 |
100.
הישראלים זקוקים לטיפול נפשי ..
מלאך זר,
11/09/04 00:49
|
דחוף. מקריאת התגובות ניתן להבין עד כמה מצבכם כחברה אומלל ואנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הישראלים זקוקים לטיפול נפשי ..
מלאך זר,
11/09/04 00:49
|
דחוף. מקריאת התגובות ניתן להבין עד כמה מצבכם כחברה אומלל ואנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לאחרונה אני עוקב אחרי הטור שלך
שי,
04/09/04 02:34
|
ואחרי תוכנית הטלויזיה ''בולדוג''. האמת שאני זוכר אותך בתור מנחה בתוכניות ילדים. לא ידעתי על האישיות שמאחורי האיש.
ישר כוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
הכלב משבח את הגנב
ג'ו פלקונטי,
02/09/04 20:30
|
שמתם לב איך הכלבון משבח את ליאור שלאיין - זה שמשפיך חרא מאוייר כל יום שישי בסוף הדרך?
הכלבון צודק שדבר אחר היה משעמם ומעפן.אבל סוף הדרך זה אותה הגברת באותו חרא.חיקוי עלוב של המדור של הגאון המטורף דודו גבע.המדור שלהם משעמם ודבילי.
לפני כמה שבועות הם נתנו פתאוטם ככה בלי הודעה מוקדמת קטע גדול ומקורי.סוף הדרך בשנת 2034.ממש גדול היה.הקטע שאהוד ברק חזר לחברה שלו מימי הצופים,איזה זקנה טיכו,היה מצחיק נורא.
אז התברר לי שזה הכל היה גנוב.הם גנבו את הקטע מאיזה עו''ד אחד שהוא כותב צללים של כל מיני סטנדאפיסטים.גנבו אשכרה גנבו.הבנתי שהקטע שלו היה עוד יותר טוב:ברק חוזר לחברה שלו מימי הגנון.
אז הכלבון משבח את הגנב.
כל מילה אמת במה שכתבתי.מי שרוצה יכול לקבל את כל ההוכחות אם יפנה אלי במייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אוי מעולה מעולה מעולה
דניאל לוין,
02/09/04 03:07
|
|
 |
95.
עוד אחד
אנננננננננננני,
31/08/04 21:38
|
שלא מקבל את כל מה שהוא רוצה מהחיים, אז הוא פונה לפיתרון של הפרובוקציה... מגעיל. התנסחות וקו חשיבה של ילד בכתה ט'... [ואני מבקשת סליחה מילדי כתה ט' באשר הם...]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אישי לגיא
סיגלית,
31/08/04 07:35
|
גיא נקרעתי מצחוק מתגובות 36 41 47 משבוע שעבר מגיע לך איך הסתלבטו עלייך וולא קטעים במדור שלך תראה כאילו אין לנו מספיק איחס במדינה , הזכרת לנו את השד העדתי ממש גועל נפש לראות את התגובות הטיפשיות שנכתבו רחם עלינו - תפעיל ת'כרוב פעם הבאה אני פעם ראשונה קוראת את המדור שלך וממש נהנתי , ואפרופו אני פראנקית ד''ש לילד ובהצלחה בשרשרת החיול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באותו ענין - היחידי שצודק...
גדי,
31/08/04 19:02
|
בכל התגובות שקראתי, הוא אותו בחור ערבי שטען שהם ינצחו בלי לעשות כלום, כי אנחנו פשוט נעשה את העבודה עבורם.
קראתי את רוב התגובות ופשוט בא לי להקיא מכמות הגזענות המדהימה, משני הצדדים. ספרדי גזען מקיא את הגזענות שלו, ומייד מגיב אשכנזי מציין את דעתו המבחילה על הספרדים, ובטוח שהוא יותר טוב מאותו ספרדי.
אני, במקרה, ספרדי (תימני) שחולה על אריק איינשטיין ושלמה ארצי (וגם אוהב מוזיקה מזרחית), גם אני, בדיוק כמו גיא מרוז, גדלתי על פוצ'ו (ישראל ויסלר) ועל אפרים קישון, ואני מצטער, אבל אין לי שום דבר נגד אשכנזים, ואני מאושר שהבנות שלי לא יודעות בכלל מה זה ספרדי ומה זה אשכנזי. אולי בדור הבא תיעלם הגזענות המבחילה שקיימת אצל רוב אלה שהגיבו כאן.
ולגבי גיא מרוז - אחלה כותב. מצחיק ושנון. הבנאדם הוא סאטיריקן, ולי היה ברור גם בשבוע שעבר שהשימוש במילה ''פרענק'' הוא חלק מסאטירה, וחבל שאנשים לא מבינים הומור ובוחרים להיעלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
שיר פטריוטי מאת רוני סומק
קוראת בשפת השיר,
צפון,
30/08/04 19:47
|
אני עירקי פיג'מה, אשתי רומניה והבת שלנו היא הגנב מבגדד. אמא שלי ממשיכה להרתיח את הפרת והחדקל, אחותי למדה להכין פירושקי מאמו הרוסיה של בעלה. החבר שלנו, מרוקו סכין, תוקע מזלג מפלדה אנגלית בדג שנולד בחופי נורבגיה. כלנו פועלים מפוטרים שהורדו מפגומי המגדל שרצינו לבנות בבבל. כלנו חניתות חלודות שדון קישוט העיף על טחנות הרוח. כלנו עדין יורים ככוכבים מסנורי עינים רגע לפני שהם נבלעים בשביל החלב.
מתוך תרבות וספרות, הארץ,14.11.03
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הספרדיות נותנות יותר מהר
אחמד,
ערבי גאה,
30/08/04 16:47
|
מספיקה להן מילה טובה(מה שהן לא מקבלות בבית) , והספרדים מקורננים כשהם בעבודה, האשכנזים מבלים עם נשותיהם, שתהרגו אחד את השני בינכם ואנחנו ניקצור את הפירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזי מחופש לערבי גאה ?
ירחמיאל,
ראשון לציון,
31/08/04 08:02
|
ערבי אף פעם לא מצהיר שהוא גאה, את זה רואים לפי איכות החמור או הכבשה שהוא דופק על הבוקר. וכך יודעים מה רמת הגאווה שלו באותו יום. אצלנו הספרדים, יש גם מעט זונות, מה לעשות ? כמו אצל כל העמים, תודה לאל אבל בסך הכל זה מעוט בטל. לא איננו דואגים שהאשכנזי יקרננן את נשותינו, בכלל לא. אנחנו מכירים היטב את האשכנזי ויכולותיו. הוא עושה רוח שהוא יודע להתחיל עם נשים, בשביל הרושם על החברה, וברדת החושך כל עולמו מתהפך. האחד הופך לנושך מזרונים, השני מקבל מכות וענויים - מזוכיסיסט. השלישי הופך למציצן, הרביעי אשתו מכה אותו. החמישי הולך לגנוב. השישי סתם מקבל מכות מאשתו. והשישי מקשיב למוסיקה קלסית כשאישתו רצה בין המיטות בבנין. ואלה שלא זה ולא זה, נמצאים בבתי המשוגעים. אז איך יכול להיות שיש חשש שהם מקרננים את הספרדיות ? איך ? בא אגלה לך סוד. אל דאגה אנחנו לא נהרוג אחד את השני. לוקח זמן אמנם אבל אנחנו עוזרים לאחיינו האשכנזים להישתחרר מכל הטאומות, הפחדים, החולשות, המחלות, הם לומדים שהעבודה למרות הכל תכבד את בעליה, לומדים להיסתפק במעט ולא לחמוד את הזולת, יש לנו המון יועצי מין שעוזרים להם להישתקם להפעיל את הבולבול תחת בקרה. מלמדים את נשותיהם להעניק לבעליהן כצת חום וחיבה, בעיקר את הפולניות. לאט לאט אבל זה יעבוד. עוד 20-30 שנה. אני מניח שכבר לא יהיו אשכנזים, יהיו ישראלים אחד אחד. אז במקום לשמוח (אם אתה באמת ערבי גאה) תתחיל לדאוג !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירחמיאל
אלה מיזרחי,
31/08/04 15:57
|
קראתי את תגובתך, להגיד את האמת? ניפגעתי.זה כל כך לא הוגן לעשות הכללות על עדה שלמה, אני אשכנזיה הנשואה ליוצא עירק, ילדינו הם לא שייכים לאף אחת משתי העדות. הם ילדים ישראלים.אין לי מושג באילו '' אשכנזים,'' ניתקלת. אבל אף אחד מאילה שאנחנו מכירים אינו עונה על אף אחת מההשמצות שכתבת.אינני מצפה להיתנצלות, אבל אנא שקול דבריך אל תיכתבם בעידנא דריתחא. שתהייה לך שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה, את לא הית ואינך אשכנזיה !
ירחמיאל,
31/08/04 17:40
|
מצטער יש בלבול מושגים : אשכנזי הוא מי שמתפרנס מאשכנזיות כמקצוע ועיסוק עיקרי. אשכנזיות היא אוסף תכונות גלותיות ובזויות וביחד קוד התנהגות שלם, שיהודים נהגו בגולה לקיים הן מתוך הכרח והן מתוך בחירה, זה מה שיצר את החשיבה הגיטואית. קוד התנהגות זה וחשיבה גיטואית זאת, יצרו בארצנו למרה הצער העתק ובגדול של השטעטעלך שהיה נפוץ במזרח אירופה, כשהפולניות היתה הגירסה המובילה והדומנינטית. חלק משמעותי מבין יוצאי מזרח ארופה, שחי את האשכנזיות, הוא הדומיננטי והמוביל במישור התרבותי , כלכלי, חברתי, ממסדי, הוא זה שהכתיב והתמיע את נורמות החיים במדינה. עד כדי כך שלא מעט אשכנזים מקצועים הם במוצאם לא ממזרח ארופה. חוץ מזה. רצוי שתקראי את התגובות האשכנזיות שמופיעות כאן. הם רק מצדיקים את מה שנאמר התגובתי. שתהיה לך שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירחמיאל היקר.
עוגן הצלה,
31/08/04 15:45
|
כמה מרירות,זעם וקינאה נושבים מתגובתך. אילמלא היית כה מר נפש,בודד,ושנוא ככל הניראה, לא היית מבזבז זמן כה רב, בניסוח תגובה כה ירודה המצביעה על נחיתות נפשית קשה.אני מבינה שהאשכנזים פגעו בך קשות, גברים ונשים כאחד. אבל יאללה צא מזה!! יש חיים שם בחוץ והשמש זורחת, די לשינאה ביננו יש לנו צרות רבות משלנו צו פיוס בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירחמיאל המניאק
אחמד,
31/08/04 15:13
|
אתה בעצמך דופק חמורים חתיכת זבל, אתה ערבי בדיוק כמוני שיהיה לך ברור אבל אני יותר משכיל ממך. לפי איך שאתה כותב רואים שאתה אפס. כל הכבוד לאשכנזים שמתייחסים אליך כמו שאתה מתייחס אלינו, אתה זבל מצחין. אני שוב אומר שתירצחו אחד את השני,,אינשאללה . לנו הערבים יש יותר כבוד בציפורניים ממה שיש לכם כולכם הספרדים. אף פעם לא יהיה בינכם שלום היהודים. וגם בלי פיגועים מהשהידים שלנו,אתם תיגמרו אחד את השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
snap out of it people
london,
30/08/04 16:22
|
the man is funny and can make and does make fun of everyone. as a ''frenk'' myself i give him an eternal freepass to do so. and on a less mature note- i love you guy!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
תעלת בלאומילך הוא סרט אקטואלי
ל"ת
למרוז חביבי,
30/08/04 09:14
|
|
 |
89.
נראה שהרבה מ''שכנינו'' מתסיסים
אור,
30/08/04 01:26
|
פה, בנסיון מטופש לפגוע בחברה הישראלית. שכנים יקרים, התגברנו על הרבה יותר מזה.. בזבזתם את זמנכם. ביום-יום, אשכנזים ומזרחים מתחברים ומתחתנים וחיים ביחד יפה. אל תבנו על הרס מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח ברור שהתגובות האלה שתולות
אבי,
30/08/04 23:53
|
|
 |
חתונה בקיץ
נתפייסה נתפייס,
צפון,
30/08/04 19:38
|
בקיץ הזה הוזמנתי לכמה וכמה חתונות בין עדתיות וראיתי מקרוב מיזוג נפלא חם כן ואמיתי בין מזרח למערב. עובדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
גיא אתה מצויין בבולדוג למה לך
ענת ישראלי,
ירושלים,
29/08/04 18:52
|
להתלכלך בענייני אשכנזים ומזרחיים, למרות שאני לא מאשימה אותך, זה משהו שספגת מהבית הפולני שלך סתם בצחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
היגיע העת לאהוב די לשינאה
עדינה פ,
אשדוד,
29/08/04 16:18
|
כל כל הרבה זעם עצור, כל כך הרבה שינאה שיטנה ומרירות קראתי את התגובות של כולם, להגיד את האמת? ניבהלתי. כל כך הרבה משאבים מבוזבזים מצידכם. אומנם אין לדון אדם בשעת כעסו, אבל מצד שני אדם ניכר גם בכעסו. וחבל אני משוכנעת שביומיום אתם שונים לגמרי. חבל שתיכנעו לסטיגמות מטופשות בגלל פליטת קולמוס של עיתונאי. אנחנו כולנו אחים לטוב ולרע. מספיק לנו מהאנטישמיות הגואה בעולם היא מכוונת לכולנו, אשכנזים וספרדים כאחד. בואו וניתאחד כנגד הרוצים לכלותינו, ולא נקל את מלאכתם בשינאת חינם. שיהיה שבוע נפלא לכולנו, ושנה טובה ונהדרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אשכנזים וכל השאר
דור,
ישראל,
29/08/04 15:28
|
|
 |
אולי מספיק עם זה?
ליצן,
30/08/04 17:38
|
איך הגעת למסקנה של''עדה'' מסויימת יש יותר חוש הומור- עצמי או אחר- לעומת אחרים? ואולי אתה סתם איזה חקיין, שחוזר כמו תוכי על משפטים של אחרים? גם זה קשור לעדות? די, רדו מהעניין הזה ונהלו ויכוח ענייני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אחים יקרים ספרדים ואשכנזים
עדינה.פ,
אשדוד,
29/08/04 13:59
|
מה קורה לנו במדינה? נכון שרע כמעט מכל הבחינות אבל זו לא סיבה לשנוא איש את רעיהו, אדרבה, זה הזמן לצו פיוס לבני כל העדות כאחד.אנו עובדים האחד עם השני, שמחים ביחד בשמחות, ומשתתפים בצער כשחלילה צריך. אנו נישאים אחד עם השני וילדנו הם ללא עדה, ילדים מעורבים להורים בני עדות שונות. אנו לומדים האחד מהשני את הדברים הטובים. ודוחים ביחד דברים רעים. טובה אהבת חינם כי מעבירה השינאה את האדם מהעולם. אני אישית אוהבת את כולם ללא הבדל עדה,צבע,חילונים ודתיים כאחד. אנא ממכם התפכחו מהכעס ודברו איש עם רעיהו בסבלנות ובסובלנות. ואז אי''ה יהייה קל יותר לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
למה האשכנזים רעים ומרושעים למה
שאלת תם,
28/08/04 22:48
|
הם כאלה רעים, איכס גועל. למה ? יש אומרים שזאת תולדה של תסכול על כך שהקוזק תמיד היכה אותם . רדף אותם, עינה אותם, עיקם את נשמתם. מסכנים האשכנזים, ואני חשבתי שאחרי אסונות כאלה , אדם משתפר. אבל לא . הם רק מתדרדרים. אז מה הפלא שבתי המשוגעים מלאים בהם. ושכל פולני חושב שהוא לפחות נפוליאן קטן, תראו את אהוד ברוג ןשכל אשכנזיה היא לפחות מרי אנטואנט. תראו את הגב' ארבל. ממש מסכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
למערכת מעריב
נחרד,
28/08/04 22:43
|
נרדמתם בשמירה? איך אתם נותנים לכל התגובות כאן לעבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מיזרחיים=זבל=עכברושים=מחלות
ל"ת
רופא,
28/08/04 21:44
|
|
 |
81.
להחזיר את הזבל האשכנזי לבקבוק
נגעל מאשכנזים,
28/08/04 21:06
|
הזבל הזה סכנה לזהום את העולם. מהר מהר לפני שהיה מאוחר. אז קדימה אשכנזים, להיתכנס לבקבוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאוחר מדי בשבילך, תמות!!!!!!!
אני,
28/08/04 21:40
|
אנחנו כאן, ואיו שום דבר ששוורצע חייה ,פרענק נחות ומקופח כמוך יכול לעשות. חזור למדמנה עכברוש שחור ומסואב. אנחנו כאן ונהייה כאן גם אחריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מיזרחיים= ערבים מהזן הנחות
ל"ת
דווקא,
28/08/04 20:57
|
|
 |
79.
פרענקים יקרים !
גוגוגו,
28/08/04 20:55
|
טוב שאתם קיימים, אחרת היינו צריכים להמציא אותכם. אם יש משהו המאחד את כל יוצאי עדות אשכנז, הרי זה התיעוב שאנו מרגישים אליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הביעגלה, תרומת האשכנזים לאנושו
הרשלה,
עדות מבפנים,
28/08/04 20:44
|
לאט לכם אשכנזים, התרומה האשכנזית היחידה לאנושות היא הביעגלה, וגם את זה העתקתם מאיזה איכר פולני. ועם זה קשה ללכת לחנות המכולת, אז מה עושה האשכנזי ? גונב, מרמה, משקר, מטעה, ובין לבין אונס את האמא שלו, שיהיה ברקורד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרבי הרשלה
ברוניה,
28/08/04 21:43
|
ומה אתם תרמתם לאנושות? באבות,קמיעות,מימונה, כמה קברים ואת תמ''י ו ש''ס ז''ל. ועוד המון עבודה למישטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ניקמת הגפילטע
ג'ינג'י חשווילי,
28/08/04 20:18
|
כל כך אתם ניזעמים, קראתי את כל התגובות.יו כמה שאתם מיסכנים, באמת דחו אותכם,שדדו אותכם,זיינו לכם את הנשים, וכל זה האשכנזים עשו? לכל אשכנזיה שאומרת לכם לא, אתם קוראים לסבית, ולכל אשכנזי שדפק את בנותייכם וזרק לאחר השימוש אתם קוראים הומו. רוב המסוממים לידיעתכם הם מיזרחיים. וגם רוב הרוצחים.הבוגדים . בתי הכלא מלאים בכם. ולשכות הסעד הוקמו רק עבורכם פראזיטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לאשכנזים ולספרדים כאחד
מישהו שפוי,
28/08/04 19:54
|
קודם כל שבוע טוב לכולם, אולי די כבר עם הקללות וההשמצות ההדדיות, כמה שתישנאו האחד את השני דבר אחד ברור כולנו יהודים. כולנו סובלים ביחד מאותם הדברים( מצב כלכלי ,ביטחוני,ועוד ) את כולנו הגויים שונאים והערבים. הם לא יודעים מי הוא מי לגבייהם כולנו יהודים.חבל על כל האנרגיות השליליות שאתם מוציאים. עדיפה אהבת חינם משינאת חינם.שכתוב: השינאה מעבירה האדם מהעולם. שיהייה לכולנו שבוע טוב ובשורות טובות, אמן ואמן !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מרוקאים חיות מרוקאיות מחייות
ל"ת
אני,
אשדוד,
28/08/04 19:45
|
|
 |
74.
זהות גנטית-קרפיון ואשכנזים
ביולוג,
28/08/04 19:38
|
זהו הכל ברור, אין יותר שאלות. אין תהיות, בכל זאת משהוא לא מסתדר לי, עוד לא ראיתי קרפיון גנב. כנראה שלא צפיתי היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהות גנטית פרענקים=נבלות-
זיגמונד,
28/08/04 20:07
|
עכשיו אני מבין מאיפה הסירחון !!! אין תהיות. מחר מפנים אותכם עם הקאקנוע. טעים לאללה הגפילטע פיש שלנו, ואין כמו קרפיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אמרתי לבנותי
אמא אשכנזיה,
וורשה,
28/08/04 19:36
|
שאין מצב שתכנסנה זבל מיזרחי הביתה , שתייהן נשואות לאשכנזים נפלאים אוהבים וחיות נהדר. גם בני עומד לשאת אשכנזיה הייתה לו מרוקאית שנידבקה עליו עוד בצבא כמו עלוקה, וניפנפנו אותה למיזבלה מימנה היא באה. אני מרגישה בדיוק כמוכם הפרענקים אלינו,. שינאה טהורה ותיעוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזרי לוורשה! מה את עושה פה?
ל"ת
אנטי-גזענות,
מזרח תיכון,
28/08/04 20:24
|
|
 |
גזענית
ל"ת
אמא אשכנזיה,
28/08/04 20:22
|
|
 |
אוי נו באמת, זה כל כך שקוף שאת
לאמא ''האשכנזיה'',
28/08/04 20:04
|
|
 |
החתנים שלך עומדים לצאת מהארון
רוזנצוויג,
28/08/04 19:45
|
והבן בעקבותיהן. ככה לאמלל את שתי בנותיך. נו אז הם יהיו לסביות את אומרת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מי גונב לאשכנזי את הגעפילטע של
ירחמיאל הדייג,
ויוה פולניה,
28/08/04 19:31
|
לראות את תגוביתכן אשכנזים מסוממים, איך יצאתם מהחורים נשנדמה לכם שפוגעים לכם במנת הגעפיטע שלכם. אל דאגה יש במלאי מספיק מהבונזו הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירחמיאל השוורצע
באבא גלי,
28/08/04 20:11
|
|
 |
71.
המרוקאים, ניצוליי תהליך
אלברט איינשטיין,
28/08/04 19:16
|
|
 |
70.
ל- 67 שונא המרוקאים:
שי,
ראשל''צ,
28/08/04 18:12
|
|
 |
69.
תודה לכל הספרדים
עדי,
28/08/04 17:26
|
שהתאמצו וכתבו תגובות סוג ז' (גם זה משהו) ,שהוציאו המון אנרגיה ועצבים מול המחשב תודה לכולכם היצחקתם אותי על באמת ! לפחות כשהייתם עסוקים בכתיבה לא הורדתם כאפות על האישה והילדים. תמשיכו לכתוב עוד ועוד ,וב''ה אולי במשך הזמן גם תילמדו לקרוא מה שכתבתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
תתבישו לכם
סוויסה חני,
28/08/04 17:21
|
אני קוראת את תגובותיהם של אחיי הספרדים לכתבה, ומתביישת. איזו רמה ירודה, איזה קללות, איזה דיבורים. זה בטח לא החינוך שקיבלתם בביתכם, אני בטוחה שהוריכם היו אנשים חמי לב ומסורתיים (כהוריי) ומכניסי אורחים. מאיפה זה בא לכם כל השינאה הנוראית הזו ? יש דרכים אחרות להביע את עצמיכם, ואני בטוחה שאתם יודעים להתבטא נהדר כשאתם רוצים. אם אתם רוצים שישמעו אותכם ויקשיבו לכם ברצינות אז בבקשה תעלו את הרמה. בברכה חני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
המרוקאים זו ''איכות''
שרון,
רמת השרון,
28/08/04 16:11
|
המזרחיים זה קבוצה סבירה יחסית. אבל מרוקאים? אלוהים ישמור על ההורים שמביאים להם חתן או כלה מרוקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מזרחיים- ערבים דוברי עברית
ל"ת
אמנון,
רמת אביב,
28/08/04 16:07
|
|
 |
65.
מת מצחוק-48, אשכנזי זה מקצוע
דר' נו,
הרצליה,
28/08/04 14:09
|
טענה מעניינת, אשכנזי זה משלח יד ? יש מכללה למקצוע הזה ? מי מסבסד אותה ? אם מישהוא יודע , אנא הרחיבו, בטח העובדים הזרים ומכוני הליווי עיסוי מתענינים בזה!!,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזי? זה סעיף בקוד הפלילי ?
אביעד,
כפר סבא,
28/08/04 15:31
|
הקוד הפלילי אינו מסוגל להיתמודד עם הסעיף האשכנזי, לכן, יושבים כיום על המדוחה ומכינים את הטיוטה לקוד הפלילי האשכנזי, למשל אצל אשכנזי אין זכות השתיקה, למשל חובת ההוכחה על האשכנזי שהוא אכן תמים, האשכנזי תמיד אשם עד שלא הוכיח את ההפך. עם קוד כזה, לא העיו משחררים את שרון וגנגסטריו. את לנדוא ופריצקי, את אולמרט ואת אפל, ואת יוסי גנוסר, את משפחת עופר, את הדנקנרים ואת הפישמנים ואת הזאבים ואת ..................... . צריך מייד לבנות עשרות בתי סוהר. סוף סוף תחוסל השחיתות במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שנת הלימודים בפתח
קוראת מכאן,
צפון,
28/08/04 13:29
|
ואתם מוזמנים בשנית אל ספסל הלימודים ,[אף שייתכן כי רובכם סיים מזמן את חוק לימודי החובה] וללמוד יחד עם התלמידים פרק בסטריאוטיפים , גזענות ודעות קדומות. בובר מגדיר דעה קדומה כ''דעה שנתרקמה קודם שנעשה הניסיון''. כלומר בני אדם לאור מציאות חייהם מגבשים לעצמם דעה שלילית נגד ערכים מרכזיים בחיי האדם מבלי לנסות את הערכים שאותם הם שוללים. אנשים מגלים דעה קדומה נגד ההיסטוריה, הרוח, האחריות, הישירות, האמונה, האלוהים והיהדות. תכונה משותפת לבעלי הדעה הקדומה, היא שהם חושבים, שדעתם נכונה . הם דבקים בדעתם, נלחמים עליה בחירוף נפש ואינם מוכנים להתנסות בניסיונות, שעלולים להוכיח להם כי דעתם אינה נכונה. הם שומרים על דעתם כעל ''חומר יוקד, אשר אין רוצים כי יקפא, וממאנים להשוות את הדעות שבהן התחילו כביכול, עם נסיונות חדשים ושונים בטיבם...'' בובר מבין לליבם של בעלי הדעה הקדומה אך מבקש מהם לגלות פתיחות. ''פתיחות נכונה'' היא הדרך לשלב בין עבר לעתיד בכל הקשור לערכים. בעזרת פתיחות נכונה ניתן לגשר בין הדעות השונות ו''לדלג'' על מחסום הדעה הקדומה.[ ועוד מומלץ לקרוא ספרון קטן בהיקף אך גדול באיכות ''הגזענות כפי שהסברתי לבתי'' של טאהר בן ג'לון בהוצאת בבל.] שנת לימודים פוריה ומהנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בובר לא הכיר אשכנזים, נא לקרא
מרוקאי סכין,
28/08/04 15:13
|
שלח מסר למר בובר שיחזור לבית הספר בחזרה, הוא כתב את הבלהבלהבלה לפני שהוא הכיר אשכנזים. כאן זה לא סטריאוטיפ זה תאור מציאות עגומה. עד ש האשכנזיות הפכה לקולקציה של תכונות רעות. הבט על עצמך, חזור בזמן, נסה להיזכר, במי חשדתה אי פעים שמנסה לגזול את אשתך או חברתך לשעבר. זה היה אשכנזי ? כן או לא. מי ניסה לרמות אותך בצבא, מי הלשין עליך ? מי מכר לך רהיטים משומשים כחדשים. או מי מכר לך רכב משומש דפוק וצייר אותו כרכב שנוסע בלי דלק אה. אשכנזי או לא. אז שלח את מר בובר בחזרה לבית הספר, התאור שלו , טוה לצרפת אולי, או לאוסטרליה. אני למשל מרוקאי סכין, איזה סטריוטיפ , עם כל כך הרבה דברים רעים שיש לו לאשכנזי, אז על מנת לאזן את זה רק המילה סכין היתה פנויה, בנתיים ני שכל הזמן גונב לי את הסכין ( בלי שארגיש כאמור ) ושוחט את אשתו וילידי לפעמים זה הפולני. גם אלי פימשטיין זה שחנק את הבת שלו הודיה ניסה לקייס ממני את הסכין אבל כמה דקות קודם כייס אותה זה ששחט את אביב חולה האלצהימר כדי לרשת אותו, אתה יודע מה ? פוס ! קחו את הסכין ותפקידו אתה אצל הפולני, הוא וודאי ימצא לה שימושים ללא הפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק מרוקאי סכין מעתיק
נועם,
28/08/04 18:13
|
רעיונות לא שלו, השייכים לבמאי מצליח של סרטים דוקומנטרים בארה''ב. העתקת בדיוק את מה שאותו במאי כתב על כושים ולבנים בארה''ב (מצטער על הבורות, אינני זוכר את השם מכיוון שאני פולני דיסלקט). אז תפסיק להעתיק, או שנשלח אותך להארלם. נ.ב: רוב האנשים שבהם אני נתקלתי שמדברים בקול רם, מלכלכים, מקללים, יורקים, גונבים, רוצחים והרשימה עוד ארוכה, הם... עדות המזרח. שאל את מינה צמח. עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם סכינאי וגם טיפש
אני,
28/08/04 17:58
|
איך זה שמכרו לך רהיטים משומשים,אוטו בלי דלק.דפקו את אישתך,הילשינו עליך ועוד ועוד. אם באמת כל זה קרה לך אתה פשוט אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לפיד יבעיר את הלפיד
שמאלני,
28/08/04 17:55
|
ויביא שינוי, והעיקר השייס (חרא, בגרמנית) בחוץ. תעזבו אותכם מלהגיב לחארות הנחותים, לא יעזור הם מתפרנסים מזה. כל המיתלהמים בתגובותיהם שייכים לעשירון התחתון, דורות של עבריינות ,זנות,סרסורות וסמים. (זה יותר קל מלהשיג עבודה) להם יש את פליקס אוחנה ז,ל כמודל חיקוי או האחים ביטון.,טלי פחימה,ומרדכי ווענונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי רצחת היום סכינאי שלי ?
ניר האשכנזי,
28/08/04 17:33
|
ריב על סמים מותק? או שמישהו לא שילם לביתך ואישתך אחרי ש-- -- ק אותן. תפסו את הילד שלך עם אולר בפאב שסלקטור אשכנזי לא נתן לו להכנס אליו, כי לא מכניסים צ'חצ'חים ? אתה עצבני כפרה? לך לרופא האשכנזי שלך שירשום לך משהו, או שתהיה גבר ותתאבד. העורך דין האשכנזי ישמח לנחם את אישתך. כמה שאתה נחות ומיסכן ניסיתי לרדת לרמה שלך בתשובתי אבל זה נמוך מדי וכואב לי הגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפרה על האשכנזים מוישה
מעורב אשדודי,
28/08/04 16:47
|
כל הזמן הם רק מסדרים אותך התחמנים האלה, דפקו את אישתך,מכרו לך אוטו משומש,גנבו לך את הסכין , ממש איוב מרוקאי זה מה שאתה. והם הווזווזים האלה ימח שמם חכמים לאללה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נולדתי ב-1878
מרטין בובר,
וינה,
28/08/04 15:51
|
וקיבלתי חינוך יהודי תורני ואני מאמין שלכל אדם זכות וחירות להבעת עצמו בגבול הכבוד לאדם באשר הוא אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב מסור לבובר, אשכנזי הוא לא
מרוקאי סכין,
28/08/04 20:33
|
אשכנזי הו לא אדם, הוא אשכנזי, ולפיכך מה לו ולכבוד האדם ? קבל תיקון : נכון שאשכנז במקור היא גרמניה אוסטריה ומצרח צרפת, אבל מה לעשות . באו היהודים מהשטעטעלך של פולין ויחסו לעצמם את אשכנז, הרי בתחילת המאה היהודי הייקה הביט על היהודון הפולני הונגרי רומני בשאט נפש, אז אנא הסבר למר בובר ( דרך המתקשרים באוב ) שמצבו של היהודי פולני רק החמיר. ושלמרבה הצער התרבות של השטעטעלך הפכה להיות הנורמה, שהיהודים הייקים הרימו ידיים ונכנעו לפולני. אבל יש תקווה !!!!!!!!!!!!!!!!! המרוקאי הסכין יחזיר את הפולני הרע לבקבוק !!!!! כלומר מה שלא כל כך הצליח לו לבן גוריון שתעב את עם העבדים האלה. אנחנו נעשה, הסקט וראה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
תודות
גיא מרוז,
28/08/04 13:12
|
תודה לכולכם, גם לשונאים וגם למפרגנים ולהתראות בשבוע הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיכומון
הראל,
28/08/04 18:32
|
גיא, לפני שממשיכים הלאה, רצוי שתדע שהסוציולוגיה צריכה להודות לך בשני עניינים: א. הנה קם לו דור חדש שמכנה את עצמו ''אשכנזי גאה'', מה שמוכיח שרגשי הנחיתות הפכו לגלויים סוף סוף גם במגזר שלנו... היינו צריכים להמתין אלפיים שנות כדי להבין, דוקא דרך סינדרום ה''אשכנזי הגאה'', שפולין היא מה שהיא, קרי: ארץ זכרונות השאול, ושעדיין לא שמענו שרומניה סוגרת את שעריה בפני ההגירה הלא חוקית של פועלים זרים מקנדה... ב. מעבר לחרפות, עולה כאן פרט מעניין, לפיו בני העליה הרוסית הם-הם הגורם המגשר, בהיותם ''מבוקשים'' על ידי שלל עדות...ולמרות מאמציו של מאן דהוא, ''אשכנזים'' הם לא. כל זה ידוע, אבל לא נתקלתי בזה עדיין במרחב הוירטיאלי. אבל אתה יודע מה? לא שווה את זה. מישהו טען, בצדק, שלא יוצא לך מזה כלום ואולי כולנו צריכים ללמוד להתאפק ולהשתמש אך ורק בטרמינולוגיה מטשטשת עדתיות. בסה''כ אף אחד לא תכשיט גדול, וכמו שצבר בן להורים טריפוליטאים לא דומה להוריו, כך גם בן להורים יוצאי פולניה דומה יותר לתימני מאשר לפולני. ישראלים. כל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
גיא מרוז,
29/08/04 02:58
|
|
 |
על זה אראל סגל אומר לך תתככווד
ל"ת
מושון,
28/08/04 15:33
|
|
 |
62.
די לכיבוש... האשכנזי!
ל"ת
גילגיל,
28/08/04 12:56
|
|
 |
61.
גיא המלך חבל''ז !!!!!
מעריצה,
28/08/04 12:37
|
|
 |
60.
אין אין עליך גיא !!!!!!
עופרית,
28/08/04 12:33
|
אתה המלך אתה. דורך על יבלות כואבות (ראה''פרענק,) בלי פחד, אתה שנון,מבריק ומצחיק. אתה אומר בדיוק מה שאנחנו חושבים גם על ריקי גל ועירית לינור .תמשיך כך אני עושה מינוי למעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ראיתי את גיא בניצנים מחכה לבנו
דורי,
צפון,
28/08/04 12:20
|
ראיתי אותו מחכה שם כאילו הבן שלו התגייס לסיירת גבעתי ולא ראה אותו חודשיים!!! אולי כדי שתתן לבן שלך להסתדר לבד?!!! הרי לא לכולם יש אבא עיתונאי ועם פרוטקציות....... זה פשוט מגעיל גיא כל העסק הזה שעשית ''למענו''....זה פשוט לא למענו זה לרעתו...... ככה הוא לא יסתדר בחיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא מרוז יסדר לבנו לשרת במחנה
ל"ת
לדורי היקר,
30/08/04 09:06
|
|
 |
58.
לכל המזרחיים הדבילים שכתבו כאן
רוני,
28/08/04 12:18
|
לפי התגובות שלכם, הוכחתם בגדול את כל הסטיגמות שאומרים עליכם : אתם רואים רק אבל רק את הקיפוח שלכם מול העיניים מבלי להסתכל ימינה או שמאלה. רק מזכירים את המילה קיפוח או מרוקאי סכין, לא חשוב באיזה הקשר, ישר אתם קופצים, מקללים, מתעצבנים ושופכים את כל הזעם שלכם על הבן אדם הלא נכון. ובמקרה הזה - גיא מרוז, שכל כוונתו הייתה (סאטירה רבותיי, סאטירה) לצחוק על סטיגמות. תקשיבו מזרחיים יקרים, הציצו שוב בכתבה ותירגעו, הוא צוחק (בצחוק) גם על אשכנזים. אז די לגזענות הזאת ולרגשי הנחיתות. תירגעו, או שנחזיר אתכם למעברות! (סתם, בצחוק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוני
יותם,
29/08/04 05:29
|
מה פירוש ''אתם''? למי בדיוק את/ה מתכוונ/ת- לעשרת הפוצים ממזרח ומערב המופיעים כאן, או לכל ה''מזרחים'' בהיותם כולם דבילים נושאי סטיגמות נכונות? תגידו, אתם כולכם יצאתם מדעתכם? ומרוז עוד מודה לך ברגש. כולי תקווה שבציניות הראויה, למרות שכל הציניות הזו כבר יואת לי מכל החורים. בנאדם פולט ''פרענק'' ושלל בראקודות עטים על המציאה, ללא הבדל דת גזע או מין. ואם ה''מזרחים'' כלשונך (מה זה בכלל?) כאלה עצבנים ונוטים להיעלב, מה את/ה בכלל? מה זה, ריב חמולות? כולם אותו דבר? בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליותם, ''אתם'' הכוונה לכל
רוני,
29/08/04 17:45
|
מי שכתב כאן הערה נעלבת בשם כל עדות המזרח. קרא את שאר ההודעות ותבין. ברור שלא כל מי שכתב כאן ''אשכנזים זבל'', ''מרוז זבל'' ועוד שלל ווריאציות מרנינות לב מהסוג הזה, מייצג את עדות המזרח. התייחסתי רק לתגובות שנכתבו. דרך אגב, אתה מעדות המזרח? נראה לי שכן, אחרת לא היית נעלב כל כך... מסכים עם זה שכתב למעלה שלאשכנזים כנראה יש הומור עצמי מפותח יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
גיא מרוז,
29/08/04 03:00
|
|
 |
לרוני היקר אפילו אל תנסה
אשכנזי סלחן,
28/08/04 16:51
|
להסביר להם שמדובר בסאטירה. הם שקועים מדי בחרא של הקיפוח והנחיתות הגיזעית שלהם שקשה להם להוציא את הראש החוצה. שישארו בחרא , שם מקומם!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסבא שלך קראו עכבר בארופה !
מוישה ראש גדול,
28/08/04 14:41
|
יש לך את כל הסיבות להרגיש נחות. אז מה נותן לך לחשוב שאתנה שווה משהוא מעל לגובה הרצפה. יש משהוא יותר גרוע מלהיות אשכנזי, יש מזהוא גרוע יותר, זה להיות אשכנזי !!! מה לעשות אין נמוך מדגובה הרצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי את תגובתך
רוני,
28/08/04 18:03
|
לפי השם שלך, כנראה התנפח לך הראש או משהו? או אולי איזה מרוקאי סכין ניפח לך אותו? ואולי אתה סתם על פרוזאק? ששה...ילד, ששה...., יהיה טוב, מבטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
גיא מרוז - כמה שאתה צודק!
אשכנזיה גאה,
28/08/04 12:04
|
הלוואי שיכולנו כולנו לעזוב ולהשאיר את ה''אליטות'' החדשות לא רק לקבל החלטות אלא גם לסבול לבד מתוצאותיהן. לצערנו בדור שלנו זה לא יקרה, אבל לילדי יהיו דרכונים ארופיים- האנטישמיות קטנה עלינו אחרי מה שאנחנו עוברים כאן וגם יש למשפחות שלנו כבר ניסיון עם זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
גיא מרוז
ליאת,
28/08/04 11:55
|
אני מדביקה פוסטרים שלך על התקרה שלי בחדר (זה היה בצחוק) אני מתה להשיג חתימה שלך (טוב, גם זה היה בצחוק) הייתי רוצה שתופיע בפסטיגל (בצחוק, בצחוק, בצחוק). ועכשיו ניגש לאמת : אתה בטח לא צריך שיגידו לך יותר את זה, כי יש כבר המון שכבר אמרו לך את זה ועוד יגידו הרבה, אבל אתה פשוט תותח! אני לא נהנית מאף כותב כמו שאני נהנית ממך! פשוט ענק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
גיא מרוז,
29/08/04 03:01
|
|
 |
55.
מפלטו של הנבל/המרוז
יוסי,
אשקלון,
28/08/04 11:44
|
דמגוגיה זולה. אף אחד לא כותב בעיתון ''ערבוש'' או ''פולניה מסריחה'' ומי שכותב את זה הוא גזען מהסוג הנחות כמוך. לא נשכח לך גם את מה שעשית לניצול השואה ההוא מהתוכנית הנחותה שלך עם קופטש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לא לא, אידיוט. גם לומר ערבוש
איתי שרוני,
מרכז,
28/08/04 11:33
|
ופולניה מסריחה זה ממש לא בסדר. אז אל תשתמש בתרוצים מפגרים כדי להצדיק את הגזענות הטבועה בך.
ועוד לא שכחנו לך את הסאטירה הקומית שעשית עם קופטש על אותו ניצול שואה בערוץ ביפ.
דפוק.
נ.ב., כן, גם אני פרענק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ספרדים יקרים !!!
עדי,
28/08/04 11:29
|
תודה על בוקר מעניין ומצחיק, אני קורא את התגובות שלכם ומתפוצץ מצחוק. פגע בכם הגיא מרוז הזה הא? שיבורך על כל מילה. אני מבטיחה לקרוא אותו כל שבוע מהיום.כתבה מבריקה,שנונה ומצחיקה. שירבו כותבים כמוך. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בדיוק מצחיק אותך?
אשכנזיה,
28/08/04 12:55
|
|
 |
52.
אשכנזים תקראו את 40 ו 49
ספרדי,
28/08/04 11:19
|
|
 |
תגובה לספרדי - נשאר משהו מהחומ
ספרדי טהור,
רמת אביב ג',
28/08/04 13:08
|
כאחים - אנא שלח קצת לאחיך מהחומר שאתה לוקח.
מאחיך הנמק בין אשכנזים מסריחים.
נוכל להפגש ברידינג או בחוף תל ברוך. שמה לא נבלוט בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באביב ג' מחלקים געפילטע בחינם
דוד הטברייני,
28/08/04 16:05
|
מרחם עליך אחא, היזהר לא ליפול במלכודת, תגיד לי את אשתך ניסו להרים כבר ? תגיד לה להיזהר מהצלופחים שם. היא לא תרגיש והופ היא בלי תחתונים. אל תדאג יותר מדי, הם הרי לא יכולים לדפוק זה רק בשביל החברה, הם ברדת החשכה הופכים למזרונים לרוב ( נשכני מזרונים ) תגיד לא חסר לך לפעמים אויר צח. מה אתה עושה שם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד הטברייני
ניר האשכנזי,
רמת אביב ג',
28/08/04 20:39
|
את אישתך דוקא הרמתי בטבריה,לא היה צורך להביא אותה לרמת אביב ג' תוך דקה היתה בלי תחתונים,ועוד בחינם .אויר נקי יש לנו בשכונה,כל עוד אתה בטבריה ,תישאר שם.!!! אגב ראיתי את אימך אישתך וביתך בתל ברוך, איך זה שהסרסור שלהם דווקא ררוסי? ובינך אגב, מוסר ד ''ש מגן העצמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהלן דוד הטברייני
ניר האשכנזי,
רמא''ג,
28/08/04 19:05
|
את אישתך וביתך הרמתי דווקא בטבריה, תוך דקה היו בלי תחתונים,ועוד בחינם. לא היה צורך להביא אותן עד לרמת אביב.אישתך אומרת שאתה מעדיף גברים,שיהיה לך לבריאות.הבן שלך מוסר ד''ש מגן החשמל, ואימך נמצאת במכון עיסוי לפנסיונרים בתחנה המרכזית הישנה בת''א. אל תידאג, כל עוד תישאר בטבריה יהיה לנו אוויר נקי ברמת אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
למה אסור לגעא מרוז לומר פרענק
מפוכח צפון,
28/08/04 10:54
|
מבלי לפגוע בקדושת השואה אני חוזר ואומר לכל הדמגוגים שיגיבו אני לא משווה את השואה לשום דבר, אלא האנלוגיה באה לעזור לגיא מרוז ( הילד המעצבן שחטף כפות כל ילדותו ליד המזרקה ועכשיו נוקם בעולם דרך העט המיקרופון והמצלמה )להבין את התגובה לפליצות שלו: בדיוק כמו שזה מקומם לשמוע גרמני מספר בדיחות שואה, כך זה מקומם לשמוע את הביטוי פרענק ממי שמייצג יותר מכל את ישראל הראשונה האשכנזית השבכעה המתנשאת ( די בניתוח קצר של המימיקה של גיא מרוז להבין כמה האדם בטוח שהשמש זורחת מהתחת הלבן האשכנזי שלו ) אתה לא רוצה לתקן שום עוול אין בך טיפה אותנטיות ואמפטיות, כל מה שאתה רוצה זה להראות איך אתה המלך גיא יותר טוב מכולללללם. לך לפסיכולוג ספר לו על הכפות שקיבלת ליד מזרקת בית הספר מאיזה פרענק חביב, תבין שזה בסדר אל תפחד נקבל אותך גם עם פינה זנוחה בטלויזיה וקריירה מוזיקלית כושלת, זה בסדר גיא אל תפחד, אתה לא צריך להשתמש בציניות הארסית כשכפץ, אף אחד לא יוריד לך כפות יותר זה בסדר אל תבכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ''מפוכח'' מהצפון
מאמא עוף,
28/08/04 12:11
|
כניראה היית גם שיכור וגם על סמים כשכתבת תגובתך. חוץ מימך אף אחד לא מבין מה אתה רוצה לאמר, חזור כשתתפכח על אמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
במה חטאנו שמענישים אותנו כך?
יוסי,
חיפה,
28/08/04 10:54
|
מי שמנבל את פיו לא ראוי לבמה ציבורית. נ.ב אני אשכנזי גאה. די לזבל המרוזי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
במקום להיתנצל ולקבל עונש,
פרענק 100 דורות,
פרענקיה,
28/08/04 10:34
|
אשכנזי מה הוא עושה, אלק בצחוק, הומור וסאטירה ברגל קרושה. תתנצל, וקבל על עצמך עונש מוסרי, לאכול געפילטע (פולני דווקא) למשך חודש ימים מידי יום, מנה כפולה בבקר, בצהרים , ובערב. אחרי חודש אתה תסריח למשך שנה. עד כדי כך שתשנא את עצמך. אין צורך, מצידך להיתלוצץ על אשכנזים !! כאילו. מי שליצן ונוכל כל השנה, מה כבר אפשר להיתלוצץ עליו. גם כשקוראים לאשכנזי , אשכנזי לו זה נשמע כמו שם העיסוק שלו, זה כמו שאומרים לזונה , זונה, אז מה זה מזיז לה, היא יודעת מה היא. כך אשכנזי, בשבילו זאת לא מילת גנאי, זה מקצוע. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
במקום להיתנצל ולקבל עונש,
פרענק 100 דורות,
פרענקיה,
28/08/04 10:28
|
אשכנזי מה עושה אשכנזי, אלק בצחוק, הומור וסאטירה בלבן. תתנצל, וקבל על עצמך עונש מוסרי, לאכול געפילטע (פולני דווקא) למשך חודש ימים מידי יום, מנה כפולה בבקר, בצהרים , ובערב. אחרי חודש אתה תסריל למשך שנה. עד כדי כך שתשנא את עצמך. אין צורך, מצידך להיתלוצץ על אשכנזים כאילו. מי שליצן ונוכל כל השנה, מה כבר אפשר להיתלוצץ עליו. גם כשקוראים לאשכנזי , אשכנזילו לא מזיז, זה כמו שאומרים לזונה , זונה, אז מה זה מזיז לה, היא יודעת מה היא. כך אשכנזי, בשבילו זאת לא מילת גנאי, זה מקצוע. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישאל את אימך,אישתך וביתך
אשכנזי גאה,
28/08/04 17:04
|
אם זונה זה מיקצוע ?מפני שאם עשו זאת בחינם ( ועוד אם אשכנזים) אז כדאי להם להירשם בלישכה כמובטלות. ממילא רוב בני עדתך פרזיטים עצלים גנבים ורמאים תופסים את הכיסאות בלישכת הסעד ובלישכת העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאד שמח שאני לא פרנק
אשכנזי וגאה,
רעננה,
28/08/04 12:55
|
מאד גאה במוצאי האשכנזי, מאד גאה שההורים שלי רואים בחינוך ערך עליון ולימדו אותי לא לצרוח ולהשתולל כמו פרענק מצוי. מאד גאה שאבותי באו הנה והקימו את הארץ כי אם אבותיך היו באים הם היו צורחים מגיע לי מגיעע ליעד היום או שהיו ערבים כמו השכנים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני במקומך הייתי מתביישת
רוסיה 1000 דור,
28/08/04 11:16
|
להודות שאתה פרענק 100 דורות. אתה מדבר עלינו כנוכלים ? אולי זה נכון אבל אנחנו צאוורון לבן ולא מטונף כשלכם. אם אנחנו גונבים, אז בגדול, אתם עושים עבורינו את העבודה השחורה. זונות,סרסורים,גנבים קטנים,ורוצחים.מסרסרים את בנותיכם לכל המרבה במחיר, אבל קודם מנסים אותה בעצמכם. והבנים שלכם בגיל 18 כבר מחברים להם את הגורמטים באזיקים, ונשותיכם.? שלא נדע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרענק1000 דורות
רוסיה 100 דור,
28/08/04 16:32
|
שלא יהיה לך ספק אני אשכנזיה טהורה מאוקראינה. סבתא שלי וסבה שלי דיברו אידיש וגם רוסית אתם הספרדים איך שעלינו ארצה אמרתם אשכנזיה מסריחה זונה רוסיה,חבל שהיטלר לא הרג את כולכם. והכי מצחיק ש90% מאלה שמתחילים איתי באוניברסיטה, ומבקשים ממני לצאת איתם הם מיזרחיים. אצלנו כל העולים מרוסיה הם אשכנזים חוץ מהבוכרים,הקווקאזים, הגרוזינים וכאלה. הם נחשבים אצלנו למיזרחיים.אם באמת יש לך חברים רוסיים תשאל אותם לגבי מה שכתבתי. ואגב אני יכולה להוכיח 4 דורות לאחור את יהדותי משני הורי. אני גאה במוצאי בשפת האם שלי ובתרבות שלנו.אני רואה איך אתה מקלל ומשמיץ את האשכנזים ואני מבינה שאתה זקוק לטיפול נפשי יסודי ועמוק. חוץ מזה אני נהנית איך עיתונאי קטן דרך לכם על היבלת הכי כואבת, רגשיי הנחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האתיופים הם העדה הכי מיוחדת
ל"ת
נכד של חלוצים,
30/08/04 09:04
|
|
 |
המום, רוסיה ? 1000 דורות ?
פרענק 100 דורות,
28/08/04 13:43
|
הסבא שלך היה קוזק שעבד אצל חמלינצקי, ואת מכרכרת כמו מקרר מקרטע, מדברת על זונות ? ספרדיות ?, נשותינו ? בנותינו ? חה, עכשיו גם רוסיה הפך למקצוע ? זה מה שאת אומרת. תתבישי לך, כמה מידידי הטובים ביותר הם רוסים, והם לא סוחרי נשים, ולא מבריחי הון, והם לא רמאים, סתם לשם שינוי אנשים אטובים חרוצים וישרים. הם מודים לאל מידי בוקר שהאשכנזיות לא הכתה בהם, הם נצלו, ולכן הם לא אשכנזים מקצועיים, הם משרתים בצבא איתי ותחתי, צבא עם המון המון ספרדים וחובשי כיפות. הצבא הכי טוב שהיה לנו אי פעם. אשכנזים מקצועיים כמעט ואין, הם או גונבים או משמשים מזרון, תראי אותם באלפיהם ביום הגאוה, צחורים ולבנבנים ( כמו בשר לבן טחון ) עד כדי שלא ניתן להבחין בין ישבנו לפניו של האשכנזי הגאה. אז מה יש לנו גנבים קטנים, הם עושים זאת כשאין ברירה, מסוממים ? לו הית מעודכנת גנבת גדולה הית מבינה שסמים זה לוקסוס, ורק אשכנזים מסוגלים להרשות לעצמם, כל הנוער שלכם הרי מסומם. תפני לאגודת אל סם, יספרו לך מי ומי בין המסוממים. אם את באמת רוסיה מאלה זה עתה באו , אני סולח לך, את לא אשכנזיה יותר. סולחים לךץ ניתן לך אשור שאת כבר לא !!!!!!!!!!!!!! שלא תעיזי לאכל את מאכל הבהמות הזה הגעפילטעפיש. זה אפילו לא בונזו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מת על גפילטע פיש !!!!!!!
א''ט אשכנזי טהור,
28/08/04 11:08
|
מת על נשים אשכנזיות בלבד, על מוסיקה קלאסית (יודע מה זה?) על ספרות ושירה, על השפה היידיש, על אריק איינשטיין,אריק לביא,שלמה ארצי, ועוד. ניגעל ממוסיקה מיזרחית ,ממרגול, מבעז שרעבי, משימי תבורי,ומשרית חדד. בקיצור נגעל מכולכם. ואם אני נקרא גיזען, שיהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרבות היא של כולנו
מוסיקה קלאסית,
צפון,
28/08/04 15:46
|
די לנכס את הקלאסיקה לעצמך. ספרות יפה, שירה , קאנון וקלאסיקה הם חלק מחיי היומיום שלי ואני אינני נצר למשפחת אשכנז. למעשה אני כותבת דוקטורט בספרות עברית מודרנית וההורים שלי עלו מעירק בשנת 61. מה יש לך לומר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסיקה קלאסית אשכנז
אשכנזי,ייקה טהו,
28/08/04 17:47
|
י מגוחך זה שאתם מנסים לנכס לעצמיכם את המוסיקה הקלאסית. המלחינים הגדולים הם ברובם מגרמניה,אוסטריה,ורוסיה. אם זה לא אשכנז אז מה זה בדיוק? אתם הספרדים קוראים לנו יוצאי גרמניה,אוסטריה,רוסיה,צכיה,פולין ןעוד '' אשכנזים'' אז יש לנו הצדקה לנכס לעצמינו זאת. ואתם תשאירו לכם את פאריד, אום כותום ,ושאר הזבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הקשר שבין מזרח למערב
ד''ר הירשפלד,
ירושלים,
28/08/04 18:56
|
אתה המתהדר בגדולי המלחינים ה''אשכנזים'' מוזמן ללמוד ולקרוא על כך במחקר שלי [ואני אשכנזי למהדרין]המלמד על ההשראה ששאבו גדולי המלחינים האירופיים מארצות המזרח. גם הפיזמון המוכר לנו כישראלי ,מראשית ימי המדינה, התחקה אחר המוסיקה המזרחית ושאב אלמנטים רבים ממנה. מזרח ומערב משמשים בערבוביה בקאנון. צא ולמד.ואולי עוד משהו במיאליק: ''אל תאמר הכלי אני אמור אני עני''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עוני רוחני כמה חבל
ל"ת
פשוט המומה,
צפון,
28/08/04 18:47
|
|
 |
מקווה שאתה הדור האחרון
ד''ר זיגמונד,
28/08/04 11:00
|
יש מימכם יותר מדי וכולכם חולי נפש פראנואידים, מחפשים אשכנזים מתחת לאדמה כדי שתוכלו להאשימם בכישלונותיכם הרבים. פוטרתם מהעבודה? האשכנזים אשמים ! ביתך זונה ובינך נרקומן? האשכנזים אשמים ! אישתך בוגדת בך? האשכנזים אשמים ! יצאת דפוק ובור? האשכנזים אשמים ! אין דבר חבוב, תמשיך עם העצבים. התקף לב מתקרב אליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אורו מרוז אמר מלאך ה אורו ארור
ספר שופטים ה 23,
28/08/04 10:27
|
שופטים פרק ה פסוק 23 , שירת דבורה :'' אורו מרוז , אמר מלאך ה' , אורו ארור יושביה ''
סתם , סתם בצחוק... דבורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חתיכת זבל-של נעליך לפני עירי.
יואש,
28/08/04 10:09
|
איזה מין סיגנון דיבור נאלח לתקוף אישה מפני שהיא אישה ועולה עליו עשרת מונים, שזה לא חוכמה גדולה. האם אתם מוכנים לכל טראש לכתוב כמו שההוא עם התחת הגלוי? האם לכם אין צנזורה עצמית? האם העורך לא מתבייש? או השיטה הרגילה שלכם לא לפרסם אלא מה שמוצא חן בעיניכם ולא מתקיף את שירקול הדעת(שאין) שלכם.? תורידו אותו כפי שהורד בזמנו קולגה שלו שחזר עכשיו בשקט ובנימוס,אבל האמת,לגמרי לא מענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הבנת שזה בגלל שהיא אשה?
אבי,
28/08/04 11:57
|
כל הפמיניסטים קופצים כשמעיזים למתוח ביקורת על אשה.. מה קרה?!? שמעת בכלל מה שעירית אמרה? גיא צודק כאן ב100%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יותר מדי זמן עם קופטש יש לגיא
גיא עוד תהיה,
יאיר לפיד,
28/08/04 09:57
|
אחרת אין הסבר איך בן אדם שעבד עם יוני להב ועם שי ודרור , נקרע מצחוק ומתלהב כל כך מאדיר מילר . החלטת להיות יעני עממי , כמו יאיר לפיד ? להראות שאתה קרוב אל העם ? מתי בדיוק אדיר הצחיק אותך בחיקוי האלף למיכל זוארץ ? או שהוא מציג את העובדים הזה כאנשים עם פיגור כבד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
גל פרידמן אשכנזי.
ל"ת
רונן,
28/08/04 09:35
|
|
 |
אמא שלו תמניה אביב נחטף בילדות
ל"ת
כרכוראי צמרת,
סינגפור,
28/08/04 10:18
|
|
 |
ילדי תימן החטופים ?
שופט,
28/08/04 11:23
|
להד''ם, אשכנזים מעדיפים לאמץ ילדים בהירים בלבד לרוב, וגם לא אשכנזים מעדיפים זאת, ראה פנינה רוזנבלום ושני הבלונדינים שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
די עם רגשי הנחיתות
ל"ת
רן,
28/08/04 09:30
|
|
 |
42.
גזענות במסווה של סטיריקה
ל"ת
פרחה,
28/08/04 09:18
|
|
 |
עוד לא מצאתי את הסטירה אצלו
גידי,
28/08/04 11:34
|
|
 |
צודק, טעות שלי
ל"ת
פריחה,
28/08/04 12:17
|
|
 |
41.
thank you
orna,
28/08/04 08:24
|
|
 |
40.
לרקוד עם אשכנזי !!! חבוש אפוד
בן צור,
28/08/04 07:57
|
אז דעו לכם, לכל מי שהולך לשכב עם אשכנזיה, אל תתפלאו כשאתם קמים בבוקר ומוצאים את הארנק בלי כסף בנוסף למחלת מין. מי שרוקד עם אשכנזים שלא יתפלא אם הוא ימצא סכין בגב, מי שעושה עסקים עם אשכנזים שלא יתפלא שהוא נופל. כל זה למה ? כי האשכנזי המצוי עוד בטרם יצא מסיר הלחץ בבטנה של אמו, היא דופקת לו בראש. היה גנב, נוכל, שקרן, חמדן, בוגד, הרבה בצביעות, אין אלוהים, אתה ואפסך, תמעיט בחברים, חייך לכולם ודפוק אותם בגב, היה הומו !!!!!!! עשה לך אלף פרצופים, פרצוף לכל ארוע. דע לזהות וללקק את כל סוגי הישבנים, זה מביא הרבה כסף ויש בזה הנאה מינית . אל תאכל אוכל בריא, אכול געפילטע כי זה עוזר להיות ממוקד במשימות דלעייל.
אז אחר קוד התנהגות כזה שהפייגלה מפמפמת לזלמן הקטן ( גיא מרוז, אלי לנדוא, החברים של שרון) מה רוצים מזלמן.
אז זהירו כשאתם רוקדים עם אשכנזי, חבשו אפוד מגן. זה מה שאני עושה. !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה רוצה להחליף עדה
יוצא בלקן,
הטברנה,
28/08/04 21:07
|
שאני קורא חדל אישים ובריון עלוב שהשנאה אכלה גם את מעט המוח שיש לו כמו בן צואה, סליחה בן צור אני מתביש שמשיכים אותי לאותה עדה כמו יוצא המערות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מזרחי שאומר מה שהוא חו
מעורב ירושלמי,
28/08/04 11:51
|
חושב. זה ידוע שהמזרחים שונאים אשכנזים, ויושבים שהם אנשים רעים ומושחתים, ללא יוצאים מהכלל. במקום להשתיק את זה, צריך לאמר את זה בגלוי, כדי שאשכנזים ידעו איפה הם חיים, ומה חושבים האנשים החייכנים שמולם באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבל, כל העולם אומר את זה
אני,
28/08/04 14:29
|
מי אתה חושב הזנה את המלה יהודי ולמה ? רק אל תזיין את המוח שזאת אנטישמיות, תראה עוד פעם את הסרט רשימת שינדלר, תראה שם את היהודי בדיוק כפי שמתאר מס 40. הבעיה שהבאתם את אותה תרבות זבל משהטעטעלך העצמתם וישמתם אותה. אז מה הגוועלד הזה. תסתכל מסביב ומה אתה רואה ? לא שטעטלעך בגדול ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרקוד עם בן צור חבוש קונדום !
חבר שלו,
28/08/04 11:37
|
מדבריו אני מבינה שהוא חטף מחלת מין.ועכשיו אין לו כסף לרופא כי גנבו לו גם את הארנק. יש צדק בעולם וכל אחד מקבל את המגיע לו. ולגבי יתר דבריך בן צור, אם באמת אשכנזים הביאו עליך את כל התלאות, אז עשית לי את היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאת המין האנושי
אשכנזי כועס,
28/08/04 10:36
|
זה מה שאתה וחברך אפללו. בעצם לא, אתם לא שייכים למין האנושי. אם כבר אתם מדברים ככה אז אתם שוכחים שכל התרבות שלכם שהבאתם מהשד יודע איפה מארצות ערב היא כמה באבות,מימונה,קמיעות,וכמה קברים. כשסבי גמר אוניברסיטה בוורשה סבכם רעה צאן בערי האטלס וניגב את התחת עם עלים.אגב הסידרה הנהדרת ''זינזאנה'' שהופקה ובוימה ע''י ספרדי מראה בדיוק מה אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאשכנזי הכועס
גדי,
31/08/04 18:27
|
אתה צודק בכעס שלך על אותו מגיב עלוב. אתה יודע אבל מה הבעיה? אתה בדיוק, אבל בדיוק, אותו זבל.
גם אתה וגם בן צור גזענים קטנים, חשוכים ועלובים. מה שאירוני בכל הענין, הוא שגזען נחות כמוך בא בטענות לגזען אחר, ולא קולט שהוא טינופת לא פחות קטנה.
לדעתי, אם תמצאו גורם משותף ששניכם שונאים (נגיד - ערבים או כושים), תוכלו להיות חברים ממש טובים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בושה לעדה הספרדית, סוטה
סויסה חני,
28/08/04 10:04
|
קראתי את התגובה שלך ומה זה ניגעלתי. אם אין לך מה לכתוב תישתוק. אנשים מסוגך הם כתם על העדה הספרדית כולה ואחר כך אתה בוכה שיש גיזענות, חינוך לא קיבלת בבית , ואם זה החינוך שקיבלת צריך לרחם עלייך,אנחנו ספרדים ובחיים שלי לא דיברנו ככה בבית וגם הילדים שלנו לא. אם יש לך בעיות עם אשכנזים ,תפתור את זה בשקט בלי לקלל בעיתון, או שאתה לא מסוגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סויסה, רקדת עם אשכנזי ? מסכנה
בן צור,
28/08/04 14:13
|
רחמים עליך אחות, רקדת עם איזה אשכנזי ? לא הרגשת איך החליפו לך את הבורג. לא נורא יש מקצה תיקונים, להבא היזהרי !! תחבשי אפוד מגן קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הבולדוג הפך לבולדוזר, ואתה סמר
אפללו,
משכן האלים,
28/08/04 07:42
|
ואתה סמרטוט מרופט, השתחלתה למשבצת של הבולדוג, חה ועוד חה, תראו מה אשכנזי בכל רמ''ח אבריו מסוגל להיות , קרציה רובין הודית, בא אתקן אותך : רובין הוד מעולם לא אכל געפילטעפיש, רגל קרושה, ונקניק הונגרי, רובין הוד מוסר שהוא מעדיף להיתאבד לפני שהוא נוגע במאכל בהמות הזה. אז מה שנשאר, זה סתם קרציה גם אם היא עוקצת לפעמים במקומות הנכונים, אבל אתה עושה זאת למען הרייטימג ולמען המשכורת, ספרדי ( פרענק ביידיש ), ואני כזה, זאת האצולה של העם היהודי , הבן שלך, אני מניח ישוחרר בעוד זמן קצר בפרופיל 21 או סתם ישרת בגל''ץ, אבל אם נפל בחלק והוא איך שהוא יפול לגבעתי או גולני, הוא ילמד מחבריו שאשכנזי זה נחות, הם יעזרו לו להיטהר,ולהבחין בין טוב לרע, הם יעזרו לו להבין מה המשמעות של , סולידריות, חברות, שאסור לבגוד בחבר , שאסור לרמות, אסור לשקר, אסור לחמוד, ובצע כסף בל יראה . רק דברים טובים יצאו לו. זה לא יפריע לחברים שלו הפרענקים הצעירים, להאכיל אותך במאכל הבהמות געפילטע עד שתשכח את שמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאפלולולולולו
אייזנשטיין חנה,
28/08/04 10:17
|
אני מבינה שאתה דייר במשכן האלים הנקרא כלא רמלה. לידיעתך בור שכמותך ,רובין הוד הוא בריטי וזה שייך לאירופה'' אשכנזי '' בלשונכם, מאין לך אידיוט לדעת מה אכל רובין הוד? עדיף לנו הגפילטע פיש והרגל קרושה פי אלף מהחרהיימה שאכלת אצל אימך, או מחצי מנה של קוס-קוס שבנות עדתך מחלקות בשפע ובזול. לכל דיכפין. כן בני שיבורך משרת בסיירת מובחרת וכן יש לו גם חברים מיזרחיים אבל לא מסוגך.מה קרה כפרה? איזה אשכנזי הכניס אותך לכלא,דפק אותך בביזנס או מה? שתבוא עליו הברכה.ולך אני מקווה שתהנה במיקלחת עם חבריך לכלא. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובין הוד * רק לא געפילטע*
בייבוריק,
28/08/04 15:50
|
אם לא תהיה לו ברירה, הוא יתאבד, אבל בגעפילטעפיש הוא לא נוגע ! עוד מוסר רובין הוד, איון לאשכנזים כניסה לאנגליה, קוקם שיטהרו, יתיבו לכבד את ספר החוקים האנגלי ובלי פויילישטיקים. כשאמרתי לו שאנגליה היא חלק בלתי נפרד מאשכנז, הוא שאל מתי היתה הפלישה ומתי אנגליה הפסידה בקרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייזנשטאט יקירתי
קורה בין השורות,
פרענקלנד תחת,
28/08/04 12:56
|
ל-פי לשונך המלוכלכת, נראה שנכנסה בך רוחו של האשכנא ציוני - בולדוג שהחל את כל המהומה.
שתהיי לי בריאה, שלחי כמה גפילטא בסוף שבוע. שיהיה מה לשים ליד החרה ימה של אחותי, והחצי מנה של אמא.
מזה שריח דגים עושה ומזכיר לו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
גיא מרוז לראשות הממשלה
דניאל,
לונדון,
28/08/04 04:04
|
קודם כל, אני גר בלונדון ושמחתי מאוד לראות את הכתבות שלך ב-NRG. מצער אותי מאוד לראות שרוב האנשים לא מעריכים את חוש ההומור ואת שאר הדברים שאתה עושה, תמשיך בעבודתך המסורה לנסות, אפילו קצת, לעשות ישראל טובה יותר, מה שאתה עושה למען החלשים בארץ, גם פה וגם בבולדוג ראוי להערכה רבה. טוב אבל בכל זאת, גם אני אשכנזי-שמאלן אז מה אני יודע? :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח אותו איתך ללונדון
שראלי בארץ,
28/08/04 08:06
|
|
 |
37.
מצחיק מאד
ישראלי,
28/08/04 03:19
|
|
 |
פריירים לא נולדים ולא מתים
פרייאר,
28/08/04 08:08
|
זה יעלה עוד מעט למעריב במנוי שלי, מה עושה נימרודי האב שיש לו ערכים עם הזבל הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האמת גיא מרוז אתה ממורמר קרא
קורא בקלפים,
28/08/04 02:33
|
צפיתי בבולדוג והאמת אתה קרציה מהמין האשכנזי שנקרא מנייאק. מנייאק :מוצא מזרח אירופה. מנייאק כן זה מילת סלנג חדשה שמאחורייה מסתתרת הרבה כוונות טובות ועל פני השטח נראת כמפלצת המנייאק .האמת אין מה לעלב ממך אתה עסוק בלפרנס את משפחתך ואפילו להציל את בנך משירות הצבאי בו הוע עלול לקבל מכות מנייאק ג'וניור אם לא יחליף את******. אבל מה לעשות החזק שולט מפרנס את משפחתו מקבל 30 אלף בעירייה או בנמל או בהייטק ואתה עד היום נזרק ממקום למקום ממורמר מבולבל צורך עצום בתושמת לב בקיצוק ילדות קשה עברה עלייך . אז לילה טוב מנייאק קטן שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
LeKishon Ad Mea Veessrim
ל"ת
Hungariya Ahat,
28/08/04 01:56
|
|
 |
34.
מצוין
ע,
28/08/04 00:49
|
הגיע הזמן לשבור את הגזענות ההפוכה של המזרחיים בארץ, וגם יצחק קדמן המעצבן, לפנים אני שואל את עצמי מה באמת המניעים שלו. עד כמה ואיך הוא אוהב ילדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
על פראנקים גאוה ורגישות
אשכנזיה,
27/08/04 23:52
|
אני שמחה שאתה קורא את התגובות...אז שתדע, אני לא מהמגיבים, אבל החלטתי הפעם כן להגיב כדי לשמח ולפרגן. אני קוראת הדוקה, נהנית מהאיטמים ומזוית הראייה, ואה- כן מההומור. ושיתפוצצו הפראנקים עם הרגישות, רגשי הנחיתות, הגאוה הדפוקה שלהם וחוסר חוש ההומור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזיה נופחת מקדימה !!!
הרשל,
28/08/04 08:01
|
אכלת את מנת הבונזו שלך, וזה מה שיצא לך היום. לא בא לך לפעמים להיתאבד ? קומי, רוצי, מגדלי עזריאלי קוראים לך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרשל המיזרחי
אורנה,
28/08/04 11:50
|
עיצבנה אותך,מה? כל הכבוד לה. זה כל מה שאתה מסוגל??להציע לה להתאבד? ממש עלוב. !! טוב מה כבר אפשר לחכות ממך חוץ מקללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאשכנזיה
הראל,
אשכנז,
28/08/04 00:48
|
''אשכנזיה'' הזויה ודוחה. מדהים איך התבטאות פעוטה, שולית ועל גבול פליטת הפה מסוגלת להוציא מאנשים גזענות טהורה, זכה וחדה, ממש לפי הספר ובהתאם לכל הנהלים. תמכתי במרוז כי אני אוהב אותו ללא הקשר עדתי כל שהוא, ואנשים מהזן המבהיל לו את שייכת גורמים לי לשנות את דעתי. אגב, שכחת לדרג, כי הרי אין דין תימני, ילד שוקולד נחות וחמוד, כדינו של מרוקאי מפוחלץ ואלים. אה, כן. הכרתי בימי חיי יותר מ''פרענק'' אחד שדוקא אין לו ולא כלום עם רגישויות שאינן אלרגיה, רגשי נחיתות- ממנו והלאה (על מה, בעצם?) ובעניין הגאווה וחוסר חוש ההומור- נו, טוף. לך יש בטח יותר חוש הומור. אחרת איך תנסחי משפטים מזעזעים כאלה ללא קורטוב חוש הומור? לפי מיטב הבנתי, ישנו ויכוח עינייני ובעל יסוד מוצק הנוגע לחלוקת המשאבים וקביעת סדרים חברתיים בעלי נגיעה עדתית עזה ממוות, ומכחישנים כמוך רק תורמים להחרפת הויכוח ללא הצדקה. מזל שיש כאן עירוב בין- עדתי, אחרת היינו נדונים לסטיגמטיזציה נואלת לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה, אין הומור
אשכנזיה מגיבה,
28/08/04 07:57
|
אבל נחמד שהתיחחסת כ''כ ברצינות להערה שכתבתי. אולי בכל זאת אנחנו ''מקשיבים'' אחד לשני.. דדך אגב, אני לא אשכנזיה, אתה מבין, הכינויים האלו הם חלק מההומור ומהבנת הפואנטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''אשכנזיה''
הראל,
28/08/04 15:59
|
לאור התגובות האחרות כאן ועל בסיס הבהרתך, אני מתנצל ומפנה אותך לאלה שבאמת היו ראויים למה שכתבתי. יש תקווה, אבל היא רחוקה -רחוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מסכים לא מסכים
דוד,
27/08/04 23:29
|
דווקא ''דבר אחר'' תמיד הצחיקו אותי והזיזו לי, לפעמים פחות ולפעמים יותר אבל הם היחידים שבכלל הצליחו איכשהו, תמיד היו להם הברקות. בעניין עירית לינור אני תוהה מתי יעיז מישהו לפוצץ את הבלון הפולני (כן גם אני כזה לידיעתכם) המתנשא והראקציונרי הזה שמזכיר לי יותר מכל את צדדיה החשוכים של סבתי שתחיה. האשה הזאת היא תמצית הקלקול האשכנזי ותפישת עולמה מאירה יותר מכל את הרקע שאיפשר את פריחת הלאומניות, האנוכיות ההדוניזם והבדלנות שמייצג הימין הלאומני והכלכלי בישראל. עוד ''שמאלנות'' כזאת ואבדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
גזען צבוע עלוב ומתחסד
אורן,
תל אביב,
27/08/04 22:40
|
אלה הכי מסוכנים משחקים אותה יענו תרבותיים אבל בתוכם הם גזענים עלובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אתה מקבל כסף על הטור הדבילי ?
יורם,
תחליף מקצוע,
27/08/04 22:37
|
|
 |
29.
מרוז, אתה פשוט מלך
אנדי,
צפון,
27/08/04 21:12
|
|
 |
28.
מרוז מאוס, מאוס, מאוס
מאיר נבון,
27/08/04 21:11
|
הכל התחכמויות מאוסות ופלצניות. אפס מאופס. אין כח יותר לקומוניסטים השמאלנים האנרכיסטים ''הליברליים'' שיודעים ''להגן על החלשים בחברה'' כלומר על כמה פלצנים נבובים כמוהם מ''התעשייה'' (תעשיית הקולנוע והטלויזיה) שלא מצליחים לקבל עבודה (בצדק), והם עושים את זה דרך רמיסת כל מה שמריח ממסד, קללות על הממשלה ומי מראשיה, יריקות על הצבא, בוז לחלשים באמת בחברה, וצפצוף ארוך על כבוד לאדם (כמו שימוש במלה פרענק, עליכ ''בצחוק''). הירידה על קדמן, שלעומתו מרוז הוא עכבר מושתן, היא הגדשת הסאה.
אגב, תנסה בתור אמן מושחז שנון ומצחיק להגיד בארה''ב nigger ונראה כמה דקות ישארו לך לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. לא יודע מה אתכם, אבל
דורון,
27/08/04 22:18
|
מבחינתי לפחות - זאת הפעם האחרונה שאני מסתכל על הפרצוף המגעיל שלו מסתכל עלי מדפי מעריב.
אם אפס כזה אומר על קדמן שהוא ''לא משהו'', ומעריב נותן לדברים לזרום לשולחני - אז תהיו בריאים, ביי ביי, לא חסרים תחליפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גיא מרוז לראשות ''שינוי''
יוסי,
תל-אביב,
27/08/04 21:00
|
גיא מרוז, אני שמח בשבילך שהצלחת (לפחות על-פי תגובות הקוראים) להציב את עצמך כדוברם הנאמן של האשכנזים המקופחים שרק חיפשו מישהו שיאפשר להם להשתחרר ולהביע גזענות גלויה ומשוחררת. כל שנותר לך הוא להודיע רשמית על התמודדות ליושב ראש תנועת שינוי, ולהתיישב ליד טומי ''טול-כרם כבשה אותנו'' לפיד בהנהגת ''אדומי הצוואר'' בישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חופש הביטוי
סמואל,
27/08/04 19:40
|
אני חושב שהזכות לחופש הביטוי היא של שני הצדדים, על כל ווזווז מסריח מותר להגיב בפרענק דפוק לא יעלה על הדעת ש'' אחינו הספרדים'' ילעגו לנו וישמיצו אותנו ויקללו בלי שנגיב באותה המטבע. נמאס כבר מהיללות שלהם על גיזענות ונימאס כבר מהפוליטקלי קורקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למה רוסי מסריח זה מותר?
סאשה,
27/08/04 19:35
|
אני בארץ משנת 92 במשך כל השנים שמעתי מהישראלים ,במיוחד מהמיזרחיים שבהם שאנחנו כולנו זונות רוסיות, שאנחנו מסריחים ושחבל שהיטלר לא גמר את כל האשכנזים. אני רוצה לדעת למה מותר להעליב אותנו ואת עדתינו, ולנו אסור להגיד מילה רעה עלייהם כי אחרת אנחנו גיזענים, ומה הם בדיוק? למה אנחנו צריכים לשתוק ולא להגיד להם מה שאנחנו מרגישים אליהם ושהם נחותים מאיתנו כי זה מה שאנחנו חושבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שמותר לקלל אותך?
יוני,
מזרחי גאה,
27/08/04 22:58
|
מי שמקלל אשכנזים הוא גזען מתועב
ובאותה מידה מי שמקלל את בני עדות המזרח הוא גזען
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
צנזורה פרו גיא
יואש,
27/08/04 19:31
|
אני שם לב שאתם במקום לצנזר אותו מצנזרים את התגובות(אולי גם את זו) חברים יקרים זה בולשביזם אמיתי נוסח חוות החיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לגבי ההומלסית
סמדר,
הוד השרון,
27/08/04 19:27
|
כשמקבלים סוס במתנה לא סופרים לו את השיניים. מה פתאום דווקא דירה בהרצליה? חוצפה! עכשיו יתחילו הומלסים להסתובב ברמת אביב ג' או בסביון וידרשו דירה במקום. שתגיד תודה שנותנים לה דירה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בושה מר קדמן ראוי לפרס ישראל
אורנה,
חדרה,
27/08/04 18:32
|
הוא אינו אשם במצב האיום שנוצר ועושה ככל יכולתו באמצעים צנועים ודלים למען הילדים.
קדמן, אדם חכם וראוי בהחלט לתפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בקשר לעירית לינור
מחבבת את אברי,
27/08/04 18:29
|
גם אני מחבבת את ''המילה האחרונה'' ביחוד כשאברי גלעד מדבר שם. שלא יהיו טעויות - אני לא מכירה את עירית לינור, ואפילו לא מעריצה שלה. מדי פעם אני מזדהה בהחלט עם מה שהיא אומרת ונחמד לי לשמוע אותה. בקשר לתוכנית אליה התייחסת - שמעתי אותה. קודם כל אני קצת המומה מטון הכתיבה מלא השנאה והעלבונות כלפי עירית לינור. נודף מזה ריח של חשבון פתוח מהעבר שיש לך איתה, מה שקצת פוגע בתקפות הטיעונים שלך כלפיה. אבל לעניין עצמו - אני לא חושבת שזה כזה פשע להגיד את מה שהיא אמרה לגבי היקלעות לחובות. זה לא אומר שכל מי שנקלע לחובות הוא הרפתקן חסר אחריות, אבל אני דווקא כן מסכימה שחובות של מליונים - שעל זה מדובר במקרה של מר אולמרט, זה משהו שלעיתים כן צוברים כי מהמרים בגדול. כי משחקים בכסף גדול. אנשים עניים ''סתם'' - חסרי בית, אנשים שנהיו עניים כיוון שאיבדו את מקום עבודתם ולא מוצאים עבודה שוב, או נכים וקשישים וכ''ו שקיצצו את קצבתם, וכ''ו, לא מגיעים בדר''כ לחובות של מליונים. בדר''כ הם לא מסוגלים לשלם כמה עשרות אלפי שקלים (במקרה הרע) לבנק. ו''סתם'' אין להם מה לאכול ואיפה לישון. נראה לי שאנשים שמגיעים לחובות של מליונים בדר''כ מהמרים סכומי כסף גדולים שאין להם על דברים שלא הצליחו - וזה יכול להיות קמפיין פוליטי, סרט קולנוע, הפקות מופעים וכ''ו, וכן, יש בזה משהו די לא אחראי - לא שזה אומר שמגיע להם שהם נקלעו לחובות, או שלא צריך להצטער בשבילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את באמת מצפה לאמירה חכמה
גידי,
28/08/04 11:36
|
|
 |
20.
גיא מרוז - כל מילה - אמת
דנה,
27/08/04 18:27
|
כבר מזמן מותר להגיד פולניה מסריחה והאשכנזים אף ישתתפו בהשמצה. אבל, אסור לבטא כל ביקורת על התנהגות של מזרחי. האשמים בכך הם האשכנזים שנותנים יד ל''התבטלות'' ביחס לפרנקים. אני מתביישת להיות שייכת לישראלים כי הטון כיום ניתן ע''י המזרחיים ואני כ''כ מתנגדת להתנהגות שלהם, להתבטאות שלהם. גיא - העזת לומר מה שרבים חושבים אך חוששים לומר. ישר כו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מסכימה שיגידו עלייך מסריחה?
גידי,
!!!לקרוא!!!,
28/08/04 11:46
|
מעניין אם את מסוגלת לענות כן על השאלה הזו, אפילו בשביל להצדיק את הגזענות שלך. אז לא, זה לא נחשב בסדר להגיד פולניה מסריחה, ואל תשתמשי בזה בשביל להצדיק את הטיעונים העלובים שלך.
כן, יש ספרדים שהם לא בסדר (פתאום זה נשמע צורם, כשלא משתמשים במילה המכובסת שהמצאתם - ''מזרחיים'', הא?)
אבל שאזכיר לך מי רצח את נהג המונית דרק רוט? שני ילדים אשכנזים טובים מהרצליה, עם הורים עורכי דין. ואת אסף שטיירמן, מי רצח סתם כך? כן, שוב - אנשים מהסוג שאת אוהבת.
אז בבקשה, בלי הכללות. יש אנשים רעים בכל מקום. ומרוז הוא איש דוחה, אבל מהסוג שאת אוהבת.
ולך, גיא מרוז - ממש לא ''ישר כח''. הלוואי שתיפול, גזען עלוב ומכוער שכמוך. אתה גם לא מצחיק, אחרת כנראה שהיה הולך לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זכותך-אבל מרוז אתה פשוט מגעיל
דיץ,
27/08/04 18:23
|
תשמע מרוז אם אתה בכלל קורא את קוראיך... אני זוכר תוכנית טלוויזיונית שלך מלפני המון זמן - אתה וולגרי גס תשמע, ברור שאחרי שאמרת פרענק תאלץ לאמר ווזווז, אבל למה? בכלל אם תשים לב כ-50% סביבך מזרחיים, עוד 20% ערבים (ערבושים בלשוך) וכמספר הזה רוסים וכו'... אז איך אתה מרשה לעצמך להעליב קולקטיבית קבוצות אוכלוסייה במדינה כ''כ רגישה כשלנו?! תחשוב קצת לא יזיק מקווה שיפרסמו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מרגש
הראל,
27/08/04 18:12
|
לחלק ממגיבי השבוע שעבר אני מציע לאכול את הכובע. להתבייש, כי מי שלא מכיר את מרוז לא יכול להעריך נכון את הכתיבה שלו ולהתייחס כראוי לתרומתו. בעניין ה''פרענק'', לא נתקלתי באדם פחות ''עדתי'' ויותר מכך: אדם מתחום הבידור שנלחם יותר ממנו בסטיגמות עדתיות. גם, אגב, מי שנראה לו שמרוז הוא אנטי צבאי לא קורא אותו נכון. אז תפסיקו עם הזיבולים על ה''פוליטיקלי קורקט'', לפחות כשמדובר במרוז. הוא לא צריך לקום כל בוקר ויחד עם הנחת התפילין להסביר כל מילה שהוא מוציא מהפה. ואין כאן שום עניין של ימין-שמאל או ''ספרדים''-''אשכנזים''. הוא לא פוליטיקאי או מודל חברתי, אלא אדם עם זוית ראיה שונה, פרועה לעיתים, ואם גם לו יסתמו את הפה, אז מה נשאר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גיא מרוז - לתשומת לבך !
הוגה דעות,
חיפה,
27/08/04 18:08
|
אל תקשיב לאף אחד, אתה עושה עבודה מעולה, אני מת על הטור שלך .
וכן, אם לא הייתם פרענקים נבדלים המונח פרענק לא היה שגור בפינו. אירופאים שכמונו :)..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שמע, אתה מגן על זכותך להשתמש
עמית,
27/08/04 18:05
|
בסטריאוטיפים של מוצא, ולשכנע אותנו שזה בסדר, ושבעצם אנחנו לא בסדר כי אנחנו לא רגישים באותה מידה בדיוק לכל הסטריאוטיפים שבחרת. למה שלא תבחר לזנוח סטריאוטיפים מבוססי מוצא? למה אתה משתמש בהם? במה הם מועילים לך? אתה קולט שאתה משתף פעולה עם פרופוגנדה של פוליטיקאים, שאוצה לפלג ולשלוט בשכבות הנמוכות ע''י הסתתם אחד נגד השני, במקום שיתנגדו לשלטון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף אחד שמבין מה קורה פה.
אבי,
28/08/04 11:54
|
רק שתדע שכל העיתונאים משחקים את המשחק הזה, לא רק פוליטיקאים, כי הם מוכרים ככה יותר עיתונים, כלומר מתפרנסים משנאה וליבוי שנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
טור גדול! מסכים עם כל מילה!
ל"ת
אלי,
תל אביב,
27/08/04 17:57
|
|
 |
14.
אז מה עם הילד ? התגייס?
קורא,
27/08/04 17:47
|
מאחר והחלטת לשתף אותנו בעניין הצבא והבן שלך , מגיוס לקורס טייס (''אני לא יודע איך הצבא קיבל אותו לקורס טייס , הוא לא מצליח לעשות חניה....'') ועד האיחור האופנתי בשבוע לבקו''ם . אז בבקשה לא להתחמק גיא - נשאר בצבא או לא ? הלך לטירונות ? אם כן שיהיה בהצלחה ! ואם לא אז אנא עדכן מה קרה, ולמה . סתם שנדע אם לטרוח על בולדוג או לא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מיתמם או באמת לא מבין
גיא,
תל-אביב,
27/08/04 17:12
|
האם גיא מרוז באמת לא מבין שאין לאף אחד בעיה עם זה שהוא משתמש במונח פרענק, אלא זה שכאשר הוא רוצה לתאר סיטואציה בה אנשים אלימים, פושעים, מפחידים מאיימים על בנו אז האסוציאציה הראשונה שעולה בראשו היא ''פרענק''? הקישור המיידי שהוא עשה בטור שלו חשף את היותו לא גזען גלוי אלא דווקא מה שמכונה באנגלית bigget - האדם המוסרי בעיני עצמו, בעל רגישות חברתית, שברגע של פליטת פה מתגלה כגזען, בעל מארג שלם של סטריאוטיפים שנחשפו. ולא יעזור הטור הזה שעושה הרבה רעש בניסיון להסתיר שוב את מה שנהיה גלוי לעין, והוא שמתחת לחזית הקידמה והתחכום, נמצא אותו גזען פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
נילי,
קרית-גת,
27/08/04 18:25
|
|
 |
12.
מסכים אתך ברוב הנושאים
יוסי סמירון,
רמהש,
27/08/04 16:52
|
גיא מסכים אתך ברוב הנושאים. תודה על האומץ להגיד לדינוזאורים הבולשביקים מדבר אחר, שיפנו את הכיסא לכוחות רעננים יותר. תודה על האומץ להודות בגדולתו של קישון. אדיר מילר באמת מצחיק ומגיע לו יותר פירגון. ותודה על הטחת העוגה בפרצוף החולד של סילבן. ואני זוכר לך לטובה את ההופעה הבלתי נשכחת של ''צוות שדה'' בקולנוע עןבדה בתחילת שנות השמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מרוז אתה כל כך מגעיל
אשכנזי,
27/08/04 16:47
|
הגזענות שלך כנגד מזרחים היא רק טיפה בים.ואם לא הייתה פה צנזורה הייתי מתטא הרבה יותר בחריפות. אתה קורא לחיילי צה''ל פושעי מלחמה.שם מלל פורנוגרפי לנצול שואה שסיפר באותו זמן על כחדת משפחתו.אתה עוד אחד מאותם שמאלנים שחושבים שהם גאונים.למה מי אתה בכלל? זמר כושל, עיתנואי פופוליסט ובנאדם שחצן ויהיר. ולסיכום אם כל כך רע לך פה אז תרד מהארץ ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תמיד כייף לקרוא את הטור שלך.
ל"ת
ראשלצי,
27/08/04 16:11
|
|
 |
9.
אל תקשיב למשמיצים
L,
27/08/04 16:02
|
|
 |
אולי אם הוא יקשיב למשמיצים
רפי,
28/08/04 11:48
|
|
 |
8.
זו הפעם הראשונה שלי...
שמואל,
27/08/04 15:59
|
שאני קורא את הטור, משעשע מעט אך מייגע הרבה יותר. למרות הצדק שבדבריו אודות ''דבר אחר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גיא מרוז -עופר שכטר לעניים
איציק,
27/08/04 15:45
|
|
 |
שעופר שכטר יהיה הבעיות שלנו
דניאל,
28/08/04 04:09
|
שיגיע היום שזה שעופר שכטר מראה ת'תחת שלו יהיה הבעיה שלנו בארץ אנחנו כולנו נרקוד ברחובות. ביג-דיל הראה ת'תחת שלו, אפשר לחשוב, הנוער בארץ חווה דברים קשים יותר כמו רעב או מערכת חינוך דפוקה ומושחתת מהיסוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Shame on you
someone,
Danmark,
27/08/04 15:33
|
Shame on you and the way you try to get some raiting.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כותב בחסד עליון
פרנקו הפרענק,
27/08/04 15:28
|
ישמע חנפני אך אתה אחד הפייבוריטים לקריאה אצלי,המשך כך עם שיניים להכנס בהם...בהם? כל שבוע במישהו אחר ,,אתה עושה זאת עם טעם ומעט צחוק...זה מה שנשאר לנו בעצם,לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא מסכימה עם דעתך על ריקי גל..
}}}מלאכית{{{,
27/08/04 15:22
|
היא היתה מאז ומתמיד זמרת ענקית רק שכאן בארץ העדיפו את הקול המנסר של יפה ירקוני ושירים כמו ''הרוח נושבת קרירה נוסיפה פנג'אן למדורה.'' חחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
טור חנפני ומשעמם
ל"ת
קרן,
27/08/04 14:19
|
|
 |
2.
שנבכה? לא יעזור, אז לפחות נצחק
חתול רחוב,
פח הזבל,
27/08/04 04:35
|
|
 |
1.
אתה בכלל לא סאטירי
עממי,
27/08/04 02:00
|
|