 |
43.
במה מקדם המאמר את השיח הציבורי
קובי,
25/08/04 12:03
|
כנראה שאני לא מבין למה מפרסמים מאמרים כאלו באופן כללי? אני קורא אותם כי מדובר בכותבים עם שיעור קומה ,מביני ענין שיש להם מה לומר להעשיר את ההבנה שלי בנושאים מסוימים כאן מדובר באדם הזוי שתופס מקום של פובלציסט רציני רומן פשוט לא בקו הבריאות הנפשית .כותב שטויות שאני בספק אם מישהו קורא עד סופן. הצעתי היא לתת לרומן במה באתרים מחתרתיים רחוק מהעין להשאיר את השיח הציבורי לשפויים בינינו לא ראיתי בתגובות אדם אחד שהסכים עם דעותיו.
בחייכם זה עיתון רציני אתם רוצים מאמר שמאלני קחו את מלמד פז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סוף סוף : פרודיה במדור החדשות
חסיד שוטה,
כל העולם במה,
25/08/04 11:54
|
מעולה !!! אהבתי את הסאטירה החדה שמפגין הכותב, ואת החוכמה בה עטף את דבריו, כאילו הוא מתכוון אליהם ברצינות. בדרני ישראל - היזהרו !!! קם לכם יורש. יישר כח !!! נ.ב. : איפה משיגים כרטיס להופעה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הוא מתאים להנהגת ''יחד''
ביזי,
טיבליסי,
25/08/04 01:27
|
הילד הזה יוכל בקלות למצוא את מקומו במפלגה החדשה הנקראת יחד. בעייתו העקרית שם תהיה שהוא יהיה מסמן ימני ואת זה לא יאהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
האם מעריב מעלה את הרמה?
השואל,
24/08/04 22:43
|
אני מבין ש דעתו המלומדה של הכותב מתבססת על ניסיונו הרב כתאורן (ו/או כסטודנט שנה א' באוניברסיטה). ועל כך לא נותר לי אלא לברך את NRG ומעריב. כל הכבוד באמת. אני מניח שבעתיד הנראה לעין אוכל למצוא במדורים הכלכליים שלכם מאמרים מלומדים של אינסטלטורים ובמדור המדע והטכנולוגיה אזכה לקרוא מאמרים של שוליות מוסכניקים שנפלטו ממערכת החינוך בכיתה ד'. אם תמשיכו ככה, אפילו הניו יורק טיימס יתחיל לחשוש מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לרומן: יש אלטרנטיבה
זיגמונד,
24/08/04 22:26
|
אולי תננסה לפנות לתרפיה. אני מבין שהיה קשה לך להתגייס לצה''ל - נו, הפחדנות הטבעית שלך. אבל אין זה מוסרי לתלות את הקולר לכל פגמי האופי שלך במדינתך. אכן המצב קשה, ואזרח הגון צריך לסייע לחבריו לשנות את המצב מעיקרו. אבל לא על ידי שקרים, ולא על ידי תעמולת כזב זולה ובזויה, אלא על ידי מילוי חובותיו ועמידה על האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בור ועם הארץ או אוויל משריש?
המתלבט,
24/08/04 22:15
|
האם רומן הנ''ל הוא בור ועם הארץ או סתם אוויל משריש? מה דעתכם? ואולי, אולי, הוא יודע את האמת ומשקר במצח נחושה מתוך מגמה להפיל בפח עוד כמה אוילים משרישים או סתם בורים ועמי ארצות? במחשבה שנייה, נראה לי שצירוף של כל האפשרויות הוא ההולם את מגבב ההבלים החתום על המאמר למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
דור שלם דורש סמים
יוסף מוסאל,
תל-אביב,
24/08/04 13:58
|
רומן, אני בטח לא הראשון שאומר לך, שהסמים האלה עוד יהרגו אותך. אני נראה לי שסירבת לשרת בצבא ''מטעמי מצפון'' כדי שלא תצטרך להפסיק לקחת סמים. לפי הדברים שאתה אומר פה, אפשר רק להגיע למסקנה, שאתה עמוק בסמים. חבל עליך, אתה עוד צעיר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אפילו בסוריה
איזה כתב ...,
24/08/04 13:07
|
היו צוחקים על הכתבה המטופשת הזאת.
פראירים לא מתים
הבורות זאת מחלה, מעריב תטפלו בכתבים שלכם, הם עוד עלולים להדביק פראירים נוספים במחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מכתב גלוי למעריב
פטריוטית,
23/08/04 22:01
|
בעבר נמנתי עם קוראי ''הארץ'', עד שנמאס לי מהשנאה העצמית של עתון זה, מעלילות השקר והדיבה שהוא מוציא יום, יום על המדינה שלי והפסקתי את המנוי שלי לעיתון האנטי-ציוני והפרו-ערבי הזה. אם גם אתם תתנו במה לכל זב ומצורע ששונא את עמו וארצו בטוחתני שלא רק אני אפסיק לקרוא את ''מעריב'', אלא יהיו עוד רבים כמוני. האם זה מה שאתם רוצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת באלף אחוז
ירדן,
23/08/04 22:51
|
זה לא עניין של חופש דיבור. זה עניין של דיבור טפשי, שתופס מקום של דיבור רציני. סתם איזה זב חוטם שחושב שתיאוריות קונספירציה שהגה במוחו הבור מעניינות מישהו. מעריב: הם לא. ופרובוקציה קבועה דינה אחת: לשעמם ולשעמם. ואנשים מפסיקים לקרוא ומתבאסים ממעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Wrong
Jacob,
Jerusalem,
23/08/04 21:14
|
You ''forget'' that the Arabs could have had their state in 1948, but they wanted ALL of Palestine and refused to accept a Jewish state, even in a fraction of Palestine. You want the end of the Jewish state and that will remain yoiur ''wet dream'' forever...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שאלה למעריב
אביהו,
23/08/04 21:04
|
מהיכן אתם מקריצים את ההזויים האלה?
האם הם כותבים בחינם?
האם אתם רוצים למשוך את קוראי הארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לא מדובר באיש שמאל או ימין ,,
א .א .,
23/08/04 20:43
|
|
 |
31.
אכן עליה ברוכה
יוני,
23/08/04 20:01
|
ואני מברך את הרשות הפלסטינית ואת הסורים שיזכו לעולים כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרוקאים פחימה, לרוסים וטר הזה
רוסי מתבייש,
23/08/04 21:51
|
|
 |
30.
הוא לומד באוניבסיטת לטביה?
מרק,
לא מלטביה,
23/08/04 19:06
|
בחור יצירתי מאד. מעניין אותי איזה נימוקים הוא ימציא על מנת להצדיק טבח של 30 אלף אפריקאים שחורים בסודן על ידי ערבים מוסלמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מארקי מארק
אביעד,
כפר סבא,
23/08/04 21:26
|
הוא לא ימציא כי הוא לא יוכל לשקף את כיבושו שלו, כלטבי. לרומן ידידנו יש פשוט תסביכי עבר בלתי פתורים ומכאן נובעת האש האידיאולוגית שלו. מבחינה רציונלית, כאשר חושבים בצורה לוגית, קל מאוד להגיע לפתרונות מסוימים - המשוואה : מדינה מפותחת + צבא חזק=X עם מדוכא+לוחמי גרילה=Y תיקח Y+X אז כמובן שתקבל Z אבל מה עם הדת ? R ומה עם רגשות טינה מהעבר? F וחזון העולם הערבי? A ויש עוד ועוד (גם מצד ישראל) אז X+Y+R+F+A=Z? כמובן שלא, אבל למה לסבך את המשוואה כשאפשר להגיע לתוצאה פשוטה (גם אם לא נכונה) עם פחות נעלמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ישראל שולטת בגובה הלהבה
משקיף,
23/08/04 19:00
|
עצוב שכך נוהגת ממשלתו של העם ששרד אלפיים שנות גלות בתחבולות, וידע להסתדר גם בזמנים הכי קשים. אך זו האמת. ישראל היא השולטת בגובה הלהבות אך בידי שוליית קוסם לא מוכשר במיוחד, ישראל עלולה לאבד את השליטה ואז אוי ואבוי לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
האם יש סיכוי...
אדם נאור ומשכיל,
ליבריה,
23/08/04 18:47
|
האם יש סיכוי שהכותב החביב -מתוקף עבודתו כתאורן בתיאטרון -יתחשמל למוות או סתם יפול מסולם ממש גבוהה ויחזיר את נשמתו הבוגדנית לשטן??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו מלאך המוות לא מעונין בו
ל"ת
מקור מוסמך,
23/08/04 21:15
|
|
 |
27.
למי שמעוניין-תגובתו של נסראללה
יואב צור,
23/08/04 18:23
|
מתוך ראיון שנערך עם בכיר בחיזבאללה,ו''החוקר'' לא טרח לבדוק:
NICOSIA [MENL] -- Hizbullah said it is better prepared than ever for a military confrontation with Israel.
The Iranian-sponsored insurgency group has built a formidable array of defenses and gathered an arsenal in southern Lebanon for an attack on Israel. Hizbullah said its forces have been trained for war with Israel along its border with Lebanon.
''We are now highly prepared to face Israel,'' Hizbullah deputy secretary-general Naim Qassem said
In an interview with the Beirut-based Daily Star, Qassem said Hizbullah has opened a second front against Israel in the West Bank and Gaza Strip. He acknowledged that Hizbullah has provided Palestinian insurgents with financing, training and weaponry.
משתמע שהגיחות האוויריות לתחום לבנון בהחלט לגיטימיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יופי של תגובות
ניר ד,
ת''א,
23/08/04 18:22
|
במקום להגיב עניינית על הטענות במאמר, אתם מקללים את הכותב. רק חסרה תגובה ''הכל עובר עליך ו.. בידך''. אתם לא מסכימים עם הכותב? מצאתם טעויות עובדתיות או הקשים לוגיים לא נכונים? תכתבו. נעלבתם באופן אישי ממה שהכותב טוען ואתם רוצים להעליב אותו בחזרה? תלשינו עליו לגננת, לכתוב באינטרנט ממש גדול עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה עניינית לאויב יתן צה''ל
בוריס,
חיפה,
23/08/04 23:32
|
|
 |
תגובה ללטבי העילג
מגיב ענייני,
ליבריה,
23/08/04 22:43
|
האם לדעתך לא ניסה אהוד ברק -רוה''מ הכושל ביותר מאז ומעולם-ללכת לקראת הפלסטינאצים ע''י מסירת הר הבית ו97 אחוזים משטחי יש''ע??!זה מה שקרה בקמפ דיויד ועיין בספר חרקירי של אביב דרוקר למען תיצא האמת לאור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת יופי
יואב,
ת''א,
23/08/04 21:19
|
איך אפשר להגיב עניינית לדבר כזה? אני מתעב את המאבק עם הפלשתינאים, אני נרגז מממשלת ישראל אשר לעיתים מעדיפה לשמור על המצב הקיים במקום לנקוט בצעדים מעוררי מחלוקת, אני מזועזע מחוסר המוסריות שפושה בחיילינו המוצבים בשטחים, אני חושב שנעשו הרבה טעויות לאורך הדרך והיה אפשר להגיע לשלום המיוחל. אבל זה? החיזבאללה הוא המגיב? ישראל מקריבה את חיי חייליה ואזרחיה כדי להכשיל את האפשרות למו''מ עם סוריה וכדי לשמור על החיזבאללה כארגון צבאי פעיל? כלומר, ישראל היא היא המנוע שמפעיל את המכונה הנקראת המזרח התיכון וכל הסובבים אותה הם בעצם חיילים קטנים הנכנעים לכוח הנובע מציון? כל האלימות הפיסית והמילולית המגיעה משטחי הרשות, סוריה, לבנון ואיראן היא בעצם תגובה מאוחרת להתגרויות הציוניות? אין פה שום מעורבות של אידיאולוגיה ודת, וכל רצון העולם הערבי הוא בעצם להגיע אל השקט והנחלה, שלום עם ישראל ורק הציונים מחרחרי הריב והמדון מונעים זאת? לזה להגיב בצורה עניינית? ועוד כאשר הכותב הוא יהודי, ישראלי, בעיתון מעריב? הפלשתינאים הם לא לטביה, וישראל היא לא ברית המועצות. להציג את ישראל כמחרחרת ריב, כאשר הצד השני מגיב רק מטעמים עניינים זו בדיחה, ולכן אי אפשר להגיב בצורה רצינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגבנו עניינית, והכותב פשוט בור
איציק,
המרכז,
23/08/04 19:03
|
ראה תגובתי 4 .
מדהים איזה גיבוב שטויות נצא ב''מאמר''.
במעריב שאני גדלתי עליו, לא היו חולמים לתת לו במה.
וערב טוב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אוי לי. יש לי בדיוק האף שלך
דן,
ארה''ב,
23/08/04 18:18
|
|
 |
24.
בלאטביה יש הרבה אנטישמים
ל"ת
אורן,
23/08/04 17:57
|
|
 |
23.
משוגע,אנטי ציוני,שעובד בצוותא
ל"ת
איזה צירוף,
מושלם !,
23/08/04 17:55
|
|
 |
22.
שלילת אזרחות למוטציה . עכשיו.
אריק האדום,
23/08/04 17:28
|
אבל כששר הפנים הנוכחי מעניק אזרחות לפלשתינים שהתחתנו עם ערבים ישראלים - לא בטוח שהוא יבין מה רוצים ממנו . פורז - בטימטומך אתה מתנהג כאויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה מעניין מהבחינה הפסיכולוגית
פסיכולוג,
שמאלני,
23/08/04 17:26
|
יש אנשים שהופכים את התסביכים האישיים שלהם לאידיאולוגיה פוליטית ע''י רציונליזציה ואינטלקטואליזציה. השאלה למה אנחנו צריכים לקרוא את זה?
מאחל לכותב רפואה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי זה האדיוט הזה ?????
ל"ת
ליאור,
23/08/04 17:22
|
|
 |
19.
תסכול מיני כמדד לדעה פוליטית
מרעול צהוב,
23/08/04 17:17
|
או שאולי פטריה מסוג גרוע במיוחד שיבשו את דעתו של האומלל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
וואו
מיכאל ברגמן,
23/08/04 17:02
|
יש באמת אנשים כאלה? אני כל הזמן נפעם מחדש. יש לי תחושה שמדובר פה בילד קטן שדווקא נוקט בעמדות מעצבנות כדי לקבל תשומי. אותו ילד שמעצבן את אבא שלו כדי שירביץ לו בגלל שזו תשומת הלב היחידה שהוא יכול לקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אתה לא אשם,אשם זה שנתן לך במה
ל"ת
חרטאת,
אבו יסמין,
23/08/04 17:00
|
|
 |
16.
כתאורן בטוח יש לך כלים לדעת
שחיזבאלה לא ממש,
מעורב בשטחים,
23/08/04 16:59
|
אידיוט. גם אם צדקת במעט פרטים, הם נעלמו כלא היו בשלל השנאה העצמית והדיסאינפורמציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה נותנים לדפוק הזה במה?
ל"ת
מטומטמים,
23/08/04 16:47
|
|
 |
14.
מסתבר שיש חיים מחוץ לכדור הארץ
אריאל,
ת''א,
23/08/04 16:42
|
|
 |
13.
לא ניתן למציאות לבלבל אותנו!!!
דוד,
ארץ ציון,
23/08/04 16:42
|
זמן רב לא קראתי גיבוב אווילי כל כך...
ואיך משתלבים חוזי השלום עם מצרים וירדן בתיאוריה המופלאה שלך?
אין טעם להתווכח - חדוות ההצלפה העצמית בשיאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
DIE JERK
אריק,
ירושלים,
23/08/04 16:30
|
|
 |
11.
דבר אחד אני מקנה בהיזבאללה
בוריס,
חיפה,
23/08/04 16:03
|
הם יודעים לטפל בבוגדים שלהם טוב מאד. בזה יש עיתרון לשלטונות רודנים מפני דמוקרטיה. שמאל קיצוני שונא דמוקרטיה בצורה אובססיבית ואין שקר שהוא מוכן לשקר על מנת להצדיק תמיכתו בטרור חייתי נגד אזרחי מדינה דמוקרטית. ההיסטוריה של שמאל קיצוני זאת היסטוריה של טרור ובגידה. הם התחילו מבגידה ברוסיה בזמן מלחמת העולם הראשונה כאשר קומוניסטים רוסים פעלו לתבוסת רוסיה במלחמה נגד גרמניה. הם חשבו שזה יעזור להם לעשות מהפיחה לתפוס שלטון. באותה צורה שמאל קיצוני פועל גם היום ומטרתם להרוס מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל מילה בסלע!
ל"ת
צודק ב-100%,
23/08/04 16:02
|
|
 |
9.
קיראו את 7 !! צודק לגמרי!
ל"ת
איתמר,
ת''א,
23/08/04 15:41
|
|
 |
8.
נשמע משכנע
נעמה,
23/08/04 15:20
|
|
 |
אה?
יואב,
ת''א,
23/08/04 21:00
|
אך שכחנו לציין כי אלימות הפלשתינים היא רק מצגת שווא למען התקשורת, הזיה של שלטונות ישראל השבויים בידי קונספציות צבאיות וכל טענה אחרת היא הזיה של פשיסטים אלימים. כי הרי ברור לכל מי שעיניים בראשו שאין פה מאבק דתי ואידיאולוגי שנתמך בעבר עשיר של מחלוקת. מדובר בשלטונות מחרחרי מלחמה שמטרתם היא שמירת הסכסוך במצבו הנוכחי במטרה להציג את הפלשתינים כמחרחרי ריב, בזמן שכל רצונם הוא שמירה על כבודם בעת יושבם מתחת צל התאנה.
בקיצור נעמה, לא כל מה שכתוב בצורה נבונה, בשפה יפה (מתרגם פרוזה אמרנו?) הוא נכון. את באמת חושבת שהחיזבאללה יושבים בשקט בזמן שצה''ל מתגרה בהם? וכמובן ששלטונות ישראל רוצים להמנע ממדינה דו לאומית! חזונו הישן של אש''ף היא הכחדתה של ישראל כמדינה יהודית. רומן תומך בכך עקב היותו אנטי ציוני - אני לא כותב זאת רק בגלל שבמאמר זה הוא כותב דברים כנגד ישראל, אלא בגלל שהוא בעצמו הצהיר על זה מעל דפי העיתון. זה משכנע אותך? אם כך, לבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דלגיטימציה
טלסקופ,
23/08/04 15:17
|
השתגעתם? אתם עונים למופרע? הרי מזה הוא חי, מזה הוא ניזון, מההד שיש לו בתגובות שלכם. חוסר חמצן תקשורתי היא התגובה היחידה ההולמת: להתעלם מהבחור. שימשיך לעשות תאורה במאורה שלו, צוותא, שימשיך לתרגם, שימשיך לעשות מה שהוא רוצה ושלא יזכה למילת תגובה אחת. הוא פשוט לא קיים, קפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
חשוך ימי בינימי,
23/08/04 16:57
|
הכותב המטורלל הזה נראה לי בסך הכל מן ''ילד לא רוצה'' שרוצה רק דבר אחד, תשומת לב.
קשה לי להאמין שאפילו חסר שכל מוחלט יאמין לגיבוב השטויות והשקרים שלו, עד כדי כך שהוא אפילו לא מתייחס לעובדה שהחיזבאללה אינו הריבון החוקי בלבנון ולכן אין לו שום מעמד בוויכוח על חוות שבעא. ממשלת לבנון דווקא קיבלה את עמדת ישראל והאו''מ בעניין...
מה שהיצור הנתעב שכתב את מאמר השטנה הזה צריך זה טיפול פסיכיאטרי, לא במה ב-NRG.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!! מצטרף לחרם.
ל"ת
דני,
23/08/04 15:40
|
|
 |
6.
מותר גם לי לכתוב
ל"ת
''נועם פדרמן'',
23/08/04 14:54
|
|
 |
5.
זה כבר כולם יודעים...
אני,
23/08/04 14:52
|
|
 |
4.
איך נותנים לבור כזה לכתוב
איציק,
המרכז,
23/08/04 14:31
|
בעיתון מכובד?
פעולות התגמול הביאו למבצע קדש, או פעולות הטרור + עיסקת הנשק הצ'כי למצרים?
בבקעת הירדן היה טרור ישראלי, או מרדפים אחר טרוריסטים ערבים [במקרה אחי היה משתתף פעיל במרדפים]?
לא היה טרור פלסטיני מלבנון?
הסכם אוסלו אכן הביא לארץ את הטרור הרצחני, אך מקהות חושים של רבין ופרס, שלא הבינו שערפאת מרמה אותנו, אך אנו אשמים בטרור?
ברק אשם בטרור הפלסטיני?
התעמולה הישראלית מציגה את החיזבאללה כרוצה להגיע להר הבית ולזרוק אותנו לים, או שאולי כדאי שתאזין להם, לשמוע מפי החמור [אגב, הסיבה שאין שקט בגליל, דווקא משום ש''התנתקנו'' בלי לנצח, לתשומת לב שואפי ההתנתקות ועוד כל מיני דברים היום]?
גם אתה מודה שהקהיליה הבינלאומית מסכימה שחוות שבעא אינן של הלבנונים וא''כ הוויכוח לא עימם אלא עם הסורים מהם כבשנו את הגולן המלחמת מגן, א''כ, מה אתה רוצה מאיתנו?
מילא הבורות שלך, מילא חוסר ההבנה, היכן העורכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צודק ב100%
יניב,
ירושלים,
23/08/04 14:23
|
|
 |
2.
ערימת שקרים נתעבת
לב,
23/08/04 13:46
|
אם לציין רק אחד לדוגמה: ''לא ייפגעו אזרחים ישראלים אם לא יפגעו אזרחים לבנונים''. הנער חביב דדון ממעלות נהרג מירי נ.מ. של החיזבאללה שכוון כנגד יישוב אזרחי, כתגובה על טיסות של מטוסים ישראלים בשמי לבנון (ללא פגיעה בלבנונים, אנשי מיליציה או אזרחים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רומן המאוד לא יקר יש לי הצעה
אר,
23/08/04 13:44
|
אולי תחזור ללטביה האמת היה לי תגובה יותר בוגרת אבל לא היה לי כוח לענות לכל גיבוב השטויות שרשמת למעלה אני מאמין שאתה יודע את האמת אבל אתה משוחד או בעצם בוגד אני מאמין שאתה מקבל כסף עבור כל התעמולה המזרח אירופאית שאתה רושם בקיצור בצע כסף זה כל אידיולוגיה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ציוני ?
אזרח,
23/08/04 14:41
|
מי שלא מסכים איתך - שיחזור למקום שממנו הוא בא ?! אם את כל הביקורת שלך אתה מנתב בסופו של דבר לכסף - עולמך דל ומצומצם בדיוק כמו שרוצים שתהיה - האדם הלא חושב !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח יקר
tr,
23/08/04 15:35
|
רומן כתב מאמר שתובל בתעמולה מזרח אירופיאית פשוטה התעמולה הזאת מציגה שקרים וסילוף עובדות וכמובן מראה רק צד אחד של הענין ומתעלמת מהצד השני לכן אני חושב שזה תעמולה ואם לא הבנת שכסף הוא הדלק שמניע את העולם יש לך עוד הרבה מה ללמוד
הגב לתגובה זו
|
|