונטול כישורים עד כדי כך שגם כאשר הימין בשלטון הוא לא מצליח להתקדם לתפקידים בכירים במגזר הציבורי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלטון השתנה הממסד לא
על מה אתה גאה?,
01/10/04 21:11
|
|
 |
הממסד עלק. המח המעוות שלך
שמאלני גאה,
02/10/04 01:31
|
זה הדבר היחיד שלא השתנה כאן ב-20 השנים האחרונות.
מי זה בדיוק ''הממסד''? המינויים הפוליטיים של השר הנגבי או דני נווה?
ימני טיפוס = בכיין מקצועי. אבל אם אתה נהנה מזה, אז בבקשה אל תפסיק. אתם פאתטיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בי שנאה תהומית . פשוט אין
אני בוחר את,
חברי שלא על,
01/10/04 19:09
|
פי צבע עורם וגם לא על בסיס דיעותיהם הפוליטיות.
אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שמחנה הכניעה הישראלי.
הוא עדיין מחנה הכניעה.
זה מה שהוא.
כל רצונו הוא להיכנע בפני האיסלאם .
לעיתים אני מרגיש כמו בדרום אפריקה שמיעוט קיצוני שהשתלט על מוקדי הכוח בחכמה (אך גם באלימות)שולל ממני ומאחי את זכויותי הלגיטימיות להשתחרר מהכיבוש המוסלמי.
אסכם בסיפור על ברזאני ופיינשטיין אבל אתה בטח מכיר אותו.
הם היו ציונים .
הם לא השתייכו למחנה הכניעה.
והם אחיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה לכולנו טובה וקח את התרופה
שלך,
בזמן!,
02/10/04 01:29
|
אני לא יודע לגבי החברים שלך, אתה עצמך נראה ברנש די רדוד ומתוסכל שלא ממש הגיע רחוק בחייו אם הצליח לפתח דעות אנטישמיות כאלה על ציבור גדול בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אנטישמיות ????? האם הכניעה
שייכת למחנה,
מסוים ???,
02/10/04 11:44
|
אני לא מקשזר את היותו של מחנה הכניעה עם היותו מעדה זו או אחרת.
אנטישמיות פירושה שנאת שמים.
היכן ראית בתגובתי שנאה לשמים ???
הרי אני שמי לחלוטין.
אז על מה בדיוק אתה מדבר ???
או שהמטרה היחידה שלך היא לעשות דה לגיטמציה למי שאינו משתייך למחנה הכניעה ???
בכל אופן אני לא כועס עליך.
אני יודע שאתה עדיין מצויי בבורות אודות המוסלמים הכובשים ומכך נובעת השקפת עולמך תומכת הכניעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו ליהודי הציוני תרופות ומהר
ציקלון B,
ציקלון B,
03/10/04 15:09
|
גם אני חושב כמו משטרת המחשבות הפוסט ציונית.
גם אני טוען שיהודים ציוניים צריכים לקבל תופות כפיתרון סופי לבעייתם.
התרופה המומלצת במזרח התיכון ליהודים היא שתיית מים.
רצוי מהים.
אבל אפשר גם להיזכר בימים שבהם תמכו המוסלמים בנתינת התרופה ציקלון B ליהודים.
זה היה לפני 50 שנה בלבד.
לא הרבה זמן עבר מאז.
אבל יש כאלה שעדיין ממליצים ליהודים לקחת את התרופה המשחררת הזו .
זו תרופה משחררת נוגדת כיבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון גיזען מחליא ואין צורך
יגאל כהן,
03/10/04 06:45
|
להסביר זאת. די לקרא את תשפוכת הגיזענות שלו. איכסססססססססססססססססססססס!! כמי שלמד קצת בחיים, אני מנחש שהוא גם בור ועם הארץ. אבל זה רק ניחוש!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסלמים הכובשים אכן מנצחים
מבפנים,
הבחור צודק !,
02/10/04 22:14
|
|
 |
תרופות מהר!
שרון,
02/10/04 15:50
|
אתה פסיכי הזוי ומתוסכל.
תמשיך לרמות את ביטוח לאומי ולגנוב כספי אבטלה במקביל לעבודה בשחור. תמשיך להתבכיין כל היום אבל להשתמט ממילואים.
תמשיך לשנוא את עמך שלך ולהיות אנטישמי (כן, מסתבר שגם שמי יכול להיות אנטישמי).
בכלל עדיף לכולנו שתארוז ותבריז מכאן. סע לברוקלין או לצנעה. זה יעלה את רמת האוכלוסיה כאן פלאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לבדוק מניעים ולהיזהר בלשון!!
עין צופיה,
01/10/04 15:37
|
העניין של דחיית קהלני אומר דרשני. דחייה סתם ללא הנמקה מלאה מעוררת ריחות לא נעימים. אכן יש צורך להתעקש ולראות את כל הנימוקים ואף לבחון את רצינותם. אמנם לקהלני לא היו רק הצלחות בחייו, אם גם מה שעשה מרשים. ייתכן שיש מתחרים אחרים שעולים עליו. אין להיכנס למסקנות מהירות ושיטחיות ובוודאי לא בנושא רגיש זה של אפלייה.
שאר ההתייחסות לאפליה של מזרחיים, אף ע''י מזרחיים בעצמם - לא נראה לי רציני, זאת על סמך ניסיון החיים שלי, צר לי. מה שגיליתי במשך עשרות שנות חיי, שכל אחד נוטה להיות קרוב ומיטיב לבני עדתו ולאנשי מוצאו הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות !
Water Lily,
01/10/04 23:01
|
|
 |
24.
מר ימיני התעלם מפרט שולי
זכרונית,
01/10/04 14:51
|
מר ימיני שכח להזכיר עובדה זניחה אולי, אך משמעותית כשמדובר בתפקיד ציבורי כה בכיר כמנכל התעשייה האוירית. האם מר ימיני לא ידע על האשמתו בפלילים של קהלני בפרשות השחיתות בהסתדרות ועל הזיכוי הדחוק ביותר מחמת הספק של מר קהלני, גיבור ישראל. בצבא היה אביגדור קהלני ראש ללוחמים ומופת שיזכר במורשת הקרב שלנו. באזרחות הוכיח האיש פחות כישורים ופחות אומץ. ודי לטענות על קיפוח עדתי. כדי שלא יטיחו בי נקמנות באדם שזוכה, ואולי גזענות, אבהיר. זיכויו של מר קהלני פוטר אותו מעונש המושת בחוק, אך לא ממשפטו של הציבור. רשאי מר קהלני לשמוח בתעודת פרסיל שניתנה לו, אך אין הזיכוי פותח לפניו דלתות. אי קבלת משרה בכירה אינו בגדר עונש. המשרה תנתן, במשטר תקין, לאדם הראוי ביותר, שהוכיח את תושייתו וטוהר כפיו בתפקידים קודמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט מתעלם מן העובדות.
ירון,
01/10/04 21:19
|
מי שממלא כיום את התפקיד הבכיר הוא אורי אור שהוא חסר השכלה אקדמית בכלל , ואילו קהלני מלבד הנסיון הרב המתואר בכתבה הינו בעל תואר ראשון ושני ובעל נסיון ניהולי מוצלח באזרחות . אולי זה סמלי אבל אורי אור מונה לתפקיד ע''י רבין ז''ל אחרי כשלון קולוסאלי להיבחר לכנסת (עבודה)בעקבות אמירה אומללה על מזרחים שאינני רוצה להזכיר כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי יקבע מי הראוי ביותר?
אנטוני הופקינס,
01/10/04 16:02
|
האם אנחנו בטיפשותנו או בחטאנו או בחשדתנו או בגזענותנו או בקנאתנו. הקמנו עלינו ,מבלי משים את הדעת את הוועדות שקמו בשנות החמישים ,שנקראו בזמנו וועדות מסדרות ,הידועות לשימצה .וועדות שמינו עשרות אלפים אנשים ''ראויים ''ורק בגלל צבע הפנקס או צבע העור והשאר נשארו מאחורה. מפאי והשיטות שלהם חוזרים אלינו בדרך האחורית דרך פרקליטות המדינה ושופטי בג''צ. כי אם אנחנו בימין נחכה להכשר של הוועדות המסדרות תפקידים ,אנחנו נשאר אחורה לעוד מיליון שנה . אני מבין את המעשה של צחי הנגבי כי רק דרך מינויים ישירים אנשי ימין יזכו לתפקידים בשרות הציבורי. כי אם נחכה שהסמולנים יכשירו אותנו אנחנו נחזור מהר מאוד לשנות החמישים. בקיצור קחי פטיש תפתחי ת'ראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לימין ולשמאל?
בכיינים, נמאסתם,
תל אביב,
01/10/04 16:51
|
מדובר בתפקיד בכיר ביותר, תפקיד ניהולי בחברה עם אלפי עובדים. לא היית רוצה לוודא שיושב שם תותח על ולא בחור עם כישורים ניהוליים בינוניים במקרה הטוב וכישורים שכליים לא דלוקס?
תפסיקו כבר להתבכיין על השמאל. אתם בשלטון כבר הרבה שנים. משום מה רק אתם חשים צורך למנות כל מיני אפסים לתפקידים בכירים מטעמכם. אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה על שופטים, אבל לא תוכל להגיד שהם לא מהאליטה השכלית של האוכלוסיה, מה גם שהם לא מונו ע''י השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו זוכרים!!
מפוכח,
01/10/04 15:56
|
ועדת רביבי זה לא ''משפט הציבור'' זו עוד וועדה שאינה נקיה מאינטרסים!!!!!!
זכוי מחמת הספק הוא זיכוי לכל דבר. ממש כמו שאין להאשים כשיש ספק.
קהלני לא היה יותר טוב ולבטח לא יותר גרוע מאחרים שוועדת רביבי ''הכשירה'' לראיה!! מצמב האירגונים השונים שוועדת רביבי הכשירה את העומדים בראשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תגובה למאמר
יהודי -אשכנזי,
01/10/04 14:47
|
לפני הבחירות האחרונות אמר אלי ישי שהוא ידאג שספרדים יתקבלו לעבודה על חשבון אשכנזים.הנה מקרה שבו איש נכבד בפוליטיקה מוכן לעשות אפליה על רקע עדתי.לתדהמתי האמרה הגזענית הזאת נכתבה רק בשולי העיתון. בעוד שטומי לפיד אמר שהוא לא אוהב את סלסוליו של עמיר בניון (לדעתי אחד הזמרים הגדולים כיום).כולם התנפלו עליו.ועל מה ?על זה שהוא הביע את טעמו המוזיקלי? אז שהכותב יסתכל על עוד צד באפליה העדתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שוכח משהו חשוב...
המזרחי הגאה,
תל-אביב,
01/10/04 15:46
|
אין בעיה עם זה שטומי לפיד לא אוהב את הסלסולים של בניון, אם הוא היה אומר את זה כך, לאף אחד לא היה אכפת.
הבעיה היא שלאחר השמעת שירו של בניון בגל''צ בעת כיבוש טול-כרם על ידי צה''ל, אמר לפיד לרזי ברקאי: ''לפי השיר שהשמעתם נראה שטול-כרם השתלטתה עלינו ולא אנחנו עליה''. כלומר: סלסוליו המזרחיים של בניון, נשמעו למר לפיד כדבר הנחות והדוחה שנקרא ''תרבות ערבית''. בניון בשיריו מייצג בעבור לפיד את הערבים שנואי נפשו. כאן טמון גועל הנפש בהשקפת עולמו של שר בממשלה.
חבל שאפילו בניון בעצמו לא הבין את זה ומיהר לסלוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיד שם תימני תורן-רהצבי
ל"ת
פורז גזען,
04/10/04 10:43
|
|
 |
22.
תפסיק לקשקש
ערן,
01/10/04 14:38
|
כל פעם שמישהו ממוצא מזרחי לא מקבל מה שהוא רוצה ישר יש טענות של גזענות. קהלני=השכלה רחבה? לא להגזים. איפה הוא עשה דוקטורט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקשקשן!
אשכנזי,
01/10/04 15:58
|
כל האחרים הם בעלי דוקטורט?
מנין לך שאין לו השכלה?
לך אגב יש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אורי אור לא דוקטור לשום דבר
פונס הזכרן,
01/10/04 15:55
|
|
 |
אורי אור באמת טמבל
גקי,
01/10/04 16:41
|
אז מה - אז אסור שיהיה טמבל אחד או שניים אשכנזיים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מר ימיני מצביע על בעייה
משפטן אשכנזי,
מרכז,
01/10/04 14:28
|
אמיתית וכואבת - הגזענות החבוייה המקננת גם בקרב בני עדות המזרח. אלא שקהלני אינו המקרה לטפל בסוגייה. הבעייה של קהלני אחרת: הוא הועמד לדין פלילי, ואף שזוכה בדין - שוב אין הוא כמי שלא הועמד לדין מעולם. הסיבה הזו - מקוממת ככל שתהיה - היא חלק מהחיים. זכורה אמירתו של זלמן ארן שאיזכר אנשים שונים שזוכו בדינם ו''קונן'' על כך שהוא מעולם לא יצא זכאי. מקרה שטרית, שאף הוא זוכה בדין, שונה - כיוון ששטרית מנתב את דרכו במסלול הפוליטי מפלגתי, ושם כידוע החוקים קצת אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כבן למשפחה מעורבת
אנטוני הופקינס,
01/10/04 14:11
|
קהלני הוא גיבור ישראל בעת החדשה. את זה לא יכלה לקחת ממנו עדנה הפרה,ובטוח שלא רביבי המשתמט. הבעיה היא לא בשכל הבעייה בהגמונייה,ואת ההגמונייה לא יקחו מקהלני גם אם יצרחו בכל הכח לא מתאים. ועדת רביבי ועדה של דחויים,תתבישו לכם להטיל כתם או קלון על קהלני, הקינאה פשוט אוכלת אותם ,שהם סך הכל חברי ועדה אומללה ששותים כוס תה עם ביסקוויט וקהלני יהיה יו''ר התעשייה האווירית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עיריית תל אביב
שכיתם?,
01/10/04 14:09
|
איך שולמית אלוני וכל השמאל התגייסו למען רוני מילוא נגד קהלני כשזה היה מועמד לראשות עיריית תל אביב?
למען העיר האשכנזית עדיף כבר אשכנזי מהליכוד מאשר תימני מהמערך.
מה שמראה שכל ההחלטות בירשאל הן על בסיס אתני.
ואם מדובר באלוף וגיבור עם קבלות בניהול כמו קהלני, אז נאמר על הפקיד הקטן בבנק שבסך הכל רוצה להיות מנהל סניף.
האם עם אותם הקישורים ייקח לו אותו זמן כמו לאשכנזי??? האם הוא יגיע בכלל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
Other explanation?
Shaul,
01/10/04 14:07
|
Racism is a nice subject that would sell a few more newspapers. But, has anyone thought of the more plausible explanation that the job was already offered to another person behind the scenes? Someone close enough to the powerful people making running this country???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תימנים תראו את התגובות ותפנימ
יואל ראש העין,
01/10/04 14:00
|
פרצופם האמיתי של האשכנזים ידוע הגזענות מושרשת עמוק בליבם תפנימו את זאת שעלינו להתאחד ושכל המילים של עם אחד הם מילים ריקות והדו-קיום המזוייף עם האשכנזים הוא קרדום לאשכנזים להמשיך בגזענותם ולרכוב על גבם של תימנים המאמינים בגאולת ישראל המזוייפת הפתרון היחיד הוא מלחמת חורמה בציבור האשכנזי באותה משחק שהם משחקים להקים מפלגה תימנית בראש מורם נקייה מאשפעה אשכנזית ומציבור תימני בלבד ובאמצעים הדמוקרטיים נלמד אותם כמו שהציבור של הרוסים עושים והציבור של אנשי שסולהפסיק עם הפטריוטיות למתחבלים האשכנזים ולכל תרבות הזנות והפשע האשכנזית אני תקווה שאנשי מעריב לא יצנזרו את דעתי הליגיטמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תידאג יואל אותך הם לא יצנזר
לייבובסקי,
03/10/04 07:20
|
יצנזרו,וגם לא את דומיך. אבל את התגובות שקוראים אחרים מעבירים לכם,את זה הם מצנזרים. רק למטורפים מיזרחיים מותר לתת פיתחון פה. כניראה שימיני עובר אישית על התגובות ומצנזר את האשכנזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי דעתי אתה מוסלמי כובש שמבקש
לבצע תהליך של,
הפרד ומשול,
02/10/04 11:46
|
ככה בדיוק כבש מוחמד את סעודיה והשמיד את יהודיה.
היהודים היו יכולים לנצח אותו אם הם היו מאוחדים.
אבל הם לא היו.
ולכן הם נערפו בסופו של דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואל אתה מעדן או מצנעה ?
חילבה זה מסריח,
01/10/04 16:55
|
אין כשינאת תימנים מעדן לתימנים מצנעה, אל דאגה הם יעדיפו למות ולא להיתאחד.אין מקום לדאגה. לכל תימני יש בית כנסת משלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אתה יודע הרי שקהלני אידיוט
ל"ת
אז מה הקטע שלך?,
01/10/04 13:44
|
|
 |
15.
האשמה חסרת בסיס
איל,
ירושלים,
01/10/04 13:41
|
קשה להבין מדוע מיהר מר ימיני לפרסם את המאמר הזה. המאמר פורסם לפני שועדת רביבי פרסמה את נימוקיה לפסילתו. האם יתכן שקיימים נימוקים אחרים לכך? האם יתכן שקהלני לא עומד בתנאים הפורמליים לעמוד בראש התעשייה האווירית? איני יודע, אך על פי מאמרו של ימיני, גם הוא אינו יודע. עובדה זו לא מפריעה לו להאשים בגזענות, גם כאשר הוא מתאר את המציאות כיום, בה ראשי המדינה והצבא הם אנשים ממוצא מזרחי. אני מסכים שהגזענות העדתית עוד לא פשה מהעולם וחבל. אבל האשמת ועדת רביבי בגזענות ללא ביסוס כלשהו (למעט תחושותיו של קהלני) הינה השמצה לכל דבר. צריך לזכור מהי ועדת רביבי ומה תרומתה לנקיון הציבורי - הועדה מהווה מחסום למינויים פוליטיים לא ראויים. מאז הקמתה אין מצב בו נהג בוס של שר יכול להפוך לחבר דירקטוריון. לכן, ראוי היה לתת קרדיט מינימלי לוועדה ולהמתין לתגובתה. אני אישית מאמין (ומקווה) שתגובתה תראה שיקולים אחרים. אגב - יתכן שהוועדה הזאת תטעה ויתכן שקהלני הינו בעל כישורים נהדרים לתפקיד, אך זה עדיין לא יאמר שהסיבה היא גזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל המאמר של ימני נובע מגזענות
ג'ו פלקונטי,
01/10/04 17:48
|
משינאת אשכנזים.
מישהו מאמין שאם ימיני לא היה תימני, היה הוא מזדעק להשמיץ כך את הוועדה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ועדת רביבי-קהלני
ציפורה,
תל אביב,
01/10/04 13:28
|
אני לא רוצה לדבר על גזענות וזה מאד לא נעים לקרוא כמה תגובות כאן של כותבים פרועי לשון. בעניין של קהלני, לגופו של עניין, מדהים לקרוא שאיזו ועדה בשם ''רביבי'' החליטה שהוא לא מתאים. לא מתאים למי? תככים? מישהו אחר ממתין לתפקיד הזה? מה? באופן עקרוני, אני מסכימה עם מר ימיני על עצם השאלה ואני חושבת שמישהו בממשלה חייב לקחת פיקוד ולמנות את קהלני לתפקיד.מגיע לו וזה המינימום שהמדינה חייבת לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
על גזענות לא מגיבים בגזענות
בן-דרור ימיני,
01/10/04 12:56
|
בעקבות דברים שכבר הספקתי לקבל באימייל הפרטי שלי ובעקבות תגובות המתפרסמות כאן אני חייב להבהיר: כאשר כתבתי את הדברים היה ברור לי שיהיו תגובות מהסוג הגזעני והבזוי. העובדה שאני מצביע על תופעה של גזענות לא גורמת לי להיות גזען. אני חייב לומר את הדבר הפשוט ביותר: הסבתא של הבת שלי נולדה בברלין, וברחה ברכבת האחרונה. הסבא של הבת שלי נולד בחבל הסודטים (החבל הגרמני בצ'כיה) ומשפחתו ברחה ברגע האחרון. וגם הסבתא והסבא שלי עזבו את תימן בגלל שהיתה שם גזענות נגד יהודים. לא בגלל שהיה להם טוב. כולם קורבנות של גזענות, שאני מתעב. אבל יש כל מיני סוגי גזענות. אין הגזענות של האירופאים או של המוסלמים, נגד היהודים, כמו הגזענות הנאורה, שמסתכמת באפליה. גם לגזענות יש דרגות. ובכל מקרה, על גזענות לא עונים בגזענות. הבת שלי היא לא אשכנזיה ולא מזרחית. אין לי שום תוכניות להיפרד ממנה, וגם לא מאשתי. אני חושף גזענות לא כדי לעודד אותה. אבל לצערי, ברור לי שהדברים שאני כותב יגרמו גם לתגובות מהסוג הגזעני. אני מתעב תגובות כאלה. ואני חייב להבהיר את הדברים הללו כבר עכשיו, דווקא מכיוון שאני יודע שעוד נזכה לתגובות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על גיזענות מגיבים בגיזענות !!!
סוקרטס,
01/10/04 16:51
|
|
 |
האשכנזים הקימו את וועדת רביבו
בן צור,
שרון,
01/10/04 14:15
|
מר ימיני, אנני חסיד שלך, ובכלל מסתייג אני מלא מעט נושאי שוליים ורפיסות של האקדמיה התמהונית אותם העלתה לדיון ציבורי בלא מעט הזדמניות. מדוע אתה מתחמק מלקרא לתועבה בשמה. כן רוב רובם של האשכנזים מייחסים לעצמם יכולות ומעשים בגבול התמהונות. ראיתי לא מעט מהם באפסותם וברפיסותם, המצב הבלתי מוסבר הזה של האמונה אני ואפסי נובעת ממנטליות של נפש מעונה ומדוכאת לאורך מאות שנים, של מי שהושפלו עד עפר בגופם ובנפשם, ןהורישו זאת לילדיהם ונכדיהם, יקח דורות לשחררם מזה. זאת לא גזענות זאת מצוקה נפשית של מי שחוששים לקיומם ולפת הקרפיון הימיומית . כביטוי נוסף למצוקה זאת הוקמה על ידם וועדת רביבי המיסתורית. מישהוא באמת חושב שאנשים טובים נבחרים לתפקידם, שיקום !!!! אם כן איך המדינה נראית ומתפקדת כל כך גרוע, וכל כך בחוסר יעילות, ביצועים של מדינת עולם שלישי עם דרישה לאתנן של זונות צמרת. לא חברים !! וועדת רביבי היא וועדת הסינון והשליטה האשכנזית, כסות ל : נא לקרא : מיעוט נבעת החושש למעמדו הכלכלי והחברתי , נלחם בשיניו וממציא סייגים ומכשולים ומשנה את כללי המשחק, השקם והערב על מנת למנוע את הישתלבותו של רוב העם, כל פעם שהעם העשוק לומד את הכללים ומפנים אותם, המיעוט הנבעת קם ומשנה אותם מחדש ומתאימם לעצמו. זה כל העניין !!!!!! וועדת רביבי היא וועדה אשכנזית לכל דבר ועניין מהנוראות שביניהם. הפועלת על פי המודל של שינוי כללים בלתי פוסק כאמצעי בלבול ומניעה, היא זאת שמונעת מ99% הבעלים של המדינה הזאת את הזכות הבסיסית לממש את בעלותם ולהישתתף בניהולה. את הוועדה הזאת יש להעביר מיד מן העולם, בכלון ובבושת פנים, שמה ושמו של אותו שופט ישארו חקוקים לדרעון עולם כמו ה '' מקרטיזם''
אני מכיר אישית ומקרוב את שתי קודמיו של קהלני כיו''ר התעשיה האווירית (יאנוש ואורי אור), איש מהם לא היתי לוקח כעוזר שלי בגלל כישוריהם, הם חסרי כישורים לחלוטין, אבל לחלוטין. אנני יודע עד כמה אויגדור כהלני הוא איש אשכולות, אבל אין לי ספק שהוא עולה על קודמיו ועולה על מקביליו. ובוודאי ובוודאי עולה על הרביבי הזה. חבר בכיר במועצת זיקני אשכנז המתועבת .
הקרפיונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר בן צור הניכבד
המורה שולה,
01/10/04 16:33
|
לא ממש הבנתי את כל המלל והגבבה שכתבת, ואני בניגוד לך בעל תואר אקדמאי, ירקת המון אש על עיוור, ולא קלעת למטרה. מה לעזאזאל אתה מנסה להגיד.חוץ מהקללות ממש לא מובן כלום.לך קודם תגמור בית ספר יסודי,תילמד לכתוב,ואולי גם תבין מה שכתבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורה שולה : איך זה שאת מורה
המורה שרלוט,
01/10/04 22:57
|
וכתבת:...''בעל תואר אקדמאי''... חוץ מזה אני מסכימה איתך מורתי החמודה בהכל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו כל פרענק התחתנת עם אשכנזיה
ועוד משוויץ בזה,
01/10/04 13:41
|
כמה שאתה רדוד. אין כבר נושאים אחרים? אבל אולי זה כל מה שאתה מסוגל לכתוב. אם לא היית פרענק גם לא היו נותנים לך לכתוב כי כישרון אתה לא. אז עזוב אותנו במנוחה ןאל תלבה את השנאה הדועכת מעצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
אלזה גרובר,
01/10/04 16:37
|
הייתי נשואה לפרענק (ניפטרתי ממנו ) והוא כל הזמן התרברב והציג אותי בתור האשכנזיה שלי.ולכל מקום ובכל שיחה היה מציין שהוא נשוי לאשכנזיה.בשביל הפרענקים זו עליית מדרגה להינשא לאשכנזים.בשבילנו זה מקור לבושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי את צודקת
ג'ו פלקונטי,
01/10/04 17:42
|
בתור מי שהבת שלו היא חצי מרוקאית [וחצי בן אדם...] אני מצטער לומר שאת צודקת לגמרי. השינאה של הפרענק לאשכנזי היא משהו שלא ניתן לשער אותו, עד כמה הוא ניבזי ושורף. ואני אומר את זה בכאב עצום, כי אני, כמו רוב האשכנזים, לא ממש שונאים פרענקים.
אגב, אני כן חושב שימיני כותב טוב ומענין. הוא רק עורך את מדור הדעות בצורה פרענקית - דהיינו, אפליית אשכנזים לרעה או אפליית מי שכותב דברים ברמה גבוהה. את אלה הוא כן מפלה, ולכן, לדעתי הוא לא מתאים. יותר מזאת - אני משוכנע שהוא נבחר לתפקידו רק בגלל המוצא שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gizaani
Morag,
New York,
02/10/04 14:31
|
You call your child a half human being Your own blood. So, how can you tolerate someone who is differant from you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך בעייה מאד
ג'ו פלקונטי,
03/10/04 18:39
|
|
 |
12.
כי הוא טיפש ...
חיפאי,
חיפה,
01/10/04 12:48
|
אין שום קשר למוצאו של מר קהלני. האיש פשוט טיפש וזה נקבע בפסק דין של בית המשפט אשר בחר לשכותו בפרשת נימרודי מאחר והוא לא הבין כי הוא נסחט.
באשר להבראת רשת עמל עיקר עבודתו של קהלני היתה לא להפריע לאנשי המקצוע אשר הבריאו את הרשת אשר כפסע היה בינה לבין התמוטטות. אך לא ניתן להשוות למה שעשו רוני כתרי בבית הספר הריאלי העברי בחיפה וחולדאי בגמנסיה הרצליה.
קהלני הוא אדם טוב וללא ספק גיבור ישראל אך הוא פשוט אינו מנהל טוב של ארגונים גדולים (גם בצבא - כל תפקיד אותו הוא מילא לאחר תפגיד מג''ד לא נחשב למזהיר במיוחד).
בקיצור זה אינו מקרה מתאים לשלוף שוב פעם את השד העדתי, קורה שאדם אינו מתאים לנשרה המוצעת יהא מוצאו אשר יהא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שצעק על שמואלי בדן שילון
ל"ת
קהלני טיפש,
04/10/04 10:36
|
|
 |
ועדת רביבי לא אמורה לבחון חכמה
איל,
ירושלים,
01/10/04 13:34
|
ועדת רביבי בסה''כ אמורה לבדוק האם מדובר במינוי פוליטי או לא. היא בודקת האם האדם הינו בעל הכישורים הפורמליים לעמוד בתפקיד הבכיר אליו הוא מועמד ולא נמצא שם רק משום שהוא מקורבו של פלוני. לכן, שאלת חוכמתו של קהלני אינה קשורה לכך (למרות שאני מסכים שהוא אינו גאון הדור).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה לא
ל"ת
גאון הדור,
01/10/04 16:15
|
|
 |
11.
תשובה לתהייה שלך
יעל,
01/10/04 12:22
|
מי שבאמת מכיר את קהלני יודע את התשובה. קהלני, כמה עצוב, הוא אויל ומטומטם. אמנם הוא גיבור חיל, אמיץ בשדה הקרב, אבל אידיוט מושלם מושלם. ולכן הוא לא ימונה למנכ''ל התעשייה האוירית. וזו כל האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל ,מהיכן את מכירה את קהלני?
אור,
תא,
01/10/04 14:32
|
|
 |
אחותך הכירה לי אותו
ל"ת
יעל,
01/10/04 16:13
|
|
 |
אתה לא יותר חכם ממנו רק יותר
ל"ת
פרימיטיב,
01/10/04 16:10
|
|
 |
10.
אכן לא מתאים
לוחם תימני גאה,
01/10/04 12:21
|
גם קודמיו בתפקיד לא התאימו .התפקיד היה גדול עליהם ןעתה רוצה הוועדה לתקן המעוות ומה עם מגרעותיו ? האיש גבור ישראל אבל כשלון עצום כאוגדונר וזו הוכחה שהאיש לא מתאים למערכת כל כך גדולה ללא כל קשר לצבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה צודק
ל"ת
ג'ו פלקונטי,
01/10/04 17:55
|
|
 |
9.
זה שקהלני הוא טמבל
אפי,
שרון,
01/10/04 11:53
|
קהלני היה לוחם וקצין אמיץ ורב תושיה אך לא הוכיח חכמה יתרה מאז פשט את מדיו, יש לעשות הפרדה בין האיש לISSE והטענה על קיפוח עדתי... נשמעת קלושה משהו, תקנו אותי עם אני טועה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר 9 צודק
אורי,
01/10/04 16:28
|
קהלני פשוט רפוס שכל שנתלה כל חייב בהילה שהעניק לו (בגיל 20 אולי בצדק) - טליק. אני מקבל פריחה כשאני שומע אותו מדבר תוך כדי שימוש בסיסמאות נבובת המתאימות למדריך צופים בגיל 15. האיש שטחי לחלוטין וללא ''הקליקות'' אינו שווה מאומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מעמק הבכא -לא עשה כלום
ל"ת
קהלני ה בכיין,
04/10/04 10:37
|
|
 |
אין מקום לתיקון, זה תקין!
ל"ת
א א א תיקונים,
01/10/04 13:36
|
|
 |
8.
פרענק בכיין
שוש,
01/10/04 11:47
|
כבר נהיה מצחיק לקרוא את הטור שלך. אתה דוגמא לאדיוט עם רגשי נחיתות עמוקים.(מוצדקים כניראה) הכי מצחיק שאחד גיזען ניתעב כמוך כותב טור על גיזענות.אין מה לעשות אתה כתבלב נחות ואוכל חינם. אה, שכחתי להוסיף,אני דומה לך גם גיזענית אבל בלי ריגשי נחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב מה קורה?
פרנעק סינטרה,
01/10/04 15:40
|
|
 |
7.
אולי כי קרהלני לא הכי גאון
ל"ת
שמואל,
רעננה,
01/10/04 11:44
|
|
 |
6.
גיבור ישראל
מלכי צדק,
01/10/04 11:43
|
מעניין מי יבחר אם לא קהלני.
לדעתי על קהלני ללכת לבג''ץ.
בזמנו לא רצו את סילבן בחברת חשמל ,כיו''ר, בג''ץ הכריח אותם.
הגזענות הסמויה שהתנחלה בלבבות,במיוחד של כל המזרחיים שאשתכנזו היא היא הרעה החולה.
עבדים כי ימלכו.
הציניות בכל הסיפור הזה,שאם יבדקו חלק גדול מהמזרחיים הללו ,שכעת עומדים בראש הפוסלים,הם עצמם מנויים על תקן אפליה מתקנת או מינויים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בן דרור ימיני=גיזען ניתעב
לא סובלת אותו,
01/10/04 11:42
|
נימאסת עם היללות שלך על קיפוח, אתה פראנואיד חולה נפש מחפש אשכנזים שזוממים להרע בכל פינה.עדיף שתמצא פסיכיאטר טוב או לפחות תיקח את התרופות בזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא סובלת גם אותי כי אני גם
יגאל כהן,
רחובות,
01/10/04 21:56
|
שחום כמוהו!!!!!!!!!! את גיזענית פר אקסלנס!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אי הסבילות שלך לימיני
מבקר המבקרים,
01/10/04 13:18
|
נובעת מזה שהוא חשף גזענים שכמותך ? תקראי שוב את המאמר הוא מדבר על גזענות סמוייה, אצלך זה התפרץ כגזענות גלויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מדוע כאשר מועמד יוצא עדות המזר
רחל,
פתח תקוה,
01/10/04 11:35
|
יפה הנפש יוצא עדות המזרח מסיתים בכל הזדמנות כאשר מועמד יוצא עדות המזרח לא זוכה בתפקיד בכיר !!!! תעשו חשבון נפש כמה שרים בממשלה יוצאי עדות המזרח ? כמה קציני צבא בכירים ? צריך לשפוט על פי כישורים ולא לנפנף עם האפליה עדתית מאד גאה להיות יוצאת עדות המזרח הגעתי לתפקידים בכירים על פי כישורי מעולם לא סבלתי מאפליה בשל היותי בת ליוצאי עדות המזח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשווארצה חייה אשווארצינה אמחיה
יגאל כהן,
רחובות,
01/10/04 21:59
|
זה לא נאמר בתימנית!!! ואני לא יכול אפילו למצא לזה תרגום לערבית. למען האמת גם בעברית זה לא יוצא כל כך מוצלח כמו ביידיש!!!!!!!!!! וד''ל !!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוורצינות סוג ז'
סרסור,
03/10/04 07:26
|
מי צריך זונה שוורצע כשיש רוסיות יפות כל כך וגם אינטיליגנטיות.בשבילי השוורצע נקבות סחורה פגומה. משומשות מדי וגם מלוכלכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הרבה אתיופיות יפות
ל"ת
אתה גזען,
04/10/04 10:38
|
|
 |
Beemet?
Yosi,
Gemania,
01/10/04 13:13
|
Becasue if men have the same origins they get more troubles than you.. it is fact.. and the name is doing a lot.. in Israel I encounter problems with it, my name caused the same effect as mentioned in the writing.. I think it is accurate though it is hurting to read this.. my sister has much easier life in Israel .. after marrige her name was changed so it is even easier.. abroad, it was a piece of cake to climb higher in the hierarchie because I am a proud Israeli.. by the way, I went through the tougherst path in the ISraeli soceity . .so not much people can raise a finger and be able to say in comaprison to others that I did less or could achieve less... in Europe, when I meet Israeli people than they re doing the same thing as in Israel.. same treatiment.. this is why I am fed up of you folk.. from German I am getting less racist reactions.. not to be wrongly understood, I have not taken it personally.. exactly because when in Europe I see realy that there is no better race with better abilities to achieve more .. it is nothing more than having opportunities or not.. but I am hurting to see how my the way of thinking in my home land is.. I am more zionist than those that think like that, because I think that the country should be a place for all jews.. without coloring them first..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנגלית פרימיטיבית איך הגרמנית?
ל"ת
ועברית?,
01/10/04 13:32
|
|
 |
3.
מסכים עם כל מילה. גזענות
זוכולובסקי,
01/10/04 11:21
|
אני לא איש ליכוד ולא מזרחי ואני שמעתי עם מה שקרה לקהלני ואין הסבר אחר - זו גזענות. לקחת אדם כמוהו ולזרוק אותו לכלבים כ''לא מתאים'' זו חוצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא סתם לא מתאים?
ל"ת
חשבת על זה?,
01/10/04 13:29
|
|
 |
2.
זה לא חדש
שחור צהוב,
מדינת ישראל,
01/10/04 11:18
|
הדברים ידועים. ישנה גזענות לא מוצהרת אלא מתחת לפני השטח שרק האדם מהמוצא ''הלא נכון'' מרגיש וחווה. לא, אלו לא רגשי נחיתות אלא דברים שקורים ביום יום. זה מתחיל מההתייחסות של האדם הרגיל ברחוב ומחמיר ככל שעולים מעלה במעמד החברתי. זה קיים גם אצל דתיים וגם אצל חילונים.כל מי שטוען אחרת משקר. מה אתם מרגישים כאשר אתם רואים בחור או בחורה בעל/ת צבע עור כהה המדבר/ת ב ח' גרונית? האם אינכם שופטים אותו/ה בראשכם ומקטלגים אותו/ה בתחתית הסקאלה המעמדית עוד לפני שאתם יודעים עליו דבר? על עיסוקו? על השכלתו ועל השגיו בחיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לפרימיטוביות הערבית
ל"ת
מגיע לי מגיע לי,
01/10/04 13:28
|
|
 |
1.
ימיני איש יקר צריכים הפרדה
יואל ראש העין,
01/10/04 10:45
|
שאלת את עצמך מדוע הביאו מאות אלפי רוסים גויים אנטישמים לישראל ובוא בזמן ממשלת הרשע הכיבידה את החיים על רוב העדה התימנית בזריקתם של זקנים לגולם המר ללא תרופות וללא אפשרות לחיות ולאכול פת לחם כי מדינת ישראל חרטה על דגלה את האירופיות ואנו יהודי תימן נהפכנו לאוייבים כי אנו לעולם לא נהייה אירופיים אנו נשאר תמיד יהודים מזרחים לעומת השאיפה האשכנזית של ישראל לבנה מה שאומר שעל כל תימני נבון ושכל בקודקודו להפסיק בפטרוטית ובדו קיום המזוייף עם האשכנזים ולראות בהם אוייבים ולא כבני עמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''אנטישמים'' עובדים - מה לעשות
אורי,
01/10/04 16:38
|
קשה מאד להכיר בעובדה שרבבות הרוסים רוצים לעבוד ועובדים עם כל הלב... אלה- מועדפים על ידי מעסיקים משום שעבורם לא לעבוד המשמעות היא לחיות כפאראזיטים. מה לעשות אבל שחומי העור במדינתנו אינם מסכימים לתפישת עולם זו - ומעדיפים להמשיך את חייהם כ''פראזיטים'' היודעים לגרגר משפט אחד- ''מגיע לי'' גשו ללשכות בתעסוקה ראו בעצמכם כיצד מנסה יוצא חבר העמים כלשהו למצוא עבודה - ולעבוד לעומת ה''מגיע לי'' הפראזיט המעונין בחתימה על מנצת לקבל דמי אבטלה כי ''לא משתלם לו לעבוד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואל איש יקר
סינדרלה,
01/10/04 16:03
|
מסכימה לכל מילה מדבריך, יש ליישם את מדיניות האפרטהייד גם אצלנו.הלוואי ותקום מפלגה עם מצע כזה,אתרום לה מכספי ומזמני. אה,כן שכחתי לציין אני א ש כ נ ז י ה !!!!!!!!!!!!! טוב שיש תמימות דעים ביננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במישפחה שלנו ב''ה יש הפרדה
אני,
01/10/04 15:28
|
מוחלטת. לא מתחתנים עם מיזרחיים.!!!!! זה מוקצה מחמת מיאוס,אבל אנחנו לא גיזענים עוזרת הבית שלנו היא תימניה,ונידמה לי שהכרתי כמה תימנים בצבא.והם באמת לא היו משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק,נישואי תערובת-אסון
ל"ת
חלוץ אשכנזי,
04/10/04 10:40
|
|