 |
35.
Transfer?
yon,
hod hasharon,
08/09/04 14:32
|
Israel has tried all ways of peaceful negotiastion. Did it work? Arafat declairs that he wants palestine from Jordan to Mediterranean. So, why arewe waiting for. It is at least 120 year conflict based on them killing our babies in Hebron even before the name Palestinian came to birth. If we transfer Jews to the green line why not to transfer arabs from the Galilee. 2 million Jews were forced to leave Arab countries to Israel. Why only us? World consciousness was silence to killing of 6 million Jews and recently 1.5 million people in Yuguslavia. so why are we waiting? for further 1000 deaths?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רענון-הכל התחיל עם ברק
גחי,
08/09/04 14:01
|
|
 |
33.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
הטרור המוסלמי,
=נוסחא מנצחת,
08/09/04 13:34
|
סוס מנצח לא מחליפים.
תקראו קצת ספרי היסטוריה ותראו שהמוסלמים הכובשים כבשו את המזרח התיכון כולו מידי הנוצרים בשיטות של טרור מוסלמי עדכני שחוזר חלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הדבר שהכי הכי אני אוהב, זה ,,
יאסר ערפת,
מוקטעה,
08/09/04 12:47
|
לקרוא את התגובות ולראות איך שהיהודים מקאסחים האחד את השני , ממש חוויה , וכל יום מחדש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הסכם אוסלו - החטא ועונשו
חיים,
08/09/04 10:26
|
תראו מה קרה מאז ההסכם : 1000 נרצחים!!! ממשלות מתחלפות כמו גרביים. סכנה למלחמת אחים. משפטים בין-לאומיים. מצב כלכלי קשה.
מה עוד צריך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות - אין שלום יש הרוגים -
ספי,
08/09/04 12:27
|
הממשלה ימנית. נתניהו ושרון הבטיחו למגר את הטרור ורק הגבירו אותו. רק שלום יביא לסיום שפך הדם. ושלום - כולם יודעים - כרוך בהתפנות מהשטחים פחות או יותר לפי מתווה אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
It STARTED BEFORE SHARON's vis
amir,
08/09/04 07:34
|
Why is Maariv lying again when we all know that Palestinians murdered 2 Israelis BEFORE SHaron's visit to Temple Mount.
Why is Maariv continuing PLO propaganda and hurting its own people in the process ?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
FIRST 6 YEARS?
ALON,
08/09/04 07:32
|
HOW MANY MORE JEWS WERE MURDERED THE FIRST 6 YEARS OF THE OSLO CRIMINAL AGREEMENT? HAVE YOU FORGOT THE BUSES THAT BLEW UP ALMOST DAILY WHILE RABIN WAS THE PRIME MINISTER? HAVE YOIU FORGOTEN THE STATEMENT ''THIS IS THE PRICE WE HAVE TO PAY FOR PEACE'' THE INTIFADA HAS STARTED 10 YEARS AGO NOT FOUR. STOP SHOVING YOUR LEFT WING KAPO LIES DOWN EVERYONES THROATS,.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
WHAT ABOUT 10 YEARS
ALON,
08/09/04 07:23
|
WHAT HAPPENED TO THE NUMBERS OF JEWS THAT WERE MURDERED THE FIRST 6 YEARS OF THE OSLO DISASTER? WHAT ABOUT THE JEWS THAT WERE MURDERED WHILE RABIN WAS THE PRIME MINISTER? OR IS IT NOT COMFORTABLE TO THE ''SMALL'' TO MENTION A FEW MORE HUNDREDS OF JEWS THAT WERE MURDERED UNDER RABINS DISASTEROUS AND SUICIDAL POLICIES?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רק 10 שנים?
מוטרד,
שרון,
08/09/04 11:09
|
לאלון שמעבר לים שלומות, מדוע אתה מזכיר רק את 10 השנים האחרונות? למה נקודת ציון אחת במסכת הארוכה כל כך של מלחמת העולם המזרחי, הרואה עצמו כנוטר ומפיץ המוסר, בעולם האירופאי-מערבי, הנתפס בעיני המזרח כשיא השחיתות וחוסר המוסר, טומנת בתוכה משמעות כה רבה? צר לי, אולם עלי להתנגד להגדרה זו ובנחרצות! אנו חיים באזור שסוע מלחמות מזה לפחות 2600 שנים, מאז הפלישה הראשונה של הפרסים ליוון (שאגב החלה, לכאורה, כנקמה על החרבת טרויה) ואל לנו לראות את המאבק הישראלי-פלשתינאי כחורג מאותו מאבק ארוך שנים. מי שעושה כך, כדוגמת העיתונאים חסרי הידע וההבנה (או בעלי המניעים הנסתרים) שמבקשים להפנות את תשומת ליבנו לנקודת זמן מסוימת ולא לתמונה המלאה והאמיתית, הדורשת מאיתנו (ומהעולם המערבי כלו) הערכות שונה ורצינית בהרבה. אין מדובר כאן על הישרדותה של ישראל בלבד, אלא של העולם המערבי, הדמוקרטי והליברלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ONE SECULAR STATE TO TWO
HOMELESS,
USA,
08/09/04 00:09
|
|
 |
Once again, you lie
D,
USA,
08/09/04 03:33
|
If Palestinians want a secular state, why does the PA charter declare that the future Palestinian state will be a Muslim state--despite the objections of your Palestinian Christian ''brothers?'' Why do Palestinian Arabs have to be part of Israel? Why don't they unite with their Palestinian brothers in Jordan with whom they share a religion (for the most part, again the Christians are left out, but I'm sure you'll fight for a secular state for their benefit) and a ''history?'' Or become part of Egypt? You lie about your intentions and about who you are. You claim to be homeless, yet you live in the US. Either you're a citizen/legal resident, and, therefore, are not homeless, or you're an illegal alien, and should not be in the US. Palestinians are homeless because their Arab brethren who have 22 states would not accept them in their homes, but used them as political pawns. Jews used to be homeless, but have now regained the only Jewish state in the world. Jews will not allow anyone to make them homeless again, which is what your ''one state for two people'' scheme would do since Arab/muslim demographics would wipe out the world's only Jewish state, and the massacre of Jews by Palestinians, taught from infancy to hate Jews, would soon follow.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TO D - USA
Roberta,
London,
08/09/04 17:55
|
You are right and it's about time someone said the truth without fear. Why one would fear the truth? Anyway, don't forget the latest attrocities from Muslim people, where these imbecils calling themselves ''Janjaweed warriors'' have raped inumerous women, men and children, yes... children as young as 2 years old!!! And they go round mutilating babies, and adults just for the sake of it. In all my life, and experience of many people and religions, I HAVE NEVER EVER EVER ENCOUNTERED A PEOPLE OR A RELIGION WORSE AND MORE BARBARIC THAN ISLAM! And I believe even the Devil would be embarrassed to be associated with disgusting, stinky creatures like these Arab fanatics!! They are F*****ng SICK in the head!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No NO you lie not him
Comon,
08/09/04 06:57
|
You surly want to keep your home in NY and the benifits home in one of the HETNAHLOYOT, GOSH KATEEF, but you mostly live in NY and your home in GAZA is just for fun and mony
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
'' היבול '' של אוסלו,וג'נוה בדרך
ל"ת
חרטאת,
אבו יסמין,
08/09/04 00:02
|
|
 |
25.
4 שנות שרון
דניאלה,
07/09/04 21:51
|
הרובים של אוסלו לא היו יכולים להרוג 1000 אזרחים. מי שמממן את הטרור זה לא רק סוריה והחיזבאלה. אם השמאל היה מממן את הטרור הזה היו מגלים לכם. בשורה התחתונה הכל עניין של כסף אתם יודעים. את הטרור הזה עראפת יכול היה לנהל גם מטוניס. אתם באמת מאמינים שלא היו להם רובים לפני אוסלו? היום אנחנו עם טילי קאסם שישתפרו וישתפרו.... 4 שנות שרון - 1000 הרוגים ויותר. תודו בדבר אחד לפחות - צריך מוטיבציה. המוטיבציה היא מרכיב חשוב בטרור ואת זה הליכוד נותן בשפע לפלשתינאים וזאת הסיבה שב-4 שנים היו הרבה מתאבדים וזאת הסיבה שיש 1000 הרוגים ישראלים. תחי השחיתות ויחי הטמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה הכנסנו 40 אלף מחבלים
דנה,
08/09/04 11:50
|
מטוניס. וזה האסון הגדול, שעליו לא מדברים. את צודקת בענין הנשק. ההברחות לתוך הרשות הפלסטינית הן גדולות מאד, וזה מאגר בלתי נדלה. יש גם גניבות מבסיסי צה''ל וישראלים שמוכרים להם נשק. הבעיה הגדולה ביותר היא הכנסת עשרות אלפי לוחמים פלסטינים לשטחים, שאימונם ותפיסת עולמם הוא טרור ומלחמה עוד מימי ביירות. ומעניין שתמיד מדברים על הנשק ולא מזכירים כמעט את הסוס הטרויאני הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות
ספי,
08/09/04 12:33
|
רוב הפיגועים נעשו ע''י רוצחים צעירים בני 20 שלא באו מטוניס אלא נולדו כאן לתוך כיבוש שמעודד שינאה. את המנהיגים חיסלנו שוב ושוב וחדשים קמים לבקרים. אבל אל תתני לעובדות לבלבל אותך. הגדר שלא הוקמה בגלל הימין היום הפכה ''לדבר החשוב ביותר'' כמכ חיים היו נחסכים אם הייתה קיימת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטוחה שאת ערה? אולי לקחת
חיים,
08/09/04 10:28
|
|
 |
לכי לספר את זה למשפחות.
:-),
08/09/04 09:20
|
כפי הנראה את שותפה ע''י הצבעה לראש ממשלה שיכור שנגרר ע''י הלוזר פרס. אם כך עדיף שתשתקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לטמבל
אלכס,
נתניה,
18/09/04 12:20
|
תגיד לי, אולי אחד הרובים גם שימש את יגאל עמיר בחיסול רבין? זה שהפלשתינאים נפלו כנראה על הראש, זה מוסכם, זה שימין באופן שיטתי מביא אותנו לאבדון, גם זה כבר מובן ומקובל. תמשיך להאשים את רבין באינתיפאדה השניה, במיוחד אחרי שהוא חוסל על ידי מרצח מהימין, 5 שנים לפני פרוץ האינתיפאדה, כאשר המטרה המוצהרת של הרוצח ושולחיו היו להפסיק את התהליך. הצלחתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאת כותבת שטויות כדאי
אזרח-מודאג,
08/09/04 02:46
|
שתדעי שאהוד ברק היה ראש ממשלה בחלק מארבעת השנים המדוברות
שרון הבטיח להוריד את כמות הנפגעים ולהעלות את הבטחון המספרים מראים שיפור
כל הטרור הזה נחת עלנו אך ורק בגלל פושעי הסכמי אוסלו
אבל את השמאל לא מעניין כלום ובטח לא עובדות!!! תמשיכו לחיות בסרט שעם ההנהגה הפלסטנאית הנוכחית ניתן להגיע להסכם שלום
לילה טוב חמודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמתבלבל בעובדות זה אתה
ספי,
08/09/04 12:40
|
שרון לא הבטיח להוריד את רמת הטרור. הוא הבטיח לחסל את הטרור ובתקופת שלטונו הטרור רק עלה. בשנה האחרונה הייתה ירידה בטרור בזכות מאמצים אדירים של השב''כ וצה''ל וגם בזכות סגרים שלא ניתן לקיים לנצח. אבל אם מדברים על הבטחות - שרון דיבר על גוש קטיף כעל נכס אסטרטגי והיום זה נטל. מה קרה ? השמאל צדק. תמיד ייחלתי שהליכוד יממש את מדיניות השמאל , חבל שזה לוקח כלכך הרבה זמן ו-1000 הרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
פשוט בזיונית מערכת הבטחון הזו
ל"ת
אליעזר,
07/09/04 20:46
|
|
 |
23.
מגיבים שמאלנים הנם נאיבים!
ארז,
תא,
07/09/04 20:32
|
כיוון שלמעגל אין התחלה וסוף, ולמעשה ההתחלה והסוף שותפים במעגל. הטרור והתגובות לטרור, הם פרשנויות למציאות שאף אחד לא מבין בממילא . אז למה לנסות... תנו לחיות בשלווה ואומר - בלי שלום של מוות וחורבן, אלה מלחמה שהיא, היא השלום האמיתי באזורנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
stop blaming us
amir,
07/09/04 20:27
|
why is it that we are blaming ourselves. For th4e most part, we want peace and most Israelies would honor that peace, but as far as the palestinians and Arabs as a whole, they would never honor any peace we would sign with them. The reason the Egyptian peace is lasting is because they have a country, but with the palestinians, the only peace they would honor is after they have the entire state of Israel. Enough blaming us, start balming them a little more often.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AMIR
Roberta,
London,
08/09/04 18:05
|
Amir, this is not true and you know it! You Palestinians DO NOT WANT PEACE WITH ISRAELIS. I am talking generally, not directly to you. Maybe you want peace with us, and I am sure there are many like you. But NOT the majority, therefore the minority will suffer, and unfortunately there is nothing we can do about that. Your leaders are LYING SCUMBAGS! They deserve to be killed! They lie to us and they lie to you! NO Israeli will honour PEACE with liars like your people, who break every agreement, like if it was the Hubbidyiah agreement. C'mon! If you or your people want peace, then start showing it, stop bombing us, start paying compensation to the families of the ones you killed and join forces with peace groups and shout to your leaders that you want peace. WE HAVE NOT HEARD YOUR VOICE YET
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Islam
Alon Z,
Mt. Sinai,
07/09/04 20:17
|
Is the 21 century social disease, spreading in the world faster than Nazism, Communism and the Black Plague.
Abolish Islam, stop terrorism. Strong leadership now.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שרון לא נלחם בטרור
עם ישראל,
ארץ ישראל,
07/09/04 20:16
|
הוא נכנע לו! תוכנית העקירה והבריחה היא כניעה לטרור!!! וכך הוא ממשיך בהפקרת עם ישראל גם כאן גם במקרה יהונתן פולארד גם במקרה הפקרת חיילי צד''ל ובעוד מקרים רבים!
צריך להחליף את המפקיר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מראשית הציונות היתה לנו
היסטוריון,
07/09/04 20:14
|
מלחמת מאת -השנים. בשנת 2000 התחילה מלחמת מאת- השנים השניה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
?peres ,rabin.arafat = peace ,
ל"ת
biggest lie,
07/09/04 19:56
|
|
 |
17.
מזכירים את האצל והלחי וההגנה
ערבי,
07/09/04 19:45
|
רק ששם הרגו בצורה יותר עדינה .יהודים חסרי יידע תקראו היסטוריה ותדעו איך הארגונים שלכם טבחו באנשים ובמיוחד פיצוץ מלון קינג דוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מעז ?
חיים,
08/09/04 10:31
|
הפלסטינאים הם עם של רוצחים. אין ספק שיש לכם בעיה גנטית. אתם העם השפל ביותר שנוצר אי פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכלו על עצמכם בלי השוואות
מופרכות.,
זה יועיל לכם,
08/09/04 09:45
|
|
 |
למה, אגב, לא נלחמתם באנגלים?
ל"ת
איך אין מצפון,
פנימי ערבי?,
08/09/04 09:37
|
|
 |
לערבי הבור או השקרן.
הסטוריון,
08/09/04 09:24
|
מלון המלך דוד פוצץ אחרי הזהרה טלפונית. תגיד תודה שהתרבות היהודית לא מרשה לרצוח ולהתאבד, את זה עושים חיות ודפוקים גנטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ההסטוריה היהודית ('48)אתה
ל"ת
לא מכיר.,
את הערבית ?,
08/09/04 09:21
|
|
 |
חבל שהם באמת לא עשו משאתה טוען
אזרח-מודאג,
08/09/04 02:50
|
אם הם היו עושים זאת כנראה שהתגובה שלך לא הייתה נכתבת וכך הייתה חוסך לנו דמגוגיה זולה
מה אתה משווה בכלל עשרות אלפי פגועים ל-10 פגועים שרובם ככולם כוונו נגד הצבא הברטי
או שאתה מפגר או שאת אדיוט או שאתה פשוט שונא יהודים (משהכי סביר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We will se that you will
Hamas,
08/09/04 07:24
|
|
 |
True. so wahrt
Avi Ecuador,
07/09/04 21:33
|
Unfortunately this is true , these 2 organizations were involoved in terror acts. That was wrong and so are all the actions of the Palestanian terrorists.
Just to put things into proposion : The Etsel didn't do more than dosen of terror acts most of them against British soldiers. .The Hamas 22,000
The big majority of Jews didn't support these acts and even chased and fought against the Etsel and Lechi.Most of the Etsel operations and people were stopped THANKS to jews of fought against terror.
How many Palestanians support the terror - All of them including you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AVI
Roberta,
London,
08/09/04 18:16
|
Damn right! Very true. Not to mention that the JORDANIANS ''massacred'' 80,000 palestinians not that long ago... This is something which bugs me. Usually people from the same Nationality and religion stick together, but Palestinians and Arabs don't! Because the Arabs know full well that there is no such thing as PALESTINIANS. So, rejected and confused, they became a terrorist organization. And whoever jumped in the boat was taken in, and whoever wanted to get out of the boat was killed. And so it is... People usually remember what THEY WANT TO REMEMBER. No one believed us when the Nazis were killing us in gas chambers! NO ONE!!!! If it wasn't for Israelis infiltrating the spionage world, we would have been exterminated. ALL OF US.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע!!!
Avi Ecuador,
07/09/04 23:07
|
אני כל כך משפיע עליך שאתה מנסה לחקות סיגנון ושם? שמע טמבל מצא לךך על מי לטפס. בטח יש לך מישהי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי, בוא נעשה עיסקה
המחלקה הסגורה,
07/09/04 20:29
|
ארגוני המרצחים שלכם יודיעו בשלוש שפות שעה לפני הפיגוע לסוכנויות הידיעות על הכוונה ואנחנו נסכים עם ההשוואה, קקה אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lechapes.......
ytche,
toronto CAN,
07/09/04 19:58
|
|
 |
שוב הערבים מצדיקים את הברבריות
אובי1,
07/09/04 19:56
|
|
 |
ומה אתה מצפה מברברים?
ל"ת
Avi Ecuador,
08/09/04 00:20
|
|
 |
You are an ARAB AVI
Ahmad,
08/09/04 07:22
|
That is your nationality Jew is your religion You dont even know that ha shame on you Here again I have to teach you who you are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
endless
oded1,
07/09/04 19:40
|
this intifada will not end in our time. only a drastic measure taken by israel could end the hostile atab world's claim to this land . the arabs' have for more then 100years objected to the zionist entity in israel. iran , syria and the rest of the arab world should fear israel again ,in order to acieve end to all the hostiliites-- time to use the dimona candies!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ןתודה לתמיכה האירפאית בטרור...
ל"ת
אובי1,
07/09/04 19:28
|
|
 |
למה אתה צריך לומר תודה?
רציונלי 777,
07/09/04 19:43
|
אתה לא רואה איך בספרד ורוסיה מודים להם?! הם עוד ימשיכו להודות כך שהסר דאגה מליבך. מעניין אם ישאר לישראל מה לעשות לאחר הטיפול שהאירופאים מיומנים בו. יש לנו ניסיון איתם והיום הם לא מפחדים מיהודים. למדו שאנו לא בעיה ואותנו אפשר לקנות ולמכור בזול. אין להם סכנה מיהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה צריך לומר תודה
רציונלי 777,
07/09/04 19:40
|
אתה לא רואה איך בספרד ורוסיה מודים להם?! הם עוד ימשיכו להודות כך שהסר דאגה מליבך. מעניין אם ישאר לישראל מה לעשות לאחר הטיפול שהאירופאים מיומנים בו. יש לנו ניסיון איתם והיום הם לא מפחדים מיהודים. למדו שנו לא בעיה ואותנו אפשר לקנות ולמכור בזול. אין להם סכנה מיהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שנת הכרעה? בפעם השלישית?
לירן,
ראשל''צ,
07/09/04 19:27
|
כמה אפשר לקשקש? בשביל זה הם מקבלים כל כך הרבה כסף, הקצינים האלה? בשביל למחזר את אותם קישקושים שנה אחר שנה? לצה''ל , לממשלת ומדינת ישראל אין אומץ להגיע להכרעה. מלחמת הטרור תמשך לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צריך להערך לטרנספר
Avi Ecuador,
07/09/04 19:22
|
|
 |
ערביי ישראל הם הבעיה האמיתית
אבי,
08/09/04 10:34
|
|
 |
Start by your self smart as
Ahmad,
07/09/04 19:30
|
Get the hell out of here and go back to where you came from
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצאנו ממצריים
Avi Ecuador,
07/09/04 19:50
|
תקבלו אותנו? תחזירו לנו את נכסנו ותפנו את אלה שחיים שם היום? ואולי בעיראק...? אתה מאמין שאפשר לחיות איתכם ובינכם בכבוד? אני לא ומכאן ברור שעליכם ללכת מפה כאשר יש לכם כל כך הרבה אדמות ומדינות. יפצו אותכם ותחיו יותר טוב ולא תצטרכו למצוץ אותנו. כל דבר שאתם מוצצים הופך לרפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nobody forced you to leave
Ahmad,
08/09/04 07:10
|
But your MOSAD´s actions against jews+ to make them afraid and leave Egypt not me. Look to History you find that in Egypt was a Jew as minister many years before Israel was born In marroco you still treated as god citizens so dont try to find excuses to justify you occupation of my country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOUR COUNTRY AHMAD?
Roberta,
London,
08/09/04 18:37
|
Hahahahah... you call Israel your country? Hahahahaha. Your history is learn from Arab teachers who are more stupid than anyone I have ever met!! They still believe America was discovered by Cristopher Colombo, when we all know the VIKINGS were there THOUSANDS OF YEARS BEFORE! You Arabs do not move with the times, you do not change, you do not evolve. You are stagnant in time, and so is your copied religion. Shame your Islam leaders are too god damn stupid, as they couldn't even copy the Torah properly, so they changed and adapted it for their own evil purposes. Listen silly boy, your days are numbered. GOD will judge you and your dirty evil soul, and his punishment will be worse than anything you could get from the Israelis! Count your blessings for now.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and you
oded1,
07/09/04 19:50
|
smat asshole, do the same and go back to lebanon,syria or other primitive arab shit hole you and your cursed ancesstors ,came from!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Read the bibel
Ahmad,
08/09/04 07:15
|
You find people called HAPLESTEEM wich means the Palastiniens. We were there we did not come from Syria or Lebanon, The name of the country PALASTINE what do you want more to know
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תורה
תנכית,
08/09/04 08:43
|
עם כל הידע שלך תפתח את התורה עוד כמה פרקים אחורה ותראה שאנחנו שם עוד לפני הפלישתים אלא מתקופתו של אברהם, עוד לפני שירדנו למצריים והיינו צריכים לחזור בחזרה ולהילחם על המדינה שלנו נגד הפלישתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שנת ההכרעה? נו באמת.
איל,
ירושלים,
07/09/04 19:17
|
זו לדעתי השנה השלישית ברציפות שצה''ל כותב בהערכותיו כי מדובר ב''שנת ההכרעה''. אין ספק כי יש סיכוי שזו תהיה שנת ההכרעה, אבל זה מתחיל להיות פתטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנת החראה
אולי,
07/09/04 19:25
|
בכלל לא מבינים ויודעים מה הוא הכיוון. איבדו את הצפון וחושבים שצריכים להקים לנו את פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
WAR IS GOOD SOMETIMES
Roberta,
London,
07/09/04 19:16
|
Peace sometimes cannot be achieved by doing nothing. Many people make the mistake of thinking this way, and worse! They even want to bring political correctness into it, whatever that means!! WE all know it means nothing but a bunch of ''human rights'' people thinking they are doing something good for humanity! They are not! They are simply protecting terrorists' human rights, when these evil animals are not humans and don't deserve to be treated humanely!! Sharon should opt for war! We will win anyway!!! Yallah! Prepare yourselves, we have no choice!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אפשר גם אחרת
דרומי,
ZAPHON,
07/09/04 19:07
|
האוייב שלנו מר, ולכן עלינו להציב את צבאנו החזק עם נישקו המתוכם לאורך גבולות ברורים ומבוצרים, מסביב למדינת ישראל המוכרת בעולם המערבי.ובתוך המדינה לשקוד על תרבותנו, מסורתנו, כלכלתנו וחינוך הדור הבא. זאת במקום לזרוק כספים ודם על חלומות א*י השלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר גם אחרת
ארז,
07/09/04 22:22
|
|
 |
דווקא אי אפשר - עובדה
ל"ת
ספי,
08/09/04 12:42
|
|
 |
גבולות של מדינה הם לא גטו
ל"ת
איש,
ארץ,
08/09/04 00:47
|
|
 |
9.
Israel should decide
Victim,
07/09/04 18:55
|
Wich way to go, WAR or PEACE. But we all know what Sharon will chose, dont we?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום ישראל
Avi Ecuador,
08/09/04 01:25
|
עלה בנהר הסוער. לא כל כך חשוב מה היא רוצה ומה תעשה תעשה כל עוד שלא תחליט להטביע את עצמה ואת זה היא עושה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Good more ratings
NRG EDITOR,
PALESTINE,
07/09/04 19:03
|
MORE INTIFADA DEATH MEANS BETTER RATINGS. LONG LIVE KING ARIK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זו כבר לא אינתיפאדה זו מלחמה
ש.לוין,
07/09/04 18:51
|
אין כל זכר להתקוממות העממית. מדובר כאן בטרור טהור ובמלחמה יום יומית. הם קבלו רובים. ועם הרובים קבלו בטחון ותיאבון. תורת השלבים שלהם עברה מטמורפוזה ובהליך מזורז הם החליטו להשמיד את הישוב היהודי בארץ ישראל. את הרעיון הגדול הם קבלו מהחיזבללה מלבנון. היציאה שלנו משם הייתה יותר דומה לבריחה מבולבלת ולא יציאה בראש מורם. הערבים למדים מה שלא מקבלים במוח לוקחים בכוח . אבל הפעם מדובר על הבית שלנו. על עצם קיומנו. הם ,החיים שלהם בזבל. הילדים שלהם שהידים לזה הם מיעדים אותם ומולידים אותם. הם חיים למען האבדון אין להם כל תקנה או תקווה להקים מדינה מודרנית ומתוקנת. אצלם האלימות היא הרשות השופטת המחוקקת והמבצעת וכל דאלים גבר. ועם כל אלה עם ישראל צריך להתמודד בנחישות ובעוצמה ללא ליאות עד יעבור הטרור הזה מאזורנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ותודה לשמאל הארור
נחום,
07/09/04 18:50
|
ותודה לשמאל הארור שהביאנו עד הלום.
לא נשכח לא נסלח !!! 1000 הרוגים !!! ''קול דמי אחיך זועקים אלי מן האדמה...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא נראה לי משהו
משה,
07/09/04 18:44
|
עדיף שבכירי צה''ל יתעסקו בלחימה ולא באספקת כותרות ריקות מתוכן כדוגמאת הערכה כי בשנה הבאה הרשות תחליט לאן פניה מועדות והכי רצוי שהממשלה שלנו תחליט לאן פניה מועדות וזה מה שיעשה לי את השנה הבאה עלינו לטובה עדיפה מהשנה שהיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מספיק עם אריאל, עברו לפרסיל
פרחיה,
07/09/04 18:32
|
4 שנות אינתיפדה, 989 הרוגים ישראלים, 6700 פצועים, חלקם ישארו נכים, ואריאל שרון אחד, שהיה פשוט מוכרח לעלות בראש פמלייתו להר הבית ולהצית את התבערה שהביאה אותנו עד הלום. תודה לראש הממשלה ותודה לציבור הבוחרים ששב ובוחר בו בנאמנות. אולי תנסו פרסיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SELECTIVE MEMORY?
ALON,
08/09/04 07:28
|
IS IT SELECTIVE MEMORY? DENIAL? MENTAL RETARDATION? TEMPORARY LOSS OF MEMORY? WHICH ONE IS IT? DID YOU FORGET THE JEWS MURDERED BEFORE THE ''OFFICIAL'' BEGINNING OF THE INTIFAD? THAKS TO RABINS ''THIS IS THE PRICE WE HAVE TO PAY FOR PEACE'' THE NUMBER 989 IS MISSSSING FEW HUNDREDS MORE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה
אפרים,
07/09/04 21:53
|
רבין, פרס וביילין נתנו לפלסטינים שיטחי A, הוציאו משם את צה''ל והשב''כ, הכניסו לשם כ- 40 אלף מחבלים, נתנו לפלסטינים רשות להסית ולחנך את תלמידי בתי הספר לחיסול מדינת ישראל, והרשות הפלסטינית נתנה לחמאס ולג'יהד רשות להקים בתי ספר לשאהידים. מה היו הפלסטינים עושים עם כל החינוך, ההסתה ובוגרי בתי הספר לשאהידים - אם שרון לא היה עולה להר הבית? האם הם היו מסתפקים בסמל בוגרים מהסוג שנתנו פעם לילדי הקיבוצים של השומר הארצי לפני גיוסם לצבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גינה לי, ראשית, אין בעד מה
המחלקה הסגורה,
07/09/04 20:22
|
בשבילך עד חצי המלכות. בנוגע לפרסיל לא נמאס לכם? הוא מפסיד בקביעות משנת 1977. תחליפו אבקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די עם דמגוגיה זולה
ציני,
07/09/04 19:34
|
ערפאת החל בגל טרור זה כיוון שרצה להסיח דעת מבריחתו מקמפ דיוויד.
צריך להבין שהערבים מעולם לא היו מעוניינים בשלום. רק בהשמדה.
פרחיה, עוד מעט תטעני כי גל הטרור האיסלמי-ערבי ששוטף את העולם גם הוא בגלל שרון.
תעוררי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בסדר?
t.p,
מרכז,
07/09/04 19:31
|
את באמת חושבת שאריק שרון הוא זה שהצית את המלחמה הזו? הרי ספרי החינוך הפלשתינים היו מלאים בשנאת יהודים עוד לפני שאריק שרון עלה להר הבית, והדוברים הפלשתיניים הרשמיים דברו על הכנות למלחמה עוד ב-93'. אם את מאמינה לפלשתינים אחרי כל הניסיון המר איתם, אז אין מילים לתאר את התמימות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון העונש על חטא ההיבריס
פרחיה,
07/09/04 21:55
|
למתקיפי הרבים. מי שמשליך גפרור לחבית אבק שרפה, אינו יכול לטעון לתום לב, ובמיוחד אם כבר קנה לו שם כמפוצץ סדרתי. בודאי שהאוירה ברחוב הפלשתיני היתה מחושמלת עוד לפני הביקור הפאטאלי של שרון על הר הבית, אך הביקור במקום הקדוש למיליארד מוסלמים הקנה לאירועים את הכינוי אינתיפדת אל אקצה, והפך אותם מסתם התקוממות נגד הכיבוש לבעלי צביון דתי של הגנה על האתרים הקדושים שישראל מבקשת להרוס. מי שאינו מבחין כיצד הפך הסכסוך הישראלי פלשתיני מריב על שטחים לסכסוך בין דתי, ששרון אחראי לו במישרין, הוא אידיוט או מיתמם. ואני מזמן כבר הבנתי ששרון הוא עונשה של מדינת היהודים, על חטא ההיבריס של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גינה לי, אנחנו מרוצים מאריאל
המחלקה הסגורה,
07/09/04 22:40
|
בא הדובי השמן והתיישב על הפלשטנים לפני 4 שנים ולא זז יותר.
נסי לדמיין אותם נושמים. זה עונש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק במקרה הם התכוננו שנה מראש
יריב,
07/09/04 18:52
|
רק במקרה הם התכוננו שנה מראש להתפרצות ה''עממית'' וה''ספונטאנית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
קורבנות השלום
ברוז,
מטווח,
07/09/04 18:32
|
להמשיך לתת לפלסתינאים לטבוח בנו ולהחזיר כמה שיותר שטחים, עד שיבוא השלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הקורבנות מזרזים יציאה מהשטחים
ציונה,
ירושלים,
07/09/04 18:30
|
יצאנו מסיני, יצאנו מלבנון, יוצאים מעזה, נצא מהגדה אחרי 3000 קורבנות יצאנו מסיני אחרי 1200 קורבנות יצאנו מלבנון אחרי 1000 קורבנות שרון ומופז החליטו על יציאה מעזה עוד כמה אלפי קורבנות נצא גם מהשטחים הכבושים מעבר לקו הירוק. זו רק שאלה של מספר הקברים שנחפור ליקירנו בגלל המתנחלים שמעכבים את הגאולה.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב, השמאל רוקד על הדם
ארז,
07/09/04 22:22
|
|
 |
ומה מיוחד כל כך בדם הזה
ספי,
08/09/04 12:44
|
שנישפך לשוא ? ראינו אתכם רוקדים על הדם. מי שלוקח את ילדיו לגור בשטחים ושולח את ילדינו להגן עליהם ערך ''הדם היהודי'' בעיניו קטן מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי מה שאת אומרת..
אני,
07/09/04 19:37
|
לא היינו צריכים לצאת מסיני ואז הערבים היו יודעים שלא משנה מה המחיר שנשלם-אנחנו לא יוצאים משום מקום. אז אולי כדאי שנפסיק עם ה''יציאות'' כדי שלא יהיו עוד נסיונות שלהם לגרש אותנו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
פוטין,
מוסקבה,
07/09/04 19:12
|
|
 |
כל מילה בסלע
מציאותי,
07/09/04 19:01
|
|
 |
מצא מין את מינו
ל"ת
Avi Ecuador,
08/09/04 01:29
|
|
 |
עוד מטורללת סטייל טלי פחימה
ל"ת
יריב,
07/09/04 18:50
|
|
 |
2.
ומי נתן להם רובים??
לזכור ולא,
לשכוח,
07/09/04 18:29
|
|
 |
מסית נכבד
ספי,
08/09/04 12:53
|
ההורגים רובם מפצצות מתוצרת בית ע''י אנשים שלא יכולים לסבול יותר את הכיבוש וההשפלה. כיבוש=הרוגים. שלום=חיים. מי שאומר אחרת מעדיף שטחים על חיים מסיבות דתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Philadelphi
Avi Ecuador,
07/09/04 21:43
|
Just this week Zahal publishe it's estimation of the weaponnds and amunition that got into Gaza strip through the tunnels under Philadelphi. It included more than 10,000 guns , 3,500,000 bullets couple of tons of explosive and more. It's bad to give the Palestanians guns, but to blame these guns in everything , it's nothing more than a good propoganda.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AVI
Roberta,
London,
08/09/04 18:50
|
We don't blame the GUNS. We blame the Palestinians who use them!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי אקואדור
לזכור,
07/09/04 21:59
|
אתה צודק וטועה. הביטוי ''נתנו להם רובים'' איננו ממצה: הם נתנו להם רובים, שטח, יכולת להביא אנשים מבחוץ והכרה בין לאומית רחבה, ואלו אכן הרגליים עליהם עומדת האינטיפדה השנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה הנפש שהגבת אליו
Avi Ecuador,
08/09/04 00:26
|
הוא אחד שרוצה תשומת לב ומתחזה בשם אבי אקוודור ובסגנון. סתם אחד שרוצה שישימו לב שהוא קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיגועים לא בעזרת רובים
ל"ת
איש,
ארץ,
07/09/04 19:03
|
|
 |
ומי נתן להם שטח?
ארז,
07/09/04 22:23
|
|
 |
נתניהו נתן להם הכי הרבה שטח
ספי,
08/09/04 12:51
|
|
 |
שקר וכזב
לזכור,
07/09/04 20:10
|
פיגועים רבים בוצעו בנשק שניתן למרצחים על ידי פושעי אוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בערך כמו מספר הפיגועים שנעשו
ספי,
08/09/04 12:50
|
|
 |
1.
הכל בגללך חבר.
ל"ת
רועי,
י-ם,
07/09/04 18:28
|
|
 |
שדרות אשקלון
קאסם,
07/09/04 19:19
|
|