 |
25.
אחד העם, אתה לא מתבייש?
דוד,
19/09/04 03:41
|
מנסה לעבוד על הישראלים כאילו הדמוקרטים הם ''המשכילים'' מהמזרח והמערב בעוד הריפובליקנים הם ה''רדנקס'' מהדרום. ''המשכילים'' שלך מניו יורק וקליפורניה הם השחורים, וההיספנים שהם בכלל לא משכילים, והיהודים. הדמוקרטים נשענים על מיעוטים, לא על משכילים. השחורים, ההיספנים וגם היהודים מצביעים לשמאל האמריקאי מתוך הרגל ומתוך בורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד העם לא מבין
Avi Ecuador,
19/09/04 04:57
|
שנכתב על יהודים כמונו שכל יהודי חייב לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצריים או אקטואלי להיום כאילו אנו והוא יצאמו מהתנורים של אושוויץ, אז אחד העם ודוגמתו אלה הם הטווסים שיצאו ומתפארים בנוצותיהם לפננו. מעניין מה חושבים עליהם הערבים. בעצם ידוע, ברגותי בכלא נמצא אצלו מכתב שהיהודים הם קופים ומובארק בפניה והסבר לעמו אמר להם שמוחמד לא אתכוון ליהודים שהם קופים מכיוון שהם מאמינים באלוהים הוא לא אמר שהשמאל או החילונים הם קופים אבל זה כבר פועל יוצא מדבריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Ehad Ha'am!!
SHUT UP,
19/09/04 02:46
|
You are making me sick, leave your ignorant thoughts to yourself and spare us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגש
Avi Ecuador,
19/09/04 04:13
|
תשתמש בו ותראה כמה שגישת השמאל היא אבסורדית. אני עושה זאת איתו כל הזמן ואני מקווה שהוא ימשיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אחד העם, הציבור בארה''ב מרגיש?
אבי,
ארה''ב,
18/09/04 21:30
|
מספיק עם הספינים, לפי כל משאל בוש מוליך היום ב 7 עד 10 אחוז, אז מי אתה שתקשקש על מה שהציבור האמריקאי מרגיש? זה נכון רק בריכוזי שמאל ובאוניברסיטות, אבל העם החליט: בוש! קרי חסר חוט-שידרה, אין לו אלטרנטיבה לכלום, רק לבקר הוא יודע, אחרי שהצביע בעד המלחמה. חוץ מזה, אשתו תרזה היינץ-קטשופ-קרי, תורמת לפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוש נושמיץ בלכלוך כמו ניקסון!!
Ehad Haam-Zioni,
ליברל-דמוקרט,
19/09/04 00:59
|
העיקר להשמיץ את קרי בשקרים וחצאי אמיתות.
אותו בוש-וצייני-שלא היה להם אומץ להתייצב נוכח אויב בשטח-אך משמיצים בהתלהבות.
בוש וצייני הארכי שמרנים חברתית ותרבותית-ובזבזנים כלכלית-מול גוהן קרי הליברל המתון והרציונלי לברתית ותרבותית-ובעל הגישה הקונסרבטיבית של אחריות כלכלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד צבוע
Avi Ecuador,
19/09/04 03:35
|
שבא ללמד אותנו הלכות חיים. מה עם ערפאת? ויאסין ''זכרונו לברכה''. זכור לך הכתבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54 אחוז-ארהב הולכת בכוון הרע!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
19/09/04 00:48
|
|
 |
כדאי שתיקרא ניתוח על 3 אמריקות
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
18/09/04 22:52
|
באמריקה ה*כחולה* במזרח ובמערב ובציבור המשכיל יותר מוביל קרי בגדול.
באמריקה ה*אדומה* ובין אדומי הצאוור בדרום מוביל בוש בגדול.
במדינות שבהן תוכרענה הבחירות שהן מדינות של *צאוורון כחול* במערב התיכון או מדינות עם הרבה משכילים כמו פלורידה וקולורדו קיים איזון בין בוש לקרי-לאחר שהקפיצה של בוש נעלמה.
הבחירות נכנסות ליישורת האחרונה, כאשר חצי מהקפיצה שקיבל בוש בועידה נעלמה-ונשארו רק 2-4 אחוזים-וקרי מציג כל יום צד אחר שבו בוש וצייני הם דו פרצופיים ומסתירים אמת מהציבור האמריקאי.
וזה יחדור לציבור האמריקאי עד הבחירות.
בנוסף מציג גוהן קרי גישה נכונה יותר לייצוב עירק שכל יום נוסף של פיגועים מבהירים לאמריקאים את עומק הביצה שבוש הכניס אותם אליה בפזיזותו הארוגנטית.
ייצוב בעירק וחיזוק הברית עם העולם הדמוקרטי יאפשר גם מלחמה יותר יעילה בטרור.
בצד הכלכלי-חברתי אין כל ספק לרוב הציבור האמריקאי-במיוחד במדינות המתנדנדות-כי הגישה של קרי תשפר את הכלכלה באופן שייהנו ממנה רוב האנשים ולא רק העשירים-ויוקטנו באופן משמעותי מחירי הבריאות והחינוך תוך שיפור ברמתם ושמירת הביטוח הסוציאלי לאורך שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה המיעוטים לא המשכילים
אבי,
ארה''ב,
19/09/04 01:24
|
אתה באמת בור ועם הארץ. מצביעי קרי בקליפורניה וניו יורק הם שחורים, היספנים ויהודים. ברור שרוב המיעוטים הללו אינם משכילים, על מה אתה מדבר? ברור שאני מעדיף להצביע עם ה''רדנקס'' מאשר עם יהודונים שמצביעים לשמאל ''מתוך מסורת'', גועל נפש! דרך אגב, אל תציע לי ואל תכוון אותי, אני בטח מבין את ארה''ב יותר ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודונים?*-אתה באמת אדום צאוור
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
19/09/04 04:10
|
אבל בכל זאת *אדוני המבין*: קרא את פילוג אחוז המצביעים לפי השכלה ותיראה מי תומך בבוש ומי תומך בקרי
ובודאי שהמיעוטים פועלים בשכל גמור שהם מצביעים בעד הדמוקרטים המתחשבים בכלל האוכלוסיה-ולא בעד הרפובליקאים שהם בעד קפיטליזם קניבלי אנטי חברתי
אבל בוש מנסה למכור לוקשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
And the King is Naked
Giora,
Tel Habiv,
18/09/04 21:20
|
So what?! he is still the king. And Bush ''Hasholef'' will stay the president until the American public will realize that they are all naked and the flag-wrapped cofiins are piled up , just like in the good old happy days of Vietnam. Another example of ''New American World Order'' that ended up in chaos and death.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?TEL HABIV
Alfassy,
Ofaqim,
19/09/04 10:42
|
Most of the Arabs write it this way .Yr style denounces U.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עם תחילתה של המלחמה בוש
Avi Ecuador,
18/09/04 19:34
|
קרא למלחמה זו מלחמת צלב הכסף; פליטת פה שלמעשה הסבירה שהוא נלחם בדת; נשק כימי וטרור זה סימפטום שנולד ממשהו וכך בוש מאמין. הוא תיקן את עצמו אבל האמת שיצאה מפיו לא תכסה, הוא רוצה לשנות תרבות ומנטליות והיום על ישראל לנסות לעשות פסק זמן ולשבת מה שיותר בצד. פסק זמן ל 40 שנה ולא להפוך לצ'כוסלובקיה. שהדורות הבאים יחליטו על מעשיהם על סמך עובדות וראיות, לנו אין זכות לחשק ולהביא לחידלון של הדורות הבאים בישראל. ערפאת היום עוזר ונאחל לו הצלחה ושיביא את הפלסטינים לטרנספר ואותנו לחג. אני מקווה שהשמאל לא ידחוף אותם לשואה בתקוות השווא שהם נוטעים בהם והעידוד שנותנים להם. כנראה ולצערי לא יהיה טרנספר או משהו משולב והעולם המוסלמי אם יתמיד בדרכו עוד יגיע לשואה והעולם לקטסטרופה. חבל, לפחות בישראל יכלו לעשות לפלסטינים טרנספר ולדבר על בנייתם במדינות של אחיהם במקום היהודים שברחו משם ועוד לפצות אותם, לכולם היה טוב, לערבים יש הרבה שטחים מדינות ואדמות וזה פחות מה שחסר להם היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קואליצית הכזב של בוש ושרון !!!
נועמי,
פורטוגל,
18/09/04 18:12
|
על גופות 2,740 גופות נספי מגדלי התאומים נבנתה קואליצית הכזב של בוש, בלייר ושרון !! לא נשק להשמדה המונית. לא קשר בין אל-קעידה האיסלאמית למשטר החילוני של סאדאם חוסיין. רק חתרנות של לובי ניאו-שמרני- ציוני עם ממשלת ימין בישראל שניצלו פרמיטיביזם גס של נשיא אמריקאי אוויל מונע ברגשות נקם פרימיטיביים - והכל כדי ליצר עוד עיכוב, עוד מכשול, עוד פאטה מורגאנה של ''איום עיראקי'' , עוד מקל בגלגלי הסדר הסבסוך במזה''ת ובמה שהעולם כולו זקוק לו באמת - קץ הכיבוש הישראלי בפלשתין, פירוק מפעל ההתנחלויות הקולונאליסטי בשטחים הכבושים והקמת מדינה פלשתינית עצמאית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''נעומי''
גילי,
ירושלים,
23/09/04 18:11
|
מה שבטוח זה שאת לא משלנו, אז תפסיקי להשתמש בשם יהודי. אלא אם כן את מ פ ח ד ת שיגלו את מוצאך האמיתי יא מחבלת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi V', מבקרת רשת, נועומי...
Avi Ecuador,
18/09/04 19:09
|
כניראה שוב ברחת ממזרעה, שום שוק חשמלי לא עובד עליך, אפילו מיים שמורידים עליך. אתה לא נגעל מעצמך, הריח, הריח... עוד אצטרך לקנות מסך חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי? במיקרה זה לא נעימה..
DAN,
18/09/04 18:58
|
|
 |
זה שותול
Avi Ecuador,
18/09/04 19:14
|
|
 |
19.
לאריאל.תגובה 2
Avi Ecuador,
18/09/04 17:58
|
עכשיו לך תבדוק בספריה על צ'מהרלין ומה קורה כשנותנים לרשע לצמוח ולהשריש. הכל נעשה מאוחר מדי והתשלום גבוהה מדי. אנו למדנו בתנורים וזה עלה לנו 6 מיליון. אז עכשיו שוטי הכפר באים להסביר לנו מה זה הגיון ומה זה להיות יפה נפש עם רשעים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויכוח מקביל
אריאל,
חיפה,
18/09/04 21:10
|
אבי, אני לא מת על סאדם, ולא בדיוק מצטער שסילקו אותו. כשבוש החליט להכנס בו - לא שלחתי לבוש מכתב בו אני מסביר לו שלא כדאי...
כיום, אחרי שהוא סולק, לא נמצא נשק השמדה, וארה''ב שוקעת אט אט במדמנת עיראק - כולנו יכולים לשאול אם היה זה אינטרס אמריקאי להיכנס בו (לא אינטרס ישראלי - אמריקאי). עיקר הכתבה מדבר על כך שבבריטניה היה כבר מי ששאל זאת לפני מעשה. ועוד ענין פעוט. עיראק זה לא בדיוק גרמניה שבין המלחמות. בוודאי לא אחרי מלחמת המפרץ של 90', לא כל פושע - היטלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפשעים והחזון של סדאם
Avi Ecuador,
18/09/04 23:19
|
בטח היטלר לא היה מתבייש בהם והכל מתחיל ''בקטן'' אבל זה כבר בכלל לא זניח אם אתה מייחס זאת לא רק לסדאם ורואה בקצת יותר גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיראקים למעשה היו
Avi Ecuador,
18/09/04 23:09
|
צריכים להודות לארצות הברית ולשאוף לבנות דמוקרטיה ולהבין שהצילו אותם משלטון של רודן שאני במקומם הייתי רוקד על הגגות שעשו לי את הטובה ושיחררו אותי, את האמת בהבנה מי הם מנהיגנו לא הייתי עצוב אם ישראל היתה מסתפחת ברצון לארצות הברית ומקבלת אולי איזה כוכב בדגל. ...האמריקאים היו יוצאים מעיראק אבל יש בתרבות הזו כאלה שרוצים שהאמריקאים יצאו מובסים ולהפחיד את אלה שחיים שם ולשכנע אותם שהשינוי הוא רע. ראה ארצות הברית שכבשה את גרמניה ויפן... הם בנו דמוקרטיה והלכו, זה לא היה שלטון קולוניאליסטי וניצול כמו זה שעשו הבריטים הצרפתים הספרדים הרומאים... זה משטר של אור שעם כל המינוסים שיש בו הוא בונה את הטוב והתקווה של האדם, של האני שיש בו כל כך הרבה אי שלמות וחיסרונות, כמובן שאם יכשלו כולנו נוכל אולי לחזור לימי המערות והיהודים לימי הפרעות והסבל. אז קודם כל עלינו לדעת לצד מי אנחנו ובמי אנו תומכים. אני מצרף לך תגובה שכתבתי לאחד העם ולא פורסמה ושגם בה יש דברים שתוכל להתיחס או להבין אולי.
השנאה לארצות הברית היא גם בגלל מדיניות כלכלית שממשל קלינטון או כל ממשל אצריקאי ייצג בה בזמנו את ארצות הברית. הפריחה של ארצות הברית זה לא מספיק כנראה, כל עוד שהמשטרים ברוב העולם המוסלמי מושחטים, לא דואגים לאזרחים שלהם, לא מוצאים להם מקורות פרנסה, יש ריבוי כה גדול של אוכליסין והדת דוחפת לריבוי טבעי בלי קשר להכנסות, כל עוד שהתקווה שלהם או השנאה שלהם למערב מבוססת על פחד מהשמאל ומהמודרניזציה ומהרצון באמת להשתנות, אין שום סיכוי לשום ממשל אמריקאי שלא ישנאו אותו והם רק מתעצמים והרשע גודל ומתחבר בעולם לממדים שכל פעם יהיה יותר קשה לטפל בו, נוסח שונה אולי מהנאצים אבל אין ספק שהוא מאיים וגם אתה בטח יכול להבין זאת. בעצם השנאה והקינאה היא אחת מהטבע היסודי של היצורים שנקראים אדם וכאשר החינוך מתבסס על לדת פנטית ופניה ליצרים פרימיטיבים של האדם והחדרת הפחד מהשינוי ומהקידמה אין שום סיכוי לשיפור והמערב יוכל לוותר בכל תחום שירצה ויוכל לתת להם כספים ולטפח מנהיגים כמו בין לאדן בעבר שעשו האמריקאים אבל זה לא יעזור. להבדיל ולא כל כך הרבה הבדלות, המקרה של ישראל שמשכנעים אותה שוטים שוויתורים ניתוק ומתן זכויות יביא לשלום עם הפלסטינים; שקר, הכל מתחיל מחינוך ושינוי מנטליות ולמדרבה הפלא היה לנו מנהיג שלפני יותר מ 3000 שנים הבין זאת, הוא הבין שבכדי לעשות עם בן חורין יש לעשות לו שינוי מנטליות; הוא הבין שעם העבדים שיצאנו ממצריים צריך לנדוד 40 שנה במדבר ולמות, שממנו יצמח דור חדש עם מנטליות חדשה שעליו יהיה האחריות לשחרר את ארץ ישראל ויהיה ראוי למדינה (הפלסטינים היום?!) , הוא לא לקח את דור העבדים להילחם וידע שמעשה כזה היה מנפץ אותו ומביא עם לחידלון. אז גם אם חלק ממכם חילוני ומאמינים או לא לאמת או לסיפורים אין ספק שהסיפור או האמת הפכה לחלק מהמורשת של עם ישראל ויש בה הרבה הגיון גם אם לא רואים את הצד הדתי. אז היום זה ברור שלפחות לגבי ישראל המצב דומה, אנו הצמחנו דור של בוני עגל זהב סתומים מהשמאל שהשרישו והערבים הצמיחו חיות ועל שני הדורות להשתנות ולבדוק איך מטפלים בעתיד. לגבי בוש, הדרך היא ארוכה, הוא נלחם בתרבות ששואבת מדת ומוחדר בה השנאה לשונה וראה איפה שהאיסלם שולט אין שונים, השונים בורחים או מושמדים וזה שוב לא קשור לעוד דולר או לעוד לטיפה וגילוי אהבה. שנאה עיוורת אחד העם, פחד מהשונה; ממך, מהשמאל מכמוך, תפנים ותשריש!!! הם לא מפחדים מהימין, איתו הם יחיו וידכאו אם ינצחו אותכם יהרגו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
התערבות שמאלנית בבחירות בארה''ב
אזרח,
18/09/04 17:25
|
איזה מסמך? מה מסמך? כמה יפייפי נפש בריטיים, שמשוכנעים כמו כל חבריהם שאש החכמה והצדק זורחת להם מהאזניים, תוך גיובוי של עתונות שכבר מזמן שכחה שתפקידה הוא לדווח ולא ליצור עובדות, מתערבים בתהליך דמוקרטי פנימי בארצות הברית הקשור בבחירות הקרובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גוהן קרי ייצב בטחון-ישפר כלכלה
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
18/09/04 17:16
|
מדיניותו השקולה של המועמד הדמוקרטי גוהן קרי שונה באופן מובהק ממדיניות השליפה הלא מאוזנת של בוש: בצד המשך המאבק בטרור הוא יהדק את הקשרים עם מדינות המערב-וינסה לייצב את השלטון בעירק תוך שיתוף עם המתונים בקרב הערבים. לשם כך יחתור קרי להגיע לפתרון הוגן של הסיכסוך הישראלי פלשתינאי-דבר שישמוט תירוץ נהדר של ארגוני הטרור ויקטין משמעותית את השינאה בעולם הערבי כלפי ארהב וישראל.
קרי גם מדבר על כוח משימה להשתלטות על מאגרי גרעין במידה ויתערערו משטרים כמו זה באפגניסטן-ועל נחישות לא לאפשר לאירן להגיע לפצצה גרעינית-תוך הצעת פתרון יצירתי ומפתה הן לאירן והן לצפון קוריאה.
מבחינה כלכלית-חברתית חותר קרי לחזור לתקופתו של קלינטון-ומעבר אליה. ביטול הקיצוץ במס לעשירים יאפשר לו לשפר את ביטוח הבריאות-תוך מימיש הצעות יצירתיות להקטנת הנטל הכלכלי והכנסת הרבה יותר מבוטחים לתוכניות הקיימות של המשק הפרטי ותמיכת המעבידים. בנוסף חותר קרי לשיפור מערכת החינוך ולעידוד המעסיקים להרחיב את פעילותם הכלכלית בארהב ולא מחוצה לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sounds Terrific
Giora,
Tel Habiv,
18/09/04 20:36
|
The only problem (an a real tiny one), my dear Ehad-Haam, is that Bush is going to get re-elected! He will throw the world into colossal chaos. We are going to miss the ''one car-bomb a day'' period. Tens of thousands of American soldiers will die in Iraq while the North Korean and Iranian (not to mention China, they are not going to participate in this race as spectators) nuclear capability will grow and threaten the stability in the area. China would also take the first opportunity of global weakness to invade Taiwan and reclaim it. When the American public will eventually wake up, after watching the shiploads of flag-wrapped coffins landing back at home they will finally vole a Democratic sane president that will orchestrate a humiliating Vietnam style pullout. The mass chaos would lead to a total slain of the American loyalist in Iraq by the insurgents. Just like our heroic Lebanon pullout that left the militia to the mercy of Syria-led terrorists. I can go on and on you get the picture. It is horrible, it is depressing, it is mad, and it is happening in front of our eyes, just like a classical Greek tragedy. Kerry is trailing 13% behind in the current poles, and that's after everybody knows that Bush used a shameless scheme to invade Iraq looking for knowingly inexistent weapons of mass distraction (now, of course the spin is that Sadaam is the real 9/11 mastermind), and the gap is growing. Political wars have nothing to do with rational thinking of good and evil. Hitler, to remind you won a totally democratic election only because of a messy economical/global situation in Germany. It is going to be a lot worse before it will get better. Mark my words.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפואה ציבורית בארה''ב
לא מבין,
18/09/04 18:49
|
למיטב ידיעתי, קלינטון הציב את אשתו בראש תכנית לשיפור השרותים הרפואיים בארה''ב. לא יצא מזה כלום. פתאום הכל נופל על בוש. האם הוא שינה איזו שהיא חקיקה שהיתה או לא היתה בנושא תקצוב רפואה ציבורית בארה''ב? מה כל השמאלנים רוצים ממנו עכשיו? איזה חזון יש לקרי שלא היה יכול להיות ממומש על ידי קלינטון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטוח רפואי פ ר ט י לכל הציבור
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
18/09/04 19:32
|
קלינטון נכשל בתכנית הרפורמה הנכונה בגלל שהרפובליקאים חסמו אותה בקונגרס!!!
מאז-ובייחוד בתקופת בוש-הייתה עלייה מסיבית של מחיר הביטוח-הרבה מעבר לעליית השכר או מדד המחירים.
קרי רוצה להוריד את מחיר הביטוח לכלל הציבור-על ידי העברת הנטל של אחוז אחד מהאוכלוסיה שהם חולים כרוניים לאחריות הרפואה הממשלתית-ובכך להוריד את מחיר הביטוח ולאפשר צירוף יותר אנשים.
בוש גם הביא למדיניות יקרה ובזבזנית של מחירי תרופות- על ידי איסור משא ומתן של הממשלה עם יצרני התרופות-דבר שקרי נחוש לפתור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא היה הגיון
Avi Ecuador,
18/09/04 17:10
|
במלחמה בעיראק כמו שצמברלין הסביר לפני מלחמת העולם השניה עם המטריה שלו שהוא הביא את השלום ואין הגיון במלחמה עם הנאצים. האנגלים קיבלו מהאמריקאים הרבה וחיבים להם הרבה תודות בלשון המעטה על שהצילו אותם והקריבו כל כך הרבה בנים להגנתם. זה נכון שהיתה טעות הסברתית ושהיה צריך להסביר מלכתחילה שזה לא טרור או נשק כימי שיכול להיות נכון או לא. היה צריך להסביר שזה טירן מסוכן ודרכו מסכנת את העולם באותה צורה שהיום צריך להסביר שדרכם של האיראנים מסוכנת ושל תרבות החושך שיונקת לצערי מדת ומעודדת את הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא היה הגיון
Avi Ecuador,
18/09/04 17:10
|
במלחמה בעיראק כמו שצמברלין הסביר לפני מלחמת העולם השניה עם המטריה שלו שהוא הביא את השלום ואין הגיון במלחמה עם הנאצים. האנגלים קיבלו מהאמריקאים הרבה וחיבים להם הרבה תודות בלשון המעטה על שהצילו אותם והקריבו כל כך הרבה בנים להגנתם. זה נכון שהיתה טעות הסברתית ושהיה צריך להסביר מלכתחילה שזה לא טרור או נשק כימי שיכול להיות נכון או לא. היה צריך להסביר שזה טירן מסוכן ודרכו מסכנת את העולם באותה צורה שהיום צריך להסביר שדרכם של האיראנים מסוכנת ושל תרבות החושך שיונקת לצערי מדת ומעודדת את הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בוש תרם לעירעור היציבות בעולם
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
18/09/04 15:45
|
והמדיניות הכלכלית-חברתית של בוש פוגעת ברוב תושבי ארהב.
בוש לא המציא את הטרור העולמי-ההיפך הוא הנכון: הטרור הגיע לארהב ב-11-9 בכל הזוועה האפשרית
אבל בצעדו הלא שקול בפלישה לעירק-ללא התיעצות אפילו עם שר החוץ ושר ההגנה שלו!!!-הביא בוש להשקעת ארהב בביצה עמוקה, להגדלת השינאה אל ארהב בעולם המוסלמי-ולהגדלת ההתגיסות והמוטיבציה לטרור-תוך בידוד ארהב משאר העולם.
יש בעולם שתי סכנות משמעויות כיום:
א-סכנת הפיכת המאבק בטרור הדורש שיתוף פעולה הדוק בין הרבה מדינות-למלחמת תרבות בין המערב למיליארד מוסלמים. הדיכוי של הטרור צריך להתבצע על ידי מאמץ מודיעיני בינלאומי הדוק ומכות נקודתיות הטרוריסטים ומחנותיהם-ומאבק של המתונים בעולם הערבי והמוסלמי בקיצוניות הפאנטית-ומדיניות בוש הארוגנטית הרחיקה כל זאת.
ב-הסכנה השניה היא השגת או פיתוח נשק גרעיני בידי מדינות טוטליטריות כמו אירן וצפון קוריאה-ושמירה על מאגרי הנשק הגרעיני במקרה שמשטרים לא יציבים יתעררערו וידרדרו לכאוס. זה נכון לגבי אפגניסטן וגם רוסיה ומספר רפובליקות סובייטיות לשעבר בעלות נשק גרעיני.
בגלל האובססיה של בוש נגד עירק-הוא לא פעל כאשר צפון קוריאה התחמשה בנשק גרעיני-או אירן המתקרבת לכאן-ובגלל שקיעתו בבוץ העירקי יכולת הפעולה הצבאית וההרתאה קטנה מאד. בוש גם לא פעל לקניית נשק גרעיני ממאגרים סובייטיים לשעבר-והשמדתו.
לגבי הפילוסופיה הכלכלית-חברתית הקניבלית: בוש יותר נתניהו מנתניהו-ורוב הציבור האמריקאי משלם את המחיר של התעשרות העשירים. גם *ההבראה הכלכלית* היא החלשה ביותר מבין ההבראות במאה השנים האחרונות-ולאחר הפסד של שלושה מליון מקומות עבודה הגידול במספר המועסקים הוא נמוך מהגידול הטבעי באוכלוסיה!!! כאשר מליון מהמשרות החדשות אינן בכלל משרות של השוק הפרטי, אלא ממשלתיות-בעיקר ביטחוניות.
כתוצאה בקיצוץ המיסים ה*אידיאולוגי* לעשירים-וחוסר אפשרות לשלוט על הוצאות-גדל הדפיציט האמריקאי לממדים הגדולים היותר שהיו לו מעולם-וזאת אחרי שקלינטון הביא לאיזון תקציבי ולייתרות בפעם הראשונה בארבעים שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Excellent Analysis
Giora,
TA,
18/09/04 19:22
|
The problem/tragedy is that the American public is blind to all of the above. The spin of the Republican campaign has no limits. They turn black into white, night to day and failure to victory. The Americans believe that George the conqueror will lead them to a Western style victory, where the heroes climb on the horse and gallop to the horizon while the bad guys lay deal on the ground, that the war is almost almost over. Sadly, the truth is that they ''ain’t seen nothing yet'', Vietnam is going to pale in comparison to the mess that they are going to find themselves in Iraq. They are going to vote for him again (Bush is leading 13% according to some of the poles) And we are all, local and globally are going to pay a heavy price for it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוש מוביל ב-2-4 אחוז-וינוצח!!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
18/09/04 19:41
|
ובמדינות שבהן תוכרענה הבחירות קיים איזון בין בוש לקרי.
הבחירות נכנסות ליישורת האחרונה, כאשר חצי מהקפיצה שקיבל בוש בועידה נעלמה-וקרי מציג כל יום צד אחר שבו בוש ןצייני הם דו פרצופיים ומסתירים אמת מהציבור האמריקאי.
וזה יחדור לציבור האמריקאי עד הבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקלינטון היה מזל
קורא,
18/09/04 18:00
|
באשר לניתוח הכלכלי. התפוצצות הבועה הבורסאית עם כניסת בוש לתפקידו, תוך פיטורי מליונים כתגובת שרשרת, לא היתה באשמתו. היציבות הכלכלית בתקופת קלינטון היתה לכן רק אשליה, ששלטון בוש ספג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל לא מזיק למדיניות נכונה!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
18/09/04 19:22
|
קלינטון הציג עם עלייתו לשלטון מדיניות נכונה שהביאה לפריחה כלכלית. כמובן נכון הוא שפריחת המשק הפרטי הייתה בתנופה רצינית מאד ללא קשר למדיניות-מה שאתה קורא מזל.
עדיין: למרות שהמשבר הכלכלי לא נבע ממדיניות בוש-היציאה ממנו היא איטית מאד מאד בגלל מדיניות לא נכונה: היהב צריך לתת קיצוץ מיסים מסיבי לרוב האוכלוסיה כדי לשפר את כוח הקניה-במקום לתת קיצוץ מסיבי לעשירים תוך הגדלה מסיבית של מחיר שרותי הבריאות והחינוך.
ולגבי הצד המדיני-בטחוני:
הערכת המודיעין האמריקאי ברמה הלאומית הגבוהה ביותר היא כי המצב בעירק הוא לפני כאוס מושלום.
זאת העובדה שגוהן קרי יעמוד לפניה בינואר הבא-וכנל אם בוש ייבחר-ואני מניח שבמצב זה לא יהיו בחירות בעירק כי זה ייראה כלא לגיטימי.
אין לאף אדם ספק שמדיניות בוש הארוגנטית הרחיקה הרבה בעלי ברית אמריקאים מסורתיים-ומדיניותו השונה של בוש האב לפני עשר שנים רק הוכיחה את יעילות הגישה הבינלאומית.
יהיה מאד קשה לקרי להחזיר לברית את רוב המדינות הדמוקרטיות-אך אני מאמין כי רק לו יש סיכוי לכך-הן בשיכנוע לתמיכה כלכלית במאמץ הכולל-הן בשכנוע להידוק קשרי המודיעין-הן בשכנוע להכשרה מסיבית בארצותיהם של כוחות בטחון עירקיים-והן בהשתתפות בחיל משלוח של האום לייצוב עירק ופיתוחה.
הציבור בארהב מרגיש יותר ויותר כי גידול השנאה לארהב בעולם הערבי הוא מכשול להתקדמות-וכי פתרון שלום הוגן בין ישראל לפלשתינאים ישפר את המצב לא רק אצל שני הצדדים אלא גם את עמדת ארהב בעולם הערבי.
בוש כמו בוש יכול לכפות בברוטליות וארוגנטיות כדרכו מהלך כזה על ישראל-ללא מורא בוחרים. קרי כדמוקרט וליברל רציונלי ינסה להביא למשא ומתן מוצלח, בנחישות אך תוך הקשבה הדדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה לארצות הברית
Avi Ecuador,
18/09/04 22:51
|
היא גם בגלל מדיניות כלכלית שממשל קלינטון או כל ממשל אצריקאי ייצג בה בזמנו את ארצות הברית. הפריחה של ארצות הברית זה לא מספיק כנראה, כל עוד שהמשטרים ברוב העולם המוסלמי מושחטים, לא דואגים לאזרחים שלהם, לא מוצאים להם מקורות פרנסה, יש ריבוי כה גדול של אוכליסין והדת דוחפת לריבוי טבעי בלי קשר להכנסות, כל עוד שהתקווה שלהם או השנאה שלהם למערב מבוססת על פחד מהשמאל ומהמודרניזציה ומהרצון באמת להשתנות, אין שום סיכוי לשום ממשל אמריקאי שלא ישנאו אותו והם רק מתעצמים והרשע גודל ומתחבר בעולם לממדים שכל פעם יהיה יותר קשה לטפל בו, נוסח שונה אולי מהנאצים אבל אין ספק שהוא מאיים וגם אתה בטח יכול להבין זאת. בעצם השנאה והקינאה היא אחת מהטבע היסודי של היצורים שנקראים אדם וכאשר החינוך מתבסס על לדת פנטית ופניה ליצרים פרימיטיבים של האדם והחדרת הפחד מהשינוי ומהקידמה אין שום סיכוי לשיפור והמערב יוכל לוותר בכל תחום שירצה ויוכל לתת להם כספים ולטפח מנהיגים כמו בין לאדן בעבר שעשו האמריקאים אבל זה לא יעזור. להבדיל ולא כל כך הרבה הבדלות, המקרה של ישראל שמשכנעים אותה שוטים שוויתורים ניתוק ומתן זכויות יביא לשלום עם הפלסטינים; שקר, הכל מתחיל מחינוך ושינוי מנטליות ולמדרבה הפלא היה לנו מנהיג שלפני יותר מ 3000 שנים הבין זאת, הוא הבין שבכדי לעשות עם בן חורין יש לעשות לו שינוי מנטליות; הוא הבין שעם העבדים שיצאנו ממצריים צריך לנדוד 40 שנה במדבר ולמות, שממנו יצמח דור חדש עם מנטליות חדשה שעליו יהיה האחריות לשחרר את ארץ ישראל ויהיה ראוי למדינה (הפלסטינים היום?!) , הוא לא לקח את דור העבדים להילחם וידע שמעשה כזה היה מנפץ אותו ומביא עם לחידלון. אז גם אם חלק ממכם חילוני ומאמינים או לא לאמת או לסיפורים אין ספק שהסיפור או האמת הפכה לחלק מהמורשת של עם ישראל ויש בה הרבה הגיון גם אם לא רואים את הצד הדתי. אז היום זה ברור שלפחות לגבי ישראל המצב דומה, אנו הצמחנו דור של בוני עגל זהב סתומים מהשמאל שהשרישו והערבים הצמיחו חיות ועל שני הדורות להשתנות ולבדוק איך מטפלים בעתיד. לגבי בוש, הדרך היא ארוכה, הוא נלחם בתרבות ששואבת מדת ומוחדר בה השנאה לשונה וראה איפה שהאיסלם שולט אין שונים, השונים בורחים או מושמדים וזה שוב לא קשור לעוד דולר או לעוד לטיפה וגילוי אהבה. שנאה עיוורת אחד העם, פחד מהשונה; ממך, מהשמאל מכמוך, תפנים ותשריש!!! הם לא מפחדים מהימין, איתו הם יחיו וידכאו אם ינצחו אותכם יהרגו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיטה של אחד העם
Avi Ecuador,
18/09/04 17:33
|
השמאל: להאשים את עצמו, להאשים את הטוב בהבאת הרע וצמיחתו ולתת לרע לגיטימציה, חופש פעולה ולאפשר לו לצמוח. להסביר שוב ושוב את הרע שמתחיל ונגמר מהסיבה של הטוב וזה בלי קשר למעשי הרע או ההגיון והלמידה למה הוא הביא ולמה הוא שואף וממה הוא מפחד (שמאל). יסביר לכם שיש להמשיך לנסות לחיות ולתקן את הרע שבשום מקרה לא יקבל אותו או את תורתו ושרוצה להקיא אותו. לא יסביר לכם למה במדינות ערב אין שמאל ו''חכמים'' כמוהו ושהשיטה של עריפאת ראשים דייה בכדי להסביר לשמאל כמוהו שאין אפשרות ל''זרים'' לחיות ביניהם. כמובן לא מסביר לכם שבהמשך יהודים יהיו זרים בישראל וראו עכו לדוגמא. מוח עקום!!! סליחה שיצאתי מנושא הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מזל שיש לנו
Avi Ecuador,
18/09/04 17:18
|
צ'מברלינים בימנו. פשוט היה צריך להאמין לסדאם ואפילו לא לפוצץ לו את הכור האטומי- מי אמר? פרס אמר וקראו תגובה שקראתי במסגרת זו: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11 ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה.... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 12.6.81)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And the spineless Kerry is ok?
Joe,
NYC,
18/09/04 16:17
|
Kerry says he will get close to the Europeans. how do you think he is going to do this, by stepping back on Israel to stop the ''occupation'' i can't beleive you say you are a liberal and would alighn with people like Michael Moore who are the biggest Jew Haters in the world.
Shalom lecha Tembel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום לך Joi Tembel-אתה טועה!!!
Ehad Haam-Zioni,
ליברל-דמוקרט,
18/09/04 19:15
|
לפי החתימה שלך יש לך שם משפחה משונה-אבל נניח לזה.
הערכת המודיעין האמריקאי ברמה הלאומית הגבוהה ביותר היא כי המצב בעירק הוא לפני כאוס מושלום.
זאת העובדה שגוהן קרי יעמוד לפניה בינואר הבא-וכנל אם בוש ייבחר-ואני מניח שבמצב זה לא יהיו בחירות בעירק כי זה ייראה כלא לגיטימי.
אין לאף אדם ספק שמדיניות בוש הארוגנטית הרחיקה הרבה בעלי ברית אמריקאים מסורתיים-ומדיניותו השונה של בוש האב לפני עשר שנים רק הוכיחה את יעילות הגישה הבינלאומית.
יהיה מאד קשה לקרי להחזיר לברית את רוב המדינות הדמוקרטיות-אך אני מאמין כי רק לו יש סיכוי לכך-הן בשיכנוע לתמיכה כלכלית במאמץ הכולל-הן בשכנוע להידוק קשרי המודיעין-הן בשכנוע להכשרה מסיבית בארצותיהם של כוחות בטחון עירקיים-והן בהשתתפות בחיל משלוח של האום לייצוב עירק ופיתוחה.
הציבור בארהב מרגיש יותר ויותר כי גידול השנאה לארהב בעולם הערבי הוא מכשול להתקדמות-וכי פתרון שלום הוגן בין ישראל לפלשתינאים ישפר את המצב לא רק אצל שני הצדדים אלא גם את עמדת ארהב בעולם הערבי.
בוש כמו בוש יכול לכפות בברוטליות וארוגנטיות כדרכו מהלך כזה על ישראל-ללא מורא בוחרים. קרי כדמוקרט וליברל רציונלי ינסה להביא למשא ומתן מוצלח, בנחישות אך תוך הקשבה הדדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
משרד החו''ץ הבריטי - לא משהו
סמואל,
מרכז,
18/09/04 14:18
|
בזמן המנדט הבריטי לא הסכמנו עם משרד החוץ הבריטי. מדוע שנקבל את דעתו עכשיו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הסבר פשטני מידיי
לא קונה את זה,
18/09/04 13:58
|
הפלישה לעירק היתה על מנת לשדר מסר לעולם הערבי שתומך בטרור ועירק פשוט היתה אמצעי נוח: היתה לאמריקאים היכרות מוקדמת איתם, הם ידעו שכמעט ואין להם נשק ולכן ציפו לאבידות מעטות בקרב החיילים, מה גם שעירק חולשת על מאגרי נפט עצומים. ארה''ב לא פלשה לעירק כי היא מעצמת טרור, כיוון שאם רצו לפלוש למדינות שתומכות בטרור עדיף היה ללכת על ערב הסעודית, איראן (שיש לה יומרות גרעיניות), סוריה ואפילו לבנון (רק בגלל חיזבאללה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סמולנים נשארים סמולנים!
אנטישרון,
18/09/04 11:43
|
אי אפשר לבלבל בעובדות את משרד החוץ הבריטי שהנו אוהב הערבים הכי גדול בעולם ומנפיק המרגלים הקומוניסטים המוביל בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתקן
לא מבין,
18/09/04 12:16
|
למה כולם כותבים סמולנים?
מתי תבינו שכותבים שמאלנים
עוד פעם
ש מ א ל נ י ם
כנראה שיש לנו הרבה דפרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמולנים = שמאל + small
קלטת?,
18/09/04 18:01
|
פשוט לועגים לשמאל המצטמק. הדפ''רים הם דוקא בצד הקטן שלכם, אלה הדבקים באוסלו, בפיוס האויב ובדיעות סוציאליסטיות ישנות חסרות-שחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בוש , זה טוב ליהודים !!!
חכם,
18/09/04 11:23
|
|
 |
You got confused with the name
Giora,
Tel Habiv,
18/09/04 19:25
|
|
 |
9.
בשביל זה משלמים הבריטים מיסים?
אני,
18/09/04 10:46
|
|
 |
8.
נראה שהאנגלים הלכו
אבי,
18/09/04 10:03
|
לסרט הדמגוגי המטופש של מייקל מור, אולי גם זה מסמך? ראינו בסרט...אמרו בטלויזיה...כתבו בעיתון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נפט נפט נפט!
רם,
18/09/04 09:58
|
בעוד 10 שנים יגמר הנפט במדינות המערב ובמדינות המזרח התיכון ישאר לעוד 50 שנה. חשוב שהנפט יהיה בידיים אמריקאיות ולא עיראקיות!
קדימה לאיראן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בוש ינחל מפלה מבישה
לוציפר,
18/09/04 09:03
|
המפלה הגדולה ביותר שנשיא ספג בכל תולדות מערכות הבחירות בארהב. בוש האב והבן הם בס''כ בובות על חוט של גורמים כלכליים אמריקאים בכירים אשר במסווה של סיסמאות אידיאולוגיות נבובות סיבכו את כל העולם במלחמות כאשר מטרתן אינן סדר עולמי אלא כיאוס כדי לקדם ולשרת אינטרסים צרים של בודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה שטוב ליהודים...
שוש,
18/09/04 08:33
|
ללא הפלת סדאם היינו חווים עוד מדינות שמצטרפות ותומכות בטרור הבין לאומי. לוב, אפגניסטן, עירק, סוריה הם רק רשימה חלקית של מדינות שהיו יכולות לממן טרור שהיה מכריע את הכלכלה במערב. היום ברור לכל שליט טרור שזמנו קצוב. תחי הדמוקרטיה המתגוננת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיביות הגובלת בעוורון
ולדימיר,
אקרופוליס,
18/09/04 12:07
|
לא מטררור יפחדו העמים השליטים כמו:נפולאון,סטלין והיטלר צמאיי דמים מיליונים נתבחו ארמנים,יהודים,צוענים ובוש הוא דיקטטור טיפש אך אלים הוא רפובליקני כוחני בלי פשרות הוא רע בהתגלמותו-ו-JOBANY WROT . הו שוש! הסירי רטיה מעינייך תמימות בוש נוד נפוח-ו- JOBANY WROT!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jews will never learn
joe,
NYC,
18/09/04 16:20
|
Naive Jews, just like before the Natzis came to power. Remember, Kerry does not want to do anything but play bothn sides.
Evil will always win over Good in the face of Good people doing absolutly nothing.
Capish
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U.S.A. ALL THE WAY
ל"ת
YESSSS,
G.W. BUSH,
18/09/04 09:05
|
|
 |
4.
באמת זה לא העניין........
פינוש,
18/09/04 08:28
|
יש נשק להשמדה המונית, או אין נשק כזה. השילטון העריץ של סאדם ובניו ומקורביהם, שהרסו משפחות בכך שאנסו את בנותיהם, בנות שעמדו להתחתן, נאנסו ללא רחם ע''י האנשים שכביכול שרתו את העם, רצחו את מי שרצו, ללא דין וללא דיין. ראינו את גופותהם של הנרצחים מעמם, שלא נקברו, אלה הושלכו בשקים למרתף שהמשפחות לא ידעו מהרציחות הללו. האם על זה לא מגיע להרוס אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוע הוא פרי יצירת אלוהים!
ולדימיר,
בג''צ,
18/09/04 12:16
|
כל הדתות פוליטאיסטיות ומונוטאיסטיות גם יחד מושטתות על פחד אלוהים גם יחד. העונש אלוהי הוא אוניורסלי ארצח ,אענוס,אשרוף מתי שבא לי. לרוצח לא מגיע עונש מוות...מדוע? הרוצח הופך איש הצדק לרוצח קבוע. אמר ניטשה -אדם משתנה בחייו אמר אפלטון-הרוצח יתייסר כל חייו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות ידעו מי רוצח ועכשיו.....
ל"ת
יורם,
מרכז,
18/09/04 10:15
|
|
 |
3.
בוקר טוב אליהו!
עיתונות חוקרת,
רמת מקומון,
18/09/04 06:58
|
איפה הייתם? נ.ב. חדשות- ג'ורג וו. בוש- ONE TERM PRESIDENT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונאים את קרי
W. WINS,
18/09/04 08:05
|
סקר חדש: בוש מוביל בתשעה אחוזים על קרי:
סקר חדש שערכה רשת CBS בשיתוף עם ה''ניו-יורק טיימס'' האמריקני מגלה כי הנשיא המכהן, ג'ורג' בוש, ממשיך להוביל במירוץ לנשיאות. 50% מהנשאלים בסקר ענו כי יצביעו לבוש בעוד 41% דיווחו כי יצביעו למועמד הדמוקרטי, ג'ון קרי. המועמד ראלף נאדר, שמועמדותו אושרה הלילה בפלורידה ובקולורדו, צובר תמיכה של שלושה אחוזים מהנשאלים בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרי 52 ובוש 41
ל"ת
דני,
ניו יורק,
18/09/04 10:17
|
|
 |
2.
אין פה שום ''מסמכים''
אורי,
18/09/04 06:56
|
סה''כ מדובר בדעות של אנשים, מה שמישהו חשב על מטרות המלחמה זה לא מסמך שמוכיח מדוע יצא בוש למלחמה. מה בדיוק הבעיה של השמאל? מתגעגעים לטילי סקאד? חבל לכם שהאיום של סאדאם על ישראל חוסל? למה לפרסם כל דבר הבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Our sources in London..
David,
USA,
18/09/04 08:06
|
Neither the sources in London nor any lefty in other W.European countries are supporting the war in Iraq, hence the nonsnese rumors. Is it good for the Jews or bad for the Jews? Or have you already forgotten the rain of Skuds on Tel Aviv?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבריטים אינם ''שמאל''
אריאל,
חיפה,
18/09/04 08:05
|
חוות הדעת של הבכירים בבריטניה נסמכת על המידע המודיעיני שהיה בידיה - שאין ולא צפוי שיהיה שינוי בענין ''נשק להשמדה המונית'' - שזה היה התירוץ למלחמה. גם חוות דעתו של שר החוץ הבריטי כי אין לאמריאים אלטרנטיבה טובה יותר לשליט עיראק - גם היא הוכיחה עצמה עד כה. אף אחד כאן לא בוכה על סדאם, אבל ארה''ב משלמת מחיר כבר על החלטת בוש. סביר שהמסמך המודלף בא לשרת את המדליפים, במקום ''אמרנו לכם'' - אך ערכו החדשותי בעינו עומד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש דעה כזאת ויש דעה אחרת
בוריס,
חיפה,
18/09/04 08:40
|
בכל מדינה דמוקרטית יש דעות שונות בכל עניין. עובדה שבריטניה תמכה באמריקה במלחמה נגד עירק מוכיחה שהדעה שבוש עושה את זה בשביל לסגור חשבון של אבא לא נתפסה כחשובה ורצינית. אבל זה שהידיעה הזאת מתפרסם רק עכשיו כמה שבועות לפני הבחירות אומר שזה עוד ניסיון נואש אחד של השמאל להכפיש בוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניעי השליטים
אריאל,
חיפה,
18/09/04 10:28
|
כל מי שצפה בתכניות ''יס מיניסטר'' ו''יס פריים מיניסטר'' (שלא לומר על מי שיש לו תואר במדעי המדינה או נסיון מעשי בתחום) יודע שמניעי המדינאים אינם תמיד ענייניים. מייג'ור תמך בבוש מסיבה אחצ חשובה: גם בריטניה ה''גדולה'' לא מעוניינת לריב עם האמריקאים, בלי קשר למה שמייג'ור חשב באמת. גם מתנגדי מייג'ור לא התנגדו למלחמה ''רק'' מטעמים ענייניים.
בוש הוא בהחלט ''ימין'' - כלומר בעד מתן חופש מכסימלי לעשירים להתעשר עוד, אבל לא כל מי שמתנגד לבוש הוא ''שמאל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שקיבלת תאור במדעי המדינה
בוריס,
חיפה,
18/09/04 21:53
|
בטלויזיה בתוכנית ''יס פריים מיניסטר'', אבל בגלל שהתוכנית הזאת צולמה לפני כמה שנים אתה לא יודע שמייג'ור כבר מזמן לא ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בוש מוביל הלילה 50% - 41%
לא יעזור לכם,
USA,
18/09/04 06:51
|
למה סתם לחרטט ידיעה על מה ''שבכירים בבריטניה מאמינים'' , את מי זה מעניין מה הם מאמינים, אני בוחר בבוש.
קרי הוא חלשלוש ופייסן נוסח ביילין, אין לו דיעה בשום נושא, בסנאט הוא הצביע בעד ונגד על כל דבר, הוא פיברק פציעה בוויאטנם כדי לקבל מדליה, הוא חזר ועשה בושות כשהפגין עם ג'יין פונדה השנואה, בקיצור שמאלן מתחזה שאשתו מולטי-מיליונרית וכביכול איכפת לו מהעניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה שמאלן חכם
חיים,
ת''א,
18/09/04 17:03
|
השמאלנים חכמים מאד. וטבעם של חכמים שהם מיעוט באוכלוסיה. לכן שמאלנים נא התרגלו להשאר מיעוט מבוטל ובלתי רלוונטי גם בישראל וגם בארה''ב ותנו לרוב הימני לנהל את העניינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The article makes sense
Alfassy,
Ofaqim,
18/09/04 11:17
|
Because Bush senior quitted the office very frustrated for not ''finalising ''the war in Iraq Hence,he urged his son to come to a final solution by all means.Today ,at the polls,Bush enjoys a margin of nine percent over Kerry.But this shall be progressively eroded as more revelations are forthcoming
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Bush will stay in office
David,
USA,
18/09/04 07:57
|
You know it! Bush will win the second election and will continue the fight against terrorism. Kerry is a softy who changes his opinion and vote depending on how the wind is blowing.. The sad thing here is that a lot of Jews in America are instinctively Democrats and could care less about the war on terrorism.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
לא יעזור להם,
USA,
18/09/04 08:12
|
אני נתקל כל יום ביהודים אמריקאים מטומטמים שתומכים אוטומטית בג'והן קרי, ''כי הוא דמוקרט'' ושמאלן. ומה עם בוש? הוא נגד דמוקרטיה? באופן מסורתי היהודים הללו הם ''שמאלנים מהבית'' כי אבא שלהם הצביע תמיד לדמוקרטים. אותי לא מעניין מה המימסד היהודי חושב, קרי לא מתאים לכלום, הוא דוקאקיס של 2004, וגם יוסי ביילין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה שימני טיפש
dd,
18/09/04 15:08
|
הוא ימני טיפש הוא ימני טיפש אפילו בארהב. שמוצאים בעיה פוליטית חוקית אצל הנבחר בצד שלו הוא בצורה ילדותית מטומטמת אומר ''לא יעזור לכם''.
אלוהים כמה טיפש ימני יכול להיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דוקא צודק
מייק,
USA,
18/09/04 18:53
|
מי שנמצא בארץ לא מבין כלום בפוליטיקה אמריקאית. לא יעזור לעתונות השמאלנית שמפרסמת שטויות כ''מסמך''. איזו בעיה חוקית גילית כאן?
הגב לתגובה זו
|
|