 |
37.
שוק חופשי של עובדים
אבי,
04/09/04 08:55
|
הגרמנים מביאים לעולם ילד וחתול ולא נשארים שם צעירים לעבוד. הגרמנים כמיטב המסורת ממש לא רוצים מהגרים שאינם אירופאים. הרוסים הם היעד המועדף אולם מבין הרוסים הגרמנים מעדיפים יהודים ואזרחים רוסים ממוצע גרמני שהם יותר משכילים ופחות שיכורים. בין הגרמנים ליהודים מזמן אין מחסום דתי כמעט כל יהודי רוסיה חילונים גמורים וגם כמעט כל הגרמנים חילונים. וכשהשוק חופשי אנשים עוברים לאיפה שטוב להם.
ישראל לצערי אותו דבר: רוסים מקבלים סל קליטה ואזרחות. סינים ותאילנדים מקבלים אשרות עבודה ללא זכויות. ומהגרים מאפריקה נרדפים ע''י משטרת ההגירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לעירית מדוסלדורף
נורי,
ת''א,
02/09/04 17:40
|
את נשמעת מרוגזת ומתוסכלת ואולי יש לך סיבות טובות לכך. כל אדם חי את החיים שלו באופן ובמקום שנראה לו. גם אנחנו נמצאים בגרמניה לפרקי זמן ממושכים (במקום קרוב מאוד למקום שבו את גרה) וגם עובדים בה. אבל צריך להשאיר לכל אדם לחיות את החיים שלו על פי הבנתו. אין רע בדיאלוג ובסיפור של קורות החיים שלך ושל משפחתך לכל מי שמוכן לשמוע אבל מה שלא התאים לך מתאים מאוד למליוני ישראלים שלא חושבים אפילו לעזוב את הארץ הזאת וגם לא יכולים. נכון שהחיים באירופה הם משהו שונה לגמרי מהחיים בישראל. איכות החיים, רמת החיים בקיצור הכל. אבל גם גרמניה זה לא גן עדן. הכלכלה במצב קשה וגם בה יש אנשים שעוברים משברים ונלחמים על הקיום. נראה לי מתוך היכרות מאוד קרובה עם גרמניה שהיא לא מקום שמתאים לרוב הישראלים. חשוב מאוד שישראל תשפר את הרמה שלה תסלק את המנהיגים הלא ראויים כמו שרון וכל המאפיונרים האחרים ותתחיל ללכת בדרך הנכונה החכמה של פשרה טריטוריאלית ועלייה על גל ההי-טק, איכות חיים ורמת חיים לא רק לעשירים. חשוב מאוד גם לאנשים כמוך שתהיה מדינת ישראל יציבה מתקדמת וחילונית עם אוריינטצייה ארופאית. בהצלחה בחיים בדוסלדורף ותקחי הכל בקלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הערה לעירית
יהודה,
עין גדי,
30/08/04 23:01
|
עירית היקרה , אל תיפגעי מכל המפגרים שעטו עליך כמוצא שלל רב.אין שום חיוב בהלכה לגור בא''י וביחוד כאשר חבורה של פריקים ומושחתים מנהלים אותה.הרמב''ם בספר המצוות אינו מזכיר חיוב של יישוב בא''י ואף הוא עצמו ישב במצרים רוב ימיו והיה הרופא הראשי שם.גדולי ישראל ישבו בחוץ לארץ (ראי התלמוד הבבלי ) -כמעט כל פרשני המקרא מרש''י ,אבן עזרא,משפחת קמחי (יוסף משה ודוד) ועוד ועוד .כך שאינך צריכה להצטדק לפני אף אחד וביחוד שיהודי טוב ואדם טוב אפשר להיות בכל העולם.זה שחבורת הציונים החליטו לבנות מדינה על דעת עצמם וללא הכוונת גדולי חכמי ישראל-הרי את רואה מה התוצאות.שמרי על משפחתך ואל תפקירי את בניך לצבא שלהם להילחם נגד שכניהם,חבל על כל בן שיפול כמו במטווח שפנים (וכמו שקורה לאחרונה).הצליחי בדרכך ואל תעני לישראלים הקיצוניים ורפי השכל כי זה מה שהלעיטו והאביסו את מוחם מקום ''המדינה'' ועד היום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עירית לצערי את צודקת אבל.....
יעקב,
צפון,
30/08/04 11:27
|
החשש שמא שואת היהודים תחזור על עצמה עדיין מקנן בתוכי. מי שמנהיגים את המדינה בשני העשורים האחרונים הצעידו אותה למחוזות רחוקים מהחזון שלשמו היא קמה. פגיעות אנושות ומכוונות בזקנים שייסדו אותה,בחלשים,במעוטי יכולת במי ששכלו את יקירהם בנכים . שחיתות שלטונית מבהילה. אלימות ברמה שלא מביישת מדינות עולם שלישי. התפוררות של מסגרות חברתיות עד וכולל המסגרת המשפחתית. אבטלה עמוקה,חינוך שהוא אנטי תזה לחינוך,מערכת בריאות לעשירים בלבד . עיסוק מתמיד ואובסססבי בבטחון ויחד עם זאת חוסר בטחון והגרוע מכל העדר תחושת בטחון.ועוד כהנה וכהנה רעות חולות . אבל למרות זאת זה משהו שהוא שלי אני מאמין שאפשר לשפר אותו ושהו ישמש לי וגם לך עירית כמקלט ,מגן ומפלט לימי סגריר . מאחל לך ובני משפחתך המון הצלחה שם ,את תמיד מוזמנת לחזור ואם לא אז לפחות לבקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כרגיל ברבריות ישראלית
עירית,
דיסלדורף,
29/08/04 23:07
|
לא ציפיתי לשום תגובה אחרת שיערב לכם אתם יכולים לומר מה שתרצו אני כאן!! מדינתי החדשה ושהגנה עלי בזמנים הקשים ביותר. ביבי נתניהו לא טוב יותר מקאפו ששולח את זקני המדינה לכליון בבתי חולים ללא תרופות וללא טיפול הביטו לעצמכם בעיניים ואל תאשימו אחרים הביטו על ההתפוררות ועל ההתדרדרות. המדינה הפכה למחנה ריכוז של יהודים הגדול בהיסטוריה ואתם מאשימים אותי? לא לא אני אדם שתרם למדינה התנדב כל עוד יכל במוסדות ממוסדות שונים ראיתי את המסכנות של אנשים וכן בעלי ששירת בצה''ל ובארגוני צדקה אחרים. להאשמות שלכם אין שום שחר אתם אנשים מרירים בלא סיבה ומחפשים להטיח בי ובכן לא תצליחו. ישראל מבחינתי מחוקה וכל שאוכל לעשות כדי לעזור לאחרים לברוח מבית המשוגעים הזה אעשה - ואני אכן עושה. שבוע טוב לכולכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את עוזרת לאחרים לברוח?
גדי,
דורטמונד,
30/08/04 17:48
|
תספרי סיפורים האלה למפגרים. אני מכיר ''עוזרים'' כמוך, יש מלא מודאות שלכם בעיתונים בשפה רוסית. את ''תעזרי'' ליהודים לברוח גם לאירן או לצפון קוריאה עם יסכימו לשלם לך 5 אלפים דולר. רוב ''העוזרים'' כמוך הם סתם רמאים וגנבים שלוקחים כסף מאנשים תמימים ונעלמים. אבל בגלל שלשכנע אנשים להתפטר מהסכומים כאלה גדולים זה לא פשוט אתם עושים הצגות לפניהם, מספרים להם סיפורים של מהגרים מדומים שהצליחו מצוין בגרמניה או מדינה אחרת, אחרי שנה יש להם עבודה עם משכורת גבוה, דירה טובה, מרצדס, ילדים מצליחים בלימודים וכולם אוהבים אותם. ובודאי אתם צריכים לשכנע אותם שבמדינת ישראל הכל רע מאוד ואין להם שום עתיד כאן.
הסיפור שלך זה אוסף שקרים סטנדרטי ובגלל שאת מקצועית בתחום הוא נשמע יותר אמין מאמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהל ארגון צדקה
תוהה,
30/08/04 12:40
|
עירית תודה לך על כנותך, לעומת כל הצביעות הנשפכת כמים. הלא ברור שמי שמסוגל לעזוב ולהצליח בחייו במקום אחר, עושה או יעשה זאת בעתיד הקרוב. אך מה פשר דבריך ''בעלי ששירת בצה''ל ובארגוני צדקה אחרים'' את רואה בצהל ארגון צדקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך מסר חשוב
אלי ברדנשטיין,
תל אביב,
30/08/04 07:41
|
שלום, אני הכתב שכתבת את הידיעה. תחזרי אלי אם את יכולה באי-מייל. רציתי לשאול אותך משהו. אלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Irit Don't Ask
USMarine,
USA,
30/08/04 07:26
|
Dear Irit!! Allow me to tell you a short story about an american President who said somthing that I can't take it out of my head''DON'T ASK WHAT THE COUNTRY CAN DO FOR YOU BUT ASK WHAT YOU CAN DO FOR YOUR COUNTRY''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you sure
david,
new york,
30/08/04 22:47
|
What can you do exactly when the leaders of the country are so corrupted ?Explain me how would you contribute to a sinking ship...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זהו עמינו1
sailor,
29/08/04 19:34
|
עומק ניבזות שלנו ניתן למדוד לא רק בפעולות שמאל הקיצוני,אלא גם במהגרים לגרמניה מבני עמינו עם זכרון השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יש לי רעיון!
Vitnir,
29/08/04 17:52
|
יש פה מלא לא יהודים או יהודים למחצה שלא מרגישים ''בבית'' או אפילו דחויים. תקחו את הויזות הגרמניות מהיהודים ותנו להם! לי בראש הרשימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הרב מתפלא?
עירית,
דיסלדורף,
29/08/04 17:14
|
אני ברחתי דווקא מישראל לגרמניה שממנה ברחו הורי אחרי המלחמה. כן ישראל שכמעט גרמה לפירוק משפחתי ולהשפלתנו אינה אלא מדינה שהולכת וכלה וטוב שכך. אחרי שפוטרנו אני ובעלי מהעבודה ולא נותר לנו מה לאכול נאלצנו למסור את הדירה אחרי 15 שנות משכנתא לנושים לא היה כסף להאכיל את הילדים והבן החייל היה מביא לנו אוכל מהצבא. למזלי הרב בעלי התעורר בזמן ואז התחיל תהליך ארוך ומייגע (אך מומלץ) לקבלת הדרכונים הגרמניים שלנו. נכון גם בגרמניה יש אבטלה גבוהה אך למזלנו לי ולבעלי יש עבודה אך גם מי שמובטל יכול לחיות כאן בכבוד בלי השפלות. ילדי לומדים בחינם באוניברסיטה ובבית ספר ואין לנו שום כוונה לחזור לישראל גם אם נועלה על המוקד בתור יהודים. זו ההחלטה שלי ושל בעלי שעדיף למות כיהודי בניכר ולא מרעב במדינת היהודים שעושקת מרמה וגוזלת. אני אומרת למי שמוכן להקשיב תביטו איך אתם ניראים (לנו כבר אין דרכונים ישראלים -הושמדו). צאו משם ומהר זו מלכודת שאין לה סוף מעגל קסמים מטורף. ולכל מי שיגיד שיש אנטישמיות אני אומרת שוב: נכון יש אבל אני מעדיפה שינאת זרים על שינאת עשיקת רמיית וגניבת אחים. כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
help
adyg,
rishon le zi,
31/08/04 10:49
|
מסכים איתך 100%. רוצה ''לברוח'' גם, כל מילה נוספת פאסה וכל דקה פה מיותרת.. help... ady_geda@yahoo.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרמניה
לי הי,
ארה''ב,
29/08/04 22:15
|
הלוואי ולא תזכי ליום טוב אחד במדינת רוצחי היהודים, תתביישי לך, עוד אף אד לא מת מרעב בארץ, רק בצע כסף הניע אותך ובעלך לעזוב, מובטחני כי אתם תהייו הראשונים לעזוב את גרמניה ולחזור לארץ ברגע והאנטישמיות תפגע בכם והולוואי ותפגע בכם בהקדם. אתם ממש גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים בישראל מתים יהודים
דב,
פתח תקווה,
30/08/04 23:14
|
יותר מכל מקום אחר בעולם .אנטישמיות וקשקושים בינתיים בנינו נשותינו וחברינו מתפוצצים לנו מול העיניים ואף אחד לא יכול לעצור את שפיכות הדמים הזאת ,אז מה אתה בא בטענות לעירית שמקיימת את הצווי ''ונשמרתם לנפשותיכם'' ?אני בטוח שאם היתה אפשרות (אזרחות זרה ,ידיעת שפה זרה וכו') הרבה ישראלים שאין להם מה להפסיד היו עוזבים את המדינה המושחתת הזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי תגובתך היית מסכימה לעבוד
בוריס,
חיפה,
29/08/04 20:20
|
בתור קאפו במחנה השמדה, רק שישלמו לך משכורת טובה.
אני קורא תגובות וחושב שהגירה לגרמניה זאת תהליך ניקוי לישראל, אנחנו מתפטרים מכל מיני אנשים עלובים שמוכנים למכור נפשם תמורת 30 מבטאות.
אבל לפי תגובתך מרגישים שאת בעצמך מבינה את זה וזה כואב לך ובגלל זה את כתבת תגובה ורוצה ללכלך מדינת ישראל – בשביל להוכיח לעצמך שאת לא אשמה בכלום, את טובה והגונה והכל קרה בגלל שישראל לא בסדר.
יש לי חבר קרוב בגרמניה, הוא גר שם כבר 15 שנים ומסודר שם טוב ממני מבחינה כספית. אנחנו נפגשים כמעט כל שנה באמריקה עם חברים וכאשר צריך לחזור הביתה הוא ואישתו כמעט בוכים. הם אומרים לי שהם מקנים בי בגלל שאני שמח לחזור הביתה וגרמניה אף פעם לא תהיה בשבילם בית. הם קוראים לגרמניה בית סוהר עם תזונה טובה. אתם תבינו את זה בקרוב כאשר שכנים גרמנים ילשינו לרשויות שאתם נוסעים באוטו טוב שלא מגיעה למהגרים או שהמרפסת שלכם לא מספיק נקיה. תרבות הלשנה בגרמניה פשוט מדהימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משעשע
עירית,
דיסלדורף,
29/08/04 23:15
|
אתה מדבר שטויות במיץ אנחנו כאן כבר שנתיים נוסעים במרצדס חדשות אני ובעלי וזה ממש ממש לא מעניין אף אחד. אנחנו תושבים לכל דבר בזכות היות הורינו גרמנים ואני מרגישה פה בבית מכל הבחינות. וכמו שלעולים קשה בארץ ככה היה לילדי בהתחלה אבל עכשיו הם נטמעו בחברה. רציתי גם לשאול למה להביא עולים לארץ? לענות אותם? להשפיל? ולהרוס משפחות. כן כי אני עבדתי בארץ עם עולים מרוסיה שישראל פשטו התעללה בהם. רבים שיכלו עזבו לאמריקה או חזרו לרוסיה ולמקומות אחרים. אני קוראל לאנשים שחלילה עלולים לטעות ולעשות עליה להגר למדינות אירופה אין בישראל כל יתרון (אולי רק הרבה חסרונות נוספים) בהשוואה לאירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את שקרנית
בוריס,
חיפה,
30/08/04 11:43
|
רוב העולים מרוסיה הסתדרו נהדר בארץ, במיוחד בהי-טק. יש מקרים קשים אבל הם מהווים אחוז לא גדול. גם אחוז של יורדים הוא לא גבוה. פשוט בין היורדים יש הרבה מנוולים שמוכנים ללכלך מדינת ישראל תמורת קבלת אישורי שהיה או מעמד פליט ויש אנשים כמוך שתמורת כסף מנסים לגרום לישראל כמה שיותר נזק. אני הייתי כמה פעמים בגרמניה ויודע שזה לא מציאותי שאנשים שלא היו מסוגלים למצוא עבודה בישראל פתאום אחרי שנה, שנתיים נוסעים במרצדסים חדשים. השקר שלך מתגלה גם בזה שאת קוראת עיתון מעריב. אם באמת היית מוחקת ישראל כמו שכתבת לא היית נכנסת לאתר מעריב. אם את יהודיה וגם בזה יש לי ספק רב, את פשוט מכרת נפשך לשתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הרוסים חיים בגטאות בגרמניה
sam,
29/08/04 15:42
|
הרוסים חיים בגטאות בגרמניה מנודים מהסביבה והמוצע היהודי שלהם לא עוזר להם שם במיוחד שישים שנה אחרי מלחמת העולם השניה הפן המוסרי בלהשתקע בגרמניה לא תופס יותר בני אדם מחפשים היום בראש וראשונה מקום להשתקע בו שמספק איכות חיים מנהל הבנק שלי בארץ השתומם כשאמרתי לו שאני צריך שיעלה לי את האובר דרפט בגלל שאני אוהב את ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש חבל שאנשים כמוך חיים ו6 מי
שינויניק גאה,
נתניה,
30/08/04 20:01
|
|
 |
ספר את זה לחברים הרוסים שלי שם
Vitnir,
29/08/04 17:55
|
בבי''ס הם הכי מקובלים, יוצאים ושוכבים עם הבנות הכי ''שוות'' בזמן שהחברה' הגרמנים רק אוכלים את הלב. הם שולטים בכל מקומות הבילויים (פאבים, מועדונים, סנוקרים) וכל זה. גיטאות אי אפשר לקרוא לזה אבל יש כפר ספציפי לא רחוק מאיפה שאני מבלה כל קיץ שמרוב שיש שם הרבה רוסים קוראים לו Russenheim בצחוק. זה ממש לא גטו, זה כפר שקט ויפיפה עם פרחים וגינות יפות בכל מקום. אם מישהו חיי שם בגיטו אז זה התורכים והכורדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חששני שהכייף שלך לא ימשך הרבה
נבוא ישנה,
29/08/04 20:48
|
לא נירא לי ''שהחברה' הגרמנים שרק אוכלים את הלב'', ימשיכו לאכול אותו בשקט הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, והכיף שלנו טוב הרבה יוצר
ל"ת
ישראל,
ארץ האבות,
03/09/04 06:42
|
|
 |
28.
צודקים מבחינתם
מייק,
עמק יזרעאל,
29/08/04 13:51
|
מה חושבים להם כבוד הרב והסוכנות היהודית, אי אפשר להתעלל בעולים כפי שמתעללים בהם, ההשפלות שעוברים בקליטה - כן יהודי/לא יהודי שמונה דורות אחורה , אין להם עבודה, דוקטורים ופרופסורים ששמים את המשכילים שלנו מבחינת ידע בכיס הקטן מנקים רחובות ועובדים בזבל וכפועלים שחורים כדי לקיים בכבוד מינימלי את משפחתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הגירה.
א,א,
29/08/04 13:44
|
במצב של היום כשהסיסמה היא לקצץ אם צריך או לא.כדי שלמליונרים יהיה כמה שיותר בעוד שמספר מחוסרי העבודה גדל מדי חודש,[מטעמי יעול]שעור התמיכה בהם הוא כה עלוב ומתקצץ שהרבה מהם מגיעים לעוני ורעב,מטורף מי שמהגר לישראל.האחריות למצב כולהמוטלת על נתניהו שחלומו הגדול הוא לראות את העם משועבד למספר קטן של עשירים,ושל ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יהודים צריכים לחיות בא''י!
ל"ת
יהודי,
טוב,
29/08/04 13:16
|
|
 |
אז איך אתה מתרץ שרוב היהודים
יהונתן,
תל אביב,
29/08/04 15:27
|
חיים בארצות העולם ולא בישראל ?זה רק מוכיח שכל הקמת המדינה היא בלוף אחד נדול ,קבוצת ציוניים מרוסיה ופולניה הביאו יהודים טהורים שחשבו שהמשיח הגיע וקלקלו אותם והפכו את הארץ לעוד מדינה מהעולם השלישי (ראה ערך שחיתויות ,ממון ושלטון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - לפשיסטים אין מקום בא''י
מרק,
29/08/04 21:53
|
מקומך בגרמניה או יותר נכון בחמאס. שם אתה תוכל ליישם את הרצון שלך לבטל מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
ל"ת
פוסט ציוני,
29/08/04 13:45
|
|
 |
בעיקרון אין שום סיבה
בוריס,
חיפה,
29/08/04 22:17
|
בעיקרון יהודים יכולים לחיות בכל מקום בעולם איפה שמתחשק להם כמו כל עם אחר. הבעיה שבין אידיאל לבין מציאות יש פער גדול. יש אנשים חכמים שלומדים מהטעויות של אחרים, יש אנשים חכמים פחות שלומדים מהטעויות של עצמם ויש אנשים לא חכמים שלא לומדים כלום.
מראה חיצוני של העולם משתנה אבל הטבע האנושי כמעט ולא משתנה. אני זוכר שלפני 5 שנים קראתי במעריב מאמר בשם ''האם משיח בא לצרפת'' על החיים הנפלאים של יהודי צרפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוריס-שים לב!
טוביה,
באר טוביה,
30/08/04 23:23
|
אתה תמים למדי לגבי יהדות צרפת.אינך רואה שכל הקשקושים בעיתונות הם תוצאה של תעמולה ציונית מכוונת כדי להראות שיש אנטישמיות קיצונית בצרפת כדי להפחיד את היהודים שם ולגרום להם לעלות ??? הרי זה חוזר על עצמו כל הזמן-רוצה דוגמה?בתחילת קום המדינה שלחו שליטיה שליחים מיוחדים ומאומנים למרכזי היהדות בעיראק כדי להניח פצצות בבתי כנסת בשבת וכל זה כדי לזרוע בהלה בקרב היהודים-ואומנם התכמון הזה עבד ,רוב יהודי עיראק אמנם עזבו ובאו להתבוסס במעברות המפורסמות ואידך זיל גמור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ההפתעה נעוצה דווקא בתגובה
התמהה,
29/08/04 13:05
|
ומה הפלא? מה יש למדינתנו להציע מלבד אחיזת עיניים? מצב כלכלי יציב- ללא עידוד צמיחה? או שמא מצב ביטחוני תקין? האנטישמיות בארץ איננה נופלת מחו''ל כולל גרמניה עם טראומת העבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
די לצביעות הרבנים
פרחיה,
29/08/04 13:05
|
הלא כולנו יודעים שכמעט לא נותרו בחבר המדינות יהודים על פי ההלכה, אלא צאצאי יהודים הזכאים לעלות לפי חוק השבות, אך לא להנשא בארץ או להקבר בקבר ישראל. מאין החוצפה של הרבנים מטעם בדברם על ''הקושי בקיום חיים יהודים בגרמניה''. דווקא בגולה מבקרים יותר יהודים חילונים בבית הכנסת ומשתתפים בפעילות הקהילה מאשר בישראל. למה לישראל להסתכסך עם ממשלת גרמניה המעונינת לסייע ליהודים במצוקה? הציונים כבר ימצאו בעצמם את הדרך לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אף אחד לא רוצה לדבר אמת!!!!
דוד צימרמן,
רעננה,
29/08/04 13:03
|
המעשה הנוכחי של ,של ממשלת ישראל הוא לא חדש ולא הראשון!! 1. ב-1951 ''שיכנעו'' את יהודי עירק לעלות. איך שיכנעו?? ,נא לשאול את אדונים: בן-פורת/הילל ( אם הם עדיין החיים..). תקבלו הלם... 2. ב-1989 שמיר( ראש ממשלת ישראל דאז..) דרש ( והצליח..) לסגור את האפשרות להגירת יהודי רוסיה לאה''ב ,והיהודים,באין ברירה,כחלופת מחדל,היגרו/מהגרים לישראל.( היגרו, לא ע ל ו ...). 3. אותו ''סיפור'' קורה כעת עם גרמניה. שלא תהיה אי הבנה: אני לא יכול להבין,איך,למה,נוסעים יהודים לגרמניה,בה לילדיהם ,אין כל עתיד!!!! 4. כעת ישראל ''מנפחת'' את התקריות בצרפת,על מנת ''לשכנע''/להפחיד את היהודים,שיעלו לישראל... הערה אחרונה: הרבנים באוקריינה,למה ה ם ,לא עולים לישראל???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הסוכנות - מספיק
אווה,
הרצליה,
29/08/04 12:58
|
הסוכנות היהודית שתפקדה כממשלה לפני קום המדינה סיימה את תפקידה בהקמת המדינה. אך היות ומינויים קורצים לאנשים מבזבזים הוון עתק על יו''ר ופקידים נבחרים. ובמקביל למשרד הקליטה -כפל תפקידים שולחים שליחים ורבנים שרק לראות אותם כבר שווה לברוח לגרמניה. די לסוכנות סיימתם את תפקידכם. למדינה יש ''נתיב'' של מצליחים לפרק אותו(חב' קשר לבריה''מ לשעבר) ויש את משרד הקליטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מתפלא על הרבנים
שי,
רמת-גן,
29/08/04 12:52
|
אתם מדברים על התבוללות בגרמניה. הרי גל העליה הרוסית הזאת הביאה להתבוללות פה בארץ, ואני אחד מהנפגעים שלה. יש לי כבר ילד מרוסיה גויה, וישנם עוד רבים שנפלו כמוני בגלל העליה הרוסית שחוק השבות הרס לנו את המדינה. 70% מהעולים אינם יהודים ואני אומר ממידע אישי שאני בדקתי, והגרוע מכל ש-20% מהם אין להם אפילו שום זיקה ליהדות אפילו מדורי דורות, וזה אומר שאפילו הסבא של הסבא שלהם לא היה יהודי. חברה שלי שיש לי ילד ממנה אינה יהודיה כי האמא לא יהודיה, אבל לפחות האבא יהודי. אבל לעומת זאת בעלה לשעבר גוי גמור אבל בגלל שהם התגרשו לאחר שהם עלו אז הוא אזרח ישראלי ויש רבים רבים כמוהו. למשל הסבתא היהודיה שלה באה עם גבר שהוא גוי גמור בטענה שהוא בעלה ואחרי שהם עלו הם התגרשו והוא הגוי הגמור אזרח ישראלי לכל דבר ועניין. לכן ברצוני לומר לרבנים ,קודם תילחמו לתקן את חוק השבות הקלוקל ואח''כ תדאגו שיהודים יעלו לארץ אבל יהודים ולא גויים. בינתיים שילכו לגרמניה עדיף כך כי ממילא הם לא יהודים. מה שקורה פה בארץ זה לא יאמן ועוד רבנים נותנים לזה יד, אני מתפלא עליכם רבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערות על הכנס.
מרבני אוקראינה,
29/08/04 15:26
|
ובכן כמה דברים. הרבנים אכן קוראים לעלות לישראל. הרבנים חולקים חלקו ויחלקו על תפיסת הסוכנות היהודית-המחלוקת שביננו לבינם היא נוקבת יותר ממה שחושבים,אך המשותף הוא אחד-קריאה משותפת לא להגר לגרמניה. (בכינוס נערכה שיחת ועידה עם חד מרבני גרמניה-המצב שם הוא נורא-שואה יהודית חדשה,85 קהילות מתוכם 24 עם רבנים שרובם הם רבנים ''מטעם''). דעת הרבנים לא השתנתה חוק השבות במתכונתו הנוכחית מעודד התבוללות. הרבנים קוראים לעליה לארץ לאו דאווקא מסיבות ''ציוניות'' אלא גם מסיבות פרקטיות-הפחתת הסיכון להתבוללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי,אתה לא תופס את ''הנקודה''...
דוד צימרמן,
רעננה,
29/08/04 13:25
|
למדינה לא איכפת שעולים גויים... העיקר: שיעלו!!!! מי ילך ליחידות קרביות?? בנים של פוליטיקאים?? של בעלי הון??? לא. של העולים.....( לא רק ,אבל המון ,יותר מחלקם באכלוסיה...) מי נהרג בשנים אחרונות??? בנים של..???. או אחוז גבוה ,ילדים של העולים...??? דרך אגב: כמה ילדים ממשפחות חרדיות ,נהרגו במלחמה?? התשובה= 0 ( א פ ס ) !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפורי סבתא
תוהה,
29/08/04 13:14
|
שי, אני בטוח שהסיפור שלך מפוברק. איך הגיע הילד שלך לידי גויה גמורה. האם היא חטפה אותו ממך וסרבת לשלם כופר? אם הסבתא שלה רק טענה שהיא נשואה, למה היתה צריכה להתגרש ממנו. אתה עושה רושם קצת מבולבל. בפעם הבאה כשאתה מ..ן מישהי לפחות תדרוש תעודת הכשר מהרבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תעלו את גיל הפנסיה עוד...
איציק,
חדרה,
29/08/04 12:47
|
ואז תראו כמה אנשים יעלו. ובאותה הזדמנות גם תעלו את מס ההכנסה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שמעלים את גיל הפנסיה
ספי,
29/08/04 13:46
|
|
 |
19.
שילכו לאן שירצו, רק שלא ...
הרצל,
מדינת היהודי,
29/08/04 12:43
|
יבכו לנו שיש אנטישמיות וירצו לבוא לכאן כי רע להם שם.
נראה אותם שם מקבלים הטבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יהודים-בואו הביתה!לישראל!
ל"ת
ראובן,
י-ם,
29/08/04 12:39
|
|
 |
17.
בדיחה מקבארית
דוד,
29/08/04 12:35
|
גם לי , לו היו מספרים לפני שלושים שנה לאן תדרדר ישראל , הייתי מתייחס לזה כאל בדיחה מקבארית . מסתבר שהמציאות עולה על כל דמיון , אז מה הפלא שאנשים מעדיפים מקומות אחרים בעולם . ובמקום לתקן את התיקון טעות - מטיפים מוסר לאלו שמחפשים את הטוב עבורם והיקרים להם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, כמה עצוב, כמה נכון
תדי,
29/08/04 13:02
|
הגיע הזמן שהרבנים והעושים במלאכה ייאבקו על שינויה של ישראל לארץ פלורליסטית ומקבלת.
יש לנו מה ללמוד מגרמניה, המשקיעה בשיקומה, בתרבתוה (סכומי כסף עצומים בעוד בארץ האמנות חיה מנדבות ומבוזה).
ישראל יכולה להיות אחרת, יש לנו מורשת יהודית נפלאה, למה קמה כאן כזו מדינה מפגרת, אורתודוקסית ושונאת בניה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אני לא מצליח לתפוס
איתי,
29/08/04 12:33
|
|
 |
15.
יישר כוח לעוסקים במלאכה!
ל"ת
ליאת,
29/08/04 12:32
|
|
 |
14.
ההיסטוריה חוזרת!!
יערית,
בת ים,
29/08/04 12:31
|
|
 |
13.
אין כמו גרמניה
מוטי,
29/08/04 12:30
|
|
 |
גם שחיטת היהודים הייתה בשקט
אביב,
רמת גן,
29/08/04 15:31
|
|
 |
12.
מי צריך אותם
יוסי,
הרצליה,
29/08/04 12:28
|
גם ככה יש לנו צרות. אם הם היו יהודיים אמיתיים הם היו באים לארץ. אבל כל מה שמענין אותם זה כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה יהודי אמיתי ???
ל"ת
חלי,
בית אל,
29/08/04 15:32
|
|
 |
11.
עדיף שינצלו את הגרמנים
אזרח,
29/08/04 12:26
|
מאשר שיבואו לנצל את הביטוח הלאומי שלנו ואח''כ יהגרו הלאה ואף יחזרו למדינותיהם, כפי שקורה עם חלק גדול מהעולים האלה. הרי בכל מקרה אין לאלה שמהגרים לגרמניה כל זיקה לישראל ו/או ליהדות, אז עדיף שלא יתעלקו עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!!
ל"ת
איציק,
29/08/04 12:40
|
|
 |
10.
הטימטום הגדול ביותר של הסוכנות
אליצור,
י''ם,
29/08/04 12:25
|
עדיף שיהגרו מתוך רצון לכל מקום בו הם חפצים , מאשר להגיע לארץ מתוך הכרח ואונס , כציוני אני מעדיף מעטים שלהם מניעים לאומיים וציונים , מאשר המונים ומאונס שתרומתם לא תהיה רק אפסית , אלא יהיו לנטל על המדינה , אני מוכן לכבד כל אדם ושיגור היכן שטוב לו . וזה יהיה לטובת כולנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני בהחלט מבין אותם.
ירדן,
בית שאן,
29/08/04 12:22
|
|
 |
הכל זיוף
נעמה,
29/08/04 12:54
|
ניסית לחיות שם? או שההתרשמות שלך רק כתייר? אני חייתי שם, וזה לא תענוג גדול, הגרמנים אנשים איומים, אך מסווים זאת בהתנהגות מחונכת, אך זה הכל זיוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והישראלים הרבה יותר טובים
ישראל,
ארץ האבות,
03/09/04 06:48
|
הצביעות על כמה שכולם פה עוזרים אחד לשני ואנו עם מאוחד. כולם יורקים פה אחד על השני. מדהים שצריך פיגועים כדי שנחוש סולידריות, וזו הצביעות הכי גדולה. ארץ אוכלת יושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עצוב לשמוע.
ל"ת
קרן,
29/08/04 12:21
|
|
 |
7.
עליה לא צריך לקנות בכסף
דרור,
אמסטרדם,
29/08/04 12:18
|
מי שרוצה יכול להגיע לארץ ומי שלא שלא - גרתי בגרמניה בשנתיים האחרונות ובקורס גרמנית שעשיתי פגשתי המון יהודים שעלו מחבר העמים. הם אנשים נורא נורא נחמדים אבל אם מסתכלים על התופעה באוביקטיביות רוב העולים לגרמניה הם מבוגרים שחושבים על התנאים הסוציאלים!!!
בארץ הם יחיו כמו פליטים בלי כלום כי הם לא יוכלו להתחיל לעבוד בארץ חדשה בגיל כל כך מבוגר(פנסיונרים) ואילו בגרמניה הם יקבלו את כל ההטבות.
לסוכנות זה נראה טוב שיעלו הרבה עולים אבל זה חשוב עם העןלים האלו יכנסו למעגל העבודה או שרק יעמיסו על המצב שבכל מקרה לא קל בארץ.
דרך אגב בגרמניה אפשר בקלות ואפילו יותר לנהל אורח חיים יהודי - יותר מאוקריינה רובם הולכים לבית הכנסת מה שבארץ לאחר שיראו את הכפייה הדתית לא יעשו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובנו היינו פועלים כמוהם.
ל"ת
אביב,
29/08/04 12:46
|
|
 |
6.
אני אמנם צבר , אבל גם מעוניין
צבי האביון,
29/08/04 12:18
|
|
 |
תגובה
אבי,
04/09/04 08:41
|
|
 |
טפסים ביד ושם
ל"ת
אנה פרנק,
אמסטרדם,
29/08/04 13:01
|
|
 |
אנה פרנק לא היתה מגיבה כך
ל"ת
ישראל,
ארץ האבות,
03/09/04 06:50
|
|
 |
אתה יכול
עמית,
פ''ת,
29/08/04 12:58
|
לקבל אזרחות גרמנית רק אם אחד ההורים שלך או אחד הסבים שלך נולד שם והיה אזרח גרמני שאזרחותו נשללה ממנו בין השנים 33-39. אם יש לך את זה אז אתה תכנס בגוגל ל''אזרחות גרמנית'' ושם תמצא בדיוק דרך מי ואיך לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Calculated selection
Alfassy,
Ofaqim,
29/08/04 12:17
|
Apparently the young,the educated and the well to do ,emigrate to Germany and poor little Israel gets the elderly ,the sick ,the criminals and the prostitutes.Even the best ones from the 12000 who came last yr will find their way back .They use Israel as a sieve
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
philip,
natanya,
29/08/04 20:03
|
אתה צודק במאה האחוזים. ראיתי בעצמי פעם איך נערים מעבירים מידע אודות לימודי מקצוע ומקומות עבודה באירופה בכלל ובגרמניה בפרט. המדינה עבור חלק מהם היא תחנת מעבר. גם לפני שלושים שנה בעידן אחר היה מצב דומה אם כי מצומצם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
החיים בארץ אינם חיים
ל"ת
ממשלה מושחתת,
29/08/04 12:17
|
|
 |
3.
מישהוא יעזור לי להבין
חץ וקשת,
שם,
29/08/04 12:16
|
אני לא מבין אולי מישהוא יכול לעזור במדינה כול הצעירים יורדים כבר יש ירידה של 2 מיליון איש אים לא 3 מיליון משנת 73 ואתם לא עושים כלום פה בבית שלנו אז מה יש לכם מ19 אלף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
באמת מדוע גרמניה מושכת יותר?
שולטי,
29/08/04 12:15
|
אולי צריך לתקן את ישראל במקום לערוך מסעות תעמולה, שכנראה לא יעזרו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא יודעים
נעמה,
29/08/04 12:56
|
|
 |
1.
החיים בארץ קשים מדי לעולים
אילנה,
רמת גן,
29/08/04 12:10
|
לא פלא שעולים בוחרים לעלות לארץ ששם הם אינם אזרחים סוג ב' - הקליטה בארץ נכשלה , מה עוד שהחיים בארץ עם השילטון המושחת הפכו להיות בלתי נסבלים - אנו העולים שואלים אחד את השני- לא כדאי לעלות - למה? לאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פרזיט שגורש מרוסיה!!!!!!!
ישראל!!!!!!!,
29/08/04 13:11
|
באתם לארץ למצוץ את לשד עצמותיה של מדינתי שהקמתי בדם ,בעמל ויזע אין קץ. הגעתם לארץ קיבלתם הכל וכוונתי להכל. הרסתם את מערכת הבריאות שלנו כשבאתם שלושת רבעי מליון זקנים תשושים מוזנחים רפואית וקבלתם על מוכן סיעוד רפואי מהטובים בעולם.שקל אחד לא שילמתם לביטוח הלאומי אבל חלבתם אותו ברמיה עד שוששתם אותו.....ועוד יש לכם תענות.... אתם אוסף של פרזיטים שגורש מרוסיה. ואנחנו אכלנו אותה. סעו לגרמניה וייטב לכם,יפה שעה אחת קודם!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך הרבה יותר מעולים נשביל כך
ישראל,
ארץ האבות,
03/09/04 06:52
|
למשל חבורת צדקנים שבנתה מדינה אימפוטנטית מבוססת ערכים קלוקלים על כרעי תרנגולת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפוצץ, חביבי
doctor,
jerusalem,
29/08/04 22:13
|
בן כמה אתה, ש טוען ש''מדינתי שהקמתי בדם ,בעמל ויזע אין קץ''? לבד? באופן אישי? מה עשית? אתה יכול לפרט? ספק רב שעשית משהו מועיל כי ככל הנראה יש לך בעיה בחשבון בסיסי אם מצאת בעליה ''שלושת רבעי מליון זקנים תשושים''. מעין הנתונים? תוכיח!
הגב לתגובה זו
|
|