 |
92.
אחמד טיבי???????????
אנונימי,
י-ם,
26/09/04 15:42
|
שאני במקרה לא אזכיר לך איך התפרעת במחסום א-רם עם חבירך המחבלים(שמאלנים למינהם). ואיך שאכלת את הגז ואת הפדר''ל בראש. אז מה אתה משחק עדין ויפה נפש? במחסום דווקא די השתוללת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ומי יתנצל בפני אמהות המתאבדים?
אבו אללה,
26/09/04 13:54
|
המחבל המורשה מטעם מדינת ישראל, אחמד טיבי, דואג מאוד לחיילי צהל... נראה כיצד ינחם הערבי הזה את אמהות המחבלים המתאבדים, ואיך יכסח את אלה ששולחים אותם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מי אשם?
יוסי,
26/09/04 13:14
|
זה מוזר כול כך כולם מחפשים אשמים הממשלה הפןליטיקאים המתנחלים. האו נתעורר יש רק אשם אחד והוא העם הערבי היושב בקירבנו אותו צריך לגרש בו צריך לטפל ביד קשה ולא להאשים גופים אחרים שגם אם אנחנו לא מסכימים לדרכם הם לא הגיעו לשם בניגוד לרצון הממשחה והעם וכול עוד הם שם הם צריכים לקבל הגנה כמו כול תושב במדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שנת 2020
בוננזה,
26/09/04 11:55
|
אחמד טיבי בראיון: המתנחלים בתל-אביב חייבים להתנצל בפני הורי החיילים. שרת החוץ גלאון קראה לראש הממשלה ביילין להקדים את תכנית ההתנתקות מהארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
נא לא להתלהם
סתם אחד,
26/09/04 10:46
|
יהודים יקרים מר טיבי מנסה להציג לכם את הצד הנאור באיסלם, להרביץ בכם מוסר מוסלמי, וללמד אתכם נועם מוסלמי כך שכולכם תהיו מוסלמים. ולאלו שלא יבינו זאת בדרכי נועם - ''דין מוחמד בסיף''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
המתנחלים אשמים בפיגוע ושרון גם
פטריות אוהב ארץ,
כל הארץ,
24/09/04 14:18
|
טיבי וברגותי שנה טובה אתם שוחרי שלום אלוהים יצלח דרככם ביחד עים מיצנע לא עוד מלמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
תגובה למגיבים מימין ומשמאל
מנש,
ת'א,
24/09/04 08:44
|
עם כל הכבוד- שני הצדדים מבלבלים את המוח. ההחלטה אם לצאת או להישאר צריכה להתקבל במנותק משאלת הטרור !!!
השאלה היא איזו מדינה אנחנו רוצים - דמוקרטית ויהודית ברובה או דו לאומית ונסיון להראות דמוקרטית. (אי אפשר לשמור על דמוקרטיה וזכויות אזרח שוות לכולם ללא רוב יהודי). (אגב יש דעה שהטרור בכלל מונע ממניעים פנים פלסטינאים שנועד לצבור נקודות בדעת הקהל שם).
לכן כדאי וחובה להתרכז בשאלה האמיתית ולא בדמגוגיה של ''מה גורם לטרור'' , ''מה מזין אותו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לפי טיבי-מגדלי תאומים אשמים גם
ל"ת
איר,
ראשון,
24/09/04 08:14
|
|
 |
84.
ללמוד ממדינות חופשיות ומתוקנות
ישראל,
ישראל,
23/09/04 22:26
|
חשוב מאד שישראל תלמד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
שנה טובה וגמר חתימה טובה לצהל ולכל עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!! Right On # 84 !!!
ל"ת
Rena,
25/09/04 16:59
|
|
 |
mi Ashem??
shlomo,
australia,
24/09/04 02:41
|
Dear leftists
How dare you blame the piguim on the settlers .Are you going to blame 1929 Massacre in hebron 1948 1967 1973 1980,s and now wars on mitnachalim??The arabs want to destroy Israel and they stated it so what has mitnachalim got to do with terrorism
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מי אשם???
!!!,
23/09/04 21:54
|
שיסתום את הפה המלוכלך שלו! אחים שלו הורגים בנו ויש לו את העזות לדבר על כך שאנחנו ורק אנחנו היהודים-הישראלים אשמים בפיגועים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הלוואי שתתנחלו בארצות ערב
המבקר,
23/09/04 21:33
|
אני מקווה שטיבי ועמו יעזבו אותנו ולא נצטרך לראות את פרצופם המכוער לעולם. עם צבוע של טרור ורצח שמזמן איבד את זכות ההגדרה העצמית שלו, מקסימום מגיעה לו הזכות לעוף מפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
המתנחלים אשמים ?
דוד,
ב''ב,
23/09/04 20:44
|
השמאל לא מתבייש להאשים את המתנחלים בעוד שהוא במודע הביא את אסון אוסלו שאחראי { לא באופן עקיף!} על אלפי הרוגים ועוד מעיזים להטיף מוסר כאילו המחבלים באו משום מקום ואת הנשק והכסף שעמו השתמשו לפיגועים צמח על העצים ברחובות עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אנו רגילים לשקרים של טיבי
ל"ת
הוא האשם בפיגוע,
23/09/04 19:54
|
|
 |
79.
מי יתן .....
א.ש,
ירושלים,
23/09/04 19:36
|
מי יתן וטיבי ומשפחתו יושמדו בפיגוע טרור שיבוצע ע''י הפלסטינים..אמן ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ליוסי (76) כל מי שטוען נגד
לא נשכח,
ולא נסלח,
23/09/04 19:32
|
ה''כיבוש'' הישראלי, צריך לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, ולא אסביר בפעם המי יודע כמה את המובן מאליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי זה מובן מאליו לסבתא שלך
יוסי לא מהרצליה,
24/09/04 00:03
|
|
 |
77.
יוסי (76), באמת למה כמה אלפים
לא נשכח,
ולא נסלח!,
23/09/04 19:29
|
למה לא פיתחו את האיזור לקליטת מליון עולים לפחות? למה לא ניקו את קן הצרעות העזתי, כדי ליצור בטחון שיביא עולים? למה מחניקים את ההתיישבות היהודית בארץ ישראל, במקום להרחיבה? למה מתאמצים כל כך ליצור בארצנו גיטו ליהודים, מתגעגעים לגלות? למה אתם בזויים כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הכיבוש ממשיך להרוג בנו
יוסי,
הרצליה,
23/09/04 18:59
|
37 שנים אוחזות ממשלות ישראל ברצועת עזה כ,,כקלף מיקוח,, שהרי כל בר דעת המביט לרגע במפה מבין שאין שום הגיון לקיים ישוב יהודי של כמה אלפים בתוך מעל למליון וחצי פלסטינים. אז נניח אפילו שאין עם מי להתמקח - יש לצאת משם מיד ולהפסיק עם ההפקרות הזו בדם ילדינו שנהרגים שם מדי יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם תצא-ימשיכו להרוג אותך..
ל"ת
למה אתה חושב,
שהם יפסיקו?,
23/09/04 20:09
|
|
 |
שונא ישראל
Avi Ecuador,
23/09/04 19:59
|
הזיקית, נועומי, יוסי, מבקרת... בפעולה, הסרחון תמיד יהיה חלק ממנו. הוא אחד מהשתולים שבאים לסכסך כאן וכל דרך שפלה כשרה להשגת המטרה של שנאת ישראל. אתם נופלים היום! לפחות בעיתון במעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לשמאל הישראלי - תודה רבה
ל"ת
ארגון החמאס,
עזה,
23/09/04 18:50
|
|
 |
74.
להגלות את טיבי יחד עם ערפאת אח
צחי,
נהריה,
23/09/04 18:38
|
אחרי יום כיפור או אפילו ביום כיפור אין יותר טוב מהאיתוי הזה להוציא את ערפאת מרמאללה והלעיפו ללבנון פשוט לפתוח את השער בגדר הטובה ולעשות לעם שלנו טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
This is the question:
Chaver,
23/09/04 18:36
|
|
 |
72.
טיבי הדמגוג, אתה אשם בפיגוע!
ל"ת
דוד,
23/09/04 18:28
|
|
 |
71.
כאילו לטיבי אכפת מחיילנו
שרונה,
מתנחלת מת''א,
23/09/04 18:22
|
האשמות של טיבי הם לא הסתה? אולי האשמים בטרור ומלחמה הם הערבים הכובשים והגזענים שלא מוכנים שיהודי אחד יגור בקירבתם ולא היהודים שעומדים על זכויותם לגור בכל מקום שהוא רוצים בארץ שלהם? לכן, שר התיירות, מר גדעון עזרה חייב לפנות לפרקליטות המדינה לברר אם טיבי וחבריו ממשיכים להסית נגד יהודי יש''ע, צה''ל, ולמעשה נגד כל יהודי הגר במדינת ישראל ובכל מקום אחר - ואם לא עברו על איזה חוק נגד הסתה! בינתיים טיבי חייב ללכת הביתה עד שהנושא יבדק! אם לא דורשים זאת ממנו, אז כנירא המסיתים הערבים וחבריהם בשמאל הקיצוני הם מעל החוק במדינת ישראל, ורק ימנים ''מסיתים'' כל פעם שהם מעזים לפתוח את הפה ולהתלונן נגד אפליה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
המרגל הפלשתינאי לשעבר,ח''כ טיבי
דרור,
רמת גן,
23/09/04 18:18
|
מרגיש חופשי להסית נגד המתנחלים,כי הוא יודע שעכשיו הוא משרת גם את שרון ואת תכנית הבריחה והגירוש שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מרגל לשעבר
יהודי מודאג,
23/09/04 19:38
|
אלא צריך לומר גייס חמישי פעיל מאוד זה מה שהוא. וכל הגדרה אחרת חוטאת לאמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
במלחמה הזאתי אין אשמים כולם ..
יריב,
23/09/04 18:05
|
צודקים ורק על דבר אחד אני מסכים ש.. מוות לאחמד טיבי בכסא חשמלי או בתלייה יעשה לי את השנה מתוקה כדבש מוות לשמאלנים ומוות למחבלים המוסלמים חבריהם הקרובים של השמאלנים התרוממים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
tibi is an eidiut !!!!!!!!!!!
ל"ת
racheli,
tel aviv,
23/09/04 18:03
|
|
 |
67.
בצער רב
משה,
ירושלים,
23/09/04 17:57
|
תפקיד של חיילים לשמור גם על עצמם בכל מקום. החיילים פישלו אל תאשימו אחרים, צריך לומר את האמת ולא להסתיר. מה הקשר בין המתנחלים לבין חיילים גרועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
טיבי *צודק* בהחלט!!
צברי אחד מהעם,
23/09/04 17:54
|
האחריות רובצת על המתנחלים--ה-מ-ו-ס-ל-מ-י-ם--ומנהיגיהם!!!ה-כ-ו-ב-ש-י-ם--ה-מ-ו-ס-ל-מ-י-ם--אשר הגיעו עם האימפריה המוסלמית מערב ובשם האיסלם כבשו והיתנחלו בארץ ישראל,..והיום בעזרתם של יפה נפש יהודים וערבים ישראלים כטיבי...הם מכריזים על בעלות *מזה דורי דורות*!!יש להחזיר את כל המתנחלים המוסלמים הביתה--ל-ע-ר-ב--ומיד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ימנים קיראו תגובה 14אולי תבינו
ל"ת
גת,
תל אביב,
23/09/04 17:49
|
|
 |
64.
למתחזה ב 60
Avi Ecuador,
23/09/04 17:46
|
היום לסמרטוט הבלוי לא מספיק להתחזות בשמות שונים ועכשיו ממשיך לנסות ללכלך גם אחרים. שפל שכבר אין לו לאן לרדת והמיים שמורידים עליו לא מספיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למעריב
קורא מתעצבן,
23/09/04 18:47
|
מה זה הדבר הזה אבי אקוודור? זו איזושהי המצאה פרובוקטיבית של מישהוא שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
Tibi = garbage
ל"ת
Tibi = garbage,
23/09/04 17:41
|
|
 |
62.
Tibi's World--האיסלם
-Rena-,
23/09/04 17:36
|
אסלם בכתובים: דין מוחמד פןל סייף. בחרב ובסייף את כל הכופרים נאסלם. מי שלא יילך בחרף. מוחמד שיקר עם השלום שהבטיח -- הכל בשביל הנצחון על הכופרים!!
הבעיה עם האיסלם והמוסלמים היא האיסלם בעצמו. דת שמקדשת את המוות על החיים, דת שמסוגלת בשם האלוהים להכריז על מלחמה והרג כמעשה אלוהי וקדוש, היא עבודת אלילים לא עבודת האל.
The Muslim’s prophet, Mohammad, declared that: “Victory and the supremacy of Islam will not arrive until the Muslims fight the Jews and kill them all!” And the Arab Muslims are simply following his edict, whether in Israel or around the globe.
מנהיגי השמאל והימין חברו יחד להסתיר את האמת מן העם. והאמת היא שאין שום סיכוי לשלום בעתיד הנראה לעין. הערבים מעולם לא השלימו ,ולעולם לא ישלימו עם קייומנו כאן!. כל ויתור רק מגביר את תאבונם ואת כוחו של הטרור הרצחני!. זו אינה השקפה פסימית, זו המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
חיים 53
Avi Ecuador,
23/09/04 17:33
|
בערבית יש פיתגם כל רעה לטובה. אז לא תמיד אפשר להסכים איתו אבל תהיה סבלני תקרא עד הסוף ותחשוב לרגע: מה היה קורה לעם ישראל ללא ערפאת (חס וחלילה שיהיה בריא יימך שמו)? השמאל היה בשלטון. פלסטין היתה מדינה ועובדה קיימת. ישראל היתה עושה כבר מזמן ניקוי אתני ליהודים מהשטחים ''הכבושים''. ישראל היתה קרוב לוודאי מקבלת את זכות השיבה של הערבים (כמובן ליהודים לא היתה זכות שיבה למדינות ערב שברחו מהם). ישראל היתה בדרך למלחמת דת כשמפלגת שינוי שחרוט על דיגלה שוויון ועוד שמאלנים היו מסבירים לנו על שוויון זכויות לערבים בקו הירוק. הערבים בקו הירוק היו מקבלים עידוד ותמיכה בלהביא אי שקט בישראל ולהאשים באי השקט וברצח קרוב לוודאי את הישראלים. השמאל היה מסביר לנו את ההגיון בתסיסה ובמרד של הפלסטינים ה''ישראלים''. ישראל היתה הופכת לדרום אפריקה.
אז נחזור לכל רעה לטובה; לפחות היום הטרנספר לא נשמע צורם לאוזניים לעמנו כמו לפני 4 שנים ואם הערבים יתמידו זה יהיה עובדה, אולי לא יתחיל בישראל אלא בצרפת אבל יש להם כושר התמדה ועל זה אין לי ספק.
אז טיבי יהיה לנו ערפאת וגם משיטחי הקו הירוק יהיה לנו סיבה להוציא אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שרון הופך לשמאל ומצטרף לכת
Avi Ecuador,
23/09/04 17:28
|
שרון הופך לשמאל ומצטרף לכת עגל הזהב. במקום לנדוד במדבר כמו משה רבינו עליו השלום שהיה חכם מנסה אריק שרון להביאנו ישר למזבח עגל הזהב. וזה מסוכן כי אם פעם חת נגעת במזבח הזה אתה נשבע בידי השמאל שכל מה שיש לו בראש זה החיים הטובים והשלום ההזוי שלו. שום דבר לא יוחיח להם השלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימינו. הדת כמובן מסכימה להוחחות כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב אז אם לשמאל כבר יש אמונה אולי תקחו שהו ממורש ת ישראל ובמקום ללמוד מורשת רבין שזה בכלללא נכון ולא בסדר שמלמדים את זה תלמדו משהו מהתנך שלכם על חכמתו הרבה של משה אבינו ואברהם רבינו. אבל מה השמאל לא יכול להבין חוכמה כזאת כי הוא תקוע עם עגל הזהב שלו בחלם. אני מפחד להגיד שאני מתחיל להתייאש כי לפי התגובות כאן אני רואה שאנשים לא מוכנים לראות את האמת ולשנות את דעתם שבסוף תביא אשון על המדינה. אנשים לא מוכנים להבין שרק אני צודק פה. ביחוד אני מתכוון לאחד העם שרק כותב שהוא ציוני והוא בכלל פאשיסט שמאלני. וגם פרחיה ומיכל וציונה שאני מאחל להם כל רע אפשרי כי הם חלאות מטונפות. שאני לא יכול להיות כזה עיוור שמלני. ואני בכלל לא רוצה להזכיר את יוסי ו שהוא האבא המחנך לתרבות הרעה של שמאל עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אידיוט
ל"ת
שהשם ירחם עליך,
23/09/04 18:08
|
|
 |
לשפל יוסי תקן וכתוב כשאתה מצטט
Avi Ecuador,
23/09/04 17:54
|
מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחור מתחזה
Avi Ecuador,
23/09/04 17:39
|
ומעריב אם לא פירסמתם את התגובה הקודמת שלי לבחור אז בבקשה תאפשרו לי לפרסם תגובה זאת שאני יודע ובטוח מי כתב דברי רשע והכפשה אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הסיפור שלך אבי
יוסי,
23/09/04 18:44
|
את התגובה הדבילית שלך, שהיום אתה מנסה בכל הכח להתכחש אליה, אני זוכר מתפרסמת בעיתון עד לא מזמן כמעט מדי יום. אותן קלישאות, אותן שגיאות סגנון וכתיב ואותן השתלחויות ברב האנשים שמתנגדים לדעתך. אז מה בדיוק הבעיה שלך היום שאתה מתחיל לקלל את כל העולם? תתחיל להגיב לעניין (מה שקצת קשה לך), ותפסיק למלא את העיתון ברחמים עצמאיים והגנת שימך. שם טוב מקבלים לא ע''י הכפשת אחרים והתכחשויות, אלא מתוך דעות שמביעים. אם אין לך מה להגיד, מוטב לך ולנו שתשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להסביר לחושך
Avi Ecuador,
23/09/04 19:14
|
שהוא לא אור? מדליקים מנורה קטנה וכל החושך מתפזר אבל חושך כמוך לא יבין שהוא חושך ולהתחזות לאור לא יעזור לו, ישבור את המנורה ושוב חושך גדול חוזר. איך תוכל לראות את עצמך אם אני לא אאיר עליך? תנצל את האור בכדי שלא תשקע במצולות אבדון ושנאה רוע ואיבוד עצמי לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה כתב תגובה זאת
Avi Ecuador,
23/09/04 17:36
|
|
 |
אבי רק מפוצלי נפש מגיבים לעצמם
ל"ת
אבי,
23/09/04 18:53
|
|
 |
לילה טוב
ל"ת
Avi Ecuador,
23/09/04 19:45
|
|
 |
59.
As Usual...
Ex-Likudnik,
23/09/04 17:26
|
It is not surprising that Jews and Arabs alike are saying that it is the Jews faut that they are beeing murdered.
After all, we heard the same rederik from the natzis too!!!
So, dear Mr. Tibi and the those Jews who agree with you, Welcome to the new israeli Natzi party.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
טיבי הפלשתיני המחבל אשם
המבקר,
23/09/04 17:24
|
האמת אנחנו אשמים שטיבי הוא ישראלי בכלל, כשמקומו בכלא או מתחתיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יש להגיד את האמת לציבור, ולצאת
פרחיה,
23/09/04 17:23
|
דמם של חיילי צהל השפוך על ממשלת ישראל הממשיכה להקריב את טובי ילדינו על מזבח רעיון עוועים משיחי ופגום מוסרית של ארץ ישראל השלמה, ועל ציבור המתנחלים, ובעיקר ראשי ישע והגרעין הקשה, המהלכים אימים על הממשלה ומונעים ממנה לבצע התנתקות עכשיו. אין אפשרות להגן על חיילינו ברצועה. צהל בעמדת נחיתות מול טרור המתאבדים וכל ישיבתו שם לא נועדה אלא להגן בגופם של חיילינו על חיי המתנחלים. אין אמת אחרת. די לשקר לציבור. יש לצאת. ואפילו ביום כיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, לא אכביר מלים, רק
אל יסלח לך,
האלוקים,
23/09/04 17:42
|
אקבע קטגורית - את וכל המחנה שלך אשמים בכל שפך הדם הזה. אתם רוצחים! התגובה הזו שלך, לבדה, נותנת אור ירוק לרצח יהודים. ביום הכיפורים הזה, לא נסלח! אם את יודעת או לא, יום הכיפורים אינו מכפר על עבירות בין אדם לחברו, אלא, אם פייסו. לא רק שאינך מפייסת את קרבנותייך - כל העם היהודי, את מוסיפה חטא מתועב על פשע מפלצתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Dr Tibi & Mr Hide
alfa,
23/09/04 17:19
|
And one more thing Where is YOURS and your brothers voices to save the poor English man in Iraq from being beheaded by YOUR BROTHERS there Instead of jumping on the soldiars blood-DO SOMETHING GOOD FOR AND HUMAN FOR A CHANGE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
Dr Tibi & Mr Hide
alfa,
23/09/04 17:02
|
We know that you are very happy ,you don't have to show it Just take the Money given to you by the Foolish Jews and shut your mouth
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שמתם לב...
ארז,
23/09/04 16:30
|
|
 |
53.
להרוג את טיבי
חיים,
חיפה,
23/09/04 16:25
|
המקום של החלאה הזה הוא מאחורי סורג ובריח אם לא כסא חשמלי לא יאמן מה הוא מרשה לעצמו נבלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
TIBI SUPPORTS SHARON, do you
amir,
23/09/04 16:07
|
|
 |
51.
WHERE IS MAZOZ ?!?!?
rani,
23/09/04 16:06
|
When Tibi compares Tzahal to Nazis where is MAZOZ ?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אחמד טיזי-והרוצח מהמוקטעה???
נאור,
23/09/04 16:04
|
הערפד מהמוקטעה שבגללו נהרגים חפים מפשע , מרעיב את עמו, שולח אותם להתאבד , גוזל את הכספים לטובת הבלונדה שלו בצרפת - הוא -לא אשם?? לא קראתי שום מאמר שלך בגנות האיסלאם הרצחני שמשתולל בכל העולם בלי קשר אלינו. לנו לפחות יש אומץ לומר למתנחלים את האמת ועושים הכל כדי להוציא אותם משם - ונוציא אותם, אז אתה אחמד אל תבוא להטיף לנו מוסר - כי כל כוונתך ללק לערפד את ה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
להרוס את חממות המתנחלים!!
ל"ת
מהן יצאו,
ה'מפגעים'!!,
23/09/04 15:56
|
|
 |
48.
ומי אשם בקאסמים על שדירות
ברווז במטבח,
23/09/04 15:46
|
לפי אותה לוגיקה, בטח תושבי שדרות
טיבי, אתה כל כך מיותר ומעיק בנוף הישראלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מי שמבין מה קורה, שיקום!
אבדה ירושלים,
אבדה ישראל,
23/09/04 15:42
|
יש פה ציבור (ואיני מתכוונת לנאצים הערבים) שפועל כבר עשרות בשנים לחורבן ישראל. בגללם אנחנו שרויים עכשו בעיצומה של מפולת נפשית ופיזית, ו....שקט. זה הסוף חברים. אם לא נקום עכשו ונעשה רוורס מדרך האבדון שבה מוביל אותנו ''מחנה השלום'', אבדנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמולנים תחזרו לפולין
ל"ת
מ.י.,
23/09/04 16:13
|
|
 |
46.
מתנחלים=עוול ורשע וגם טיפשות
יפת נפש,
הצפון הרחוק,
23/09/04 15:39
|
לכל ה''לוגיקנים'': ירושלים, ת''א ואילת אינם יש''ע. מה שהושג בצדק ב 1948 איננו דומה כלל למה שנעשה מ 1967 ועד היום. לכן חיילים שנהרגים ביש''ע נהרגים לדאבון הלב לשווא. ואילו על רצח אזרחים בתוך הקוו הירוק מותר וחובה להגיב ביד חזקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שמותר לך לחשוב כך,מותר ל..
זה אני.........,
23/09/04 16:39
|
אחרים לחשוב אחרת,ו''לאחרים'' אני מתכוון לכל ממשלות ישראל מאז תחילת הקמת הישובים ביש''ע,''לאחרים'' אני מתכוון לכל אלה שראו בהתיישבות ביש''ע-שליחות בשם אותן ממשלות ישראל הלגיטימיות,''לאחרים'' אני מתכוון לכל אזרחי ישראל שהלכו להתיישב ביש''ע,זה יפה מאוד שיש לך דעה כזו אך יש גם דעות אחרות,אתם צריכים ללמוד לקבל גם דעות לגיטימיות אחרות,גם אם הן לא ממש ''יושבות'' לכם ב''לוגיקה'' שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההבדל?
ארז,
23/09/04 16:31
|
|
 |
45.
כל העולם יודע, וכל אזרחי ישראל
לא נשכח,
ולא נסלח!,
23/09/04 15:38
|
יודעים, כי מדינת ישראל עומדת לפני השמדה. ואם לא די שמח לגויים בידיעה, הרי נוסף לזה המחזה המשעשע של עם שלם שיצא מדעתו ומגיש את צווארו לשחיטה. למה? לשטן פתרונים. שמאל ישראל, ביודעין ומתוך עיוות מפלצתי של הנפש, מסייע לנאצים להשמידו. הוא יוצר את התעמולה בשירות האויב הנאצי וזה משתמש בו וצוחק כל הדרך למסיבת ''שחרור פלשתין''. אתם קולטים כמה גדול הטירוף? האיש הזה היה בעת ובעונה אחת בהנהגת מדינת היהודים וגם יועץ למחסל היהודים! אתם קולטים? האיש הזה, המפלצת הזו, מדבר על המתנחלים.... החלאה הזו מדברת על תמצית הקדושה.... האלוקים לא יסלח לעם הזה. זה כבר בלתי נסבל. איך אתם מעיזים להראות ולהשמיד את בן עם המרצחים ביום בו, כמו בימים רבים אחרים, אנו קוברים את הקרבנות שנפלו בחרב עמו? אתם נורמלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ניחומים למשפחות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/09/04 15:34
|
כואב הלב לראות בפעם נוספת את מיטב הנוער נופל .הצבי ישראל על במותיך חלל איך נפלו גיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טיבי - חרב פיפיות
שרית,
ת''א,
23/09/04 15:34
|
טיבי, בשום מדינה בעולם כולו, בשום דמוקרטיה המכבדת את עצמה, לא יכול לגדול עשב פרא כמוך. כל כך שקופים, זולים ונמוכים הדברים שבחרת לאמר כתגובה לתקרית במורג. גיבור גדול - אתה לא, גם יושר אין בך, אתה יודע, גם חוכמה אין בך. אתה חס על חיילי צה''ל שנהרגו הבוקר? לו חסת על חיי אדם, היית כבר מזמן מפנה את אותם הדברים שאמרת אל חבריך הפלשתינאים. אתה הוא חלק מחרב הפיפיות של מדינת ישראל - אם לא תשב בכנסת - תשמיץ, וכשאתה שם אתה גם משמיץ ומחרחר - וכל זה כיאה לתרבות שממנה אתה בא. אתה מיותר במפה שלנו, ודבריך הנלוזים יימחקו כלא היו - כמו גם דמותך וצביעותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אתם יודעים מה קורה פה, נכון?
הרצחת וגם האשמת,
יא, טינופת,
23/09/04 15:29
|
טיבי מכיר בעל פה את התעמולה השמאלנית נגד המתנחלים. הוא יודע, שלאחר שנים של תעמולה נאצית נגד המתנחלים מצד החלאה הישראלית-שמאלית, שהוא מתעב יותר מאשר את המתנחלים, הוא מתפרץ לדלת פתוחה לרווחה. הוא יודע, החלאה, על איזה מיתר לנגן. באיש הזה צריך היה לטפל כמו באייכמן, אך מה קורה? כל התיקשורת הישראלית פותחת לפניו מיקרופונים, כי התיקשורת הישראלית היא מנגנון התעמולה בשירות טיבי וכל חבורת ערפאת/ארגון הטרור המתקרא ''העם הערבי הפלשתינאי''. בארץ ישראל מתבצע רצח העם היהודי כבר למעלה ממאה שנה, כשטיבי, יועצו של רב הטבחים ערפאת שותף לו. זה פשוט מטורף, מטורף, מטורף! העם הזה ישלם ביוקר על ההתעללות במתנחלים! אשר לטיבי - ''תמחה את זכר עמלק מתחת השמים, לא תשכח''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אבסורד
יואב,
צפון,
23/09/04 15:27
|
האבסורד הוא שככל שאנו משמיצים את אחמד טיבי, כך אנו מחזקים את מעמדו בעיני הציבור הערבי. אם אתם רוצים להביא לסופו הפוליטי תתחילו להסתחבק עמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
די לביזיון
צביקה,
23/09/04 15:23
|
יש לכלוא את טיבי לאלתר (רצוי בצינוק קטן מסריח ומבודד) כמו שהייתה עושה כל דמוקרטיה שפויה. היכן יפי הנפש שאוהבים לצעוק ''הסתה'' כאשר יהודים מדברים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
טיבי.שובי.שמאל.ימין..
dan,
canada,
23/09/04 15:22
|
אתם פשוט עם מפגר.. או שתיתאחדו..או שתתנו את המדינה לפלשתינים וזהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
טיבי
Avi Ecuador,
23/09/04 15:19
|
דוגמא קלסית לפלסטין שתהיה בישראל בעוד 30 שנה (5.2 מיליון ערבים ''אזרחים ישראלים'') אם דרכו של השמאל תצליח. השמאל יעלה אותם לשלטון עוד לפני שיהיו רוב. תהיה פלסטין 1 נקיה אתנית מיהודים שחיילי צבא הכנה לפלסטין ומנהיגי בועת חלם הקימו ועשו ניקוי אתני ועוד פלסטין 2 שיקראו לה ישראל ושיסבירו לכם השמאל שאתם אשמים בהמשך... בכיפוח של ''אזרחי ישראל הערבים'' ואנו אשמים בכל הרצח ובזה שהם חמומי מוח ומעלים להם את הקריזה לראש. לא יסבירו לכם שאסור לרצוח ושלא ראינו שום שאהיד יהודי אפילו לא בגרמניה הנאצית. ידידי להסתפח מייד לארצות הברית ולנסות לקבל כוכב; אזרחות אמריקאית. בהמשך לא יהיה לישראל אפילו מה להציע, אפילו את עצמה לא תוכל להציע מכיוון שאנו לא נהיה עצמנו. הבנתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לטיבי-הגייס החמישי: ייעץ לערפת
ל"ת
ישראלית,
מדינת ישראל,
23/09/04 15:10
|
|
 |
36.
אמור לי מי חבריך....
ניצן,
מרכז,
23/09/04 14:56
|
מעניין מי מובא בכל צד של הכתבה בימין ברור , ובשמאל - חברו יחדיו אחמד טיבי ימ''ש וכל מיני חברים מהשמאל הקיצוני , אם זה מי שבחרתם לחבר הדבר אומר דרשני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מעט רגישות לא תזיק
נ.,
שפלה,
23/09/04 14:51
|
כל הכבוד ליו''ר הכנסת ריבלין שיצא בתגובה ממלכתית ולא כמו כל חבריו לכנסת שישר כל אחד ניסה להוציא מהפיגוע לטובתו. ח''כ מימין ומשמאל לפחות תחכו עד לערב מס' שעות מועטות עברו מהפיגוע ואתם ישר מתווכחים על ההתנתקות, קודם תשלחו למשפחות דברי נחמה ואח''כ תוכלו לדבר פוליטיקה ו''לחגוג'' על דמם של החיילים.תתביישו לכם ח''כ וגם מי שכותב תגובה ומזכיר את ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הוא גם מורה לשמאל על מי להצביע
אהרן.ד,
23/09/04 14:49
|
היה פיגוע בירושליים לפי האנשים החכמים צריך לפנות מייד את ירושלים וכן הלאה לוגיקה . זה אומר ששיש להם דפיקה בשכל והם צריכים או לישתוק או לבדוק אפה הטעות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
טיבי גרוע מביבי,בעצם לא בטוח,,
ל"ת
NRG,
23/09/04 14:47
|
|
 |
32.
רק החזרת הפליטים תביא רגיעה .
פרחיה,
23/09/04 14:44
|
יש להחזיר את כל הפליטים אם אנו חפצים בשלום אמיתי , להחזר משמע : את יפו , עכו , אשקלון וכל האדמות ובכל המקומות , ללא עשית מעשה כזה אין סיכויים לשלום ולחיים משותפים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין זכות שיבה לתוך הקו הירוק
פרחיה,
23/09/04 21:40
|
האם הקוראים האינטליגנטים אינם מבחינים במתחזה החותם פרחיה על שטויותיו? אתם מגיבים לפרובוקטור, שבודאי אינו מתכוון להחזיר פליטים אלא ללעוג לסמול הזוי שהוא ממציא. לדעתי, הנוהגת לחתום כפרחיה, על ישראל לצאת מהשטחים, עדיף תוך חתימת הסכמים עם הפלשתינאים ולא בצעד חד צדדי. ובודאי שאני מתנגדת לשיבת פליטים לגבולות הקו הירוק, למדינת ישראל היחידה שלנו. חתימה טובה, ולמתחזים, שיחתמו בשמם או בכינויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר אותך לאדמה
ל"ת
מ.י.,
23/09/04 16:12
|
|
 |
תחזרי קודם כל את למרוקו יא
ברווז במטבח,
23/09/04 15:40
|
בהימה כי אם תחזירי את הפליטים שבינתיים הכפילות את מספרם פי עשר על ידי ילודה מוגברת, אין לך מקום בארץ הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוצאי מפולניה .
ל"ת
פרחיה,
23/09/04 17:28
|
|
 |
למה שלא תתחתני עם וענונו?..
ל"ת
שונא פרחיה,
23/09/04 20:11
|
|
 |
31.
מוטציה יקרה טיבי, מי אשם
:-),
23/09/04 14:40
|
ברצח בתל אביב, ירושלים, חדרה, עפולה, ראש''לצ........? אתה שיך לקבוצה אתנית עם גן רצחני, תפסיק לחפות עליו ולתרצו בכיבוש וקיפוח שבעטיו אנחנו צריכים לסבול אותך ואחיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Tibi tomech teror
ל"ת
allon,
Yerushalaim,
23/09/04 13:48
|
|
 |
29.
טיבי זה לא ענינך
יעקב,
קו התפר,
23/09/04 13:47
|
נמאס לשמוע אותך אזרח ישראלי בשרות הרשות הפלסטינית המושחתת.מי אתה שתעשה לנו מניפולציות כדי ליצור קרע בעם ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לטיבי האהבל וחבר מרעיו
יהודייה ישראלית,
אוהבת ישראל,
23/09/04 13:47
|
אתה אומר לאמהות להאשים את המתנחלים , במקרה יש בהרוגים גם חייל מתנחל להורים מתנחלים שהגן בגופו והקריב את חייו למען אחיו המתנחלים שהוא האמין בצדקת דרכם . אז אולי תאשים את עצמך ואת חבריך בהסתה לרצח יהודים . הרי מחבלים בדרך כלל לא מבחינים בדעותיו של האדם אותו הם רוצחים מכיוון שהם לא בני אדם וגם לא חיות הם מפלצות שכל סיפוקם הוא ברצח ! וסיפוקך הוא לראות אותם מקריבים את עצמם ומתפוצצים על מנת לסלק את אזרחיה החוקיים של המדינה היום זה חיילים מחר מתנחלים מחרותיים סתם אזרחים תמימים שלא נחשדים בהתנחלות . איפה אתה שם את הגבולות שלך את מי מותר ואת מי אסור להרוג ? עם על הפיגוע אתמול אתה מפנה אצבע מאשימה למתנחלים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
המתנחלים הם הזרוע המבצעת
Yossi V,
23/09/04 13:40
|
של ראש הממשלה הנהנה ולכן מייצר ויוצר כל הזדמנות לעוד שפיכות דמים ברחבי ישראל.
מה שעושים העירקים כיום לשבוייהם עשה שרון באורח שרירותי ושיטתי כבר לפני שנים.
כשזה בדם גם אתה מיסטר טיבי לא תצליח להוציא את זה ממנו.
שרון לעולם לא יתנתק משפיכות דמים, אלא יעשה את הכל כדי לטפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי מסכן שלי
Avi Ecuador,
23/09/04 15:33
|
עשו ממך סמרטוט בלוי. עם כל הקצף שיוצא ממך הליכלוך תמיד נשאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אבי היקר
מיכל,
23/09/04 18:10
|
|
 |
שימעי עם הארץ!!!
Avi Ecuador,
23/09/04 18:35
|
בשבילך אני מפגר כך שתמיד תוכלי לדלג ולא לאכול את הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזרוע של חיזבלה
Avi Ecuador,
23/09/04 15:10
|
יוסי, נועומי מפורטוגל, מבקר רשת... התגלמות השפלות הרשע והצביעות בעיתון ישראלי. חזור לעיתון של חיזבלה רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
טיבי צודק
משה ק,
23/09/04 13:39
|
המתנחלים כולל אלו שהתנחלו בת''א חיפה ובאר שבע אשמים בפיגוע בכך שנתנו במה להסתה פרועה של אחמד טיבי ושותפיו מהשמאל, נתנו להשמיץ את כוחות הביטחון והגבילו את פעילותם מול רצחנות ברברית ובמקום להתלכד במלחמה בטרור החלו בפילוג העם ונלחמים על אזרחות ישראלית שתאפשר לתואמי טיבי רבים להגר לכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מאוסלו שבצפון נפתחה רעה
בנצי-א,
23/09/04 13:38
|
המכורים לאוסלו מפרנסים את פושעי אוסלו 60,000 רוצחים מקצועיים הוכנסו לשטח עם פוטנציאל רצחני בלאו הכי ועליהם לתת את הדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מי שתמך במסירת נשק למחבלים אשם
ל"ת
איציק,
23/09/04 13:36
|
|
 |
23.
אום אל פאחם לפלסטינים
רון,
23/09/04 13:35
|
צריך להעביר את הגדר ממערב לאום אל פאחם.
רוב תושביה מתאימים יותר להיות תושבי הרשות הפלסטינית ולא אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
טיבי :רק השמאל יעשה טרנספר
שמאלו בדימוס,
23/09/04 13:34
|
כשם שעשה גרוש המוני ב-48 בהיות השמאל בשלטון , כך לא ירחק היום ודווקא הוא יבצע טרנספר , והפעם עד אחרון הערבים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איך הוא ח''כ ?!?!
yossi,
centrel,
23/09/04 13:26
|
|
 |
20.
להעמידו לדין
שיר,
מוצא,
23/09/04 13:21
|
אדון טיבי, מכהן בכנסת ישראל ומתבטא בטמירות מקוממות. צריך להעמידו לדין במהירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא את טיבי לא להעמיד לדין ,
אבו יסמין,
23/09/04 14:13
|
שיר : טיבי הינו האויב ואני מבין לליבו ויש להלחם באויב מלחמה של כבוד , את מי שכן יש להעמיד לדין , אלא הם היהודים שאפקט הסיוע שלהם גדול שבעתיים , והנזק הוא בל ישוער והם עושים זאת חופשי חופשי בתעמולה ארסית , הן בארץ והן בבירות אירופה . כיום תמיכתם פסיבית (כדוגמת טיבי) אך לא ירחק היום והעוינות תהיה אקטיבית , וניצנים ראשונים לכך כבר יש (טלי פחימה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה השופטים בדעה אחרת ???
ל"ת
כהנא צדק,
23/09/04 13:31
|
|
 |
טיבי פשוט זקוק לכותרות
ראובן,
23/09/04 13:30
|
כמו ילד קטן הזקוק לתשומת לב. אל תתרגשו ממנו, רק תגידו ''נו נו נו טיבי ילד רע, נקווה שתחכים פעם...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טיבי, עראפת, חללי אל אקצע, החמ
זבביר,
23/09/04 13:18
|
אס זה רק שם שונה לאותו דבר - השאיפה לחיסול מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תחזית להשלכות ההתנתקות - כנסו
אלירן,
דרום,
23/09/04 13:10
|
צה''ל מפנה את הרצועה תחת אש פלסטינית והתנגדות של המתנחלים. קסאמים נוחתים בכל ישובי הנגב וכמות נשק ענקית עוברת לעזה כאשר צה''ל לא שם כדי לפקח. המרגמות והקאסמים הופכים מהר מאד לקטיושות שגורמות לאבדות רבות ומגיעות עד אשדוד ובאר שבע. ארגוני הטרור מודיעים שלא יפסיקו עד שכל השטחים יוחזרו לפלסטינים. השמאל הישראלי הבכייני דורש מהממשלה להענות לתביעות ארגוני הטרור, ששוב מבינים שבעזרת הרג וטרור הם משיגים את מבוקשם. בינתיים מתרחב הקרע בעם על נושא פינוי היישובים והממשלה מחליטה להכנס שוב לעזה ולא להכנע לטרור, ומגיעים לעוד סיבוב במעגל הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במיליון אחוז איך אבל שרון
חיים,
23/09/04 16:35
|
|
 |
אצה צודק, אבל......
הצילו,
שכל היהודי,
23/09/04 13:50
|
1. ראה דוגמת לבנון 2. למה אתה לא בעזה במקום החיילים 3. אתה מטומטם כמו כל הימין בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי-גיון השמאל
ארז,
23/09/04 16:33
|
אתה צודק, אבל בוא נברח בכל זאת. יפלו טילים, יהיה טרור - מה זה משנה? העיקר שיהודים גורשו מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
המתנחלים אשמים בפיגוע....
עמית,
23/09/04 13:09
|
טיבי אשם בחיסולם של אלפי פלשתינים ב4 השנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
טיבי סתום את הפה !!!!!!
כהנא צדק,
23/09/04 13:07
|
|
 |
15.
האפשרות שש2 חיילי אויב ייצרו מ
יעקב,
23/09/04 13:04
|
מצב כאילו הותקפנו על ידי 2 חטיבות מצביע על מחדל ולו רק בהעדר מתקנים המונעים גישה כה קלה ל''מוצב''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד קל להאשים את הש''ג
ניצן,
23/09/04 15:00
|
יעקב ידידנו טועה בטעות החוזרת של התקשורת בחיפוש הבעיה באמצעי המיגון או שיטות הלחימה או כל מיני דברים כאלו , ושוכח שהאשם האמיתי הוא האויב הפלסטיני שאותו צריך לחסל ואז הבעיה תיפתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שובי שובי
יינון,
מרכז פרס לשל,
23/09/04 13:01
|
הינה התנועה לעידוד הטירור מדעת או שלא מדעת ותגובתה היא קריאה עקיפה למחבלים ורוצחים והמשיך במעשיהם והיא תשמיע קולה כמו אחמד טיזי מיד בעקבות כל הצלחה מידומה או שלא ולהכניס אנדרלמוסיה ודה מורליזציה ורפיון ידיים כמעשיהם של נציגי התנועה הנצית להשמדת יהודי הארץ בכנסת שמנצלים את השיטה הדימוקרטית להחרבתנו שימו לב מתי הטיזי השמיע קולו כנציגם וזה לא מקרה זה תפקידו שלשמו הוא נבחר כאשר הוא מחזיק בת,ז כחולה ותנועת שובי ושאר חורצי הלשון מחזיקים אחריו ביום פקודה חלילה הטיזי ושותפיו לא יבחינו בין שובי שלום אכזב לבין כך כולם יהיו בכריכה אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כיצד רבים כל כך לוקים בעיוורון
ישראלי,
23/09/04 13:00
|
האם באמת חושבים שאם נצא מחבל עזה השקט והשלווה ישררו באיזור ולא יהיו עוד הרוגים. הרי כתוצאה מהיציאה שנראית לאירגוני הטרור כבריחה תחת אש וכניצחון דרכם, הטרור יתגבר שבעתיים ,מה שרק יוסיף נפגעים בצידנו. רק נתאר את המורל הגבוה של אנשי הטרור בהצטלמם על חורבות הבתים שיינטשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פוליטיקאים החוצה
גודר,
23/09/04 12:59
|
|
 |
11.
העבודה מאמצת רעיון מצרי עתיק
לוציפר,
גבעתיים,
23/09/04 12:56
|
פעם החיילים הערבים ובעיקר המצרים היו שומעים שהקרב מתקרב היו חולצים נעליים ובורחים כל עוד נפשם בם ''העבודה'', מפלגה של יחפנים חסרי עמוד שידרה, שאיבדו כל דרך אידיאולוגית פורצים כאוטומתים לאחר כל אסון בריטואל הקבוע יאלללהה בורחים הפלשתינים באים אכן מזרח תיכון חדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סליחה כבר לא תעזור
הדס,
הרצליה,
23/09/04 12:51
|
סליחה לא תעזור פה, אבל לפחות חיבים את היציאה המהירה למען לא יהרגו חיילים נוספים. מי שרוצה להשאר שם שישאר על אחריותו, הממשלה עושה שימוש ציני בתמימות החיילים הצעירים צאו ומהר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחר כך מאיפו נצא
ישראלי,
צפון,
23/09/04 18:05
|
אם כל פעם שיפצצו אותנו נצא אז אין לנו מה לחפש פה . ואני לא שחיין מי יודע מה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תתנצלו אתם
ארז,
23/09/04 16:34
|
על שהבאתם צבא מחבלים ללב הארץ, חימשתם אותם ונתתם להם מדינה ולגיטימציה לרצוח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שצריך לבקש סליחה
כהנא צדק,
23/09/04 13:06
|
|
 |
9.
אתם מדברים על הפיגוע בירושלים
ל"ת
אבי,
נהריה,
23/09/04 12:35
|
|
 |
8.
YAK - human garbage
Aussie,
23/09/04 12:33
|
Israel could have been much better without the extreme left and the extreme right.
This SHUVI thing is a disgrace
Jews and Israelis have been killed all over the world to whatever excuses - it's time the Israeli left stop blaming Israelis for their own deaths
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה זה אמור לעניין אותי?
רון,
מרכז,
23/09/04 12:32
|
מה מעניין אותנו מה הם אומרות? מי הן? מה זה קמפיין 4 אמהות חדש של העיתונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שרון+''שובי''. חיבור ש+ש !!!!!!!
דוד צימרמן,
רעננה,
23/09/04 12:20
|
1. אין לי ספק לחלוטין שאחרי הבריחה מעזה,יהיו קסאמים גם על רעננה.. למפקפקים: DONT SAY NEVER NEVER אז לא תהיה ברירה אלא לעבור לגור ליד חווה של שרון. ( במקום יותר בטוח ,מכור האטומי..) 2. ל-'' תנועת '' ''שובי''. זכותכם לרקוד על הדם.( אני יודע : ליבכם ''שותת'' דם..) אבל יש לי שאלת הבהרה: מ-י מ-מ-מ-ן אותכם?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן ליבם שותת דם
ינון,
מרכז פרס לשל,
23/09/04 13:09
|
בעיקר כשאינם יכולים לרקוד עליו ולשמש שופר של הצורר הפליסטינאי אין צורך בתשובה מי ממן כולנו יודעים בשדרות לפני זמן לא רב הודיעו להם מה כוונתם ומה הוא שלום ומי הן ההתנחלויות האמיתיות חכו חכו כשהקאסמים ישתכללו הם יתנחלו בכיכר המדינה וברחוב אחוזה ברעננה וובכל מקום ולא יבחינו בין היתנחלות שלפני''הכיבוש'' לבין היתנחלות שלאחריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שובי? קצת התבלבלו
ירון,
חיפה,
23/09/04 12:13
|
שהרי לשוב היתה הסיסמא לעליה לארץ ישראל ולמדינה יהודית בה, והינה הם קוראים להתקפלות (נוסח 4 אימהות), על חשבון מה? זה כבר יותר מהון פוליטי על דם הקורבנות. לידיעתם הרבה של המאשימים השונים, פלסטינים יכולים פיזית להגיע עד לשער של המוצב במורג בגלל שהממשלה ובג''צ עצרו את בניית הגדר באיזור לפני שנים ומאז בעצם נתנו לגיטימציה להסתובבות של פלסטינים מתחת למוצב... אז לפני שמאשימים את המתנחלים אשר אוסרים עליהם בניית גדר חשמלית מסביב לשטח שלנו (C) תחשבו למי חשוב יותר נוחות הפלסטינים ומאמינים לזיופים שלהם (יש להם תעודות מזוייפות של בעלות על הקרקע באיזור מורג)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''שובי'' שובי הביתה
סשה,
23/09/04 12:10
|
|
 |
3.
השמאל נותן רוח גבית לטרור
ארז,
23/09/04 12:07
|
|
 |
הימין רוקד על הדם
ל"ת
יניב,
23/09/04 12:47
|
|
 |
וכל מי שקורא...
ארז,
23/09/04 16:35
|
עכשיו לברוח מגוש קטיף, כמו הסמרטוטות של ''שובי'', לא רוקד על הדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הדם הזה אתם שפכתם !!
ל"ת
כהנא צדק,
23/09/04 13:08
|
|
 |
את הדם הזה אתם שפכתם !
ל"ת
כהנא צדק,
23/09/04 13:01
|
|
 |
2.
תנועת שובי - ומה עם שדרות ?
קורבן של אוסלו,
23/09/04 12:03
|
והגבעה הצרפתית ? וכל יתר ערי ישראל הנתונים במתקפת דמים, מאז אותו הסכם אוסלו ארור, שאתם השמאל הקיצוני אחראים לו ? אני מאשים אתכם, השמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מי מייצר פה כותרות להפארזיטיות
ל"ת
המרושעות,
23/09/04 11:54
|
|
 |
אנשים מרושעים ומגמתיים !!
שלי,
23/09/04 13:09
|
|
 |
והרוצחים הפלישתיים?צדיקים?!הפך
ל"ת
ח''כ-מולוג,א/חמד,
סכ-סכסכ בנו,
23/09/04 14:17
|
|