 |
65.
אסור
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
20/09/04 10:10
|
שרון-אתה-לא-יודע-שלנו-אסור-לירות-על-אזרחים--לאחרים-מוטר-ליהודים-אסור-יאשימו-אותנו-ברצח-עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
יאללה,עתה תור השמאל להתלהם על
יגאל כהן,
רחובות,
19/09/04 22:06
|
ראש הממשלה. לא תתנו לראש הממשלה, יום אחד של מנוחה ,שיוכל לדאוג לצרות הרבות שלנו. יאללה התאספו עליו, כל הקיצונים הסהרוריים, מימין ומשמאל!!!!!!!!! מצווה ממש להוציא לראש הממשלה את הנשמה מהתחת!!!!!!!! מצוות עשה מדאורייתא!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הדרך הנכונה
מרק,
נתניה,
19/09/04 21:45
|
מר שרון היא מקרית הממשלה בירושלים לחוות השקמים. ומוטב שתעשה אותה כל עוד אתה רק חצי פטטי. מונח לפני הספר '' אריק מהצנחנים''. זה אותו האדם? תראה מה נהיה ממך מר שרון. לאיזה שפל הגיע הלוחם המהולל. לך , לך לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
נתניהו יחליף את שרון בקרוב מאד
משה,
תל אביב,
19/09/04 19:26
|
בקרוב מאד, נתניהו המצוין יחליף את שרון כראש הממשלה וינהיג את מדינת ישראל בכשרון רב לביטחון ושיגשוג כלכלי.
שרון יעשה חיל בבית האבות ושם יוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו מראשות הממשלה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
המרשם לשלום ונצחון
אילן,
19/09/04 18:46
|
קודם נגדיר פחות או יותר, ניצחון-הפסקה טוטלית של הטרור. שלום-יחסי מסחר וכלכלה תקינים. ישראל בחיים לא תנצח במלחמה הזו עד שלא תשנה את צורת מחשבה. הפלסטינאים הגדירו כאויב את כל יהודי שגר בישראל בין אם הוא רק נולד לבין בן מאה לא משנה ודינו מות. בזמן שאנחנו מחפשים בנרות איזה טרוריסט הם מרימים לנו איזה אוטובוס או מסעדה. ההבלגה החלה ממזמן ברגע שהרימו לנו מסעדות ואוטובוסים. צורת המחשבה של שרון אחרי הדולפינריום היתה שגויה. איפוק זה לא כח כיון שהפצצה היא לא חולשה. חיסול יאסין לקח שנים אבל לבסוף גם בוצע. גם שיטת העין תחת עין והפצצות אזרחים יתבצעו בלית בררה, השאלה מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לא שכחנו את נאום ה''קאזוס בלי''
נכון,
19/09/04 18:18
|
את הסיפורים המלחמתיים שלך כבר שמענו ממזמממממממן, אתה סתם זקן נכלולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, צודק!
האא,
19/09/04 20:09
|
בדיוק לפני שנתיים קישקשת את המוח על מלחמה אם יטו את החצבאני והתוצאה ידועה.............כמובן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בלה...בלה...בלה.....
ל"ת
מממ,
19/09/04 18:14
|
|
 |
58.
כל הקורבנות על ראשו של שרון
התפנות תחת אש,
19/09/04 18:00
|
התפנות תחת אש תביא לעשרות ואולי יותר קורבנות. אני מציע שכל אלו שבעד ההתנתקות יילכו לשם בשעה ההיא. כולל ראש הממשלה והפוליטיקאים התומכים בה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
Dog
Mor,
19/09/04 17:46
|
|
 |
56.
שרון באמת חושב שהוא מפחיד
זה אני........,
19/09/04 17:38
|
מישהו שם אצל הפלשתינאים ?! הוא עדיין לא הפנים שהדרך בה בחר משיגה את ההיפך ?! הוא עדיין אינו מבין שהבריחה מעזה היא ''פרס לטרור'' ?! מילא אם היה עושה זאת תמורת משהו,אולי איזה שהוא הסכם כלשהו להפסקת הטרור ?! אבל לא,הוא ''דוהר'' קדימה רומס כל מה שבדרכו,''בולדוזר'' ללא נהג...את הנזקים והפצעים ''נלקק'' כולנו אח''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
באמת פוחדים! ראינו איך הגבת עד
מוחמד,
19/09/04 17:34
|
|
 |
54.
U HAVE TO READ THIS
ofer,
19/09/04 17:08
|
הספר, 'המלחמה השביעית' מאת העיתונאים אבי יששכרוב מקול ישראל ועמוס הראל מ'הארץ', נכתב על סמך תחקיר מקיף שעשו השניים בקרב הנהגת החמאס בעזה ובבתי הכלא הישראליים. יששכרוב סיפר אחר הצהרים בתכנית 'ערב חדש' בערוץ 1 כי מנהיגי החמאס אמרו לו במפורש: ''השמאל הישראלי ומחנה השלום שלכם הם אלה שעודדו אותנו בסופו של דבר להמשיך בפיגועי ההתאבדות''.
והוא הוסיף: ''אנחנו ניסינו באמצעות הפיגועים ליצור שבר וסדקים בחברה הישראלית, ותגובת השמאל העידה שזו אכן הדרך. כששמענו על מכתב הטייסים הסרבנים והעצומה של יוצאי סיירת מטכ''ל, זה חיזק את האגף שדגל אצלנו בפיגוע ההתאבדות. ההתנתקות מעזה היא הוכחה לנצחוננו. עובדה ששרון מוכן לסגת ללא תנאי ולמעשה להרים דגל לבן ולסגת. רק בכוח נוכל ללמד את הצד השני מה לעשות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שרון הבריון
נןרי,
ת''א,
19/09/04 16:56
|
שרון מבין רק כוח. את זה הוא כבר הוכיח. לשרון יש רק כוח אבל לא שכל. זה מה שמאפיין בריון חמום. הוא עושה עכשיו התנתקות. תחזיקו אותי או שאני נכנס באמא שלהם. שרון עושה התנתקות כמי שכפאו שד. שרון פועל נגד עצמו. השרירים הגדולים נגד המוח הקטן. זה שרון. זה היה שרון וזה תמיד ישאר שרון. שרון לתפארת מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, טעית
Avi Ecuador,
19/09/04 22:12
|
|
 |
נולי חמודה, אפשר תרגום לקרקור?
המחלקה הסגורה,
19/09/04 20:02
|
|
 |
52.
שרון כל הכבוד.. אבל
שלמה,
19/09/04 16:45
|
צריך לומר את האמת: שרון מתנהג בדורסנות חסרת תקדים כנגד הציבור הדמוקרטי במדינה. אני ואחרים נתנו את קולנו לשרון משום שהצהיר שיפעל באופן המנוגד למדיניותו היום. שרון צריך להבין שהציבור בוחר ברעיון ולא באיש מסוים גם אם הוא ראוי לכבוד, (ואכן אריק שרון ראוי לכבוד בשל עברו ותרומתו לעם ישראל.) התעלמות מן הבוחרים היא תחילתה של הנחת תשתית לדיקטטורה אשר נזקיה יהיו חמורים לאין ערוך יותר מן ההתנתקות או חוסר התנתקות. על שרון להבין כי הגיע הקץ להתנהגות עריצים וכי במדינה דמוקרטית הציבור הוא הגורם הדומיננטי ולא זה שנבחר על ידי הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
בוקר טוב,שרון
ל"ת
יעקב,
19/09/04 16:36
|
|
 |
50.
אריק תעשה לי טובה....
אחד,
לא משנה,
19/09/04 16:26
|
|
 |
49.
יישר כוח אריק!
אלון,
19/09/04 16:25
|
|
 |
שיהיה בריא
Avi Ecuador,
19/09/04 16:31
|
|
 |
48.
שום התנתקות ושום נעליים!!
צילה,
רחובות,
19/09/04 16:21
|
|
 |
47.
שרון חמוד....
יואב,
הרצליה,
19/09/04 16:19
|
כבר הרגלת אותם שהם יורים ואנחנו עם האצבע בתחת.מה אתה רוצה עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
איזה הליך חוקי שאול??
רעות,
19/09/04 16:18
|
|
 |
45.
עוד איום סרק...
ל"ת
רוני,
צפון,
19/09/04 16:17
|
|
 |
44.
יופי שרון תן להם בדיוק מה שהם
יקיר,
19/09/04 16:16
|
|
 |
43.
תודה לשרון
ארז,
19/09/04 16:04
|
עראפת הודיע להתחיל להפגיז את נתב''ג כי שרון סתם קשקשן. הוא יודע שבגלל מזוז ולהקות השמאלנים אף אחד לא יעיז לעשות כלום ברפובליקת הבננות שלנו. עראפת הורה להגביר את קצב הירי של הקסאמים כי הוא מבין שאם עד עכשיו לא הגבנו אז גם לא נגיב כשאשקלון תחטוף את המטח הראשון. שרון אימפוטנט פוליטי שחוץ מאשר לשחרר הצהרות בומבסטיות הוא לא מסוגל לעשות כלום - לכל היותר לפלג את העם. שרון - נבחרת כדי להלחם בטרור כמו שעשית פעם בעזה! מה קרה לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sharon, Ariel
Larry,
19/09/04 18:53
|
He is the voice of the left. Sharon is a dictator, by any objective means. He is leading Israel to nowhere, to oblivion. The disengagement will cause a war with the terrorists. Then Sharon can either stop the disengagement, or complete it with many dead on all sides. Afterwards, Gaza will fill with the worst weapons, the kibbutzim and towns of the Negev, Ashkelon, Ashdod etc. will become frontline communities. The Pals will be able to threaten central Israel.
And despite all of this, the world leaders will blame Israel, and Israel will be pressured to apologize for 'atrocities' during the disengagement by beginning the evacuation of Yesha.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם אני מסכים איתך.
ל"ת
עמי,
19/09/04 16:32
|
|
 |
42.
Sharon must be stopped
Beni,
19/09/04 16:03
|
The simmering argument between Israeli prime minister Ariel Sharon and Israel’s military chiefs over the feasibility of his evacuation plan came to a head at the Israeli cabinet meeting Sunday, September 19. Sharon, who failed to offer the traditional New Years’ greetings to the nation this year, finally admitted that which the military, security and police chiefs have been saying for months: the unilateral evacuation of some 9,000 Israelis living in the Gaza Strip cannot be accomplished, if at all, without a substantial cost in military and civilian lives. Conditions on the ground, say these authorities, make disengagement unfeasible. But the conclusion they eliciting from the prime minister was unexpected: I am sticking to my disengagement guns and not budging one whit from my timetable, he told the ministers and army chiefs: it is up to the military to make it possible; they had better start preparing for evacuation under enemy fire. The Palestinians are in the midst of massive preparations, including training special operations units and procurement of fresh supplies of upgraded weapons, for hammering the evacuating forces and Gush Katif evacuees and making the operation a bloodbath. Egypt has virtually retired from its post-disengagement security role in the Gaza Strip and is only half-heartedly blocking Palestinian arms supplies through Sinai. Until now, Sharon and defense minister Shaul Mofaz said that if the evacuation cannot be accomplished without an unacceptable level of bloodshed, then it will not be implemented at all. But now, Sharon appears determined to go forward regardless. With the onus of a predictable disaster on their heads, Israel’s military and security chiefs explain: If this plan goes ahead, it will not be disengagement but total war, a tornado of terrorist attacks, gunfire and missiles blasting the Gaza Strip, the western and southern Negev and Gush Katif. Instead of pulling back, the army will be forced to drive back into the large sections of the Gaza Strip controlled by Palestinians in order to subdue their war offensive. Addressing the same cabinet meeting, Shin Beit director Avi Dichter limited his warning to a single issue: If Israel pulls out of the Philadelphi corridor on the Gaza Strip-Egyptian border, it will open the door to an avalanche of advanced weapons the like of which was prevented from reaching the Palestinians in all four years of their warfare against Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא להתנתקות
ליאורה,
19/09/04 15:57
|
|
 |
40.
אבל אמרת שאיפוק זה כוח, לא?
ל"ת
חשוך ימי בינימי,
19/09/04 15:56
|
|
 |
39.
תנו לצה''ל לנצח!
ל"ת
כרמית,
19/09/04 15:53
|
|
 |
38.
ניכנס בו דיבוק
Avi Ecuador,
19/09/04 15:53
|
חושב שהוא הרצל משה ויהושוע להבדיל של פלסטין. הוא והשמאל והממשלות הקודמות ואוסלו הכניסו במשך שנים את ישראל לביצה טובענית והיום כבר רוצה שכולנו נשקע. ללא שכל, ללא כיוון וכשור שרץ ומפיל כל שממולו. מעניין שעם הפלסטינים הוא לא היה כל כך נחרץ. מה נתן והבטיח לו בוש. שמע שרון; תספח את עמנו לארצות הברית ותבטיח לנו אזרחות אמריקאית, אין תקווה וחזון בדרך שלך ושל השמאל. פשוט עם ישראל במקרה הטוב יהיה פלסטין ישראל ועדיף שיהיה אמריקה. בשביל מה מדינה עם שוטים שמביאים לחידלון? הרי שרון שמשל יותם מתיחס אליו הולך לחשק את העם ולהביא עלינו אסון כבד. כל פעם יותר עמוק בביצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
**מי בעד כניעה לטרור ???*****
היום כולם,
יודעים את,
19/09/04 15:53
|
התשובה.
שרון השמאלן שחשדות שחיתות חמורים דבקו בו ובבני משפחתו - הוא ושכמותו בעד כניעה לטרור.
הם יעדיפו אפילו לבצע טיהור אתני נוסף ביהודים .
וכל זה על מנת שלא להילחם בטרור המוסלמי כפי שצריך.
ולא להקים שתי מדינות לשני עמים כלומר לבצע חילופי אוכלוסין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הכל דיבורים.בבל''ת
ל"ת
מורן,
אשדוד,
19/09/04 15:51
|
|
 |
35.
שרון צודק!
נפתלי,
יהוד,
19/09/04 15:50
|
|
 |
34.
המחבלים עכשיו מזה משקשקים....
ל"ת
יעלי,
19/09/04 15:50
|
|
 |
33.
מזוזון, קרא -מלחמת העולם השניה
רובין אפללו,
19/09/04 15:49
|
לאחר שתקרא את מלחמת העולם השניה, ערכים : דרזדן, המבורג, נגסקי והירושימה. תבין ש : מליונים נהרגו חפים מפשע, אזרחי אוייב , הנאצי והיפאני. איש לא הואשם בפשעי מלחמה, אלא אם, רטרואקטיבית אתה תיזום ותביא את בריטניה וארה''ב לפני בג''ץ, למה שאתה מסוגל, בימי שיגעו אלה. ישות אויב, היא אויב לכל דבר, אויב המותקף באמצעים שהוא יוזם, אין זה נחשב לפשע מלחמה. מה עם מחר למשל מר מזוזון היקר. סוריה , ו אירן תוקפות את ישראל בנשק הרסני, כימי, ביולוגי, או אטומי , ונהרגים עשרות ומאות אלפים. אתה בטח מצפה שראש הממשלה יקבל את רשותך ורשות בג''ץ מה לעשות ? נכון ? או שתוציאו מיד נגדו צו על תנאי שלא ישתמש באמצעים קשים ובוודאי שלא יעיז להשיב כגמולם. הרי מה אשמים אזרחי האוייב, נקיים מכל פשע ( מלבד זה שאמהותיהין צועקות ברוח ודם נפדה אותך יא מזוז, ושלחות את ילדיהן לבצע פשע נגד האנושות ולא רק מלחמה ), מה יהיה מר מזוז. מי צריך ארסנל אטומי, ועוד כל מיני כלי משחית ? אם מזוז ובג''ץ באבחה אחת מעקרים אותם. כל אמירה כזאת מצידך מר מזוזון היא שוות ערך ל כ 10 דיווזיות משוריינות בידי האוייב. חכמים היזהרו בדבריכם. האוייב מאזין, שומע,ורושם לו הישגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fantastic reply
jkr,
canada,
19/09/04 21:04
|
Yes that's the way to reply and I hope he will send it to the attorney general so he can learn not to comment if not asked especially on the thoretical issue. It was stupid and irrelevant to the issue
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שרון יודח ולא תהיה שום התנתקות
משה,
תל אביב,
19/09/04 15:37
|
שרון יודח ולא תהיה שום התנתקות!
שנה טובה לצהל ולכל לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום צה''ל
Avi Ecuador,
19/09/04 15:59
|
צבא הכנה לפלסטין, יכולים לגייס את הסרבנים ואלה שיצאו מהכלא יעשו עבודה ''טובה''. אני חושב ששרון היה עושה עבודה יותר טובה מהמוקטעה, אני חושב שהוא מבין שהפלסטינים בחרו בו, בעצם הוא צודק, אם ערפאת לא היה עושה אינטיפאדה של רצח מי היה מעלה את שרון בחלם? השמאל? עם הארץ? בטח שלא! ערפאת העלה את שרון כך שהיום הוא גומל לעם הפלסטיני. תתפללו לשלומו של ערפאת, שיהיה בריא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שרון הביתה!!
מתיישב,
בארץ ישראל,
19/09/04 15:36
|
|
 |
30.
ומה עם ירי של המתנחלים??
ל"ת
אילן,
חיפה,
19/09/04 15:35
|
|
 |
29.
נו אריק...ומה תעשה
ג'וני פילוני,
19/09/04 15:34
|
|
 |
אשקלון לא חשובה
המחלקה הסגורה,
19/09/04 19:45
|
|
 |
28.
הלואי שנהיה כבר מאחורי זה.
ל"ת
גליה,
צפת,
19/09/04 15:34
|
|
 |
27.
שרון יודח ולא תהיה שום התנתקות
משה,
תל אביב,
19/09/04 15:34
|
שרון יודח ולא תהיה שום התנתקות!
שנה טובה לצהל ולכל לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי לאכזב אותך....
מרים,
19/09/04 15:54
|
|
 |
26.
שרון שוב מנסה למצוא חן בעיננו
יצחק,
19/09/04 15:33
|
|
 |
25.
ירי על שטח מיושב
גבריאל,
ים,
19/09/04 15:29
|
מר שרון עבדת את הצפון עכשיו אתה רוצה לירות על אזרחים וילדים וזקנים ?! במקום לעקור יהודים מארצם תעביר את הפלסטינים לסיני ואל תירא עליהם תהיה בריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד חכמולוג
עידו,
19/09/04 15:56
|
איך לא חשבנו על זה??להעביר את הפלשתנאים לסיני!גאוני!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
One major differance
Peres,
19/09/04 15:25
|
Palastiniens are hardened and get use to fire , shouting all kind of war actions that ZAHAL did not spare any against them. But Israelies are not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שרון
מומחה לכלבים,
19/09/04 15:24
|
|
 |
אתה צודק אבל...
שפינוזה,
19/09/04 15:54
|
אבל אם אתה יודע ששרון הוא פודל של הבונים החופשיים אז מה בדיוק אמחנו יכולים לעשות??? מלחמת העולם השלישית שכבר החלה היא מלחמה בין האסלם לבין הבונים החופשיים... אנחנו לא יכולים לבחור בצד של האיסלם אבל כן יכולים לשחק חכם בצד של הבונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון יודח ולא תהיה שום התנתקות
ל"ת
משה,
תל אביב,
19/09/04 15:23
|
|
 |
21.
ללמוד ממדינות חופשיות ומתוקנות
ישראל,
ישראל,
19/09/04 15:17
|
חשוב מאד שישראל תלמד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
19/09/04 15:13
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן. במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Israel, Israel is Right
Larry,
19/09/04 18:43
|
My parents' friend served in the occupying force of the United States in Germany after the war, in the air force, and told me that not one German town of more than 10,000 souls was left intact at wars' end. Thousands of towns and cities were mostly or completely destroyed by Allied bombs. Even in the eyes of those who opposed the Vietnam war, all US veterans of WWII are great heroes in the United States.
Now look at how Israeli soldiers of the Al Aqsa Intifada War are regarded today by large portions of the Israeli society.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהאמריקאים והבריטים עשו -
אפרים,
19/09/04 16:54
|
זאת לא חוכמה גדולה. לא היה להם יועץ משפטי שהזהיר מפני הסתבכות בפשעי מלחמה. לא היה להם שר משפטים לשעבר, שרץ להכפיש ברחבי העולם. לא היו שם הפגנות של 400 אלף שמאלנים. לא אמרו שם שהיטלר לא רלוונטי, וכי צריך לדבר עם גרינג , הימלר וגבלס המתונים.
הבנת את ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הייתה הסיבה
בררררררררר,
19/09/04 16:25
|
יצרן פצצות אנגלי שהייתה לו השפעה על הפרלמנט הבריטי. תךמדו היסטוריה.
מכל דבר יש מישהו שמרוויח כסף. הרבה כסף. בזמן שאנחנו, האנשים הפשוטים, מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מצדיק את זה??
ל"ת
איציק,
19/09/04 15:36
|
|
 |
ואתה לא?!?
ל"ת
ארז,
19/09/04 15:57
|
|
 |
19.
אוי ואבוי לנו...
קרנית,
19/09/04 15:13
|
שוב אנחנו בורחים עם הזשנב בין הרגליים והם יחגגו עם השלל.מדינה הולכת לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אין התנתקות תחת אש!!
רוית,
19/09/04 15:12
|
|
 |
17.
כן, בסדר, שמענו
ארז,
19/09/04 15:12
|
|
 |
16.
שרון לאפסנאות-כך זיכוי חביבי
ל"ת
ברחן פחדן וקטן,
19/09/04 15:12
|
|
 |
15.
שרון...מאוחר מידי
הגר,
19/09/04 15:11
|
|
 |
14.
שרון מנסה להקדים תרופה למכה.
אריאל,
19/09/04 15:10
|
מעניין מה תהיה קבלת ההחלטות בשטח כשמשהו כזה יקרה.כנראה שהמצפון ישתלט עלינו שוב ובתור מדינה הומנית לא נתן יד להרג חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מצויין!!
נטע,
ראשון,
19/09/04 15:08
|
|
 |
12.
פתאום מותר להרוג חפים מפשע??
תומר,
19/09/04 15:04
|
|
 |
11.
הגיבור הגדול!
יששכר,
ר''ג,
19/09/04 15:04
|
יודע רוה''מ כי אינו מסוגל לעמוד בדבריו אך זו דרכם של המוגבלים, לאיים. יועצי התקשורת יעצו לו להתלהם ע''מ לזכות באהדת הימין. בראיונות לחג חשש להופיע אולם הודעות משולחנות יועציו לא חושש להפיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מי ייתן ונעבור את תקופת החגים
לאה,
19/09/04 15:02
|
|
 |
9.
כמה טוב שלפחות עם המצרים
רונית,
19/09/04 14:57
|
|
 |
8.
טוב מאוד- אריק- העם איתך
תמר,
19/09/04 14:56
|
אין מה לעשות, אנחנו במלחמה, ובמלחמה צריך לפעול. סוף סוף אני מרגישה שלא סתם נתתי לאריק את קולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קסאם אחד וכל ח''א בשמיים!
תמיר,
נתניה,
19/09/04 14:56
|
|
 |
6.
המחבלים צריכים להיות מודעים
אורנה,
חולון,
19/09/04 14:55
|
טוב טוב למחיר הכבד שישלמו במקרה של ירי בזמן הפינוי.שלא ישחקו משחקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא לפינוי ישובים
חגי,
א''י,
19/09/04 14:54
|
שוב נברח כמו ברווזים עם הראש בין היידים!שרון מה אתה עושה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שרון-מופז
גלית,
19/09/04 14:53
|
לא לבחול באמצעים!כנסו בהם!ברגע שיש ירי בזמן הפינוי זה צריך להיות הסוף שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בושה וחרפה!
גיל,
19/09/04 14:47
|
שוב נכנעים לטרור.שוב נסיגה תחת אש.אני מתבייש להיות ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צודק שרון.צודק בהחלט!!
ל"ת
רחל,
19/09/04 14:45
|
|
 |
1.
יישר כוח אריק.
ל"ת
שרונה,
19/09/04 14:44
|
|