 |
38.
נו, חרדים - למה כבר ציפיתם מהם
ל"ת
נוי,
16/08/04 22:59
|
|
 |
37.
התינוקת נעלמה, הוריה התעלמו
שמעון,
16/08/04 19:48
|
|
 |
36.
והעיקר, התקינות הפוליטית
תקינה,
16/08/04 19:32
|
ניר ברעם שואל בתמימות, מעושה, למה שונאים את החרדים דווקא. למה נאבקים בזכותם שלא לשרת בצבא, ושלא לצאת לעבודה אלא לחיות על חשבון משלם המיסים. הנה מעריב חס על כבוד עדת החרדים ונמנע מלפרסם פרט חשוב שהתינוקת שהוזנחה היא אחת מ 11 צאצאים של זוג חרדי מרעננה, ואצלם כמסתבר פעוט שנעדר מהבית אינו עילה לקום מהמיטה. אדרבא, בהזדמנות זו...ונכון, תקין פוליטית לציין שיש חרדים אחראים ומסורים שאפילו עובדים לפרנסתם ומקימים משפחה לתפארת. אז אמרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה המצאת את הבולשיט הזה?
ל"ת
רם,
16/08/04 21:48
|
|
 |
35.
עם הורים כאלה מוטב להיות יתום!
ל"ת
יריב,
16/08/04 19:05
|
|
 |
34.
אמא יהודיה? לא במדינה זו.
ל"ת
יעקב,
מרכז,
16/08/04 18:34
|
|
 |
33.
again it is haredim
the wiz,
16/08/04 18:05
|
check haaretz they publish that this family have 11 kids. we should stop child allouance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
להוליד ילדים לא צריך רשיון
ל"ת
רמה,
חיפה,
16/08/04 17:49
|
|
 |
31.
דווקא לכאלו יש ילדים?
ל"ת
שוש,
פ''ת,
16/08/04 17:34
|
|
 |
מסכימה איתך
רוני,
16/08/04 18:24
|
יש משפחות שמנסות שנים ללדת ילדים, ולשווא. הם כמהות לתת חיים חדשים- ואילו אלה- פשוט אין לי מילים. צריך לקחת להם את הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ביזיון
אמי,
16/08/04 17:04
|
אנו חוזרים וקוראים שוב ושוב על הורים בורים שאינם מגלים אחריות על ילדיהם. אני ממש לא מבינה את העניין הזה. מה היה קורה חלילה ,אם מכונית היתה דורסת אותה? אז גם היו שולחים את האח לבדוק מה קורה איתה בבית החולים?כי הם רוצים לישון? איזו שפלות. הורים זו זכות, לא חובה. אם אינם מסוגלים לתפקד ככאלה, פשוט שיתנו אותם, או שילקחו למשפחות חמות ואוהבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תגובה
אזרחית מן השורה,
16/08/04 16:31
|
אין צדק בעולם אחד מוותר על ילד ואחד משלם אלפי דולרים על מנת שיהיה לו ילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
why talk when you dont know
ronit,
16/08/04 16:26
|
why talk not everything that is written in the news is correct who says that the parents wernt looking for the child too . it does not make sence that they will just stay at home to rest. so dont judge your friend till you are in his place,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
! We know now
Iki,
Italy,
16/08/04 16:52
|
Dear Ronit We get all the news as they are on line ! It's not our job to controll the journalist ! So pl.se all the respect to this people that are dooing daily a good work . You are invited only to give your opinion about what is written ! Thank's Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גזענים
רוני,
חולון,
16/08/04 16:16
|
ההורים איבדו את הבת...ומצאו...אתם איבדתם מאת נישמתכם ואותה לא תמצאו...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why you are so angry
Iki,
Italy,
16/08/04 16:38
|
Mr. Roni The reaction of this people is normal ! It's the minimum that you can get in a healthy country ! Your reaction is not normal ! Why ? A case like this happen to you in the past ? It can happen to you in the future ? Waiting for your answer Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן נשמה יתרה יש לך
ספי,
16/08/04 16:37
|
אחד שלא מבין כמה חמור שילדה בת שנתיים מסתובבת ברחוב וההורים שלה אפילו לא יודעים את זה. אתה תשאר עם הנשמה שלך ואנחנו עם הילדים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לספי
רוני,
חולון,
16/08/04 18:12
|
אני מגנה את תופעות הגזענות ומגנה את הלהיטות לנצל טרגדיות לשיחרור דיעות עדתיות וסטראוטיפים.... חשוב להקשיב [לקרא היטב במקרה זה] קודם שמגיבים... ואל תעלבי לי זה דיון פתוח . הפעם תקראי (היטב) תחשבי ואז תגיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תגובה ל - 7
ל,
צפון,
16/08/04 16:05
|
|
 |
25.
עובדה
א,
ירושלים,
16/08/04 16:03
|
|
 |
24.
''Idishe Mamme ''
Iki,
Italy,
16/08/04 16:02
|
Where is the Jewish mother !? Probably she was very very very tierd !!!
Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה משנה המוצא?
רוני,
חולון,
16/08/04 16:00
|
|
 |
22.
משפחה חרדית
ידנבל,
16/08/04 15:58
|
מדובר במשפחה חרדית עם 11 נפשות שכנראה היו עסוקים ביצירת נפש חדשה בישראל בעזרת השם. בשביל להביא ילדים לא צריך שכל וגם לא רשיון. צריך רק מדינה דפוקה שתסכים לשלם עבור כל ילד סכומי כסף כדי שהאב והאם יוכלו לעשות עוד ועוד. למי שיש ספקות שיסתכל באתר של עיתון הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי!!!!!!!!!!
איתמר,
16/08/04 16:37
|
סליחה, זה לא שאני מצדיק את המעשה או משהו כזה ואני חושב שצריך להעניש. אבל תפסיקי לחשוב ככה בגלל שהם חרדים אפשר לחשוב שאצל החילוניים המצב יותר טוב אז אצלהם יש מקרים של אלימות במשפחה ועוד כל מיני דברים שאני לא יפרט אז תפסיקי לחשוב ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטערת לאכזב אותך אבל כן, אצל
קרן,
16/08/04 22:58
|
חילונים המצב הרבה יותר טוב . מה שבטוח שכשיש בעיות לפחות מודעים להן וגם לא מטאטאים אותן מתחת לשטיח כמו אצל חרדים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק ושוב צודק
ל"ת
עלמה,
16/08/04 16:33
|
|
 |
21.
כמה עצוב התגובות פה. מספר 20
פשוט מגעיל,
16/08/04 15:56
|
אני איתך. מי שאמרה שהם רוסים הוצפה קללות וגידופים (ובצדק) ומי שטען שהם חרדים כמעט ולא נתקל במחאה או גידוף.
כנראה שאנחנו נאורים רק כשבא לנו. עם ישראל חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדות, זה העניין
בועז,
16/08/04 16:55
|
תסתכלו בבקשה על המקרים של ילד שנשכח באוטו והתבשל למוות- מה אחוז החרדים שם בהשוואה בכלל האוכלוסיה? זה ממש לא נכון לגבי רוסים, אשכנזים, מרוקאים או צ'יליאנים או מה שלא יהיה. סטטיסטית זה פשוט נכון לגבי חרדים. כמובן שלא כולם, אבל חלק גדול יותר בהם מאשר שאר האוכלוסיה. אין לזה שום קשר לגזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תראו את התגובות ל 7 לעומת 16
רוני,
ב''ב,
16/08/04 15:46
|
חרדים אפשר להשמיץ בלי חשש לתגובה, אבל אם תגיד מזרחים רוסים או ערבים יכסחו לך את הצורה... ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הם באמת חרדים
ספי,
16/08/04 16:43
|
וזה לא פעם ראשונה. הרבה לפני שנכתב שהם חרדים ידעתי את האמת. הניסיון מלמד. גם האיטואיציה - אנשים שיולדים 11 ילדים לא יכולים לגדל אותם כמו שצריך. במקרה הטוב הם יתנו לילדים הגדולים לשמור על הקטנים ובמקרה הרע תראה מה קורה. החוק הטוב ביותר שחוקק בכנסת זאת הוא הקטנת הקצבאות. 1 מ-100 משפחות עם 11 ילדים יצליחו לחנך ולגדל את ילדיהם כראוי ושלא יהיו נטל על החברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Lo Nora Beezrat Hashem
Hareda,
16/08/04 15:44
|
|
 |
18.
הילדה שהלכה לאיבוד
רוני,
חולון,
16/08/04 15:38
|
מי יותר גרוע.? ההורים או הגולשים הגזענים שחוגגים כאן!!!!!!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שטויות - הם יעשו עוד אחת
ספי,
16/08/04 15:26
|
למעשה יכול להיות שבעת שנעלמה הם היו עסוקים בפרו ורבו. ציונות. אל תתאמצו. הולכים להביא כמה מאות אלפים הודים מ-''שבט'' מנשה. ואז יהיו לנו מספיק ''יהודים'' כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מדובר בהורים חרדים !
רז,
16/08/04 15:25
|
יש להם 11 ילדים. הכתבה חסרה אינפורמציה. בושה הלביא כתבה עם כל כך הרבה פרטים חסרים. מדובר במשפחה חרדית עם 11 ילדים. הם שמעו על מצוות פרו ורבו אבל לא על חובת חנכו וגדלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמטום זה טמטום זה טמטום
שפיות,
16/08/04 16:12
|
אין לך עם, ולא דת ולא ארץ שאין בה את כל העוולות גם כל היופי שיכולים להיות באנושות. לכן להאשים קבוצה אחת על הזנחה כאילו הם היחידים באנושות היכולים לעשות זאת פשוט גובלת בטמטום. אך, אל ייאוש, טמטום הוא לא מחלה סופנית והתרופה הפלאית לו היא פתיחות וקבלת השונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר לך? מאיפה אתה יודע?
עוד אחד,
שיהיה,
16/08/04 16:11
|
|
 |
רז, לצערי אתה צודק.
ענת,
כפ''ס,
16/08/04 15:53
|
במעריב לא שמעו על דווח מלא של הפרטים, וזו אינה פעם ראשונה אגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן ומסית
ל"ת
שלומי,
רעננה,
16/08/04 15:43
|
|
 |
15.
מזל שלא קרה לילדה כלום
שוקו,
16/08/04 15:24
|
|
 |
14.
שייעשו עוד ילדים ושאחנו נשלם
פרו ורבו,
מרכז,
16/08/04 15:21
|
אם יש להם 11 ילדים אז עוד ילד או פחות ילד זה כנראה לא חשוב מידי...
העיקר זה שהממשלה תמשיך לשלם להם בשביל כל ילד מאות שקלים בכל חודש - מה שיאפשר להם להמשיך לנוח בצהריים במקום לעבוד כמו רוב האנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Where did you see 11?
ל"ת
Ran,
16/08/04 16:40
|
|
 |
13.
איפה מחלקת הרווחה?????
כ.פ,
מודיעין,
16/08/04 15:19
|
איפה מחלקת הרווחה כשבאמת צריכים אותם? איך המשטרה מחזירה את התינוקת להוריה חסרי האחריות, אשר העדיפו לישון שנת צהריים על פני חיפוש בתם האובדת?!?! הייתי משתגעת אם הבת שלי היתה נעלמת! פשוט מזעזע!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום נזכרו בעובדים סוציאליים
אירנה,
חיפה,
16/08/04 18:34
|
כאשר רשויות רווחה מנסות להתערב במקרים של התעללות או הזנחת ילדים, שומעים לעתים קרובות מדי שהם פשוט מחפשים תעסוקה בשבילם.בפעם הבאה שמקרה כזה יקרה תיזכרו במקרה זה, שהוא לא מהגרועים. ובאשר לתגובתך - כתוב שהמקרה יועבר לטיפול הרווחה. רשויות רווחה לא יכולים לדעת מה קורה בכל משפחה, לכן לכולם צריך להיות איכפת ושכנים צריכים לדווח אם משהו נראה לא כשורה, במקום ךצעוק אח''כ ''איפה רשויות רווחה?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כמה שופטים בכתבה אחת!
NY,
16/08/04 15:19
|
מגיבים יקרים, על פניו נראה הדבר כרשלנות, אולם הכתבה לא מביאה שום תגובה, רק חלקי סיפור על ילד בן 7 שחיפש את אחותו. אז לפני שההורים כבר נשלחים לכלא, והילדים נמסרים לאימוץ, כדאי לברר מה בידיוק התרחש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אני לא מבין מה הבעיה???
א.,
16/08/04 15:18
|
בקשר ליוצאי רוסיה....? כבר היתה ידיעה לא מזמן שמצאו כלב בסיביר שגידל ילד שננטש... במקרה הגרוע היא היתה פוגשת אמסטף עצבני והכי הרבה היתה לומדת להגיד אהו אהו..... בסינגפור זה לא היה קורה... סנשיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא ראויים להקרא הורים
אזרחית כואבת,
מרכז,
16/08/04 15:12
|
הורים שכאלו לא ראויים לגדל ילדים, להוציא אותם מהם ולתת לכאלו שלא שפר מזלם אך שיגדלו אותם באהבה לה הם ראויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איך אפשר להמשיך לישון צהריים
אם,
16/08/04 15:06
|
איך אפשר להמשיך לישון צהריים שהילד שלך בן השנתיים נעלם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאפשר
ל"ת
01,
02,
16/08/04 16:34
|
|
 |
When you have 10 more
Hareda Meod,
16/08/04 15:46
|
Children you can sleep well. If half of your life you spend being pregnant and figuring out how to handle 11 kids, an afternoon nap becomes more important than a kid...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
omfg
ilan,
16/08/04 14:59
|
afilo a kelev shli kibel yoter zomat lev\ i never lost my dog
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tsarich Rishayon
ל"ת
Lehorot!-,
16/08/04 15:27
|
|
 |
7.
בטוח יוצאי ברית המועצות
ענת,
צפון,
16/08/04 14:58
|
לצערי אני בטוחה שזה כך וחבל אין צדק בעולם כל כך הרבה זוגות לא יכולים להביא ילדים לעולם ואלה מזלזלים במתנה הזאת אמא מודאגת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל7 המפגרת
יבגני,
מרכז,
16/08/04 19:08
|
|
 |
אתה חזק.......:)
ל"ת
יבגני,
16/08/04 19:39
|
|
 |
ענת את רצינית ? או סתומה?
אמי,
16/08/04 16:51
|
לא מאמינה שיוצאות מילים ורעיונות מטומטמים מאנשים בורים כמוך, בושה לך , אני מרחמת עלייך. ערבים, רוסים, אתיופים, מה זה משנה, זה שהם חסרי אחריות, זהו הדיון ולא העדה שלהם. אז להבא כשאת מגיבה, תקראי על מה הכתבה ואל תוציאי דברים מהקשרם, מטומטמת אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין רוסים ברעננה
ל"ת
רענן,
רענני,
16/08/04 16:23
|
|
 |
''Iafa Shtika Lahahamim''
Iki,
Italy,
16/08/04 16:23
|
Dear Anat Sometimes try to remember this important sentence of our clever teachers . Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בת ליוצאי בריה''מ
יעל,
16/08/04 16:14
|
וההורים שלי גידלו אותי לתפארת, בטוח יותר מההורים שלך שגידלו בת גזענית ומטומטמת! ואני אגיד לך עוד משהו... אני שמה מיליון דולר שהם לא יוצאי ברית המועצות... ועכשיו לעניין עצמו- באמת מקרה מזעזע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הייתי כותבת ערבים לא הייתם
ענת,
16/08/04 16:03
|
מגיבים בצורה שכזאת חבורת צבועים שכמותכם תתעסקו בעיקר ולא בשאר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם כותבים
אני,
16/08/04 18:57
|
|
 |
ענת בואי ונננסה שתביני
שפיות,
16/08/04 16:20
|
גם להתסתכל על ערבים כקבוצה אחת בעלת התנהגות אחת ידועה מראש היא גזענית. ממושקה, אני מציעה לך לפתוח מילון ולבדוק את המונח שאת כל כך מתעקשת שלא מגדיר אותך..... כשבעצם כל מילה שלך מבהירה את כמה את גזענית עלובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על הזמן- היא מוגבלת שיכלית
אישה,
16/08/04 16:33
|
ולכן חבל על המאמצים לנסות ולהסביר לה כמה היא מטומטמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה!
מיכל,
מרכז,
16/08/04 15:27
|
הדבר העצוב ביותר הוא שאת אמא לילדים וקיים סיכוי שאת מטפחת עוד דור של יצורים גזעניים/שטוחים/ טיפשים כמוך.... זה הרבה יותר עצוב מטיול של תינוקת בת שנתיים ברחובות רעננה לבדה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי לך
ישראלי,
16/08/04 15:26
|
|
 |
שלא תבינו שאני בעד גזענות
רויטל,
16/08/04 19:12
|
אני רק אומרת - זה קיים בכווווווווווולנו בין אם אנחנו מודים בכך או מודעים לכך. עצוב, אבל מציאותי. ענת מזכירה לכם חלק בעצמכם שלא נוח לכם איתו ובגלל זה זה כל כך מרגיז- זו דעתי הצנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה כן - ו
רויטל,
16/08/04 19:09
|
''על לא עוול בכפו'' - אפשר להתווכח על כך. מחקרים סטטיסטיים שלא אני ערכתי, מראים על אחוז יותר גבוה של מקרי אלימות, הזנחה, התעללות, פשיעה וכו' בחתכים מסויימים של האוכלוסיה. שום דבר הוא לא במקרה, הקונוטציות נבנו מהסטוריות של מקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שענת צודקת אבל כולכם מתחסדי
רויטל,
16/08/04 19:07
|
מי לא חטא בגזענות בצורה זו או אחרת? היא פשוט לא היתה מספיק חכמה והוציאה את זה במקום ובזמן הלא נכון. מה אתם מתנפלים? תסצכלו על עצמיכם, זה מרגיז אתכם כי כולנו גזענים. תחשבו אם לא שמעתם מהוריכם מעולם מילת ביקורת ברוח גזענית זו או אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסירו כל ספק
ספי,
16/08/04 15:41
|
מדובר במשפחה חרדית עם 11 נפשות שכנראה היו עסוקים ביצירת נפש חדשה בישראל בעזרת השם. בשביל להביא ילדים לא צריך שכל וגם לא רשיון. צריך רק מדינה דפוקה שתסכים לשלם עבור כל ילד סכומי כסף כדי שהאב והאם יוכלו לעשות עוד ועוד. למי שיש ספקות שיסתכל באתר של עיתון הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת -את סובלת מפיגור שיכלי ?
אישה,
16/08/04 15:25
|
את ממש זקוקה לאישפוז בכפיה לדעתי. איך החלטת שהם בטח מברית המועצות? אולי לפי התמונה של התינוקת שבכתבה??? אני כותבת ממש מרחמת עליך . אין גבול לטימטום של בני האדם כנראה. תשארי בצפון.. כמה שיותר רחוק ממני -יותר טוב. אויי כמה שאני לא סובלת אנשים טיפשים- למרות שאת לא אשמה שנולדת כך. מסכנים הסובבים אותך. דרך אגב.. את בטח מהאצולה נכון? יש לך דם כחול כזה? את גם בטח לא נוסעת באוטובוסים כדי לא להתערבב חלילה עם פשוטי העם. חחחחחחחחחחחחח.. הטימטום בהתגלמותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח כושים מאפריקה
שוקו,
16/08/04 15:23
|
|
 |
הילדה שהלכה לאיבוד
רוני,
חולון,
16/08/04 15:31
|
|
 |
צודקת 100%
סרגיי מנדלוביץ,
16/08/04 15:15
|
|
 |
פשוט מגעיל
לאון,
16/08/04 15:08
|
גזענות לשמה, פשוט מגעיל דוחה, מה זה משנה מאיפה הם באו ?! מה הקשר בין העדה להורים ?! חוץ מזה בינינו בלי שאף אחד ידע אצל עולי ברית המועצות מוסד הנישואים הוא קודש ובילדים הם משקיעים דלה -ככה זה אשכנזים אני בטוח שמי שכתבה את התגובה הייתה מרוקאית בורה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה גזען לא קטן
א,
16/08/04 17:18
|
מה הקשר בין מרוקאים לבין מה שהיא כתבה כדאי שתביט בראי לאון כי גם אתה גזען
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת לומר אמא גזענית וטיפשה
ל"ת
אורן,
16/08/04 15:06
|
|
 |
ענת הגזענית
המגיב,
מהוד השרון,
16/08/04 15:04
|
גם אם מדובר בעולים מברית המועצות, הבעת הזלזול שלך בכלל האוכולוסיה מחבר העמים מעיד על גזענות מכוערת. אני לא יודע מה מוצאך, אבל אין לי ספק שגם בני עדתך עשו מעשים מגעילים של הזנחה, רצח, גניבות ועוד. כל זה לא נותן סיבה להכליל את כל אנשי עדתך כפושעים. ההורים האלה מרעננה פושעים, את גברת ענת, עוד התגלות של הפרצוף הישראלי המכוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את סתומה!
ל"ת
שוקי טל,
16/08/04 15:04
|
|
 |
איך מפרסמים תגובה כ''כ מפגרת
אוסי,
16/08/04 15:02
|
|
 |
פשוט תסתמי!!!
ל"ת
אוסי,
רעננה,
16/08/04 15:29
|
|
 |
גם למפגרים כמוה יש זכויות
אישה,
16/08/04 15:28
|
לדעתי ''גזענית מוגבלת שיכלית''. אתה לא חושב שזה יהלום אותה יותר? הרי מודאגת היא לא... אבל היא כן מוגבלת שיכלית וריגשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא גזענית אני אומרת את דעת
ל"ת
ענת,
16/08/04 15:09
|
|
 |
את הדיעות שמרי רק לעצמך
מילי,
16/08/04 17:13
|
את פשוט מבזה את עצמך ואת נוכחותך פה. תשתקי יפה ותיעלמי בתוך הטימטום שלך, אלוהים ישמור מאנשים שכמותך, גם לא מבינה את נושא הכתבה וגם מעזה לענות עם שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת, את אולי לא גזענית אבל
שפיות,
16/08/04 16:06
|
הדעות שלך בהחלט גזעניות, וכנראה שאת לא בורה, אך הבורות נשפכת ממך. את גם לא טפשה, אך מוחך ריק ואם תקראי לאט לאט אולי גם תביני את שמנסים לאמר לך כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתיייייייייייייייייייייייייי
אישה,
16/08/04 16:50
|
רק חבל שהיא לא תבין את מה שכתבת בצורה מבריקה ממש ואווו.. התגובה שלך עשתה לי את היום. אממממ אני אמורה להודות לענת עכשיו לא? הרי בזכות הטימטום שלה אני צוחקת עכשיו. אז ענתוש.. השתדלי כמה שפחות לדבר יחשבו שאת חכמה.. ותודה שבזכות הטימטום שלך שומעים את קול השפיות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא שלנו התוצאה היא ענת
גיל,
ירושלים,
16/08/04 19:04
|
ענת אני לא כועס עליך, את תוצר של החברה שלנו שכולנו אחראים עליה. חברה גסה, מחוספסת ולרוב מטומטמת ושיטחית. פה ושם יש איים של שפיות שמשאירים אותנו אנושיים במידה מסויימת. תעשי משהו עם העניין הזה, תביני שככה את מעמיקה את הטמטום והרשעות, תנסי להתייחס למה שכתבו לך כאן רוב האנשים ןלא להתגונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פשוט דוחה!!!
אוסי,
רעננה,
16/08/04 14:58
|
אני לא מבינה - איך לא לקחו להורים כאלה את הילדים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו נקווה שיקחו
אישה,
16/08/04 15:30
|
אבל אי אפשר לדעת כלום במדינה שלנו.. אוליי יעשו להם רק נו נו נו .. והם יקבלו נזיפה וילכו למנוחת צהריים נוספת כדי להביא עוד ילדים שישוטטו ברחובות. הרי ההורים חייבים לעבוד אופס.. טעיתי.. התכוונתי לנוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רשלנות
MIB,
16/08/04 14:57
|
לכל דבר בחיים צריך רישיון או לימודים חוץ מל - 2: להיות ח''כ/שר או להיות הורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
חבל שלא צריך רישיון כדי להיות
מיכל,
ת''א,
16/08/04 14:48
|
|
 |
The kids should be taking away
eilat,
new york,
16/08/04 15:22
|
|
 |
3.
Speaking as a Mother...
R,
UK,
16/08/04 14:42
|
What is happening to parents in this country??? Why did the police return the baby to the uncaring parents? They (the parents) should have proven that they deserve to recieve the baby back! They should be put on probation as parents until they proven themselves suitable.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מערכת הקריזה???
ה. גהה,
16/08/04 14:38
|
|
 |
1.
נער? הוא בן שבע!
ל"ת
לידיקה,
12-16,
16/08/04 14:26
|
|
 |
גם אני צחקתי מההגדרה והניגוד
אישה,
16/08/04 15:33
|
נער ובאותה נשימה .. בן 7. במושגים האלה אני כבר בעצם בקבר. והילדים שלי כבר קשישים. טוב שלא כתבו שמצאו נערה צעירה בת שנתיים משוטטת עם מוצץ בפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או קשישה בת 32
ל"ת
אני,
16/08/04 18:59
|
|